[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.870 views

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Freelance schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 20:35:
[...]

Weer een flinke situational card, ben wel benieuwd naar de nieuwe meta na naxx.
Alhoewel ik net weer lol heb gehad met een oud freeze giant mage deck voor een quest. 5 - 0 gegaan :)
Daar ben ik ook benieuwd naar, maar ik weet zeker dat er weer een aantal gekke/rare decks in elkaar worden gezet :P. Ook arena wordt genieten met de nieuwe naxx kaarten.
Ik heb er ieder geval zin in dinsdag :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Jerry schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:41:
[...]

Ik heb er ieder geval zin in dinsdag :).
Woensdag komt ie pas uit in EU volgens mij

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Hu9o schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 20:46:
Ligt het aan mij of is iedereen flink beter geworden?

Maandje of anderhalf terug speelde ik met gemak tot lvl 13 met een free to play Mage deck.
Nu kom ik niet eens uit 19 :X
F2P mage deed het begin deze maand ook heel slecht bij mij: het hangt echt van de meta af. Gewoon ander deck proberen.

EDIT; ik kan wel de IEM finale vinden maar niet de halve finale tussen Amaz en RDU. Kijk ik er overheen? Linkje?

[ Voor 12% gewijzigd door Tektoon op 18-07-2014 23:14 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 23:01:
[...]

Woensdag komt ie pas uit in EU volgens mij
Dat betekent niet dat ik niet even wat kan testen op de US servers :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Hu9o schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 20:46:
Ligt het aan mij of is iedereen flink beter geworden?

Maandje of anderhalf terug speelde ik met gemak tot lvl 13 met een free to play Mage deck.
Nu kom ik niet eens uit 19 :X
De gehele populatie zal steeds sterker worden ja, ik merk het ook wel een beetje. Toch blijf ik wel steeds klimmen. Zit nu op rank 12 en ben nooit lang blijven hangen bij een rank. Denk dat ik nog wel flink hoger kan komen als ik meer zou spelen. Je kunt in principe met elke hero legendary halen, dus kies gewoon wat je het leukst vindt. Er zit natuurlijk wel wat verschil in sterkte en dus hoe snel je rankt, maar je moet het voor jezelf wel leuk houden. Qua tijdsduur van de potjes helpt het spelen van een rush/zoo deck natuurlijk, maar als je dat type deck niet leuk vindt, dan gaat het je toch tegenstaan en speel je minder.

Ik wissel wel af voor m'n daily's, maar Paladin is mijn persoonlijke favoriet. Dat zal dan ook m'n eerste gouden hero worden, maar dat duurt nog wel ff vrees ik. Zit op pas 110/500 wins. Daarna komt Druid met 59. Laagst zijn bij mij Hunter, Warrior en Rogue.

[ Voor 6% gewijzigd door Grotman op 19-07-2014 01:25 ]

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

Felyrion

goodgoan!

Tektoon schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 23:09:
[...]

F2P mage deed het begin deze maand ook heel slecht bij mij: het hangt echt van de meta af. Gewoon ander deck proberen.

EDIT; ik kan wel de IEM finale vinden maar niet de halve finale tussen Amaz en RDU. Kijk ik er overheen? Linkje?
Deze was eerder gepost en moet werken (mist alleen de eerste game van de halve finale)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Lowland Lions Made heeft een eXplain filmpje gemaakt over zijn Druid deck

http://lowlandlions.com/n...id-deck-uit-en-geeft-tips

• Jerry

Jerry

Who?

Felyrion schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 03:37:
[...]

Deze was eerder gepost en moet werken (mist alleen de eerste game van de halve finale)

[...]
Eerste match is hier te vinden:
http://www.twitch.tv/esltv_hearthstone/b/548676448

Helaas stopt deze voor het einde (lethal turn), maar je kan ongeveer bedenken hoe het afgelopen is :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Die Loatheb card, I LOVE IT. Bye bye miracle meta. :)

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Denk trouwens ook dat Loatheb heeeeel sterk in Zoodecks kan zijn. Als je al board pressence hebt in turn 4, turn 5 Loatheb en een Paladin, Warlock, Rogue kunnen geen AoE's spelen, wacht to turn 6 als je tegen een Mage speelt vanwege Flamestrike.

Ook heeft Loatheb het potentieel om control decks een oor aan te naaien, maar ik vermoed dat veel Zoo spelers erg blij zijn met de komst van deze kaart om AoE te voorkomen.

-

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Helemaal eens met Nazanir, deze kaart lost het miracle rogue 'probleem' misschien op maar kan veel meer problemen introduceren.

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11 14:48

Freelance

(..)

SeamusXanthus schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 20:18:
Helemaal eens met Nazanir, deze kaart lost het miracle rogue 'probleem' misschien op maar kan veel meer problemen introduceren.
Tja, het is een situational card. Een legendary van 5 mana. Om het 'miracle probleem' op te losse moet deze 1 uit 30 kaart uit je deck getrokken hebben in de eerste 5/6/7/8 beurten. De kans daarop is (geen berekening op losgelasten) is minder dan 50%. In andere matchups welke weinig spells gebruiken heb je een relatief dode kaart, alhoewel de stats goed zijn kan het toch zo zijn dat een andere kaart beter past in je deck.

Vraag me inderdaad ook af of zoo hiermee nog krachtiger zal gaan worden. Maar ik verwacht eerlijk een compleet andere meta, dus het is voor nu alleen maar gissen :)

Maar vandaag 39 damage in één turn gedaan als miracle rogue vs een warrior, precies lethal >:)
Je voelt je zo smerig maar toch zo geweldig 8)

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Freelance schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 20:29:
[...]

Tja, het is een situational card. Een legendary van 5 mana. Om het 'miracle probleem' op te losse moet deze 1 uit 30 kaart uit je deck getrokken hebben in de eerste 5/6/7/8 beurten. De kans daarop is (geen berekening op losgelasten) is minder dan 50%. In andere matchups welke weinig spells gebruiken heb je een relatief dode kaart, alhoewel de stats goed zijn kan het toch zo zijn dat een andere kaart beter past in je deck.

Vraag me inderdaad ook af of zoo hiermee nog krachtiger zal gaan worden. Maar ik verwacht eerlijk een compleet andere meta, dus het is voor nu alleen maar gissen :)

Maar vandaag 39 damage in één turn gedaan als miracle rogue vs een warrior, precies lethal >:)
Je voelt je zo smerig maar toch zo geweldig 8)
Daarom vermoed ik dat deze kaart beter is in zoodecks, in zoodecks zal deze kaart vrijwel altijd relevant blijven, omdat je tegenstander niet altijd AoE of hard removal op handen zal hebben, maar op het moment dat je hem naar het bord kan spelen zowieso een sterke 5/5 hebt liggen en al je minions veilig zijn de beurt daarop volgend. Tegen Miracle en control matchups zal het zeker een hele sterke kaart zijn, maar je moet hem inderdaad wel trekken.

Leuk detail, in een miracle deck kan deze kaart ook heel erg sterk zijn. Met Shadowstep kan je hem 3 beurten spelen, erg leuk om een auctioneer ofzo te beschermen.

-

Verwijderd

An1mA schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:12:
Zojuist de halve finale bekeken van IEM Amaz vs Rdu en die kan ik echt aanraden. Wil niks spoilen maar tot nu toe echt de must have match die je moet zien, dadelijk de finale.
Leuke matches maar wel zielig voor RDU, die verliest tot 2x z'n match point door RNG (eerst Sylvanas topdeck, daarna Rag op Hellscream)

Flinke fokop van Amaz trouwens, in de Priest vs. Handlock match heeft ie al eerder lethal, bord is leeg, tegenstander heeft 13 hp, als ie z'n Ragnaros speelt is dat 8 dmg en tegenstander is een beurt kwijt om hem kwijt te raken, beurt erna Mind Blast + Holy Fire = lethal

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2014 08:23 ]

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 08:20:
[...]

Leuke matches maar wel zielig voor RDU, die verliest tot 2x z'n match point door RNG (eerst Sylvanas topdeck, daarna Rag op Hellscream)

Flinke fokop van Amaz trouwens, in de Priest vs. Handlock match heeft ie al eerder lethal, bord is leeg, tegenstander heeft 13 hp, als ie z'n Ragnaros speelt is dat 8 dmg en tegenstander is een beurt kwijt om hem kwijt te raken, beurt erna Mind Blast + Holy Fire = lethal
Hij miste in de semi final volgens mij ook al een lethal. De commentator noemde het maar 'maximizing his BM potential' omdat hij toch al niet meer kon verliezen :+

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

RDU zat ook consequent met z'n handlock een beurt te spelen en dan op het eind z'n hero power te gebruiken, lijkt me logisch dat je eerst een kaart trekt voordat je de rest van je beurt speelt. En de keer dat ie wel begon met z'n hero power, was z'n hand vol en kostte hem dat een Leeroy. Zullen de zenuwen zijn denk ik.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2014 19:55 ]

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:44
Vicarious schreef op zondag 20 juli 2014 @ 09:43:
[...]

Hij miste in de semi final volgens mij ook al een lethal. De commentator noemde het maar 'maximizing his BM potential' omdat hij toch al niet meer kon verliezen :+
Klopt, die werd in het interview na de finale nog besproken waarbij hij nog een soort van excuus op de BM opmerking omdat hij hem gewoon echt niet gezien had.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 10:24
Loatheb is denk ik een redelijk standaard onderdeel van ieder deck dalijk. Ik vind hem eigenlijk ook veel te sterk, want zelfs zonder kaart tekst is het een 5/5 voor 5.

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:14:
Loatheb is denk ik een redelijk standaard onderdeel van ieder deck dalijk. Ik vind hem eigenlijk ook veel te sterk, want zelfs zonder kaart tekst is het een 5/5 voor 5.
Eens, een bijzonder sterke legendary. _/-\o_
Ik verwacht dan ook snel een nerf wat betreft het aantal extra spellcost.. van (5) naar (3) ofzo.

Verwijderd

verwacht dat loatheb sylvanas gaat vervangen op deze manier, goedkoper en effectief lockdown van volgende beurt van spells, helemaal als het in turn 5 is waardoor je zeker een 5/5 hebt voor een ronde

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-11 15:52
Ik vind het lastig om zonder de nog niet bekendgemaakte kaarten een oordeel te geven over Loatheb, maar het feit dat het een legendary is maakt de impact wel anders. Freelance heeft hier al iets over gezegd.
Het effect is zeker zeer sterk maar daarentegen wel situationeel. Ook de stats zijn goed, echter 5/5 voor 5 is er nu ook al en wordt maar zeer beperkt gebruikt. Qua stats is de nieuwe rogue kaart bijvoorbeeld beter want die kost maar 4 mana voor dezelfde 5/5. Zijn "nadeel" is in veel opzichten eerder een voordeel omdat veel rogue kaarten een battlecry hebben die ik wel terug naar mijn hand wil hebben. Om nu al over OP te spreken terwijl de expansie nog niet uit is en er nog kaarten bekend moeten worden gemaakt lijkt mij dus voorbarig.

• SeamusXanthus
Heb echt een naar voorgevoel over die Loatheb. Eén van de weinige manieren om aggro decks in de toom te houden is AoE spells. Bijvoorbeeld mijn ranked Paladin waar ik al tijden mee speel heeft echt Equality, Pyromancer en Consecration nodig om tenminste één boardwipe te kunnen forceren. Anders kan ik controle wel vergeten.

Lijkt er bijna op dat blizzard alleen maar Rush & to the face decks wil?
Gelukkig kennen we niet alle kaarten, dus ik besef dat ik erg voorbarig ben.

Dan nog één puntje van kritiek: zeer jammer dat je golden cards alleen kan craften, dat betekent feitelijk dat we de golden versies van die kaarten NOOIT te zien gaan krijgen. Dat ze niet zitten in standaard pakjes snap ik, maar maak ze dan in elk geval beschikbaar als reward in de Arena (immers speel je er ook mee) als je de normale kaart hebt unlocked.
Ik heb al sparende denk ik enkele 10-tallen golden cards gekregen (zelfs een golden Cairne :) ) en het is jammer dat we geen kans maken op golden Naxx kaarten (ga er vanuit dat vrijwel niemand golden cards craft).
Trouwens vind ik het ook jammer dat je niet golden cards in Arena ziet als je zelf de golden versie bezit. Lijkt me kleine moeite om te implementeren.

Verder heb ik er wel zeer veel zin in hoor :9

[ Voor 21% gewijzigd door SeamusXanthus op 21-07-2014 11:29 ]

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
SeamusXanthus schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:26:
Heb echt een naar voorgevoel over die Loatheb. Eén van de weinige manieren om aggro decks in de toom te houden is AoE spells. Bijvoorbeeld mijn ranked Paladin waar ik al tijden mee speel heeft echt Equality, Pyromancer en Consecration nodig om tenminste één boardwipe te kunnen forceren. Anders kan ik controle wel vergeten.

Lijkt er bijna op dat blizzard alleen maar Rush & to the face decks wil?

En als je dan puur naar de stats gaat kijken met de Venture Co Mercenary die ook zoiets doet maar dan met minions. Venture Co Mercenary kost hezelfde, heeft iets betere stats maar is BGH target en heeft een nadeel voor beide partijen wat ook nog minder extreem is (3 ipv 5)! Daarnaast zijn er zeer veel spells om Mercenary onschadelijk te maken, maar er is geen enkele minion die je kan summonen om Loatheb onschadelijk te maken.
Enige geluk is dat deze 'legendary' is, waardoor je hem niet altijd tegen je krijgt.
Veel voorbarigheid, het lijkt wel alsof je precies weet hoe de meta zich gaat ontwikkelen? Alles wat je over de Venture Co Mercenary zegt klopt gewoon niet, want de penalty is enkel voor de spelende partij.

Dat hij roet in het eten van je Paladin gooit, tja, tijd dus om je paladin om te bouwen :) Ik vind het juist toffe kaarten, ze forceren om het spel zoals veel het nu kennen te heroverwegen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Bosmonster
Misschien is niet iedereen het opgevallen, maar aan veel reacties te zien lijkt er wat onduidelijkheid over:

De +5 mana geldt alleen de volgende turn.

Het is dus vooral sterk als je tegenstander een leeg bord heeft, zodat er geen directe removal is (of op zn minst favourable forced trades). Aangezien hij geen spells zal kunnen gebruiken om hem te removen.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Bosmonster schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:40:
Misschien is niet iedereen het opgevallen, maar aan veel reacties te zien lijkt er wat onduidelijkheid over:

De +5 mana geldt alleen de volgende turn.

Het is dus vooral sterk als je tegenstander een leeg bord heeft, zodat er geen directe removal is (of op zn minst favourable forced trades). Aangezien hij geen spells zal kunnen gebruiken om hem te removen.
je hebt ook de stealth tiger, wat door de tegenstander vrijwel niet removed kan worden (alleen door hunter in bepaalde gevalen), kost 5 voor 5/5, geen legendary :)

consecration kan je al doen bij turn 4.
bij Mage heb je Blizzard bij 6 en Flamestrike bij 7. Blizzard is vaak al genoeg voor rush decks.
bij Shamen kost AOE maar 3 mana

Je moet maar kijken wanneer je de kaart inzet hoor. Als je rush/zoo speelt, past deze kaart eigenlijk helemaal niet want je bufft je andere minions niet.

Voor de rest mee eens dat we vooral moeten afwachten tot alle kaarten er zijn.

Het lijkt me ook duidelijk dat er OP kaarten in de exp zitten want de cummunity is vast creatiever dan de blizz developers en zult slimme manieren vinden bepaalde kaarten te spelen. Verwacht wel snel wat balance patches in de komende weken.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
Vooral lekker sterk om eerst Skillhouse manastorm te spelen en daarna Loatheb :)
Nog maar 1 dagje!! ik verwacht lange queues om in te loggen voor Naxx ^^

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 21-07-2014 12:04 ]

nothing stops this train

• Bosmonster
Kol Nedra schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:02:
Vooral lekker sterk om eerst Skillhouse manastorm te spelen en daarna Loatheb :)
Dan kosten alle spells van de tegenstander 5 mana. Niet heel voordelig tegen een mage bijvoorbeeld :P

• Kol Nedra
Ja voor de next turn alles kost +5 meer voor spells.
Wat je vooral niet moet doen is eerst Loatheb spelen en daarna Millhouse Manastorm, want dan ben je je sjaak :) want dan zijn alle spells gratis next turn :)

nothing stops this train

• SeamusXanthus
Mofkees schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:01:
[...]

je hebt ook de stealth tiger, wat door de tegenstander vrijwel niet removed kan worden (alleen door hunter in bepaalde gevalen), kost 5 voor 5/5, geen legendary :)
Enige wat die tiger doet is zorgen dat hij zelf waarschijnlijk blijft leven tot hij mag aanvallen, deze kaart maakt je HELE BOARD immuun voor spells. Groot verschil!

[ Voor 34% gewijzigd door SeamusXanthus op 21-07-2014 12:53 ]

• Dennism
Ik ben vooral benieuwd wat de kaarten gaan zijn die je voor de eerste wing krijgt, daar lijken er nog niet veel van bekend te zijn, of de classkaart moet een gegarandeerde zijn in de eerste wing (loatheb en rivendare zijn iig andere wings.

• Freelance

Freelance

(..)

Ik verwacht dat met alle nieuwe death rattle effects de meeste decks (meer) silence zullen gaan gebruiken. Dus iron beaks en spellmasters uit de neutrale pool. Shaman, druid en priest hebben allemaal 1 kaart die (kan) silencen.

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
hoorde gisteren dat als je de wings via een ipad besteld je ze 4-5 euro goedkoper kan krijgen door in andere valuta te betalen weet iemand hoe dat zit had met itunes te maken'

• Kol Nedra
Freelance schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:16:
Ik verwacht dat met alle nieuwe death rattle effects de meeste decks (meer) silence zullen gaan gebruiken. Dus iron beaks en spellmasters uit de neutrale pool. Shaman, druid en priest hebben allemaal 1 kaart die (kan) silencen.
dit :)

Ik ga denk met mijn shaman deck met 3 of 4 silences cards gebruik maken:
2x Earthshock
1 of 2x spellmasters/ironbeack

unlock je Loatheb, of moet je die krijgen met geluk in cardpack of 1600 dust?

nothing stops this train

• Freelance

Freelance

(..)

Cards komen sowieso niet uit packs, dus neem aan dat je hem unlocked. Enkel de golden variaties kun je craften nadat je ze unlocks hebt.

• Kol Nedra
Freelance schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:49:
Cards komen sowieso niet uit packs, dus neem aan dat je hem unlocked. Enkel de golden variaties kun je craften nadat je ze unlocks hebt.
aha ok.

Dit ga ik is vanavond proberen :)

nothing stops this train

• LiquidT_NL
Snap niet waarom hij met relative mouse pointer speelt, lijkt mij dat Hearthstone abs. mouse pointer prima ondersteunt?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11 19:20

PromWarMachine

Forsaken Archer

Kol Nedra schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:52:
[...]

aha ok.

Dit ga ik is vanavond proberen :)

[video]
Dat heb ik al een keer gedaan. Werkt echt totaal niet.
Zo klikte ik op een cruciaal moment per ongeluk weer op end turn, zonder iets gespeeld te hebben. Dat doe je maar 1x en dan ben je het weer spuugzat.

Aan de andere kant, heb ik met de iPad van een collega gespeeld en dat is echt heerlijk!
Kortom: nog heel even geduld tot we native Android hebben :)

Dividend for Starters

• Freelance

Freelance

(..)

PromWarMachine schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:24:
[...]

Dat heb ik al een keer gedaan. Werkt echt totaal niet.
Zo klikte ik op een cruciaal moment per ongeluk weer op end turn, zonder iets gespeeld te hebben. Dat doe je maar 1x en dan ben je het weer spuugzat.

Aan de andere kant, heb ik met de iPad van een collega gespeeld en dat is echt heerlijk!
Kortom: nog heel even geduld tot we native Android hebben :)
Sinds HS op de ipad uit is speel ik het nooit meer op de laptop. Twee nadelen; je kan niet automatisch je stats tracken en als je miracle rogue speelt heb je soms wat te weinig tijd om al je acties in 1 beurt te doen :)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:52

g0tanks

Moderator CSA
LiquidT_NL schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:13:
Snap niet waarom hij met relative mouse pointer speelt, lijkt mij dat Hearthstone abs. mouse pointer prima ondersteunt?
Waarschijnlijk omdat het zicht op je mouse pointer dan niet geblokkeerd wordt door je vinger. Zo kan je tenminste zien welke kaarten je precies aan het verslepen bent.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-11 22:06
Op een iPad speelt Hearthstone echt heerlijk, op een telefoon moeten ze denk ik toch wat extra aanpassingen doen, aangezien het allemaal wel erg compact wordt. Maar we zullen zien, eerst maar de Arachnid Quarters ontdekken :)

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 17:22

SkyStreaker

Move on up!

Ligt dant nou aan mij of lopen veel mensen in afwachting van de release hun hunter-deckje te tweaken of te leren? Verdomme nu al 17!!! achter elkaar een hunter tot aan rank 16,

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Freelance

Freelance

(..)

SkyStreaker schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:37:
Ligt dant nou aan mij of lopen veel mensen in afwachting van de release hun hunter-deckje te tweaken of te leren? Verdomme nu al 17!!! achter elkaar een hunter tot aan rank 16,
Webspinner is volgens verwachting de eerste kaart die uitkomt :)

• Kol Nedra
Ja het viel mij gisteren ook al op, echt veel hunters :)
ik zag minder rogues dit keer, mages zijn der nog steeds teveel.

nothing stops this train

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Nostordici schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:37:
Op een iPad speelt Hearthstone echt heerlijk, op een telefoon moeten ze denk ik toch wat extra aanpassingen doen, aangezien het allemaal wel erg compact wordt. Maar we zullen zien, eerst maar de Arachnid Quarters ontdekken :)
Pas wel op met de mobile versie. Ik speelde gisteren op mijn iPad als priest, ik kon twee keer de hero power niet gebruiken. Het lukte mij niet om hero power te gebruiken, andere beurten geen probleem. Beetje buggy, gelukkig nipt gewonnen van een rogue (1 hp over)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SeamusXanthus schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:46:
[...]

Enige wat die tiger doet is zorgen dat hij zelf waarschijnlijk blijft leven tot hij mag aanvallen, deze kaart maakt je HELE BOARD immuun voor spells. Groot verschil!
Niet immuun, ze zijn alleen duurder (alhoewel het wel op hetzelfde neerkomt als je hem echt in beurt 5 speelt :+). Bovendien is het maar 1 beurt. Het is wel een sterke kaart hoor, dat zonder meer, maar ik denk niet dat hij zwaar OP is.

• Jerry

Jerry

Who?

Vicarious schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:13:
[...]

Niet immuun, ze zijn alleen duurder (alhoewel het wel op hetzelfde neerkomt als je hem echt in beurt 5 speelt :+). Bovendien is het maar 1 beurt. Het is wel een sterke kaart hoor, dat zonder meer, maar ik denk niet dat hij zwaar OP is.
Met panda's kan je die battlecry iets meer verlengen :P.
Een kodo is een goede verdediging tegen Loatheb. Ik denk dat 2 kodos in de meeste decks wel goed gaat werken, omdat er aardig wat 2 attack minions in Naxx zit (zover ik heb kunnen zien).

[ Voor 17% gewijzigd door Jerry op 21-07-2014 17:13 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Bosmonster
Loev schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:56:
[...]

Pas wel op met de mobile versie. Ik speelde gisteren op mijn iPad als priest, ik kon twee keer de hero power niet gebruiken. Het lukte mij niet om hero power te gebruiken, andere beurten geen probleem. Beetje buggy, gelukkig nipt gewonnen van een rogue (1 hp over)
Ik speel sinds de release alleen nog maar op iPad (Air) en nog niet van dergelijke problemen gehad.

Enige bugs die ik heb zijn:

- End turn knop blijft soms hangen. Heb je hem wel ingedrukt, maar blijft ie groen. Als je dit niet door hebt en je blijft erop rammen dan ben je je volgende beurt ook ineens voorbij :+ (maar goed, dat doe je maar 1x :P)

- Hij crasht standaard minimaal 1x bij opstarten... (dit begint wel rete-irritant te worden overigens)
Een kodo is een goede verdediging tegen Loatheb.
Want een kodo killt tegenwoordig een 5 health minion? :P Anders heb je een 3/5 op het bord tegen een 5/5.. Lijkt me geen beste trade.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2014 15:27 ]

• SeamusXanthus
'Maar' één beurt? :o

@ipad discussie, op iPad 2 is het echt onspeelbaar. Vele crashes, ontzettend langzaam. Ben er maar mee gestopt.

• LiquidT_NL
Ik kan mensen met touchscreen op hun laptop ook zeker aanraden Hearthstone er op te spelen, werkt nagenoeg perfect :) Enige wat slecht werkt is bij het deckbuilden het scrollen en het hoveren op de kaarten in je deck. Spelen gaat 100% zonder problemen :)

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Ben heel benieuwd naar Naxx en de kaarten die er nog bij komen kijken! Speel altijd op de EU server, kun je ook tijdelijk naar een andere server zodat ik morgen al vast naxx kan proberen? Of ben ik dan alles kwijt van m'n EU spul?

Ik speel vaak op de ipad en ben nog nooit gekke dingen tegengekomen. Één keer meegemaakt dat de omgevingsvoorwerpen grijs bleven en dus niet klikbaar waren mja dat doet niks tegen het speelplezier want het board en de kaarten waren wel speelbaar :)

Speel wel liever op de PC zodat ik kan streamen en stats kan bijhouden!

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Verwijderd

je kan overschakelen naar een andere server. hierdoor verlies je niets op je huidige server. maar je speelsessie op de NA server staat los van speelsessies op de andere server, dus je neemt niets mee van de een naar de andere server. of te wel als je niet eerder al op de NA server hebt gespeeld mag je de tutorial opnieuw doorlopen en opnieuw je kaarten vrijspelen.

• DaMei
Aah thanks :) leuk projectje voor vanavond om die tutorial door te lopen en wat kaarten vrij te spelen, nieuwsgierigheid wint het van common sense ;)

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik ben een Stormwind Champion volgens de quiz! Leuk :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Kol Nedra
SkyStreaker schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:04:
Ik ben een Stormwind Champion volgens de quiz! Leuk :)
quiz?? heb je een linkje?

nothing stops this train

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Kol Nedra schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:06:
[...]

quiz?? heb je een linkje?
https://apps.facebook.com/794471880577377/

En mensen: HS komt op beidde EU/US om dezelfde tijd uit:

http://us.battle.net/hear...topic/13271477080?page=62

(ff duidelijk: door het verschil in tijdzones, zijn de data verschillend!)

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 21-07-2014 16:10 ]

• Kol Nedra
facebook......hmmmm helaas gene twitter login.....ik skip dus maar

nothing stops this train

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:47:
je kan overschakelen naar een andere server. hierdoor verlies je niets op je huidige server. maar je speelsessie op de NA server staat los van speelsessies op de andere server, dus je neemt niets mee van de een naar de andere server. of te wel als je niet eerder al op de NA server hebt gespeeld mag je de tutorial opnieuw doorlopen en opnieuw je kaarten vrijspelen.
Volgens mij komt Naxx in EU en in NA op dezelfde tijd uit, alleen vanwege het tijdverschil is het bij ons dan al 23 juli.

• Kol Nedra
Vicarious schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:43:
[...]

Volgens mij komt Naxx in EU en in NA op dezelfde tijd uit, alleen vanwege het tijdverschil is het bij ons dan al 23 juli.
klopt, maar we weten hoe de EU server is he? die ligt er veel en veel vaker uit dan die van Amerika of Asia :)
iig ik heb ze op beide servers een lvl 10+ champion opzitten. ik speel soms op de amerikaanse, die van asia niet. Ik heb zelfs 1 Legendary op de Amerikaanse (2de pack die ik opende :D) Lorewalker cho

nothing stops this train

• DaMei
Dat wat Mooyal zegt hoor ik dus wel vaker dus vandaar ook de vraag. Ga denk ik sowieso ook op de Amerika server spelen, leuk voor de afwisseling en als er wat met de EU server is :)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DaMei schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:59:
Dat wat Mooyal zegt hoor ik dus wel vaker dus vandaar ook de vraag. Ga denk ik sowieso ook op de Amerika server spelen, leuk voor de afwisseling en als er wat met de EU server is :)
Niks mis mee, wilde alleen even aangeven dat Naxx theoretisch op beide servers gelijktijdig uitkomt :+ Ik heb zelf ook wel eens op NA gespeeld maar speel niet vaak genoeg om op beide accounts mijn quests enigszins bij te houden etc.

• Jerry

Jerry

Who?

Bosmonster schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:22:
[...]

Want een kodo killt tegenwoordig een 5 health minion? :P Anders heb je een 3/5 op het bord tegen een 5/5.. Lijkt me geen beste trade.
Argh, ik zat naar de verkeerde kaart te kijken :X.
Er was een 2 attack legendary die behoorlijk irritant zou kunnen zijn in Naxx... die ik nu natuurlijk niet meer kan vinden.

Deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.hearthcards.net/cards/5b812f62.png

[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 21-07-2014 17:20 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dikke kaart voor priest dat :D Of icm die warrior kaart die al je slappe beestjes charge geeft.

• Dennism
Kol Nedra schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:47:
[...]

klopt, maar we weten hoe de EU server is he? die ligt er veel en veel vaker uit dan die van Amerika of Asia :)
iig ik heb ze op beide servers een lvl 10+ champion opzitten. ik speel soms op de amerikaanse, die van asia niet. Ik heb zelfs 1 Legendary op de Amerikaanse (2de pack die ik opende :D) Lorewalker cho
Wanneer ligt Hearthstone er uit dan? Buiten de normale battle.net maintenance tijden kan ik me eigenlijk geen downtime herinneren op die DDOS attacks na.

• Kol Nedra
Ik gebruik nu:
https://chrome.google.com...phkhkmpfmihenigjmpp?hl=nl

werkt perfect, dus je dowload hem voor op de pc, en dan ook downloaden voor je telefoon/tablet en je hebt verbinding.
werkt supergoed en vertraging is maar 0.5 sec :)

nothing stops this train

Verwijderd

Hier is HS ook nooit down op de EU server buiten de maintanance-tijden. Overigens heb ik nu wel tijdelijk mijn limiet bereikt op de ladder blijkt. Ik blijf nu steeds hangen op rank 12. Het lastige van deze bijna meta-loze tijd is dat je constant andere decks tegenkomt. Wil ik een counter pakken op Miracle Rogue kom je weer tegen een Paladin, Priest, Warlock, Freeze Mage of andere variant of rush Hunter. Geen touw aan vast te knopen op dit moment... Zoo/Handlock kom ik nog het vaakst tegen denk ik, maar dan nog maar 20% ofzo.

• Freelance

Freelance

(..)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:58

Nitai

Live the life you love.

Loev schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:56:
[...]

Dat heb ook soms. Even je Hero aanklikken of een kaart van jezelf een paar keer, en dan doet ie het weer. Heeft iets met WiFi te maken vermoed ik, als ik via 4G speel heb ik het nooit op de Air.
Bosmonster schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:22:
[...]

Ik speel sinds de release alleen nog maar op iPad (Air) en nog niet van dergelijke problemen gehad.

Enige bugs die ik heb zijn:

- End turn knop blijft soms hangen. Heb je hem wel ingedrukt, maar blijft ie groen. Als je dit niet door hebt en je blijft erop rammen dan ben je je volgende beurt ook ineens voorbij :+ (maar goed, dat doe je maar 1x :P)

- Hij crasht standaard minimaal 1x bij opstarten... (dit begint wel rete-irritant te worden overigens)

[...]
Het crashen heeft te maken dat je nog in het play scherm zit, als je Back doet en in het hoofdscherm zit en eruit gaat dan crasht ie niet als je het later weer opstart. Wel irritante bug ja.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Kol Nedra
wow een explosie aan nieuwe kaarten :D
bye huidige meta, eindelijk weer iets nieuws :)

nothing stops this train

• Jerry

Jerry

Who?

Alle kaarten gepost:
https://www.facebook.com/...6862680&type=3&uploaded=6

Ziet er leuk uit :).

Die Thaddius... 11/11 :D.
De Spectral Knight ziet er nog het sterkst uit als common kaart. Dat wordt wel een goede kaart die ik in aardig wat decks kan stoppen. Een yeti+1hp die niet door een spell verwijderd kan worden :).

Blue post net:
Just wanted to clarify that this maintenance is not for the Curse of Naxxramas Adventure. We will be turning on Curse of Naxxramas for all regions at the same time some time after this maintenance is complete, but please do not expect Naxxramas to be available immediately following this maintenance.
Dat klinkt als toch een 23 juli release voor EU. Ze releasen Naxx waarschijnlijk om 3 PM PDT en dat is 00:00 uur voor ons.
Edit: Hmmm nu lees ik weer dat het misschien toch 22 juli voor iedereen wordt 8)7. Ik wou dat ze wat duidelijker waren :P.

[ Voor 95% gewijzigd door Jerry op 22-07-2014 00:15 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 12:37
Voor mij springen zowel de Echoing Ooze (met taunt buff) als de Haunted Creeper (in een Hunter deck) in het oog. Qua Spectral Knight weet ik het zo net nog niet. Yeti +1 hp, maar ook +1 cost. En ga je 'm dan verkiezen boven een Yeti of Ogre? Lijkt me in ieder geval wel een te kiezen kaart in de arena.

Wat denken jullie van de Deathlord?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iqM9Lst.jpg?2

Heel risicovol, maar ook een mooie zoo-killer. Stel dat je er drie zoo-minions mee kan afvangen en de volgende beurt silence je 'm zelf met een 0 mana silence kaart. Dan kost ie nog steeds maar 3 mana voor een 2/8 taunt (veel beter dan de andere 3 mana taunts); maar je hebt ook twee kaarten gebruikt...

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Freelance

Freelance

(..)

Jerry schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:51:
Alle kaarten gepost:

De Spectral Knight ziet er nog het sterkst uit als common kaart. Dat wordt wel een goede kaart die ik in aardig wat decks kan stoppen. Een yeti+1hp die niet door een spell verwijderd kan worden :).

Blue post net:

[...]

Dat klinkt als toch een 23 juli release voor EU. Ze releasen Naxx waarschijnlijk om 3 PM PDT en dat is 00:00 uur voor ons.
Die 11/11 is een card combo die je voor elkaar moet krijgen. Maar er zijn inderdaad wat verrassende kaarten die er tussen zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door Freelance op 21-07-2014 23:58 ]

• ShadowBumble
  • Laatst online: 19:15

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Freelance schreef op maandag 21 juli 2014 @ 23:54:
[...]

Die 11/11 is een card combo die je voor elkaar moet krijgen. Maar er zijn inderdaad wat verrassende kaarten die er tussen zitten.
Die card combo werkt ook als je tegenstander 1 van de 2 benodigde kaarten speelt :+ De clue zit erin dat de dat de laatste van de 2 cards die doodgaat bij jouw zit dan spawned thaddius voor jou anders voor je tegenstander. Ik zie in ieder geval een hoop mogelijkheden met de nieuwe cards,

[ Voor 14% gewijzigd door ShadowBumble op 22-07-2014 00:19 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Als ik zo de nieuwe kaarten sets lees, gaat priest zeker wel fijne basis hebben, niet alleen goede kaarten erbij maar ook 1 van weinig met removal / overname voor die kaarten:)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Sowieso zitten er veel kaarten bij met creatieve mogelijkheden. Ik denk dat zelfs met deze kleine hoeveelheid kaarten de boel aardig opgeschud zal worden. En dat is alleen maar goed uiteraard.

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:19
Tektoon schreef op maandag 21 juli 2014 @ 23:04:
Voor mij springen zowel de Echoing Ooze (met taunt buff) als de Haunted Creeper (in een Hunter deck) in het oog. Qua Spectral Knight weet ik het zo net nog niet. Yeti +1 hp, maar ook +1 cost. En ga je 'm dan verkiezen boven een Yeti of Ogre? Lijkt me in ieder geval wel een te kiezen kaart in de arena.

Wat denken jullie van de Deathlord?

[afbeelding]

Heel risicovol, maar ook een mooie zoo-killer. Stel dat je er drie zoo-minions mee kan afvangen en de volgende beurt silence je 'm zelf met een 0 mana silence kaart. Dan kost ie nog steeds maar 3 mana voor een 2/8 taunt (veel beter dan de andere 3 mana taunts); maar je hebt ook twee kaarten gebruikt...
Met silence verliest hij ook zijn taunt. En 2/8 voor 3 pool en 2 kaarten is niet echt fantastisch

Verwijderd

Ja, hij heeft wat risco's, maar zelfs zonder silence kan deze kaart zeer goed werken. bijv zoo. houd 8 damage tegen killed waarschijnlijk 2 a 3 minions, en daarna krijgt de tegenstander waarschijnlijk een 1 tot 3 kostende minion. ja er is een risico dat zijn 5-7 te voorschijn komt zonder dat hij twee kaarten hoeft weg te gooien, maar de kans daarop is een stuk kleiner dan een minions waar ik weinig om geef. daarnaast is er ook nog een kans dat deze minion een battlecry buff had welke hij nu verliest. En doordat de battlecry niet geactiveerd wordt zou deze kaart ook erg goed kunnen werken tegen M Rogue. alleen hun auctioneer wil je niet zien. elk andere minion op de board met verlies van de batlecry. thank you. (zeker als dit gebeurd in je eigen beurt. wat goed mogelijk is in de vroege beurten. zal ik even mijn carge minion op jouw leroy afsturen?) Tuurlijk waarschijnlijk wordt hij uitgescakeld met sap. maar ik drop deze graag op beurt 3,4 en 5. gevolgd door mijn echte taunts.

• DaMei
Vicarious schreef op maandag 21 juli 2014 @ 17:01:
[...]

Niks mis mee, wilde alleen even aangeven dat Naxx theoretisch op beide servers gelijktijdig uitkomt :+ Ik heb zelf ook wel eens op NA gespeeld maar speel niet vaak genoeg om op beide accounts mijn quests enigszins bij te houden etc.
Nee geen probleem hoor, maar had het wel mee gekregen dat het theoretisch op beide tegelijk uitkomt :) Maar ja stel dat de eu server problemen heeft (wat voor weet ik ook niet, maar je weet het maar nooit ;) ) dan kan ik het altijd nog op de NA proberen.

Heb gister even op de NA gespeeld en toch gek hoe beperkt je je voelt zonder al je vrijgespeelde kaarten. Heb nog nooit iets gekocht in het spel, maar wel veel uren ingestoken en genoeg kaarten verzameld en nu kan ik daar ineens niet mijn favo decks gebruiken/maken dat vergt toch even wat aanpassingsvermogen

Volgens de quiz ben ik btw Priestess of Elune. Oftewel "caring and feminine", nou daar kan ik wel mee leven 8)

• Dennism
Jerry schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:51:
Alle kaarten gepost:

[...]
Thaddius vind ik echt de meest tegenvallende kaart van allemaal, daar hadden ze zoveel meer mee kunnen doen (Positief/Negatief charges in de WoW encounter). Bijv, al jouw minions +1/+1 en die van de tegenstander -1/-1, of iets van +attack voor alle minions links van hem en -attack voor degenen rechts.

Blank 11/11 is toch wat flets voor een van de meest leuke en toch ook een van de lastigste naxx gevechten.

[ Voor 24% gewijzigd door Dennism op 22-07-2014 10:56 ]

Verwijderd

Dennism schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:55:
[...]

Thaddius vind ik echt de meest tegenvallende kaart van allemaal, daar hadden ze zoveel meer mee kunnen doen (Positief/Negatief charges in de WoW encounter). Bijv, al jouw minions +1/+1 en die van de tegenstander -1/-1, of iets van +attack voor alle minions links van hem en -attack voor degenen rechts.
Ja, ik had ook verwacht iets van "at the end of each turn all minions with odd attack value deal 1 damage to all minions next to them with even attack value" maar dat wordt dan weer erg ingewikkeld ben ik bang, voegt wel extra strategie toe in de placement van je minions

• Jerry

Jerry

Who?

De belangrijkste kaart van Naxx:

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/80/430/7818.png

Op Hearthpwn.com kan je bekijken wat de abilities van de bosses zijn:
http://www.hearthpwn.com/...e-curse-of-naxxramas-card

En Loatheb heeft 75 hp op normal en 99 hp op heroic :o.

[ Voor 49% gewijzigd door Jerry op 22-07-2014 11:15 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Bosmonster
Ja zat vanmorgen door die lijst te scrollen. Zitten wel wat insane abilities tussen..

Waarvan ik me echt afvraag hoe je daar in hemelsnaam voorbij gaat komen :P

Hero ability: Summon a 4/4 minion, cost: 2 mana
Hero ability: Return 2 random enemy minions to your opponent's hand. (gratisss)
Hero ability: Deal 4 damage. Cost: 1
Hero ability: Draw a card. Gain a Mana Crystal. (Costs 1 Mana)
etc..

echt...

• Kol Nedra
Ik heb de quiz toch maar gedaan dit komt eruit:

Archmage

''You’re the type of person that has the answer to everything. Knowledgeable and clever, you always think outside the box. The "usual" way is not your way. You always want to try something new or brilliant idea; generally something you came up with while others were sleeping and wasting their time. Impossible is not a word you’re familiar with, and you pity those who think that something cannot be achieved.''

nothing stops this train

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:18:
Ja zat vanmorgen door die lijst te scrollen. Zitten wel wat insane abilities tussen..

etc..

echt...
nasty, het is even afwachten hoe slim die AI is

• Jerry

Jerry

Who?

Bosmonster schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:18:

etc..

echt...
Inderdaad, dat wordt echt pittig :P.

Wat mij wel weer leuk lijkt, is om mijn priest te gebruiken voor Thoughtsteal/Mind Vision/MC/Mindgames/Shadow Madness + Brewmaster/MC Tech/Sylvanas.
Gewoon zijn eigen kaarten tegen zichzelf gebruiken :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-11 16:50

zwik

randomized

Ik zie dat er twee varianten van elk wapen te vinden zijn straks. Is dat het verschil tussen normal en heroic? Van verschillende minions zijn ook twee of meer varianten te vinden trouwens.

Was te zien op het linkje van hierboven: http://www.hearthpwn.com/...e-curse-of-naxxramas-card

• Bosmonster
Jerry schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:34:
[...]

Inderdaad, dat wordt echt pittig :P.

Wat mij wel weer leuk lijkt, is om mijn priest te gebruiken voor Thoughtsteal/Mind Vision/MC/Mindgames/Shadow Madness + Brewmaster/MC Tech/Sylvanas.
Gewoon zijn eigen kaarten tegen zichzelf gebruiken :D.
Volgens mij zijn de decks waar je mee speelt tegen de AI ook vast.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/80/492/7882.png

Faceless Manipulator + Master of Disguise :*)

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:54:
[afbeelding]

Faceless Manipulator + Master of Disguise :*)
Zoals al gezegd hierboven, kun je niet gebruiken. Je krijgt een vast deck om mee te spelen en daar zitten ook wel wat nieuwe kaarten in die de hero abilities moeten counteren (zoals Zeliek).

Maar al die leuke combo's die nu bedacht worden kun je vergeten :P

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11 13:08

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

SkyStreaker schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:08:
[...]

https://apps.facebook.com/794471880577377/

En mensen: HS komt op beidde EU/US om dezelfde tijd uit:

http://us.battle.net/hear...topic/13271477080?page=62

(ff duidelijk: door het verschil in tijdzones, zijn de data verschillend!)
Ik kan enkel de quiz in het Frans doen? :(

Nevermind, je kan de taal onderaan veranderen :+

Resultaat:

Worgen infiltrator

Subterfuge is your thing. You can vanish when danger is imminent and reappear in the spotlight just in time to reap your reward. You're always lurking in the right place at the right time, and only you know how you got there. People who consider themselves close to you think they know your secrets, when in fact, they don’t even know your real name.

[ Voor 35% gewijzigd door ETzPliskin op 22-07-2014 12:04 ]

• Dennism
Bosmonster schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:48:
[...]

Dat zou wel erg lame zijn :(

• Jerry

Jerry

Who?

Bosmonster schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:48:
[...]

Nope, alleen de class challenges zijn pre-made decks.
Zou een beetje saai worden om alleen met 1 specifiek deck per baas te spelen. Dat is niet leuk voor de replayability.

[ Voor 19% gewijzigd door Jerry op 22-07-2014 12:07 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:56:
[...]

Zoals al gezegd hierboven, kun je niet gebruiken. Je krijgt een vast deck om mee te spelen en daar zitten ook wel wat nieuwe kaarten in die de hero abilities moeten counteren (zoals Zeliek).

Maar al die leuke combo's die nu bedacht worden kun je vergeten :P
Ik denk dat Zeliek en de 2 anderen in het deck van Rivendare zitten, zo moet je eerst de 3 horsemen stuk maken voordat je aan de Baron kunt beginnen, dat verklaart ook waarom hij maar 7 hp heeft en een hero power van 5 mana

Ik ben verder een beetje bang dat het AI deck is voorgeprogrammeerd, zodat ie elke match dezelfde kaarten in z'n hand heeft

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2014 12:03 ]

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-11 22:06
Haha, net de quiz gedaan, met het volgende resultaat:

Faceless Manipulator

Determined, devious and extremely clever. You’re someone who shouldn’t be trifled with. You believe that your goals justify the means and you would never hesitate to sacrifice everything and everyone to succeed. Everything you do, you do for a reason. You strive for ultimate power and world domination and nothing will stand in your way! Your favourite things in the world are scheming, planning world domination and taking hot baths that your mother prepares you every evening.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:52

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/krQ8OsW.png

:+

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Boulderfist Ogre

Cantankerous by nature, you tend to resolve conflicts by introducing your ideas to others through your physical prowess. You have no time for pointless conversations that lead nowhere, and your strong, straightforward nature is there to make sure it doesn't have to come to that. Your favourite hat is an armoured helmet, and you wear it at all times – it pays to be prepared for the worst!

Verwijderd

Wie verzint al die shit, man?

• Bosmonster
Jerry schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:00:
[...]

Nope, alleen de class challenges zijn pre-made decks.
Zou een beetje saai worden om alleen met 1 specifiek deck per baas te spelen. Dat is niet leuk voor de replayability.
Het lijkt me vooral nogal suf als je dus voordeel hebt als je alle legendaries en epics hebt. Zonder ga je hier bijna niet doorheen komen namelijk.

Een vast deck lijkt me dus juist erg logisch, gezien het puzzel- en uitdaging element. Zou jammer zijn als het niet zo was.

Maar goed, anders wordt het inderdaad veel priest/faceless geneuzel om de belachelijk sterke kaarten van de tegenstander te pikken/kopieren. Maar even wat dust apart houden dan voor faceless manipulators, want heb die nog nooit uit een pack (+/- 200 packs) mogen halen.

Of Alexstraza.. (Druid/Innervate -> turn 3/4 Alex met mazzel) lijkt me ook redelijk OP tegen een boss met 99 health :+

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 22-07-2014 12:56 ]

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Blizzard?

• Jerry

Jerry

Who?

Bosmonster schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:49:
[...]

Het lijkt me vooral nogal suf als je dus voordeel hebt als je alle legendaries en epics hebt. Zonder ga je hier bijna niet doorheen komen namelijk.

Een vast deck lijkt me dus juist erg logisch, gezien het puzzel- en uitdaging element. Zou jammer zijn als het niet zo was.

Maar goed, anders wordt het inderdaad veel priest/faceless geneuzel om de belachelijk sterke kaarten van de tegenstander te pikken/kopieren. Maar even wat dust apart houden dan voor faceless manipulators, want heb die nog nooit uit een pack (+/- 200 packs) mogen halen.

Of Alexstraza.. lijkt me ook redelijk OP tegen een boss met 99 health :+
Volgens alle bronnen die ik heb kunnen vinden, is het zo dat je je eigen decks moet maken voor Normal/Heroic bosses. De class challenges zijn pre-made decks :).

Alexstraza op Loatheb kan goed uitpakken als je tot die beurt kan komen :P.

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 22-07-2014 13:15 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 ... 104 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]