[Synology] Packages

Pagina: 1 ... 25 ... 63 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 08:17
NZBconfig werkt niet meer met de nieuwe nzbget/couchpotato en sickbeard. Is tegenwoordig ook zo makkelijk dat de package deprecated is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVD
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 20:40

NVD

Sorry voor de cross post, maar zit met me handen in het haar...
K-Jay schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:01:
Ik heb CouchPotato geïnstalleerd op mijn Synology NAS (versie RuudBurger/main) en loop bij de configuratie tegen een probleem aan:
Bij "Rename downloaded movies" kun je bladeren naar een map waar de movies naartoe moeten. Ik wil daar "volume1/video/Films" aanwijzen. Echter, als ik blader naar ""volume1/video" blader, krijg ik de melding "Selected folder is empty". Terwjil subfolder "Films" wel degelijk bestaat.
Verdere acties/onderzoek:
- dit treedt op bij meer folders, maar niet bij allemaal. "volume1/photo" laat bijvoorbeeld alle submappen zien
- alle mogelijke rechten uitgedeeld in DSM
- CouchPotato opnieuw geïnstalleerd
- Gegoogled, maar geen oplossing gevonden

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
NVD schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 22:42:
[...]

Iemand die mij kan uitleggen hoe ik bovenstaande kan oplossen? Liefst via Mac, ben echt hopeloos opzoek naar een antwoord. Word er onderhand echt gestoord van!

Tevens wil Sickbeard niet in mappen kijken die gedeeld zijn Post Processing.

Ik heb vandaag mijn Synology DS214 geupgrade van 1x 3TB naar 2x 4TB. Voorheen had ik bovenstaande problemen niet. Met andere woorden, nadat ik alles opnieuw heb geïnstalleerd werkt niets meer. :'(

[ Voor 40% gewijzigd door NVD op 19-07-2014 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:26
Allen,

Campzone 2014 staat volgende week voor de deur en ik ben al enige tijd aan het zoeken naar een DC++ client voor mijn DS2413+. Tot op heden helaas nog niets kunnen vinden dus vandaar mijn vraag aan jullie.

Is er iemand die een DC++ client heeft draaien op zijn Synology en hier een handleiding voor? installeren via de terminal zou moeten lukken, mits duidelijk omschreven (geen linux kennis) bootstrappen en dergelijke is me tot op heden nog onbekend helaas...

Of is het uberhaupt niet mogelijk? Ik draai de meest recente versie van DSM overigens. Meer info nodig? hoor het graag

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:39
Ik heb even een vraag want ik heb twee smartphones één met IOS en de ander met Android, het Android toestel kan ik syncen met cloudstation zodra ik een foto heb gemaakt (in de map DCIM) maar hoe krijg ik dit met de Iphone voor elkaar of moet ik dan Photo Station gebruiken om automatisch de foto's te laten uploaden?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 07:43
Via de app DS photo+

Daar in kan je de camera roll uploaden naar welke map dan ook op je NAS.

Volgens mij heeft de CloudStation app geen toegang tot je filmrol. En daarom gaat het niet. Helaas ook niet automatisch. Hij gaat dus syncen als app open staat. (of ik moet het fout doen)
Dit zijn nadelen van gesloten ios os.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 18:06

Zalmanman

So long,

FWIW: Deze handleiding werkt ook voor de nieuwste versie van SABnzbd+, versie 0.7.18.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Zalmanman schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 19:40:
FWIW: Deze handleiding werkt ook voor de nieuwste versie van SABnzbd+, versie 0.7.18.
Vandaag had ik de update binnen via de community plugin.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 18:06

Zalmanman

So long,

*ondergetekende schaamt zich diep*

Dat had ik eerder moeten weten. Ik heb het via de SynoCommunity geïnstalleerd nu en volgens mij zal dat tonnen aan werk schelen. Nu nog dat verrekte spotweb werkend krijgen.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Meer mensen de laatste tijd last van dat NZBget vastloopt? hij loopt bij mij nu meerdere keren per week vast, zonder duidelijke reden. De laatste entry in de log is wel elke keer dezelfde handeling:
Mon Jul 28 14:17:47 2014 WARNING Could not return True.Blood.x back from history to download queue: history item does not have any files left for download
Hij wil dus iets terug plaatsen in de queu en crasht daar dan op..

Edit: gebruik NZBget 13 r1055. Maar de 13.0 stable had hetzelfde probleem bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Ik zie dat synociommunity nu een custom couchpotato en een beta couchpotato heeft.
Is er een reden om voor een bepaalde versie te kiezen? Of maakt het allemaal niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05
witchdoc schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:28:
Ik zie dat synociommunity nu een custom couchpotato en een beta couchpotato heeft.
Is er een reden om voor een bepaalde versie te kiezen? Of maakt het allemaal niet uit?
Geen idee wat het verschil is maar ik draaide altijd de normale CP en zie nu dat deze om gedoopt is tot beta versie.
Verleden heeft wel geleerd dat de custom versie soms problemen verhelpt bij enkele gebruikers ondanks dat ze dezelfde repo draaide als de nu beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Kalua schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:27:
Meer mensen de laatste tijd last van dat NZBget vastloopt? hij loopt bij mij nu meerdere keren per week vast, zonder duidelijke reden. De laatste entry in de log is wel elke keer dezelfde handeling:

[...]

Hij wil dus iets terug plaatsen in de queu en crasht daar dan op..

Edit: gebruik NZBget 13 r1055. Maar de 13.0 stable had hetzelfde probleem bij mij.
Heb uit frustratie maar nzbget 14 testing gecompiled. Probleem lijkt nu in ieder geval opgelost te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kalua schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:39:
[...]

Heb uit frustratie maar nzbget 14 testing gecompiled. Probleem lijkt nu in ieder geval opgelost te zijn.
Same here, al was het alleen al voor die libpar2 functionality/patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:49

rally

Deyterra Consultancy

Ik heb ook de upgrade gedaan, o.a. om de verbeterde statistieken (zodat ik achteraf kan zien met welke snelheid de bestanden zijn binnengekomen)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
schumi2004 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 02:40:
[...]

Same here, al was het alleen al voor die libpar2 functionality/patch ;)
hmm hoe heb jij die patch erin gezet? Ik moest tijdens het compilen handmatig nog de path en filenames invoeren. Had eigenlijk gedacht dat spksrc die automatisch mee zou pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redboyke
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-04 05:57
weet iemand hoe ik dit werkend krijg:
https://github.com/song31/comix-server

aangezien deze java versie ook niet werkt. kan de bestanden wel zien maar als ik een comic aanklik krijg ik de jpg niet te zien ervan
http://gnomewarrior32.blo...comic-server-english.html
deze werkt wel prima op windows.

wat dit doet is het haalt .CBR comic bestand uit elkaar en toont dan de jpg zodat je kan streamen zodat het bestand niet naar tablet moet gekopieerd worden. aangezien ik met nexus 7 altijd plaats tekort. zou ik het cool vinden als iemand dit werkend kreeg.

heb laatste DSM versie en een DS212+

error:

code:
1
2
3
4
Configure comix :::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::
Configure Apache :::::::::::::::::::::::: ERROR: File /usr/syno/apache/conf/httpd.conf-user does not exist. ERROR: File /usr/syno/apache/conf/httpd.conf does not exist. ::::::::::::::::::::::::
Configure PHP :::::::::::::::::::::::: ERROR: File /usr/syno/etc/php/user-setting.ini does not exist. ::::::::::::::::::::::::
Restart HTTPD :::::::::::::::::::::::: Wait 5 seconds... ./install.sh: line 112: /usr/syno/apache/bin/httpd: not found

[ Voor 33% gewijzigd door redboyke op 30-07-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Iemand toevallig de laatste sabnzbd geüpdatet via de Package Center? Die van mij wilt niet meer starten en exit met exit 2.

Ik heb netjes de dir's gechowned naar de user waarmee hij normaal start en de startstop file weer aangepast naar de juiste gebruiker.

Iemand een idee waar ik verder kan zoeken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:57

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik draai SAB 0.7.18-10 zonder dat soort problemen.
(Alleen renamen/verplaatsen gebeurt al een tijdje niet meer bij veel bestanden (niet bij allemaal), dat moet ik om een of andere reden wel zelf handmatig doen.)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan een rechtenissue zijn :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassd
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Hmmz, upgrade net het nzbget-package van versie 12 naar de 13 en al mijn custom post-processing scripts zijn ineens weg.
Schijnbaar heeft versie 13 ineens een ander path (share/nzbget/script ipv share/nzbget/ppscripts.

Let dus op als je custom post-processing scripts gebruikt, die default scripts krijg je weer netjes via het package mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een inkoop/database/voorraad applicatie die op een Synology DS214+ kan draaien (voor op mijn werk)
Heeft iemand aar ervaring mee?
(ook vooral op wat voor steekwoorden ik moet zoeken, ik kom nu namelijk geen ehm, steek verder)

[ Voor 24% gewijzigd door B_FORCE op 04-08-2014 13:43 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:50

DukeBox

loves wheat smoothies

open erp: http://www.synology.com/nl-nl/company/news/article/311 maar weet niet of die er ook voor jouw model is.

[ Voor 118% gewijzigd door DukeBox op 04-08-2014 14:36 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
zo, toch even wat info verzamelen.

ik heb spotweb geinstalleerd op de synology, via http://synology.mdevries.org/spkrepo/packages toe te voegen en het is versie 20140328-3
so far so good. draait, iedereen blij. maar die comments retrieven is zoooo langzaam.

het is echt found 501 comments in 516 seconds.. dus dat duurt echt zo lang dat ik dat moet cancellen zodat ik weer gewone spots binnen krijg. iemand enig idee?

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Eerste keer duurt altijd erg lang ... kan soms 2 uur duren met b.v. een ds212j

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
nee, het is niet de eerste keer helaas... spots binnenhalen gaan eigenlijk prima. de comments echter...
net SSL uitgezet en van newsserver gewisseld (supernews naar tweaknews)

het draait op een DS3611XS met 6 gig geheugen... en geheugen en proc gebruik zijn zeer laag.

ik heb wel het gevoel dat mijn tables groot zijn

696 mb voor commentsfull
1 gig voor cometsxover
en 371 mb voor spots..samen een 2.1 gig.

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:51
freak1 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:34:
nee, het is niet de eerste keer helaas... spots binnenhalen gaan eigenlijk prima. de comments echter...
net SSL uitgezet en van newsserver gewisseld (supernews naar tweaknews)

het draait op een DS3611XS met 6 gig geheugen... en geheugen en proc gebruik zijn zeer laag.

ik heb wel het gevoel dat mijn tables groot zijn

696 mb voor commentsfull
1 gig voor cometsxover
en 371 mb voor spots..samen een 2.1 gig.
Zo te zien heb je 'retrieve full comments' aan staan. Als je die uitzet zou het een stuk sneller moeten gaan (mijn commentsfull is maar 2.8MB, terwijl commentsxover 2.2GB is). Met deze setting haalt ie alleen de daadwerkelijke comments op als je een item opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
hmm interesting... aangepast.

ik zie ook wel dat via tweaknews comments binnehalen gaat met 500 comments per 60 secs, terwijl supernews er 600 seconden over deed.

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
ik merk net op de Synology nu ook de Mono package aanbiedt. NZBdrone lijkt het goed te doen met deze package

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
OpenVPN vraagstuk laat maar ik had een portmapping verkeerd staan 8)7

[ Voor 86% gewijzigd door Hari-Bo op 06-08-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 06:54
bassd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:31:
Hmmz, upgrade net het nzbget-package van versie 12 naar de 13 en al mijn custom post-processing scripts zijn ineens weg.
Schijnbaar heeft versie 13 ineens een ander path (share/nzbget/script ipv share/nzbget/ppscripts.

Let dus op als je custom post-processing scripts gebruikt, die default scripts krijg je weer netjes via het package mee.
Bij mij zijn de scripts helemaal weg. Als ik de lijst met scripts opvraag voor selectie krijg ik niets te zien. Enig idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 09:49

Goner

What can I do you for ?

B_FORCE schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:37:
Ik ben op zoek naar een inkoop/database/voorraad applicatie die op een Synology DS214+ kan draaien (voor op mijn werk)
Package Manager openen en dan categorie Business ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoardCrusher
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:37
buzzbuzz68 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:44:
[...]

Bij mij zijn de scripts helemaal weg. Als ik de lijst met scripts opvraag voor selectie krijg ik niets te zien. Enig idee hoe dit op te lossen?
Had ik ook, zoals bassd al opmerkte is de directory voor scripts gewijzigd van ppscripts (/usr/local/nzbget/share/nzbget/ppscripts) naar scripts (/usr/local/nzbget/share/nzbget/scripts). Dat werd bij mij echter niet automagisch aangepast in de settings. Handmatig gedaan bij Settings -> Paths -> scriptdir en het werkt weer (maar inderdaad wel custom script kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:13
Heb zojuist een schone installatie gedaan van DSM 5.0 4493 update 3.
Spotweb erop gezet, allemaal prima gegaan. Nu wilde ik Cronjob Editor er weer op zetten (die gebruikte ik ook op 4.3) om mijn cron jobs mee te beheren.

Dus eerst Init 3rdparty geinstalleerd en daarna Cronjob Editor.
Helaas blijkt Cronjob Editor niet goed te werken. Het ziet er allemaal niet echt lekker uit... (zie screenshot).

Iemand een idee wat ik hiermee kan?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EPHfjVj.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
BoardCrusher schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:38:
[...]

Had ik ook, zoals bassd al opmerkte is de directory voor scripts gewijzigd van ppscripts (/usr/local/nzbget/share/nzbget/ppscripts) naar scripts (/usr/local/nzbget/share/nzbget/scripts). Dat werd bij mij echter niet automagisch aangepast in de settings. Handmatig gedaan bij Settings -> Paths -> scriptdir en het werkt weer (maar inderdaad wel custom script kwijt)
Thanx. Ga het straks even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Marcel_EA schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:20:
Spotweb erop gezet, allemaal prima gegaan. Nu wilde ik Cronjob Editor er weer op zetten (die gebruikte ik ook op 4.3) om mijn cron jobs mee te beheren.

Helaas blijkt Cronjob Editor niet goed te werken. Het ziet er allemaal niet echt lekker uit... (zie screenshot).

[afbeelding]
Als je de oplossing gevonden heb geef ff een seintje, heb het onder geen enkele DSM versie fatsoenlijk draaiend gehad.
Je getoond screenshot valt met wat ik allemaal gezien nog reuze mee, welliswaar onbruikbaar maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Zal ik zeker doen schumi!
Hopelijk vinden we wat...

Ik denk dat ik voorlopig maar de Synology Taakplanner gebruik om mijn taken uit te voeren.

[edit]
Na wat testen en doen vind ik de Synology taakplanner een prima "vervanger".
Iig voor wat ik hem gebruik. (spotweb retrieve)

[ Voor 79% gewijzigd door WRT54G op 07-08-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
buzzbuzz68 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:31:
[...]

Thanx. Ga het straks even proberen.
Dit werkt nu weer, maar nu wil nzbget niet meer downloaden. Er staat een info-message dat hij in daemon mode staat. Verder is er niets te zien. Er staat een job in de queue maar die blijft op queued staan. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
vraagje, ik draai nzbdrone, het package van synocommunity, maar aangezien hij nogal een boel series moet bijhouden, vind ik het wel fijn te kunnen updaten als nzbdrone dat graag wil...

maar nu krijg ik maar geen iupdates binnen. hoe updaten jullie nzbdrone?

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Marcel_EA schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:20:

[afbeelding]
Job scheduler van Synology gebruiken?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
en voor diegene die hetzelfde probleem hadden als ik, update nzbdrone naar de laatste versie (hij update de synocommunity versie) via hier:
https://dl.dropboxusercon...5/spk/nzbdrone/index.html

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
@kraades
Thanks, was er idd al achter.
Zie: Marcel_EA in "[Synology] Packages"
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
buzzbuzz68 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:41:
[...]

Dit werkt nu weer, maar nu wil nzbget niet meer downloaden. Er staat een info-message dat hij in daemon mode staat. Verder is er niets te zien. Er staat een job in de queue maar die blijft op queued staan. Iemand suggesties?
Ik heb maar een herinstallatie gedaan. Importeren van de oude settings leverde hetzelfde resultaat op. Vervolgens maar handmatig opnieuw geconfigureerd en het werkt weer. Ergens dus een conflict met de settings van de vorige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Wat voor back-up methodes gebruiken jullie? Ik heb nu via Time Backup een back-up naar een externe harddisk die ik 1x per week aanzet en aan het einde van de dag afsluit. Voorheen deed ik die continue aan laten staan, maar met de SynoLocker wil ik de kans dat ook m'n back-ups beschadigen beperken. Ik heb nu alleen nog een DS212J met ongeveer 700 GB aan data opslag, met wellicht 200 GB die absoluut belangrijk is. Ik zat te denken aan een back-up richting Amazon Glacier/S3, maar helaas zie ik dat je daar niet op file niveau back-ups kunt herstellen. Als je een back-up van 3 TB terug wil zetten, schijnt dat 22.000 dollar te kosten via Glacier. (Dat zijn wel oude prijzen, maar toch.) Niet handig als je niet op file niveau een restore uit kunt voeren, maar alleen de volledige shared folder kunt herstellen. Daarnaast ondersteunt Glacier geen client-side encryption. S3 weet ik niet zeker.

De meest ideale oplossing is voor mij CrashPlan, maar dat draait voor geen meter op een DS212J met Java. Ik weet dat Synology inmiddels in gesprek is met CrashPlan om een package te maken, maar niemand weet hoe lang dat gaat duren. De vraag is er inmiddels al jaren naar. Daarnaast weet je ook niet of dat package op met Java zal werken.

Wat dus mijn ideale situatie zou zijn:
- Incremental back-up naar externe harddisk (liefst iedere dag, maar nu 1x per week)
- Incremental back-up encrypted naar de cloud voor een lage prijs. Puur voor noodsituaties.

Nu ben ik dus benieuwd naar wat voor back-up methodes jullie gebruiken? Heb voorheen een Synology op een andere locatie gehad en geback-upt met Time Backup en met CloudStation, maar bij een virus als Synolocker heb je daar niet zo veel aan. Daarnaast kon die back-up ook niet versleuteld opgeslagen worden (TimeBackup ondersteunt geen encrypted folders) en kan een mogelijke inbreker de data nog stelen.

Ik begin langzamerhand te neigen naar een thuisserver met Hyper-V waarmee ik dit allemaal beter in kan regelen. Met schijfencryptie + Server back-up + CrashPlan is het gehele probleem opgelost. Licenties heb ik via MSDN, dus dat is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ligt het aan mij(n install) of is het hele scripts stukje verdwenen uit de laatste SabNZBd versie?

Ik kan in de categorieën geen postprocessing-scripts toewijzen en zie bij de downloads die dropdown ook niet meer. Ik heb Sick Beard nu zo ingesteld dat ie zelf de "complete" directory maar monitort, maar erg wazig dat die (bij mij) niet meer zichtbaar is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Ik heb hetzelfde probleem en inderdaad ook zo opgelost. Werkt prima, verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
BtM909 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:23:
Ligt het aan mij(n install) of is het hele scripts stukje verdwenen uit de laatste SabNZBd versie?

Ik kan in de categorieën geen postprocessing-scripts toewijzen en zie bij de downloads die dropdown ook niet meer. Ik heb Sick Beard nu zo ingesteld dat ie zelf de "complete" directory maar monitort, maar erg wazig dat die (bij mij) niet meer zichtbaar is :S
Staat bij global settings de script dir wel goed, zijn de rechten op deze dir wel juist?
Zo niet dan zie je hem inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ja, dat is juist het gekke. Ik zie ook verder niks in de logs.

edit:

Het zou kunnen zijn dat de owner van de dir opnieuw moet worden gezet (bedenk ik me net). Zal daar vanavond nog eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Toevallig een kennis gevonden die nog een DS213+ over heeft en deze voor een zacht prijsje wil verkopen. Heeft iemand ervaring met CrashPlan op een DS213+ of iets vergelijkbaars? Wat voor snelheden behaal je? Kun je ook meerdere back-ups tegelijk draaien zonder dat de NAS crasht? Met mijn workstation behaal ik zo'n 5.6 MBps met Ziggo Alles in 1 90/9 en gigabit ethernet.

[ Voor 33% gewijzigd door JPtjeeNL op 13-08-2014 18:29 ]

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:14
JPtjeeNL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:24:
Toevallig een kennis gevonden die nog een DS213+ over heeft en deze voor een zacht prijsje wil verkopen. Heeft iemand ervaring met CrashPlan op een DS213+ of iets vergelijkbaars? Wat voor snelheden behaal je? Kun je ook meerdere back-ups tegelijk draaien zonder dat de NAS crasht? Met mijn workstation behaal ik zo'n 5.6 MBps met Ziggo Alles in 1 90/9 en gigabit ethernet.
Je kan ook met rsync aan de gang tussen twee NAS devices? Of de tools gebruiken die Synology er zelf voor biedt.

Overigens ben je misschien wel te achterdochtig, als je de Synology's netjes up-to-date houdt en af en toe op een externe USB schijf een extra back-up maakt en die bij familie onder brengt is er niets aan de hand hoor. Deze methode gebruik ik al jaren en moest er toevallig laatst op "terug vallen" mijn oude Netgear hield ermee op.
Aangezien mijn NAS puur als opslag dient en niet als back-up was ik niets belangrijks kwijt (ik had immers de originele files op mijn laptop/imac staan) en heb ik nu naar mijn nieuwe NAS alleen wat restores van films en series en muziek gedaan.

[ Voor 17% gewijzigd door GeeMoney op 14-08-2014 11:57 ]

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:21
JPtjeeNL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:24:
Kijk eens in dit topic..

Zelf draai ik al jaren CrashPlan op een DS412+ en dat werkt super. Mijn uploadsnelheid wordt begrensd door mijn internetverbinding (upload 3Mbit), dus veel kan ik niet zeggen over de snelheid.

• JPtjeeNL
  • Niet online
GeeMoney schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:54:
[...]

Je kan ook met rsync aan de gang tussen twee NAS devices? Of de tools gebruiken die Synology er zelf voor biedt.

Overigens ben je misschien wel te achterdochtig, als je de Synology's netjes up-to-date houdt en af en toe op een externe USB schijf een extra back-up maakt en die bij familie onder brengt is er niets aan de hand hoor. Deze methode gebruik ik al jaren en moest er toevallig laatst op "terug vallen" mijn oude Netgear hield ermee op.
Aangezien mijn NAS puur als opslag dient en niet als back-up was ik niets belangrijks kwijt (ik had immers de originele files op mijn laptop/imac staan) en heb ik nu naar mijn nieuwe NAS alleen wat restores van films en series en muziek gedaan.
Inderdaad, dat is ook mogelijk. Het punt is alleen: stel dat beide Synology's besmet zijn met een virus, heb je geen back-up meer. Vandaar lijkt mij een lokale back-up (mocht er iets stuk gaan) + een back-up naar de CrashPlan voor het geval mijn huis in de fik staat. Harde schijf bij familie onderbrengen doe ik 2 of 3 keer en daarna zal het niet meer gebeuren. Kan beter een back-up naar de cloud hebben. :)

Ik synchroniseer nu met CloudStation naar mijn workstation en back-up daar naar CrashPlan. Op zich werkt dat ook prima, alleen staan dan niet je recente files in CrashPlan omdat m'n workstation 2-3x per week aangaat. Vooral in het weekend. Punt is dat ik een paar weken terug mijn DS213 heb verkocht omdat ik nauwelijks meer van nieuwsgroepen gebruik maak sinds ik Spotify en Netflix heb. Het enige wat er nog met de NAS gebeurt is:
- Back-ups van clients (1 workstation, 3 laptops) (Werkt prima)
- Opslag van zowel zakelijke als privé documenten. (Werkt prima)
- Antivirus (duurt sinds DSM 5 echt 2 dagen voordat hij een scan heeft afgerond van 1 TB. NAS is dan ook niet vooruit te branden.)
- CloudStation (voor sync met desktop en 1 laptop, werkt ook prima. Wel wat traag)
- Mail Server als mailarchief. I.p.v. een hostingpakket van een paar gigabytes nu 250 MB met mailarchief op DiskStation. :) (Werkt ook prima met Outlook)
- Mail Station (Helaas wat traag maar dat zal door de grootte van de mailbox komen)
- Photo Station (maakt eigenlijk alleen back-ups van foto's van telefoon. Werkt prima)
- Camerabeelden van 2 IP cams (wel wat weinig frames per seconde)
- Time Backup voor back-up naar externe harddisk
- CrashPlan (loopt regelmatig vast en als back-ups worden gedraaid zijn CPU en MEM overbelast)

Denk dat een update naar een DS213+ best goed zou doen.
LuukNouwen schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:04:
[...]

Kijk eens in dit topic..

Zelf draai ik al jaren CrashPlan op een DS412+ en dat werkt super. Mijn uploadsnelheid wordt begrensd door mijn internetverbinding (upload 3Mbit), dus veel kan ik niet zeggen over de snelheid.
Hé, dat topic kende ik nog niet. Thanks! Heb je dan niet dat hij regelmatig blijft hangen? En tijdens idle/back-up, wat doet dan je CPU/MEM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:45
Al enkele maanden gebruik ik spotnet op mijn DS114. Nu heb ik de synology geupdate naar versie DSM 4.3-3827 Update 5

Ik denk dat vanaf dat moment de retrive.php van spotnet niet meer werkt. Ik krijg de melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
/usr/bin/php /volume1/web/spotweb/retrieve.php --force
Last retrieve at Thu 01 Jan 1970 01:00:00 AM CET
Retrieving new Spots from server news.eu.supernews.com...
PHP Warning:  stream_socket_client(): unable to connect to tcp://news.eu.supernews.com:119 (Connection timed out) in /volume1/web/spotweb/NNTP/Protocol/Client.php on line 693
SpotWeb v0.67.28.31 on PHP v5.3.28 crashed

Fatal error occured while connecting to the newsserver:
  (-1) Error while connecting to server (server did not respond) [response: ""] [response: ""]

#0 /volume1/web/spotweb/lib/services/Nntp/Services_Nntp_Engine.php(120): Services_Nntp_Engine->connect()
#1 /volume1/web/spotweb/lib/services/Retriever/Services_Retriever_Base.php(112): Services_Nntp_Engine->selectGroup('free.pt')
#2 /volume1/web/spotweb/lib/services/Retriever/Services_Retriever_Base.php(280): Services_Retriever_Base->connect(Array)
#3 /volume1/web/spotweb/retrieve.php(154): Services_Retriever_Base->perform()
#4 {main}

Ik heb de instellingen in spotnet verandert van met en zonder ssl en andere poorten. Maar steeds die foutmelding. Ik kan wel gewoon met sabnzb donwloaden op mijn synology

Ik heb vervolgens spotnet maar verwijderd (incl de database)

Nu heb ik weer de spotnet package uit de pakketbron van martijn de vries geinstalleerd.

Echter bij stap 3 van de install.php krijg ik weer dezelfde melding:
code:
1
2
3
stream_socket_client(): unable to connect to ssl://news.eu.supernews.com:563 (Connection timed out) 

Error while connecting to server (server did not respond) [response: ""] [response: ""]

Ik heb even lokaal newsleecher geïnstalleerd en met dezelfde eu.supernews gegevens ingelogd. Dat werkt gewoon.

Hebben jullie nog een idee?

Opgelost :*)

Ik heb de package van martijn de vries verwijdert en deze versie gedownload:https://github.com/spotweb/spotweb
De zip heb ik uitgepakt en vervolgens de installatie weer gestart.Hij is nu mooi weer alle spots aan het binnen halen

Fout zit hem dus in de dsm versie en de package die aangeboden wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door knackje op 15-08-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:53
Als ik spotweb wil toevoegen aan couchpotato en nzbdrone pak ik dan gewoon mijn publieke IP-adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAL86
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 04:42
Als alles (spotweb, couchpotato en nzbdrone) op dezelfde synology staan kan je gewoon localhost gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Top! Dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
ok, ik zit hier een beetje vast;

ik heb de webcam 4.3 package geinstalleerd via http://e-remonty.info/spkrepo/packages en deze draait ook. mijn webcam (mcirosoft lifecam) geeft een blauw ledje om aan te geven dat hij werkt.
maar ik heb dus niets met putty gedaan, en krijg hem niet toegevoegd aan surveillance station.. iemand enig idee? ik kom er niet aan uit met het forum, daar lopen 15 verschillende packages door elkaar...

dank!

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

surveillance station werkt toch alleen met IP-webcams?
En wat doet dat webcam pakket dan want daar kan ik niets over vinden op die site van e-remonty zelf

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
Yucko schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:12:
surveillance station werkt toch alleen met IP-webcams?
En wat doet dat webcam pakket dan want daar kan ik niets over vinden op die site van e-remonty zelf
welkom bij mijn probleem :)

dat webcam pakket geeft de webcam weer als IP cam op je synology. daar moet je dan naar kunnen connecten vanuit surveillance station..

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Hoe kan je eenvoudig je mijn documenten laten syncen via cloudstation zonder de map mijn documenten naar de map cloudstation te verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
In de cloudstation client kun je nieuwe te syncen directories koppelen aan een share op de nas.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Ik ben rond aan het neuzen maar ik kan vrij weinig in de cliënt. Heb je misschien een stappenplan voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Neefdave schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:06:
Ik ben rond aan het neuzen maar ik kan vrij weinig in de cliënt. Heb je misschien een stappenplan voor mij?
Ik heb het zelf niet geinstalleerd, maar ben er wel voor iemand anders mee bezig.

In de client moet je aangegeven welke shares je wilt syncen:
http://www.synology.com/en-uk/support/tutorials/529

Wat je ook kunt doen is dit:
Sangroid in "[Synology] Vraag en antwoord"

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn085
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-05 17:03
Ter info: mijn package center is aangepast, de url is gewijzigd naar: http://packages.mdevries.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:30
Martijn085 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:57:
Ter info: mijn package center is aangepast, de url is gewijzigd naar: http://packages.mdevries.org
Maar meteen even aangepast!

Maak erg dankbaar gebruik van vele packages!!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:55

JT

VETAK y0

Neefdave schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:06:
In de client kun je na het invoeren van je credentials mappen selecteren om te synchroniseren, afhankelijk van welke je mag syncen qua rechten. Je kunt een map aanvinken en dan achter de naam op het icoontje van de map klikken om target op je computer te selecteren.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:25
Ik heb een DS214play na jaren gebruik gemaakt te hebben van een IX2-200 van Iomega. Op de IOmega was het PTP of MTP protocol aanwezig, waarmee je de foto's rechtstreeks van je camera kon plukken en in gedateerde mappen kon plaatsen. In Photostation heb je deze optie niet meer, waardoor ik nu via mijn client de foto's via een tool op de server zet.
Ik had al even gezocht en vond deze howto:
http://www.netsinn.de/en/...-and-index-photos-movies/

Ben zelf niet vies van de CLI; maar ik vroeg me af of er geen elegantere oplossingen zijn? Bijvoorbeeld de libmtp library danwel een package in een van de third party package (ook gezocht, maar zonder succes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:14
Sweet, maak ook dankbaar gebruik van je packages. Meteen een update voor mijn Spotweb, thanks!!

Edit:

Doet http://packages.synocommunity.com/ het bij jullie nog? Bij mij werkt CouchPotato ineens niet meer goed, en ik kan de pagina van synocommunity niet meer bereiken.

[ Voor 26% gewijzigd door Tiestor op 22-08-2014 19:59 ]

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 07:20
Tiestor schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:49:
[...]

Sweet, maak ook dankbaar gebruik van je packages. Meteen een update voor mijn Spotweb, thanks!!

Edit:

Doet http://packages.synocommunity.com/ het bij jullie nog? Bij mij werkt CouchPotato ineens niet meer goed, en ik kan de pagina van synocommunity niet meer bereiken.
Volgens mij kun je die link ook niet gebruiken in een browser. Als je in Package Center kijk bij Community dan staan er bij mij netjes de packages in van synocommunity. Als deze down is zie je ze ook niet staan.

De site: https://synocommunity.com/ is verder ook bereikbaar.

Als CouchPotato is geinstalleerd dan maakt het verder ook niet uit of synocommunity bereikbaar is of niet dat is niet nodig voor gebruik.

Denk dat je probleem dus eerder een lokaal probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Laatst online: 17:14
MikeOO schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:46:
[...]

Volgens mij kun je die link ook niet gebruiken in een browser. Als je in Package Center kijk bij Community dan staan er bij mij netjes de packages in van synocommunity. Als deze down is zie je ze ook niet staan.

De site: https://synocommunity.com/ is verder ook bereikbaar.

Als CouchPotato is geinstalleerd dan maakt het verder ook niet uit of synocommunity bereikbaar is of niet dat is niet nodig voor gebruik.

Denk dat je probleem dus eerder een lokaal probleem is.
Thanks.. Tja, daar ben ik nu ook bang voor.. Naja, maar eens een clean instal doen van de week..

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2014 @ 20:21:
Heb mij vandaag even verdiept in de ruTorrent package van SynoCommunity. Inmiddels maak ik hier dankbaar gebruik van (zeer handig ivm private trackers die helaas transmission als client niet accepteren)

Ik heb een handleiding gemaakt over hoe ik dit heb ingericht (inclusief beveiliging etc)

http://www.youritromp.nl/...eedbox-on-a-synology-nas/
Bedankt! Kan ik weer alle private trackers gebruiken.
Om de plugins aan de praat te krijgen moest ik wel de permissies van de webinterface aanpassen.

Ik wil mijn eigen cloud/sync netwerk opzetten. Maar zit te twijfelen tussen cloud station, bittorrent sync en owncloud. Wat gebruiken jullie en waarom?

[ Voor 9% gewijzigd door Zenix op 24-08-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
edit: nvm volledige reinstall gedaan met nieuwste package.

[ Voor 156% gewijzigd door Deef_K op 25-08-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 11:22
freak1 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 10:08:
en voor diegene die hetzelfde probleem hadden als ik, update nzbdrone naar de laatste versie (hij update de synocommunity versie) via hier:
https://dl.dropboxusercon...5/spk/nzbdrone/index.html
Dus als ik de package download vanaf daar dan update deze mijn synocommunity pakket?
waarom updaten ze niet gewoon hun repo?
Inmiddels de update gedraait en je synocommunity pakket wordt geupdate en vanaf heden worden automatisch de updates doorgevoerd.

[ Voor 13% gewijzigd door ReTechNL op 25-08-2014 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Ik zie een package ffmpeg met DTS enabled, betekend dit dat mijn DS415play voortaan DTS kan transcoden/doorzetten naar mijn tv's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rense
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:53
Zenix schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:01:
Ik wil mijn eigen cloud/sync netwerk opzetten. Maar zit te twijfelen tussen cloud station, bittorrent sync en owncloud. Wat gebruiken jullie en waarom?
Ik gebruik cloud station tussen onze computers, laptops en gezinstelefoons. Heb geen ervaring met de andere twee.

Ik heb wel een tijdje moeten stoeien om alle rechten handig te hebben staan en welke folders op de Nas en computers gesynced moeten worden. Nu loopt het en heb ik er geen omkijken meer naar. Helaas staan op mijn werkplek de relevante poorten op slot, waardoor ik vanaf daar niet kan syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb URL aangepast, maar zie bijv. niet jouw Bootstrap v0.1-1 verschijnen ... ? Ik krijg alleen de versie van Quadrat4 te zien, is die hetzelfde ?
(vorige keer heb ik IPKG met handje geïnstalleerd, maar als de package goed werkt wil ik dat wel proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Goner schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:12:
[...]

Heb URL aangepast, maar zie bijv. niet jouw Bootstrap v0.1-1 verschijnen ... ? Ik krijg alleen de versie van Quadrat4 te zien, is die hetzelfde ?
(vorige keer heb ik IPKG met handje geïnstalleerd, maar als de package goed werkt wil ik dat wel proberen)
Als je eenmaal de NAS hebt gebootstrapped, hoef je dit niet nog een keer te doen.

Na een DSM update hoef je alleen je .profile te editten.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

cypher21 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:40:
[...]
Als je eenmaal de NAS hebt gebootstrapped, hoef je dit niet nog een keer te doen.
Na een DSM update hoef je alleen je .profile te editten.
Heb helaas een probleem gehad waardoor ik een reset moest doen en DSM van scratch af installeren via Assistant, ik was toen wel IPKG kwijt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:16
Ik was het laatst ook kwijt, geen idee wat de reden was maar zat in ieder geval niet op scratch. Gelukkig had ik de file voor mijn Syno nog staan en hoefde ik hem niet te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn085
GeeMoney schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:37:
[...]

Ik zie een package ffmpeg met DTS enabled, betekend dit dat mijn DS415play voortaan DTS kan transcoden/doorzetten naar mijn tv's ?
Dat klopt, zie ook: hier en hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn085
Goner schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:12:
[...]

Welk type Synology heb je? Deze types worden (nog) niet ondersteund:

bromolow

RS3413xs+
RS10613xs+
DS3612xs
RS3412xs/RS3412RPxs
DS3611xs
RS3411xs/RS3411RPxs

evansport

DS214play
DS415play

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Martijn085 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:52:
[...]
Welk type Synology heb je? Deze types worden (nog) niet ondersteund:
Een DS212j ... maar package staat er intussen keurig bij, duurde even.
Werkt het nu OK ? Ik dacht nl. dat ik laatst in een ander forum las dat je nog bezig was met de package ...

• Nindustries
  • Laatst online: 15:03
Voor wie bromolow architectuur heeft; (php)Virtualbox package. :-)
https://mega.co.nz/#!lk0D...YosZ0BP7SgOkp24F6B5SDIAF0

Niet door mij gemaakt (XPenology forums iemand), maar ik ga het wel bekijken om op Synocommunity te krijgen.

~ beware of misinformation.

• Leon2W
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 22:25
Cool! Straks eens proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Super sweet! Nu nog iets om subs te kunnen selecteren en dan is het een echt bruikbare aanvulling die play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 19:35

Puck

W32.Deadcode.A

Heeft er iemand ervaring met het syncen van Dropbox via de officiele Cloud Sync package? Omdat alle Dropbox Pro accounts zijn geupgrade naar 1TB wil ik graag mijn Synology ook laten syncen met Dropbox. Ik heb momenteel de package geinstalleerd en hij is aan het syncen (gaat erg langzaam) maar ik kwam dit topic tegen waarbij aangegeven wordt dat de package niet meer goed werkt en zelfs files in Dropbox verwijdert! Ben dus benieuwd naar jullie ervaringen.

Arrived anxious, left bored

• JPtjeeNL
  • Niet online
Gister getracht m'n DS212J te migreren naar een DS213+. Na migratie startte de Web interface niet meer op. Admin reset werkte niet dus daarom maar een full reset gedaan. Zojuist de configuratie volledig afgerond met alle packages weer geïnstalleerd denk ik als laatste nog even ipkg van M de Vries te installeren. Na installatie uit DSM gezet, SSH is niet meer te bereiken en DSM geeft de volgende foutmelding:
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, admin and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Zal toch niet weer opnieuw moeten beginnen?!

EDIT: Na herstart helemaal niet meer bereikbaar. Zelfs via NFS e.d. niet. Ben de installatie maar opnieuw aan het doen, gezien er bijna geen mogelijkheden zijn om bij de NAS te komen als SSH en de Web Access het niet meer doen.

[ Voor 10% gewijzigd door JPtjeeNL op 04-09-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redboyke
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-04 05:57
wat is de beste manier om backup te maken van sickbeard?zodat al instellingen behouden blijft en database ook. ik ben van plan om die herinstalleren
want ik krijg:
code:
1
2
3
2014-09-05 13:16:03 POSTPROCESSER :: Failed creating /volume1/video/Series/The Good Wife/The Good Wife Season 4/ : error 13 : Permission denied

Unable to move file /volume1/Downloads/complete/The Good Wife - Season 5/The.Good.Wife.S05E14.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv to /volume1/video/Series/The Good Wife/The Good Wife Season 5/The Good Wife -  S05E14 - A Few Words DIMENSION.mkv: error 13 : Permission denied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 13:05
nzbdrone is nu ook te testen met torrent support. Moet je even bij updating -> branch van master naar torrents .

Geheel op eigen risico natuurlijk ik dacht ik vertel het maar even.

Bij mij werkt het goed. Nu graag nog de optie om te zien hoeveel er seeden.

[ Voor 17% gewijzigd door rejer op 05-09-2014 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

---

[ Voor 100% gewijzigd door jdwrist op 07-09-2014 22:13 ]

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:28
FYI, als je Python update (naar 2.7.8-9) van de Synocommunitie werk SSL niet meer voor de packages die hier gebruik van maken. (Sabnzbd gaat niet eens meer opstarten dan). Dus ik zeg, nog even niet updaten!

Het is bekend, lijkt een compatibiliteitsissue te zijn van de nieuwe versie pyOpenSSL, ze zijn er naar aan het kijken:

https://github.com/SynoCommunity/spksrc/issues/1225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 07:20
redboyke schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:54:
wat is de beste manier om backup te maken van sickbeard?zodat al instellingen behouden blijft en database ook. ik ben van plan om die herinstalleren
want ik krijg:
code:
1
2
3
2014-09-05 13:16:03 POSTPROCESSER :: Failed creating /volume1/video/Series/The Good Wife/The Good Wife Season 4/ : error 13 : Permission denied

Unable to move file /volume1/Downloads/complete/The Good Wife - Season 5/The.Good.Wife.S05E14.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv to /volume1/video/Series/The Good Wife/The Good Wife Season 5/The Good Wife -  S05E14 - A Few Words DIMENSION.mkv: error 13 : Permission denied
Herinstalleren hoeft niet want je hebt een rechtenprobleem. Je moet de postprocesser de juiste rechten geven op de juiste mappen.

Backup maken is al vaak besproken in
[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Ik maak met tevredenheid gebruik van mijn Synology icm de VPN package, maar nu wil ik ook via de VPN tunnel de server laten functioneren als proxy ik heb handleidingen gevonden om Squid proxy te installeren, maar zijn er ook kant en klare packages voor een proxy oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Er is een Squid package van ene Unr3al2 ... moet eens kijken welke repository dat is.

EDIT: zo te zien http://e-remonty.info/spkrepo/packages

(en anders bootstrap/ipkg installeren en dan squid, maar daar heb je waarschijnlijk al handleidingen van gevonden)

[ Voor 54% gewijzigd door Goner op 09-09-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Goner schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:30:
Er is een Squid package van ene Unr3al2 ... moet eens kijken welke repository dat is.

EDIT: zo te zien http://e-remonty.info/spkrepo/packages
Thanks ga er vanavond mee aan de slag! :)
krijg een foutmelding tijdens de installatie: squid: operation failed. No installed bootstrap.

[ Voor 13% gewijzigd door Hari-Bo op 09-09-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:13
KiefDelicious schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 19:10:
FYI, als je Python update (naar 2.7.8-9) van de Synocommunitie werk SSL niet meer voor de packages die hier gebruik van maken. (Sabnzbd gaat niet eens meer opstarten dan). Dus ik zeg, nog even niet updaten!

Het is bekend, lijkt een compatibiliteitsissue te zijn van de nieuwe versie pyOpenSSL, ze zijn er naar aan het kijken:

https://github.com/SynoCommunity/spksrc/issues/1225
Thx daar zat ik ook mee.

FF rollback gedaan en opgelost :)

Computer nr 486 denk ik..

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:36
Ik heb net Photo Station geinstalleerd om automatisch foto's te uploaden naar m'n nassie. Werkt op mijn Nexus5 uitstekend.

iPhone van m'n vriendin ook ff geïnstalleerd, en met mijn account ingelogd. Ging ook goed. Maar toen dacht ik dat ze een eigen user op de NAS heeft. Als ik echter daarmee op de app inlog kan ik geen album aanmaken om de foto's in te dumpen.

Op de NAS heeft ze gewoon r/w rechten op de 'photo' map. Ik zou ook niet weten waar ik verder nog iets kan instellen mbt dit. Iemand een idee hoe ik de rechten kan aanpassen?

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

ThinkPadd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:06:
Ik heb net Photo Station geinstalleerd om automatisch foto's te uploaden naar m'n nassie. Werkt op mijn Nexus5 uitstekend.

iPhone van m'n vriendin ook ff geïnstalleerd, en met mijn account ingelogd. Ging ook goed. Maar toen dacht ik dat ze een eigen user op de NAS heeft. Als ik echter daarmee op de app inlog kan ik geen album aanmaken om de foto's in te dumpen.

Op de NAS heeft ze gewoon r/w rechten op de 'photo' map. Ik zou ook niet weten waar ik verder nog iets kan instellen mbt dit. Iemand een idee hoe ik de rechten kan aanpassen?
Ze moet ook rechten hebben om Photo Station te gebruiken.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• ThinkPad
Dat snap ik, maar "Photo Station" staat er niet tussen als ik naar haar user ga, en dan het tabje 'Applications' aanklik :?

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:24
ThinkPadd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:17:
Dat snap ik, maar "Photo Station" staat er niet tussen als ik naar haar user ga, en dan het tabje 'Applications' aanklik :?
In photostation zelf moet je die rechten aanpassen.

• ThinkPad
Wat is 'photostation zelf' ? Hoe kom ik 'in' photo station dan? Ik heb de package geinstalleerd, maar zie verder geen snelkoppeling om de package te openen (zoals bij download station bijv.)
Pagina: 1 ... 25 ... 63 Laatste

Let op:
Dit topic is onderdeel van de drie topics over Synology:In dit Packages topic mogen alle vragen en discussies over Synology addon packages.