Het grote 'show je race-rig' topic

Pagina: 1 2 ... 107 Laatste
Acties:

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:38
MetalRush schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:13:
Tja, wat is marktconform... hangt er vanaf wat je wilt. Klein beetje als een auto kopen... wat wil je er mee doen, wat verwacht je er van en wat wil je er aan uit geven :)
Nouja als ik zie hoe het er uit ziet en hoe veelzijdig het is, hoeft niet gratis te zijn, lijkt me dit behoorlijk in de richting, zeker als je alles op maat aangeleverd krijgt :)
Je zou een behoorlijk ingewikkelde constructie moeten bedenken om verschillende zithoudingen te willen simuleren.
De stand van je stoel, stuur en pedalen zijn aan elkaar gelinked. Om er één te wijzigen, lijkt mij niet handig/verstandig.
Correct, het moet enkel snel zijn om te verwisselen.. Het rijd gewoon te super raar als je in een openwheeler houding je opel corsa met H-bak bestuurd en groot rond stuur voor je harses... Probeer het maar eens uit voor de grap ;)
Mijn stoel is in alle standen te verzetten; hoogte (zij het maar een aantal cm), kantelen en leuning.
De stand van het stuur en pedalen bepalen echter hoe je lekker zit. Veel marge heb je daar niet.
Je laatste vraag snap ik niet helemaal... De hoogte is aanpasbaar te maken (of direct op de juiste hoogte te maken). In mijn setup is deze statisch. (volgens mij bij de meeste sim-rigs zo).
Ik wil wel een racestoel en geen luxe auto stoel, ik rijd ook enkel race wagens, alles wat ik in het echt dus niet kan... Hoogte van het stuur aanpassen is puur om te corrigeren voor een groot rond stuur of een formule style stuur. Bijvoorbeeld, als je een fatsoenlijke openwheeler zithouding hebt kijk je net over de bovenkant van het spatschermpje in de cockpit heen. Als je een rond stuur dan op je base zet, kijk je ten alle tijden volle bak tegen dat dikke stuur aan en zie je dus geen reet.. Vandaar dat ik dacht, als je naast je zitpositie ook je stuurhoogte kunt verstellen, moet je volgens mij een heel eind kunnen komen. Dan is het alleen nog zaak om de stoel-hoek aan te kunnen passen met wat vleugelmoeren en je bent klaar.
Ik heb overigens de tekening en het boodschappenlijste uit een backup terug weten te halen :)

Bouwtekening
Boodschappenlijstje
Die boodschappenlijst is op de bout en moer nauwkeurig. Ik heb later nog wat extra boutjes en moerplaatjes gekocht (ook omdat ik een kleine modificatie op de schakelmount heb aangebracht). Tevens had ik te weinig 'KAP 40x40' besteld (de leverancier had geen 120x40 tijdens mijn bestelling, dus heb ik drie kapjes 40x40 op de staanders van de base-mount gemonteerd).
Kan er niet bij :)

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Een korte/kleine impressie van mijn "Sim rig", voor diegenen die daar om vroegen :)

Ik zal die files elders plaatsen... dat gaat zo niet werken :X

Fix0red :>

[ Voor 16% gewijzigd door MetalRush op 11-12-2014 18:33 ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• Schuey
Netjes joh, die bureaustoel staat er maar verloren bij nu 8)

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Zo linkjes gefixed. 8)

Die Maxnomic krijgt nog genoeg uurtjes te verduren hoor :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:55
Niemand? Vind 2 stoelen ook zo overdreven.
Als iemand een andere stoel mooi vind van FK Shop en er dus ook 1 wil maar geen 2, misschien is samen overleggen en misschien vinden we wel een stoel die wel allebij mooi vinden.
Yannick97 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:18:
Allemaal gave builds! Zijn er hier nog mensen die van plan zijn hun stoel te vervangen of zelf een rig te bouwen?

Ik zou graag een stoel bij FK Shop bestellen maar is allemaal per 2....
Iemand interesse in dit Stoeltje!? Dan kunnen we ze samen bestellen en hebben we er allebij een :P

Hoor graag van een geinteresseerde!

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekker_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11-2023
MetalRush schreef op donderdag 11 december 2014 @ 18:14:
Een korte/kleine impressie van mijn "Sim rig", voor diegenen die daar om vroegen :)
[video]

Ik zal die files elders plaatsen... dat gaat zo niet werken :X

Fix0red :>
Ziet er goed en doeltreffend uit.

Binnenkort tijdens de kerstvakantie maar is wat gaan bestellen en knutselen bedankt voor het uploaden van de files op een toegankelijke plaats! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

You're welcome, Stekker_
Credits gaan echter uit naar de eigenaar van de tekening: T. Draijer.

Laat je ons, hier, ook meegenieten van jouw vorderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Yannick97 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:46:
Niemand? Vind 2 stoelen ook zo overdreven.
Als iemand een andere stoel mooi vind van FK Shop en er dus ook 1 wil maar geen 2, misschien is samen overleggen en misschien vinden we wel een stoel die wel allebij mooi vinden.
[...]
Ik ken FK zelf niet, maar van het Duitse forum heb ik begrepen dat de kwaliteit zo slecht is dat je er bij motion simulators al helemaal niks aan hebt omdat het alle kanten op flubbert onder het bewegen. Kan ook bijna niet anders voor dat geld. Zelfs voor een fiberglas kartkuipje ben je al meer kwijt dan dit!

Geef gewoon iets meer geld uit voor een fatsoenlijk stoeltje, daar ga je geen spijt van krijgen. Bijv. deze: http://www.biesheuvel.nl/product/30889/fia_ltec_pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
HvB83 schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:33:
[...]

Ik ken FK zelf niet, maar van het Duitse forum heb ik begrepen dat de kwaliteit zo slecht is dat je er bij motion simulators al helemaal niks aan hebt omdat het alle kanten op flubbert onder het bewegen. Kan ook bijna niet anders voor dat geld. Zelfs voor een fiberglas kartkuipje ben je al meer kwijt dan dit!

Geef gewoon iets meer geld uit voor een fatsoenlijk stoeltje, daar ga je geen spijt van krijgen. Bijv. deze: http://www.biesheuvel.nl/product/30889/fia_ltec_pro
Dank voor je reactie, had ik niet gevonden maar ik vond de prijs was idd ook wel erg aan de lage kant. Ik dacht, voor 80 euro is de moeite waard, is het dan niks alsnog pech gehad. Zelf prijzen ze aan alsof je er echt mee kan racen. Heb een aantal keer met ze over en weer gemaild en toen vroegen ze in welke auto ik ze wou plaatsen 8)7 . Maar ik zoek wat anders dan _/-\o_

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SarcasmO
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04 19:12
Voor mij wordt het ook tijd om mijn rseat evo 3 te vervangen door wat stevigers.
Ik denk al jaren aan een 8020 setup sinds ik de eerste foto's daarvan heb gezien op de verschillende forums maar tot nu toe voldeet de rseat nog net.
Met de csw v2 wordt het me toch te gammel dus tijd om op te waarderen.
Voor de andere mensen die ook graag willen experimenteren is er een hele simpele en handige design tool die ik laatst tegen kwam terwijl ik aan het zoeken was naar een profiel leverancier:
http://www.maytec.org/maycad_e.html
Hiermee kun je heel simpel een ontwerp maken en een pdf laten genereren met de benodigde lengtes.
Ik ben van plan om bij Modis bestellen en dan een combi van Henkus zen setup en de Henning Piez gebaseerde setup te maken.
De manier waarop de pedalen worden bevestigd staat me niet aan bij de Piez setup en vindt die in het design van Henkus veel fijner.
De basis van mijn pedalen wil ik namelijk vlak of onder een kleine hoek hebben maar wel een stukje van de grond.
Verder moet ik ook nog even kijken of ik direct ook een andere stoel ervoor bestel of die van rseat nog even gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
Kent iemand nog een mooie winkel o.i.d. voor een mooie stoel?
Ik wil wel echt een sportief model. Zo'n idee heb ik niet bij een ASS of Scheel stoel. (Al heeft een originele VW Up stoel dat weer wel)
Heb al een aantal keer StoelenPaleis voorbij zien komen, ben ik ook geweest alleen viel echt buiten mijn budget en voor hetzelfde geld heb ik een nieuwe Sparco R100... (Zou ik dat liever doen)
Ik hoor graag van iemand en heb je wat te koop PM aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:12

Phydomir

Dennis

Wist niet dat er dit topic was dus bij deze maar even een schaamteloze crosspost vanuit het iRacing topic:

Vlak voor kerst mijn Heusinkveld Engineering Pro Pedals binnen gekregen, mijn 8020 profielen van Motedis en Sparco R100 stoel voor mijn nieuwe rig. De stoel komt bij Biesheuvel vandaan.

Afbeeldingslocatie: http://u.cubeupload.com/PhydomiR/zQaCgm.jpg
De rig helemaal compleet. De 8020 profielen vast gemaakt aan de MDF vloer van mijn oude rig die op wieltjes staat. Hierdoor kan ik makkelijk de rig aan de kant schuiven als ik mijn PC normaal wil gebruiken. Door de XFX monitor stand kan ik binnen een minuut mijn normale bureau ombouwen tot sim.

Afbeeldingslocatie: http://u.cubeupload.com/PhydomiR/b8wllI.jpg
Ik had nog een klein stukje rest profile over en een icemat liggen die ik niet gebruik. Deze heb ik als laatste nog gemonteerd (had ik van te voren niet uitgedacht) zodat ik een iets betere plek heb voor mijn muis. Vast geklemt tussen hoekstukken. Deze zijn eigenlijk gemaakt om twee profielen aan elkaar te monteren maar met een beetje creativiteit houd het ook de icemat op zijn plek. Onder de icemat zit een stukje profiel van zo'n 10cm, wat genoeg ondersteuning biedt voor de icemat.

Afbeeldingslocatie: http://u.cubeupload.com/PhydomiR/uo4X2O.jpg
De Heusinkveld Engineering Pro Pedals gemonteerd. Heb het reeds getest en kan eigenlijk geen flex in de rig ontdekken. Ondanks de enorme kracht die je kunt zetten op de pedalen. Als je de rem maximaal wil benutten moet je 55KG drukken. Om comfortabel te kunnen racen trek ik dat nu niet. In de calibratie software kom ik tot zo'n 2600 van de 4000 stapjes als ik "normaal" rem.

Afbeeldingslocatie: http://u.cubeupload.com/PhydomiR/l3CCNX.jpg
Zo staat het er bij in sim opstelling. Ik moet alleen de schermen nog iets lager zetten omdat ten opzichte van mijn oude opstelling de stoel iets lager staat.

Inmiddels staan mijn schermen lager en heb ik nog wat dingetjes aangepast. De stoel staat nu 3cm meer naar achteren omdat ik met de rugleuning in de ideale positie te ver naar voren zat. Hierdoor kwamen echter de pedalen iets te ver weg te staan waardoor ik echt mijn been moest strekken, die staan dus nu iets verder naar voren. Teven een houder gemaakt voor mijn telefoon waardoor ik nu precies door het stuur heen kan kijken op mijn Dash Meter Pro. Dat ziet er ongeveer zo uit: Afbeeldingslocatie: http://u.cubeupload.com/PhydomiR/1Bx4Pv.jpg.
Alleen heb ik nu een heel basic telefoon houdertje gemonteerd daardoor mijn telefoon niet meer los in het profiel staat maar stevig vast zonder kans op beschadigingen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Ziet er goed uit Phydomir! Heb je die profielen zelf gezaagd, of heb je alles pasklaar door Motedis laten aanleveren?

Hier gister ook m'n bucketseat binnengekregen en toevallig voor een zacht prijsje een Buttkicker mini lfe op marktplaats kunnen scoren, om eens te kijken of Simvibe wat toevoegt (ik denk dat ik het antwoord al weet..).

Op een ander forum zijn ze op dit moment bezig om een eigen motionseat op basis van SCN6'jes te ontwikkelen; de Simxperience-setup met de zwakkere 5'jes vind ik onnodig veel ruimte innemen. Dit geeft mij mooi de gelegenheid om eerst de rest op orde te brengen, te bedenken hoe ik het rig precies wil hebben en beginnersfoutjes zoveel mogelijk te beperken door nu alvast te kijken hoe het in de praktijk gaat. In de tussentijd hoef ik me hoe dan ook niet te vervelen, want ik wil ook nog een OSW-wiel bouwen.

Daarom voor nu nog geen 8020-rig, maar gewoon een woodrig. Het hout had ik voor de kerst al op maat gezaagd en de HE Pro pedals liggen ook al klaar. De basis zit in elkaar, de pedalen zijn geschroefd en provisorisch heb ik al even getest hoe het zit. Ik hoop deze week tijd te vinden om het af te maken en dan ook wat fotootjes te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

HvB83 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:37:
Ziet er goed uit Phydomir! Heb je die profielen zelf gezaagd, of heb je alles pasklaar door Motedis laten aanleveren?
Heb alles op maat zaten zagen door Motedis. De maten heb ik bepaald aan de hand van de (houten) rig die ik hiervoor had.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 20:22
Ik doe ook al een tijdje aan simracing, tegenwoordig doe ik Endurance races bij VEC (rF2), hiervoor ben ik nog een tijdje actief geweest bij Formula Simracing. Ik zou ook erg graag een rig willen zoals hierboven worden getoond, maar heb er helaas de ruimte niet voor.

Ik heb echter ook een SLI Pro display voor op mijn stuur, ik ben benieuwd of hier meerdere zijn die zo'n ding bezitten? Hij zit nu met een vrij lelijke constructie op mijn stuur dus ik ben benieuwd wat anderen hiermee hebben gedaan.

Voor de geinteresseerden, dit is het display.

https://www.youtube.com/watch?v=XtY4UzDFUio

Ik ben trouwens diegene die rijdt.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Phydomir schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:51:
[...]

Heb alles op maat zaten zagen door Motedis. De maten heb ik bepaald aan de hand van de (houten) rig die ik hiervoor had.
Gave Rig. Hoe heb je profielen aan elkaar gezet die evenwijdig lopen? Als ik dit zo zie dan denk ik dat ik zelf ook maar eens moet gaan passen en meten. Zal mijn vriendin ook wat prettiger vinden :X als ik eea makkelijker weg kan zetten. Heb namelijk nog wat extra ideeen als ik het zo zie. Gewoon complete rig mobiel maken en met 1 stekker aansluiten. Eventueel 2 als ik heb bedraad aan het netwerk wil hangen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-09 13:13
Phydomir schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:51:
[...]

@Phydomir: ziet er heel fraai uit. _/-\o_ Ik overweeg ook om een rig via motedis aan te schaffen. Heb wel een paar vragen vwb jouw ervaringen:

Ken je de kant-en-klare versie van motedis en heb je hier bewust niet voor gekozen?
http://www.motedis.com/sh...Racing-Rig-SEMI::865.html

Mag ik vragen hoeveel jij voor deze setup kwijt was?

Welke dikte alu heb jij voor gekozen?

Hoe is de kwaliteit bij forse Force Feedback (ik heb een t-500 stuur) stabiel? trillingen?

Hoor graag jouw ervaringen, alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Als ik even antwoord mag geven, ik heb zelf via Heusinkveld Engineering de motedis rigs aangeraden gekregen door hun stevigheid voor stevige stuursystemen (geen t500) en zware pedalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
Schuey schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:59:
Als ik even antwoord mag geven, ik heb zelf via Heusinkveld Engineering de motedis rigs aangeraden gekregen door hun stevigheid voor stevige stuursystemen (geen t500) en zware pedalen.
Dat is nog eens een snelle reactie!:)
Begrijp ik het dan goed dat jij deze semi race rig hebt zoals in de link staat?
Ziet er ook wel vrij solide uit moet ik zeggen. Heb ook houten diy rigs overwogen, maar dit is flexibel, te verplaatsen en makkelijk uit te breiden en aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Helaas, geen rig voor deze sloeber voorlopig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
Schuey schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:12:
Helaas, geen rig voor deze sloeber voorlopig :P
je hebt de rig "aangeraden gekregen" lees ik nu :)
Hij wordt dan in ieder geval door de community als goed bestempeld. Mooi! Net een mail verstuurd naar motedis over levertijden en mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

MR_VIPER schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:30:
[...]

Gave Rig. Hoe heb je profielen aan elkaar gezet die evenwijdig lopen?
Alle profielen zitten vast met dit soort verbindingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.motedis.com/shop/images/product_images/info_images/1057_0.jpg
ziconl schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:44:
[...]

@Phydomir: ziet er heel fraai uit. _/-\o_ Ik overweeg ook om een rig via motedis aan te schaffen. Heb wel een paar vragen vwb jouw ervaringen:

Ken je de kant-en-klare versie van motedis en heb je hier bewust niet voor gekozen?
http://www.motedis.com/sh...Racing-Rig-SEMI::865.html

Mag ik vragen hoeveel jij voor deze setup kwijt was?

Welke dikte alu heb jij voor gekozen?

Hoe is de kwaliteit bij forse Force Feedback (ik heb een t-500 stuur) stabiel? trillingen?

Hoor graag jouw ervaringen, alvast bedankt! :)
Die kant en klare versie kende ik niet. Ziet er wel goed uit.
Deze rig was incl. stoel zo'n 600 euro. Waarvan 300 aan het aluminium en bevestigingsmateriaal.
Ik heb voor de gehele rig gekozen voor 30*60 behalve de profielen die schuin staan, die zijn 30*30 en waar mijn stuur op bevestigt is, die is 120*30 en heeft ook een ander profiel.
Door die extra (schuine) versteviging zit er in dat gedeelte totaal geen flex. Ik heb zelf een Fanatec GT3RS en speel in iRacing met de force feedback op zo'n niveau dat de force feedback meter net niet in het rood staat. Grote kans dat er in de zomer een SimXperience Accuforce komt en ook die schroef ik hier zonder twijfel op, dat blijft wel staan. Wel zal ik dan nog iets moeten verzinnen qua beverstiging omdat dat stuur wat dieper is. Er staat meer kracht op het gedeelte waar de pedalen op zitten en daar merk ik een heel klein beetje flex maar dat is verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
@Phydomir

Hoe snel was het bestellen bij motedis? Heb gisteren gemaild en gebeld, maar geen reactie.

Verder: hoe weet je welke schroeven je nodig hebt? Ik kom daar via de site niet goed uit. Zeker ook vwb het bevestigen van het stuur en de stoel op het frame: zijn daar speciale schroeven voor en hoe heb je deze vastgezet? Alvast bedankt voor je hulp!!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Mijn bestelling bij Motedis was er met een kleine week.

Ik heb gekozen voor Profile 30 B-Type slot 8 profielen en als je op de site kijkt zie je onder accessoiries ook dat type profiel. Zo kun je de juiste spullen bij elkaar zoeken. Als je dan bijvoorbeeld kijkt naar het bracket om de profielen aan elkaar te zetten dan zie je ook de optie om die te bestellen met een schroefkit. Dan heb je zeker de goede. Bij de info van dat bracket staat ook een filmpje waarin wordt getoond hoe je die profielen aan elkaar vast maakt.

Wat betreft het stuur. Hiervoor heb ik vier gaten geboord door het profiel heen en vast gezet met vier 50MM M6 bouten. Maar dit verschil per stuur. M6 is geloof ik wel een standaard maat daarvoor maar de hoeveelheid extra centimeters ten opzichte van de dikte waar de bout doorheen moet kan verschillen.
Mijn stoel is van Sparco en ik heb daarvoor ook een losse universeel frame van Sparco besteld. De stoel zit op het frame en die zit weer aan de rig met 4 40MM M6 bouten die met dit soort moeren vast zitten. Als je die goed aandraait zetten die zich klem in het profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
Thx voor de uitleg. Nogmaals, ziet er strak en profi uit! Ik heb maar de semi rig besteld, daar zitten alle benodigde materialen bij. Eerst maar eens meemaken hoe dat bevalt. Wanneer nodig kan ik altijd nog uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:14

Bruzski

watte ??

inmiddels aantal fotos bijgewerkt met mijn msi 970 sli setup :)
fotos volgen nog van mijn nieuwe Zalem EVE Triple screen setup

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/z3qxz6jwb/IMG_20141125_182046.jpg

☁ Tech Junky | Smart Things | Motivator | rFactor 2 Sim GT3 Pro ☁ (ICQ 8297373)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Wist nou niet of ik het hier of in het simracing Q&A moest posten.. Aangezien het hier om rigs gaat vraag ik het toch maar hier.

Ik heb een tijd terug een TH8RS tweedehands overgenomen, deze is zonder sequential plate gekomen (ging er van uit dat deze er bij zou zitten, eigen schuld.. Stom!). Later contact opgenomen met de verkoper en die wist geeneens dat er een sequential plate bij hoorde! Hij/zij had hem ook overgenomen en heeft nog aan de eigenaar daarvoor gevraagd maar die heeft nooit meer gereageerd.

Nu is het mogelijk om via internet sequential shifter plates te bestellen, maar hier ontbreekt een veer (die dus bij de originele plate zit).. Iemand die weet welke ik nodig heb of waar ik deze kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Gek idee misschien hoor... maar Thrustmaster misschien? die kunnen je vast wel verder helpen.
Gewoon verhaal even uitleggen, neem aan dat ze je zo een plaat kunnen sturen, prijs kan ik uiteraard niet raden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:46

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Shit verkeerd topic, ik gaan het volgende in het jusite topic zetten en dan een link hier plaatsen.

Damic in "Simracing Q&A topic"

[ Voor 251% gewijzigd door Damic op 26-01-2015 11:40 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski

Bruzski

watte ??

mijn nieuwe Zalem Eve triple screen mounts :)

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/uoo7mhy75/10950499_1072640262762285_1812171895_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWeetHetNiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-08-2024
Zo mijn G27 is binnen, nu de rest nog :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
Bruzski schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:39:
mijn nieuwe Zalem Eve triple screen mounts :)

[afbeelding]
Wow, ziet er fraai uit! Fanatec shifter? Die zoek ik ook, maar enkel bij fanatec te bestellen momenteel:s

Ben wel benieuwd hoe je gehele rig er uitziet..wil je meer pics posten?

Ben momenteel ook bezig met bouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
[quote]Phydomir schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 17:24:
[...]

Alle profielen zitten vast met dit soort verbindingen:

Hey Phydomir, ik heb inmiddels een rig van motedis gemaakt. Erg tevreden, echter heb ik je hulp nodig:)
Hoe heb jij die schuin staande profielen bevestigd? Ik heb dezelfde verbindingsstukken als jij, maar geen idee hoe te bevestigen. Kan jij dit uitleggen, wellicht met een foto(s)? Ik kom er niet uit. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Als je die 45 graden hulpstukken incl. materiaal hebt dan is het aan de ene kant hetzelfde als alle andere en aan de andere kant kun je een van de bouten gebuiken. Deze zijn self-tap. Kost alleen wel wat kracht en moeite en je moet zorgen dat je profiel goed vast staat om de draad te kunnen tappen. Als je eenmaal het begin hebt dan gaat de rest heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Iemand met een mooie setup die ook nog z'n 3 schermen kan gebruiken voor andere games? Door de playseat op te schuiven bijvoorbeeld? Ik zie veel setups die alleen voor racesims worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:13

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik kan het toetsenbord met plek voor muis op mijn schoot (of eigenlijk erboven) draaien en dan is het gewoon een werkplek.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
JoepW schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:13:
Ik kan het toetsenbord met plek voor muis op mijn schoot (of eigenlijk erboven) draaien en dan is het gewoon een werkplek.
Ik zie het nu inderdaad. Valt moeilijk te zien bij de Tweakers beelden. :) Dat is wel ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski

Bruzski

watte ??

ziconl schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 06:56:
[...]

Wow, ziet er fraai uit! Fanatec shifter? Die zoek ik ook, maar enkel bij fanatec te bestellen momenteel:s

Ben wel benieuwd hoe je gehele rig er uitziet..wil je meer pics posten?

Ben momenteel ook bezig met bouwen..
hey zico,

meer fotos kan je vinden in mijn onderschrift, inmiddels zijn ook mijn 2 gtx970 kaarten retour naar alternate en computerland ivm de bekende vram issues en ben ik nu voorzien van gtx980 sli kaartjes, volgende upgrade ivm pCars is een accuforce wheel set :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:27

backupdevice

Boeh!

Ik ga einde van de maand ook een rig bestellen. Zelf maken zit er niet in. Als ik het goed heb gezien zijn er hier drie merken die betaalbaar zijn.

Obutto Ozone
Omega.
Playseat

Als ik zo naar de Obutto en de Omega kijk, ziet de Omega er meer "value for bucks " uit, maar lees ik hier meer goede verhalen over Obutto.

De playseat is denk ik niet zo geschikt voor mij aangezien er geen mogelijkheid is om het scherm meteen achter het stuur te plaatsen.

Mijn gevoel gaat voor de Ozone....

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziconl
Bruzski schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 11:03:
[...]

hey zico,

meer fotos kan je vinden in mijn onderschrift, inmiddels zijn ook mijn 2 gtx970 kaarten retour naar alternate en computerland ivm de bekende vram issues en ben ik nu voorzien van gtx980 sli kaartjes, volgende upgrade ivm pCars is een accuforce wheel set :)
Gaaf man, wat een setup. Accuforce is wel mega investering toch? Ik ben zelf bezig met een rig bouwen met 27" triple 1440p setup. Zodra het er op begint te lijken zal ik ook wat foto's plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik heb gisteren voor een prikkie een Logitech G25 gekocht. Werkt fantastisch alleen is er duidelijk bij gerookt. Er zit een hele vieze lucht in die ik er niet zomaar uit krijg. Heeft iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:51

Arfman

Drome!

Ik denk met zeepsop voorzichtig je stuur afnemen en de plastic kappen. Kijk uit bij de ventilatiegaten, dat je daar niet water naar binnen laat lekken. Anders zou ik het ook niet weten.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
nick_haak schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:35:
Gek idee misschien hoor... maar Thrustmaster misschien? die kunnen je vast wel verder helpen.
Gewoon verhaal even uitleggen, neem aan dat ze je zo een plaat kunnen sturen, prijs kan ik uiteraard niet raden ;)
Dik een maand verder en heb eindelijk de bestelling kunnen plaatsen voor de sequential plate.. €15,20 incl shipping.. Ben erg benieuwd of die veer er ook bij zit, heb het in het mailverkeer 2 x gevraagd maar kreeg geen duidelijk antwoord. Die plate heb ik sowieso nodig dus hopen inclusief veer en anders moet ik zelf maar iets verzinnen.

Nu hopen dat het verzenden iets sneller bij TM gaat als mail verkeer want dat is daar echt een ramp :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Haha, dat heeft inderdaad wat tijd gekost dan.

Hopelijk zit alles erbij, kan je weer aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
Vandaag de sequential plate ontvangen inclusief de veer die ik nodig had! Kortom voor €15,20 en anderhalve maand lang mailen heb je een nieuwe :9 Word vanuit FR verstuurd dus is eigenlijk zo binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Iuigi schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 14:23:
Ik heb gisteren voor een prikkie een Logitech G25 gekocht. Werkt fantastisch alleen is er duidelijk bij gerookt. Er zit een hele vieze lucht in die ik er niet zomaar uit krijg. Heeft iemand daar een oplossing voor?
Bij parfumeriezaken heb je altijd van die bekertjes / zakjes met koffie bonen erin. Geurtje geroken, daar aan ruiken en de geur is weg. It's magic. Mijn huidige spiegelreflex was ook van een roker overgekocht, heb 'm een tijdje met een sok gevuld met koffiebonen laten luchten. Buitenlucht maar wel droog natuurlijk. Rook het al snel niet meer, ik denk dat luchten alleen al zou helpen. Het gesuggereerde licht vochtige sopje ook.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
Ik ben van plan ook een racerig te bouwen met profielen van Motedis aangezien deze iets goedkoper zijn. Hierbij heb ik wel naar het boodschappenlijstje van MetalRush gekeken. Hierin staan T-Sleufmoeren (Onderaan) van Stappenmotor, maar ik kan geen vergelijkende moeren vinden bij Motedis, kijk ik verkeerd of zouden die van Stappenmotor ook passen?
Ik wil het 40mm profiel bestellen met als het past M6 boutjes (En anders gewoon M8, zoals het eigenlijk hoort bij dat profiel)

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Yannick97 op 10-03-2015 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvB
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-08 14:31
Zal dit weekend even kijken of ik mijn rig hier kan 'showen' :)

Hij is zelf gebouwd om een racestoel uit een Porsche 911 Cup.

Speel vooral rFactor op mijn laptop. Geweldig spel en de laptop kan het aan op hoge settings :)
Laatste tijd speelde ik het vooral met mn LG G3 in mijn VR cardboard achtige headset. door middel van Trinus Gyre. Alsof je er zelf in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 23:43

MikeVM

- Baloo -

iemand ervaring met deze rigs?

Afbeeldingslocatie: http://www.motedis.com/shop/images/product_images/popup_images/866_1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.motedis.com/shop/images/product_images/popup_images/866_2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.motedis.com/shop/images/product_images/popup_images/866_3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.motedis.com/shop/images/product_images/popup_images/866_4.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.motedis.com/shop/images/product_images/popup_images/866_5.JPG
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/kpcrexpert-148tkns.jpg

http://www.motedis.com/sh...Piez-RIG-Expert::866.html
YouTube: Rig Alu

de basisset kost zo'n 300euro +40 euro verzending.
triplemonitor stand kost nog eens 200 euro.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Kijk eens ietsje hoger :P

Deze rigs zijn me door iemand van Heusinkveld Engineering aangeraden zelfs vanwege prijs/kwaliteit verhouding, veel van hun klanten maken er gebruik van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Welke aanpassing zou je dan beste kunnen maken als tableau voor je stuur. Gewoon plank erop schroeven of iets anders?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ik zou zoiets doen als Phydomir gedaan heeft, alleen dan een met een alu plaatje ertussen zodat je niet hoeft te boren in je profiel en met 2 losse profielen ipv 1 brede. Op deze manier kun je de hoek veranderen, naar voor/achter en links/rechts aanpassen :)

Ben zelf nog steeds aan het brainstormen over een hopelijk toekomstige rig, moet kunnen wisselen tussen openwheeler en GT. Het makkelijkst is volgens mij om te zorgen dat ik de stoel kan verwisselen met een paar draaiknoppen en vervolgens wat schuiven met pedalenset en stuurhoogte en klaar. Zou in mijn beleving 5 minuten werk moeten zijn.. ben echter benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat er ruimte/budget voor is :X

[ Voor 51% gewijzigd door Schuey op 23-03-2015 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-09 12:34
Schuey schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:57:
Ik zou zoiets doen als Phydomir gedaan heeft, alleen dan een met een alu plaatje ertussen zodat je niet hoeft te boren in je profiel en met 2 losse profielen ipv 1 brede. Op deze manier kun je de hoek veranderen, naar voor/achter en links/rechts aanpassen :)

Ben zelf nog steeds aan het brainstormen over een hopelijk toekomstige rig, moet kunnen wisselen tussen openwheeler en GT. Het makkelijkst is volgens mij om te zorgen dat ik de stoel kan verwisselen met een paar draaiknoppen en vervolgens wat schuiven met pedalenset en stuurhoogte en klaar. Zou in mijn beleving 5 minuten werk moeten zijn.. ben echter benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat er ruimte/budget voor is :X
Of dit natuurlijk http://www.motedis.com/sh...ing-wheel-mount::882.html

Dan kan je zo te zien het stuur naar links/rechts en voor/achter verstellen. 8)
(Misschien zie ik het fout hoor.)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:28
Nou, die van mij ook maar eens tonen dan.. Voor diegene die het gevolgd heeft, ik ben sinds dit weekend weer begonnen met iRacing.. En gisteren kwamen we erachter dat mijn tv dus nogal wat input lag heeft en ik daardoor simpelweg tijd verlies.. Gisteren direct al op de monitor gaan rijden, maar die stond nog bij mij op mijn gewone werk bureau, dus heb een apart bureautje gehaald voor mn 'simrig'.

Wat zien we:
Playseat Evolution White (ooit nog vervangen door iets anders denk ik)
Logitech G27
Teufel Aureol Massive
20" en 19" monitoren die ik nog had staan
Mn game pc, eigenlijk amper een idee van wat er in zit, maar volgens mij een AMD x6, een 5770 in Crossfire opstelling en nog 16gb ram volgens mij..

Afbeeldingslocatie: http://arjandev.io/_share/mancave/IMG_0715_t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://arjandev.io/_share/mancave/IMG_0716_t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Even een update:

G27 gaat weer terug, toch niet wat ik wilde en kon een fanatec gt3 rs + clubsport pedals op de kop tikken

Heb mijn thunderbolt scherm verkocht, dus dan is er financieel plaats voor 3 x monitor setup.. En zal ik 3x24" of 3x27" doen?

Nu komt alleen de grote vraag! Zal ik mijn playseat ook gaan vervangen door iets als een simrig of voorlopig nog even zo houden?

Ben eigenlijk aan het kijken naar de Obutto Ozone, Motedis of heeft iemand nog andere suggesties?

[ Voor 3% gewijzigd door Scr33x0r op 15-04-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
Scr33x0r schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:30:
Even een update:

G27 gaat weer terug, toch niet wat ik wilde en kon een fanatec gt3 rs + clubsport pedals op de kop tikken

Heb mijn thunderbolt scherm verkocht, dus dan is er financieel plaats voor 3 x monitor setup.. En zal ik 3x24" of 3x27" doen?

Nu komt alleen de grote vraag! Zal ik mijn playseat ook gaan vervangen door iets als een simrig of voorlopig nog even zo houden?

Ben eigenlijk aan het kijken naar de Obutto Ozone, Motedis of heeft iemand nog andere suggesties?
Ik zou gaan voor iets van Motedis, erg modulair en makkelijk uitbreidbaar met een beetje rekenwerk. Een playseat had ik persoonlijk zelf al nooit gedaan, maarja je stapt er toch vanaf :P
Zelf zou ik als het enkel voor racen is voor 3x27" gaan, als je je scherm(en) direct voor je stuur mount, voor andere tasks zou ik gaan voor 3x23 a 24". (Is uiteindelijk allemaal persoonlijke keuze he :P )

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Yannick97 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:41:
[...]

Ik zou gaan voor iets van Motedis, erg modulair en makkelijk uitbreidbaar met een beetje rekenwerk. Een playseat had ik persoonlijk zelf al nooit gedaan, maarja je stapt er toch vanaf :P
Zelf zou ik als het enkel voor racen is voor 3x27" gaan, als je je scherm(en) direct voor je stuur mount, voor andere tasks zou ik gaan voor 3x23 a 24". (Is uiteindelijk allemaal persoonlijke keuze he :P )

Succes!
Probleem wat ik met motedis heb is dat ik dan ook weer een stoel moet en ik direct 600+ kwijt ben.. Een ozone is nog goed te betalen, 550e incl alles.. Een revolution is voor nu ook te duur.. of ik blijf nog ff op mn playseat en wel 3 monitoren op mn bureautje.. en dan switch ik wel als het geld is naar iets beters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
Scr33x0r schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:48:
[...]

Probleem wat ik met motedis heb is dat ik dan ook weer een stoel moet en ik direct 600+ kwijt ben.. Een ozone is nog goed te betalen, 550e incl alles.. Een revolution is voor nu ook te duur.. of ik blijf nog ff op mn playseat en wel 3 monitoren op mn bureautje.. en dan switch ik wel als het geld is naar iets beters..
Perse een stoel van €200+ euro nodig dan? Ik ben naar een sloper gegaan en krijg ergens in de komende weken een stoel uit een Honda Prelude, perfect te gebruiken als racestoel. Uiteindelijk ben ik ook wel van plan om een Sparco R100 te halen, maar om mee te beginnen is dit netjes.
Ik zou daar eens naar kijken?

Succes verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ja zal eens kijken :-) Hoeft niet op stel en sprong natuurlijk :)

Maar als ik motedis kijk:

Number Item Single price Total Remove
Verkäufer: Motedis UG
KPCR Piez RIG Expert 239,41 € 239,41 € Delete
KPCR Triple Screen Halterung bis 29 Zoll Monitore 158,74 € 158,74 € Delete
KPCR EXPERT RIG Steering wheel mount 45,37 € 45,37 € Delete
plus MwSt. 19%: 84,27 €
Sub-total: 527,79 €

Totaal al 528, zonder stoel?

Waar ik wel mee zit, ik heb nu 2x een HD5770 in mn PC in Crossfire, deze hebben allebei 2xDVI, 1xHDMI en 1x DP, maar stel ik wil 3 of misschien zelfs 4 schermen (1 voor telemetrie), lukt dat dan hiermee of moet ik nog weer gare adapters kopen?

[ Voor 36% gewijzigd door Scr33x0r op 15-04-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
Scr33x0r schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:16:
Ja zal eens kijken :-) Hoeft niet op stel en sprong natuurlijk :)

Maar als ik motedis kijk:

Number Item Single price Total Remove
Verkäufer: Motedis UG
KPCR Piez RIG Expert 239,41 € 239,41 € Delete
KPCR Triple Screen Halterung bis 29 Zoll Monitore 158,74 € 158,74 € Delete
KPCR EXPERT RIG Steering wheel mount 45,37 € 45,37 € Delete
plus MwSt. 19%: 84,27 €
Sub-total: 527,79 €

Totaal al 528, zonder stoel?

Waar ik wel mee zit, ik heb nu 2x een HD5770 in mn PC in Crossfire, deze hebben allebei 2xDVI, 1xHDMI en 1x DP, maar stel ik wil 3 of misschien zelfs 4 schermen (1 voor telemetrie), lukt dat dan hiermee of moet ik nog weer gare adapters kopen?
Dat is inderdaad zonder stoel, maar met geluk heb je een sloperij die je het stoeltje wel wil sponsoren als je een fototje laat zien van wat je van plan bent.

Volgens mij moet dit gewoon lukken inderdaad, 4x DVI zou ik dan doen als je voor redelijke IPS panelen gaat, dan heb je namelijk 75hz in plaats van 60 (Altijd interessant natuurlijk! Vooral icm iRacing, die niet zo zwaar is)

Zelf ga ik mijn simrig bouwen op het moment dat ik mijn andere slaapkamer krijg (Eind volgende week :D ) Ik heb de tekeningen van dezelfde "onderdelen" gedownload en zelf een lijstje gemaakt van wat ik nodig heb. Wel iets duurder, maar dan ben ik 100% zeker dat ik overal kapjes voor heb, sommige dingen verstevigd en een andere shiftermount. Dit is zonder monitor mount €400 exact als ik me niet vergis. (Foto's zullen zoiezo volgen)

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Thnx voor je reply..

Vanavond even gespeeld op mn gt3 rs en csp.. wel ff wennen naar de g27 zeg.. met name remmen is heel anders, maar heb het gevoel dat ik het wel veel beter kan doseren.. sta steeds sneller stil :)

Ik ga wel kijken hoe en wat qua rig.. eerst morgen maar 3x24" ophalen, als ik alle setups zie en kijk naar mn 27" thunderbolt, dan heb ik daar niet 3 van nodig :)

Kijken we dan wel weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb 3 keer 22 inch, werkt prima, als je ze direct achter je stuur plaatst. Meer kan ik toch niet zien.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Nou, 4x dvi ging hem niet worden.. had 3 schermen gehaald.. maar iracing moet dan of windowed, of ik moet eyefinity aanzetten, maar dat kan dus niet met 3 schermen over 2 videokaarten.. ze moeten perse op 1 kaart zitten. Heb nu de monitoren terug gebracht en iets duurder ips paneel gekocht met displayport, dan kunnen ze iig op 1 kaart.. dan heb ik nog 1 hele kaart over waar mn scherm voor telemetrie aan kan.. of ik ram hem in crossfire..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
Mijn Rig atm

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/5H0PVR657MVpnGW371wC27rP/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/7SKfGhUBclmNbljrzW3aqCsG/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/LPwz2vyyKhRxUVZQZMFRyunA/full.jpg

de lijst met race spellen is vrij groot maar het meeste doen we toch f1 games zoals de codemaster serie maar ook de aangepaste EA sport 99-01 welke nu 1950 tot 2015 seizoenen heeft plus alle en extra circuits. Hoe leuk is het niet om met een 2015 F1 auto op de oude northsleiffe te kunnen raggen

Maar ook gewoon lekker in 3D knallen met asserto corsa of dirt3

kortom een heerlijk race bakje welke ik om de zoveel tijd opwaardeer

volgende stap wordt een virual device oculus ofzo als die betere resoluties krijgen

liefst zou ik ook een hydraulisch systeem erbij willen maken ooit, maar dan ruzie vrees ik met de dames hier in huis

Processor Intel Core i7 3930K
Moederbord ASUS Rampage IV Black Edition
Geheugenmodule 8x Kingston ValueRam 4GB DDR3-1333 CL9 € 32,50
Videokaart ASUS GeForce GTX 980 Strix 4GB
Harddisk/SSD Mushkin Scorpion Deluxe 240GB € 386,16
Western Digital Caviar Green 2TB (SATA2, 32MB)
Voeding Corsair RM Series 850W
CPU-koeler Cooler Master Nepton 240M
Monitor Acer GD245HQbid
2x Acer X243WD
Toetsenbord Logitech K120
Muis logitech muisje
PC speakerset Logitech X210 2.1
Casefan 3x Noctua NF-F12 PWM € 15,95
Game asserto corsa
Colin McRae DiRT 3 (PC)
F1 2012 (PC) € 49,99
F1 2013 (PC) € 18,98
F1 2014 (PC) € 15,05
Grand Theft Auto V
MotoGP 14 (PC)
rfactor 2
Ride (PC)
The Crew (PC)
Overige 4x ass shakers
buttkicker amp (defect atm)
fanatec crw f1 setje
Logitech G25 Racing Wheel
Monster Cable Beats by Dr. Dre Studio Red
2x nvidia 3d vision glasses
Nvidia 3D Vision Pack
sparco race seat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Nice :) Ik heb ook weer een kleine update..

Stuurtje en pedalen geupdate, gt3 rs + clubsport v1 ipv de G27
En inmiddels 3 monitoren en 1 voor timing etc.:

Afbeeldingslocatie: http://arjandev.io/_share/mancave/IMG_0005_2.jpg

Later de monitor maar rechtsboven gezet, mijn vriendinnetje aan het werk :):
Afbeeldingslocatie: http://arjandev.io/_share/mancave/IMG_0789.jpg

En stiekem al naar allerlei andere dingen aan het kijken, wil eigenlijk een 80/20 frame maken.. denk ik toch leuker dan de obutto, vooral als je zoiets neemt:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2q8vj46.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Scr33x0r op 21-04-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
Scr33x0r schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:40:

[afbeelding]

[afbeelding]

En stiekem al naar allerlei andere dingen aan het kijken, wil eigenlijk een 80/20 frame maken.. denk ik toch leuker dan de obutto, vooral als je zoiets neemt:

[afbeelding]
Wat toevallig haha, ik wil die rig van de onderste foto ook gaan bouwen! Ga dat waarschijnlijk na deze vakantie doen, zonder monitor mount (Om te beginnen, want ik ga waarschijnlijk voor een Rift als die uitkomt). Ik heb mijn boodschappenlijstje al klaar, je kan ze ook kant en klaar kopen dat je alleen nog moet bouwen, maar weet niet of er dan ook alles bij zit. Kant en klaar kost hij ook iets van €300 en als je mijn lijstje zou pakken ben je €400 ex verzenden (Of incl, weet niet zeker meer en dat dat duurder is komt omdat ze ze massa produceren natuurlijk) kwijt aan profielen, bouten en afdekkapjes. (Dan is zeker alles afgedekt en dat is overigens zonder monitor mount dan, dan ben je +- 600 kwijt, kant en klaar €450)
Als je tegen die tijd bedacht hebt dat je die wil kopen en ook niet zeker bent van kant en klaar kopen, laat maar weten, stuur ik je het lijstje ;)

En je zal mijn rig ook vast wel langst zien komen :P
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Yannick97 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:19:
[...]

Wat toevallig haha, ik wil die rig van de onderste foto ook gaan bouwen! Ga dat waarschijnlijk na deze vakantie doen, zonder monitor mount (Om te beginnen, want ik ga waarschijnlijk voor een Rift als die uitkomt). Ik heb mijn boodschappenlijstje al klaar, je kan ze ook kant en klaar kopen dat je alleen nog moet bouwen, maar weet niet of er dan ook alles bij zit. Kant en klaar kost hij ook iets van €300 en als je mijn lijstje zou pakken ben je €400 ex verzenden (Of incl, weet niet zeker meer en dat dat duurder is komt omdat ze ze massa produceren natuurlijk) kwijt aan profielen, bouten en afdekkapjes. (Dan is zeker alles afgedekt en dat is overigens zonder monitor mount dan, dan ben je +- 600 kwijt, kant en klaar €450)
Als je tegen die tijd bedacht hebt dat je die wil kopen en ook niet zeker bent van kant en klaar kopen, laat maar weten, stuur ik je het lijstje ;)

En je zal mijn rig ook vast wel langst zien komen :P
Succes!
Ik heb gisteren mijn lijstje al gemaakt, ik kan dit soort dingen niet zo lang tegenhouden, als ik iets wil dan moet het er ook komen :)

Volgens mij ongeveer dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
40x40   2000mm      x2      Base
40x40   700mm       x4      Base
40x40   300mm       x2      Pedals
120x40  300mm       x2      Pedals
40x40   500mm       x2      Pedals
40x40   460mm       x2      Pedals
40x40   100mm       x4      Seat
40x40   650mm       x2      Seat
40x40   1000mm      x1      Shifter
40x40   200mm       x1      Shifter
120x40  750mm       x2      Wheel
40x40   700mm       x2      Wheel
40x40   500mm       x2      Wheel
40x40   170mm       x2      Wheel
40x40   200mm       x1      Wheel

120x40  1400mm      x2      Monitor base poles
40x40   800mm       x2      Monitor base feet
40x40   160mm       x6      Monitor
40x40   860mm       x2      Monitor
40x40   650mm       x4      Monitor arms
40x40   400mm       x2      Computer stand
120x40  860mm       x2      Computer stand
40x40   300mm       x2      Computer stand

Ik moet alleen alle bevestigingsstukken nog uitzoeken.. ik wil de armen draaibaar hebben en niet vast gezet op 45graden.. Ik vraag me af of dat niet beter met die "clamps" is te doen dan met die "joints", het voordeel van die clamp is dat je hem vast kan draaien.. Dat zit ook bij het stuurtje en waar je de helling van je pedalen kan bepalen..

Ik wil achter op mn monitor stand ook een stand maken voor mn PC kast.. En misschien moet ik nog wat dingen erbij bestellen voor mn toetsenbord + muis, wil daar eigenlijk zoiets als wat Obutto heeft gedaan, dus met een dubbele as.

Update:
Net even alles in een winkelmandje gelegd bij motedis, voor alles ongeveer € 700, dat is dan incl triple monitor en alle bevestigingen en voetjes volgens mij.. Die scharnieren zijn wel relatief duur, 10€ per stuk en dan moet je er 6 van hebben..

[ Voor 56% gewijzigd door Scr33x0r op 24-04-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
Scr33x0r schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:43:
[...]

Ik heb gisteren mijn lijstje al gemaakt, ik kan dit soort dingen niet zo lang tegenhouden, als ik iets wil dan moet het er ook komen :)

Volgens mij ongeveer dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
40x40   2000mm      x2      Base
40x40   700mm       x4      Base
40x40   300mm       x2      Pedals
120x40  300mm       x2      Pedals
40x40   500mm       x2      Pedals
40x40   460mm       x2      Pedals
40x40   100mm       x4      Seat
40x40   650mm       x2      Seat
40x40   1000mm      x1      Shifter
40x40   200mm       x1      Shifter
120x40  750mm       x2      Wheel
40x40   700mm       x2      Wheel
40x40   500mm       x2      Wheel
40x40   170mm       x2      Wheel
40x40   200mm       x1      Wheel

120x40  1400mm      x2      Monitor base poles
40x40   800mm       x2      Monitor base feet
40x40   160mm       x6      Monitor
40x40   860mm       x2      Monitor
40x40   650mm       x4      Monitor arms
40x40   400mm       x2      Computer stand
120x40  860mm       x2      Computer stand
40x40   300mm       x2      Computer stand

Ik moet alleen alle bevestigingsstukken nog uitzoeken.. ik wil de armen draaibaar hebben en niet vast gezet op 45graden.. Ik vraag me af of dat niet beter met die "clamps" is te doen dan met die "joints", het voordeel van die clamp is dat je hem vast kan draaien.. Dat zit ook bij het stuurtje en waar je de helling van je pedalen kan bepalen..

Ik wil achter op mn monitor stand ook een stand maken voor mn PC kast.. En misschien moet ik nog wat dingen erbij bestellen voor mn toetsenbord + muis, wil daar eigenlijk zoiets als wat Obutto heeft gedaan, dus met een dubbele as.

Update:
Net even alles in een winkelmandje gelegd bij motedis, voor alles ongeveer € 700, dat is dan incl triple monitor en alle bevestigingen en voetjes volgens mij.. Die scharnieren zijn wel relatief duur, 10€ per stuk en dan moet je er 6 van hebben..
Sommige maten heb je vrij kort en sommige vrij lang. Op de pagina vna Motedis van de kant en klare setjes staat een link met daarin een Powerpoint met alle maten en dergelijke. Over alle hoekstukjes en bevestigingshardware kan ik je wel informatie geven. Eventueel via Skype, praat wat makkelijker en sneller. Kijk daarvoor even op mijn profiel :P .
Sommige stukjes zijn inderdaad vrij duur, maarja, het zij zo.
Aan je reactie te zien zal hij er het liefst morgen al moeten staan, dus ik hoor graag van je en zie de rig wel verschijnen :P

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
d

[ Voor 99% gewijzigd door Henkus op 06-05-2015 17:36 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

VETTE setup! Specs? Buildlog? :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Thx

Build log + meeste spec staan hier:

https://www.gtplanet.net/...shboard-gs-4-seat.245923/

Nog 1 upgrade eind mei. Voor de kenners : Batch3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:13
Scr33x0r schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:40:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Welke schermen heb je voor je triple monitor setup? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Rivanov schreef op zondag 26 april 2015 @ 20:16:
[...]

Welke schermen heb je voor je triple monitor setup? :)
Jo Rivanov (zit je nog op DF? :))

http://www.monitorstore.nl/product/435130/aoc-i2470swq.html

Dit zijn mn schermen. :)

@Henkus, accuforce? :) ik ben benieuwd, ziet er vet uit allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Henkus schreef op zondag 26 april 2015 @ 19:58:
Thx

Build log + meeste spec staan hier:

https://www.gtplanet.net/...shboard-gs-4-seat.245923/

Nog 1 upgrade eind mei. Voor de kenners : Batch3 :)
Geweldig om te lezen, petje af!

Als je de AF binnen hebt, doe je dan nog een build/review-achtig iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Scr33x0r schreef op zondag 26 april 2015 @ 22:10:
[...]

Jo Rivanov (zit je nog op DF? :))

http://www.monitorstore.nl/product/435130/aoc-i2470swq.html

Dit zijn mn schermen. :)

@Henkus, accuforce? :) ik ben benieuwd, ziet er vet uit allemaal
Ben uiteraard nog steeds member en lees nog af en toe mee! (Minder dan voorheen)

Mooi scherm! Bevallen ze goed? Sta op het punt een game pc in elkaar te zetten, puur gericht op race sims. Ga een tweedehands G27 overnemen via Marktplaats.

Qua scherm zat ik te denken aan de Dell 2414H gezien z'n bizar dunne bezel.

Maar dit scherm voldoet voor jou?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Die dells zijn ook prima, wat duurder en bij mij heeft budget uiteindelijk de overhand gehad :) Maar ik heb een Dell 2713 op mn werk en die bevalt mij prima, maar ik merk niet heel erg verschil met mn AOC's, die hadden volgens mij een iets lagere response.. 5ms vs 8ms ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
henkus : waarom doe je nu GS4 met motion ? werkt dit elkaar niet tegen ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Totaal andere dingen kun je hierdoor. Gevoel van 'sustained g-krachten' kun je met die stoel wel maken tot op zekere hoogte, en per definitie niet met de (2) actuatoren.In dit geval zijn de 2 samen veel mooier dan de een of ander los apart :) Korte aanzetten is dus mooi werk voor de actuatoren, dingen voor langere duur mooi voor de stoel, en met die laatste kun je ook nog de feeling van wat de actuatoren doen accentueren.

Henkus zal het vast netter kunnen uitleggen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Schuey op 28-04-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Schuey legt het eigenlijk al PERFECT uit. :)

Voor de G-krachten in de bocht is de GS-4 belangrijker dan de seat mover
De seat mover doet weer super zijn werk bij het remmen en acceleren en alle roadbumps en curbs.
Simvibe is bijv. weer goed voor kleine roadbumps en engine vibration

Omdat alles door één programma (simcommander 4) wordt aangestuurd werkt het echt super goed samen en vullen de 4 systeemen elkaar heel goed aan.

-Simvibe (chassis + 3 extensions) (8 buttkickers totaal)
-GS-4
-SX4000 motion
-De Accuforce (vanaf eind mei)

Je kan ook gebruik maken van de autotune functie, waarbij SC4 alle effecten automatisch voor je instelt aan de hand van de data die uit de game word uitgelezen op een bepaalde track met een bepaalde auto.

Simracing Heaven 8)

In de laser gescande tracks zoals de Ring in Assetto Corsa is het een hele belevenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Schuey schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:57:

Heb je dit gezien:
http://members.iracing.co...sts/list/100/3289858.page

http://www.riftrig.com/we..._forum/riftrig_seat_6.png

[ Voor 5% gewijzigd door Scr33x0r op 29-04-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Interessant, heb zelf nog wat meer nagedacht en ik denk dat het moeilijkste de zitting wordt.
Als het ECHT moet komen er gewoon 2 stoeltjes die uit te wisselen zijn :)

edit:
vakantiegeld weer binnengehad? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 29-04-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hoppa! M'n game PC is besteld! Alles komt morgen binnen. 8)
Afgelopen maandag had ik nog snel de Logitech G27 gekocht, die staat al helemaal klaar in de startblokken.

Heb als scherm de Dell U2414H besteld en de volgende PC:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4590 Boxed€ 210,95€ 210,95
1Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5€ 129,90€ 129,90
1MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G€ 378,90€ 378,90
1Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB€ 76,95€ 76,95
1Corsair Carbide 330R Blackout Edition€ 101,29€ 101,29
1Scythe Mugen 4€ 32,50€ 32,50
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 56,49€ 56,49
1Seasonic M12II Evo 520W€ 57,95€ 57,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 108,95€ 108,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.153,88

Laat Project Cars maar komen!
Assetto Corsa heb ik al, dus daar kan ik direct mee aan de slag. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ga nou iracing doen :P

Man man man, ik wil echt zon 80/20 rig.. ziet er vet uit.. maar ben stiekem bang dat ik dingen vergeet bij het bestellen :) haha..

en om nou te zeggen dat die gasten van motedis zo goed reageren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ga ook iRacing doen. Iemand toevallig wat promotion code waarmee ik m'n account weer kan vernieuwen? ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 29-04-2015 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:13

JoepW

iRacer & Home Assistant

Hier hebben wij altijd een overzicht staan vanuit GoT: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=1243
En anders als ze niet werken in het iRacing Topic ff vragen: KLIK

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Thanks Joep! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Ben eigenlijk volgende maand op zoek naar 3 nieuwe monitoren. Met de dunste zijkanten :)
Wel een beetje gaming en snelle respons tijd. Ben er achter gekomen dat 3D monitoren wel leuk zijn maar de games het niet echt heel erg mooi onder steunen.
Heb nu een Arctic Z3 Pro en deze is geschikt tot 27Inch

Enkel nu begin ik me gruwelijk te ergeren aan de dikke randen van de zijkanten

Ben mijn leveranciers al aan het rond bellen maar die komen dan aan met BenQ dingen

Jullie ervaringen zijn meer gericht op het racen

thnks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ikzelf heb de Dell U2414H. Heeft de meest dunne bezels van ieder scherm. Wel 'maar' 24" 1080p dus ik weet niet of je daar voldoende aan hebt.

Verder wel een prachtig scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markkolk
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 14:29
Hierbij een Foto van mijn F1 simulator

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8692/16761889443_75184c56ed_b.jpg[/img]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Cool! Maar zit je niet wat ver van je scherm af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Rivanov schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:43:
Ikzelf heb de Dell U2414H. Heeft de meest dunne bezels van ieder scherm. Wel 'maar' 24" 1080p dus ik weet niet of je daar voldoende aan hebt.

Verder wel een prachtig scherm.
Ik heb dezelfde schermen. Wel eventjes meegeven dat die displayports op de schermen maar half werken.

Had ik dit op voorhand geweten, had me dat veel miserie uitgespaard. 3 schermen nu wel werken gekregen via 2x dvi to hdmi en 1x hdmi to dp

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Scifo83 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 07:55:
[...]

Ik heb dezelfde schermen. Wel eventjes meegeven dat die displayports op de schermen maar half werken.

Had ik dit op voorhand geweten, had me dat veel miserie uitgespaard. 3 schermen nu wel werken gekregen via 2x dvi to hdmi en 1x hdmi to dp
Er werd me de gaming serie van ASUS aangeraden die 27 inch maar dat is 3 x 750 Eur wel 144 MHz 😜. Mijn huidige monitoren zitten via de dvi-d op de titan-x.
Iemand ervaring met de 24 inch versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Scifo83 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 07:55:
[...]

Heb nu het enkele scherm via HDMI aangesloten op m'n GTX 970. Zodra ik nog een of twee schermen bijneem even kijken hoe ik ze ga aansluiten. M'n videokaart heeft nog 1 x DP en 2 x DVI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
Rivanov schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:26:
[...]

Heb nu het enkele scherm via HDMI aangesloten op m'n GTX 970. Zodra ik nog een of twee schermen bijneem even kijken hoe ik ze ga aansluiten. M'n videokaart heeft nog 1 x DP en 2 x DVI.
Zo te zien de Windforce editie van Gigabyte? :P
Wat ik zou doen is een Displayport -> DVI en het andere scherm DVI -> DVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nee de GTX 970 van MSI. Zie m'n signature. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
Rivanov schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:52:
Nee de GTX 970 van MSI. Zie m'n signature. ;)
Oh haha, overheen gekeken, wist niet dat deze ook de "oude" poorten had net zoals bij de 700 series :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski

Bruzski

watte ??

yeah PCars voor 29 euries... rijden maar😊😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
Gelijk maar even een kickoff gedaan op het Project Cars Forum. Hoop ook dingen van jullie voorbij te zien komen :P

Voor nu: Dit is mijn "tijdelijke" setup, net een nieuwe slaapkamer, binnenkort (waarschijnlijk) maar eens upgraden naar een 8020 Rig van Motedis, in combinatie met een TH8a versnellingspook en later wat Fanatec Clubsport Pedals :o :*)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GJhnuKl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markkolk
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 14:29
Rivanov schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:17:
Cool! Maar zit je niet wat ver van je scherm af?
Voor het mooie is het iets te ver, maar ben aan het kijken voor een 32 inch scherm,

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruzski

Bruzski

watte ??

petervandamned schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:48:
Ben eigenlijk volgende maand op zoek naar 3 nieuwe monitoren. Met de dunste zijkanten :)
Wel een beetje gaming en snelle respons tijd. Ben er achter gekomen dat 3D monitoren wel leuk zijn maar de games het niet echt heel erg mooi onder steunen.
Heb nu een Arctic Z3 Pro en deze is geschikt tot 27Inch

Enkel nu begin ik me gruwelijk te ergeren aan de dikke randen van de zijkanten

Ben mijn leveranciers al aan het rond bellen maar die komen dan aan met BenQ dingen

Jullie ervaringen zijn meer gericht op het racen

thnks
ik heb AOC schermpjes met zeer dunne bezels, werken prima hoor.. check me sig maar 8)

btw.. mijn BMW dashboard werkt trouwens prima met PCars :)

Pagina: 1 2 ... 107 Laatste

Let op:
Let op, dit is een patsdraadje, geen vragentopic. Tuurlijk mag je dingen vragen en zeggen over andermans setups, maar ga niet dingen vragen zoals "wat moet ik kopen?" daar zijn andere topics voor.

Via de pin (punaise) bovenin krijg je alle getoonde rigs te zien.

V&A in de breedste zin van het woord, dus ook het verwijzen naar je V&A advertenties, is niet toegestaan op het forum.