Heb echt een naar voorgevoel over die Loatheb. Eén van de weinige manieren om aggro decks in de toom te houden is AoE spells. Bijvoorbeeld mijn ranked Paladin waar ik al tijden mee speel heeft echt Equality, Pyromancer en Consecration nodig om tenminste één boardwipe te kunnen forceren. Anders kan ik controle wel vergeten.
Lijkt er bijna op dat blizzard alleen maar Rush & to the face decks wil?
Gelukkig kennen we niet alle kaarten, dus ik besef dat ik erg voorbarig ben.
Dan nog één puntje van kritiek: zeer jammer dat je golden cards alleen kan craften, dat betekent feitelijk dat we de golden versies van die kaarten NOOIT te zien gaan krijgen. Dat ze niet zitten in standaard pakjes snap ik, maar maak ze dan in elk geval beschikbaar als reward in de Arena (immers speel je er ook mee) als je de normale kaart hebt unlocked.
Ik heb al sparende denk ik enkele 10-tallen golden cards gekregen (zelfs een golden Cairne

) en het is jammer dat we geen kans maken op golden Naxx kaarten (ga er vanuit dat vrijwel niemand golden cards craft).
Trouwens vind ik het ook jammer dat je niet golden cards in Arena ziet als je zelf de golden versie bezit. Lijkt me kleine moeite om te implementeren.
Verder heb ik er wel zeer veel zin in hoor
[
Voor 21% gewijzigd door
SeamusXanthus op 21-07-2014 11:29
]