Het was me trouwens opgevallen dat toen de toestelprijs met Vodafone BSW100 zo in prijs zakte, dat het 200Mb ipv 500Mb was. Nu krijg je alleen nog 500Mb bij de 200 variant...
Verwijderd
Ik heb zeker kritische vragen gesteld en hij is geen enkel moment "door de mand gevallen". Ik vindt het ook goed waar je mee bezig bent en het kwam van mijn kant misschien wat hard over, maar ik weet echt niet wat ik nog verder zou moeten doen. Ik hoop dat ik natuurlijk gewoon een eerlijk toestel heb en ga daar ook wel vanuit. Ik ben het natuurlijk 100% met je eens dat ik vind dat we het de helers, oplichters en dieven zo lastig mogelijk moeten maken.Sigis schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:13:
[...]
Je hebt in ieder geval meer gedaan dan de meeste mensen doen, dus dat is al heel wat.
Wat ik verder heb gezegd is een poging wat 'awareness' te kweken in de hoop dat oplichters, dieven en helers het wat minder makkelijk krijgen. Op basis van mijn ervaring op dit gebied, die heel groot is, gaan bij mij gewoon alle alarmbellen af. Dat neemt niet weg dat je gedaan hebt wat van je verwacht kon worden, hooguit had je misschien nog wat kritische vragen aan de verkoper kunnen stellen (misschien heb je dat ook gedaan, dat is weet ik niet). Hoe dan ook wens ik je veel plezier met het toestel.
Bij studentmobiel krijg je nog wel 500mb.W84 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:18:
Het was me trouwens opgevallen dat toen de toestelprijs met Vodafone BSW100 zo in prijs zakte, dat het 200Mb ipv 500Mb was. Nu krijg je alleen nog 500Mb bij de 200 variant...
Zit er sterk over te denken om de gs4 hier te bestellen.
Vodafone vliegt alle kanten op met hun abonnementen. F&F geeft nu ook meer korting (zie seperaat topic in AK).
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Aankomende donderdag t-mobile opening in haarlem:
S4 gratis en 24 maanden 50% korting:
[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties
Te krijgen met MTV mobile voor € 32,50 p/m ( 2000MB - 250 min. ) of T-mobile € 34,50 p/m ( 5000 MB - onbeperkt bellen en sms)
S4 gratis en 24 maanden 50% korting:
[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties
Te krijgen met MTV mobile voor € 32,50 p/m ( 2000MB - 250 min. ) of T-mobile € 34,50 p/m ( 5000 MB - onbeperkt bellen en sms)
Dat zou even goed navragen en ik denk dat ze achterlopen, want met de 100 variant is het 200Mb geworden...M3lvinG schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:32:
[...]
Bij studentmobiel krijg je nog wel 500mb.
Zit er sterk over te denken om de gs4 hier te bestellen.
Ik zat zelf ook naar de aanbieding te kijken en heb het nog even nagevraagd. De 100 variant is bij studentmobiel met 500MB 200MB data.
edit: op de website is het nu aangepast naar 200MB
dus ik heb nogmaals een mail gestuurd.
edit2: helaas is ook hier de extra 300MB data vervallen
edit: op de website is het nu aangepast naar 200MB
[ Voor 41% gewijzigd door Kaas op 19-06-2013 07:18 ]
Verwijderd
Ik heb los een gs4 gekocht. Ik wil graag gebruik maken van spotify premium en heb dus een hi sim only besteld. 150 minuten / onbeperkt sms. 2000mb internet en spotify premium 2 jaar voor 22 euro per maand :-)
al nieuws over de 32/64gb variant van de galaxy s4?
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Pff hier in media markt belgie kost hij nog steeds bijna 700
Mediamarkt is altijd overpriced.. Koop em bij een webshop
Weet iemand of er nog aanbiedingen bij Hi icm de S4 zijn? Ik mag nu verlengen, maar pas overstappen in augustus.
Maar overal waar ik kijk is Hi zo duur. Ik zal 42,50 per maand moeten betalen voor 75 min, 1000 MB en 1000 SMS. Tel hierbij nog 100 euro op voor overname aan het eind van je contract en je komt zo'n 200 tot 300 euro duurder uit over 2 jaar dan bij Tele2 of T-Mobile.
Bij alle providers krijg je ook mooi korting op je toestel via Coolblue of bijvoorbeeld studentmobiel. Bij Hi is dit er niet door dat leasen. Moet ik maar accepteren dat Hi duur is (en dus overstappen)?
Ik was vandaag in de Hi winkel in Rotterdam, en van korting geven wilden ze niks weten
Maar overal waar ik kijk is Hi zo duur. Ik zal 42,50 per maand moeten betalen voor 75 min, 1000 MB en 1000 SMS. Tel hierbij nog 100 euro op voor overname aan het eind van je contract en je komt zo'n 200 tot 300 euro duurder uit over 2 jaar dan bij Tele2 of T-Mobile.
Bij alle providers krijg je ook mooi korting op je toestel via Coolblue of bijvoorbeeld studentmobiel. Bij Hi is dit er niet door dat leasen. Moet ik maar accepteren dat Hi duur is (en dus overstappen)?
Ik was vandaag in de Hi winkel in Rotterdam, en van korting geven wilden ze niks weten
[ Voor 7% gewijzigd door -Edwin- op 19-06-2013 20:41 ]
Dat hangt er vanaf, bij de Mediamarkt in Hoorn en Alkmaar kost hij nu 588,-Chris Smoove schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:11:
Mediamarkt is altijd overpriced.. Koop em bij een webshop
Het is helaas niet in de buurt van België.
De 300 mb bundel was eerst bij de bsw 100 en bsw 200 gratis. Nu alleen bij de bsw 200.Kaas schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:10:
Ik zat zelf ook naar de aanbieding te kijken en heb het nog even nagevraagd. De 100 variant is bij studentmobiel met 500MB 200MB data.
edit: op de website is het nu aangepast naar 200MBdus ik heb nogmaals een mail gestuurd.
Bij Belcompany kan je tegenwoordig binnen 120 dagen van je einddatum overstappen naar Vodafone.-Edwin- schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:41:
Weet iemand of er nog aanbiedingen bij Hi icm de S4 zijn? Ik mag nu verlengen, maar pas overstappen in augustus.
(normaal is dit 60 dagen)
[ Voor 88% gewijzigd door Megapaul op 19-06-2013 22:14 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
nvt
[ Voor 99% gewijzigd door Megapaul op 19-06-2013 22:11 ]
Op de site van BelCompany zie ik nog steeds dat je nummerbehoud pas vanaf 2 maanden voor het eind van je contract kan aanvragen. Bovendien is Vodafone bij BelCompany precies dezelfde prijs als bij Hi. Via Coolblue is Vodafone dan wel weer goedkoper, maar daar heb ik op dit moment niet veel aanMegapaul schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 22:08:
[...]
Bij Belcompany kan je tegenwoordig binnen 120 dagen van je einddatum overstappen naar Vodafone.
(normaal is dit 60 dagen)
hmmmm, hier geen reactie op? zal waarschijnlijk weer een gevalletje too good to be true zijn.......Ken. schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:31:
[...]
[...]
EDIT:
[...]
Heb je 'm ook ontvangen eigenlijk?
Hij kwam zelf met de URL en heeft maar 4 posts. Lijkt mij een gevalletje spam en eventueel scam.Mouki_9 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 08:56:
[...]
hmmmm, hier geen reactie op? zal waarschijnlijk weer een gevalletje too good to be true zijn.......
EDIT: Of hij heeft gewoon niet meer hier gekeken natuurlijk
[ Voor 15% gewijzigd door Ken. op 20-06-2013 09:06 ]
Nou ik heb gebeld naar Hi. In eerste instantie kreeg ik 2,50 korting waardoor ik op 40 euro per maand uitkwam. Toen ik zei dat ik het verschil toch echt te groot vond, moest ik aangeven waar ik zag dat het zoveel goedkoper was. Samen met de medewerker gekeken naar CoolBlue en toen mocht ik de S4 hebben voor 35 per maand. Ook hielp dat het overnamebedrag voor mijn S3 precies is wat ik had uitgerekend vorig jaar, dus ik vertrouw ze nu wel dat ze niet uitzonderlijk hoge overnamebedragen vragen aan het eind van je contract.
Ik krijg hem morgen binnen!
Ik krijg hem morgen binnen!
Dat klopt die 120 dagen is alleen via de winkels.-Edwin- schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 22:24:
[...]
Op de site van BelCompany zie ik nog steeds dat je nummerbehoud pas vanaf 2 maanden voor het eind van je contract kan aanvragen. Bovendien is Vodafone bij BelCompany precies dezelfde prijs als bij Hi. Via Coolblue is Vodafone dan wel weer goedkoper, maar daar heb ik op dit moment niet veel aan
Via Royalphones.nl + simonly lijkt toch de goedkoopste optie, maarja, de echte goedkope sim-only aanbieders is ook net niets. Wil niet via T-mobile netwerk, Telford biedt standaard maar 2Mbps dus dan moet je hier en daar weer wat upgraden etc. Pfrt.
[ Voor 60% gewijzigd door Tiroz op 22-06-2013 15:10 ]
Dan ga je toch voor youfone... dan heb je voor 10 euro:Tiroz schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:55:
Via Royalphones.nl + simonly lijkt toch de goedkoopste optie, maarja, de echte goedkope sim-only aanbieders is ook net niets. Wil niet via T-mobile netwerk, Telford biedt standaard maar 2Mbps dus dan moet je hier en daar weer wat upgraden etc. Pfrt.
- 50 min/sms per maand
- 500MB per maand
En op het betrouwbare KPN netwerk!
Met telefoon erbij ben je nu maar (485,- + 240 + 15 =) 740 euro kwijt ( 30,83 per maand). Dus dit is zelfs goedkoper dan de T-Mobile openingsacties, daar betaal je 32,50 per maand bij een gratis S4 (795), en dan heb je als je geen truk uithaalt ook nog de aansluitkosten...
Grote kans dat ik dit komende week ga doen... Enige puntje van aandacht, had royalphones wel nederlandse toestellen of zijn het geimporteerde... Weet iemand dat toevallig?
Ik lees alleen echt heel veel slechte ervaringen met youfone, ook hier op het forum..dus die is voor mij uiteindelijk toch afgevallen.
Of de toestellen geimporteerd zijn weet ik niet!
Ik lees wel op hun gastenboek een reactie "verzegelde originele Samsung verpakking". Dus er is niet mee geknoeit in ieder geval... En verder geen negatieve reacties... Zelfs mijn enigsinds gekleurde reactie is gewoon blijven staan... (dus ze verwijderen geen berichten wil ik daarmee zeggen).Tiroz schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:45:
Ik lees alleen echt heel veel slechte ervaringen met youfone, ook hier op het forum..dus die is voor mij uiteindelijk toch afgevallen.
offtopic:
Slechte ervaringen met YouFone? Welke provider is jouw eerste keus dan?
Ik doelde inderdaad op Youfone, niet op royalphones.nltwinkey schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:42:
[...]
Ik lees wel op hun gastenboek een reactie "verzegelde originele Samsung verpakking". Dus er is niet mee geknoeit in ieder geval... En verder geen negatieve reacties... Zelfs mijn enigsinds gekleurde reactie is gewoon blijven staan... (dus ze verwijderen geen berichten wil ik daarmee zeggen).
offtopic:
Ik ga nu voor Simyo, KPN netwerk. Transparant en goedkoop.
Morgen ga ik de S4 Wit halen bij royalphones, voor 485,-
Op de vraag of het een nederlands toestel is werd geantwoord:
"Of het een Nederlands toestel is kan ik niet zeggen.
Maar het is zeker weten een europees model, hierbij geldt de garantie ook in Nederland namelijk."
Dat vind ik verder geen probleem, want ik wilde misschien al een Duits toestel halen, dus dat maakt verder niet uit. Bovendien lijkt het mij dat alle toestellen in Europa verder hetzelfde zijn....
Maar het is zeker weten een europees model, hierbij geldt de garantie ook in Nederland namelijk."
Dat vind ik verder geen probleem, want ik wilde misschien al een Duits toestel halen, dus dat maakt verder niet uit. Bovendien lijkt het mij dat alle toestellen in Europa verder hetzelfde zijn....
dat is 485 ex btw toch?twinkey schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:26:
Ik ga nu voor Simyo, KPN netwerk. Transparant en goedkoop.
edit: idd, in av staat het volgende: 3.3 Alle prijzen op de site zijn in EURO's en exclusief 21% BTW en eventuele verzendkosten.
Kom je dus uit op 587 en dat is dus nog zonder eventuele verzend en orderkosten.
als ik dan dit zie: pricewatch: Samsung Galaxy S4 16GB Zwart
dan zijn er toch goedkopere?
[ Voor 21% gewijzigd door Mouki_9 op 24-06-2013 16:22 ]
Zo, ik heb hem vandaag besteld bij CoolBlue in combinatie met een Tele2 abonnement:)
Nee want het bedrag wat op de website staat is inclusief btw. Ik ga 'm ophalen zodat ik zeker weet dat ik een goed toestel heb en inclusief btw. Dus de S4 kost daar 484,95 all inclusive! Als ik 'm ga halen daar betaal ik dus ook geen verzendkosten!Mouki_9 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:18:
[...]
dat is 485 ex btw toch?
edit: idd, in av staat het volgende: 3.3 Alle prijzen op de site zijn in EURO's en exclusief 21% BTW en eventuele verzendkosten.
Kom je dus uit op 587 en dat is dus nog zonder eventuele verzend en orderkosten.
als ik dan dit zie: pricewatch: Samsung Galaxy S4 16GB Zwart
dan zijn er toch goedkopere?
Heb je een linkje en wil je delen wat je kwijt bent?frozenflame schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:41:
Zo, ik heb hem vandaag besteld bij CoolBlue in combinatie met een Tele2 abonnement:)
hoop het voor je, maar de algemene voorwaarden spreken dit tegen. Laat je het nog eventjes weten voor welke prijs je het uiteindelijk meegekregen hebt? Via de site staat er nu enkel een prijs, geen vermelding van of het in of exclusief btw is....twinkey schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:07:
[...]
Nee want het bedrag wat op de website staat is inclusief btw. Ik ga 'm ophalen zodat ik zeker weet dat ik een goed toestel heb en inclusief btw. Dus de S4 kost daar 484,95 all inclusive! Als ik 'm ga halen daar betaal ik dus ook geen verzendkosten!
Ik begrijp even niet waarom Tele2 nu zo goedkoop is..frozenflame schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:41:
€38,- euro per maand (2 jaar lang: 1,5GB / 300min) en niks bijbetalen.. Bij Tele2 is het toestel na de looptijd toch ook gewoon van jezelf?
Ja het toestel blijft van jou. Ook na je abonnement.yorroy schreef op maandag 24 juni 2013 @ 21:22:
[...]
Ik begrijp even niet waarom Tele2 nu zo goedkoop is..
€38,- euro per maand (2 jaar lang: 1,5GB / 300min) en niks bijbetalen.. Bij Tele2 is het toestel na de looptijd toch ook gewoon van jezelf?
Wat ook interessant is als je geen problemen hebt met bijbetalen.
Tele 2 Abbo.
100 min/sms en 1500 mb internet 2 jaar voor € 26,- per maand.
Bijbetaling 103 euro eenmalig. Ook bij Coolblue.
Dat is wel de goedkoopste combinatie tot nu toe, alleen heb je dan geen KPN netwerk... Ik kom vaak in het oosten van het land en ik wil geen terugval op bereik. Maar de aanbieding ziet er wel goed uit!M3lvinG schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 00:36:
[...]
Ja het toestel blijft van jou. Ook na je abonnement.
Wat ook interessant is als je geen problemen hebt met bijbetalen.
Tele 2 Abbo.
100 min/sms en 1500 mb internet 2 jaar voor € 26,- per maand.
Bijbetaling 103 euro eenmalig. Ook bij Coolblue.
Ik heb gekozen voor de (uit mijn hoofd) 150min, 1500mb voor 30€ per maand en 70€ bijbetalen. Dit is excl aansluitkosten. Ik heb nu tmobile, en het netwerk is wat mij betreft wel prima genoeg:-)
Bron?W84 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:47:
Zo dan, dikke price drop! Toestel is inmiddels gratis met Vodafone BSW 100 & 200.
Ik heb zojuist de S4 Wit opgehaald bij http://www.royalphones.nl en inderdaad, niet meer dan € 485,- voor betaald. Blijft 1 vraag over, waarom staat deze site nog niet in de tweakers pricewatch??
Pakketje is verzegeld en telefoon is gewoon een normaal europees model. Kortom, aanrader!
Niet gratis. Als je goed kijkt heb je Toestelbundel aangeklikt, waardoor je 5 euro per maand extra betaald voor je toestel. Over 2 jaar verspreid betaal je dus 120,- euro voor het toestel. Eenmalig betaal je 114 euro als je niet voor een toestelbundel kiest.W84 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:33:
Smartphoneshop/Coolblue. Gratis bij nieuw VF contract en 16,45 bij verlenging.
Is toch exclusief btw of je moet toch iets zakelijks hebben of niet?twinkey schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:30:
[...]
Bron?
Ik heb zojuist de S4 Wit opgehaald bij http://www.royalphones.nl en inderdaad, niet meer dan € 485,- voor betaald. Blijft 1 vraag over, waarom staat deze site nog niet in de tweakers pricewatch??
Pakketje is verzegeld en telefoon is gewoon een normaal europees model. Kortom, aanrader!
My bad, maar toch... aardige prijsdaling. Ik betaal ook maandelijk die 5,- extra met bijbetaling van 100,-.
Ik heb al een paar keer geprobeerd deze shop toe te voegen, maar Pricewatch heeft geen toevoeg-knop meer schijnbaartwinkey schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:30:
[...]
Blijft 1 vraag over, waarom staat deze site nog niet in de tweakers pricewatch??
Verwijderd
Ik zou nooit en nimmer tele 2 of tmobile nemen.. dan heb je een telefoon alleen nooit bereik.
De shop moet eerst toegevoegd zijn, dat is die wel. Dus volgens mij is het dan aan de eigenaar van de website om zijn prijs toe te voegen in de pricewatch.Ken. schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:50:
[...]
Ik heb al een paar keer geprobeerd deze shop toe te voegen, maar Pricewatch heeft geen toevoeg-knop meer schijnbaar
Bij de opening van de Saturn in Dordrecht op 4 juli alleen voor de eerste 100 klanten:
T-Mobile 2 jarig abbo - 2gb data - 200 min - onbeperkt sms'en voor 30,- per maand. (alleen mogelijk bij nieuwe klanten)
Het toestel krijg je er gratis bij. Dan heb je alleen nog de aansluitingskosten erbij lijkt me..niet verkeerd toch?
T-Mobile 2 jarig abbo - 2gb data - 200 min - onbeperkt sms'en voor 30,- per maand. (alleen mogelijk bij nieuwe klanten)
Het toestel krijg je er gratis bij. Dan heb je alleen nog de aansluitingskosten erbij lijkt me..niet verkeerd toch?
[ Voor 11% gewijzigd door PredNL op 03-07-2013 02:07 ]
Asus N551JK-CN157H
Verwijderd
Bij Studentmobiel;
Vodafone Bel+SMS+Web 100 actie
Belminuten 100
SMS 10000
Mobiel Internet 200 MB
6 x € 17,00 = € 102,00
18 x € 34,00 = € 612,00
Toestelprijs = € 36,00
Totale kosten = € 750,00
Gemiddeld per maand = € 31,25
Wat vinden jullie hiervan?
Belminuten 100
SMS 10000
Mobiel Internet 200 MB
6 x € 17,00 = € 102,00
18 x € 34,00 = € 612,00
Toestelprijs = € 36,00
Totale kosten = € 750,00
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2013 08:54 ]
Erg duur voor wat je krijgt.
Vodafone is verre van goedkoop. Voor eenzelfde maandbedrag krijg je bij een T-Mobile opening
onbeperkt bel/sms en 5GB(?) data voor 34,50 per maand.
Vodafone is verre van goedkoop. Voor eenzelfde maandbedrag krijg je bij een T-Mobile opening
Verwijderd
Ja maar dan moet er maar net een opening zijn en ook nog eens in de buurt. Ik zie dat niet gebeuren :-)Senor Sjon schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:18:
Erg duur voor wat je krijgt.
Toch heb ik even op de website van T-Mobile gekeken maar als je een vergelijkbaar abonnement neemt (of hoger) moet je nog flink (zo'n € 300,00) bijbetalen voor het toestel.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2013 09:46 ]
Verwijderd
Zit er toch aan de denken om de S4 los te kopen.
Zijn er hier inmiddels meerdere mensen die inmiddels ervaring hebben met http://www.royalphones.nl? (website ligt er nu uit trouwens 'wegens verbouwing?')
Zijn er hier inmiddels meerdere mensen die inmiddels ervaring hebben met http://www.royalphones.nl? (website ligt er nu uit trouwens 'wegens verbouwing?')
Ik vind de kosten nog wel meevallen, maar je hebt maar 200MB. Dat is echt heel weinig, helemaal voor een telefoon als deze die er gewoon om vraagt veel gebruikt te worden.Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 08:52:
Bij Studentmobiel;
Belminuten 100
SMS 10000
Mobiel Internet 200 MB
6 x € 17,00 = € 102,00
18 x € 34,00 = € 612,00
Toestelprijs = € 36,00
Totale kosten = € 750,00
Verwijderd
Ja dat is een persoonlijk afweging. Zelf zit ik (bijna) altijd op wifi en wanneer dit niet mogelijk is doe ik weinig met de telefoon behalve WhatsApp.yorroy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:41:
[...]
Ik vind de kosten nog wel meevallen, maar je hebt maar 200MB. Dat is echt heel weinig, helemaal voor een telefoon als deze die er gewoon om vraagt veel gebruikt te worden.
Naar deze aanbieding zat ik ook te kijken maar dan de 200 versie. wat mij tegen houd is de 3.6 Mb/sVerwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 08:52:
Bij Studentmobiel;
Belminuten 100
SMS 10000
Mobiel Internet 200 MB
6 x € 17,00 = € 102,00
18 x € 34,00 = € 612,00
Toestelprijs = € 36,00
Totale kosten = € 750,00
maar wel met 500mb is de 200.
Mooie aanbieding!!PredNL schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:11:
Bij de opening van de Saturn in Dordrecht op 4 juli alleen voor de eerste 100 klanten:
Haha nou had net even Vodafone gebeld en laten vallen dat ik wilde overstappen naar Tele2, niks geen vraag waarom of hoe of wat etc, doen helemaal geen tegenaanbieding! Dat was 2 jaar geleden bij Hi nog wel anders... Toch nog maar even wachten tot de abbo's in prijs zakken, vind het nu echt belachelijk. Ik wil prima die 24,5 eerste 6 maanden en daarna 49 betalen, maar wel het toestel gratis dan. Dus daar wacht ik dan maar op
Verwijderd
Anyone? Website ligt er nog steeds uit....Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:19:
Ervaringen zijn goed, laatst nog iemand die hem heeft opgehaald daar..Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:20:
[...]
Anyone? Website ligt er nog steeds uit....
Verwijderd
Ja die reactie in dit topic heb ik gelezen maar dat is dan ook de enige :-) Wil het graag nog even door meerdere mensen bevestigd hebben.alwaysleft schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:39:
[...]
Ervaringen zijn goed, laatst nog iemand die hem heeft opgehaald daar..
Ik heb mailcontact met ze gehad en het kwam erg profi over. Geen oplichters iedergevalVerwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:44:
[...]
Ja die reactie in dit topic heb ik gelezen maar dat is dan ook de enige :-) Wil het graag nog even door meerdere mensen bevestigd hebben.
Als je niks buiten de bundel belt maakt het voor Vodafone niks uit dat je weg gaat.Tiroz schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:25:
Haha nou had net even Vodafone gebeld en laten vallen dat ik wilde overstappen naar Tele2, niks geen vraag waarom of hoe of wat etc, doen helemaal geen tegenaanbieding! Dat was 2 jaar geleden bij Hi nog wel anders... Toch nog maar even wachten tot de abbo's in prijs zakken, vind het nu echt belachelijk. Ik wil prima die 24,5 eerste 6 maanden en daarna 49 betalen, maar wel het toestel gratis dan. Dus daar wacht ik dan maar op
Heb je een punt! Ik heb 2 jaar geleden een 275 min of sms + 1gb afgesloten, 1e jaar 20e, 2e jaar 40e. En ik ga er nooit overheen idd haha, zoveel minuten..man man. En nou bel je ook nog is gratis naar andere Vodafone klanten. Tjaaaa
Verwijderd
Nou ik geef het op en voor mij komt royalphones.nl niet echt betrouwbaar over. Ondanks dat het einde van de week al voorbij is ligt de website er nog steeds uit met de meldiing; 'Sorry voor het ongemak, ons website is bezig met een verbouwing. Hij zal eind deze week weer online zijn !'Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:19:
Op FB/Twitter staan geen recente berichten en wanneer er een bericht via FB wordt verstuurd wordt daar niet op gereageerd.
Op internet gezocht en in dit topic gevraagd maar er zijn weinig mensen die ervaring hebben met deze webshop.
Ik denk dat het niet onverstandig is om hierop scherp te blijven en deze webshop de komende tijd even goed in de gaten te houden...
Gisteren de S4 los besteld bij belsimpel.nl, dan maar iets meer betalen (€ 535,00)
Ik heb 'm daar gehaald en nog steeds zeer tevreden met mijn toestel. 485 voor betaald toen. Als je het topic even door akkert zijn er nog wel wat meer mensen die tevreden zijn met hun aankoop aldaar. Maar goed, ik lees dat je 'm al gekocht hebt.Verwijderd schreef op zondag 07 juli 2013 @ 09:55:
[...]
Nou ik geef het op en voor mij komt royalphones.nl niet echt betrouwbaar over. Ondanks dat het einde van de week al voorbij is ligt de website er nog steeds uit met de meldiing; 'Sorry voor het ongemak, ons website is bezig met een verbouwing. Hij zal eind deze week weer online zijn !'
Op FB/Twitter staan geen recente berichten en wanneer er een bericht via FB wordt verstuurd wordt daar niet op gereageerd.
Op internet gezocht en in dit topic gevraagd maar er zijn weinig mensen die ervaring hebben met deze webshop.
Ik denk dat het niet onverstandig is om hierop scherp te blijven en deze webshop de komende tijd even goed in de gaten te houden...
Gisteren de S4 los besteld bij belsimpel.nl, dan maar iets meer betalen (€ 536,00)
Crap! Bij Royal Phones is de prijs weer verhoogd naar 535,00
Verwijderd
Heb het hele topic doorgelezen maar jij bent de enige die echt daadwerkelijk bevestigd in een post hem te hebben opgehaald. Aangezien ik niet in de buurt woon en het via de post moet regelen heb ik inderdaad voor een andere leverancier gekozen. Website is trouwens wel weer online maar zoals hierboven reeds aangegeven is de prijs verhoogd naar € 535,00 (exact dezelfde prijs als waarvoor ik hem bij Belsimpel.nl heb besteldtwinkey schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:51:
[...]
Ik heb 'm daar gehaald en nog steeds zeer tevreden met mijn toestel. 485 voor betaald toen. Als je het topic even door akkert zijn er nog wel wat meer mensen die tevreden zijn met hun aankoop aldaar. Maar goed, ik lees dat je 'm al gekocht hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2013 13:40 ]
Ik ben het met je eens hoor. Heb er ook over gedacht om daar te bestellen, maar had er toch een slecht gevoel bij om de een of andere reden.
Verwijderd
Ik heb mijn abonnement bij tele2 verlengd voor 1 jaar via coolblue.Ik heb gekozen voor 600 belminuten of sms zonder data (heb ik niet nodig,gebruik altijd wifi) en 90 euro bijbetalen voor galaxy s4. De totale prijs is 690 euro voor een jaar. Volgens mij wel een goede deal.
Grote kans dat het gewoon een telefoonturk ( is dat een woord? ) is, die hem via import of een andere weg verkregen heeft...advertsonly schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:51:
Op http://www.gsm-eindhoven.nl/ staat de S4 voor € 459,-
Heeft er iemand ervaring met dit bedrijf?
Zucht...
Een telefoonturk is het zeker niet. Al sinds de jaren 90 actief als telecom boer. Ze zijn altijd al goedkoper geweest dan andere telecombedrijven. Misschien is het import, maar who cares, een S4 is een S4.SgtElPotato schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:11:
[...]
Grote kans dat het gewoon een telefoonturk ( is dat een woord? ) is, die hem via import of een andere weg verkregen heeft...
Leuk man gatheren
S4 besteld
zat er al aan te komen, 25e bijbetalen bij CoolBlue bij een Vodafone Red abbo van 24,50/49e per maand. Scheelde weer iets met de website, die gaf 57e bijbetalen aan. En hang nu al aan de telefoon voor een afleverafspraak voor morgen. Lekker!
Daar is iets mis mee lijkt me. Dat is namelijk exclusief BTW 379 euro inkoop, dan maakt hij ook nog eens geen enkele marge.advertsonly schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:51:
Ik heb zojuist een Tele2 abonnement bij Coolblue besteld omdat de Galaxy S4 daar erg goedkoop is icm specifiek mijn combinatie. Ik bel weinig dus had genoeg aan 100 belminuten maar ik verbruik wel zo'n 1,5GB data. De Galaxy S4 doet bij hun maar 119 euro, verzendkosten rekenen ze niet. Nummerbehoud wordt geregeld. Ter vergelijking: op studentmobiel en bij Tele2 zelf (meestal ook niet duur) was ik 40 euro duurder uit!
Ik ben nu 26 euro per maand kwijt en leg 119 euro bij voor de S4. Een mooie deal dacht ik zo! Totaal 743 euro over twee jaar
Het toestel wordt overmorgen geleverd (omdat ik morgen niet kan) dus dat is ook super geregeld.
Ik ben nu 26 euro per maand kwijt en leg 119 euro bij voor de S4. Een mooie deal dacht ik zo! Totaal 743 euro over twee jaar
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Zeer verleidelijke deal daar bij Coolblue. Enige wat me nog een beetje doet twijfelen is het t-mobile netwerk dat tele2 gebruikt. Weet iemand of het netwerk een beetje goed is de laatste tijd?
Ik kan alleen voor mezelf praten maar mijn vriendin heeft geen problemen (route Heerenveen -> Groningen). Ik heb in het verleden met T-Mobile ook zelden problemen gehad (waar anderen dat wel hadden, moet ik wel toevoegen). Het ligt er net aan waar je woont natuurlijk, het bereik binnenshuis van T-Mobile is vaak iets minder goed maar daar wordt druk aan gewerkt door het gebruik van andere frequenties. Tele2 gaat hun eigen 4G netwerk opstarten dus ik denk niet dat ze het 4G netwerk van T-Mobile gaan gebruiken.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ligt er zéker aan waar je woont. Ik was maar wát blij dat ik na twee helse jaren bij T-Mobile (Amsterdam en omstreken) weer terug mocht naar mijn vertrouwde Telfort (KPN netwerk FTW).
Exact
Ik had bij KPN aanzienlijk minder bereik (vooral op 3G had ik veel problemen), ik wil juist dolgraag weer terug! Ik werk nu in Diemen dus ben benieuwd of ik daar nog verschillen tegen ga komen.
Dat is wat ik wel meer hoor inderdaad, misschien even een prepaid kaartje kopen van 5 euro om te testen hoe het is hier thuis. Zou natuurlijk zuur zijn om 2 jaar lang geen bereik thuis te hebben
Verwijderd
S4 afgelopen zaterdag besteld en betaald bij belsimpel.nl. Maandag verstuurd en dinsdag in huis. Snelle levering van belsimpel.nl en ook erg tevreden met het toestel tot nu toe!Verwijderd schreef op zondag 07 juli 2013 @ 09:55:
[...]
Gisteren de S4 los besteld bij belsimpel.nl, dan maar iets meer betalen (€ 535,00)
Nou kaartje vandaag al gekregen. Bereik is prima hier in huis en ook overal in de stad voor zover ik het getest heb. Binnen 2/3 streepjes met 3G, alle streepjes tijdens een gesprek.Arietje schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:39:
Dat is wat ik wel meer hoor inderdaad, misschien even een prepaid kaartje kopen van 5 euro om te testen hoe het is hier thuis. Zou natuurlijk zuur zijn om 2 jaar lang geen bereik thuis te hebben
Wil al wel bestellen alleen moet ik nog wachten tot volgende week vrijdag totdat ik mn paspoort kan ophalen. Mn huidige id is al een paar maanden verlopen namelijk
Geeft me nog wel de gelegenheid om het bereik onderweg nog verder te testen
Ik wil eigenlijk gewoon een i9500 en geen i9505 zoals deze in Nederland is uitgebracht.
Hoe kan ik aan de octacore versie komen, weet iemand dat? Is dat al gedaan toevallig?
Hoe kan ik aan de octacore versie komen, weet iemand dat? Is dat al gedaan toevallig?
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Je zou het eventueel op ebay kunnen proberen. Of als je iemand kent die toevallig naar een Aziatisch land op vakantie gaat, vragen of zij eventueel kunnen meenemen.DutchManticore schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 23:20:
Ik wil eigenlijk gewoon een i9500 en geen i9505 zoals deze in Nederland is uitgebracht.
522 bij Saturn in Kleve voor de mensen die dicht bij de grens wonen.
Of je bestelt em voor 520 euro bij een webshop
Ik heb nog geen webshop gevonden die een i9500 voor 520 aanbiedt?
En zijn er al mensen hier die ook een i9500 hebben en zijn er al objectieve vergelijkingen gemaakt?
Welke minpunten zijn er door gebruikers (niet reviewers) aangegeven van de i9500 tov de i9505 bijvoorbeeld?
Is er gezeik met garantie, mocht ik een i9500 kopen als Nederlander terwijl hij eigenlijk niet in Nederland verkocht wordt?
En zijn er al mensen hier die ook een i9500 hebben en zijn er al objectieve vergelijkingen gemaakt?
Welke minpunten zijn er door gebruikers (niet reviewers) aangegeven van de i9500 tov de i9505 bijvoorbeeld?
Is er gezeik met garantie, mocht ik een i9500 kopen als Nederlander terwijl hij eigenlijk niet in Nederland verkocht wordt?
[ Voor 18% gewijzigd door DutchManticore op 15-07-2013 00:55 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Ze doelen met die 520 op de reguliere versie, namelijk de quad core.DutchManticore schreef op maandag 15 juli 2013 @ 00:53:
Ik heb nog geen webshop gevonden die een i9500 voor 520 aanbiedt?
Wat garantie betreft: ''SAMSUNG Electronics Benelux ondersteunt een product dat in Europa is gekocht wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de productgarantie duidelijk ' European Bloc' aangegeven is.
Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal SAMSUNG proberen de reparatie uit te voeren. SAMSUNG Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen.''
http://www.samsung.com/nl...information2.html#product
Weet iemand misschien nog een goede 1-jaars deal met Vodafone Red? Je moet altijd zoveel bijbetalen...
Tadaaa!W84 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:18:
Weet iemand misschien nog een goede 1-jaars deal met Vodafone Red? Je moet altijd zoveel bijbetalen...
Belsimspel is nu het goedkoopst, 136 bijbetalen
Edit:
Hoe zit het nu met overstappen + nummerbehoud.
Bij de Phonehouse vertelden ze mij dat dit 2 maand van tevoren kan. Bij de Belcompany (die tot mijn verbazing alleen nog maar Vodafone doet) vertelde de medewerker dat dit 4 maand van te voren kan.
Nu zie ik op de site van Vodafone dat dit 2 maand van te voren kan.
Wat is het nou... 2 maand of 4 maand?
[ Voor 28% gewijzigd door yorroy op 21-07-2013 14:20 ]
Had een mooie deal geweest, maar m'n vriendin wil 50 p/m betalen. Het gaat meer een S3 worden ben ik bang.
Je kan vier maanden van tevoren verlengen bij eigen winkels van je provider.yorroy schreef op zondag 21 juli 2013 @ 14:15:
[...]
Tadaaa!
Edit:
Bij de Phonehouse vertelden ze mij dat dit 2 maand van tevoren kan. Bij de Belcompany (die tot mijn verbazing alleen nog maar Vodafone doet) vertelde de medewerker dat dit 4 maand van te voren kan.
Je kan drie maanden van tevoren verlengen bij andere verkoopkanalen van je provider.
Je kan 60 dagen voor afloop van je contract nummerportatie aanvragen.
T-Mobile laat bijvoorbeeld contracten later ingaan zodat mensen 'goed' uitkomen met porteren naar hun toe.
50 euro per maand over 1 jaar is 600 euro dus. Maar belgedrag e.d. is geen criterium? Je vindt geen 1-jarige abo's met een S4 voor dat geld.
[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 21-07-2013 17:22 ]
- reactie verwijderd, info blijkt niet te kloppen -
[ Voor 84% gewijzigd door Graizie op 25-07-2013 14:03 ]
Groningen
Net de S4 active besteld, hopelijk maandag binnen
Onbeperkt bellen + sms-en, 2 GB (28mb/s), eerste 6 maanden 24 euro en daarna 48 euro bij Vodafone. Hier hoefde ik maar 30 euro bij te betalen bij Belsimpel, terwijl je bij hetzelfde abbo bij studentenmobiel 220 euro moet bijbetalen

Onbeperkt bellen + sms-en, 2 GB (28mb/s), eerste 6 maanden 24 euro en daarna 48 euro bij Vodafone. Hier hoefde ik maar 30 euro bij te betalen bij Belsimpel, terwijl je bij hetzelfde abbo bij studentenmobiel 220 euro moet bijbetalen
Vandaag een S4 besteld met een tmobile abbonement, 90 minuten en 1GB internet voor 30 euro per maand, moest wel 1 malig 91 euro betalen voor het toestel. Vandaag alles geregeld dus hoop hem zo snel mogelijk binnen te krijgen
[ Voor 19% gewijzigd door rikadoo op 02-08-2013 22:31 ]
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Bij Belcompany kun je inderdaad 4 maanden van te voren overstappen naar Vodafone. Je moet alleen ervoor zorgen dat je zeker bent van je einddatum, je tekent namelijk ook daarvoor. Als je einddatum niet klopt dan krijg je uiteindelijk een nieuw nummer. Hiervoor hoef je dus, als je bij belcompany een vodafone abonnement afsluit met nummerbehoud buiten de 2 maanden, niet te wachten op een goedkeuring voor je nummer.
yorroy schreef op zondag 21 juli 2013 @ 14:15:
[...]
Tadaaa!
Edit:
Verwijderd
Ik zie net hier: http://www.pdawereld.nl/c...-i9505/1578450/index.html dat de S4 maar 429,01 euro kost, kan dit wel kloppen?
Ik zie dat het een Europees toestel is zonder Nederlandse handleiding maar maakt dit zo'n groot verschil?
Ik zie dat het een Europees toestel is zonder Nederlandse handleiding maar maakt dit zo'n groot verschil?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2013 13:53 ]
nu al niet meer te verkrijgen...
Volgens mij maakt het niet uit, tenzij je hangt aan een nl-boekje.
Enige punt kan misschien de garantieafhandeling van Samsung zijn, maar volgens mij maakt dit bij een europees model ook geen verschil.
Volgens mij maakt het niet uit, tenzij je hangt aan een nl-boekje.
Enige punt kan misschien de garantieafhandeling van Samsung zijn, maar volgens mij maakt dit bij een europees model ook geen verschil.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Iemand inmiddels al een S4 Active gespot (of moet er een apart topic voor dit toestel gemaakt worden)? Ik twijfel zelf heel erg tussen de Active of de gewone S4 en ik wil hem in ieder geval een keertje zien voor ik hem aanschaf....
Vorige week heb ik er 1 zien liggen bij de Mediamarkt in Amsterdam Zuid-Oost, dus mocht je in de buurt zijn kan je daar terechtLordLynx schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:06:
Iemand inmiddels al een S4 Active gespot (of moet er een apart topic voor dit toestel gemaakt worden)? Ik twijfel zelf heel erg tussen de Active of de gewone S4 en ik wil hem in ieder geval een keertje zien voor ik hem aanschaf....
Prijs is alweer hoger, nu 479,- net zo als http://www.gsm-sjop.nl/gs...5-samsung-galaxy-s4-i9505advertsonly schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:51:
beide prijzen zitten zover onder de pricewatch dat er een luchtje aanzit.
Volgens mij klopt dit ook niet helemaal:
pricewatch: Samsung Galaxy S4 16GB Zwart
In de PW staat 185 + 15 per maand, op de site zelf staat +15 toestel bundel.
Maar daaronder staat per maand 25,50. Als je hem in je winkelmandje toevoegt krijg je zelfs 2 bundels.
pricewatch: Samsung Galaxy S4 16GB Zwart
In de PW staat 185 + 15 per maand, op de site zelf staat +15 toestel bundel.
Maar daaronder staat per maand 25,50. Als je hem in je winkelmandje toevoegt krijg je zelfs 2 bundels.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Nu in de aanbieding bij www.Typhone.nl:
Bij Tele2 SmartMix 100 & Internet Extra Large voor 24 mnd a € 26,00 p/m
Toestelprijs € 29,00
Eenmalige aansluitkosten € 30,00
Zojuist gespot, hoofdpagina: menubalk GSM & Abonnement/Samsung.
Lijkt mij een mooie prijsdaling van ongeveer € 130,00
http://www.typhone.nl/gsm/samsung/galaxy-s4#?Module=1
Bij Tele2 SmartMix 100 & Internet Extra Large voor 24 mnd a € 26,00 p/m
Toestelprijs € 29,00
Eenmalige aansluitkosten € 30,00
Zojuist gespot, hoofdpagina: menubalk GSM & Abonnement/Samsung.
Lijkt mij een mooie prijsdaling van ongeveer € 130,00
http://www.typhone.nl/gsm/samsung/galaxy-s4#?Module=1
[ Voor 8% gewijzigd door bonito069 op 28-08-2013 20:09 ]
Let op:
Het vragen om pre-order codes is niet toegestaan op het forum!!
Het vragen om pre-order codes is niet toegestaan op het forum!!