Laat maar, verkeerde link.
Verwijderd
hey ze moeten medewerkers ook 200% betalen snachtsrockhopper schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:27:
[...]
Zou tijd worden, ik vond de begin prijzen vannacht die meerendeels gelijk waren met de normale dag aanbieding prijzen al hunt onwaardig.
Veel producten schelen met de verzendkosten erbij maar twee tientjes met de Pricewatch, waarom hier een nacht voor opblijven?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Je bent veel goedkoper, en waarschijnlijk ook beter, uit met een HP Proliant Microserver.
http://tweakers.net/produ...roliant-microserver-n40l/
Niet refurb en je kunt zelf alle functies implementeren die je wilt.
Zijn niet echt interessante prijzen nee...rockhopper schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:27:
[...]
Zou tijd worden, ik vond de begin prijzen vannacht die meerendeels gelijk waren met de normale dag aanbieding prijzen al hunt onwaardig.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Mjah, dat is wel waar, zit je alleen nog met energie verbruik...CaptJackSparrow schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:29:
Je bent veel goedkoper, en waarschijnlijk ook beter, uit met een HP Proliant Microserver.
Gelukkig zijn de te hoge prijzen goed voor m'n portemonnee. Zo krijg ik geen koop impulsen
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Heel erg bedankt voor deze tip!CaptJackSparrow schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:29:
wereld monumentair fonds?
ora et labora
"want money fast"
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Doe maar een Glühweintje.Cygnitr0n schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:30:
Iemand koffie?
Lange avond-nacht modus?Cygnitr0n schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:30:
Iemand koffie?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Maar even douchen, gegarandeert dat de leuke dingen nu dus gaan komen
geen hoge verwachtingen hebben, dan komt het wel weer goedValandin schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:35:
Maar even douchen, gegarandeert dat de leuke dingen nu dus gaan komen
ora et labora
Grapper de grap HDMI 1.4 10m voor 13€.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
haha zie nou pas dat slowchat wel is toegestaan, vanmiddag de heletijd gedaan
Die ck is bij de kijkshop 24,99.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
haha vet grappig pimpimwijnands schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:45:
haha zie nou pas dat slowchat wel is toegestaan, vanmiddag de heletijd gedaan
helaas is "next" roepen uit den boze. slowchat mag wel gewoon
ora et labora
NEXT!
Hoop dat iBood de kapotte doos nu even goedmaakt ;-)
Hoop dat iBood de kapotte doos nu even goedmaakt ;-)
zijn er mensen die dit hebben lopen: http://userscripts.org/scripts/show/153026 (of iets dergelijks)
nog tips? om sneller de box te krijgen..
[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 27-02-2013 18:50 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Kinderbestek.... iets voor ene Marc D. ?
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
8. Het is een duopackHotFix schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:49:
Twintig euro voor 4 stukjes bestek?!?!?
zal wel zilver zijn...?HotFix schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:49:
Twintig euro voor 4 stukjes bestek?!?!?
EDIT: Edelstaall....

[ Voor 7% gewijzigd door Dr Pro op 27-02-2013 18:50 ]
Dat niet
Die heeft geen zin, iBood doet niets meer met PayPal volgens mij.spartacusNLD schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:49:
zijn er mensen die dit hebben lopen: http://userscripts.org/scripts/show/153026 (of iets dergelijks)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ben wel blij dat ze dat voor deze hunt hebben uitgezet. Maken we weer een kans op een doosJumpman schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:51:
[...]
Die heeft geen zin, iBood doet niets meer met PayPal volgens mij.
nee klopt hebben ze schijnbaar uitgeschakeld met de hunt
Jumpman schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:51:
[...]
Die heeft geen zin, iBood doet niets meer met PayPal volgens mij.
ahh klote
kan niet iemand een script fixen voor ons tweakers
?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Als je een tweakers bent, fix je toch zelf zo'n script?spartacusNLD schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:53:
ahh klotekan niet iemand een script fixen voor ons tweakers
?
Veel mensen zochten deze toch??
toettoett
Is niet duur deze receiver....!!
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
5.1 entry level..Thecola schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:55:
Veel mensen zochten deze toch??
heb geen ervaring met scrips enzkrietjur schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:54:
[...]
Als je een tweakers bent, fix je toch zelf zo'n script?
Jammer dat je alles geloofd. Via PayPal kreeg iBood aardig wat fraude te verwerken, en dus krijg je problemen mee. Daarom werkte het al +- 2 weken niet met PayPal. De kans dat het terug komt acht ik vrij klein overigens.Zerfox schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:53:
[...]
Ben wel blij dat ze dat voor deze hunt hebben uitgezet. Maken we weer een kans op een doos
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo ben ik ook weer. Tijdens het eten ff tablet er naast gehad kijken wat er allemaal voorbij kwam,
Mooi, eindelijk een Onkyo Receiver op Ibood
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
hahahahahahT.C schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:59:
TrololololT.C schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:59:
Nu is het alleen nog wachten op de eerste led lamp
Nu ook een lampje, straks nog speakers en we hebben het huis compleet
100 keer al?
[ Voor 50% gewijzigd door Fusion6 op 27-02-2013 19:02 ]
Iets zinvols aub
Een kettingzaag van Dora ofzo
Een kettingzaag van Dora ofzo
Eens niet druk maken om de hunt, want veel te druk met school.
Kijk heel even wat het is, living colours
Kijk heel even wat het is, living colours
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
ik wacht nog steeds op een goedkope en goede NAS...
Pleur die receiver ook maar in de doos
Je hebt nog dik 28 uur om een NASje te huntenDr Pro schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:05:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tja, er zijn wel enkele NAS systemen geweest
Wel nette prijs, 150 euro goedkoper dan in pricewatch hier.
Same here, liefst met 2gb er al in ofzo. Alweer een reciever..Dr Pro schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:05:
niet duur deze; goedkoopste in PW is 648
toettoett
DENOZEM is ook wel een goed merk, heb ik gehoord
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Jammer dat ik nu beetje blut ben, als die 5 bays Thecus weer langskwam had ik hem gekocht.
2gb? da's ook niet veel.....Stitch! schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:06:
[...]
Same here, liefst met 2gb er al in ofzo. Alweer een reciever..
Life is what happens while you're busy making other plans
Klopt, maar meer heb ik niet nodig momenteel, zoek meer iets om films en muziek te delen met huisgenoten. dan is 2gb voldoende.
Hij bedoelt 2GB Ram en 2TB HDD i think
De verzendkosten zijn net niet even hoog als het artikel zelf.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Radio? Een Radio en dan niet eens een internet radio of zoiets maar gewoon een analoge radio
had dit in een box gedaan of zo hier kom je nooit vanaf
goed voor een mogelijke blackoutT.C schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:15:
Radio? Een Radio en dan niet eens een internet radio of zoiets maar gewoon een analoge radio
Niet doen!!!!!
Heb al 2x iets van ricatech bij de hunt gekocht en allebei bedroevend slechte meuk. Transportkosten zijn al meer waard dan het kreng zelf. :-)
Heb al 2x iets van ricatech bij de hunt gekocht en allebei bedroevend slechte meuk. Transportkosten zijn al meer waard dan het kreng zelf. :-)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Volgens mij probeert iBood ons iets duidelijk te maken met die kussens en dekbedden

Heb je ze echt gekocht ?Flagg schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:16:
Niet doen!!!!!
Koop dekbed, kan je vriendin slapen terwijl jij huntZerfox schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:17:
Volgens mij probeert iBood ons iets duidelijk te maken met die kussens en dekbedden
ja allemaal.
Nee ik heb een keer een doucheradio gekocht vor 5 euro (geen ontvangst alleen ruis
Ken je supertech nog? dat was in verhouding nog een kwaliteitsmerk.
Flagg schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:19:
[...]
PSN: TDBtje
Ow dan moet het echt verschrikkelijk geweest zijnFlagg schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:19:
[...]
ja allemaal.
Nee ik heb een keer een doucheradio gekocht vor 5 euro (geen ontvangst alleen ruis) en een "weerstation" nou ja die doet wel iets meer niet echt veel.
![]()
Ik hunt al meerdere jaren en nu eindelijk mijn eerste aankoop gedaan.
Een dekbed. Yyyeeeeeaaaaahhh
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
Ik had bij de vorige hunt de kussens gekocht en die liggen echt perfectherr_tol schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:23:
Ik hunt al meerdere jaren en nu eindelijk mijn eerste aankoop gedaan.
Gefeli met je eerst aankoop!
Iemand nog een pannenset hebben? Sla dan NU je slag!
En ze worden bezorgd voor kerst. Dat is een meevaller!
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
ze hebben zelf het plaatje niet aangepastthunder8 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:25:
En ze worden bezorgd voor kerst. Dat is een meevaller!
pimwijnands schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:25:
[...]
ze hebben zelf het plaatje niet aangepast
PSN: TDBtje
Dat is altijd bij de hunt, idem met plaatjes waar bij staat dat de productexpert op het forum is etc.
Okay dan omdat jij het zegt.Justin013 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:24:
Iemand nog een pannenset hebben? Sla dan NU je slag!
Stand so far... draadloze denon koptelefoon, cinderella dekbedovertrek, en deze pannenset.
Het is geen hunt als er niks van cinderella besteld wordt.
Gelukkig snel verzonden, die pannen. Je hebt ze al vóór kerstmis!

[ Voor 51% gewijzigd door BobB op 27-02-2013 19:28 ]
'OK' Aanbaklaag. Nou, vertrouwen in je eigen product...
scheelt dat je die pannen in ieder geval voor kerst binnen hebt
Die batterijen heb ik nog van de vorige keer hahahha
so eh we hebben al 100 pagina s vol gelult
tab 2 kan ook nog 50 euro af via cashback van samung
Mooie tablet, 30 euro duurder dan bij de BCC.
Let op:
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.
Hunt voorbij dus slowchat ook :)
Veel plezier met het uitpakken. Let op: vraag en aanbod van tijdens de hunt gekochte / misgelopen artikelen hoort in V&A. Dus niet in dit topic.