Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 31 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:
  • 23.771 views

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-05 08:26
Hoe vaak wordt de eff van WMX geupdate? (XVM bedoel ik uiteraard)
Ik zie nu namelijk al een behoorlijke tijd 994 bij mij staan, terwijl ik volgens mij toch wel vooruit ben gegeaan...

[Voor 8% gewijzigd door Sneezzer op 20-03-2013 16:46]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:11
Ging laatst met iemand platoonen waarvan wij eigenlijk al wisten dat die niet echt heel erg goed was. Wij zeggen nog zo( ook siegfried ) rij nu niet gelijk die stad in ook al is er niets gespot er zal nog genoeg staan ( 1,5 min in de battle ) Rijdt als een idioot door en gaat daar tegen low tiers dood daar al zijn flanks open liggen. En dan ja die duitse tanks hebben toch veel armor? Dat was dus ook 1x en nooit meer haha.

Maar het kan ook overmoedigheid zijn, denken ik ben toch top tier die gasten sloop ik even en dan rijd je te ver door en ga je dood. Ik heb het ook wel eens dat ik dan te hard wil pushen en keihard gesloopt wordt.

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-05 14:40

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

jantje 2 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:24:
Ging laatst met iemand platoonen waarvan wij eigenlijk al wisten dat die niet echt heel erg goed was. Wij zeggen nog zo( ook siegfried ) rij nu niet gelijk die stad in ook al is er niets gespot er zal nog genoeg staan ( 1,5 min in de battle ) Rijdt als een idioot door en gaat daar tegen low tiers dood daar al zijn flanks open liggen. En dan ja die duitse tanks hebben toch veel armor? Dat was dus ook 1x en nooit meer haha.

Maar het kan ook overmoedigheid zijn, denken ik ben toch top tier die gasten sloop ik even en dan rijd je te ver door en ga je dood. Ik heb het ook wel eens dat ik dan te hard wil pushen en keihard gesloopt wordt.
Haha heel herkenbaar, ik ben op dit moment een oude maat van me beetje aan het trainen / leren spelen binnen World of Tanks. Hij kan werkelijk waar geen minuut stil zitten en dat heb ik ook gehad, toen ik met dit spel begon.. komt gewoon dat sommige mensen heel veel shooters hebben gespeeld en gewoon in 1 keer er in willen springen. Maar zo werkt het niet in WoT en dat heeft hij ook meerdere malen gemerkt. :+

Hij heeft er wel van geleerd though, gaat steeds beter..

En voor een beginner doet ie het nog niet slecht, eerlijk gezegd:
http://worldoftanks.eu/co...unts/509195480-Death_R0W/

[Voor 11% gewijzigd door Nemean op 20-03-2013 16:30]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-04 18:53
Sneezzer schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:20:
Hoe vaak wordt de eff van WMX geupdate?
Ik zie nu namelijk al een behoorlijke tijd 994 bij mij staan, terwijl ik volgens mij toch wel vooruit ben gegeaan...
Om je huidige efficiency / WN6 te bekijken kun je het beste een site als www.noobmeter.com of www.wotlabs.net gebruiken

XVM is een keer per week dacht ik.

Stichting Hobbyserver

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-05 22:32

Mickroz

Mickroz#2491

ja klopt XVM is 1 keer per week.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dit vind ik nou een leuke actie:

http://worldoftanks.eu/ne...ry-birthday-card-contest/

Precies op mijn verjaardag, kan niet beter. :Y

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 23:44
Hmmm, EU2 server staat gewoon in Amsterdam. Ben benieuwd wat de ping zal zijn vanavond.

Babs out!

• Sneezzer
Mickroz schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:28:
ja klopt XVM is 1 keer per week.
Moet ik hier nog iets voor doen?

Volgens noobmeter zit ik nu op de 997 (eens zien of ik snel naar de 4 cijfers kan komen).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

themaxter schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:42:
[...]

Ik zie nog een aanvulling op Optie 1, maar dat is ook afhankelijk van je tank:
De lemmingtrain niet volgen, maar voorop gaan :)
Klinkt misschien vreemd, maar is (soms) best een goede optie. Wat je namelijk meestal ziet met die lemmingtrain is dat bij de eerste de beste rode stip/enemy de complete trein stopt. Als je zelf echter de lemmingtrain gaat leiden en aggressief speelt, wil de rest van de lemmingtrain nog wel is mee doorrijden of iig schieten op de tank die zich met jouw bezig gaat houden.
Maar het ligt echt aan je tank, map etc of dit gaat...
En aan de lemmingtrain...

Ik ben iemand die altijd gelijk aan begin gaat rijden (mede om kans op friendly fire te minimalizeren :X ), dus heb vaak dat er een lemmingtrain achter me rijdt. Leuk en wel, maar bijv in Malinovka gebeurt steeds dat zodra een rode stip verschijnt iedereen stopt om daarop te schieten ipv door te rijden naar de top. Als je dat dan wel doet sta je in je eentje tegenover alles van de tegenstander wat wel bovenop de heuvel staat. Als de tegenstander even kansloos is valt dat mee, maar het aantal keer dat ik daar in m'n eentje tegenover vijf vijanden gestaan heb is mij iets te hoog.

* dion_b gaat tegenwoordig soms zelfs naar andere flank als hij ziet dat hij een trein achter zich aan heeft

Soittakaa Paranoid!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:56

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Haha al die serieuze discussies hier, kom ik aanzetten met dit :P :
Performance Rating: 1,093 (Bad)
Efficiency Rating: 658 (Below average)
WN6 Rating: 396 (Bad)
WN7 Rating: 487 (Bad)
Battles: 761
Win Rate: 48.9%
Average damage: 156
Average experience: 178

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

dion_b schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:54:
[...]

* dion_b gaat tegenwoordig soms zelfs naar andere flank als hij ziet dat hij een trein achter zich aan heeft
Ook al gehad.. toen ik mijn E-75 nog had, ging de andere E-75 continue achter me reet aan omdat hij vond dat 2 E-75s samen moesten werken. 8)7
Ircghost schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:55:
Haha al die serieuze discussies hier, kom ik aanzetten met dit :P :
Performance Rating: 1,093 (Bad)
Efficiency Rating: 658 (Below average)
WN6 Rating: 396 (Bad)
WN7 Rating: 487 (Bad)
Battles: 761
Win Rate: 48.9%
Average damage: 156
Average experience: 178
Raad je aan lekker te gaan platonen met mensen van GoT en voor je het weet zitten die stats boven de 1000 ;-). Je hebt nog weinig battles gedaan en neem aan dat je minder ervaring hebt in dit spel dan de meeste die hier zitten. :Y

[Voor 44% gewijzigd door Nemean op 20-03-2013 16:56]

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-04 15:55
Ja platoonen met mensen van GoT lijkt me ook wel wat :) Is het TS channel eigenlijk voor iedere tweaker die WoT speelt beschikbaar of alleen als je je aangemeld hebt voor GOT/GOT2?

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Mr_Size schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 17:05:
Ja platoonen met mensen van GoT lijkt me ook wel wat :) Is het TS channel eigenlijk voor iedere tweaker die WoT speelt beschikbaar of alleen als je je aangemeld hebt voor GOT/GOT2?
Ik spreek namens een buitenstaander dus van mij moet je het niet aan gaan nemen (ik heb wel in GoT gezeten), maar voor zo ver ik het weet ben je altijd welkom om daar met de GoTters te spelen. Ashrah, Dynosu en andere GoTters kunnen je daar meer over vertellen. Ik raad je sowieso aan om in-game te zoeken naar het 'Gathering of Tanks channel' en daar te 'roepen' om een platoon, dan komt het meestal wel goed. ;).

Daarnaast zijn er ook altijd ervaren spelers die er voor open staan om met nieuwe spelers te platonen, ik raad je dan ook gelijk aan om mee te kijken hoe ze spelen en daar wat van op te pikken. :Y

• Mr_Size
Nemean schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 17:12:
[...]

Ik spreek namens een buitenstaander dus van mij moet je het niet aan gaan nemen (ik heb wel in GoT gezeten), maar voor zo ver ik het weet ben je altijd welkom om daar met de GoTters te spelen. Ashrah, Dynosu en andere GoTters kunnen je daar meer over vertellen. Ik raad je sowieso aan om in-game te zoeken naar het 'Gathering of Tanks channel' en daar te 'roepen' om een platoon, dan komt het meestal wel goed. ;).

Daarnaast zijn er ook altijd ervaren spelers die er voor open staan om met nieuwe spelers te platonen, ik raad je dan ook gelijk aan om mee te kijken hoe ze spelen en daar wat van op te pikken. :Y
Ok, ik zal eens kijken :)

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-04 07:22

dynosu

Orly ?

Mr_Size schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 17:05:
TS channels zijn voor iedereen. Als je ingame in het gathering of tanks kanaal zit kan je vragen voor rechten op ts en dan kan je een aantal kanalen in. Uiteraard zijn de CW/TC channels wel afgeschermd, maar verder mag je gebruik maken van de TS :)

• Mr_Size
dynosu schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 17:19:
TS channels zijn voor iedereen. Als je ingame in het gathering of tanks kanaal zit kan je vragen voor rechten op ts en dan kan je een aantal kanalen in. Uiteraard zijn de CW/TC channels wel afgeschermd, maar verder mag je gebruik maken van de TS :)
nice! :) Hoewel ik tot nu toe een beetje genegeerd wordt op het channel, maar goed :+

Zojuist de JagdPnZIV aangeschaft, m'n eerste T6 tank :D

[Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 20-03-2013 17:43]

• dynosu

dynosu

Orly ?

hehe, tis vaak druk op het chan of mensen zijn druk aan het spelen. en een aantal zit nog op werk :)

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Sneezzer schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:48:
[...]

Moet ik hier nog iets voor doen?

Volgens noobmeter zit ik nu op de 997 (eens zien of ik snel naar de 4 cijfers kan komen).
nee gaat allemaal automatisch, hoef je verder niets voor te doen.
Nemean schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 17:12:
[...]

zoiezo meekijken met betere spelers is een aanrader, veel goede spelers streamen ook naar twitch.tv , als je daar op WoT zoekt kom je er wel een paar tegen, en kyozu/psychoclown streamt ook af en toe op twitch.

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Mr_Size schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 17:40:
Zojuist de JagdPnZIV aangeschaft, m'n eerste T6 tank :D
En je gaat het je beklagen, zeker als dat je eerste T6 is.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-03 22:33
Mickroz schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 17:47:
[...]

nee gaat allemaal automatisch, hoef je verder niets voor te doen.

[...]

zoiezo meekijken met betere spelers is een aanrader, veel goede spelers streamen ook naar twitch.tv , als je daar op WoT zoekt kom je er wel een paar tegen, en kyozu/psychoclown streamt ook af en toe op twitch.
Quickbaby is wel een aanrader :)
Zelf zal ik vrijdagavond weer lekker streamen!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:36
oh kyozu als je een TC streamt minimaal 5 minuten delay instellen anders krijg je ruzie ;)

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-04 18:10

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
jantje 2 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:24:

Daarom ligt mijn efficiency ook aardig hoger met de churchill/Blackprince tanks dan met andere veel snellere tanks....kon niet snel rushen door de snelheid.. O-)

Star Citizen referralcode

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
wsLy schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:13:
Ik heb daarstraks een AMX 50 120 gezien... 18k battles, 46% winratio, 860 WN6 rating.. die gast heeft 0 schoten gevuurd en is gewoon op Siegfried Line het stadje ingereden en doodgegaan zonder ook maar iets te doen... Fijn als je zo een top tier hebt. Dat verziekt gewoon je hele battle..

Maar ik vraag mij af waarom mensen na zoveel battles nog niet doorhebben hoe dit spel werkt? Dat ze gewoon de basics niet eens onder de knie hebben, hiermee bedoel ik dan onder andere cover zoeken en niet als een kip zonder kop een stadje inrijden terwijl daar 5 vijanden gespot zijn -,-
dure scout :X

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

psychoclown schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 17:57:
[...]

Quickbaby is wel een aanrader :)
Zelf zal ik vrijdagavond weer lekker streamen!
QuickyBaby bedoel je ;) heb jij trouwens ook dat je following channels niet laden?
moet elke keer alles handmatig zoeken :(

• psychoclown
Ahja dat bedoelde ik :P
Als je klikt op je channel dat je followed bedoel je? Nooit echt op gelet maar zal ik eens doen ;)

• TRX
Kojoottii schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 18:14:
oh kyozu als je een TC streamt minimaal 5 minuten delay instellen anders krijg je ruzie ;)
gaan er anders mensen zich bemoeien met het spel ofzo :?

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

psychoclown schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 18:43:
Ahja dat bedoelde ik :P
Als je klikt op je channel dat je followed bedoel je? Nooit echt op gelet maar zal ik eens doen ;)
deze zeg maar http://www.twitch.tv/directory/following

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:11
ShockWave schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 18:31:
[...]

Daarom ligt mijn efficiency ook aardig hoger met de churchill/Blackprince tanks dan met andere veel snellere tanks....kon niet snel rushen door de snelheid.. O-)
Ja het is een stukje rust inbouwen. Zeker in het begin is het lastig. Als ik naar mezelf kijk hoe ik dit spel in het begin speelde en op wat voor niveau ik het nu speelde. Merk ik echt dat ik nu inderdaad echt veel rustiger speel. Maar ik pak wel altijd de momenten om de rush te maken. Ik probeer snel op de positie te komen( alleen met platoon als ik back up heb ) en dan me team laten bij trekken terwijl wij houden.

Maar op dat moment kan je even rustig de situatie opnemen waar staat iedereen en hoe verloopt de battle. Als jou kant gecleared is kan je dan altijd nog besluiten terug naar de cap te rijden en te defenden( wat ik eigenlijk 9/10x altijd doe ) Want als je wil winnen moet je hetzelf opknappen.

De standaard reactie bij een friendly base cap is altijd, QUICK CAP ENEMY BASE! terwijl dat dan eigenlijk al te laat is. Mijn doel is ze ook altijd al te stopppen(lang genoeg ) voordat ze uberhaupt op de cap kunnen rijden.

Dit is dan wel afhankelijk van de tank die je speelt daar ik merkte dat dit met mijn T32 toch niet zo heel goed af ging. Al had ik daarvoor mijn Lorriane gegrind die 2x zo snel ging waardoor ik me af en toe nog wel eens vergiste. Zeker als je encounter en normal battles door elkaar doet. Zit zoveel verschil in die captijden.

Bestaat er trouwens ook de mogelijkheid om alleen die mod te hebben waarop time to cap en aantal cappers vermeld staat? Speel op dit moment namelijk gewoon Vanilla?

@Nemean dat zijn inderdaad voor een beginnende speler nette stats. Als je een goede leermeester heb gaat het zowiezo wel een stuk makkelijker. Zo heb ik ook een vriend kennis laten maken met dit spel die vanaf tier 5 gewoon al met mijn niveau meekan. Terwijl ik daar zelf eerst 5k battles voor nodig had:)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Vraag me af hoe het gaat met tankcompany's op 2 servers...is daar al wat over bekend....sommige op server 1 en sommige op server 2???
Mijn WoT doet het trouwens niet..heb geupdate maar als ik in wil loggen dan zegt hij client moet worden geupdate......zal wel weer aan een mod liggen...pfffff

• psychoclown
TRX schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 18:50:
[...]

Ik gok dat dat de policy is van PTS waar ik sinds een dag in zit :)
Maar goed daarentegen stream ik toch niet zomaar iemand anders zijn TC.
Ik zie daar wel een stream tussen maar ik denk dat die knop enkel de channels laat zien die je volgt die op dat moment online zijn (die streamster is op dit moment ook live namelijk) :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:18

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

psychoclown schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:08:
[...]

Tja wat dat betreft zit je in PTS wel in een apart wereldje. PTS TC's, PTS platoons, PTS ESL. We zullen een stuk minder Kyozu gaan zien verwacht ik :/

Ik had verwacht dat je naar een clan wars clan zou gaan ;)

"Oooh Jeroen!"

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

[...]

Ik zie daar wel een stream tussen maar ik denk dat die knop enkel de channels laat zien die je volgt die op dat moment online zijn (die streamster is op dit moment ook live namelijk) :)
ahh dat zou een boel verklaren idd, tnx 4 checking.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

jantje 2 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 18:57:
[...]
@Nemean dat zijn inderdaad voor een beginnende speler nette stats. Als je een goede leermeester heb gaat het zowiezo wel een stuk makkelijker. Zo heb ik ook een vriend kennis laten maken met dit spel die vanaf tier 5 gewoon al met mijn niveau meekan. Terwijl ik daar zelf eerst 5k battles voor nodig had:)
Denk dat Killerlicious en Ik, Death_R0W redelijk goed kunnen gaan helpen. Dus daar maak ik me zeker niet druk om ;).

• psychoclown
Kaap schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:19:
[...]

Tja wat dat betreft zit je in PTS wel in een apart wereldje. PTS TC's, kyozu TC's, PTS platoons, kyozu platoons, PTS ESL WG Tournaments, kyozu ESL. We zullen een stuk iets minder Kyozu gaan zien verwacht ik :/

Ik had verwacht dat je naar een clan wars clan zou gaan ;)
Fixed that for you ;)
PTS is weer terug in CW en de nieuwe stijl bevalt me wel.
Mickroz schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:22:
[...]

ahh dat zou een boel verklaren idd, tnx 4 checking.
You're welcome ;)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik ga er vanuit dat PTS members voorrang zullen afdwingen in je TC's. En die gaan echt niet zo snel met allerlei vreemden spelen.
psychoclown schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:26:
Voor zolang het duurt... Ik acht sinds de zomer van 2011 PTS allang niet meer tot de clan wars clans ala SBP, 1PAD etc etc.

[Voor 31% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-03-2013 19:38]

"Oooh Jeroen!"

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Tier I blijft leuk..
Victory!
Map: Province
Date: woensdag 20 maart 2013 20:25:50
Vehicle: T1 Cunningham
Exp: 4.942 (x2) + Credits: 19.867
Achievements: : Top Gun, Patrol Duty

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 14:00

Plato112

Da is toch nie normaal!

Nemean schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:30:
[...]

Wie niet waagt wie niet wint..

Ik wou ander halve maand naar PTS toe gaan omdat ik dacht dat ik tijd zat zou hebben (niet dus) :+. Maar weet dat OMNI nog mensen zoekt btw. Veel gepraat met Laughter, goeie gozer en een top speler.. altijd blij als ie in mijn team komt :Y.
Dat OMNI nog mensen zoekt had ik inderdaad al gezien. Afgelopen week toevallig in een TC van the_flash gezeten. Toen hadden ze nog maar iets van 61 man in hun clan zitten.

Speed limits are like herpes.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Plato112 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:41:
[...]

Dat OMNI nog mensen zoekt had ik inderdaad al gezien. Afgelopen week toevallig in een TC van the_flash gezeten. Toen hadden ze nog maar iets van 61 man in hun clan zitten.
Mja zie het ook inderdaad, ging al niet erg lekker met Mummy ook volgens mij.. vond MUMMY toch ook leuker klinken dan OMNI btw :+.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

WTF moest vandaag een kleine update downloaden en de FPS is gelijk verschikkelijk, kan er weinig over vinden, iemand een idee? 8.4 #393 is 't nu qua versie

• filipy23
[...]

Nice! Hou dan het laatste plekkie even voor mij over. Ik ben uitgenodigd, maar heb nog geen tijd gehad om de procedure te doorlopen.

Babs out!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

omg, ben ik net lekker bezig op Karelia met mn Type, wil ik een JP2 van de zijkant pakken, knikker ik tussen 2 rotsen op A8, kom ik er niet meer uit lol, had wel die JP2 te pakken, maar kon verders niets meer...
Potje ook verloren omdat een KV3 full health niet wilde peakaboo doen tegen de laatste Ferdi, heeft daar 2 minuten gestaan, zonder te schieten, hij hoefde maar 1 schot te lossen zodat die ferdi schoot, en ze hem daarna klem konden rijden... naja geloof vanavond 62% winst ofzo, dus ging wel lekker.

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
filipy23 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:40:
Hmmm, EU2 server staat gewoon in Amsterdam. Ben benieuwd wat de ping zal zijn vanavond.

Babs out!
EU1 60-80, ongeveer wat ik gewend ben, misschien iets lager (60k users).
EU2 30-50, gebaseerd op een handvol battles bij pakweg 30k users.

60-80 is wat mij betreft al heel goed speelbaar, voorlopig merk ik het nog niet echt, maar dat kan ook komen doordat ik alleen maar met de KV-4 heb gespeeld...

• Kojoottii
TRX schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 18:50:
[...]

Neu, meer dat het is gebeurt dat onze arties en tanks geblindshot werden in een TC waar iemand zonder delay aan het streamen was :)

• Kojoottii
Kaap schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:36:
[...]

Ik ga er vanuit dat PTS members voorrang zullen afdwingen in je TC's. En die gaan echt niet zo snel met allerlei vreemden spelen.

[...]

Voor zolang het duurt... Ik acht sinds de zomer van 2011 PTS allang niet meer tot de clan wars clans ala SBP, 1PAD etc etc.
Nee hoor als jij een TC bouwt met vreemden die goed genoeg spelen zullen genoeg PTS lui willen joinen en in de queue willen wachten. Mijn ervaring is wel dat zodra er meer vreemden zijn, de winkans ook daalt en dus ook minder PTS in de queue zitten uiteindelijk, maar ze gaan zich echt niet bemoeien hoe jij je TC wil spelen. Daar is iedereen vrij duidelijk over, dan begin je lekker je eigen TC.

Tja wat defineer je als CW clan, PTS had het prima voor elkaar daar. Zeer goed goud income voor het spelen van 1 defense elke avond voor maanden aan een stuk, rest lekker TC' en, afentoe iemand die tevergeefs probeert je aan te vallen :) Sorry maar dat is gewoon wat CW betreft het beste wat er te behalen is.

Tuurlijk is het wel leuk om veel wars te spelen, maar of de hoeveelheid battles die je speelt bepaalt hoe goed je bent in cw.... nope.

Maar ik vind het wel leuk zoveel CW's, prima vervanging voor TC'S

[Voor 5% gewijzigd door Kojoottii op 21-03-2013 00:25]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Kojoottii schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 00:09:
[...]
Nee hoor als jij een TC bouwt met vreemden die goed genoeg spelen zullen genoeg PTS lui willen joinen en in de queue willen wachten. Mijn ervaring is wel dat zodra er meer vreemden zijn, de winkans ook daalt en dus ook minder PTS in de queue zitten uiteindelijk, maar ze gaan zich echt niet bemoeien hoe jij je TC wil spelen.
Goed genoeg spelen of goed genoeg spelen naar die PTS spelers hun standaarden kan een wereld van verschil zijn...
[...]
Tja wat defineer je als CW clan,
Mainland Europe based clans, clans uit de alliances die al 2 jaar lang dag in dag uit aan het matten zijn. Ik hoef jou echt niet uit te leggen op welke clans ik doel. Dat er betere clans zijn door de individuele skills van spelers, dat zal best.
[...]
PTS had het prima voor elkaar daar. Zeer goed goud income voor het spelen van 1 defense elke avond voor maanden aan een stuk, rest lekker TC' en, afentoe iemand die tevergeefs probeert je aan te vallen :) Sorry maar dat is gewoon wat CW betreft het beste wat er te behalen is.
Dat is gewoon op je luie reet gold zitten farmen. Mijn inziens ook waarom ik allang geen hoge pet meer op heb van PTS. Niet persoonlijk op jou Coyotee, je bent een beste vent ;)

"Oooh Jeroen!"

• TRX
[...]

beide logisch :Y

waarom overgestapt naar PTS? meer uitdaging?
Nemean schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:25:
[...]

Denk dat Killerlicious en Ik, Death_R0W redelijk goed kunnen gaan helpen. Dus daar maak ik me zeker niet druk om ;).

[afbeelding]

[afbeelding]
noobs! :+
Ilikebananas schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:43:
[...]

EU1 60-80, ongeveer wat ik gewend ben, misschien iets lager (60k users).
EU2 30-50, gebaseerd op een handvol battles bij pakweg 30k users.

60-80 is wat mij betreft al heel goed speelbaar, voorlopig merk ik het nog niet echt, maar dat kan ook komen doordat ik alleen maar met de KV-4 heb gespeeld...
ik had gister op eu1 150k spelers en geen lag
eu2 tijdje geprobeerd met 50k spelers en veel lag :F
Kojoottii schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:59:
[...]

Neu, meer dat het is gebeurt dat onze arties en tanks geblindshot werden in een TC waar iemand zonder delay aan het streamen was :)
oeps :o

zoiets wil je in cw al helemaal niet gebeuren :X

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:46
psychoclown schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:26:
[...]

Fixed that for you ;)

[...]

You're welcome ;)
Gratz! Yarrrr :P

If you at first don't succeed. Try sudo. MCSA 2016

• filipy23
TRX schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 07:28:
[...]
waarom overgestapt naar PTS? meer uitdaging?
Kyozu en ik hebben tot vorige week beide in HARD gezeten. Mijn mening van HARD was dat het niveau de afgelopen maanden dramatisch gedaald is. Toen ik net bij HARD kwam (vanuit HARDS) liep HARD als een trein (mede omdat er veel goede lui vanuit HARDS bijmoesten). Echter, beetje bij beetje werden de goede spelers minder actief en kwamen er wat meer slechtere spelers bij. Daar kwam ook nog eens bij dat er een aantal uitstekende commanders weggegaan waren en de nieuwe commanders absoluut slecht waren. Elke pot die ik daarmee van hen speelden zaten vol met tactische fouten, en als we daardoor verloren werd dat lekker op de spelers afgeschoven. Ik kan je vertellen, dan ben je het snel zat.

Babs out!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Ach het luisteren en opvolgen van commands was/is vooral een probleem van de laatste tijd.....
Command: 2 tanks retour voor defense en 5 tanks aanvallen...wat gebeurd er.....5 tanks defense, 1 aanvallen en 1tje die doet????????

ik zit momenteel ff tussen wal en schip wat te doen........

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-04 22:26
Ik ben benieuwd of er mensen met geluid mods spelen, zelf gebruikte ik AGQJ sound mod die super werkte alleen nu niet meer met 8.4

Nu gebruik ik een combinatie van HR sound mod en gnomefather engine sound mod.. en ik moet zeggen dat het spel echt 100x leuker is op deze manier!.. guns klinken vele malen beter en ook veel meer verschil tussen de verschillende tanks.. en de motoren zijn al helemaal super.. want dat eentonige diesel geratel van alle tanks! want ze klinken standaard allemaal het zelfde is echt saai..

de sound mods geven dit spel veel meer diepgang en plezier :) dus ik ben benieuwd wie ook mods gebruikt eigenlijk..

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Gebruik zelf de Gnomefather gunsoundmod.
Deze gaf na update gister problemen, game bleef om update zeuren en werd continue naar de launcher geleid welke aangaf dat de game up to date was.
Heb toen de orginele sound? audio en scriptsmap weer gepakt en deze even in een loze map gedumpt.
Hierna weer even de 1.44 soundmod eroverheen en alles weer teruggeplaatst in de res_mods map.
Game deed het hierna weer zoals bedoeld.
Kaap schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:49:
[...]

Ik maak wel een plekje voor je vrij bij GoT ;)

/kick Dynosu
hmmmmmmmm tnx maar kom dan niet alleen.... ;)
En dan eindelijk eens in GoT en niet in GoT2..... :+

[Voor 24% gewijzigd door ShockWave op 21-03-2013 16:00. Reden: sjees nog niet wakker ofzo, wat een typo's]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

ShockWave schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:41:
ik zit momenteel ff tussen wal en schip wat te doen........
Ik maak wel een plekje voor je vrij bij GoT ;)

/kick Dynosu

[Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-03-2013 09:50]

"Oooh Jeroen!"

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
haha, het is jammer dat tweakers.net geen I like button heeft :)

Speelt padel!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik heb in het verleden weleens sound mods gebruikt. Maar raakte altijd beetje ontregeld omdat ik bepaalde geluid gewend ben en hierop reageer. Wellicht binnenkort toch weer eens proberen want geluid gaat er niet op vooruit in de patches.

Had ik eindelijk de 15cm gun hadden ze het toffe geluid ervanaf gehaald ... zo jammer :(

• wsLy
Gisteren weer een redelijke CW avond gehad.
Op één provincie helaas de eerste battle verloren door een verkeerd begrepen commando.. shit happens.

Op de andere provincie tot de finale gekomen, wederom een divisie van 1pad uitgeschakeld :P ditmaal 1PADQ hehe. In de finale gewoon outclassed door MARS die tevens met een zeer interessante en gedurfde setup kwamen waar je niet veel tegen kon beginnen met onze setup.

Stichting Hobbyserver

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:03
Vandaag voor de verandering een noob-platoon die het potje uitstekend uitspeelt :D Op south coast wordt eerst binnen een minuut het 55%+ platoontje neergeknald (met gescheld op het team dat het toch noobs zijn.....) terwijl een patton (43%) samen met arty-support zo'n zelfde platoon van de vijand aan het tegen houden is op het strand. Na een tijdje staat het nog iets van 5-5 waarbij bij de patton nog steeds die 3 tegen houdt. Op dat moment komt er een amx50-120 (ook 43%) die van de zijkant van die 3 het strand op rijdt, de 2 die daar al aardig damaged waren met zijn eerste schoten kapot maakt waarna de patton gelijk er overheen komt en ze samen de 3e ook afmaken.

Daarna was er weinig meer over en werden de overige 2 ook snel afgemaakt. Op zo'n moment is het jammer dat dat 'super' platoontje waarschijnlijk al lang weer in een andere battle zit want die hadden hier wel wat van kunnen leren :+

[removed]

• Jip99
dynosu schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:01:
Ik heb in het verleden weleens sound mods gebruikt. Maar raakte altijd beetje ontregeld omdat ik bepaalde geluid gewend ben en hierop reageer. Wellicht binnenkort toch weer eens proberen want geluid gaat er niet op vooruit in de patches.

Had ik eindelijk de 15cm gun hadden ze het toffe geluid ervanaf gehaald ... zo jammer :(
ik vindt de standaard geluiden in het spel echt heel erg saai, motoren klinken allemaal het zelfde.. of je nou in een pz3 rijdt of met een Tiger of een kv-3 het is allemaal pruttel en ratel..

en de geluiden van de kanonnen zijn ook redelijk matig tot je bij de grotere formaten komt.. 85+ mm zeg maar..

en nu met de mods is het een mooie hutspot van verschillende diesels en benzine motoren.. en een bounce klinkt ook als een bounce.. DONK! of TING!.. :) ik heb ook radio chatter er tussendoor.. ook wat extra dynamiek..

• dynosu

dynosu

Orly ?

Aanraders voor sound mods? :)

radio chatter zou ik niet willen tho. Dat zou ik vervelend vinden.

• Jip99
dynosu schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:20:
Aanraders voor sound mods? :)

radio chatter zou ik niet willen tho. Dat zou ik vervelend vinden.
ik gebruik Gnomefathers engine sound mod.. (AGQJ is beter maar nog niet 8.4 compatible)
en voor wapens gebruik ik HR gun sound mod 1.5.. beide werken goed met elkaar..

Wat betreft die radio chatter.. het is om de zoveel minuten.... en dan hoor je een beetje gekraak van een boordradio en gemompel in de achtergrond.. is wel geinig als je ergens op de wacht staat... dan waan je je echt op een slagveld :P hahaha

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik zal vanavond weleens kijken :) Dank voor de tips

• Jip99
dynosu schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:38:
Ik zal vanavond weleens kijken :) Dank voor de tips
enige dingetje met gnomefather mod is dat hij de volumes nog niet helemaal in orde heeft.. maar hij is er mee bezig.. vooral bij de sherman die ik heb is de motor wat zacht :) maar de russiche en duitse tanks sound very nice!

en het is een tussen oplossing totdat AGQJ weer eens werkt voor 8.4 want dat is een totaal pakketje wat echt top werkt.

maar alles is beter dan het standaard!

[Voor 10% gewijzigd door Jip99 op 21-03-2013 10:46]

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

ik gebruik alleen de HR gun mod, en de metal gear solid sixth sense.
HR mod 1.5 alweer ja? vanmiddag ff updaten.

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-05 22:38
Bedankt, ik gebruikte al de HR gun mod. De gnomefather engine sound mod maakt dat het allemaal nog wat leuker klinkt. :)

WoT/WoWs name: Onarf

• Joindry
  • Laatst online: 09:37

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

HR1.5 ook eens opgooien, de vorige werkte ook bij mij niet goed meer na 8.4 update, ik vloog ook continu terug naar het "update app scherm" Vond vooral de artytracers en DING geluiden een toevoeging.

Wat ze nu nog moeten toevoegen, vind ik, is meer destrcuction, maarja daarvoor zullen ze van engine moeten wisselen. Dus dat zullen ze wel niet doen. Ik wil meer soorten van vernietigde huizen, putten in de grond na een artyshell, brandende bomen na een HE shell.
Maar eigenlijk vooral damage van artyshells. Een 21cm artyshell die in de woestijn ontploft maakt normaalgezien een put groot genoeg een maus in kwijt te kunnen. Zou ook tactisch een grote verandering meebrengen, arty maakt hulldownposities voor heavytanks... Nu heb je een zwart plekje op de grond...
Zelfs een andere tank mag wel wat zwart worden na een artyshell op zijn dak te krijgen. Of nadat hi in branf heeft gestaan.

[Voor 10% gewijzigd door Joindry op 21-03-2013 11:12]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
HR gunsoundmod 1.5 alweer zit nog op 1.41......
Joindry schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:11:
HR1.5 ook eens opgooien, de vorige werkte ook bij mij niet goed meer na 8.4 update, ik vloog ook continu terug naar het "update app scherm" Vond vooral de artytracers en DING geluiden een toevoeging.
Zie mijn vorige post en hoe ik dat gefixt had... ;)
Miste alleen sommige geluiden dus update maar eens doen.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Is een skillbasedfilter. Ik wil niet meer met mensen spelen die gewoon niet goed genoeg zijn.

Ik ben het zo beu om telkens met moeite mijn dubbels te maken omdat anderen in mijn team er niks van bakken. Dat je niet de beste schutter bent etc etc, das niet erg, maar de gigantische hoeveelheid idioten die geen enkel besef hebben van tactics, die denken in een soort Call of Duty bezig te zijn.

Tis de laatste weken zo erg, na 2 of 3 pogingen log ik gewoon weer uit, ben er zo klaar mee :P Mijn E50M zit momenteel op 16/17 battles played en 13% winrate :+

Ik zie mezelf binnenkort als het niet beter wordt mijn account lekker van de hand doen ;)

"Oooh Jeroen!"

• Joindry

Joindry

Gisteren trouwens nog eens Ensk moeten spelen, die map is zo kapot nu, ik begrijp niet dat ze die niet snel fixen of tot dan offline halen.
zwevende tanks, gescheurde grond, kapotgeschoten treinmodules die gewoon grijs worden... doet het spel echt geen eer aan.

En die acount van de hand doen hebbik ook al aan gedacht recentelijk. Maar door gebrek aan alternatieve tijdsverdrijf toch maar van afgezien. Ben wel benieuwd naar wat die zou kunnen opbrengen eigenlijk mijn account :)

[Voor 29% gewijzigd door Joindry op 21-03-2013 11:23]

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-05 13:57
Klinkt alsof jij nog wat oude mods geinstalleerd hebt :P dat zorgt op ensk namelijk voor wat problemen. Met de goede mods heb je hier namelijk geen last van.

• Joindry

Joindry

Ik heb enkel Dynozu's mod eropstaan atm en een antigloommod daar nog bij.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Had ik idd ook, als je oude farplane mod gebruikt bijvoorbeeld dan krijg je dit

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Joindry schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:24:
Ik heb enkel Dynozu's mod eropstaan atm en een antigloommod daar nog bij.
dynosu schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:25:
Had ik idd ook, als je oude farplane mod gebruikt bijvoorbeeld dan krijg je dit
Meen dat die Antigloommod deels gebouwd is op die Farplane mod. Zou dus hoogstwaarschijnlijk de boosdoener kunnen zijn.

"Oooh Jeroen!"

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gooi de res mods map leeg en installeer die mod opnieuw. Je gebruikt nog een oude versie van mijn mod pack, eerst 0.8.4 versie zat een fout in de spaces map. Die is er later uitgehaald.

• Kojoottii
Kaap schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 06:39:
[...]

Mainland Europe based clans, clans uit de alliances die al 2 jaar lang dag in dag uit aan het matten zijn. Ik hoef jou echt niet uit te leggen op welke clans ik doel. Dat er betere clans zijn door de individuele skills van spelers, dat zal best.

[...]

Dat is gewoon op je luie reet gold zitten farmen. Mijn inziens ook waarom ik allang geen hoge pet meer op heb van PTS. Niet persoonlijk op jou Coyotee, je bent een beste vent ;)
Tja zo kan je het zien, ik zie het gewoon als efficient CW's spelen, plus het is best vermakelijk om 100 dagen plus landings dicht te houden :P Nu moeten we shitload aan battles spelen voor een fractie van het goud ...pfftt >:)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

LiveIT had ook een brainfart zo te zien: http://forum.worldoftanks...s-game-after-32k-battles/
Kojoottii schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:33:
[...]
Tja zo kan je het zien, ik zie het gewoon als efficient CW's spelen, plus het is best vermakelijk om 100 dagen plus landings dicht te houden :P Nu moeten we shitload aan battles spelen voor een fractie van het goud ...pfftt >:)
Bewijs weer geleverd dat PTS het om het goud gaat i.p.v. de wars zelf :O

[Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-03-2013 12:41]

"Oooh Jeroen!"

Anoniem: 117283

Ik was bezig om de XVM formule te analyseren en wilde die daarvoor in Excel zetten. Ik kom er echter niet uit hoe je "+ LOG((CAP + 1), 1.732) * 0.15 * 1000" in excel vertaalt. Tenminste, ik denk dat ik daar iets fout doe want de rest is redelijk eenduidig, maar ik kom niet uit op de score die ik ingame heb en ook niet dichtbij. Heeft iemand dit al eens geprobeerd?

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Hij had er beter neer kunnen zetten dat al het gold ammo/premium ammo er uit geflikkerd moet worden.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Nemean schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:23:
[...]

Hij had er beter neer kunnen zetten dat al het gold ammo/premium ammo er uit geflikkerd moet worden.
Het is meer uit de hand gaan lopen toen premium ammo voor credits beschikbaar kwam...

"Oooh Jeroen!"

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:24:
[...]

Het is meer uit de hand gaan lopen toen premium ammo voor credits beschikbaar kwam...
Dat bedoel ik, het had er helemaal uitgehaald moeten worden.

Geen enkele match gaat voor bij of je hoort een HEAT shell door je Turret of Hull armor heen komen en als het een APCR is zie je vonkjes van je armor af komen. Geen enkele tank heeft meer iets aan zijn armor in principe.

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:16
Anoniem: 117283 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:55:
Ik was bezig om de XVM formule te analyseren en wilde die daarvoor in Excel zetten. Ik kom er echter niet uit hoe je "+ LOG((CAP + 1), 1.732) * 0.15 * 1000" in excel vertaalt. Tenminste, ik denk dat ik daar iets fout doe want de rest is redelijk eenduidig, maar ik kom niet uit op de score die ik ingame heb en ook niet dichtbij. Heeft iemand dit al eens geprobeerd?
Volgens mij kan je dit letterlijk in excell zetten, let wel even op hoe je computer is ingesteld met je leestekens (komma, punt of punt komma)

Hier staat nog wat uitleg: http://forum.worldoftanks...s-new-eff-formula-change/

Hier kan je de getallen ook zien die xvm gebruikt:
http://wot-news.com/index.php/stat/calc/en/sea

Ik kwam zelf nog niet helemaal goed uit in excel, ik mis nog ergens 70 punten

• Kojoottii
Kaap schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:56:
LiveIT had ook een brainfart zo te zien: http://forum.worldoftanks...s-game-after-32k-battles/

[...]

Bewijs weer geleverd dat PTS het om het goud gaat i.p.v. de wars zelf :O
Als jij de uitspraak van 1 PTS soldier ziet als vertegenwoordigend voor heel PTS ...dan sure :|

En nee goud zou me ansich een rotzorg zijn, maar CW primaire beloning lijkt me nog steeds gold. Mijn punt is; Een zo goed mogelijke goud inkomen voor zo min mogelijk battles per avond lijkt me dan toch het echt het best haalbare voor een clan. Puur CW technisch gezien. Of dat leuk is en of dat prestigeus is ja of nee staat daar los van. ;)

Ik vind het persoonlijk leuk Europa binnen te vallen en de meesten PTS'ers met mij, wat ook te zien is in de member activiteit van de afgelopen dagen :)

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik vind het best haalbare uit CW dat je het naar je zin heb. Of ik dan 50/500/5000 verdien vind ik niet belangrijk :)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Kojoottii schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:48:
[...]

Als jij de uitspraak van 1 PTS soldier ziet als vertegenwoordigend voor heel PTS ...dan sure :|
Euhm...neej, die mening is gebaseerd op PTS activiteit in clan wars uit het verleden.
dynosu schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:51:
Ik vind het best haalbare uit CW dat je het naar je zin heb. Of ik dan 50/500/5000 verdien vind ik niet belangrijk :)
Dit. De reward doet er verder niet toe.

[Voor 30% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-03-2013 13:52]

"Oooh Jeroen!"

• psychoclown
Nemean schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:25:
[...]

Mja zie het ook inderdaad, ging al niet erg lekker met Mummy ook volgens mij.. vond MUMMY toch ook leuker klinken dan OMNI btw :+.
Kwam volgens mij ook voornamelijk omdat je via MUMMY in PTS kon komen en de mensen die er klaar voor waren, oa. FC's, gingen door naar PTS. Dan heb je dus niet voldoende stabiliteit die een clan wel nodig heeft :)
wsLy schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:04:
Gisteren weer een redelijke CW avond gehad.
Op één provincie helaas de eerste battle verloren door een verkeerd begrepen commando.. shit happens.

Op de andere provincie tot de finale gekomen, wederom een divisie van 1pad uitgeschakeld :P ditmaal 1PADQ hehe. In de finale gewoon outclassed door MARS die tevens met een zeer interessante en gedurfde setup kwamen waar je niet veel tegen kon beginnen met onze setup.
Heb je daadwerkelijk tegen 1PAD gespeeld? Die zijn namelijk onderdeel van de alliance ;)

• Kojoottii
Kaap schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:52:
[...]

Euhm...neej, die mening is gebaseerd op PTS activiteit in clan wars uit het verleden.
Naja als je zegt "bewijs WEER geleverd..." dan komt dat bij mij niet over dat je je baseert op PTS activiteit in clan wars uit het verleden
Kaap schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:52:

Dit. De reward doet er verder niet toe.
Ok, vandaar ook dat ik schreef Puur CW technisch gezien.

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Hebben jullie ook last van lag op EU1?

Daarnet was de enemy aan het cappen in himmelsdorf, dus ik wou hun resetten.
Rij door straatje, draai in ander straatje, rij mooi rechtdoor in het straatje, spawn 10 meter terug loodrecht tegen een muur. En zo hebben we het spel uiteraard verloren, ffs

• Jip99
seriouzz schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:23:
Hebben jullie ook last van lag op EU1?

Daarnet was de enemy aan het cappen in himmelsdorf, dus ik wou hun resetten.
Rij door straatje, draai in ander straatje, rij mooi rechtdoor in het straatje, spawn 10 meter terug loodrecht tegen een muur. En zo hebben we het spel uiteraard verloren, ffs
dan ga je naar EU2? :)

ik kom altijd op EU2 terecht omdat dat ding in amsterdam staat, ik heb een ping van 20~50 en geen lag.

• wsLy
Niveau van random battles is echt dramatisch vandaag.

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Ik heb uberhaupt niet echt lag met WoT enkel als mijn eigen internet aan het klooien is.
EU2 niet geprobeerd maar met EU1 heb ik altijd <50 ms ping :)

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-04 09:18
wsLy schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:02:
Niveau van random battles is echt dramatisch vandaag.
meestgehoorde quote in dit forum.
Naast de quote: Erg goede dag gehad, +60% winrate.

Als we deze boodschappen eruit zouden filteren, dan hadden we een topic met de helft minder posts.

• Sneezzer
Sneezzer schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:35:
[...]

Maar dat betekend dat er ook mensen zijn die bijna elke battle winnen.

Even een poll gemaakt aangezien er best vaak wordt gemeld dat alle noobs weer rijden (ben gewoon benieuwd of mensen zich daar aan storen of het werkelijk interessant vinden danwel als spam zien oid.).

Poll: Meldingen als: Alle noobs spelen weer ;-(
Interessant (gewenst)
Irritant (ongewenst)
overig (graag uitleggen)
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Edit: deze poll is niet bedoeld om mensen de mond te snoeren/aan te moedigen tot dergelijke posts, ik was enkel benieuwd naar de uitkomst.
Daar was deze een beetje voor bedoeld

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

defiler1974 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:18:
[...]

meestgehoorde quote in dit forum.
Naast de quote: Erg goede dag gehad, +60% winrate.

Als we deze boodschappen eruit zouden filteren, dan hadden we een topic met de helft minder posts.
En als we de reacties op dit soort berichten zouden filteren, dan hadden we een topic met ... you get the point.

• filipy23
Vanmorgen even met wat kerels van Pirates gespeeld voor mijn Intake. 5 Tier 8 potjes gedaan en 1 Tier 10. Wel een goede beurt gemaakt, vooral die tier 10, daar had ik 6k damage, meer dan die twee kerels die mij aan het beoordelen waren bij elkaar.

Maar man, wat speelt dat leuk met hun. Ze zijn superaggresief en als je mee gaat pawn je echt alles wat je tegenkomt. Ben het nog niet helemaal gewend, maar dat komt wel en ik vermaak me uitstekend.

Babs out!

[Voor 3% gewijzigd door filipy23 op 21-03-2013 15:53]

• psychoclown
Met wie was je spelen? :)

• filipy23
Met Runze (TS naam, ingame was iets van iZnougood) en kattovisch.

Babs out!

PS ik zie trouwens dat PTS volzit. Tijd om een andere clan te zoeken...

[Voor 18% gewijzigd door filipy23 op 21-03-2013 16:26]

• filipy23
Ik zie dat Tim trouwens nu de baas is in HARD. NL neemt de Grieken over 2.0.

http://forum.worldoftanks...ic/224489-hard-reforming/

Babs out!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-05 11:37

Fordox

00101010

mooi ik ben geaccepteerd in de GoT2 clan :)

nu alleen nog geaccepteerd worden op dat forum en teamspeak installeren... :)

*Geschreven door een hardware engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

filipy23 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:32:
Ik zie dat Tim trouwens nu de baas is in HARD. NL neemt de Grieken over 2.0.

http://forum.worldoftanks...ic/224489-hard-reforming/

Babs out!
Die 2de of 3de reactie slaat de spijker op zijn kop. HARD(S) sukkelt nu al zon hele poos. Beter een stille dood laten sterven. Sommige dingen vallen niet meer te fixen.

"Oooh Jeroen!"

• Low Flyer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-08-2019
Kaap schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:42:
[...]

Die 2de of 3de reactie slaat de spijker op zijn kop. HARD(S) sukkelt nu al zon hele poos. Beter een stille dood laten sterven. Sommige dingen vallen niet meer te fixen.
Helemaal mee eens.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:42:
[...]

Die 3e reactie is inderdaad compleet. Vraag me af waarom het nu zo hard achteruit is gegaan met HARD/HARDS.
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee