[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.862 views

Verwijderd

Wordt denk ik meer gebruikt in tournaments dan op ladder.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Voor toernooien kan dit een onverwachte wending zijn. Dus daar kan het. Op de ladder zou ik het ook niet doen.

Btw, net tegen ene gespeeld op de ladder met deathlords in z'n zoo deck. 8)7 8)7

In de mirror kan ik er nog iets in zien, maar tegen de meeste decks van de huidige meta wil je die echt niet spelen. Toch niet in een zoo deck. Trump speelt ze momenteel in z'n priest deck en daar kan het wel.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Ik heb net ook die Deathlord getest. Eerste game kreeg ik gelijk een 6/5 Hyena tegen me. Toen heb ik ze er maar snel weer uit gehaald.
Ik verlies overigens game na game met Zoo omdat ik NOOIT een normale curve pak waarbij ik in de eerste paar beurten minions kan spelen op curve. Of ik pak al mijn 3 drops of al mijn 1 drops, nooit een combinatie van drops op een normale mana curve.....

• DarthDavy
Ik heb er niet zoveel value uitgehaald: een Argent Squire en een Defender of Argus. Dus daar heb ik de win niet van gehaald. Maar gratis beestjes helpen altijd.

@xelfer, ik zou geen zoo meer spelen op de ladder op dit ogenblik. De decks van de huidige meta zijn allemaal gebouwd om van zoo te winnen. Dus zelfs met een perfect draw kan je nog verliezen als zij hun anti-kaarten hebben. Zo heb ik ook net een game gespeeld tegen zoo waarvan ik beurt twee wist dat ik ging winnen met mijn 2 lightning storms en een spirit wolf in mijn hand. :)

Achja, met Zoo heb je minstens 50% kans om te winnen, en je speelt gewoon heel veel potjes waardoor je nog steeds wel upranked.

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:11
Ik, Brangus, heb net met 3-2 gewonnen van Vicarious. Leuke potjes, al waren aan beide kanten de overwinningen vaak wel ruim.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Brangus Glee schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 00:26:
Ik, Brangus, heb net met 3-2 gewonnen van Vicarious. Leuke potjes, al waren aan beide kanten de overwinningen vaak wel ruim.
Haha klopt, de meeste games waren niet echt spannend :D Jammer dat ik in die laatste game zo'n superslechte draw had, was wel leuk als de beslissende game 5 een beetje spannend was.

Vicariously I live while the whole world dies

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DarthDavy schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:19:
Ik heb er niet zoveel value uitgehaald: een Argent Squire en een Defender of Argus. Dus daar heb ik de win niet van gehaald. Maar gratis beestjes helpen altijd.

@xelfer, ik zou geen zoo meer spelen op de ladder op dit ogenblik. De decks van de huidige meta zijn allemaal gebouwd om van zoo te winnen. Dus zelfs met een perfect draw kan je nog verliezen als zij hun anti-kaarten hebben. Zo heb ik ook net een game gespeeld tegen zoo waarvan ik beurt twee wist dat ik ging winnen met mijn 2 lightning storms en een spirit wolf in mijn hand. :)
Als ik een van mn eitjes pak en eventueel nog een harvest golem en/of haunted creeper erbij gooi heb je niet zomaar gewonnen met 2 lightning storms. Je raakt er ook aardig overloaded van.

Verwijderd

Zoo speel ik echt niet graag. Alhoewel voor te ranken het wel goed is maar dan nog gebruik ik liever m'n eigen deck waarmee ik momenteel een goede winrate heb op rank 9. Zou gewoon wat meer moeten kunnen spelen voor weer op rank 5 te zitten.

Ik hoop dit weekend rank 5 te zijn. Heb ik nog 3 weken om Legend te halen.

Verwijderd

Best ook jullie resultaten invullen: http://challonge.com/tweakers3
Je kan dan halve finale al plannen met KoningTimmy.

Vanavond wordt mijn match LIVE (met een delay van 15minuten) uitgezonden op m'n stream (zie sig) rond 20.00-20.15.
Brangus Glee schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 00:26:

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wist niet dat dat kon, heb mijn score ingevuld.

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
de deathlords zijn wel "grappig", ik heb er 2 in mijn shaman deck en gemixt resultaat, soms word er een faceless manipulator of dergelijke gedropt en soms iets bruikbaars voor de tegenstander.

ik hou deze er dus nog een tijdje in maar geen idee of dit meta gaat worden :)

• DarthDavy
Vicarious schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 00:30:
[...]

Als ik een van mn eitjes pak en eventueel nog een harvest golem en/of haunted creeper erbij gooi heb je niet zomaar gewonnen met 2 lightning storms. Je raakt er ook aardig overloaded van.
De Lightning storms niet nee, maar de spirit wolves wel. ;)

Trouwens, eitjes, harvest golum en/of haunted creeper ben ik best blij mee. Dat gaat traag en ik heb dikkere en betere beesten dan zoo (met fire elemental op kop) in de late game. En met de doomhammer of alakir icm rockbiter is burst dmg waar ik al menig zoo player heb doodgemaakt die dachten: volgende beurt win ik. Als ik turn 6 inga met meer dan 20 leven dan win ik 95% van de spelletjes tegen zoo.

• DarthDavy
RoricNormannum schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:00:
de deathlords zijn wel "grappig", ik heb er 2 in mijn shaman deck en gemixt resultaat, soms word er een faceless manipulator of dergelijke gedropt en soms iets bruikbaars voor de tegenstander.

ik hou deze er dus nog een tijdje in maar geen idee of dit meta gaat worden :)
Mijn mening over deathlord: je kan hem niet spelen als je niet bereid bent om een zwaar beest van de tegenstander te aanvaarden dan moet je hem niet spelen.

Deathlord past dus maar in type van decks die ook onmiddellijk om kaarten van het type giants kunnen neutraliseren.

Shaman is daar zeker een optie voor, want die hebben met hex zeker de tools om gelijk welke minion die via de deathlord op tafel komt te neutraliseren. Maar je zal dan zeker een versie van Shaman moeten spelen die controle heeft.

Shaman met Deathlords is ook moeilijk, want shaman heeft al zoveel goeie class cards voor 3 mana: feral spirit, lightning storm, hex, unbound elemental. Als je Deathlords gaat spelen zal je ook mana tide totems willen spelen. Da's een serieuze overload aan 3 mana kost kaarten. Er is een reden waarom er geen harvest golems in mijn shaman deck zitten (terwijl het zo'n goede kaart is :p).

Deathlord is ook een kaart die de meta wat kan bepalen. Als veel mensen Deathlord gaan spelen dan gaan de mensen ook decks spelen met voldoende value minions. Mocht ik tegen veel Deathlords gaan beginnen spelen dan zie ik zomaar yeti terug in mijn deck komen of misschien die nieuwe spectral knight of zelfs boulderfist ogre. Of nog verder: giants! Een sea giant in mijn shaman deck? Why not :p Kom maar op met die deathlords 8)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DarthDavy schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:00:
[...]

De Lightning storms niet nee, maar de spirit wolves wel. ;)

Trouwens, eitjes, harvest golum en/of haunted creeper ben ik best blij mee. Dat gaat traag en ik heb dikkere en betere beesten dan zoo (met fire elemental op kop) in de late game. En met de doomhammer of alakir icm rockbiter is burst dmg waar ik al menig zoo player heb doodgemaakt die dachten: volgende beurt win ik. Als ik turn 6 inga met meer dan 20 leven dan win ik 95% van de spelletjes tegen zoo.
Shaman is dan ook wel zo'n beetje de lastigste matchup voor een zoo warlock vanwege de goedkope clears en taunts, maar met een goede draw voor de warlock kan hij het je best lastig maken. Die eitjes en creepers zijn in het begin trager, maar zodra de buffs en power overwhelmings en void terrors erbij komen wordt de damage uiteindelijk veel hoger en gevaarlijker. Dat heeft Brangus gister ook 2x mogen ervaren met een paar flinke void terrors vergezeld van een zooi tokens die ik de beurt erop weer kon buffen met mijn Defender of Argus :D

• Brangus Glee
Weet iemand KoningTimmy zijn username hier? Ik probeerde een berichtje te sturen en kreeg de melding dat er geen user was met die name.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Brangus Glee schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:21:
Weet iemand KoningTimmy zijn username hier? Ik probeerde een berichtje te sturen en kreeg de melding dat er geen user was met die name.
Uit mijn hoofd PCBaas.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Brangus Glee
Thx, ik heb hem een berichtje gestuurd.

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:08
Nog meer spelers hier die dit seizoen legendary willen worden? Wil het dit seizoen echt graag worden, op dit moment rank 7, dus aardig op schema denk ik. Misschien iemand nog tips?

PSN Profile

Verwijderd

RKwant schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:39:
Nog meer spelers hier die dit seizoen legendary willen worden? Wil het dit seizoen echt graag worden, op dit moment rank 7, dus aardig op schema denk ik. Misschien iemand nog tips?
even je chick laten weten dat ze deze maand alleen slaapt, je moet ongelofelijk veel spelen om legend te worden, met 10 uurtjes per week haal je het niet

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11 14:48

Freelance

(..)

RKwant schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:39:
Weinig fouten maken, de juiste decks gebruiken en VEEL spelen ;)

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• Royy90
Veel spelen, de tip van iedereen inderdaad... had zelf bedacht om na dit weekend rank 5 te zijn en dan heb ik drie weken voor de grind 5-legendary... is toch redelijk haalbaar?

PSN Profile

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:08
Ik (KoningTimmy) heb net met 3-1 gewonnen van Brangus.

5700X | RX 6600

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 09:28
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:46:
[...]

even je chick laten weten dat ze deze maand alleen slaapt, je moet ongelofelijk veel spelen om legend te worden, met 10 uurtjes per week haal je het niet
Trump deed het met zn free2play series in 30-40 uur. En dat is dus zonder legendaries enzo. Magoed, een beetje skill helpt natuurlijk ook wel :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 08-08-2014 15:04 ]

Verwijderd

Ben ook van plan om voor Legend te gaan dit seizoen alhoewel ik niet zo héél veel tijd heb. Ik zal proberen om van 9 naar 5 te gaan deze avond + morgenavond + nacht. En dan nog 3 weken voor Legend. Zou wel moeten lukken, zit nog altijd met een aardig deck te spelen met een goede winrate dusja.

Maar eerst vanavond kwartfinale spelen tegen Tektoon @ 20h; check stream dan als je het wilt zien.

• Royy90
Rank 6 inmiddels met een actieve winstreak :) heb wel alle legendaries maar gebruik alleen maar leeroy en loatheb, speel een hunter deck op dit moment... gaat best lekker als ik eerlijk ben. Rank 5 halen is denk ik niet het probleem... de grind erna...

PSN Profile

Verwijderd

Neen inderdaad. Maar je moet wel de tijd hebben om het allemaal bol te werken. :)

Verwijderd

Onderschat het veschil tussen 5 en legendary niet.
Das echt een wereld van verschli in skill, en zeker qua laddermechanisme.
Elke pipo met 45% winrate kan zelfs rank 5 halen

• Royy90
Ow dat doe ik ook zeker niet. Daarom wil ik ook zsm rank 5 zijn zodat het dan echt kan beginnen. Ik was maandag rank 17 en nu 6, dus ik denk dat dat erg goed is gegaan en redelijk snel. Merk wel dat als ik langere sessies speel dat ik dan meer verlies des te langer ik speel, dus ik speel op het moment niet overhaast en rustig een rankje per dag. Dus na dit weekend 5, en dan moet ik even kijken hoe ik de grind ga doen... rank per dag lijkt me dan erg lastig zonder streak.

PSN Profile

Verwijderd

Geloof me heb al vaak 3 weken de tijd gehad om die maan dnog legendary te hitten en zelfs dan met 2uur per dag haalde ik da niemeer.
Ge stijgt mss eens naar 2 maar met een kut dag (countering en bad luck enzo) zijt ge snel trg 5.

Ik wil maar zeggen, tis nie omdat ge nog 20 dagen hebt om 5 ranks te stijgen dat ge sowieso legendary gaat halen :p

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Jammer dat er geen extra beloning is na rank 20 op legend bereiken na. Zelf heb ik ook niet de tijd niet om de grind te maken, waardoor het eigenlijk niet uitmaakt op welke rank ik eindig in het seizoen. Iets kleins zoals 20 dust per rank o.i.d. zou al iets zijn.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Royy90
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:22:

Ik wil maar zeggen, tis nie omdat ge nog 20 dagen hebt om 5 ranks te stijgen dat ge sowieso legendary gaat halen :p
Zeg ook niet dat het me gaat lukken, wil het alleen echt proberen deze maand :) Het moet toch te doen zijn om 25 keer meer te winnen dan te verliezen...

PSN Profile

Verwijderd

RKwant schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:35:
[...]

Zeg ook niet dat het me gaat lukken, wil het alleen echt proberen deze maand :) Het moet toch te doen zijn om 25 keer meer te winnen dan te verliezen...
Das waar :p

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2014 16:45 ]

Verwijderd

RKwant schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:35:
[...]

je moet een gemiddelde winrate hebben groter dan 50% over het hele traject om Legend te halen, als je een winrate van 51% hebt, kost je dat ruim 49 matches, 10 minuten per match is 500 minuten, dat zou je in 10 uur moeten kunnen halen
het grote probleem is een gemiddelde (consistente) winrate halen van meer dan 50%...

Verwijderd

leuk artikel over het voordeel van eerste of tweede gaan:

http://arstechnica.com/ga...d-other-turn-based-games/

de statistieken zijn helaas uit 2013, wat o.a. blijkt uit de stats van Warlock decks
ik ben benieuwd hoe dit zich nu verhoudt, want zo te zien is het flink afhankelijk van de meta

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:07:
[...]

je moet een gemiddelde winrate hebben groter dan 50% over het hele traject om Legend te halen, als je een winrate van 51% hebt, kost je dat ruim 49 matches, 10 minuten per match is 500 minuten, dat zou je in 10 uur moeten kunnen halen
het grote probleem is een gemiddelde (consistente) winrate halen van meer dan 50%...
51% win rate vanaf rank 5 duurt 2500 matchen om legendary te hitten

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-11 13:52
WTF.. Ik verloor net een game, omdat ik een auchanai soulpriest had met 3 health. Ik had holy nova en ik had thalnos bloodmage. Mijn holy nova zei: deal 3 damage to all enemies and heal 2 health to all friendly characters. Toen speelde ik de holy nova en deed de holy nova 3! damage tegen mijn eigen characters, terwijl er stond dat hij maar 2 zou healen. Hoewel ik spell damage had leek het mij niet dat mijn van heal naar dmg geconverteerde damage ook +1 zou krijgen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Verwijderd

aicaramba schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:26:
WTF.. Ik verloor net een game, omdat ik een auchanai soulpriest had met 3 health. Ik had holy nova en ik had thalnos bloodmage. Mijn holy nova zei: deal 3 damage to all enemies and heal 2 health to all friendly characters. Toen speelde ik de holy nova en deed de holy nova 3! damage tegen mijn eigen characters, terwijl er stond dat hij maar 2 zou healen. Hoewel ik spell damage had leek het mij niet dat mijn van heal naar dmg geconverteerde damage ook +1 zou krijgen.
Lees auchenie soulpriest eens tegoei...

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
als je te vroeg je mouse overed na spelen van de kaart is de tekst niet geupdate

• aicaramba
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:27:
[...]

Lees auchenie soulpriest eens tegoei...
Your cards and powers that restore health now deal damage instead.

Ik had Spell damage +1. Dus mijn spell heals was NIET +1. Ik had dus restore 2 health, niet heal 3. Ik had dus door mijn auchanai soulpriest 2 damage moeten krijgen. Niet 3.

[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 08-08-2014 17:32 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:13:
[...]

51% win rate vanaf rank 5 duurt 2500 matchen om legendary te hitten
ach ja, ik rekende even niet mee dat je een ster verliest als je een match verliest
maar 2500 klopt ook niet volgens mij

als je 638x wint en 613x verliest, heb je een winrate van 51% en heb je 25 matches meer gewonnen dan verloren, dus 1250 matches nodig

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
x - y = 25
x/y = 51/49

49x = 51y

51y - 49y = 1225
y = 612,5
x = 637,5

à 10 minuten per match is 208 uur, dat haal je niet in 3 weken (da's 10 uur per dag)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2014 17:33 ]

Verwijderd

aicaramba schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:30:
[...]

Your cards and powers that restore health now deal damage instead.

Ik had Spell damage +1. Dus mijn spell heals was NIET +1. Ik had dus restore 2 health, niet heal 3. Ik had dus door mijn auchanai soulpriest 2 damage moeten krijgen. Niet 3.
Uw heal wordt damage op u eigen/uw minions =2 damage Spelldamage v thalnos =+1 dus wordt da 3
Is correct?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2014 17:35 ]

Verwijderd

aicaramba schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:26:
ik had dat een keer met een gestolen healing touch, dat doet pijn

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:31:
[...]

ach ja, ik rekende even niet mee dat je een ster verliest als je een match verliest
maar 2500 klopt ook niet volgens mij

als je 638x wint en 613x verliest, heb je een winrate van 51% en heb je 25 matches meer gewonnen dan verloren, dus 1250 matches nodig

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
x - y = 25
x/y = 51/49

49x = 51y

51y - 49y = 1225
y = 612,5
x = 637,5

à 10 minuten per match is 208 uur, dat haal je niet in 3 weken (da's 10 uur per dag)
Jep moest de heflt (1250) zijn.

• aicaramba
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:33:
[...]

Uw heal wordt damage op u eigen/uw minions =2 damage Spelldamage v thalnos =+1 dus wordt da 3
Is correct?
Er staat niet 'your restore health becomes spell damage', maar 'your restore health now deal damage'. Waardoor dat ik lees dat het nog niet wordt geclassificeerd als spell damage, waardoor het niet beïnvloedt zou moeten worden door spell damage.

Verwijderd

aicaramba schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:39:
[...]

Er staat niet 'your restore health becomes spell damage', maar 'your restore health now deal damage'. Waardoor dat ik lees dat het nog niet wordt geclassificeerd als spell damage, waardoor het niet beïnvloedt zou moeten worden door spell damage.
Ja en damaging spells worden beinvloed door spell damage, da klopt...

• aicaramba
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:40:
[...]

Ja en damaging spells worden beinvloed door spell damage, da klopt...
Maar het is geen damaging spell.. Het is een healing spell die nu damage doet. Dan is het nog steeds geclassificeerd als healing spell en niet als damaging spell.
Ik weet dat het spel het ziet zoals jij het uitlegt. Maar dat is gewoon niet wat de uitleg van de kaart aangeeft.
Dan zou er moeten staan. Your restore health spells and cards is converted to spell damage, oid.

[ Voor 22% gewijzigd door aicaramba op 08-08-2014 17:43 ]

Verwijderd

aicaramba schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:41:
[...]

Maar het is geen damaging spell.. Het is een healing spell die nu damage doet. Dan is het nog steeds geclassificeerd als healing spell en niet als damaging spell.
Ik weet dat het spel het ziet zoals jij het uitlegt. Maar dat is gewoon niet wat de uitleg van de kaart aangeeft.
Dan zou er moeten staan. Your restore health spells and cards is converted to spell damage, oid.
Hij healt toch niet?
Ik speel nu Zoo lock en ik queue nu 4 x achter elkaar tegen dezelfde Miracle Rogue. Game 4 concede hij voor de game begon toen hij mijn naam zag :D.

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
hoe hoger je komt hoe vaker je tegen de zelfde speelt, vorig seizoen toen ik rond rank 3 stond heb ik 3x achter elkaar tegen kolento gespeeld met miracle rogue. wel gewonnen maar het is wel irritant dat je dan precies weet welke kaarten de ander runt

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-10 14:59
Wat betreft de discussie over auchenai soulpriest en consecration: voor mij weer een duidelijk voorbeeld dat er voor hearthstone een duidelijke en consistente regelset ontbreekt zoals je wel voor MtG hebt. Soms is het inderdaad maar afwachten hoe een combinatie van kaarten werkt als je ze nooit hebt gespeeld of hebt zien streamen.

Bijvoorbeeld de volgorde van deathrattles. Moet je maar net weten dat dit op play order gaat. Ook dat battlecries niet activeren als je de kaart niet met mana uit je hand speelt is niet vooraf te overzien. Gelukkig is dit bij hearthstone niet zo'n probleem want de cliënt doet het toch altijd zoals blizzard wil, maar het is niet echt transparant.

Kent iemand een site met uitleg over deze details?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-11 11:54

Nitai

Live the life you love.

aicaramba schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:41:
[...]

Er zijn geen healing en damaging spells maar spells die damage en/of healing doen. Spell damage heeft invloed op de damage die een spell doet, dus het klopt gewoon.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Voor het eerst sinds maanden maar weer eens een arena gestart.....

Als mage:
0 Frostbolts
0 Fireballs
0 Flamestrikes
0 Blizzards
0 Arcane missiles
etc.

Heb gewoon uit 90 minions moeten kiezen....

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
xelfer schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:59:
Voor het eerst sinds maanden maar weer eens een arena gestart.....

Als mage:
0 Frostbolts
0 Fireballs
0 Flamestrikes
0 Blizzards
0 Arcane missiles
etc.

Heb gewoon uit 90 minions moeten kiezen....
En wat is de score geworden? :X
Ik sta nu 1-0, maar dat kwam omdat ik tegen een n00b speelde die murlocs gedraft had. Ga nu weer ff een paar potjes doen, maar zal vast niet wat worden :D.

Edit: 2-0 nu.
Edit 2: 3-0.

[ Voor 8% gewijzigd door xelfer op 08-08-2014 19:07 ]

• An1mA
xelfer schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:46:
Ik sta nu 1-0, maar dat kwam omdat ik tegen een n00b speelde die murlocs gedraft had. Ga nu weer ff een paar potjes doen, maar zal vast niet wat worden :D.

Edit: 2-0 nu.
Edit 2: 3-0.
Ik zou nog meer klagen en dan ga je wellicht 12-0 :p

Ik wou dat het waar was :o. Ik heb wel geluk gehad met mijn tegenstanders moet ik zeggen, ik zag kaarten voorbij komen als Magma Rager en ik kwam tegen een druid die ging swipen toen ik maar 1 minion op de board had en dat was nog een 2/3 minion ook....

Ik voorspel 4-3 als eindscore. Nu kom ik al tegen een priest met Legendary cardback. Winnen omdat de tegenstander dom is zit er nu niet in vrees ik :(.

Edit: Verloren van de priest omdat ik 2 beurten achtereen gedisconnect was, waardoor ik niets kon spelen... Die Blizzard patches zijn altijd wel genieten :o.

Edit 2: Uiteindelijk 4-3 gegaan, 2 x verloren door disconnect en 1 x van een druid met 5 swipes...

[ Voor 41% gewijzigd door xelfer op 08-08-2014 20:09 ]

Verwijderd

Match tegen Tektoon is begonnen. Zal te zien zijn op stream binnen 15 minuten: http://www.twitch.tv/lodetv
Nu ik aan de andere kant van Zoo sta merk ik overigens pas hoe overpowered het is :o.

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Heeft iemand er ook last van dat sinds laatste patch Hearthstone vaak niet meer te maximaliseren is? Vaak moet ik dan via Task Manager de game afsluiten. :/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

g0tanks schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:02:
Heeft iemand er ook last van dat sinds laatste patch Hearthstone vaak niet meer te maximaliseren is? Vaak moet ik dan via Task Manager de game afsluiten. :/
Heb geen last van maximalisering (speel windowed mode op een mac), maar heb sinds de patch voor w8 touch wel last van lagspikes/disconnects.

• An1mA
xelfer schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:28:
[...]

Heb geen last van maximalisering (speel windowed mode op een mac), maar heb sinds de patch voor w8 touch wel last van lagspikes/disconnects.
Je hebt last van freezes, geen d/c zoals je tegen me zei. Het heeft idd met de w8 patch te maken, een hele topic over. http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/13733483360

Thnx voor de info An1mA.

Ah ja. Ik ben 1 x zelfs zo lang gefreezed dat ik de game opnieuw moest starten en toen was ik uit de game en had ik deze verloren (ik ga er niet vanuit dat de tegenstander mij in 1 minuut gekilled heeft van volle hp).

Maar ik ben in ieder geval blij dat het niet aan mijn setup ligt :).

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:08
Ik had het probleem ook, tot ik deze oplossing zag net: http://www.hearthpwn.com/...lity-issues-updated-08-08

5700X | RX 6600

Ik gebruik geen windows 8, maar heb wel last van hetzelfde probleem :o. Ik gebruik OSX Maverick.
YouTube: Kripparrian discusses his thoughts on Hearthstone as a potential eSport at Blizzcon 2013

Interessante oude video van Kripparrian die HS als eSport analyseert (bij het eerste grote toernooi: blizzcon 2013). Hij slaat wel de spijker op zijn kop.

• DarthDavy
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:08:
Ben ook van plan om voor Legend te gaan dit seizoen alhoewel ik niet zo héél veel tijd heb. Ik zal proberen om van 9 naar 5 te gaan deze avond + morgenavond + nacht. En dan nog 3 weken voor Legend. Zou wel moeten lukken, zit nog altijd met een aardig deck te spelen met een goede winrate dusja.

Maar eerst vanavond kwartfinale spelen tegen Tektoon @ 20h; check stream dan als je het wilt zien.
Met welk deck ga je het doen Lode?

Legendary halen is idd gewoon een kwestie van tijd. Ik weet dat jij dat kan, maar het is de time investment.

Edit:
Ik zou het ook graag doen dit seizoen. Ik ben in vakantie en ik kan veel spelen. Anderzijds is vakantie ook tijd doorbrengen met mijn gezin. Soit, daar niet gelaten. Ik zou eigenlijk dit seizoen met mijn shaman deck legendary kunnen halen. Het is gewoon de time investment.

[ Voor 17% gewijzigd door DarthDavy op 09-08-2014 00:14 ]

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Tektoon - Lode 3-2. Bans: druid voor Tektoon en paladin voor Lode.

Nou mensen, dat was me wat. Ik had van te voren m'n huiswerk gedaan, Lode's stream gechecked, en zowel z'n paladin als shaman bekeken. Ik was vrij zeker van de classes die hij zou kiezen, de speelstijl die hij hanteert, èn van het feit dat hij een bepaalde legendary mist.. Maar goed, ik verwachtte toch maar een klein kansje te maken. Hij is tenslotte een van de kampioenen.

Shaman - Druid 1-0. Soepele pot van mijn kant: ik had vrij snel een minion, een flametongue en een totem liggen die ik steeds efficient kon traden en aanvullen. Ik verwachtte hier met mijn druid tegen zijn shaman te moeten spelen dus ik had me ingelezen qua matchup.

Shaman - Shaman 1-1. Speelt 'ie een andere shaman dan op de stream!! 7(8)7 Op een gegeven moment keek ik tegen twee Earth Elementals met Ancestral Spirit aan; waar is die Hex als je 'm nodig hebt? Ik kreeg ze uiteindelijk nog weg, maar de pot was om zeep.

Mage - Shaman 2-1. Hier had ik een beetje geluk met de kaarten; ik kon snel druk zetten met twee minions en trok ook snel twee fireballs. Yolo -> face. Soms kan je echt vies gierig spelen met een mage. Haha.

Mage - Hunter 2-2. Ik kan me deze niet goed herinneren. Het ging vrij vloeiend Lode's kant op. Appeltje eitje voor hem.

Hunter - Hunter 3-2. Altijd een rare matchup dit, vind ik. Vooral met twee control hunters. Hero power over en weer. Wie het eerst de juiste finishers trekt, wint. Lode trok traps, spinnetjes, een deadly shot en een angry chicken. Ik trok hounds, kill command, een bow en een tiger.

Morgen of overmorgen zal Rabbiej me wel van m'n wolk sleuren, maar tot die tijd geniet ik even van de overwinning. 15 minutes of fame hierzo. 8)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Verwijderd

En terecht. Heb niet zo goed gespeeld, enkele slechte plays achteraf bekeken. You are the winner. :)

Verwijderd

Het is inderdaad vooral veel tijd dat je er zult moeten insteken. Momenteel nog altijd op rank 8. Morgennacht verder doen, zou dan toch wel dicht bij de 5 willen zitten ze. Dan farmen. Ik doe het met m'n pally momenteel, ik wissel af met ramp druid en als er teveel hunters zijn, shaman.

Die ene keer Legend worden moet gewoon een zalig gevoel geven. Ik ken iemand die Legend is en nu tegen een wall zit omdat ie niet meer zoo speelt op rank 11. Zoo is echt brainless en heb niet al teveel respect voor die manjes.:)

Nu, daarstraks op ESL een match gespeeld, ook weer Zoo, juist niet gewonnen met pally. Pally vs Zoo is zo een beetje 50/50, hangt af van de curve/consecration en van die Zoo Luck ofc.
DarthDavy schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 00:12:
[...]

Legendary halen is idd gewoon een kwestie van tijd. Ik weet dat jij dat kan, maar het is de time investment.

Edit:
Ik zou het ook graag doen dit seizoen. Ik ben in vakantie en ik kan veel spelen. Anderzijds is vakantie ook tijd doorbrengen met mijn gezin. Soit, daar niet gelaten. Ik zou eigenlijk dit seizoen met mijn shaman deck legendary kunnen halen. Het is gewoon de time investment.

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Tektoon schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 00:16:
Morgen of overmorgen zal Rabbiej me wel van m'n wolk sleuren, maar tot die tijd geniet ik even van de overwinning. 15 minutes of fame hierzo. 8)
Well played, ik heb het weekend wel de nodige tijd om te spelen. Je kan me adden op battleid Rabbiej#2742

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gisteren voor de tweede keer King Krush uit een paktje getrokken...

MAAR!

HIJ. WAS. GOLDEN.

Dussssssssssssssssss heb ik een Ragnaros in mijn collectie mogen verwelkomen! Eindelijk een nuttige legendary. Woohoo!

Verwijderd

DarthDavy schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 00:12:
[...]

Edit:
Vergeet ook niet dat 1 kleine missplay op rank 3/2/1 zwaar bestraft wordt...
Tot op rank 5 kunde easy 3 mistakes doen in een game en nog winnen , das vanaf rank 3+ echt niet meer het geval.
En al ik hier veel vods kijk van tornooien zie ik vaak wel rare plays.
(niet dat ik de pro ben ^^ )

Zelfs zonder mistakes en gewoon bad luck card drawing en matchs up zakt ge ook é...
Als ik u zeg da ik vorige maand op rank 1 stond met 4 sterren en op een paar uur gezakt ben naar rank 5...
Ja daar gaat uw 2 weken grind van 5 naar 1, allemaal voor niks =)

Ofwel download ge gewoon een bot en haalt ge legendary door een bot die zoolock voor u speelt, zoals 500+ andere 'legendary' spelers.
Zoo= no skill en 50%+ winrate op eender welk niveau door eender welke pipo(including bot)

Heel dat laddersysteem is gewoon belachelijk slecht gemaakt.
Dat ze gewoon een laddersysteem met MMR gebruiken, zoals arena in wow...
Maarnee, laten we een 'massive grind laddersysteem' gebruiken die zich dan nog eens maandelijks reset. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2014 11:13 ]

• aicaramba
Raafz0r schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:58:
Wat betreft de discussie over auchenai soulpriest en consecration: voor mij weer een duidelijk voorbeeld dat er voor hearthstone een duidelijke en consistente regelset ontbreekt zoals je wel voor MtG hebt. Soms is het inderdaad maar afwachten hoe een combinatie van kaarten werkt als je ze nooit hebt gespeeld of hebt zien streamen.

Bijvoorbeeld de volgorde van deathrattles. Moet je maar net weten dat dit op play order gaat. Ook dat battlecries niet activeren als je de kaart niet met mana uit je hand speelt is niet vooraf te overzien. Gelukkig is dit bij hearthstone niet zo'n probleem want de cliënt doet het toch altijd zoals blizzard wil, maar het is niet echt transparant.

Kent iemand een site met uitleg over deze details?
Dat had ik pas ook. Ik schakelde met mijn cairne een sylvanas uit. Helaas triggerde eerst de deathrattle van cairne en pas daarna van sylvanas.

• An1mA
Nog meer mensen die vandaag mee doen met zotac? Btw, Lode je twitch page staat op de frontpage van zotac ^^

• Royy90
Helaas, wist niet eens dat dit toernooi was, leek me wel leuk :)

Wat is jullie idee om te gaan switchen op rank 5 naar een control warrior? Ik ben zeer snel geklommen van 17-5 in vijf dagen met een midrange hunter. Maar nu op rank 5 merk ik toch wel dat ik meer verlies met me hunter dan in de "lagere" ranks... goed idee om te switchen nu naar control warrior?

PSN Profile

Verwijderd

Ja weet ik. Al doe ik wel niet mee vandaag. Ik sta altijd op die frontpage :) Heheheh.

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 14:23
Ik heb inmiddels 1600+ rust dus het is weer tijd om een legendary te craften alleen ik zit in dubio welke het wordt.
Ik heb al King Mukla, Baron Riverdare, Old Murk-eye, Captain Greenskin, Harrison Jones, Loatheb, Hogger, Maexxna, Ragnaros the Firelord, Malygos, Ysera en Prophet Velen.

Als je naar nut en kracht kijkt lijken mij The Black Knights of Sylvanas Windrunner de logische maar Thalnos of Antonidas kan ik ook gebruiken.
Lastige luxe keuze.....

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-11 23:27

Mauz1978

Console War Veteran

An1mA schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 13:06:
Nog meer mensen die vandaag mee doen met zotac? Btw, Lode je twitch page staat op de frontpage van zotac ^^
Stream jij ergens? want degenen die ik volg (RDU en Thijs) liggen er al beide uit lol...
astie schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:13:
Ik heb inmiddels 1600+ rust dus het is weer tijd om een legendary te craften alleen ik zit in dubio welke het wordt.
Ik heb al King Mukla, Baron Riverdare, Old Murk-eye, Captain Greenskin, Harrison Jones, Loatheb, Hogger, Maexxna, Ragnaros the Firelord, Malygos, Ysera en Prophet Velen.

Als je naar nut en kracht kijkt lijken mij The Black Knights of Sylvanas Windrunner de logische maar Thalnos of Antonidas kan ik ook gebruiken.
Lastige luxe keuze.....
Idd, black Knight, Thalnos en Sylvannas lijken mij ook de juiste opties..

[ Voor 51% gewijzigd door Mauz1978 op 09-08-2014 15:31 ]

Something under the bed is drooling

Thalnos, Cairne, Black Knight, Sylvannas zijn wel top legendaries.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Iemand de VoDs al gezien tussen Savjz en Reynad?
Een BO7 match voor $1000,- met een ban. Erg leuke matches :).

Eerste deel: http://www.twitch.tv/coolermastergaming/b/556027906 (start rond 11 minuten).
Tweede deel: http://www.twitch.tv/coolermastergaming/b/556038405

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Wat zijn Spectral Knights belachelijk goed zeg, heerlijke kaart
Spectral Knight + Argent Protector op een leeg bord = concede

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-11 23:27

Mauz1978

Console War Veteran

Rank 5... let the real grind begin...

Something under the bed is drooling

• An1mA
Mauz1978 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 16:28:
Rank 5... let the real grind begin...
Inderdaad, na 5 begint de grind pas echt. Ik lag er na de 2e ronde helaas er ook uit.

@Jerry ik had ze in de ochtend gekeken, leuke games zaten er tussen. Ik wou gister de games live zien, maar viel in slaap, haha.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 16:06:
Wat zijn Spectral Knights belachelijk goed zeg, heerlijke kaart
Spectral Knight + Argent Protector op een leeg bord = concede
Is ook een goede combo idd. Ik gebruik ze nu in een druid deck icm sunfire protector of defender of argus.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

xelfer schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:40:
Thalnos, Cairne, Black Knight, Sylvannas zijn wel top legendaries.
Afhankelijk van wat voor deck je wilt bouwen is Alexstraza ook een erg leuke. Past bijv. erg goed in control warrior of freeze mage.

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11 14:48

Freelance

(..)

Vandaag de heroics gedaan van wing 3. Het was niet moeilijker maar heb er wel langer over gedaan dan de vorige wing. Had de decks natuurlijk al van de normal mode. Met een perfecte draft / curve is het vrij eenvoudig, maar als 1 van de twee tegenzit kun je bijna niet winnen.

Omdat beide rng zijn voelt het mij meer aan als een grind dan fun. De class quests vind ikoverigens wel bijna allemaal leuk om te spelen.

Uiteindelijk boss 1 & 3 met priest gedaan en boss 2 met Mill druid.

Daarna nog een 5 tal matches met control warrior, dat is op het moment echt mijn favoriete deck. 20 armour op shield slam? Sure :)

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Verwijderd

Vicarious schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:34:
[...]

Is ook een goede combo idd. Ik gebruik ze nu in een druid deck icm sunfire protector of defender of argus.
The Black Knight incoming...

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tja dat risico loop je altijd. Heb je nog genoeg andere taunts in je deck zitten die hij er dan niet meer mee kan slopen.

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Wat is ieders mening over de Spectral Knight?

Qua health en attack heeft hij redelijke stats, hij zal in principe elke AoE overleven en is imuum tegen hard removal zoals Poly. Nadeel is dat je hem niet zelf kan buffen (althans, wel via minions, maar geen BoK ofzo).

Is het een taunt vervanger, gebruik je hem graag, is hij goed om op het bord te hebben?

-

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Lol we hebben het er net de hele tijd over Naz ;)

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ugh ik zie het, thread bewoog hier niet, volgens mij heeft internet even plat gelegen.

-

Verwijderd

Vicarious schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:35:
[...]

Afhankelijk van wat voor deck je wilt bouwen is Alexstraza ook een erg leuke. Past bijv. erg goed in control warrior of freeze mage.
ALexstraza (heb gouden) werkt alleen in freeze mage+ctrl warrior.

Zijn trouwens 2 slechte decks die nooit meer in de top gaan komen , dus useless om te craften imo.

Als ge ne legendary wilt craften: craft dan raganaros, TBK,cairne, leeroy, thalnos
Als ge die 5 hebt kunde al andere gaan craften, maar dees 5 zijn eigenlijk een 'must' craft.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2014 21:01 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 20:58:
[...]

ALexstraza (heb gouden) werkt alleen in freeze mage+ctrl warrior.

Zijn trouwens 2 slechte decks die nooit meer in de top gaan komen , dus useless om te craften imo.

Als ge ne legendary wilt craften: craft dan raganaros, TBK,cairne, leeroy, thalnos
Als ge die 5 hebt kunde al andere gaan craften, maar dees 5 zijn eigenlijk een 'must' craft.
Control Warrior slechte deck, heb ik iets gemist?

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Nazanir schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 19:57:
Wat is ieders mening over de Spectral Knight?

Qua health en attack heeft hij redelijke stats, hij zal in principe elke AoE overleven en is imuum tegen hard removal zoals Poly. Nadeel is dat je hem niet zelf kan buffen (althans, wel via minions, maar geen BoK ofzo).

Is het een taunt vervanger, gebruik je hem graag, is hij goed om op het bord te hebben?
Het heeft mijn Azure Drakes vervangen in m'n druid deck :P.
Heerlijk om op turn 2 innervate + coin + Spectral Knight te spelen _/-\o_

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Ik ben overigens niet zo onder de indruk van Spectral Knight. 10 stats voor 5 mana (wel goed verdeeld) en immune voor spells, maar in deze creature heavy meta heeft deze kaart niet direct iets bijzonders, wat hem het spelen waard maakt.

In sommige decks kan de Spectral Knight echter wel speelbaar zijn (bv in de plaats van een Yeti).

Verwijderd

xelfer schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 22:20:
Ik ben overigens niet zo onder de indruk van Spectral Knight. 10 stats voor 5 mana (wel goed verdeeld) en immune voor spells, maar in deze creature heavy meta heeft deze kaart niet direct iets bijzonders, wat hem het spelen waard maakt.

In sommige decks kan de Spectral Knight echter wel speelbaar zijn (bv in de plaats van een Yeti).
ik heb een pally deck dat is gebaseerd op value creatures spelen en het bord van de tegenstander leeg houden, in dat deck is hij echt golden, als je tegenstander niets op het bord heeft, krijgt ie een Spectral Knight nooit weg
ook in ramp druid vind ik hem beter dan Yeti, die is gemakkelijk te verwijderen door bijv. eviscerate + knife, of deadly poison + SI:7 agent, of lava burst, of shield slam of execute, of kill command, of whatever, ik heb echt zelden dat een turn 2 Yeti iets toevoegt, een turn 3 Knight daarentegen doet het veel beter
In een value deck zoals hierboven beschreven zal die minion het zeker goed doen.

Overigens is het ook 1 van de top minions in arena qua value.

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 21:42:
[...]

Control Warrior slechte deck, heb ik iets gemist?
Volgens mij heb ik ook iets gemist. Control Warrior is zeker nog een goede deck, vooral met de nieuwe Naxx cards. Unstable Ghoul met Acolyte of Pain en Armorsmith kan erg fijn zijn en Loatheb en Sludge Belcher hebben zo ook hun rol.

Pagina: 1 ... 114 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]