Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
De US versie kregen ze vannacht binnen als ik hun forum zo zie (dus een paar uur voor de release)TheVMaster schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:03:
Zijn er meer mensen die hem bij GreenManGaming besteld hebben...enig idee of de key de 7e of de 8ste komt?
schijnbaarVerwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:06:
[...]
Dus in de topicstart staat verkeerde info?
edit:
Shit: de taal van de installer is hongaars
[ Voor 19% gewijzigd door TheThomas op 05-03-2013 11:33 ]
Bleek toch hongaars/pools/russisch te zijn. Hopelijk is dat aan te passen
[ Voor 41% gewijzigd door pluisman op 05-03-2013 12:29 ]
Mensen hier die legaal een preorder via Origin gedaan hebben?
Schijnbaar kunnen die sinds vanochtend 8 uur zonder vpn gedoe spelen.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Ik las dat inderdaad gisteren. Op de site stond toen inderdaad dat je hem vandaag zou ontvangen! Ik dus savonds nog een keer kijken hadden ze de status aangepast naar 2 tot 4 dagenonok schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:37:
Ik hag m gepreordered bij Mycom. Kreeg gisteren een mailtje dat ze m verstuurd hadden. Dus vandaag de hele dag voor de deur liggen
Hopelijk klopt dit. Kan ik vanavond lekker aan de slag.Demoterror schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:40:
http://imgur.com/r/SimCity/rc9SBb3
Nee hoor? Nog steeds "not yet released"Demoterror schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:40:
http://imgur.com/r/SimCity/rc9SBb3
Denk dat het wel kan als je via VPN het spel hebt kunnen downloaden
Taal moet je aanpassen ze staat vermeld op de pagina van de aankoopTheThomas schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:25:
buygamecode.com werkt! Net rond 11 uur een code gekocht, met paypal, nu binnen! Alleen is de taal kennelijk alleen in het russisch, pools of hongaars. Hier kon je uit kiezen voor het downloaden, we zullen zien hoe de ingame taal is...
edit:
Shit: de taal van de installer is hongaars
[afbeelding]
edit : http://www.buygamecode.com/buy-simcity-pc-origin-cd-keys is ook weer op stock.This version of SimCity Limited Edition is completely region free, however Origin by default downloads the Russian language packs only. In order to get the game in English (or German, Spanish, French, Italian ) necessarily to download the language pack manually . We provide a links and How-To that describes the steps required to make your game function in English or many other languages.
Misschien is het zoals bij steam en daar gewoon in de instalatiemap van de game alles naar English editten wat in het Russisch of whatever staat.
[ Voor 11% gewijzigd door yzx op 05-03-2013 11:45 ]
Ohgod, gaat dat betekenen dat de nederlandse releases ook alleen maar in nederlands speelbaar zijn zonder zelf te lopen prutsen met language packs? Wie heeft inhemelsnaam bedacht dat dat een goed idee is...yzx schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:43:
[...]
Taal moet je aanpassen ze staat vermeld op de pagina van de aankoop
[...]
Alles is easy te wisselen he, en ja ben helemaal geen voorstander van Nederlandse vertaalde games. Gramatica zal wel op gene zak trekkenSleepkever schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:44:
[...]
Ohgod, gaat dat betekenen dat de nederlandse releases ook alleen maar in nederlands speelbaar zijn zonder zelf te lopen prutsen met language packs? Wie heeft inhemelsnaam bedacht dat dat een goed idee is...
Ja zo is het, er staan meerdere maps genaamd 'Locale', hier zit dan (bij mij) een map 'hu-hu' in met daarin een Data.package. Ik heb nog van de eerste beta een en-us map met daarin een andere Data.package, die ongeveer even groot is.yzx schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:43:
Misschien is het zoals bij steam en daar gewoon in de instalatiemap van de game alles naar English editten wat in het Russisch of whatever staat.
11. How can I change the language?
Click the Settings icon and select languages:
verkeerde simcity
In de (2e) beta pakte SimCity de taal van je origin client.Sleepkever schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:44:
[...]
Ohgod, gaat dat betekenen dat de nederlandse releases ook alleen maar in nederlands speelbaar zijn zonder zelf te lopen prutsen met language packs? Wie heeft inhemelsnaam bedacht dat dat een goed idee is...
En origin pakt de taal gebaseerd op je IP adres.
Maar dat laatste kun je wel handmatig naar engels zetten.
Moet je wel doen voordat je de game download.
[ Voor 60% gewijzigd door RocketKoen op 05-03-2013 11:53 ]
Met een screenshot van de facebook game simcity social erbij. Lijkt me dat dat niet een heel betrouwbare bron is?
Ik heb 'm ook via hun besteld. Via Twitter vertelden ze dat het 8 maart is. Als ik RocketKoen mag geloven zou je 'm dan donderdagavond kunnen krijgen.TheVMaster schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:03:
Zijn er meer mensen die hem bij GreenManGaming besteld hebben...enig idee of de key de 7e of de 8ste komt?
Staat er bij jou dan ook een datum bij de game (op de game-tab van Greenmangaming)? Bij mij staat er dit : "This game is not available for download yet. It will be on . Any required keys will be made available on that date. "Snoz Lombardo schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:55:
[...]
Ik heb 'm ook via hun besteld. Via Twitter vertelden ze dat het 8 maart is. Als ik RocketKoen mag geloven zou je 'm dan donderdagavond kunnen krijgen.
Kijk, dat is een hele goeie tip. Dat ga ik zeker even onthouden voor ik het spel installeer. Maar is het dan niet vreemd dat mensen nog steeds hongaarse downloaders krijgen? Ik neem aan dat TheThomas zijn origin client niet in het hongaars heeft staan?RocketKoen schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:52:
In de (2e) beta pakte SimCity de taal van je origin client.
En origin pakt de taal gebaseerd op je IP adres.
Maar dat laatste kun je wel handmatig naar engels zetten.
Moet je wel doen voordat je de game download.
Je mèxcuse zat nog op de verkeerde siteSleepkever schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:52:
[...]
Met een screenshot van de facebook game simcity social erbij. Lijkt me dat dat niet een heel betrouwbare bron is?
Normaal zou de instalatie de taal bepalen eg Origin int Engels betekent Engelse instellingen en taal.
Of zo lijkt het voor sommige
Ga straks wat kloten met gewoon de taal files naar English te editen waarnodig en anders piraat ik een Engelse versie en ga ik hem wel ghetto style fixen.
Ja diezelfde tekst heb ik ook. Beetje slordig.TheVMaster schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:57:
[...]
Staat er bij jou dan ook een datum bij de game (op de game-tab van Greenmangaming)? Bij mij staat er dit : "This game is not available for download yet. It will be on . Any required keys will be made available on that date. "
waar dus inderdaad language changes staan voor andere games, maar Simcity staat daar (nog) niet bij.
Als je dan kijkt naar BF3, dan zie je dat ze daarvoor een languagepack torrent aanbieden dus ik denk dat zoiets later ook voor Simcity vrij zal komen, maar zo te zien moeten we het nu dus eerst zelf uitzoeken.
Oh en hij pakt dus niet de taal van het land dat aan je IP-adres zit, want ik zit op het moment nog op een amerikaanse VPN, en dan komt Origin alsnog met enkel de optie om Simcity in het Hongaars, Russisch en nog een andere taal te downloaden en geen Engels.
[ Voor 17% gewijzigd door TrekDude101 op 05-03-2013 12:08 ]
Verwijderd
Staat dit : Language
English, Deutsch, Español, Svenska, Français, Русский, Polski, Italiano, Česky, Português
Ben bang dat je hem dus niet in het Nederlands kan spelen..
Denk niet dat je erover mag praten, maar als die erop zal verschijnen, dan is t maar de vraag of je kan spelen, dankzij de always on DRM.Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:18:
Wanneer zal Simcity op een torrent site verschijnen? <-- of mag ik hier niet over praten op dit forum?
Maar ik hoop wel dat het snel gebeurd heb dringend een engelse/nederlandse language pack nodig... Maar als iemand zo vriendelijk wil zijn deze naar mij te emailen (bestand is 500 KB) dan zou ik dit zeeer op prijs stellen
De installer of de game files staan er misschien nu al op.Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:18:
Wanneer zal Simcity op een torrent site verschijnen? <-- of mag ik hier niet over praten op dit forum?
Maar zonder legale key kun je niet spelen. En verwacht niet dat er ooit een crack voor komt.
Helaas?Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:17:
Onder aan deze website: http://www.buygamecode.com/buy-simcity-pc-origin-cd-keys
Staat dit : Language
English, Deutsch, Español, Svenska, Français, Русский, Polski, Italiano, Česky, Português
Ben bang dat je hem dus niet in het Nederlands kan spelen..
De beta kon gewoon in het Nederlands hoor.
Verwijderd
RocketKoen schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:21:
[...]
De installer of de game files staan er misschien nu al op.
Maar zonder legale key kun je niet spelen. En verwacht niet dat er ooit een crack voor komt.
[...]
Helaas?
De beta kon gewoon in het Nederlands hoor.
nog wel vaag overigens.. na 3x proberen werkte het ineens terwijl je anders terug wordt gestuurd naar de winkel (met lege winkelmand)
[ Voor 36% gewijzigd door flessuh op 05-03-2013 12:35 ]
Zelfde hier, valt me enigsinds wel een beetje tegen dat niet elke taal wordt geinstalleerd.Xepos schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:40:
Zo ik moet hier dan maar ook wachten op de Engelse language pack helaaas.
edit: TheThomas, is die DM richting Xepos gerelateerd aan de languagefiles of is dat iets anders?
[ Voor 25% gewijzigd door TrekDude101 op 05-03-2013 12:52 ]
Het gaat om de languagefiles ja.TrekDude101 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:51:
Ja, het is ook nogal flauw dat die site niet vermeldt dat ze die files nog niet hebben. Nu is het nogal zinloos aangezien we nu alsnog moeten wachten
edit: TheThomas, is die DM richting Xepos gerelateerd aan de languagefiles of is dat iets anders?
Verwijderd
Wednesday, 6th March 2013
European Nations (except Ireland, United Kingdom)
Australia
Japan
https://help.ea.com/article/when-will-simcity-be-released
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
CD KEY SimCity Limited Edition PC | Origin CD Keys
* This product is not available in the requested quantity. 1 of the items will be backordered.
Ben benieuwd of hij vandaag verzonden wordt.
Nog meer mensen daar gepre-orderd?
Beste,
Ik lees onlangs op de website van EA dat de SimCity woensdag 6 maart gereleased gaat worden. Dit zou dus betekenen dat ik morgen mijn exemplaar mag ontvangen. Op jullie website staat echter 7 maart. Hier de link om het te controleren: https://help.ea.com/article/when-will-simcity-be-released
Indien jullie alsnog 6 maart verzenden ( 7 maart ontvangen ) zouden jullie dat willen melden? Waarschijnlijk annuleer ik dan mijn bestelling.
Met vriendelijke groet,
Robbert
6 maart, om 15:01 PST.creapYYY schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:43:
Ik heb een mailtje gedaan naar yourgamezone met het volgende, ben benieuwd!
Beste,
Ik lees onlangs op de website van EA dat de SimCity woensdag 6 maart gereleased gaat worden. Dit zou dus betekenen dat ik morgen mijn exemplaar mag ontvangen. Op jullie website staat echter 7 maart. Hier de link om het te controleren: https://help.ea.com/article/when-will-simcity-be-released
Indien jullie alsnog 6 maart verzenden ( 7 maart ontvangen ) zouden jullie dat willen melden? Waarschijnlijk annuleer ik dan mijn bestelling.
Met vriendelijke groet,
Robbert
Dat is hier 7 maart.
Please note that the Game will be released through Origin at 00:01 local time in each region mentioned below.RocketKoen schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:46:
[...]
6 maart, om 15:01 PST.
Dat is hier 7 maart.
Dus dat zou 00.01 vannacht zijn.
RocketKoen schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:46:
[...]
6 maart, om 15:01 PST.
Dat is hier 7 maart.
src: https://help.ea.com/article/when-will-simcity-be-releasedPlease note that the Game will be released through Origin at 00:01 local time in each region mentioned below.
Wednesday, 6th March 2013
European Nations (except Ireland, United Kingdom)
Goedendag Robbert,
De releasedatum in Nederland is 7-3 en deze datum is door EA Nederland afgegeven. Dit artikel wat u meld spreekt dit tegen, maar is al enige tijd oud en zal
hierdoor waarschijnlijk oude informatie bevatten. Wij leveren deze game niet eerder i.v.m. steetdate overeenkomsten. Mocht u de bestelling wensen te
annuleren dan is dit geen probleem.
--
Vriendelijke groet,
Dennis
Best raar. Het artikel is niet oud aangezien de site dit aangeeft: Updated: 3/5/2013
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Als je nu kunt preloaden zal die vannacht live gaan, anders morgennacht.
Heh, EA, origin en pre-loads? Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen dag?Krukar schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:03:
Kan iemand met EU key al het spel preloaden? Kan het niet testen vanaf m'n werk.
Als je nu kunt preloaden zal die vannacht live gaan, anders morgennacht.
EA doet niet aan preloads hoor. Je kan gaan downloaden als het spel uit is en geen minuut eerder.
Buygamecode.com in de gaten houden. Zojuist weer in stock, heb er één 5 minuten geleden besteld en ontvangen.Postius schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:12:
Iemand die nu wel een site weet waar ze hem echt verkopen? Anders in de stad is kijken en diekey maar gebruiken denk ik?
Verwijderd
X-Stuff schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:18:
[...]
Buygamecode.com in de gaten houden. Zojuist weer in stock, heb er één 5 minuten geleden besteld en ontvangen.
Ik zou daar wel mee uitkijken. Ik weet niet of je hierboven meegelezen hebt, maar ik en de anderen die daar een key vandaan hebben zitten nu dus opgescheept met een hongaarse Simcity. Ik heb ook verder nog geen reactie gekregen van BuyGameCode op mijn vragen of zij hiervoor een oplossing hebben.X-Stuff schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:18:
[...]
Buygamecode.com in de gaten houden. Zojuist weer in stock, heb er één 5 minuten geleden besteld en ontvangen.
Heb toch echt een EA statement voorbij zien komen dat je 24 uur van te voren kunt preloaden eerder in dit topic.Sleepkever schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:05:
[...]
Heh, EA, origin en pre-loads? Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen dag?![]()
EA doet niet aan preloads hoor. Je kan gaan downloaden als het spel uit is en geen minuut eerder.
Waar kun je hem vervolgens downloaden dan?X-Stuff schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:18:
[...]
Key in Origin invoeren en downloaden, lijkt me.
Ik wil hem gaan bestellen via buygamecode, maar zou dan wel de engelse language pack hebben. Ik las net iemand die dat had.. kan die mij een PM sturen?
[ Voor 26% gewijzigd door Kiwitje op 05-03-2013 14:25 ]
http://www.cjs-cdkeys.com...on-CD-Key-for-Origin.html
Gaat niet lukken, alleens als je via VPN werkt.Kiwitje schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:23:
[...]
Key in Origin invoeren en downloaden, lijkt me.
In combinatie met Wednesday, 6th March 2013
Betekent toch over minder dan 12 uur gaat het voor ons live? Ze blijven maar telkens andere dingen zeggen. Vervelend.
Verwijderd
7 maart 00:01 mag je hem gaan installeren, dat is dus morgennacht
Blij dat ik hem al heb in iedergeval
Uurtje geleden besteld, sta in backorder helaas. Ik zou even wachten.Gn0ver schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:24:
Ik word nou niet helemaal duidelijk of die gasten van cjs-cdkeys.com wel of niet nog keys op voorraad hebben. Iemand meer ervaring met die gasten?
http://www.cjs-cdkeys.com...on-CD-Key-for-Origin.html
Dit bericht spreekt het toch echt tegen wat je nu zegtVerwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:31:
Nope mag wel de code al invoeren, maar nog niet installeren.
7 maart 00:01 mag je hem gaan installeren, dat is dus morgennacht
Blij dat ik hem al heb in iedergevalkan ik smorgens meteen spelen *mits de servers niet plat liggen
Niemand weet volgens mij wanneer het spel nu echt gereleased gaat worden
Steam pakt alleen een leuke commissie. En die houdt EA liever in eigen zak.Krukar schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:31:
Goede tip voor EA in ieder geval, gewoon dat originfaal opdoeken en het uitbrengen van je game laten handlen door een partij die wél weet hoe het moet (Steam).
Verwijderd
Zal wel een kern van waarheid in zitten lijkt me
Ondertussen @ maxis

En Francis is weer ns pissig
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 14:39 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
En iedereen die verbaasd is over launch problemen is echt kortzichtig want dat kon je mijlen (eerder lichtjaren) van te voren zien aankomen, maar dat terzijde.
[ Voor 21% gewijzigd door Postius op 05-03-2013 14:50 ]
Grafisch Ontwerper, 999 Games
Je hoort mij niet klagen hoor, ik kan vanavond gewoon spelen gok ik
Mwah, mits je goed geïnformeerd bent. Gemiddelde consument (90% van de kopers) ziet dit echt niet aankomen.En iedereen die verbaasd is over launch problemen is echt kortzichtig want dat kon je mijlen (eerder lichtjaren) van te voren zien aankomen, maar dat terzijde.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik wil alleen geen russische taal. Die engelse language pack is er nog niet.themeparktommy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:51:
Inmiddels zijn er weer codes te krijgen via buygamecode.com
Oke eensch, maar even voor de mensen die hier zittenTsurany schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:51:
[...]
Je hoort mij niet klagen hoor, ik kan vanavond gewoon spelen gok ik
[...]
Mwah, mits je goed geïnformeerd bent. Gemiddelde consument (90% van de kopers) ziet dit echt niet aankomen.
[ Voor 66% gewijzigd door Postius op 05-03-2013 14:55 ]
Selecteert Origin de client op basis van key dan?Postius schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:52:
[...]
Ik wil alleen geen russische taal. Die engelse language pack is er nog niet.
Ja, ik heb mijn key ook van buygamecode.com en tijdens het installeren kon ik kiezen uit: Pools, Hongaars of Russisch. Nog geen language packs beschikbaar dus ik kloot maar een beetje in de Hongaarse versieYohost! schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:56:
[...]
Selecteert Origin de client op basis van key dan?
[ Voor 63% gewijzigd door TheThomas op 05-03-2013 14:59 ]
Ik kreeg van BuyGameCode.com een Russische/Hongaarse/Poolse key die alleen maar die talen als optie biedt, dus zoiets gebeurt blijkbaar welYohost! schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:56:
[...]
Selecteert Origin de client op basis van key dan?
Dat is ook normaal en staat erbij vermeld. Je moet dan de engelse taal instaleren, maar de engelse language pack is er nog niet. Vandaar dat ik nog wacht. Ik heb niks tegen andere keys maar wil wel mn taal op engels kunnen gooienTrekDude101 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:59:
[...]
Ik kreeg van BuyGameCode.com een Russische/Hongaarse/Poolse key die alleen maar die talen als optie biedt, dus zoiets gebeurt blijkbaar wel
Je krijgt vanzelf een link of uitleg van de website. Maar zoals gezegd, de engelse language pack is er simpelweg nog niet voor zover ik weet.
[ Voor 12% gewijzigd door Postius op 05-03-2013 15:00 ]
Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat ze al iets klaar hadden liggen, maar helaasBuygamecode Sales and Support Team replied:
Yes English will be possible. We are working about. Will guide You as will be ready
Our best,
BuyGameCode team
Kleine toevoeging:

Ik kom al iets verder
[ Voor 13% gewijzigd door TrekDude101 op 05-03-2013 15:11 ]
Ik weet alleen niet in hoeverre dit nog legaal is eigenlijk en derhalve dus ook niet of Tweakers dit waardeert.
Pfff, dat gaat het 20Mbitlijntje hier niet leuk vinden.Tsurany schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:42:
Kon toiletteren, douchen en aankleden, dus 25 minuten op een 100Mbit verbinding
Overigens zegt dat ook niks want de bugfix van BF3 (6 gig!!!) gaat momenteel met maar 250 KB/sec, wat echt niet aan mijn verbinding maar aan de servers van EA ligt.
Lijkt me wel erg weinig inderdaad. De taalbestanden voor BF3 waren meer dan een gig.TrekDude101 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:16:
Ja, het probleem nu is dat ik waarschijnlijk niet de juiste engelse bestanden heb. Van wat ik kan zien zijn die bestanden maar ongeveer 500kb, dus als ik die van iemand zou kunnen krijgen, dan zou ik kunnen proberen of dat werkt.
Ik weet alleen niet in hoeverre dit nog legaal is eigenlijk en derhalve dus ook niet of Tweakers dit waardeert.
[ Voor 40% gewijzigd door Trekfolie op 05-03-2013 15:22 ]
Ach tis niet ongebruikelijk. Het is ook allemaal legaal.Als je in RUsland b.v. op vakantie bent, ben je dan ook bang dat je niks mag kopen? Waarom zou je geen taal van je eigen gekochte product mogen veranderen? Je hebt als consument wel rechten al valt het me nogal vaak op de tweakers zichzelf als consument schijnen te haten of iets (in het huiskamer forum wordt ook wel is consumenten advies gegeven en dat komt meestal naar op: Bek houden het bedrijf heeft gelijk, ongeacht wat! :-p Bedrijven roepen graag veel en zaaien graag angst maar meestal hebben ze juridisch 0,0 om op te staan maar helaas werkt het maar al te goed).TrekDude101 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:16:
Ja, het probleem nu is dat ik waarschijnlijk niet de juiste engelse bestanden heb. Van wat ik kan zien zijn die bestanden maar ongeveer 500kb, dus als ik die van iemand zou kunnen krijgen, dan zou ik kunnen proberen of dat werkt.
ZOlang je maar geen uitgebreide handleidingen enzo gaat postten zit je wel goed. Tweakers wordt wat zenuwachtig als je het over VPN's hebt(zie ook de modbreak). Maar waarom kunnen en durven ze ook niet echt te onderbouwen helaas. Dus gewoon niet over VPN hebben of uitleggen hoe en wat want het is hier op tweakers niet de bedoeling dat je technisch bezig gaat zijn
Dat is dan ook weer (in sommige) gevallen waar alleen hij upload hier zelf niet de bestanden. En of language packs onder copywright vallen weet ik zo nog net niet (je kan beide kanten redelijk uitleggen). Dan schiet mn online rechten kennis ook tekort.Tsurany schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:23:
Het is niet legaal om die bestanden te uploaden, valt onder het auteursrecht
[ Voor 18% gewijzigd door Postius op 05-03-2013 15:25 ]
Inmiddels weer terugveranderd naar 7 maart
Edit: sohl10 was me net voor!
[ Voor 13% gewijzigd door Lau1187 op 05-03-2013 15:26 ]
Steam ||
Iedereen...VPN Dubbel fris!Lau1187 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:25:
Inmiddels weer terugveranderd naar 7 maart
Edit: sohl10 was me net voor!
Het unlocken via VPNs wordt gezien als het omzeilen van een beperking en willen we hier niet zien.