Ik ben ook met die lijn bezig, net de T34 aangeschaftwsLy schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:11:
Morgen maar weer eens met een andere tank aan de slag, denk dat ik eens ga beginnen met het grinden van russische tier 7 medium... de T-43.. Ik hoef nog maar 63k tot de T-44, vanaf dan gaat het leuk worden volgens mij.
Op T-34 en T-34-85 weet ik niet zo goed, is al een hele tijd geleden dat ik die gespeeld heb. Toen ik de T-43 had unlocked heb ik het even op een zijspoor gezet ivm de slechte verhalen over de T-43.. het is dan ook een slechte tier 7 medium.. Gebruik momenteel alleen rammer erop, nog niet echt gekeken wat het beste is om erop te gebruiken.Mr_Size schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:22:
[...]
Ik ben ook met die lijn bezig, net de T34 aangeschaftNog tips voor uitrusting e.d.?
http://wiki.worldoftanks.eu/Battle_Mechanics#Radio_Range50Miles schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:41:
Kan iemand mij vertellen wat ik met een radio-upgrade kan? Wat doet het radiobereik?
erutangiS
Ok, ik zie wel waar het schip strand
, net wel een lekker potje ermee gehad, gun reload alleen erg traag..
ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:54:
Waar halen jullie het toch vandaan dat ik zo zwaar anti Tier X ben en dat ik zoveel problemen heb met verlies draaien? Uiteindelijk zijn onderstaande quotes de enige "negatieve" opmerkingen die ik heb gemaakt over Tier x. Snap niet dat er zoveel mensen ineens over vallen.
Alhoewel... met al die aannames die sommige hier maken misschien ook weer wel...
Wat zeg je hier dan ? Dat je tier 10 geweldig vind ? Volgens mij niet nl.ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:13:
[...]
Waar zie je mij zeggen dat ik lagere tiers niet leuk vindt? Heb ik nooit gezegd. Sterker nog, de lagere tiers vind ik juist veel leuker om te spelen! Dus dat is al de eerste fout die je maakt.
Daarnaast begon het er mee dat jij het stom vond dat tier 10 geen winst draaide en dat je niet inzag waarom iemand dan tier 10 ging spelen :
ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:23:
[...]
Klopt. Maar persoonlijk vind ik het nogal lame om te moeten grinden om een tier X potje te spelen.
ChojinZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:13:
Persoonlijk vind ik tier x ook niet leuker spelen dan een tier 2 of tier 5. Dus waarom zou ik als klant zijnde dan nog tier x spelen? Het kost alleen maar geld maar ik heb er geen extra plezier van.
[ Voor 23% gewijzigd door redwing op 18-03-2013 22:49 ]
[removed]
T34 komt nergens op uit dus welke lijn bedoel je...Mr_Size schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:22:
[...]
Ik ben ook met die lijn bezig, net de T34 aangeschaftNog tips voor uitrusting e.d.?

T-34... Russische medium lijn.ShockWave schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:57:
[...]
T34 komt nergens op uit dus welke lijn bedoel je...
T-34 zou ik nemen me de dikke motor [duh] en de 57mm. Toen ik hem nog speelde was die erg fijn.
Equipment had ik er niet op, hooguit zo af en toe een netje, als ik die over had.
Equipment had ik er niet op, hooguit zo af en toe een netje, als ik die over had.
People as things, that’s where it starts.
Ja die 57 mm had ik ook al gezien, schiet 3x zo snel als alle andere guns en heeft nog behoorlijke pen
Ik reed rustig in mijn SuperPershing op Airfield en een Ferdinand ramt me vol in mijn zijkant.. vervolgens gaat hij achteruit en blijft me vervolgens voor een volle minuut rammen (door naar voren en achteren te gaan en dit dus te herhalen).
Ik laat hem rustig door gaan tot ik er genoeg van had en weer door ben gaan rijden met als resultaat dat een KV-1S (zijn platoon mate) zichzelf om draait en mij frontaal wou rammen.. ik remde al af om damage te voorkomen maar hij vond het nodig mij te blijven rammen (hetzelfde wat de Ferdi deed) ik ben vervolgens om hem heen gedraaid en kreeg toen een schot op mijn tracks. Heb ze netjes vermeld dat de replay naar WG (support) gestuurd wordt en dat ze zeker door mochten gaan willen ze het erger maken. De Ferdi teamkilled vervolgens Bas (Dynoz/Killerlicious) voor een goeie 1500 damage om geen reden. De KV-1S besluit vervolgens mij finaal uit te schelden voor alles en nog wat.
En toen kwam het mooie, de Ferdinand begon mij te prijzen voor het goeie defenden op de vlag en dat ik zo mijn best deed. Dat heeft mij er niet van weerhouden om de replay naar WarGaming te sturen met als resultaat: Ze zijn beide gebanned, de Ferdi voor een dag (redelijk opmerkelijk dat het niet langer was voor de Ferdi) en de KV-1S voor 3 dagen.
En wederom: "En terecht!"
De IS-3 in hun platoon bood zijn excuses aan en zei in gebrekkig Engels dat hij er niets mee te maken wou hebben. Ik heb hem raad gegeven om andere platoon mates te zoeken die wel hun hersens kunnen gebruiken.
Ik laat hem rustig door gaan tot ik er genoeg van had en weer door ben gaan rijden met als resultaat dat een KV-1S (zijn platoon mate) zichzelf om draait en mij frontaal wou rammen.. ik remde al af om damage te voorkomen maar hij vond het nodig mij te blijven rammen (hetzelfde wat de Ferdi deed) ik ben vervolgens om hem heen gedraaid en kreeg toen een schot op mijn tracks. Heb ze netjes vermeld dat de replay naar WG (support) gestuurd wordt en dat ze zeker door mochten gaan willen ze het erger maken. De Ferdi teamkilled vervolgens Bas (Dynoz/Killerlicious) voor een goeie 1500 damage om geen reden. De KV-1S besluit vervolgens mij finaal uit te schelden voor alles en nog wat.
En toen kwam het mooie, de Ferdinand begon mij te prijzen voor het goeie defenden op de vlag en dat ik zo mijn best deed. Dat heeft mij er niet van weerhouden om de replay naar WarGaming te sturen met als resultaat: Ze zijn beide gebanned, de Ferdi voor een dag (redelijk opmerkelijk dat het niet langer was voor de Ferdi) en de KV-1S voor 3 dagen.
De IS-3 in hun platoon bood zijn excuses aan en zei in gebrekkig Engels dat hij er niets mee te maken wou hebben. Ik heb hem raad gegeven om andere platoon mates te zoeken die wel hun hersens kunnen gebruiken.
Verwijderd
Het eerste spelletje dat ik met een gold-derper speel, sinds dat je gold shells voor gewone credits kan kopen:
Victory!
Battle:: Fisherman's Bay dinsdag 19 maart 2013 0:08:23
Vehicle:: M4 Sherman
Exp:: 3.158 (x2)
+ Credits: 33.882
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Top Gun
Tof voor als je genoeg credits hebt, maar als je bijna elke tegenstander die je tegenkomt oneshot, dan is er toch wel een zeer grote imbalance in die tier....
Victory!
Battle:: Fisherman's Bay dinsdag 19 maart 2013 0:08:23
Vehicle:: M4 Sherman
Exp:: 3.158 (x2)
+ Credits: 33.882
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Top Gun
Tof voor als je genoeg credits hebt, maar als je bijna elke tegenstander die je tegenkomt oneshot, dan is er toch wel een zeer grote imbalance in die tier....
ik dacht gisteren dat de teams slecht waren met 40% winrate, maar vandaag slaat werkelijk alles...
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 00:24:
Het eerste spelletje dat ik met een gold-derper speel, sinds dat je gold shells voor gewone credits kan kopen:
Mooi.- apparently, a new shell (penetration) model is being worked on, it will be a complex thing, the "gold T5 derp" issue will be handled as a part of it
Verwijderd
Goed nieuws, maar WG wetende kan dit nog een aantal maanden (of zelfs jaren) duren
Maar de erkenning van die onbalans is toch al een eerste stap naar de oplossing.
Ze hebben vandaag de doos met frikadellen en bots weer eens los getrokken...spel wordt er niet beter op. 
Edit: Het maakt niet uit wat ik ook doe, beland de laatste tijd telkens in battles van 45% of lager. Einde dag score zit ik vaak op een winrate van onder de 40%
En ik was zo blij een 2 weken geleden dat ik boven de 51.5% kwam.
Edit: Het maakt niet uit wat ik ook doe, beland de laatste tijd telkens in battles van 45% of lager. Einde dag score zit ik vaak op een winrate van onder de 40%
En ik was zo blij een 2 weken geleden dat ik boven de 51.5% kwam.
[ Voor 52% gewijzigd door BolleBeer op 19-03-2013 02:26 ]
WoT/WoWs name: Onarf
Volgens ben ik aan het 'under performen' met de T69, meer dan 2k xp en slechts 1e class mastery badge.
Victory!
Battle: Cliff 19 March 2013 01:57:48
Vehicle: T69
Experience received: 4,106 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 49,345
Battle Achievements: Mastery Badge: "1st Class"
Victory!
Shuttle st20g5
Jep, heb hem ook nog steeds nietKnowuse schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 02:08:
Volgens ben ik aan het 'under performen' met de T69, meer dan 2k xp en slechts 1e class mastery badge.
Victory!
ik haal tegenwoordig alles van de russiche wiki af, staat veel info op, is alleen af en toe raar lezen met google translateMr_Size schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:22:
[...]
zo jammer dat mensen het vergallen voor andere op deze manier, ik zie er de fun niet van in om iemand te blokkeren/rammen.Nemean schreef op maandag 18 maart 2013 @ 23:48:
Ik reed rustig in mijn SuperPershing op Airfield en een Ferdinand ramt me vol in mijn zijkant.. vervolgens gaat hij achteruit en blijft me vervolgens voor een volle minuut rammen (door naar voren en achteren te gaan en dit dus te herhalen).
hopenlijk van de week weer mijn winrate omhoog krikken, hij is aardig gedaald weer na dit weekend, op naar de 52%
Ik had op die lijn ventilatie, gun laying drive en gun rammer aan uitrusting erop gezet.Mr_Size schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:22:
[...]
Ventilatie omdat je dat gewoon zoveel oplevert op een lijn die alleskunners zijn. Natuurlijk zijn ze in het begin niet echt heel bouncy, armor zit er sowieso al niet op. Wel hebben ze een goede DPM en zijn behoorlijk mobiel.
Doordat er een kanon op zit dat snel schiet moet je die uitbuiten. Vandaar een rammer erop gooien zodat je elke ±2 sec een kogel kan schieten. Om ervoor te zorgen dat je niet al te lang hoeft te wachten totdat je ingezoomed bent met je reticle ook een GLD erop.
Ik heb tijdens de hele lijn steeds met een heavy mee gereden die ik dan de klap liet opvangen en dan kwam ik met een spelden prik en trok me weer snel terug achter de armor van de heavy. Wanneer de vijand nog maar 1/2 hp had reed ik achter de vijand zodat hij of mij neer kon schieten, en zichzelf bloot stelt aan de heavy in mijn team of ik had alle rust om die heavy in zijn engine te schieten.
Ik heb in ieder geval nog steeds heel veel plezier met deze lijn.
All that matters has no mass
het leuke van de T-34 is ook: houd je vijanden getracked en geef hem zoveel mogelijk kritieke schade. Ik ging altijd bij een heavy voor tracks, driver, tracks, radiomannetje [als die er is], tracks, koepel, eromheen rijden en 1 of 2x in de motor schieten, nog een keertje tracks en dan vaak ergens waar je penetreerd. Dan issie vaak wel hemelen. Een KV is vrij makkelijk op te rollen.
Lekker daggie weer gisteren!
Babs out!Victory ratio: 85.71%
Battles: 21
Efficiencyold: 1792.08
Efficiencyv2: 1764.6
WN6: 2317.73
Average tier: 6.48
Experience: 21675 1032.14
Capture points: 52 2.48
Defense points: 2 0.1
Damage: 33993 1619
Kills: 48 2.29
Spotted: 21 1
Tja... was ik eindelijk van de shell-magneet van een Leopard af, blijkt dat de VK2801 de eerste tank te zijn die me geld kost als ik de battle niet overleef...wsLy schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:11:
Eindelijke van de Leopard afVK2801 aangeschaft. Wordt wel wennen om ermee te spelen.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Gisteren de Tiger P gekocht 
op naar de vk45
op naar de vk45
Gisteren nog maar een paar potjes weten mee te pikken maar dat ging wel prima 
Wel mooi de eerste skill van de AMX 50 100 weten af te maken, BIA actief!Victory ratio: 83.33%
Battles: 6
Efficiencyold: 1827.41
Efficiencyv2: 1857.08
WN6: 2136.6
Average tier: 7.83
Experience: 7771 1295.17
Damage: 14109 2352
[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 19-03-2013 09:46 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Had gister erg goede potjes in mijn T10 tanks, voornamelijk met de E50M gspeeld om deze een 100% crew te geven en met de T110E5 het ging echt goed, met als hoogte punt 6.3k damage met de T110E5 en een dikke win
Gisteren 1 van de slechtste WOT dagen gehad sinds ik speel... 
Had maar tijd voor weinig potjes, maar of ik had een faalteam en was ik bottom tier en verloren we kansloos, of ik speelde zelf heel erg slecht. Wel positieve winrate maar verder gewoon veel te weinig damage/kills etc. gedaan.
Had maar tijd voor weinig potjes, maar of ik had een faalteam en was ik bottom tier en verloren we kansloos, of ik speelde zelf heel erg slecht. Wel positieve winrate maar verder gewoon veel te weinig damage/kills etc. gedaan.
Mensen hebben soms te weinig humor in dit spel.
Speelde met m'n Tiger II en potje Arctic begon desastreus - eerst een teamkill (mogelijk ongeluk, sowieso lomp), dan onze enige scout (T50-2, dus eentje die beter had kunnen weten) die ipv te wachten of scouten richting arty pal op alle heavies rechtsonder afreed en inderdaad in twee schoten toast was.
Tegenpartij leek wel alles goed te doen, conclusie weinig eer aan te behalen. Toen onze arties (terecht) gingen schelden op de scout en eentje zich ondertussen af liet knallen door scout van tegenpartij was voor mij maat vol. Ben zelf maar middendoor gereden met bericht dat "heavy scout reporting for duty"
Paar lui zagen er lol van in, maar aantal andere (waaronder scout die zich dom af had laten knallen en lutser die teamkill gescoord had) begonnen op me te schelden omdat ik dom was. Nouja, geniale actie was het niet, zoals gezegd tegenpartij was goed bezig en een goed opgestelde 110 heeft me geblokkeerd en uiteindelijk samen met de arties die ik niet in beeld kreeg afgeschoten. Maar toch
Speelde met m'n Tiger II en potje Arctic begon desastreus - eerst een teamkill (mogelijk ongeluk, sowieso lomp), dan onze enige scout (T50-2, dus eentje die beter had kunnen weten) die ipv te wachten of scouten richting arty pal op alle heavies rechtsonder afreed en inderdaad in twee schoten toast was.
Tegenpartij leek wel alles goed te doen, conclusie weinig eer aan te behalen. Toen onze arties (terecht) gingen schelden op de scout en eentje zich ondertussen af liet knallen door scout van tegenpartij was voor mij maat vol. Ben zelf maar middendoor gereden met bericht dat "heavy scout reporting for duty"
Paar lui zagen er lol van in, maar aantal andere (waaronder scout die zich dom af had laten knallen en lutser die teamkill gescoord had) begonnen op me te schelden omdat ik dom was. Nouja, geniale actie was het niet, zoals gezegd tegenpartij was goed bezig en een goed opgestelde 110 heeft me geblokkeerd en uiteindelijk samen met de arties die ik niet in beeld kreeg afgeschoten. Maar toch
Oslik blyat! Oslik!
Gister ging inderdaad slecht, totdat ik in een platoon ging spelen. De combinatie van mijn GW Tiger en de Obj.704 was perfect, een stuk of 9 wins achtereen. Meteen ook maar even mn ace gehaald op die artillery. Ieder potje had ik wel 4à5 duizend damage.
Wat ik wel appart vond was een hit die 8 damage deed. Heb je een kanon met een potentieel van een dikke one-shot haal je op een full hit 8 damage
Wat ik wel appart vond was een hit die 8 damage deed. Heb je een kanon met een potentieel van een dikke one-shot haal je op een full hit 8 damage

Gisteren was het bij mij ook dik drama. bezig met een kleine verbouwing en kon niet op TS. zoveel potjes verloren gisteren. Wel elke keer met 600+ exp verliezen maar het deed gewoon pijn aan mijn ogen. Regelmatig potjes gehad waarbij we praktisch gewonnen hadden, maar toch te dom voor woorden werden.
klinkt als: 4 tanks om de beurt piek a boo doen bij een T95 XD gevolg allemaal dood door in enkele tank. Of 1 is7 die continue de cap van ons aan het resetten was en daarbij ook onze tanks daar spotten, werd ongemoeid gelaten. Die is7 stond helemaal in het open en in het bijzijn van 4, ja 4! arty heeft hij bijna 3 minuten lang staan defenden en daarna was hij 87%
Vanochtend alles gewonnen daarentegen
klinkt als: 4 tanks om de beurt piek a boo doen bij een T95 XD gevolg allemaal dood door in enkele tank. Of 1 is7 die continue de cap van ons aan het resetten was en daarbij ook onze tanks daar spotten, werd ongemoeid gelaten. Die is7 stond helemaal in het open en in het bijzijn van 4, ja 4! arty heeft hij bijna 3 minuten lang staan defenden en daarna was hij 87%
Vanochtend alles gewonnen daarentegen
haha ik geloof dat het voor bijna iedereen drama was dit weekend 
ik had zoveel faal teams... niet normaal.. volgens mij waren er ook gewoon heel veel nieuwe mensen ofzo.. want ik zag echt heel veel heavy's campen dit weekend, en ook dat 1 flank totaal word genegeerd..
met 1 potje had ik mezelf in het midden gesitueerd en stond daar in mijn eentje met mijn trouwe matilda, zie ik ineens 5 vijanden, waaronder 3 heavy's op mij afkomen.. nou ik werd dus in notime afgeschoten en deed op de mini map aanduiden dat het midden overlopen was en dat ze daar wat aan moesten doen.. maar nee.. het enige wat ik moest doen is mijn bek houden omdat ik een klein kind was.. en 2 min later was iedereen omsingeld van achter en dood. en zo heb ik nog wel 30 voorbeelden van het niveau van dit weekend.
maar wel een 50+% win rate.. gelukkig,.
ik had zoveel faal teams... niet normaal.. volgens mij waren er ook gewoon heel veel nieuwe mensen ofzo.. want ik zag echt heel veel heavy's campen dit weekend, en ook dat 1 flank totaal word genegeerd..
met 1 potje had ik mezelf in het midden gesitueerd en stond daar in mijn eentje met mijn trouwe matilda, zie ik ineens 5 vijanden, waaronder 3 heavy's op mij afkomen.. nou ik werd dus in notime afgeschoten en deed op de mini map aanduiden dat het midden overlopen was en dat ze daar wat aan moesten doen.. maar nee.. het enige wat ik moest doen is mijn bek houden omdat ik een klein kind was.. en 2 min later was iedereen omsingeld van achter en dood. en zo heb ik nog wel 30 voorbeelden van het niveau van dit weekend.

maar wel een 50+% win rate.. gelukkig,.
Ik had nergens last van dit weekend. Zaterdag en zondag 60%+ winrate. No complaints here
Ik ga binnekort maar weer eens WoT oppakken, half jaar geleden veel gespeelt. Hoogste tier was toen m'n M6 heavy
Zijn nu veel nieuwe tank tree's bij dus ben benieuwd wat er tussen zit. Is er sowieso een tree waar jullie van zeggen die moet je hebben? Speel liefste met heavy/medium tanks
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
voor heavy pak de is7 lijn, die is erg leuk. Zeker vanaf is3.
voor medium hangt echt af wat voor medium je bent. Ik ben relatief een heavy driver en ik vind de E50M geweldig en heb een hekel aan de batchat. Anderen zweren er weer bij een batchat als medium.
voor medium hangt echt af wat voor medium je bent. Ik ben relatief een heavy driver en ik vind de E50M geweldig en heb een hekel aan de batchat. Anderen zweren er weer bij een batchat als medium.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Bah, wat is die 122mm D5T toch een bounce-gun. Ding bounced nog op een pakke boter...
Als je van heavy's houd en al met de M6 aan het spelen bent zou ik zeker voor de T-29 gaan. Een rappe tank met een zeer sterk kanon en een machtige turret. De hull is niet heel sterk, maar bounced wel een redelijk aantal schoten.Nidhiki schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:39:
Ik ga binnekort maar weer eens WoT oppakken, half jaar geleden veel gespeelt. Hoogste tier was toen m'n M6 heavyZijn nu veel nieuwe tank tree's bij dus ben benieuwd wat er tussen zit. Is er sowieso een tree waar jullie van zeggen die moet je hebben? Speel liefste met heavy/medium tanks
Voor de medium zou ik de russen proberen, die T-34 -> T-62A lijn is geweldig!
Andere medium lijn die je niet moet onderschatten is de UK lijn, Cromwell -> FV4202.
Het zijn echte flankers, geen van alle tanks die je als heavy moet rijden, maar hebben een paar leuke dingen - bovenal geweldige gun depression en mobility. Je kunt op de gekste plekken opduiken en (beetje) schade aanrichten, dan weer weg zijn voor iemand terug kan schieten. Vanaf de Centurion heb je ook nog eens uitermate krachtige kanonnen. Met een Centurion kun je enorme schade aanrichten als je iemand vol in de flank raakt. En het is nauwkeuriger dan een Panther
Het zijn echte flankers, geen van alle tanks die je als heavy moet rijden, maar hebben een paar leuke dingen - bovenal geweldige gun depression en mobility. Je kunt op de gekste plekken opduiken en (beetje) schade aanrichten, dan weer weg zijn voor iemand terug kan schieten. Vanaf de Centurion heb je ook nog eens uitermate krachtige kanonnen. Met een Centurion kun je enorme schade aanrichten als je iemand vol in de flank raakt. En het is nauwkeuriger dan een Panther

Oslik blyat! Oslik!
Ik ben helemaal verliefd op mijn 'bathtub' 
http://wiki.worldoftanks.com/S-35_CA
equipped met een camonet, spanliner en gunrammer, ook gekocht met 75% crew. die snt patricks day is ideaal, 3x zoveel crew xp en alle equipment voor 50%
die gun traverse en de gun zelf... geweldig apparaat
http://wiki.worldoftanks.com/S-35_CA
equipped met een camonet, spanliner en gunrammer, ook gekocht met 75% crew. die snt patricks day is ideaal, 3x zoveel crew xp en alle equipment voor 50%
die gun traverse en de gun zelf... geweldig apparaat
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
over verliefd op een tank gesproken.. ik ben dus helemaal verliefd geworden op Matilda
haha de matilda tank dus.. super sloom maar crew op 100% en vents is een reload time van 1.77 seconden op dit moment.. bia is onderweg.. maar wat een heerlijk tankje.. goede armor en er zijn maar weinig tier 4 tanks die er wat tegen kunnen doen.. en ik merk ook dat de heavy manier van spelen mij wel bevalt.. lekker langzaam richting een punt rijden met veel armor en een goede gun.. ik merk dat ik soms te snel en ongeduldig ben met een medium en dat ik mezelf heel snel in problemen rij..(ineens tussen 4 vijanden enzo)
dus met die gedachten heb ik gister de Churchill 1 gekocht en die bevalt ook super.. zelfde speelstijl als de matilda.. alleen bijna geen gun depression en slomer in draaien.. maar wel super kanon
heeft er iemand nog tips voor de church?.
dus met die gedachten heb ik gister de Churchill 1 gekocht en die bevalt ook super.. zelfde speelstijl als de matilda.. alleen bijna geen gun depression en slomer in draaien.. maar wel super kanon
zorg ervoor dat je gebouwen knuffelt, dan kan artillerie je niet raken. je bovenkant is praktisch plat en zeer groot oppervlak, dus arty is 1 van je grootste vijanden.
gebouwen knuffelen werkt ook goed om je tracks te verdedigen. die zijn ook kwetsbaar.
gebouwen knuffelen werkt ook goed om je tracks te verdedigen. die zijn ook kwetsbaar.
Overwinning!
Gevecht: Zandrivier dinsdag 19 maart 2013 11:12:12
Voertuig: M4A3E2 Sherman Jumbo
Ervaring ontvangen: 2.846 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 24.832
Gevechtsprestaties: Muur van staal, Kays Medaille 2e Klasse
Arme T-34-85: hij wilde mij laten stoppen met cappen, gaat ie op mijn voorkant en turret schieten met een 76mm kanon...Tja, ik schiet wel door hem heen.
Gevecht: Zandrivier dinsdag 19 maart 2013 11:12:12
Voertuig: M4A3E2 Sherman Jumbo
Ervaring ontvangen: 2.846 (x2 voor de eerste overwinning van de dag)
Credits ontvangen: 24.832
Gevechtsprestaties: Muur van staal, Kays Medaille 2e Klasse
Arme T-34-85: hij wilde mij laten stoppen met cappen, gaat ie op mijn voorkant en turret schieten met een 76mm kanon...Tja, ik schiet wel door hem heen.
Dat was de goal waar ik toen mee bezig was ja, die T29 leek me erg vet. Heb al de 90mm op de M6 dus nu alleen nog genoeg XP voor de T29.Blue Boon schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:52:
[...]
Als je van heavy's houd en al met de M6 aan het spelen bent zou ik zeker voor de T-29 gaan. Een rappe tank met een zeer sterk kanon en een machtige turret. De hull is niet heel sterk, maar bounced wel een redelijk aantal schoten.
Voor de medium zou ik de russen proberen, die T-34 -> T-62A lijn is geweldig!
De russische medium lijn zal ik ook maar eens bekijken
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Russische medium ben ik mee gestopt. De T-34-65 heeft meer nadelen dan voordelen. Hij heeft alleen een beetje pantser op zijn koepel, maar, niks speciaals. Niet echt snel, gevoelig voor ammoracks, brand en motorschade.
Als je een VK3601H met 88mm tegenkomt, ben je dood. Als je een Jumbo Sherman tegenkomt en je kan hem niet flanken, ben je dood, zie mijn vorige potje: Hij penetreert mij niet, ik schiet hem met gemak af door mijn hoge reload en leuke schade
Als je een VK3601H met 88mm tegenkomt, ben je dood. Als je een Jumbo Sherman tegenkomt en je kan hem niet flanken, ben je dood, zie mijn vorige potje: Hij penetreert mij niet, ik schiet hem met gemak af door mijn hoge reload en leuke schade
ik was bezig met de T-34 lijn, en ben nu tot de T-43 gekomen.. moet nog 20K xp ofzo maar ben een beetje gestrand daar.. ik vind de T-43 een slecht rot ding die nergens doorheen schiet.. dus nu maar begonnen met andere tanks die mij veel meer bevallen.. de T-44 wacht maar ff.VasZaitsev schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:27:
Russische medium ben ik mee gestopt. De T-34-65 heeft meer nadelen dan voordelen. Hij heeft alleen een beetje pantser op zijn koepel, maar, niks speciaals. Niet echt snel, gevoelig voor ammoracks, brand en motorschade.
Ik vond zelf de T-34 ru, de T34-85 een leuke tank om mee te spelen en nu vind ik de T-43 weer helemaal klote, hoef gelukkig nog maar 10k XP voor de T-44!
waarom lopen jullie zo te bitchen op die tanks. Het zijn medium tanks, geen heavy's, geen one man army, geen brawlers, speel ze als medium/support en je kan een hoop verschil maken.
ik heb het zelfde hoor! vind de T-34 een leuke tank en de T-34-85 is ook aardig om mee te spelen.. maar die T-43 heeft dezelfde gun als de t34-85 maar wel een armor upgrade en nog steeds nutteloos tegen tier 7/8/9.TheJukeBox schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:50:
Ik vond zelf de T-34 ru, de T34-85 een leuke tank om mee te spelen en nu vind ik de T-43 weer helemaal klote, hoef gelukkig nog maar 10k XP voor de T-44!
ik doe nu alleen de dubbel op dat ding en daarna gaat die weer de "garage" in.
De VK3601H en de Jumbo Sherman zijn anders behoorlijke brawlers hoor. En niet zo heel veel langzamer dan een T-34-85.
Met die twee kun je het leven van tier 7 heavies nog behoorlijk zuur maken, en vooral de Jumbo hoeft niet heel bang te zijn voor schade, dat frontpantser houdt heel veel tegen.
Met die twee kun je het leven van tier 7 heavies nog behoorlijk zuur maken, en vooral de Jumbo hoeft niet heel bang te zijn voor schade, dat frontpantser houdt heel veel tegen.
ik bitch niet, ik praat/type mijn mening over die tank.Blue Boon schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:52:
waarom lopen jullie zo te bitchen op die tanks. Het zijn medium tanks, geen heavy's, geen one man army, geen brawlers, speel ze als medium/support en je kan een hoop verschil maken.
Wij vinden het geen fijne tank om verschillende redenen.. en hoe weet jij nou hoe wij die tank spelen?.
Dus als je niks nuttigs weet te melden op een vriendelijke manier, zeg dan niks..
niet gemeen bedoel hoor

De T43 is volgens mij ook de slechtse tank in de russische medium lijn (en dan vooral omdat je niet zoals de T34-85 overal door heen komt op zijn tier), heb m zelf nu ook en het is niet mijn favo tank maar je moet gewoon heel goed opletten wat je er mee doet. En niet proberen frontaal op iets af te rijden...
Heb ook de comet en deze heeft vrijwel dezelfde pen alleen daar ben je al meer gewend om te flanken omdat hier de cromwell voorzit, met zijn snelheid.
Heb wel gelachen toen ik een E75 aan het flanken was met de stock gun (turret had ik nog niet geresearched) en ik zelfs constant op de achterkant van die E75 bouncde).
Hier trouwens wat interessante info over verdiensten met/zonder premium per tier:
http://forum.worldoftanks...-credits-on-every-battle/
Heb ook de comet en deze heeft vrijwel dezelfde pen alleen daar ben je al meer gewend om te flanken omdat hier de cromwell voorzit, met zijn snelheid.
Heb wel gelachen toen ik een E75 aan het flanken was met de stock gun (turret had ik nog niet geresearched) en ik zelfs constant op de achterkant van die E75 bouncde).
Hier trouwens wat interessante info over verdiensten met/zonder premium per tier:
http://forum.worldoftanks...-credits-on-every-battle/
[ Voor 17% gewijzigd door themaxter op 19-03-2013 12:01 ]
Welkom in 8.4... je hebt de VK2801 net te laat gekochtTheOmen schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:56:
[...]
Tja... was ik eindelijk van de shell-magneet van een Leopard af, blijkt dat de VK2801 de eerste tank te zijn die me geld kost als ik de battle niet overleef...
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ik heb gewoon altijd het idee dat ik met de T-34-85 rij maar dan een tier hoger.. dus veel meer bounce bounceVasZaitsev schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:56:
De VK3601H en de Jumbo Sherman zijn anders behoorlijke brawlers hoor. En niet zo heel veel langzamer dan een T-34-85.

Hoe vinden jullie trouwens de T34-1 & T34-2 van de chinezen?Jip99 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:03:
[...]
Ik heb gewoon altijd het idee dat ik met de T-34-85 rij maar dan een tier hoger.. dus veel meer bounce bounce
Ik moet zeggen dat ik, na veel op de tiger2 en KV3/4 gespeeld te hebben, nu helemaal om ben naar mijn panther (bijna om het potje de "sniper" badge). Ben nu de T58 ernaast aan het levellen om een tweede medium 7 te hebben (heb ook de VK3002DB maar die vind ik een beetje "net niet").
Had 'm voor 8.4 gekocht en sindsdien is het een aardige put voor m'n credits geworden.Sneezzer schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:02:
[...]
Welkom in 8.4... je hebt de VK2801 net te laat gekocht
Nu met 8.4 nog niet veel kunnen spelen, mijn pc heeft nu de gewoonte om spontaan te rebooten na inloggen. Een herstelpunt terugzetten en ik kan spelen, maar de volgende keer dat ik de pc aanzet....zelfde probleem

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
nooit mee gespeeld, maar zo op papier ziet de T-34-1 er beter uit dan de T-43, sowieso een beter kanon.. 100 mm met veel hogere pen en dmg. armor is wel stukje dunnen maar ja die van de t-43 is ook zo te doorboren dus of je nou 75 of 66 mm hebt.. T-34-1 lijkt ook stukje lager en kleiner dus moeilijker te raken.. en de T-34-1 lijkt mij ook wel iets lichtvoetiger.. iig sneller in draaien.. en top is het zelfde als de T-43..Sneezzer schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:09:
[...]
Hoe vinden jullie trouwens de T34-1 & T34-2 van de chinezen?
Ik moet zeggen dat ik, na veel op de tiger2 en KV3/4 gespeeld te hebben, nu helemaal om ben naar mijn panther (bijna om het potje de "sniper" badge). Ben nu de T58 ernaast aan het levellen om een tweede medium 7 te hebben (heb ook de VK3002DB maar die vind ik een beetje "net niet").
vergelijk ze op de wiki.. ik denk dat de chinezen de tier 7 medium winnen
De eerste 60 potjes op de VK3002DB waren zoals jij het al beschrijft meh..., niet echt lekker en zeker niet winstgevend. Het heeft me echt wat tijd gekost om te wennen dat het een ander soort speelstijl nodig heeft.Sneezzer schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:09:
[...]Ik moet zeggen dat ik, na veel op de tiger2 en KV3/4 gespeeld te hebben, nu helemaal om ben naar mijn panther (bijna om het potje de "sniper" badge). Ben nu de T58 ernaast aan het levellen om een tweede medium 7 te hebben (heb ook de VK3002DB maar die vind ik een beetje "net niet").
Ik speel hem nu als een brawler en misbruik zijn armor aan alle kanten om lekker te bouncen, wel met de 8.8.
Laatst getipt om de 10,5 derp op de VK3002DB te proberen, zo kan je de redelijk dikke armor goed gebruiken en heb je een heftige punch om veel schade te doen. Ik weet niet hoe dat gaat bevallen, maar het schijnt een echte opluchting te zijn.
Ok, thanks voor de tipsBlue Boon schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:38:
Ik had op die lijn ventilatie, gun laying drive en gun rammer aan uitrusting erop gezet.
Ventilatie omdat je dat gewoon zoveel oplevert op een lijn die alleskunners zijn. Natuurlijk zijn ze in het begin niet echt heel bouncy, armor zit er sowieso al niet op. Wel hebben ze een goede DPM en zijn behoorlijk mobiel.
Doordat er een kanon op zit dat snel schiet moet je die uitbuiten. Vandaar een rammer erop gooien zodat je elke ±2 sec een kogel kan schieten. Om ervoor te zorgen dat je niet al te lang hoeft te wachten totdat je ingezoomed bent met je reticle ook een GLD erop.
Ik heb tijdens de hele lijn steeds met een heavy mee gereden die ik dan de klap liet opvangen en dan kwam ik met een spelden prik en trok me weer snel terug achter de armor van de heavy. Wanneer de vijand nog maar 1/2 hp had reed ik achter de vijand zodat hij of mij neer kon schieten, en zichzelf bloot stelt aan de heavy in mijn team of ik had alle rust om die heavy in zijn engine te schieten.
Ik heb in ieder geval nog steeds heel veel plezier met deze lijn.
Mathilda is idd geweldigJip99 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:06:
over verliefd op een tank gesproken.. ik ben dus helemaal verliefd geworden op Matildahaha de matilda tank dus.. super sloom maar crew op 100% en vents is een reload time van 1.77 seconden op dit moment.. bia is onderweg.. maar wat een heerlijk tankje.. goede armor en er zijn maar weinig tier 4 tanks die er wat tegen kunnen doen.. en ik merk ook dat de heavy manier van spelen mij wel bevalt.. lekker langzaam richting een punt rijden met veel armor en een goede gun.. ik merk dat ik soms te snel en ongeduldig ben met een medium en dat ik mezelf heel snel in problemen rij..(ineens tussen 4 vijanden enzo)
Heb ook de Churchill I, maar daar ben ik nog niet weg van. Hij is wel heul erg traag en het 1e kanon is echt een drama. Ik neem aan dat jij het hebt over de top gun?
yes ik heb het over de top gun, ik had gelezen dat de guns daarvoor redelijk drama zijn dus heb maar een beetje free xp misbruikt om gelijk de vickers te unlocken.. ding is super accuraat en goede pen..Mr_Size schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:39:
[...]
Ok, thanks voor de tipsMooi vooruitzicht
[...]
Mathilda is idd geweldigMomenteel ook 1 van mijn favorieten. Crew training gaat echter nogal traag, dus heb nog geen speciale vaardigheden. Maar deze hou ik lekker in de garage om credits mee te verzamelen
Heb ook de Churchill I, maar daar ben ik nog niet weg van. Hij is wel heul erg traag en het 1e kanon is echt een drama. Ik neem aan dat jij het hebt over de top gun?
ik speel het ook hetzelfde als de matilda.. op het moment dat jij ergens aankomt zijn de meeste gevechten al begonnen en kan je een mooie plek zoeken om de al gespotte vijanden af te knallen
Nog ~44000 tot de T-44.. begint eindelijk op te schieten
. Die grind gaat zoveel fijner in platoonverband haha, minder pijnlijk
Nja we hebben geluk dat we bijna alleen maar tier 7 battles hebben vandaag
Dat is wel lekker hehe
Viel wel mee hoor ik had nu zelfs maandag 'geluk'Jip99 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:29:
haha ik geloof dat het voor bijna iedereen drama was dit weekend
Totaal 38 potjes van Zaterdag tot en met Maandag en 35 gewonnen
Jij bent ook niet echt een doorsnee speler.psychoclown schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:34:
[...]
Viel wel mee hoor ik had nu zelfs maandag 'geluk'
Totaal 38 potjes van Zaterdag tot en met Maandag en 35 gewonnen
Hoeveel van die potjes heb je zonder platoon gespeeld?
mijn voornaamste probleem is.. is dat die te sloom is om goed te flanken.. vaak komt er een heavy op me af die ik niet kan pennen.. maar dan is die t-43 te langzaam om weg te rijden!.. je moet echt heel erg voorzicht spelen met dat ding..solique schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:31:
Ik vond de T-43 best wel meevallen.
Je moet hem alleen echt als flanker/support gebruiken.
Wel ben je veel damage kwijt doordat de D10T eraf gehaald is maar vooral detracken en crewleden uitschakelen lukt met de 85 nog wel.
maar genoeg over dit ding
Volgens mij geenBlue Boon schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:36:
[...]
Jij bent ook niet echt een doorsnee speler.
Hoeveel van die potjes heb je zonder platoon gespeeld?
Moet wel zeggen dat er een handvol in TC waren maar de rest in platoon.
Maarja ook platoons kunnen falen
Dit weekend ging bij mij ook wel lekker, winrate van ruim boven de 60% en gewoon goede potjes. Zit mede daardoor nu bijna op 55% winrate overal.
Alleen gisterenavond ging voor geen meter, dacht nog even snel wat dubbels te halen en crew xp te halen met die 3x xp, maar dat ging niet heel fijn.
Als het goed is aankomend weekend de tier 7 TD special (gokje op basis van de tier 7 med+heavy special van paar weken terug en omschrijving van die van aankomend weekend).
Als ik nog een beetje doorgrind op de SU100 en ARLV39 hopenlijk dit weekend de T25AT, AC Mle 46 en beide tier 7 SU TD's in de garage
SU152 en T25AT heb ik al geresearched wacht alleen nog met kopen.
Alleen gisterenavond ging voor geen meter, dacht nog even snel wat dubbels te halen en crew xp te halen met die 3x xp, maar dat ging niet heel fijn.
Als het goed is aankomend weekend de tier 7 TD special (gokje op basis van de tier 7 med+heavy special van paar weken terug en omschrijving van die van aankomend weekend).
Als ik nog een beetje doorgrind op de SU100 en ARLV39 hopenlijk dit weekend de T25AT, AC Mle 46 en beide tier 7 SU TD's in de garage
SU152 en T25AT heb ik al geresearched wacht alleen nog met kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door themaxter op 19-03-2013 13:54 ]
Ik vond de T34-1 maar mweh eigenlijk. Maar denk dat het waarschijnlijk meer dat het aan mijn speel stijl ligt dan aan de tank zelf. Het is in ieder geval geen kleine broertje van de type-59.Sneezzer schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:09:
[...]
Hoe vinden jullie trouwens de T34-1 & T34-2 van de chinezen?
Armor heeftie niet zoveel. Maar daar hebben meer mediums last van dus niet echt een probleem. Brand graag en ontploft zelfs nog liever. Koepel is wel redelijk, als je de rest kunt verbergen kun je nog wel regelmatig wat bouncen.
De gun is op zich niet verkeerd. Aardige pen/damage/rof. Enige nadeel vond ik echt de aim tijd van de gun. Tering lang voor mijn gevoel (zelfs met Bia enzo Type59 crew erin met 4 skills) en het grote nadeel is dat je op deze tank geen VertStab kunt zetten dus veel verbeteren kun je het niet. Op de T34-2 kan dit gelukkig weer wel. Oja geen gun depressie maar dat is een russisch/chinees probleem dus daar moet je gewoon mee leren leven.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb harstikke leuke potjes op deze tank gehad. Zelfs gisteren nog mijn Ace gehaald met 4500XP (was de dubbel) maar ik moest hem wat voorzichter spelen dan wat ik normaal doe op mijn mediums. Ik had eigenlijk een beetje de speelstijl verwacht van de russishe tree. T44, T54, T62-A, iets wat op deze tanks zou lijken maar speelde hem meer eigenlijk als de panther serie
T34-2 kan ik je nog niet zoveel van vertellen want die heb ik pas sinds gisteren. Zorg wel dat je wat free xp op te spenderen hebt want ondanks dat je al wat gun upgrades hebt zul je toch eerst nog de koepel moeten researchen en denk zelfs de tracks (niet uitgeprobeert zonder eigenlijk) en stock zit je met een T6 gun.
Maar met de potjes zover heb ik wel al meer het gevoel dat het iets minder Panther stijl is en iets meer russische med stijl. Maar gewoon te weinig potjes op gespeeld om hier echt wat zinnigs over te zeggen.
T25at is echt een monster, ik denk dat ik met geen een tier 7 tank zoveel tier 10's heb opgemunchd. (mobiliteit is echt geweldig+ de 105 is een van mijn favo's)themaxter schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:52:
T25AT heb ik al geresearched wacht alleen nog met kopen.
De t25at doet het bij mij het best met een zeer aggresieve speelstijl, beetje mengeling tussen een TD en een elc AMX
ik vindt sowieso een hoop Amerikaanse TD's monsters.. ik wordt zovaak kapot geschoten door een onzichtbare wolverine of hellcat.. die dingen schieten overal doorheen en doen echt goede dmg.. niet leuk als je ergens een punt aan het verdedigen bent..eL_Jay schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:08:
[...]
T25at is echt een monster, ik denk dat ik met geen een tier 7 tank zoveel tier 10's heb opgemunchd. (mobiliteit is echt geweldig+ de 105 is een van mijn favo's)
De t25at doet het bij mij het best met een zeer aggresieve speelstijl, beetje mengeling tussen een TD en een elc AMX
Klopt de US TD's bevallen me tot nu toe ook het best van alle TD lijnen (op misschien de Jagdpanther na).Jip99 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:12:
[...]
ik vondt sowieso een hoop Amerikaanse TD's monsters.. ik wordt zovaak kapot geschoten door een onzichtbare wolverine of hellcat.. die dingen schieten overal doorheen en doen echt goede dmg.. niet leuk als je ergens een punt aan het verdedigen bent..
Jackson afgerond met een win percentage van bijna 65%.
T25/2 heb ik ook al een tijdje, maar de Hellcat blijft in de garage, heerlijke fun tank!
Wat betreft die onzichtbare hellcat: veel goede spelers hebben deze tank volgens mij nog in de garage staan met vaak goede crews, dus dat is niet zo gek
Wat ik zo al weet van de T25AT moet dat ook een hele fijne tank zijn. Vond de jagdpanther (zeker als je hogere tier was) heerlijk om lekker agressief te spelen. AT is volgens mij nog sneller
Ben ook wel benieuwd naar het vervolg van die SU lijn. SU100 moest ik heel erg aan wennen, maar met die 122 mm erop (KV1S gun) doe je wel een bak damage
Dit weekend daarmee een aantal potjes gedaan dat ik meer damage (2000+) deed dan de tier 8's...
[ Voor 22% gewijzigd door themaxter op 19-03-2013 14:25 ]
Wat je zegtthemaxter schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:16:
[...]
Wat betreft die onzichtbare hellcat: veel goede spelers hebben deze tank volgens mij nog in de garage staan met vaak goede crews, dus dat is niet zo gek
.Vond de jagdpanther (zeker als je hogere tier was) heerlijk om lekker agressief te spelen.
mijn hellcat staat idd nog in de garage met1.5 skills
De JP I staat er ook nog altijd, die met 2.8 skills
Dat zijn mijn feelgoodtanks.
niks is vervelender dan kapot geschoten worden door een vijand die je niet ziet.. daarom hekel ik arty's en lange afstand snipersJoindry schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:37:
[...]
Wat je zegt
mijn hellcat staat idd nog in de garage met1.5 skills
De JP I staat er ook nog altijd, die met 2.8 skills
Dat zijn mijn feelgoodtanks.
ik moet ook maar eens aan de andere kant gaan kijken en misschien een hellcat grinden
Cammonetjes doe ik niet aan mee, na een schot werken deze toch weer even niet. Ik verkies altijd bino's boven cammonet en op een TD ook boven optics.
Maar de cammoskill, situational awareness, sixth sense en bino's en je hebt een snipermonster.
Alleen op TD's met lange reload zou ik cammonet nog overwegen, maar wat ik weet is dat alle écht hoge reload TD's zo goed als 0,0cammo hebben. Dus is 0,0 X 1,25 nog altijd 0. Mijn JP E-100 heeft dus ook geen netje, wel gewoon bino's, rammer en vents.
Maar de cammoskill, situational awareness, sixth sense en bino's en je hebt een snipermonster.
Alleen op TD's met lange reload zou ik cammonet nog overwegen, maar wat ik weet is dat alle écht hoge reload TD's zo goed als 0,0cammo hebben. Dus is 0,0 X 1,25 nog altijd 0. Mijn JP E-100 heeft dus ook geen netje, wel gewoon bino's, rammer en vents.
gewoon 1 doel stellensolique schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:57:
Ik weet nog niet waar ik mee verder ga.
Denk dat ik eerst wat tanks af ga spelen zodat ik de volgende tier heb vrijgespeeld en dan later pas eens ga kijken welke ik ga oppakken.
Ik ben er nu achter dat ik de Britse medium en heavy lijn wel heel erg leuk vindt.. dus ik ga nu die lijnen maar volgen.. ik was bezig met de Russische medium lijn maar dat staat nu in de koelkast.
jeej, er is weer een blik malloten opengetrokken.
Bij Ruinberg allemaal het stadje in, alleen ik in mijn Jumbo en een VK3601H mogen de andere flank beschermen tegen een stuk of 5 tanks...
Mensen die druk bezig zijn om met z'n vijven 1 tank uit te schakelen, terwijl ik 100m verderop bezig met 5 tanks, en natuurlijk niet komen helpen...
Bij Ruinberg allemaal het stadje in, alleen ik in mijn Jumbo en een VK3601H mogen de andere flank beschermen tegen een stuk of 5 tanks...
Mensen die druk bezig zijn om met z'n vijven 1 tank uit te schakelen, terwijl ik 100m verderop bezig met 5 tanks, en natuurlijk niet komen helpen...
Ik ben met 24 doelen bezigJip99 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:05:
[...]
gewoon 1 doel stellenprobeer ik ook.. wil niet altijd lukken maar ja
Ik ben er nu achter dat ik de Britse medium en heavy lijn wel heel erg leuk vindt.. dus ik ga nu die lijnen maar volgen.. ik was bezig met de Russische medium lijn maar dat staat nu in de koelkast.

Maar wil nu eerst de huidige tanks afronden en dan eens kijken wat ik nu het leukst vind om mee door te gaan.
das ook een doelsolique schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:07:
[...]
Ik ben met 24 doelen bezig![]()
Maar wil nu eerst de huidige tanks afronden en dan eens kijken wat ik nu het leukst vind om mee door te gaan.
ik kan voorloopig toch niks meer kopen, heb al mijn credits verspilt aan de 50% korting op onderdelen.. tiger voorzien van vents, matilda voorzien van vents en verrekijkers gekocht enzo.. ongeveer 1 miljoen er doorheen gejaagd dit weekend.. inc Churchhill enzo.. dus voorloopig ff grinden tot aan 2.3 miljoen voor de T-44
Dat heb ik wel vaker en na 5 minuten wordt je van achter beschoten omdat jij je flank houd maar de rest er gewoon niet meer is....VasZaitsev schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:06:
Ik heb ook alle low tiers (op de arties na) en ben zo langzaam aan alle tanks proberen te krijgen. niet dat ik dat ooit haal, maar zolang ik me vermaak recht zo die gaat!
Gisteren ook wat onderdelen op voorraad gezet, gelukkig nog wel genoeg credits binnen kunnen halen zodat ik straks genoeg te kiezen heb.Jip99 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:09:
[...]
das ook een doel
ik kan voorloopig toch niks meer kopen, heb al mijn credits verspilt aan de 50% korting op onderdelen.. tiger voorzien van vents, matilda voorzien van vents en verrekijkers gekocht enzo.. ongeveer 1 miljoen er doorheen gejaagd dit weekend.. inc Churchhill enzo.. dus voorloopig ff grinden tot aan 2.3 miljoen voor de T-44
Verwijderd
Dat is ook mijn redenatie: liever op het gemakske vele lijnen tegelijk doen, zodat je ook alle tiers waar je in terecht komt veel ervaring hebt. En dus niet als een zot direct voor een tier 10 gaan, zonder genoeg ervaring, en daardoor heel hard falen.skoozie schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:14:
Ik heb ook alle low tiers (op de arties na) en ben zo langzaam aan alle tanks proberen te krijgen. niet dat ik dat ooit haal, maar zolang ik me vermaak recht zo die gaat!
Zucht... Weer zo'n faal team in allemaal tier 8 tanks.
Live oaks: stadje: Ik loop een KV-5 te irriteren, verder staat er nog 1 super pershing.
Wat doet mijn hele team? Als een lafaard achterblijven... Waardoor de superpershing en de KV-5 dus mij maar gaan beschieten. en de KV-5 heeft gewoon zo'n gigantische HP sloot, hoevaak ik ook op R2D2 schiet, hij blijft rijden. Ondertussen ook die SP mij constant tracken...
Live oaks: stadje: Ik loop een KV-5 te irriteren, verder staat er nog 1 super pershing.
Wat doet mijn hele team? Als een lafaard achterblijven... Waardoor de superpershing en de KV-5 dus mij maar gaan beschieten. en de KV-5 heeft gewoon zo'n gigantische HP sloot, hoevaak ik ook op R2D2 schiet, hij blijft rijden. Ondertussen ook die SP mij constant tracken...
leuk is dat he? dat heb ik ook echt vaak.. laatst stond ik met mijn matilda ergens te verdedigen en toen werd ik langzamerhand omsingeld door een M4 en een kv-1 en een covenanter ofzo.. en mijn team wat verscholen zit achter steentjes en plantjes 50 meter achter me...........doet helemaal niks.. te bang om gezien te worden ofzo?. ik weet het niet maar ik werd kapot geschoten en riep om hulp maar niemand stak een poot uit..VasZaitsev schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:26:
Zucht... Weer zo'n faal team in allemaal tier 8 tanks.
ikke ikke ikke en de rest kan stikken zeiden we vroeger altijd..
en als je er over nadenkt best heel erg dom van mijn team, omdat ze bezig zijn met mij.. ze juist makkelijke doelwitten waren.. dus we hadden nog best kunnen winnen als het angsthaas team mij had geholpen..
[ Voor 9% gewijzigd door Jip99 op 19-03-2013 15:37 ]
Voor mensen die overwegen een Geforce kaart te kopen: http://www.geforce.co.uk/landing-page/free-2-play
Gratis 7500 gold en een maand premium bij aanschaf van geselecteerde kaarten bij Mycom of Alternate.
Gratis 7500 gold en een maand premium bij aanschaf van geselecteerde kaarten bij Mycom of Alternate.
http://www.tankmuseum.org/ixbin/indexplus?record=ART3513
misschien voor de tank gekken onder ons.. leuk tripje naar UK combineren met echte tankjes.
misschien voor de tank gekken onder ons.. leuk tripje naar UK combineren met echte tankjes.
[vloekvloek]
Op zo'n moment heb ik zin om het spel gewoon te verwijderen.
El Halluf, ergens bovenaan de heuvel waar de heavies altijd heen en weer lopen te schieten. Ik sta daar met mijn IS-3, een andere IS-3 en een T34. Ik val een T34 en een Pershing aan, ik wil achteruit rijden, maar, die IS3 blockt mij, ik sta al schuin tegen een heuvel om genoeg gundepression te krijgen, dus, ik sta vast, arty trackt mij. Die IS-3 kon trouwens ook geen kant op, omdat de T34 tegen hem aan stond.
Begint de T34 en zijn T95 platoonnicht tegen mij te schelden dat ik aan de kant moet, omdat arty ons verrot schiet. Terwijl hij juist mij juist blokkeerd. Nou, ik word kapotgeschoten door de arty [goh, ik sta vast] IS-3 weet mij aan de kant te duwen en die T34 en T95 weer op mij schelden dat ik een noob enzo ben....
Juist... Mensjes die denken "ik heb een dikke tank en een hoge eff dus ik weet het wel", heb ik echt een hekel aan. Natuurlijk, 80 procent doet normaal, geeft je tips en speelt gewoon lekker mee, 20% is vreselijk arrogant en loopt het te verzieken voor anderen door zo achter je te staan dat je niet weg kan, voor je neus staan als je wilt schieten of tegen je aan rijden als je wilt schieten, waardoor je mist.
Wallet-warriors...
Op zo'n moment heb ik zin om het spel gewoon te verwijderen.
El Halluf, ergens bovenaan de heuvel waar de heavies altijd heen en weer lopen te schieten. Ik sta daar met mijn IS-3, een andere IS-3 en een T34. Ik val een T34 en een Pershing aan, ik wil achteruit rijden, maar, die IS3 blockt mij, ik sta al schuin tegen een heuvel om genoeg gundepression te krijgen, dus, ik sta vast, arty trackt mij. Die IS-3 kon trouwens ook geen kant op, omdat de T34 tegen hem aan stond.
Begint de T34 en zijn T95 platoonnicht tegen mij te schelden dat ik aan de kant moet, omdat arty ons verrot schiet. Terwijl hij juist mij juist blokkeerd. Nou, ik word kapotgeschoten door de arty [goh, ik sta vast] IS-3 weet mij aan de kant te duwen en die T34 en T95 weer op mij schelden dat ik een noob enzo ben....
Juist... Mensjes die denken "ik heb een dikke tank en een hoge eff dus ik weet het wel", heb ik echt een hekel aan. Natuurlijk, 80 procent doet normaal, geeft je tips en speelt gewoon lekker mee, 20% is vreselijk arrogant en loopt het te verzieken voor anderen door zo achter je te staan dat je niet weg kan, voor je neus staan als je wilt schieten of tegen je aan rijden als je wilt schieten, waardoor je mist.
Wallet-warriors...
Ik heb me even aangemeld voor de GoT2 clan
hehe, waarom? Omdat jij het niet met me eens bent?Nemean schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:05:
[...]
Goed, zou je nu terug kunnen gaan naar 9gag.. en je stopwoordje "aanname" mee willen nemen, want in elke reactie staat het woordje wel en het begint wel aardig vermoeiend te worden.. of te wel.. je typt veel maar zegt weinig.
Heet jij Temos dan? Had ik tegen jouw? Zie je wel, weer een aanname...
Wie zegt dat? Kheb alleen aangegeven dat ik de beweegreden niet snapte.Plato112 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:09:
[...]
Er zijn nu al meerdere redenen gegeven waarom WG hogere tiers minder winstgevend maakt. Schijnbaar gaan deze er bij jou allemaal niet in terwijl de rest ze accepteert. Begin me ernstig af te vragen wie het nu niet begrijpt.
Nee dat niet. Maar wil dat meteen zeggen dat ik helemaal anti ben? Tussen zwart en wit zit ook nog grijs hoor.redwing schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:43:
Wat zeg je hier dan ? Dat je tier 10 geweldig vind ? Volgens mij niet nl.
Daarnaast begon het er mee dat jij het stom vond dat tier 10 geen winst draaide en dat je niet inzag waarom iemand dan tier 10 ging spelen :
Maargoed, kheb het weer gehad met al die blinde fanboys hier. Blijkbaar mag er niets negatiefs gezegd worden anders doen mensen weer huillie huilie...
Heren de groeten!
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Hier nog eentje:
Victory!
Battle: Siegfried Line 19 March 2013 16:00:14
Vehicle: AT 7
Experience received: 2,088
Credits received: 56,100 (fine for causing damage to allies: 45)
Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Steel Wall, Top Gun, Sniper, Master Gunner, Mastery Badge: "1st Class"
Victory!
Battle: Siegfried Line 19 March 2013 16:00:14
Vehicle: AT 7
Experience received: 2,088
Credits received: 56,100 (fine for causing damage to allies: 45)
Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Steel Wall, Top Gun, Sniper, Master Gunner, Mastery Badge: "1st Class"
Zolang je met de AT 7 niet in tier 9 potjes terecht komt is het best een leuke tank. Door die laatste overwinning heb ik nu ook de top gun
Shuttle st20g5
Kap eens met het spammen van non-argumenten gast.ChojinZ schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:15:
Maargoed, kheb het weer gehad met al die blinde fanboys hier. Blijkbaar mag er niets negatiefs gezegd worden anders doen mensen weer huillie huilie...
Heeft niet zozeer te maken met het feit dat er niets negatiefs gezegd mag worden. Er worden valide argumenten gemaakt die jij vervolgens compleet negeert en enkel in gaat op hetgeen was volgens jou een aanname is, dat is natuurlijk geen uitnodiging voor een discussie. Daarnaast lijk je jezelf keer op keer tegen te spreken (misschien beter verwoorden?).ChojinZ schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:15:
[...]
Heren de groeten!
Weer eens wat anders dan een random gratis game erbijFest schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:45:
Voor mensen die overwegen een Geforce kaart te kopen: http://www.geforce.co.uk/landing-page/free-2-play
Een aantal lui die ook hier op Tweakers zitten zijn er vorig jaar geweestJip99 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:05:
http://www.tankmuseum.org/ixbin/indexplus?record=ART3513
Welke zal ik researchen? De Ferdinand of de Jagdpanther 2.. Moet alleen nog ff credits sparen hiervoor..
Iemand een goeie tip?
Iemand een goeie tip?
If the shit hits the fan everybody get a piece of it
Met een jumbo en een VK3601H, dan heb je toch ook zeker geen hulp meer nodig?VasZaitsev schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:06:
Tegen een Panther, een AMX-12t, een 59-10 en nog iets, ja, dan heb je het wel nodig hoor.
Nee, maar wel dat je lagere tiers veel liever speelt. Daarnaast is al duidelijk uitgelegd waarom tier 10 express voor de gemiddelde speler verlieslijdend is gemaakt. Ik snap het probleem dus niet helemaal want volgens mij zijn al je vragen gewoon beantwoordChojinZ schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:15:
Nee dat niet. Maar wil dat meteen zeggen dat ik helemaal anti ben? Tussen zwart en wit zit ook nog grijs hoor.
[removed]
Blinde fanboys en er mag niets negatiefs gezegd worden, dit zijn wel behoorlijke aannames...ChojinZ schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:15:
Heren de groeten!
Geld voor jou.. Assumptions the mother of all fuck ups...
Je mag best wel iets negatiefs zeggen, maar onderbouw het dan ook. Je zit op mensen te klagen dat ze geen argumenten gebruiken, maar zelf nog geen enkel argument aangedragen..
Terug on-topic dan maar.Slashx schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:36:
Welke zal ik researchen? De Ferdinand of de Jagdpanther 2.. Moet alleen nog ff credits sparen hiervoor..
Iemand een goeie tip?
Ligt nogal aan wat je leuk vindt. Ikzelf heb ze allebei geresearched maar door credits tekort en geen prioriteit nog geen van beiden gekocht. Ik denk dat ik voor de JgdP II ga omdat deze ongeveer hetzelfde speelt als de JgdP I en die vond ik wel fun.
Komt neer op wil je snel en weinig armor of langzaam en veel armor? Ik heb liever snel, dan kan ik ook snel weg en de zij-armor van een Ferdi is van papier dus als je geflankt wordt heb je alsnog een groot probleem. Daarnaast schieten de meeste tier 9's recht door een Ferdi heen dus dan is je armor alleen maar een last.
Speed limits are like herpes.
Ik heb beide gespeeld, maar ik zeg nu: JP2
Ferdi is tegenwoordig gewoon te traag en de armour niet betrouwbaar genoeg om daar op te leunen.
Goldammo voor credits heeft dat niet bevorderd.
Heb de Jagdtiger al maar de JP2 staat nog in de garage, gewoon omdat het een erg leuke tank is.
Wat Plato zegt: een Jagdpanther on steroids
Ferdi is tegenwoordig gewoon te traag en de armour niet betrouwbaar genoeg om daar op te leunen.
Goldammo voor credits heeft dat niet bevorderd.
Heb de Jagdtiger al maar de JP2 staat nog in de garage, gewoon omdat het een erg leuke tank is.
Wat Plato zegt: een Jagdpanther on steroids
Nieuw record met betrekking tot draws op één dag... 3 stuks al vandaag.. waaronder 2 tier 10 battles...
edit//
4 draw, 3 tier 10 battles o.O
edit//
4 draw, 3 tier 10 battles o.O
[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 19-03-2013 19:45 ]
De europeanen krijgen ook een multi-cluster server
Vroeg me al een tijdje af wanneer het zou gaan gebeuren aangezien bij CW al een tijdje vermeld staat welke server de battles gespeeld worden.

Vroeg me al een tijdje af wanneer het zou gaan gebeuren aangezien bij CW al een tijdje vermeld staat welke server de battles gespeeld worden.
A maintenance for the game server will be held tomorrow on Wednesday, March 20th starting at 04:00 CET (03:00 GMT) which is expected to last until 07:00 CET (06:00 GMT). During this time the game will be unavailable for play. However, our web portal, the forums and customer support remain unaffected.
World of Tanks is growing all over the world! After having broken yet another record in terms of concurrent player numbers recently on our Russian side, we’re happy to see the trend continue while more and more people take up the fight on our virtual tank battlefields!
Since Europe has been experiencing steady growth as well, with close to 200,000 tankers online concurrently at peak times, we’re proud to announce today that we’ll be expanding the technical capabilities of our European server to allow for an even greater performance. To achieve this, tomorrow we’ll be switching to a system featuring two server clusters that will host our European players and make room for even more new arrivals!
We only want the best for our players and thus are happy to be able to grow alongside our ever increasing fan base. Adding the new server cluster will make playing for you more convenient by providing greater stability whilst offering the capability to serve more players at a given time.
Note: With the introduction of the additional server, all Clan Wars battles will now take place on the first server. If you’re a Clan Wars player, please check that your game starts properly on this first cluster once the second one goes live after tomorrow’s maintenance.
We’re looking forward to a seamless transition tomorrow and are glad to be preparing to welcome more and more of you in the future on our improved EU servers!
Keep rolling out, Commanders!
Het zou ook wel tijd worden
De laatste tijd merkte je toch vaak lag/disconnects als het druk begon te worden.
[removed]
Dit topic is gesloten.