Mooie aanbiedingbonito069 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:09:
Nu in de aanbieding bij www.Typhone.nl:
Bij Tele2 SmartMix 100 & Internet Extra Large voor 24 mnd a € 26,00 p/m
Toestelprijs € 29,00
Eenmalige aansluitkosten € 30,00
Zojuist gespot, hoofdpagina: menubalk GSM & Abonnement/Samsung.
Lijkt mij een mooie prijsdaling van ongeveer € 130,00
http://www.typhone.nl/gsm/samsung/galaxy-s4#?Module=1
Helaas is de aanbieding fout weergegeven. Als je namelijk die aanbieding in de winkelwagen doet, dan blijkt het over de Samsung S4 Mini te gaan. Het goedkoopste abonnement met de Samsung Galaxy S4 die ik kan vinden is met een toestelprijs van €119 en €26/maand.
http://vindabo.nl/search....4&n=1&s=Samsung+Galaxy+S4
http://vindabo.nl/search....4&n=1&s=Samsung+Galaxy+S4
Bij mij ook in de winkelmand: S4 en geen S4 mini
Maar of je deze ook krijg voor die prijs waag ik te betwijfelen, gebruik de link in mijn eerdere bericht
Maar of je deze ook krijg voor die prijs waag ik te betwijfelen, gebruik de link in mijn eerdere bericht
[ Voor 15% gewijzigd door bonito069 op 28-08-2013 20:56 ]
Ik zie nu dat zowel S4 als S4 Mini op de winkelmandpagina staat. Onder het blokje 'aantal' staat:
Samsung Galaxy s4 Mini White voor slechts €29,-
Maar rechts op de pagina weer:
Samsung Galaxy S4 € 29,00.
Samsung Galaxy s4 Mini White voor slechts €29,-
Maar rechts op de pagina weer:
Samsung Galaxy S4 € 29,00.
Ik heb hem zojuist bij Typhone besteld voor mijn vriendin (haar telefoon is vannacht gesneuveld), op het contract staat ook de bevestiging dat het om een Galaxy S4 i9505 gaat voor 29,00 euro. Het is mogelijk wel een fout (want wij hebben ook ergens zien staan dat er "Mini" stond), maar dat is dan wel een fout die mogelijk is. Het kan gewoon een aanbieding zijn (zoals er duidelijk staat), voor de zekerheid wel even een printscreen opgeslagen. Contracten hebben we ook al binnen via de mail, ook in de mail staat de bevestiging dat het om een Galaxy S4 i9505 gaat en niet de Mini variant.
Mijn vriendin zit al wel bij Tele 2 dus ze moet een nieuw nummer nemen, maar dat is niet anders (gezien de goedkoopste andere aanbieding met verlenging zo'n 133 euro bijbetalen is, 100 euro voor een nummer is wel vrij prijzig
).
Mijn vriendin zit al wel bij Tele 2 dus ze moet een nieuw nummer nemen, maar dat is niet anders (gezien de goedkoopste andere aanbieding met verlenging zo'n 133 euro bijbetalen is, 100 euro voor een nummer is wel vrij prijzig
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Typhone heeft die aanbieding inmiddels weggehaald. Je kunt nu nog maar Tele2 SmartMix 100 & Internet Extra Large selecteren met een toestelprijs van €159. Maar als op het contract staat dat het over de S4 i9505 gaat, dan zouden ze ook de S4 moeten leveren.
Ik heb twee jaar geleden een samsung galaxy s2 gekocht. Toen der tijd was er een excel sheet waar alle abonnementen in stonden + toestelprijs. Om zo makkelijk de goedkoopste abonnement en mobiel te zoeken bij desbetreffende provider.
Nu heb ik de vraag is die er ook voor de S4 of weet iemand wat het goedkoopste abonnement is(Vodafone/KPN)?
Ik heb zelf dit al gevonden:
Belsimpel.nl 32 per maand, onbeperkt bellen + smsen 2 gb internet (4G) + 313 voor toestel. Is een totaal van 1081 euro bij provider Vodafone.
Dit is de goedkoopste die ik op dit moment tegen gekomen ben. Heeft iemand andere tips?
Ik ben wel van tele 2 goedkopere tegen gekomen, maar dat netwerk vertrouw ik niet.
Ben woonachtig in Drenthe en die dekkingskaart van tele 2 was om te huilen.
Nu heb ik de vraag is die er ook voor de S4 of weet iemand wat het goedkoopste abonnement is(Vodafone/KPN)?
Ik heb zelf dit al gevonden:
Belsimpel.nl 32 per maand, onbeperkt bellen + smsen 2 gb internet (4G) + 313 voor toestel. Is een totaal van 1081 euro bij provider Vodafone.
Dit is de goedkoopste die ik op dit moment tegen gekomen ben. Heeft iemand andere tips?
Ik ben wel van tele 2 goedkopere tegen gekomen, maar dat netwerk vertrouw ik niet.
Ben woonachtig in Drenthe en die dekkingskaart van tele 2 was om te huilen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik heb geen idee of die excel sheet nog bestaat, maar dit is misschien nog handiger:
http://vindabo.nl/search....4&n=0&s=Samsung+Galaxy+S4
Goedkoopste Vodafone RED abonnement is bij Coolblue, €32/maand + €237 = €1005 voor 2 jaar.
Goedkoopste Vodafone RED abonnement is bij Coolblue, €32/maand + €237 = €1005 voor 2 jaar.
Wat een super site. Dankjewel!AquaSheep schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:09:
Ik heb geen idee of die excel sheet nog bestaat, maar dit is misschien nog handiger:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
denk dat ik via studentmobiel voor de S4 ga bij tmob.
250 mb, 90 bel, toestel 163 voor 24,5 per maand.
Maar aangezien 4G eraan komt twijfel ik of ik niet beter voor E2,5 meer p/m een 500mb abo moet nemen..?
Ik ben in de afgelopen 2 jaar nog nooit over mijn limiet (250mb) gegaan maar ben bang met 4G wel.
Tussentijds mijn abo veranderen is me te duur, dan vervallen de kortingen.
Dus wat is wijsheid ?...luxe problemen...:)
250 mb, 90 bel, toestel 163 voor 24,5 per maand.
Maar aangezien 4G eraan komt twijfel ik of ik niet beter voor E2,5 meer p/m een 500mb abo moet nemen..?
Ik ben in de afgelopen 2 jaar nog nooit over mijn limiet (250mb) gegaan maar ben bang met 4G wel.
Tussentijds mijn abo veranderen is me te duur, dan vervallen de kortingen.
Dus wat is wijsheid ?...luxe problemen...:)
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Weet niet zeker of de link op deze manier werkt:
http://www.pdashop.nl/pro...emplate=ServicePlanGroups
Anders, naar beneden scrollen en dan zie je een overzicht van de abbonementen. Zelf heb ik een Hollandse Nieuwe abbonement. 275 min + 500 mb + 1000 smsjes. €190 bij betalen en daarna 24,50 per maand.
http://www.pdashop.nl/pro...emplate=ServicePlanGroups
Anders, naar beneden scrollen en dan zie je een overzicht van de abbonementen. Zelf heb ik een Hollandse Nieuwe abbonement. 275 min + 500 mb + 1000 smsjes. €190 bij betalen en daarna 24,50 per maand.
is de 32/64gb variant al gespot?
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
link :Mouki_9 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:33:
is de 32/64gb variant al gespot?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
hmmmm, aardig prijzig.... en alleen in het wit..hmartino schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:04:
[...]
link :Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[ Voor 4% gewijzigd door Mouki_9 op 14-10-2013 10:33 ]
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Samsung Galaxy S4 inc. 1 jaar nieuw KPN Alles-in-een Standaard (onbeperkt bellen + 2GB) voor maar €660 in totaal bij Coolblue. Waarschijnlijk het goedkoopste abonnement met 4G en een high-end telefoon.
http://vindabo.nl/search....2&n=1&s=Samsung+Galaxy+S4
Ik heb mijn s4 bij ekodeal bestelt. Ik kreeg hem na 2 dagen binnen. Het is wel een model uit de VAE, dus je moet ff met het regiolock klooien met 4.3. Toestel is verder unbranded. Er zat wel een koranapp op, maar die is op de normale manier te verwijderen.
Waarom heb je de S4 bij ekodeal gekocht? Want inclusief de cashback van €100 kun je een (Nederlandse) S4 kopen voor €360 (PDAshop, Studentmobiel, MediaMarkt, Typhone, etc).
als je die cashbackactie aanvraagt met een buitenlands toestel word hij in eerste instantie afgekeurd, maar als je dan een mail stuurt met dat het een in nl gekocht toestel is krijg je je cashbackactie toch. Ik heb hem nu dus voor 300 euroAquaSheep schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:00:
Waarom heb je de S4 bij ekodeal gekocht? Want inclusief de cashback van €100 kun je een (Nederlandse) S4 kopen voor €360 (PDAshop, Studentmobiel, MediaMarkt, Typhone, etc).
kun je me een link geven..zie het zo snel niet staan...lijkt me een mooie aanbiedingAquaSheep schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:04:
Samsung Galaxy S4 inc. 1 jaar nieuw KPN Alles-in-een Standaard (onbeperkt bellen + 2GB) voor maar €660 in totaal bij Coolblue. Waarschijnlijk het goedkoopste abonnement met 4G en een high-end telefoon.
Ze hebben het bij meerdere mensen gedaan, het zal dus wel bij het beleid horen ofzo. Het is wel altijd pas in 2e instantie, je meot er wel om vragen. Mij maakt het verder niet uit, ik heb m'n telefoon voor 300 eurosphere schreef op zondag 09 maart 2014 @ 10:02:
Dat lijkt me coulance.
Nice!RagingPenguin schreef op zondag 09 maart 2014 @ 11:55:
[...]
Ze hebben het bij meerdere mensen gedaan, het zal dus wel bij het beleid horen ofzo. Het is wel altijd pas in 2e instantie, je meot er wel om vragen. Mij maakt het verder niet uit, ik heb m'n telefoon voor 300 euro
Die aanbieding is van een aantal maanden geleden. Dus die bestaat niet meer, maar als je zoekt op KPN bestaat nog wel een KPN Alles-in-1 Standaard voor €47,50/maand en €157 toestelprijs. Trek daar €100 vanaf vanwege de cashback actie van Samsung en je komt ongeveer weer op dezelfde totaalprijs van €660. Je zou ook nog eens kunnen kijken naar Hi. Hi 100 minuten en 3GB voor €46/maand en €29 toestelprijs voor €611 in totaal min €100 door cashback en je hebt een Samsung Galaxy S4 met een 4G abonnement voor maar €511Michel242186 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 10:21:
[...]
kun je me een link geven..zie het zo snel niet staan...lijkt me een mooie aanbieding
Anders was ik voor de L1320 gegaan, maar nu kwam ik dit tegen. Ik hoefde niet heel lang te denkenAquaSheep schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:58:
[...]
Nice!€300 is erg goedkoop voor de Samsung Galaxy S4. Meer dan de helft goedkoper dan de Galaxy S5.
Vandaag bij wehkamp besteld. shopkorting 4.5% en ik had nog wehkamp bonnen met 15% korting liggen ;-). In totaal ben ik 275260
euro kwijt. Goede deal lijkt me!
[ Voor 4% gewijzigd door Theswitch op 10-03-2014 20:31 ]
Ik heb de Samsung S4 voor 173€ icm 1 jaar Vodafone Red abo , is wel een leuke deal als je toch een nieuw abo moet hebben.
http://www.belsimpel.nl/s...zanpid=&cntd=1#aanb_13787
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Galaxy S4 16GB is nu met Wehkamp.nl nu maar 345 euro. ( 100 euro korting). Nette prijs zeg!
Plus 10 euro korting als je nieuwe klant bent met de waardebon "NIEUW".alwaysleft schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:53:
Galaxy S4 16GB is nu met Wehkamp.nl nu maar 345 euro. ( 100 euro korting). Nette prijs zeg!
Alleen er staat wel bij dat, dit product komt niet in aanmerking voor promotie ( bij alle S4 trouwens )audiojunk schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:06:
Ik heb de Samsung S4 voor 173€ icm 1 jaar Vodafone Red abo , is wel een leuke deal als je toch een nieuw abo moet hebben.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik heb ook niet gezegd dat die voor promotie in aanmerking kwam.sekeroglan schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 00:34:
[...]
Alleen er staat wel bij dat, dit product komt niet in aanmerking voor promotie ( bij alle S4 trouwens )
Telefoon gisteren binnen gekregen en is simlockvrij.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Zouden ze dit dan ook doen bij bijv. laagste van pricewatch op dit mom. €361 Viking Direct? Als het alleen gaat om NL aankoop zou het toch mogelijk moeten zijn lijkt me.RagingPenguin schreef op zondag 09 maart 2014 @ 11:55:
[...]
Ze hebben het bij meerdere mensen gedaan, het zal dus wel bij het beleid horen ofzo. Het is wel altijd pas in 2e instantie, je meot er wel om vragen. Mij maakt het verder niet uit, ik heb m'n telefoon voor 300 euro
http://tweakers.net/price...galaxy-s4-16gb-zwart.html
[ Voor 7% gewijzigd door darksnake88 op 14-03-2014 12:01 . Reden: link erbij ]
Galaxy S4 16GB nu bij Wehkamp voor 419-100(cashback)-4,5(shopkorting)-10 euro(hoera)= 298 euro. Niet verkeerd.
Verwijderd
4,5% Exclusief het totaal bedrag BTW, dus iets rond de 303 euroUntouchablezz20 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:55:
Galaxy S4 16GB nu bij Wehkamp voor 419-100(cashback)-4,5(shopkorting)-10 euro(hoera)= 298 euro. Niet verkeerd.
Verwijderd
daar geef ik je gelijk in, al wacht ik zelf nog even af tot de bodemprijs er komt...
voornamelijk begin april zal dit hoogstwaarschijnlijk gebeuren zodra de Galaxy s5 uit komt
Cashback geld toch tot 30 april
voornamelijk begin april zal dit hoogstwaarschijnlijk gebeuren zodra de Galaxy s5 uit komt
Cashback geld toch tot 30 april
Dat is inderdaad een goede tip, maar zou het nog verder kunnen zakken dan 303 euro
.
Verwijderd
lijkt mij vrijwel wel... tenminste abbo's worden vast aantrekkelijker waardoor je een 2jaarig abbo kunt nemen voor bijvoorbeeld 22 euro bij tele 2 en dan cashback met een telefoon van 0 euro 
dan kijk je naar 440 euro dacht ik? met een 2 jaar abbo zou ik echt niet gek vinden
dan kijk je naar 440 euro dacht ik? met een 2 jaar abbo zou ik echt niet gek vinden
Ik ga het in de gaten houden. S5 is totaal niet vernieuwend/interessant te noemen.
Verwijderd
Hallo mensen,
Het viel mij op dat op mediamarkt.de de galaxy s4 ongeveer 350 euro kost en op de website van nederland pakweg 420-430. Nou ben ik van plan a.s. maandag naar duitsland te gaan en denk er aan om een s4 mee te nemen. Echter weet ik niet zeker of alles dan wel naar behoren in Nederland werkt en of ik aanspraak kan doen op de garantie.
Heeft iemand hier meer informatie over?
Het viel mij op dat op mediamarkt.de de galaxy s4 ongeveer 350 euro kost en op de website van nederland pakweg 420-430. Nou ben ik van plan a.s. maandag naar duitsland te gaan en denk er aan om een s4 mee te nemen. Echter weet ik niet zeker of alles dan wel naar behoren in Nederland werkt en of ik aanspraak kan doen op de garantie.
Heeft iemand hier meer informatie over?
Kickje!
Iemand enig idee waarom de S4 nu nog steeds zo duur is? Hij kost nog altijd >350 in de pricewatch en >380 in de grotere winkels. Dat was met de S3 rond deze tijd wel anders, sterker nog, de S4 zelf is goedkoper geweest! Zoals hierboven te vinden is, met cashbacks was het toestel te krijgen voor ongeveer 300 euro een paar maanden geleden.
Weet iemand van jullie een reden hiervoor? Of zou ik 'm misschien goedkoop over de grens kunnen halen, ofzoiets?
Iemand enig idee waarom de S4 nu nog steeds zo duur is? Hij kost nog altijd >350 in de pricewatch en >380 in de grotere winkels. Dat was met de S3 rond deze tijd wel anders, sterker nog, de S4 zelf is goedkoper geweest! Zoals hierboven te vinden is, met cashbacks was het toestel te krijgen voor ongeveer 300 euro een paar maanden geleden.
Weet iemand van jullie een reden hiervoor? Of zou ik 'm misschien goedkoop over de grens kunnen halen, ofzoiets?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Hij is nu wel enigzins aan het dalen, nu 332, dus misschien nog even afwachten?
Bij Amazon hoef je trouwens niet te kijken. (juist duurder)
Bij Amazon hoef je trouwens niet te kijken. (juist duurder)
Jongens ik heb een aantal vragen over de cashback actie:
1. het originele IMEI-nummer/de originele streepjescode van de verpakking (een kopie wordt niet geaccepteerd)
Waar vind ik de originele IMEI-nummer dan? Dat is toch een nummer die ik kan raadplegen in de instellingen van de telefoon? Wat bedoelen ze met originele? En moet ik de streepjescode letterlijk van de verpakking afhalen en sturen?
2. Het serienummer is een combinatie van 11 tot 15 cijfers en letters welke volgt na de lettercombinatie S/N. Bijvoorbeeld S/N: A0KLC90B602115. U vindt het serienummer terug op de verpakking of uw product.
Er staat wel een serienummer op de verpakking maar die begint niet met S/N. Dus welke serienummer moet ik pakken?
1. het originele IMEI-nummer/de originele streepjescode van de verpakking (een kopie wordt niet geaccepteerd)
Waar vind ik de originele IMEI-nummer dan? Dat is toch een nummer die ik kan raadplegen in de instellingen van de telefoon? Wat bedoelen ze met originele? En moet ik de streepjescode letterlijk van de verpakking afhalen en sturen?
2. Het serienummer is een combinatie van 11 tot 15 cijfers en letters welke volgt na de lettercombinatie S/N. Bijvoorbeeld S/N: A0KLC90B602115. U vindt het serienummer terug op de verpakking of uw product.
Er staat wel een serienummer op de verpakking maar die begint niet met S/N. Dus welke serienummer moet ik pakken?
[ Voor 5% gewijzigd door ObiTewodros op 19-08-2014 13:52 ]
ik zou ff kijken naar de prijzen.
voor de cashback actie moet je hem bij bepaalde winkels halen en als je kijkt wat dat dan vervolgens scheelt met de winkel die nu het goedkoopst is…
Heb hem net besteld (BlackEdition) voor 332:)
voor de cashback actie moet je hem bij bepaalde winkels halen en als je kijkt wat dat dan vervolgens scheelt met de winkel die nu het goedkoopst is…
Heb hem net besteld (BlackEdition) voor 332:)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Verwijderd
Gisteren na lang kiezen een S4 gekocht in de duitse Saturn.
Kostte me 270 incl btw.
Ik vermoed dus dat een prijsdaling in de maak is en door de contacten tussen saturn/mediamarkt en samsung zij als eerste op de hoogte waren en dus snel hun reeds ingekochte stock kwijt moesten..
Kostte me 270 incl btw.
Ik vermoed dus dat een prijsdaling in de maak is en door de contacten tussen saturn/mediamarkt en samsung zij als eerste op de hoogte waren en dus snel hun reeds ingekochte stock kwijt moesten..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2014 02:18 ]
Let op:
Het vragen om pre-order codes is niet toegestaan op het forum!!
Het vragen om pre-order codes is niet toegestaan op het forum!!