People as things, that’s where it starts.
Nou, nou. Dat valt ook wel weer mee.VasZaitsev schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:42:
Jammer dat er maar 30% korting is. Voor hoeveel zal een IS3 ongeveer gaan? 1,6 miljoen ongeveer? Wel haalbaar, als ik de VK3001P verkoop, is toch een klote tank.
Er zijn betere tier 6 tanks, maar de VK3001P is echt niet slecht mits op de juiste manier gespeeld.
Speed limits are like herpes.
Die laatste is trouwens knap irritant: ik kom er niet door met mijn Panzer 1 C
Een hetzer is trouwens eitje. Gewoon de zijkant pakken, 1 magazijn erdoor heen en hij is dood.
- Scouts die campen achter de artillerie en of mediums.
- Ziek vol bots in mijn teams, die rondjes rijden op spawn.
- Mensen die achter je gaan staan terwijl je in camo bent.
- Een platoons die 2 tier 3s mee nemen in een tier 10 match.
- Lemming trains over 1 kant en het vervolgens verliezen van 5 tankjes terwijl je met 3 man tegen de rest van het team staat te knokken terwijl er geen arty aanwezig is.
Resultaat: winrate van 57.14 naar 57.04 in 3 dagen.. toch knap.
Edit, nieuwe match..
Op mines ik sta rustig onder aan de hill aangezien ik in mijn uppie niet van plan was tegen een BatChat en een T-62A te gaan vechten. Resultaat? Er komt een ally in zijn Lorraine zet hem achter mijn tank en rijd vervolgens naar voren zodat ik richting de BatChat en T-62A geduwd wordt. Vervolgens blijft die kloot viool de gehele match achter mij aanrijden en me richting de enemy toe duwen.. Dit is dus de reden waarom ik die kut spel dus echt zat raak.. noobs.. gewoon noobs..
En heb hem bij deze gereport en hopelijk is hij tevreden met een 3 dagen ban die ik ooit onterecht had gekregen.
[ Voor 38% gewijzigd door Nemean op 16-03-2013 01:02 ]
Gisteren 282 modules verkocht van tanks die niet meer in mijn garage staan, 2 mljn credits erbij.
Nu eens na gaan denken met welke tree ik door wil gaan naar de Tier X.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Saint Patrick's Day Gift Shop Bundle Look! The Wargaming leprechauns have a great offer for you to help you celebrate Saint Patricks Day. In addition to the special, you will find also another offer in the gift shop; the popular Löwe, with a load of extras thrown in for free! The Löwe has long been one of the most popular of Tier VIII premium tanks. When this great steel beast rolls out on the battlefield, it is not only the ground that shakes. The powerful gun with great accuracy makes it a formidable opponent. It's also one of the best credit-earners in the game. Enjoy Saint Patrick’s Day with this great bundle available in the Gift Shop from 16th March 09:10 CET (08:10 GMT) until March 19th 09:00 CET (08:00 GMT). This special bundle includes the tank and garage slot, but it also includes a lot more; namely a full seven days of Premium account for you to get the most out of your Löwe, both in credits and free experience. It also includes a massive 20 large repair kits, meaning you will be utterly unstoppable in battle! Grab it while you can as it won't get any cheaper! |
Ik moet dan toch wel even slikken, 43,95 voor een stukje code in-game en dan erbij zetten "it won't get any cheaper!". Ah well, microtransacties in WoT zijn nou eenmaal niet zo micro als we zouden willen, daar moet ik mee leren leven
[ Voor 3% gewijzigd door p0st op 16-03-2013 10:01 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Aargh, nog 5 ton nodig voor de IS3. Dus eerst nog als een idioot grinden met de P4, M4, KV-1 en de P1 C.
En als ik zondag nog niet klaar ben, verkoop ik een tank.
En ja, ik kijk naar jou, VK3001P! Moet je maar eens in normale matchmaking komen!

[ Voor 46% gewijzigd door RobinHood op 16-03-2013 11:06 ]
Verwijderd
Je bent in 95% van de battles toptier.
Daarnaast: voor die 44 ballen kun je ook heel wat maandjes een premium account nemen waardoor credit grinden ook geen noodzaak is, je meer xp verdient én je dat bereikt in enkel de tanks die jij leuk vind om te gebruiken.
Disclaimer: heb zelf tijdens de kerst-actie een SP gekocht met (ik dacht) 30% korting, de bedragen voor een T34 of Löwe gingen bij mij over een psychische grens. En als ik heel eerlijk ben, heb ik in mijn volledig gepimpte IS3 meer fun dan in de SP als ik tier 8 speel. Wellicht had ik dat niet gehad met een T34, maar ja.......keuzes........
Ik hoef met mijn Sherman niet snel meer tegen tier 7/8 te spelen.
Godzijdank.
Dat zijn geen noobs; dat zijn lieden die (tijdelijk) bewust een game willen verzieken en heel goed weten wat ze doen. Ik weet eigenlijk niet of reporten dan nog wel zin heeft...Nemean schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 00:38:
Edit, nieuwe match..
Op mines ik sta rustig onder aan de hill aangezien ik in mijn uppie niet van plan was tegen een BatChat en een T-62A te gaan vechten. Resultaat? Er komt een ally in zijn Lorraine zet hem achter mijn tank en rijd vervolgens naar voren zodat ik richting de BatChat en T-62A geduwd wordt. Vervolgens blijft die kloot viool de gehele match achter mij aanrijden en me richting de enemy toe duwen.. Dit is dus de reden waarom ik die kut spel dus echt zat raak.. noobs.. gewoon noobs..
En heb hem bij deze gereport en hopelijk is hij tevreden met een 3 dagen ban die ik ooit onterecht had gekregen.
Ik had het laatst ook op Sandriver. Ik sta achter een bosje met mijn TD en dan komt er een KV-1S achter me staan en duwt me uit de cover over de rand en ik donder dus naar beneden. Beetje schade en opnieuw positie in nemen. Kwam meneer weer naar me toe en deed het nog eens. Nu zag de enemy mij wel en beschadigde mij behoorlijk, maar nog steeds niet dood. Ben maar ergens anders gaan staan.
Ons team ging winnen en met nog een seconde of 20 te gaan kachelde hij naar de capcircle. Ik zat daar op te wachten; ik dacht "jij pakt niet één cappunt en je gaat dit niet levend beleven, vriend!" 2 schoten waren genoeg.
Ik weet dat dit niet de juiste oplossing is, maar het voelt zóóó goed...
ja dat soort mensen zal je er altijd tussen houden, had het gister ook, iemand in een ELC die een lowe aan het zieken was, jammer genoeg zat ik er naast, en knalde op die ELC toen die lowe hem weg duwde, en hij bleef maar bezig, gevolg was dat wij niet op tijd meer de heuvel op himmelsdorf konden komen, waar iedereen al afgeknald was.
edit: btw de lowe heeft geen aangepaste matchmaking?
[ Voor 7% gewijzigd door Mickroz op 16-03-2013 13:51 ]

Lekker potje met de IS.

[ Voor 24% gewijzigd door thijsco19 op 16-03-2013 15:03 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Was het vroeger niet dat premium-tanks vaker toptier zijn (net zoiets als de eerste 10 games in een nieuwe tank)Plato112 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:03:
Nee, Löwe en T34 hebben normale matchmaking.
Met deze korting ga ik de T32 maar eens aanschaffen (geen idee of ik die ga rijden, want de t29 bevalt me te goed, ergo geen getrainde crew beschikbaar).
Ik vroeg me af of de is3 het laatste jaar nog significant gebuffed of generfd is. Ik zit namelijk een beetje te twijfelen of ik mijn oude liefde (KT) moet terug kopen of mijn oude verschrikking (IS3) waar ik frapant genoeg wel een betere winrate mee heb dan met de KT.
Destijds was de KT superieur(tot gelijkwaardig) aan de IS3 muv Alpha en mobiliteit.
Die gun depression van de IS3 heb ik nog nachtmerries van:p

Zoals je kunt zien hebben de KV-5, IS-6, FCM 50t, Super Pershing, Type 59 en JagdTiger 8.8 wel aangepaste MM, maar de Löwe, T34 en SU-122-44 niet.
Je kunt hierin ook zien dat er op dit moment nog maar twee ouderwetse top tier dedicated scouts zijn: de T-50-2 en de Chaffee.
[ Voor 23% gewijzigd door Plato112 op 16-03-2013 14:42 ]
Dat was een foutje van de ontwikkelaars, althans dat zeggen ze. De Sexton wordt een UK artillerie, in plaats van een USA premium.Mickroz schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:03:
juist, had ik het toch goed onthouden, hmm Sexton 1 is die nieuwe premium SPG?, de content is verwijderd van de RU wiki.
Tier 3?
New US Tier VI SPG added for Supertesting: Sexton.
Gevecht: Malinovka zaterdag 16 maart 2013 15:26:38
Voertuig: Pz.Kpfw. I Ausf. C
Ervaring ontvangen: 269
Credits ontvangen: 32.100
Gevechtsprestaties: Wachtofficier
Juist... Volgens mij is dit een nieuw record voor mij: verliezen, geen premium, en alsnog 32k kunnen binnen harken.
Oh, ik zie het al: voor Wachtofficier krijg je 25k erbij.
Heb kort geleden de 20-pdr unlocked op m'n Centurion Mk. I. En dat ding schopt aars
Zojuist potje gehad met faalteam (incl 2x afk), maar de boel wel gered.
Resultaat:
- Reaper
- Mastery Badge 1st Class
- Lavrinenko II Class
- Top Gun
'Slechts' 6 kills gescoord, maar dat mocht de pret niet drukken, ik gun die Tiger de twee die hij van me afsnoepte - hij was de enige andere waar we wat aan hadden
Oslik blyat! Oslik!
Researched: T110E5 researched. Undistributed experience spent: 185000. Free Experience spent: 0.
Purchased: 'T110E5' successfully purchased. - Credits: 6.100.000.
Ik heb XVM gedownload en uitgepakt in de map 'D:\World_of_Tanks\res_mods\0.8.4\gui\flash' Ik heb de XVM-stat exe. gedownload en geïnstalleerd en ik heb de Dokan-library geïnstalleerd en werkend. De WoT-XVM.exe werkt, het spel start op. XVM doet het echter niet, het beeld is identiek aan het spel zonder XVM. Wat doe ik fout ?
Edit: GRRRRR..ik krijg het niet werkend. Ik doe iets fout,maar wat ?
Kan XVM conlicteren met andere mods ?
[ Voor 48% gewijzigd door garathane op 16-03-2013 16:48 ]
Verwijderd
9 battles, 9 dikke losses waarbij ik in 1 potje direct bij het begin "out of the blue" werd afgeknalt door een teamgenoot in t29, dan heb je in je t21 weinig in te brengen
* dion_b zou zeggen:
- teamkill = gelijk 24u ban
- penalties voor team damage in eerste 15 sec verdubbelen of meer
Later kan het eerlijke fout zijn (zeker met arty of ander langzaam schietend geval), maar in de base is dat nooit aan de orde.
Oslik blyat! Oslik!
Leuk als er iemand met lage HP voor je gun langsrijdt terwijl je net schiet: meteen een ban van een dag.dion_b schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:51:
Vind dat WG harder mag optreden tegen teamkillers, met name in de eerste seconden van een potje. Mensen hebben 1001 smoesjes, maar al is het niet dodelijk, een schot in je aars van een trigger-happy teamgenoot vergalt je plezier gewoon en geeft je team gelijk een achterstand.
* dion_b zou zeggen:
Later kan het eerlijke fout zijn (zeker met arty of ander langzaam schietend geval), maar in de base is dat nooit aan de orde.
Sorry hoor, maar dat is wel erg ongenuanceerd.
Maarja, ik schiet soms ook perongeluk op een teamgenoot, ben ik lekker aan het peekabooen, gaat er opeens iemand voor me staan, boem, ammorack, tank weg. Leuk joh.
Maar eerlijk gezegd erger ik me veel meer aan al die afk/idle/bots. Hoe vaak ik niet zie dat iemand met een heel lage winrate met een premium tank de eerste helft van de battle afk is en vervolgens na 5 minuten een keer begint te rijden terwijl de battle dan vaak al bijna is afgelopen. Dit zijn gewoon leechers die ermee wegkomen kijkend naar het aantal battles en overall winrate.
Dit komt veel meer voor dan teamkillers en daarmee heeft het volgens mij ook een grotere impact dan de incidentele teamkiller.
Ja, het is ongenuanceerd, maar verplaats je even in die kerel die langsrijdt. Hij denkt ergens nog iets zinnigs te doen, opeens *BAM* van achteren kapot. Je moet gewoon uitkijken voor je schiet. Punt.Plato112 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:53:
[...]
Leuk als er iemand met lage HP voor je gun langsrijdt terwijl je net schiet: meteen een ban van een dag.
Sorry hoor, maar dat is wel erg ongenuanceerd.
Dat is trouwens ook realistisch - IRL krijg je een stuk meer dan een dag op je flikker als je een friendly kill maakt, al helemaal als het iemand is die "voor je gun langsrijdt". Dat je erg dom bent om voor iemand heen te rijden is een ander punt, maar dan nog blijft verantwoordelijkheid voor een schot bij de schutter.
Wil niet zeggen dat ik zelf nooit die fout gemaakt heb, maar dan zou ik terecht op de blaren moeten zitten.
Oslik blyat! Oslik!
Het kan gewoon gebeuren, persoonlijk vind ik het niet zo erg als het gebeurd als er excuses komen.
1. WoT is niet realistisch. In real life pak je niet ff een andere tank als je dood bent.dion_b schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:04:
[...]
Ja, het is ongenuanceerd, maar verplaats je even in die kerel die langsrijdt. Hij denkt ergens nog iets zinnigs te doen, opeens *BAM* van achteren kapot. Je moet gewoon uitkijken voor je schiet. Punt.
Dat is trouwens ook realistisch - IRL krijg je een stuk meer dan een dag op je flikker als je een friendly kill maakt, al helemaal als het iemand is die "voor je gun langsrijdt". Dat je erg dom bent om voor iemand heen te rijden is een ander punt, maar dan nog blijft verantwoordelijkheid voor een schot bij de schutter.
Wil niet zeggen dat ik zelf nooit die fout gemaakt heb, maar dan zou ik terecht op de blaren moeten zitten.
2. In realiteit vechten tanks niet zo dicht op elkaar en kun je fatsoenlijk met elkaar communiceren. In game onmogelijk omdat je niet met elkaar kunt praten, alleen via chat wat te langzaam is.
3. Waarom is het de verantwoordelijkheid van de schutter? Je stelt dit zonder onderbouwing.
4. Soms kun je het gewoon niet aan zien komen. Je sniperzoom geeft maar een beperkt beeld en snelle tanks komen heel snel voorbij. Daarnaast heb ik geen andere crew die voor mij aimt en radiocommunicatie verzorgt.
Ik heb een simpele regel voor mezelf in randoms, ik rijd niet voor een tank die staat aimen en nog niet heeft geschoten. Heel simpel. Dit is de enige manier om zulke situaties te voorkomen.
Daarnaast is het teamkill-systeem volgens mij opgezet om te voorkomen dat mensen opzettelijk teamkillen, niet om elke teamdamage te voorkomen. Het is dan ook geen real life waar mensenlevens op het spel staan. Ik heb een paar keer gehad dat ik een tegenstander volledig geaimd beschiet en dan net mis en toevallig een teammate raak. Als ik elke keer dat de hele kleine kans bestaat dat ik een teammate zou raken niet zou schieten, zouden er veel meer teammates gestorven zijn door enemies die overleven dan door teamdamage die ik misschien 3x in al mijn battles deed.
Practisch alles bounced op dat ding. echt niet normaal meer.
Als je hem getarget hebt voordat je schiet is dit zijn eigen schuld, persoonlijk als ik een target zie boven een tank blijf ik uit de buurt, zelfde met op een tank schieten, als hij getarget wordt laat ik hem met rust tot ik zelf kan schieten.Altijdgriep schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:14:
Ik had het gisteren nog in mn arty, helemaal ingezoomd op de enemy, ik schiet, er komt een hele snelle friendly E50 aan die de enemy ramt. De E50 staat daarna precies waar de enemy stond, weg E50.
Het kan gewoon gebeuren, persoonlijk vind ik het niet zo erg als het gebeurd als er excuses komen.
Weet niet of dit trouwens in de nieuwe tutorial zit, heb hem nog niet helemaal gedaan eigenlijk.
Tip voor je, en voor alle anderen die worstelen met XVM:garathane schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:28:
Een en ander veranderd, nu maar eens kijken of het werkt....
Edit: GRRRRR..ik krijg het niet werkend. Ik doe iets fout,maar wat ?
Kan XVM conlicteren met andere mods ?
http://forum.worldoftanks...-one-click-installupdate/
Geniaal !!!Lector schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 18:06:
[...]
Tip voor je, en voor alle anderen die worstelen met XVM:
http://forum.worldoftanks...-one-click-installupdate/
Verwijderd
Vents uiteraard. Het spotten moet (hopelijk) niet door u worden gedaan.Mickroz schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 18:13:
trouwens, SU-14, Binocs, Optics of Vents?
Wat hij zegt!Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 18:17:
[...]
Vents uiteraard. Het spotten moet (hopelijk) niet door u worden gedaan.
No brainer
Dat is helemaal niet zo'n no-brainer al het in eerste instantie lijkt. Ten eerste kun je geen Vents op artillerie, het is tenminste niet de bedoeling, als het kan is het een bug. Daarnaast heb je als artillerie sowieso al meer view-range dan andere tanks (bij low tier artillerie), en als je het dan ook nog eens kan vergroten is in bepaalde situaties erg nuttig. Als je bijvoorbeeld als een van de laatste tanks over bent, is het cruciaal dat je als artillerie de vijand veel eerder ziet, en kan schieten, zonder dat ze jouw kunnen zien. Zelfs na het schieten. Kan erg goed van pas komen. Vooral omdat je bij hoge-tier artillerie niet zoveel meer hebt aan een camouflage net, en de enige andere nuttige equipment is een rammer en gun lay drive.
Bullshit.ThomasG schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 18:28:
[...]
Ten eerste kun je geen Vents op artillerie, het is tenminste niet de bedoeling, als het kan is het een bug.
Een post mag wel wat meer inhoud bevatten.
[ Voor 10% gewijzigd door Sn0wblind op 17-03-2013 18:30 ]
Niet alle arty is open-topped,ThomasG schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 18:28:
Ten eerste kun je geen Vents op artillerie, het is tenminste niet de bedoeling, als het kan is het een bug.
Binos op arty is zo'n beetje de slechtste keus equipment die je op een arty nemen kan. Als je als arty je eigen spotting moet doen is de game meestal al over of ben je dood. Ook zal elke hull beweging je equipment teniet doen.Kan erg goed van pas komen. Vooral omdat je bij hoge-tier artillerie niet zoveel meer hebt aan een camouflage net, en de enige andere nuttige equipment is een rammer en gun lay drive.
Camo net, vents of zelfs een spall liner is in de meeste gevallen de betere keus (met misschien als uitzondering turreted SPG's maar zelfs dan is het twijfelachtig).
[ Voor 8% gewijzigd door djengizz op 16-03-2013 18:40 ]
- Gun Laying Drive
- Artillery Shell Rammer
- Camouflage
Indien mogelijk:
- Ventilation
Op een artillery als de SU-14 of Object 212 is een camouflage net toch zinloos, dus dan gewoon Ventilation erop knallen.
Vents kan wel op arty.. zie de Russische SPGs.ThomasG schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 18:28:
[...]
Ten eerste kun je geen Vents op artillerie, het is tenminste niet de bedoeling, als het kan is het een bug. Daarnaast heb je als artillerie sowieso al meer view-range dan andere tanks (bij low tier artillerie), en als je het dan ook nog eens kan vergroten is in bepaalde situaties erg nuttig.
En Arty heeft meer view range dan normale tanks? Welke dan?
Ik heb ook zoveel meningen:dion_b schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:51:
Vind dat WG harder mag optreden tegen teamkillers, met name in de eerste seconden van een potje. Mensen hebben 1001 smoesjes, maar al is het niet dodelijk, een schot in je aars van een trigger-happy teamgenoot vergalt je plezier gewoon en geeft je team gelijk een achterstand.
* dion_b zou zeggen:
Als een arty mij dood splashed (eigen team) om een kill te jatten die ik sta te huggen mogen ze van mij ook gebanned worden. Mensen die tegen mij aanrijden in het begin mogen van mij ook een ban krijgen.. Is het reel? Nope, net zoals het feit dat een teamkill een ban meot opleveren niet reel is zoals Plato al zei.
[ Voor 48% gewijzigd door Nemean op 16-03-2013 19:21 ]
Leechers vind ik persoonlijk het irritantst (buiten de no-brainers)
Ikzelf schiet denk ik gemiddeld 1 x per 500 battles in een friendly
Daarom vind ik het dus zo jammer dat individuele gevallen niet meer beoordeeld worden door WG. Dit is volgens mij de enige mogelijkheid om de uitzonderlijke gevallen te beoordelen.
Aan de andere kant zou het ook goed zijn als je een duidelijkere waarschuwing krijgt als je een friendly raakt. Dit moet de beginners die het onopzettelijk doen of het gewoon niet begrijpen sneller op de goede weg helpen.
Edit: En je kan het laten scalen per tier, zodat het wel pijnlijk blijft maar niet superzwaar voor pakweg een T1
[ Voor 42% gewijzigd door BNRG op 16-03-2013 20:35 ]
Nogmaals, 8 hits van mijn Mauser, leuk, 4 ton aftikken omdat iemand niet aan de kant ging.BNRG schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 20:34:
Trek gewoon 50k credits per friendly fire hit eraf, het zal snel gedaan zijn
Edit: En je kan het laten scalen per tier, zodat het wel pijnlijk blijft maar niet superzwaar voor pakweg een T1
Dan onsehot ik liever gewoon iemand met een van mijn Derptanks. Kost me dan toch maar 50k
Dat is de instellingVasZaitsev schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 20:37:
[...]
Dan onsehot ik liever gewoon iemand met een van mijn Derptanks. Kost me dan toch maar 50k

Wat nou, als ik moet kiezen tussen 8 deukjes in een tank schieten en 400k afikken, of gewoon iemand oneshotten voor 50k, dan doe ik liever dat laatste.
Eigenlijk is het gewoon zo goed als onmogelijk om het goed te doen.
Wat mij persoonlijk een goed idee lijkt: Friendly fire gewoon uitzetten, klaar. Probleem opgelost. Misschien dat tier 1-4 voor de lol op elkaar gaan schieten, maar, daarna denk ik niet meer.
Als ik onder vuur lig van meerdere en ik kan eigenlijk nergens heen is het huggen van iemand dicht bij soms een prima optie om het iets langer uit te zingen, je hebt cover van 'm en anderen schieten niet omdat ze dan een friendly maken.
Vind hem nu al leukVictory!
Battle: Fisherman's Bay Saturday, March 16, 2013 9:25:05 PM
Vehicle: T26E4 Super Pershing
Experience received: 2,161
Credits received: 128,188
Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"
Wat een top tank als premium zijnde, had er eerlijk gezegd niet veel van verwacht maar is echt een top ding dat blijkt maar weer.

[ Voor 21% gewijzigd door Nemean op 16-03-2013 21:55 ]
4461 Damage met 5 kills..Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 22:11:
Hoeveel damage had je in dat spelletje gedaan?
En de snelheid valt me ook goed mee, geweldige tank om mijn crew in te trainen.
Verwijderd
Nice!Nemean schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 22:19:
[...]
4461 Damage met 5 kills..
Hulldown spelen blijf ik toch het leukste vinden: van dit

naar dit:

En maar blijven bouncen op mijn turret

Ik had vandaag ook een leuk potje met de SuperPershing. Had wel pech gun werd er twee keer uitgeknald meteen aan het begin en dan kan je weinig meer raken, dus dan maar schietschijf gaan spelen, met dit als resultaat:Nemean schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 21:40:
[...]
Vind hem nu al leuk.
Wat een top tank als premium zijnde, had er eerlijk gezegd niet veel van verwacht maar is echt een top ding dat blijkt maar weer.

7580 potential damage recieved, dat was dus een echte steelwall
[ Voor 5% gewijzigd door themaxter op 17-03-2013 00:15 ]
Verwijderd
vwb die snelheid:ik heb altijd standaard zo'n blik brandstof als consumable ipv brandblusserNemean schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 22:19:
[...]
4461 Damage met 5 kills..
Ze hebben me nog nooit in de fik gestoken en ben iets sneller, wendbaarder
Verwijderd
Zie hierboven, verder alles in het werk stellen om zo snel mogelijk de BL-9 gun te installeren.VasZaitsev schreef op zondag 17 maart 2013 @ 01:09:
Wat is handige equipment voor een IS-3? Ik merk duidelijk dat ik moet wnnen aan dat ding. En ik weet alweer waarom ik een hekel had aan de 122mm: 12 seconden herladen om te bouncen...
Zoek even op het WOT-forum naar het algemene topic over de IS-3. Staat veel nuttige info in, bijv ook over het upgraden naar de BL-9
Als ik op het punt sta om een volgende tank te unlocken lees ik altijd nog eens zo'n topic door.
Zo kun je dan terugvinden of je wel/geen ophanging moet unlocken voor de volgende turret, welke equipment etc etc
Ik merk overigens de laatste tijd dat ik in 80% van de battles topdog ben met mijn IS-3. Vrij weinig dat ik in tier 10 battles terecht kom.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2013 10:03 ]
Verwijderd
Kon 't niet laten en later op de avond toch nog maar eens geprobeerd en enkel met heavies/td's gespeeld.Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:44:
Heb 't wel weer gezien voor vandaag.......
9 battles, 9 dikke losses waarbij ik in 1 potje direct bij het begin "out of the blue" werd afgeknalt door een teamgenoot in t29, dan heb je in je t21 weinig in te brengen
Toen ineens een goede reeks neer kunnen zetten en op een dagtotaal van 54% uitgekomen.
Krijg hierdoor toch weer het idee wat ik al vaker had: je wordt af en toe ingedeeld bij louter slechte teams, waardoor je winrate weer een beetje gemiddeld blijft.
Leg mij anders maar eens uit hoe het kan dat ik de ene serie alleen maar alles verlies en de volgende serie 80% winrate haal. Ik lees ook zoiets ook vaak genoeg, mensen die alleen maar alles verliezen en anderen die juist een hele goede serie neerzetten........
Omdat als je elke dag 25x kop of munt zou doen je ook series zou zien die ver van de 50% afliggen.Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 10:09:
Leg mij anders maar eens uit hoe het kan dat ik de ene serie alleen maar alles verlies en de volgende serie 80% winrate haal. Ik lees ook zoiets ook vaak genoeg, mensen die alleen maar alles verliezen en anderen die juist een hele goede serie neerzetten........
flash mapwsLy schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:24:
XVM moet je uitpakken in de World of Tanks map. Alleen het config bestand moet in de flash map geplaatst worden.
Dat is <je wot map>/res_mods/0.8.4/gui/flash/
Maar iets terug in het topic staat een link naar een oneclick installatie van XVM, dat is misschien handiger
Dat idee heb ik ook een tijdje gehad, maar ik heb afgelopen week veel geplatooned en zelf ook alleen maar goede games gehad (Gisteren in platoon met Xcessive en Quantor bijna 80% winratio).Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 10:09:
[...]
Kon 't niet laten en later op de avond toch nog maar eens geprobeerd en enkel met heavies/td's gespeeld.
Toen ineens een goede reeks neer kunnen zetten en op een dagtotaal van 54% uitgekomen.
Krijg hierdoor toch weer het idee wat ik al vaker had: je wordt af en toe ingedeeld bij louter slechte teams, waardoor je winrate weer een beetje gemiddeld blijft.
Zodoende zit ik over heel de afgelopen maand met een winrate van > 60%. En dan heb ik zelf ook zat slechte teams gehad...
Als je alleen maar solo speelt heb je gewoon te weinig invloed op een battle om ver boven die 50% uit te komen (op een enkele uitzondering qua speler na, die gewoon in hun eentje heeeel veel verschil maken).
[ Voor 7% gewijzigd door themaxter op 17-03-2013 11:39 ]
flash mapthemaxter schreef op zondag 17 maart 2013 @ 11:34:
[...]
Dat is <je wot map>/res_mods/0.8.4/gui/flash/
Maar iets terug in het topic staat een link naar een oneclick installatie van XVM, dat is misschien handiger
ik zette hem altijd in mijn wot map... zo moest dat eerder volgens mij

net de noob oplossing gekozen....ff uitproberen
As a Polish player I have wondered about the same thing. In my opinion there are two major factors responsible for this.The poor average skill of Polish players results from the young average age of the Polish players. There's a lot of older, experienced Polish players who are really good, however, they are difficult to spot in the mass of younger players. But they are out there - just recently Polish teams finished 1st and 3rd at Cebit: link.
- First of all, the Polish player base is young - there's a lot of ads for WoT on various Polish sites, the game is free -that's why many young people give it a try. There was even a TV ad a while back, heh.
- Secondly, we as a nation have an inferiority complex towards western Europe (and United States, but it's not applicable here). This is a historical thing, brought mainly by nearly 50 years of communist rule. Many Poles feel insecure without some fellow countrymen around - this is only reinforced by the poor level of English comprehension among Poles.
I hope this helped. Bear in mind this is just my analysis based on observation, so feel free to disagree. Cheers!
Ik heb al:
Verkenner
Snel schot
Motorrem
Camouflage
Zelf lijkt mij manusje-van-alles best handig, omdat geregeld mijn driver of loader het loodje legt.Ik heb het op mijn KV, en het werkt best fijn.
Schutter denk ik reparatie te geven.
Lader krijgt ook reparatie
Bestuuderder zat ik te denken aan offroad rijden.
Zal dat een beetje okay idee zijn?
Ik heb nu de IS Elite: ik merk dat de beste motor de boel aardig wat sneller maakt. Trekt een stuk sneller op, klimt beter en draait ook sneller tijdens het rijden.
10 kills en sowieso als laatst overgeblevene tegen 4 winnen was best wel spannendVictory!
Map: Mines
Date: zondag 17 maart 2013 13:49:57
Vehicle: 110
Exp: 4.860 (x2) + Credits: 79.384
Achievements: : Pool's Medal, Top Gun, Defender, Hunter
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Heavies altijd starten met repairs!VasZaitsev schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:00:
Welke crew-dingen zijn handig voor een IS?
Ik heb al:
Verkenner
Snel schot
Motorrem
Camouflage
Zelf lijkt mij manusje-van-alles best handig, omdat geregeld mijn driver of loader het loodje legt.Ik heb het op mijn KV, en het werkt best fijn.
Schutter denk ik reparatie te geven.
Lader krijgt ook reparatie
Bestuuderder zat ik te denken aan offroad rijden.
Zal dat een beetje okay idee zijn?
Ik heb nu de IS Elite: ik merk dat de beste motor de boel aardig wat sneller maakt. Trekt een stuk sneller op, klimt beter en draait ook sneller tijdens het rijden.
Eventueel bij bereiken 100% retrainen maar BIA
Let wel op dat je atlijd start met skills, perks zijn pas vanaf 100% effectief.
Slechts 1 crewlid een skill geven als camo heeft nauwelijks effect
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2013 15:40 ]
- linkje POGS Contour Mod (Clearcolor) - Mod die mooie 'minimal' icoontjes boven tanks weergeeft met Tier/Type/Armor Hull+Turret/HP
- linkje Minimap met semi-transparante randen, hulplijnen en viewrange cirkel
- linkje Damagepanel in cirkelvorm met Hitregistratie
- linkje J1mb0's Crosshair Mod - Een van de populairdere crosshair mods, mooi overzichtelijk en clean
- linkje YasenKrasen Messenger Mod - Chat + Systemchannel kleuriger + overzichtelijker
- linkje HD Ammo/Equipment/Consumables icoontjes
- linkje Vrouwelijke crewimages (alle naties)
- Tankicoontjes met levendigere kleuren + camo
Gewoon uitpakken in de /res_mods/0.8.4 map in je WoT installatie map
Download Link: http://www60.zippyshare.com/v/78447950/file.html
Voorbeeld In-Hangar

Voorbeeld In-Game

[ Voor 46% gewijzigd door p0st op 17-03-2013 21:54 ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Arty splash is voorspelbaar; als je een tank gaat huggen dan is de splash damage je eigen schuld. Je kunt het kill stealing van de arty noemen, maar anders wordt huggen een vorm van kill stealing. Maar zelfs hierbij kun je nog een onderscheid maken tussen arty die wacht op minimale spread en arty die snel vuurt in de hoop om de kill te krijgen.
En wat is zondag een slechte dag om arty te spelen in randoms. Scouts rijden overal doorheen.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Sure, post geüpdate!thijsco19 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:00:
Zou je een paar linkjes naar die mods kunnen posten?
Edit: Resultaat van vanmiddag; Wins/Battles: 13 (16) (81.25%)
[ Voor 16% gewijzigd door p0st op 17-03-2013 16:23 ]
Dan staat er dus een tegenstander achter de teamgenoot, geen ban.VasZaitsev schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:14:
Maar, wat als ik mijn koepel draai om een vijand te raken, en er net een tank in in mijn schootsveld rijdt.
[edit]
Yay, Ace tanker, Top Gun en 3018 XP in een stock T29. (Nou ja, wel met de 90 mm van de M6). Encounter battle in Ensk, en ik kon mooi tanks snipen die probeerden te verdedigen.
[ Voor 24% gewijzigd door MSalters op 17-03-2013 16:54 ]
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Je minimap-linkje is niet-werkend
Idd, my bad, gefixt voor alle links!
Heb ook bijna genoeg XP voor de T29 maar nog niet genoeg geld. Dan maar eens snel de eerste skill van de bemanning afmakenMSalters schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:29:
[...]
Dan staat er dus een tegenstander achter de teamgenoot, geen ban.
[edit]
Yay, Ace tanker, Top Gun en 3018 XP in een stock T29. (Nou ja, wel met de 90 mm van de M6). Encounter battle in Ensk, en ik kon mooi tanks snipen die probeerden te verdedigen.
Denk dat ik de M6 ipv de T1 heavy houd voor de credits te verdienen (doet 't in de M6 net wat beter maar of ie per see ook mer credits oplevert weet ik niet maar vind 'm eigenlijk wel wat leuker dan de T1 door de hogere MM) als ik de T29 kan kopen. Heb te kort slots namelijk (9, heb er alleen één bij gehad dankzij de premium M3 light van de russen). Ook de barakken zijn wat armzalig maar dat maakt me wat minder uit gezien ik nu toch nog niet zo veel top crews heb.
Hoop nog wat bonuscodes te pakken hier en daar in de toekomst maar ben wel jaloers op de vele slots die sommige gratis verkregen hebben
Grr, vanmiddag een "geniale" gehad wat dat betreft (en relevant mbt teamkilling). Iha goed gespeelde match aan beide zijden. Ik speelde arty en focuste op de open flank in Ruinberg. Netjes targetting aangegeven. Op dezelfde flank was een WZ-121 rondjes om tanks aan het rijden. Mooi, en hij heeft er ook een paar goed te pakken gehad. Maar hij reed van tank naar tank en negeerde mijn arty targetting (en die van de andere arty) volledig en werd twee keer door m'n splash geraakt. Gaat hij naar all roepen om mij te rapporteren wegens proberen hem te killenMSalters schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:11:
Teamkill beoordelen is niet hel erg moeilijk. Had je teammate een hoge snelheid haaks op jouw loop: pech voor hem. Had je een vijandelijke tank in het vizier: pech. Draaide je jouw turret om je teammate te raken: weekban en tank kwijt waarmee je het deed, inclusief crew.
Arty splash is voorspelbaar; als je een tank gaat huggen dan is de splash damage je eigen schuld. Je kunt het kill stealing van de arty noemen, maar anders wordt huggen een vorm van kill stealing. Maar zelfs hierbij kun je nog een onderscheid maken tussen arty die wacht op minimale spread en arty die snel vuurt in de hoop om de kill te krijgen.
En wat is zondag een slechte dag om arty te spelen in randoms. Scouts rijden overal doorheen.

Oslik blyat! Oslik!
Wat zijn jullie meningen hierover?
Ik ben zelf helaas nog niet zo ver om hier een oordeel over te kunnen geven, maar de volgende 2 draadjes gaan je misschien helpen!DivineNL schreef op maandag 18 maart 2013 @ 07:36:
Ik moet nu nog iets van 30k exp voor de E-75 maar ik zou graag jullie meningen willen weten over de E-75 en over de E-100. Er zijn mensen die zeggen dat ik beter kan stoppen bij de E-75 omdat de E-100 niet zo veel waard is maar anderen zeggen weer dat de E-100 echt de moeite waard is om te halen.
Wat zijn jullie meningen hierover?
http://forum.worldoftanks...121006-sell-e75-for-e100/
http://forum.worldoftanks...need-your-opinion-please/
Inmiddels de 110 in bezit. Erg leuke tank, met veel potentieel. Erg leuke armour en lekker bouncy
Weet iemand waar de weakspots van de 110 zitten aan de voorkant/boventkant?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

gisteren ging het niet zo lekker, wel wat potjes gewonnen, maar ook 2 gewonnen met de ferdi en t34, waarin ik gewoon 0 damage heb gedaan
was gewoon te langzaam om bij de actie in de buurt te komen, en voor ik het wist was het potje voorbij.
daarintegen wel weer een paar lekkere potjes in de M103 gedaan
weer een stapje dichterbij de T110E5.
Victory ratio: 60%
Battles: 15
Efficiencyold: 840.12
Efficiencyv2: 764.82
WN6: 1036.2
Average tier: 7.33
Experience: 8950 596.67
Capture points: 0 0
Defense points: 0 0
Damage: 11620 775
Kills: 8 0.53
Spotted: 32 2.13
[ Voor 5% gewijzigd door Mickroz op 18-03-2013 08:38 ]
Nope! 90% van de spelers is nog steeds niet bekend met de weakspots. Keer op keer bounced er wat op mijn SP terwijl pennen vrij makkelijk is als je de weakspots kent.Bean77 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 08:24:
verbaas me nog wel dat veel spelers in randoms nog zoveel moeite hebben om een super pershing af te knallen. De weakspots zijn inmiddels toch al lang bekend? Ik vind het alleen lastig als je op grote afstand gaat schieten, maar dan rij ik er gewoon omheen of negeer hem verder (en zorgen dat hij mij ook niet kan raken).
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Dit topic is gesloten.