Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Net bestelling gedaan bij studentmobiel. Duurt het verwerken van een aanvraag met nummerbehoud, dus overstappen van provider, naar jullie ervaring lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:30
In Duitsland bij de Mediamarkt is hij nu te krijgen voor €625,-
http://www.mediamarkt.de/...galaxy_s4-1685613-1687221

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-08 14:28
monaldo schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:39:
Net bestelling gedaan bij studentmobiel. Duurt het verwerken van een aanvraag met nummerbehoud, dus overstappen van provider, naar jullie ervaring lang?
Binnen een dag. 10 uur in de ochtend besteld en dezelfde dag verstuurd. Van vodafone naar t-mobile overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Voor de mensen die van plan waren om een iSmart-abonnement van T-Mobile icm een Galaxy S4: de iSmart wordt vanaf 13 mei NIET meer verkocht. Dit omdat dan de nieuwe flexibele T-mobile abo's verkrijgbaar zijn. Dit ben ik te weten gekomen via een chat met een online verkoper op de T-Mobile site.

https://www.dropbox.com/s...05-08%20om%2021.41.25.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
jwakie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:36:
[...]

Binnen een dag. 10 uur in de ochtend besteld en dezelfde dag verstuurd. Van vodafone naar t-mobile overgestapt.
jwakie, hoe lang had je nog te gaan op je vodafone abonnement toen je het bestelde? Moest je wachten tot de laatste dag van je abonnement voordat het T-Mobile-nr in werking trad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Vanaf 30 mei gaat mijn t-mobile abonnement in. Dan loopt vf vanzelfsprekend af. De sim en nr van t-mobile kan ik nu al gebruiken maar dan zit je buiten je abo te bellen met een tijdelijk nr. Dus je zal dan hoge kosten krijgen.
Gewoon tot de laatste dag met je huidige abo bellen. En vervolgens na nummerportering met je nieuwe sim en behouden nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Ah ok, maar je nieuwe toestel heb je dus al in bezit? Je kan dus evt met je oude sim in je nieuwe toestel aan de slag gaan? Laatste vraag hierover:), hierna schakelen we weer over naar de S4 in deze topic:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
IJburger schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:04:
Ah ok, maar je nieuwe toestel heb je dus al in bezit? Je kan dus evt met je oude sim in je nieuwe toestel aan de slag gaan? Laatste vraag hierover:), hierna schakelen we weer over naar de S4 in deze topic:)
Je kan inderdaad met je oude sim aan de slag. Er zit namelijk geen simlock op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Cool thnx jwakie, alle puzzelstukjes zijn nu op hun plek:).

Zijn er mensen hier die de S4 in combinatie met een Tele2 abonnement hebben genomen? Of die ervaring hebben met de Smartmix van Tele2?

[ Voor 45% gewijzigd door IJburger op 09-05-2013 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameSmurf
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:19
Weet iemand of belsimpel standaard een branded t-mobile versie opstuurt bij een s4 i.c.m. een t-mobile abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Belsimpel doet niet aan branded toestellen. Ook niet i.c.m t-mobile abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:56
IJburger schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:10:
Cool thnx jwakie, alle puzzelstukjes zijn nu op hun plek:).

Zijn er mensen hier die de S4 in combinatie met een Tele2 abonnement hebben genomen? Of die ervaring hebben met de Smartmix van Tele2?
Een van de nadelen van tele2 is dat roaming moet aan staan om gebruik te maken van het internet via t-mobile.
Als je dat dan vergeet om uit te zetten in het buitenland kun je voor verassende rekiningen komen te staan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Laatst online: 10-09 13:36
edebee schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 16:43:
[...]

Een van de nadelen van tele2 is dat roaming moet aan staan om gebruik te maken van het internet via t-mobile.
Als je dat dan vergeet om uit te zetten in het buitenland kun je voor verassende rekiningen komen te staan. :(
Gelukkig worden de kosten van het gebruik van mobiel internet in het buitenland steeds lager.
Nu 83 cent per MB, vanaf 1 juli a.s. 54,5 cent per MB en vanaf 1 juli 2014 zelfs nog 'maar' 24 cent per MB. [bron]
Gebruikskosten van Whatsapp e.d. vallen dan nog enigszins mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:30
Op xperia z kan ik gewoon nationaal roamen of internationaal kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
edebee schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 16:43:
[...]

Moet dat roaming-gedoe tijdens de gehele contractperiode aanstaan of slechts alleen in het begin? Is het noodzakelijk?

Maar met Tele2 geen lage snelheden (randstad, met name Amsterdam)? En hoe zit het met de administratie (rare facturen, te hoog dataverbruik etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:11

WTM

IJburger schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:41:
[...]

Moet dat roaming-gedoe tijdens de gehele contractperiode aanstaan of slechts alleen in het begin? Is het noodzakelijk?

Maar met Tele2 geen lage snelheden (randstad, met name Amsterdam)? En hoe zit het met de administratie (rare facturen, te hoog dataverbruik etc)?
Net zo snel (of in dit geval traag..) als t mobile. Blij dat ik van t mobile af ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Oh ok. Nou hier in Amsterdam haalde ik vrijwel altijd de geadverteerde snelheid van m'n i-bundel bij t-mobile (7,2Mbps). Maar los daarvan: geen last van rare rekeningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Vandaag na bijna 2 weken eindelijk actie bij het verzenden van mn S4..
Eerst was zwart niet op voorraad, toen fout met verwerking voor een witte en nu
Eindelijk een zwarte die mijn richting uitkomt..
Besteld bij gsmwijzer.be ,toch tevreden van service ( zeker Ivm overgang providers )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Laatst online: 22-07 03:16
Weet iemand al wat TMobile gaat doen qua toestelprijzen i.c.m. hun nieuwe abonnementen? Vanaf morgen kunnen deze besteld worden....
http://www.t-mobile.nl/pe...rijslijsten/stelsamen.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Dat is nog nergens bekend denk ik. Ik loop steeds de t-mobile site verversen :P maar niks nieuws. Ik hoop in ieder geval dat ze korting geven op de abo-prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
Ja dat doen ze wel, maar op het internetdeel
Bron: http://www.telecomvergeli...-mobile-abonnementen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Yippie thnx man dat wordt dus waarschijnlijk verlengen bij t-mobile:). Nu nog de toestelprijzen afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
IJburger schreef op zondag 12 mei 2013 @ 20:27:
[...]

Yippie thnx man dat wordt dus waarschijnlijk verlengen bij t-mobile:). Nu nog de toestelprijzen afwachten.
Geen dank, de toestelprijzen worden voor mij ook de doorslaggevende factor voor een verlenging of overstap.
Op het TMobile forum wordt al geadviseerd door moderators om te wachten met verlengen tot de nieuwe prijzen bekend zijn, maar nou weet ik niet of ze de (nu bekende) korting met de nieuwe abo vorm bedoelen of de toestelprijzen 8)7
We zullen zien....
Edit:
TMobile op haar site:
T-Mobile online shop onderhoud
Beste bezoeker,
Wij zijn druk bezig met de introductie van de nieuwe abonnementen in onze webshop.
Bekijk abonnementen
Vanaf a.s. maandag 7:30 uur bent u weer van harte welkom!
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Netherlands B.V.

[ Voor 22% gewijzigd door scientist456 op 12-05-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Waar ik ook hoop, is dat ze de S4 ook betrekken in de 24-maanden-korting. Bij de iSmart-bundels kon je 24 maanden lang korting krijgen bij verlenging, behalve als je de S4 nam. Dan krijg je maar 6 maanden korting op je abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
mooie aanbieding vandaag bij media markt.
Afbeeldingslocatie: http://dagaanbieding.mediamarkt.nl/5/dagaanbieding.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Die cover is toch niet te combineren met de draadloze lader? Ze hebben beiden een nieuwe achterkant.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Nou de nieuwe toestelprijzen bij T-Mobile zijn bekend. Vergeleken met de voormalige iSmart-abo's zijn de toestellen wat duurder geworden helaas. Ik sta soieso op het punt om te verlengen via studentmobiel of coolblue. Tele2 vind ik te onzeker met al die spookfacturen, slechte klantenservice. Bij T-Mobile heb ik de afgelopen jaar geen enkel probleem gehad. Niet qua service/bereik/snelheid.

Ik heb een vraagje voor mensen die een T-Mobile branded S4 hebben: hoe erg/ niet erg is dit? Is dit af te raden? Komt er veel bloatware bij kijken of gaat het slechts om een T-Mobile logo op de backcover? En hoe zit het met de updates die bijv Samsung uitbrengt? Komen deze later of helemaal niet uit dan bij een unbranded versie van de S4?

Graag jullie ervaringen svp:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
Nieuwe toestelprijzen zijn bekend, maar de tussenhandelaren zijn nog niet allemaal over.
Typhone is het gefaseerd aan het invoeren, veel foutmeldingen op hun site, en € 528,- bij betalen voor een I150 vergelijkbaar abonnement op de S4 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
615€ nu bij Saturn en Mediamarkt in DUITSLAND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
IJburger schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:37:
Nou de nieuwe toestelprijzen bij T-Mobile zijn bekend. Vergeleken met de voormalige iSmart-abo's zijn de toestellen wat duurder geworden helaas. Ik sta soieso op het punt om te verlengen via studentmobiel of coolblue. Tele2 vind ik te onzeker met al die spookfacturen, slechte klantenservice. Bij T-Mobile heb ik de afgelopen jaar geen enkel probleem gehad. Niet qua service/bereik/snelheid.

Ik heb een vraagje voor mensen die een T-Mobile branded S4 hebben: hoe erg/ niet erg is dit? Is dit af te raden? Komt er veel bloatware bij kijken of gaat het slechts om een T-Mobile logo op de backcover? En hoe zit het met de updates die bijv Samsung uitbrengt? Komen deze later of helemaal niet uit dan bij een unbranded versie van de S4?

Graag jullie ervaringen svp:)
T-Mobile is geen probleem: Senor Sjon in "[Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's"
Ik heb net zelf de Vodafone meuk eraf gemikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Ok thnx Sjon, maar dat is niet echt een antwoord op mn vraag:). Ik ben niet zo handig met ODIN en geroot/geflash, dus dat is niet echt een optie voor mij. Als de branded diverse (onoverkomelijke) nadelen met zich meebrengt dan leg ik met alle tevredenheid een paar extra tientjes voor de unbranded.

Maar toch bedankt voor je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb dat voor het eerst gedaan in mijn leven en het stelt echt geen drol voor. Je instelling blijven gewoon, het is net als een reguliere update. Bij Sammobile de goede firmware downloaden (duurt wel 2-3 uur, is 1,6GB met een trage server) en de handleidingen volgen.
1) Kies installeren en zorgen dat het toestel herkent wordt.
2) Loskoppelen
3) Odin 3.07 starten en bij PDA het firmware bestand plaatsen
4) Telefoon in DL mode zetten (vol down, menu tegelijk met power)
5) bevestigen met vol up.
6) koppelen met USB
7) wachten tot Odin hem herkent
8 ) Op start drukken en binnen 10 minuutjes is het PC gedeelte achter de rug en worden de apps op je telefoon bijgewerkt.

Als je op Sammobile de firmware voor de S3 bekijkt, dan zie je dat de branded versies gewoon een versie achterlopen of pas maanden later een update krijgen.

Toch even een ontopic bericht
Vodafone winkels worden weer beleverd begreep ik, van het weekend zijn er weer zwarte S4's binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Hmm nou ok, ik heb deze handleiding van jou ff gebookmarked for future reference. Wie weet maak ik er ooit gebruik van:), misschien hoeft t niet eens. Thnx in ieder geval.

Ontopic: heb net lopen tweeten met Coolblue: ze hebben blijkbaar moeite/problemen om de nieuwe abonnementen van T-Mobile bij de S4 te plaatsen. Bij alle overige toestellen kan je T-Mobile selecteren, bij de S4 helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Real or BS?

Beste facebookers
De winnaar van de Samsung Galaxy SIV is ondertussen uitgeloot.
Wij feliciteren Marco van harte! hij heeft bericht van ons gekregen middels een privé bericht.

Marco is via een eerlijk loting systeem uitgekozen tot winnaar.
zodra Marco bij ons in de winkel is geweest plaatsen wij een foto van in ontvangstneming.

Niet getreurd voor alle andere facebookers, wij hebben nog een speciale aanbieding voor iedereen die toch een Galaxy SIV wil

Advies verkoop prijs voor dit toestel bedraagd € 689.-
Wij verstrekken dit toestel ALLEEN deze week voor € 629.-

dit toestel is natuurlijk ook verkrijgbaar bij een abonnement waardoor je natuurlijk nog steeds kans maakt op 1 van de 3 Samsung scooters, deze prijs word echter niet door ons uit gedeeld, maar door Samsung Nederland!

Met vriendelijke groet

Telecombinatie Plaza

Trouwens, ze hadden een (fake) actie op facebook, meteen weer unliken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Chris Smoove op 13-05-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Telecombinatie is wel een reguliere winkelformule. Er hangen verschillende franchisers aan vast (hier Qplus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Weet er iemand toevallig wat er met Coolblue aan de hand is? De StelSamen van T-Mobile is bij elke toestel beschikbaar behalve bij de S4. Ik heb dit vanochtend naar ze getweet en het zou gefixt worden. Dat is nog steeds niet het geval. Iemand enig idee hoe ze dit voor mekaar krijgen? Echt alleen de S4 heeft geen mogelijkheid om met een T-Mobile abonnement afgesloten te worden. Bizar. Is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
Voor de mensen die via de zakelijke weg een abo willen afsluiten: tmobile stelsamen, 2000 mb en 90 minuten, geen aansluitkosten en gratis s4. 32 en een slokje per maand ex btw. Via typhone.nl, zakelijk, eerst toestel kiezen en dan abo samenstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

scientist456 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:02:
Voor de mensen die via de zakelijke weg een abo willen afsluiten: tmobile stelsamen, 2000 mb en 90 minuten, geen aansluitkosten en gratis s4. 32 en een slokje per maand ex btw. Via typhone.nl, zakelijk, eerst toestel kiezen en dan abo samenstellen :)
eenmalig €160,- staat erbij, niets gratis. Zal wel een fout zijn geweest wat nu weer gecorrigeerd is :(

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
migros schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:27:
[...]

eenmalig €160,- staat erbij, niets gratis. Zal wel een fout zijn geweest wat nu weer gecorrigeerd is :(
Inderdaad, dan heb ik geluk gehad.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Laatst online: 00:56
IJburger schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:41:
[...]

Sorry verlaat antwoord door vakantie :) , zover ik weet moet de raoming gehele contract periode aanstaan anders heb je geen mobiele data verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Nou het moment was eindelijk daar: om 10 uur vanochtend mijn bestelling bij Coolblue geplaatst voor een T-Mobile verlenging (StelSamen 90min+2000MB) icm een simlockvrije (unbranded) Galaxy S4.

Uiteindelijk was Coolblue het goedkoopst: moest 113 betalen voor het toestel, bij Studentmobiel/GSMWijzer was dit tegen de 190 aan (als ik me niet vergis). Totale kosten over 2 jaar 1019,02 euro, redelijk te doen:)

Edit: Thnx edebee, ik heb toch voor verlenging bij T-Mobile gekozen. De Tele2-verhalen konden mij helaas niet gerust stellen. Een verlenging bij T-Mob was voor mij binnen mn financiele grenzen, en minder rompslomp/risico (evt fouten bij nummerbehoud T-Mob ->Tele2, rare facturen). En T-Mobile heeft mij de laatste 2 jaar een uitstekende dienst bewezen, altijd de maximaal haalbare snelheid, geen rare facturen. Alleen binnenshuis heb ik geen goede 3G ontvangst, maar ja daar gebruik ik gwn WiFi:)

[ Voor 37% gewijzigd door IJburger op 15-05-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

mregeling2005 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:01:
615€ nu bij Saturn en Mediamarkt in DUITSLAND
Ik zit zelf nog steeds met een goedkoop onbeperkt internet abbo van tmobile waarbij verlengen met toestel niet echt een optie is (ik krijg dan een ander abonnement). Nu woon ik toevallig aan de grens met Duitsland. Zijn er nadelen aan het kopen van een telefoon in Duitsland

Wellicht interessant, ik woon aan de grens... Zijn er nog nadelen aan het kopen van een telefoon in Duitsland (firmware versie kan ik gewoon omzetten, dus lijkt me niet)?

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staba
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-05 11:23
Op amazon.de kost de telefoon 609 euro. Weet niet wat erbij komt als verzendkosten, maar zal vast wel meevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staba schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:45:
Op amazon.de kost de telefoon 609 euro. Weet niet wat erbij komt als verzendkosten, maar zal vast wel meevallen?
Bij Amazon.co.uk is het verzenden gratis vanaf 25 pond.
Wellicht bij Amazon.de ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:40
2 toestellen weten te bemachtigen bij de VF openingsactie in Emmeloord.
Gedurende 24 maanden 27,- per maand, toestelprijs €59,-

Echt de moeite waard om in de rij te gaan staan. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:02
Ik heb zelf nu een t-mobile abonnement voor 38.05 per maand (voor 24 maanden) met het toestel gratis. Alleen jammer dat ik te laat was met de registratie.

Tot nu toe zeker wel een goed toestel, flip-cover is vandaag binnen gekomen en dat werkt prima.

[ Voor 3% gewijzigd door MoonRaven op 16-05-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
MoonRaven schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:49:
Ik heb zelf nu een t-mobile abonnement voor 38.05 per maand (voor 24 maanden) met het toestel gratis. Alleen jammer dat ik te laat was met de registratie.

Tot nu toe zeker wel een goed toestel, flip-cover is vandaag binnen gekomen en dat werkt prima.
Care to share? Waar heb je deze afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
scientist456 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:41:
[...]

Care to share? Waar heb je deze afgesloten?
Ik had eerst een HTC One gepreordered bij Typhone, na 3 weken kreeg ik te horen dat dit nog minimaal 2 weken zou duren voordat ze wisten wanneer hij binnen zou komen. Ik kon een S4 nemen zonder bij te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
Ah, ok, smart plus 420 38.09 p/m. Normaal 89,- bijbetalen. Nette service van Typhone!

[ Voor 17% gewijzigd door scientist456 op 17-05-2013 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen ff een stomme vraag, ben van plan de S4 in duitsland te halen, simlockvrij.
Krijg ik dan gewoon OTA updates binnen in nederland?
Heb vodafone NL.
Alvast bedankt.

Edit: al bevestigt dat dit geen probleem is en gaat, toch bedankt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Als ik bij studentmobiel een unbranded toestel koop i.c.m. t-mobile verlenging, kan t-mobile dit dan nog branden middels updates of zodra ik de sim plaats o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ligt het aan mij of gaat de winkelprijs steeds sneller omlaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
Chris Smoove schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:18:
Ligt het aan mij of gaat de winkelprijs steeds sneller omlaag..
En de prijs met een abonnement steeds sneller omhoog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSt1983 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:37:
Als ik bij studentmobiel een unbranded toestel koop i.c.m. t-mobile verlenging, kan t-mobile dit dan nog branden middels updates of zodra ik de sim plaats o.i.d.?
Ik deel dezelfde vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nee, firmware zit in de telefoon. Je krijgt wel een 'app' met bepaalde betaalde SMS-diensten van de provider, maar dat is bij elke sim-kaart zo.

Je kan bij hun dacht ik kiezen voor branded/unbranded. Als er niets op het toestel geplakt zit, dan kan je via Odin zo de standaard NL software flashen. Vodafone heeft iig geen aangepast startscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:14

W84

Als ik een S4 bij Vodafone zelf haal is deze toch branded? En elders nooit, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Senor Sjon schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:38:
Nee, firmware zit in de telefoon. Je krijgt wel een 'app' met bepaalde betaalde SMS-diensten van de provider, maar dat is bij elke sim-kaart zo.

Je kan bij hun dacht ik kiezen voor branded/unbranded. Als er niets op het toestel geplakt zit, dan kan je via Odin zo de standaard NL software flashen. Vodafone heeft iig geen aangepast startscherm.
Ik ben bang dat zoiets gebeurt:
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:00:
Nog een leuke grap, ik heb een htc one black, unbranded. Althans, net een reboot gedaan en toen vroeg ie om een software update, ik maar ja gedaan want er stond nu updaten of later. Geen optie om te skippen. Ineens allemaal t mobile crap op m'n scherm (deezer, ebay, tmobile apps) en T mobile opstartlogo. Al m'n settings verragd zoals homescreens, bookmarks, homepage aangepast. Zijn ze helemaal gek geworden?

Iemand een idee hoe ik kan zien of mijn ROM nu inderdaad branded is of niet en hoe ik er in vredesnaam vanaf kom zonder dat ik weer alles opnieuw kan gaan installeren? Alleen het T-mobile opstartlogo weg zou ook al heel fijn zijn. Ik maak me bovendien erge zorgen nu dat een eventuele update naar android 4.2 dus echt veel langer gaat duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 15:50

Satom

Verzamel ervaringen

Misschien een stomme vraag, maar is Typhone niet heel duur? Ik bedoel, een Vodafone Bel + SMS + Web(24 maanden) met 500 MB + 100 min + onbeperkt SMS + Smartphone B kost:

6 maanden * € 17,- = € 102,-
18 maanden * € 34,- = € 612,-
En eenmalig € 59,-

Dan kom ik op een totaal van € 773,- en volgens die website krijg ik ook nog € 95,- voor mijn SII

Zie ik nu iets over het hoofd? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zag die aanbieding ook, maar ik heb nog geen addertje gevonden. Het lijkt bijna wel een foutje te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Eigenlijk zou je haast zeggen, direct bestellen voordat het gewijzigd word (mits het een fout is) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:04
Satom schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:23:
Misschien een stomme vraag, maar is Typhone niet heel duur? Ik bedoel, een Vodafone Bel + SMS + Web(24 maanden) met 500 MB + 100 min + onbeperkt SMS + Smartphone B kost:

En eenmalig € 59,-

Dan kom ik op een totaal van € 773,- en volgens die website krijg ik ook nog € 95,- voor mijn SII

Zie ik nu iets over het hoofd? :X
de aansluitkosten van €30 ;)

CB heeft een vergelijkbare aanbieding:

Vodafone Bel + SMS + Web(24 maanden) met 500 MB + 100 min + onbeperkt SMS + Smartphone B kost:

En eenmalig € 76,45

http://www.smartphoneshop...elector_template=Overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Belsimpel heeft ook zo'n deal en daar betaal je dan €66,- voor het toestel en ze hopen waarschijnlijk met deze aanbieding dat je over die 100 minuten gaat om extra te cashen. :+

Ik mag zelf nu verlengen bij Vodafone en ga ook voor deze deal, maar helaas moet ik dan €145,- betalen voor het toestel. Toch doe ik het wel, want ik ben dan €859,- in totaal kwijt inclusief een S4 t.w.v. €600+ en betaal dan in principe rond de €10,- voor het abonnenment. Lijkt me geen slechte deal en hoef ik ook niet over te stappen. :) Of iemand hier moet een betere deal hebben! :p

Oh, bij CB betaal ik maar €96,45 voor het toestel als ik verleng... deal! 8)

[ Voor 6% gewijzigd door W84 op 19-05-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Carfanatic schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:22:
[...]

Vodafone Bel + SMS + Web(24 maanden) met 500 MB + 100 min + onbeperkt SMS + Smartphone B kost:

En eenmalig € 76,45

Hmm.. Ben al klant van Vodafone, neem dat ik dan alsnog gewoon nummer behoud aanving bij typhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Nee, je moet verlenging aanklikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Oei, volgens mij is het dan niet meer zo goedkoop.. Die goedkope optie staat er dan niet meer tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Klopt, kijk 's naar de edit van mijn andere post. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

W84 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:45:
Klopt, kijk 's naar de edit van mijn andere post. ;)
Oh, bij CB heb jij een goede deal gevonden zie ik (daar doel je?).. Misschien stom, maar welke winkel/shop is CB? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Satom schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:06:
[...]

Oh, bij CB heb jij een goede deal gevonden zie ik (daar doel je?).. Misschien stom, maar welke winkel/shop is CB? :X
CoolBlue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

W84 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:29:
Belsimpel heeft ook zo'n deal en daar betaal je dan €66,- voor het toestel en ze hopen waarschijnlijk met deze aanbieding dat je over die 100 minuten gaat om extra te cashen. :+

Ik mag zelf nu verlengen bij Vodafone en ga ook voor deze deal, maar helaas moet ik dan €145,- betalen voor het toestel. Toch doe ik het wel, want ik ben dan €859,- in totaal kwijt inclusief een S4 t.w.v. €600+ en betaal dan in principe rond de €10,- voor het abonnenment. Lijkt me geen slechte deal en hoef ik ook niet over te stappen. :) Of iemand hier moet een betere deal hebben! :p

Oh, bij CB betaal ik maar €96,45 voor het toestel als ik verleng... deal! 8)
Besteld! Staat dat ik morgen gebeld word voor een afspraak, tweede pinksterdag word er gewerkt? Denk dat het een foutje is, maar wie weet :9
Makes sense, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Sorry man, mijn fout... Haha! Maar goed, laat maar even weten dan of het lukt. Dan bestel ik 'm ook gelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

W84 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 03:09:
Sorry man, mijn fout... Haha! Maar goed, laat maar even weten dan of het lukt. Dan bestel ik 'm ook gelijk! :)
Haha! Zondagavond dus besteld, gisteren niet door CB gebeld (vrij logisch) en vanochtend werd ik al om 9:10 gebeld! Echt klasse _/-\o_ Had zelf al zoiets van, als ik voor 15:00 nog geen telefoontje gehad heb, bel ik zelf even! Maar goed, dus gelijk een afspraak gemaakt voor morgenvroeg, de koerier komt tussen 8:30 en 13:00 uur, vanavond na 23:00 word het tijdvak iets nauwkeuriger ;) Kan al niet meer wachten haha O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Satom schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:44:
[...]
Haha! Zondagavond dus besteld, gisteren niet door CB gebeld (vrij logisch) en vanochtend werd ik al om 9:10 gebeld! Echt klasse _/-\o_ Had zelf al zoiets van, als ik voor 15:00 nog geen telefoontje gehad heb, bel ik zelf even! Maar goed, dus gelijk een afspraak gemaakt voor morgenvroeg, de koerier komt tussen 8:30 en 13:00 uur, vanavond na 23:00 word het tijdvak iets nauwkeuriger ;) Kan al niet meer wachten haha O-)
Same here :) moet helaas nog even wachten ivm nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Die van mij krijg ik ook morgen. Coolblue belde me vrijwel gelijk terug en was al goedgekeurd door Vodafone, maar het nieuwe contract is al in gegaan alleen staat er 200MB in totaal i.p.v. 500MB. Bij jullie ook? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
in het enige mailtje van CB dat ik heb gehad staat alleen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J9UTqQt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Nee, ik bedoel via My Vodafone... Daar staat doodleuk 200MB en tegen meerbetaling kan ik upgraden naar 500MB. :+ Het contract is ook vaag, want er staat niks over de maandelijkse kosten. Ik vertrouw dat alles goedkomt, maar helemaal gerust ben ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Even inloggen op My Vodafone en kijken.. Kan al niet wachten.. tussen 9:50 en 11:50 komt de koerier! Even goed op het contract kijken dus :)

Edit: Heb bewijs in e-mail van Vodafone dat ik 300MB gratis krijg!

Edit2: Fotooo! Klikje

Edit3: Ik heb nu bij My Vodafone nog 177 MB tegoed en dat is nog 9 dagen bruikbaar.. dus ik denk:

500MB / 30 dagen = 16.67MB p/d
16.67 p/d * 9 dagen te gaan = 150MB.. alhoewel dit niet helemaal klopt :+

Edit4: Staat onderaan de pagina "Mijn tegoed en verbruik" 300 mb gratis :)

[ Voor 68% gewijzigd door Satom op 22-05-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ja, dat staat er bij mij dus ook. 177MB over tot einde maand, maar in totaal 200MB. :+ De koerier komt bij mij tussen nu en 11.35! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

W84 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:37:
Ja, dat staat er bij mij dus ook. 177MB over tot einde maand, maar in totaal 200MB. :+ De koerier komt bij mij tussen nu en 11.35! :)
Ja, dus wordt waarschijnlijk volgende maand geupdate! En en en.. ik heb hem <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ja, ik ook... Koerier is net weg! :D Mooi doosje ook, haha! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:24
Carfanatic schreef op zondag 19 mei 2013 @ 15:22:
[...]

En eenmalig € 76,45

Of je hebt toen geluk gehad? Of je ziet de 5,- euro in de maand nog over het hoofd over de gehele looptijd.

*edit: nevermind zie het al verekend worden in de maandprijs! :D* Dan is het een best nette deal.

[ Voor 5% gewijzigd door Wicked-Game op 22-05-2013 14:06 ]

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ja, die koerier zei tegen mij dat er duizenden onderweg waren... Blijkbaar zijn er meer wakker geworden! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0pe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06-2024
Vraagje, die Black T versie van Tmobile is de branded versie toch? Wat is het verschil tegenover de black mist? En is het de moeite waard om 3 tientjes extra te betalen om een unbranded te toestel te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Zover ik weet is het enige waar je mee zit zijn de updates. Je bent afhankelijk van T-mobile, dat duurt meestal iets langer dan van Samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Bij Smartfoonshop/Coolblue is die nu nog een tientje goedkoper. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-08 14:21
Ja, en met abonnement wordt ie overal steeds duurder... Erg logisch :P. Snap niet waar de Nederlandse providers mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ik snap niet waar dr de webshops mee bezig zijn... Binnen twee weken is de prijs al 40 euro verlaagd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Populair toestel plus parallelimport. Dan is het gewoon omzet halen met lagere marges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 03-09 08:32
Chris Smoove schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:29:
Ik snap niet waar dr de webshops mee bezig zijn... Binnen twee weken is de prijs al 40 euro verlaagd..
Dit is wat concurrentie kan doen. :)
Webshop X hoeft maar 1cent onder de laagste prijs te zitten en heeft gelijk een groot deel van de markt in zijn handen. Hierdoor zie je dat webshops, deels ook omdat ze lage kosten hebben, een zeer lage marge hanteren.

Nu nog meer concurrentie op de telecommarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

yur400 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:35:
[...]

Dit is wat concurrentie kan doen. :)
Webshop X hoeft maar 1cent onder de laagste prijs te zitten en heeft gelijk een groot deel van de markt in zijn handen. Hierdoor zie je dat webshops, deels ook omdat ze lage kosten hebben, een zeer lage marge hanteren.

Nu nog meer concurrentie op de telecommarkt.
Nu al tot de 600 euro gedaald.. Dat vind ik niet prettig als de waarde als een tierelier daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Dat is normaal, kijk maar eens naar het prijsverloop van de S3.

Na verloop van tijd stabiliseert de prijs vanzelf.
Chris Smoove schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:21:
[...]

Nu al tot de 600 euro gedaald.. Dat vind ik niet prettig als de waarde als een tierelier daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Voor de mensen die nog goedkoop een S4 willen in combinatie met een t-mobile abonnement:
[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties
30 Mei alleen in Middelburg. (Helaas nog niet bekend met welk abbo maar reken op ongeveer € 30 per maand/toestel gratis)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Boem! Galaxy S4 is nog maar 552 euro los de komende week! http://www.saturn.nl/mcs/...72,610672.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Dat gaat wel erg hard omlaag binnen vier weken. Krijg nu een beetje spijt dat ik niet even heb gewacht en meteen €700 heb neergelegd. Maar ja, het is niet anders. De early adaptor betaalt altijd de hoofdprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Ik heb nog een oude abonnement bij Vodafone van Bel-sms-web 200 waarbij ik onbeperkt gebruik kan maken van het internet voor 35 euro.
Zit nu te twijfelen of ik een los toestel zal halen of een verlening.
Als ik dezelfde abonnement wilt hebben, dan moet ik veel bijbetalen.
Of zonder bijbetaling dan kost m'n abonnement ong. 50 euro, maar dan betaal ik dat voor de komende 2 jaar
24x 15 = 360 ruim..

Iemand nog suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-08 14:21
Humma Kavula schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:23:
Voor de mensen die nog goedkoop een S4 willen in combinatie met een t-mobile abonnement:
[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties
30 Mei alleen in Middelburg. (Helaas nog niet bekend met welk abbo maar reken op ongeveer € 30 per maand/toestel gratis)
Shit, wel erg ver weg, maar wel een hele goede aanbieding :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm net besteld bij Saturn. Twijfelde al een tijdje over de Oppo Find 5 en de Galaxy S4. Ik vind qua design de Oppo mooier, maar ik lees op het forum dat er veel problemen zijn met de firmware (met name bij de camera). En de S4 heeft uiteindelijk toch meer pluspunten.

De S4 heeft een erg goede camera (voor mij het belangrijkste punt omdat ik veel foto's maak met m'n mobiel), hij is licht en niet veel groter dan de S3 (de Oppo juist wat te groot), er komt een Android stock versie en die is vast ook als ROM op de huidige S4's te plaatsen, de firmware is gewoon goed, als er problemen zijn met het toestel kan ik makkelijk naar de Saturn lopen (ipv dat ik 'm naar China zou moeten sturen) en -niet onbelangrijk- er kan een SD-kaart in om de opslagcapaciteit te vergroten. Het 'plastic' design is misschien een minpunt, maar niet van heel groot belang. Ik heb nu een iPhone 4 met glazenachterkant, en daarvan heeft de achterzijde nog nooit het daglicht gezien door de plastic beschermhoes (en die is bij de iPhone 4 van levensbelang).

Nu maar wachten op de postbode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhercules80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 19:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoroHoro
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
Weet iemand te vertellen óf, wanneer en waar de 32 en 64 GB modellen los te koop zijn?

Het enige dat ik nu kan vinden is 16 GB en ik heb me laten vertellen dat dat met een paar apps echt zó vol zit. En een geheugenkaartje is dan geen oplossing want daar kan je geen apps op installeren.

Vast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk een GS4 voor 552.. maar waar kan je een beetje betaalbare sim only krijgen met 1000mb..?
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Let op:
Het vragen om pre-order codes is niet toegestaan op het forum!!