WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Gevecht: Ensk woensdag 13 maart 2013 16:53:29
Voertuig: Pz.Kpfw. I Ausf. C
Ervaring ontvangen: 685
Credits ontvangen: 10.452
Gevechtsprestaties: Scherpschutter, Meesterschapsbadge: 2e Klasse
Leuk ding. Welke tier 3 tank kan nou vrij makkelijk 10.000 credits winst geven?
People as things, that’s where it starts.
Bijna allemaal?VasZaitsev schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:00:
verwinning!
Gevecht: Ensk woensdag 13 maart 2013 16:53:29
Voertuig: Pz.Kpfw. I Ausf. C
Ervaring ontvangen: 685
Credits ontvangen: 10.452
Gevechtsprestaties: Scherpschutter, Meesterschapsbadge: 2e Klasse
Leuk ding. Welke tier 3 tank kan nou vrij makkelijk 10.000 credits winst geven?
ik krijg xvm niet goed aan de praatShockWave schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:51:
Hoe verrassend, gaat elke keer zo na elke update.
Hebben jullie ook last van rare dingen met de minimap sinds de laatste update?, tijden de game is hij bij mij soms leeg voor een seconde ofzo.
heb alles opnieuw geinstalleerd wot/xvm/dokan

Ik speel de Hummel, speelt leuk maar ik heb dan ook geen vergelijkingsmateriaal.Mickroz schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:34:
achteraf spijt van de russische arty lijn, tot de su8 was het leuk, maar is een moeilijke arty dat, misschien pak ik nog wel een andere lijn, welke raden jullie aan?
duitse lijkt mij wel lekker spelen.
Ik denk dat ik nu voor de USA arty zou kiezen.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Dat is gewoon even een skill die ik heb gepakt totdat ik op 30-40% zitTheJukeBox schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:54:
WsLy mag ik vragen waarom je Camo skill op je M103 hebt?
Als ik nu retrain is die 98% ofzo, kan dan beter even rondrijden tot hij direct 100% is met retrainen.
[ Voor 13% gewijzigd door wsLy op 13-03-2013 17:56 ]
Ah, vandaarwsLy schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:55:
[...]
Dat is gewoon even een skill die ik heb gepakt totdat ik op 30-40% zitDan retrain ik de crew naar BIA en is de eerste skill direct 100%
Als ik nu retrain is die 98% ofzo, kan dan beter even rondrijden tot hij direct 100% is met retrainen.
Omdat hij maar 64mm penetration heeft en een lage shell velocity? Met dat ding moet je met gold shells schieten met HE. Maar het beste is gewoon met een andere gun te spelen, die 105mm is alleen leuk voor close combat.Mr_Size schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:08:
Wrom kom ik met die 10,5 cm gun van de STUG nergens doorgeen? Nogal nep als je het mij vraagt..
Omdat je AP schiet?Mr_Size schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:08:
Wrom kom ik met die 10,5 cm gun van de STUG nergens doorgeen? Nogal nep als je het mij vraagt..
En met de topgun heb je geen depression en elevation. Daar heb je ook flink last van.Mr_Size schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:37:
Net de Churchill I gekocht, m'n eerste heavy tankMaar wat is dat ding traaaaaaaaaaaaag en de 2 stock guns die erop zitten zijn belachelijke proppenschieters..
Het ding is duidelijk minder dan andere heavies in dezelfde tier.
Ja, maar wel voor een asociaal hoog bedrag, een beetje shell is dan 3k... 105mm voor de M4 is 2800mjtdevries schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:21:
gold shells kun je ook met gewone credits kopen. ff klikken op de dropdownbox.
En ik heb al moeite om winst te maken met shells die 1k per schot kosten...
Ja, dat is wel echt een verschil.VasZaitsev schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:40:
[...]
Ja, maar wel voor een asociaal hoog bedrag, een beetje shell is dan 3k... 105mm voor de M4 is 2800
En ik heb al moeite om winst te maken met shells die 1k per schot kosten...
Ik draai met premium winst op de M4 als ik 100% gold ammo schiet, zonder lukt dat echt niet.
Meteen ook de reden waarom gold ammo voor credits nooit meer zal weggaan, als je ze vaak wil gebruiken zal je een premium MOETEN kopenIk draai met premium winst op de M4 als ik 100% gold ammo schiet, zonder lukt dat echt niet.
Heb je een firewall aanstaan?TRX schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:17:
[...]
ik krijg xvm niet goed aan de praat
heb alles opnieuw geinstalleerd wot/xvm/dokan
Na een update van xvm OF je firewall wil je xvm nog wel eens niet werken, heb ikzelf last van gehad en sommige die ik ken ook.
Even in je firewall de xvm rule eruitgooien en wot opnieuw opstarten, waarschijnlijk wordt de regel dan opnieuw aangemaakt of krijg je een popup van je firewall voor toestemming van xvm.
Weet niet of dokan gebruik maakt van toestemming anders deze regel ook verwijderen...
Himmelsdorf, boven op de berg. Ik zit in een Panzer 1 C, vijand ook. Vijand rijdt van mij weg, berg af, richting het noorden. Ik gok dat we allebei richting de 80/90 reden. Hij klapt op het midden van de verwoeste aquaduct, ik ram op volle snelheid [90kmh] op hem, hij explodeert en schuift op zijn zij, ik ga daardoor vrijwel verticaal tegen de peiler aan en blijf steken.
Awesome!
Geweldig tankje die panzer 1 C
En had ik het maar opgenomen....
Niet auto opnemen aanstaan in je settings ?VasZaitsev schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:44:
Lolol.
Himmelsdorf, boven op de berg. Ik zit in een Panzer 1 C, vijand ook. Vijand rijdt van mij weg, berg af, richting het noorden. Ik gok dat we allebei richting de 80/90 reden. Hij klapt op het midden van de verwoeste aquaduct, ik ram op volle snelheid \[90kmh] op hem, hij explodeert en schuift op zijn zij, ik ga daardoor vrijwel verticaal tegen de peiler aan en blijf steken.
Awesome!
Geweldig tankje die panzer 1 C
En had ik het maar opgenomen....
Anoniem: 110209
Nederlands vind ik toch wel prettiger, iemand een idee waar ik dat kan wijzigen?
Kan het zo 1,2,3 niet vinden in de settings
Ik kom er net trouwens pas achter dat die "enhances springs" ook +30%hp op je tracks geven, waardoor ze minder snel kapotgeschoten worden!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Wist ik al.atticus182 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 23:38:
Hehe die Pz1c is echt een geweldig troll-apparaat! Ideaal om even snel de arty's uit te schakelen en een TD'tje onderweg, die topgun is echt bizar qua RoF!
Ik kom er net trouwens pas achter dat die "enhances springs" ook +30%hp op je tracks geven, waardoor ze minder snel kapotgeschoten worden!
Daarom gaat ook altijd alles van mijn VK3001P kaduuk, maar mijn rupsen niet...
Ik hoop echt dat de Tiger P het waard is... Al zal er vast wel een reden zijn waarom er nooit iemand mee rijdt.
Zal wel komen door de VK3001P. Heuveltje af is wel leuk. Een medium van 40 ton die met 60kmh eraan komt stuiteren.
Daarstraks een T34 1308 hp afgesnoept
[ Voor 28% gewijzigd door wsLy op 14-03-2013 00:02 ]
Front, vooral front van koepel is erg zwaar bepantserd, rest totaal niet,wsLy schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 00:01:
Ik heb de Tiger P en weet niet zo goed wat ik ermee aan moet... Vaak genoeg dat ik niet door de front heen kwam als ik er tegenover stond om de een of andere vage reden, zelfs met de topgun op de IS-8 toenMaar als je er zelf mee speelt lijkt de tank van papier te zijn
Hij staat bij mij ook op een laag pitje...
Wat je moet doen is dus zorgen dat niemand tegen iets anders kan schieten. Ook ben je een vierkante baksteen, dus moet je anglen om te bouncen.
Je kunt het veel slechter treffen dan een Tiger P als laagste tier te spelen. De damage die je doet is minimaal, maar je hebt wel de penetration om iets te beschadigen. Klamp vast aan een T8/T9 heavy en schiet tracks kapot van zijn vijandenDaarstraks een T34 1308 hp afgesnoeptwas mijn enige damage in die faal battle... Maarja wat wil je als je de laagste tier in de battle bent
ons platoon waren de enige tier 7s in de tier 9 battle... zelfs andere team had minimaal tier 8 tanks..
Oslik blyat! Oslik!
thx!ShockWave schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:18:
[...]
Heb je een firewall aanstaan?
Na een update van xvm OF je firewall wil je xvm nog wel eens niet werken, heb ikzelf last van gehad en sommige die ik ken ook.
Even in je firewall de xvm rule eruitgooien en wot opnieuw opstarten, waarschijnlijk wordt de regel dan opnieuw aangemaakt of krijg je een popup van je firewall voor toestemming van xvm.
Weet niet of dokan gebruik maakt van toestemming anders deze regel ook verwijderen...
ik ga even zoeken
geen xvm of dokan regel gevonden
wel alle wot launchers verwijderderd
helpt niet
met xvm 3.5.1 werkt de minimap wel. dus de laatste positie van enemies.
denk dat dat lokaal wordt geregeld?
rest doet niets

[ Voor 16% gewijzigd door TRX op 14-03-2013 07:56 ]
Was vergeten erbij te zetten dat het met een T-43 is. Had het bericht via mijn mobiel geplaatst en er niet goed opgeletdion_b schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 01:00:
Je kunt het veel slechter treffen dan een Tiger P als laagste tier te spelen. De damage die je doet is minimaal, maar je hebt wel de penetration om iets te beschadigen. Klamp vast aan een T8/T9 heavy en schiet tracks kapot van zijn vijanden
En om de een of andere reden kon ik beter met de Tiger uit de voeten dan met de Tiger P
Prima informatief filmpje gecombineerd met een gezonde dosis humor!

Anoniem: 110209
zie ik tot mijn schrik dat ik vergeten ben om de crewtraining te versnellen en dus 60.000xp "over" heb
Of een ander tankje kopen met wat gold
[ Voor 31% gewijzigd door dramborleg op 14-03-2013 10:24 ]
Gisteren de vk3001p gekocht. hop hop!
Daar is ook wel een reden voorhopiconjo schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:51:
Persoonlijk was ik dan toch voor Foch gegaan. Zie Maus amper meer in randoms
Veel spelers gingen dan ook snel cappen wanneer ze zagen dat jij verderop in de map bezig was.
gaat het wel van komen denk ik.Dorestad schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:13:
Ik zie dat de Foch in de jaren 50 is ontwikkeld. Hanteert WoT ook een grens van tot welke periode ze tanks meenemen of gaan we rustig door tot we in M1A2's, Merkvada's en Leopard 2A's rondrijden?
Het is ook niet perse enkel tanks uit de WOII.
Ja logisch dat ze balanced houden, daarmee staat of valt een online-spel tenslotte. Maar ik ben vooral benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken. Anyway, only time will tell.psychoclown schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:19:
Er is niet zozeer een limiet maar ze houden de boel wel balanced.
Het is ook niet perse enkel tanks uit de WOII.
Dus ongeveer 1960 max...
Zie hier: Wikipedia: Tank gun onderaan.
[ Voor 34% gewijzigd door themaxter op 14-03-2013 11:25 ]
Wiki: "The primary armament for production versions of the Leopard 2 is the Rheinmetall 120 mm smoothbore gun, in either the L44 variant (found on all production Leopard 2s until the A5), or the L55 variant (as found on the Leopard 2A6 and subsequent models).[8]"themaxter schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:25:
Ik dacht dat ze als grens smootbore guns aanhielden eigenlijk?
Dus ongeveer 1960 max...
Zie hier: Wikipedia: Tank gun onderaan.
Die vlieger gaat niet op dus.
Echt helemaal gelijk getrokken is het niet altijd, waardoor bepaalde tanks dus duidelijk boven andere staan, al staan ze wel in dezelfde tier.
Naar de Main Battle Tanks werken lijkt mij niet logisch. Aangezien die behoorlijk standaard zijn. Ook zijn er geen lichte tanks meer [tenzij je de BMP's van Rusland en de Linebacker van Amerika gaat meetellen], Als medium zou je eventueel nog de Sheridan en de PT-76 kunnen gebruiken [al kan die laatste valsspelen omdat ie kan zwemmen]
En over arty nog niet te beginnen. Die oneshotten vreselijk nauwkeurig elke MBT op een paar kilometer afstand. Tankdestroyers zijn ook niet leuk meer: dat zijn raketsystemen die op kilometers afstand een tank kunnen uitschakelen...
En een battle tussen Abrams, Leclercs, Merkava's, T-90's, Challenger 2's, Leopards etc lijkt mij ook niet heel spannend. Die dingen zijn gemaakt om even goed te zijn. Een Abrams tegen een Leopard betekend dat ze allebei dood zijn.
Wat mij nog wel leuk lijkt [als TD ofzo] is de Stridsvagen 103 van Zweden. Met een behoorlijke camo bonus. Wikipedia: Stridsvagn 103
Je moet de tiger p echter spelen als een KV 3 /4, niet als de gewone tiger.
...Als het maar werkt
Tegelijk is het voor de moderne arty een stuk moeilijker omdat MBT's veel beter on the move kunnen schieten.
De strijd tussen de MBT's weet ik nog zo net niet. Er is simpelweg (en gelukkig maar) te weinig oorlog gevoerd tussen landen met echt modern gereedschap om de impact van shells op de verschillende typen armor in te schatten. En die verschillen zijn er wel degelijk. Maar het type gameplay verandert al snel van strategisch naar meer fast-pace en daarmee kom je meer in Battlefield territorium en verlaat je de eigen niche van WoT.
MBT's zijn volgens de originele classificatie allemaal mediums (gebaseerd op tonnage en doctrine)VasZaitsev schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:31:
Naar de Main Battle Tanks werken lijkt mij niet logisch. Als medium zou je eventueel nog de Sheridan en de PT-76 kunnen gebruiken[/URL]
Heavies bestaan eigenlijk niet meer. Lights daarentegen bestaan nog steeds maar worden minder gebruikt in NATO. Vooral in azie en afrika worden lights nog veelvuldig gebruikt
...Als het maar werkt
Dat valt hartstikke mee, zoals ik al zei ze houden de boel zoveel mogelijk balanced. Zo zie je bijv. veel mensen falen in lowe's maar dat komt omdat er veel 'noobs' in rond rijden, goede spelers zullen ook goed spelen in de lowe.VasZaitsev schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:31:
Het irritante is alleen wel dat de Type-59 ook een tank is uit de jaren 60 [volgens mij een aangepaste T-54, misschiens zelfs een T-62] maar die hobbelt wel lekker rond op tier 8.
Echt helemaal gelijk getrokken is het niet altijd, waardoor bepaalde tanks dus duidelijk boven andere staan, al staan ze wel in dezelfde tier.
Misschien zien we die nog wel terug als tier 10 van de mixed european tech treeWat mij nog wel leuk lijkt [als TD ofzo] is de Stridsvagen 103 van Zweden. Met een behoorlijke camo bonus. Wikipedia: Stridsvagn 103
Geen armor, en aim is ook vrij random maar lijkt me wel super!
Ik denk dan vooral aan lange reload, maar met maximale burst!
[ Voor 12% gewijzigd door Sneezzer op 14-03-2013 11:58 ]
Die schijnt er dus niet te komen. Afaik had 1 of andere dev gezegt dat het aimsysteem van de Strv 103 te lastig was om momenteel te implementeren.psychoclown schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:44:
[...]
Misschien zien we die nog wel terug als tier 10 van de mixed european tech tree
En mocht het zover komen, denk ik dat WoT MBT's toch bij de heavies gaat plaatsen, om zo een beetje plek te houden voor de iets lichtere tanks. Al is een T-90 al een stuk lichter dan een Abrams [47,5 tegen 61]
Aimsysteem van de STr 103 is ook knap debiel inderdaad. 0 turrettraverse en elevation/depression. Je gebruikt de vering om omhoog/omlaag te gaan en draait de hele tank. Lijkt me verder wel een zeer gevaarlijke tegenstander: schiet snel, erg nauwkeurig en door zijn zeer lage hoogte heel goed in camoufleren.
Stalinorgels, T-34 Calliope's, Nebelwerfers en Sturmtigers lijken mij ook bijzonder intressant. Al begint het dan wel heel erg op BF:1942 Secret Weapons of WW2 te lijken. De T-95 kruipt daar namelijk ook al rond.
Die heeft geen tracks dus dat feest gaat niet doorSneezzer schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:58:
Als we dan toch wat zouden mogen opperen om toe te voegen: Wikipedia: Katyusha rocket launcher
Geen armor, en aim is ook vrij random maar lijkt me wel super!
Ik denk dan vooral aan lange reload, maar met maximale burst!
Vraag me af waarom dat niet met het huidige aim systeem zou kunnen.User schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:58:
[...]
Die schijnt er dus niet te komen. Afaik had 1 of andere dev gezegt dat het aimsysteem van de Strv 103 te lastig was om momenteel te implementeren.
En je kan de Kat echt wel tracks geven hoor. Er zijn vast wel wat russen die ze op een T-34 of T-46 onderkant gelast hebben. Of een halftrack. Of op een amerikaanse arty trekker.
Vooral SturmTigers lijken me erg vet!VasZaitsev schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:01:
Maar, de lights die nog gebruikt worden, zijn of Scorpions en scimitars van Engeland, of in afrika dezelfde AMX'en die al uitgebracht zijn.
En mocht het zover komen, denk ik dat WoT MBT's toch bij de heavies gaat plaatsen, om zo een beetje plek te houden voor de iets lichtere tanks. Al is een T-90 al een stuk lichter dan een Abrams [47,5 tegen 61]
Aimsysteem van de STr 103 is ook knap debiel inderdaad. 0 turrettraverse en elevation/depression. Je gebruikt de vering om omhoog/omlaag te gaan en draait de hele tank. Lijkt me verder wel een zeer gevaarlijke tegenstander: schiet snel, erg nauwkeurig en door zijn zeer lage hoogte heel goed in camoufleren.
Stalinorgels, T-34 Calliope's, Nebelwerfers en Sturmtigers lijken mij ook bijzonder intressant. Al begint het dan wel heel erg op BF:1942 Secret Weapons of WW2 te lijken. De T-95 kruipt daar namelijk ook al rond.
[ Voor 3% gewijzigd door User op 14-03-2013 12:22 ]
Dichtse wat er in de buurt komt is een FC die in een commando voertuig een artillery barrage kan geven.User schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:19:
MRLs komen volgens de devs niet ingame.
Zoiets had ik wel eens gelezen dat dat op de fanatasie lijst van Wargaming stond.
Anoniem: 224682
Kan bij de russen ook simultaan hoor, dus gooi er een paar regimenten doorheen terwijl je de barrage doet.Anoniem: 224682 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:56:
Vraag mij af hoe ze dat gaan doen aangezien je het dan in het echt al gaauw over minimaal 6 stukken arty hebt die ieder 3 maal vuren binnen een minuut. Dat kan oplopen tot een adfeling en die bestaat dan uit 54 stuks geschut of wel 162 inslagen op die 1km2 kan je je afvragen wat er nog leeft na die barrage. Zou overigens wel in stijl met de russissche manier van aanvallen bombardeer de boel plat en gooi er dan een paar regimenten doorheen.

YouTube: 11th MAR - Regimental Fire Mission
ik zie het er niet van komen, hoewel een barrage oproepen realistischer is dan arty 20 m achter je linie te hebben staan >< Ze hadden echt nooit arty moeten introduceren.
Daar ben ik het niet mee eens. In spellen als World of Tanks is artillerie juist essentieel. Je kunt dat goed merken in high tier battles waarbij helemaal geen artillerie is, en dan met name als het assault mode is. Het verdedigende team kan vervolgens campen waar ze maar willen, zij het hull-down etc, en als aanvaller wordt je in de pan gehakt. Hierbij is artillerie een strategisch voordeel, en vrijwel noodzakelijk. Ten minste in randoms.Kojoottii schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:41:
3-2-1 start en barrage oproepen in enemy spawn...
YouTube: 11th MAR - Regimental Fire Mission
ik zie het er niet van komen, hoewel een barrage oproepen realistischer is dan arty 20 m achter je linie te hebben staan >< Ze hadden echt nooit arty moeten introduceren.
Daarnaast stond de artillerie historisch gezien van oorsprong midden in de linies, dus waarom je dat onrealistisch noemt.. Wat ik wel een punt vind, is dat er soms gewoon veel te veel artillerie in een potje zit. Dat is voor niemand goed, niet voor de andere tanks, en niet voor de artillerie zelf. Daarvoor moeten ze of een limiet instellen op het aantal artillerie per map (ben ik zelf geen voorstander van), of ze moeten het artillerie systeem aanpassen, waardoor het beter bruikbaar wordt als een zwaar kaliber tank-destroyer.
Een Panzerhaubitze 2000 of M109 is toch echt iets anders dan een pantserhouwitser zoals de Wespe of M7 Priest. Die vergelijking kun je niet maken. De M7 Priest is bijvoorbeeld veel gebruikt in Noord Afrika en stond hier bij veldslagen zoals bij El Alamein gewoon tussen de linies. Weliswaar niet op de eerste lijn, en rukte niet meteen op met de eerste tanks/infanterie, maar is het niet zo alsof ze van 20 kilometer afstand een beetje stonden te schieten, zoals jij doet voordoen.Kojoottii schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:53:
Ja dat waren kanonnen die alleen direct vuur konden geven, je ziet echt geen pzh2000 of m109 met de leopards en infanterie oprukken. Dat soort kanonnen kan je beter met infanterie kanon of anti-tank kanon vergelijken, die hadden ze nog wel in ww2
Hoe je het went of keert, historisch gezien horen pantserhouwitsers bij de Tweede Wereld oorlog, en zijn veelvuldig gebruikt in vrijwel alle veldslagen waarbij veel tanks betrokken waren. Het is wel zo dat de artillerie in World of Tanks in bepaalde gevallen een enorm voordeel heeft, en dan is het gewoon niet meer leuk. En daar moet iets aangedaan worden. Bijvoorbeeld door de range van HE te verminderen, maar dat je met AP wel de hele map over kunt schieten. Of het bereik van alle artillerie omlaag schroeven, maar ze wel meer armor en health geven. Om maar iets te noemen.
[ Voor 3% gewijzigd door ThomasG op 14-03-2013 17:10 ]
Zie ik daar een Sturmtiger
Volgens mij zit ook de (proto?) van de Leopard er in als ik zo even kijk.
En wat beelden van een nieuwe map, ter vervanging van Dragons Ridge (ook jungle/Asia achtig)
(Klik voor groot)

[ Voor 48% gewijzigd door themaxter op 14-03-2013 17:44 ]
This page was last updated on 14th March 2013
As well as plenty of new content which we’ll share later, the upcoming 8.5 update will bring a lot of happiness to all fans of light and medium vehicles. New Soviet and German tanks will be introduced to the game. Among them will be the T-60 light tank (USSR) and the Leopard 1 medium tank (Germany)
Т-60 (USSR Light Tank)
This tank features a small turret and moderate armour that is sloped to give it a low silhouette. The main armament consists of automatic guns. For those who don’t like shooting in bursts, it will also be possible to mount a long barrelled gun instead. This nicely armoured vehicle will appeal to any fans of light tanks.
Leopard 1 (German Medium Tank)
A high accuracy gun, fast aiming time , high penetration values, good elevation and depression angles, and a low gun dispersion whilst on the move are the main distinguishing features of this tank. The downside is that the armour is very thin, but this is offset by the excellent dynamic characteristics of the vehicle. This tank will please drivers of medium tanks everywhere.
Of course, this is not a complete list of vehicles that will appear in the game in Update 8.5! More details about upcoming innovations and changes coming in Update 8.5 will be shared in the near future, so watch this space for the news as it comes!
zijn trouwens ook allemaal screens van die map die ik net poste
Ja zucht, maar je hebt het hier over maps van 1 km, arty staat meestal binnen 500-600 meter van het front .... tuurlijk zal het een keer zijn voorgekomen, maar je gaat me niet vertellen dat het standaard doctrine is om voertuigen die zijn gespecialiseerd in indirect vuur, direct achter het front te hebben staan. Dat is gewoon bezopen.ThomasG schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:08:
[...]
Een Panzerhaubitze 2000 of M109 is toch echt iets anders dan een pantserhouwitser zoals de Wespe of M7 Priest. Die vergelijking kun je niet maken. De M7 Priest is bijvoorbeeld veel gebruikt in Noord Afrika en stond hier bij veldslagen zoals bij El Alamein gewoon tussen de linies. Weliswaar niet op de eerste lijn, en rukte niet meteen op met de eerste tanks/infanterie, maar is het niet zo alsof ze van 20 kilometer afstand een beetje stonden te schieten, zoals jij doet voordoen.
Maarja is lekker gegaan! Hoef nog maar 75.421 voor de T110E5 :)!
Wins / Battles 14 / 15 93.3%
Avg. / Total Exp. 1 334 / 20 010
Credits total 255 278
Sowieso, kijk eens hoeveel Wespes en Hummels gemaakt zijn...Kojoottii schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:52:
[...]
Ja zucht, maar je hebt het hier over maps van 1 km, arty staat meestal binnen 500-600 meter van het front .... tuurlijk zal het een keer zijn voorgekomen, maar je gaat me niet vertellen dat het standaard doctrine is om voertuigen die zijn gespecialiseerd in indirect vuur, direct achter het front te hebben staan. Dat is gewoon bezopen.
De Russen gebruikten ook voornamelijk kanonnen, geen mobiele arty, ja, de kat, maar da's geen echte arty..
De m7 is de enige die in een beetje normale getallen gemaakt is.
Wat mij ook intressant is, is het hebben van PaK's en zoveel-ponders. Los dan, dat je ze voor de battle begint zelf mag plaatsen [natuurlijk in een straal van zoveel honderd meter van het kamp af]
en ook vanaf de VK2801 lijn, want dan ga ik via daar naar de leo.
Maar is er niet een tech tree waar je het allemaal kunt zien ?
[ Voor 59% gewijzigd door TheJukeBox op 14-03-2013 19:11 ]
Terwijl in WO2 de artillery volgens mij vooral krachtig tegen tanks was in de vroege jaren.
Bij Tobroek waren bv de 25 ponders cruciaal in de verdediging tegen duitse tanks. Zowel met indirect vuur, als met open vizier.
Terwijl bij Kursk volgens mij de artillery er vooral voor zorgde dat de infantery gescheiden werd van de tanks. Maar in mijn herinnering heb ik niet veel gelezen dat de artillery daar ook de tanks zelf uitschakelde...
Bij Normandië was de zeer zware artillery van de schepen een groot probleem voor de duitse tanks, maar buiten bereik van de schepen was de normale artillery dat veel minder.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Toevallig heb ik daar vandaag nog een documentaire over gezien en daar hadden ze het vooral over de tanks zelf en antitankgeschut. Arty kwam er niet in voor dus tenzij het een slechte documentaire was zullen die daar wel niet veel invloed gehad hebbenmjtdevries schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:16:
Terwijl bij Kursk volgens mij de artillery er vooral voor zorgde dat de infantery gescheiden werd van de tanks. Maar in mijn herinnering heb ik niet veel gelezen dat de artillery daar ook de tanks zelf uitschakelde...
[removed]
Ook bedanktjantje 2 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:45:
[...]
Gefeliciteerd met het behalen van je contest winner!! Als je het nog niet gezien had, check mainpage.
Wij kwamen net 60 exp te kort om in de prijzen te vallen. balen!!
60 xp was wel erg close man. Betekent iig dat je goed bezig bent
Speed limits are like herpes.
2650 damage gemiddeld, 1154 xp gemiddeld. 40 battles gedaan, 29 gewonnen.
Grind naar de T110E5 verloopt dan ook zéér goed.
M103 -> T110E5: 59.350xp te gaan
[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 14-03-2013 22:32 ]
Same. Mede dankzij ^^^, Pariah / Crash en een random Noor erg fijn gedraaid vandaag.wsLy schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 22:24:
Pff vandaag weer een uitermate goede dag gedraaid.
Wins / Battles 26 / 29 89.6%
Avg. / Total Exp. 1 164 / 36 429
en nog 20K voor de E5
Yep we hebben echt dikke platoons gedraaid, vooral vanmiddag samen met Arkean (die random noordjengizz schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 22:35:
[...]
Same. Mede dankzij ^^^, Pariah / Crash en een random Noor erg fijn gedraaid vandaag.
Wins / Battles 26 / 29 89.6%
Avg. / Total Exp. 1 164 / 36 429
en nog 20K voor de E5.
Beide kampen gebruikten ook voornamelijk tankjagers, vooral Rusland. De SU-76 en SU-85 zijn er veel gebruikt. De SU-152 meer als een soort arty, ook omdat het 152mm geschut niet zo heel nauwkeurig was.redwing schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:18:
[...]
Toevallig heb ik daar vandaag nog een documentaire over gezien en daar hadden ze het vooral over de tanks zelf en antitankgeschut. Arty kwam er niet in voor dus tenzij het een slechte documentaire was zullen die daar wel niet veel invloed gehad hebben
Van de Hetzer zijn wel wat gemaakt. Stugjes heel veel, maar, die werden voornamelijk als veredelde tank gebruikt, en niet als tankjager. Jagdpanthers en Jagdtigers hobbelden voornamelijk in de Ardennen rond, en ook in kleine aantallen. Ferdi's dan wel weer rond kursk, maar werden best makkelijk afgemaakt door T-34-85's
Sowieso rammelen technisch gezien veel dingen aan WoT, Een Panzer 4 had behoorlijke moeite om een T-34 uit te schakelen [daarom hebben ze de Panther bedacht] en een Sherman vloog behoorlijk gemakkelijk in de fik.
De IS [en in het bijzonder de IS-2] is dan weer bedacht om Tigers uit te kunnen schakelen met 1 of 2 schoten, en was qua wendbaarheid een soort T-34.
Dus, P4 hoort een tiertje lager dan de T-34. En de IS een tiertje hoger dan de Tiger.
Weetje wat mij trouwens een leuke uitbreiding lijkt van de britse lijn? De Sherman Firefly. Leuke tier 5/6 tank/tankdestroyer. Ook hadden de Britten een TD met het kanon aan de achterkant, die mis ik eigenlijk wel...
Vooral de Firefly zal een welkom zijn naar mijn idee.VasZaitsev schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 22:39:
[...]
Beide kampen gebruikten ook voornamelijk tankjagers, vooral Rusland. De SU-76 en SU-85 zijn er veel gebruikt. De SU-152 meer als een soort arty, ook omdat het 152mm geschut niet zo heel nauwkeurig was.
Van de Hetzer zijn wel wat gemaakt. Stugjes heel veel, maar, die werden voornamelijk als veredelde tank gebruikt, en niet als tankjager. Jagdpanthers en Jagdtigers hobbelden voornamelijk in de Ardennen rond, en ook in kleine aantallen. Ferdi's dan wel weer rond kursk, maar werden best makkelijk afgemaakt door T-34-85's
Sowieso rammelen technisch gezien veel dingen aan WoT, Een Panzer 4 had behoorlijke moeite om een T-34 uit te schakelen [daarom hebben ze de Panther bedacht] en een Sherman vloog behoorlijk gemakkelijk in de fik.
De IS [en in het bijzonder de IS-2] is dan weer bedacht om Tigers uit te kunnen schakelen met 1 of 2 schoten, en was qua wendbaarheid een soort T-34.
Dus, P4 hoort een tiertje lager dan de T-34. En de IS een tiertje hoger dan de Tiger.
Weetje wat mij trouwens een leuke uitbreiding lijkt van de britse lijn? De Sherman Firefly. Leuke tier 5/6 tank/tankdestroyer. Ook hadden de Britten een TD met het kanon aan de achterkant, die mis ik eigenlijk wel...
Was toch wel een beroemde tank^^
Dit topic is gesloten.