Gaat dat spel daar de hele avond blijven staan fzo? ...
Tzal een triestige hunt worden, als het zo blijft voort gaan teminste...
[COLOR="Red"][SIZE="4"]Easily calculate your fuelcost: Download Split the Gas Bill [/SIZE][/COLOR]
Wel leuk dit trouwens,
Ik heb tot nu toe alleen een intenso 750 GB externe harde schijf gekocht.
Maar ik zou ook graag nog een goedkope mediaspeler willen zien en een goede printer. Wat jullie?
Ik heb tot nu toe alleen een intenso 750 GB externe harde schijf gekocht.
Maar ik zou ook graag nog een goedkope mediaspeler willen zien en een goede printer. Wat jullie?
klote zooi ?dehardstyler schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:47:
2 woorden 9 letters ......
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Wil jij je misschien opofferen en er 4 bestellen?Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:46:
Alles is terug te redeneren naar 4
De medewerkers van iBood willen vast even een halfuurtje om hun bezorgpizza'tje op te kunnen eten.Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:46:
Verwijderd
Okay, geef je creditcard gegevens maar door, dan doe ik dat wel ffSteefph schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:47:
[...]
Wil jij je misschien opofferen en er 4 bestellen?
Eindelijk vooruitgang na de kolonisten!!
Het is wel niet veel beter maarja..
Het is wel niet veel beter maarja..
Ik had het kneusje:

Daar wachtte je zeker op...
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Nou, dit is wel best mooi bestek, geen sarcasme
Bestek: 30 seconden online en al 25% af...
Toch een paar mensen geïnteresseerd blijkbaar...
Toch een paar mensen geïnteresseerd blijkbaar...
Evening 
Ik heb tot nu toe een Cinderella dekbed gekocht, hoop eigenlijk dat er een GoPro Hero 3 Black Edition voorbij komt, wil die hebben voor het duiken.
Ik heb tot nu toe een Cinderella dekbed gekocht, hoop eigenlijk dat er een GoPro Hero 3 Black Edition voorbij komt, wil die hebben voor het duiken.
Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan
Wil je dan alleen met je handen eten?
Ik zit te wachten op de volgende kolonisten, kan ik weer even naar de wc
Heb zelf helaas nog niks gekocht. Hopen op die seiko, haha.
Net maar die green wok pan gekocht,
Hopen dat het wat is want mijn wokpan kan wel een vervanging gebruiken.
Wel grappig bij de history dat de prijs opeens van adv. 99,95 naar hunt adv. 79.95 terwijl er een maand tussenzit.
Hopen dat het wat is want mijn wokpan kan wel een vervanging gebruiken.
Wel grappig bij de history dat de prijs opeens van adv. 99,95 naar hunt adv. 79.95 terwijl er een maand tussenzit.
ik meende zoiets te hebben gezien, maar was wel ff 300 euroNosfera7u schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:52:
Evening
ora et labora
Waarom verplaatst iBood niet het forum naar hier? Hier werkt alles veel sneller enzo
Verwijderd
ook ik wacht op een gopro black er is wel al een Silver voorbij gekomen waar de prijs niet van klopte, hoop nu nog op een black!
PLEASEEEEEE
PLEASEEEEEE
Damn das 150 Euro goedkoper, als het de Black Edition wasmrc4nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:53:
[...]
ik meende zoiets te hebben gezien, maar was wel ff 300 euro
Is dit een degelijke prijs voor zo'n set of is het gewoon afzetterij?
BeterVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:56:
was een silver
Naast het duiken is ie ook wel leuk voor op de MTB
hier veel goedkoper http://www.idealo.de/prei...tz-47-tlg-mannesmann.html
Ah kijk, daar heb ik iets aan. Blijkbaar zoek ik toch op de verkeerde termen via google.
Bedankt, DHPDELITE.
Bedankt, DHPDELITE.
Zoveel goedkoper nou ook weer niet en in Duitsland. Heb hem wel besteld, want ik heb momenteel geen set. Doe er niet teveel mee, dus dan moet dit voldoende zijn.
deze: http://www.ibood.com/be/n...0P_Action_Cam__Be_A_Hero/Nosfera7u schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:55:
[...]
Damn das 150 Euro goedkoper, als het de Black Edition was
voor idd 300
ora et labora
hoe kan dat nou gelijk uitverkocht zijn?
Hey een zaklamp.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Wie stemt ervoor dat elke medewerker van iBOOD naar een lampen afkickkliniek moet ?
Wat doet iedereen toch met al die zaklampen...
Waren er waarschijnlijk niet veel meer over.
meer lampjes:D
edit:
oh, dat was al gezegd geloof ik
edit:
oh, dat was al gezegd geloof ik

[ Voor 63% gewijzigd door Dynion op 27-02-2013 21:01 ]
Ik hoop wel dat we wat meer lampen gaan krijgen, zie er geen een langskomen.
Nu maar hopen dat er G4 lampjes LED komt... Die zoek ik nog..
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Niet eens erbij zetten of ze dimbaar zijn... fail
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
wel/niet dimbaar is nogal een verschil, de deal van ibood home& living vind ik dan beter:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
ora et labora
het ergste: ik zoek een lampje... hoofdlamp, minimaal 300 a 400 lumen, moet gecentreerd zijn.
@dynion veel succes, volgens mij houden de hoofdlampen wel zo'n beetje op bij 200 a 250 lumen
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
And its gone
nu een uurwerk, dan terug parfum en dan nog een zaklampje
Zou ie echt van Replay zijn, vraag ik me dan af.. ;O
als ie echt van replay is, komt ie weer terug!
De Synology 112 was nu net zo duur als de 212 vanmiddag..
ik denk dat ze de boxen voor morgen bewaren
ora et labora
Neen. Bij dit soort merken (net als brillen) is er gewoon een franchise die dat merk erop drukt.DennisM6 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:04:
Zou ie echt van Replay zijn, vraag ik me dan af.. ;O
Scumbag ibood, eerst alle troep weg, dan pas de goede dingen.
Huh B&D en het is niet refurbished?
Ik had ze bijna gemist..
Ik had ze bijna gemist..
Das juist goed, want de niet-die-hard-hunters vallen dan halverwege af waardoor we meer kans krijgen op een boxiPodKiller schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:04:
Scumbag ibood, eerst alle troep weg, dan pas de goede dingen.
Zucht. Helaas moet ik vanavond slapen ivm werk en sport morgen.
Was eigenlijk wel aan het wachten op gereedschap, maar als er wat voorbij komt is het uit de middeleeuwen en is er op de interwebs niks over te vinden. Één Nederlandse hit
... gewoon....
een hoop vermogen
een hoop vermogen
Replay horloge toch maar weer teruggegooid. Bij goede foto's op Internet bekijken, bleek het geen fraai horloge.
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 27-02-2013 21:10 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
had in canada een 800 lumen gevonden... los accupak is evt ook geen probleemrockhopper schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:02:
@dynion veel succes, volgens mij houden de hoofdlampen wel zo'n beetje op bij 200 a 250 lumen
vanwege de gaten in de armband?Jumpman schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:09:
Replay horloge toch maar weer teruggegooid. Bij goede foto's bekijken geen fraai horloge.
ora et labora
Zonde van de band he. Als ze een andere versie hadden gedaan had het er nog een beetje uitgezien;Jumpman schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:09:
Replay horloge toch maar weer teruggegooid. Bij goede foto's bekijken geen fraai horloge.
http://www.shadestation.c...es_RX8302NHfw430fh430.jpg
kan zoiezo niet veel zijn voor € 39,95, krast als een gek waarschijnlijk.
Verwijderd
PETZL ULTRA RUSHDynion schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:09:
[...]
had in canada een 800 lumen gevonden... los accupak is evt ook geen probleem
Ultra-powerful headlamp with ACCU 2 ULTRA rechargeable battery
Both durable and extremely powerful at 760 lumen
TOPDING gebruik ik bij offroadnachtritten op de motor om mijn camera bij te schijnen
Heb je een link? Ik had een tijd terug gezocht en er is weinig animo voor zoveel sterkte op het hoofd alleen. De meeste lichtmonsters zijn alleen handheld. Ik ken wel de fenix bt20 die als kop en als fietslamp gebruikt kan worden die is 750lumen. Verder zie ik eigenlijk alleen modellen van rond de 200 lumenDynion schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:09:
[...]
had in canada een 800 lumen gevonden... los accupak is evt ook geen probleem
gefeli execod
ora et labora
Niet hip genoeg.Valandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:10:
[...]
Zonde van de band he. Als ze een andere versie hadden gedaan had het er nog een beetje uitgezien;
http://www.shadestation.c...es_RX8302NHfw430fh430.jpg
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
http://www.petzl.com/us/o...es-headlamps-0/ultra-rushrockhopper schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:12:
[...]
Heb je een link? Ik had een tijd terug gezocht en er is weinig animo voor zoveel sterkte op het hoofd alleen. De meeste lichtmonsters zijn alleen handheld. Ik ken wel de fenix bt20 die als kop en als fietslamp gebruikt kan worden die is 750lumen. Verder zie ik eigenlijk alleen modellen van rond de 200 lumen
Mwah, is gewoon mineraalglas..eXecod schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:11:
kan zoiezo niet veel zijn voor € 39,95, krast als een gek waarschijnlijk.
Zal wel redelijk zijn.
Waarschijnlijk voor de lage prijs omdat de band echt spuuglelijk is en niemand dat ding toch koopt.
dank jemrc4nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:12:
gefeli execod
Verwijderd
wel zeer duur hoor vergis je niet http://www.outdoorpro.nl/...eks/petzl-ultra-rush.htmlrockhopper schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:12:
[...]
Heb je een link? Ik had een tijd terug gezocht en er is weinig animo voor zoveel sterkte op het hoofd alleen. De meeste lichtmonsters zijn alleen handheld. Ik ken wel de fenix bt20 die als kop en als fietslamp gebruikt kan worden die is 750lumen. Verder zie ik eigenlijk alleen modellen van rond de 200 lumen
Leuk toestel die Nokia, maar helaas schijnt whatsapp er niet op te werken.
Pfff voor 300€+ kan je beter met de Fenix bt20 aan de slag gaan. Die is maar 95€ bij knives and tools.
Verwijderd
Lelijk, maar vlot weg.krietjur schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:14:
Kansloos lelijk telefoontje..
Lekker geurtje voor een klein prijsje. Zal er ook wel doorheen vliegen.
blijft toch een probleem die geurtjes als je niet even kan testen
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.