Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 79 Laatste
Acties:
  • 49.184 views

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
ok over 2 dagen zou mijn EMS eindelijk moeten gaan werken
maandag ontvangen dus als ik geluk hebt is het nog deze week

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Verwijderd

Vandaag eindelijk mijn MiBand ontvangen. Ingesteld en alles werkt, alleen het opnemen van de telefoon niet (zoals bij alle telefoons vreemd aan Xiaomi). Opmerkelijk wel, is een Samsung S3 met android 4.3 en alles werkt gewoon.
Prijs was €18,xx via een Aliexpress verkoper.
Komende dagen eens goed testen (ook met loopsessies).

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
2 nieuwe orders geplaatst bij BG.
Eén met Netherlands Direct Mail, helaas untracked, de andere met Air Parcel Register.
Netjes onder de 22€ gekregen door gebruik te maken van wat BG-points :D

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Verwijderd

dodge_911 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:56:
Eén met Netherlands Direct Mail, helaas untracked, de andere met Air Parcel Register.
Bij welk product is Netherlands Direct Mail beschikbaar dan? Ik krijg het bij geen product meer te zien?

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:00:
Bij welk product is Netherlands Direct Mail beschikbaar dan? Ik krijg het bij geen product meer te zien?
http://www.banggood.com/2...-Strip-Light-p-73834.html

Ligt er misschien aan dat ik stiekem valsspeel met NL Direct, omdat ik in .be zit :)

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-11 21:48

ViezeVis

Sample Text

dodge_911 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:02:
[...]

http://www.banggood.com/2...-Strip-Light-p-73834.html

Ligt er misschien aan dat ik stiekem valsspeel met NL Direct, omdat ik in .be zit :)
Geluk heb je zeker...
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/18b802f52462767bcab74637f5091787.png

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• robinjoo1
*knip* verveel ons er dan svp niet mee

[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 29-10-2014 19:49 ]

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

dodge_911 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:56:
Is het niet zo dat de douane kijkt naar de waarde van de producten, en niet wat je er daadwerkelijk voor betaald?

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
LFA schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:28:
[...]

Is het niet zo dat de douane kijkt naar de waarde van de producten, en niet wat je er daadwerkelijk voor betaald?
Yeah, over die 81 cent korting gaan ze vallen :p

[ Voor 13% gewijzigd door dodge_911 op 29-10-2014 19:37 ]

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ik heb een cree xpe q5 600 lumen waar 1 aa batterij in moet, alleen nu werkt deze bij mij niet... Is deze doa of stop ik de batterij er verkeerd in? Ik heb nu de - aan de bovenkant zitten, de openschroefbare zijde dus, dit lijkt mij juist en wil hem niet omdraaien om geen kortsluiting te maken

Is schakelaar stuk? Zit batterij verkeerd? Of wat kan het zijn... Of hb ik gewoon pech en een doa...

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

freestyler2 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:45:
Ik heb een cree xpe q5 600 lumen waar 1 aa batterij in moet, alleen nu werkt deze bij mij niet... Is deze doa of stop ik de batterij er verkeerd in? Ik heb nu de - aan de bovenkant zitten, de openschroefbare zijde dus, dit lijkt mij juist en wil hem niet omdraaien om geen kortsluiting te maken

Is schakelaar stuk? Zit batterij verkeerd? Of wat kan het zijn... Of hb ik gewoon pech en een doa...
probeer hem gewoon eens om te draaien. Het is echt niet zo dat ie dan ontploft :+

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Zijn de Earsons verdwenen? Ik zie ze niet terug op DX of BG :?

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-11 03:41

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

JPS schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:59:
Zijn de Earsons verdwenen? Ik zie ze niet terug op DX of BG :?
http://www.banggood.com/W...hone-Device-p-911696.html

Komt waarschijnlijk omdate ze niet de naam "Earson" gebruiken in de titel of de beschrijving, wat ik op zich vreemd vind.

[ Voor 17% gewijzigd door WhatTheFuck op 29-10-2014 20:05 ]

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

WhatTheFuck schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:04:
[...]

http://www.banggood.com/W...hone-Device-p-911696.html

Komt waarschijnlijk omdate ze niet de naam "Earson" gebruiken in de titel of de beschrijving, wat ik op zich vreemd vind.
Ah thx. Vreemd dat ie onder iphone accessoires staat want daar had ik natuurlijk niet gekeken >:)
Ook zoeken op er-151 gaf geen resultaten...

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Kenzi schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:47:
[...]

probeer hem gewoon eens om te draaien. Het is echt niet zo dat ie dan ontploft :+
In dit geval niet, soms wel. Better safe than sorry. De min moet bij de kant met het veertje. Probeer anders eens een andere batterij

druk en typefouten voorbehouden

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

lutkeveld schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:21:
[...]

In dit geval niet, soms wel. Better safe than sorry. De min moet bij de kant met het veertje. Probeer anders eens een andere batterij
Batterij is vol, schakelaar werkt ook. Heb het met een voltmeter doorgemeten. Is er een manier om de led door te meten? Ik krijg met geen mogelijkheid de voorkant open gedraaid oid, iemand tips?

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Annoying-Orange
  • Laatst online: 17-01-2023
freestyler2 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:39:
[...]

Batterij is vol, schakelaar werkt ook. Heb het met een voltmeter doorgemeten. Is er een manier om de led door te meten? Ik krijg met geen mogelijkheid de voorkant open gedraaid oid, iemand tips?
De voorkant kan er wel af, zijn drie stukken bij elkaar.
Krijg alleen de led er niet uit.

xbl: superlucky luke

• LFA

LFA

dodge_911 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:35:
[...]

Yeah, over die 81 cent korting gaan ze vallen :p
Dat zal inderdaad wel niet. Ik vraag me wel af hoe ze de waarde van producten beoordelen, of zou de douane tot een bepaald bedrag niet moeilijk doen?
Ik kan me namelijk best voorstellen dat ze de Earson speaker meer waard vinden dan €22, vergeleken met de prijzen van (fatsoenlijke) bluetooth speakers die in NL te koop zijn. Dit zou dus betekenen dat je met producten van net onder de €22 toch pech zou kunnen hebben bij een controle.

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
LFA schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:56:
[...]

Dat zal inderdaad wel niet. Ik vraag me wel af hoe ze de waarde van producten beoordelen, of zou de douane tot een bepaald bedrag niet moeilijk doen?
Ik kan me namelijk best voorstellen dat ze de Earson speaker meer waard vinden dan €22, vergeleken met de prijzen van (fatsoenlijke) bluetooth speakers die in NL te koop zijn. Dit zou dus betekenen dat je met producten van net onder de €22 toch pech zou kunnen hebben bij een controle.
Uiteindelijk wordt er gewoon gekeken naar of het bedrag op het pakje, of mag je de factuur sturen. Ze kunnen en mogen geen prijzen bedenken omdat ze vinden dat het meer waard zou moeten zijn. Dus als jij een factuur hebt van 21 euro (met korting) blijft het 21 euro en geen cent meer.

Verwijderd

starcopy schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:01:
[...]

Uiteindelijk wordt er gewoon gekeken naar of het bedrag op het pakje, of mag je de factuur sturen. Ze kunnen en mogen geen prijzen bedenken omdat ze vinden dat het meer waard zou moeten zijn. Dus als jij een factuur hebt van 21 euro (met korting) blijft het 21 euro en geen cent meer.
Dit dus. Kan ook niet anders, anders zou het volledige willekeur zijn of je btw betalen moet en er zijn niet voor niks wetten.

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:21
lithoijen schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:45:
Misschien hebben jullie beter google skills dan ik. Ik ben namelijk op zoek naar een betaalbare koptelefoon/speakers voor mijn ski helm. Ik kom niet veel verder dan:
Helmet Speakers
Maar ik zoek eigenlijk een variant die: A geen volumecontrol heeft en B net iets degelijker oogt. Dit alles natuurlijk zonder dat het een capitaal gaat kosten. Iemand hier met goede ervaringen?
Ik heb uit bovenstaande de volumeregeling gesloopt om in mijn motorhelm via een bluetoothontvangertje naar de instructies van de GPS te luisteren. Voor muziek zou ik het niet aanraden.

Als je wat wil knutselen zou je het kunnen proberen met 2 pillowspeakers, als er plaats genoeg is in de helm (1cm dik en 6cm doorsnee)
http://www.ebay.com/itm/W...-MP4-Player-/131036255263

EDIT: Zo te zien ook in stereo verkrijgbaar: http://www.ebay.com/itm/D...llow-Latest-/301183900604

[ Voor 7% gewijzigd door bertalizer op 29-10-2014 22:57 ]

• LFA

LFA

[...]

Ok duidelijk verhaal, nu ik het zo lees is dat inderdaad ook wel logisch, anders weet je nooit waar je aan toe bent.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Morgen komt m'n laatste MITB bestelling (waarschijnlijk) binnen :D. BPost tracking is gelukkig best nauwkeurig. China Post tracking staat al 10 dagen op dezelfde status.

• andydewit
  • Laatst online: 05-11-2024
Wat mij opvalt aan de Netherlands Direct Mail op BG is dat het eigenlijk maar 1 of 2 dagen scheelt met de Free Shipping. Dus heel erg is het ook weer niet dat BG die optie niet meer weergeeft.

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 21:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

En voor de Belgen is NL Direct dan weer huge. Het is een verschil tussen 7-10 dagen en 21-30 dagen gemiddeld.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:08

ManiacsHouse

Scheisse!

[...]

Dat is niet zo. DHL weegt de pakketten en berekend daarop wat er afgedragen moet worden. En moet zeggen dat ze dat redelijk doen. :/
Echter blijft het natuurlijk zo dat als je een factuur hebt en DHL zit daar ruim boven men zich aan dat bedrag moet houden. Echter weet ik niet hoe de belastingdienst/douane daar over denkt. Die zijn ook niet gek.
Ben je verplicht om btw etc. te betalen over wat iets echt waard is of wat je er voor betaald hebt?

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
ManiacsHouse schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:30:
[...]

Dat is niet zo. DHL weegt de pakketten en berekend daarop wat er afgedragen moet worden. En moet zeggen dat ze dat redelijk doen. :/
Echter blijft het natuurlijk zo dat als je een factuur hebt en DHL zit daar ruim boven men zich aan dat bedrag moet houden. Echter weet ik niet hoe de belastingdienst/douane daar over denkt. Die zijn ook niet gek.
Ben je verplicht om btw etc. te betalen over wat iets echt waard is of wat je er voor betaald hebt?
Dhl staat niet boven de wet, ook zij moeten zich aan de regels houden. En een pakje wegen mag wel, maar als dat binnen de geldende tariefklasse valt kunnen ze er niets aan veranderen. Wat Dhl graag doet is zelf de waarde schatte zonder de factuur op te vragen bij de klant en dan achteraf nog eens een rekening sturen.

Dit is dus niet toegestaan, maar de meeste klanten laten het maar zo.

En op elke webshop staat je factuur met de correcte bedragen, en die moet je dan opsturen. Daar kan zelfs de douane niet omheen. Enige misselijke truc die ze dan nog wel eens willen toepassen is dar ze ipv 150 dollar, 150 euro gaan lezen en rekenen. En dat mag dus ook weer niet. Maar vanwege de het gedoe laat de klant dit dan ook meestal maar zitten.

Uiteindelijk is het de gemakzucht van de klant die hem de das omdoet als hij het te veel moeite vind om zijn recht te halen. en natuurlijk de luiheid van de betreffende behandelende persoon die je pakje afhandelt.

• Slammz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-11 00:07
starcopy schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:58:
[...]

Dhl staat niet boven de wet, ook zij moeten zich aan de regels houden. En een pakje wegen mag wel, maar als dat binnen de geldende tariefklasse valt kunnen ze er niets aan veranderen. Wat Dhl graag doet is zelf de waarde schatte zonder de factuur op te vragen bij de klant en dan achteraf nog eens een rekening sturen.

Dit is dus niet toegestaan, maar de meeste klanten laten het maar zo.

En op elke webshop staat je factuur met de correcte bedragen, en die moet je dan opsturen. Daar kan zelfs de douane niet omheen. Enige misselijke truc die ze dan nog wel eens willen toepassen is dar ze ipv 150 dollar, 150 euro gaan lezen en rekenen. En dat mag dus ook weer niet. Maar vanwege de het gedoe laat de klant dit dan ook meestal maar zitten.

Uiteindelijk is het de gemakzucht van de klant die hem de das omdoet als hij het te veel moeite vind om zijn recht te halen. en natuurlijk de luiheid van de betreffende behandelende persoon die je pakje afhandelt.
De douane is overigens wel gemachtigd om zelf een waarde aan de spullen toe te kennen, al weet ik niet of dit in praktijk snel voorkomt.

[ Voor 19% gewijzigd door Slammz op 31-10-2014 01:00 ]

• robinjoo1
Mijn tracking nummer werkt :D
Offtopic

Action speaker gaat retour

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
@en-is ik hen een bericht gestuurd naar led-revolution en hij zegt dat het "lost" kan zijn en heb opeens mijn geld teruggekregen 8)7

• jovael
  • Laatst online: 21-11 06:23
Nou fantastisch, dealextreme beweert dat ik mijn 2 missende pakketjes gewoon ontvangen heb. Terwijl postnl zegt dat ze teruggestuurd zijn.

Maakt niet uit hoe hard ik het ook probeer, ze houden zich gewoon vast aan die track en trace van hun.

Ik bestel dus nooit meer iets bij dealextreme, die hebben mij nu iets van 30 euro door de neus geboord.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

jovael schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:34:
Nou fantastisch, dealextreme beweert dat ik mijn 2 missende pakketjes gewoon ontvangen heb. Terwijl postnl zegt dat ze teruggestuurd zijn.

Maakt niet uit hoe hard ik het ook probeer, ze houden zich gewoon vast aan die track en trace van hun.

Ik bestel dus nooit meer iets bij dealextreme, die hebben mij nu iets van 30 euro door de neus geboord.
Bekijk het eens van hun kant. Iedereen kan wel claimen dat ze het pakket niet ontvangen hebben.
De track & trace zegt dat het pakket bezorgd is.
In weze zit PostNL hier dus fout, zij moeten de t&t status veranderen.

• jovael
  • Laatst online: 21-11 06:23
Kenzi schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:54:
[...]

Bekijk het eens van hun kant. Iedereen kan wel claimen dat ze het pakket niet ontvangen hebben.
De track & trace zegt dat het pakket bezorgd is.
In weze zit PostNL hier dus fout, zij moeten de t&t status veranderen.
Ja met Postnl heb ik wel vaker problemen, maar als je iets binnen Nederland besteld, dan is de verkoper verantwoordelijk voor de zending.
Dus dan lost de verkoper het meestal op met Postnl.

• robinjoo1
wat betekent
Notification of shipment confirmation
is hij dan weg uit het ems center in china

kon deze status niet in de OP vinden

• krissie100
DHL blijft toch wel lekker zeg, gister verzonden uit Singapore en vandaag komt de koerier al weer aan de stoep ')

• bananensap
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-04-2022
Woop Woop mijn pistons zijn toegekomen. Thanks iedereen voor de geweldige tip. Ga er gelijk nog enkele bestellen voor vrienden. Geweldig cadeau voor onder de kerstboom!

Polestar LRSM, 19", Midnight, Pilot - Besteld Jan. 2022, Earliest handover 04/05/2022

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:57

RobertowNL

For your gear!

Fijn die Taobao agents:

Zarmark: sorry now we cant ship electric items
Cheapagency: you send this message to our other sites skype right _O-
MisterTao: Eerst full price betalen, beetje te veel gezien de ''orginele'' prijs 2x zo hoog is
Mallaid: we can't ship them, it is has a brand
Bhiner: after package ,the volume weight should be about 1.5 KG volume weight the shipping cost is about 92.4USD

't gaat gewoon om een product met een Chinees merk van de officele Tmall, hoe zuur wil je het hebben :'(.

[ Voor 12% gewijzigd door RobertowNL op 30-10-2014 10:59 ]

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:21
Vervolg Urumqi tablet gate: Banggood

Na opening escalated claim.
Reageren ze niet via het PayPal board, maar via email....
Thanks for your email.

The logistics opened an investigation for order 29XXXXX now. Could you please kindly close the claim and contact us in a week?

Sincerely,
Ik heb dus netjes terug gereageerd, hoe ik er over dacht.

Ook melding gemaakt van de suggestieve vraag, dat ze weten, wanneer een PayPal claim eenmaal gesloten is die niet meer geopend kan worden. En dat je door het bedrijf op een zijspoor wordt gezet, wat nadelig voor de klant kan uitpakken. En dat ik hiervan niet gediend ben.

ze hebben nu tot 7 november de tijd om de reageren via PayPal board.

Ik had na berichten van meerdere hier, dat Banggood het goed oplost, een andere werkwijze van Bangggod verwacht.

• Chocoball
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

RobertowNL schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:27:
Fijn die Taobao agents:

MisterTao: Eerst full price betalen, beetje te veel gezien de ''orginele'' prijs 2x zo hoog is
Bhiner: after package ,the volume weight should be about 1.5 KG volume weight the shipping cost is about 92.4USD

't gaat gewoon om een product met een Chinees merk van de officele Tmall, hoe zuur wil je het hebben :'(.
Nou ben ik (misschien wij) natuurlijk benieuwd wat je probeerde te bestellen? ;)

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

RobertowNL schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:27:
Fijn die Taobao agents:

Wat is het probleem?

Het gaat zo te zien om een zwaar, origineel electrisch apparaat. Daar zitten nogal wat risico's aan mbt verzenden. Dus nogal logisch dat ze of hoge kosten rekenen of het niet willen versturen.

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 23:55

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

KLX16 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:11:
Vervolg Urumqi tablet gate: Banggood

Na opening escalated claim.
Reageren ze niet via het PayPal board, maar via email....

[...]

Ik heb dus netjes terug gereageerd, hoe ik er over dacht.

Ook melding gemaakt van de suggestieve vraag, dat ze weten, wanneer een PayPal claim eenmaal gesloten is die niet meer geopend kan worden. En dat je door het bedrijf op een zijspoor wordt gezet, wat nadelig voor de klant kan uitpakken. En dat ik hiervan niet gediend ben.

ze hebben nu tot 7 november de tijd om de reageren via PayPal board.

Ik had na berichten van meerdere hier, dat Banggood het goed oplost, een andere werkwijze van Bangggod verwacht.
Ik heb ze eerst gewoon gemaild en kreeg netjes reactie binnen een dag, dat ik nog 7 dagen moest wachten. Na een paar dagen heb ik daar weer op gemaild omdat ik weinig vertrouwen heb dat het binnen gaat komen in 7 dagen en werd er gezegd dat ik nog even moest wachten voor de zekerheid omdat het met Eastern Europe Post verzonden zou zijn en daarom extra vertraging op zou lopen.
Via een nieuwe post in het forum kreeg ik daarna als reactie, nog 3 dagen wachten en anders een refund. Dus ik wacht nog (nu) 2 dagen en dan vraag ik refund. Ik zit dan op dag 42.

Dus ik denk dat je bij Banggood prima oplossingen kunt vinden zonder dat een claim via PayPal nodig is. Ik zie het forum ook volstaan met refunds en die worden gewoon netjes overgemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door hars73 op 30-10-2014 11:50 ]

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:24
Voor de mensen die een Xiaomi router hebben, hier is een setup zodat alles gewoon in het engels is: http://en.miui.com/forum....id=55671&highlight=router

• andydewit
robinjoo1 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:16:
wat betekent
Notification of shipment confirmation
is hij dan weg uit het ems center in china

kon deze status niet in de OP vinden
Je zou me een groot plezier doen als je de zoekfunctie op Tweakers eens gebruikt of even Google raadpleegt.

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Chocoball schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

Nou ben ik (misschien wij) natuurlijk benieuwd wat je probeerde te bestellen? ;)
Een tablet van Tmall die nog niet/weinig in shops te krjgen is ;).
Kenzi schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

Wat is het probleem?

Het gaat zo te zien om een zwaar, origineel electrisch apparaat. Daar zitten nogal wat risico's aan mbt verzenden. Dus nogal logisch dat ze of hoge kosten rekenen of het niet willen versturen.
Dat is dus deel 2, het gaat om een tablet. Die zit qua gewicht ruim onder de kilo is mijn ervaring, gok zo rond de 6/700 gram.
Gezien de basisprijs van de tablet rond de 100 euro zit zie ik niet echt een probleem. Eerder vaak genoeg op deze manier tablets besteld.

Zarmark wil overigens ook geen andere items met een stekker verzenden momenteel, dus aan het gewicht / prijs zal het niet liggen :X

[ Voor 10% gewijzigd door RobertowNL op 30-10-2014 12:06 ]

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:21
hars73 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:30:
[...]

Ik heb ze eerst gewoon .................
Dus ik denk dat je bij Banggood prima oplossingen kunt vinden zonder dat een claim via PayPal nodig is. Ik zie het forum ook volstaan met refunds en die worden gewoon netjes overgemaakt.
Ik heb hier al eerder gepost met datums, en er is al veelvuldig contact geweest, ook wachten, wachten, op een gegeven moment wil je niet je PayPal protection laten verlopen. je claimstatus en later je escalated claim Ze bieden zelf de betaal mogelijkheid aan. Er zijn ondertussen al meer dan 60 dagen verstreken. Banggood heeft het woord refund nog geen een keer zelf genoemd, terwijl ik er wel meerdere keren naar gevraagd hebt.

tot nu is het alleen wachten, wachten, met allerlei redenen en vandaag dus of ik de claim wil intrekken.

Op concrete, expliciete ter zake dienende vragen geven ze geen antwoord.

Dit soort verhalen en refund heb ik ook gelezen, waarom wordt er bij mij dan geen actie ondernomen.
Afspraken gemaakt.

Ik ben zeer geduldig geweest en op eigen initiatief gecommuniceerd. Correct gehandeld.

Dit is de eerste keer dat ik bij Banggood koop, wilde nog een tablet kopen, daar wacht ik dus even mee.

Zo leer je een bedrijf kennen, de manier hoe ze problemen oplossen, dat iets mis gaat heb ik vrede mee, maar niet cordaat oplossen niet.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Banggood is over het algemeen wel een van de betere wat betreft garantie/service afhandeling etc.
Had een grotere batterij + cover voor m'n telefoon besteld, maar deze bleek juist minder lang mee te gaan terwijl dit juist langer zou moeten zijn.
Na sturen van foto's van de batterij die wat dik oogde drongen ze aan om er een filmpje te maken, mischien omdat je foto's kunt bewerken of iets dergelijks. Dat leek mij wat overbodig maar heb dit uitendelijk wel gedaan, en toen hebben ze kosteloos een nieuwe opgestuurd.
Niks geen PayPal claim/geschil aan te pas geweest, gewoon over en weer mailen.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
Ook ik heb EINDELIJK mijn banggood order binnen die via 'het gat' is gestuurd. Onderweg sinds 13/09, vandaag bezorgd door de postbode.

Overigens hoef je je van de status 'opening' echt geen moer aan te trekken, mijn pakketje was gewoon verzegeld :)

• Mrtje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-11 07:18
Henk schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:37:
Ook ik heb EINDELIJK mijn banggood order binnen die via 'het gat' is gestuurd. Onderweg sinds 13/09, vandaag bezorgd door de postbode.

Overigens hoef je je van de status 'opening' echt geen moer aan te trekken, mijn pakketje was gewoon verzegeld :)
Goed te horen dat er wel iets aan kan komen.

Wat is de status op bv 17track? Nog onveranderd?

• Henk
Mrtje schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:38:
[...]

Goed te horen dat er wel iets aan kan komen.

Wat is de status op bv 17track? Nog onveranderd?
Die gelooft er nog steeds heilig in dat het hele boeltje nog in China verblijft.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Dat zijn dus al 2 3 orders die door Urumqi zijn geraakt, mooi zo!
Hier is order nummer 3 4 over de 40 dagen heen, dus maar weer een PP dingetje aanmaken :(
Henk schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:44:
[...]

Die gelooft er nog steeds heilig in dat het hele boeltje nog in China verblijft.
Da's wel raar, mijn tracking werd netjes geupdate toen 'ie Urumqi verliet.
Waarschijnlijk weer 'n gevalletje van verschil tussen NL & BE.

[ Voor 53% gewijzigd door dodge_911 op 30-10-2014 13:51 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
dodge_911 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:40:
Dat zijn dus al 2 orders die door Urumqi zijn geraakt, mooi zo!
Hier is order nummer 3 4 over de 40 dagen heen, dus maar weer een PP dingetje aanmaken :(

[...]

Da's wel raar, mijn tracking werd netjes geupdate toen 'ie Urumqi verliet.
Waarschijnlijk weer 'n gevalletje van verschil tussen NL & BE.
Hier mijn eerste binnen from the black hole. Maar volgens tracking nog steeds opening. Dus dat gaat niet zo lekker. Op 22-9 verstuurd. De 2e pas op 2-10, dus die gaat nog wel ff duren. Gemiddelde levertijd zal dus rond de 7 a 8 weken uitkomen voor diegene die nog wachten.

• andydewit
Iemand ervaring met een elektrische unicycle? Kreeg net een aanbod van de fabrikant om zo'n ding te proberen, hoef alleen de verzendkosten te betalen.

• dwizzy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:33

dwizzy

Weaponised confusion

andydewit schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:09:
Iemand ervaring met een elektrische unicycle? Kreeg net een aanbod van de fabrikant om zo'n ding te proberen, hoef alleen de verzendkosten te betalen.
Gaaf!
Zat er zelf al een tijdje naar te lonken. Helaas paar weken geleden eerst een Segway geprobeerd en meteen kruisband gescheurd 8)7 Ben wel erg benieuwd hoe dat ding is (en hoeveel verzendkosten je moet betalen!)

Wealth with work. Pleasure with conscience. Knowledge with character. Commerce with morality. Science with humanity. Religion with sacrifice. Politics with principle.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

oeh! Interesse -> zie PM :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Haha vet hoor! Zelf ook al aan gedacht om zo'n ding te reviewen.
Vraag mij wel af hoe legaal die dingen hier op straat zijn :P

• andydewit
Het is helaas niet voor iedereen mogelijk om zo'n aanbieding te krijgen. Chinese fabrikanten zijn geen webshops, dus ik moet je helaas vertellen dat je er zelf eentje via een webshop moet kopen.

• O88088
  • Nu online
Het schijnt dat die dingen nogal moeilijk bestuurbaar zijn en het is ook niet echt handig voor Nederland met z'n klinkers en ongelijke paden. Maar als je de kans hebt en de verzendkosten niet te hoog zijn zou ik het wel doen :) je kunt hem eventueel altijd nog verkopen.

• robinjoo1
*knip*, dit hoort hier niet thuis.

[ Voor 78% gewijzigd door Perkouw op 30-10-2014 15:09 ]

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:27
Cool, hebben ze een action in China waar je kan bestellen? :)

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• robinjoo1
nee joh zou wel gaaf zijn ;)
Ik ga over beiden een review schrijven
Maar action is ook een soort prullen winkel en soms heb je goede spullen

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

andydewit schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:40:
[...]

Het is helaas niet voor iedereen mogelijk om zo'n aanbieding te krijgen. Chinese fabrikanten zijn geen webshops, dus ik moet je helaas vertellen dat je er zelf eentje via een webshop moet kopen.
Welke fabrikant is dit?
Ik ben serieus op zoek naar deze apparaten maar er is nogal wat wild groei lijkt het.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Zie ze regelmatig hier voorbij komen (in Shenzhen, waar een paar fabrikanten zitten).
Er zit wel een hoop verschil in kwaliteit tussen verschillende merken volgens mij, in ieder geval uiterlijk te zien.

Maar ze zijn wel redelijk aan het gewicht, dus zou wel oppassen met de verzendkosten. die kunnen flink oplopen.

Ook heb je kans dat de douane nog wat meepikt. Want ondanks dat jij er niks voor betaald kan het wel zijn dat er belasting / inklaring over geheven kan worden.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Dames en heren, belangrijk nieuws!!
Mijn pakket van Urumqi is volgens PostNL in Nederland aangekomen. Er is volgens mij weer beweging inderdaad :D.

• hars73

hars73

ViezeVis schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:31:
Mijn pakket van Urumqi is volgens PostNL in Nederland aangekomen. Er is volgens mij weer beweging inderdaad :D.
Hoe kwam je daarachter? Via een tweet naar PostNL om je 3S kode op te vragen? En op 17track ook nog gewoon 'Departure from outward office of exchange'?
Hmm, laten we hopen dat de boel inderdaad op gang begint te komen. Ik had PostNL 2 weken geleden al eens gevraagd, maar nu net nog maar ff weer een tweet eraan gewaagd.
EDIT: Binnen 15 minuten antwoord van PostNL, maar helaas, die van mij is er nog niet.

[ Voor 15% gewijzigd door hars73 op 30-10-2014 15:52 ]

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

hars73 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:33:
[...]

Hoe kwam je daarachter? Via een tweet naar PostNL om je 3S kode op te vragen? En op 17track ook nog gewoon 'Departure from outward office of exchange'?
Hmm, laten we hopen dat de boel inderdaad op gang begint te komen.
Ik heb PostNL inderdaad de barcode van de Chinese zending doorgegeven en zij reageerden al vrij snel dat het pakket in Nederland was. Hij staat inderdaad nog op depature form outward office of exchange.

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 08:43
timmert26 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:46:
Voor de mensen die een Xiaomi router hebben, hier is een setup zodat alles gewoon in het engels is: http://en.miui.com/forum....id=55671&highlight=router
Is er ook zo'n guide voor de Xiaomi Mini Router?
Uit de Chinese tekst kan ik niet veel opmaken :P

• timmert26
Voor zover ik weet alleen een android apk; http://en.miui.com/forum....9&highlight=mini%2Brouter

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 15:43
remcoboy1479 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:21:
[...]

Ik had toen de software bij banggood gevonden, werkt prima bij mij : http://www.banggood.com/forum-topic-27417.html

• remcoboy1479
Rdegoede schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:33:
[...]

Ik had toen de software bij banggood gevonden, werkt prima bij mij : http://www.banggood.com/forum-topic-27417.html
Gek genoeg krijg ik dan een Chinese driver en een Russische (?) translated installer.

• 13art
  • Laatst online: 25-11 15:45

13art

Moderator Mobile
Vandaag mn SJCAM SJ4000 ontvangen. Ben weer even blij als een kind ;)

Heeft er iemand hier ervaring met het kopen van keramische mensen uit China? Als je de verschillende sites als DX en BG moet geloven zijn er messen bij die behoorlijk goed beoordeeld worden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:17

Quad

Doof

Ik denk niet dat mensenhandel wordt geaccepteerd op GoT. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ook niet als het gewoon keukenmessen zijn? Lijkt me niet dat daar veel mis mee is :)
Daar wordt niks over gemeld in de Topic Waarschuwing ;)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
l3art schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:22:
Ook niet als het gewoon keukenmessen zijn? Lijkt me niet dat daar veel mis mee is :)
Je hebt 'm niet :p
l3art schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:04:
Heeft er iemand hier ervaring met het kopen van ceramische mensen uit China?

[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 30-10-2014 18:24 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:17

Quad

Doof

l3art schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:22:
Wat Dodge zegt. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• 13art

13art

Moderator Mobile
Whaha |:(
Mn slechte nacht slapen 'hakt' er in denk ik ;)
Laten we het maar op messen houden dan :P

• Rdegoede

Heeft er iemand hier ervaring met het kopen van ceramische mensen uit China? Als je de verschillende sites als DX en BG moet geloven zijn er messen bij die behoorlijk goed beoordeeld worden.
Probeer eens een keramisch mes van de Action... zelfde spul.
Persoonlijk vind ik het prut, het schilmesje is leuk als je plakkerige dingen moet snijden, maar een groter mes moet je niet aan beginnen.

Als je een goed mes wil moet je op ebay of aliexpres zoeken naar "VG10 knife", "440c knife" of "damascus knife"
Ze zijn een stuk duurder, maar je heb ook een mes die een leven meegaat, die keramische dingen zijn prutstaal met een coating, kan je na een jaar weggooien

http://www.aliexpress.com...-Shipping/1662552412.html
http://www.aliexpress.com...th-forged/1941066457.html
http://www.aliexpress.com...teel-blade/577338865.html

[ Voor 5% gewijzigd door Rdegoede op 30-10-2014 18:46 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ok, thnx. Of ze echt een van prutstaal zijn vraag ik me af want in de reviews lees je wel van mensen dat je ze niet moet laten vallen omdat ze dan breken. Dat gaat met staal niet zo heel snel, of het moet super prutstaal zijn ;-)

Maar denk idd dat je voor die prijzen niet teveel mag verwachten. Maar zou me ook niet verbazen dat ze voor die prijs nog best goed zijn. Al zullen ze niet op kunnen boxen regen de messen die jij linkt.

• Rdegoede
l3art schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:01:
Ok, thnx. Of ze echt een van prutstaal zijn vraag ik me af want in de reviews lees je wel van mensen dat je ze niet moet laten vallen omdat ze dan breken. Dat gaat met staal niet zo heel snel, of het moet super prutstaal zijn ;-)

Maar denk idd dat je voor die prijzen niet teveel mag verwachten. Maar zou me ook niet verbazen dat ze voor die prijs nog best goed zijn. Al zullen ze niet op kunnen boxen regen de messen die jij linkt.
Ik zie net dat ze ook echte keramische messen hebben. De meeste van die setjes met die mooie gekleurde messen zijn prutstaal met "ceramic" coating, die dingen van +-15 dollar zijn inderdaad keramisch.

Hier kan je lezen dat keramisch ook niet ideaal is : http://www.knivesandtools.nl/nl/ct/keramische-messen.htm
eenmaal bot zijn ze niet meer goed te slijpen en kan je ze eigenlijk weggooien, en die stukjes die afbrokkelen met snijden heb je in je eten zitten, niet heel prettig om te weten

40 euro voor een knap koksmes van bijvoorbeeld VG10 kan je bijna alles mee doen in de keuken en zal je ook nooit meer hoeven vervangen, in mijn optiek een stuk betere koop dan een wegwerpmes

deze had ik : http://www.dx.com/p/kby-b...black-120374#.VFJ_thariUk en die is na een maand bot en versleten de prullenbak in gegaan...

ongeveer deze heb ik nu : http://www.aliexpress.com...eel-knife/2042515985.html en die gaat denk ik nooit meer de deur uit

[ Voor 12% gewijzigd door Rdegoede op 30-10-2014 19:15 ]

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02
Ik heb zojuist deze binnen gekregen, zien er mooi uit, past goed bij de herfst of kerstmis. Of bij een feestje in de lente. Eigenlijk overal wel waar het donker is :) bestaat uit 20 kerstlampjes. De ballen komen half verpakt en moeten nog uitgedeukt worden, wel even een werkje.

http://www.banggood.com/2...dding-Decor-p-939709.html

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/2014/08/SKU149816(6).jpg

Ze waren destijds in de aanbieding, momenteel iets duurder ($9), maar vergeleken bij ets soortgelijks dat ik bij Loods5 heb gezien voor €25 is het een koopje. Overweeg om er nog een paar te kopen :)

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40

Heeft er iemand hier ervaring met het kopen van keramische mensen uit China? Als je de verschillende sites als DX en BG moet geloven zijn er messen bij die behoorlijk goed beoordeeld worden.
Hoelang heeft deze er nu overgedaan vanuit UK warehouse ?

• O88088
  • Nu online
Laatste bestelling van MITB is binnen :).
1 schuimrubberen balletje. Ze hebben me een rode gegeven :). Leuk dingetje om eens lekker in te knijpen.
*knip* doe die maar niet hier
2 karabijnhaken. Deze hebben me eigenlijk nog positief verrast! Het voelt nog best stevig voor 50 cent en het sluitmechanisme is een leuke toevoeging. Ik zou er alleen niet mee gaan klimmen :+.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 30-10-2014 20:08 ]

• 13art

13art

Moderator Mobile
jobr schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:46:
[...]

Hoelang heeft deze er nu overgedaan vanuit UK warehouse ?
19de verzonden en dus nu in huis.

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hier ook een pakketje via black hole Urumqi aangekomen, tracking werkte niet.
Bestelling 15-9 laatste update tracking 25-9 Urumqi stond op opening,
Banggood wilde al een refund doen, maar gelukkig niet nodig.
Ik zit nu heerlijk te vapen op de bank 8)

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• EN-IS
  • Laatst online: 25-11 15:35
krissie100 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:27:
@en-is ik hen een bericht gestuurd naar led-revolution en hij zegt dat het "lost" kan zijn en heb opeens mijn geld teruggekregen 8)7
Hmmm, wat vaag zeg, dat hij direct het als verloren beschouwt. Die lui staan normaliter niet te springen om geld terug te geven, Ik zal hem ook eens een bericht sturen.
ViezeVis schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:31:
Ja haha :D , ik moest lachen maar baalde tegelijkertijd ook :P Volgens 17Track liggen mijn pakketten nog altijd in Urumqi.

Maar wel goed nieuws en fijn om te horen, er lijkt beweging in Urumqi te komen :Y)
FunFair schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:16:
Ik heb zojuist deze binnen gekregen, zien er mooi uit, past goed bij de herfst of kerstmis. Of bij een feestje in de lente. Eigenlijk overal wel waar het donker is :) bestaat uit 20 kerstlampjes. De ballen komen half verpakt en moeten nog uitgedeukt worden, wel even een werkje.

http://www.banggood.com/2...dding-Decor-p-939709.html
[afbeelding]
Ze waren destijds in de aanbieding, momenteel iets duurder ($9), maar vergeleken bij ets soortgelijks dat ik bij Loods5 heb gezien voor €25 is het een koopje. Overweeg om er nog een paar te kopen :)
Leuke dingen inderdaad, eergisteren zag ik ze nog langskomen met 18% korting coupon code, heb het op ChinaKorting gezet :)
Alstu;
Banggood.com 18% coupon code: LED030 - Geldig tot en met 30 november 2014.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Eachbuyer heeft 'n couponcode actief : 8777
Waar 'ie op geldt, geen idee, maar alvast wel op ledstripspul ;)
En EBFORUM12 werkt ook nog steeds :)

[ Voor 14% gewijzigd door dodge_911 op 31-10-2014 00:25 ]

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-11 23:06
Wie kan me vertellen in hoeveel dgn bestelde artikelen (minix neo x8h) van Dealextreme geleverd worden?
Het valt onder de categorie MVP (in 24 uur verzonden)

• remcoboy1479
Ligt het aan mij of vallen de Ali 50% producten deze keer tegen?
http://activities.aliexpr...616.1998225125.2&jumpto=3

• timmert26
Eskiya schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 06:53:
Wie kan me vertellen in hoeveel dgn bestelde artikelen (minix neo x8h) van Dealextreme geleverd worden?
Het valt onder de categorie MVP (in 24 uur verzonden)
Dan kan het nog steeds tot 6 weken duren. Gemiddeld duurt het rond de 3-4 weken. Lees de OP anders eerst even.

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-11 21:27
Uxstyle schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:55:
Ook hier een claim geopend tegen BG. 7 september een tablet besteld en nog niets binnen. Tot tweemaal toe hebben ze gezegd dat ze er op terug komen, maar tot op heden geen nieuws.
Gisteren (30 Oktober) tablet binnen gekregen. Heeft dus bijna 8 weken geduurd.

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 08:28

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Rdegoede schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:12:
[...]

40 euro voor een knap koksmes van bijvoorbeeld VG10 kan je bijna alles mee doen in de keuken en zal je ook nooit meer hoeven vervangen, in mijn optiek een stuk betere koop dan een wegwerpmes

deze had ik : http://www.dx.com/p/kby-b...black-120374#.VFJ_thariUk en die is na een maand bot en versleten de prullenbak in gegaan...

ongeveer deze heb ik nu : http://www.aliexpress.com...eel-knife/2042515985.html en die gaat denk ik nooit meer de deur uit
kunje die laten slijpen dan?

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 18:01

mark-k

AKA markkNL

sander817 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:31:
[...]

kunje die laten slijpen dan?
Die onderste is gewoon staal (op een speciale manier gesmeed, ongeveer dezelfde methode als de authentieke samuraizwaarden), dus dat kan gewoon geslepen worden. Keramische messen kunnen ook geslepen worden, maar alleen op een speciale manier.

• EN-IS
  • Laatst online: 25-11 15:35
@krissie100, bericht gestuurd naar eBay verkoper, stelt voor om paar dagen te wachten, verzending is via Air Mail gegaan en het kan nog even duren (volgens de verkoper) :)

En wie gaat er naar China binnenkort!? :D hahah, op Fok! kwam ik een link naar een actie van TinyDeal.com;
http://www.tinydeal.com/tinydeal-experience-si-2749.html

Je kunt bij ze op bezoek :)

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 31-10-2014 11:16 ]

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:02
dodge_911 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:06:
Eachbuyer heeft 'n couponcode actief : 8777
Waar 'ie op geldt, geen idee, maar alvast wel op ledstripspul ;)
En EBFORUM12 werkt ook nog steeds :)
Hoeveel korting?

• krissie100
@en-is
Huh, vaag ;) , ik vroeg gewoon aan hem waar mijn pakketje was en of ie toevallig een ttacking number had en toen zei hij: het zal wel lost en zijn refund gekregen... Naja ik klaag niet ;) , waarschijnlijk is mijne nooit verstuurd :)

• andydewit
EN-IS schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:16:
@krissie100, bericht gestuurd naar eBay verkoper, stelt voor om paar dagen te wachten, verzending is via Air Mail gegaan en het kan nog even duren (volgens de verkoper) :)

En wie gaat er naar China binnenkort!? :D hahah, op Fok! kwam ik een link naar een actie van TinyDeal.com;

Mail verstuurd :)

• Henk
En mijn 2e pakketje (een universele remote) is terecht uit urumqi. Het lijkt erop dat alle orders weer op gang komen :)

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 19:59
Ik zoek voor mijn zoon een led strip voor onder zijn bed, zo kan hij namelijk lekker spelen. Alleen welke is van goede kwaliteit uit China? Ik heb zo rond de 2,5 meter nodig, met als kleur: Warm Wit. Het liefst 1 welke ik meteen kan aansluiten op het 220v net.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
EN-IS schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:16:

Ze hadden ook al een account hier gemaakt en in het chinese smartphone topic werden we al uitgenodigd om te komen :o

• hars73

hars73

BaZnGaNL schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:25:
Ik zoek voor mijn zoon een led strip voor onder zijn bed, zo kan hij namelijk lekker spelen. Alleen welke is van goede kwaliteit uit China? Ik heb zo rond de 2,5 meter nodig, met als kleur: Warm Wit. Het liefst 1 welke ik meteen kan aansluiten op het 220v net.
Volgens mij heeft de Action die dingen ook liggen voor (relatief) weinig! Weet alleen de kwaliteit niet.. en die zijn 5 meter lang inclusief dim mogelijkheid en allerlei kleuren met afstandsbediening. 24.95 volgens mij.
Ja.. hebbes: http://www.action.nl/dymo...150led-multicolor-dimbaar

[ Voor 17% gewijzigd door hars73 op 31-10-2014 12:35 ]

• andydewit
hars73 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:29:
[...]

Volgens mij heeft de Action die dingen ook liggen voor (relatief) weinig! Weet alleen de kwaliteit niet.. en die zijn 5 meter lang inclusief dim mogelijkheid en allerlei kleuren met afstandsbediening. 24.95 volgens mij.
Volgensmij 16,95, of dat moet een aanbieding zijn geweest. Op BG zijn ze wel stukken goedkoper, is alleen langer wachten.
Pagina: 1 ... 35 ... 79 Laatste

Dit topic is gesloten.