MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
[ Voor 92% gewijzigd door 13art op 30-04-2013 08:56 ]
Ik denk niet dat ze die zomaar gaan leveren tenzij je daar expliciet voor gekozen hebt...DeeSung schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 10:51:
Ik ben aan het wachten bij typhone pre order voor de black. Alleen bij mijn bestelling geven ze het aan dat het om de i9500 gaat ipv de i9505.
Verwijderd
Oke dan.Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:06:
Ik wacht ook op CB. Laatste bericht was afgelopen vrijdag....ze verwachten binnen 2 weken te kunnen leveren....duurt lang!
Er wordt deze week een levering verwacht, vandaar dat ik hier even vroeg. Als hier iemand meldt dat hij/zij gebeld is door CoolBlue weten we dat die levering geweest is en we er niet meer bij zitten.
Volgens mij heeft CB nu tot ± 10 April het zwarte model uitgeleverd en de witte wat verder.
Wanneer heb jij besteld?
Verwijderd
Goed dat er nog meer mensen die bij CoolBlue besteld hebben hier zijnZeemon123 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:07:
[...]
Oke dan.
Er wordt deze week een levering verwacht, vandaar dat ik hier even vroeg. Als hier iemand meldt dat hij/zij gebeld is door CoolBlue weten we dat die levering geweest is en we er niet meer bij zitten.
Volgens mij heeft CB nu tot ± 10 April het zwarte model uitgeleverd en de witte wat verder.
Wanneer heb jij besteld?
Zeemon123 wanneer heb jij besteld?
21, 23 en 24 april zijn allemaal late datums, wat op zich goed is, want dan zijn de eerdere al uitgeleverd en niet meer actief in dit topic
Misschien dat we vandaag dan wat horen, anders in ieder geval deze week nog
Verwijderd
Verdikkie, inderdaadVerwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:33:
Was een mooie theorie Zeemon, alleen dit laatste bericht gooit wat roet in het eten :-S
Hoewel we altijd nog op een (zoals beloofde) grote levering kunnen hopen... maar ja, kan het alleen maar tegenvallen.
Ik ga gewoon van 4 augustus uit, zo niet wellicht wat eerder
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Daar staat de S4 voor 510 euro. Dat is te mooi om waar te zijn...
Wat denk je zelf?Vossie1 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:26:
Wie kent de webshop Falini.nl?
En hoe zit het met dit: http://www.dutchcoms.nl/s...y-s4/galaxy-s4-16gb-zwart. Er staat op tweakers dat het binnen max. 3 dagen verwacht wordt en is €50 goedkoper dan alle andere webshops.
[ Voor 30% gewijzigd door Chris Smoove op 01-05-2013 18:30 ]
Heb je gelezen? Of jij die webshop kent weet ik niet...
Staat op site Thuiswinkel waarborg, maar in ledenlijst hiervan niet terug te vinden, lijkt me niet helemaal fris.Vossie1 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:26:
Verwijderd
Ik ben dus even gaan kijken, en in mijn verzending praten ze ook over de i9500.DeeSung schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 10:51:
Ik ben aan het wachten bij typhone pre order voor de black. Alleen bij mijn bestelling geven ze het aan dat het om de i9500 gaat ipv de i9505.
http://www.phonebunch.com...sung_i9500_galaxy_s4-824/
Verschil is dus dat de i9505 een betere/nieuwere/snellere cpu/gpu heeft.
En als ik het zo bekijk, zie ik bij de i9500 geen LTE staan, dus geen 4G???
als het goed is ontvang ik hem morgen, als het geen 4G model is dan gaat hij zowieze retour, de specs op de site van typhone zijn namelijk die van de i9505 (1.9ghz cpu tov 1.6 in de i9500)
ten overvloede, maar lees hier eens...Vossie1 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:26:
opgeletopinternet.nl
[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]
Zeker weten dat ze de Exynos versie leveren? Ze worden niet geleverd in NL. Ze hebben het volgensmij fout, want op hun site staat dat ze de snapdragon verkopen. Dan nog ondersteunt de Exynos 4g frequenties in NL.Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:52:
[...]
Ik ben dus even gaan kijken, en in mijn verzending praten ze ook over de i9500.
als het goed is ontvang ik hem morgen, als het geen 4G model is dan gaat hij zowieze retour, de specs op de site van typhone zijn namelijk die van de i9505 (1.9ghz cpu tov 1.6 in de i9500)
Verwijderd
het enige dat ik zeker weet is dat er volgens typhone een i9500 onderweg is... kan best een typo zijn van hun, zeker als deze hier niet geleverd wordt. Ik zal het morgen hier posten wat het is geworden.Chris Smoove schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:38:
[...]
Zeker weten dat ze de Exynos versie leveren? Ze worden niet geleverd in NL. Ze hebben het volgensmij fout, want op hun site staat dat ze de snapdragon verkopen. Dan nog ondersteunt de Exynos 4g frequenties in NL.
i9500 is de Octa Core versie, die is sneller dan de Snapdragon versie, dus ik snap niet waarom je beweert dat het tegenovergestelde het geval is?Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:52:
[...]
Ik ben dus even gaan kijken, en in mijn verzending praten ze ook over de i9500.
Verwijderd
Heb um gister ook van Typhone binnen gekregen, gewoon een GT-I9505 gekregen. Zal het wel verrassend vinden als je toch een octa krijgt!Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:02:
[...]
het enige dat ik zeker weet is dat er volgens typhone een i9500 onderweg is... kan best een typo zijn van hun, zeker als deze hier niet geleverd wordt. Ik zal het morgen hier posten wat het is geworden.
Verwijderd
Je hebt ze gemaild? Bedankt voor de info in ieder geval, jammer, had gehoopt dat het nog vandaag of morgen zou zijn. Hoewel ik prima kan wachten vind ik het toch wel irritant dat de witte gewoon leverbaar is, als ze gewoon wat minder witte versies hadden gemaakt (toch veel minder populair dan zwart)...Zeemon123 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:12:
Deze week geen zwarte S4 van CoolBlue meer helaas, begin volgende week worden ze verwacht...
Is het overal moeilijk leverbaar, of duurt vooral CoolBlue wat lang?
Zwart is inderdaad wat moeilijker, deze heeft ook CB al uitgeleverd maar gaat gewoon wat harder.Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:27:
[...]
Je hebt ze gemaild? Bedankt voor de info in ieder geval, jammer, had gehoopt dat het nog vandaag of morgen zou zijn. Hoewel ik prima kan wachten vind ik het toch wel irritant dat de witte gewoon leverbaar is, als ze gewoon wat minder witte versies hadden gemaakt (toch veel minder populair dan zwart)...
Is het overal moeilijk leverbaar, of duurt vooral CoolBlue wat lang?
Ik ben dit te weten gekomen via Twitter...
Weet jij (of iemand) of je daar ook vergelijkbare abbo's kunt krijgen als online? zoals die van Tele2 (24x38 euro -> toestel gratis)?alwaysleft schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:00:
Vandaag in de MM Maastricht geweest. Pallets vol Galaxy S4 toestellen. Met de voorraad zit het wel goed
Als het nou twee tientjes scheelt wil ik nog wel ff naar de Mediamarkt, maar volgens mij scheelt het wel wat meer dan dat...?
SmartMix 100 bel/sms (15) + 1500 MB internet (17,50).
12*32,50 = 390
Toestel: 381,15
Aansluitenkosten: 30
Bezorgkosten: 0 (afhalen bij FeeRecordShop, anders 6,95)
Dus 390+381,15+30= 801,15 totaal voor een jaar (jaarcontracten hebben mijn voorkeur, kan ik na een jaar weer wat anders doen).
Simkaart ga ik gebruiken als mobiel internet in m'n iPad. Dus feitelijk toestel los gekocht voor 650 en voor 151,15/12 = 12,59 per maand 1500 mb internet op iPad met 3g.
Verder blijf ik m'n vodafone houden, simkaart kan zo in de S4.
/edit:
Krijg net een mail van Tele2 dat het toestel niet in voorraad is en morgen niet geleverd zal worden.
Weet iemand of MediaMarkt Amsterdam Arena per ongeluk nog zwarte s4 toestelen op voorraad heeft??
[ Voor 13% gewijzigd door WTM op 02-05-2013 22:58 ]
Ik zit nog naar een redelijke winkel in duitsland of UK te zoeken maar nog geen geluk op dit moment.
Mijn toestel al 1 week besteld en hoor er niets van...
Waarschijnlijk vandaag een beperkte levering van t-mobile branded versies.
Ik had de zwarte S4 besteld op 19 april.
[ Voor 5% gewijzigd door lauw8 op 03-05-2013 13:04 ]
What! tegen mij zeiden ze gister dat ze vandaag een nieuwe levering verwachtenjwakie schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:30:
Studentmobiel zegt over 2 weken pas.
Waarschijnlijk vandaag een beperkte levering van t-mobile branded versies.
Niets gezegd over alleen t-mobile versies
[ Voor 6% gewijzigd door Mr_DD op 03-05-2013 13:20 ]
Nu helaas wat weinig tijd om het geweldige apparaat te finetunen!
Bel+sms+web 100 met 500 mb vodafone 1 jarig contract, 334,99 bijbetalen
totale kosten 1 jaar:
3*17 (eerste 3 maanden korting) + 9*34 + 30 aansluitkosten + 334,99 bijbetalen is 721,99. M.a.w. het toestel los gekocht en een jaar lang 500mb simkaartje voor in de ipad voor 21,99 :-D.
Nog een betere deal dan Tele2.
[ Voor 42% gewijzigd door WTM op 03-05-2013 13:44 ]
Bel je lokale MM op zou ik zeggenZeemon123 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:06:
[...]
Weet jij (of iemand) of je daar ook vergelijkbare abbo's kunt krijgen als online? zoals die van Tele2 (24x38 euro -> toestel gratis)?
Als het nou twee tientjes scheelt wil ik nog wel ff naar de Mediamarkt, maar volgens mij scheelt het wel wat meer dan dat...?
Verwijderd
idd gewoon een GT-I9505 ontvangen.Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:47:
[...]
Heb um gister ook van Typhone binnen gekregen, gewoon een GT-I9505 gekregen. Zal het wel verrassend vinden als je toch een octa krijgt!
Serieus? Mij melden ze gewoon dat het volgende week pas wordt... En ik heb expliciet naar de levering van deze week gevraagd..lauw8 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:04:
Zojuist gebeld door Coolblue voor een afleverafspraak. Maandag wordt ie geleverd!
Ik had de zwarte S4 besteld op 19 april.

Maar houd rekening dat zij hun bestelling afwerken op datum: first come, first serve. Logisch natuurlijk, maar vind het wel erg dat er door samsung gezegd word dat er geen leveringsproblemen zijn, terwijl verschillende winkels toch pas 2 weken later kunnen leveren dan ze eerst hadden gepland...
Geen .be maar .nl Ik had de bestelling op 22 April geplaatst omdat mijn abo op 22 juni verloopt maar blijkbaar is het geen twee manden van te voren maar 60 dagen van te voren als je van provider veranderd (van Vodafone naar Tele2) Echter telt GSMwijzer totaal andere 60 dagen dan dat ik deed want op de website werd aangegeven dat de bestelling pas 1 mei geplaatst kon worden.leducw schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:41:
Heeft iemand de S4 besteld bij gsmwijzer.be ?
Mijn toestel al 1 week besteld en hoor er niets van...
Ook prima dacht ik, dus ik kreeg vandaag een SMS van Tele2 dat mijn nummer wordt overgezet op 24 juni maar ik heb nog steeds geen mail gehad van GSMwijzer over deze informatie, en op de website staat er dat er wordt gewacht op de provider tot contract en nummer overname goedgekeurd wordt.
Ik wacht gewoon af, maar ik hoop dat het voor 31 mei geleverd word, want ik wil graag mijn code gebruiken voor 64GB geheugenkaartje.
Ik heb onderstaand mail ontvangen van GSMwijzer op 29 april:
Geachte Dhr. …..
Naar aanleiding van uw bestelling ontvangt u een update omtrent de levertijden van de Samsung Galaxy S4.
Samsung Galaxy S4 White
Afgelopen vrijdag hebben wij een eerste uitlevering van de Galaxy S4 ontvangen. Wij verwachten vandaag einde dag een 2e grote levering Galaxy S4 White vanuit Samsung. Met deze levering kunnen wij alle backorders uitleveren. U kunt uw toestel dan ook in de loop van deze week (woensdag, donderdag) verwachten.
Samsung Galaxy S4 Black
Wij verwachten vandaag tevens een 2e levering Galaxy S4 Black. Deze levering is helaas nog niet voldoende om alle backorders uit te leveren. Met de levering van vandaag kunnen wij de Galaxy S4 Black uitleveren aan alle klanten waarvan het contract op uiterlijk 17 april (of eerder) door ons is ontvangen. Een volgende levering verwachten wij begin volgende week binnen.
Heeft u de T Black of T White versie van de Galaxy S4 in combinatie met een T-Mobile abonnement besteld?
T-Mobile biedt ons de mogelijkheid om rechtstreeks bij T-Mobile toestellen in te kopen. Deze toestellen kunnen wij aanbieden aan T-Mobile klanten tegen een lagere eenmalige bijbetaling (E 24,- voordeliger dan de marktvrije versie). Voor levering van deze versies zijn wij afhankelijk van leveringen door T-Mobile. De eerste partij Samsung Galaxy S4 vanuit T-Mobile verwachten wij vrijdag as 3 mei (beide kleuren). Helaas zijn de exacte aantallen hier van nog niet bekend. Zodra dit bekend is zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.
Omzetten versie voorkeur naar Galaxy S4 White met uitlevering woensdag as.
Wilt u niet wachten op binnenkomst van de Galaxy S4 Black, T Black of T White versie dan kunt u door op deze mail te reageren de versie laten aanpassen naar de kleur White. Wij kunnen uw toestel dan woensdag as verzenden. Indien u gekozen had voor de T Black of T White versie dan geldt een eenmalige meerprijs van E 19 (op website E 24). Wij zullen deze E 19,- middels eenmalige incasso bij u incasseren.
First in, first out; wanneer kan ik het toestel verwachten?
Bij schaarste hanteren wij het FIFO principe (First in first out). Indien men een toestel in combinatie met abonnement heeft besteld wordt er gekeken naar de datum dat wij het contract in ons bezit hebben gekregen. Voor losse orders geldt het moment waarop de betaling is voldaan.
Verzending
U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).
Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
Er is geen simlock op, alleen wat vooraf geinstalleerde apps.WTM schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:22:
Ik heb trouwens nu pas door dat er vodafone meuk opzit. Wil dit zeggen dat er een simlock opzit? Gekocht bij belcompany icm vodafone abonnement.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
vodafone meuk? een vodafone icoontje toevallig in het menu / apps? grote kans dat hij branded is, gezien het feit dat belcompany van vodafone is...WTM schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:22:
Ik heb trouwens nu pas door dat er vodafone meuk opzit. Wil dit zeggen dat er een simlock opzit? Gekocht bij belcompany icm vodafone abonnement.
Hier stond eerst nog geen pakketje in maar nu ik net weer kijk staat er dat het pakketje dinsdag 7 mei bezorgd wordt.. Dit zou me echt heel goed uit komen want vanaf woensdag een weekend weg.. Hoop dat de tijd hetzelfde blijft
[ Voor 4% gewijzigd door Marce op 04-05-2013 18:12 ]
Aan de buitenkant is van dat ding niets te zien? Die apps zijn zo weg te pleuren trouwens. En het is ook in Google Play te zien.robobeat schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 01:17:
[...]
vodafone meuk? een vodafone icoontje toevallig in het menu / apps? grote kans dat hij branded is, gezien het feit dat belcompany van vodafone is...
De Nederlandse providers maken al een poos geen gebruik meer van simlock's. De providers maken nog wel gebruik van branding, die zijn vooraf geïnstalleerde app's van de verschillende providers, mogelijk gaat de aanpassing verder tot bijvoorbeeld een aangepast startlogo. Bij branded telefoons heb je kans dat het ontvangen van een rom-update langer duurt.WTM schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:22:
Cogitationis poenam nemo patitur
gelukkig is dat er wel af te flashen :-DBullet NL schreef op zondag 05 mei 2013 @ 15:11:
[...]
De Nederlandse providers maken al een poos geen gebruik meer van simlock's. De providers maken nog wel gebruik van branding, die zijn vooraf geïnstalleerde app's van de verschillende providers, mogelijk gaat de aanpassing verder tot bijvoorbeeld een aangepast startlogo. Bij branded telefoons heb je kans dat het ontvangen van een rom-update langer duurt.
nu zie ik wel bij "mobielverzekering" zo'n service verleent. Alleen in de voorwaarden staat:
"De originele aankoopbon die is verstrekt bij het
verkooppunt (niet van internetveilingen) waarin de
gegevens zijn vermeld van de gekochte gadget, of
soortgelijke documenten waaruit blijkt dat u eigenaar
bent van de gadget."
Maar bij de advertentie staat hier "Ik verstrek facturen waarop ik de BTW afzonderlijk vermeld."
Dus zou wel goed moeten zitten toch of niet? Hebben jullie nog tips?
[Als ik dit toch in een aparte topic moest doen in SF snap ik het, maar het gaat over een S4 met een zeer aantrekkelijke prijs + garantie, dus ik dacht ik deel het hier even.]
22 mei besteld? toekomstvisieMarce schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:11:
Ik heb maandag 22 mei bij hi in de winkel een abbo afgesloten met een zwarte s4... Kreeg hier helemaal geen informatie bij.. Na wat telefoontjes en wat moeite uiteindelijk een track&trace nummer gehad.
Hier stond eerst nog geen pakketje in maar nu ik net weer kijk staat er dat het pakketje dinsdag 7 mei bezorgd wordt.. Dit zou me echt heel goed uit komen want vanaf woensdag een weekend weg.. Hoop dat de tijd hetzelfde blijft
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Zal idd 22 april moeten zijn
Ik heb 23 april besteld, ook bij Hi, alleen telefonisch.
Heb sms gehad dat 'ie ook dinsdag bezorgd wordt. Via track en trace kan ik zelfs bezorgtijd zien.
Heb jij (Marce) ook track en trace code? Lijkt me dan wel vrij zeker dat je 'm dinsdag in huis hebt...
[ Voor 20% gewijzigd door Señor Sjon op 06-05-2013 09:40 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Bij de MM liggen de bakken vol met zwarte (en witte)Senor Sjon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:40:
De zwarte is sowieso moeilijk te krijgen. Alle vodafone winkels in het Rijnmond gebied hebben hem in ieder geval niet. Grofweg de helft heeft nog wel een paar witte op voorraad.
Ik ben niet zo thuis in die abonnementenmarkt, dus misschien dat een van jullie er meer zicht op heeft. Ik vraag me namelijk af of dat aanbod tijdelijk is, en binnen wat voor tijdsbestek ik kan verwachten dat ik d s4 met 24 maanden korting kan nemen.
Ze hebben de zwarte en de witte op voorraad en beloven binnen 24 uur te leveren. Omdat ik vanaf dinsdag kan overstappen heb ik hem als het goed is woensdag in huis.
Het toestel was 19 euro met een abonnement van 38 euro per maand bij Tele2.
Verwijderd
Zwarte S4 vesteld op 21-04
(Besteld op 29-4)
Dat is interessant nieuws, want ik heb op 22-04 besteld bij Smartphoneshop, onderdeel van CoolblueZeemon123 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:29:
Ik ben zojuist gebeld door CoolBlue, morgen wordt hij bezorgd
Ben benieuwd of ik vanmiddag ook gebeld word..
Grote kansPromWarMachine schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:34:
[...]
Dat is interessant nieuws, want ik heb op 22-04 besteld bij Smartphoneshop, onderdeel van Coolblue
Verwijderd
Nice, toch weer wat anders dan 'midden of eind volgende week' zoals ze eerder meldden. Fijn dat het eerder is maar toch. Hopelijk betekent dit dat de hele lading voor de pre-orders dan nu binnen.Zeemon123 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:29:
EDIT: Op Twitter zegt Coolblue dit nog steeds
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 15:17 ]
laten we het hopen, want ik hem mijn bestelling op 23-04 geplaatst, houd ons op de hoogte! ben wel benieuwd wanneer ik gebeld word...PromWarMachine schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:34:
[...]
Dat is interessant nieuws, want ik heb op 22-04 besteld bij Smartphoneshop, onderdeel van Coolblue
hun SD kampt volgens mij met een flinke achterstand volgens mij, heb op een mail die ik dit weekend verstuurd heb nog geen antwoord...
Verwijderd
Zeker goed nieuws! Ik de 23ste besteld...hopelijk ontvang ik ook snel een telefoontjeZeemon123 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:29:
Waar besteld.? gsmwijzer.nl of .be ??Dr0pSHoT schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:31:
Ik kreeg net de bevestiging van GSMWijzer dat mijn zwarte S4 vandaag verzonden wordt
(Besteld op 29-4)
Idem, ook een zwarte. Volgens track and trace wordt het morgenavond geleverd.Dr0pSHoT schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:31:
Ik kreeg net de bevestiging van GSMWijzer dat mijn zwarte S4 vandaag verzonden wordt
(Besteld op 29-4)
ik ga hem de 24 halen, maar kan ik hem beter bij de mediamarkt halen of bijvoorbeeld een telefoonwinkel als belcompany?
ivm garantie enzo. zijn er grote verschillen tussen de 2?
met webwinkels heb ik een slechte ervaring, 2 maanden op telefoon moeten wachten terwijl ik al betaald had omdat een postbode het pakketje gejat had, dus dat doe ik niet meer.
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Bij beide winkels goede ervaringen. Belcompany recent nog waar ik dode pixel kon ruilen.Tiduz schreef op maandag 06 mei 2013 @ 20:51:
wat kan ik eigenlijk beter doen?
ik ga hem de 24 halen, maar kan ik hem beter bij de mediamarkt halen of bijvoorbeeld een telefoonwinkel als belcompany?
ivm garantie enzo. zijn er grote verschillen tussen de 2?
met webwinkels heb ik een slechte ervaring, 2 maanden op telefoon moeten wachten terwijl ik al betaald had omdat een postbode het pakketje gejat had, dus dat doe ik niet meer.
Ik ben inderdaad gister aan het eind van de middag gebeld. Vanmiddag wordt hij gebracht.robobeat schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:21:
[...]
laten we het hopen, want ik hem mijn bestelling op 23-04 geplaatst, houd ons op de hoogte! ben wel benieuwd wanneer ik gebeld word...
hun SD kampt volgens mij met een flinke achterstand volgens mij, heb op een mail die ik dit weekend verstuurd heb nog geen antwoord...

22-04 besteld bij Smarthoneshop.nl
Ik kan alleen niet registreren voor het geheugenkaartje, aankoopdatum is 21-04-2013 maar er staat dat dit buiten de actieperiode valt (wat tot 26 april is)
Verwijderd
En is een branded toestel alleen met T-mobile software erop of krijg je dan ook een toestel met aan de buitenkant een T-mobile logo?
Ik zou hierover met Samsung bellen of stuur een tweet naar @SamsungMobileNL. Als jij voor die tijd een actiecode hebt aangemaakt via www.onzetroonopvolger.nl dan moet het kunnen. Code niet aangemaakt is balen, dan werken ze vermoedelijk niet mee.Zeemon123 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:10:
Hier vanmorgen netjes gekregen
Ik kan alleen niet registreren voor het geheugenkaartje, aankoopdatum is 21-04-2013 maar er staat dat dit buiten de actieperiode valt (wat tot 26 april is)
Vodafone branding bij mij was alleen software. Toen ik mijn S2 besteld had bij t-mobile was het klepje achterop ook met tmobile erop en software idem.Whats-the-nam3 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:44:
Op verschillende websites zie ik een T-mobile abonnement Smart Plus 420 (belsimpel bijvoorbeeld), echter op hun site zelf niet. Krijg je bij deze abonnement een branded T-mobile toestel?
En is een branded toestel alleen met T-mobile software erop of krijg je dan ook een toestel met aan de buitenkant een T-mobile logo?
Hi winkel zijn niet bereikbaar. En de KS weet niets van de voorraad binnen de winkels.
In principe kan je de datum van ontvangst gebruiken als aankoopdatum ^_^ (zo had ik gelezen op samsung facebook)Zeemon123 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:10:
Hier vanmorgen netjes gekregen

De telefoon gratis mee kunnen nemen met de actie van tele2 (staat in de folder)
thuis gelijk gebruik gemaakt van de actiecode voor de 64GB micro SD, en opgestuurd. (gelevert binnen 6 weken, dat kan nog wel even duren dan).
| Youtube |
Die van mij is al onderweg
Nog van een bekende tweaker ook. (hint hint, ik mag niet linken dus zoek me op
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 75% gewijzigd door 13art op 08-05-2013 08:40 ]
Het vragen om pre-order codes is niet toegestaan op het forum!!