Dit kreeg ik gisteren te horen van een bekende webshop. Op hun advies heb ik ander geheugen gekozen.Bij onze assemblages komen we het regelmatig tegen dat Crucial Ballistix Sport geheugen niet werkt met FM2 processors. Dit is echter niet altijd het geval, maar vaker dan je statistisch zou verwachten. Hierom zou ik je willen aanraden om te kijken naar ander geheugen.
Dank, zal vanavond een foto posten als die mooi in de woonkamer staatjaapsander schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:58:
[...]
Als je vragen op tips nodig hebt kun je altijd proberen om een DM te sturen.
[...]
Mocht je de NAS voor een beetje een gunstige prijs kunnen verkopen, dan kan het nog wel goed plan zijn. Een HTPC verbruik iets meer stroom, maar wanneer je deze 's nachts in slaapstand zet voorkom je dat natuurlijk ook al gedeeltelijk.
De bevestiging van koeling op AMD sockets is al sinds AM2 hetzelfde (volgens mij zelfs nog eerder) een koeler voor FM1 zal ook prima op FM2 passen enz.
Het bouwen van een pc is niet zo moeilijk voor iemand met een beetje handigheid. Ook zijn er prima video tutorials te vinden op youtube om je te helpen. Vergeet alleen niet om de tijd te nemen voor het bouwen, om het goed te doen ben je de eerste keer zo een paar uur bezig. Doe je alles rustig en aardig voorzichtig (hoewel je soms best wat kracht moet zetten) en gebruik je wat gezond verstand en lees je de handleiding bij je moederbord rustig dan hoeft dit geen probleem te zijn.
Minimale benodigdheden worden bijgeleverd bij je moederbord. Meestal zitten er 2 sata kabels bij (om je HDD's aan te sluiten), wil je meer aansluiten dan heb je meer sata kabels nodig. Voor de rest heb je alleen een goede kruiskop schroevendraaier nodig (niet te groot en met magnetische kop).
[ Voor 65% gewijzigd door Wackmack op 17-10-2013 09:08 ]