Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 31 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 23.937 views

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:31

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Nemean schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:01:
[...]

Die 3e reactie is inderdaad compleet. Vraag me af waarom het nu zo hard achteruit is gegaan met HARD/HARDS.
Ik ben vorig jaar juli met break gegaan...

[Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-03-2013 17:06]

"Oooh Jeroen!"

• Low Flyer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-08-2019
Nemean schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:01:
[...]
Die 3e reactie is inderdaad compleet. Vraag me af waarom het nu zo hard achteruit is gegaan met HARD/HARDS.
Fallend recruitment en leadership wat men daarna probeerde bij te sturen door middel van allerlei tryhard methodes wat weer een aantal dedicated kwaliteits spelers wegjoeg .

Uiteraard was er meer aan de hand maar als de klad er eenmaal inzit bij een clan is het gewoon erg moeilijk
bij te sturen .

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-03 21:18
filipy23 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:07:
[...]

Met Runze (TS naam, ingame was iets van iZnougood) en kattovisch.

Babs out!

PS ik zie trouwens dat PTS volzit. Tijd om een andere clan te zoeken...
Zegt niet alles, er kunnen nog inactives en / of dubbele accounts tussen staan die ze nog kunnen kicken, PTS zal vrijwel altijd 100 members hebben om de chips op peil te houden ;)

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-03 15:22

Mickroz

Mickroz#2491

Wie heeft er met de ST-1 gespeeld?
Kom deze niet zo heel vaak tegen, en weet ook niet wat de speelstijl van deze tank is, moet nog 2m credits ervoor halen en dan kan deze de garage in.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mickroz schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:12:
Wie heeft er met de ST-1I gespeeld?
Bouncekasteel.

Super taaie brawler en goed ge-angled erg moeilijk te kraken. Verder is de 122mm M62-T2 een mooie gun.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-03 18:15

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Mickroz jarig??

Feli..http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/Smile-bajan2.gif

[Voor 76% gewijzigd door ShockWave op 21-03-2013 17:17]

Star Citizen referralcode

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-03 12:27

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:04:
[...]

Ik ben vorig jaar juli met break gegaan...
Dus jij bent indirect de schuldige :+ ?
Low Flyer schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:09:
[...]
Fallend recruitment en leadership wat men daarna probeerde bij te sturen door middel van allerlei tryhard methodes wat weer een aantal dedicated kwaliteits spelers wegjoeg .

Uiteraard was er meer aan de hand maar als de klad er eenmaal inzit bij een clan is het gewoon erg moeilijk
bij te sturen .
Toen ik recruiter nog was heb ik ongeveer 200 verschillende spelers gevraagd die aardig goed waren maar geen enkele waren eigenlijk geïnteresseerd in HARD of HARDS. En die gene die King binnenhaalde waren vaak mensen met maar average stats. In die tijd dat ik er in zat ging het ook al steeds minder.. en vooral tijdens training was er altijd veel gekloot wat irritant was.

Doet me gelijk herinneren aan TB_4 die continue zat te kloten in een training en vervolgen 3 keer aan Kyozu moest vragen wat hij moest doen omdat hij het vervolgens niet begreep..

Zit nu overigens in de tier 7 van de Franse TDs en vraag me echt af waarom ik er überhaupt aan ben begonnen. Het is echt 1 van de meest trieste en rukste trees die ik ooit gespeeld heb. Bah! Wat een tijd verspilling. :r

[Voor 8% gewijzigd door Nemean op 21-03-2013 17:23]

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-03 14:11

Fordox

00101010

de t5 van de td's is geweldig (de S35-CA).
maar daar houd ik het ook wel bij voor mijn franse tak. dan ga ik verder met mijn BDR G1B (wat me wel een waardeloze tank lijkt, maar dat word beter)

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• Kojoottii
Nemean schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:22:
[...]

Zit nu overigens in de tier 7 van de Franse TDs en vraag me echt af waarom ik er überhaupt aan ben begonnen. Het is echt 1 van de meest trieste en rukste trees die ik ooit gespeeld heb. Bah! Wat een tijd verspilling. :r
omdat tier 9 en 10 super zijn? :)

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kojoottii schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:40:
[...]

omdat tier 9 en 10 super zijn? :)
Om eerst door 8 verschrikkelijke k-u-t tanks te moeten grinden.. nou whooptiediedoo.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

djengizz schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:16:
[...]

Bouncekasteel.

Super taaie brawler en goed ge-angled erg moeilijk te kraken. Verder is de 122mm M62-T2 een mooie gun.
Ok, Is-3 style dus?
Yep, thanks!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:31

Plato112

Da is toch nie normaal!

ShockWave schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:41:
ik zit momenteel ff tussen wal en schip wat te doen........
Same here, als ik in het secundaire team terecht kom....
Dan zou het wel eens een heel kort HARD-avontuur worden.

[Voor 11% gewijzigd door Plato112 op 21-03-2013 18:11]

Speed limits are like herpes.

• Kojoottii
Nemean schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:48:
[...]

Om eerst door 8 verschrikkelijke k-u-t tanks te moeten grinden.. nou whooptiediedoo.
Hoeft ook niet :P

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Niet iedereen heeft het gold om XP te converten.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Nee, niet echt.
Ik zie IS-3 veel meer als een assault tank, zeg maar hybride heavy. ST-I is echt een klassieke heavy.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik hoor dat PTS mij financieel door de grind wilt helpen? :>

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

djengizz schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:18:
[...]

Nee, niet echt.
Ik zie IS-3 veel meer als een assault tank, zeg maar hybride heavy. ST-I is echt een klassieke heavy.
Ok, ik lees heel veel dat hij speelt als de oude IS-4, maar ja daar heb ik niet mee gespeeld.
Gewoon hull-down en goed anglen dus, T32/T34 style.

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-03 09:50

themaxter

Bugged..

Plato112 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:10:
[...]

Volgens mij is er voor jullie nog wel plaats in GoT hoor ;)
Nemean schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:48:
[...]

Zit nu nog op die ARL en dat ding is echt vreselijk maar jij zit op die AC Mle? Had verwacht dat die beter zou zijn.... :/

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Defeat
Battle: El Halluf donderdag 21 maart 2013 18:07:03
Vehicle: T26E4 Super Pershing
Experience received: 1.356
Credits received: 107.593
Battle Achievements: Steel Wall
Wat een pracht tank is de T26E4 toch. Zelfs met een verlies maak je nog enorme winst, zonder premium.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Nou ik vond er geen klap aan, heb hem ook maar verkocht, ik kwam altijd wel mensen tegen die wisten waar ze moesten schieten ofzo, of gold gebruikte, dat hij voor mij niet echt winstgevend was, nee geef mij maar de T34, die bevalt me beter.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

themaxter schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:28:
Zit nu nog op die ARL en dat ding is echt vreselijk maar jij zit op die AC Mle? Had verwacht dat die beter zou zijn.... :/
Ik zit nu op inderdaad bij de AC Mle maar ding is niet veel beter, op de ARL komt alles door je heen maar op deze tank kom je vaker in tier 8/9 matches dan tier 7. Daarnaast heb je 120MM frontal armor wat sloped zou moeten zijn, maar alles komt net zo hard door je heen als bij de ARL V39. En dan kom je bij de snelheid, stock is de AC Mle net zo snel als een Churchill Black Prince.. met andere worden traag. Dan heb je de gun nog en dat is de 90mm die je op de ARL V39 kunt researchen en ik vertel je alvast de gun is leuk maar je doet weinig damage, dan moet je dus naar de 100mm gun kijken en die heeft een te kleine "gun arc" en moet je dus continue je hull verplaatsen om ergens op te kunnen schieten en dan nog maar op te houden over de aiming time. Daarnaast duurt je reload ook nog eens langer waardoor je beter met de 90mm gun kunt spelen.. :'(

Met deze tank moet je ergens achterin gaan staan om te snipen en laat ik nou net niet op zulke maps terecht komen waar dat het een beetje mogelijk is.

Dus voor mensen die overwegen de TD tree te gaan spelen, ik wens je veel succes.

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-03 09:50

themaxter

Bugged..

Nemean schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:42:
[...]

Ik zit nu op inderdaad bij de AC Mle maar ding is niet veel beter, op de ARL komt alles door je heen maar op deze tank kom je vaker in tier 8/9 matches dan tier 7. Daarnaast heb je 120MM frontal armor wat sloped zou moeten zijn, maar alles komt net zo hard door je heen als bij de ARL V39. En dan kom je bij de snelheid, stock is de AC Mle net zo snel als een Churchill Black Prince.. met andere worden traag. Dan heb je de gun nog en dat is de 90mm die je op de ARL V39 kunt researchen en ik vertel je alvast de gun is leuk maar je doet weinig damage, dan moet je dus naar de 100mm gun kijken en die heeft een te kleine "gun arc" en moet je dus continue je hull verplaatsen om ergens op te kunnen schieten en dan nog maar op te houden over de aiming time. Daarnaast duurt je reload ook nog eens langer waardoor je beter met de 90mm gun kunt spelen.. :'(

Met deze tank moet je ergens achterin gaan staan om te snipen en laat ik nou net niet op zulke maps terecht komen waar dat het een beetje mogelijk is.

Dus voor mensen die overwegen de TD tree te gaan spelen, ik wens je veel succes.
Hmm die Gun arc vond in bij die ARL ook al zo vreselijk irritant....
Maar die engines heb ik al van de AMX 50 100 dus ik hoef m niet zo te spelen :)
Dat van die guns had ik ook al ergens gelezen inderdaad, aimtijden van die hogere guns is ook gewoon te hoog :(

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

themaxter schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:50:
[...]
Hmm die Gun arc vond in bij die ARL ook al zo vreselijk irritant....
Maar die engines heb ik al van de AMX 50 100 dus ik hoef m niet zo te spelen :)
Dat van die guns had ik ook al ergens gelezen inderdaad, aimtijden van die hogere guns is ook gewoon te hoog :(
Jep, ik weet wel dat ik deze lijn alleen nog maar ga spelen door middel van dallies.. de rest heb ik geen vertrouwen meer in pff.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 18:41
32 hits op m'n T-29 voordat die sneuvelde. Niet dat het veel hielp, team stond al met 2-7 achter voordat ik de eerste keer een tank in het vizier kreeg. Ik vermoed toch dat er dingen niet goed gaan met de MM sinds dat cluster. Ik zie veel meer extreme uitslagen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Victory!
Battle: Port Thursday, March 21, 2013 7:05:50 PM
Vehicle: T69
Experience received: 4,868 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 65,856 (compensation for damage caused by allies: 22)
Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Eindelijk..

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 18:49
Plato112 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:10:
[...]

In HARDS zoeken we nog mensen voor een primair aanvals team volgens mij.
Kom samen ownen met de awesome KoudeNul })

*wacht op reactie van Dynosu*

Stichting Hobbyserver

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
filipy23 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 08:29:
[...]

Kyozu en ik hebben tot vorige week beide in HARD gezeten. Mijn mening van HARD was dat het niveau de afgelopen maanden dramatisch gedaald is. Toen ik net bij HARD kwam (vanuit HARDS) liep HARD als een trein (mede omdat er veel goede lui vanuit HARDS bijmoesten). Echter, beetje bij beetje werden de goede spelers minder actief en kwamen er wat meer slechtere spelers bij. Daar kwam ook nog eens bij dat er een aantal uitstekende commanders weggegaan waren en de nieuwe commanders absoluut slecht waren. Elke pot die ik daarmee van hen speelden zaten vol met tactische fouten, en als we daardoor verloren werd dat lekker op de spelers afgeschoven. Ik kan je vertellen, dan ben je het snel zat.

Babs out!
goeie keus gemaakt dus :Y

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-06-2017

mad_max234

AMD Athlon II M320

wsLy schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:02:
Niveau van random battles is echt dramatisch vandaag.
Alleen vandaag? :D

Erger me aan die mensen die niet opletten wat voor speltype het is, zo heb je mensen die base aanvallen als je in verdedigende kant zit, staan ze daar op de base en blijkt die niet ingenomen te kunnen worden, vervolgens word ons eigen base ingenomen en komen ze nooit op tijd meer terug en verdediging was te zwak door het ontbreken van deel van de tanks.

-Andere hobby- -

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Ik heb gister voor het eerst sinds ik wot speel mijn tank het water in geknikkerd, was het zo zat, we begonnen op erlenberg in het noorden.
2 batchats vertrokken gelijk naar het oosten van de map, en de rest van de top tiers volgde als snel.
Ik en mijn platoon maat vertrekken richting west, met achter ons 2 M103's en een T34.
Halverwege komt er een enemy batchat aangerushed, ik draai mijn IS-8 en wil schieten, om dat moment detracked hij me waardoor ik draai en mis, mijn platoon maat detracked hem.

Geen probleem op zich toch? alleen het jammere was dat die M103's en de T34 geen enkel schot lostte op de batchat, die gewoon op zijn gemakje zijn drums leeg kon knallen op mij, en zijn tracks kon repairen, ik bounce, mijn maat raakt hem nog, maar ik was al meer dan de helft van mijn HP kwijt, en de batchat peerde hem weer...

Was zo over de zeik over die zogenaamde "goede" spelers met hun hoge WN rating, dat ik hem zo de plomp heb ingereden.
Zegt 1 van de bijdehandte M103 "reported is-8", het enige wat ik er nog uit kon krijgen was #care
Potje overigens wel gewonnen waarbij mijn platoonmaat in de top 3 stond met damage, en hun rond de 1200 hadden.

Had gehoopt dat er op EU1 wat meer betere spelers zaten vanwege de CW's, zodat ik daar wat van kan leren, maar deze gasten hadden net zo goed een rood kleurtje kunnen hebben.

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:18

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Zat zelf ook te kijken naar een soundmod en via sommige spelers hier kwam ik de HRMOD Gun Sounds en de GnomeFather's engines tegen .. En laten die nou net geupdate zijn sinds vanmiddag 16.30u..

ff wat linkjes voor de liefhebbers: HRMOD Gun Sounds
GnomeFathers Engine MOD

Moet eerlijk zeggen prachtige sounds. Heerlijk die arty die overvliegt..

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

World of Tanks is apart heel apart. KV-1S verdwijnt van de spot na 1 seconde gespot te zijn.. ik heb niet geschoten en hij ziet me, terwijl ik in bosjes sta.. in een Type 58 + camo op 53% (4e skill). Is echt gewoon krom. Hij staat nota bene in het open.

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Slashx schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 20:55:
Zat zelf ook te kijken naar een soundmod en via sommige spelers hier kwam ik de HRMOD Gun Sounds en de GnomeFather's engines tegen .. En laten die nou net geupdate zijn sinds vanmiddag 16.30u..

GnomeFathers Engine MOD

Ik gebruik deze ook al een tijdje, fantastische mods!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Slashx schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 20:55:

GnomeFathers Engine MOD

Waar had je die gunsoundmod gevonden?? op de blog waar de oude vandaan komen kan ik alleen de 1.5 vinden en niet de 1.55..

@ slashx..lol daar had ik dus vanmiddag niet gekeken toen ik de mijne update naar 1.5.... |:(

[Voor 6% gewijzigd door ShockWave op 21-03-2013 22:23]

• Slashx

Slashx

ShockWave schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:13:
[...]

Waar had je die gunsoundmod gevonden?? op de blog waar de oude vandaan komen kan ik alleen de 1.5 vinden en niet de 1.55..
http://forum.worldoftanks...-now-compatible-with-084/

http://forum.worldoftanks...pid__4019439#entry4019439

• MSalters
mad_max234 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:41:
[...]
Erger me aan die mensen die niet opletten wat voor speltype het is, zo heb je mensen die base aanvallen als je in verdedigende kant zit, staan ze daar op de base en blijkt die niet ingenomen te kunnen worden, vervolgens word ons eigen base ingenomen en komen ze nooit op tijd meer terug en verdediging was te zwak door het ontbreken van deel van de tanks.
Jij speelt Assault nog? Ik heb die eruit geknikkerd. Die mode is simpelweg te hoog gegrepen voor randoms. 85% van de spelers kan dat simpelweg niet begrijpen. Is er precies 1 mode waarin je wel lemmingtrain moet spelen, gaat iedereen alsnog spelen zoals het in encounter moet.

Ik denk dat Assault een bonus mode zou moeten zijn, die je unlockt door 50% winrate te houden. Een fors deel van de problemen nu komt doordat er niets te verdienen met goed spel.

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:27

Thompson

Beeromaniac

Ik ben pas net begonnen met WoT, heb nu 3 nieuwe tanks "unlocked".
Soms wordt ik beschoten door mensen die ik helemaal niet kan zien, zij mij overduidelijk wel. Komt dit door een groter radiobereik?

Beeromaniac

• MSalters
Het meest waarschijnlijk is dat ze betete optics hebben, maar radio zou ook indirect kunnen. Het kan dat tank A jouw ziet, je positie doorgeef (via radio) aan tank B, en dat tank B je dan beschiet.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:27

Thompson

Beeromaniac

MSalters schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:33:
Het meest waarschijnlijk is dat ze betete optics hebben, maar radio zou ook indirect kunnen. Het kan dat tank A jouw ziet, je positie doorgeef (via radio) aan tank B, en dat tank B je dan beschiet.
Dat gaat allemaal automatisch toch? Is optics ook iets wat je in dat tank upgrade menu (waar je nieuwe tanks unlocked en een andere loop erop zet etc.) of zit dat ergens anders verstopt?

Beeromaniac

• MSalters
Optics zitten in je turret, dus een turret upgrade kan helpen. Wat ook uitmaakt: staat je tegenstander achter een bosje, dan heeft hij daar voordeel van. Camouflagenetten versterken dat nog eens. Verder helpt crew ervaring ook nog. Initieel is dat 50%, maar een commander op 100% kijkt verder.

Als beginnende tank is het dus verstandig om het spotten aan anderen over te laten, en daar 50 meter achter te blijven. Neem de tijd om te mikken, want je moet dus wel 50m verder schieten.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:58

p0st

Dutch Reefer

Burrburr, de NA versie heeft dit weekend een toffe actie: http://worldoftanks.com/news/2143-operation-varsity-weekend/

Hopelijk komt er voor ons ook nog wat leuks dit weekend, preferably dezelfde actie zodat ik de Jagdpanther kan kaufen

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• wsLy
atticus182 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:58:
Burrburr, de NA versie heeft dit weekend een toffe actie: http://worldoftanks.com/news/2143-operation-varsity-weekend/

Hopelijk komt er voor ons ook nog wat leuks dit weekend, preferably dezelfde actie zodat ik de Jagdpanther kan kaufen
Wij hebben het Hidden & Dangerous weekend. Zal dus wel dezelfde actie zijn of alleen gericht op SPG's en TD's zijn. Deze wordt morgen bekend gemaakt.

Stichting Hobbyserver

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
Nemean schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 21:51:
World of Tanks is apart heel apart. KV-1S verdwijnt van de spot na 1 seconde gespot te zijn.. ik heb niet geschoten en hij ziet me, terwijl ik in bosjes sta.. in een Type 58 + camo op 53% (4e skill). Is echt gewoon krom. Hij staat nota bene in het open.
al een paar keer gezien dat een spot bijna direct weer verdween..... de eerste keer twijfelde ik nog aan mezelf 8)7

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

TRX schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:39:
[...]

al een paar keer gezien dat een spot bijna direct weer verdween..... de eerste keer twijfelde ik nog aan mezelf 8)7
Inderdaad, zie het ook af en toe. Maar als ik zelf gespot ben dan duurt het verrekte lang voordat ik unspotted ben.
Raar.

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
Ik moet en zal deze sessie nog de T71 unlocken!! Nog effe doorkachelen, 5000XP te gaan........
Eerder op de dag al de AMX1390, dus een paar lekker lights in de garage staan.....

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Thompson schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:37:
[...]

Dat gaat allemaal automatisch toch? Is optics ook iets wat je in dat tank upgrade menu (waar je nieuwe tanks unlocked en een andere loop erop zet etc.) of zit dat ergens anders verstopt?
Als je net bent begonnen is de wikipage een hele goede om die eens door te nemen daar vindt je een hele hoop info.
wiki.worldoftanks.eu
Optics is een "apparaat" wat je op je tank kan zetten wat je 10% groter zichtbereik geeft
In je garage heb je midden onder je tank 3 lege vakjes en als je daar op klikt opent een menu met wat je allemaal kan kopen om je tank beter te maken.
Maar zoals ik zei kijk eerst op de wiki voordat je wat gaat kopen aangezien de spullen niet goedkoop zijn en het zonde is als je verkeerde dingen koopt.

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:08
Naast dat HARD aan het reorganiseren is, is HARDS al enkele maanden met dit proces bezig.
Eerst door MarvinNL, maar doordat hij opeens onaangekondigd inactief werd hebben een paar anderen het stokje van hem overgenomen.
Inmiddels op 80 leden en nog steeds groeiende. Nog wel de nodige inactieve spelers in de database, maar dat wordt een project als we richting de 100 gaan.
Vreselijk intensieve periode. Echte pro spelers willen niet naar HARDS, dus wij zijn op zoek in de laag eronder die ook goed in teamverband kunnen spelen. Erg lastig omdat je dat niet uit de stats kunt halen. Bovendien is het inpassen ook een langdurig proces. Maar het grootste probleem is, waar meerdere clans mee worstelen zoals ook WHO las ik, zijn goede en ervaren FC's.

Afgelopen week wel paar keer 2 volledige CW teams op kunnen stellen, dus langzaam gaat het de betere weg op.

Met de 110 inmiddels de topgun en ook de engine in bezit. Vrees dat de IS3 en T32 niet meer zo vaak uit de garage gaan komen. Wat een leuke tank die 110! (wel met 4 crewskills van mijn type59 ingezet).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 12:33
ik heb dit weekend genoeg credits om 1 of 2 tanks te unlocken.. welke zal ik doen.. de Churchill mk7 en dan richting black prince.

of de T-20 medium.. of de T-44.. en dan zo snel als ik kan de t-43 verkopen...

ik zie de T-20 bijna nooit.. is het zo'n slechte tank?.. het lijkt mij juist wel een fun tankje

• warlord01
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-03-2020
MSalters schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:17:
32 hits op m'n T-29 voordat die sneuvelde. Niet dat het veel hielp, team stond al met 2-7 achter voordat ik de eerste keer een tank in het vizier kreeg. Ik vermoed toch dat er dingen niet goed gaan met de MM sinds dat cluster. Ik zie veel meer extreme uitslagen.
Ik ben het met je eens de meest hard bevochten zege was 15-6 de rest 15-2 en 15-3 en dat in verschillende tanks tot max T8 O en had tijd voor 12 battles 12 wins 8)7

[Voor 4% gewijzigd door warlord01 op 22-03-2013 09:30]

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

nee dit dan, heb nog geen potje gewonnnen vanochtend, zit ik eindelijk in een potje waarvan ik denk dat we kunnen winnen, vol gas met mn t-50-2 op fishermans bay, ik schiet links het midden op en ga over de middenlijn naar de andere kant, wordt ik achtervolgd door een eigen team maat in zn t-50-2 en die knalt me gewoon af...
was een mistake srry srry, yeah right, met zulke stats vind ik dat wel heel bizar.

edit: owh hebben we ook verloren, hij gaat lekker...

[Voor 5% gewijzigd door Mickroz op 22-03-2013 09:36]

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-02 11:56
Ik hoop dat dit weekend de USA scouts weer in de aanbieding gaan. Ben de M7 een beetje zat namelijk.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-03 13:30
Sneezzer schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:46:
Ik hoop dat dit weekend de USA scouts weer in de aanbieding gaan. Ben de M7 een beetje zat namelijk.
Het zou kunnen maar bij hidden en dangerous denk ik meer aan TD's SPGs kan ook maar die vind ik eerder verweg en dangerous ipv hidden...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

zat trouwens gisteren blog van overlord te lezen en dat ze aan het nadenken waren om sniper modus ook voor SPGs aan te zetten om beter TD modus te kunnen doen.

Lijkt me geinig

http://overlord-wot.blogspot.nl/2013/03/wot-spgs-ftw.html

Denk niet dat het gaat gebeuren, maar idee is op zich leuk

[Voor 11% gewijzigd door dynosu op 22-03-2013 10:04]

• ed31
ed31 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 01:06:
Ik moet en zal deze sessie nog de T71 unlocken!! Nog effe doorkachelen, 5000XP te gaan........
Eerder op de dag al de AMX1390, dus een paar lekker lights in de garage staan.....
Toch wel jammer om achteraf te constateren dat je in je fanatisme om te grinden anders gaat spelen......
Winrate van de T21 onderuit gehaald van 64% naar 53% in 1 dag om de T71 te kunnen unlocken.

Wel een verrassend leuke tank die T21, grote kans dat ik die nog eens terugkoop.
Snel, wendbaar, snelle reload.....heb toch heel wat potjes in de top 3 qua XP gezeten.
Wel lachen om te zien dat je in een tier X battle met je light gewoon bovenaan staat! :9

• skoozie
Die T21 is inderdaad een leuk tankje, ik kheb er echter nog geen optimale modus in gevonden en ga te vaak dood omdat ik bv. een peek-a-boo wedstrijd tegen 2 heavies niet aan kan (vreemd genoeg) gisteren in de 12 potjes een winrate van 75% het viel me allerszins mee!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Jip99
dynosu schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:57:
zat trouwens gisteren blog van overlord te lezen en dat ze aan het nadenken waren om sniper modus ook voor SPGs aan te zetten om beter TD modus te kunnen doen.

Lijkt me geinig

http://overlord-wot.blogspot.nl/2013/03/wot-spgs-ftw.html

heel slecht idee, dan gaan arty's lekker op punten staan snipe campen met support van hun vriendjes, lekker alles oneshotten..

nee bedankt, een arty heeft het nu al makkelijk om heel de map te kunnen zien en veel dmg te kunnen doen van een grote afstand.

• wsLy
<3 VK2801 :P

[Voor 52% gewijzigd door wsLy op 22-03-2013 10:25]

Stichting Hobbyserver

• warlord01
Jip99 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:22:
[...]

heel slecht idee, dan gaan arty's lekker op punten staan snipe campen met support van hun vriendjes, lekker alles oneshotten..

nee bedankt, een arty heeft het nu al makkelijk om heel de map te kunnen zien en veel dmg te kunnen doen van een grote afstand.
Misschien is het handig als je arty gaat spelen. Leer je vanzelf of het wel zo makkelijk is. Met name vanaf Tier 5 met de leuke reload.

• Jip99
warlord01 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:32:
[...]

Misschien is het handig als je arty gaat spelen. Leer je vanzelf of het wel zo makkelijk is. Met name vanaf Tier 5 met de leuke reload.
ik weet dat het niet makkelijk is, maar als je er goed in word ben je gewoon te goed.. stel je dit voor.. ergens op een choke point staan dan lekker 2 arty's te campen en 2 heavys die de boel verdedigen als de arty's reloaden..

dus BOEM BOEM 2 oneshots.. de rest kan niet naar voren stormen omdat de heavy's er nog zijn.. artys zijn herladen en BOEM BOEM oneshot again.. enz enz..

zo kan je nog wel wat meer situaties bedenken...

• ed31
Ook die heavies moeten reloaden en daarnaast: zo'n vorm van samenwerking gaat echt niet lukken in publics

• Jip99
ed31 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:45:
Ook die heavies moeten reloaden en daarnaast: zo'n vorm van samenwerking gaat echt niet lukken in publics
waarom niet?..

en ik zie vaak zat lemmingtrains volledig stoppen omdat ze 1 heavy tank ergens om een hoekje zien staan.. en dan 1 voor 1 dood geschoten worden.

alles is mogelijk in random battles..

[Voor 5% gewijzigd door Jip99 op 22-03-2013 10:48]

• ed31
skoozie schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:13:
Die T21 is inderdaad een leuk tankje, ik kheb er echter nog geen optimale modus in gevonden en ga te vaak dood omdat ik bv. een peek-a-boo wedstrijd tegen 2 heavies niet aan kan (vreemd genoeg) gisteren in de 12 potjes een winrate van 75% het viel me allerszins mee!
Veel bewegen, niet wachten tot je een kill kunt maken. Door je snelle reload van 3 sec kun je vaak 2x schieten voordat een heavie goed en wel doorheeft dat je ineens achter 'm staat. Dan weer terugtrekken achter hoek/rots totdat die heavie zich weer richt op je teammaten voor hem en je komt weer het hoekie om >:)
Begin van de battle passief spotten, zorgen dat je niet gedetecteerd wordt en als ze te dichtbij komen ga je niet de peek-a-boo aan maar ga je er vandoor om ergens anders weer op te duiken.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

dynosu schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:57:
Wat is er leuk aan het idee 2500 alpha dmg ontvangen, oneshot dus, van een TD?

[Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-03-2013 10:59]

"Oooh Jeroen!"

• rgras
  • Niet online
Ik heb een veel beter idee: verwijder alle SPG's! _/-\o_

• Jip99
rgras schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:05:
Ik heb een veel beter idee: verwijder alle SPG's! _/-\o_
weg hoeft niet persé maar gewoon 1 of max 2 arty per potje.... en misschien wat meer zonder arty..

want de laatste tijd is het aandeel arty gewoon echt te hoog.. 4 of 5 per potje is echt vervelend.. vooral omdat ik nu met de churchills bezig ben... zodra het spot is ben ik dood in open maps..

of ben ik nog onderweg naar cover(stad ofzo) en word ik door een scout gespot en dood.. :|

ik haat arty's

• skoozie
Jip99 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:10:
[...]

weg hoeft niet persé maar gewoon 1 of max 2 arty per potje.... en misschien wat meer zonder arty..

want de laatste tijd is het aandeel arty gewoon echt te hoog.. 4 of 5 per potje is echt vervelend.. vooral omdat ik nu met de churchills bezig ben... zodra het spot is ben ik dood in open maps..

of ben ik nog onderweg naar cover(stad ofzo) en word ik door een scout gespot en dood.. :|

ik haat arty's
van mij mogen er meer in! in een 1390 of T21 kan je even afwachten, kijken waar het gros van de nmy zit, via de andere kant vol gas richting de arty plekken kachelen en ze zo oprollen. altijd leuk om te doen!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Jip99
skoozie schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:13:
[...]

van mij mogen er meer in! in een 1390 of T21 kan je even afwachten, kijken waar het gros van de nmy zit, via de andere kant vol gas richting de arty plekken kachelen en ze zo oprollen. altijd leuk om te doen!
ja is alleen leuk in je scout die 60+ gaat.. maar in een heavy die 20 gaat niet..

als ik met een light of snelle medium rij is the main goal.. arty knallen.. O+

• dynosu

dynosu

Orly ?

Kaap schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:57:
[...]

Wat is er leuk aan het idee 2500 alpha dmg ontvangen, oneshot dus, van een TD?
ook wel bekend als een fv215 183

dat schijnt WG ook neit erg te vinden.

en tis niet alsof alle artys dan ineens naar voren gaan, hun aim time is nog steeds kut en hun reload ook. Ik doe nu ook al TD modus met mijn arty.

[Voor 21% gewijzigd door dynosu op 22-03-2013 11:19]

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-03 14:21
Nooit last van artillery eigenlijk, ik speel vooral met de Duitse Tankjagers, is vrij effectief vind ik!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:51
Ik zat net naar de topplayers in termen van winrate te kijken. Vond ik deze ongelooflijke statpadder.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:33

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Choasmarkk schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:16:
Nooit last van artillery eigenlijk, ik speel vooral met de Duitse Tankjagers, is vrij effectief vind ik!
Een Ferdi of Jagdpanther II oneshotten is anders niet zo moeilijk met een tier 7 arty. Ik weet niet hoe ver je zit ingame maar high tier TD's zijn heel populaire doelen voor arty. Duitse TD's zeker omdat ze meestal even groot zijn als een huis.

• Whuzz
  • Laatst online: 19-03 07:26

Whuzz

Dodgeball!

Ik ben zelf geen arty-fan, maar ben het gaan spelen om beter te leren hoe arty's werken, waar de beste arty-safe spots zitten en om een beter overzicht over de maps te ontwikkelen. Oh, en een beetje om mijn vriendin te pesten. Die vind arty het leukst en roept dan heel hard dat het heuswelecht moeluk is hoorrrrr :X

Is het moeilijk? Ja en nee. (just my 2 cents uiteraard) Het is niet moeilijk om met arty fatsoenlijk mee te komen. Elke noob kan een arty pakken en daarmee redelijk spelen, aardig wat damage doen, en de nodige kills scoren.
Het is wél relatief moeilijk om je team écht serieus te helpen als arty. Middelmatige arty spelers doen het vaak goed wanneer hun eigen team redelijk loopt. Maar als ze in een team terecht komen met een lemmingtrain zijn ze vaak snel dood. Je ziet ze dan meestal op de startpositie staan en als een gek "help!" pingen wanneer de nmy lights over de andere flank komen aanzetten. De beter speler zag dit natuurlijk al aankomen en is met zijn arty al verplaatst naar een positie die wellicht wat minder gunstig is, maar waar hij in elk geval niet meteen word afgeknalt.

Matige arty spelers scoren vaak een aantal hits, en wat kills, maar op de verkeerde plekken. Natuurlijk kun je die 5% HP heavy waarvan de engine al kapot is, 3 crew members dood en de gun damaged is als arty afknallen net vóór je 4 teamgenoten hem afmaken. Maar heeft dat nut? Kunnen die 4 teamgenoten dat niet al zelf af? Ze hebben al 95% HP er afgeschoten, die laatste 5% lukt te ook nog wel.
Dan zie je zo'n arty die kill maken, om vervolgens 30 seconden te reloaden terwijl op de andere flank één van zijn eigen heavies wordt afgemaakt door een paar heavies van de enemy... Had dan dáár die shell neergepleurd, aangezien dáár je team het nodig heeft.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• psychoclown
  • Laatst online: 18-03 20:20
filipy23 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:25:
Ik zat net naar de topplayers in termen van winrate te kijken. Vond ik deze ongelooflijke statpadder.

[afbeelding]
Wist je dat nog niet? Dat is één van de redenen waarom hij altijd zo belachelijk gemaakt wordt.
Hij speelt ook bijna alleen maar TC's

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• dynosu

dynosu

Orly ?

Hami is gewoon een lulletje :)

zo goed is die niet.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Whuzz schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:25:
Ik ben zelf geen arty-fan, maar ben het gaan spelen om beter te leren hoe arty's werken, waar de beste arty-safe spots zitten en om een beter overzicht over de maps te ontwikkelen. Oh, en een beetje om mijn vriendin te pesten. Die vind arty het leukst en roept dan heel hard dat het heuswelecht moeluk is hoorrrrr :X

Is het moeilijk? Ja en nee. (just my 2 cents uiteraard) Het is niet moeilijk om met arty fatsoenlijk mee te komen. Elke noob kan een arty pakken en daarmee redelijk spelen, aardig wat damage doen, en de nodige kills scoren.
Het is wél relatief moeilijk om je team écht serieus te helpen als arty. Middelmatige arty spelers doen het vaak goed wanneer hun eigen team redelijk loopt. Maar als ze in een team terecht komen met een lemmingtrain zijn ze vaak snel dood. Je ziet ze dan meestal op de startpositie staan en als een gek "help!" pingen wanneer de nmy lights over de andere flank komen aanzetten. De beter speler zag dit natuurlijk al aankomen en is met zijn arty al verplaatst naar een positie die wellicht wat minder gunstig is, maar waar hij in elk geval niet meteen word afgeknalt.

Matige arty spelers scoren vaak een aantal hits, en wat kills, maar op de verkeerde plekken. Natuurlijk kun je die 5% HP heavy waarvan de engine al kapot is, 3 crew members dood en de gun damaged is als arty afknallen net vóór je 4 teamgenoten hem afmaken. Maar heeft dat nut? Kunnen die 4 teamgenoten dat niet al zelf af? Ze hebben al 95% HP er afgeschoten, die laatste 5% lukt te ook nog wel.
Dan zie je zo'n arty die kill maken, om vervolgens 30 seconden te reloaden terwijl op de andere flank één van zijn eigen heavies wordt afgemaakt door een paar heavies van de enemy... Had dan dáár die shell neergepleurd, aangezien dáár je team het nodig heeft.
andersom is ook heel frustrerend, een tank aanpingen met arty dat je gaat vuren, en net voor je schiet knallen ze hem af zonder te targetten, dag shell, hallo reload...

• skoozie
Mickroz schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:31:
[...]

andersom is ook heel frustrerend, een tank aanpingen met arty dat je gaat vuren, en net voor je schiet knallen ze hem af zonder te targetten, dag shell, hallo reload...
Ik geef je helemaal gelijk, maar er staat ook: "Requesting Fire at xxxx" soms zie ik arty ook wel eens dat doen, maar als ik geen andere targets heb dan knal ik er ook een shell heen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:51
[b][message=39965438,noline]
Ik had gisteren ook zo'n potje. Wij waren het oost-team op Erlenberg; ik stond in mijn eentje met mijn IS-4 de brug in het noorden te verdedigen. Er waren drie arties per team. Komt van hun team een IS-4, een T62A en nog wat grut de brug over. Ik schiet wat doe wat schade en ga snel arty safe staan (ten oosten van een huisje). Hun is-4, beschadigd, het de schrik goed te pakken en gaat bij datzelfde huisje staan, maar in het noorden, vol in arty range dus. Ik pingen als een gek voor arty. Roepen door de chat etcetera. Na een minuut is er nog niks gebeurd en komt hun T62A eens kijken. Gaat ten zuiden van het huisje staan maar durft ook niet het hoekje om omdat ik mijn loop op hem richt. Staat ondertussen ook vol in arty range. Ik weer pingen als een gek. Komen IS-4 en T62A eindelijk op het idee dat ze samen, mij zonder problemen dood kunnen maken. Ze komen van beide kanten het hoekje om, ik charge dus de T62A het hoekje om (zodat de Is-4 me niet kan raken) en die T62A rent met de staart tussen de benen weg. Ik draai me om en charge de IS-4 zodat ik weer arty safe sta (ten oosten van het huisje). Dit alles heeft zo'n drie minuten geduurd. Dan komt eindelijk een artillery in actie die wat schade gaat doen. Maar ja, het gevecht heeft mij ondertussen al ruim 1500 hp gekost, wat me later bijna het potje kost (Ik moest scouten omdat de rest idioten waren, ik kom man-o-a-mano te staan met een batchat met 1500 hp en full drum, maar ik overleef wonder boven wonder).

Anyways, gelukkig wel gewoonnen en ik werd wel beloond met een ace tanker en een patrol duty (op een IS-4 8)7 8)7 8)7 )

Babs out!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Mickroz schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:31:
[...]

True, true. Of de nóg ergere variant....
Je hebt die TD in het vizier... je shell is geload... je geeft aan dat je die TD gaat bestoken... wacht nog even 5 seconden tot je volledig bent ge-aimed... en terwijl je vinger de muisknop indrukt om die 800 damage uit te delen komt een friendly medium aangeraced om de enemy TD te facehuggen. (wat op zích al een dikke :') is)
Je shell raakt de medium, one-shot hem en meneer medium gaat volledig uit zijn plaat. :F

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

dynosu schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:16:
[...]

ook wel bekend als een fv215 183

dat schijnt WG ook neit erg te vinden.

en tis niet alsof alle artys dan ineens naar voren gaan, hun aim time is nog steeds kut en hun reload ook. Ik doe nu ook al TD modus met mijn arty.
Dan wil ik op mijn mediums en heavies een arty mode.

Schieten buiten arty mode zou onmogelijk gemaakt moeten worden zelfs vind ik.

"Oooh Jeroen!"

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Kaap schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:40:
[...]

Dan wil ik op mijn mediums en heavies een arty mode.

Schieten buiten arty mode zou onmogelijk gemaakt moeten worden zelfs vind ik.
En reloaden terwijl je rijd als Arty ook.

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

skoozie schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:34:
[...]

Ik geef je helemaal gelijk, maar er staat ook: "Requesting Fire at xxxx" soms zie ik arty ook wel eens dat doen, maar als ik geen andere targets heb dan knal ik er ook een shell heen.
Vroeger niet, en met arty staat er ook "Attacking xxxx", vind het nog steeds zwaar irritant dat ze dat veranderd hebben, en dat ze dat ook niet in hun tutorial hebben zitten.

maar ja, je moet roeien met de riemen die je hebt, en je bent zo goed als het team waarin je speelt.
dus vandaag heb ik 6 uit 17 op de teller staan...

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Whuzz schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:42:
[...]
En reloaden terwijl je rijd als Arty ook.
Historisch gezien zou dat inderdaad niet mogelijk moeten zijn.

"Oooh Jeroen!"

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Kaap schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:42:
[...]

Idd. En het zou mijns inziens één van de nerfs zijn die helpt om arty wat meer gebalanceerd te maken.

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Whuzz schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:40:
[...]

True, true. Of de nóg ergere variant....
Je hebt die TD in het vizier... je shell is geload... je geeft aan dat je die TD gaat bestoken... wacht nog even 5 seconden tot je volledig bent ge-aimed... en terwijl je vinger de muisknop indrukt om die 800 damage uit te delen komt een friendly medium aangeraced om de enemy TD te facehuggen. (wat op zích al een dikke :') is)
Je shell raakt de medium, one-shot hem en meneer medium gaat volledig uit zijn plaat. :F
Dat heb ik redelijk vaak meegemaakt. Ik mark mijn target en schiet. Is een longshot, dus is zo'n 2.5 seconden onderweg. Vervolgen rijd mijn target iets achteruit, kan gebeuren bij zo'n schot, en is het dus mis of splash met wat geluk. Gaat er een idioot van ons leuk op zijn oude plek staan, en wordt dus vol in zijn achterste geraakt..
Kaap schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:42:
[...]

Dat is alleen zo bij artillerie als de T57, met een open achterkant waar de crew staat. Artillerie als de M7 Priest zou wel gewoon rijdend kunnen herladen en zelfs schieten.

Daarnaast konden de meeste heavies en TDs (Zoals de Tiger I) historisch gezien niet eens rijdend schieten zonder hun eigen ophanging aan gort te schieten. Dat zou dan ook veranderd moeten worden.

[Voor 23% gewijzigd door ThomasG op 22-03-2013 11:46]

• ed31
Anderzijds: hoe irritant is het om in close combat te zijn en er ineens een arty denkt zich er mee te moeten bemoeien (zonder dat ie target) en je flinke damage oploopt door z'n splash.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

ed31 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:45:
Anderzijds: hoe irritant is het om in close combat te zijn en er ineens een arty denkt zich er mee te moeten bemoeien (zonder dat ie target) en je flinke damage oploopt door z'n splash.
Voor de HP nerf was het nog mooier. Ontdekte je een arty in je tank die dan toch al niet meer full hp was, schoot je hem, wastie nog niet dood. Schiet ie je alsnog af :')

Nee, ik roep al sinds beta dat arty een gezwel van dit spel is :+

"Oooh Jeroen!"

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ed31 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:45:
dat doe ik zoeizo niet, want die SU-8 wil nog wel eens niet zo accuraat zijn...

Ook leuk is als je scout naar de enemy arties rushed, en dan vervolgens dood gaat en de map vol pingt op enemy arty en zegt dat je noob arty bent, omdat je niet op hun arty schiet, niet wetende dat je dat niet haalt vaak met de SU-8.

• Sneezzer
Zo zie je maar weer. De VK2801 is nu echt een creditsputje geworden.... :'(

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Mickroz schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:51:
[...]

dat doe ik zoeizo niet, want die SU-8 wil nog wel eens niet zo accuraat zijn...

Ook leuk is als je scout naar de enemy arties rushed, en dan vervolgens dood gaat en de map vol pingt op enemy arty en zegt dat je noob arty bent, omdat je niet op hun arty schiet, niet wetende dat je dat niet haalt vaak met de SU-8.
Dat is dus één van de redenen dat ik Arty ben gaan spelen. Dan leer je de kracht, maar ook zwaktes kennen van arty. Zo begrijp ik nu dat ik niet meteen 300 meter hoef te rijden om even van een arty verlost te zijn. Een paar meter is vaak al genoeg om hem te dwingen opnieuw te aimen.
Teamgenoten verwachten vaak ook van een arty dat zodrá ze een target hebben gespot hun arty wel even een shell door zijn gunport kwakt. Ja, dat kán, als je de mazzel hebt (of het kon zien aankomen) en al op dat punt 100% ge-aimed bent, maar in de meeste gevallen moet arty toch even draaien, en dan wachten op de aim.

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

[afbeelding]
Wat een vieze noob is dat zeg.
Maar ik neem aan dat je dat al wist :P
Check die average damage, echt wtf?
Sneezzer schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:54:
[...]

Zo zie je maar weer. De VK2801 is nu echt een creditsputje geworden.... :'(
Ik neem aan dat je dit niet serieus meent?
Indien wel, wat verwacht je als je alleen met gold schiet?

• Sneezzer
Plato112 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:59:
[...]

Wat een vieze noob is dat zeg.
Maar ik neem aan dat je dat al wist :P
Check die average damage, echt wtf?

[...]

Ik neem aan dat je dit niet serieus meent?
Indien wel, wat verwacht je als je alleen met gold schiet?
Hmmm... eigenlijk wel, maar ik schiet niet eens met gold.
Potje van Coldzero is natuurlijk wel erg goed, zulke potjes haal ik normaal niet met de VK2801.

Sinds de 8.4 lukt het me 9 v/d 10x niet om uit de kosten te komen met deze tank.

Anoniem: 453025

Sinds kort weer met WOT begonnen, Diablo 3 gaat aan de kant.
Favo tanks nog steeds (Type 34, SU85, Slugger, S-51)
Waarschijnlijk omdat het goeie allrounders zijn. Vrij nauwkeurig en vrij mobiel
Ik maak echt geen winst met de Russische Heavies (Tier 6,7), dus die speel ik praktisch nooit.

Zoek nu een high tier line om voor te gaan, maar weet niet de welke.
Liefst in dezelfde playstyle als de Type34 (mobiel, nauwkeurig, degelijke pen. Armor wil ik opofferen ervoor)
Maar belangrijker is een tank die wat winst kan maken op high tier ipv enkel kosten (repair en shells zijn buitensporig vind ik op tier 6+)

Hebben jullie aanraders?
- Verder met Russische Medium line (T43)
- Chinese light line? (hoor ervan dat het TE paper armor is)
- Chinese medium line?
- UK medium?

- French heb ik enkel alles t.em. AMX 75 en German enkel tot aan de VK3006. Dus liever niet, want da's veel research en grind.
- Zit op 16k met chinese T34-1 nu

• Bean77

[afbeelding]
1,5 week geleden in een TC deze grapjas in een batchat met mijn foch weggeblazen. Hij werd gelijk helemaal gek, gelijk channel vol te schelden met noobs etc.
Ach gewoon lachwekkend deze gast.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Sneezzer
Anoniem: 453025 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:02:
Sinds kort weer met WOT begonnen, Diablo 3 gaat aan de kant.
Favo tanks nog steeds (Type 34, SU85, Slugger, S-51)
Waarschijnlijk omdat het goeie allrounders zijn. Vrij nauwkeurig en vrij mobiel
Ik maak echt geen winst met de Russische Heavies (Tier 6,7), dus die speel ik praktisch nooit.

Zoek nu een high tier line om voor te gaan, maar weet niet de welke.
Liefst in dezelfde playstyle als de Type34 (mobiel, nauwkeurig, degelijke pen. Armor wil ik opofferen ervoor)
Maar belangrijker is een tank die wat winst kan maken op high tier ipv enkel kosten (repair en shells zijn buitensporig vind ik op tier 6+)

Hebben jullie aanraders?
- Verder met Russische Medium line (T43)
- Chinese light line? (hoor ervan dat het TE paper armor is)
- Chinese medium line?
- UK medium?

- French heb ik enkel alles t.em. AMX 75 en German enkel tot aan de VK3006. Dus liever niet, want da's veel research en grind.
- Zit op 16k met chinese T34-1 nu
Hmmm de russische heavies zijn op t6/7 eigenlijk best rendabel om winst mee te maken maar je moet even door de kale versie heen tot je een betere engine/barrel hebt en een fatsoenlijke crew.

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Sneezzer schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:02:
[...]

Hmmm... eigenlijk wel, maar ik schiet niet eens met gold.
Potje van Coldzero is natuurlijk wel erg goed, zulke potjes haal ik normaal niet met de VK2801.

Sinds de 8.4 lukt het me 9 v/d 10x niet om uit de kosten te komen met deze tank.
Moet je maar eens aan Cold vragen hoeveel gold-shells hij er doorheen heeft gejast.
Dan wordt het denk ik een stuk duidelijker. Daarnaast kan ik wel winst maken op dat ding, ook met gold-ammo. Maar je moet niet gaan staan snipen en dan verwachten dat je winst maakt.
Tegenstanders die alleen staan flanken en rapen, dat is waar dat ding in uitblinkt. Dan doe je me toch een sloot damage in korte tijd :)

Zonder gold-ammo is er weinig aan deze tank, al heb ik het vroeger wel gedaan en toch ook winst gemaakt. Maar je invloed op de battle is dan minimaal en dit is gewoon een best moeilijke tank omdat je toch relatief langzaam bent qua acceleratie voor een light. Iedere fout kan je dood betekenen.

[Voor 7% gewijzigd door Plato112 op 22-03-2013 12:07]

Anoniem: 453025

Sneezzer schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:04:
[...]
Hmmm de russische heavies zijn op t6/7 eigenlijk best rendabel om winst mee te maken maar je moet even door de kale versie heen tot je een betere engine/barrel hebt en een fatsoenlijke crew.
mmm, zal wel aan m'n speelstijl liggen dan... m'n IS of KV3 (die was vroeger een tier lager dacht ik) zijn in elite status. Maar globaal gezien haal ik daar niet meer uit dan break-even op een avond. In't beste geval...

• warlord01
Anoniem: 453025 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:09:
[...]

mmm, zal wel aan m'n speelstijl liggen dan... m'n IS of KV3 (die was vroeger een tier lager dacht ik) zijn in elite status. Maar globaal gezien haal ik daar niet meer uit dan break-even op een avond. In't beste geval...
Dan doe je toch iets niet geheel juist zelfs zonder premium zijn dat de tanks om creds mee te verdienen. Uitgezonderd de premiumtanks. Zijn tanks die een klap kunnen krijgen en uitdelen ook bij de hogere tiers

• Bean77
Plato112 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:06:
[...]

Moet je maar eens aan Cold vragen hoeveel gold-shells hij er doorheen heeft gejast.
Dan wordt het denk ik een stuk duidelijker. Daarnaast kan ik wel winst maken op dat ding, ook met gold-ammo. Maar je moet niet gaan staan snipen en dan verwachten dat je winst maakt.
Tegenstanders die alleen staan flanken en rapen, dat is waar dat ding in uitblinkt. Dan doe je me toch een sloot damage in korte tijd :)

Zonder gold-ammo is er weinig aan deze tank, al heb ik het vroeger wel gedaan en toch ook winst gemaakt. Maar je invloed op de battle is dan minimaal en dit is gewoon een best moeilijke tank omdat je toch relatief langzaam bent qua acceleratie voor een light. Iedere fout kan je dood betekenen.
goldshells of niet, blijft een leuk resultaat. En wie schiet er tegenwoordig met credits voor goldshells niet met goldshells? Dat verschil merk je echt wel sinds die change.
Trouwens ik schiet erg vaak met goldshells, zelfs in randoms :o

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Credits voor goldshells is dan ook de meest absurde change die ze ooit doorgevoerd hebben. Voor de meeste tanks doet armor er gewoon niet meer toe...

"Oooh Jeroen!"

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Kaap schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:32:
Credits voor goldshells is dan ook de meest absurde change die ze ooit doorgevoerd hebben. Voor de meeste tanks doet armor er gewoon niet meer toe...
Yup, dit heb ik ook al vaak gezegd. Naar mijn idee worden voor de Duitse tanks hierdoor hard geraakt. Weer een idee dat geïmplementeerd wordt maar waar geen balancering op toegepast is. Alleen achteraf balancen is zo amateuristisch maar ja, zijn niet anders gewend.

Ikzelf schiet alleen maar met gold als ik aan het derpen ben met de M4, Pz4, SU-152 of VK2801. Op andere tanks heb ik er meestal 3 of 4 bij maar denk ik er nooit aan om ze te gebruiken.

• Slashx

Slashx

Welke Mod is dit? tav de winrate rechtsonder in beeld? Ik heb XVM stat maar dit komt niet tevoorschijn..

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee