PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik ook niet, want alleen een hond heeft een baas.green-tea schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:47:
Ik zal mijn baas eens vertellen dat hij niets te zeggen heeft.
Oh wacht, ik heb geen baas!
Ik heb alleen een werkgever.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Beide heb ik ook nietCRXDelSol schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:48:
[...]
Ik ook niet, want alleen een hond heeft een baas.
Ik heb alleen een werkgever.
Toch niet?Bartske schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:48:
Je hoeft hier niet te poster wat er komt hoor
Nee jo, deze komen in de Ibood BOX :-)
Je hebt je zelf alleen maar ellende bespaartTim14ww schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:49:
Nondetju, SSD gemist..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Een schip dat vaart met een grootzeil en een fok is sloepgetuigd, voegt men daar een kluiver aan toe, dan is het schip kottergetuigd.Harderstyles schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:35:
[...]
Sloepgetuigd
Sloeptuig wil zeggen dat er een grootzeil en één voorzeil gevoerd worden. Sloepgetuigd is het meest voorkomende type bij moderne jachten, het kan zowel topgetuigd als gaffelgetuigd zijn.
Kottergetuigd
Kottertuig houdt in dat er in tegenstelling tot sloeptuig meer dan één voorzeil gevoerd wordt (fok plus kluiver).
Duuuus Sloepgetuigd + kluiver = Koffergetuigd. Dus iets met kluiver?
Wikipedia: Baliekluiver
Dus in de binnenstand van Utrecht is die waarschijnlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door MdemiC op 28-02-2013 10:53 ]
OmdatQuad schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:50:
[...]
Je hebt je zelf alleen maar ellende bespaart
De beruchte SandForce controller!
⏩ PVOutput☀️
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Geeft iig hoop gezeur in de telefoon.. Steeds "SD Kaart afgemeld" "Blanco SD kaart" klote meldingen..
Ah dat wist ik dan weer niet, dan toch maar gelukkig dat ik hem niet besteld heb.
⏩ PVOutput☀️
Heb gelukkig al 4 Crucial M4's, dus geen SSD's meer voor mij.
Desalniettemin was die deal wel nice, weinig geld voor een 'redelijke' SSD
Hoe werken die Powerline dingen eigenlijk? Kabel van router naar apparaat en van apparaat naar computer?
Niet net zo slecht als draadloos..
[ Voor 57% gewijzigd door Valandin op 28-02-2013 10:59 ]
precies.Valandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:57:
Hoe werken die Powerline dingen eigenlijk? Kabel van router naar apparaat en van apparaat naar computer?
Niet net zo slecht als draadloos..
ik heb zo'n setje uit de vorige Hunt; snelheid op 1e verdieping is nu 2x zo hoog dan met Wifi (haal nu 50 Mbps)
Ook sterk afhankelijk van je groepen indelingHkuit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:01:
[...]
precies.
ik heb zo'n setje uit de vorige Hunt; snelheid op 1e verdieping is nu 2x zo hoog dan met Wifi (haal nu 50 Mbps)
Ik haalde zelfde snelheid wifi als met powerline, maar het ligt ook zeker aan welke wifi-adapter je hebt!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Hmm.. 50mbps is alnsog aan de lage kant.Hkuit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:01:
[...]
precies.
Heb hier namelijk een giga snelle glasvezel verbinding.
Maar heb geen trek om weer een UTP-Kabel van zolder naar beneden te trekken voor m'n laptop.
Vorige x 3 dagen gehunt en nix
Ja bij mijn staatie wel bij mijn ibood bestellingen en mail van de bank. Maar nog niet van ibood zelfJHas schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:02:
NR414 is bij mij gelukt. Ook een mail gehad

One does not simply get.... a bottle of shampoo, Zo te zien!
precies, dat zag ik ook niet zitten. En dit schiet toch lekker op zo, zonder veel moeite.Valandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:04:
[...]
Hmm.. 50mbps is alnsog aan de lage kant.
Heb hier namelijk een giga snelle glasvezel verbinding.
Maar heb geen trek om weer een UTP-Kabel van zolder naar beneden te trekken voor m'n laptop.
Maar si sterk afhankelijk van je elektriciteitsnetwerk.. Heb een paar jaar terug bij mijn ouders geprobeerd en was nog beroerder dan WiFi..Hkuit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:06:
[...]
precies, dat zag ik ook niet zitten. En dit schiet toch lekker op zo, zonder veel moeite.
men altijd langs gaan bij deSvL88 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:06:
De hunt vindt altijd plaats als ik welgeteld 4,38 euro op mijn rekening heb staan

gezien in: IMDB: Despicable Me (2010)
[ Voor 15% gewijzigd door spartacusNLD op 28-02-2013 11:08 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Groetjes, FaceDown.
Nou kijk daar was de shampoo ook al...Hkuit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:05:
[...]
One does not simply get.... a bottle of shampoo, Zo te zien!
[ Voor 70% gewijzigd door Loadichus op 28-02-2013 11:12 ]
The ramblings of an idiot
Levertijd is pas 15 maart, je kunt 2 weken lang bedenken of je het uiteindelijk wel of neit wilt.
Of als je wat interessanters tegenkomt kan je ook nog cancellen.
[ Voor 92% gewijzigd door franssie op 28-02-2013 11:14 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Heb nu wel weekend
SkullboyNL niet, die mist nu een dag onderwijs.
Niet dat ik veel leer op school. De ict opleiding bij ons is zo matig dat ik het mezelf gewoon moet aanleren.frickY schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:16:
[...]
SkullboyNL niet, die mist nu een dag onderwijs.
Dat kan. Maar uiteindelijk is de hunt een actie voor mensen die niet met geld om kunnen gaan. Aan het einde zie je weer allemaal van die lijstjes voorbij komen van wat men allemaal gekocht heeft. Allemaal spullen die anders nooit gekocht waren. En dan nog denken dat ze 'goedkoop' uit zijn.Valandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:12:
Hoezo weinig bedenktijd, trouwens?
Levertijd is pas 15 maart, je kunt 2 weken lang bedenken of je het uiteindelijk wel of neit wilt.
Of als je wat interessanters tegenkomt kan je ook nog cancellen.
Groetjes, FaceDown.
http://www.ibood.com/nl/n...gn=dagaanbieding&m4n=6477
Want ik zoek nog een leuke usb 3.0 stick om snel films op te kunnen zetten
Ik wou nog zo graag een nieuwe broodtrommel!
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Hoe snel betalen ze dan terug?franssie schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:13:
Precies doe ik ook zo. Al cancel ik niet vaak, weet redelijk wat ik wil en wta iets mag kosten. Maar mocht een aanbieding te slecht zijn bij nader onderzoek kan je cancellen, kijk je eerst de prijs na bij een goede aanbieding dan ben je te laat.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
3+4 = in de banner op de site
[ Voor 18% gewijzigd door SvL88 op 28-02-2013 11:20 ]

Chrome en flash aanraden en adblocker uit zetten?<iboodhunt.1dagskoopjes.nl>
Het afspelen van geluid helaas is niet gelukt. Voor een handig belletje bij iedere nieuwe aanbieding raden we je aan Google Chrome te installeren of Flash. Als je Flash al hebt geïnstalleerd, maar een flash- of adblocker draait, schakel deze dan uit om audio af te spelen.
Een fatsoenlijke browser als Opera biedt gewoon de keuze om flashelementen niet automatisch te starten maar handmatig indien gewenst en ook om alle irritante geluiden uit de browser te weren.
Ja hoor, op ibood kijken, vervolgens op andere tabblad naar dit topic gaan en als je een bel hoort DIRECT weer terug naar ibood. Da's erg zwaar werken hoorMGSNK schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:48:
[...]
En jij gelooft dat ze bij de overheid ook echt werken?
⏩ PVOutput☀️

Jammer dat ik het alleen via ideal kan doen..
I'm an Ironman!
De wijzen komen uit het Oosten!
Je hoeft er ook niet mee te gaan duiken. Dit soort lampjes zijn perfect om gewoon in het water te flikkeren en nooit meer naar om te kijkenunglaublich schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:23:
ik weet het niet hoor maar wie op deze wereld gaat een tiental meters met dit lampje duiken? Iemand?
help me eens!
Je kan er mee douchen? Wel zo handigHkuit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:24:
ik ben allemaal redenen aan het bedenken om een waterdichte lamp te kopen...
help me eens!
Zodat wij de volgende aanbieding krijgen?Hkuit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:24:
help me eens!
Poollights.Hkuit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:24:
help me eens!
Ik als amateur zwemmer vind onderwaterlampjes handig, kun je vissen spotten in het lokale zwembadfifarunnerr schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:24:
[...]
Je hoeft er ook niet mee te gaan duiken. Dit soort lampjes zijn perfect om gewoon in het water te flikkeren en nooit meer naar om te kijken
Voor in je aquariumHkuit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:24:
help me eens!
voor in je wc pot dat je schijt goed zichtbaar is in het donker
tijdens het afwassen zie je onderwater ook nog iets
in de regen savonds
voor in het meer en niet meer naar omkijken
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
hahahhahahhahaahahahmartinusz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:26:
Toch lullig als je in de regen gaat lopen en na 30meter is ie niet meer waterproof
amateur zwemmer?Timmynator0 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:25:
[...]
Ik als amateur zwemmer vind onderwaterlampjes handig, kun je vissen spotten in het lokale zwembad
ben ik dan ook amateur coureur omdat ik mijn rijbewijs heb?
Nee een brokkenmaker.Hkuit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:27:
[...]
amateur zwemmer?
⏩ PVOutput☀️
nee, dan ben je een professional!Hkuit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:27:
[...]
amateur zwemmer?
Ik heb geen zwembewijs hoor..
Oke, zo kan die wel weer met de page-filling memegenerator
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.