Tja, en zo denkt iedereen dus worden we alsnog overladen met goldshellsPlato112 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:36:
[...]
Yup, dit heb ik ook al vaak gezegd. Naar mijn idee worden voor de Duitse tanks hierdoor hard geraakt. Weer een idee dat geïmplementeerd wordt maar waar geen balancering op toegepast is. Alleen achteraf balancen is zo amateuristisch maar ja, zijn niet anders gewend.
Ikzelf schiet alleen maar met gold als ik aan het derpen ben met de M4, Pz4, SU-152 of VK2801. Op andere tanks heb ik er meestal 3 of 4 bij maar denk ik er nooit aan om ze te gebruiken.
Statistic Pack.Slashx schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:37:
[...]
Welke Mod is dit? tav de winrate rechtsonder in beeld? Ik heb XVM stat maar dit komt niet tevoorschijn..
AmenKaap schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:32:
Credits voor goldshells is dan ook de meest absurde change die ze ooit doorgevoerd hebben. Voor de meeste tanks doet armor er gewoon niet meer toe...

Op termijn heeft dit betekend dat ik de E100 verkocht heb. De IS7 en de IS4 niet meer aanraak.
Bij voorkeur enkel nog mobiele tanks speel, deze zijn toch al minder gold gevoelig.
Elke matige tot gemiddelelde penatrations guns gebruik ik 10% gold. Als je de schten goed uitkiest dan is het zeker rendabel.
De Maus is nog redelijk, omdat je daarbij ook met gold nog een beetje moet aimen. Echter is het behalen van Coolheaded onmogelijk geworden.
Laatste tijd even sims aan het spelen, was wel toe aan een break.
Ik snap, ondanks google, niet bijzonder veel van het hele Clan Wars gebeuren op worldoftanks.eu . Wat zijn de voordelen/mogelijkheden/werking van dit onderdeel?
Anoniem: 380171
Mooiste is dan nog allerhande volk wat begint te gillen en te moanen dat de incomes omhoogKaap schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:32:
Credits voor goldshells is dan ook de meest absurde change die ze ooit doorgevoerd hebben. Voor de meeste tanks doet armor er gewoon niet meer toe...
moeten omdat ze anders niet de hele dag gold kunnen spammen .

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 380171 op 22-03-2013 13:04 ]
Special is up!
- x3 experience for the first victory
- Medal Hunt: Confederate
- 50% discount on the Tier VI Tank Destroyers (except British).
- 50% discount on the Tier V Self-Propelled Guns.
- 50% more profit with the vehicles listed above.
- 30% discount on the British Tier VII tank destroyer AT-15A.
- 50% discount on the French Tier IV self-propelled gun 105 le FH18B2.
- Up to 50% discount on inscriptions
- 50% discount on consumables
- 50% discount on garage slots
Babs out!
Babs out!
volledigheids halve:filipy23 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:07:
Special is up!
Babs out!
TDs
- Soviet SU-100
- American M36 Jackson
- American M18 Hellcat
- German JagdPz IV
- French ARL V39
SPGs
- Soviet SU-8
- American M41
- German Hummel
- French AMX 13 F3 AM
Was net bezig een bericht in elkaar te knutselen hier over 
Baal wel een beetje, had verwacht dat ze de tier 7 TD's zouden doen, net zoals de tier 7 heavies en meds
Naja 3x xp is altijd welkom en mijn consumables maar weer is aanvullen
Baal wel een beetje, had verwacht dat ze de tier 7 TD's zouden doen, net zoals de tier 7 heavies en meds
Naja 3x xp is altijd welkom en mijn consumables maar weer is aanvullen
ik ben nog redelijk nieuw m.b.t. de WoT termen. Ik zie in dat lijstje de Hellcat staan die ik heb. Wat moet/kan ik dan doen wat zo mooi is?
Je krijgt 50% meer credits per game en als je m nog niet had gekocht had je hem nu voor de helft van de prijs kunnen halen.
@ hieronder: credits = zilver
@ hieronder: credits = zilver
[ Voor 12% gewijzigd door themaxter op 22-03-2013 13:16 ]
De helft van de zilver of xp prijs? Want ik zie dat mijn Priest ook al redelijk ver is, en ik zie de opvolger in het lijstje staanthemaxter schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:14:
Je krijgt 50% meer credits per game en als je m nog niet had gekocht had je hem nu voor de helft van de prijs kunnen halen.
Ik zit wel lekker. Heb de Hummel en Hellcat full-ops in mijn garage staan, en heb mijn laatste Tier 6 tank destroyer (ARL V39) ge-unlocked.
Babs out!
Babs out!
zilver.The_Zohan schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:15:
[...]
De helft van de zilver of xp prijs? Want ik zie dat mijn Priest ook al redelijk ver is, en ik zie de opvolger in het lijstje staan
Thanks
Pasgeleden waren de camouflagenetten 50.000 zilver en de extra telescopen 250.000. Gisteren waren die prijzen verdubbeld. Was dat toen een aanbieding of is er een soort wisselende 'marktprijs'?
dat was de special van afgelopen weekend.The_Zohan schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:21:
[...]
Thanks
Pasgeleden waren de camouflagenetten 50.000 zilver en de extra telescopen 250.000. Gisteren waren die prijzen verdubbeld. Was dat toen een aanbieding of is er een soort wisselende 'marktprijs'?
Dat word dan maar de t49 grinden dit weekend om eindelijk de hellcat te halen
die specials lopen tot zondagavond ofzo?
snt patricks dayThe_Zohan schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:21:
[...]
Thanks
ik heb er ook even een spal liner, gun rammer en een camo net voor gehaalt. scheelt bij elkaar al 175.000
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
eens, aangezien het niet aannemelijk is dat ze het eruit willen gaan halen kunnen ze dan maar de kosten (credits) per goldshell omhoog gooien zodat het minder aantrekkelijk/makkelijker wordt.Kaap schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:32:
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Mooie special, speel aardig wat met Tankdestroyers! Maar wel zuur dat ik net een paar dagen geleden de JagdPz IV heb gekochtskoozie schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:09:
[...]
volledigheids halve:
TDs
- Soviet SU-100
- American M36 Jackson
- American M18 Hellcat
- German JagdPz IV
- French ARL V39
SPGs
- Soviet SU-8
- American M41
- German Hummel
- French AMX 13 F3 AM
[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 22-03-2013 13:54 ]
Anoniem: 453025
Ik ben initieel met dit spel gestart omdat het me aansprak EN toch free-2-play was. F2P wordt trouwens toch een beetje de nieuwe norm op de gamemarkt.
Maar free bestaat niet.Goldshells en Gold in general zorgen ervoor dat dit spel blijft draaien. Loonkosten en servers moeten ergens mee betaald worden. En daarvoor moet je 'oneerlijke' nadelen slikken.
Simple as that
Iemand die nog wil terugkomen op m'n post van 12u02?
Maar free bestaat niet.Goldshells en Gold in general zorgen ervoor dat dit spel blijft draaien. Loonkosten en servers moeten ergens mee betaald worden. En daarvoor moet je 'oneerlijke' nadelen slikken.
Simple as that
De löwe in ons team noemde ons noobs -,-

Mijn E-75 heeft de 105mm erop liggen, dus niet de topgun.

Mijn E-75 heeft de 105mm erop liggen, dus niet de topgun.
[ Voor 25% gewijzigd door wsLy op 22-03-2013 14:05 ]
Amerikaanse heavy lijn? Ben ik zelf niet mee bezig atm, ik speel dan ook nog niet zo lang. Maar lijkt me wel een leuke lijn, gezien de verhalen hier. Ben nu o.a. bezig met de Russische medium lijn, is ook lache. Heb nu de T-34, is wel een leuke tank om mee te flanken.Anoniem: 453025 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:54:
Ik ben initieel met dit spel gestart omdat het me aansprak EN toch free-2-play was. F2P wordt trouwens toch een beetje de nieuwe norm op de gamemarkt.
Simple as that
Verdomme, gisteren nog net mijn SU-8 aangeschaft. Jammer, maar helaas. Iemand nog tips voor de SU-8?
Ik ben sinds kort maar weer begonnen met WoT. Ik heb de beta nog gespeeld en enkele weken na de release, maar had het spel laten vallen omdat het nogal saai aan het worden was. Nu heb ik sinds kort de pracht van de TD en de SPG meegemaakt en heb ik mijn wagenpark ietsjes verbeterd.
+ sinds kort dit forum ontdekt, paar dingetjes bijgeleerd.
Ik ben sinds kort maar weer begonnen met WoT. Ik heb de beta nog gespeeld en enkele weken na de release, maar had het spel laten vallen omdat het nogal saai aan het worden was. Nu heb ik sinds kort de pracht van de TD en de SPG meegemaakt en heb ik mijn wagenpark ietsjes verbeterd.
+ sinds kort dit forum ontdekt, paar dingetjes bijgeleerd.
Te weinig geld voor alle gadgets.
Heb gister de M41 gekocht, dus weer 350k misgelopen
Anoniem: 453025
T-34 is echt mijn favoriet. Hij heeft alles: draait goed, accelereert goed, goede max speed, voldoende pen voor alles in T5-6, redelijk damage, zeer nauwkeurige accuracy.Mr_Size schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:08:
[...]
Amerikaanse heavy lijn? Ben ik zelf niet mee bezig atm, ik speel dan ook nog niet zo lang. Maar lijkt me wel een leuke lijn, gezien de verhalen hier. Ben nu o.a. bezig met de Russische medium lijn, is ook lache. Heb nu de T-34, is wel een leuke tank om mee te flanken.
Daarom ook absolute moneymaker nummer 1 (crew op 270% helpt ook ;-) + voor 750K modules )
Probeer dan ook eens de SU85. Imo een TD die hetzelfde speelt.
Mijn probleem is dat ik dus geen duidelijke hogere tiers vind die aan dit profiel voldoen.
(T34-85 is vrij traag, T43 idem naart schijnt - Russ heavies zijn erg onnauwkeurig - Russ TD idem)
Heeft er iemand ervaring met de hogere tiers van chinese lights?
Overlevingskansen (m.a.w. altijd one shot?) / DPS en Pen ok? / maken ze winst?
Masuchievo: SU8 is een crap SPG, Object 212 Idem, enkel de hooste tier is de moeite
S-51 is ook goed, maar lange grind. mijn S-51 is zelfs beter dan de O-212
En de grind naar de laatste is lang...zzzz... zo lang...
In het begin had ik ook weleens iets gekocht wat een week later in de aanbieding was. nu ik meerdere tanks speel en ene tank wil kopen kijk ik of er een special komt. zo ja wacht ik die af, zo niet koop ik de tank. soms ook wel gokken want TDs waren bijna nooit in de special voor zover ik mij kan herinneren en ik wel deze lijn speelde.
Komt er niet in, hoorde al dat het een troll post was van OL.dynosu schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:57:
zat trouwens gisteren blog van overlord te lezen en dat ze aan het nadenken waren om sniper modus ook voor SPGs aan te zetten om beter TD modus te kunnen doen.
Lijkt me geinig
http://overlord-wot.blogspot.nl/2013/03/wot-spgs-ftw.html
Denk niet dat het gaat gebeuren, maar idee is op zich leuk
En wat betreft over de arty, die mag er van mij compleet uit of een flinke nerf en hadden de tier 10 TDs ook niet gehoeven. Je ziet wat het te weeg brengt met die Britse TD.

Also;

[ Voor 8% gewijzigd door Nemean op 22-03-2013 14:40 ]
Hogere Tier tanks die spelen als de T-34: Cromwell, Comet, Centurion I, FV4202.Anoniem: 453025 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:33:
[...]
T-34 is echt mijn favoriet. Hij heeft alles: draait goed, accelereert goed, goede max speed, voldoende pen voor alles in T5-6, redelijk damage, zeer nauwkeurige accuracy.
Daarom ook absolute moneymaker nummer 1 (crew op 270% helpt ook ;-) + voor 750K modules )
Probeer dan ook eens de SU85. Imo een TD die hetzelfde speelt.
Mijn probleem is dat ik dus geen duidelijke hogere tiers vind die aan dit profiel voldoen.
Babs out!
hmmm 50% off op garage slots?
maakt het wel aantrekkelijk om toch wat geld in de game te stoppen...
maakt het wel aantrekkelijk om toch wat geld in de game te stoppen...
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ik speel gewoon alle lijnen tegelijk en stop als ik een tank in een lijn heb geunlocked tot en met die in de aanbieding is. Dan ga ik weer verder met die lijn. Gaat prima. Heb genoeg tanks op mijn buy-lijstje staan en blijf ook genoeg tanks houden om te levelen.skoozie schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:34:
In het begin had ik ook weleens iets gekocht wat een week later in de aanbieding was. nu ik meerdere tanks speel en ene tank wil kopen kijk ik of er een special komt. zo ja wacht ik die af, zo niet koop ik de tank. soms ook wel gokken want TDs waren bijna nooit in de special voor zover ik mij kan herinneren en ik wel deze lijn speelde.
Babs out!
Klikkerdeklik
Vond deze op Reddit, beschrijft de EU server
Vond deze op Reddit, beschrijft de EU server
[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 22-03-2013 14:52 ]
We gaan verder in: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 32
Vanaf nu is het topic te vinden in Shooters!
Vanaf nu is het topic te vinden in Shooters!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.