Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een witte SGS4 gehaald bij de MediaMarkt. Ze wilden niet mee gaan met de 552 Euro prijs van Saturn maar wel een x-aantal procent korting geven op hun normale prijs. Hele discussie over laagste prijs garantie plus oplopende irritatie. Welnu, ik vroeg, wat wordt uw prijs dan?
Verkoper: normale prijs min onze korting maakt 540 Euro. Ik: Ehhh :? doet u maar dan!

Daar dus meegenomen voor 547 Euro (bizarre kopieheffing onzin), F&F sim-only met 4GB voor 17 Euro per maand (geldt nu niet meer), ff de 64GB SD aanvragen nu, kan er weer even tegenaan nu d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:09

The Executer

Lekker belangrijk!

Ik kan via GSMEasy de SGS4 16GB krijgen voor € 17 29 per maand (zie berekening), met € 59 bijbetalen waarbij het toestel direct mijn eigendom is.

1 Nadeel: Wanneer ik wil verlengen, mag ik € 209 aftikken. Zijn er constructies om daar omheen te komen? De aanbieding is nog 3 dagen geldig, dus omzetten naar prepaid -> abonnement gaat niet meer lukken denk ik.

Linkje naar aanbieding: http://www.gsmeasy.nl/com...delid_11=499#.UaRgXm2mVqM

Berekening:
Maanden:Prijs per maand:Prijs totaal:
Smartphone B2,5615
Abonnement14.50687
Smartphone B51890
Abonnement2918522
Totaal:714
Bijbetalen Toestel:210
Aansluitkosten:30
Totale kosten 24 maand:954
Kosten per maand:39.75

In mijn berekening ben ik overigens de € 30 aansluitkosten vergeten, plus € 209 bijbetalen ivm verlengen Berekening aangepast zodat deze er ook in verwerkt zijn. Een andere mogelijkheid is het toestel los kopen bij Saturn met de BTW actie, en abbo omzetten naar simonly. Bij Vodafone betaal ik dan alsnog minimaal 18 euro. Zojuist even een paar pagina's terug zitten lezen, en kwam de aanbieding van Coolblue tegen:

€ 2.5 * 6 maand = 15
€ 14.5 * 6 maand = 87
€ 5 * 18 maanden = 90
€ 29 * 18 maanden = 522
Totale kosten 2 jaar = 714
Bijbetalen toestel = 86
Geen aansluitkosten
Totale kosten abbo pm = 33

Senor Sjon schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:24:
Wat een vage berekening? Het is 17*6+34*18. Korting is maar 6 maanden.
Ga je verlengen dan kom je in de Vodafone 'val' dat ie gelijk ingaat, maar je contractdatum twee jaar opschuift. Dat kan je tot 4x34 meer kosten, aangezien je vier maanden van tevoren kan verlengen.
En veel winkels hebben niet dezelfde prijs voor verlengers als voor nieuwe klanten, daar valt weinig aan te doen. Deze combi is elders wel goedkoper te vinden..
Smartphoneshop voor 86,45 voor verlengen i.p.v. 209 met hetzelfde abonnement.
Zat inderdaad foutje in... Foutje hersteld.

[ Voor 45% gewijzigd door The Executer op 28-05-2013 10:33 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Wat een vage berekening? Het is 17*6+34*18. Korting is maar 6 maanden.
Ga je verlengen dan kom je in de Vodafone 'val' dat ie gelijk ingaat, maar je contractdatum twee jaar opschuift. Dat kan je tot 4x34 meer kosten, aangezien je vier maanden van tevoren kan verlengen.
En veel winkels hebben niet dezelfde prijs voor verlengers als voor nieuwe klanten, daar valt weinig aan te doen. Deze combi is elders wel goedkoper te vinden..
Smartphoneshop voor 86,45 voor verlengen i.p.v. 209 met hetzelfde abonnement.

Edit
Je kan ook bij T-Mobile voor de deur gaan liggen. Geen naai-actie dat je abonnement gelijk omgezet wordt en voor nagenoeg hetzelfde geld een onbeperkt abo met 5GB data.

Verleng je vier maanden van te voren en ga je erna naar een andere provider:
6x17
18x34
max 4x34
Totaal 850 euro.

[ Voor 14% gewijzigd door Señor Sjon op 28-05-2013 10:35 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan beter een sim only bij hi nemen? 17 euro per maand en dan 552 bij saturn voor toetel betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:33:
Je kan beter een sim only bij hi nemen? 17 euro per maand en dan 552 bij saturn voor toetel betalen?
Uitgaande dat het een 2 jarig abonnement is betaal je dan € 40 p/m... Dan is € 33 net iets beter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Executer schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:35:
[...]

Uitgaande dat het een 2 jarig abonnement is betaal je dan € 40 p/m... Dan is € 33 net iets beter :).
Ja maar dan heb je wel 1GB bij vodafone maar 500, bij een beetje gebruik van je telefoon is 500MB toch veel te weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:44:
[...]

Ja maar dan heb je wel 1GB bij vodafone maar 500, bij een beetje gebruik van je telefoon is 500MB toch veel te weinig?
Vrijwel overal waar ik kom heb ik Wi-Fi (thuis, vrienden, ouders, schoonouders etc). Heb momenteel 1GB, maar ben er maar 1 keer aangekomen en dat was in de eerste maand door elke dag navigatie te gebruiken op satellietweergave i.p.v. kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zit ook bijna overal op WIFI maar ben toch bang dat 500 MB te wenig is.. ik kom er nu meestal wel aan namelijk, durf het risico eigenlijk niet te nemen daarom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:51:
Ja ik zit ook bijna overal op WIFI maar ben toch bang dat 500 MB te wenig is.. ik kom er nu meestal wel aan namelijk, durf het risico eigenlijk niet te nemen daarom..
Dat is het vervelende bij al die abo's.. eroverheen gaan kost klauwenvol geld. Alleen bij VF kun je een Blox afsluiten die je wat €'s kost per 50mb extra.
T-Mo heeft "onbeperkt" met een lage snelheid buiten de bundel

EN Qua sim-only is er maar een provider die je gewoon afsluit als je er overheen gaat. Weet niet meer welke.. ( Telfort?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik denk dat bij saturn kopen voor 552 en dan sim only een van de goedkoopste oplossingen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Even snelle rekensom:

Abo bij Simpel: € 15 p/m * 24 = € 360
Toestel: € 552
Totale kosten: € 912
Prijs p/m: € 912 / 24 = 38

Via de actie bij CB betaal je € 33 p/m. Scheelt toch weer 5 euro per maand.

[ Voor 9% gewijzigd door The Executer op 28-05-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hollandse Nieuwe bij PDASHop (10 of 12 euro toestelbundel) of GSMWijzer is ook relatief voordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Executer schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:16:
Even snelle rekensom:

Abo bij Simpel: € 15 p/m * 24 = € 360
Toestel: € 552
Totale kosten: € 912
Prijs p/m: € 912 / 24 = 38

Via de actie bij CB betaal je € 33 p/m. Scheelt toch weer 5 euro per maand.
Met welk abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Dat is deze voor nieuwe en deze voor verlengen.

[ Voor 40% gewijzigd door The Executer op 28-05-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh.. ik ben gewoon bang dat 500 mb te weinig is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:43
Ik denk niet dat die 500 MB voor mij te weinig is, maar ik denk wel dat die snelheid 3.6mbit een beetje laag is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Die snelheid is inderdaad laag. Ik kom nu van een oud BSW abo van Vodafone waar ik 14,4 heb. Wel lekker, aan de andere kant: 3.6Mbps is ook nog wel redelijk. Tis niet alsof je met een 56K inbelverbinding zit natuurlijk.

Speciaal voor jullie een testje gedaan met Speedtest.net:

Download: 3326kbps
Upload: 144kbps.
Ping: 111ms.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/android/467037376.png

[ Voor 29% gewijzigd door The Executer op 28-05-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een BSW.. kan ik ergens zien hoeveel mps internet ik heb? dan weet ik of ik er op achteruit ga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:14

W84

3,6 is meer dan genoeg. Waarom? Omdat je die mooie hoge snelheid op papier helemaal niet gaat halen. ;) Ik had eerst 14 en zelfs 28Mbps bij VF, maar haalde uiteindelijk tussen de 2 en 3 Mbps! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:52
W84 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:57:
3,6 is meer dan genoeg. Waarom? Omdat je die mooie hoge snelheid op papier helemaal niet gaat halen. ;) Ik had eerst 14 en zelfs 28Mbps bij VF, maar haalde uiteindelijk tussen de 2 en 3 Mbps! :+
Als je maar 10% van de snelheid haalt, waarom zou dat niet ook gelden voor de 3.6 mbit? Of geldt dat dan in mindere mate? Hoeveel zou je realistisch gezien overhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Binnen een week krijg je hem voor 555 euro op Saturn.nl, hij is weer te bestellen : http://www.saturn.nl/mcs/...72,610672.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

SlaadjeBla schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:02:
[...]

Als je maar 10% van de snelheid haalt, waarom zou dat niet ook gelden voor de 3.6 mbit? Of geldt dat dan in mindere mate? Hoeveel zou je realistisch gezien overhouden?
Op een of andere manier haal ik nu hetzelfde en werkt voor mij prima. 2 á 3Mbps is genoeg om te internetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er toch dik aan te denken om hem bij saturn te kopen voor 552 en dan een sim only erbij te doen. ben toch bang dat 500mb te weinig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:42
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:11:
ik zit er toch dik aan te denken om hem bij saturn te kopen voor 552 en dan een sim only erbij te doen. ben toch bang dat 500mb te weinig is..
Als je al een abonnement hebt kan het lonen om bij je provider te vragen hoe het zit met verlengen.
Ik heb gisteravond geregeld dat ik voor 11 euro per maand 1 GB en 75 min/sms krijg bij HI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sibrand schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:20:
[...]

Als je al een abonnement hebt kan het lonen om bij je provider te vragen hoe het zit met verlengen.
Ik heb gisteravond geregeld dat ik voor 11 euro per maand 1 GB en 75 min/sms krijg bij HI
Ik heb Vodafone, en die doen echt heeeelemaal niets helaas... daar heb je of 500 mb internet voor weinig, of gelijk een dik red abbo van 39 eu pm voor sim only..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Het zal vast persoonlijk zijn, maar ik had ook altijd 1GB aan data en nog nooit opgemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:46:
[...]

Ik heb Vodafone, en die doen echt heeeelemaal niets helaas... daar heb je of 500 mb internet voor weinig, of gelijk een dik red abbo van 39 eu pm voor sim only..
Ik begrijp VF ook niet.. Ik heb een S3, moet overstappen want abo loopt af ( Bij T-Mo) en ik wil niet een dikke €60 per maand blijven betalen. (Incl Internet Europa)

Ik zoek dus een sim-only waarbij ik nog steeds van het intenet in Europa gebruik kan maken. Maar het prijsverschil tussen een T-Mo of VF Sim-Only en een volledig abonnement met S4 is laag.

Ik heb nog een 4-tal weken om mijn keuze te bepalen, en anders wordt het een 1-jarig abonnement via Coolblue, VF-Red met de S4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Wie heeft bij Saturn besteld voor €552 en m al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koriel schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:58:
[...]

Ik begrijp VF ook niet.. Ik heb een S3, moet overstappen want abo loopt af ( Bij T-Mo) en ik wil niet een dikke €60 per maand blijven betalen. (Incl Internet Europa)

Ik zoek dus een sim-only waarbij ik nog steeds van het intenet in Europa gebruik kan maken. Maar het prijsverschil tussen een T-Mo of VF Sim-Only en een volledig abonnement met S4 is laag.

Ik heb nog een 4-tal weken om mijn keuze te bepalen, en anders wordt het een 1-jarig abonnement via Coolblue, VF-Red met de S4.
Das ook echt behoorlijk prijzig hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Klopt, helemaal mee eens. Dat komt omdat ik voor een 1-jarig abonnement wil gaan. Als ik er vanuit kon gaan dat mijn behoefte, die oa afhankelijk is van mijn werk, hetzelfde zou blijven, dan zou ik zo bij T-Mo verlengen voor 2 jaar.
Ik vind een jaar contract al lang..;-)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:33:
[...]Das ook echt behoorlijk prijzig hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbogies
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-08-2022
The Executer schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:47:
Die snelheid is inderdaad laag. Ik kom nu van een oud BSW abo van Vodafone waar ik 14,4 heb. Wel lekker, aan de andere kant: 3.6Mbps is ook nog wel redelijk. Tis niet alsof je met een 56K inbelverbinding zit natuurlijk.

Speciaal voor jullie een testje gedaan met Speedtest.net:

Download: 3326kbps
Upload: 144kbps.
Ping: 111ms.

[afbeelding]
Hoi,

Ik heb ook een oud BSW abbo van VF.
Abbo is van 2 jaar terug en nu sinds 2 weken verlopen.
Heb ook even de speedtest gedaan en kom op onderstaande uit:

DL: 0.51 Mbps
UL: 0.31 Mbps
Ping: 147ms

snelste DL was overigens 1.33 Mbps en traagste 0.39 Mbps

Met andere woorden lijkt me niet dat ik een 14.4 verbinding heb.

Ik ga trouwens voor verlenging bij VF BSW met de zwarte S4.
Helaas was hij afgelopen weekend op in de winkel en moet hij besteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbogies schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:20:
[...]

Hoi,

Ik heb ook een oud BSW abbo van VF.
Abbo is van 2 jaar terug en nu sinds 2 weken verlopen.
Heb ook even de speedtest gedaan en kom op onderstaande uit:

DL: 0.51 Mbps
UL: 0.31 Mbps
Ping: 147ms

snelste DL was overigens 1.33 Mbps en traagste 0.39 Mbps

Met andere woorden lijkt me niet dat ik een 14.4 verbinding heb.

Ik ga trouwens voor verlenging bij VF BSW met de zwarte S4.
Helaas was hij afgelopen weekend op in de winkel en moet hij besteld worden.
met 500 mb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbogies
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-08-2022
Ik heb nu een abbo met 1000 mb maar dat wordt 500 omdat VF de databundel heeft gehalveerd.
Voor mij maakt het niet uit, ik gebruik hoogstens 300mb per maand dus...

Wel jammer dat VF bestaande klanten niet beloond. KPN doet dit bijvoorbeeld wel.
Ik ben al meer dan 12 jaar klant bij VF toen het nog Libertel was.
Als je belt met de klantenservice dan doen ze wel 3-4 euro (afhankelijk van bundel) van de prijs af.
Je moet er dan wel expliciet naar vragen.
Helaas doen ze dit alleen op de veels te dure RED abbo's. Zo slim zijn ze dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e--merge
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 13:52
Is die 552 euro in Saturn ook geldig in de winkel zelf, of enkel via webwinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Ook in de winkel geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met garantie als ik een 2e hands galaxy s4 van iemand koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:38:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met garantie als ik een 2e hands galaxy s4 van iemand koop?
Dan krijg je de bon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:50

Satom

Verzamel ervaringen

frozenflame schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:46:
Ik denk niet dat die 500 MB voor mij te weinig is, maar ik denk wel dat die snelheid 3.6mbit een beetje laag is?
Ik kom ook van een 14.4 snelheid en heb nu 3.6 mbps. Merk totaal geen verschil, krijg haast het gevoel dat ik in de maling ben genomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:43
Hmm, dan is het misschien toch wel de moeite waard om over te stappen naar dat BSW. Die 100 of 200 minuten zijn zeker voldoende, en dit geldt ook voor de 500mb inet.
Als dan het internet niet zo traag is als waar ik bang voor was, dan is het gewoon simpelweg de goedkoopste optie om aan een S4 te komen zonder hem in een keer te moeten betalen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Klopt helemaal, maar toch blijf ik het duur vinden..je betaalt veel en krijgt niet zoveel, vooral als je kijkt naar aantal mb's. Maar goed.. :9 Tegenwoordig heb je bijna ook altijd wifi (tenminste, ik als student).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:38:
Gaat in de regel op basis van IMEI. Aan de hand van dat nummer kunnen ze zien wanneer ie gemaakt is e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:10:
[...]

Gaat in de regel op basis van IMEI. Aan de hand van dat nummer kunnen ze zien wanneer ie gemaakt is e.d.
Dus ik heb eigenlijk geen aankoopbon nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
In principe niet. Ze kijken naar de leeftijd van het toestel. Er zijn ook sites waar je het IMEI in kan kloppen en dan kan je zien waar ie gemaakt is, in welke week, voor welk land, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dan is het dus eigenlijk wel veilig om een toestel te kopen zonder bon. Vooral met een galaxy s4 aangezien die MAX een paar weken oud kan zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Met bon is natuurlijk altijd makkelijker. Maar vooral omdat het toestel een paar weken oud is, moet er wel een bon zijn. Anders is het eerder verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als jij verlengt, dan krijg je toch geen bon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Satom schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:03:
[...]

Ik kom ook van een 14.4 snelheid en heb nu 3.6 mbps. Merk totaal geen verschil, krijg haast het gevoel dat ik in de maling ben genomen :9
Haha, same here! :9 Merk ook geen verschil en lijkt soms zelfs sneller nu! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:02:
Maar als jij verlengt, dan krijg je toch geen bon?
Ik heb Vodafone gewoon een factuur gehad hoor. Anders heb je altijd de pakbon nog. Ik vind het zelf altijd verdacht als men binnen een week de bonnen alweer kwijt is van een gesealed toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad, daar heb je gelijk in. Maar heel veel mensen op marktplaats hebben geen bon. (ga er niet vanuit dat dit allemaal "niet eerlijke" toestellen zijn..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
En al ben je de bon "kwijt" bij veel zaken bel je even op en draaien ze een nieuwe uit. Geen excuus dus imo.

Ik heb in het verleden al een paar telefoons verkocht, en heb er altijd de originele bon bijgedaan, zelfs als de garantie al verlopen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Bij Coolblue is de telefoon alweer goedkoper geworden. Ik controleer de prijs icm een RED abo van 1 jaar. Een week geleden was het nog 242, toen 232, en nu al 212 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Jemig, ik betaalde nog 96 voor verlenging en nu dus nog maar 66. :+ Maar goed, wel nog binnen het termijn voor die 64GB geheugenkaart... dat dan weer wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nu de goedkoopste manier om 552 bij saturn te betalen en dan een sim only van HI ? (wil sowieso 1gb internet namelijk)

22 eu per maand (heb je ook gelijk spotify premium)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

W84 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:13:
[...]

Haha, same here! :9 Merk ook geen verschil en lijkt soms zelfs sneller nu! :P
haha quad core zal het wel sneller verwerken! De prijs voor verlenging daalt wel hard zeg! Sodeknetter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanstaande maandag is er weer de bekende "BTW weg ermee" actie bij Mediamarkt.

Ik kreeg namelijk de tip van een verkoper gisteren om maandag de S4 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:42
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:28:
Is nu de goedkoopste manier om 552 bij saturn te betalen en dan een sim only van HI ? (wil sowieso 1gb internet namelijk)

22 eu per maand (heb je ook gelijk spotify premium)
Ik heb (na verlenging en studentenkorting) abonnement van 11 euro p/m: 75 min/sms en 1 GB, bel anders even met de klantenservice, misschien kunnen die er nog wat vanaf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:04:

Denk dat dat betekend dat je de gewone korting niet meer krijgt.. dus dat je net zoals een poster eerder daar ong €540 - 550 voor betaald.

Ik hoop wel voor je dat je er meer afkrijgt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:04:

Die is er niet, het is vakantievoordeel actie van 16%. Dus de prijs zal rond de 575 euro zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
Zijn de s4´s bij Saturn unbranded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de S4 nu voor €515,00 bij gsm eindhoven, vanwaar dit prijsverschil, of is dit niet te vertrouwen?
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 22:40
Inderdaad, dat is wel erg goedkoop zeg!

http://www.gsm-eindhoven....alaxy-S4-i9505-zwart.html

Voor het eerst goedkoper als met een abonnement volgens mij... Even een vergelijking:

Met ABO:

Maandprijs 24x29 = 696,-
Activatiekosten = 30,-
Toestelprijs = 59,-
Pakketpost = 6,95
=============================
€ 798,90

Met SIM-ONLY:

Toestelprijs = 515,-
100min/sms en 500MB 10,50x24 = 252
Activatiekosten = 14,99

=============================
€ 781,99

Als abo heb ik de goedkoopste uit de tweakers pricewatch gehaald:
http://www.belsimpel.nl/s...=29tnet&cntd=1#aanb_13774

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juist dat bedoel ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e--merge
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 13:52
Zaterdag hem in de Saturn gehaald en uiteindelijk was hij 524 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniffles
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 10:02
Hier is hij 509,95. Is die zaak te vertrouwen? Bestaat al een tijdje.

http://www.royalphones.nl/samsungS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
sniffles schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:50:

Afgaande op twitter en Facebook is deze zaak gewoon goed te vertrouwen. :) Mooie prijs, hij is wel 518 euro inclusief verzenden ;) Heb even gebeld voor je, zaak is gewoon te vertrouwen. Komt best profi over :D

[ Voor 16% gewijzigd door alwaysleft op 03-06-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:16

Hier lijkt het om een exclusief BTW bedrag te gaan... Bij het invullen van het bestelformulier is het exclusief BTW bedrag gelijk aan het inclusief BTW bedrag. Ook staat er helemaal onderaan de website "Alle bedragen zijn exclusief BTW".

'n Trotsen Tukker op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

561 euro bij mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Waarom staat deze niet in de Pricewatch? :)
Ik probeer 'm toe te voegen, maar kan nergens een knop vinden om dit te doen.

EDIT: Ik zie nu pas de ex. BTW post. Maar dan nog.

EDIT2: Bij het bestellen staat er:

"Verzendkosten
€ 8,05
Totaal bedrag ex. BTW
€ 518,00
Totaal bedrag incl. BTW
€ 518,00 "

Ehh :?

[ Voor 22% gewijzigd door Ken. op 03-06-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniffles
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 10:02
3.3 Alle prijzen op de site zijn in EURO's en exclusief 21% BTW en eventuele verzendkosten.
3.4 Alle toestellen die Royalphones aanbiedt zijn marge-toestellen, hierover zit geen btw en kunnen bedrijven dus geen BTW van aftrekken.

Wel heel raar? Ideal bedrag is ook gewoon 518,00. Heb hem net dus maar besteld. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Mooi,

Net besteld via CoolBlue.nl.

Super contractafhandeling. Je wordt teruggebeld om je contract te regelen. Erg netjes, niks geen contracten printen en scannen.

Ik heb gekozen voor een 1 jarig Vodafone RED abo. 3 maanden 50% Korting, dus totaal over 1 jaar betaal ik €726.50. En dat met de S4, onbeperkt bellen en 2G internet. (Da's de data hoeveelheid, niet de snelheid.. ;-) )

Jammer dat de nummerportering ca 5 dagen op zich zal laten wachten.. Dus ik krijg mijn S4 volgende week pas. Wel afgesproken dat als de prijs in de tussentijd daalt ik het verschil terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een compleet nieuwe gesealde S4 gekocht via marktplaats. Moet ik deze nog ergens activeren zodat mijn garantie op mijn naam staat of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:05:
Ik heb een compleet nieuwe gesealde S4 gekocht via marktplaats. Moet ik deze nog ergens activeren zodat mijn garantie op mijn naam staat of iets dergelijks?
Heb je er een factuur bijgekregen?

En je kunt je toestel altijd registreren bij Samsung zelf. Ik weet niet hoeveel dit met de garantie te maken heeft. Op het moment dat je een factuur hebt kun je altijd als eerste bij de verkoper terecht voor garantie. Dat is d8 ik de eerste stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eentje bij gsm world in Eindhoven gehaald, daar kreeg ik in tegenstelling bij gsm eindhoven, wel een nederlands toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensai
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:13
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:17:
Gisteren eentje bij gsm world in Eindhoven gehaald, daar kreeg ik in tegenstelling bij gsm eindhoven, wel een nederlands toestel.
Wat is het probleem als je een niet Nederlands toestel krijgt?

De garantie , of is het toestel anders?

5DM3 16-35/2.8 28-70/2.8 70-200/2.8 300/2.8 600/4.0 600EX-RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:18
Sensai schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:07:
[...]

Wat is het probleem als je een niet Nederlands toestel krijgt?

De garantie , of is het toestel anders?
Meestal krijg je updates later/eerder.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koriel schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:10:
[...]

En je kunt je toestel altijd registreren bij Samsung zelf. Ik weet niet hoeveel dit met de garantie te maken heeft. Op het moment dat je een factuur hebt kun je altijd als eerste bij de verkoper terecht voor garantie. Dat is d8 ik de eerste stap.
Heb geen factuur. De gene van wie ik hem kocht heeft hem gewonnen via zijn werk. Toestel was nog helemaal geseald toen ik hem over nam. Maar ik kan hem dus online registreren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:26:
[...]

Heb geen factuur. De gene van wie ik hem kocht heeft hem gewonnen via zijn werk. Toestel was nog helemaal geseald toen ik hem over nam. Maar ik kan hem dus online registreren ofzo?
Nog geen antwoord hier op?
Ben benieuwd, zit in ongeveer zelfde situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Google, do you use it? :X

Kom binnen enkele seconden hier op uit via samsung.com:
Wat moet ik doen als ik service nodig heb?

In het geval dat u service nodig zou hebben, raden wij u aan contact op te nemen met de handelaar van wie het product aanvankelijk werd gekocht.

Wanneer dit niet mogelijk is, bijvoorbeeld wanneer u bent verhuisd, verzoeken wij u vanuit Nederland contact op te nemen met het SAMSUNG service & informatienummer: 0900-SAMSUNG (0900-7267864). Wanneer u contact opneemt met ons Service Team, verzoeken wij u het volledige modelnummer en serienummer van SAMSUNG, met de datum en plaats van aankoop, en een korte beschrijving van de fout/vraag bij de hand te houden.
Dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 13:36
Dat is extra service; Samsung heeft geen verplichtingen richting jou, je moet voor garantiekwesties toch bij de verkopende partij zijn. Wel mooi dat je toch nog service krijgt (tot een bepaalde mate) bij Samsung.
Ken. schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:34:
Google, do you use it? :X

Kom binnen enkele seconden hier op uit via samsung.com:

[...]

Dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
simtastic.nl schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:32:
Dat is extra service; Samsung heeft geen verplichtingen richting jou, je moet voor garantiekwesties toch bij de verkopende partij zijn. Wel mooi dat je toch nog service krijgt (tot een bepaalde mate) bij Samsung.
[...]
Hoe bedoel je extra service? Garantie is garantie. Bij Samsung telefoons is dat 2 jaar.
Als jij je toestel koopt in een winkel en hij is defect wat binnen garantie valt, moet Samsung hem repareren.
De winkel heeft daar toch niks mee te maken? Die sturen hem ook gewoon op.
( Mijn tv van Philips, gekocht in een webshop, ging ook kapot. Mailtje naar Philips en die hebben kostenloos een monteur langs gestuurd. Is gewoon garantie)

Ja, als je hem op de straat laat knetteren en het beeldscherm is naar kloten is dat natuurlijk geen garantiewerk.
Daar zou je hem tegen kunnen verzekeren.
Maar hoe weet Samsung hoe oud een toestel is? Als ik een S4 koop van 3mnd oud zonder bon en hij gaat kapot, wat eigenlijk binnen garantie valt.
Hoe gaat het dan?

[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 06-06-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:52
baronruud schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:51:
[...]

Hoe bedoel je extra service? Garantie is garantie. Bij Samsung telefoons is dat 2 jaar.
Als jij je toestel koopt in een winkel en hij is defect wat binnen garantie valt, moet Samsung hem repareren.
De winkel heeft daar toch niks mee te maken? Die sturen hem ook gewoon op.
Zo werkt het niet. Jij hebt een overeenkomst met de winkelier, niet met Samsung. Hij moet dus zorgdragen voor de garantie. Dat kan hij doen door hem door te sturen naar Samsung, maar dat is zijn pakkie an.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:05:
Koriel schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:10:
[...]

Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:26:
[...]

SlaadjeBla schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 21:31:
[...]

Zo werkt het niet. Jij hebt een overeenkomst met de winkelier, niet met Samsung. Hij moet dus zorgdragen voor de garantie. Dat kan hij doen door hem door te sturen naar Samsung, maar dat is zijn pakkie an.
Klopt, wat jij zegt, maar ik had bovenstaande berichten als leidraad...
Hoe zit het met dit verhaal dan? Ben wel benieuwd.
Ik denk dan gewoon via Samsung zelf?

Hier checken wat je productie en garantiedatum is:
http://www.unlocksamsungonline.nl/?page=warranty

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 07-06-2013 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ookal koop je iets 2e hands, je hebt gewoon 2 jaar recht op garantie. Volgens mij kunnen ze gewoon aan je IMEI nummer zien bij een samsungservicepoint hoelang je nog garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Klopt, dat kunnen ze gewoon uit een SN/IMEI halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Grappig verhaal, dat gewonnen op werk. Ik zie die de laatste tijd wel vaak op marktplaats langskomen. Is dat de nieuwe vrachtwagenpallet die eraf is gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Senor Sjon schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:35:
Grappig verhaal, dat gewonnen op werk. Ik zie die de laatste tijd wel vaak op marktplaats langskomen. Is dat de nieuwe vrachtwagenpallet die eraf is gevallen?
Ja, gewonnen of gekregen of kwijt geraakt bij verhuizing. Dat zijn standaard excuses waarom mensen geen bon hebben. Grote kans dat ze dan gestolen zijn. Ik heb al verschillende keren meegemaakt dat ik een akkoord had, maar als ik dan zei dat ik wilde checken of het imei nummer als gestolen geregistreerd dan had een vriend of vriendin per ongeluk het toestel al verkocht oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Sigis schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:15:
[...]
Ja, gewonnen of gekregen of kwijt geraakt bij verhuizing. Dat zijn standaard excuses waarom mensen geen bon hebben. Grote kans dat ze dan gestolen zijn. Ik heb al verschillende keren meegemaakt dat ik een akkoord had, maar als ik dan zei dat ik wilde checken of het imei nummer als gestolen geregistreerd dan had een vriend of vriendin per ongeluk het toestel al verkocht oid.
Waar kun je checken of die als gestolen oid geregiseerd staat?
Als ik ggogle op imei etc. kom ik uit op:
http://www.imei.info/
http://www.amta.org.au/pa...he.Status.of.your.Handset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:00
http://stopheling.nl/ daar kan je volgens mij ook checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
baronruud schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:09:
[...]

Waar kun je checken of die als gestolen oid geregiseerd staat?
Als ik ggogle op imei etc. kom ik uit op:
http://www.imei.info/
http://www.amta.org.au/pa...he.Status.of.your.Handset
In ieder geval:
stopheling.nl
telefooncheck.nu

Bij Apple ook op de Apple service site. Daar kan je ook checken of hij regulier verkocht is, wanneer, waar en welke garantie er nog op zit, of er (via Apple garantie) reparaties zijn uitgevoerd en dergelijke.
Bij andere grote fabrikanten zoals HTC en Samsung kan je ook contact opnemen met de servicedesk om te checken of een toestel met een bepaald imei of serienummer gestolen is.

Daarnaast is het raadzaam om te controleren dat het imei nummer op de bon, doos en in het toestel overeen komen. Soms worden gestolen toestellen met een doos of een (kopie) van de nota van niet gestolen toestellen.

Je kan een hoop gezeur krijgen las je in het bezit bent van een gestolen toestel en als je hem weer verkoopt zou je zelfs aangeklaagd kunnen worden voor heling. Het is dan ook handig als je aannemelijk kan maken dat je in redelijkheid moeite hebt gedaan om te achterhalen of het toestel gestolen is.

[ Voor 37% gewijzigd door Sigis op 07-06-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 22:40

Nu € 499,- daar. Word wel erg goedkoop zeg! 8)7

Inclusief verzendkosten: € 507,05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Exclusief BTW

[ Voor 7% gewijzigd door abusimbal op 09-06-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Totaal bedrag incl. BTW
€ 507,05
EDIT:
sniffles schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:56:
3.3 Alle prijzen op de site zijn in EURO's en exclusief 21% BTW en eventuele verzendkosten.
3.4 Alle toestellen die Royalphones aanbiedt zijn marge-toestellen, hierover zit geen btw en kunnen bedrijven dus geen BTW van aftrekken.

Wel heel raar? Ideal bedrag is ook gewoon 518,00. Heb hem net dus maar besteld. :-)
Heb je 'm ook ontvangen eigenlijk? :P

[ Voor 58% gewijzigd door Ken. op 09-06-2013 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De jongen bij wie ik het heb gekocht heeft een zeer net Linked-in profiel. Ik weet dat dit geen garantie is tot een "zuiver" toestel maar het maakt de kans wel kleiner dat hij zoiets riskeert. Ik heb op verschillende websites mijn serie nummer gecontroleerd en nergens staat het toestel als gestolen geregistreerd. Bovendien heb ik ter plekke de seal van het doosje verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:20:
De jongen bij wie ik het heb gekocht heeft een zeer net Linked-in profiel. Ik weet dat dit geen garantie is tot een "zuiver" toestel maar het maakt de kans wel kleiner dat hij zoiets riskeert. Ik heb op verschillende websites mijn serie nummer gecontroleerd en nergens staat het toestel als gestolen geregistreerd. Bovendien heb ik ter plekke de seal van het doosje verwijderd.
Ook bij gewonnen toestellen krijg je normaal gesproken (bij zulke grote prijzen) een bewijs dat je die prijs gewonnen hebt. Als hij die niet heeft acht ik de kans heel groot dat hij er niet op een eerlijke manier aan is gekomen. De meeste gestolen toestellen worden nooit geregistreerd en als ze uit een magazijn gestolen zijn ook geseald. Daarnaast zorgt een goede oplichter of heler er juist voor dat alles er heel goed uit ziet om zo betrouwbaar mogelijk over te komen. Zo zijn er ook lieden die grote aantallen accounts op marktplaats hebben (of zelfs kopen) die lang actief zijn, zodat ze betrouwbaar over komen. Ik heb dat al verschillende keren meegemaakt. Zelf zou ik ín ieder geval ook geen 'gewonnen' toestel kopen zonder enige vorm van bewijs. Tot nu toe zijn alle 'prijswinnaars' die ik ben tegengekomen bij doorvragen allemaal door de mand gevallen. Misschien dat jij geluk gehad hebt, maar ik acht de kans heel klein dat het een kosjer toestel is.

Overigens, nog een mooie uitvlucht die helers soms gebruiken:
Ik heb dit toestel gekocht voor mijn ex, maar toen zijn we uit elkaar gegaan. Daarom verkoop ik nu het toestel, maar hij/zij heeft de bon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik kan nergens vinden dat dit toestel gestolen of iets dergelijks is. Dus dan zit het toch gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:37:
Maar ik kan nergens vinden dat dit toestel gestolen of iets dergelijks is. Dus dan zit het toch gewoon goed?
Dat betekent alleen dat hij niet in die databases geregistreerd is als gestolen. De meeste gestolen toestellen worden nooit geregistreerd. Veel mensen weten niet dat en waar je ze zou kunnen registreren. Daarnaast vinden veel mensen het teveel moeite. De kans dat je het terug krijgt is klein en zelfs als je het terug krjigt, dan meestal niet in dezelfde staat.

Juridisch is het wel handig als je in ieder geval kijkt of het betreffende imei nummer niet als gestolen geregistreerd staat.

Overigens kan je ook het email adres en bankrekeningnummer van de verkoper checken. Ik weet niet meer alle plaatsen waar je dat kan doen, maar ik dacht in ieder geval bij opgelichtopinternet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het betreffende IMEI staat niet geregistreerd als gestolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:50:
Het betreffende IMEI staat niet geregistreerd als gestolen.
Sorry hoor, maar heb je wel gelezen wat ik geschreven heb? Naar mijn gevoel probeer je gewoon voor jezelf te rationaliseren dat het ok is, terwijl alle alarmbellen af zouden moeten gaan. Dat is precies waar oplichters en helers op inspelen: ze maken gebruik van de hebzucht van mensen en hun wil om de aankoop te rationaliseren en signalen dat er iets niet klopt te negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel. Ik heb alles op internet gedaan om te achterhalen of mijn toestel "niet zuiver is". Ik kan op geen enkele plek vinden dat dit het geval is. Tuurlijk rationaliseer ik in jou ogen, maar jij probeert ook wel degelijk iets aan te praten. Ik heb in mijn ogen nu alles gedaan en daarmee is de kous af. Het lijkt me dat we hier niet over in discussie hoeven gaan in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:15:
Het zal wel. Ik heb alles op internet gedaan om te achterhalen of mijn toestel "niet zuiver is". Ik kan op geen enkele plek vinden dat dit het geval is. Tuurlijk rationaliseer ik in jou ogen, maar jij probeert ook wel degelijk iets aan te praten. Ik heb in mijn ogen nu alles gedaan en daarmee is de kous af. Het lijkt me dat we hier niet over in discussie hoeven gaan in dit topic.
Je hebt in ieder geval meer gedaan dan de meeste mensen doen, dus dat is al heel wat.
Wat ik verder heb gezegd is een poging wat 'awareness' te kweken in de hoop dat oplichters, dieven en helers het wat minder makkelijk krijgen. Op basis van mijn ervaring op dit gebied, die heel groot is, gaan bij mij gewoon alle alarmbellen af. Dat neemt niet weg dat je gedaan hebt wat van je verwacht kon worden, hooguit had je misschien nog wat kritische vragen aan de verkoper kunnen stellen (misschien heb je dat ook gedaan, dat is weet ik niet). Hoe dan ook wens ik je veel plezier met het toestel.
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Let op:
Het vragen om pre-order codes is niet toegestaan op het forum!!