Dit weekend mijn T110E5 gehaald 
Nu op weg naar de Maus
vanavond zou ik de Tiger P moeten hebben.
Nu op weg naar de Maus
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je kan je de weakspots van de SP ook (deels) goed verbergen. Als je tussen het schieten door je turret een klein beetje naar rechts draait (ten opzichte van hun tank), en je gun een stukje omhoog. Dan kunnen ze niet meer (direct) in je tubes schieten. Je zijkant altijd afschermen en je voorkant een klein beetje onder een hoek. Lower plate vrijwel altijd proberen te bedekken, met een stukje puin oid. Facehuggen werkt bij veel tanks ook zeer goed. Dan is de SP ineens een lastig target. Je moet alleen oppassen voor een T34 of IS-3 met BL-9, omdat deze gemakkelijk door je upperplate heen knallen. En als SP kan je frontaal vrijwel niks beginnen tegen een IS-3.ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:31:
[...]
Nope! 90% van de spelers is nog steeds niet bekend met de weakspots. Keer op keer bounced er wat op mijn SP terwijl pennen vrij makkelijk is als je de weakspots kent.
De E-75 is net een betere King Tiger, erg fijn om mee te spelen.DivineNL schreef op maandag 18 maart 2013 @ 07:36:
Ik moet nu nog iets van 30k exp voor de E-75 maar ik zou graag jullie meningen willen weten over de E-75 en over de E-100. Er zijn mensen die zeggen dat ik beter kan stoppen bij de E-75 omdat de E-100 niet zo veel waard is maar anderen zeggen weer dat de E-100 echt de moeite waard is om te halen.
Wat zijn jullie meningen hierover?
Klopt maar het verstoppen van je weakspots is geeneens nodig. Slechts een klein deel maakt er maar gebruik van.ThomasG schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:35:
[...]
Je kan je de weakspots van de SP ook (deels) goed verbergen. Als je tussen het schieten door je turret een klein beetje naar rechts draait (ten opzichte van hun tank), en je gun een stukje omhoog. Dan kunnen ze niet meer (direct) in je tubes schieten. Je zijkant altijd afschermen en je voorkant een klein beetje onder een hoek. Lower plate vrijwel altijd proberen te bedekken, met een stukje puin oid. Facehuggen werkt bij veel tanks ook zeer goed. Dan is de SP ineens een lastig target. Je moet alleen oppassen voor een T34 of IS-3 met BL-9, omdat deze gemakkelijk door je upperplate heen knallen. En als SP kan je frontaal vrijwel niks beginnen tegen een IS-3.
En? Hoe bevalt hij?
[ Voor 16% gewijzigd door ChojinZ op 18-03-2013 09:52 ]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Zaterdag:
Victory ratio: 61.18%
Battles: 85
Efficiencyold: 1356.77
Efficiencyv2: 1358.22
WN6: 1440.4
Average tier: 8.03
Experience: 66951 787.66
Capture points: 163 1.92
Defense points: 22 0.26
Damage: 134508 1582
Kills: 93 1.09
Spotted: 78 0.92
Zondag:
Victory ratio: 58.11%
Battles: 74
Efficiencyold: 1308.16
Efficiencyv2: 1320.46
WN6: 1472.53
Average tier: 7.44
Experience: 51880 701.08
Capture points: 50 0.68
Defense points: 117 1.58
Damage: 92316 1248
Kills: 71 0.96
Spotted: 99 1.34
Hij moet het dan ook niet van zijn armor hebben. Hij is redelijk snel dus gebruik dat ook. Verder is het ook de bedoeling dat je op tier 10 verlies draait. Met premium kun je tot tier8 nog aardig contant winst maken, maar daarboven zul je echt goede potjes moeten hebben om winst te draaien.ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:50:
En? Hoe bevalt hij?
Ik vond hem tegen vallen. Ik hem em gekregen voor de T30 (die ik overigens ook mocht houden) maar de armor van de T110e5 stelt echt niets voor.![]()
Maak ook vaker verlies dan winst met dat ding...
[removed]
Niet als je de E50M kan kopen.EdB19 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:27:
Ik kan de E100 en de E50M ook kopen maar ik denk dat ik eerst voor de IS-8 en T-32 ga. Wat vinden jullie van de E100, is de tank 6,1mil waard?
ligt een beetje aan hoe je speelt. De hoeveelheid damage die je doet zie je namelijk terug in credits. Zonder prem maakte ik vorig jaar nog echt verlies met tier 8. Echter sinds ik bij een clan zit ben ik beter gaan spelen en draai nu bijna gelijk als ik met tier 9 speel, nog steeds zonder premium.redwing schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:01:
[...]
Hij moet het dan ook niet van zijn armor hebben. Hij is redelijk snel dus gebruik dat ook. Verder is het ook de bedoeling dat je op tier 10 verlies draait. Met premium kun je tot tier8 nog aardig contant winst maken, maar daarboven zul je echt goede potjes moeten hebben om winst te draaien.
All that matters has no mass
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
E5 heeft geen armor? Dat is natuurlijk onzin, dat ding bounced gewoon als een malle, ja als je te veel angled ligt je zijkant open en kan je daar hard geraakt worden maar frontal is dat ding haast niet aan te pakken voor een andere Tier 10 heavy ( TDS uitgezonderd ) Stond laatst 1 op 1 tegen een e5 met mijn IS7(facehug met IS7 ftw ) we hebben elkaar denk wel 9 geraakt en alles gebounced. En dan heb ik ook alles geprobeerd te raken. Lower, lower hull, cupola ( oook iets van 250MM effectief ) turret ring star etc. Elk schot was bounced off.ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:50:
[...]
En? Hoe bevalt hij?
Ik vond hem tegen vallen. Ik hem em gekregen voor de T30 (die ik overigens ook mocht houden) maar de armor van de T110e5 stelt echt niets voor.![]()
Floksor
redwing schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:01:
[...]
maar daarboven zul je echt goede potjes moeten hebben om winst te draaien.
Het lijkt me dat je dan dus wel kunt zeggen dat ze continue goede potjes spelenBlue Boon schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:36:
[...]
Zo zijn er ook mensen die tier 10 met winst kunnen spelen, die spelen op die tier gewoon 3000+ damage gemiddeld.
Ik neem aan dat ie dat ook bedoelt. Frontal armour is inderdaad wel erg leuk, op de rest knalt echter alles doorheen. Oftewel gebruik je snelheid + snelle gun om ervoor te zorgen dat je tegenstander vooral op je voorkant moet schieten en dan is het een erg leuke tank.jantje 2 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:42:
[...]
E5 heeft geen armor? Dat is natuurlijk onzin, dat ding bounced gewoon als een malle, ja als je te veel angled ligt je zijkant open en kan je daar hard geraakt worden maar frontal is dat ding haast niet aan te pakken voor een andere Tier 10 heavy ( TDS uitgezonderd )
[ Voor 35% gewijzigd door redwing op 18-03-2013 11:06 ]
[removed]
People as things, that’s where it starts.
Klopt. Maar persoonlijk vind ik het nogal lame om te moeten grinden om een tier X potje te spelen.redwing schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:01:
[...]
Met premium kun je tot tier8 nog aardig contant winst maken, maar daarboven zul je echt goede potjes moeten hebben om winst te draaien.
Uhhh... nee... das geen onzin... Bij mij laat hij 90% wel door. En ja, dat is volledig frontaal. Turret is vrij dik maar de hull is echt waardeloos.jantje 2 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:42:
[...]
E5 heeft geen armor? Dat is natuurlijk onzin, dat ding bounced gewoon als een malle, ja als je te veel angled ligt je zijkant open en kan je daar hard geraakt worden maar frontal is dat ding haast niet aan te pakken voor een andere Tier 10 heavy ( TDS uitgezonderd ) Stond laatst 1 op 1 tegen een e5 met mijn IS7(facehug met IS7 ftw ) we hebben elkaar denk wel 9 geraakt en alles gebounced. En dan heb ik ook alles geprobeerd te raken. Lower, lower hull, cupola ( oook iets van 250MM effectief ) turret ring star etc. Elk schot was bounced off.
Daarnaast heeft die E5 een kanon met een firerate en pen daar wordt je eng van. Ben nu met die m103 bezig met stock gun(242 pen ) en daar knal ik in me eigen tier bijna elk potje wel 3-5k schade. Gaat helemaal nergens over.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
WG moet ergens zijn geld vandaan halen, wees blij dat je t/m tier 8 goed zonder enige premium kunt spelen.ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:23:
[...]
Klopt. Maar persoonlijk vind ik het nogal lame om te moeten grinden om een tier X potje te spelen.
Prima tank hoor die E5 en nog steeds de beste tier 10 heavy die je mee kunt nemen in TC/CWUhhh... nee... das geen onzin... Bij mij laat hij 90% wel door. En ja, dat is volledig frontaal. Turret is vrij dik maar de hull is echt waardeloos.
Het enige voordeel is de gun. Die is wel krachtig en reload lekker snel. Maar mijn favoriete tank is het allerminst.
En dat doen ze niet via het verkoop van goud en premium tanks? En waarom zou ik blij moeten zijn dat ik met tier 8 nog wel kan spelen? Als ze dat ook al niet mogelijk zou zijn blijft er weinig van het spel over....psychoclown schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:23:
[...]
WG moet ergens zijn geld vandaan halen, wees blij dat je t/m tier 8 goed zonder enige premium kunt spelen.
Vind jij ja. Maar of het de beste tier 10 is of niet is nog altijd afhankelijk van je speelstijl.psychoclown schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:23:
[...]
Prima tank hoor die E5 en nog steeds de beste tier 10 heavy die je mee kunt nemen in TC/CW
haha precies mijn gedachte
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Waar denk je dat het meeste goud voor gebruikt wordt die ze verkopen? Juist ja, activeren van premium account. Natuurlijk halen ze ook inkomsten uit exp converten, premium tanks verkopen etc maar in principe heb je enkel aan premium account genoeg om alles 'makkelijker' te kunnen behalen.ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:29:
[...]
En dat doen ze niet via het verkoop van goud en premium tanks? En waarom zou ik blij moeten zijn dat ik met tier 8 nog wel kan spelen? Als ze dat ook al niet mogelijk zou zijn blijft er weinig van het spel over....
Speelstijl heeft er wel enigszins mee te maken maar kijkend naar de betere tactics, de gehele lijn van top tier tanks zijn de snelle allround heavies over het algemeen al 'beter' en gaat de voorkeur dan meer uit naar de E5's dan de IS7's. Voor publics maakt het niet heel veel uit welke van de twee je pakt.Vind jij ja. Maar of het de beste tier 10 is of niet is nog altijd afhankelijk van je speelstijl.
Dat maakt niets uit, je staat toch dicht bij de grond.VasZaitsev schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:40:
Gun depression op een IS? Wasda?
Dat is wel 1 van de minpunten va de hele IS lijn, dat kanon wilt gewoon niet naar beneden. Maarja, het heeft ook een voordeel: dat ding is vreselijk laag daardoor.
en de grond is overal recht? Heuvel af bestaat niet?rgras schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:45:
[...]
Dat maakt niets uit, je staat toch dicht bij de grond.
Armour is prima hoor, net nog een E-100 en er was een T57 Heavy op me aan het in knallen met z'n auto loader, alleen maar bouncesdynosu schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:58:
Ik moet zelf de E5 nog wat beter leren kennen. Ga dan ook elke dag paar potjes spelen ermee ondanks dat ik tier 10 in randoms niets vind. Maar de gun depression en de pen van die gun is goed. Armor kan je wel wat mee mits je correct angled.
ik geloof dat jij mijn opmerking verkeerd hebt gelezen. Ik had het niet over het vrijspelen van XP punten maar het moeten grinden van geld om een ritje in een Tier X tank te maken.psychoclown schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:09:
[...]
Waar denk je dat het meeste goud voor gebruikt wordt die ze verkopen? Juist ja, activeren van premium account. Natuurlijk halen ze ook inkomsten uit exp converten, premium tanks verkopen etc maar in principe heb je enkel aan premium account genoeg om alles 'makkelijker' te kunnen behalen.
Tja, en laat ik nu net enkel publics spelen.psychoclown schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:09:
[...]
Speelstijl heeft er wel enigszins mee te maken maar kijkend naar de betere tactics, de gehele lijn van top tier tanks zijn de snelle allround heavies over het algemeen al 'beter' en gaat de voorkeur dan meer uit naar de E5's dan de IS7's. Voor publics maakt het niet heel veel uit welke van de twee je pakt.
Nee hoor dat had ik hartstikke goed begrepen, als je goed speelt kun je ook quite spelen met de tier 10's zonder premium maar dan moet je wel ver boven gemiddeld spelen.ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:53:
[...]
ik geloof dat jij mijn opmerking verkeerd hebt gelezen. Ik had het niet over het vrijspelen van XP punten maar het moeten grinden van geld om een ritje in een Tier X tank te maken.
Als je een slecht potje hebt zal je verlies maken. En als je te weinig geld hebt om je tank te repareren en te resuplyen, zal je dus moeten grinden.
Nu kan je goud omzetten naar geld om alsnog de hogere tiers te spelen maar volgens mij gebeurt dat niet heel veel en kan je dus ook niet spreken van een grote inkomsten bron.
Je opmerking " Ze zullen ergens het geld vandaan moeten halen" vind ik dan ook in mijn voorbeeld een heel zwak argument...
Hoezo is dit een zwak argument dan? Wargaming is een bedrijf en die zal geld moeten verdienen, omdat dat toch meestal wel handig is voor een bedrijf... Jouw opmerking dat je het irritant vind om te moeten grinden voor een tier X pot vind ik dan zelf weer heel erg zwak...ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:53:
Je opmerking " Ze zullen ergens het geld vandaan moeten halen" vind ik dan ook in mijn voorbeeld een heel zwak argument...
Premium levert niet alleen +50% XP, maar ook +50% credits. Daardoor kan een gemiddelde speler Tier X tanks zonder grinden spelen.ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:53:
[...]
ik geloof dat jij mijn opmerking verkeerd hebt gelezen. Ik had het niet over het vrijspelen van XP punten maar het moeten grinden van geld om een ritje in een Tier X tank te maken.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Zie hier waarom Ariel Sharon in 1967 en 1973 in Sinai kon winnen van een op papier superieure Egyptische tankmacht. Egypte gebruikte Russische tanks zonder gun depression, de Israelische tanks (US en UK oud meuk) konden ze raken zonder dat de Egyptenaren terug konden schieten.dynosu schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:43:
Weet ik, maar als je bijvoorbeeld veel in woestijn maps zit, altijd wel heuvels en whatnot waar gun depression gewoon heel handig is. Das gewoon een voordeel van de E5.
Heb ze nu allebei en de is7 mept wat harder en bounced net iets makkelijker. Maar E5 is manusje van alles vind ik.
Oslik blyat! Oslik!
Ahh.... assumption... the mother of all fuckups....psychoclown schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:21:
[...]
Het spel is gratis en je kunt vrijwel alles doen zonder er geld in te steken maar volgens mij wil jij gewoon de voordelen van premium account ook hebben zonder er iets voor te lappen.
En ook voor jouw geldt:Temoss schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:22:
[...]
Hoezo is dit een zwak argument dan? Wargaming is een bedrijf en die zal geld moeten verdienen, omdat dat toch meestal wel handig is voor een bedrijf... Jouw opmerking dat je het irritant vind om te moeten grinden voor een tier X pot vind ik dan zelf weer heel erg zwak...
Het spel is gemaakt dat hoe hoger de tier hoe meer kosten je maakt. Er zijn meerdere oplossingen voor dit probleem: lage tiers spelen, premium kopen of beter spelen.. Dat jij lage tiers spelen niet leuk vind/ niet vind kunnen en je blijkbaar het zwak vind om geld te geven aan wargaming blijft alleen beter spelen als optie voor je over
Klopt. Maar dan moet je wel lekkere potjes draaien. Als je een klote potje draait maak je alsnog verlies met Tier x, ook al heb je premium.MSalters schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:38:
[...]
Premium levert niet alleen +50% XP, maar ook +50% credits. Daardoor kan een gemiddelde speler Tier X tanks zonder grinden spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door ChojinZ op 18-03-2013 15:16 ]
Als ik dit lees ben je dus gewoon een grote zeur. Tier 10 vind je niet leuk en lagere tiers wel, waarom zit je dan in godsnaam te zeuren dat je lagere tiers moet spelen om een tier 10 potje te kunnen doen.
[ Voor 54% gewijzigd door Temoss op 18-03-2013 15:17 ]
En dat bedoel ik dus met: de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Ik heb nooit gezegd dat ik tier x niet leuk vind.Temoss schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:16:
[...]
Als ik dit lees ben je dus gewoon een grote zeur. Tier 10 vind je niet leuk en lagere tiers wel, waarom zit je dan in godsnaam te zeuren dat je lagere tiers moet spelen om een tier 10 potje te kunnen doen.
Die assumpties waren gewoon prima, aangezien iemand wel heel achterlijk moet zijn om over tier X potjes te zeuren terwijl hij dat niet eens leuk vindt. Vervolgens ook nog zeuren dat hij daarvoor lagere tier potjes moet spelen, terwijl je dat dus blijkbaar leuker vind. Je zit alles gewoon te verdraaien zodat het jou goed uit komt. Hou gewoon op met zeuren man!
En dit bedoel ik dus met zeuren, je vind lagere tier potten leuk en hogere tier potten leuk en toch zit je te zeuren....ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:24:
[...]
En dat bedoel ik dus met: de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Ik heb nooit gezegd dat ik tier x niet leuk vind.
Nee, die assumpties waren niet prima. Jij legt mensen woorden in de mond en maakt er vervolgens een eigen verhaal. kan ik helemaal niets mee. En dus zijn wij uitgepraat!
Heel simpel, om ervoor te zorgen dat alle tiers gespeeld worden. Zelfs de ervaren spelers worden zo gedwongen om lagere tier battles te spelen waardoor alle tiers goed bezet zijn. Zou tier 10 wel veel opleveren zouden heel veel mensen op tier 10 blijven hangen. Het idee van WG hiervoor is dus erg goed, kijk maar eens in alle tier battles en je ziet dat er in ze allemaal ook genoeg 'veteranen' rond rijden.ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:13:
[...]
Ik snap alleen de beweegredenen niet. Waarom tot tier 8 wel kunnen spelen maar het daarna moeilijk maken voor mensen met een kleine portemonnee? Zoals ik al zei: Voor de verkoop van goud hoeven ze het niet te doen en dat zal ook wel niet heel veel opbrengen. Maar waarom dan wel?
Omdat dat de top tanks zijn ? Uiteindelijk is voor veel mensen toch het doel om een tier 10 te krijgen. Daarnaast zorgt het systeem er voor dat mensen over het algemeen een paar potjes tier 10 spelen en daarna weer een paar potjes tier 1-8.Persoonlijk vind ik tier x ook niet leuker spelen dan een tier 2 of tier 5. Dus waarom zou ik als klant zijnde dan nog tier x spelen? Het kost alleen maar geld maar ik heb er geen extra plezier van.
Nu zullen er ongetwijfeld wel mensen zijn die het wel leuk vinden om enkel tier x te spelen maar volgens mij is dat geen hele grote groep.
Maar wat is dan je probleem met tier 10 ? Je vind lagere tiers leuker en ze leveren meer op. Lijkt me dat voor jou de keuze heel simpel is. Gewoon lagere tiers blijven spelenWaar zie je mij zeggen dat ik lagere tiers niet leuk vindt? Heb ik nooit gezegd. Sterker nog, de lagere tiers vind ik juist veel leuker om te spelen! Dus dat is al de eerste fout die je maakt.
Hier komen we weer bij het beter leren spelen. Als jij ieder potje ervoor zorgt dat je veel damage doet zal er best nog steeds af en toe een potje zijn waarin je verlies draait, maar gemiddeld houd je dan credits over. Dat betekend echter wel dat je een stuk beter dan gemiddeld zult moeten spelen.Klopt. Maar dan moet je wel lekkere potjes draaien. Als je een klote potje draait maak je alsnog verlies met Tier x, ook al heb je premium.
En helaas is het in publics zo dat de wins te random zijn waardoor je niet altijd zeker bent van winst.
Een struik maakt je niet onzichtbaar, een struik geeft je alleen extra camo. Die wordt daarna meegenomen in de berekening (samen met de camo van je tank/crew en de spotting range van de Lowe) of hij je kan zien of niet. Schijnbaar had je genoeg camo om op 60 meter gezien te worden en niet genoeg om tot 50 meter verborgen te blijven.wsLy schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:23:
Nu heb ik eens opgezocht en de proximity spotting range is 50 meter. Dus dat was het niet.. ik vraag mij af hoe deze Löwe mij kon spotten terwijl mijn leopard helemaal verborgen was en buiten de 50 meter was..
[ Voor 12% gewijzigd door redwing op 18-03-2013 15:32 ]
[removed]
CheatswsLy schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:23:
Dus..... zojuist weer eens iets nieuws meegemaakt.. een Löwe die mij spot terwijl ik op 60 meter van hem zit, in magic forest op Murovanka.. Hij rijd buiten het bos en heeft geen cover om zich heen, ik zit in het bos, achter een struik en verschillende bomen op 60 meter afstand van hem en mijn camonet is actief... geen andere vijand in de buurt.. ineens richt hij zijn turret op me en schiet me dood o.O
Er stond ook geen teammaat achter me dus hij was niet daar op aan het richten ofzo, hij was echt puur op mij aan het richten..
Nu heb ik eens opgezocht en de proximity spotting range is 50 meter. Dus dat was het niet.. ik vraag mij af hoe deze Löwe mij kon spotten terwijl mijn leopard helemaal verborgen was en buiten de 50 meter was..
Het lijkt me inderdaad verstandig dat je uitgepraat bentChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:24:
[...]
En dat bedoel ik dus met: de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Ik heb nooit gezegd dat ik tier x niet leuk vind.
Nee, die assumpties waren niet prima. Jij legt mensen woorden in de mond en maakt er vervolgens een eigen verhaal. kan ik helemaal niets mee. En dus zijn wij uitgepraat!
[ Voor 10% gewijzigd door redwing op 18-03-2013 15:36 ]
[removed]
Omdat er geld uit een Free 2 Play game gehaald moet worden? Zo moeilijk is een game concept toch niet te begrijpen? Een wijs man heeft mij ooit verteld, je kunt iets ook moeilijker maken in je gedachten dan dat het daad werkelijk is. En uit jouw posts kan ik opmerken dat je alles zo moeilijk mogelijk wilt maken en uiteindelijk heel verwarrend je mening gaat uiten op dit forum.ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:13:
[...]
Ik snap alleen de beweegredenen niet. Waarom tot tier 8 wel kunnen spelen maar het daarna moeilijk maken voor mensen met een kleine portemonnee? Zoals ik al zei: Voor de verkoop van goud hoeven ze het niet te doen en dat zal ook wel niet heel veel opbrengen. Maar waarom dan wel?
Dan blijf je low tiers spelen? Problem solved lijkt mij zoals velen hier al hebben aangehaald?ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:13:
[...]
Persoonlijk vind ik tier x ook niet leuker spelen dan een tier 2 of tier 5. Dus waarom zou ik als klant zijnde dan nog tier x spelen? Het kost alleen maar geld maar ik heb er geen extra plezier van.
Nu zullen er ongetwijfeld wel mensen zijn die het wel leuk vinden om enkel tier x te spelen maar volgens mij is dat geen hele grote groep.
Ahum. "De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?"ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:13:
[...]
De rest van je reactie gaat ook nergens over. Typische gevalletje van: klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Leest eerst mijn posts nog maar eens goed door en kom dan maar terug voor een normale discusie gebasseert op feiten en meningen. Niet op aannames...
Ik draai nooit verlies op mijn tier 10s met premium, zelfs met de Maus die een ongelooflijk hoge rekening heeft als hij gedestroyed wordt maak ik nog vaak 10k winst. Is een kwestie van leren spelen op je tier X. De enige reden wat ik mij kan bedenken waarom je lage tiers leuk vindt is het feit dat daar veel nieuwe spelers tussen zitten die het verschil nog niet weten tussen schieten en rijden en dat je het onderspit delft als het op tier X matches aankomt. Waarom? Omdat het een andere speelstijl vereist die je waarschijnlijk nog niet onder de knie hebt.ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:13:
Klopt. Maar dan moet je wel lekkere potjes draaien. Als je een klote potje draait maak je alsnog verlies met Tier x, ook al heb je premium.
En helaas is het in publics zo dat de wins te random zijn waardoor je niet altijd zeker bent van winst.
Ik speel met al mijn tanks omdat ik van afwisseling houd en ik maar 2 tier 10 tankjes heb. Nu kan ik met die 2 wel meer gaan spelen (moet ik ook gaan doenNemean schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:35:
De enige reden wat ik mij kan bedenken waarom je lage tiers leuk vindt is het feit dat daar veel nieuwe spelers tussen zitten die het verschil nog niet weten tussen schieten en rijden en dat je het onderspit delft als het op tier X matches aankomt. Waarom? Omdat het een andere speelstijl vereist die je waarschijnlijk nog niet onder de knie hebt.
[removed]
Ik heb 11 of 12 tier 10s in mijn garage staan en speel ze allemaal eens per week om het stof van ze af te blazen.redwing schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:38:
[...]
Ik speel met al mijn tanks omdat ik van afwisseling houd en ik maar 2 tier 10 tankjes heb. Nu kan ik met die 2 wel meer gaan spelen (moet ik ook gaan doen), maar dat geeft nog steeds niet veel afwisseling. Een tier 1-5 potje speelt nu eenmaal heel anders dan een tier 10 potje.
Tegen de tijd dat ik 10 tier 10s heb zal ik ook wel minder lagere tiers gaan spelen. Tot die tijd zal ik nog heel wat potjes in de andere tiers moeten spelenNemean schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:42:
[...]
Ik heb 11 of 12 tier 10s in mijn garage staan en speel ze allemaal eens per week om het stof van ze af te blazen.Ze vereisen allemaal een andere speelt stijl en dat zorgt voor afwisseling.
Zelf ben ik nu aardig lekker bezig op mijn Super Pershing.. even mijn M46 crew er in gezet en op naar de 5e skill
[removed]
Ik vind je een goede speler, dus dat zit zeker wel goed!redwing schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:49:
[...]
Tegen de tijd dat ik 10 tier 10s heb zal ik ook wel minder lagere tiers gaan spelen. Tot die tijd zal ik nog heel wat potjes in de andere tiers moeten spelen(al was het maar omdat ik veel solo speel en niet echt een top-speler ben
)
Victory!
Battle: Mines Monday, March 18, 2013 3:50:31 PM
Vehicle: E-50 Ausf. M
Experience received: 3,992 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 78,807
Battle Achievements: Top Gun, Sniper
[ Voor 5% gewijzigd door Nemean op 18-03-2013 16:05 ]
voor de rest:Victory! on Highway
Battle: maandag 18 maart 2013 15:43:13
Vehicle: Type 59
Exp: 4.370 (x2) + Credits: 127.884
Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Floksor
Ik heb het helemaal met jou eens! Vergeet de premium kogels niet he, die zijn soms ook een beetje OP.eL_Jay schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:08:
Om ook maar een duit in het zakje te doen.
WoT is mijns inziens een voorbeeld qua uitwerking van het F2P model. Leuke voordelen als je met geld speelt, maar absoluut geen pay2win. (hoewel ik sommige premium tanks OP vind gezien hun aangepaste MM)
Ik geef al anderhalf jaar geen geld meer uit aan WoT, toch schiet ik nog wekelijks premium shells met mijn e50/100. M.a.w. iedereen kan ze kopen, dus mensen dieer geld in steken hebben geen enkel voordeel.Odyg schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:13:
[...]
Ik heb het helemaal met jou eens! Vergeet de premium kogels niet he, die zijn soms ook een beetje OP.
Maar die zijn dan ook niet premium meer. Duur misschien wel maar je hoeft niet te betalen met echt geld om ze te kunnen kopen.Odyg schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:13:
[...]
Ik heb het helemaal met jou eens! Vergeet de premium kogels niet he, die zijn soms ook een beetje OP.
[removed]
Daar heb je wel gelijk mee. Maar nog steeds als het geld je niet zoveel interesseert is het wel een mooi extra'tje!eL_Jay schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:18:
[...]
Ik geef al anderhalf jaar geen geld meer uit aan WoT, toch schiet ik nog wekelijks premium shells met mijn e50/100. M.a.w. iedereen kan ze kopen, dus mensen dieer geld in steken hebben geen enkel voordeel.
(Heb in 2011 totaal een maand of 4 premium gehad en nog ruim 1k gold bewaard voor modules overzetten en dat soort dingen)
Op de homepage van www.wotlabs.net staat uitleg bij de kleuren. De site is helaas nu offline.garathane schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:24:
Omdat mijn vraag midden in een (enigszins onvriendelijke) discussie belandde,is hij ondergesneeuwd,en herhaal ik hem maar even:
Misschien wel een 'domme' vraag,maar ik snap iets niet bij XVM.
Als je battle begint zie je de namen in een kleur, het aantal gespeelde battles, het effectiviteits-cijfer en het winst percentage. Bij mij is alles geel,omdat ik een winstpercentage van 49% heb. Bij anderen echter verschillen de kleuren nogal. De naam is bijvoorbeeld groen (goede speler), evenals zijn winstpercentage, terwijl de tankkleur rood is. Ik kan mij voorstellen dat dat komt doordat hij weinig heeft gewonnen met die specifieke tank. Klopt dat ?
En waarom is dat bij mij dan niet ? Als ik met mijn Churchill speel (winst= 63 %) is de kleur tóch geel. Zie ik het fout ?
In de standaard XVM config is de vehicle name volgens mij afhankelijk van het winpercentage met die tank.garathane schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:24:
Omdat mijn vraag midden in een (enigszins onvriendelijke) discussie belandde,is hij ondergesneeuwd,en herhaal ik hem maar even:
Misschien wel een 'domme' vraag,maar ik snap iets niet bij XVM.
Als je battle begint zie je de namen in een kleur, het aantal gespeelde battles, het effectiviteits-cijfer en het winst percentage. Bij mij is alles geel,omdat ik een winstpercentage van 49% heb. Bij anderen echter verschillen de kleuren nogal. De naam is bijvoorbeeld groen (goede speler), evenals zijn winstpercentage, terwijl de tankkleur rood is. Ik kan mij voorstellen dat dat komt doordat hij weinig heeft gewonnen met die specifieke tank. Klopt dat ?
En waarom is dat bij mij dan niet ? Als ik met mijn Churchill speel (winst= 63 %) is de kleur tóch geel. Zie ik het fout ?
[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 18-03-2013 16:35 ]
Ja, maar vraag me niet hoegarathane schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:49:
Ik stel de vraag anders: Is het mogelijk om XVM in stellen zodat je kan zien hoe goed iemand is met zijn tank ?
[removed]
Ja. Ik heb dat in mijn config ingesteld onder de extended view (ALT toets)garathane schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:49:
Ik stel de vraag anders: Is het mogelijk om XVM in stellen zodat je kan zien hoe goed iemand is met zijn tank ?
Ik zie bij mijzelf altijd 49 % staan,mijn gemiddelde winrate, maar dat is niet de winrate met de tank waarmee ik speel. Die is meestal níet 49 %. En wat voor mij geldt,geldt denk dus ook voor de teammates. Ik zie hun gemiddelde winrate,maar niet hoe goed (of slecht) ze zijn met de tank waarmee ze op dat moment rijden.
2e potje van de dag. Begint lekker.Overwinning!
Gevecht: Himmelsdorf maandag 18 maart 2013 18:35:24
Voertuig: M4A3E2 Sherman Jumbo
Ervaring ontvangen: 5.552 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 57.804
Gevechtsprestaties: Spartaan
Zegt degene die laat zien dat ie een tier 9 heeft gekocht.
[ Voor 55% gewijzigd door rgras op 18-03-2013 19:20 ]
Kun je niet meer aimen/schieten omdat je aan het sturen bent met je muis.VasZaitsev schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:22:
gelukkig heeft Windows ook een schermtoetsenbord, al lijkt me dat niet heel fijn gamen.
Wie gamet er dan ook op een pc draadloosrgras schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:17:
Rijd je op de autopilot in je T-50-2 richting de enemy base.. zijn de batterijen van je toetsenbord leeg.
[ Voor 95% gewijzigd door rgras op 18-03-2013 19:40 ]
Speed limits are like herpes.
[ Voor 18% gewijzigd door Mr_Size op 18-03-2013 19:54 ]
En ik mij maar afvragen hoe iemand in de namen op de minimap kan lezen, vondt ze al zo klein maar was even vergeten dat de map vergroot kan worden.Plato112 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:43:
De "=" en "-" toetsen links naast je backspace.
Mooi resultaat !
hier net zoMr_Size schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:53:
9 kills maken en toch verliezen![]()
][afbeelding]
Gaat sowieso niet zo lekker, alleen maar faal teams vanavond..
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Le Meow
redwing schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:30:
[...]
Maar wat is dan je probleem met tier 10 ? Je vind lagere tiers leuker en ze leveren meer op. Lijkt me dat voor jou de keuze heel simpel is. Gewoon lagere tiers blijven spelen
Waar halen jullie het toch vandaan dat ik zo zwaar anti Tier X ben en dat ik zoveel problemen heb met verlies draaien? Uiteindelijk zijn onderstaande quotes de enige "negatieve" opmerkingen die ik heb gemaakt over Tier x. Snap niet dat er zoveel mensen ineens over vallen.Nemean schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:35:
[...]
Dan blijf je low tiers spelen? Problem solved lijkt mij zoals velen hier al hebben aangehaald?
ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:50:
[...]
ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:23:
[...]
Turret is vrij dik maar de hull is echt waardeloos.
Het enige voordeel is de gun. Die is wel krachtig en reload lekker snel. Maar mijn favoriete tank is het allerminst.
uhhh... jij volgt het echt niet meer he....Nemean schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:35:
[...]
Ahum. "De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?"
[ Voor 20% gewijzigd door ChojinZ op 18-03-2013 20:55 ]
Goed, zou je nu terug kunnen gaan naar 9gag.. en je stopwoordje "aanname" mee willen nemen, want in elke reactie staat het woordje wel en het begint wel aardig vermoeiend te worden.. of te wel.. je typt veel maar zegt weinig.ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:54:
Weer een heleboel onzin.
@50miles, nah daar heb ik andere mensen voor die een stuk aardiger en aangenamer zij en dan niet alleen in hun reacties naar medetweakers.
[ Voor 31% gewijzigd door Nemean op 18-03-2013 21:14 ]
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
WoT/WoWs name: Onarf
Er zijn nu al meerdere redenen gegeven waarom WG hogere tiers minder winstgevend maakt. Schijnbaar gaan deze er bij jou allemaal niet in terwijl de rest ze accepteert. Begin me ernstig af te vragen wie het nu niet begrijpt.
Yup, dat is mij ook wel eens overkomen. Gelukkig was het bij mij altijd een lagere tier en was het verlies kleiner. Blijft vervelend als je er achter komt dat je credits weggegooid hebt.BolleBeer schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:42:
Zo, ik ben vandaag heerlijk dom geweest.
Was een paar dagen weg geweest van WoT en had niet door dat het weer een special 'weekend' nog actief was. Genoeg xp gegrind voor de ST-1 en mijn KV-4 verkocht..
Zie net dat de tier 8s 30% goekoper zijn, dus ook bij de verkoop 30% minder ontvangen....argghhh
Speed limits are like herpes.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq