AutoStyle zijn echt brakke stoelen, ik heb zelf de AutoStyle BS7 gehad en die Lynx (Micro) die ik nu heb is echt veel degelijker. @MichaelJ heeft die zelfde keuze gemaakt.Ivysaur schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:03:
@MC_Sparkles Je kan ook bij Autostyle kijken of via Amazon naar Autostyle kijken. Daar heb ik mijn stoel vandaan. 180 euro ofzo. En een echt nette lederen stoel. Alleen wat weinig beensteun.
Klinkt logisch en goed over nagedacht. Ik ben wel benieuwd wat je nu totaal kwijt was aan je rig. Wil je dat delen?macstuk schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:41:
Ik denk dat ik simpel begin en voor de thrustmaster t300 rs gt ga. Daar kan mijn zoon dan ook goed mee rijden. Ik kan de pedalframe stellen zodat de brackets op de juiste positie komen om aan de onderkant de t3pa pedalen te monteren. Voordat sim-lab met pedal plates werkte deden ze dat ook op deze manier. Ik kan er nog voor kiezen om net als bij het stuur een aluminium plaat te nemen zodat je op elke willekeurige positie pedalen kan plaatsen. Maar voor de thrustmasters zal dan niet nodig zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door Madhouse1979 op 12-10-2019 13:46 ]
www.simraceblog.nl - Over 5 Years of Simracing News & Reviews!