En er komt licht vanaf dus de verwachtingen meer dan waargemaakt.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
heeft iemand een linkje naar de coole mirror met directe prijsvergelijkingen enzo?
http://ibood.vxv.nl/Dynion schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:36:
zo, eindelijk terug:)
heeft iemand een linkje naar de coole mirror met directe prijsvergelijkingen enzo?
Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |
50.- cashback
[ Voor 8% gewijzigd door remondoo op 27-02-2013 19:40 ]
ja ik heb vanmorgen rond half 10 nog een keer gekeken en toen zaten we rond pagina 10, dus gaat hardpimwijnands schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:31:
so eh we hebben al 100 pagina s vol gelult
Voor een paar euro meer koop je een 800 lumen aurora via dx.com. Vandaag binnen gekregen en daar komt een zondvloed aan licht vanaf.....Flagg schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:36:
Dat lampie heb ik 2 hunts geleden al gekocht.
En er komt licht vanaf dus de verwachtingen meer dan waargemaakt.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
offtopic
Stagair testlab?
Das 1 stap hoger dan wit konijntje met lippenstift op zijn rug he. Pas op wat ze je voeren tijdens de lunch.
Ik zou eten meenemen en de hele dag bij je houden.
Succes, we zullen je nooit vergeten.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nou dat is ook veel belangrijker als dingen kopen die je eigenlijk niet echt nodig hebt, maar toch koopt omdat het zo goedkoop isDynion schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:41:
ik heb alles gemist tot nu toe ivm studie!:P

je hebt wel 2 boxen gemistJoosie200 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:44:
Ben blij dat ik alles gemist hebAls ik die historielijst zo zie bieden ze weinig interessants aan en als het interessant is lang niet zo goedkoop als in de PW staat
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
tsk tsk het gaat om het meedoen, niet om het winnen... ofzo.. denk ik.Joosie200 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:44:
Ben blij dat ik alles gemist hebAls ik die historielijst zo zie bieden ze weinig interessants aan en als het interessant is lang niet zo goedkoop als in de PW staat
...kan ik nog annuleren?...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
altijd luchtje of lamp gokken:)
Dynion schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:51:
luchtje! bad guess xD
... of een lamineerapparaat of receiver.Dynion schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:51:
luchtje! bad guess xD
Dan heb je de grote meerderheid van de items wel gehad denk ik zo.
Ik heb wel de TDK EB950 voor je ? Die krijg ik binnekort toe gestuurd als het goed ismythia1987 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:49:
Iemand toevallig deze twee keer gekocht? Net gemist
Om daar nu voor een dag lang naar dezelfde site die pijn doet aan mijn ogen te moeten loeren?

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 27-02-2013 19:54 ]
+1Joosie200 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:53:
[...]
Om daar nu voor een dag lang naar dezelfde site die pijn doet aan mijn ogen te moeten loeren?Nee, als ik goedkoop tig spul wil kopen loop ik wel een Action/Ikea binnen (heb je soortgelijk assortiment minus die mystery box)
Maar goed, ieder zo zijn meug
Dirt Devil M2881-9 Centrino Clean Control stofzakloze stofzuiger Meer informatie over: Dirt Devil M2881-9 » Bespreek deze hunt »
€ 99,95
Nu! € 49,95 + (5,95)
ook niet, ik loop altijd de IKEA uit met tig spullen behalve waar ik voor kwam
Mensen die zich te goed vinden voor de hunt maar zich niet te goed vinden om dat te komen meden in het topic.Joosie200 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:53:
[...]
Om daar nu voor een dag lang naar dezelfde site die pijn doet aan mijn ogen te moeten loeren?Nee, als ik goedkoop tig spul wil kopen loop ik wel een Action/Ikea (voor huishoudelijk spul) of MM (de rest) binnen (heb je soortgelijk assortiment minus die mystery box)
Maar goed, ieder zo zijn meug

Gaat toch niet om die hunt gaat om het ouwehoeren hier en het zeiken op ibood,
59,95 bij Conrad ?Theswitch schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:55:
90%
Dirt Devil M2881-9 Centrino Clean Control stofzakloze stofzuiger Meer informatie over: Dirt Devil M2881-9 » Bespreek deze hunt »
€ 99,95
Nu! € 49,95 + (5,95)
Die houd ik zeker in gedachten, mochten ze niet meer voorbijkomen stuur ik je een berichtjedehardstyler schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:52:
[...]
Ik heb wel de TDK EB950 voor je ? Die krijg ik binnekort toe gestuurd als het goed is
Is goedmythia1987 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:57:
[...]
Die houd ik zeker in gedachten, mochten ze niet meer voorbijkomen stuur ik je een berichtjeThanks!
Dan heb ik de insteek goed gemist van dit topicFlagg schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:56:
[...]
Gaat toch niet om die hunt gaat om het ouwehoeren hier en het zeiken op ibood,

Ala Sheldon: 'was that sarcasm? Yes, oeh, I'm on fire 4 out of 7. [..] Was that sarcasm? No. Damn.. 3 out of 7'
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
En dan ergens in de Noordzee dumpen.pimwijnands schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:11:
ze hadden die lampjes en geurtjes gewoon in een grote box moeten doen
Ik ben trouwens wel erg kieskeurig hoor.
http://watch2day.nl/deal/2164/emporio-armani-ar0585
Vind ik leuk, maar helaas is het bij dit soort horloges veel te veel betalen voor het merk en eronder klote glas en een kut uurwerk..
[ Voor 72% gewijzigd door Valandin op 27-02-2013 20:17 ]
Dan gebruik je toch een hamer, bijtel en vijl om hem naar smaak aan te passen. Ik heb vandaag al een gereedschap-set voorbij zien komen.Valandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:14:
Meh, is er eindelijk EN een horloge EN een van Seiko (Waar ik naar op zoek ben) is het een lelijkerd. Helaas.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Hoop dat er zulke horloges langskomen;
http://www.watchalyzer.co...tic-chronograph-watch.jpg
http://thumbnail.image.ra...et/seiko/seikosaga105.jpg
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Shit die wou ik... Eens zoeken wat die gekost heeftrockhopper schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:21:
Deze seiko is vannacht al geweest. Die was wel mooi
http://producthistory.eu/...o+Coutura+SNAE73P1/items/Valandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:22:
[...]
Shit die wou ik... Eens zoeken wat die gekost heeft
160 euro dus.
[ Voor 3% gewijzigd door conara op 27-02-2013 20:23 ]
Ach, komt vast vanavond of morgen nog wel wat leuks.
ik hoop dat de nomad rugzak nog eens langs komt voor een tientje
zsiebe schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:26:
Tis dat ik het geld er niet voor heb maar dat sony setje is wel een goede deal
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Je hebt 4 PS3's?u_nix_we_all schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:29:
Ik hoop dat die dock voor PS3 nog eens langskomt. En als dat dan weer voor 2,95 kan, dan wil ik er gewoon 4
Nee, maar heb sowieso al 2 vrienden die er ook wel een willen.
ora et labora
mrc4nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:36:
goedenavond iedereen!
Klopt, maar het is enkel de kolonistenDynion schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:38:
weerwolven is supervet...:P
Niet voor die prijs. Max 10 euro incl. verzendingThinkCreative schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:41:
Haha, weerwolven zou ik wel binnenhalen inderdaad.
En inderdaad, voor die prijs niet.quote: MaartendNiet voor die prijs. Max 10 euro incl. verzending
Een van mn vrienden had de plaatjes zelf uitgeprint en gelamineerd.quote: Dynionweerwolven kan ook met een pak kaarten en gezellige mensen ^^

[ Voor 25% gewijzigd door ThinkCreative op 27-02-2013 20:43 ]
dat geld voor iedereen die nu heel enthousiast de hunt volgtmrc4nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:42:
( image SNIP)
ja verschillende jamo'smaxpusch schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:43:
Hallo menschen, er is toch nog maar één box geweest de afgelopen dag?
ora et labora
Nope, 2maxpusch schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:43:
Hallo menschen, er is toch nog maar één box geweest de afgelopen dag?
En een boombox
Pff schiet eens op met die kolerekolonisten
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.