Vind het persoonlijk geen probleem want zit toch nog op m'n key te wachten. Hopelijk wordt 'ie wel morgen verstuurd zodat ik meteen na release kan gaan downloaden.
Steam ||
Steam ||
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door TheThomas op 05-03-2013 15:42 ]
Verwijderd
This version of SimCity Limited Edition is completely region free, however Origin by default downloads the Russian language packs only. In order to get the game in English (or German, Spanish, French, Italian ) necessarily to download the language pack manually . We provide a links and How-To that describes the steps required to make your game function in English or many other languages.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Dat stond er volgensmij altijd al...Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:34:
Hij is nu wel in het engelsLanguage
English, Deutsch, Español, Svenska, Français, Русский, Polski, Italiano, Česky, Português
Leef lekker in het nu, er is niks anders
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Yup, hij komt pas over 2 maanden ofzo uit, maar dan heb je meteen beide versies.Bospa01 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:45:
Dit is waarschijnlijk al eerder langs gekomen, maar ik lees dat EA de pc en mac client gelijktijdig wilde gaan releasen echter is er alleen maar een PC versie te zien in de store.
Als ik de PC versie aanschaf; krijg dan ik ook toegang tot de mac versie als deze gereleased word ?
(zoals bij bijvoorbeeld blizzard)
Als het goed is wel, alleen dit is iets wat je denk ik even in de officiele faq wilt lezen of het forum en niet aan medetweakers vragen of wel?Bospa01 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:45:
Dit is waarschijnlijk al eerder langs gekomen, maar ik lees dat EA de pc en mac client gelijktijdig wilde gaan releasen echter is er alleen maar een PC versie te zien in de store.
Als ik de PC versie aanschaf; krijg dan ik ook toegang tot de mac versie als deze gereleased word ?
(zoals bij bijvoorbeeld blizzard)
[ Voor 13% gewijzigd door Postius op 05-03-2013 15:48 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Thanks voor de heads up!NickH schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:33:
[...]
Uurtje geleden besteld, sta in backorder helaas. Ik zou even wachten.
Ik heb een iMac als desktop, maar een W7 laptop.BinaryRun schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:46:
[...]
Yup, hij komt pas over 2 maanden ofzo uit, maar dan heb je meteen beide versies.
[ Voor 21% gewijzigd door Bossie op 05-03-2013 15:52 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wie is ze?TheThomas schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:34:
Nee buygamecode.com geeft alleen russische/oostblok keys, binnenkort komen ze met een language pack, maar voorlopig nog niet
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 16:00 ]
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Volgens mij zit bij je aankoop zowel een Mac als Windows key.Bospa01 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:47:
[...]
Ik heb een iMac als desktop, maar een W7 laptop.
@Hierboven; EA/origin blijft spreekt over een native mac client maar er is niets te vinden of je de game platformafhankelijk koopt of dat je een specifieke versie koopt.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Al eerder uitgelegd: Origin moet van de winkels duurder zijn dan de adviesprijs van de grote retailers (bestbuy ed) omdat anders de grote retailers EA games (maar bv ook nieuwe games die op steam uitkomen) boycotten.Cornelisjuh schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:00:
Hoe kan het dat wesbites als http://www.gamecardwinkel...ails/id/122/Sim-City-2013 bijna 20 euro schelen met bijvoorbeeld Origin ?
Ik heb donderdag een vrije dag en zou dan graag SimCity willen spelen. Alleen ben ik bang dat ik met zulke keysites mijn key pas van het weekend krijg. Het verschil in prijs maakt het dan wel weer heel aantrekkelijk.
Worden die keys al verzonden dan? Of moet ik dan alsnog wachten tot de 7e?
[ Voor 14% gewijzigd door Trekfolie op 05-03-2013 16:06 ]
Verwijderd
Trekfolie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:05:
[...]
Verwijderd
Trekfolie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:05:
[...]
Edit: is niet de Limited Edition, die is nodig om te kunnen upgraden naar de DD.
Hmm, ik wil gewoon alleen een key.Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:06:
Dit is geen download! Het is een fysiek spel
[...]
Oke, bedankt!Puc van S. schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:03:
[...]
Al eerder uitgelegd: Origin moet van de winkels duurder zijn dan de adviesprijs van de grote retailers (bestbuy ed) omdat anders de grote retailers EA games (maar bv ook nieuwe games die op steam uitkomen) boycotten.
En hoewel EA natuurlijk veel meer winst kan maken met gelijke of lagere prijs dan de retailers, komt het grootste gedeelte van de omzet van de retailers.
Ja, dat zie ik ook. Alleen ik heb ze een uur geleden een mailtje gestuurd met de vraag of ze inderdaad leveren en heb daar nog geen reactie op gehad. Jij hebt al wel betaald?Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:07:
Blijkbaar krijg je het spel de 6de, er staat : Product leverstatus: 24 uur
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door creapYYY op 05-03-2013 16:09 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
TheThomas schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:27:
DUDE, dankjewelll! Ik ga em gelijk proberen!
| Allemaal spulletjes | Ik flickr! >Hier<
bij buygamecode krijg je hem direct toegestuurd?TheThomas schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:28:
Het voordeel is wel dat je em binnen een half uur hebt! En met die languagepack zou je als t goed is em ook nog snel in t engels kunnen spelen
[ Voor 72% gewijzigd door Denniz0229 op 05-03-2013 16:29 ]
Mensen die via http://www.buygamecode.com/buy-simcity-pc-origin-cd-keys gekocht hebben dus? Nou als het werkt, moet ik nog ff snel een key fixenTrekDude101 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:24:
http://pin4allstore.com/games/simcity/
Language fix voor de mensen die Russische keys hebben gekocht!
Nja misschien omdat je eerder kan spelen?Skynick schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:27:
Een vraagje, waarom hebben vele mensen juist op buygamecode een key gekocht? Hij lijkt mij niet goedkoper dan de rest.
Verwijderd
TheThomas schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:28:
Het voordeel is wel dat je em binnen een half uur hebt! En met die languagepack zou je als t goed is em ook nog snel in t engels kunnen spelen
*knip*Kiwitje schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:30:
Nice! Ben hem nu aan het downloaden. Gekocht via buygamecode.com
[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 05-03-2013 16:33 ]
Ja
[ Voor 9% gewijzigd door Cloud op 05-03-2013 16:33 ]
Is dat al zeker danVerwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:30:
Je kunt hem met de fix ook in het Nederlands spelen
[...]
Verwijderd
Oke thx, nu maar ff uitzoeken hoe ik hem dan 123 kan downloadenVerwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:32:
Ik heb het bestand al gedownload en geopend .
Het bestandje wat je nodig hebt om hem in het Nederlands te spelen zit er bij :
namelijk dit : GDFBinary_nl_NL.dll
[...]
Kan dit nu gewoon achterwege blijven? Je wéét dat we het niet willen zien, waarom dan toch vragen? Het nodigt alleen maar uit tot discussie die we niet willen zien.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
MrGizMo schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:33:
[...]
Oke thx, nu maar ff uitzoeken hoe ik hem dan 123 kan downloaden
SorryCloud schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:34:
[...]
Kan dit nu gewoon achterwege blijven? Je wéét dat we het niet willen zien, waarom dan toch vragen? Het nodigt alleen maar uit tot discussie die we niet willen zien.
Haha nee, het ging meer over dat wat ze hier niet willen zienVerwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:34:
open deze link http://pin4allstore.com/games/simcity/ klik dan op het blauwe gedeelte Multilanguage pack
[...]
Verwijderd
TheThomas schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:36:
Oké, ik heb die language pack gedownload, en volgens de instructies uitgepakt, toch blijft de taal op hongaars staan, iemand ideeën?
[ Voor 33% gewijzigd door TrekDude101 op 05-03-2013 16:44 ]
Verwijderd
https://money2.nl/Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:40:
Ik wel hem kopen via http://www.buygamecode.com/buy-simcity-pc-origin-cd-keys alleen ik heb geen PayPal
Ik kreeg net een email dat er een delay is en dat ik de code binnen 48 uur ontvang.Platform: PC
Availability:in stock
Release Date: 03/05/2013
Delivery: Fast and safe Digital delievery via email in 10-15 mins
Pick up now!
Zou eerst ff wachten of je in een andere taal kan spelenVerwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:40:
Ik wel hem kopen via http://www.buygamecode.com/buy-simcity-pc-origin-cd-keys alleen ik heb geen PayPal
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 05-03-2013 16:49 ]
Hoe gebruik je die reward points bij G2play eigenlijk? Nvm, in de checkout dus. Waar heb je die 5% korting vandaan?Zane11 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:50:
Prijs kwam uit op 38,40 voor mij. 5% korting + 1,5% korting voor een review + 600 points die ik nog had staan daar. Vind het een prima prijs.
[ Voor 9% gewijzigd door Cloud op 05-03-2013 16:58 ]
G5DISCOUNT betreft de 5% korting. Die reward points kan je bij de bestelling gebruiken d.m.v. ''use reward points'' aan te vinken. Je kan kiezen hoeveel je er wilt gebruiken, maar je kan ze natuurlijk ook gewoon allemaal gebruiken.Cloud schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:57:
[...]
Hoe gebruik je die reward points bij G2play eigenlijk? Nvm, in de checkout dus. Waar heb je die 5% korting vandaan?
[ Voor 12% gewijzigd door Zane11 op 05-03-2013 17:03 ]
Jep, preload is niet mogelijk. Downloaden kan dus pas vanaf 00:01 op donderdag.mobygo76 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:05:
Ik heb de game inmiddels unlocked in Origin via een key, maar kan nog niet downloaden. Is dit normaal bij Origin? Ik heb het pas de 1e keer.
Steam ||
Hij is voor Nederland nog niet unlocked. Dit gebeurt pas 00:01 6 maart 7 maart.mobygo76 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:05:
Ik heb de game inmiddels unlocked in Origin via een key, maar kan nog niet downloaden. Is dit normaal bij Origin? Ik heb het pas de 1e keer.
[ Voor 5% gewijzigd door Zane11 op 05-03-2013 17:08 ]
Spel komt maar 7 maart uit. Er zijn wel truckjes maar daar babbelen we hier niet over.mobygo76 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:05:
Is inmiddels weer 7 maart geworden.Zane11 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:06:
[...]
Hij is voor Nederland nog niet unlocked. Dit gebeurt pas 00:01 6 maart als ik de bronnen mag geloven.
Steam ||
Im Not A Vacuum Cleaner, Thats DysOn
Steam ||
Verwijderd
Wachten tot morgen nacht 1 over 12Dysan schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:07:
Uhm klein vraagje voor de mensen die de boxed versie bij de MM gekocht hebben,
kan je die nu wel al spelen of moeten die ook gewoon wachten tot de 7e ?
Zo ver kom ik ook, maar dan heb je het probleem dat je geen engelse product code hebt....TrekDude101 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:08:
OK, mocht iemand mee willen prutsen en zijn/haar Russische Simcity op Engels zetten, ik heb het volgende gedaan:
Language pack downloaden en installeren zoals de link in een vorige post aangaf
Kopieer de en-us folder van Simcity/Simcity/Locale naar Simcity/SimCityData/Locale
Start Regedit
Ga naar de volgende map: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARWow6432Node\Maxis\Simcity
vervang de 'hu_HU' met 'en_US' in de GDFBinary en Locale variabelen
Nu zou je Simcity Engels moeten zijn
Op eigen risico natuurlijk
Laat het even weten als het je lukt, want ik zit namelijk vast op de volgende stap, en ik zou graag willen weten of dat enkel bij mij is, of dat anderen er ook last van hebben
Doe dit en kopieer de en-us map OOK naar \SimCityRecovery, je moet dus zorgen dat in 3 mappen de languagepack zit, in \SimCity, \SimCityData en \SimCityRecoveryTrekDude101 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:08:
OK, mocht iemand mee willen prutsen en zijn/haar Russische Simcity op Engels zetten, ik heb het volgende gedaan:
Language pack downloaden en installeren zoals de link in een vorige post aangaf
Kopieer de en-us folder van Simcity/Simcity/Locale naar Simcity/SimCityData/Locale
Start Regedit
Ga naar de volgende map: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARWow6432Node\Maxis\Simcity
vervang de 'hu_HU' met 'en_US' in de GDFBinary en Locale variabelen
Nu zou je Simcity Engels moeten zijn
Op eigen risico natuurlijk
Laat het even weten als het je lukt, want ik zit namelijk vast op de volgende stap, en ik zou graag willen weten of dat enkel bij mij is, of dat anderen er ook last van hebben
[ Voor 3% gewijzigd door TheThomas op 05-03-2013 17:14 ]
NiceLau1187 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:08:
Iemand anders trouwens ook besteld bij Greenmangaming? Ze hebben zojuist dit gepost in het forum:
"I can confirm that your keys will be going out within the next 24 hours. This means that you will receive your key in time to activate it before its release. "
Something under the bed is drooling
Nou ja, dan weet ik in ieder geval dat jullie die error ook krijgen en het probleem dus niet bij mij ligt. Een schrale troostTheThomas schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:13:
[...]
Doe dit en kopieer de en-us map OOK naar \SimCityRecovery, je moet dus zorgen dat in 3 mappen de languagepack zit, in \SimCity, \SimCityData en \SimCityRecovery
Edit: en heb ook het probleem dat ik geen engelse key heb
Secondly, the keys. I can confirm that your keys will be going out within the next 24 hours. This means that you will receive your key in time to activate it before its release.
[ Voor 28% gewijzigd door yzx op 05-03-2013 17:53 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Hier is hij net in "mijn games" lijst verschenen op GMG. Alleen nog geen key.BinaryRun schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:20:
Greenmangaming gaat de EU keys in de komende 24 uur versturen:
[...]
Ja daar zitten best veel voorwaarden aan, heb zelf daarom besloten om het niet te doen.Zody schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:48:
[afbeelding]
lmao
Mijn vraag ging over de €20 korting op volgende aankoop na de simcity preorder, heeft iemand dat misschien al succesvol gebruikt? T werkt hier niet, ik weet dat t minimumbedrag €30 moet zijn.
Steam ||
tldr:Lau1187 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:55:
[...]
Ja daar zitten best veel voorwaarden aan, heb zelf daarom besloten om het niet te doen.
O.a. deze voorwaarden:
"Tijdens het kopen wordt de waarde van de voucher als één promotiecode van 20€ weergegeven in je winkelwagentje. Je kunt deze tot 31 maart 2012 1 keer verzilveren. Om één voucher te kunnen gebruiken, is een totale aanschafwaarde van minstens 30€ vereist. Per aanschaf mag er slechts één voucher worden gebruikt. Vouchers kunnen alleen verzilverd worden in de origin-winkel op www.origin.com en via de origin-software (www.origin.com/about). Korting wordt in mindering gebracht of productprijs. Niet geldig voor star wars® the old republic™, reserveringen, games die minder dan 30 dagen uit zijn, games van valve, titels van bepaalde partners die door origin worden gedistribueerd, virtueel geld, downloadbare content waaronder battlefield premium service en game time-codes."
Nice:D
[ Voor 76% gewijzigd door BinaryRun op 05-03-2013 18:30 ]
Wachten tot donderdagXfix schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:32:
Als de key binnen is kan je dan gelijk spelen of moet je wel wachten tot donderdag?
Steam ||
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
[ Voor 18% gewijzigd door Mythio op 05-03-2013 18:37 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq