[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 133 Laatste
Acties:
  • 327.457 views

Verwijderd

Eerste 2 heroic waren easy. De derde kom ik niet langs. Iemand nog de tip?

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:07:
Eerste 2 heroic waren easy. De derde kom ik niet langs. Iemand nog de tip?
Kijk de post van DarthDavy van ietsje terug, met zo'n soort deck kun je hem verslaan :)

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Beunhaas schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:49:

@Slashdotter: doordat ik zijn Violet Teacher terug naar zn hand bracht, is hij z'n Innervate + Coin kwijt omdat hij die heeft gebruikt.
Na die sap hadden jullie allebei toch nog 30 hp? Lijkt me geen reden om dan gelijk op te geven.

[ Voor 15% gewijzigd door Slashdotter op 06-08-2014 18:34 ]

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Spelen jullie altijd hetzelfde deck in ranked of het tweakers toernooi, of wisselen jullie ook veel af?

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07-2025

Nazanir

Is pappa!

Thnx. Maar ik bedoel dus Maexxna :)

Ehh sorry. Neveah hier dus op Nazanir zijn account. Oops 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Nazanir op 06-08-2014 19:08 ]

-

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:04
xelfer schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:02:
Spelen jullie altijd hetzelfde deck in ranked of het tweakers toernooi, of wisselen jullie ook veel af?
Ik speel nu 1 class in ranked (pas het deck wel aan de hele tijd) en ik hou de 4 decks zoals ze nu zijn/waren voor het tweakers toernooi.

5700X | RX 6600

Verwijderd

Ik probeer zoveel mogelijk met dezelfde decks te spelen.
xelfer schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:02:

Verwijderd

Net ne savanna highmane op turn 2 op board gekregen danzij deathlord.
lol

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:19
Hebben jullie ook wel eens van die eikels die alles tot het laatste moment laten wachten, volgens mij in de hoop dat je maar concede?

Echt waar... kun je dat soort eikels niet blokken? :(

Verwijderd

Ossi schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 20:57:
Hebben jullie ook wel eens van die eikels die alles tot het laatste moment laten wachten, volgens mij in de hoop dat je maar concede?

Als ze heel lang over een beurt doen bedoel je? Gewoon terug doen. Dan houden ze ermee op. Echt!

• Ossi
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:01:
[...]

Als ze heel lang over een beurt doen bedoel je? Gewoon terug doen. Dan houden ze ermee op. Echt!
Ik heb nu al 20x dat brandende lontje gezien :( Ben er helemaal gaar van |:( |:( |:(

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
Worden de 5 overige ronde 1 matches van het toernooi vanavond of wellicht morgen gespeeld?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:30

g0tanks

Moderator CSA
Ossi schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:14:
[...]

Ik heb nu al 20x dat brandende lontje gezien :( Ben er helemaal gaar van |:( |:( |:(
Heb het totaal denk ik 5< meegemaakt. Gewoon lekker doorspelen, hoe hoger je qua rank komt hoe minder het voorkomt neem ik aan.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Ossi
g0tanks schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:16:
[...]

Heb het totaal denk ik 5< meegemaakt. Gewoon lekker doorspelen, hoe hoger je qua rank komt hoe minder het voorkomt neem ik aan.
Eindelijk afgelopen, verloren natuurlijk |:(
Had m op 1 health, maar zoveel heals en weet ik het allemaal dat ik er niet meer doorheen kwam

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zojuist mijn eerste ronde gespeeld tegen DaMei. Hierbij een kort verslagje. Class bans waren Druid en Warrior.

Game 1: Mage vs Rogue
Ik had een redelijk goede draw en kon steeds efficient traden met combo's en mijn weapon. Mede doordat zij Flamestrike niet trok kon ik de pot zo naar me toe trekken.

Game 2: Warlock vs Rogue
Hier verwachtte ik tegen een zoo deck te spelen maar ik werd aardig verrast. Het was wel zoo maar aangevuld met o.a. Yeti's en Azure Drakes. Ik had een matige starting hand en moest veel face damage nemen om minions te clearen. Ik dacht met Assassin's Blade en Blade Flurry een goede clear combo te hebben, maar een goed getimede Swamp Ooze maakte een einde aan deze illusie. Daarna had ik geen antwoord meer op haar midrange beestjes en verloor ik de pot

Game 3: Warlock vs Shaman
Tja, ik kreeg de ideale kaarten vs zoo. Een early Argent Squire en Rockbiter Weapon om wat early game power en een knife juggler te clearen en toen ze veel beestjes op het bord kreeg een lightning storm eroverheen terwijl ik al een Unbound Elemental had liggen. Vervolgens had ik board control en dan is het eigenlijk al een gespeelde match

Game 4: Hunter vs Shaman
Hierbij drawde ik een stuk minder en DaMei ging redelijk voortvarend van start. Ik moest redelijk wat face damage pakken van haar early minions en zat zelf in de mana problemen door mijn overloads en wat rare mana curve. Voordeel was wel dat ik redelijk wat kaarten in mijn hand overhield en die redden mij gelukkig later in de game. Omdat ik vorige game het bord vrij snel opvulde speelde DaMei een dubbele buzzard en een beast voor 2 carddraws, maar de beurt erop kon ik een Lightning storm spelen om haar board redelijk te wipen. Daarna langzaam board control gepakt met taunts (danku Defender of Argus en late spirit wolves) waardoor ik alleen nog maar damage van de hero power kreeg en langzaam de game naar me toe getrokken.

Eindstand: 1-3 voor mij. Leuke games!

Vicariously I live while the whole world dies

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-01 09:54
Ik, Brangus, heb net van Roy, ofwel RKwant, gewonnen met 3-0. Roy had vooral in potjes 2 en 3 pech met zijn handen en ik mocht zelf niet klagen over mijn kaarten.

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02:40
An1mA schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:15:
Worden de 5 overige ronde 1 matches van het toernooi vanavond of wellicht morgen gespeeld?
Ik ben vanavond niet voor half 11 thuis, denk dus niet dat Nazanir en ik onze 1e ronde match vanavond nog spelen. Heb morgen in het begin van de avond wel tijd, hopelijk kunnen we de partijen dan spelen.

Verwijderd

pffft, Razuvious heroic is echt niet tof, Brawl + die 20/2 Runeblade van hem is een onmogelijke combinatie, hoeveel van die wapens heeft ie eigenlijk?

grrrr... brawl wtfbbq:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/29go4ep.png

maar ik heb hem, flawless victory :*)

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2uy1x8j.png

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 22:14 ]

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:51
ik heb er 3 geteld had hem net op 9 toen pakte ie zn 3de en waren mn taunts op :(

Verwijderd

Rivendare heeft trouwens een zwakke plek:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2rcn8uc.png

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mass dispel is leuk idd, maar je moet wel genoeg early presence hebben om hem uberhaupt op het bord te krijen voordat je dood bent. Meestal turn 1 al 6 damage op je face en turn 2 8, sta je al op 16.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025
Tektoon - Mooyal 3-1. Bans: mage voor Tektoon en warlock voor Mooyal.

De eerste twee potjes verliepen gelijkaardig: ze begonnen met een coin/innervate/yeti achtige start en hadden beiden een FoN roar finish. In het eerste potje wist Mooyal met zijn hunter mijn snelle start in een aantal beurten mooi ongedaan te maken. Op een gegeven moment had de koning van de jungle zelfs het bord voor hem alleen. Ik loerde toen echter al een paar beurten op een gaatje voor de bekende combo en omdat Mooyal ondertussen was aangewezen op top-decken en zonder taunt kwam te zitten, viel het doek alsnog. (druid - hunter 1-0)

Ik herinner me vrij weinig van de tweede match. Hij leek erg op de eerste pot. Ik kon weer snel starten met een Innervate en/of Wild Growth en Mooyal had niet de juiste kaarten in handen om mijn minions te removen of een FoN roar combo te voorkomen. (druid - shaman 2-0)

In het derde potje ging mijn solide Druid in slow motion onderuit. Tegen een Joker Priest die iedere turn weer een nieuwe (legendary) verrassing op tafel toverde had ik steeds een kaart teveel nodig om de Gruul's en Hoggers in bedwang te houden. Ik heb voor mijn gevoel nog wel tien beurten in de houtgreep gelegen maar Mooyal liet niet meer los. Er was ook een mooie dubbel-Shadowform-heropower-in-één-turn-combo bij die ik graag nog eens terug wil zien. (druid - priest 2-1)

Het laatste potje was snel voorbij. Met mijn Shaman had ik al snel een rijtje totems inclusief Flametongue en Argent Commander liggen terwijl de Joker Priest het antwoord schuldig moest blijven. (shaman - priest 3-1)

Het waren leuke potjes, vooral die tegen de Priest. Mooyals volgende tegenstander mag zijn/haar borst natmaken. De Priest battle is leuker dan de hele Naxx expansion bij elkaar.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

RoricNorman 0-3 Xelfer

Ik speelde 3 x control Paladin en heb gewonnen van Paladin, Shaman en Hunter. Ben wel te gaar om een match report te schrijven, dus dat laat ik even zitten :).

1 lucky moment voor mij wel:

Zijn board: healing totem, Deathlord en nog een Twilight Drake. Ik had zijn Deathlord al op 3 hp geplaatst (na de heal, in mijn beurt dus) en ik had mijn 4 attack wapen in play. Ik had echter ook een Kodo om een 2 attack minion mee te killen. Dit werd dus Deathlord (50% kans) en via de deathrattle kreeg ik een Sludge Belcher. Toen kon ik ook nog zijn Twilight Drake killen met mijn wapen. 10 mana value en praktisch een boardwipe :o.

[ Voor 56% gewijzigd door xelfer op 06-08-2014 23:22 ]

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04-2025
maar wel goed gespeeld, 1e match zat ik te twijfelen wat te spelen waardoor ik een fout maakte, daar niet meer bovenop gekomen.

verder leuke potjes :)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:17
Tektoon het is leuk om te horen dat je tegen mijn shadowpriest battle leuk vond, het is een fun/joker priest deck zoals je het al noemde. Ik moet hem nog wel tweaken maar het deck heb ik helemaal zelf verzonnen.
Het is idd leuk om een dubbele combo shadow hero-power te gebruiken.
Het was erg moeilijk om tegen je druid deck te spelen. je begon al met coin,innervate en yeti.....met de turn erna motw op de yeti.... een mooie dream opener.
potje 2 ging snel, ik had de pech dat ik mijn removals niet had voor mijn shaman, wel 1x lightning bolt, maar het bord was te vol met minions en toen kwam savage roar....

Het waren mooie 3 eerste potjes, ronde 4 was snel voorbij, ik had dikke pech met mijn cards, maar dat deck moet nog getweaked worden, te hoge manacurve is het nog namelijk.

nothing stops this train

• Slashdotter
  • Niet online
Ossi schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 20:57:

Irritant idd, ik draai HearthStone altijd in een window en ben tijdens het wachten altijd iets anders aan het doen zoals nieuws, Twitch, Reddit, etc...

En idd, gewoon terugdoen asl het zulke eikels zijn :)

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:45
Normal was echt easy, had maar Rush Paladin gebruikt en bij de tweede overgestapt op Rogue toen ik de spells een beetje kende.

Bij de eerste baas had ik verwacht dat de taunts na de cristal weer teruggeplaatst zouden worden in die ronde of er nieuwe kwamen, daardoor ging ik compleet de mist in. (kilde 1 en had de andere op 4HP wat dus niet echt werkt)

Vond het wel leuk, maar iets te eenvoudige mechanics. (Later de Hc's maar doen moet de vorige wing ook nog, hopelijk zit daar meer voldoening in)

Deze wing heb ik bewust niet gelezen, of filmpjes erover gekeken en was wel wat leuker dan spelen eigenlijk.

iRacing Profiel

Verwijderd

Class Ban doen we nu toch niet??
Pff er wordt hier soms zoveel gezegd dat ik het niet allemaal meer kan opvolgen. Heb nog werk te doen ook tijdens de dag ze. :)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2014 09:11 ]

Verwijderd

Wognummer schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:06:
ik heb er 3 geteld had hem net op 9 toen pakte ie zn 3de en waren mn taunts op :(
hij heeft 4 van die swords ;-( was verreweg moeilijkste heroic tot nu toe voor mij, maak ook altijd eigen decks (niet wat inet zegt) voor de heroics, leuke leercurve :D

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Ithric schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 07:59:
Normal was echt easy, had maar Rush Paladin gebruikt en bij de tweede overgestapt op Rogue toen ik de spells een beetje kende.

Bij de eerste baas had ik verwacht dat de taunts na de cristal weer teruggeplaatst zouden worden in die ronde of er nieuwe kwamen, daardoor ging ik compleet de mist in. (kilde 1 en had de andere op 4HP wat dus niet echt werkt)

Vond het wel leuk, maar iets te eenvoudige mechanics. (Later de Hc's maar doen moet de vorige wing ook nog, hopelijk zit daar meer voldoening in)

Deze wing heb ik bewust niet gelezen, of filmpjes erover gekeken en was wel wat leuker dan spelen eigenlijk.
Je zoekt voldoening maar hebt Heroic nog niet gedaan? Probeer daar zelf (zonder interweb) de oplossing voor te vinden en je bent best wel even zoet :)

[quote]
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:15:
[...]

hij heeft 4 van die swords ;-( was verreweg moeilijkste heroic tot nu toe voor mij, maak ook altijd eigen decks (niet wat inet zegt) voor de heroics, leuke leercurve :D
Ik drawde zo goed dat ik hem in beurt 4 killde met een 20/20 student :P

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 07-08-2014 09:17 ]

Ik speel die heroics eigenlijk niet. De AI is hersenloos en maakt te domme plays en je moet eigenlijk gewoon een rare puzzel oplossen. Ik heb niet direct het gevoel dat ik HS speel als ik die heroics doe...

• Bosmonster
xelfer schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:18:
Ik speel die heroics eigenlijk niet. De AI is hersenloos en maakt te domme plays en je moet eigenlijk gewoon een rare puzzel oplossen. Ik heb niet direct het gevoel dat ik HS speel als ik die heroics doe...
Het zijn ook gewoon puzzels, geen normale tegenstanders.

Zij hebben een systeem en jouw doel is dat te ontrafelen en te counteren. Of je dat leuk vindt is natuurlijk persoonlijk.

Als die tegenstanders ook nog een goede AI hadden gehad, dan waren ze onverslaanbaar, want hun powers zijn natuurlijk totaal ongebalanceerd ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 07-08-2014 09:29 ]

Verwijderd

Ben volgende week op vakantie, anders hadk wel meegedaan met de cup;(

• An1mA
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:11:
Class Ban doen we nu toch niet??
Pff er wordt hier soms zoveel gezegd dat ik het niet allemaal meer kan opvolgen. Heb nog werk te doen ook tijdens de dag ze. :)
Als je de spelregels las, spelen we juist met class ban.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
xelfer schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:18:
De AI mag dan hersenloos zijn (heb overigens het idee dat het deze wing wat beter was, heb zowaar een aantal intelligente plays gezien), maar ik dat betekent niet dat het simpel is. Als je daar over klaagt zou ik juist de heroic versies doen. Ik had gisteravond de grootste moeite met de eerste heroic boss. Heb het na 5 potjes nog niet gehaald (die 20dmg swords :'( ). Dit weekend maar weer proberen, hopelijk hou ik de frustratie laag genoeg om niet een tactiek op te zoeken.

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ossi schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:14:
[...]

Doe zoals ik, sluit een tweede beeldscherm aan en ga op je alternatieve beeldscherm wat surfen/chatten of zet een film op die je op play zet tijdens lange opponent beurten bijvoorbeeld. :D

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bosmonster schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:15:
[...]

Je zoekt voldoening maar hebt Heroic nog niet gedaan? Probeer daar zelf (zonder interweb) de oplossing voor te vinden en je bent best wel even zoet :)
Valt best mee :P Het is me inmiddels opgevallen dat ik vrijwel alles verslagen heb met priest. Het is met die class zo eenvoudig om een volledige counter op het deck van je tegenstander te maken. Lastig om een deck te bouwen dat tegen alles (behoorlijk) goed werkt, maar als puur counterdeck geniaal.

Verwijderd

Ok, mijn tegenstander en ik waren niet op de hoogte hiervan. Onderling afgesproken zonder class ban te spelen. Wat maakt het uit, volgende ronde speel ik dan wel met class ban. Al die dwaze regeltjes toch. Waarom een class ban? We moeten er vanuit gaan dat het spel balanced is. Als iemand zijn favoriete class nu niet kan spelen doordat ik hem class ban vindt ik dat uitermate jammer voor die persoon. Sommigen spelen alleen maar 1 of 2 classes.. Als je die dan gaat bannen. Maar bon genoeg gezeverd, back to work.
An1mA schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:36:
[...]

Als je de spelregels las, spelen we juist met class ban.

• Ossi
Slashdotter schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 05:34:
[...]

Irritant idd, ik draai HearthStone altijd in een window en ben tijdens het wachten altijd iets anders aan het doen zoals nieuws, Twitch, Reddit, etc...

Ja ik was ook maar wat aan het internetten geslagen, maar dan nog. :( :+
kaluro2 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:40:
[...]

Doe zoals ik, sluit een tweede beeldscherm aan en ga op je alternatieve beeldscherm wat surfen/chatten of zet een film op die je op play zet tijdens lange opponent beurten bijvoorbeeld. :D
Ik heb een tweede monitor aangesloten ;)

Maar het speelt gewoon heel vervelend en ik baal van mezelf dat ik dat soort mensen het liefst head first in een put gooi :X Spelletjes horen leuk te zijn en niet te frustreren door mensen die er alles aan gaan doen om je maar op te laten geven.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

Nitai

Live the life you love.

Ossi schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:34:
[...]

Ja ik was ook maar wat aan het internetten geslagen, maar dan nog. :( :+

[...]

Ik heb een tweede monitor aangesloten ;)

Maar het speelt gewoon heel vervelend en ik baal van mezelf dat ik dat soort mensen het liefst head first in een put gooi :X Spelletjes horen leuk te zijn en niet te frustreren door mensen die er alles aan gaan doen om je maar op te laten geven.
Volgens mij werkt het wel. Ik ben 2x dezelfde idioot tegengekomen (zat een maandje tussen), met z'n golden Hero. Beiden keren speelde hij/zij op die manier. Ik kan er nog boos om worden want het was zooooo irritant.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:10:
Ok, mijn tegenstander en ik waren niet op de hoogte hiervan. Onderling afgesproken zonder class ban te spelen. Wat maakt het uit, volgende ronde speel ik dan wel met class ban. Al die dwaze regeltjes toch. Waarom een class ban? We moeten er vanuit gaan dat het spel balanced is. Als iemand zijn favoriete class nu niet kan spelen doordat ik hem class ban vindt ik dat uitermate jammer voor die persoon. Sommigen spelen alleen maar 1 of 2 classes.. Als je die dan gaat bannen. Maar bon genoeg gezeverd, back to work.
[...]
In een BO3/5 moet ge toch sowieso 3/5 classes spelen dus...
Ik vind da nuzelf wel logisch dat ge een class van de enemy kunt bannen, is bij alle competitive games ook zo. (league of legends etc)

Verwijderd

Ja maar is niet zo bij alle Hearthstone competities dacht ik. Maar swat, ik leg mij er wel bij neer hoor als het zo is. Vindt het gewoonweg jammer.

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05-2025
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:20:
Rivendare heeft trouwens een zwakke plek:

[afbeelding]
Ha, ik had een equality in het handje en dacht ook Kassa! maar dan zegt de baron zoiets als: "Equality? Not in My House" Dus dan fizzlet de spell en dan sta je mooi te loeren.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ir_richman schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:20:
[...]

Ha, ik had een equality in het handje en dacht ook Kassa! maar dan zegt de baron zoiets als: "Equality? Not in My House" Dus dan fizzlet de spell en dan sta je mooi te loeren.
hahaha brilant! Dat wist ik niet :D

• ir_richman
Grotman schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:40:
[...]

De AI mag dan hersenloos zijn (heb overigens het idee dat het deze wing wat beter was, heb zowaar een aantal intelligente plays gezien), maar ik dat betekent niet dat het simpel is. Als je daar over klaagt zou ik juist de heroic versies doen. Ik had gisteravond de grootste moeite met de eerste heroic boss. Heb het na 5 potjes nog niet gehaald (die 20dmg swords :'( ). Dit weekend maar weer proberen, hopelijk hou ik de frustratie laag genoeg om niet een tactiek op te zoeken.
Hehe, ja dat zijn onnozele klappen 8)7 . Zeker hier geldt dat het meer een puzzel is, dan een eerlijk gevecht.

Ik moet zeggen dat ik vooral voor die laatste heroic veel deckjes heb omgeturnd en vernaggeld om die knights te verslaan. De uiteindelijke oplossing was best een vreemde gewaarwording.

Succes met de puzzels!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:12:
Ja maar is niet zo bij alle Hearthstone competities dacht ik. Maar swat, ik leg mij er wel bij neer hoor als het zo is. Vindt het gewoonweg jammer.
Ik snap het verschil nie tussen 3 of 4 of 5 en 6 decks kunnen spelen :)
Alleja ge moet er sowieso 3+ kunnen en als uw fav deck dan nog eens hard gecountered wordt...

• An1mA
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:10:
[...]
Op zich is het ook minder "fun" als je favoriete class geword gebant, maar het is meer competitief met class ban. Anders is het class x counter class x de hele tijd, nu kun je een strategie plannen als je weet dat je sowieso niet tegen bv miracle rogue hoeft te spelen. Daarnaast heeft het merendeel voor een class ban gestemd bij de strawpoll, het is allemaal democratisch verlopen ;)

Btw, Tektoon ik zou zijn paladin bannen, gister had hij er een 3-0 sweep mee :p

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:49

Mauz1978

Console War Veteran

wanneer is het volgende toernooi? :)

Something under the bed is drooling

• Ypho
  • Laatst online: 02-01 12:51

Ypho

Allround Nerd

Mauz1978 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:56:
wanneer is het volgende toernooi? :)
Op dit moment Tweakers #3 nog bezig. Ergens volgende week volgende toernooi: http://swissemup.com/tournament/show/2

[ Voor 17% gewijzigd door Ypho op 07-08-2014 11:59 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Verwijderd

Ik wil de eerlijkheid van die poll wel nog eens weten. Maar bon dat terzijde. We zien wel hé. Vrijdagavond vanaf 20h normaal mijn match tegen Tektoon. Zal wel spannend worden. :)

Verwijderd

Slashdotter schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 05:34:
[...]

Ik had er gister zo'n eentje. Gewoon zelf normaal gespeeld en tussendoor beetje tv loeren... toen had ik hem op 2 health (ik 28) en mijn board vol, zijne leeg. En toen deed ik 1 damage op hem. En toen ging ik wachten... "Oponent left". XD. (Zulke dingen vind ik dan leuk....)
Ik heb maar eens naar die heroics gekeken en het is echt onzin. De computer doet zulke rare dingen. Turn 1 coin -> silence (kost 0 mana) op mijn minion die uberhaupt geen ability heeft enzo. En daarna killed hij de minion....

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Enige echte irritante in ladder is de matchup vs Warlock... 50/50 kans zoo of handlock wat nogal je mulligan bepaalt... de rest van de classes is op een enkeling hier en daar wel voorspelbaar...

Zo ik heb de heroics ff neergemept

spoiler:
Razuvious met Priest, Gothik met Priest en Baron Rivendare..... met Priest

Verwijderd

Mauz1978 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:22:
Enige echte irritante in ladder is de matchup vs Warlock... 50/50 kans zoo of handlock wat nogal je mulligan bepaalt... de rest van de classes is op een enkeling hier en daar wel voorspelbaar...
98% zoo 2% hand? :p

Verwijderd

Ik hoop altijd op zoo. Crushing them in their face :)
Ik speel 84% van mijn games op ladder tegen Zoo dit nieuwe seizoen. Win er wel 80% van de tijd van gelukkig :).

• Bosmonster
67%+ winrate, dan ben je al legend inmiddels? :P
Nee, heb nog niet zoveel gespeeld. Heb wel een flinke winstreak :).

• Tektoon
An1mA schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:51:
[...]
Btw, Tektoon ik zou zijn paladin bannen, gister had hij er een 3-0 sweep mee :p
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:59:
Vrijdagavond vanaf 20h normaal mijn match tegen Tektoon. Zal wel spannend worden. :)
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:40:
Ik hoop altijd op zoo. Crushing them in their face :)
Lode's paladin bannen: check!
Zelf geen zoo spelen: check!
Vrijdag 20:00: check!

Volgens mij wordt het vooral spannend om te zien of ik er met 3-0 of 3-1 af ga, maar goed. Kan ik in ieder geval zeggen dat ik op tv ben geweest. 8)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Da's weird bij mij is het 75% handlock lol... ranks 9~7 that is...

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

xelfer schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:28:
Zo ik heb de heroics ff neergemept

spoiler:
Razuvious met Priest, Gothik met Priest en Baron Rivendare..... met Priest
Dat zeg ik, gamma :D

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tektoon schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:26:
[...]

[...]

[...]

Lode's paladin bannen: check!
Zelf geen zoo spelen: check!
Vrijdag 20:00: check!

Volgens mij wordt het vooral spannend om te zien of ik er met 3-0 of 3-1 af ga, maar goed. Kan ik in ieder geval zeggen dat ik op tv ben geweest. 8)
En niet zomaar op TV, maar op LodeTV!

Verwijderd

LOL trolls. Nuja het wordt wel lachen denk ik. :) Jammer van pally :(
Vicarious schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:28:
[...]
En niet zomaar op TV, maar op LodeTV!
3-1 verloren van KoningTimmy. De topdecks waren mij iets te veel ronde na ronde :(. Achja, zo werken kansspelletjes nou eenmaal.

[ Voor 21% gewijzigd door xelfer op 07-08-2014 14:21 ]

Verwijderd

Welke topdecks? ARE WE GOING TO THE ZOO? :D
Pyroblast to the face enzo op een lege hand (toen ik op 10 stond) :D

Verwijderd

Daarom stream ik dus hé. Zo'n situaties kan je dan es tonen. Heb dat ook al vaak voor gehad met decks hoor tegen hunters. Je hebt het volledige board onder controle en nog 12 damage left. Timber, shot, shot & hero power. Dood. GG. :)
Mja ach, tis niet alsof ik er iets tegen had kunnen doen dat hij die kaart pakte....

Streamen of niet, het verandert uiteindelijk niets.

Verwijderd

Neen inderdaad. Maar wij kunnen het wel enjoyen met popcorn niet? :) Achja niet getreurd hé man, er volgen nog genoeg edities.
Mja ik weet niet, ik begin HS wel weer langzaam aan minder leuk te vinden. Ik denk dat ik teveel gespeeld heb. Probleem is ook dat ik Naxx erg tegen vind vallen. De nieuwe kaarten doen de metagame ook niet veel goeds.

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

xelfer schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:06:
Mja ik weet niet, ik begin HS wel weer langzaam aan minder leuk te vinden. Ik denk dat ik teveel gespeeld heb. Probleem is ook dat ik Naxx erg tegen vind vallen. De nieuwe kaarten doen de metagame ook niet veel goeds.
De metagame wordt momenteel compleet opnieuw ingericht, ik denk niet dat jij nu al iets kan zeggen over hoe goed of slecht naxx voor de meta gaat zijn. De pre-naxx metagame was zwaar klote vond ik, nu is het al leuk aan het evolueren.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• ir_richman
kaluro2 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:47:
[...]

De metagame wordt momenteel compleet opnieuw ingericht, ik denk niet dat jij nu al iets kan zeggen over hoe goed of slecht naxx voor de meta gaat zijn. De pre-naxx metagame was zwaar klote vond ik, nu is het al leuk aan het evolueren.
;) ?nebbeh dgezeg xelfer nee ni lew teh laz jiH
Je kan het eindresultaat nog niet zien natuurlijk, maar de populariteit van bepaalde decks wordt wel snel duidelijker.

Vooral Zoo heeft op dit moment een groot voordeel van Naxx wat betreft value kaarten (Zoo gaat nog Zombie Chow krijgen, een insane 1 mana 2/3). Daarnaast zal control warrior ook erg populair worden.

Ik vrees dat Naxx er voor gaat zorgen dat de metagame aggro vs anti-aggro gaat worden. Dat is tenminste wat ik nu al zie.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Daarentegen zitten er ook een aantal aardige anti-zoo kaarten in. Denk aan bijvoorbeeld die Deathlord (2/8 taunt voor 3 mana waarbij de deathrattle vs een zoo deck niet zo heel erg is), Sludge Belcher en die 2 mana 1/3 taunt met deathrattle van 1 damage op alle minions.

• Bosmonster
Je hebt al sinds het begin Abominations, maar die runt ook niemand tegen Zoo.. dus denk dat die taunts geen wereld van verschil gaan maken.

Enige redelijke kaart tegen Zoo is idd Death Lord, maar die is tegen andere matchups weer een stuk minder interessant, dus zie ik ook niet zo snel in ranked decks terechtkomen.
Ik vrees dat Deathlord nutteloos is als de metagame half aggro half control is. Tegen aggro zal de kaart zijn werk waarschijnlijk wel doen, maar tegen een control deck wil je niet opeens tegen een gratis Ysera of Ragnaros aankijken...

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10-2025
hihi net een miracle rogue verslagen met shaman door 6 leeroys te spelen he wasn't pleased

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:51
hoe doe je dat met 10 crystals?

• badboyqxy
far sight leeroy, dus leeroy kost 1
far sight baron dus baron kost 1
baron 1 + leeroy 1 = 2, ancient spirti (2) ancient spirit 2 = 6
+ reincarnate = 8

dus wat gebeurd er:
je speelt je eerste leeroy doet 6 damage
hij krijgt 2x deadr
door baron worden dit er 4 +1 die je al had
door reincarnate krijg je 6de (dus 5 op het veld)

voor 8 mana

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Die farsights kosten zelf ook 3 mana toch? Of blijft de kaart die je trekt permanent -3 in cost?

• ir_richman
Ik heb gisteren met Sylvanas, Ancestral Spirit +Faceless en Rebirth ook nog fabelachtige dingen gedaan. In een paar potjes denk wel 20 beesten gepakt. Niet altijd een winner maar zeker leuk :-)

• badboyqxy
ja far sight geeft permanente cost reductie op de getrokken kaart

• Tektoon
xelfer schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:58:
Je kan het eindresultaat nog niet zien natuurlijk, maar de populariteit van bepaalde decks wordt wel snel duidelijker.

Vooral Zoo heeft op dit moment een groot voordeel van Naxx wat betreft value kaarten (Zoo gaat nog Zombie Chow krijgen, een insane 1 mana 2/3). Daarnaast zal control warrior ook erg populair worden.

Ik vrees dat Naxx er voor gaat zorgen dat de metagame aggro vs anti-aggro gaat worden. Dat is tenminste wat ik nu al zie.
Ik heb het idee dat zoo wel aan het muteren is ondertussen; die Naxx kaarten maken het stilletjes een stuk trager. Zo'n Nerubian Egg bijvoorbeeld doet niks op turn 2. Je moet 'm eerst buffen op turn 3. En als die buff komt van een Dire Wolf en die weg wordt geschoten met een Keeper ligt je Egg weer stil.
Zelfde geldt voor Zombie Chow. Je blokkeert er een 2 drop van je tegenstander mee en gaat voor face. De volgende beurt run je 'm in een Death Knight en maak je de damage weer ongedaan.

Ik zeg niet dat het geen zin of nut heeft, maar gekeken naar zoo op rank 10-20 vind ik de old school zoo een stuk meedogenlozer. Snel, hard, recht in je bek en zonder fratsen. Turn 3 en al op 20 health: niet wachten op combo's en alleen maar beuken. De nieuwe zoo laat net genoeg ruimte bij de eerste paar turns om er tussen te kunnen komen met een mid-Druid/Shaman/Hunter/Whatever. Ik kom ook heel veel mid-decks tegen nu.

• Rabbiej
Tweakers 3, first round Rabbiej vs Nazanir live op:
http://www.twitch.tv/rabbiej

Stream werkt volgens mij alleen neit al te best, maar goed..

• Rabbiej
Internet connectie wilde niet al te best werken, vandaar mijn stream halverwege gestaakt.

Rabbiej wint met 3-1 van Nazanir

• Slashdotter
  • Niet online
Ik zie in de patchnotes dat er support is toegevoegd voor Windows tablets. Iemand hier die daar meer over kan vertellen? Want spelen op een Surface Pro kon toch allang?

Dit topic is van oktober vorig jaar waarin mensen het al met een Surface Pro 2 speelden
http://www.reddit.com/r/h...my_new_microsoft_surface/

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
xelfer schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:58:

Sorry, maar Zombie Chow is één van de slechtste kaarten ooit gedesigned. Het ding moet al 3 keer op de face kunnen aanvallen om zijn deathrattle goed te maken. En dan heb je 1 dmg voor 1 mana gedaan. Good value!

Midgame is nog helemaal erger. Dan heb je een 1 mana 2 dmg spell vast met 2 nadelen: de tegenstander kiest op welke minion hij die 2 dmg neemt en hij krijgt er nog 5 leven voor ook.

Ik durft zelfs bijna stellen dat Zombie Chow slechter is dan Wisp. 8)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Verwijderd

You don't! It's not THAT bad!

Verwijderd

Zombie Chow geeft best een leuk effect met Auchenai Soulpriest

• badboyqxy
zombie chow speel je in decks waarbij health vna je tegenstander er niet toe doet. dus control decks. Bijv token shaman die met 7 creatures en 2x bloodlus 42 damage kan doen bijv.

• An1mA
Speel nu tegen rabbiej en is zo live op twitch -> http://www.twitch.tv/an1ma1336
Stream wel op wifi, dus wellicht laggy.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:04
Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20090822094337/wowwiki/images/thumb/c/c7/Deathwing_Cataclysm.jpg/379px-Deathwing_Cataclysm.jpg

Ik zag hem echt niet aankomen =O

[ Voor 57% gewijzigd door PCBaas op 07-08-2014 21:36 ]

5700X | RX 6600

• Rabbiej
Deathwing for the winz! :-)

• Beunhaas
  • Laatst online: 09-10-2024
DarthDavy schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:12:
[...]

Sorry, maar Zombie Chow is één van de slechtste kaarten ooit gedesigned. Het ding moet al 3 keer op de face kunnen aanvallen om zijn deathrattle goed te maken. En dan heb je 1 dmg voor 1 mana gedaan. Good value!

Midgame is nog helemaal erger. Dan heb je een 1 mana 2 dmg spell vast met 2 nadelen: de tegenstander kiest op welke minion hij die 2 dmg neemt en hij krijgt er nog 5 leven voor ook.

Ik durft zelfs bijna stellen dat Zombie Chow slechter is dan Wisp. 8)
Ik denk dat Zombie Chow juist een kaart zal zijn die veel gespeeld wordt.
Super goede stats voor 1 mana, en hij kan niet door hero powers gemold worden zoals de meeste 1-drops. Hij kan traden tegen veel 1-drops om daarna nog te leven, en zelfs tegen veel populaire 2-drops (knife juggler).

In arena een super goede 1-drop om tegen een 3/2 te traden.
Alleen een waardeloze kaart als jij en je tegenstander beiden aan het topdecken zijn.

Verwijderd

Die Deathwing was wel nice. Sterk dat je hem in je deck durft te steken. Proficiat met de overwinning. Jammer dat Anima er zo vroeg moet uitliggen tho.
Deathwing werd laatst ook gespeeld door Reynad in zijn Warrior control deck. Ben er zelf geen fan van, maar voor hem werkte het ook.
Pagina: 1 ... 113 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]