Ja het is een stukje rust inbouwen. Zeker in het begin is het lastig. Als ik naar mezelf kijk hoe ik dit spel in het begin speelde en op wat voor niveau ik het nu speelde. Merk ik echt dat ik nu inderdaad echt veel rustiger speel. Maar ik pak wel altijd de momenten om de rush te maken. Ik probeer snel op de positie te komen( alleen met platoon als ik back up heb ) en dan me team laten bij trekken terwijl wij houden.
Maar op dat moment kan je even rustig de situatie opnemen waar staat iedereen en hoe verloopt de battle. Als jou kant gecleared is kan je dan altijd nog besluiten terug naar de cap te rijden en te defenden( wat ik eigenlijk 9/10x altijd doe ) Want als je wil winnen moet je hetzelf opknappen.
De standaard reactie bij een friendly base cap is altijd, QUICK CAP ENEMY BASE! terwijl dat dan eigenlijk al te laat is. Mijn doel is ze ook altijd al te stopppen(lang genoeg ) voordat ze uberhaupt op de cap kunnen rijden.
Dit is dan wel afhankelijk van de tank die je speelt daar ik merkte dat dit met mijn T32 toch niet zo heel goed af ging. Al had ik daarvoor mijn Lorriane gegrind die 2x zo snel ging waardoor ik me af en toe nog wel eens vergiste. Zeker als je encounter en normal battles door elkaar doet. Zit zoveel verschil in die captijden.
Bestaat er trouwens ook de mogelijkheid om alleen die mod te hebben waarop time to cap en aantal cappers vermeld staat? Speel op dit moment namelijk gewoon Vanilla?
@Nemean dat zijn inderdaad voor een beginnende speler nette stats. Als je een goede leermeester heb gaat het zowiezo wel een stuk makkelijker. Zo heb ik ook een vriend kennis laten maken met dit spel die vanaf tier 5 gewoon al met mijn niveau meekan. Terwijl ik daar zelf eerst 5k battles voor nodig had:)