Hele goede tandenborstel!!!!
Edit: Heb hem zelf ook
Edit: Heb hem zelf ook
[ Voor 34% gewijzigd door DutchWalnut op 28-02-2013 11:28 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 34% gewijzigd door DutchWalnut op 28-02-2013 11:28 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Heb jij geen zwemdiploma dan?Timmynator0 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:27:
[...]
nee, dan ben je een professional!
Ik heb geen zwembewijs hoor..
[ Voor 22% gewijzigd door The_Zohan op 28-02-2013 11:29 ]
Jep heb hem al een tijdjeThe_Zohan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:28:
is dit een goede tandenborstel?
The ramblings of an idiot
Nee, ik was gediskwalificeerd omdat ik aan het afkijken was hoe het moest
want?unglaublich schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:28:
ooh deze is verleidelijk
Hartstikke! En niet goed = geld terug dus zelfs als ie niet goed is moet je hem gewoon kopen!The_Zohan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:28:
Ja, €80 in de winkelThe_Zohan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:28:
ook qua prijs?
Want, prima tandenborstelmaat, goede prijs, gezond gebit is belangrijk.Hkuit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:29:
[...]
want?
omdat er een lcd displee op zit (echte Tweaker!)
Je legt hem toch na het poetsen weer steeds aan de lader of ben ik nu gek?thunder8 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:31:
Heb een Trizone 5000 en die bevalt ook prima. Alleen de accu is snel leeg.
Dat maakt verder niet uit. 2 minuten moet ie wel halen toch?thunder8 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:31:
Heb een Trizone 5000 en die bevalt ook prima. Alleen de accu is snel leeg.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Nee, heb geen stopcontact in de badkamer, dus moet hem apart opladen. Waar me vorige tandenborstels makkelijk een week deden met een lading, moet deze om de 3 dagen op de lader.Rubman schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:32:
[...]
Je legt hem toch na het poetsen weer steeds aan de lader of ben ik nu gek?
Ok maar dat is een propbleem wat niet vbeel mensen zullen hebben lijkt me zo.thunder8 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:33:
[...]
Nee, heb geen stopcontact in de badkamer, dus moet hem apart opladen. Waar me vorige tandenborstels makkelijk een week deden met een lading, moet deze om de 3 dagen op de lader.
op vakantie neem ik die van mij zó mee, en dan kijken hoelang 'ie het volhoudt. Da's lachen, die laatste dagen, dat zachte gebrom... (toen toch maar een handborstel gekocht)Rubman schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:32:
[...]
Je legt hem toch na het poetsen weer steeds aan de lader of ben ik nu gek?
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Float like a butterfly, sting like a bee.
In jouw berekening gaat dat ding bijna een jaar mee voor hij leeg is. Dus nee, dit klopt welMaardiweb schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:35:
Staat bij de iboodbeschrijving dat hij 30 minuten meegaat, maar 16 uur laadtijd heeft trouwens, dat vind ik wel vaag. Moet dat niet gewoon andersom zijn haha?
Wat schuift hetgebruikershaes schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:31:
Pfft wie kan ik verleiden om mijn werk (website maken) af te maken zodat ik vol overtuiging kan hunten
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat laden zal wel via inductie gaan dus heel langzaam, en hij zal wel relatief veel stroom gebruikenMaardiweb schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:35:
Staat bij de iboodbeschrijving dat hij 30 minuten meegaat, maar 16 uur laadtijd heeft trouwens, dat vind ik wel vaag. Moet dat niet gewoon andersom zijn haha?
blazen is leuk, moet je eens op een kampvuur richten. Of vuurkorf.
Hmm 16 uur meegaan is ook wel heel lang, maar voor 30 min poetsen en daarna 16 uur moeten laden haal ik ook mn wenkbrauwen op, of gaat dit ding echt helemaal te keer?Brammos85 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:37:
[...]
In jouw berekening gaat dat ding bijna een jaar mee voor hij leeg is. Dus nee, dit klopt wel
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
lekker alleen wat koffie erbij heerlijk!!fotografie999 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:39:
Ik moet me 2 uur vervelen ik ben zo blij dat de hunt nu is :DD!
Taart voor iedereen!!!!!
[afbeelding]
Dat ding gaat helemaal te keer om het vrouwelijke volk ook te verwennen!Maardiweb schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:40:
[...]
Hmm 16 uur meegaan is ook wel heel lang, maar voor 30 min poetsen en daarna 16 uur moeten laden haal ik ook mn wenkbrauwen op, of gaat dit ding echt helemaal te keer?
Dan kán een half uur idd krap zijnWimOBL schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:40:
Hoho denk aan het damesopzetstukje...
Tis meer dan alleen een tandenborstel...
The cake is a liefotografie999 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:39:
Ik moet me 2 uur vervelen ik ben zo blij dat de hunt nu is :DD!
Taart voor iedereen!!!!!
[afbeelding]
dat kan ik heel verkeerd opvattenMaardiweb schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:42:
Dan is de combi van die natzuiger en tandenborstel dus ook geen slecht idee
Hou je dagaanbiedingen in de gaten. Komen enorm vaak voor peanuts (gratis + verzendkosten) voorbijBartske schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:42:
Even over die tandenborstel nog, weet iemand hoe duur die opzetborsteltjes zijn en waar je ze het best kan bestellen?
Volgens mij is dat ook de bedoeling
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Dat zijn dan wel neppers die amper 2 weken meegaan vaakBrammos85 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:43:
[...]
Hou je dagaanbiedingen in de gaten. Komen enorm vaak voor peanuts (gratis + verzendkosten) voorbij
http://www.koopjenu.nl/Bartske schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:42:
Even over die tandenborstel nog, weet iemand hoe duur die opzetborsteltjes zijn en waar je ze het best kan bestellen?
Idd je gaat toch niet je natzuiger schoonmaken met een tandenborstel
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ah, ik vond het al lang duren voordat deze opmerking voorbij kwam
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Haha ben je niet alleen in.Cygnitr0n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:46:
Lolllll dacht ff de box te zien hahaha
Verwijderd
Cygnitr0n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:46:
Lolllll dacht ff de box te zien hahaha
Omdat zelfs een lege doos beter is dan de troep die er over het algemeen voorbij komt? (serieus, check ff ibood unboxing video's)pizzle schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:47:
zijn de beruchte boxen echt zo fantastisch? waarom is iedereen zo enthousiast hierover?
Kunnen volgens mij erg leuke items in zitten, maar ik jaag er niet op. Kan net zo goed zooi zijn die je niet wiltpizzle schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:47:
zijn de beruchte boxen echt zo fantastisch? waarom is iedereen zo enthousiast hierover?
Omdat ze exclusief zijn en amper te bestellen. Dat en het verrassingseffect, je weet nooit wat je krijgt. Over het algemeen stukken meer waard dan je ervoor betaald, maar je moet het maar net nodig hebbenpizzle schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:47:
Huismerk borstels en niet de "echten" Voor de trizone, volgens mij dezelfde borstels, betaal je bij de goedkoopste (Wehkamp) zo'n 18€ voor 4 "echte" borstels.The_Zohan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:45:
[...]
http://www.koopjenu.nl/
daar de dagaanbieding
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dus als je eenmaal op "Ik neem er een" klikt dan heb je m zeg maar al gereserveerd?Maardiweb schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:52:
Ja dat kan als mensen eerst het betaalproces starten en daarna weer afhaken
Kan je die nieuwe trizone borstels niet idd ook op je pulsonic zetten? Meende ik ook te lezen ergens
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Verwijderd
volgens mij is de reservering pas echt als je daadwerkelijk in het betaalscherm zit om je gegevens in te vullenPM_Petrol schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:54:
[...]
Dus als je eenmaal op "Ik neem er een" klikt dan heb je m zeg maar al gereserveerd?
En als je dan afhaakt dan annuleer je eigenlijk de reservering?
Vorige keer zat er een extra lens bij.Bartske schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:55:
Deze was de vorige keer zo populair toch?
is dat niet met 2 lenzen erbij?Cygnitr0n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:55:
Cheap €449 in PW
nee 260 in pw pricewatch: Nikon 1 V1 + 1 NIKKOR VR 10-30mm f/3.5-5.6 ZwartCygnitr0n schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:55:
Cheap €449 in PW
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
al was het met de box gisternacht wel anders tijdens betaalscherm Database error grrrrPM_Petrol schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:54:
[...]
Dus als je eenmaal op "Ik neem er een" klikt dan heb je m zeg maar al gereserveerd?
En als je dan afhaakt dan annuleer je eigenlijk de reservering?
Haha alles is wegVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:56:
[...]
al was het met de box gisternacht wel anders tijdens betaalscherm Database error grrrr
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
[ Voor 6% gewijzigd door SvL88 op 28-02-2013 11:59 ]
Verwijderd
japizzle schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:59:
sony nex5n is een stuk beter toch?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq