scheelt 1 beurt, tegen rush kan dat dodelijk zijnVerwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:48:
[...]
En die 1 mana maakt niet zoveel uit in een ramp deck é...
TrumpSC heeft een nieuwe video waarin hij zijn mening geeft over alle Naxx kaarten, erg interessant vond ik.
Hearthstone: Trump's Opinion on All Naxxramas Cards
Hearthstone: Trump's Opinion on All Naxxramas Cards
[ Voor 16% gewijzigd door OkkE op 05-08-2014 13:53 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Die heb ik vanmorgen helemaal gezien en vond hem erg intressant. Hij bazelt ook een hoop maar hij vaak wel een puntOkkE schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:52:
TrumpSC heeft een nieuwe video waarin hij zijn mening geeft over alle Naxx kaarten, erg interessant vond ik.
[video]
MOTW kan heel vaak een mooie trade opleveren, waar je een Taunter overhoudt met veel attack en 1 of 2 leven. Afhankelijk van de class waar je tegen speelt kies je wat je ermee doet.
Een 6/1 yeti is tegen een druid / priest / prima om over te houden, tegen een mage minder efficient,
Stel jij molt zijn Druid of the Claw met jouw Yeti +MotW,
Dan is je 2 mana MotW een kill + board presence met taunt, dus een hammer om hem klappen mee te geven. Diezelfde beurt kun je er nog een Harvest golem naast gooien.
Alles is situational.
Ik speel zelf nooit netdecks, ik leer wel van spelprincipes, maar ik heb zelden een deck met 2/2/2/2/2/2/2 van elke kaart. Eén starfall is goud in bijna elk druid deck, net die extra AoE als je al een Swipe gedaan hebt en de warlock zijn bordje vol gooit. Dan is ie zuur.
En late game prima als Senjin of Giant-opruimer waar nodig.
Ik speel veel druid maar decklist is vaak groter dan 1 schermpje, omdat er dan 1 ooze in zit, 1 Wild Pyro, of 1 Claw of Blood knight en 1 Faceless of wat dan ook, net waar ik behoefte aan denk te hebben.
(edit:) Ofwel: ik kies voor veel opties i.p.v. meer kans op hetzelfde.
Is moeilijker te spelen, maar ook onvoorspelbaarder voor je tegenstander. Hij weet niet of je nog een ooze hebt, of nog een wild pyro, en dat kan hem voldoende afremmen om de overhand te krijgen.
Doel van mijn deck is oplopende narigheid, waarbij de tegenstander op een gegeven moment door de hard removal heen raakt, maar in de cat 2-4 mana moet net voldoende control zitten om daar te komen.
Maar dat doe ik ook graag nèt buiten de meta, gooi eens een Gelbin Mekkatorque op een leeg bord en kijken wat ie doet. Dat 0/4 ding die +1/+1 geeft is echt een mooie mindfuck, zeker als je daarna weer een beetje kunt clearen. en die 0/1 draw 3 cards kost hem al snel 2 mana. en heel soms levert het je drie draw op. Alleen die chickenizer moet je wel eens zelf wrathen :-)
Dus als je dan aan het eind een ragnaros gooit ben je blij, dat de hex-en en polymorphs op zijn. En vaak is het al voor die tijd afgelopen omdat de oplopende narigheid al zoveel goeie trades heeft opgeleverd, dat je al op lethal staat en een swipe op de face ook genoeg reach is, of een silence op zijn Acient of War.
Dus ga inderdaad vooral zelf lekker proberen, en trek je eigen plan!
Een 6/1 yeti is tegen een druid / priest / prima om over te houden, tegen een mage minder efficient,
Dan is je 2 mana MotW een kill + board presence met taunt, dus een hammer om hem klappen mee te geven. Diezelfde beurt kun je er nog een Harvest golem naast gooien.
Alles is situational.
Ik speel zelf nooit netdecks, ik leer wel van spelprincipes, maar ik heb zelden een deck met 2/2/2/2/2/2/2 van elke kaart. Eén starfall is goud in bijna elk druid deck, net die extra AoE als je al een Swipe gedaan hebt en de warlock zijn bordje vol gooit. Dan is ie zuur.
Ik speel veel druid maar decklist is vaak groter dan 1 schermpje, omdat er dan 1 ooze in zit, 1 Wild Pyro, of 1 Claw of Blood knight en 1 Faceless of wat dan ook, net waar ik behoefte aan denk te hebben.
(edit:) Ofwel: ik kies voor veel opties i.p.v. meer kans op hetzelfde.
Is moeilijker te spelen, maar ook onvoorspelbaarder voor je tegenstander. Hij weet niet of je nog een ooze hebt, of nog een wild pyro, en dat kan hem voldoende afremmen om de overhand te krijgen.
Doel van mijn deck is oplopende narigheid, waarbij de tegenstander op een gegeven moment door de hard removal heen raakt, maar in de cat 2-4 mana moet net voldoende control zitten om daar te komen.
Maar dat doe ik ook graag nèt buiten de meta, gooi eens een Gelbin Mekkatorque op een leeg bord en kijken wat ie doet. Dat 0/4 ding die +1/+1 geeft is echt een mooie mindfuck, zeker als je daarna weer een beetje kunt clearen. en die 0/1 draw 3 cards kost hem al snel 2 mana. en heel soms levert het je drie draw op. Alleen die chickenizer moet je wel eens zelf wrathen :-)
Dus als je dan aan het eind een ragnaros gooit ben je blij, dat de hex-en en polymorphs op zijn. En vaak is het al voor die tijd afgelopen omdat de oplopende narigheid al zoveel goeie trades heeft opgeleverd, dat je al op lethal staat en een swipe op de face ook genoeg reach is, of een silence op zijn Acient of War.
[ Voor 6% gewijzigd door ir_richman op 05-08-2014 14:11 ]
Spectral knight is vooral dodelijk als de enemy niks op het bord heeft liggen 
druid turn 3 met innervate ook leuk
spectral knight meer value dan Loatheb in meeste gevallen:
Spectral knight untargable, dus hij is veilig tegen targeted spells.
Loatheb zorgt dat next turn +5mana voor spells, maar dat is maar voor 1 turn.
Spectral knight+healing totem, of earthen farseer
druid turn 3 met innervate ook leuk
spectral knight meer value dan Loatheb in meeste gevallen:
Spectral knight untargable, dus hij is veilig tegen targeted spells.
Loatheb zorgt dat next turn +5mana voor spells, maar dat is maar voor 1 turn.
Spectral knight+healing totem, of earthen farseer
nothing stops this train
Jij vertelt pricies waarom ik Hearthstone zo leuk vind en geen decks kopieer. Tuurlijk zijn verbeteringen welkom.ir_richman schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:05:
MOTW kan heel vaan een mooie trade opleveren, waar je een Taunter overhoudt met veel attack en 1 of 2 leven. Afhankelijk van de class waar je tegen speelt kies je wat je ermee doet.
Alles is situational.
Ik speel zelf nooit netdecks, ik leer wel van spelprincipes, maar ik heb zelden een deck met 2/2/2/2/2/2/2 van elke kaart. 1 starfall is goud in bijna elk druid deck, net die extra AoE als je al een Swipe gedaan hebt en de warlock zijn bordje vol gooit. Dan is ie zuur.
Ik speel veel druid maar decklist is vaak groter dan 1 schermpje, omdat er dan 1 ooze in zit, of 1 Claw of Blood knight en 1 Faceless of wat dan ook, net waar ik behoefte aan denk te hebben.
Ik heb overigens geen Geblin maar snap het principe. Heb wel een Hooger. Vind hem alleen te prijzig maar op een leeg board werkt hij wel goed natuurlijk.
En door zijn 4/6 is hij redelijk veilig voor AoE. Goede kaart, lastig van af te komen. Enige nadeel is dat je hem zelf ook niet echt kunt buffen, behalve met battlecries.
Vicariously I live while the whole world dies
Yes, dat was ff een 'Heart under the Belt' voor de vrije denkersastie schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:12:
[...]
Jij vertelt pricies waarom ik Hearthstone zo leuk vind en geen decks kopieer. Tuurlijk zijn verbeteringen welkom.
Ik heb overigens geen Geblin maar snap het principe. Heb wel een Hooger. Vind hem alleen te prijzig maar op een leeg board werkt hij wel goed natuurlijk.
Loatheb vind ik een erg goede kaart, niet alleen tegen miracle rogue en freeze mage. Je kunt loatheb gebruiken om je board te beschermen en op een empty board is hij ook extreem goed, omdat hij de volgende turn alleen removed kan worden door een charge minion. Het klinkt misschien raar, maar een loatheb is een skill kaart, je kunt hem natuurlijk gewoon op turn 5 spelen. Maar bv een goede speler die bv tegen druid speelt en hij denkt dat de volgende turn een savage roar/force of nature combo komt, speelt hij hem op turn 8 om de combo te cancelen. Al met al is Loatheb een veelzijdig kaart, die ik probeer in al mijn decks te stoppen.astie schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:39:
[...]
Loatheb twijfel ik ook nog aan. Ik drop voor mijn gevoel een 5/5 voor 5 mana en heb niet echt het idee dat hij echt zo goed werkt. Tegen Miracle ook maar één beurt. Zou die mssn wel inwisselen voor een Knight.
Inderdaad goeie move, ook goed tegen flamestrike en ice-lance combo.
Loatheb met een Youthfull Brewie, ook mooi om beurt 9 nog een keer te spelen.
Kill zijn drop of 5 dmg to the face, and repeat, volgende beurt 8 dmg op tafel.
Werkt een owl trouwens op loatheb, als ie al ligt? (Zou niet moeten, want het is een battlecry. Dan zou het ook op een Defender of Argus moeten werken als ie al ligt)
edit:
Oeh nog een ideetje: Loatheb + Duplicate!
Sweetness.
Loatheb met een Youthfull Brewie, ook mooi om beurt 9 nog een keer te spelen.
Kill zijn drop of 5 dmg to the face, and repeat, volgende beurt 8 dmg op tafel.
Werkt een owl trouwens op loatheb, als ie al ligt? (Zou niet moeten, want het is een battlecry. Dan zou het ook op een Defender of Argus moeten werken als ie al ligt)
edit:
Oeh nog een ideetje: Loatheb + Duplicate!
Sweetness.
[ Voor 7% gewijzigd door ir_richman op 05-08-2014 14:29 ]
Nee, precies om de reden die je zegt. Het is geen ability maar een battlecry, dus die zijn in werking gegaan bij het spelen vd kaart. Dus geen constante werking zoals bij een Knife juggler of de spelldamage van een Azure bijv.
Nog redelijk nieuw met dit spel, maar wel al wat tijd ingestoken maar gisteren met Priest een perfecte combo gekregen @ beurt 5. 1x Power Word: Shield en 2x Divine Spirit op een Lightspawn die door de enemy niet was geraakt. Hij vond het belangrijker om een minion op tafel te leggen zonder taunt of andere battlecry om Lightspawn te counteren.
Beurt 5 een 28/28 op tafel hebben is wel pijnlijk, zeker als die de genoemde beurt mag aanvallen direct op de enemy.
Beurt 5 een 28/28 op tafel hebben is wel pijnlijk, zeker als die de genoemde beurt mag aanvallen direct op de enemy.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
NAarmate je meer ervaring krijgt zul je wel merken dat het niet echt een viable strategie is echter. Je bent veel te afhankelijk van het hebben van al die buff kaarten, en met 1 removal spell is je gigantische beestje gewoon kaput.iCy schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:39:
Nog redelijk nieuw met dit spel, maar wel al wat tijd ingestoken maar gisteren met Priest een perfecte combo gekregen @ beurt 5. 1x Power Word: Shield en 2x Divine Spirit op een Lightspawn die door de enemy niet was geraakt. Hij vond het belangrijker om een minion op tafel te leggen zonder taunt of andere battlecry om Lightspawn te counteren.
Loatheb is gewoon tegen alles goed. Een 5/5 voor 5 mana is gewoon super qua stats (kijk maar naar Sylvanas voor ze generfed werd naar 6 mana) en de ability is altijd goed voor je. Of irritant voor de tegenstander. Ieder speelt wel met spells en op beurt 5 is meestal de beurt dat er over spells nagedacht wordt. Wel, Loatheb zorgt er voor dat je tegenstander zijn gameplan moet herdenken en daar haal je wins vandaan. Ik probeer hem ook in zoveel mogelijk van mijn decks te spelen. Hij zit nu in m'n zoo en mijn shaman deck, maar ik denk om hem te spelen in mijn token druid ook ipv the black knight. Huidige meta draait niet echt om taunters meer.
Spectral Knight ben ik niet wild van. 4/6 voor 5 mana is best ok, maar er zijn betere kaarten in de 5 mana range. Replacement voor yeti vind ik hem zeker niet. Als je met spectral knight hetzelfde wil doen als met yeti is de yeti tien keer beter. Als een yeti is de ability irrelevant en met zijn 4/6 stats doet hij in het beste geval een 2 for 1, maar dat is net hetzelfde als de yeti en dat voor een mana minder. Je kan niet zomaar in je decks een 4 mana kost kaart vervangen door een 5 mana kost kaart: je mana curve is om zeep en je deck wordt inefficient in mana gebruik.
Spectral Knight ben ik niet wild van. 4/6 voor 5 mana is best ok, maar er zijn betere kaarten in de 5 mana range. Replacement voor yeti vind ik hem zeker niet. Als je met spectral knight hetzelfde wil doen als met yeti is de yeti tien keer beter. Als een yeti is de ability irrelevant en met zijn 4/6 stats doet hij in het beste geval een 2 for 1, maar dat is net hetzelfde als de yeti en dat voor een mana minder. Je kan niet zomaar in je decks een 4 mana kost kaart vervangen door een 5 mana kost kaart: je mana curve is om zeep en je deck wordt inefficient in mana gebruik.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Persoonlijk zie ik hem dan ook niet zo als een 1 op 1 vervanging voor Yetis en ZO goed is de kaart nu ook weer niet, maar in bepaalde decks kan het best een aardige aanvulling zijn. Hij is namelijk niet zo makkelijk van het bord af te krijgen en je kan hem wel buffen met battlecry effects. Een 5/7 taunt (Defender of Argus) die niet getarget kan worden is heul niet leuk.
Yeti is de gouden standaard, 9 stats voor 4 mana, en toch speel ik bijna nooit yeti's, net omdat ze niks 'kunnen'.
Bijna altijd worden het toch senjins of spells in het 4 slot, Keepers voor Druid, Water elemental voor mage, Senjin voor shaman om je klein grut te beschermen. Of Harvest golem buffen met een MOTW + hero ability of wrath etc. Dwarf voor warlock voor trade etc.
Vooral tegen rush zijn ze op 4 vaak een open deur voor klappen op je bakkes, en ook late game beschermen ze je niet direct, dus relatief traag.
Trouwens mee eens dat de spectral knight datzelfde effect heeft, maar dan op turn 5.
Bijna altijd worden het toch senjins of spells in het 4 slot, Keepers voor Druid, Water elemental voor mage, Senjin voor shaman om je klein grut te beschermen. Of Harvest golem buffen met een MOTW + hero ability of wrath etc. Dwarf voor warlock voor trade etc.
Vooral tegen rush zijn ze op 4 vaak een open deur voor klappen op je bakkes, en ook late game beschermen ze je niet direct, dus relatief traag.
Trouwens mee eens dat de spectral knight datzelfde effect heeft, maar dan op turn 5.
In een ramp druid deck vind ik ze wel heerlijk omdat je ze vaak kunt taunten en/of buffen en omdat je ze met je innervate/wild growths sneller op het bord kunt krijgen. Als je beurt 2 of 3 een yeti hebt en die 2 voor 1 kunt traden tegen een zoo deck ben je een heel eind en als je niet tegen een zoo deck speelt heeft de tegenstander een 4/5 body waar hij mee moet dealen. e
Heb nog andere buffkaarten in mijn deck. Weet de namen niet zo, maar 2/7 en krijgt +3 wanneer die gehit wordt. 2/2 en krijgt +1/+1 voor elke kaart en nog wat andere.Vicarious schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:42:
[...]
NAarmate je meer ervaring krijgt zul je wel merken dat het niet echt een viable strategie is echter. Je bent veel te afhankelijk van het hebben van al die buff kaarten, en met 1 removal spell is je gigantische beestje gewoon kaput.
Het is niet alle buff kaarten voor 1 minion om enkel deze combo te krijgen. Heb uiteraard ook de draw kaart van de minions etc etc.
Zal binnenkort eens wat decks opzoeken en welke mij het meest gaat bevallen eens gebruiken dan wel met een lichtelijke aanpassing ivm het niet hebben van een of meerdere genoemde kaarten.
Eerst maar gewoon plezier hebben in het spel :-)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Zeker waar. De rest kom je vanzelf wel achteriCy schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:18:
[...]
Eerst maar gewoon plezier hebben in het spel :-)
Klopt wel, maar vooral als ze niet willen ruilen, moet je vaak eerst een 1/3 demon of 0/4 shield wegpoetsen.
Dan schiet ik liever de knife juggler met een keeper weg, en een senjin killt ook de meeste kleine drops in 1 block.
Tegen priest is hij weer fantastisch, niet te shadow word-en en niet ineens dood met een auchenai + healing circle.
Het komt denk ik door mijn voorkeur voor anti-combo control-decks (dus control met rekenschap met die 15+ dmg combo's).
Dus anti FON/SR en anti Leeroy en anti pyro. Dus dan moet je zoveel mogelijk leven over houden en in de eerste beurten niet teveel laten lopen. Senjin topdecken rekt je leven meestal wel een beurtje, Yeti doet nog niets in een (potential) lethal beurt.
Maar ik ga misschien toch weer eens een mega-value deckje bouwen, met een paar yeti's en bolderfist ogres. Silence that :-)
En dan kijken hoe dat solide te maken is in constructed.
Dan schiet ik liever de knife juggler met een keeper weg, en een senjin killt ook de meeste kleine drops in 1 block.
Tegen priest is hij weer fantastisch, niet te shadow word-en en niet ineens dood met een auchenai + healing circle.
Het komt denk ik door mijn voorkeur voor anti-combo control-decks (dus control met rekenschap met die 15+ dmg combo's).
Dus anti FON/SR en anti Leeroy en anti pyro. Dus dan moet je zoveel mogelijk leven over houden en in de eerste beurten niet teveel laten lopen. Senjin topdecken rekt je leven meestal wel een beurtje, Yeti doet nog niets in een (potential) lethal beurt.
Maar ik ga misschien toch weer eens een mega-value deckje bouwen, met een paar yeti's en bolderfist ogres. Silence that :-)
5/5 voor 5 is niet bepaald superDarthDavy schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:44:
Loatheb is gewoon tegen alles goed. Een 5/5 voor 5 mana is gewoon super qua stats (kijk maar naar Sylvanas voor ze generfed werd naar 6 mana)
Als een yeti is de ability irrelevant en met zijn 4/6 stats doet hij in het beste geval een 2 for 1, maar dat is net hetzelfde als de yeti en dat voor een mana minder. Je kan niet zomaar in je decks een 4 mana kost kaart vervangen door een 5 mana kost kaart: je mana curve is om zeep en je deck wordt inefficient in mana gebruik.
maar dat ter zijde. Omdat je 't over Sylvanas hebt, na vandaag zal waarschijnlijk de re-incarnate/Sylvana combo vaak komen, b.v.
turn 8 met leeg board.
player 1, ragnaros
player 2, sylvanas + reincarnate !
tijd voor rage quite denk ik
die 4/6 knight doet natuurlijk veel meer dan een yeti he, want hij kan niet door fireball/hex/sheep weggeruimd worden, dat alleen maakt hij al een betere optie voor een innervate rush
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Het probleem van yeti's is dan ook weer dat ze niet bepaald bijzonder zijn, en dat maakt het toch vaak dat er andere keuzes beter zijn in een constructed deck, zeker in de 4+ mana range waar de meeste minions toch wel iets hebben: charge, taunt, specials, battlecries, deathrattles etc. Het zijn nu gewoon "wel sterke units", maar in constructed is dat vaak niet genoeg. Je ziet ook dat als mensen ze al in constructed hebben, er al vaak DoA bij wordt genoemd.ir_richman schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:27:
Klopt wel, maar vooral als ze niet willen ruilen, moet je vaak eerst een 1/3 demon of 0/4 shield wegpoetsen.
Yeti's zijn imho een hele sterke keuze in de arena, waar je geen garantie op synergie hebt en alleenstaande, sterke minions belangrijker worden.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Mijn nieuwe Tokendruid deck (hij moet nog getweaked worden)
http://www.hearthpwn.com/...26:1;7738:2;7746:1;7755:2;
http://www.hearthpwn.com/...26:1;7738:2;7746:1;7755:2;
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 05-08-2014 16:26 ]
nothing stops this train
Mmmmmm...LiquidT_NL schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:18:
[...]
Het probleem van yeti's is dan ook weer dat ze niet bepaald bijzonder zijn, en dat maakt het toch vaak dat er andere keuzes beter zijn in een constructed deck, zeker in de 4+ mana range waar de meeste minions toch wel iets hebben: charge, taunt, specials, battlecries, deathrattles etc. Het zijn nu gewoon "wel sterke units", maar in constructed is dat vaak niet genoeg. Je ziet ook dat als mensen ze al in constructed hebben, er al vaak DoA bij wordt genoemd.
Yeti's zijn imho een hele sterke keuze in de arena, waar je geen garantie op synergie hebt en alleenstaande, sterke minions belangrijker worden.
http://www.hearthpwn.com/...620:2;633:2;7746:1;7756:2;
Misschien eens een poging geven. Geen gezever met combo's of synergy. Gewoon value kaarten spelen en value traden. En zo naar de win grinden. Ik speel enorm veel grindfest momenteel op de ladder en met m'n midrange shaman gaat dat heel goed. Maar druid ramp moet dat ook heel goed kunnen.
Verwijderd
Straks derde wing, ben eens benieuwd.
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2014 16:52 ]
Toch zie ik wel degelijk synergy in dit deck, maar geen hele sterke combo's inderdaad. Sowieso is dit denk ik wat voor decks veel beginnende deck builders zelf zullen maken als ze niet om een specifiek idee of combo heen bouwen. Gewoon goede value, daar begint het ook mee.DarthDavy schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:44:
[...]
Mmmmmm...
http://www.hearthpwn.com/...620:2;633:2;7746:1;7756:2;
Misschien eens een poging geven. Geen gezever met combo's of synergy. Gewoon value kaarten spelen en value traden. En zo naar de win grinden. Ik speel enorm veel grindfest momenteel op de ladder en met m'n midrange shaman gaat dat heel goed. Maar druid ramp moet dat ook heel goed kunnen.
Ik ben zelf vooral mijn speelstijl wat aan het aanpassen, mijn mana curve beter volgen en opletten dat ik goed voorzien ben van kaarten. Merk aanzienlijk meer wins
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Jul, gisteren had ik de hunterquest x 2. Mid range deck gepakt en het voelt nog steeds als cheaten. Vind persoonlijk hunter nog best lastig om te spelen, maar dat is ook de class waar ik sporadisch mee speel.Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:03:
Die card draw met buzzard+UTH blijft toch echt zot.
"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)
Verwijderd
iemand nog zin om de fireside back te krijge, we moeten 1 speler hebben
Join ons:
https://www.evolvehq.com/...-d,party:jVMARn8nEnqjckDS
DONE: niet meer nodig
Join ons:
DONE: niet meer nodig
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2014 20:16 ]
Verwijderd
Maak gewoon alt account aan en je haalt toch die card op 5Min? =)Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:08:
iemand nog zin om de fireside back te krijge, we moeten 1 speler hebben
Join ons:
Je moet de tutorial door toch?Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:14:
[...]
Maak gewoon alt account aan en je haalt toch die card op 5Min? =)
Rabbiej - Nazanir 3-0
Tijd voor de finale van tweakers tournament 2... Rabbiej - An1mA
Tijd voor de finale van tweakers tournament 2... Rabbiej - An1mA
Heb een stream op gezet voor de finale, maar is via een wifi verbinding en met 5 min delay.
http://www.twitch.tv/an1ma1336
http://www.twitch.tv/an1ma1336
Streampje van de finale, vanaf de andere kant (mocht het werken, niet goed getest..):
http://www.twitch.tv/rabbiej
http://www.twitch.tv/rabbiej
Verwijderd
Helleuw 
Op aanraden ( doch aandringen) van Nazanir, ga ik proberen dit topic ook te volgen aangezien ik ook wel eens een tournooitje wil wagen... (Mits jullie tegen een vrouw durven spelen).
Oh ja, mn tag is Neveah #2420
Op aanraden ( doch aandringen) van Nazanir, ga ik proberen dit topic ook te volgen aangezien ik ook wel eens een tournooitje wil wagen... (Mits jullie tegen een vrouw durven spelen).
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2014 21:11 . Reden: Iets vergeten :p ]
Welkom!Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:07:
Helleuw
Je bent niet de enige vrouw hoor dus dat komt helemaal goed
www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie
/edit iets te voorbarig.
[ Voor 100% gewijzigd door Ypho op 05-08-2014 21:59 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Als je straks reincarnate op een kel thuzad kan gooien... Beste 10 mana ooit? 2 maal een 6/8 die je nooit meer weg krijgt tenzij je ze beide kan killen? Ik voel een nerf aankomen voor reincarnate, nu al...
DennuszHS zou je me een DM willen sturen, zodat we de match kunnen inplannen? Je kunt me ook toevoegen op Hearthstone, An1mA#1336
Sterker nog, volgend toernooitje speel ik er tegen eentje (DaMei).DaMei schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:30:
[...]
Welkom!![]()
Je bent niet de enige vrouw hoor dus dat komt helemaal goed
Nou dat was een mooie finale!
Ik heb de ranglijst ook bijgewerkt. De winnaar is tevens de nieuwe nummer 1.
Ik kon me daarstraks nog niet aanmelden bij die Swiss-site en de reactivatie knop werkte ook nog niet, maar ik speel graag weer mee! Voor een eenvoudige speler zoals ik is het Swiss format ook erg leuk. Wellicht komt de ranglijst nog van pas bij het seeden van een paar van de betere spelers hier.
EDIT; is de winnaar bereid om z'n decks met ons te delen? Dan kunnen we ze massaal kopiëren voor 't volgende toernooi
spoiler: title
Gefeliciteerd Rabbiej! Was ook een leuke finale om te kijken. De eerste twee potten waren echt executies. Fijne carddraw, mooie plays...Dayum! Ben benieuwd hoe dit er qua kaarten van An1mA's kant uitzag. Het laatste potje was spannender vond ik. Als je trouwens op turn 9 een Drake had gespeeld ipv een Ancient dan had je het die beurt nog kunnen beslissen: Innervate -> Swipe.
Ik heb de ranglijst ook bijgewerkt. De winnaar is tevens de nieuwe nummer 1.
EDIT; is de winnaar bereid om z'n decks met ons te delen? Dan kunnen we ze massaal kopiëren voor 't volgende toernooi
[ Voor 7% gewijzigd door Tektoon op 05-08-2014 23:05 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Wow, dit ging vlot. Twee keer proberen en ik heb de military quarter.
ik unlock het morgenvroeg wel voordat ik ga werken, om de file te vermijdenDarthDavy schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:02:
Wow, dit ging vlot. Twee keer proberen en ik heb de military quarter.
nothing stops this train
De hele quarter ging redelijk vlot, net als de eerste heroic (wel erg tricky!). De tweede is toch wat lastiger, morgen maar proberen
helaas zijn ze weer naar het niveau van wing 1 gegaan:( wing 2 moest je teminste nog keer nadenken deze waren zelfs op herotic zonder problemen te halen
Het idee van de four horsemen vind ik wel leuk, maar het is wel te makkelijk.
Deze week Naxx is weer als vanouds saai en teleurstellend, maar toch weer 6 nieuwe kaarten voor de echte game
.
Verwijderd
Proficiat Rabbiej. Je was voor mij ook te sterk met je token druid 
@Tektoon, heb je die link nog van die ranglijst?
Zou inderdaad geen slecht idee zijn om eventueel de ranglijst gebruiken voor het bepalen van de plaatsen min of meer. Zodat anima, rabbiej, darthdavy en mezelf (finalisten van de 2 tornooien) niet tegen elkaar uit komen in de eerste 2 rondes?
Eventueel kunnen we dan zoals bij WEC werken met screen sharing zodat er commentatoren zijn die de 2 schermen beheren, natuurlijk ook met een delay.
Of is dat er iets over?
Hoe zit het trouwens met de prijzen? Gaan we daarvoor iets op poten zetten?
/HYPE
Zou inderdaad geen slecht idee zijn om eventueel de ranglijst gebruiken voor het bepalen van de plaatsen min of meer. Zodat anima, rabbiej, darthdavy en mezelf (finalisten van de 2 tornooien) niet tegen elkaar uit komen in de eerste 2 rondes?
Eventueel kunnen we dan zoals bij WEC werken met screen sharing zodat er commentatoren zijn die de 2 schermen beheren, natuurlijk ook met een delay.
/HYPE
Maakt het uiteindelijk echt uit wie tegen wie speelt en wanneer?
Nee hoor dat zijn 5 / 6 matches tegen de AI
Deze week wordt nog een nieuw toernooi gestart (16 man Single Elims). De week daarna organiseer ik samen met An1mA, Freelance en DaMei een toernooi waar er wat kleine prijzen zijn voor de top X.Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:06:
/HYPE
[ Voor 3% gewijzigd door Ypho op 06-08-2014 09:50 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Aangezien ik nog geen dm of friend request heb ontvangen, quote ik mezelf maar weer.An1mA schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:18:
DennuszHS zou je me een DM willen sturen, zodat we de match kunnen inplannen? Je kunt me ook toevoegen op Hearthstone, An1mA#1336
wat vinden jullie van naxx uitbreiding tot nu toe?
Ik vind het wel oke maar had er meer van verwacht eigenlijk.
nieuwe kaarten zijn leuke toevoeging, dat mag zeker elke 4-6 maanden gebeurden.
maar de AI zelf is verschrikkelijk, zo vind ik de class challenges wel leuk, vooral die van hunter is leuk.
Ik vind het wel oke maar had er meer van verwacht eigenlijk.
nieuwe kaarten zijn leuke toevoeging, dat mag zeker elke 4-6 maanden gebeurden.
maar de AI zelf is verschrikkelijk, zo vind ik de class challenges wel leuk, vooral die van hunter is leuk.
nothing stops this train
Heb sinds een weekje geleden mijn eerste legendary kunnen craften, dit is Ragnaros geworden aangezien deze het beste in mijn verschillende decks past. Speel voornamelijk Mage, maar ook de andere classes komen aan bod als de daily quests het vereisen. Speel echter nauwelijks Rogue, dat ligt mij niet en voor Paladin heb ik nog te weinig cards met divine shield (Heb na 80+ packs nog geen Argent Commander, Sunwalker of Argent Squire
).
Anyway, ondanks het toevoegen van Ragnaros aan de verschillende decks kan ik nog niet echt merken dat mijn decks 'beter' zijn geworden, blijf hangen rond rank 18... Nu heb ik het idee dat de laatste 2 maanden het algehele nivo wat hoger is geworden, maar ook mijn decks kunnen vast wat beter. Het probleem is echter dat ik al verschillende dingen heb geprobeerd de laatste week maar het helpt nog niet echt. Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven om mijn Mage deck wat te verbeteren.
Dit is mijn huidige Mage deck: http://www.hearthpwn.com/...;589:1;595:2;672:1;7747:1;
Wat ik in mijn huidige matchups vaak heb is dat ik als ik AOE spells moet hebben ik ze niet heb maar wel minions, en andersom
. Daarnaast hebben veel minions 4 of minder health waardoor ze vaak na de drop al gemold worden... Maar ja, steviger minions kosten weer teveel mana...
Ik heb nog lang niet alle Mage of common cards (bv geen Ice Block, Blizzard, Pyroblast, Kirin Tor Mage of de hier boven genoemde met divine shield) dus niet alle suggesties zullen viable zijn, maar dat zien we dan wel. Ik speel ook al een tijdje met een golden Hogger in mijn decks, maar merk dat ie niet vaak heel veel toevoegd. Komt dat door mijn deck, of is het niet zo'n hele beste legendary? Ik heb ook nog een Deathwing en een Millhouse Manastorm, van die 3 leek Hogger mij toch het beste...
Anyways, alvast bedankt voor jullie tips!
Anyway, ondanks het toevoegen van Ragnaros aan de verschillende decks kan ik nog niet echt merken dat mijn decks 'beter' zijn geworden, blijf hangen rond rank 18... Nu heb ik het idee dat de laatste 2 maanden het algehele nivo wat hoger is geworden, maar ook mijn decks kunnen vast wat beter. Het probleem is echter dat ik al verschillende dingen heb geprobeerd de laatste week maar het helpt nog niet echt. Ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven om mijn Mage deck wat te verbeteren.
Dit is mijn huidige Mage deck: http://www.hearthpwn.com/...;589:1;595:2;672:1;7747:1;
Wat ik in mijn huidige matchups vaak heb is dat ik als ik AOE spells moet hebben ik ze niet heb maar wel minions, en andersom
Ik heb nog lang niet alle Mage of common cards (bv geen Ice Block, Blizzard, Pyroblast, Kirin Tor Mage of de hier boven genoemde met divine shield) dus niet alle suggesties zullen viable zijn, maar dat zien we dan wel. Ik speel ook al een tijdje met een golden Hogger in mijn decks, maar merk dat ie niet vaak heel veel toevoegd. Komt dat door mijn deck, of is het niet zo'n hele beste legendary? Ik heb ook nog een Deathwing en een Millhouse Manastorm, van die 3 leek Hogger mij toch het beste...
Anyways, alvast bedankt voor jullie tips!
ik zou ieder geval je secrets verwijderen, daar zit niet veel nut in. De arcanist zou ik dan ook verwijderen
toevoegen:
zowiezo 1 water elemental, dit is een prima kaart
om je deck een beetje meer pit te geven zou ik ook ice lance toevoegen, hiermee heb je de optie om je tegenstander zeer snel van health te ontdoen
maexxna is eigenlijk ook maar een slechte kaart dus deze zou ik ook verwijderen. Je kunt er voor kiezen om een aantal charge minions toe te voegen om een soort van to the face deck te maken en het af te maken met de spells
toevoegen:
zowiezo 1 water elemental, dit is een prima kaart
om je deck een beetje meer pit te geven zou ik ook ice lance toevoegen, hiermee heb je de optie om je tegenstander zeer snel van health te ontdoen
maexxna is eigenlijk ook maar een slechte kaart dus deze zou ik ook verwijderen. Je kunt er voor kiezen om een aantal charge minions toe te voegen om een soort van to the face deck te maken en het af te maken met de spells
@The_Big_Easy: Ik ben geen mage expert maar je deck hinkt teveel op 2 gedachten. Over het algemeen wil je of een snel mage deck spelen met veel low cost minions en enkele spells die dit complementeren en anders wil je juist de controlerende speler zijn die ervoor zorgt dat je het spel vertraagt totdat jij je grote spells en minions kan spelen.
Mocht je gewoon wat meer met dit deck willen spelen dan zou ik in ieder geval je mana curve goed bekijken. Doordat je geen Kirin Tor mage hebt en je ice blocks mist zou ik, ik zie nu ook de reactie van Roric binnenkomen, het hele secret package eruit halen. Samen met de arcane mage en de arcanist.
Een water elemental toevoegen is inderdaad een goede suggestie. Voor de rest is het afhankelijk of je het leuker vindt om snellere decks te spelen of langzamere decks.
Mocht je gewoon wat meer met dit deck willen spelen dan zou ik in ieder geval je mana curve goed bekijken. Doordat je geen Kirin Tor mage hebt en je ice blocks mist zou ik, ik zie nu ook de reactie van Roric binnenkomen, het hele secret package eruit halen. Samen met de arcane mage en de arcanist.
Een water elemental toevoegen is inderdaad een goede suggestie. Voor de rest is het afhankelijk of je het leuker vindt om snellere decks te spelen of langzamere decks.
Hmm, goede feedback! Ik vond die secrets eigenlijk altijd wel leuk, de tegenstander wordt er wat voorzichtiger door. Maar aan de andere kant schiet ik er zelf niet vaak veel mee op, wel een paar keer een vette minion of legendary kado gekregen door de Mirror Entity, maar nog vaker low cost minion die zo opgeruimd was... Ook de Vaporize tegen low cost minion geeft niet veel voldoening...
De counter spel vind ik dan wel weer handig, die speel ik vaak op het laatst ter bescherming van mijn legendaries... En de Shield Block zie ik meer als 8 extra health voor 3 mana...
Anyway, ik zal er een Water Elemental en 2 x Ice Lance bij in doen ipv de Vaporize, Mirror Entity en Ethereal Arcanist. Dan wil ik ook Maexxna gaan vervangen, liefst met een +spell damage minion. Welke zouden jullie doen, de Kobold Geomancer, de Ogre Magi of de Archmage? Ik vind die laatste wat duurzamer maar ja, hij is dan ook het duurst
.
Andere opties zijn wellicht de Violet Teacher, een minion met charge of een Argent Commander voor wat extra taunt en bufs...
De counter spel vind ik dan wel weer handig, die speel ik vaak op het laatst ter bescherming van mijn legendaries... En de Shield Block zie ik meer als 8 extra health voor 3 mana...
Anyway, ik zal er een Water Elemental en 2 x Ice Lance bij in doen ipv de Vaporize, Mirror Entity en Ethereal Arcanist. Dan wil ik ook Maexxna gaan vervangen, liefst met een +spell damage minion. Welke zouden jullie doen, de Kobold Geomancer, de Ogre Magi of de Archmage? Ik vind die laatste wat duurzamer maar ja, hij is dan ook het duurst
Andere opties zijn wellicht de Violet Teacher, een minion met charge of een Argent Commander voor wat extra taunt en bufs...
[ Voor 5% gewijzigd door The_Big_Easy op 06-08-2014 11:17 ]
Ik had nog meer moeite met de warlock class challenge dan de heroic bosses van deze quarter
.
Als er iemand een leuk deckje zoekt om heroic Gothik te verslaan dat eens iets anders is dan priest of mage.
Heb net op vijf games Gothik 3 keer verslagen met dit druid deck. Dus ik denk vrij goed getuned.

Strategie is om gewoon te overleven tot hij geen kaarten meer heeft en zichzelf doodmaakt door fatigue. Met de naturalizes en de coldlight oracles gaat dit vrij vlot
Heb net op vijf games Gothik 3 keer verslagen met dit druid deck. Dus ik denk vrij goed getuned.

Strategie is om gewoon te overleven tot hij geen kaarten meer heeft en zichzelf doodmaakt door fatigue. Met de naturalizes en de coldlight oracles gaat dit vrij vlot
Azure Drake erin mikken (tip!), venture co merc. werkt ook altijd ok bij mage deck.The_Big_Easy schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:13:
Welke zouden jullie doen, de Kobold Geomancer, de Ogre Magi of de Archmage? Ik vind die laatste wat duurzamer maar ja, hij is dan ook het duurst.
Indien je te snel doodgaat: Sunwalker of sludge beldger.
User Error -- Please Replace User
Verwijderd
Je kan ook gewoon geen minoins spelen en zorgen dat de hero 10 kaarten heeft en hij zal zijn eigen kapot drawen 
Werkt bij elke heroic boss:/
Werkt bij elke heroic boss:/
De Azure Drake heb ik er al 2x in zitten... Sunwalker heb ik heleaas nog niet, mijn dust bewaar ik om legendaries van te craften. Na het craften van Ragnaros vorige week heb ik nu nog slechts 190 dust, dus de volgende legendary zal nog ff op zich laten wachten...Ikke_Niels schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:37:
[...]
Azure Drake erin mikken (tip!), venture co merc. werkt ook altijd ok bij mage deck.
Indien je te snel doodgaat: Sunwalker of sludge beldger.
...Tenzij ik mijn golden Hogger ga dissen voor een andere common legendary zoals bv een Leeroy Jenkins, The Black Knight of Ysera... Is dat het overwegen waard of is Hogger goed genoeg om nog even aan vast te houden (totdat ik een non-golden trek)?
Golden hogger dissen is no-brainer. Direct inruilen voor iets nuttigs als Thalnos.
Hmmm... Ik weet dat Thalnos in heel veel goede decks voorkomt, maar dat is vaak i.c.m ander goede cards waarvan ik er heel wat nog niet heb... Thalnos zelf is i.m.h.o. niet zo sterk als minion zelf, hij moet echt het hebben van zijn +1 spell damage en card draw... Nu heb ik al heel wat +spell damage minions in mijn deck dus ik ben zelf eerder geneigd om hem te dissen voor één van die 3 die ik hierboven al noemde...Bosmonster schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:26:
Golden hogger dissen is no-brainer. Direct inruilen voor iets nuttigs als Thalnos.
Dan een Leeroy zou ik zeggen. Dat is na Thalnos en Ragnaros wel de meest bruikbare Legendary.
Opent veel mogelijkheden voor snellere decks.
Opent veel mogelijkheden voor snellere decks.
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 06-08-2014 13:37 ]
Er zijn een flink aantal rares die echt wel bijna verplicht in elk class deck dus ik raad je ten stelligste aan die eerst te craften ipv te focussen op die ene legendary. Zo kan je hopen meer viable decks maken waar je mee verder kan.The_Big_Easy schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:26:
[...]
De Azure Drake heb ik er al 2x in zitten... Sunwalker heb ik heleaas nog niet, mijn dust bewaar ik om legendaries van te craften. Na het craften van Ragnaros vorige week heb ik nu nog slechts 190 dust, dus de volgende legendary zal nog ff op zich laten wachten...
...Tenzij ik mijn golden Hogger ga dissen voor een andere common legendary zoals bv een Leeroy Jenkins, The Black Knight of Ysera... Is dat het overwegen waard of is Hogger goed genoeg om nog even aan vast te houden (totdat ik een non-golden trek)?
My 2 cents...
Verwijderd
Valt niet over na te denken, direct disenchanten en daar een legendary voor craften.The_Big_Easy schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:26:
[...]
De Azure Drake heb ik er al 2x in zitten... Sunwalker heb ik heleaas nog niet, mijn dust bewaar ik om legendaries van te craften. Na het craften van Ragnaros vorige week heb ik nu nog slechts 190 dust, dus de volgende legendary zal nog ff op zich laten wachten...
Bv leeroy
Hogger is super slecht en zal nooit 'decent' worden.
Gebruik hem voor de free 1600dust om een legendary of een paar rares./epics te craften.
gewoon lekker wachten, het is echt zonde om kaarten te dischanten zels golden legendaries. en hogger is in sommige decks nog wel bruikbaar.
Ik (KoningTimmy) heb net gewonnen van Urbanknight (champion16), met 3-0.
5700X | RX 6600
Tsja, de één zegt niet dissen of alleen voor een andere legendary, de ander zegt wel dissen en dan een paar rares/epics te craften die ik nu nog niet heb...Nerve schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:41:
[...]
Er zijn een flink aantal rares die echt wel bijna verplicht in elk class deck dus ik raad je ten stelligste aan die eerst te craften ipv te focussen op die ene legendary. Zo kan je hopen meer viable decks maken waar je mee verder kan.
My 2 cents...
Feit is wel dat de kans dat ik een Leeroy Jenkins of een andere Legendary uit een card pack trek een stuk kleiner is dan dat ik bv die Sunwalker of Blizzard trek, dat zijn 'gewone' rares die ik gewoon door pech nog niet in mijn eerste 80 packs of zo had. Maar ja, een Faceless Manipulator en/of Pyroblast is ook wel leuk om te hebben
pyroblast is alleen nuttig in freeze mage en zonder alex werkt dat niet. faceless is leuk maar geen must en wordt voornamelijk pas leuk als je bijv. zelf rag hebt. je hebt altijd kans dat je hem nu craft en volgend pakje leeroy bevat
Verwijderd
Waar kan je die info ivm tornooien vinden?Ypho schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:50:
[...]
Deze week wordt nog een nieuw toernooi gestart (16 man Single Elims). De week daarna organiseer ik samen met An1mA, Freelance en DaMei een toernooi waar er wat kleine prijzen zijn voor de top X.
Verwijderd
Ik krijg hier ook net een mailtje van ESL dat ze nu elke woensdag ook een tornooi houden. Kan wel handig zijn. Elke woensdag om 19.30. Dan is er ook elke zondag om 16 of 17h Summer Cup (ESL) en elke dinsdagavond vanaf 19.30-20.00 is er ook een tornooi (ESL).
Dat zijn tornooien die elke week opnieuw worden georganiseerd. Nu alleen nog de tijd vinden om mee te kunnen doen hé.
Dat zijn tornooien die elke week opnieuw worden georganiseerd. Nu alleen nog de tijd vinden om mee te kunnen doen hé.
Nerve schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:41:
[...]
Er zijn een flink aantal rares die echt wel bijna verplicht in elk class deck dus ik raad je ten stelligste aan die eerst te craften ipv te focussen op die ene legendary. Zo kan je hopen meer viable decks maken waar je mee verder kan.
My 2 cents...
Kan natuurlijk ook gewoon van wat rares/epics die ik nu nog helemaal niet heb er 1 craften, als ik er dan binnenkort er toch een uit een pack haal dan heb ik niet meteen het gevoel 80 dust weggegooid te hebben...badboyqxy schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:22:
pyroblast is alleen nuttig in freeze mage en zonder alex werkt dat niet. faceless is leuk maar geen must en wordt voornamelijk pas leuk als je bijv. zelf rag hebt. je hebt altijd kans dat je hem nu craft en volgend pakje leeroy bevat
Wat zijn zoal de rares die min of meer 'standaard' zijn doordat ze het in veel decks erg goed doen?
Ranglijst heb ik in m'n onderschrift gezet. Ik vind een top 4 seeden ook geen slecht idee. Zo heb je de grootste kans op sterke finales en in een swiss format hebben de mindere goden zo ook meer kans in de herkansingen.Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:06:
Huidige toernooi vind je hier en het toekomstige toernooi hier. De activatie doet het bij mij nog niet...Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:23:
[...]
Waar kan je die info ivm tornooien vinden?
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ik heb de niet geactiveerde account even geactiveerd. De activatiemails zijn wel verstuurd lijkt het op. Andere gebruikers zijn wel reeds geactiveerd. Kan het zijn dat de activatiemail in je spambox staat? (zou je dit even per DM kunnen laten weten? Want dit kan problematisch zijn...)Tektoon schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:37:
[...]
Huidige toernooi vind je hier en het toekomstige toernooi hier. De activatie doet het bij mij nog niet...
Anyway, je kunt nu inloggen. De info voor het toernooi staat hier, meer info plaats ik hier als het komende toernooi is afgerond. Vergeet niet om je profiel aan te passen om aan te geven dat je HS speelt (en wat je ingame naam is).
[ Voor 12% gewijzigd door Ypho op 06-08-2014 16:09 ]
Verwijderd
link werkt niet.Ypho schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:44:
[...]
Ik heb de niet geactiveerde account even geactiveerd. De activatiemails zijn wel verstuurd lijkt het op. Andere gebruikers zijn wel reeds geactiveerd. Kan het zijn dat de activatiemail in je spambox staat? (zou je dit even per DM kunnen laten weten? Want dit kan problematisch zijn...)
Anyway, je kunt nu inloggen. De info voor het toernooi staat [url=http://localhost/swissemup/public_html/tournament/show/2]hier[/url], meer info plaats ik hier als het komende toernooi is afgerond. Vergeet niet om je profiel aan te passen om aan te geven dat je HS speelt (en wat je ingame naam is).
GoT Hearthstone - Week 33/34 is dat dit tornooi op swiss up?
Of meot je echt op die challango inloggen en tornoois dan joinen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 14:53 ]
Verwijderd
Kwam bij mij ook in mijn SPAM terecht. I'm in tho. Heb een suggestie, het tornooi als GoT #3 laten doorgaan.
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:52:
[...]
link werkt niet.
GoT Hearthstone - Week 33/34 is dat dit tornooi op swiss up?
Yup, naam en info wordt nog aangepastVerwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:52:
Kwam bij mij ook in mijn SPAM terecht. I'm in tho. Heb een suggestie, het tornooi als GoT #3 laten doorgaan.
Op dit moment bezig met een update, het kan zijn dat de site even offline is.
Update geinstalleerd. Sommige gebruikers hadden zich ingeschreven voor het toernooi, maar nog geen ingame name ingevuld op de website, daardoor ging de applicatie onderuit. Dit is nu aangepast, maar de gebruikers zijn voor nu even verwijderd. Willen jullie je opnieuw aanmelden, maar eerst even je ingame name registreren (op je profiel kan dit). Excuses voor het ongemak
[ Voor 26% gewijzigd door Ypho op 06-08-2014 15:04 ]
Heb eens even een lijstje gemaakt van wat ik nog mis aan in mijn optiek goede rares en epics:The_Big_Easy schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:31:
[...]
Kan natuurlijk ook gewoon van wat rares/epics die ik nu nog helemaal niet heb er 1 craften, als ik er dan binnenkort er toch een uit een pack haal dan heb ik niet meteen het gevoel 80 dust weggegooid te hebben...
Wat zijn zoal de rares die min of meer 'standaard' zijn doordat ze het in veel decks erg goed doen?
| Rares | Epics |
| Blizzard | Faceless Manipulator |
| Argent Commander | Big Game Hunter |
| Sunwalker | Force of Nature |
| Questing Adventurer | Ice Block |
| Murloc Tidecaller | Pyroblast |
| Kirin Tor Mage | Mountain/Sea/Molten Giant |
| Ancient of War |
Zouden jullie eerder een Legendary als b.v. Leeroy Jenkins craften dan een een zootje van bovengenoemde cards?
ja als je voorkeur geeft aan aggro tempo decks, nee als je handlock of combo druid decks wilt spelen
Ik zou alleen de hoognodige commons/rares (heeeel af en toe een epic) craften en de rest opsparen voor Legendaries, in die tussentijd open je al flink wat pakjes (40 pakjes als er gem. 40 dust in een pakje zit) en daar zitten meestal de andere rares/epics al in.
5700X | RX 6600
Ik zou als ik jou was nog een paar weken wachten met je dust uitgeven. Elke week komen er nog nieuwe kaarten uit, die de meta om kunnen gooien.The_Big_Easy schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:02:
[...]
Heb eens even een lijstje gemaakt van wat ik nog mis aan in mijn optiek goede rares en epics:
Rares Epics Blizzard Faceless Manipulator Argent Commander Big Game Hunter Sunwalker Force of Nature Questing Adventurer Ice Block Murloc Tidecaller Pyroblast Kirin Tor Mage Mountain/Sea/Molten Giant Ancient of War
Zouden jullie eerder een Legendary als b.v. Leeroy Jenkins craften dan een een zootje van bovengenoemde cards?
Ik zou tot 1-2 weken na de laatste wing wachten en kijken wat de populaire decks zijn, en daarop je crafts baseren.
Mocht je toch nu dingen willen craften, dan zou ik voor de neutral kaarten gaan die je in veel decks kunt gebruiken. Dat is dus Argent Commander, Sunwalker + Faceless Manipulator.
Voila, geregistreerd!Ypho schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:44:
[...]
Ik heb de niet geactiveerde account even geactiveerd. De activatiemails zijn wel verstuurd lijkt het op. Andere gebruikers zijn wel reeds geactiveerd. Kan het zijn dat de activatiemail in je spambox staat? (zou je dit even per DM kunnen laten weten? Want dit kan problematisch zijn...)
Anyway, je kunt nu inloggen. De info voor het toernooi staat [url=http://localhost/swissemup/public_html/tournament/show/2]hier[/url], meer info plaats ik hier als het komende toernooi is afgerond. Vergeet niet om je profiel aan te passen om aan te geven dat je HS speelt (en wat je ingame naam is).
Hahaha geweldig dit. Ik krijg een Sap in m'n hand en besluit m niet weg te doen voor t geval hij Coin + Innervate + 4-drop doet.
Vervolgens doet hij het, ik Sap, en vervolgens besluit hij te conceden
Verwijderd
Match is volledig niet verloren, in tegendeel zelf. Als hij Ramp is, komt het nog goed uit als hij Sunwalkers + Watcher of War (10HP) speelt.
Mijn deck om Baron Rivendare te verslaan

De insteek is om in leven te blijven tot je zes mana hebt en cabal shadow priest kan spelen.
Belangrijk! Baron Rivendare heeft geen minions in zijn deck. De drie horsemen zijn enigste minions waar je rekening mee moet houden. Deathlord heeft dus geen deathrattle drawback, maar is gewoon een 2/8 taunter voor 3 mana!
Pas op voor zijn wapens als hij geen minions meer heeft!
Mulligan heel aggressief voor PW: Pain zodat je op beurt 2 al één van horsemen kan verwijderen.
Daarna is het overleven tot beurt 6 zodat je met cabal shadow priest één van horsemen kan stelen en zelf immune to dmg kan worden.
Het deck bestaat dus uit 2 delen: het deel om in leven te blijven (taunters en healing) en het deel om kaarten te trekken zodat je zeker de cabal shadow priest hebt.
De kill behaal je met de gestolen horseman en je cabal shadow priest eventueel aangevuld door mind blast en/of holy fire.
Baron Rivendare zal vanaf beurt 5/6 ook veel kaarten trekken met zijn hero power. Het is ook een optie om hem dood te krijgen door fatigue.

De insteek is om in leven te blijven tot je zes mana hebt en cabal shadow priest kan spelen.
Belangrijk! Baron Rivendare heeft geen minions in zijn deck. De drie horsemen zijn enigste minions waar je rekening mee moet houden. Deathlord heeft dus geen deathrattle drawback, maar is gewoon een 2/8 taunter voor 3 mana!
Mulligan heel aggressief voor PW: Pain zodat je op beurt 2 al één van horsemen kan verwijderen.
Daarna is het overleven tot beurt 6 zodat je met cabal shadow priest één van horsemen kan stelen en zelf immune to dmg kan worden.
Het deck bestaat dus uit 2 delen: het deel om in leven te blijven (taunters en healing) en het deel om kaarten te trekken zodat je zeker de cabal shadow priest hebt.
De kill behaal je met de gestolen horseman en je cabal shadow priest eventueel aangevuld door mind blast en/of holy fire.
Baron Rivendare zal vanaf beurt 5/6 ook veel kaarten trekken met zijn hero power. Het is ook een optie om hem dood te krijgen door fatigue.
Goed verwoord, dit is een goed deck om hem mee te verslaan!DarthDavy schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:48:
Mijn deck om Baron Rivendare te verslaan
[afbeelding]
Een goede combo om in een keer 2 van z'n minons te doden is Shadow Madness + Crazed Alchemist.
Ook Kodo's kunnen handig zijn.
Heb je een link van de esl toernooi? En we spelen het huidige toernooi ook gewoon zo af en volgend week hebben we een nieuwe toernooi.Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:52:
Inderdaad nog niet zo rampzalig, een vroege Sap is meestal wel prima tegen een Rogue, dan blijft je taunter beter liggen in de double-Leeroy-fase. 4-drop is ook nog wel te doen om nog eens neer te leggen.Beunhaas schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:42:
Hahaha geweldig dit. Ik krijg een Sap in m'n hand en besluit m niet weg te doen voor t geval hij Coin + Innervate + 4-drop doet.
[afbeelding]
Ik speelde laatst op 3 een Kirin Tor mage + Mirror Image (of entity?, ik bedoel de secret) en hij doet op turn 4 coin innervate Ancient of War. Toen was het ook insta-concede, zelf nog voordat ik polymorph kon spelen
Zelf concede ik vrij vaak na een 100% arcane missles tegen op turn 3. Heb je twee 3/2 mannetjes liggen (liefst incl een faerie dragon), en de mage schiet op turn 3 de faerie dood en 1 op de apprentice, 2 mana over voor ping = insta-concede.
Ik snap m niet, wat was zijn plan die je nu gespoiled hebt?Beunhaas schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:42:
[afbeelding]
Met welk deck verslaan jullie baas nummer 2 van de miltary quarter in normal? Probeer het keer op keer en kom steeds tekort.
Haha, ik zou echt van mn stoel vallen als ik n Ancient of War op turn 4 speel en n beurt later mijn tegenstander een Ancient of War heeft en ik nietir_richman schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:00:
[...]
Inderdaad nog niet zo rampzalig, een vroege Sap is meestal wel prima tegen een Rogue, dan blijft je taunter beter liggen in de double-Leeroy-fase. 4-drop is ook nog wel te doen om nog eens neer te leggen.
Ik speelde laatst op 3 een Kirin Tor mage + Mirror Image (of entity?, ik bedoel de secret) en hij doet op turn 4 coin innervate Ancient of War. Toen was het ook insta-concede, zelf nog voordat ik polymorph kon spelen
Zelf concede ik vrij vaak na een 100% arcane missles tegen op turn 3. Heb je twee 3/2 mannetjes liggen (liefst incl een faerie dragon), en de mage schiet op turn 3 de faerie dood en 1 op de apprentice, 2 mana over voor ping = insta-concede.
Zo'n 4-drop terug naar je hand betekent inderdaad niet meteen dat je verloren hebt.. misschien was hij op een losing streak of was hij een beetje aan het tilten.
@Slashdotter: doordat ik zijn Violet Teacher terug naar zn hand bracht, is hij z'n Innervate + Coin kwijt omdat hij die heeft gebruikt.
@Champion16: heb zelf druid gebruikt (heroic) en hunter (normal). Met m'n hunter deck kon ik hem snel dood krijgen, die spectral minions negeerde ik. Met druid heb je heel veel manieren om die minions te killen en te buffen (Savage Roar bijvoorbeeld) om hem zo neer te krijgen.
Ik denk het type deck niet zoveel uitmaakt. Maar voornamelijk de kaarten erin. Op normal is het belangrijk dat je van de minions afgeraakt die je krijgt als je zijn minions doodmaakt. Anders gezegd: maak van die minions een voordeel ipv een nadeel. Ze hebben 0 attack, dus je moet ze buffen. Normal kaarten om ze te buffen: Abusive sergeant, sunfury protector, dark iron dwarf, Shattered Sun Cleric, defender of argus (desnoods master swordsmith).champion16 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:45:
Met welk deck verslaan jullie baas nummer 2 van de miltary quarter in normal? Probeer het keer op keer en kom steeds tekort.
Ik denk dat ik hem eigenlijk gewoon verslagen heb met een normaal zoo deck.
Succes!
Effe snel een deckje gemaakt om hem op normal makkelijk te verslaan: http://www.hearthpwn.com/...577:2;581:1;7738:2;7756:2;
Paladin lijkt me way to go. Pas op! Dit is untested, maar lijkt me een heel goed deck om hem op normal mee te verslaan.
[ Voor 18% gewijzigd door DarthDavy op 06-08-2014 18:02 ]
Verwijderd
Wedstrijd Lode vs Raafzor wordt zo meteen gestreamed: http://www.twitch.tv/lodetv/dashboard
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 18:26 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>
Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.
Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]