http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Verwijderd
Prijs was €18,xx via een Aliexpress verkoper.
Komende dagen eens goed testen (ook met loopsessies).
Eén met Netherlands Direct Mail, helaas untracked, de andere met Air Parcel Register.
Netjes onder de 22€ gekregen door gebruik te maken van wat BG-points
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Verwijderd
Bij welk product is Netherlands Direct Mail beschikbaar dan? Ik krijg het bij geen product meer te zien?dodge_911 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:56:
2 nieuwe orders geplaatst bij BG.
Eén met Netherlands Direct Mail, helaas untracked, de andere met Air Parcel Register.
http://www.banggood.com/2...-Strip-Light-p-73834.htmlVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:00:
Bij welk product is Netherlands Direct Mail beschikbaar dan? Ik krijg het bij geen product meer te zien?
Ligt er misschien aan dat ik stiekem valsspeel met NL Direct, omdat ik in .be zit
Geluk heb je zeker...dodge_911 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:02:
[...]
http://www.banggood.com/2...-Strip-Light-p-73834.html
Ligt er misschien aan dat ik stiekem valsspeel met NL Direct, omdat ik in .be zit
[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 29-10-2014 19:49 ]
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Is het niet zo dat de douane kijkt naar de waarde van de producten, en niet wat je er daadwerkelijk voor betaald?dodge_911 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:56:
2 nieuwe orders geplaatst bij BG.
Yeah, over die 81 cent korting gaan ze vallenLFA schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:28:
[...]
Is het niet zo dat de douane kijkt naar de waarde van de producten, en niet wat je er daadwerkelijk voor betaald?
[ Voor 13% gewijzigd door dodge_911 op 29-10-2014 19:37 ]
Is schakelaar stuk? Zit batterij verkeerd? Of wat kan het zijn... Of hb ik gewoon pech en een doa...
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
probeer hem gewoon eens om te draaien. Het is echt niet zo dat ie dan ontploftfreestyler2 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:45:
Ik heb een cree xpe q5 600 lumen waar 1 aa batterij in moet, alleen nu werkt deze bij mij niet... Is deze doa of stop ik de batterij er verkeerd in? Ik heb nu de - aan de bovenkant zitten, de openschroefbare zijde dus, dit lijkt mij juist en wil hem niet omdraaien om geen kortsluiting te maken
Is schakelaar stuk? Zit batterij verkeerd? Of wat kan het zijn... Of hb ik gewoon pech en een doa...
http://www.banggood.com/W...hone-Device-p-911696.htmlJPS schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:59:
Zijn de Earsons verdwenen? Ik zie ze niet terug op DX of BG
Komt waarschijnlijk omdate ze niet de naam "Earson" gebruiken in de titel of de beschrijving, wat ik op zich vreemd vind.
[ Voor 17% gewijzigd door WhatTheFuck op 29-10-2014 20:05 ]
Ah thx. Vreemd dat ie onder iphone accessoires staat want daar had ik natuurlijk niet gekekenWhatTheFuck schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:04:
[...]
http://www.banggood.com/W...hone-Device-p-911696.html
Komt waarschijnlijk omdate ze niet de naam "Earson" gebruiken in de titel of de beschrijving, wat ik op zich vreemd vind.
Ook zoeken op er-151 gaf geen resultaten...
In dit geval niet, soms wel. Better safe than sorry. De min moet bij de kant met het veertje. Probeer anders eens een andere batterijKenzi schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:47:
[...]
probeer hem gewoon eens om te draaien. Het is echt niet zo dat ie dan ontploft
druk en typefouten voorbehouden
Batterij is vol, schakelaar werkt ook. Heb het met een voltmeter doorgemeten. Is er een manier om de led door te meten? Ik krijg met geen mogelijkheid de voorkant open gedraaid oid, iemand tips?lutkeveld schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:21:
[...]
In dit geval niet, soms wel. Better safe than sorry. De min moet bij de kant met het veertje. Probeer anders eens een andere batterij
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
De voorkant kan er wel af, zijn drie stukken bij elkaar.freestyler2 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:39:
[...]
Batterij is vol, schakelaar werkt ook. Heb het met een voltmeter doorgemeten. Is er een manier om de led door te meten? Ik krijg met geen mogelijkheid de voorkant open gedraaid oid, iemand tips?
Krijg alleen de led er niet uit.
xbl: superlucky luke
Dat zal inderdaad wel niet. Ik vraag me wel af hoe ze de waarde van producten beoordelen, of zou de douane tot een bepaald bedrag niet moeilijk doen?dodge_911 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:35:
[...]
Yeah, over die 81 cent korting gaan ze vallen
Ik kan me namelijk best voorstellen dat ze de Earson speaker meer waard vinden dan €22, vergeleken met de prijzen van (fatsoenlijke) bluetooth speakers die in NL te koop zijn. Dit zou dus betekenen dat je met producten van net onder de €22 toch pech zou kunnen hebben bij een controle.
Uiteindelijk wordt er gewoon gekeken naar of het bedrag op het pakje, of mag je de factuur sturen. Ze kunnen en mogen geen prijzen bedenken omdat ze vinden dat het meer waard zou moeten zijn. Dus als jij een factuur hebt van 21 euro (met korting) blijft het 21 euro en geen cent meer.LFA schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:56:
[...]
Dat zal inderdaad wel niet. Ik vraag me wel af hoe ze de waarde van producten beoordelen, of zou de douane tot een bepaald bedrag niet moeilijk doen?
Ik kan me namelijk best voorstellen dat ze de Earson speaker meer waard vinden dan €22, vergeleken met de prijzen van (fatsoenlijke) bluetooth speakers die in NL te koop zijn. Dit zou dus betekenen dat je met producten van net onder de €22 toch pech zou kunnen hebben bij een controle.
Verwijderd
Dit dus. Kan ook niet anders, anders zou het volledige willekeur zijn of je btw betalen moet en er zijn niet voor niks wetten.starcopy schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:01:
[...]
Uiteindelijk wordt er gewoon gekeken naar of het bedrag op het pakje, of mag je de factuur sturen. Ze kunnen en mogen geen prijzen bedenken omdat ze vinden dat het meer waard zou moeten zijn. Dus als jij een factuur hebt van 21 euro (met korting) blijft het 21 euro en geen cent meer.
Ik heb uit bovenstaande de volumeregeling gesloopt om in mijn motorhelm via een bluetoothontvangertje naar de instructies van de GPS te luisteren. Voor muziek zou ik het niet aanraden.lithoijen schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:45:
Misschien hebben jullie beter google skills dan ik. Ik ben namelijk op zoek naar een betaalbare koptelefoon/speakers voor mijn ski helm. Ik kom niet veel verder dan:
Helmet Speakers
Maar ik zoek eigenlijk een variant die: A geen volumecontrol heeft en B net iets degelijker oogt. Dit alles natuurlijk zonder dat het een capitaal gaat kosten. Iemand hier met goede ervaringen?
Als je wat wil knutselen zou je het kunnen proberen met 2 pillowspeakers, als er plaats genoeg is in de helm (1cm dik en 6cm doorsnee)
http://www.ebay.com/itm/W...-MP4-Player-/131036255263
EDIT: Zo te zien ook in stereo verkrijgbaar: http://www.ebay.com/itm/D...llow-Latest-/301183900604
[ Voor 7% gewijzigd door bertalizer op 29-10-2014 22:57 ]
Ok duidelijk verhaal, nu ik het zo lees is dat inderdaad ook wel logisch, anders weet je nooit waar je aan toe bent.starcopy schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:01:
[...]
Uiteindelijk wordt er gewoon gekeken naar of het bedrag op het pakje, of mag je de factuur sturen. Ze kunnen en mogen geen prijzen bedenken omdat ze vinden dat het meer waard zou moeten zijn. Dus als jij een factuur hebt van 21 euro (met korting) blijft het 21 euro en geen cent meer.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Dat is niet zo. DHL weegt de pakketten en berekend daarop wat er afgedragen moet worden. En moet zeggen dat ze dat redelijk doen.starcopy schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:01:
[...]
Echter blijft het natuurlijk zo dat als je een factuur hebt en DHL zit daar ruim boven men zich aan dat bedrag moet houden. Echter weet ik niet hoe de belastingdienst/douane daar over denkt. Die zijn ook niet gek.
Ben je verplicht om btw etc. te betalen over wat iets echt waard is of wat je er voor betaald hebt?
Dhl staat niet boven de wet, ook zij moeten zich aan de regels houden. En een pakje wegen mag wel, maar als dat binnen de geldende tariefklasse valt kunnen ze er niets aan veranderen. Wat Dhl graag doet is zelf de waarde schatte zonder de factuur op te vragen bij de klant en dan achteraf nog eens een rekening sturen.ManiacsHouse schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:30:
[...]
Dat is niet zo. DHL weegt de pakketten en berekend daarop wat er afgedragen moet worden. En moet zeggen dat ze dat redelijk doen.![]()
Echter blijft het natuurlijk zo dat als je een factuur hebt en DHL zit daar ruim boven men zich aan dat bedrag moet houden. Echter weet ik niet hoe de belastingdienst/douane daar over denkt. Die zijn ook niet gek.
Ben je verplicht om btw etc. te betalen over wat iets echt waard is of wat je er voor betaald hebt?
Dit is dus niet toegestaan, maar de meeste klanten laten het maar zo.
En op elke webshop staat je factuur met de correcte bedragen, en die moet je dan opsturen. Daar kan zelfs de douane niet omheen. Enige misselijke truc die ze dan nog wel eens willen toepassen is dar ze ipv 150 dollar, 150 euro gaan lezen en rekenen. En dat mag dus ook weer niet. Maar vanwege de het gedoe laat de klant dit dan ook meestal maar zitten.
Uiteindelijk is het de gemakzucht van de klant die hem de das omdoet als hij het te veel moeite vind om zijn recht te halen. en natuurlijk de luiheid van de betreffende behandelende persoon die je pakje afhandelt.
De douane is overigens wel gemachtigd om zelf een waarde aan de spullen toe te kennen, al weet ik niet of dit in praktijk snel voorkomt.starcopy schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:58:
[...]
Dhl staat niet boven de wet, ook zij moeten zich aan de regels houden. En een pakje wegen mag wel, maar als dat binnen de geldende tariefklasse valt kunnen ze er niets aan veranderen. Wat Dhl graag doet is zelf de waarde schatte zonder de factuur op te vragen bij de klant en dan achteraf nog eens een rekening sturen.
Dit is dus niet toegestaan, maar de meeste klanten laten het maar zo.
En op elke webshop staat je factuur met de correcte bedragen, en die moet je dan opsturen. Daar kan zelfs de douane niet omheen. Enige misselijke truc die ze dan nog wel eens willen toepassen is dar ze ipv 150 dollar, 150 euro gaan lezen en rekenen. En dat mag dus ook weer niet. Maar vanwege de het gedoe laat de klant dit dan ook meestal maar zitten.
Uiteindelijk is het de gemakzucht van de klant die hem de das omdoet als hij het te veel moeite vind om zijn recht te halen. en natuurlijk de luiheid van de betreffende behandelende persoon die je pakje afhandelt.
[ Voor 19% gewijzigd door Slammz op 31-10-2014 01:00 ]
Offtopic
Action speaker gaat retour
Maakt niet uit hoe hard ik het ook probeer, ze houden zich gewoon vast aan die track en trace van hun.
Ik bestel dus nooit meer iets bij dealextreme, die hebben mij nu iets van 30 euro door de neus geboord.
Bekijk het eens van hun kant. Iedereen kan wel claimen dat ze het pakket niet ontvangen hebben.jovael schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:34:
Nou fantastisch, dealextreme beweert dat ik mijn 2 missende pakketjes gewoon ontvangen heb. Terwijl postnl zegt dat ze teruggestuurd zijn.
Maakt niet uit hoe hard ik het ook probeer, ze houden zich gewoon vast aan die track en trace van hun.
Ik bestel dus nooit meer iets bij dealextreme, die hebben mij nu iets van 30 euro door de neus geboord.
De track & trace zegt dat het pakket bezorgd is.
In weze zit PostNL hier dus fout, zij moeten de t&t status veranderen.
Ja met Postnl heb ik wel vaker problemen, maar als je iets binnen Nederland besteld, dan is de verkoper verantwoordelijk voor de zending.Kenzi schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:54:
[...]
Bekijk het eens van hun kant. Iedereen kan wel claimen dat ze het pakket niet ontvangen hebben.
De track & trace zegt dat het pakket bezorgd is.
In weze zit PostNL hier dus fout, zij moeten de t&t status veranderen.
Dus dan lost de verkoper het meestal op met Postnl.
Notification of shipment confirmation
is hij dan weg uit het ems center in china
kon deze status niet in de OP vinden
Polestar LRSM, 19", Midnight, Pilot - Besteld Jan. 2022, Earliest handover 04/05/2022
• Zarmark: sorry now we cant ship electric items
• Cheapagency: you send this message to our other sites skype right
• MisterTao: Eerst full price betalen, beetje te veel gezien de ''orginele'' prijs 2x zo hoog is
• Mallaid: we can't ship them, it is has a brand
• Bhiner: after package ,the volume weight should be about 1.5 KG volume weight the shipping cost is about 92.4USD
't gaat gewoon om een product met een Chinees merk van de officele Tmall, hoe zuur wil je het hebben
[ Voor 12% gewijzigd door RobertowNL op 30-10-2014 10:59 ]
Na opening escalated claim.
Reageren ze niet via het PayPal board, maar via email....
Ik heb dus netjes terug gereageerd, hoe ik er over dacht.Thanks for your email.
The logistics opened an investigation for order 29XXXXX now. Could you please kindly close the claim and contact us in a week?
Sincerely,
Ook melding gemaakt van de suggestieve vraag, dat ze weten, wanneer een PayPal claim eenmaal gesloten is die niet meer geopend kan worden. En dat je door het bedrijf op een zijspoor wordt gezet, wat nadelig voor de klant kan uitpakken. En dat ik hiervan niet gediend ben.
ze hebben nu tot 7 november de tijd om de reageren via PayPal board.
Ik had na berichten van meerdere hier, dat Banggood het goed oplost, een andere werkwijze van Bangggod verwacht.
Nou ben ik (misschien wij) natuurlijk benieuwd wat je probeerde te bestellen?RobertowNL schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:27:
Fijn die Taobao agents:
• Cheapagency: you send this message to our other sites skype right![]()
• MisterTao: Eerst full price betalen, beetje te veel gezien de ''orginele'' prijs 2x zo hoog is
• Bhiner: after package ,the volume weight should be about 1.5 KG volume weight the shipping cost is about 92.4USD
't gaat gewoon om een product met een Chinees merk van de officele Tmall, hoe zuur wil je het hebben.
Wat is het probleem?RobertowNL schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:27:
Fijn die Taobao agents:
• Cheapagency: you send this message to our other sites skype right![]()
't gaat gewoon om een product met een Chinees merk van de officele Tmall, hoe zuur wil je het hebben.
Het gaat zo te zien om een zwaar, origineel electrisch apparaat. Daar zitten nogal wat risico's aan mbt verzenden. Dus nogal logisch dat ze of hoge kosten rekenen of het niet willen versturen.
Ik heb ze eerst gewoon gemaild en kreeg netjes reactie binnen een dag, dat ik nog 7 dagen moest wachten. Na een paar dagen heb ik daar weer op gemaild omdat ik weinig vertrouwen heb dat het binnen gaat komen in 7 dagen en werd er gezegd dat ik nog even moest wachten voor de zekerheid omdat het met Eastern Europe Post verzonden zou zijn en daarom extra vertraging op zou lopen.KLX16 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:11:
Vervolg Urumqi tablet gate: Banggood
Na opening escalated claim.
Reageren ze niet via het PayPal board, maar via email....
[...]
Ik heb dus netjes terug gereageerd, hoe ik er over dacht.
Ook melding gemaakt van de suggestieve vraag, dat ze weten, wanneer een PayPal claim eenmaal gesloten is die niet meer geopend kan worden. En dat je door het bedrijf op een zijspoor wordt gezet, wat nadelig voor de klant kan uitpakken. En dat ik hiervan niet gediend ben.
ze hebben nu tot 7 november de tijd om de reageren via PayPal board.
Ik had na berichten van meerdere hier, dat Banggood het goed oplost, een andere werkwijze van Bangggod verwacht.
Via een nieuwe post in het forum kreeg ik daarna als reactie, nog 3 dagen wachten en anders een refund. Dus ik wacht nog (nu) 2 dagen en dan vraag ik refund. Ik zit dan op dag 42.
Dus ik denk dat je bij Banggood prima oplossingen kunt vinden zonder dat een claim via PayPal nodig is. Ik zie het forum ook volstaan met refunds en die worden gewoon netjes overgemaakt.
[ Voor 8% gewijzigd door hars73 op 30-10-2014 11:50 ]
Je zou me een groot plezier doen als je de zoekfunctie op Tweakers eens gebruikt of even Google raadpleegt.robinjoo1 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:16:
wat betekent
Notification of shipment confirmation
is hij dan weg uit het ems center in china
kon deze status niet in de OP vinden
Een tablet van Tmall die nog niet/weinig in shops te krjgen isChocoball schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:26:
[...]
Nou ben ik (misschien wij) natuurlijk benieuwd wat je probeerde te bestellen?
Dat is dus deel 2, het gaat om een tablet. Die zit qua gewicht ruim onder de kilo is mijn ervaring, gok zo rond de 6/700 gram.Kenzi schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:27:
[...]
Wat is het probleem?
Het gaat zo te zien om een zwaar, origineel electrisch apparaat. Daar zitten nogal wat risico's aan mbt verzenden. Dus nogal logisch dat ze of hoge kosten rekenen of het niet willen versturen.
Gezien de basisprijs van de tablet rond de 100 euro zit zie ik niet echt een probleem. Eerder vaak genoeg op deze manier tablets besteld.
Zarmark wil overigens ook geen andere items met een stekker verzenden momenteel, dus aan het gewicht / prijs zal het niet liggen
[ Voor 10% gewijzigd door RobertowNL op 30-10-2014 12:06 ]
Ik heb hier al eerder gepost met datums, en er is al veelvuldig contact geweest, ook wachten, wachten, op een gegeven moment wil je niet je PayPal protection laten verlopen. je claimstatus en later je escalated claim Ze bieden zelf de betaal mogelijkheid aan. Er zijn ondertussen al meer dan 60 dagen verstreken. Banggood heeft het woord refund nog geen een keer zelf genoemd, terwijl ik er wel meerdere keren naar gevraagd hebt.hars73 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:30:
[...]
Ik heb ze eerst gewoon .................
Dus ik denk dat je bij Banggood prima oplossingen kunt vinden zonder dat een claim via PayPal nodig is. Ik zie het forum ook volstaan met refunds en die worden gewoon netjes overgemaakt.
tot nu is het alleen wachten, wachten, met allerlei redenen en vandaag dus of ik de claim wil intrekken.
Op concrete, expliciete ter zake dienende vragen geven ze geen antwoord.
Dit soort verhalen en refund heb ik ook gelezen, waarom wordt er bij mij dan geen actie ondernomen.
Afspraken gemaakt.
Ik ben zeer geduldig geweest en op eigen initiatief gecommuniceerd. Correct gehandeld.
Dit is de eerste keer dat ik bij Banggood koop, wilde nog een tablet kopen, daar wacht ik dus even mee.
Zo leer je een bedrijf kennen, de manier hoe ze problemen oplossen, dat iets mis gaat heb ik vrede mee, maar niet cordaat oplossen niet.
Had een grotere batterij + cover voor m'n telefoon besteld, maar deze bleek juist minder lang mee te gaan terwijl dit juist langer zou moeten zijn.
Na sturen van foto's van de batterij die wat dik oogde drongen ze aan om er een filmpje te maken, mischien omdat je foto's kunt bewerken of iets dergelijks. Dat leek mij wat overbodig maar heb dit uitendelijk wel gedaan, en toen hebben ze kosteloos een nieuwe opgestuurd.
Niks geen PayPal claim/geschil aan te pas geweest, gewoon over en weer mailen.
Overigens hoef je je van de status 'opening' echt geen moer aan te trekken, mijn pakketje was gewoon verzegeld
Goed te horen dat er wel iets aan kan komen.Henk schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:37:
Ook ik heb EINDELIJK mijn banggood order binnen die via 'het gat' is gestuurd. Onderweg sinds 13/09, vandaag bezorgd door de postbode.
Overigens hoef je je van de status 'opening' echt geen moer aan te trekken, mijn pakketje was gewoon verzegeld
Wat is de status op bv 17track? Nog onveranderd?
Die gelooft er nog steeds heilig in dat het hele boeltje nog in China verblijft.Mrtje schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:38:
[...]
Goed te horen dat er wel iets aan kan komen.
Wat is de status op bv 17track? Nog onveranderd?
Hier is order nummer 3 4 over de 40 dagen heen, dus maar weer een PP dingetje aanmaken
Da's wel raar, mijn tracking werd netjes geupdate toen 'ie Urumqi verliet.Henk schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:44:
[...]
Die gelooft er nog steeds heilig in dat het hele boeltje nog in China verblijft.
Waarschijnlijk weer 'n gevalletje van verschil tussen NL & BE.
[ Voor 53% gewijzigd door dodge_911 op 30-10-2014 13:51 ]
Hier mijn eerste binnen from the black hole. Maar volgens tracking nog steeds opening. Dus dat gaat niet zo lekker. Op 22-9 verstuurd. De 2e pas op 2-10, dus die gaat nog wel ff duren. Gemiddelde levertijd zal dus rond de 7 a 8 weken uitkomen voor diegene die nog wachten.dodge_911 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:40:
Dat zijn dus al 2 orders die door Urumqi zijn geraakt, mooi zo!
Hier is order nummer 3 4 over de 40 dagen heen, dus maar weer een PP dingetje aanmaken
[...]
Da's wel raar, mijn tracking werd netjes geupdate toen 'ie Urumqi verliet.
Waarschijnlijk weer 'n gevalletje van verschil tussen NL & BE.
Gaaf!andydewit schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:09:
Iemand ervaring met een elektrische unicycle? Kreeg net een aanbod van de fabrikant om zo'n ding te proberen, hoef alleen de verzendkosten te betalen.
Zat er zelf al een tijdje naar te lonken. Helaas paar weken geleden eerst een Segway geprobeerd en meteen kruisband gescheurd
Wealth with work. Pleasure with conscience. Knowledge with character. Commerce with morality. Science with humanity. Religion with sacrifice. Politics with principle.
oeh! Interesse -> zie PMandydewit schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:09:
Iemand ervaring met een elektrische unicycle? Kreeg net een aanbod van de fabrikant om zo'n ding te proberen, hoef alleen de verzendkosten te betalen.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Haha vet hoor! Zelf ook al aan gedacht om zo'n ding te reviewen.andydewit schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:09:
Vraag mij wel af hoe legaal die dingen hier op straat zijn
Het is helaas niet voor iedereen mogelijk om zo'n aanbieding te krijgen. Chinese fabrikanten zijn geen webshops, dus ik moet je helaas vertellen dat je er zelf eentje via een webshop moet kopen.
Het schijnt dat die dingen nogal moeilijk bestuurbaar zijn en het is ook niet echt handig voor Nederland met z'n klinkers en ongelijke paden. Maar als je de kans hebt en de verzendkosten niet te hoog zijn zou ik het wel doenandydewit schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:09:
[ Voor 78% gewijzigd door Perkouw op 30-10-2014 15:09 ]
Cool, hebben ze een action in China waar je kan bestellen?robinjoo1 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:52:
Net dit gekocht bij action
http://imgur.com/pbs1Dos
http://imgur.com/BaofiBd
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Ik ga over beiden een review schrijven
Maar action is ook een soort prullen winkel en soms heb je goede spullen
Welke fabrikant is dit?andydewit schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:40:
[...]
Het is helaas niet voor iedereen mogelijk om zo'n aanbieding te krijgen. Chinese fabrikanten zijn geen webshops, dus ik moet je helaas vertellen dat je er zelf eentje via een webshop moet kopen.
Ik ben serieus op zoek naar deze apparaten maar er is nogal wat wild groei lijkt het.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Zie ze regelmatig hier voorbij komen (in Shenzhen, waar een paar fabrikanten zitten).andydewit schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:09:
Er zit wel een hoop verschil in kwaliteit tussen verschillende merken volgens mij, in ieder geval uiterlijk te zien.
Maar ze zijn wel redelijk aan het gewicht, dus zou wel oppassen met de verzendkosten. die kunnen flink oplopen.
Ook heb je kans dat de douane nog wat meepikt. Want ondanks dat jij er niks voor betaald kan het wel zijn dat er belasting / inklaring over geheven kan worden.
Mijn pakket van Urumqi is volgens PostNL in Nederland aangekomen. Er is volgens mij weer beweging inderdaad
Hoe kwam je daarachter? Via een tweet naar PostNL om je 3S kode op te vragen? En op 17track ook nog gewoon 'Departure from outward office of exchange'?ViezeVis schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:31:
Dames en heren, belangrijk nieuws!!
Mijn pakket van Urumqi is volgens PostNL in Nederland aangekomen. Er is volgens mij weer beweging inderdaad.
Hmm, laten we hopen dat de boel inderdaad op gang begint te komen. Ik had PostNL 2 weken geleden al eens gevraagd, maar nu net nog maar ff weer een tweet eraan gewaagd.
EDIT: Binnen 15 minuten antwoord van PostNL, maar helaas, die van mij is er nog niet.
[ Voor 15% gewijzigd door hars73 op 30-10-2014 15:52 ]
Ik heb PostNL inderdaad de barcode van de Chinese zending doorgegeven en zij reageerden al vrij snel dat het pakket in Nederland was. Hij staat inderdaad nog op depature form outward office of exchange.hars73 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:33:
[...]
Hoe kwam je daarachter? Via een tweet naar PostNL om je 3S kode op te vragen? En op 17track ook nog gewoon 'Departure from outward office of exchange'?
Hmm, laten we hopen dat de boel inderdaad op gang begint te komen.
Is er ook zo'n guide voor de Xiaomi Mini Router?timmert26 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:46:
Voor de mensen die een Xiaomi router hebben, hier is een setup zodat alles gewoon in het engels is: http://en.miui.com/forum....id=55671&highlight=router
Uit de Chinese tekst kan ik niet veel opmaken
Voor zover ik weet alleen een android apk; http://en.miui.com/forum....9&highlight=mini%2Brouter
Ik had toen de software bij banggood gevonden, werkt prima bij mij : http://www.banggood.com/forum-topic-27417.htmlremcoboy1479 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:21:
[...]
Is er ook zo'n guide voor de Xiaomi Mini Router?
Uit de Chinese tekst kan ik niet veel opmaken
Gek genoeg krijg ik dan een Chinese driver en een Russische (?) translated installer.Rdegoede schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:33:
[...]
Ik had toen de software bij banggood gevonden, werkt prima bij mij : http://www.banggood.com/forum-topic-27417.html
Heeft er iemand hier ervaring met het kopen van keramische mensen uit China? Als je de verschillende sites als DX en BG moet geloven zijn er messen bij die behoorlijk goed beoordeeld worden.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Daar wordt niks over gemeld in de Topic Waarschuwing
Je hebt 'm nietl3art schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:22:
Ook niet als het gewoon keukenmessen zijn? Lijkt me niet dat daar veel mis mee is
l3art schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:04:
Heeft er iemand hier ervaring met het kopen van ceramische mensen uit China?
[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 30-10-2014 18:24 ]
l3art schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:22:
Ook niet als het gewoon keukenmessen zijn? Lijkt me niet dat daar veel mis mee is
Wat Dodge zegt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Mn slechte nacht slapen 'hakt' er in denk ik
Laten we het maar op messen houden dan
Probeer eens een keramisch mes van de Action... zelfde spul.l3art schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:04:
Vandaag mn SJCAM SJ4000 ontvangen. Ben weer even blij als een kind
Heeft er iemand hier ervaring met het kopen van ceramische mensen uit China? Als je de verschillende sites als DX en BG moet geloven zijn er messen bij die behoorlijk goed beoordeeld worden.
Persoonlijk vind ik het prut, het schilmesje is leuk als je plakkerige dingen moet snijden, maar een groter mes moet je niet aan beginnen.
Als je een goed mes wil moet je op ebay of aliexpres zoeken naar "VG10 knife", "440c knife" of "damascus knife"
Ze zijn een stuk duurder, maar je heb ook een mes die een leven meegaat, die keramische dingen zijn prutstaal met een coating, kan je na een jaar weggooien
http://www.aliexpress.com...-Shipping/1662552412.html
http://www.aliexpress.com...th-forged/1941066457.html
http://www.aliexpress.com...teel-blade/577338865.html
[ Voor 5% gewijzigd door Rdegoede op 30-10-2014 18:46 ]
Maar denk idd dat je voor die prijzen niet teveel mag verwachten. Maar zou me ook niet verbazen dat ze voor die prijs nog best goed zijn. Al zullen ze niet op kunnen boxen regen de messen die jij linkt.
Ik zie net dat ze ook echte keramische messen hebben. De meeste van die setjes met die mooie gekleurde messen zijn prutstaal met "ceramic" coating, die dingen van +-15 dollar zijn inderdaad keramisch.l3art schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:01:
Ok, thnx. Of ze echt een van prutstaal zijn vraag ik me af want in de reviews lees je wel van mensen dat je ze niet moet laten vallen omdat ze dan breken. Dat gaat met staal niet zo heel snel, of het moet super prutstaal zijn ;-)
Maar denk idd dat je voor die prijzen niet teveel mag verwachten. Maar zou me ook niet verbazen dat ze voor die prijs nog best goed zijn. Al zullen ze niet op kunnen boxen regen de messen die jij linkt.
Hier kan je lezen dat keramisch ook niet ideaal is : http://www.knivesandtools.nl/nl/ct/keramische-messen.htm
eenmaal bot zijn ze niet meer goed te slijpen en kan je ze eigenlijk weggooien, en die stukjes die afbrokkelen met snijden heb je in je eten zitten, niet heel prettig om te weten
40 euro voor een knap koksmes van bijvoorbeeld VG10 kan je bijna alles mee doen in de keuken en zal je ook nooit meer hoeven vervangen, in mijn optiek een stuk betere koop dan een wegwerpmes
deze had ik : http://www.dx.com/p/kby-b...black-120374#.VFJ_thariUk en die is na een maand bot en versleten de prullenbak in gegaan...
ongeveer deze heb ik nu : http://www.aliexpress.com...eel-knife/2042515985.html en die gaat denk ik nooit meer de deur uit
[ Voor 12% gewijzigd door Rdegoede op 30-10-2014 19:15 ]
http://www.banggood.com/2...dding-Decor-p-939709.html

Ze waren destijds in de aanbieding, momenteel iets duurder ($9), maar vergeleken bij ets soortgelijks dat ik bij Loods5 heb gezien voor €25 is het een koopje. Overweeg om er nog een paar te kopen
Hoelang heeft deze er nu overgedaan vanuit UK warehouse ?l3art schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:04:
Vandaag mn SJCAM SJ4000 ontvangen. Ben weer even blij als een kind
Heeft er iemand hier ervaring met het kopen van keramische mensen uit China? Als je de verschillende sites als DX en BG moet geloven zijn er messen bij die behoorlijk goed beoordeeld worden.
1 schuimrubberen balletje. Ze hebben me een rode gegeven
*knip* doe die maar niet hier
2 karabijnhaken. Deze hebben me eigenlijk nog positief verrast! Het voelt nog best stevig voor 50 cent en het sluitmechanisme is een leuke toevoeging. Ik zou er alleen niet mee gaan klimmen
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 30-10-2014 20:08 ]
19de verzonden en dus nu in huis.jobr schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:46:
[...]
Hoelang heeft deze er nu overgedaan vanuit UK warehouse ?
Bestelling 15-9 laatste update tracking 25-9 Urumqi stond op opening,
Banggood wilde al een refund doen, maar gelukkig niet nodig.
Ik zit nu heerlijk te vapen op de bank
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Hmmm, wat vaag zeg, dat hij direct het als verloren beschouwt. Die lui staan normaliter niet te springen om geld terug te geven, Ik zal hem ook eens een bericht sturen.krissie100 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:27:
@en-is ik hen een bericht gestuurd naar led-revolution en hij zegt dat het "lost" kan zijn en heb opeens mijn geld teruggekregen
Ja hahaViezeVis schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:31:
Dames en heren, belangrijk nieuws!!
Mijn pakket van Urumqi is volgens PostNL in Nederland aangekomen. Er is volgens mij weer beweging inderdaad.
Maar wel goed nieuws en fijn om te horen, er lijkt beweging in Urumqi te komen
Leuke dingen inderdaad, eergisteren zag ik ze nog langskomen met 18% korting coupon code, heb het op ChinaKorting gezetFunFair schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:16:
Ik heb zojuist deze binnen gekregen, zien er mooi uit, past goed bij de herfst of kerstmis. Of bij een feestje in de lente. Eigenlijk overal wel waar het donker isbestaat uit 20 kerstlampjes. De ballen komen half verpakt en moeten nog uitgedeukt worden, wel even een werkje.
http://www.banggood.com/2...dding-Decor-p-939709.html
[afbeelding]
Ze waren destijds in de aanbieding, momenteel iets duurder ($9), maar vergeleken bij ets soortgelijks dat ik bij Loods5 heb gezien voor €25 is het een koopje. Overweeg om er nog een paar te kopen
Alstu;
Banggood.com 18% coupon code: LED030 - Geldig tot en met 30 november 2014.
Het valt onder de categorie MVP (in 24 uur verzonden)
http://activities.aliexpr...616.1998225125.2&jumpto=3
Dan kan het nog steeds tot 6 weken duren. Gemiddeld duurt het rond de 3-4 weken. Lees de OP anders eerst even.Eskiya schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 06:53:
Wie kan me vertellen in hoeveel dgn bestelde artikelen (minix neo x8h) van Dealextreme geleverd worden?
Het valt onder de categorie MVP (in 24 uur verzonden)
Gisteren (30 Oktober) tablet binnen gekregen. Heeft dus bijna 8 weken geduurd.Uxstyle schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:55:
Ook hier een claim geopend tegen BG. 7 september een tablet besteld en nog niets binnen. Tot tweemaal toe hebben ze gezegd dat ze er op terug komen, maar tot op heden geen nieuws.
kunje die laten slijpen dan?Rdegoede schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:12:
[...]
40 euro voor een knap koksmes van bijvoorbeeld VG10 kan je bijna alles mee doen in de keuken en zal je ook nooit meer hoeven vervangen, in mijn optiek een stuk betere koop dan een wegwerpmes
deze had ik : http://www.dx.com/p/kby-b...black-120374#.VFJ_thariUk en die is na een maand bot en versleten de prullenbak in gegaan...
ongeveer deze heb ik nu : http://www.aliexpress.com...eel-knife/2042515985.html en die gaat denk ik nooit meer de deur uit
Die onderste is gewoon staal (op een speciale manier gesmeed, ongeveer dezelfde methode als de authentieke samuraizwaarden), dus dat kan gewoon geslepen worden. Keramische messen kunnen ook geslepen worden, maar alleen op een speciale manier.
En wie gaat er naar China binnenkort!?
http://www.tinydeal.com/tinydeal-experience-si-2749.html
Je kunt bij ze op bezoek
[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 31-10-2014 11:16 ]
Hoeveel korting?dodge_911 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:06:
Eachbuyer heeft 'n couponcode actief : 8777
Waar 'ie op geldt, geen idee, maar alvast wel op ledstripspul
En EBFORUM12 werkt ook nog steeds
Huh, vaag
Mail verstuurdEN-IS schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:16:
@krissie100, bericht gestuurd naar eBay verkoper, stelt voor om paar dagen te wachten, verzending is via Air Mail gegaan en het kan nog even duren (volgens de verkoper)
En wie gaat er naar China binnenkort!?hahah, op Fok! kwam ik een link naar een actie van TinyDeal.com;
Je kunt bij ze op bezoek
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ze hadden ook al een account hier gemaakt en in het chinese smartphone topic werden we al uitgenodigd om te komenEN-IS schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:16:
En wie gaat er naar China binnenkort!?hahah, op Fok! kwam ik een link naar een actie van TinyDeal.com;
Je kunt bij ze op bezoek
Volgens mij heeft de Action die dingen ook liggen voor (relatief) weinig! Weet alleen de kwaliteit niet.. en die zijn 5 meter lang inclusief dim mogelijkheid en allerlei kleuren met afstandsbediening. 24.95 volgens mij.BaZnGaNL schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:25:
Ik zoek voor mijn zoon een led strip voor onder zijn bed, zo kan hij namelijk lekker spelen. Alleen welke is van goede kwaliteit uit China? Ik heb zo rond de 2,5 meter nodig, met als kleur: Warm Wit. Het liefst 1 welke ik meteen kan aansluiten op het 220v net.
Ja.. hebbes: http://www.action.nl/dymo...150led-multicolor-dimbaar
[ Voor 17% gewijzigd door hars73 op 31-10-2014 12:35 ]
Volgensmij 16,95, of dat moet een aanbieding zijn geweest. Op BG zijn ze wel stukken goedkoper, is alleen langer wachten.hars73 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:29:
[...]
Volgens mij heeft de Action die dingen ook liggen voor (relatief) weinig! Weet alleen de kwaliteit niet.. en die zijn 5 meter lang inclusief dim mogelijkheid en allerlei kleuren met afstandsbediening. 24.95 volgens mij.
Dit topic is gesloten.
![]()
Verder in: [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a