[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 25.598 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Heilige maria.. op de NA server is een lekkere special, hoop dat die dit weekend ook hier komt ivm saint patricks day!

3x crew experience voor iedere battle

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
En korting op diverse tier 8 tanks, volgens mij hebben wij zoiets hier nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
rgras schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:48:
En korting op diverse tier 8 tanks, volgens mij hebben wij zoiets hier nog niet gehad.
Volgt elkaar op, eerst tier 6 tanks, toen tier 7 tanks en nu zijn de tier 8 tanks aan de beurt ;). Volgende week de TDs volgens mij.
Maar vooral die x3 crew XP spreekt mij het meeste aan. Dat heb ik liever, en is ook veel nuttiger imo, dan x3 of x5 voor de eerste victory..

Dus dat wordt dan flink met de M103 en Type 59 spelen dit weekend :P en eventueel de T110E5 als ik die een dezer dagen heb unlocked als de actie nog bezig is O-)

[ Voor 17% gewijzigd door wsLy op 14-03-2013 23:55 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
VasZaitsev schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 22:39:
[...]

Beide kampen gebruikten ook voornamelijk tankjagers, vooral Rusland. De SU-76 en SU-85 zijn er veel gebruikt. De SU-152 meer als een soort arty, ook omdat het 152mm geschut niet zo heel nauwkeurig was.

Van de Hetzer zijn wel wat gemaakt. Stugjes heel veel, maar, die werden voornamelijk als veredelde tank gebruikt, en niet als tankjager. Jagdpanthers en Jagdtigers hobbelden voornamelijk in de Ardennen rond, en ook in kleine aantallen. Ferdi's dan wel weer rond kursk, maar werden best makkelijk afgemaakt door T-34-85's

Sowieso rammelen technisch gezien veel dingen aan WoT, Een Panzer 4 had behoorlijke moeite om een T-34 uit te schakelen [daarom hebben ze de Panther bedacht] en een Sherman vloog behoorlijk gemakkelijk in de fik.

De IS [en in het bijzonder de IS-2] is dan weer bedacht om Tigers uit te kunnen schakelen met 1 of 2 schoten, en was qua wendbaarheid een soort T-34.

Dus, P4 hoort een tiertje lager dan de T-34. En de IS een tiertje hoger dan de Tiger.

Weetje wat mij trouwens een leuke uitbreiding lijkt van de britse lijn? De Sherman Firefly. Leuke tier 5/6 tank/tankdestroyer. Ook hadden de Britten een TD met het kanon aan de achterkant, die mis ik eigenlijk wel...
De Stug was officieel helemaal geen tankjager, maar een aanvalskanon. Ik kwam laatst een aflevering van German War Files tegen op youtube, welke gaat over de Stug III en IV. Hier kun je mooi zien hoe de Stug tijdens de oorlog van een infanterie ondersteunde tank veranderde in een ware tankjager. Het was zelfs de een van ed meest efficiënte tanks aan Duitse zijde, en op verschillende punten tijdens de oorlog was het grootste deel van de Duitse tanks een Stug. Ze hebben in 4 jaar tijd ruim 30.000 Russische tanks vernietigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Zo ik verveelde me gister met de tanks die ik had en heb voor de grap maar een Mathilda(britse) gekocht :D volgens mij kan dit nog best eens een top tankje zijn met 100% crew en een paar extra skills en Equipment :)

wie heeft er een mathilda?(britse). beetje tips hoe je het beste ermee kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik lees net wat vage 'geruchten' dat je met de IS een hogere MM hebt wanneer je de hoogste engine en radio gebruikt, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren weer mooie matchmaking gehad qua indeling :')

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IgbfMyU.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r5fioFC.jpg

Beste tactic op malinovka aan de start van de battle is gewoon direct in een rechte lijn achteruit rijden als ze 1 of meerdere scouts hebben. De basis wordt zo makkelijk uitgespot en vaak genoeg dat 1 of 2 tanks al direct doodgaan aan het begin erdoor...

[ Voor 44% gewijzigd door wsLy op 15-03-2013 09:24 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:55

skoozie

SCSI

Jip99 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:14:
Zo ik verveelde me gister met de tanks die ik had en heb voor de grap maar een Mathilda(britse) gekocht :D volgens mij kan dit nog best eens een top tankje zijn met 100% crew en een paar extra skills en Equipment :)

wie heeft er een mathilda?(britse). beetje tips hoe je het beste ermee kan spelen?
Ik ben bij de laatste loodjes, ik heb dat geweer dat vaak schiet heel nauwkeurig is en hoge pen heeft maar het doet gewoon geen schade. heb gisteren maar eens de howitzer er op gezet, nog niet gespeeld. wat zijn de ervaringen qua guns van andere mathilda rijders?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
skoozie schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:38:
[...]

Ik ben bij de laatste loodjes, ik heb dat geweer dat vaak schiet heel nauwkeurig is en hoge pen heeft maar het doet gewoon geen schade. heb gisteren maar eens de howitzer er op gezet, nog niet gespeeld. wat zijn de ervaringen qua guns van andere mathilda rijders?
voor zover ik lees is die 2 pounder gun wel aardig goed, hij heeft een hoge pen dus je komt bijna overal doorheen en dat ding schiet super snel..(onder de 2 sec reload?) maar inderdaad doet weinig dmg.. maar ik heb liever een kanon dat overal doorheen schiet en wel schade doet dan eentje die vaak geen dmg doet..

nu kan je gewoon lekker gaten in een tank blijven knallen totdat die zichzelf verstopt..

nog een nadeel is zijn snelheid.. 24km/h is automatisch arty target :'( en ik heb al zo'n hekel aan arty's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
De Mathilda is momenteel mijn favoriete tank, ik weet ff niet uit mijn hoofd welke gun ik gebruik, ik dacht een 4,7 cm kanon. Schiet redelijk snel achter elkaar. Zonder gold ammo te gebruiken doe ik bijna elke t4 en t5 tank wel dmg en pen. Het leuke aan de Mathilda is dat hij heel veel kan hebben voor een t4 tank, ik heb meerdere malen 3, 4 t4 om me heen gehad en ze daarna allemaal gesloopt :) Ik denk dat het voor mij ook de tank is waarmee ik gemiddeld de meeste credits binnenhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Jip99 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:44:
[...]

voor zover ik lees is die 2 pounder gun wel aardig goed, hij heeft een hoge pen dus je komt bijna overal doorheen en dat ding schiet super snel..(onder de 2 sec reload?) maar inderdaad doet weinig dmg.. maar ik heb liever een kanon dat overal doorheen schiet en wel schade doet dan eentje die vaak geen dmg doet..

nu kan je gewoon lekker gaten in een tank blijven knallen totdat die zichzelf verstopt..

nog een nadeel is zijn snelheid.. 24km/h is automatisch arty target :'( en ik heb al zo'n hekel aan arty's
Ik doe iets meer dan 2 seconden over een schot (2.5 ofzo?) echter komt er een T-50 aan crossen met 360 hp dan kan hij onze arty afmaken voor ik hem dood heb (wat 8 hits nodig heeft!!) zonder de bounces of misses...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
skoozie schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:49:
[...]

Ik doe iets meer dan 2 seconden over een schot (2.5 ofzo?) echter komt er een T-50 aan crossen met 360 hp dan kan hij onze arty afmaken voor ik hem dood heb (wat 8 hits nodig heeft!!) zonder de bounces of misses...
ja dat is waar maar daar is de mathilda ook niet echt voor.. (voor arty defence) de tank is veel te langzaam en zijn dmg is ook te laag.. volgens mij kan je het beste gewoon langzaam richting front tuffen en dan alles schieten wat je kan vinden.. want eigenlijk is het een tier 4 heavy tank.. dus zo moet je er eigenlijk ook mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Jip99 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:52:
[...]

ja dat is waar maar daar is de mathilda ook niet echt voor.. (voor arty defence) de tank is veel te langzaam en zijn dmg is ook te laag.. volgens mij kan je het beste gewoon langzaam richting front tuffen en dan alles schieten wat je kan vinden.. want eigenlijk is het een tier 4 heavy tank.. dus zo moet je er eigenlijk ook mee omgaan.
Helemaal gelijk, maar op het moment dat de T-50 eraan komt is de rest al ergens anders en ben jij dankzij je topspeed nog dicht bij, je hoeft enkel je turret te draaien om hem te kunnen raken

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:06
Voor een aantal mensen zal dit statistisch gezien zeker gelden, vanaf het moment dat je de die nieuwe engine en radio er opzet lijkt je match making in 1 keer veel slechter. Dus waarschijnlijk is het gerucht niet meer dan en gerucht.
rgras schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:20:
Ik lees net wat vage 'geruchten' dat je met de IS een hogere MM hebt wanneer je de hoogste engine en radio gebruikt, klopt dit?
Ben klaar met de Churchill gun carrier grind :) Nog even afwachten of er dit weeked nog een leuke special komt met Tier 7 TD's.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren even de m103 grind minder actief gedaan. Was druk bezig met de vk3001p. De 2e engine erop gezet en de turret/top gun. Begint nu ergens op te lijken.

Dit weekend wil ik het grootste gedeelte van de grind richting de t110e5 gedaan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:23
Ik denk dat ik eens een keer ga focussen om een Tier 10 medium te krijgen (E50M zal het dan worden). Ik ben de laatste maanden eigenlijk alle trees (stuk of 10 schat ik ;) ) alleen aan het dubbelen maar daarmee kom je niet echt vooruit.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik focus ook meestal op 1 tree en ga daarna door. gisteravond beetje vanaf geweken, maar normaal grind ik 1 tree en 1 als de andere nog in battle zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Ging gisteren niet erg lekker, veel slechte potjes (of ik faalde, of ik had een faalteam).

Wat complete trees grinden betreft, dat doe ik al sinds ik mijn 1e tier tien heb, maar het gaat inderdaad heel langzaam, zeker als WG dan ook nog is allemaal nieuwe trees introduceert die ik ook wil spelen (alleen chinezen doe ik weinig mee). Enige is wel dat ik straks opeens heel veel hoge tiers heb :P (zit nu met bijna alle heavies minimaal op tier 8, meds op tier 7 en td's op 6/7).

Ben nu wel even wat meer aan het focussen op die TD's om die naar tier 7 te krijgen (hopelijk volgend weekend die tier 7 td special). Maar ga binnenkort toch maar is grinden op de E75 om de E100 in de garage te zetten. Heb ik naast de batchat ook een heavy tier 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik hoop maandag de t110e5 te hebben, dan heb ik:

IS7, E100, T110E4, T110E5, T62A en object 261. Next objective: maus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Lol, als ik For the Record moet geloven heeft WG weer is een troll uitgehaald:
And a few misc informations:

- Russian server had today a patch where the 83mm shell price was reduced from 260 to 170 credits.*trollface*
Dus als dit klopt heeft het geen zin meer op die shells te bewaren voor een volgende patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Ik ben ook bezig met heel veel trees maargoed, dan heb je ook wat afwisseling :)

Op het moment bezig met de Ac MLE.46, nog 6k exp ofzo en dan de .48
Voor de T-44 bezig, nog ongeveer 26k exp.
Voor de Patton nog ongeveer 40k Exp, moet nog een hoop tanks halen eigenlijk maar zit in geldnoot, heb maar 1.5m :P

verder heb ik de E50M en moet zeggen dat ik het een heel fijne tank vind.
Voor de rest speel ik niet zoveel rus meer omdat ik die dingen niet heel leuk vind om te spelen, ben benieuwd wat de special gaat worden want moet nog een aantal T8's halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

De Matilda moet je zien als aanvallande tank in Himmelsdorf, Ruinberg en Siegfried linie, als je toptier/middletier bent natuurlijk. Bijna alles bounced op jou, en jij knal overal doorheen. Tip: schiet eens op de bestuurder van de vijandelijke tank!

Bij de meer open maps ga ik sniperen, werkt pirma.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:06
Meestal focus ik ook op 1 tree en heb dan een aantal tanks die ik dubbelen als de main tank in battle is. Als alle tanks zijn gedubbeld, hangt het van mijn financiele situatie af wat mijn secondaire grind tanks is, wat dus neer komt dat ik meestal de Type 59 speel :)
Het is voor mij ook helemaal niet effectief om te veel tanks te spelen, ik heb toch altijd een beetje tijd nodig om in de flow van een tank te komen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Ik doe meestal bij alle tanks de dubbels (ik heb er toch nog maar 7) en daarna ga ik verder met de tree waarvan ik een bepaalde tank wil halen, op dit moment is het de T-44 en de T20.. dus ik speel nu veel de T-43 en de M4A3E8, en doe voor de afwisseling ook soms mijn elite tanks voor wat extra "free XP"

ik had trouwens begin deze week zo'n zielepoot in mijn team.... we speelden al halluf en er was dus een knakker die maar liep te zeiken dat de scouts en mediums de vallei in moesten om te scouten.. ik zei tegen hem dat iedereen moest spelen zoals die zelf wilde.. en bij al halluf de vallei in met een medium is meestal toch wel in 1 min dood.. vooral aan het begin van het potje..

Dus ik zeg ik speel hoe ik wil rot op met je gezeur.. zeg die pipo, "ik speel dus ook hoe ik wil"... en schiet mij in mijn achterkant! 250 dmg ofzo.. en daarna gaat die me uit cover lopen duwen.. echt 4 min lang... toen was ik het zat en heb hm maar dood geschoten en daarna op ignore gezet.. jammer van die teamkill maar ja wat een mongool zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Ik speel de laatste tijd ook veel met lichtere tanks, en report eens in de 3 avonden zo ongeveer iemand voor "pushing friendly out of cover" of iets in die strekking.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:20:
f*ck, zit ik me af te vragen waarom het zo lang duurt voordat ik mijn IS3 crew niet de 3e skill krijg.....
zie ik tot mijn schrik dat ik vergeten ben om de crewtraining te versnellen en dus 60.000xp "over" heb
Heb ze maar omgezet naar free xp.....
Nu de hamvraag....wat ga ik mee doen!

Ik kan de 1390 unlocken of de T71, welke adviseren jullie om te nemen?
De extra credits van de T71 boeien me niet direct, speel op een premium account dus credits heb ik altijd wel voldoende.

De 1390 unlocken brengt me dichter bij de Batchat die ik uitgebreid op de testserver heb gespeeld, beviel me uitstekend. Maar wellicht is de USA-lijn verderop leuker dan de franse. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-10 02:03

Mickroz

Mickroz#2491

bewaren om modules te unlocken.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Wat Mickroz zegt, ik gebruik free xp eigenlijk alleen voor tracks etc.
Of ik moet een tank hebben waar ik echt niet overheen zie om die te grinden, maar dat zijn er echt maar een paar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Beiden, de t71 en 1390 zijn mijn favo tanks :) (ik denk dat je alleen met arty meer haat over je heen krijgt)

Volgens dat filmpje was de marder een spg:S.
Wat heb ik geleerd:
Tanks: Light/medium/heavy
TD:SPG, AttackGun, TD
Arty: TD, SPG

[ Voor 38% gewijzigd door eL_Jay op 15-03-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
eL_Jay schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:46:
Beiden, de t71 en 1390 zijn mijn favo tanks :) (ik denk dat je alleen met arty meer haat over je heen krijgt)

Volgens dat filmpje was de marder een spg:S.
Wat heb ik geleerd:
Tanks: Light/medium/heavy
TD:SPG, AttackGun, TD
Arty: TD, SPG
T71 is volgens mij een prachtige troll tank.. beetje rond racen, en lekker arty's pesten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Jip99 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:52:
[...]

T71 is volgens mij een prachtige troll tank.. beetje rond racen, en lekker arty's pesten..
Als slimme artillerie kun je troll tanks ook pesten met een counter attack. Als je door hebt dat ze eraan komen gewoon uit artillery-mode gaan, je kanon omlaag richten en vast houden in het midden (rechter muis knop). Vervolgens gewoon vol gas richting de scout rijden (met een beetje voorspellen waar hij heen stuurt), wachten tot hij redelijk dicht bij is en *knal* scout dood. Werkt vrijwel altijd, behalve als je misschiet door een rot heuveltje of de scout het zelf ook doorheeft en het weet te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

T71 kan je ook gewoon hoge tiers mee trollen hoor.
Gisteren een potje op Himmelsdorf in mijn T71, IS8 stond bijna in onze base.
Hij werd echter beschoten door 1 van onze tier 9's die terug was gereden, terwijl ik m van achteren naderde. Reed ie mij met zijn kont klem tegen een muur, alleen kon ik m nog net in zijn achterkant schieten. Complete clip in 'm geleegd voor iets van 800 damage en toen was ie dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
ThomasG schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:57:
[...]
Als slimme artillerie kun je troll tanks ook pesten met een counter attack. Als je door hebt dat ze eraan komen gewoon uit artillery-mode gaan, je kanon omlaag richten en vast houden in het midden (rechter muis knop). Vervolgens gewoon vol gas richting de scout rijden (met een beetje voorspellen waar hij heen stuurt), wachten tot hij redelijk dicht bij is en *knal* scout dood. Werkt vrijwel altijd, behalve als je misschiet door een rot heuveltje of de scout het zelf ook doorheeft en het weet te ontwijken.
dan is die scout wel dom hoor.. want een T-71 is echt een snel ding en je moet ook niet in 1 lijn blijven rijden.. als je beetje heen en weer rijdt en vol gas.. kan een arty je echt bijna niet raken..

kan wel maar toch kleine kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De free xp bewaren om modules te unlocken is ook een interessante optie.
Ben net begonnen met de T21 en die bevalt me direct vanaf het begin (voorlopige winrate na 16 potjes 75%).
De AMX 1375 begin ik meer en meer onder de knie te krijgen, in het begin een beschamende winrate onder 40% maar begin 'm door te krijgen, dus steady stijgend.

Ik wil met 1 van deze lijnen tot aan tier 10 dus batchat of T57. Iemand een mening daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 22:55

p0st

Dutch Reefer

Ik had via eBay een code gekocht voor 7500 gold + 1 maand premium, daar heb ik vanmorgen de SU-122-44 van gekocht. Manmanman wat een heerlijke TD (VII)! Wendbaar, vlot, laag, 390 DPS (6,6sec reload), echt tof! Shells kosten wel 1000cr maar omdat het een Premium is houd je na restock en repair makkelijk 20-50k over afhankelijk van je battle. Nadelen zijn wel vrij slechte gun depression en accuracy, maar daar valt mee te leven door de redelijke reload tijd!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik heb net wat intressants gevonden: je kan ook oude koepels, kanonnen en dat soort dingen verkopen. Erg intressant want de langzame 122mm voor de IS brengt 40k op, en gebruik ik toch niet.

En hoeveel was die code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik had me woensdag toch een awesome pot op Himmelsdorf. Het is de eerste keer dat ik een replay op jouwbuis gezet heb, de end game was een echte thriller (en noobacties van enemy).

Zat met King Tiger op Himmelsdorf in een tier 10 battle. Beide kanten drie tier 10's, aan de stats te zien hadden we een Siema-E-100 en ja hoor meneer rijdt rustig de hill op ondanks opmerkingen van het halve team. Andere twee tier 10's maken ook niet veel klaar, dus battle lijkt verloren.
Dat bleek dus niet zo te zijn en door één overgebleven arty en mij worden een JagdPz E-100, AMX-50 Foch (155), Löwe, GW Panther en Lorraine 155 50 gesloopt. De laatste vier moest ik alleen finishen!
Kreeg een flinke adrenaline-kick van die laatste minuut.

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/9ad85d4b4a2ed8c9a2c726745a38468b.png

En gisteren nog een heel lekkere battle met de Hellcat. In m'n eentje meer damage (4.6k) gedaan dan de rest van het team. Alle ammo gebruikt op één HE-shell na.

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/94c9840b4bedb61c3738c25563d0cebc.png
atticus182 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:05:
Ik had via eBay een code gekocht voor 7500 gold + 1 maand premium, daar heb ik vanmorgen de SU-122-44 van gekocht. Manmanman wat een heerlijke TD (VII)! Wendbaar, vlot, laag, 390 DPS (6,6sec reload), echt tof! Shells kosten wel 1000cr maar omdat het een Premium is houd je na restock en repair makkelijk 20-50k over afhankelijk van je battle. Nadelen zijn wel vrij slechte gun depression en accuracy, maar daar valt mee te leven door de redelijke reload tijd!
Let wel op met hele goedkope codes/gold, dat je niet wordt geblockt net als al die Tsjechen? pas. Dan wordt goedkoop heel snel duurkoop.

[ Voor 22% gewijzigd door Plato112 op 15-03-2013 12:18 ]

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

[b][message=39929375,noline]
En hoeveel was die code?
Ik heb er 27 euro voor betaald, als je kijkt in de store dan kost 5500 gold al twee tientjes, dus inclusief die maand premium vond ik het een goeie deal :)

De reden dat ik voor de SU-122-44 gekozen heb is dat ik van snelle TD's houd (StuGIII is mijn favoriet, T49 ook nice) en op zoek was naar een Premium tank waar ik wat credits mee kan farmen indien nodig.

p.s. ik gebruik deze skin: http://drongo-lab.ru/archives/49884

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:06:
Ik heb net wat intressants gevonden: je kan ook oude koepels, kanonnen en dat soort dingen verkopen. Erg intressant want de langzame 122mm voor de IS brengt 40k op, en gebruik ik toch niet.

En hoeveel was die code?
Hahaha, mooie noob "ontdekking" >:)
Als je al flink aan t grinden bent geweest, kan het je inderdaad zomaar 1,5mln credits opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Jip99 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:01:
[...]

dan is die scout wel dom hoor.. want een T-71 is echt een snel ding en je moet ook niet in 1 lijn blijven rijden.. als je beetje heen en weer rijdt en vol gas.. kan een arty je echt bijna niet raken..

Meestal zie je een scout al van te voren aankomen, terwijl hij niet weet waar de artillerie is. Natuurlijk weten ze dan wel ongeveer, maar niet de exacte positie. Ze verwachten niet dat jij als artillerie volgas op de scout op ram koer afrijd als een soort assaultgun. Als je het slim speelt als artillerie ziet de scout jouw pas als hij al zowat recht voor je kanon zit, en dan is het al te laat. Op mappen waar je als artillerie teveel grote open plekken hebt in je omgeving werkt het niet zo goed. Maar meestal werkt het prima, omdat de scout zo'n actie niet verwacht, en jou als artillerie niet ziet aankomen. Zo heb ik al heel vaak scouts naar het hiernamaals geschoten, en zelfs Lorraine en BatChats, omdat de rest van het team dat niet doet.

Ik moet er wel bij zeggen dat dit in randoms is, waar de scouts vaak als een kip zonder kop rondrijden. (In platoons met meerdere scouts heb ik er vaak wel minimaal een te pakken.) En dat ik Amerikaanse artillerie speel (T92), welke een grote splash range heeft met HE en veel alpha-damage. Waardoor deze techniek misschien wel iets makkelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ik doe hetzelfde in mijn GWPanther en vaak werkt dat best goed. Meestal als de scout al zo dichtbij is heeft wegrijden toch geen nut dus dan probeer ik hem liever neer te schieten of te rammen. Op deze arty heb ik dan ook al een keer een Kamikaze gehaald door een med eerst te raken en dan te rammen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:11:
[...]

Hahaha, mooie noob "ontdekking" >:)
Als je al flink aan t grinden bent geweest, kan het je inderdaad zomaar 1,5mln credits opleveren
Ik heb er 700k aan over gehouden, sommige dingen wil ik nog even houden, maar, dankzij allemaal updates had ik wel 5 kanonnen van 25k per stuk, kassa :P Had ze toch niet meer nodig, de KV-1s gebruik ik niet, en de KV speelt lekkerder met mini-derp.

Eens kijken waar ik het aan kan uitgeven, zou er binnenkort een aanbieding voor de IS-3 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Vanmiddag weten we de special van dit weekend en op de US server zijn er tier 8's in de aanbieding dus die kans is aanwezig :)
Plato112 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:07:
Ik had me woensdag toch een awesome pot op Himmelsdorf. Het is de eerste keer dat ik een replay op jouwbuis gezet heb, de end game was een echte thriller (en noobacties van enemy).

Zat met King Tiger op Himmelsdorf in een tier 10 battle. Beide kanten drie tier 10's, aan de stats te zien hadden we een Siema-E-100 en ja hoor meneer rijdt rustig de hill op ondanks opmerkingen van het halve team. Andere twee tier 10's maken ook niet veel klaar, dus battle lijkt verloren.
Dat bleek dus niet zo te zijn en door één overgebleven arty en mij worden een JagdPz E-100, AMX-50 Foch (155), Löwe, GW Panther en Lorraine 155 50 gesloopt. De laatste vier moest ik alleen finishen!
Kreeg een flinke adrenaline-kick van die laatste minuut.
Damn, nice one!
Die E100 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:19:
Eens kijken waar ik het aan kan uitgeven, zou er binnenkort een aanbieding voor de IS-3 komen?
Misschien dit weekend. Dit is wat ze krijgen op de NA-server
30% Credit Increase Per Battle and 30% Credit Discount on the Following Vehicles

IS-3
T32
KV-4
Caernarvon
VK 4502 (P) Ausf. A
PzKpfw VIB Tiger II
AMX 50 100
110
3x Crew Experience in Every Battle
Gold Discount for Premium

Three days for 350
Seven days for 650

Up to a 50% Gold or Credit Discount for Camouflage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

De Löwe van de tegenstander maakt er ook een potje van. Die had me makkelijk kunnen killen.

[ Voor 45% gewijzigd door Plato112 op 15-03-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Oeh, snel wat grinden, of een tank verpatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:19:
[...]

Ik heb er 700k aan over gehouden, sommige dingen wil ik nog even houden, maar, dankzij allemaal updates had ik wel 5 kanonnen van 25k per stuk, kassa :P Had ze toch niet meer nodig, de KV-1s gebruik ik niet, en de KV speelt lekkerder met mini-derp.

Waarom sommige modules behouden?
Je hebt ze geresearched, dus kunt ze altijd weer terugkopen voor het bedrag dat je er nu voor krijgt bij verkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik wissel nog wel eens van koepel bij de IS, bijvoorbeeld. Als ik de idiot gebruik, heb ik de IS-85 turret omdat ie sneller draait. Maar, de IS-122 heb je nodig om de 122mm te gebruiken.

En sommige tankjes ga ik weer terugkopen, ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
themaxter schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:56:
[...]

Dus als dit klopt heeft het geen zin meer op die shells te bewaren voor een volgende patch...
Een goede kans dat dit klopt en eigenlijk had ik zoiets al wel verwacht . Waarschijnlijk laten ze dit een paar patches zo en passen ze de prijs dan alsnog omhoog aan. 99% heeft dan toch al hun shells verkocht en anders gaat het toch om mensen die de credits niet nodig hebben.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:27:
[...]
Waarom sommige modules behouden?
Je hebt ze geresearched, dus kunt ze altijd weer terugkopen voor het bedrag dat je er nu voor krijgt bij verkoop
Je verkoopt alles voor de helft van de prijs. Modules die je dus nog gaat gebruiken op b.v. een andere tank kun je beter bewaren. Ik verkoop trouwens altijd alles aangezien ik geen zin heb om het uit te zoeken en die enkele module die ik later weer gebruik wel met wat verlies terug koop :)

[ Voor 32% gewijzigd door redwing op 15-03-2013 12:38 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
skoozie schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:49:
Mijn ervaring met de matilda is juist volkomen tegengesteld. Dat ding is de beste tank die ik ken om suicide-scouts af te maken voordat ze de arty killen.

Ik heb al zitten overwegen een tekst op die matilda de plaatsen. "stuart eater" of "arty protector" of zo :)
(Meestal zijn het stuarts en in mindere mate ELC AMX die op de arty af gaan in het begin. T-50s zie ik dat veel minder doen. Die lijken zich meer op spotten te richten door cirkeltjes te rijden op de rand van de view range)

Als een scout op volle snelheid is en je deflective shooting moet gebruiken dan wil je een canon met een snelle reload, waarbij je je kan veroorloven een paar missers te hebben.
Vaak raak je dan een track waardoor je ze dan helemaal makkelijk kunt killen.

Andere mensen zijn daar blijkbaar erg slecht in want meestal ben ik met mijn matilda de enige die ze "uberhaupt raakt.
En met andere tanks kan ik ook veel minder goed scouts killen omdat de reload te laag is.

(En veel mensen besteden sowieso weinig aandacht aan scouts die arty zoeken. Mensen zouden zelf verplicht arty moeten spelen....)

Ik gebruik altijd de lange tweeponder.
De howitzer wel eens geprobeerd maar beviel mij totaal niet. De damage die je daarmee doet is gewoon te laag in verhouding tot de tweeponder.
(Als je een scout in de flank raakt dan doet die tweeponder veel meer dan 55 damage. Volgens mij telt de pen ook mee voor damage)

[ Voor 4% gewijzigd door mjtdevries op 15-03-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
mjtdevries schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:47:
Mijn ervaring met de matilda is juist volkomen tegengesteld. Dat ding is de beste tank die ik ken om suicide-scouts af te maken voordat ze de arty killen.

Ik heb al zitten overwegen een tekst op die matilda de plaatsen. "stuart eater" of "arty protector" of zo :)
(Meestal zijn het stuarts en in mindere mate ELC AMX die op de arty af gaan in het begin. T-50s zie ik dat veel minder doen. Die lijken zich meer op spotten te richten door cirkeltjes te rijden op de rand van de view range)

Als een scout op volle snelheid is en je deflective shooting moet gebruiken dan wil je een canon met een snelle reload, waarbij je je kan veroorloven een paar missers te hebben.
Vaak raak je dan een track waardoor je ze dan helemaal makkelijk kunt killen.

Andere mensen zijn daar blijkbaar erg slecht in want meestal ben ik met mijn matilda de enige die ze "uberhaupt raakt.
En met andere tanks kan ik ook veel minder goed scouts killen omdat de reload te laag is.

(En veel mensen besteden sowieso weinig aandacht aan scouts die arty zoeken. Mensen zouden zelf verplicht arty moeten spelen....)

Ik gebruik altijd de lange tweeponder.
De howitzer wel eens geprobeerd maar beviel mij totaal niet. De damage die je daarmee doet is gewoon te laag in verhouding tot de tweeponder.
(Als je een scout in de flank raakt dan doet die tweeponder veel meer dan 55 damage. Volgens mij telt de pen ook mee voor damage)
Ik heb een beetje dezelfde ervaring met de Mathilda, omdat je toch zo traag bent rij je in het begin nog redelijk dicht bij de arty's. Als ik dan zo'n scout aan zie komen vliegen lijkt het ook vaak alsof ik de enige ben die het wat interesseert. Al menig Covenanter, BT-7's en Stuarts mee gekilled 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-10 15:59
Ik koop alleen nog maar tanks in de aanbieding..
Bijna altijd heb ik genoeg xp maar geen credits, even kijken of het daardoor wat beter gaat.

Iemand trouwens een idee hoe de KV-4 is? vergeleken met de kv-3

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-10 02:03

Mickroz

Mickroz#2491

Ik vind het een bagger ding, maar laat Robertjuh dat maar niet horen ;)

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
De KV-4 is volgens mij redelijk het zelfde als de KV-3, maar dan een tier hoger. De armor etc is allemaal opgeschaald, alleen het kanon van de KV-4 is volgens mij nogal slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Heel slecht vind ik m niet, het is eigenlijk gewoon een soort van russische Tiger 2.
Flinke lading armour (wel flinke weakspot op de turret) die goed geangled veel bounced.
Alleen de tank is wel traag (vooral qua traverse).

KV4 heeft een sniper gun als top gun. Behoorlijk precies, maar in verhouding weinig alpha damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Heb t spel ook weer na 3 maanden geinstalleerd. Is er een GoT clan? Zoja zouden jullie mij kunnen toevoegen: Sepiroth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:14:
Heb t spel ook weer na 3 maanden geinstalleerd. Is er een GoT clan? Zoja zouden jullie mij kunnen toevoegen: Sepiroth
Staat vast wel in de OP. GOT 1+2 zitten vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Jip99 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:01:
[...]

T71 is dan nog redelijk 'nimble' de 1390 heeft dat wat minder. Desalniettemin is mijn tactiek met arty (Duitsers) tegen scouts in base om gewoon te TD'en (op de plaats). Ik denk dat ik dan 1 op de 5 keer succesvol de scout kill. Wat ik best redelijk vind. Scheelt dat Duitse arty uitermate geschikt zijn voor TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
eL_Jay schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:19:
[...]

T71 is dan nog redelijk 'nimble' de 1390 heeft dat wat minder. Desalniettemin is mijn tactiek met arty (Duitsers) tegen scouts in base om gewoon te TD'en (op de plaats). Ik denk dat ik dan 1 op de 5 keer succesvol de scout kill. Wat ik best redelijk vind. Scheelt dat Duitse arty uitermate geschikt zijn voor TD.
het is dat je me niet hoort maar als een arty mij oneshot terwijl ik hem aan het beschieten ben..wordt ik very pissed zeg maar :X

als ik in een light rij is mijn main goal arty's opsnorren en opblazen. 8) i hate them all (aan de vijandelijke kant)

en een goede arty kan namenlijk ook echt veel dmg doen en kills maken.. dus belangrijk om ze snel uit te schakelen

[ Voor 7% gewijzigd door Jip99 op 15-03-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
eL_Jay schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:19:
[...]

Nou, met de GWTiger zal je dat wel meevallen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat valt wel mee hoor, heb al genoeg scouts afgeschoten daarmee. Je moet alleen al klaar staan voor ze :P
Zodra je moet gaan draaien is t over en uit....

[ Voor 18% gewijzigd door themaxter op 15-03-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Teams zijn weer om te huilen vandaag...

Wins / Battles 9 / 22 40.9%

Avg. / Total Exp. 904 / 21 163
Credits total 129 055

[ Voor 43% gewijzigd door wsLy op 15-03-2013 13:36 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Floks schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:02:
Ik koop alleen nog maar tanks in de aanbieding..
Bijna altijd heb ik genoeg xp maar geen credits, even kijken of het daardoor wat beter gaat.
Dat heb ik een tijdje gedaan maar het nadeel (bij mij iig) daarvan is dat je in steeds meer trees bezig bent en je nog steeds credits tekort hebt :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
@Wsly: lol :D

[ Voor 36% gewijzigd door Mr_Size op 15-03-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

wsLy schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:35:

Credits total 129 055
komt door dat draadje van je op het got forum. Je ziet het gevolg gelijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-10 15:59
redwing schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:41:
[...]

Dat heb ik een tijdje gedaan maar het nadeel (bij mij iig) daarvan is dat je in steeds meer trees bezig bent en je nog steeds credits tekort hebt :P
Ik heb van ieder land een tank en van de meeste zelfs meerdere tanks, nu allemaal rond tier 3 tot 8

vind het wel leuk die afwisseling

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
Floks schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:07:
[...]

Ik heb van ieder land een tank en van de meeste zelfs meerdere tanks, nu allemaal rond tier 3 tot 8

vind het wel leuk die afwisseling
Ik dus ook, heb ook van elke tree minimaal één tank, heb van de Duitse tree een heleboel tanks omdat ik de Duitse tanks het leukste vind spelen, helemaal als de hoge tiers niet lukken, even een paar potjes PZ 1C >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik heb nu totaal 13 tanks. en 15 tanksloten.

2x nieuwjaar [T1E6 en Tetrach]
Opsplitsing Russische heavy lijn: KV-2 en T-150 erbij
PC-bild code: T-127 erbij
Ben begonnen met WoT met een code, kreeg de M3 light.
AMX12t werd tier 6: ELC-AMX erbij.
Britse ding erbij
Chinese ding erbij.

Waarom zouden mensen eigenlijk nog garagesloten kopen? 15 tanks is wel genoeg voor mij. En er komen vast nog wat meer bij. En sommige tanks speel ik al amper...

Maar, door mijn vooraadje tanks speel ik ook meerdere lijnen. Speel beide russiche heavy lijnen, beide duitse heavy lijnen, Amerikaanse heavy lijn, Duitse TD lijn, P4, P1 c en M4 Sherman als funtankjes/geldtankjes [komt de T-34-57 weer bij], Britse heavy lijn.

Valt het op dat ik graag speel als heavy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
TheJukeBox schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:00:
[...]

Ik dus ook, heb ook van elke tree minimaal één tank, heb van de Duitse tree een heleboel tanks omdat ik de Duitse tanks het leukste vind spelen, helemaal als de hoge tiers niet lukken, even een paar potjes PZ 1C >:)
of frustraties weg rijden met een pz4 derp >:| altijd leuk die oneshot...

vooral als het van een meter of 300 is en dan BOEM! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

derptankjes zijn sowieso leuk. Ik speel de KV-1, M4 en P4 ook als derp. Ik vind het jammer dat de T-34 niet echt derp kan zijn. 57mm is daar weer leuk voor, 100% crew, is het volgens mij elke 3 seconden een schot. Vinden heavies zo leuk :+

17,nogwat schoten per minuut maar? Dat waren er vroeger meer! Stomme nerfs...

[ Voor 14% gewijzigd door RobinHood op 15-03-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:10:

2x nieuwjaar [T1E6 en Tetrach]
Opsplitsing Russische heavy lijn: KV-2 en T-150 erbij
PC-bild code: T-127 erbij
Ben begonnen met WoT met een code, kreeg de M3 light.
AMX12t werd tier 6: ELC-AMX erbij.
Britse ding erbij
Chinese ding erbij.

Waarom zouden mensen eigenlijk nog garagesloten kopen? 15 tanks is wel genoeg voor mij. En er komen vast nog wat meer bij. En sommige tanks speel ik al amper...

Maar, door mijn vooraadje tanks speel ik ook meerdere lijnen. Speel beide russiche heavy lijnen, beide duitse heavy lijnen, Amerikaanse heavy lijn, Duitse TD lijn, P4, P1 c en M4 Sherman als funtankjes/geldtankjes [komt de T-34-57 weer bij], Britse heavy lijn.

Valt het op dat ik graag speel als heavy?
hmm zou eens moeten tellen maar volgens mij in de buurt van de 45 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Mjah smaken verschillen, ik heb 51 tanks en 55 garageslots. Heb wel met die T127 actie destijds iets van 10+ sloten gekregen + credits :P
Maar om aan te geven: op 4 a 5 tanks na heb ik deze afgelopen twee maanden allemaal wel gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
wsLy schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:35:

Credits total 129 055
Als dat alles is.. gisteren had ik 20% 8)7

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 08:36
Ik heb 117 tanks. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
er is altijd user boven user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

117 tanks? Wtf doe je ermee? en hoe kom je eraan?

En welke tank heb je niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

tis user, vind ie leuk :)

ik zit rond de 30 tanks geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
VasZaitsev schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:07:
117 tanks? Wtf doe je ermee? en hoe kom je eraan?

En welke tank heb je niet? :+
Ten eerste moet ie alle premium tankjes hebben. Daarnaast kwam hij er laatst achter dat iemand anders 116 tanks had en tja dan moet je er wat bij kopen he :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-10 08:48
psychoclown schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:28:
[...]

Als dat alles is.. gisteren had ik 20% 8)7
ouch, gisteren 18/18 100% :P maar wel 11 daarvan in TC ;)

Na dat platoon met jou van de week gelukkig niet meer zulke aantallen slechte teams gezien.

you are cursed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Oooh kyozu has my curse now!
Want ik ging gister verrassend lekker, terwijl ik het meeste solo gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10 11:02
Saint Patrick’s Day (March 17th) is the biggest date on the Irish calendar and is extremely popular across the rest of the world as well. Celebrate with us by decking your tank out in some green camo and taking to the battlefields with a host of bonuses.

From Saturday March 16th 06:10 CET (05:10 GMT) until Tuesday March 19th 06:00 CET (05:00 GMT), the following bonuses will be available in game:

Medal Hunt – Patrol Duty

Get out your binoculars and see how many vehicles you can spot for your team to damage! Help your team damage at least 6 vehicles by detecting them, and earn the Patrol Duty medal along with an extra 25,000 credits as a reward! This bonus will be automatically credited to your account when you receive the medal and no further action is required.

Tank destroyers hide in the undergrowth like snakes. It’s time to drive them out into the open!

X3 Crew Experience

All that partying in the barracks has to be good for something. Your crews will learn skills faster this weekend!

30% off the following Tier VIII heavy tanks:

IS-3 Soviet
T32 American
KV-4 Soviet
VK 4502 (P) Ausf. A German
Caernavon British
PzKpfw VIB Tiger II German
AMX 50 100 French
110 Chinese

Whatever your favourite nation, it’s time to get heavy this weekend!

30% additional credits on all tanks listed above:

Once you have bought one, you can earn extra credits with it all weekend!

Perhaps you’ll find a pot of credits at the end of the rainbow.

50% off Crew Skill Resets

Perhaps during the party they decide they want a career change…

50% discount on equipment

Got your eyes on some shiny gadgets for your tank? Get them half price while you can!

Up to 50% off camouflage

Whether spending credits or gold, paint your tank green for less!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zalige special dit weekend, ik heb echt te weinig credits ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

nou dan ga ik proberen om voor maandag de vk4502a te halen. Kan die korting niet laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 20:55

TRX

themaxter schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:56:

[...]

betrapt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

dynosu schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 17:42:
nou dan ga ik proberen om voor maandag de vk4502a te halen. Kan die korting niet laten liggen :)
Voor dinsdag ;)

Maar heb helaas zelf niets aan de special qua tanks, maar ga wel wat equipment inslaan en een aantal skills resetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Kojoottii schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:49:
[...]

ouch, gisteren 18/18 100% :P maar wel 11 daarvan in TC ;)

Na dat platoon met jou van de week gelukkig niet meer zulke aantallen slechte teams gezien.

you are cursed >:)
:'(
Altijdgriep schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 17:32:
X3 Crew Experience

30% off the following Tier VIII heavy tanks:
IS-3 Soviet
T32 American
KV-4 Soviet
VK 4502 (P) Ausf. A German
Caernavon British
PzKpfw VIB Tiger II German
AMX 50 100 French
110 Chinese

30% additional credits on all tanks listed above:

50% off Crew Skill Resets
50% discount on equipment
Up to 50% off camouflage
Erg fijne special inderdaad maar eens goed gebruik van maken :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

themaxter schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 17:43:
[...]

Voor dinsdag ;)

Maar heb helaas zelf niets aan de special qua tanks, maar ga wel wat equipment inslaan en een aantal skills resetten :)
ahuh, maar zit nu op 3001p dus word ff door grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik heb nu de IS, excl. de laatste motor en radio, en heb er 20.000XP op staan. Wat zal ik doen?

- engine unlocken: 83.000 nodig om de IS-3 te unlocken
- 57.000XP halen, IS3 unlocken+kopen en vervolgens de laatste engine halen terwijl ik al rond rij met de IS-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
rgras schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 18:12:
Ik heb nu de IS, excl. de laatste motor en radio, en heb er 20.000XP op staan. Wat zal ik doen?

- engine unlocken: 83.000 nodig om de IS-3 te unlocken
- 57.000XP halen, IS3 unlocken+kopen en vervolgens de laatste engine halen terwijl ik al rond rij met de IS-3.
Beide niet.

Ik zou nooit free XP gebruiken om een tank te unlocken en ik zou alles elite maken op mijn IS, IS-3 kopen en vervolgens free XP gebruiken voor de BL9.

edit: zie nu dat je het niet over free xp hebt. In dat geval zou ik nog steeds de radio en de engine grinden op je IS. Dit verkort de stock grind voor tier 8.

[ Voor 13% gewijzigd door djengizz op 15-03-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

BL9 is de reden dat de is3 awesome is. Die gun ruled op de tier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk er aan om uiteindelijk een T8 premium te kopen (heb exact 5500 games ervaring, dus ben geen wallet warrior :P ). Nu zit ik echter met een dilemma, ofwel koop ik de JT 8.8, ofwel de T34. Nu vraag ik mij af dewelke (gemiddeld) het meeste credits verdiend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:21:
Ik denk er aan om uiteindelijk een T8 premium te kopen (heb exact 5500 games ervaring, dus ben geen wallet warrior :P ). Nu zit ik echter met een dilemma, ofwel koop ik de JT 8.8, ofwel de T34. Nu vraag ik mij af dewelke (gemiddeld) het meeste credits verdiend?
SU-122-44. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:15

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

+1 wreed apparaat. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:21:
Ik zou ook meewegen in welke tank je bereidt denkt te zijn veel te spelen.
Ik zelf heb de T34 als enige tier 8 premium en ook alleen omdat ik die gratis kon krijgen. Maar die T34 is nogal traag en daar heb ik een hekel aan dus speel ik er niet zo graag mee. Mocht je dus veel credits nodig hebben dan zou ik zeker meewegen welke je liever zou spelen. Ik zelf zou toch eerder de T34 pakken omdat ik de JagdTiger één groot target vind met een gun die mij niet overtuigt. Daar ben ik echt niet bang voor, de T34 is een heel ander verhaal.

Dit is natuurlijk wel mijn mening, er zullen vast anderen zijn. Gewoon wat food for thought :)
Anders wachten tot de volgende testserver komt dan kun je er iig één uitproberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Plato112 op 15-03-2013 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

T-34 is redelijk zacht, qua onderstel dan. Schiet er vaak genoeg gaten in met de Idiotgun.

En ik ben waarschijnlijk walletwarriors gewend, dat wel. Ben niet echt bang voor een T34. T29 vind ik kutter, omdat de mensen die daarin zitten vaak wel weten wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Yipyipyip. Heb dat ding sinds vanmorgen en bij bevalt ERG goed :) flink wat credits en een heerlijk apparaat om in rond te crossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T34 kost toch iets van pak m beet 50 euro???
Dan zou ik eerder de Superpershing nemen, ongeveer de helft goedkoper dacht ik.....

50 euro voor een tank........pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:22:
T34 kost toch iets van pak m beet 50 euro???
Dan zou ik eerder de Superpershing nemen, ongeveer de helft goedkoper dacht ik.....

50 euro voor een tank........pfffff
De helft goedkoper, en drie keer zo ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de T34 geworden. Ik had er al mee gespeeld op de testserver, en de T29 is één van mijn lievelingstanken :)
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.