Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
/edit
Ik heb bericht achter gelaten of ik met PayPal mocht betalen. En dat mocht
[ Voor 20% gewijzigd door xileS op 03-12-2014 12:23 ]
Dat is al enige tijd geleden niet meer mogelijk.xileS schreef op woensdag 03 december 2014 @ 00:01:
Ik probeer voor het eerst iets op aliexpress te kopen. In TS staat dat je met iDEAL kan betalen via Moneybookers, maar ik zie dat nergens staan. Of doe ik iets verkeerds?
Je zal een (virtual) credit card moeten gebruiken. Bijvoorbeeld NETELLER kan je wel opwaarderen met iDeal.
Je moet eerst bij moneybookers een CC rekening openen. Via ideal kan je dan geld overmaken naar deze rekenening. (moneybookers = prepaid Credit Card)xileS schreef op woensdag 03 december 2014 @ 00:01:
Ik probeer voor het eerst iets op aliexpress te kopen. In TS staat dat je met iDEAL kan betalen via Moneybookers, maar ik zie dat nergens staan. Of doe ik iets verkeerds?
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
iemand hier toevallig wel eens geprobeerd een SJCam onder een WLToys V262 te hangen?
Ik wil het wel heel graag proberen eerlijk gezegd. Mijn actiecamera nam niet op met een 32GB SD kaartje helaas.Kenzi schreef op woensdag 03 december 2014 @ 03:12:
Voor de mensen die nog een nieuwe Xiaomi 5000mah willen aanschaffen
Members only:werkt nog
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
iemand hier toevallig wel eens geprobeerd een SJCam onder een WLToys V262 te hangen?
Denk dat ik de SJCam binnenkort een keer aanschaf als er een aantrekkelijke korting komt. De SJCam van zichzelf is wel vrij prijzig om zo te gebruiken voor een quadcopter.
[ Voor 5% gewijzigd door ViezeVis op 03-12-2014 10:45 ]
Bedankt, heb hem gekocht. Voor nog geen 12 euro lijkt het me een leuk ding naast me 10400 xiaomi.
[ Voor 5% gewijzigd door Chocoball op 03-12-2014 11:29 . Reden: prijs ]
Verwijderd
Maar ff voor aangemeld.Chocoball schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:27:
Voor wie de Flashdeal op de Landvo L550 niet gelukt is. Tinydeal heeft er nu 1 voor de Cubot Zorro voor $65,99 (60% korting). Aanmelden kan nog tot 4-12 15.00. De deal zelf op 4-12 17.00.
Edit: ik bedenk me net ik moet nog wat andere spulletjes bestellen, heb eindelijk een rasp pi aangeschaft, wil er een retro pie van maken dus er moeten ff wat snes controllers komen en wat algemene kabelbrut. Banggood here I come.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 11:52 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Hoe werkt zoiets precies na aanmelden? Refreshen, op zodra hij verschijnt op een grote BUY NOW knop rammen?Chocoball schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:27:
Voor wie de Flashdeal op de Landvo L550 niet gelukt is. Tinydeal heeft er nu 1 voor de Cubot Zorro voor $65,99 (60% korting). Aanmelden kan nog tot 4-12 15.00. De deal zelf op 4-12 17.00.
Precies dit. Wel vreemd.Quad schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:55:
Apart dat bij die loterij van Tinideal Nederland niet als land gekozen kan worden bij de PostNL verzending.
Bedankt, ik heb me ook aangemeld. Ben wel benieuwd hoe dat nu verder werkt, zoals JLL88 ook vraagt.Chocoball schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:27:
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Dit is wel een leuke telefoon voor die prijs toch?Chocoball schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:27:
Dus als ik het goed begrijp. Je schrijft je in, en zet met paypal het bedrag vast. Wordt je uitgekozen, ontvang je telefoon. En win je niet, krijg je je geld terug. Of werkt het anders?
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 12:32:
[...]
Hoe werkt zoiets precies na aanmelden? Refreshen, op zodra hij verschijnt op een grote BUY NOW knop rammen?
Ongeveer 5 minuten voor de aangegeven tijd inloggen bij Tinydeal en de pagina oproepen waar je je hebt opgegeven en in de starthouding zitten. Zodra het klokslag 17.00 klikken om te bestellen en dan bepaalt het systeem of je bij de eerste 30 zit. Ik lees 17.00 Beijing tijd dus dat zou dan 10.00 Nederlandse tijd moeten zijn. Veel succes!Sherlock schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:12:
[...]
Bedankt, ik heb me ook aangemeld. Ben wel benieuwd hoe dat nu verder werkt, zoals JLL88 ook vraagt.
Bedankt!!Chocoball schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:24:
Ongeveer 5 minuten voor de aangegeven tijd inloggen bij Tinydeal en de pagina oproepen waar je je hebt opgegeven en in de starthouding zitten. Zodra het klokslag 17.00 klikken om te bestellen en dan bepaalt het systeem of je bij de eerste 30 zit. Ik lees 17.00 Beijing tijd dus dat zou dan 10.00 Nederlandse tijd moeten zijn. Veel succes!
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Yes net vandaag, ziet er erg goed uit voor een horloge van tussen de 36 en 38 eurosander817 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:49:
iemand de shark's van timezone van de 11-11 actie al binnen?
Ik heb deze gehaald: http://www.aliexpress.com...nd-Quartz/2019090426.html
[ Voor 20% gewijzigd door Lfshiu op 03-12-2014 14:59 ]
Eigenlijk net een paar seconden voor 17:00 omdat het systeem nodig heeft jou signaal binnen te krijgen, te kijken wat de tijd is en dan een signaal terug te sturen. Hoe lang dit precies is verschilt natuurlijk per server. Maar het kan er wel voor zorgen dat je er net wel of net niet bij zit.Chocoball schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:24:
[...]
[...]
Ongeveer 5 minuten voor de aangegeven tijd inloggen bij Tinydeal en de pagina oproepen waar je je hebt opgegeven en in de starthouding zitten. Zodra het klokslag 17.00 klikken om te bestellen en dan bepaalt het systeem of je bij de eerste 30 zit. Ik lees 17.00 Beijing tijd dus dat zou dan 10.00 Nederlandse tijd moeten zijn. Veel succes!
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Oh dat is wat minder.Chocoball schreef op woensdag 03 december 2014 @ 13:24:
[...]
[...]
Waar kan je zien welke flash sales er aan komen?FunFair schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:37:
Tip van flip
[afbeelding]
komt over anderhalf uur in de flash sale van banggood voor US$2.69 i.p.v. US$5.99
Heb er 1 in mijn schuur hangen. Ga er straks nog 2 bijkopen. Licht is wel heel wit, maar werkt ideaal op 2xAA. Precies goed om even de fiets uit de schuur te halen.
Door op next deals te klikken, rechts boven naast de countdown. Per categorie moet je daar op klikken om te zien wat er in die categorie aankomt. Het lampje staat bij de home & garden next deals.Dacuuu schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:43:
[...]
Waar kan je zien welke flash sales er aan komen?
Vanaf 28 nov. kon je voor deze seckill inschrijven, en op 4 dec. worden er 30 gelukkigen uitgeloot die het toestel mogen kopen voor de afgesproken prijs, je hebt dus wel degelijk kans!Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:42:
[...]
Oh dat is wat minder.dan win ik toch niet. XD ik dacht dat je uitgeloot werd en daarna als je gewonnen had een mail kreeg met een link om het toestel voor die prijs te kopen.
(mijn inschrijving was rond de 250, nu zitten ze al op ruim 3300, steeds minder kans dus!)
Verwijderd
Ik had ook die Awei ES-Q3 oordopjes en ze zijn inderdaad goed, maar helaas gaan ook deze oordopjes vrij snel kapot en dat terwijl ik meestal best netjes met oordopjes om ga. Wat ik trouwens ook goede oordopjes vind zijn die iPhone oordopjes, daar worden namelijk ook merkloze oordopjes van verkocht en die krijg je voor een a twee euro.MrMilco schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:58:
Vanavond kwam de pakketdienst toch nog eventjes langs hier.
Had nog een pakketje voor mij in de bus, Bleek de AWEI ES-Q7 te zijn, die ik 21-11-2014 bij Banggood aangeschaft heb.
Heb ze even getest, en zijn helaas minder goed dan de ES-Q3 van Awei, maar waren ook goedkoper...
Conclusie: Goedkope oordopjes, die uitermate geschikt zijn voor onderweg.
Hoelang duren die deals?Joriizzz schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:45:
[...]
Door op next deals te klikken, rechts boven naast de countdown. Per categorie moet je daar op klikken om te zien wat er in die categorie aankomt. Het lampje staat bij de home & garden next deals.
Kan dat nog tot vanavond uur of 22:00 ?
Want moet helaas nu weg, red 5 uur net niet grrrr
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Heb er nog geen last van gehad dat ze kapot gingen, gebruik ze eigenlijk al sinds na de zomervakantie dagelijks, wel heb ik ze netjes is een zakje zitten voor oordopjes als ik ze niet gebruik, misschien komt het daar door.Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:38:
[...]
Ik had ook die Awei ES-Q3 oordopjes en ze zijn inderdaad goed, maar helaas gaan ook deze oordopjes vrij snel kapot en dat terwijl ik meestal best netjes met oordopjes om ga. Wat ik trouwens ook goede oordopjes vind zijn die iPhone oordopjes, daar worden namelijk ook merkloze oordopjes van verkocht en die krijg je voor een a twee euro.
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Heb er ook 2, super ding idd!FunFair schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:37:
Tip van flip
[afbeelding]
komt over anderhalf uur in de flash sale van banggood voor US$2.69 i.p.v. US$5.99
Heb er 1 in mijn schuur hangen. Ga er straks nog 2 bijkopen. Licht is wel heel wit, maar werkt ideaal op 2xAA. Precies goed om even de fiets uit de schuur te halen.
Ik heb echt even jullie mening nodig. Sinds een maand of zes ontvang ik lege enveloppen uit China. Foto's hieronder. Ik heb alle webshops in China waar ik contact mee heb gehad al gevraagd of het van hen vandaan komt maar ze weten allemaal van niets. Ik heb ook met dealers van Aliexpress zaken gedaan, die heb ik nog niet allemaal kunnen benaderen.
Ik krijg deze enveloppen met onregelmatige interval en ook de hoeveelheid is niet altijd hetzelfde. Soms krijg ik er 8, dan weer 12 en gister weer eentje.
Er staat bij description of 'PE Bulb paper' of 'Membrame.' Nog geen andere descriptions tegengekomen.
Ik snap er geen snars van. Mijn huisgenoten zijn allemaal bang en willen er eentje naar een lab sturen maar geld enzo
Maar serieus, wat kan dit zijn? Gebruiken ze mijn adres voor het 'bewijzen' dat ze producten opsturen ofzo? Aliexpress dealers moeten bewijzen dat ze iets opsturen voordat ze het geld krijgen toch?
Foto's zet ik erbij. Adres beetje onzichtbaar gemaakt want internet maar gaat om type enveloppen natuurlijk.
https://www.flickr.com/photos/129817433@N06/15316463884
https://www.flickr.com/photos/129817433@N06/15752678249
[ Voor 5% gewijzigd door Call of Duty op 03-12-2014 17:25 . Reden: plaatjes plakken lukt niet, maar dan met link :) ]
Hehe, heb je misschien verpakkingsenveloppen gekochtCall of Duty schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:22:
Beste mede China-kopers,
Ik heb echt even jullie mening nodig. Sinds een maand of zes ontvang ik lege enveloppen uit China. Foto's hieronder. Ik heb alle webshops in China waar ik contact mee heb gehad al gevraagd of het van hen vandaan komt maar ze weten allemaal van niets. Ik heb ook met dealers van Aliexpress zaken gedaan, die heb ik nog niet allemaal kunnen benaderen.
Ik krijg deze enveloppen met onregelmatige interval en ook de hoeveelheid is niet altijd hetzelfde. Soms krijg ik er 8, dan weer 12 en gister weer eentje.
Er staat bij description of 'PE Bulb paper' of 'Membrame.' Nog geen andere descriptions tegengekomen.
Ik snap er geen snars van. Mijn huisgenoten zijn allemaal bang en willen er eentje naar een lab sturen maar geld enzo![]()
Maar serieus, wat kan dit zijn? Gebruiken ze mijn adres voor het 'bewijzen' dat ze producten opsturen ofzo? Aliexpress dealers moeten bewijzen dat ze iets opsturen voordat ze het geld krijgen toch?
Foto's zet ik erbij. Adres beetje onzichtbaar gemaakt want internet maar gaat om type enveloppen natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
omschrijving komt in de buurt
3 dagen, dus tijd zatfreestyler2 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:55:
[...]
Hoelang duren die deals?
Kan dat nog tot vanavond uur of 22:00 ?
Want moet helaas nu weg, red 5 uur net niet grrrr
Ja maar ze blijven maar komenHehe, heb je misschien verpakkingsenveloppen gekocht
omschrijving komt in de buurt
Het "pakket uit china" gevoel zonder er iets voor te doen ? sign me upCall of Duty schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:30:
[...]
Ja maar ze blijven maar komenHeb nu serieus al wel 50 van die dingen gehad. En ze blijven maar komen gewoon.
Misschien kan Kenzi die chinese tekens voor je vertalen ? het lijkt me dat er een afzender op moet staan.
Ik denk dat de rest hier ook alleen maar mogelijkheden kan verzinnen, nogal vreemd dit.
$15,99 dus $3 goedkoper!
Zo te zien geen afzender maar het wordt verzonden vanuit Dongguan (stad tussen Guangzhou en Shenzhen in)Call of Duty schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:22:
Beste mede China-kopers,
Ik snap er geen snars van. Mijn huisgenoten zijn allemaal bang en willen er eentje naar een lab sturen maar geld enzo![]()
OK, tnx. Dat is al een startChocoball schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:52:
[...]
Zo te zien geen afzender maar het wordt verzonden vanuit Dongguan (stad tussen Guangzhou en Shenzhen in)
Als je daar nog 'n leuk couponnetje voor hebt koop ik 'm om runtimetests te doenChocoball schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:00:
Iemand nog de Xiaomi 5000mAh Powerbank bij Banggood voor $16,59 (€13,47)
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Goedkoper om 'm in Euros te bestellen ivm wisselkoers Paypaldodge_911 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:11:
[...]
Als je daar nog 'n leuk couponnetje voor hebt koop ik 'm om runtimetests te doen
Vandaag ook weer drie pakjes binnen. 2 kettingen en 2 silicone dingetjes. Een ketting was erg snel; die was 25/11 pas besteld.
Hyperlink feest, maar het is wel overzichtelijk
[ Voor 58% gewijzigd door O88088 op 03-12-2014 18:39 ]
met code mi25off inderdaad $14,99 bij TinydealRonald8 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:21:
Nog goedkoper is het om op tinydeal te kopen(mits de code nog geldig is). Daar heeft die powerbank mij €12,44 gekost.
Vandaag ook weer drie pakjes binnen. 2 kettingen en 2 silicone dingetjes. Een ketting was erg snel; die was 25/11 pas besteld.
De AC adapter zag er al verdacht uit....en ja ik weet dat de kwaliteit meestal erg laag is maar toch even eigenwijs geprobeerd....
En grote flits en gebrom is het enige wat eruit kwam.
Gelukkig verder geen schade en alle stoppen nog heel
Meteen maar even aan Banggood gevraagd hoe ze dat gaan oplossen....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
off topic: Dan komt deze persoon er beter vanaf:Call of Duty schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:22:
Beste mede China-kopers,
http://www.ad.nl/ad/nl/55...-cadeaus-van-Amazon.dhtml
En ook niet onaardig: http://www.banggood.com/index.php?com=lottery#&bid=8281
Een slotmachine van Banggood, kan je coupons en prijzen winnen. Heb al 3 dollar voor boven de 20 dollar gescoord.
[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 03-12-2014 19:45 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik had zonet even gekeken op mijn mobiel, maar klopt het dat er 1,80 euro verzendkosten erbij komen?Kenzi schreef op woensdag 03 december 2014 @ 03:12:
Members only:werkt nog
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Toen ik keek, kwam ik op €13.74 of $17.15 met de coupon. Dat is niet echt 25% korting. Als ik direct op betalen met PayPal klikte was het nog goedkoper, daar kwamen dan geen verzendkosten bij en kon dan niet nog een coupon invullen. Doe ik iets verkeerds?
Mensen die deze al ontvangen hebben van tinydeal en kunnen zeggen of het een originele is?
[ Voor 6% gewijzigd door xileS op 03-12-2014 21:02 ]
En zijn de problemen qua levering al beetje verholpen of kan ik beter ergens anders bestellen ? zo ja waar dan?
Haha, mijn lijstje met zaken die ik absoluut niet in China koop is niet heel lang, maar dit soort dingen staat er wel op. Bij een telefoon van een paar honderd euro kan nog best een goede adapter zitten, maar bij cheap-ass shit kun je dat wel vergeten.Gutteguttegut schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:54:
Vandaag kerstverlichting binnen gekregen van Banggood.
De AC adapter zag er al verdacht uit....en ja ik weet dat de kwaliteit meestal erg laag is maar toch even eigenwijs geprobeerd....
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Kopen bij banggood. Of er nog een korting is, betwijfel ik. Effe zoeken.Jamesl schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:42:
Ik wil de Earson ER-151 bestellen, kan ze voor 20 euro via banggood bestellen, is dat mooie prijs?
En zijn de problemen qua levering al beetje verholpen of kan ik beter ergens anders bestellen ? zo ja waar dan?
Edit: gevonden. Korting bij Banggood:
fa8d39
Edit 2: ah, de prijs die je hebt is al met korting. Ook goed
[ Voor 13% gewijzigd door bottom line op 03-12-2014 21:18 ]
Dit beiden icm de bekende KCX-017 testdingetje, heb ik de capaciteit van de powerbank eens onderzocht. Nu blijkt dat er geen 15000mAh inzat, maar dat er maar rond de 6000mAh inzat
Nu had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht dat er 15000 in zou zitten, maar had wel gehoopt dat er rond de 10000mAh in zou zitten.
Dus dit is weer zo'n powerbank die niet aan te raden is!
Of zelfs 30% korting met de code bfmi30off bij Tinydeal Daarmee wordt deze zelfs €11,28 maar helaas wel $2,25 extra voor verzending met tracking.Chocoball schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:25:
[...]
met code mi25off inderdaad $14,99 bij Tinydeal
Haha klopt, had ik er even bij moeten zettenbottom line schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:01:
[...]
Kopen bij banggood. Of er nog een korting is, betwijfel ik. Effe zoeken.
Edit: gevonden. Korting bij Banggood:
fa8d39
Edit 2: ah, de prijs die je hebt is al met korting. Ook goedis zijn 20 euro zeker waard
Wel jammer dat de levertijd zo lang is , en 'snelle levering' kost gelijk 4 euro extra
Die free shipping is dat met tracking code?
Verwijderd
Doe je beter dan ik, heb er tot nog toe nog maar 2 gekregen. Wel op dezelfde datum verstuurd en er zat iets van een klein papieren doekje oid in. Omschrijving weet ik niet meer maar je bent dus niet de enige.Call of Duty schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:22:
Beste mede China-kopers,
Dat zijn naar mijn idee duidelijk pakjes van Lightinthebox/MiniintheboxCall of Duty schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:22:
Beste mede China-kopers,
wel vaag
Hmm zit zelf op deze meteor lights te wachten :Gutteguttegut schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:54:
Vandaag kerstverlichting binnen gekregen van Banggood.
http://eud.dx.com/product...0v-844153224#.VH99FDFkpz8
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Zo'n type adapter zat er bij mij dus bij, maar dan US versie met verloop stekker.harley schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:14:
[...]
Hmm zit zelf op deze meteor lights te wachten :
Jup, dacht ik hier ook al aan.krissie100 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:10:
[...]
Dat zijn naar mijn idee duidelijk pakjes van Lightinthebox/Miniinthebox
wel vaag
Zal eens kijken of ik er niet toevallig nog 1 heb liggen.
Ben wel benieuwd of de referentienummers steeds het zelfde zijn?
Nice! Laat ff je ervaring weten als die binnen isharley schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:14:
[...]
Hmm zit zelf op deze meteor lights te wachten :
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Omdat je over een bepaald bedrag zit (15 euro geloof ik?) is er een trackingcode inbegrepen bij de free shipping yup!Jamesl schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:43:
[...]
Haha klopt, had ik er even bij moeten zetten
Wel jammer dat de levertijd zo lang is , en 'snelle levering' kost gelijk 4 euro extra
Die free shipping is dat met tracking code?
me vader is er wel blij mee jammer genoeg hoor ik ze muziek somsJamesl schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:42:
Ik wil de Earson ER-151 bestellen, kan ze voor 20 euro via banggood bestellen, is dat mooie prijs?
had er wel even op moeten wachten iets van 63 dagen
ik had hem voor rond de 15 euro maar 20euro is die ook wel waard
vandaag me 2de xaomi lader binnen gekomen
vanavond maar weer wat bestellen
http://www.banggood.com/R...for-RG59658-p-939848.html
http://www.banggood.com/J...3S-4S-5S-6S-p-925209.html
http://www.banggood.com/H...lting-Torch-p-924644.html
Verwijderd
Nee, zijn geen Mini/Lightinthebox enveloppen.krissie100 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 22:10:
[...]
Dat zijn naar mijn idee duidelijk pakjes van Lightinthebox/Miniinthebox
wel vaag
Net nog een ontvangen met de $1 bonustegoed-actie. Maar enveloppen van Mini/Lightinthebox hebben geen grote sticker met 16 erop en het label is anders.
En de envelop van Mini/Lightinthebox is donkerder.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 23:39 ]
Dat is al wat beter, met die code kom ik op 13,07e inclusief verzenden (1,82e). Wat ik niet snap, is als je klikt op check out with PayPal, dan betaal je geen verzendkosten, maar je kan de coupon ook niet toepassen. Dan kom ik op 13,51e, wat alsnog beter is dan de 25off coupon. Ik weet niet hoe de mensen hierboven is gelukt voor onder de 12e?Chocoball schreef op woensdag 03 december 2014 @ 21:30:
[...]
Of zelfs 30% korting met de code bfmi30off bij Tinydeal Daarmee wordt deze zelfs €11,28 maar helaas wel $2,25 extra voor verzending met tracking.
Maar denk dat ik toch voor deze ga
http://www.tinydeal.com/n...-141796.html?currency=EUR
Met mi5free2 als coupon, wat dan 14,23e kost. Raar dat hier geen verzendkosten erbij komen. Lampje erbij voor iets meer dan een euro dus ;p.
ja het zijn originelexileS schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:43:
[...]
Mensen die deze al ontvangen hebben van tinydeal en kunnen zeggen of het een originele is?
prijzen schommelen per dag(deel) en zijn ook weer afhankelijk van de koers / paypal conversie.
De Pistons zijn trouwens in de aanbieding bij Tinydeal, 16euro
[Video: http://s1.mi.com/images/141027/01/route.mp4]
http://www.mi.com/xiaoyi
149 RMB
kan aangesloten worden op de mi router, ingebouwde wifi, motion detect .. Mi (ze hebben de 'xiao' gedumpt) gaat het hele huis overnemen
Earson ER-151 voor 18,81 euro met
[ Voor 61% gewijzigd door Kenzi op 04-12-2014 07:34 ]
Is al vaker in de dit topic voorbij gekomen (eerder deel), general consensus is dat de Earson beter klinkt, en beter geprijsd is. Zie 1 post boven jerg-mohwa schreef op donderdag 04 december 2014 @ 07:36:
iemand al ervaring met de xiaomi bluetooth speaker ?
of kan ik het beter bij de earson houden ?
Earson heeft dan wel geen NFC maar is weer waterproof.
[ Voor 5% gewijzigd door Kenzi op 04-12-2014 07:39 ]
De beschrijving wekt overigens weinig vertrouwen.Quad schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:40:
Voor de liefhebbers, de Cheeson CX-10 is bij Banggood in de aanbieding voor de komende (bijna 4) dagen. http://www.banggood.com/C...dcopter-RTF-p-926614.html.
Note:
Please do not use powerful AAA battery for transmitter,normal battery will be fine,
otherwise may cause transmitters getting hot and burned. 🏯
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Even inhaken op deze post van een paar dagen geleden:MrMilco schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:59:
Zit weer helemaal in spanning,
Zie zojuist de postbode langsfietsen, dus ze komt zo de post hier brengen... Zou ze nog wat leuks voor mij hebben? Of weer een dagje zonder "cadeautjes "
Edit: En ja hoortussen de stapel papieren, lag ook een mooie envelop voor mij... Geen enkele aanwijzing op de buitenzijde wat er in zou kunnen zitten, dus hem maar losgemaakt, en wat blijkt, zit deze goedkope mp3 speler erin:
[afbeelding]
http://www.ebay.com/itm/151365105011
Altijd handig als je onderweg bent,
Edit 2: Nu eerst nog een geschikte usb kabel zoeken![]()
Edit 3:
USB Kabel gevonden, en blijkbaar werkt de mp3 speler ook als USB Geluidskaart.... Wat een opties voor zo weinig geld xD
Kreeg 'm een tijdje geleden ook binnen in een bestelling
http://vanomme.redirectme.net/blog/#param=id_162
Dat van die USB Geluidskaart was inderdaad even vreemd. Plug je de mp3 speler in je pc om op te laden, heb je geen geluid meer over je speakers
Verder komt er wel wat ruis uit, maar die is eigenlijk alleen hoorbaar als er even een stilte valt in de muziek.
Als backup voor als mijn Sansa Clip het begeeft is ie prima, en verder misbruik ik 'm nu als USB-stick op mijn werk
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Haha ik heb deze ook! Voor die $2! Haha!TheOmen schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:32:
[...]
Even inhaken op deze post van een paar dagen geleden:
Kreeg 'm een tijdje geleden ook binnen in een bestelling
http://vanomme.redirectme.net/blog/#param=id_162
Dat van die USB Geluidskaart was inderdaad even vreemd. Plug je de mp3 speler in je pc om op te laden, heb je geen geluid meer over je speakers![]()
Verder komt er wel wat ruis uit, maar die is eigenlijk alleen hoorbaar als er even een stilte valt in de muziek.
Als backup voor als mijn Sansa Clip het begeeft is ie prima, en verder misbruik ik 'm nu als USB-stick op mijn werk
Ik gebruik hem eigenlijk wekelijks voor bij het hardlopen. Mn 32gb kaart herkent hij prima, ik keek ook even op toen het geluid via de doppen ging ipv speakers (dus ook gelijk soort van DAC haha!
Masr geen ruis hier hoor, m'n xiaomi knalt er goed op, ben eigenlijk best onder de indruk! (En dat voor $2 haha)!
Zal vast na een paar maanden stuk gaan, achja
Earson!rg-mohwa schreef op donderdag 04 december 2014 @ 07:36:
iemand al ervaring met de xiaomi bluetooth speaker ?
of kan ik het beter bij de earson houden ?
Check eens of er nu geen malware of virus op je PC geinstalleerd is en of dat apparaat geen spyware software heeft.TheOmen schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:32:
[...]
Dat van die USB Geluidskaart was inderdaad even vreemd. Plug je de mp3 speler in je pc om op te laden, heb je geen geluid meer over je speakers
Edit: ik had eerder moeten klagen, de postbode heeft het net bezorgd.
"We are verifying your Seckill purchase..."
Niet gewonnen. Eigenlijk niet heel erg want dit bespaart weer geld
[ Voor 24% gewijzigd door O88088 op 04-12-2014 10:21 ]
Ik heb ook nog nooit iets bij Mini/Light gekocht eigenlijk, dus die twee vallen al afVerwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:31:
[...]
Nee, zijn geen Mini/Lightinthebox enveloppen.
Net nog een ontvangen met de $1 bonustegoed-actie. Maar enveloppen van Mini/Lightinthebox hebben geen grote sticker met 16 erop en het label is anders.
En de envelop van Mini/Lightinthebox is donkerder.
kwam op internet nog iemand tegen die tijdelijk wat lege verpakkingen toegestuurd kreeg zonder iets besteld te hebben maar dat hield vrij snel op. Ik ontvang deze lege envelopjes nu al maandenlang
Banggood staat niet toe dat je zegt dat een untracked shipment in <15 dagen toegekomen is
niets wat wat html editing niet kan verhelpen, want client-side validatie
Heb het maar per chat doorgegeven, is het aan hun om er iets mee te doen
Is het iemand nog gelukt?Chocoball schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:27:
Mastermind schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:51:
[...]
Check eens of er nu geen malware of virus op je PC geinstalleerd is en of dat apparaat geen spyware software heeft.
linkSo, what can you do about the threat of malicious flash drive firmware? Well, firstly, don't panic. These are sophisticated attacks which require considerable research and effort to pull off successfully. And, as Iain Thomson at The Register points out, attacks are vendor-specific as every vendor creates their controllers differently. Secondly, the BadUSB scenario described above details how a sequence of keystrokes could take your browser to a website hosting a malicious exploit, or run malicious code elsewhere on the flash drive. If you have followed best practices then you will have hopefully been keeping your computer systems updated with the latest security patches, web filtering, access control and anti-virus software to reduce the opportunities for such an attack to succeed - even if you cannot stop the malicious code in a USB stick's firmware from executing, make sure that it fails in its next objective. Thirdly, moan at the USB vendors. They should be building security into their devices to prevent unauthorised parties from updating USB drive firmware, and only allow updates that have been cryptographically verified for their legitimacy. Finally, always be careful about what devices you plug into your computer. If you have ever shared a USB device with someone else it *could* have been compromised, and *might* no longer be trustworthy. The golden rule is never plug anything into your computer that you do not 100% trust. Maybe it's looking more attractive all the time to share files via the internet (although that brings its own issues) rather than USB sticks, and we'll begin to see the USB drive go the way of the floppy disk...
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Toch nog wat dingen besteld gisteren:
Geinige lampjes voor op een fiets ventiel:
http://www.banggood.com/7...etter-Light-p-941125.html
Cheapie IEM's
http://www.banggood.com/A...-For-iPhone-p-955994.html
Case en screen protector voor galaxy S2 voor mijn zoon
http://www.banggood.com/W...axy-S2-i9100-p-48667.html
http://www.banggood.com/W...-S2-II-i9100-p-26862.html
Glazen screenprotector iPhone
http://www.banggood.com/B...iPhone-5-5S-p-951227.html
Iets minder cheapie IEM
http://www.banggood.com/A...-For-iPhone-p-955732.html
Lensfilter voor DSLR
http://www.banggood.com/W...dak-Fuji-New-p-44456.html
GoT, You have to love it!
tempting!Kenzi schreef op donderdag 04 december 2014 @ 02:13:
[...]
Earson ER-151 voor 18,81 euro metMembers only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen![]()
Is dat de originele?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dopjes?Lisadr schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:23:
Weet iemand een stevige hoofdtelefoon? Ik gebruik het tijdens het sporten. Ik heb deze 7 weken gebruikt en toen viel het uit elkaar en inmiddels is het gebroken.
druk en typefouten voorbehouden
Ik heb verschillende gebruikt, waaronder verschillende maten, maar die zitten nooit lekker. Hoofdtelefoons zitten lekker, maar gaan snel stuk. Daarom zoek ik iets dat sterk is.
GoT, You have to love it!
jup, originele, wel zonder de doos, zelfde als banggood maar goedkoper
Verwijderd
klinkt erg bekend "zitten nooit lekker", maar probeer de comply foam tips icm in-ears ( pistons?)Lisadr schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:35:
[...]
Ik heb verschillende gebruikt, waaronder verschillende maten, maar die zitten nooit lekker. Hoofdtelefoons zitten lekker, maar gaan snel stuk. Daarom zoek ik iets dat sterk is.
echt een wereld van verschil.. ook qua comfort
paar pages terug staat een link naar een ali-express page waar de comply foam tips voor een paar dollar te koop zijn.. is het proberen waard
Alsjeblieft:Kitano schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:19:
Als ik google op "PE bulb paper" vind ik welgeteld EEN hit van iemand die hetzelfde meemaakt, maar als ik op die link klik, zie ik alleen maar een foto van zijn kat. Vreemd...
https://readditing.com/r/WTF/comments/2gwa5m
Heb wel interesse in nog meer kopen
Nu ben ik op zoek naar iets redelijk specifiek maar ik weet niet of dit hier wel de plaats is om te vragen. Ben op zoek naar een soort monitor/tablet om ip camera's op te bekijken. Geen standaard android tabletje of zo maar een tablet die aanfloept als de camera beweging waarneemt. Ik heb vandaag gezien dat DIT gisteren
Mijn vraag is dus wel een soort aankoopadvies maar specifiek gericht op China Shopping. Mocht dit hier niet thuishoren, mijn excuses
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
Nice, twee besteld.Kenzi schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:40:
[...]
Moest wel een tweede account aanmaken. Code werkt maar voor een product en een keer per account
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Gisteren tijdens het trainen scheurde ik uit mijn broek tijdens het squatten (wat al een blunder op zich is) dus meteen maar opgeruimd en weer gaan omkleden. Ik mn zakken leeg gehaald maar waarschijnlijk mn oordopjes laten zitten. Broek op de fitness weg gegooid. Wilde ik vanochtend mn oordopjes pakken, weg oordopjes.
Nog wel in de prullenbak gekeken, maar die was uiteraard al verschoond.
Gelukkig zijn ze niet heel erg duur, en is het me ook niet waard om de vuilcontainer in te duiken, maar het is wel een vroeg, pijnlijk en een erg 'zonde' einde van mn TTPOD's
Nu maar eens met mezelf in conclaaf of ik nieuwe Chinese IEM's ga aanschaffen of dat ik mn oudere IEM's die nog op zolder lagen maar gewoon weer een tijd ga gebruiken. Ik denk het tweede. Want ondanks dat ze niet heel erg duur zijn, dat is deze maand zelf wel.
[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 04-12-2014 11:21 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dat kan toch ook met je W4 en een stukje software?Kenhas schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:05:
Heb tijdje geleden windows tablet (Pipo W4) besteld bij Banggood. Heeft een week of drie geduurd maar alles goed ontvangen. Zat niet in een verpakking van de fabrikant omdat die blijkbaar niet geschikt was voor internationale post en hebben ze dus in een piepschuim verpakking verstuurd.
Heb wel interesse in nog meer kopenDaarom beetje aan het rondkijken bij dealextreme, aliexpress,gearbest, ... Als alles zo goed verloopt als bij Banggood ...
Nu ben ik op zoek naar iets redelijk specifiek maar ik weet niet of dit hier wel de plaats is om te vragen. Ben op zoek naar een soort monitor/tablet om ip camera's op te bekijken. Geen standaard android tabletje of zo maar een tablet die aanfloept als de camera beweging waarneemt. Ik heb vandaag gezien dat DIT gisterenop ibood voorbij gekomen is.
Mijn vraag is dus wel een soort aankoopadvies maar specifiek gericht op China Shopping. Mocht dit hier niet thuishoren, mijn excuses
Er bestaat vast software welke "iets" uitvoert zodra er beweging is, dat kan dus ook het aanzetten van je scherm zijn.
Bestellen uit de UK?Kenhas schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:05:
Heb tijdje geleden windows tablet (Pipo W4) besteld bij Banggood. Heeft een week of drie geduurd maar alles goed ontvangen. Zat niet in een verpakking van de fabrikant omdat die blijkbaar niet geschikt was voor internationale post en hebben ze dus in een piepschuim verpakking verstuurd.
Heb wel interesse in nog meer kopenDaarom beetje aan het rondkijken bij dealextreme, aliexpress,gearbest, ... Als alles zo goed verloopt als bij Banggood ...
Nu ben ik op zoek naar iets redelijk specifiek maar ik weet niet of dit hier wel de plaats is om te vragen. Ben op zoek naar een soort monitor/tablet om ip camera's op te bekijken. Geen standaard android tabletje of zo maar een tablet die aanfloept als de camera beweging waarneemt. Ik heb vandaag gezien dat DIT gisterenop ibood voorbij gekomen is.
http://www.amazon.co.uk/S...ne-Wireless/dp/B00KP4QYOM
Weet je dat zeker? Want die op de plaatjes ziet er anders uit dan mijn v2 zeg maar. Klepje is andersKenzi schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:40:
[...]
Foto is van de V1 inderdaad. Maar goed weet niet of die überhaupt nog gemaakt/geleverd worden.wimpie007 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:09:
[...]
Weet je dat zeker? Want die op de plaatjes ziet er anders uit dan mijn v2 zeg maar. Klepje is anders
Verwijderd
Daar is al eerder discussie over geweest. Er zijn 2 versies op de markt, klepje verschilt. Uit beide komt hetzelfde geluid.wimpie007 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:09:
[...]
Weet je dat zeker? Want die op de plaatjes ziet er anders uit dan mijn v2 zeg maar. Klepje is anders
Gutteguttegut schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:26:
[...]
Dat kan toch ook met je W4 en een stukje software?
Er bestaat vast software welke "iets" uitvoert zodra er beweging is, dat kan dus ook het aanzetten van je scherm zijn.
Toen ik beetje meer opzocht, ben ik er achter gekomen dat dat schermpje enkel samenwerkt met de camera inbegrepen in het pakket.Bestellen uit de UK?
Heb al veel software gezocht maar alle software kan een mail sturen of zelfs een sms. Maar ook niet meer dan dat.Die W4 heb ik ondertussen cadeau gedaan aan iemand en ik ga zelf voor een 10 inch gaan.
Dacht dat iemand iets dergelijks tegen gekomen was in de vele chinese shopping sites. Als ik begin te zoeken vind ik ofwel niets ofwel veel te veel (dat er dan uiteindelijk weinig mee te maken heeft).
Ik zoek nog beetje verder. En mijn excuses voor off topic
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
Nou ik hoorde dat ie dan minder waterdicht was, bluetoothbereik minder was en minder goed geluid had hoorVerwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:20:
[...]
Daar is al eerder discussie over geweest. Er zijn 2 versies op de markt, klepje verschilt. Uit beide komt hetzelfde geluid.
Ik heb beide versies. Minder waterdicht is duidelijk, dat zie je al aan het klepje.wimpie007 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:45:
[...]
Nou ik hoorde dat ie dan minder waterdicht was, bluetoothbereik minder was en minder goed geluid had hoor
De rest is meer een placebo-effect denk ik, ik merk geen verschil
Ah ok, waterdicht maakt me niet veel uit.Pistolebob schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:48:
[...]
Ik heb beide versies. Minder waterdicht is duidelijk, dat zie je al aan het klepje.
De rest is meer een placebo-effect denk ik, ik merk geen verschil
Ben nog steeds blij met mijn v2 voor 15,30 ;-) Wel 2 maanden onderweg geweest haha
Dat is uiteindelijk dezelfde prijs als wat ie op Banggood al tijden kost.timmert26 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:26:
SJCAM sj4000 nu bij DX in de aanbieding. 78 dollar.
Ik twijfel nog een beetje of ik ga wachten op de SJ5000 opvolger of eventueel de Xiaomi MI cam, of dat ik toch een SJCAM SJ4000 ga aanschaffen. M'n vrouw gaat over een dikke maand naar de Dominicaanse Republiek, leuk om daar mee te gaan zwemmen of op een boottochtje mee te nemen. En ik in juni naar IJsland, ook leuk om hem daar mee te nemen tijdens het beklimmen van een krater of hem op de motorkap van de auto te zetten.
Dit topic is gesloten.
![]()
Verder in: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a