• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:55
Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

pricewatch: Samsung Galaxy S4 16GB Zwart

Ervaringen topic: [Samsung Galaxy S4]: Ervaringen & Discussie
Discussie Xperia X/HTC One/ Galaxy S4: [Discussie] Sony Xperia Z vs HTC One vs Samsung Galaxy SIV

Specificaties

General: Optional 2G/3G/LTE connectivity
Form factor: Touchscreen bar phone
Dimensions: 136.6 x 69.8 x 7.9mm, 130 g
Display: 4.99" 16M-color Super AMOLED HD capacitive touchscreen with a resolution of 1920 x 1080 pixels (441ppi)
Chipset: Snapdragen 600
CPU: 1.9GHz Quad-core
GPU: Adreno 320
RAM: 2GB
Memory: 16/32GB/64GB storage, microSD card slot
Still camera: 13 megapixel auto-focus camera, face detection, touch focus and image stabilization, Dual Shot, Cinema Photo; 2MP front facing camera, video-calls
Video camera: Full HD (1080p) video recording at 30fps
Connectivity: Wi-Fi a/b/g/n, Wi-Fi hotspot, Bluetooth 4.0, standard microUSB port with MHL features (TV Out, USB host), GPS receiver with A-GPS and GLONASS, 3.5mm audio jack, NFC, Infrared port
Battery: 2600 mAh
Misc: TouchWiz UI, Extremely rich video/audio codec support, built-in accelerometer, Smart stay and Smart rotation eye-tracking, Smart pause, Smart school, S Health, Air Gestures

Wil je dit topic mee verbeteren, DM me!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:38

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Nice.

Vooralsnog niet echt een aanbieding gezien. Veel winkels prijzen hem gelijk aan de One.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• yannickie111
Senor Sjon schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:49:
Nice.

Vooralsnog niet echt een aanbieding gezien. Veel winkels prijzen hem gelijk aan de One.
Nee, maar het lijkt me ook nog (te) vroeg voor aanbiedingen.
Ik denk dat aanbiedingen van de One een goede maatstaf zijn voor de S4. Adviesprijs is namelijk gelijk.

• Golf2vr6
  • Laatst online: 19:36
Heeft niets met levertijden of prijzen te maken, dus weg.

[Voor 134% gewijzigd door janvanduschoten op 18-03-2013 16:45]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01 15:58
Hier een link met overzicht van de plekken waar je hem los kan kopen. Ik zie praktisch overal 700 euro.

http://www.samsunggalaxys4.net/1204/waar-is-de-samsung-galaxy-s4-al-te-bestellen-levertijden/

Leven en laten leven!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:51

Leviathan23

I am the proof....

nou de mijne is besteld, per vandaag......1 jaar abbo....bijbetalen €460,- auch!! maar ach.....

• NickvE
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-12-2022
Zojuist ook eentje besteld met een 2-jarig abo erbij. Heb er € 125,- voor moeten bijbetalen. Afgelopen jaren had ik altijd een 1-jarig abo, maar dat werd met deze telefoon mij iets te duur.

Hopelijk brengt de S4 mij meer plezier dan de S3 die bijna meer bij de reparateur heeft gelegen dan bij mij. Dat was domme pech, hoop ik..

Anoniem: 506739

Ik let eigenlijk nooit op de markt van mobieltjes behalve als ik een nieuwe nodig heb, dus misschien kan iemand anders die er meer verstand van heeft aangeven of de prijzen van KPN wel normaal zijn via dat Toestellease, wat ik nogal op een ondoorzichtige constructie vind klinken om uit die onduidelijk maar wat klanten te krijgen.

Ik kan binnenkort verlengen bij KPN. Ik ga even uit van 2 jaar. Als ik nu kijk bij de Galaxy S4 kost het toestel zelf de eerste 8 maanden €15, daarna €31. Dat is dus, voor het toestel alleen, €616. Als ik daarbij even uitga van 100 belminuten en 3G-internet met 1000MB (14,4 Mbps) is dit in totaal €576. Alles in totaal dus €1192. Maar dan is het toestel nog niet eens in eigen bezit, want je least het. Ik zou dus bijna de prijs van het toestel betalen en na twee jaar niets hebben.

En de 'gratis' SmartCare Basis stelt volgens mij ook weinig voor. Als ik het goed begrijp moet je toestel bij het inleveren ook nog eens niet al te veel schade hebben, want anders moet je die schade nog betalen en als hij midden in het termijn kapot is ofzo krijg je wel een ander (volgens mij goedkoper) toestel om te kunnen bellen maar om je eigen toestel terug te krijgen moet je ook weer betalen ofzo. Door al die constructietjes met toestellease en SmartCare dit en SmartCare dat snap ik er niet zoveel meer van :P

Is dit dan nog een redelijke optie bij KPN of niet?

Toestel:
http://www.kpn.com/mobiel...997123&Looptijd=2&addons=

Smartcare:
http://www.kpn.com/prive/mobiel/KPN-SmartCare.htm

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Vergeet niet de afkoopsom van die lease. Als ik kijk naar de S2, dan zou je nog 200 moeten betalen aa naar het eind.

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-06 20:21
Bij Amazon Duitsland is hij te koop voor 649 €.
http://www.amazon.de/gp/product/B00BTCE2M0/

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Dit is toch wel een aardige aanbieding:
http://www.smartphoneshop...aar.html?optionSetIds=924

Tele2 Smartmix: Gratis S4 + 300 min + 1500 MB (14.4 Mbps) + € 38,- per maand (gehele contractduur) + 2 jaar = € 912,-

• yannickie111
lauw8 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:00:
Dit is toch wel een aardige aanbieding:
http://www.smartphoneshop...aar.html?optionSetIds=924

Tele2 Smartmix: Gratis S4 + 300 min + 1500 MB (14.4 Mbps) + € 38,- per maand (gehele contractduur) + 2 jaar = € 912,-
Exact dezelfde aanbieding als met de One. http://www.pdashop.nl/pro...aar.html?optionSetIds=924

De prijs kan het verschil dus ook niet maken.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Tele2 is hard aan het ronselen, dat valt me wel op. Bij studentmobiel/GSMwijzer krijg je trouwens ~225 korting op je telefoon via een HN 275 abo. Dat blijft een van de goedkoopste opties. Ook valt het me op dat de Tele2 Actiebundel van 500/500 of 1000MB niet voor alle toestellen gelden.

Helaas is een combi van een BSW 275/550 en 1GB die ik nu heb bijna onbestaanbaar. Dat was 12 maanden 19,75 en 12 maanden 39,50 = 711 euro inclusief een gratis S2. Het is 2 jaar geleden, maar het lijkt een eeuwigheid.

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:25

Marce

Het is Marc met een C!

Ik had inderdaad precies diezelfde combi Senor.. De Tele2 komt op hetzelfde neer ongeveer.. Betaal je zegmaar 200 voor je abbo en de rest voor je toestel..

Ik ga het alleen anders oplossen want T-Mobile en daarmee Tele2 heeft matig bereik in mijn omgeving en juist daar vind ik internet belangerijk.. Op mijn werk en thuis heb ik wel wifi..

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Ik vind T-Mobile ook erg matig. Met een toestel als de S4 wil je toch kunnen genieten van altijd en over snel internet. Hopelijk dat Vodafone binnenkort met aanbiedingen komt, want zoals deze nu zijn is dat echt te duur.

Die prijs van Tele2 is inderdaad erg goed, maar kan het ook qua bereik enzo mee met andere providers? Want niemand wil natuurlijk met een slechte service vastzitten. Sorry als ik nu een vraag stel die ergens anders eerder beantwoord is maar ik kan het niet vinden. Die Tele2-deal lijkt vergeleken met andere prijzen onverslaanbaar en als ik kijk naar KPN (waar ik nu bij zit) krijg je daar nog meer MB en belminuten/sms per maand.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Het enige waar ik bang voor ben bij Tele2 is dat T-Mobile de stekker er eerder uittrekt, voordat het 4G netwerk van Tele2 up&running is.

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:25

Marce

Het is Marc met een C!

Je zou eens kunnen gaan kijken bij de 3 providers met netwerk. Deze hebben alle 3 een kaart van nederland met dekkingsgebieden met hun snelheden. Als je in een buitengebied woont (of daar vaker komt) dan is t-mobile over het algemeen niet aan te raden. Zit je vooral in de stad dan is het netwerk van t-mobile voor zover ik weet niet minder dan die van kpn en vodafone..

Voor mijzelf heb ik de afweging gemaakt dat ik niet altijd snel internet wil hebben, maar wel overal voldoende internet. Overal waar ik snel internet wil is wifi aanwezig (thuis, school, werk). Daarom ga ik zover het er nu voor staat voor simyo. Kpn netwerk dus overal goed bereik, en max 2mbit down en 384kbit up..

• stijnvbml
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-04 17:24
https://www.facebook.com/SamsungMobileNL/app_125568234293904
Hier kan je een 64gb sd-card cado krijgen bij je aankoop van je s4!

• darkliquid0546
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05-2022
hoe werkt dat nu eigelijk ik heb een s4 bestelt maar hoe weten hun nu dat ik die heb bestelt.... heb nog geen mail of enig iets onvangen van samsung.

• Golf2vr6
  • Laatst online: 19:36
Op het plaatje staat ook echt een sd-card (welke niet in het toestel past), waarom geen micro?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256

darkliquid0546 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:56:
[...]

hoe werkt dat nu eigelijk ik heb een s4 bestelt maar hoe weten hun nu dat ik die heb bestelt.... heb nog geen mail of enig iets onvangen van samsung.
Lees de voorwaarden: https://www.onzetroonopvo..._Algemene_voorwaarden.pdf

Je moet dus een bewijs van aankoop opsturen.
Bewijs van verzending, bestelbonnen of bankafschriften worden niet geaccepteerd, slechts de factuur of het kassaticket is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12-2022
Met de quote verwijs ik alleen naar de link voor de rest niets... O-)

Nou ja zeg, daar staat duidelijk: Voordeel: 64GB microSD kaart bij aanschaf van een Samsung Galaxy S 4 (GT-I9505) *. *Mits deelgenomen aan de pre-registratie fase.
Dus dat SD kaart plaatje op FB is dan wel erg misleidend...

[Voor 9% gewijzigd door Nivk op 25-03-2013 22:35]

Nivk schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:02:
[...]

Nou ja zeg, daar staat duidelijk: Voordeel: 64GB microSD kaart bij aanschaf van een Samsung Galaxy S 4 (GT-I9505) *. *Mits deelgenomen aan de pre-registratie fase.
Dus dat SD kaart plaatje op FB is dan wel erg misleidend...
Ik zie het verschil tussen een SD-kaart en microSD-kaart niet direct hoor, daarnaast ging ik ervan uit dat het om een microSD-kaart ging aangezien het in het toestel moet passen. Dus ze hebben een verkeerd plaatje toegevoegd, toch wel het einde van de wereld bij een actie waarbij je iets gratis krijgt.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Wel een beetje paniek om niets jongens.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:12
Voor de geheugenkaart aanbieding gewoon even op de site kijken van Samsung onder promoties (http://www.samsung.com/nl/promotion/index.html). Staat alles wat je hierover wilt/moet weten denk ik ;)

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Gaat nog niet echt hard hier. Eind april moet ie geleverd gaan worden als ik de sites moet geloven.

• stannie66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-02 18:56
Ik heb de s4 besteld, want moest mn abbo verlengen bij hi.

Ze kwamen met een leuke prijs, omdat ik de prijs van tele 2 vertelde.

Betaal dan voor de s4 het volgende: 39,50 per maand en krijg daar voor; 75 bel minuten, 2000mb, 3000 smsjes, 3000 bel minuten naar hi nummers en tot slot nog 2 jaar lang gratis spotify erbij!

Moet na 2 jaar het toestel wel inleveren of overnemen voor 15% van de waarde van dan ofso!

• TheMandroid
  • Laatst online: 16-12-2020
Geen slechte deal! :p
Toch weiger ik gewoon uit principe mee te gaan in toestellease, ik ga dus kijken of T-Mobile of Tele2 na een paar weken soms met een leuke actie komt, of anders gewoon sim-only. :)

• stannie66
Kijk er is niet echt heel veel mis met lease, je betaald gewoon het bedrag wat je bij moet betalen aan het einde van je contract ipv aan het begin;)

moet zeggen dat ik het in het begin ook raar vond!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Het goedkoopste wat ik nu tegenkom en voldoet aan mijn wensen is:
HN combi GSMwijzer: 884 euro = 36,83/maand
HN combi PDAshop met 12 euro toestelbetaling: 897 = 37,38/maand
Tele 2 Actiebundel 500+500 Belsimpel: 901 euro = 37,54/maand

Mijn gemiddeld verbruik is over de afgelopen periode (april 2012 - januari 2013)
190 minuten (piek 270)
2 SMS (piek 5)
126 MB (piek 200)
Dit is eigenlijk veel minder dan ik eerst had verwacht, maar ik heb mijn rekening even nageplozen. Ik zit voornamelijk op Wifi en gebruik mobiel nauwelijks streaming diensten. De interne Android teller komt overigens op meer uit dan Vodafone. Ik heb wel Vodafone in mijn excel staan, alleen dat zijn verlengprijzen en niet representatief.

stannie66 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:22:
Kijk er is niet echt heel veel mis met lease, je betaald gewoon het bedrag wat je bij moet betalen aan het einde van je contract ipv aan het begin;)

moet zeggen dat ik het in het begin ook raar vond!
Kun je me dan uitleggen waarom ik vergeleken met mijn Galaxy S2 opeens veel meer zou gaan betalen? Los van het feit dat 'toestellen duurder zijn geworden', want volgens mij valt dat best mee. Dat toestellease kost gewoon net zoveel als je het toestel los zou kopen, en je krijgt er amper wat voor terug! Je moet daarnaast gewoon nog je abonnementsgeld betalen. Toen ik mijn Galaxy S2 kocht bij KPN was het gratis toestel + een abonnement, behalve als je het goedkoopste abonnement kocht, dan moest je bijbetalen maar dat was slechts een relatief klein bedrag (overigens kon je, net als nu, het duurste abo nemen want je betaalt de eerste x maanden toch 25 euro, en daarna pas normale abo-kosten maar je kon 'm daarvoor al aanpassen naar het goedkoopste abo). Nu is het gewoon volledige toestel betalen in termijnen zonder het echt als eigendom te hebben ('toestellease') + je gewone abonnementskosten,

• stannie66
De kosten voor je abbo zijn zeker duurder geworden en dat is denk ik gewoon omdat er minder buiten de bundels gebeld wordt, maar misschien ook omdat de toestellen duurder zijn.

Lease is niet echt duurder denk ik:

Tele 2 (goedkoopst mogelijk ong.) 24(maanden) x 38 euro per maand + 35 euro aanschaf= 947 euro
en dan heb je 300 belminuten of sms en 1500mb

wat ik nu heb met hi lease is het volgende:
24(maanden) x 39.50 per maand = 948 euro
en dan nog eventuele aanschaf als je dat wilt 15% van de waarde van dan(ongeveer 50/60 euro)
en dan heb ik 75 minuten(bel niet veel meer) 2000mb internet (onbeperkt) 3000sms 3000minuten van hi naar hi en dan ook nog eens Spotify 2 jaar lang!

• yannickie111
stannie66 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:45:
Tele 2 (goedkoopst mogelijk ong.) 24(maanden) x 38 euro per maand + 35 euro aanschaf= 947 euro
Daar kan dus nog 35 euro vanaf, want het toestel is gratis bij dat abonnement :*)

http://www.pdashop.nl/pro...aar.html?optionSetIds=924

Exact hetzelfde abonnement als de One :)

[Voor 20% gewijzigd door yannickie111 op 02-04-2013 22:59]

• stannie66
ooh op studentmobiel staat 35 euro

• stannie66
in mijn geval was het voordeliger om bij hi te blijven ivm de aansluitkosten die ik bij tele 2 nog zou moeten betalen.

en krijg bij hi wel mooi spotify gratis erbij!

stannie66 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:00:
ooh op studentmobiel staat 35 euro
Aansluitkosten kunnen er ook nog bij komen, dat is in ieder geval bij smartphoneshop.nl 30 euro.
stannie66 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:45:
De kosten voor je abbo zijn zeker duurder geworden en dat is denk ik gewoon omdat er minder buiten de bundels gebeld wordt, maar misschien ook omdat de toestellen duurder zijn.

Lease is niet echt duurder denk ik:

wat ik nu heb met hi lease is het volgende:
24(maanden) x 39.50 per maand = 948 euro
en dan nog eventuele aanschaf als je dat wilt 15% van de waarde van dan(ongeveer 50/60 euro)
en dan heb ik 75 minuten(bel niet veel meer) 2000mb internet (onbeperkt) 3000sms 3000minuten van hi naar hi en dan ook nog eens Spotify 2 jaar lang!
Waar haal je dat van Hi van? Want ik kijk nu op de site van Hi en daar kom ik nooit bij 39,5 euro per maand uit, is dat korting omdat je verlengt ofzo?

• stannie66
Anoniem: 506739 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:03:
[...]

Waar haal je dat van Hi van? Want ik kijk nu op de site van Hi en daar kom ik nooit bij 39,5 euro per maand uit, is dat korting omdat je verlengt ofzo?

[...]
ja ik heb ze de prijs van tele 2 voorgelegd en ze wilde me toch erg graag als klant behouden haha, dus als je goed doorzeurt krijg je heel wat korting!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Reken er maar op dat je meer gaat betalen dan die 15%. Ze houden een slag om de arm en een S2 is nu tussen de 150-200 euro waard. Dus dan betaal je ~30% van de nieuwwaarde en niet 15%. Het blijft immers KPN en die vertrouw ik zover ik ze kan gooien.

Via Facebook al een discussie met Vodafone gehad, maar daar willen ze niet ingaan op hun nieuwe prijsstelling.

Edit
Even rondspeuren op het Hi forum geeft een hopeloos beeld:
https://forum.www.hi.nl/h...estel-willen-weten-23446/

Ze weten het zelf niet en het bedrag kan per dag wisselen. 8)7 |:(

En het gaat verder
Wat zijn de nadelen van dit nieuwe abonnement?

Uit gesprekken met Hi klanten is naar voren gekomen dat een deel van de jongeren graag eigenaar van het toestel is, zodat ze altijd een back-up toestel hebben na het afsluiten van een nieuw abonnement. In nader onderzoek geeft 80% van de jongeren aan dat zij niets met het oude toestel doen na ontvangst van het nieuwe toestel. En dat het oude toestel vooral in een la blijft liggen. Bij Hi heb je geen back-up meer nodig want met de SmartCare 4 uur service ben je bij een defect aan je toestel binnen 4 uur weer online. Het uitgangspunt is dat je het toestel aan het einde van het contract gewoon weer omruilt voor een nieuw toestel. Mocht je het toestel toch willen houden, dan kun je aan het einde van je contract alsnog het toestel overnemen. Ook op dit vlak bieden we je dus keuze, in tegenstelling tot de situatie waarin je van tevoren altijd moet bijbetalen.
Uit de serie recht lullen... Men wil eigenaar zijn, maar omdat men erna niets met het toestel doet, is een SmartCare service die zich nog moet bewijzen ook goed... :z

[Voor 72% gewijzigd door Señor Sjon op 03-04-2013 00:35]

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 23:32
Hoor zelf nogal veel horror verhalen over Tele2 (rekeningen die niet kloppen en dan meteen deurwaarder etc), persoonlijk, voor mijzelf geen geschikte keuze. Ben wel tevreden bij Vodafone en blijf daar daarom ook bij. Mijn abbo was ook al een tijd verlopen (speciaal gewacht op dit prachtstuk).

Leuke combo en wellicht ook interessant voor een ander, bij Coolblue:

Vodafone RED BSW 100 2 jaar - RED BSW toestelbundel B (zet toestelbundel aan op 5 euro).
Eerste 6 maanden 17 euro, daarna 18 maanden 34 euro.
Kosten telefoon zijn 173,80 en 30 euro aansluitkosten.

Dat is dus 203,8 eenmalig en 714 in de loop van 24 maanden.
Totaal is dat dus 917,8 over 24 maanden, trek daar 700 euro losse aanschaf van af: 217,8
Even heel basaal .. mocht je dus het toestel los willen kopen, voor 9,075 euro extra per maand krijg je handvol belminuten, onbp sms en 500MB data erbij.

Ik zat eraan te denken om het toestel los te kopen echter ik vind hem wel erg duur los en heb net een nieuwe auto gekocht. Voor mij persoonlijk, was dit een betere combo (lagere intiele kosten, abbo wat wel goed bij mij past). Dit komt voornamelijk omdat dit persoonlijke abbo puur voor mijn prive communicatie is (weinig bellen, veel op wifi). Bellen doe ik voornamelijk zakelijk en das voor de baas.

Het is geen Tele2 vetpot echter, nogmaals, voor mij een betere combinatie en geen kans op Tele2 gezeur. Doe je eventueel voordeel uit mijn rekenwerk ;)

Ps. Nog een bijkomend voordeel .. als je bij Coolblue los besteld moet je meteen (of iig heel snel) betalen. Je mag niet wachten tot release. Icm abbo mag je betalen bij koerrier. Dat geld blijft dus gewoon nog lekker even een maandje op de bank :)

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-04 20:37
Ik heb hem net bij de pdashop besteld, toch maar weer KPN want die is dan wellicht duurder maar ik heb daar altijd hele goede ervaringen mee gehad.

Ik heb ze ook gevraagd hoeveel pre-orders ze al gehad hebben: ongeveer 300 zwarte en 100 witte.

Men verwacht trouwens dat de releasedatum 1 mei wordt:
http://www.samsunggalaxys...g-galaxy-s4-bekend-1-mei/

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49
T-Mobile maar verlengd icm Galaxy S4 black.

2 jarig iSmart 200

Totale kosten: 1105 euro oftewel 46 euro per maand.

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.9

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Ik vind dat echt een bak met geld. Ook heeft tmobile bij veel winkels de korting op de iSmart abonnementen korter gemaakt.

• stannie66
T-Mobile is idd erg duur!

• xsive
Senor Sjon schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:04:
Ik vind dat echt een bak met geld. Ook heeft tmobile bij veel winkels de korting op de iSmart abonnementen korter gemaakt.
Ik heb niet de indruk dat het echt goedkoper kan? (Wil ik minimaal 14,4 mbps internet hebben)

Mijn probleem is dat ik makkelijk kan inleveren op belminuten, maar niet op internetsnelheid.
Ik heb eigenlijk zelden te klagen over de internetsnelheid met T-Mobile.

Zijn er echt goedkopere alternatieven dan? Het is toch allemaal stukken duurder geworden?

Bij Tele2 vind ik het irritant dat ik Data Roaming aan moet zetten, wat ik niet handig vind als ik de grens oversteek.

• TheMandroid
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik vind 6 maanden korting op een abonnement van 24 maanden niet bepaald de moeite waard .

Ik ga hem iig niet pre-orderen. Met een heel klein beetje geluk komt Mediamarkt of Saturn nog met een rente-weg-ermee-actie waardoor je je telefoon in termijnen betaald, net als bij toestellease, maar waar het toestel na afbetaling wel van jou is. :P

• xsive
Mitsjke schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:02:
Ik vind 6 maanden korting op een abonnement van 24 maanden niet bepaald de moeite waard .

Ik ga hem iig niet pre-orderen. Met een heel klein beetje geluk komt Mediamarkt of Saturn nog met een rente-weg-ermee-actie waardoor je je telefoon in termijnen betaald, net als bij toestellease, maar waar het toestel na afbetaling wel van jou is. :P
Als je hem via GSMWeb of GSMwijzer doet dan heb je een jaar korting ipv 6 maanden.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Ja, 25% i.p.v. 50%. Zo heb je effectief dezelfde korting. Ook zouden ze 2 jaar 12,5% kunnen doen volgens mij.

Feit is dat iedereen tegen die hoge maandlasten aan zit te hikken.

• xsive
xsive schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:50:

2 jarig iSmart 200

Via T-Mobile zelf kost het je 1157 oftewel 48,20 euro per maand

Is toch 50 euro verdiend.

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05 09:17
Ben er uit: wordt toch een Hi-abonnement. Verreweg het beste netwerk, in ieder geval op de plekken waar ik kom. Nu kan ik bij bv een Phonehouse een S4 nemen icm met Hi, maar ook direct via Hi bestellen, in winkel of online. Als ik bij een onafhankelijke winkel een S4 haal, dan is 'ie unbranded, er zit geen software op van een provider. Weet iemand hoe dat zit wanneer je een S4 haalt direct bij Hi, krijg je dan wel extra software van Hi erop? En is dat dan erg aanwezig/vervelend?
Een tweede reden waarom ik twijfel aan direct bestellen bij Hi is dat android-updates langer op zich laten wachten bij branded toestellen, over het algemeen. Iemand een idee of Hi-toestellen erg ver achterop lopen als het gaat om het ontvangen van updates?

• sphere
  • Laatst online: 05-06 20:19

sphere

Debian abuser

9*15
15*30
217 bijbetalen
802 totaal.

Als het contract binnen is zal ik eens kijken of het waar is, ik ben wat sceptisch.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:22
sphere schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:58:
9*15
15*30
217 bijbetalen
802 totaal.

Als het contract binnen is zal ik eens kijken of het waar is, ik ben wat sceptisch.
Beetje vaag, waar heb je het nu over?

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-01 15:57
Is er eigenlijk al een datum bekend wanneer de S4 verkrijgbaar is?
Zie op verschillende webshops begin mei staan. Hoop dat ie wat eerder komt! :)

Steam ID

• stannie66
lowizi schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:17:
Ja als het goed is 1 Mei

Ik hoop ook eerder maar denk het niet:P

• mytheory
lowizi schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:17:
Ja dat schreef ik een paar postjes geleden al, lezen jullie niets?

[Voor 29% gewijzigd door mytheory op 05-04-2013 08:33]

• stannie66
Ik wel, had het ook van jou:P

• crazyfrog
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-05 12:05
heb zelf een contract afgesloten bij tmobile ismart300 24maanden korting 0euro bij betalen bij typhone
24x 45,36= 1088,66 toestel eigendom ! kpn/hi en Vodafone vielen al af ivm alleen lease

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Vodafone is geen lease, meer kopen op afbetaling. Toestel is wel gelijk je eigendom. Alleen zou het abo je ongeveer 12-1300 euro gekost hebben.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:26

zAo

GPLv2 Fanboy

Het beste lijkt nog een Sim Only bij Hi of Vodafone en dat een maandje of 2 wachten tot er iets van de prijs af is.

Waren de kortingen op toestellen 2 jaar geleden niet vele malen hoger?

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Jup

Ik heb Vodafone al voorgerekend dat voor ongeveer hetzelfde abo BSW275/550/1GB (1jr 19,75+1jr 39,50) als ik nu heb, ik ongeveer 670 meer ga betalen in de nieuwe situatie. Ik krijg er helaas geen tweede S4 bij voor dat geld. Ze waren niet echt onder de indruk en het kwam er via Facebook op neer dat ik maar een andere provider moest zoeken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:26
Gisteren mijn xperia Z verkocht.. En een pre order gedaan bij coolblue (onder rembours).

Weet iemand of de release in Duitsland eerder aan de beurt is of??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-06 15:21
Mede-Tweakerts,
Ik had de knoop doorgehakt en wilde gaan bestellen, maar liep tegen het volgende aan. Bij GSMwijzer.nl bieden ze twee kleurvarianten aan die ik nergens anders heb aangetroffen. Dat is relevant, want die twee andere varianten zijn een stuk goedkoper. Dit is het tabelletje:

Los toestel:

Black mist € 693,-
Black T € 665,-
White frost € 693,-
White T € 665,-

Kent iemand hier die variant (T)? En zo ja, wat is dat verschil nou? Als het alleen kleur is, waarom is 'ie dan goedkoper? Ik wilde hem combineren met een iSmart150, waarmee je voor twee jaar €33.50 kwijt bent (ik verleng dan) en €186,- bijbetaalt (voor de T-variant, dus). Dat leek mij een redelijke deal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stannie66
Dat is idd heel raar, ik heb gewoon de Blak mist besteld.

Ik weet niet beter dat ze maar 2 kleuren gingen lanceren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 6772Chevy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-07-2018
De T versie is volgens mij de T-mobile versie.
Dus wellicht een branded versie.

Bron:
http://www.samsunggalaxys...n-de-schappen-dat-zit-zo/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 038Robijno
Niemand die weet of hij eerder beschikbaar is in Duitsland??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Nee, in 15 uur tijd zijn we niets wijzer geworden. Release is pas op zijn vroegst over drie weken, eerder vier.

• DerLeonov
6772Chevy schreef op zondag 07 april 2013 @ 21:30:
De T versie is volgens mij de T-mobile versie.
Dus wellicht een branded versie.

Bron:
http://www.samsunggalaxys...n-de-schappen-dat-zit-zo/
Check! Dank je wel. Dan gaan we dus 38 euries meer betalen, dacht ik zo. T-Mobile of niet, branded komt er bij mij niet in.

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Misschien niet de goede plek in het forum.. hoewel..

Volgens berichten zou de octa én sneller zijn én langer met een accu kunnen doen én toch LTE kunnen gebruiken..

Zie daar in dit forum geen melding van..

Iedereen gaat voor de Quad-uitvoering.?

Vraag mij vooral af of de ROMs voor beide toestellen gemaakt zullen worden..

Lijkt alsof de dual-core in de forums links is blijven liggen..

Vraag mij of dat straks met de quad ook zo is als de octa na juli makkelijk te krijgen zal zijn..

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Dat komt omdat dit het levertijden topic is :P

De dual was alleen VS, hebben wij niets mee te maken gehad. Voor het eerst krijgen wij niet de Exynos variant van een Galaxy S toestel.

• _Nick__
  • Niet online
Senor Sjon schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:06:
Dat komt omdat dit het levertijden topic is :P

De dual was alleen VS, hebben wij niets mee te maken gehad. Voor het eerst krijgen wij niet de Exynos variant van een Galaxy S toestel.
vraag mij dus serieus af of de levertijd van het octa-toestel de enige reden van velen is om hier niet op te wachten..

heb zelf ook maar beperkt geduld trouwens.. ;)

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:26

zAo

GPLv2 Fanboy

_Nick__ schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:31:
[...]
vraag mij dus serieus af of de levertijd van het octa-toestel de enige reden van velen is om hier niet op te wachten..

heb zelf ook maar beperkt geduld trouwens.. ;)
Ik heb nooit geduld met nieuwe gadgets, maar met de huidige prijzen koop ik hem toch pas na ~2 maanden. Ik weet niet wat providers in hun bol hebben gehaald, maar de prijsstelling is echt bizar de laatste tijd. :X

• _Nick__
  • Niet online
zAo schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:35:
[...]

Ik heb nooit geduld met nieuwe gadgets, maar met de huidige prijzen koop ik hem toch pas na ~2 maanden. Ik weet niet wat providers in hun bol hebben gehaald, maar de prijsstelling is echt bizar de laatste tijd. :X
zei ik vorig jaar ook.. toen stond ik pas op 6 juni in de winkel.. :)

• Runx
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-04 01:59
Ik heb net mijn S4 besteld op pdashop.nl in combinatie met een tele2 smartmix 300 met 1.5GB internet voor 38 euro in de maand. Ik hoef niks bij te betalen voor het toestel.

Offtopic : Ik stap zelf over van HI omdat ik die lease constructie maar niks vind. Best jammer want ben/was hartstikke tevreden met Hi en de acties die ze hadden met Spotify.

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05 09:17
Runx schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:48:
Ik heb net mijn S4 besteld op pdashop.nl in combinatie met een tele2 smartmix 300 met 1.5GB internet voor 38 euro in de maand. Ik hoef niks bij te betalen voor het toestel.

Offtopic : Ik stap zelf over van HI omdat ik die lease constructie maar niks vind. Best jammer want ben/was hartstikke tevreden met Hi en de acties die ze hadden met Spotify.
Hoorde vandaag van deze aanbieding, ongelooflijk goedkoop. Maar ja, ben nu eenmaal veroordeeld tot Hi/KPN vanwege hun goede netwerkdekking... ;)

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-04 16:15
Als ik nu de S4 bij PDAshop.nl zou bestellen met een T-Mobile abonnement, krijg ik dan (waarschijnlijk) de branded T-Mobile versie van de S4 of niet?

[Voor 3% gewijzigd door J0ey op 09-04-2013 15:35]

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Als mijn kristallen bol opgeladen is, weet je het.

• DerLeonov
J0ey schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:34:
Als ik nu de S4 bij PDAshop.nl zou bestellen met een T-Mobile abonnement, krijg ik dan (waarschijnlijk) de branded T-Mobile versie van de S4 of niet?
Dat zou je aan hen moeten vragen. Bij GSMWijzer kun je kiezen als je een T-Mobile-abo neemt tussen een branded en unbranded versie (iit bij de HTC One, daar leveren ze alleen een branded). Als 'ie branded is, is 'ie goedkoper, dus veel shops melden het niet expliciet.

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-04 16:15
DerLeonov schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:22:
[...]

Dat zou je aan hen moeten vragen. Bij GSMWijzer kun je kiezen als je een T-Mobile-abo neemt tussen een branded en unbranded versie (iit bij de HTC One, daar leveren ze alleen een branded). Als 'ie branded is, is 'ie goedkoper, dus veel shops melden het niet expliciet.
Bedankt, daar heb ik meer aan dan de reactie boven je. :) Ik wist namelijk niet of het gebruikelijk is dat webshops je een branded of niet branded toestel geven. Heb tot nu toe alleen maar bij providers zelf besteld, enkel is dit blijkbaar een stuk goedkoper en als het toestel dan ook nog eens niet branded is is dat dubbel voordeel. ;) Ik zal eens een mailtje naar Coolblue sturen binnenkort.

[Voor 4% gewijzigd door J0ey op 09-04-2013 21:02]

• nirieee
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-06 14:46
Hoe ontwikkelt de prijs zich nadat het toestel al 1/2 maanden te koop is?? Iemand enig idee hoe dit bij de galaxy s3 ging? Heb al mogen ervaren dat pre-orderen lang niet altijd je toestel als eerste ontvangen betekent, dus als het aardig scheelt dan liever wachten met bestellen?

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Als je kijkt in de Pricewatch zie je wat er bij de S3 is gebeurd met de prijs. Dan zie je dat de (minimum)prijs in september met zo'n 100 euro t.o.v. de originele prijs is gedaald.

• nirieee
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-06 14:46
Ah, ja inderdaad.. Bedankt! Dat is mij iets te lang na release.. Toch maar halen dan als hij uit komt. Prijzen zijn dit jaar wel een stuk hoger dan de s3 bij vodafone zeg, maar dat komt ws door die achterlijke RED abonnementen..

• xsive
_Nick__ schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:57:
Misschien niet de goede plek in het forum.. hoewel..

Volgens berichten zou de octa én sneller zijn én langer met een accu kunnen doen én toch LTE kunnen gebruiken..

Zie daar in dit forum geen melding van..

Iedereen gaat voor de Quad-uitvoering.?

Vraag mij vooral af of de ROMs voor beide toestellen gemaakt zullen worden..

Lijkt alsof de dual-core in de forums links is blijven liggen..

Vraag mij of dat straks met de quad ook zo is als de octa na juli makkelijk te krijgen zal zijn..
Juist de non-Exynos chip (Qualcomm) zal volledige custom roms krijgen. De Exynos wordt niet vrijgegeven door Samsung. Nu moet ik wel zeggen dat ik met mijn huidige S2 nooit de behoefte heb gekend voor een custom ROM, terwijl dat bij al mijn HTC telefoons daarvóór gewoon een MUST was...

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-01 05:49
Even voor de mensen die twijfelen over Tele2, ik heb een tele2 abo een jaar lang gehad. 350min en 1500mb en internet is volgens mij max 14.4 mbps. Nooit problemen gehad (Rotterdam) factuur altijd netjes en correct ontvangen, met vragen kon je chatten of bellen en werd je altijd goed geholpen. Laat je niet afschrikken door een paar negatieve reacties, naast die paar slechte zijn er duizenden goede. Voor mij dit keer weer Tele2, alleen weet ik niet of ik het toestel los neem en dan sim-only of i.c.m. abo. 1 jaar abo, geen 2 jaar.

Edit: ik geef wel als tip, kijk even hoe het ontvangst bij jou (woon)plaats is. Want zoals meeste van jullie weten maakt Tele2 gebruik van T-Mobiles netwerk, las wel ergens dat wanneer Tele2 met 4g aankomt, dat dit Tele2's eigen netwerk zal zijn. Dus wellicht beter ontvangst, wellicht ook niet. We zullen het meemaken

[Voor 23% gewijzigd door crobo op 13-04-2013 22:48]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Over 2 weken ligt de S4 al in de winkel! Gaat snel _/-\o_

[Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 15-04-2013 13:38]

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Terug naar de One jij :+

Ik heb nog nergens dummies gespot. Ook zijn er nog niet echt lekkere aanbiedingen, iets wat ik toch wel een beetje verwacht.

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06 00:07
crobo schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:40:
Even voor de mensen die twijfelen over Tele2, ik heb een tele2 abo een jaar lang gehad. 350min en 1500mb en internet is volgens mij max 14.4 mbps. Nooit problemen gehad (Rotterdam) factuur altijd netjes en correct ontvangen, met vragen kon je chatten of bellen en werd je altijd goed geholpen. Laat je niet afschrikken door een paar negatieve reacties, naast die paar slechte zijn er duizenden goede. Voor mij dit keer weer Tele2, alleen weet ik niet of ik het toestel los neem en dan sim-only of i.c.m. abo. 1 jaar abo, geen 2 jaar.

Edit: ik geef wel als tip, kijk even hoe het ontvangst bij jou (woon)plaats is. Want zoals meeste van jullie weten maakt Tele2 gebruik van T-Mobiles netwerk, las wel ergens dat wanneer Tele2 met 4g aankomt, dat dit Tele2's eigen netwerk zal zijn. Dus wellicht beter ontvangst, wellicht ook niet. We zullen het meemaken
Harstikke bedankt voor je info over Tele2.. Had zo me twijfels maar die zijn hierbij weg.. Ik ga nu maar me contract uitzitten bij vodafone en zo snel mogelijk naar Tele2 _/-\o_

• 038Robijno
Yeahhh.. Vanaf 26 april is hij leverbaar!!
Google maar eens op: galaxy s4 nieuws.net

• mytheory
038Robijno schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:57:
Yeahhh.. Vanaf 26 april is hij leverbaar!!
Google maar eens op: galaxy s4 nieuws.net
Of te wel: http://www.samsunggalaxys...-in-de-winkels/#more-1561

• alwaysleft
Dixons meldt dat hij vanaf nu zaterdag 20 april leverbaar is bij hun in hun folder, lijkt me iets te snel maar je kunt hem altijd vrijblijvend reserveren: http://www.dixons.nl/tele...black-1.html#.UWxsuqIj3wg

• xsive
xsive schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:50:

2 jarig iSmart 200

Had het contract gelukkig nog niet ondertekend. >:)
Het is nu toch weer interessanter te krijgen:

2 jarig iSmart 200

Totale kosten 1069 euro oftewel 44,54 per maand.

Nu alsnog 2 weken de tijd om het in de gaten te houden. Contract moet eind april binnen zijn.

• alwaysleft
Vanavond bekend geworden dat hij te koop ligt in de meeste telefoon winkels vanaf 10 uur zaterdag 27 April. Goed bezig Samsung. Kan HTC nog wat van leren. ( zeg ik als HTC One eigenaar)

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-05 12:36
alwaysleft schreef op maandag 15 april 2013 @ 23:10:
Dixons meldt dat hij vanaf nu zaterdag 20 april leverbaar is bij hun in hun folder, lijkt me iets te snel maar je kunt hem altijd vrijblijvend reserveren: http://www.dixons.nl/tele...black-1.html#.UWxsuqIj3wg
Enig idee hoe ze dit gaan doen? Anders ga ik zaterdagochtend voor de deur bij de dixons liggen hier in Zoetermeer.....

[Voor 123% gewijzigd door Justdoit op 17-04-2013 09:54. Reden: verkeerde quote...]

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 14:33
Dan kom ik ook in Zoetermeer bij de Dixons... Wil hem erg snel hebben en de 27ste is nog veeerr weg...

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-05 12:36
Tweaker1987 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:44:
Dan kom ik ook in Zoetermeer bij de Dixons... Wil hem erg snel hebben en de 27ste is nog veeerr weg...
Zojuist de Dixons hier in Zoetermeer gebeld. Ze heeft hem nog niet op voorraad maar verwacht dat dit de komende dagen wel zal zijn. Ze heeft me gezegd iedere dag te mogen bellen en dat is ook zeker iets wat ik ga doen. Kan nu al helemaal niet meer wachten! Hoop dat ze hem vrijdag al hebben dan ga ik hem vanuit mijn werk direct ophalen!

I'll stay in touch!

• RoyPeterse
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-02-2022
stannie66 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:07:
Ik heb de s4 besteld, want moest mn abbo verlengen bij hi.

Ze kwamen met een leuke prijs, omdat ik de prijs van tele 2 vertelde.

Betaal dan voor de s4 het volgende: 39,50 per maand en krijg daar voor; 75 bel minuten, 2000mb, 3000 smsjes, 3000 bel minuten naar hi nummers en tot slot nog 2 jaar lang gratis spotify erbij!

Moet na 2 jaar het toestel wel inleveren of overnemen voor 15% van de waarde van dan ofso!
Mag ik vragen hoe lang je al een abbonnement hebt bij hi?
Ik kreeg namelijk een andere deal en die man van Hi zei dat dit kwam door het aantal jaren dat iemand klant is of wanneer iemand een veel hogere rekening heeft gehad ( iets met een puntensysteem)
Ik kreeg voor bijna hetzelfde abbo, maar met 150 belminuten een bod van 45 euro per maand

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-05 12:27
Hoe waarschijnlijk is het dat Dixons hem zaterdag al heeft? D:

Weet iemand of dit echt waar is? Op het web kan ik hier weinig over vinden.

• 038Robijno
Geloof er niks van.. Aanstaande zaterdag!

Samsung zelf zegt pas vanáf de 27e in de winkel

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

27-04-2013 vanaf 10.00. Dat klinkt meer als een embargotijd dan een levertijd.

• 038Robijno
Senor Sjon schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:08:
27-04-2013 vanaf 10.00. Dat klinkt meer als een embargotijd dan een levertijd.
+1

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-05 12:27
''Hallo Dixons,

In jullie folder staat dat de Samsung Galaxy S4 vanaf zaterdag leverbaar is, wordt dit ook gehaald?

Mvg,''

''Beste Mark,

Volgens de laatste leveringsgegevens vanuit de fabrikant wel.''

Dat was de mail die ik 5 minuten terug van Dixons ontving. O+

[Voor 32% gewijzigd door Choasmarkk op 17-04-2013 17:20]

Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste

Let op:
Het vragen om pre-order codes is niet toegestaan op het forum!!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee