Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.858 views

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Wat wordt bedoeld met "timings next cards" trouwens?
Ik denk dat hij wil weten wanneer de volgende set nieuwe kaarten komt :)

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:15
Net gewonnen van Xelfer met 3-2 na een zware struggle, ik had hierbij het geluk dat ik de laatste game net wat betere kaarten in m'n hand had.

@Bekse:
Ik neem aan dat de volgende set kaarten ("meer dan 30") pas over een paar maanden komt.

5700X | RX 6600

• Bekse
PCBaas schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:03:
Net gewonnen van Xelfer met 3-2 na een zware struggle, ik had hierbij het geluk dat ik de laatste game net wat betere kaarten in m'n hand had.

@Bekse:
Ik neem aan dat de volgende set kaarten ("meer dan 30") pas over een paar maanden komt.
Ik vraag er ook niet naar, ik verduidelijkte alleen wat Lode bedoelde.
En er hoeft van mij niks bij voorlopig, prima zo :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bekse op 13-08-2014 17:09 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 09:28
Bekse schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:59:
[...]

Ik denk dat hij wil weten wanneer de volgende set nieuwe kaarten komt :)
Ah op die fiets :P

Ik gok, "When it's done".

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Bekse schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:58:
[...]

2-3, klinkt als een leuke spannende pot?
Vond onze vorige match spannender, had namelijk een dramatisch einde met deathwing lol. Maar game 3 tussen mijn warrior vs zijn hunter was erg close moet ik zeggen ja. Het kwam op topdicks aan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Bekse
An1mA schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:46:
[...]

Vond onze vorige match spannender, had namelijk een ook dramatisch einde met deathwing lol. Maar game 3 tussen mijn warrior vs zijn hunter was erg close moet ik zeggen ja. Het kwam op topdicks aan.
En jij had de beste topdick :D :*)

• An1mA
Bekse schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:47:
[...]

En jij had de beste topdick :D :*)
Had helaas game 3 tegen Rabbiej verloren :(

• Bekse
An1mA schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:50:
[...]

Had helaas game 3 tegen Rabbiej verloren :(
Sorry, las verkeerd. Vond alleen je spelfoutje wel een mooie :)

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:56
Bekse schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:50:
[...]

Sorry, las verkeerd. Vond alleen je spelfoutje wel een mooie :)
das geen typfoutje. Das de 12jarige chattalk op twitch hs:P

hoe is die nieuwe priestcard? Zorgt hy toch voor een groot verschil of niet?

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Yes! Eerste legendary! Onyxia, ik twijfel sterk of ik deze kaart wil houden of disenchanten. Blijft toch een legendary ;)

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Loev schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:56:
Yes! Eerste legendary! Onyxia, ik twijfel sterk of ik deze kaart wil houden of disenchanten. Blijft toch een legendary ;)
Als ie niet golden is zou ik hem gewoon houden, tenzij je nog een aantal goede rares mist (de dust kun je 4 rares voor craften).

Vicariously I live while the whole world dies

Legendaries zou ik altijd houden, als je HS voor een langere tijd wilt gaan spelen. De dust staat niet in verhouding tot de waarde van een legendary.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

xelfer schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:27:
Legendaries zou ik altijd houden, als je HS voor een langere tijd wilt gaan spelen. De dust staat niet in verhouding tot de waarde van een legendary.
Nouja toen ik net begon had ik meer aan 4 goede rares dan aan 1 hele matige legendary die eigenlijk in geen enkel deck past.

Verwijderd

Match Lode vs Vicarious wordt nu gespeeld. Stream actief binnen 15 minuten: http://www.twitch.tv/lodetv
EDIT: Nu live te bekijken :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2014 21:33 ]

• An1mA
Ugh net de finale verloren van de ESL Cup 1-3 :( Ik had alleen de eerste game gewonnen, ze speelde met een regel wat ik niet zo "chill" vond. Je kon tussen de games van classes switched en ook de winnaar kon dat doen. Oh well, het leek met een score van 1-3 dat ik pak slaag kreeg, alleen viel dat wel mee. Laatste game was mijn paladin tegen zijn priest. Thoughtsteal 2 truesilver champion, tja anders was de game wellicht anders gelopen. Anway dat is blijkbaar hearthstone, hieronder de bracket van het toernooi. Speelde btw 2 andere tweakers mee, Roy en Dennis.

http://www.esl.eu/benelux...wednesday_wars1/rankings/

Verwijderd

Ja, jammer ik kon er niet bij zijn. Was signed up maar kon het niet maken, moest dringend weg, wel jammer!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:11:
Match Lode vs Vicarious wordt nu gespeeld. Stream actief binnen 15 minuten: http://www.twitch.tv/lodetv
EDIT: Nu live te bekijken :)
En alweer klaar. Jezus wat een draws en dan ook nog een misclick :')

• PCBaas
Ik was net Kolento tegen gekomen op de ladder (hij speelde zoo). =O

http://i.imgur.com/k5dgGfv.jpg
http://i.imgur.com/L4O4qvw.jpg

gg

5700X | RX 6600

• An1mA
PCBaas schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:51:

gg
Weet niet of hij gister dan NA speelde, maar hij was al legend. Kan wellicht een fake zijn, maar had je gewonnen of?

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 14:23
Net mijn match tegen Roy a.k.a. Rkwant gespeeld en met 3-1 gewonnen.

Leuke potten en bovendien nog gezellig op de chat ook.

• PCBaas
An1mA schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:52:
[...]

Weet niet of hij gister dan NA speelde, maar hij was al legend. Kan wellicht een fake zijn, maar had je gewonnen of?
Je kan een naam toch maar 1x hebben in HS? Wel gewonnen uiteraard (zie 2e plaatje). :)

5700X | RX 6600

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
DarthDavy heeft net van Mauz gewonnen.
DarthDavy ging 2-0 voor, maar Mauz kon terugvechten tot 2-2. In de laatste game trok ik aan het langste eind.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-11 23:27

Mauz1978

Console War Veteran

nee iedereen kan kolento heten, vandaar de battletags erachter...

net 2-3 verloren van darthdavy, en ik wil niks aan zijn winsten afdoen, maar ik speelde zo ongelooflijk als een natte krant... maakte gewoon beginnersfouten en alles, schaam me rot :p... was iets te moe :p... maar grats, je speelde ook gewoon solide ;)...

Something under the bed is drooling

Verwijderd

3-0 eindstand. Leuke potjes.
Wie nog eens Control Paladin in actie wil zien: http://www.twitch.tv/lodetv/c/4898890
Vicarious schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:46:
[...]

En alweer klaar. Jezus wat een draws en dan ook nog een misclick :')

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mauz1978 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:11:
nee iedereen kan kolento heten, vandaar de battletags erachter...

net 2-3 verloren van darthdavy, en ik wil niks aan zijn winsten afdoen, maar ik speelde zo ongelooflijk als een natte krant... maakte gewoon beginnersfouten en alles, schaam me rot :p... was iets te moe :p... maar grats, je speelde ook gewoon solide ;)...
haha ik deed net een kill command op zn face in plaats van op zn harrison, i know what you mean :D

• DarthDavy
Ja, ik heb een paar bedenkelijke plays gezien ook.

Soit, ik heb heel conservatief gespeeld de eerste twee games. De derde game heb ik risico genomen om voor de win te gaan en dat is me heel zuur opgebroken.

Game 4 had ik een hele slechte mulligan. Beurt 2 wist ik al dat het heel moeilijk ging worden.

En ja, game 5. Die zullen we maar zo snel mogelijk vergeten zeker? :)

• Bekse
Laatste game tussen Roric en mij wordt om 22:30 gespeeld.

• Bekse
An1mA schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:17:
Schiet lekker op dus, morgen ronde 2 ^^
Prima :)

• DarthDavy
Ik zou het liefst ronde 2 op zaterdag spelen. Morgen kan ik enkel in de voormiddag spelen. Vrijdag eigenlijk totaal niet. Maar zaterdag kan ik terug wel.

• An1mA
DarthDavy schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:25:
Ik zou het liefst ronde 2 op zaterdag spelen. Morgen kan ik enkel in de voormiddag spelen. Vrijdag eigenlijk totaal niet. Maar zaterdag kan ik terug wel.
Trekken 2 dagen uit per ronde maximaal, dus zaterdag zou in principe kunnen. Wellicht kun je match morgenmiddag ook spelen, hangt af tegen wie je moet natuurlijk.

• Astie
ik wordt schijt ziek van die Shaman die die altijd maar de juiste totems krijgt. Grrrrr

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:56
PCBaas schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:51:

gg
de echte kolento is al 10d in eu legend:)

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Ik heb vanmiddag 3-1 van Dennusz gewonnen, waren leuke potjes!

Eerst met 2-0 voor, maar toen werd ik een beetje te enthousiast denk ik en kon Dennusz nog een dik verdiende win pakken. Eerste potje ging snel, ik had met mijn mage alle kaarten die ik wilde hebben. Moest op het einde nog maar weinig damage doen, had wat minions op m'n board en had een mirror entity opgegooid. Hij speelt Ancient of war met +5 health en taunt die ik dus ook krijg en vervolgens trek ik bij mij beurt een polymorph dus dat was wel een mooie samenloop van omstandigheden. Tweede game staat me niet zoveel meer van bij. De derde wint hij door met een hunter te spelen, waar ik te weinig het goede antwoord op heb en hij goede combo's maakt die ik niet weg krijg. Voor de vierde game besloot ik te counteren met mijn eigen hunter omdat ik merkte dat hij weinig removal in zijn hunter deck had dus ik dacht dan ga ik flink opgooien en hem zo pakken. Nog een mooie 16-5 scavenging hyena kunnen maken door zijn explosive trap te activeren (dacht toen de winst al te hebben, maar die kon hij mooi afmaken met een kill command) en met een paar unleash the hounds honden het potje afgemaakt :)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Verwijderd

Ik kan mijn 3 potjes ook vanavond nog spelen als ik mijn tegenstander zou weten en als die ook kan natuurlijk.

• Astie
Ik zou ook vanavond kunnen dus zou graag hebben dat de volgende ronde al gepland wordt!

Verwijderd

Same. Morgen Gamescom héél den dag dus kan ik ook niet.. Ik hoop zo hard op Hearthstone goodies, een muismatje voor dan mee te nemen naar Frag-O-Matic LAN hier in België. :)
astie schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:20:
Ik zou ook vanavond kunnen dus zou graag hebben dat de volgende ronde al gepland wordt!

• Astie
Ik ga met de Tweakers Express en kan dus de gehele zaterdag niet. En vrijdag ga ik op tijd slapen omdat ik zaterdagochtend om 6 uur al richting Utrecht vertrek om op te kunnen stappen.
Dus hoop dat de volgende ronde op tijd bekend!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:52

Ypho

Allround Nerd

Matches zijn gespeeld, ik heb de pairings voor ronde #2 alvast gegenereerd. Mensen kunnen dus al beginnen met spelen als ze willen!

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Astie
Echt random is het niet. Is nr 1 tegen 2, 3 tegen 4, 5 tegen 6 etc.
Dacht dat de pairings random waren,

En nee, maakt mij niet uit dat ik tegen lode moet!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:35
Swiss gaat meestal tegen mensen met net zoveel punten als jij dus dan is het met een kleine pool is speel je als nr 1 idd al snel tegen de nr 2 in de tweede ronde :)

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

astie schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:03:
Echt random is het niet. Is nr 1 tegen 2, 3 tegen 4, 5 tegen 6 etc.
Dacht dat de pairings random waren,

En nee, maakt mij niet uit dat ik tegen lode moet!
Alleen de eerste ronde is random, daarna is het op basis van statistieken tegen wie je speelt. En jullie zijn de twee besten, dus moeten tegen elkaar ;)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Astie
Ik had nooit een username met een A als eerste moeten aanmaken :). Neehoor vind het leuk om tegen Lode te spelen.
Ik weet iig welke class ik ga bannen :)

• Bosmonster
Gaat het hier af en toe ook nog over Hearthstone? Of alleen maar over die toernooitjes?

• Astie
Begin er zelf dan over ipv zo'n nutteloze post te plaatsen!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

astie schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:18:
Ik had nooit een username met een A als eerste moeten aanmaken :). Neehoor vind het leuk om tegen Lode te spelen.
Ik weet iig welke class ik ga bannen :)
Weet je in ieder geval dat je in ronde #3 en #4 niet tegen Lode hoeft te spelen ;)

Zoo is overigens wel echt INSANE goed op dit moment. De kaarten van deze wing hebben Zoo weer zo'n extreme boost in kwaliteit gegeven...

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Gisteren Ronde #1 gespeeld theVirtual#2588 vs Aquine#2729
Was 3-1 geworden en vond het best spannende potjes!
Shaman - Priest 1-0
Shaman - Mage 1-1
Hunter - Mage 2-1
Hunter - Rogue 3-1

Op naar de volgende ronde, hopelijk kan mijn tegenstander Bekse#2911 vanavond al spelen :)
I

[ Voor 4% gewijzigd door LangeQuin op 14-08-2014 09:56 ]

• Astie
Zoo wordt eigenlijk alleen maar sterker inderdaad.
Ik moet zeggen dat ik Demonlock ook een goed deck vind. Laatst nog tegen gespeeld toen ik het deck nog niet kende. Maar daar kwamen een hoop verrassingen tevoorschijn als je Zoo verwacht :)
Vandaar maar eens de heroics van deze wing proberen. Ik ben benieuwd :).

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:49

Anno

Griefmaker#2862

Sinds een paar weken speel ik nu HS. Ik speel bijnal altijd Mage behalve voor de Daily quests. Ik heb nog geen legendary kaarten behalve de Naxx spin uit het eerste quarter. Ook heb ik nog niet veel dust ongeveer net 100.

Gisteren kreeg ik opeens een 'achievement' dat ik 100 games gewonnen had inclusief 300 gold. Zijn er meer van deze achievements en waar kan ik die vinden ingame ?

Willen jullie eens kijken naar mijn Mage deck. Ik vind hem wel redelijk solide. Ik win meer dan ik verlies op Casual en ranked zit ik nu op Rank 19 en mij Mage is level 32.

Voor mijn gevoel zou ik nog een silence moeten hebben en ik heb het idee dat 'Arcana Explosion' geswapt kan worden voor een andere spell. Zelf dacht ik misschien aan 'Polymorph'.

Deck

Verwijderd

Zo, mijn druid decks nog eens op punt gezet en ging redelijk vlot. Pally vs Druid laddering, hmmmzzz.
@Astie, welke class ga je bannen? :D

Hearthstone en die tornooitjes horen er allemaal bij. Hearthstone is nu éénmaal een populaire eSport aan het worden en met deze Tweakers groep doen we zeker onze bijdrage aan de community.
Btw mochten er mensen rank 5+ geïntresseerd zijn in een Hearthstone team, stuur me maar even in PM. Ik kan je in contact brengen met onze team lead. Team bestaat uit enkele legends + mezelf (niet legend :()

• PCBaas
Anno schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:08:
Gisteren kreeg ik opeens een 'achievement' dat ik 100 games gewonnen had inclusief 300 gold. Zijn er meer van deze achievements en waar kan ik die vinden ingame ?
Die kan je niet vinden in-game; wel hier: http://www.hearthpwn.com/...rning-gold-in-hearthstone

5700X | RX 6600

• Astie
Sinds een paar weken speel ik nu HS. Ik speel bijnal altijd Mage behalve voor de Daily quests. Ik heb nog geen legendary kaarten behalve de Naxx spin uit het eerste quarter. Ook heb ik nog niet veel dust ongeveer net 100.

Willen jullie eens kijken naar mijn Mage deck. Ik vind hem wel redelijk solide. Ik win meer dan ik verlies op Casual en ranked zit ik nu op Rank 19 en mij Mage is level 32.

Voor mijn gevoel zou ik nog een silence moeten hebben en ik heb het idee dat 'Arcana Explosion' geswapt kan worden voor een andere spell. Zelf dacht ik misschien aan 'Polymorph'.

Deck
Je zou de Arcane Explosion kunnen swappen voor arcane missiles. Polymorph is echt een musthave in dit deck. Easy removal van grote jongens.

Verwijderd

Astie, stuur je mij even een PM, ik kan je geen bericht sturen blijkbaar. Heb je dit afgezet?

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

@PCBaas

Bedankt voor het lijstje. Wel jammer dat je het niet ingame kunt zien met eventuele voortgang.

@astie

Ik zal het vanavond eens proberen. En ik zal proberen 'Polymorph' in mijn deck in te squeezen. Op dit moment gebruik ik Fireball voor de grote jongens. Of Frostbold om ze vast te zetten. En dan in de volgende beurd af te maken met nog een of iets anders.

Maar eigenlijk wil ik Fireball gebruiken als finischer ik heb vrij vaak 2 in de hand en wel +2-3 spell damage up. Als ik genoeg taunts draw.

• Bosmonster
Booty Bay guards eruit. Neem een extra Azure drake en bijvoorbeeld een Sludge Belcher, wat een veel betere 5-drop taunt is.

De Knife juggler in dit dek snap ik niet zo goed. Probeer die, en iets anders (bijvoorbeeld de faery dragon) te vervangen door 2x mana worm. Dat zijn ongeveer de beste minions die je als mage kunt hebben.

De Ogre Magi is ook niet al te beste value. Een tweede Harvest Golem is waarschijnlijk beter.

En als laatste dan, die arcane explosions vervangen door poly's. Dat zijn wel must-haves.

Eigenlijk zou je nog ergens ruimte moeten vinden voor 2 water elementals overigens. Je mist 4 drop minions en water elementals zijn erg goed in dit deck.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 14-08-2014 10:30 ]

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:25:
Booty Bay guards eruit. Neem een extra Azure drake en bijvoorbeeld een Sludge Belcher, wat een veel betere 5-drop taunt is.

De Knife juggler in dit dek snap ik niet zo goed. Probeer die, en iets anders (bijvoorbeeld de faery dragon) te vervangen door 2x mana worm. Dat zijn ongeveer de beste minions die je als mage kunt hebben.

De Ogre Magi is ook niet al te beste value. Een tweede Harvest Golem is waarschijnlijk beter.
Bedankt, ik zal kijken welke van de door jou genoemde kaarten ik heb of eventueel kan craften.
Die Naxxramas heroics van deze week zijn weer verschrikkelijk lame as always...

Grobbulus heroic speelt overigens alleen maar Spectral Knights uit iedere beurt zo ongeveer.....

[ Voor 38% gewijzigd door xelfer op 14-08-2014 10:41 ]

• Bosmonster
Anno schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:33:
[...]

Bedankt, ik zal kijken welke van de door jou genoemde kaarten ik heb of eventueel kan craften.
Das een groot voordeel van de wijzigingen. De meeste zijn standaard mage kaarten.

Verwijderd

Deck
Kijk eens naar dit deck, dit is het deck dat Trump op een nieuw account heeft gemaakt en met zo min mogelijk dust legend heeft gehaald:
http://www.hearthpwn.com/decks/33140-trumps-free-mage

Het is gebaseerd op de meta van april, dus je zou het wat moeten tweaken, maar het is een goed uitgangspunt.

Faceless Manipulator kun je vervangen door een 5 of 6 drop creature (Argent Commander o.i.d.).
Mijn progress in de heroics van deze wing:

spoiler:
Patchwerk heroic verslagen met een aggro/freeze mage deck met weapon removal en veel kleine taunters.
Grobbulus heroic verslagen met druid door een turn 1 Stoneskin Gargoyle die ik turn 2 Mark of the Wild kon geven.
Gluth heroic verslagen met freeze mage. Turn 2 Ooze op zijn wapen, turn 5 Harrison Jones op zijn wapen = 4 kaarten pakken voor mij.
Thaddius heroic verslagen met control druid. Veel creature removal + Molten Giants = win.

[ Voor 28% gewijzigd door xelfer op 14-08-2014 12:20 ]

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:09

g0tanks

Moderator CSA

Deck
Achievements.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Voor het eerst sinds een lange tijd weer een Legendary uit een pakje getrokken; Golden Malygos :o.

Verwijderd

Dus,

Net m'n 2e ronde potjes gespeeld tegen Roy (real-life vriend van me). 3-1 gewonnen. Hij begon met Druid, ik met priest. Druid gaf me een kontlaag. Toen besloten om mijn druid er bij te pakken, en de mirror won ik. Toen stond het 1-1. Ik bleef met Druid spelen terwijl Roy z'n mage erbij pakte. Deze partij won ik. 2-1 voor mij.

Roy z'n laatste troef was Warrior. Was een spannend potje, maar ik won 'm wel. Uitslag, 3-1.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

xelfer schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:54:
Voor het eerst sinds een lange tijd weer een Legendary uit een pakje getrokken; Golden Malygos :o.
Nice, grappige kaart ook nog eens. Heeft een tijdje in Miracle decks van een aantal pro's gezeten omdat Rogue van die goedkope direct damage spells heeft.

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Malygos is inderdaad heel goed voor Rogue als finisher als je Leeroy niet hebt, of als je een meer spellpower deck hebt Malygos + Prep + spells is veel damage.

Hij werkt in principe ook met Druid en Moonfires.

Persoonlijk vind ik Malygos te traag, hij kost 9 mana en in principe heb je dan geen mana meer voor iets anders, dus moet je hopen dat je tegenstander geen removal heeft.

-

Probleem met de meeste dikke legendaries is idd dat ze traag zijn. Helemaal legendaries die de eerste beurt dat ze in het spel komen niet direct een effect hebben. De metagame staat weinig van dat soort minions toe.

• Astie
xelfer schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:57:
Probleem met de meeste dikke legendaries is idd dat ze traag zijn. Helemaal legendaries die de eerste beurt dat ze in het spel komen niet direct een effect hebben. De metagame staat weinig van dat soort minions toe.
dit klopt zeker maar ik heb vaak met priest dat ik het lang uit houd en dan als ik op het eind raak ik een Ysera kan gooien is dat toch lekker. Dus 1 of 2 van dat soort kaarten doe ik altijd in mijn deck.
Mylagos heeft wel mindere waarde omdat je nog spells over moet hebben eer dat je die gooit.
Ik gebruikte hem eerst (was mijn eerste echte legendary) in mijn mage deck en bewaarde dan een arcane missiles.
Ragnaros en Ysera (onder andere) hebben tenminste nog een effect de beurt dat ze in play komen, dat maakt ze nog meer speelbaar dan andere minions.

Verwijderd

Stream is live: http://www.twitch.tv/lodetv
We zijn er nu al aan begonnen. Dus binnen 15 minuten op m'n stream zichtbaar. :) Enjoy!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-11 23:27

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:07:
Stream is live: http://www.twitch.com/lodetv
We zijn er nu al aan begonnen. Dus binnen 15 minuten op m'n stream zichtbaar. :) Enjoy!
Je link werkt niet, lust door naar reclame.

Something under the bed is drooling

Verwijderd

Fixed. http://www.twitch.tv/lodetv
Nu nog altijd bezig! :)

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
zojuist gewonnen van the virtual met 1-3 echter op swissemup 1-0 winst voor virtual erin gezet, kan dit even aangepast worden.

lekker handig van mij

• PCBaas
Net met 2-3 verloren tegen An1mA. =(
Nu maar mikken op die 5e plek, omdat die de tofste game heeft als prijs! =D

5700X | RX 6600

• An1mA
PCBaas schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:20:
Net met 2-3 verloren tegen An1mA. =(
Nu maar mikken op die 5e plek, omdat die de tofste game heeft als prijs! =D
Back to back tegen de winnaars van de vorige toernooien gespeeld en gewonnen, daar mag ik niet over klagen. Maar de matches waren ook relatief close/spannend als je naar de scores kijkt, 2-3 wins.

• Astie
Ik ben er zondag pas weer om de volgende ronde te spelen (zoals gepland). Dit komt omdat ik morgen overdag geen tijd heb en savonds om 8 uur naar bed ga omdat ik er om 05:00 uur uit moet om in Utrecht op de Tweakers Express richting de Gamescom te reizen! ;w

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

RoricNormannum schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:40:
zojuist gewonnen van the virtual met 1-3 echter op swissemup 1-0 winst voor virtual erin gezet, kan dit even aangepast worden.

lekker handig van mij
Aangepast!

Het is nog wachten op 3 matches, ben benieuwd!

• Bosmonster
xelfer schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:22:
Ragnaros en Ysera (onder andere) hebben tenminste nog een effect de beurt dat ze in play komen, dat maakt ze nog meer speelbaar dan andere minions.
Idd. Zou een golden Malygos heel snel omruilen voor iets anders, als je nog niet alles hebt.
Bosmonster schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:57:
[...]

Idd. Zou een golden Malygos heel snel omruilen voor iets anders, als je nog niet alles hebt.
Ik mis nog 9 legendaries in totaal. De enige goede die ik nog mis is Jaraxxus. Alternatieven zouden kaarten als Hogger of Deathwing worden...... dus ik hou de golden Malygos wel :D.

• wilbair
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-01-2023
Zojuist 20 pakjes uitgepakt die ik had opgespaard. Vond het resultaat niet super. Wat vinden jullie ervan?

common: 72
common gold: 1
rare: 22
rare gold: 1
epic: 3
epic gold:
legendary:
legendary gold: 1 (Golden black knight)
wilbair schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:20:
Zojuist 20 pakjes uitgepakt die ik had opgespaard. Vond het resultaat niet super. Wat vinden jullie ervan?

epic gold:
legendary:
Dat resultaat is juist zeer goed in mijn ogen. Ik heb 2 gouden legendaries uit zo'n 400 pakjes. Daarnaast heb ik gemiddeld 1 legendary iedere 27 pakjes ongeveer....

Verwijderd

epic gold:
legendary:
hoe is dat niet super? je hebt gemiddeld 142 dust per pack, meestal heb je 40 dust per pack

• Bosmonster

epic gold:
legendary:
Dat is bovengemiddeld, dus weer er blij mee ;)

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-11 12:44

Snappie88

Mr. Hollywood

Iemand een goede website waar je makkelijk kan zien wat op dit moment 'in' is (wat betreft decks)?

Surfin' paradise!

Snappie88 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:51:
Iemand een goede website waar je makkelijk kan zien wat op dit moment 'in' is (wat betreft decks)?
http://www.hearthpwn.com/ bijvoorbeeld.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:09

g0tanks

Moderator CSA
Snappie88 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:51:
Op http://ihearthu.com/ worden er wekelijks artikelen geschreven genaamd 'The Meta Report' die, zoals de naam suggereert, de huidige meta beschrijven.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Beunhaas
  • Laatst online: 09-10-2024
Gister alle heroics van constructed gehaald :) Pff Grubbulus is echt veruit de moeilijkste heroic tot nu toe.
Ook nog omhoog geschoten van rank 8 naar 4 met Reynads nieuwe hunter deck, het werkt erg goed!

Kom echt HEEL veel priests en hunters tegen, maar 1 of 2x zoo tegen gekomen.

@Snappie, op dit moment veranderen decks heel snel door de nieuwe kaarten die elke week uitkomen en pro's die elke dag decks met deze kaarten posten.
Het priest deck wat ik nu heel veel tegen kom is deze van Trump:
https://sites.google.com/...ted-decks#naxxramaspriest

Op hearthpwn.com, hearthstoneplayers.com, liquidhearth.com kun je veel populaire decks vinden.

Decklists van pro's kun je vaak op hun twitch channel vinden.

Verwijderd

Beunhaas schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:53:
Gister alle heroics van constructed gehaald :) Pff Grubbulus is echt veruit de moeilijkste heroic tot nu toe.
Wut? Grobbulus hc had ik in 1x met handlock (giants ftw), Patchwerk en Thaddius daarentegen ben ik wel even mee zoet geweest (kwam er later pas achter dat zijn Feugen en Stalagg ook jouw deathrattle triggeren)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2014 13:58 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik ga ze vanavond maar eens proberen op Heroic. Had nog wat quests staan en wilde die gisteren eerst even wegwerken (zonde om ze te laten staan ivm goldverlies) dus ben er nog niet aan toegekomen.

• Beunhaas
  • Laatst online: 09-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:56:
[...]

Wut? Grobbulus hc had ik in 1x met handlock, Patchwerk en Thaddius daarentegen ben ik wel even mee zoet geweest
Haha wauw, ik had echt precies het omgekeerde. Patchwerk in een keer met mage verslagen. Thaddius in een keer met druid, omdat ik Stalagg of Feugen op turn 1 kon innervaten en op beurt 4 een 11/11 Thaddius had :D

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Ypho schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:44:
[...]

Aangepast!

Het is nog wachten op 3 matches, ben benieuwd!
Waarschijnlijk speel ik vanavond laat of morgenochtend tegen Bekse.

• Bosmonster
Thaddius HC verslagen met een Rogue. Uiteindelijk gaven Thaddius, Rag en Molten giants de overwinning.

Verwijderd

Bij Thaddius is het belangrijk om die 2 minions van hem z.s.m. te verwijderen, daarna is het peanuts (Soulfire als Warlock of Naturalize of Innervate als Druid).

Met Patchwerk heb ik het echt moeilijk gehad. Ik probeerde eerst een deck met veel taunts, maar die hebben te weinig power om hem zeer te doen en na beurt 5 killt ie 3 minions per beurt, dat houd je met card draw nooit bij. Water Elemental heb ik niets aan gehad, die wordt geremoved zodra ie op het bord ligt. Een deck met 3/2 critters werkte beter. Ooze in de openingshand en hopen op freeze spells en ondertussen minions spammen.

Ik vond hc deze ronde veel moeilijker dan de vorige keren. Voornamelijk omdat je bij Patch, Gluth en Thaddius erg afhankelijk bent van je openingshand en je draw. Als je bij Patch en Gluth geen ooze trekt, ben je al snel dood.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2014 15:22 ]

Freeze Mage is mvp van deze heroic wing. Hoewel ik zelf ook veel druid heb gespeeld om de bosses te verslaan.

• Bosmonster
Met de rogue werken betrayal/sap erg goed.

Verder vond ik volgens mij week 2 het lastigste qua HC's. Deze week was vrij makkelijk vond ik, want bijna alles (behalve Thaddius) is redelijk makkelijk met standaard freeze mage.

Kon tenminste gewoon Alexstraza weer gebruiken :P

[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 15-08-2014 15:48 ]

Ik vond de HCs qua moeilijkheid op zich wel meevallen, maar ik heb wel iedere x even een deck in elkaar gezet om de bosses te counteren. Daarnaast speelt luck of the draw ook wel een belangrijke rol bij het verslaan van sommige bosses.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:34

Felyrion

goodgoan!

xelfer schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:49:
Ik vond de HCs qua moeilijkheid op zich wel meevallen, maar ik heb wel iedere x even een deck in elkaar gezet om de bosses te counteren. Daarnaast speelt luck of the draw ook wel een belangrijke rol bij het verslaan van sommige bosses.
Zeker, zo had ik bij Razuvious een bult geluk met mn priest. Ik had hem op beurt 6 dood door zijn understudy's te buffen met inner fire en devine sprit, zijn wapen te mollen door bloodsail raider, en vervolgens zijn wapen tegen hem te gebruiken door een thoughtsteel :P

Ik moet zeggen dat deze heroics wel een leuke afwisseling zijn voor de normale gameplay, maar ik zie toch liever dat ze meer tijd gaan steken in kaarten en multiplayer zaken. Dit soort dingen doe je een paar keer en that's it.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:28
trollgame gespeeld :+

http://i.imgur.com/CKSivCC.png
http://i.imgur.com/RciJhu1.png
http://i.imgur.com/8Kjulkr.png
http://i.imgur.com/VE5GgEa.png
Aub geen full size images plaatsen, dit is irritant voor mobile users die hierdoor te veel data verstoken.

I know I know, ik speelde ff mage.....wat een anoying class!

[ Voor 40% gewijzigd door Gropah op 17-08-2014 12:33 ]

nothing stops this train

Ik vraag me na al die maanden HS nog steeds af waarom mensen zoveel tijd nodig hebben om hun beurt uit te spelen, zelfs turn 1. Soms zie ik mensen gewoon 30 keer hun kaart aanklikken en bekijken voordat ze iets doen....

Is er een strategisch iets wat ik over het hoofd zie ofzo?
Pagina: 1 ... 118 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]