ibood.vxv.nl is een andere optieValandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:15:
Via waar checken jullie trouwens de ibood?
Die http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ werkt voor mij niet.
http://ibood.vxv.nl/ werkt primaValandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:15:
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/Valandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:15:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
De prijs gaat sinds een maand weer omhoog, omdat het model inmiddels verouderd is.The_Zohan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:13:
pricewatch: Onkyo TX-NR414
299 laagste op PW, 229 op ibood
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
omdat iets verouderd is gaat de prijs omhoog??timovd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:16:
[...]
De prijs gaat sinds een maand weer omhoog, omdat het model inmiddels verouderd is.

Ga naar: http://www.ibood.com/nl/nl
dan:
javascript:void(webkitNotifications.requestPermission(function(){ var previousurl=''; setInterval(function(){ if($('div.box_order_btn a').attr('href') != previousurl){ previousurl = $('div.box_order_btn a').attr('href'); webkitNotifications.createNotification($('#main-prod-img').attr('src'), 'Nieuwe ibood', $('a#link_product').text() + ' %E2%82%AC' + $('div.prices span.price span:first').text()).show(); } }, 100);}))
javascript: wordt weggehaald door chrome, dus zelf even intypen.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
minder aanbod bij dezelfde of verhoogde vraag = prijs omhoogHkuit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:17:
[...]
omdat iets verouderd is gaat de prijs omhoog??![]()
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Klopt inderdaad.. Hij was in januari nog € 199 bij correct of een dergelijketimovd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:16:
[...]
De prijs gaat sinds een maand weer omhoog, omdat het model inmiddels verouderd is.
toettoett
Thanks!
Het ging me om de snelle link naar pricewatch etc.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
zelluf!!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
[ Voor 100% gewijzigd door Saus op 14-11-2013 11:18 ]
Ik helaas alleen nog een sporttas hahaha
Niet zo zijkenSmultie schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:06:
[...]
Ik zal je helpen. "Zij" is geen werkwoordsvervoeging.

⏩ PVOutput☀️
Dan moet je een keer wat besteld hebben met je CC, dus koop iets goedkoops via de hunt en daarna je echte aankoopSaus schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:22:
Kan iemand me uitleggen of ik alvast ergens mijn creditcard gegevens en dergelijke kan voor invullen zodat ik direct alleen op 'bestel' hoef te drukken? Ik heb mijn adresgegevens etc al voor ingevuld. Maar CC nog niet.

Float like a butterfly, sting like a bee.
ik diezelfde sporttas hehe en een Puma luchtje voor 2 tientjes inclValandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:22:
Dus, wat hebben de hunters hier gescoord tot nu?
Ik helaas alleen nog een sporttas hahaha
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Daar ben ik ook wel benieuwd naar..Valandin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:24:
Hoe lang duurt het bij annuleren eigenlijk voordat je je geld terug gestort krijgt?
http://www.ibood.com/nl/n...gn=dagaanbieding&m4n=6477unglaublich schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:24:
He mensen, wat is nou echt een mooie aanbieding die voorbij is gekomen?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
whippedMdemiC schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:25:
ik ben aan het wachten op de oorbellen me vriendin wil die hebben dus moet ik die kopen
This is a Rapture reminder..
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...unglaublich schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:24:
He mensen, wat is nou echt een mooie aanbieding die voorbij is gekomen?
Epitome schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:23:
[...]
Niet zo zijkenHet is natuurlijk: "Ik hunT"
Verwijderd
Ik alleen maar een kartonnen doos van 100 euro...The_Zohan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:23:
[...]
ik diezelfde sporttas hehe en een Puma luchtje voor 2 tientjes incl

Niet iemand z'n ogen uitsteken....
[ Voor 26% gewijzigd door WimOBL op 28-02-2013 10:27 ]
Poort 80, zoals al het HTTP-verkeer?SkullboyNL schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:24:
Over welke poort gaat de 1dk website? Hij doet het niet op school.
SterfVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:26:
[...]
Ik alleen maar een kartonnen doos van 100 euro...
Zoek naar pagina 60 a 70 ofzo
op me werk werkt t ook niet.. die andere ibood hunt sites wel..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
GoT doet het.. Dat is het belangrijkste!spartacusNLD schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:27:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Ik hoop dat je niet bij de overheid werkt?spartacusNLD schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:27:
[...]
Want?unglaublich schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:28:
[...]
Ik hoop dat je niet bij de overheid werkt?
- dekbed
- kussens
- misschien de klopboormachine
We gaan eind dit jaar verhuizen, dus alleen geld uitgeven aan nuttige dingen. Een set batterijen zie ik opzich ook wel zitten, maar met de verzenkosten erbij niet zo heel interessant. Ook nog wel zin in de Jamo S606 gehad, maar het prijsverschil met de pricewatch is zo klein dat ik m'n geld wel in de knip hou
The ramblings of an idiot
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Ga die jamo speakers eerst eens luisteren voor je ze aanschaft, vallen (naar mijn smaak!) vies tegen.McBoom schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:29:
Ik ben aan het kijken of de volgende artikelen weer voorbij komen:
- dekbed
- kussens
We gaan eind dit jaar verhuizen, dus alleen geld uitgeven aan nuttige dingen. Een set batterijen zie ik opzich ook wel zitten, maar met de verzenkosten erbij niet zo heel interessant. Ook nog wel zin in de Jamo S606 gehad, maar het prijsverschil met de pricewatch is zo klein dat ik m'n geld wel in de knip hou
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Nou het hele huisvoorraad kwam vanochtend al voorbijMcBoom schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:29:
- dekbed
- kussens
Zijn ze al groot aan het inkopen dan?Kruisboksie schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:29:
bij de overheid doet http://ibood.vxv.nl/ het prima!
Hand op de knip meneer.. Hand op de knip...The_Zohan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:30:
[...]
Zijn ze al groot aan het inkopen dan?
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
tip 4 van de zoek de ibood box: Tip 4 (NL): Sloepgetuigd + ... = Kottergetuigd #ibood #zoekdebox #hunt (Bron twitter: https://twitter.com/ibood/status/307059510307082240 )
[ Voor 8% gewijzigd door MdemiC op 28-02-2013 10:31 ]
Meerdere zelfs, wil er wel minimaal 50 euro p/stuk voorgebruikershaes schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:31:
Iemand nog toevallig een box over waar die vanaf wil?
Ik heb nu niets staan, dus het is sowieso een vooruitgangcypher21 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:30:
[...]
Ga die jamo speakers eerst eens luisteren voor je ze aanschaft, vallen (naar mijn smaak!) vies tegen.
Ik heb het gezien. Gisteren de boel ook al gemist, maar voor mij ging de crematie van mijn oma voorCygnitr0n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:30:
[...]
Nou het hele huisvoorraad kwam vanochtend al voorbij
Dit is een grap neem ik aan?The_Zohan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:31:
[...]
Meerdere zelfs, wil er wel minimaal 50 euro p/stuk voor
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ongeopend?The_Zohan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:31:
[...]
Meerdere zelfs, wil er wel minimaal 50 euro p/stuk voor
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Die klopboormachine zou ik laten liggen, hij heeft geen SDS kop. Dat bij, zeker bij een boorhamer, toch wel praktisch.McBoom schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:29:
- dekbed
- kussens
Dekbed en kussens komen ongetwijfeld nog een keer.
Yup, maar servercrash...Bartske schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:33:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Ik zie net dat de deal nadat ik naar bed ben gegaan vannacht om 1 uur de box was
Maar hebben mensen hem hier hem wel te pakken gekregen?
SloepgetuigdMdemiC schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:31:
tip 2 van de zoek de ibood box: Tip 2 (NL): Préfecture du Zuyderzée #ibood #zoekdebox #hunt https://twitter.com/ibood/status/306914133893337092
tip 4 van de zoek de ibood box: Tip 4 (NL): Sloepgetuigd + ... = Kottergetuigd #ibood #zoekdebox #hunt (Bron twitter: https://twitter.com/ibood/status/307059510307082240 )
Sloeptuig wil zeggen dat er een grootzeil en één voorzeil gevoerd worden. Sloepgetuigd is het meest voorkomende type bij moderne jachten, het kan zowel topgetuigd als gaffelgetuigd zijn.
Kottergetuigd
Kottertuig houdt in dat er in tegenstelling tot sloeptuig meer dan één voorzeil gevoerd wordt (fok plus kluiver).
nee hoor, ik maak voor 50 euro een leuke box voor je, geen probleem
Wat is het en want?frickY schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:33:
[...]
Die klopboormachine zou ik laten liggen, hij heeft geen SDS kop. Dat bij, zeker bij een boorhamer, toch wel praktisch.
Ik heb er 1 voor 30 eu voor je!The_Zohan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:35:
[...]
ik zag alleen de tips voorbij komen maar kon er niks mee en snap het ook niet dus meer voor jullie om te denken en zoekenHarderstyles schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:35:
[...]
Sloepgetuigd
Sloeptuig wil zeggen dat er een grootzeil en één voorzeil gevoerd worden. Sloepgetuigd is het meest voorkomende type bij moderne jachten, het kan zowel topgetuigd als gaffelgetuigd zijn.
Kottergetuigd
Kottertuig houdt in dat er in tegenstelling tot sloeptuig meer dan één voorzeil gevoerd wordt (fok plus kluiver).
Ja maar dan missen we nog steeds Tips 1 & 3Harderstyles schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:35:
[...]
Sloepgetuigd
Kottergetuigd
Daarom.. dat 'grapje' had ik het al over.The_Zohan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:35:
[...]
Nja, ik heb hier nog wel wat leuke spullen liggen, zoals een stapel ongebruikte urban ears plattan headphones
Préfecture du Zuyderzée is een voormalig Frans departement van de Eerste Keizerrijk , die bestond tussen 1811 en 1814. De hoofdstad was Amsterdam .Harderstyles schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:35:
[...]
Sloepgetuigd
Kottergetuigd
Noord-holland dus weer, en iets met zeilen
VOC Schip?Cerberi schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:37:
[...]
Préfecture du Zuyderzée is een voormalig Frans departement van de Eerste Keizerrijk , die bestond tussen 1811 en 1814. De hoofdstad was Amsterdam .
Noord-holland dus weer, en iets met zeilen
De bataviawerf bestond natuurlijk nog niet in 1810, aangezien dat lelystad is..SvL88 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:38:
Tip 3 was een politek, cultureel en media centrum, gedacht werd aan de Balie in Amsterdam
Nee, er is een box in de offline wereld verstopt. Die kun je zoeken met behulp van de tips.gebruikershaes schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:40:
Wat geeft iBood nu tips weg over hoe laat een nieuwe box komt?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Denk dat de meesten aan het gamen zijn.martinusz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:46:
Iedereen pissen?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
schip ligt er inmiddels niet meer, maar weer bij scheepvaatmuseum blijkbaar
Want iBood hunten op je werk is niet echt netjes naar je werkgever
WoT!thunder8 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:46:
[...]
Denk dat de meesten aan het gamen zijn.
En jij denkt dat je werkgever zo netjes is tegenover de medewerkers???unglaublich schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:47:
[...]
Oh wacht, ik heb geen baas!
En jij gelooft dat ze bij de overheid ook echt werken?unglaublich schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:47:
[...]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.