stevosmax schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:48:
Dus 100%zelfde decks voor t ganse tornooi? Geen switching van cards voor een rde begint. Dan kikkt ge gwnaar een stream, of vraagt aan een maat hier welke kaarten gebruikt werden, schrijft de kaarten op van de spelers en wnr ge tegen hun komt legt ge een overzicht van hun kaarten gwn langs u. Sorry maar die regel is echt belachelijk. Ik ziz het fun nie om op voorhand al elke laart van men tegenstander te weten en gwn klakkeloos te gaan spelen. Is zelfde als stream sniping... Als ge op voorhand weet dat ge tegen de warrior zonder brawl speelt gaat ge als noob gwn minions blijven opgooien. Zelfde geld met een raganaros vs bgh. Sorry maat met zon regel ga il echt int volgende tornooi nie moedoen. En ik denk dat ge binnen paar matches het ool,wel gaat zien hoe oneerlijk dit is.
Zelfs op hele grote HS toernooien moet je van tevoren je deck list inleveren en mag je daar niet meer vanaf wijken voor het gehele toernooi. Zie ook blizzcon afgelopen jaar. De meta was compleet veranderd maar spelers moesten al heel vroeg hun complete decklist inleveren waardoor ze hele ouderwetse decks gebruikte.
Denk je dat ze op grote toernooien niet observeren en inspelen op vergaarde informatie?
Grappig dat die toernooien dat wel gewoon kunnen, en jij als amateur-speler het het grootste probleem van de wereld vind, heel interessant.
Dat jij geen mass minions opgooit omdat je weet dat een bepaald warrior deck /eventueel/ brawl zou kunnen hebben, is dezelfde 'premeditated play' als wanneer jij weet dat een warrior deck geen brawl heeft en je wel gewoon minions op kan gooien. Het is hetzelfde principe, waarbij je beide inspeelt op dingen die je al weet.
Warrior deck X heeft soms brawl -> Heeft nog geen brawl opgegooit -> weinig minions spelen -> zijn potentiele brawl wordt gecountered
Warrior deck Y heeft geen brawl -> veel minions spelen. -> zijn deck wordt gecountered
Zo zijn er zo veel voorbeelden waarbij je al veel meer pre-info hebt dan je zelf verwacht of door hebt.
Bosmonster schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:03:
[...]
Waar is die quote dan?
Want volgens mij zeggen ze gewoon dat 9 een mooi aantal is dat precies op je scherm past en nog net een overzichtelijke hoeveelheid is. Ik lees niks over debiele users die niet kunnen tellen.
Hier:
but it's a quality of life thing that can also decrease the quality of life for players who are already struggling to remember all the decks they have even with nine.
Ze impliceren dat HS spelers niet heel bijster zijn óf ze impliceren dat 9 decks onthouden/uit elkaar houden een extreem uitdagende opdracht is.
Impliceren =/= feitelijke quotes.
Implicaties staan open voor vrije interpretatie en zijn vrij subjectief. En over iets subjectiefs kan je niet echt direct discussiëren.
[
Voor 24% gewijzigd door
kaluro2 op 13-08-2014 11:11
]