[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.366 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:18

thijsco19

KTM 990 SMT

Had vanmiddag een potje als toptier met de kv-1s, het voordeel is dat ik dan eigenlijk gewoon een tier7 gun heb waarmee ik meerder tanks kan oneshotten.
Zo had en ik een 2x een stugIII ge-onshot, en nog een paar ge-onshot.

Meestal als ik keuze heb tussen een 500 hp of 50 hp tanks schiet ik liever op de 500 hp, zo geef ik die 50 hp tank aan me team genoten. Ik vind het zonde om 13 sec te reloaden voor 50 hp. Tenzij die 50 hp tank een groot gevaar is voor mij/teamgenote.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-04 22:41

TRX

Nemean schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:59:
[...]

Ze maken hem nu gewoon OP, iedereen unlocked hem met gold en weet ik het en vervolgens krijgt ie de nerf hammer.
manoevreer mijn object 704 om een t57 te raken, welke zich verschuilt achter een corps, boem...weg object 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
jantje 2 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:35:
Of je bent juist een target voor de hogere tiers omdat je minder armor hebt en als een threat wordt gezien. Of het zjin idioten die easy kills willen maken en daardoor eerst de lagere tiers uitschakelen.

9 van de 10 keer is het die laatste. Zovaak zie je van die kerels die eerst voor de easy kills gaan inplaats van focussen op de biggest threat. Vooral arty heeft hier een handje van. Ik wordt zo vaak kapot geartied( als tier 6 in tier 8 battle bijv. ) Die gasten begrijpen echt niet hoe het werkt.

Ook in mijn franse tanks maar dat terzijde;)
Ik wil niet flauw doen, maar sta je dan niet verkeerd? Als arty je kan raken dan is het wel een beetje eigen schuld.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
oosterhofjf schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:58:
[...]

Hmm dat is toch jammer. Geen toekomst voor de amerikaanse mediums?

Heb je de bat chat al kyozu?
De M48 heb ik al maanden, niet super slecht maar waardeloos voor CW's en TC's en kan enkel leuk zijn voor medium platoons. Echter moet je wel rekening houden met een huge ass medium (ik vind hem groter (aanvoelen) dan de E50M).

Nog zo'n 65k voor de BC geloof ik maar met games zoals gisteren schiet dat voor geen meter op want die Lorraine kan leuk zijn maar wel erg team afhankelijk helaas..
themaxter schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:15:
Ik had het over de turret en niet de onderplaat ;)
Maar zal is kijken of ik die replay op kan duikelen.
Thijsco had het wel over KT onderplaat :P
dynosu schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:10:
Ik ben mischien raar daarin, maar ik ben liever 1 tier beneden top tier in randoms. Je valt wat minder op en krijgt meer de kans om damage te doen. Hou niet zo van bovenaan de lijst staan
Vind ik ook totaal geen probleem maar als je top tiers dan echt geen kaas hebben gegeten kan het soms niet voldoende zijn om de match te kunnen winnen. Net dat beetje extra armor of damage output kan dan het verschil maken.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Hmm weer ~66% gewonnen vandaag, 36 battles gespeeld, 24 gewonnen en weer 1100xp gemiddeld per battle :) Gaat lekker met de T32, 77 battles tot dusver ermee gedaan waarvan 50 gewonnen. 2090 damage gemiddeld per battle en 1097xp gemiddeld per battle. Heb nu rond de 80.000 xp er alweer opstaan.. dus de M103 begint al in zicht te komen :P.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:18

thijsco19

KTM 990 SMT

psychoclown schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:53:
[...]

Thijsco had het wel over KT onderplaat :P

[...]
Oeps :$.
Bedoelde natuurlijk ook de turret. Vergeten tussen te zetten :F .
Weet nog wel dat ik toen ook probeerde door de onderplaat te schieten, maar daar bouncde de shell gewoon eraf.
Denk doordat de shell een beetje naar beneden afboog?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:11
Sneezzer schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:23:
[...]

Ik wil niet flauw doen, maar sta je dan niet verkeerd? Als arty je kan raken dan is het wel een beetje eigen schuld.
Ja dit is natuurlijk altijd het standaard antwoord als je geraakt kan worden door artillery? Soms maak je keuzes en schat je hun plek van de arty in. En wanneer je in je aanval zit kan je niet altijd arty safe staan. Op statische plekken is dit geen probleem, maar als je een rush maakt of een flank aanvalt bestaat gewoon de kans dat arty naar je kijkt. Doe je niks aan.

leuk voorbeeldje van mijn lorriane. 95% van de gevallen staat arty op dezelfde plek ( om en nabij ) Dus ik ging arty safe staan voor die posities. Maarja iedereen kent de wet van murhpy. Dit keer stonden ze op een zeer ontatische locatie waarbij ze alleen maar een minimale flank konden bestrijken en mij dus konden raken. Ja daar doe je niets aan. krijg je 1 GWtype E hit en je kan weer terug naar de garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Whuzz schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:25:
Welke lijn is aan te raden, met leuke/goede SPG tanks?
De leukste is natuurlijk persoonlijk. Ik zie wel voornamelijk duitse SPG's. Zelf beleef ik het meeste plezier aan mijn Grille, SU-26 en S-51. Hoewel ik de laatste maar niet onder knie lijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Voor het eerst in tijden beleef ik weer echt plezier met de Löwe. :)

[ Voor 255% gewijzigd door rgras op 26-02-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 30-05 09:24
Afbeeldingslocatie: http://milday.ru/uploads/posts/2011-05/1306414923_2.jpg

:D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Vervanger van de T-50-2?

Ik heb overigens voor het eerst gezien dat iemand met 1.000+ battles een winrate van <40% had: http://worldoftanks.eu/co...ts/507576342-cedric08000/

Hoe krijg je dit in vredesnaam voor elkaar? Zoiets krijg je zelfs niet voor elkaar wanneer je elk potjes een teamkill maakt!?!

[ Voor 85% gewijzigd door rgras op 26-02-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 21:30:
Vervanger van de T-50-2?

Ik heb overigens voor het eerst gezien dat iemand met 1.000+ battles een winrate van <40% had: http://worldoftanks.eu/co...ts/507576342-cedric08000/

Hoe krijg je dit in vredesnaam voor elkaar? Zoiets krijg je zelfs niet voor elkaar wanneer je elk potjes een teamkill maakt!?!
Het is een fransman. Genoeg info? :+

T-80 = aparte tree.

[ Voor 99% gewijzigd door User op 26-02-2013 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Mooi, ik was al bang dat mijn T-50-2 door dat gedrocht vervangen zou worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 22:19:
Mooi, ik was al bang dat mijn T-50-2 door dat gedrocht vervangen zou worden. :)
Hoezo een gedrocht? Valt best mee imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Smaken verschillen. ;)

Heeft er trouwens iemand een tip voor de IS?

[ Voor 52% gewijzigd door rgras op 26-02-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Van genieten :+

Eigenlijk zijn de algemene tips wel weer van toepassing, ga niet dood, probeer niet geraakt te worden. Aim goed want de top gun is niet al te zuiver. Maximaliseer je damage output en je wint echt heel veel in die tank (IS-2 ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-05 20:04

Mickroz

Mickroz#2491

is er al wat meer info trouwens wat de vervanger wordt voor de t-50-2?
zie overal de MT-25 vermeld worden, maar nog niet echt iets concreet.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:40
jantje 2 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:36:
[...]
Ja dit is natuurlijk altijd het standaard antwoord als je geraakt kan worden door artillery? Soms maak je keuzes en schat je hun plek van de arty in. En wanneer je in je aanval zit kan je niet altijd arty safe staan. Op statische plekken is dit geen probleem, maar als je een rush maakt of een flank aanvalt bestaat gewoon de kans dat arty naar je kijkt. Doe je niks aan.

leuk voorbeeldje van mijn lorriane. 95% van de gevallen staat arty op dezelfde plek ( om en nabij ) Dus ik ging arty safe staan voor die posities. Maarja iedereen kent de wet van murhpy. Dit keer stonden ze op een zeer ontatische locatie waarbij ze alleen maar een minimale flank konden bestrijken en mij dus konden raken. Ja daar doe je niets aan. krijg je 1 GWtype E hit en je kan weer terug naar de garage.
Het kan inderdaad af en toe fout gaan, maar als het continue fout gaat sta/doe je toch echt iets verkeerd. Slalommen, zorgen dat je niet te voorspelbaar rijdt helpt vaak al een hoop. Aan de andere kant vind ik dat ze arty gewoon compleet zouden moeten verwijderen :P

Daarnaast ga ik als arty ook voor de easy kills als ik jou kan raken en er verder niets op de map is wat ik goed kan raken. Liever een easy kill dan een difficult miss :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
redwing schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 07:28:
[...]

Daarnaast ga ik als arty ook voor de easy kills als ik jou kan raken en er verder niets op de map is wat ik goed kan raken. Liever een easy kill dan een difficult miss :+
En daarna mag je weer 30+ seconden reloaden ( uitgaande van hoge arty ) en blinken er ineens op de hele map high priotity targets op. En dan was het toch zonde dat je die shell geschoten had. Ja arties ontwijken is het probleem niet heel erg. Zat gister in een 4 arty game ( t8 arty ) Ben je spotted door een t62a die komt rushen. Dan zigzag, stop, rij je naar voren, zigzag je nog meer en dan nog zal 1 van die 4 arties je nog wel raken, splash damage meestal en soms een direct hit. Het is voor een arty ook niet helemaal zeker waar de shell land dus een stukje randomish ( zo ook de damage die je ontvangt ) zit er altijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-05 20:08

skoozie

SCSI

jantje 2 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:52:
[...]

En daarna mag je weer 30+ seconden reloaden ( uitgaande van hoge arty ) en blinken er ineens op de hele map high priotity targets op. En dan was het toch zonde dat je die shell geschoten had. Ja arties ontwijken is het probleem niet heel erg. Zat gister in een 4 arty game ( t8 arty ) Ben je spotted door een t62a die komt rushen. Dan zigzag, stop, rij je naar voren, zigzag je nog meer en dan nog zal 1 van die 4 arties je nog wel raken, splash damage meestal en soms een direct hit. Het is voor een arty ook niet helemaal zeker waar de shell land dus een stukje randomish ( zo ook de damage die je ontvangt ) zit er altijd in.
Beter 1 kill en 20 seconden wachten om een high tier te raken dan een minuut wachten zonder schieten. als dat gebeurt doe jij het verkeerd, je moet in potjes met veel arty direct cover zoeken. ga naar de stadjes, huisjes. rij vooral van links naar rechts ipv naar naar boven of onder (als de nmy boven of onder staat) dan moet arty de tank draaien en wordt hun aim circle weer groot.

edit: speel eens arty, het is lastiger als je zou denken. Mij viel het vies tegen! :+

[ Voor 3% gewijzigd door skoozie op 27-02-2013 09:00 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:33
Gisteravond ook een topspeler in mijn team

http://worldoftanks.eu/community/accounts/502087524-kurt43/

Volgens mij als ik blind was en geen armen doe ik het beter

[ Voor 21% gewijzigd door hopiconjo op 27-02-2013 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-03 20:50
Kan iemand mij inviten voor GOT2?

Laat maar, gevonden hoe een join verzoek te versturen :)

[ Voor 47% gewijzigd door TMCrimeZ op 27-02-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
jantje 2 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:52:
[...]
En daarna mag je weer 30+ seconden reloaden ( uitgaande van hoge arty ) en blinken er ineens op de hele map high priotity targets op. En dan was het toch zonde dat je die shell geschoten had.
Die inchatting kun je meestal wel aardig maken. Als er ergens echt mensen aan het oprukken zijn wacht ik met schieten, maar meestal neem ik de kill gewoon. 1 Tank minder is toch weer 1 vijand minder. En zelfs de lagere tiers kunnen vaak gedurende een battle leuke damage doen als ze een beetje kunnen flanken.
Vanmorgen b.v. in mijn T-34 (tier 5) in een battle tegen vooral T7's ruim de meeste damage van iedereen gedaan + een paar kills (+ een ace-badge). Dan kun je wel zeggen dat ik lage tier ben, ik kan wel de battle naar mijn hand zetten omdat ik overal op kan duiken en per schot misschien niet zoveel damage doe, maar vaak weinig damage levert ook veel damage op.
Ja arties ontwijken is het probleem niet heel erg. Zat gister in een 4 arty game ( t8 arty ) Ben je spotted door een t62a die komt rushen. Dan zigzag, stop, rij je naar voren, zigzag je nog meer en dan nog zal 1 van die 4 arties je nog wel raken, splash damage meestal en soms een direct hit. Het is voor een arty ook niet helemaal zeker waar de shell land dus een stukje randomish ( zo ook de damage die je ontvangt ) zit er altijd in.
Dat stoppen zou ik er maar uithalen, want dat is precies het moment waar ik als arty op wacht aangezien je dan je snelheid kwijt bent en zeker een paar seconden bezig bent om weg te komen en de plekken waar je heen kunt veel minder/dichterbij zijn. Altijd doorgassen tenzij je arty-safe staat en zorgen dat je traverse zo hoog mogelijk is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
GOT en GOT2 zitten vol.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

hopiconjo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:05:
Gisteravond ook een topspeler in mijn team

http://worldoftanks.eu/community/accounts/502087524-kurt43/

Volgens mij als ik blind was en geen armen doe ik het beter
Wtf 15% hitrate, hoe krijg je dat voor elkaar na zoveel battles :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
Tijd voor GOT3 dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Clan aanmaken kost echt geld, hierdoor is er nog geen GOT3 gekomen. ALs je hem aan wilt maken wordt dat wss niet erg gevonden ;)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Er is besloten dat niet te doen omdat dit gewoon teveel tijd/organisatie kost. Dus je zult helaas moeten wachten tot er weer een plekje vrij komt :)
Maar je kan je volgens mij wel gewoon ingame in het Gathering of tanks channel melden als je wilt platoonen etc. Aanmelden op het forum van de clan kan ook gewoon.

@Skoozie dat lijkt me geen goed idee om op eigen houtje te doen...

[ Voor 3% gewijzigd door themaxter op 27-02-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

skoozie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:37:
[...]

Clan aanmaken kost echt geld, hierdoor is er nog geen GOT3 gekomen. ALs je hem aan wilt maken wordt dat wss niet erg gevonden ;)
Gaat niet alleen om het gold, en ga niet op eigen houtje een andere clan aanzitten maken die GOT3 heet svp. Op dit moment willen wij geen 3e clan starten en managen. We zijn nu druk bezig om de huidige clans gezelliger en beter maken.

Verder kan je ingame wel het Gathering of Tanks kanaal joinen en uiteraard ook welkom op TS3 en op ons eigen forum.

[ Voor 26% gewijzigd door dynosu op 27-02-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
skoozie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:37:
ALs je hem aan wilt maken wordt dat wss niet erg gevonden ;)
Ja, dat wordt wel erg gevonden. Zodra ik door krijg dat iemand een GOT3 aan heeft gemaakt, krijgt ie een vette report aan zijn broek.

Zo. Ik heb gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

themaxter schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:36:
[...]

Wtf 15% hitrate, hoe krijg je dat voor elkaar na zoveel battles :'(
Kan het niet zien vanaf werk maar hoeveel partijtjes heeft ie met arty gespeeld? Dat doet namelijk geen wonderen voor je percentage hits!

Met die M7Priest krijg ik de ammo nooit op en gooi ik altijd een aantal granaten op de arty/td posities kortom ik haal daar iets van 18% en af en toe een heel leuke/belangrijke kill. Dat noemen ze dan de tegenstander vervelen.

Dat is een tankje dat ik zeker hou alleen jammer dat je soms in matches komt waarbij you hit them hard (25 hp er af) op een T29 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
dynosu schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:40:
[...]

Gaat niet alleen om het gold, en ga niet op eigen houtje een andere clan aanzitten maken die GOT3 heet svp. Op dit moment willen wij geen 3e clan starten en managen. We zijn nu druk bezig om de huidige clans gezelliger en beter maken.

Verder kan je ingame wel het Gathering of Tanks kanaal joinen en uiteraard ook welkom op TS3 en op ons eigen forum.
Ik heb me reeds aangemeld via de website, zodra er plek is hoor ik het wel. Zal vanavond eens even het ingame kanaal joinen :) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

@ themaxter, dynosu, User, Ok, Duidelijk! zal het niet meer opperen!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-05 01:18
User schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:42:
[...]
Ja, dat wordt wel erg gevonden. Zodra ik door krijg dat iemand een GOT3 aan heeft gemaakt, krijgt ie een vette report aan zijn broek.

Zo. Ik heb gezegt.
No offense hoor, maar ik denk dat dat niet veel uithaalt. Als je wilt dat niemand GOT3 claimt zul je hem zelf moeten claimen.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
filipy23 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:47:
[...]

No offense hoor, maar ik denk dat dat niet veel uithaalt. Als je wilt dat niemand GOT3 claimt zul je hem zelf moeten claimen.

Babs out!
I have many powerful friends. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Hehehe, lijkt heftiger dan het is. Maar Gathering of Tanks is opgebouwd door een bepaalde groep mensen en die hebben het op een zekere manier opgezet en hebben hierdoor ook een goede reputatie. Wij willen dit vooral zo houden.

En @babs, WG waardeert het niet als clannames zomaar gekopieerd worden zonder toestemming. Dus een eventuele report zal zeker wel wat mee gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
redwing schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:34:
[...]

Die inchatting kun je meestal wel aardig maken. Als er ergens echt mensen aan het oprukken zijn wacht ik met schieten, maar meestal neem ik de kill gewoon. 1 Tank minder is toch weer 1 vijand minder. En zelfs de lagere tiers kunnen vaak gedurende een battle leuke damage doen als ze een beetje kunnen flanken.
Vanmorgen b.v. in mijn T-34 (tier 5) in een battle tegen vooral T7's ruim de meeste damage van iedereen gedaan + een paar kills (+ een ace-badge). Dan kun je wel zeggen dat ik lage tier ben, ik kan wel de battle naar mijn hand zetten omdat ik overal op kan duiken en per schot misschien niet zoveel damage doe, maar vaak weinig damage levert ook veel damage op.
Ja de underdogpositie met bepaalde tanks is inderdaad best wel handig. Maar wat jij nu zegt, zegt meer over het team dan over het wel of niet geartied worden in een lower tier. Je moet altijd kijken naar wie is the biggest threat voor mij op dit moment. En dat gaat bij de meeste nog wel eens fout.
redwing schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:34:
[...]

Dat stoppen zou ik er maar uithalen, want dat is precies het moment waar ik als arty op wacht aangezien je dan je snelheid kwijt bent en zeker een paar seconden bezig bent om weg te komen en de plekken waar je heen kunt veel minder/dichterbij zijn. Altijd doorgassen tenzij je arty-safe staat en zorgen dat je traverse zo hoog mogelijk is.
Dat stoppen bedoelde ik eigenlijk mee, weer naar voren rijden. De arty probeert te bepalen waar je heen rijdt en zal op basis daarvan vuren( oftewel blind firen ) als je verdwenen bent. Als je nog steeds ongeveer dezelfde lijn naar achteren rijdt is het niet zo moeilijk om die inschatting te maken ( tanks gaan niet zo hard achteruit ) Door ineens naar voren te rijden raken ze gedeeltelijk hun aim weer kwijt en ben je waarschijnlijk lang genoeg bezig om weer onzichtbaar te worden.

Ik heb zelf tot de tier 5 arty gespeeld, en ik snap ook dat je achter een huis arty safe kan staan. Maar je kan mij neit vertellen dat jij nooit geartied wordt. Je kan gewoon niet 15 minuten in een potje arty safe staan. En soms is de artillery gewoon verliefd op je.

Gister op Malinkova de heuvel gepakt in encounter battle. Daarboven was het een flinke strijd, maar stond netjes hull down op de heuvel. Echter was hun enige arty (hummel )zo verzot op mij dat hij alleen op mij schoot. na 13 shots gehad te hebben nog 100hp over. Toen maar naar beneden gereden en toen heel defensief spelen.

Daar doe je gewoon niets aan. Het enige is die heuvel afrijden na de eerste hit maar dan mis je alle actie. ( wat ik uiteindelijk ook had omdat daar nergens arty safe plekken zijn, op het huisje en de molen na. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
User schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:49:
[...]
I have many powerful friends. :)
Ow, leuk om weer iemand te zien toegeven dat het een corrupte bende is bij WoT. :P
dynosu schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:50:
En @babs, WG waardeert het niet als clannames zomaar gekopieerd worden zonder toestemming. Dus een eventuele report zal zeker wel wat mee gedaan worden.
En EX322 bestaat ook nog steeds... 8)

Babs out!

[ Voor 17% gewijzigd door filipy23 op 27-02-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik dacht dat ik alles al gezien had... maar daarnet een Comet zien facehuggen met een SU-152... dat zie je ook niet vaak... Lijkt mij nogal duidelijk dat je niet tegen een TD z'n voorkant gaat aanstaan... en vooral niet in een comet die met gemak een su-152 kan cirkelen :')

[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 27-02-2013 09:59 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
filipy23 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:57:
[...]

Ow, leuk om weer iemand te zien toegeven dat het een corrupte bende is bij WoT. :P

[...]

En EX322 bestaat ook nog steeds... 8)

Babs out!
Wist je nog niet dat het een corrupte bende was dan? :+

Ja, want 'EX322' insueert dat het bij de 322 clan/community hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Anoniem: 224682 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:42:
[...]

Kan het niet zien vanaf werk maar hoeveel partijtjes heeft ie met arty gespeeld? Dat doet namelijk geen wonderen voor je percentage hits!
Dat is hier niet het geval want hij speelt nauwelijks arty, dat had ik al bekeken ;)
Ik snap echt niet hoe je zoveel kan missen. Ik zelf zit nu op 71% hitratio en schiet voor mijn gevoel zelfs nog redelijk wat mis.... Speel wel het meest de Duitse tree dus die zijn accuraat, maar met de russen heb ik bijna nog betere hit percentages omdat je gewoon niet wil missen met de tragere reload etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
User schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:00:
[...]
Wist je nog niet dat het een corrupte bende was dan? :+
Jawel, maar het is nogal een zwak argument die gelijk de discussie doodslaat.
Ja, want 'EX322' insueert dat het bij de 322 clan/community hoort?
Als je de clan beschrijving leest heten ze gewoon 322 Expendables wat weer suggereert dat het gewoon een sub-afdeling van 322 is. Ik moest zelfs nog een tijdje op de forums zoeken om erachter te komen of het nou een afscheiding of een subclan is. Zo duidelijk vind ik dat ook weer niet.

Daarnaast: je zou verwachten dat als je er EX- voorzet dat ze dan nog niet gerechtigd zouden zijn om 322 te gebruiken. In het merkenrecht wordt er bijvoorbeeld denk ik geen verschil gemaakt of je er EX- voor zou zetten of -3 achter.

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 20:15

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:42:
[...]
Wat een rare mentaliteit zeg. Wat er is zit vol, jij wilt geen nieuwe aanmaken, en een ander mag dat van jou niet.
Zijn er ergens regels op T.net / GoT omtrent het aanmaken/beheren van GoT-gerelateerde clans dan?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
filipy23 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:16:
[...]

Jawel, maar het is nogal een zwak argument die gelijk de discussie doodslaat.
Want you ':P ' in je vorige post deed dat niet dan?
[...]

Als je de clan beschrijving leest heten ze gewoon 322 Expendables wat weer suggereert dat het gewoon een sub-afdeling van 322 is. Ik moest zelfs nog een tijdje op de forums zoeken om erachter te komen of het nou een afscheiding of een subclan is. Zo duidelijk vind ik dat ook weer niet.

Daarnaast: je zou verwachten dat als je er EX- voorzet dat ze dan nog niet gerechtigd zouden zijn om 322 te gebruiken. In het merkenrecht wordt er bijvoorbeeld denk ik geen verschil gemaakt of je er EX- voor zou zetten of -3 achter.

Babs out!
Ik weet niet of 322 bij WG geklaagt heeft over de naam EX322. Maar ik vind de naam EX322 toch een heel stuk verschillen van 322, EX322 insueert namelijk dat ze ex-322 zijn. Als je GOT, GOT2 en GOT3 hebt, insueer je dat GOT3 onderdeel is van de GOT community. Dat kan eventueel onder het kopje 'identiteitsdiefstal' geschoven worden, maar zo ver wil ik nou nog weer niet gaan. :P
Whuzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:20:
[...]

Wat een rare mentaliteit zeg. Wat er is zit vol, jij wilt geen nieuwe aanmaken, en een ander mag dat van jou niet.
Zijn er ergens regels op T.net / GoT omtrent het aanmaken/beheren van GoT-gerelateerde clans dan?
Gathering of Tanks is (gedeeltelijk) door mij opgericht. Dus ja, ik kan dat bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:23:

Gathering of Tanks is (gedeeltelijk) door mij opgericht. Dus ja, ik kan dat bepalen.
Volgens welke regels dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Het lijkt mij logisch dat je als een Clan hebt met een bepaalde naam, dat je niet als willekeurige persoon de clannaam gewoon overneemt met een nieuw nummer erachter zonder overleg gehad te hebben met de leiders van de "hoofdclan".

Is dat niet gewoon common sense of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:48
jantje 2 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:29:
Het lijkt mij logisch dat je als een Clan hebt met een bepaalde naam, dat je niet als willekeurige persoon de clannaam gewoon overneemt met een nieuw nummer erachter zonder overleg gehad te hebben met de leiders van de "hoofdclan".

Is dat niet gewoon common sense of ligt dat aan mij?
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mijn regels, het is mijn clan.

Gathering of Tanks staat volledig los van Gathering of Tweakers, het is alleen opgericht door leden van Gathering of Tweakers. Met een hint naar Gathering of Tweakers, maar wij zijn daar geen onderdeel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:31:
[...]
Mijn regels, het is mijn clan.
GoT1 en 2 wellicht. Maar als iemand GoT-3 opricht is dat niet jouw clan. Of het fatsoenlijk is om zoiets te doen is een tweede, maar je komt nogal elitair over door te stellen dat je dan je vriendjes wel even inschakelt en reports "aan de broek" gaat geven.
Klinkt alsof GoT best wat gezonde concurrentie kan gebruiken ;)

"mijn clan" is overigens op zichzelf al een interessante. Ik vermoed dat het een clan is van álle leden. Of zou het ook een clan zijn als jij er in je eentje in zat?
Ik heb 4 jaar een WoW-Guild geleid, niet onverdienstelijk al zeg ik het zelf, en één van de dingen die ik al vrij snel heb geleerd is dat een guild nooit van één iemand is. Tenzij jij in je eentje al het werk doet, in je eentje alle matches speelt. Dan is het natuurlijk helemaal jouw clan ;)

Globally offensive Tanks - Tweakers welkom!
Generals of Terror - Tweakers welkom!
Guineapigs on Trains - Tweakers welkom!

Zo maar wat mogelijkheden :P

[ Voor 39% gewijzigd door Whuzz op 27-02-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Whuzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:34:
[...]

GoT1 en 2 wellicht. Maar als iemand GoT-3 opricht is dat niet jouw clan. Of het fatsoenlijk is om zoiets te doen is een tweede, maar je komt nogal elitair over door te stellen dat je dan je vriendjes wel even inschakelt en reports "aan de broek" gaat geven.
Klinkt alsof GoT best wat gezonde concurrentie kan gebruiken ;)
Dus als iemand GOT3 aanmaakt, mag ik geen contact opnemen met een admin/developer die ik ken omdat zoiets onder vriendjespolitiek valt?
"mijn clan" is overigens op zichzelf al een interessante. Ik vermoed dat het een clan is van álle leden. Of zou het ook een clan zijn als jij er in je eentje in zat?
Ik heb 4 jaar een WoW-Guild geleid, niet onverdienstelijk al zeg ik het zelf, en één van de dingen die ik al vrij snel heb geleerd is dat een guild nooit van één iemand is. Tenzij jij in je eentje al het werk doet, in je eentje alle matches speelt. Dan is het natuurlijk helemaal jouw clan ;)
Gelukkig werken WOW guilds en WOT clans op exact dezelfde manier.

Oh wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:38:
[...]
Dus als iemand GOT3 aanmaakt, mag ik geen contact opnemen met een admin/developer die ik ken omdat zoiets onder vriendjespolitiek valt?
Ja hoor mag je doen, dat staat je vrij.
En dan? Krijgt ie dan een ban op T.net? Of in WoT?
Gelukkig werken WOW guilds en WOT clans op exact dezelfde manier.

Oh wacht.
Ja, er is vast enórm veel verschil tussen een WoW-Guild, een WoT-clan, een DeltaForce-clan (ook nog geleid), een CoD-clan, een UT-Clan.... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Whuzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:40:
[...]

Nou, wat denk je zelf?
Wat heeft Gathering of Tanks te maken met admins op Tweakers.net?
[...]

Ja, er is vast enórm veel verschil tussen een WoW-Guild, een WoT-clan, een DeltaForce-clan (ook nog geleid), een CoD-clan, een UT-Clan.... :')
Wil je hier wat mee zeggen, of is dit een opsomming van alle clans die je ooit geleid hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMCrimeZ
Whuzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:40:
[...]

Dan begint de oprichter van GOT3 een rechtzaak, omdat er nergens staat dat clan naam niet mag lijken op een andere clan naam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 13:51

RvL

Ik kan de reactie van User heel goed voorstellen. Als een ander GOT3 opricht wordt de associatie met GOT en GOT2 natuurlijk al snel genoeg gelegd.

Theoretisch: als GOT3 vervolgens bestaat uit een groep hufters die het spel voor anderen verzieken, constant teamkills doen e.d. komt dit de reputatie van GOT en GOT2 ook absoluut niet ten goede. Voor de gemiddelde buitenstaander ben je namelijk 'onderdeel van GOT', hoewel GOT en GOT2 er totaal geen band mee hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door RvL op 27-02-2013 10:46 ]

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-05 10:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Ga es even met zijn tweetjes een leuk mapje zoeken, kies beide een MS-1 en die dan nog leeft heeft gelijk.

Of voer anders via DM een discussie over GoT3...

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Het lijkt mij duidelijk dat het ongewenst is dat er een 'GOT3' komt, stop dan ook met zeiken.

OT: Ik begin langzaam verliefd te raken op de IS, wat is dat ding lekker mobiel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

IS is een lekkere tank inderdaad. IS3 ga je dan nog leuker vinden btw. Betere armor, betere gun, lager profiel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:45:
[...]

Nou, wat denk je zelf?
Wat heeft Gathering of Tanks te maken met admins op Tweakers.net?
Ik weet het niet, dat vraag ik toch juist aan jou? Ik begin er inmiddels over te denken om dan toch maar een 3e tweakers-clan op te richten. Ik zou best bij een tweakers-clan willen. Maar de huidige GoT-clans zitten vol en niemand lijkt een 3e aan te willen maken. Dan vraag ik me af wat nou precies het probleem is als iemand anders dat doet. Tot nu toe heb ik nog nergens een regel gezien die het verbied.

Wellicht is het niet nétjes om zonder overleg een GoT-3 te maken, ik kan me voorstellen dat jij dat niet leuk vind. (Al maakt dat het nog niet verboden) Moet zeggen dat de manier waarop jij je gedraagt (niet bepaald een uithangbord voor je clan zou ik zeggen) mij nou niet bepaald inspireert om me veel aan te trekken van wat jij wel of niet leuk vind overigens.
Maar goed, een 3e tweakers-clan hoeft niet per-se GoT te heten en/of Gathering of Tanks volluit geschreven te zijn toch? Tweakers on Guns - ToG, om maar een balletje op te gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Het niveau op hoge tier battles is om te janken vandaag... zelfs met een 3 man platoon, waarmee we bijna elke battle tussen de 8k en 11k damage doen, kunnen we zo goed als geen invloed hebben op de battle...

Tijd om even een break te nemen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
User doet het misschien niet subtiel, maar hij heeft wel gelijk. Als jij met je vriendjes de idioot gaat uithangen komt dat op zijn bordje terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

rgras schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:57:
[...]

User doet het misschien niet subtiel, maar hij heeft wel gelijk. Als jij met je vriendjes de idioot gaat uithangen komt dat op zijn bordje terecht.
Waarom zou ik dat doen? En als we een andere naam kiezen, waarom komt dat op zijn bordje terecht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 13:51

RvL

Met een andere naam wellicht niet, maar zoals ik al eerder aangaf wek je met GOT3 wel de indruk dat je onderdeel bent van

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-05 10:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Hmm, ik lijk weer actiever te spelen, maar wat nu?
Ik heb de IS-3 researched, maar heb nog maar 300K Credits en mag dus heel veel farmen voordat ik de IS-3 heb, zeker met non-premium account. Maar de IS bevalt goed dus wil wel eens de IS-3 proberen...
Maar aan de andere kant wil ik ook bezig met de V Panther, die bevalt erg goed hoewel ik de top-gun en turret nog moet monteren...

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Whuzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:55:
[...]

Ik weet het niet, dat vraag ik toch juist aan jou? Ik begin er inmiddels over te denken om dan toch maar een 3e tweakers-clan op te richten. Ik zou best bij een tweakers-clan willen. Maar de huidige GoT-clans zitten vol en niemand lijkt een 3e aan te willen maken. Dan vraag ik me af wat nou precies het probleem is als iemand anders dat doet. Tot nu toe heb ik nog nergens een regel gezien die het verbied.

Wellicht is het niet nétjes om zonder overleg een GoT-3 te maken, ik kan me voorstellen dat jij dat niet leuk vind. (Al maakt dat het nog niet verboden) Moet zeggen dat de manier waarop jij je gedraagt (niet bepaald een uithangbord voor je clan zou ik zeggen) mij nou niet bepaald inspireert om me veel aan te trekken van wat jij wel of niet leuk vind overigens.
Maar goed, een 3e tweakers-clan hoeft niet per-se GoT te heten en/of Gathering of Tanks volluit geschreven te zijn toch? Tweakers on Guns - ToG, om maar een balletje op te gooien ;)
Er. is. geen. Tweakers. WoT. clan.

Maar ik moet speciaal voor jou een regel opstellen dat jij geen GOT3 mag aanmaken? Volgens mij valt het meer onder common sense dat je geen namen jat, en al helemaal niet om op die clan te lijken waar je de naam van jat.
Whuzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:58:
[...]

Waarom zou ik dat doen? En als we een andere naam kiezen, waarom komt dat op zijn bordje terecht :?
Euh, wat?

Eerst zit je keihard te verdedigen dat jij gewoon een GOT3 zou mogen kunnen oprichten, en nu heb je het ineens over een andere naam?

[ Voor 7% gewijzigd door User op 27-02-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Whuzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:58:
[...]

Wanneer je 'GOT3' hanteert zullen mensen het als onderdeel van 'GOT' en 'GOT2' zien, dit systeem wordt door de meeste clans in WoT gehanteerd. 'GOT-3' kan niemand je verbieden, maar waarom zou je dan niet een andere naam gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Wargaming heeft in het verleden al laten zien dat ze wel degelijk wat doen tegen "lijkende op" namen als dat word gemeld.

GoT3 gaat er niet komen omdat wij niet de tijd nog de mensen hebben om een 3e clan erbij te gaan runnen, dus is er in overleg met de mensen die op dit moment al het "werk" doen om de clans draaiend te houden dat we dit niet doen.

User mag het dan nogal bot zeggen maar als er ergens een GoT3 te voorschijn komt en deze is niet door ons gestart dan word dit wel gemeld met de voorgaande reden.

2 Clans is 200 mensen, als er door iemand 30 dagen of langer niet is gespeeld (op een paar oud "ere" leden na) word je verwijderd om plaats te maken voor nieuwe aanwas, mensen die zich aanmelden terwijl er geen plek is krijgen speciale toegang op ons forum, mogen van de teamspeak server gebruik maken om de clanleden te leren kennen en worden uitgenodigt in het ingame channel dat we gebruiken (let wel op dat WG bij elke server reset alle custom kanalen verwijderd dus dat je elke 2 dagen het kanaal opnieuw moet joinen, dit geld voor iedereen dus word niet opgelost asl je wel in de clan zou zitten).

Ashrah
Commander Gathering of Tanks 1 & 2

----

edit,

Vind het wel jammer dat ik in elk nieuw WoT topic op Tweakers.net moet gaan zitten verdedigen waarom er geen GoT3 is en of komt ..... zou toch denken dat dat ondertussen wel duidelijk is.

[ Voor 8% gewijzigd door Ashrah op 27-02-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:01:
[...]
Er. is. geen. Tweakers. WoT. clan.
Waar maken we ons dan druk over? :P

Casual clan "Guineapigs on Trains" here we come! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Whuzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:04:
[...]

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 13:27
Ik denk persoonlijk ook niet dat het zo slecht is om een kleine wachtlijst te hebben. Zo filter je de "O lijkt me wel leuk om een keer te proberen" mensen eruit. waardoor actievere leden overhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

[...]

Vind het wel een beetje trappen om te irriteren worden nu... Richt de clan op die je wil. Echter ik vraag je wel om respect te hebben voor onze clannaam en hier geen misbruik van te maken. That is all.

[ Voor 0% gewijzigd door dynosu op 27-02-2013 11:07 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
[...]
Fijn reltopic weer. Maar een nieuwe casual 'GoT-achtige' clan wil ik wel weer joinen. Aangezien ik zelfs te casual ben voor GOT2.

http://worldoftanks.eu/co...ounts/500238543-LectorNL/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Je kan mij wel uit GOT2 zetten. Ben toch al eventjes niet actief geweest en heb de komende periode toch geen tijd voor wot.

Overigens zou ik geen GOT3 opzetten. Het is nu wel druk vanwege de review ook op tweakers van wot maar straks zit je dan met 3 halfvolle clans als de 'rage' weer voorbij is.
Er komt meer bij kijken dan alleen even een clan aanmaken en mensen accepteren in de clan. Zoals GOT 1 en 2 worden gerund heb ik er niks op aan te merken. Ook met de TC en de connecties die zij hebben met andere hooggewaardeerde clans. Dat doe je niet 'even' door een clan aan te maken. Ik zou het aan de pro's overlaten;)

EDIT: Misschien ook handig om in de TS te plaatsen dat er geen GOT3 komt en de reden daarvan. Is dat ook gelijk duidelijk voor de mensen.

[ Voor 10% gewijzigd door hellsau op 27-02-2013 11:10 ]

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

dynosu schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:07:
[...]

Vind het wel een beetje trappen om te irriteren worden nu... Richt de clan op die je wil. Echter ik vraag je wel om respect te hebben voor onze clannaam en hier geen misbruik van te maken. That is all.
Kijk, dat is een heel andere toon dan User gebruikt en dát is wat mensen graag zien in een clan. Respect voor elkaar gaat twee kanten op. Het is niet netjes om een clan-naam te kopiëren, het is ook niet netjes om te gaan lopen roepen dat het jouw clan is, je admin-vriendjes hebt en dat je iedereen die niet volgens jouw zelf-bedachte regels leeft gaat rapporteren.

In plaats van meteen te gaan dreigen is het wellicht handig om gewoon met mensen in gesprek te gaan. Als er een hoop tweakers zijn die graag bij een tweakers-gerelateerde-clan willen, maar User heeft zijn handen te vol aan GoT1/2 en wil niet verantwoordelijk zijn voor een derde, waarom dan niet gewoon naar andere oplossingen zoeken, in plaats van meteen alle deuren op een lekker botte en elitaire manier dichtgooien?

In mijn WoW-tijd hadden we ook maar een zeer beperkt aantal plekken en hele hoge eisen voor een ieder die wilde joinen. Maar omdat we toch een plek wilde bieden aan vrienden, partners en familie van guild-leden hebben we een soort "dependance" opgezet. Niet dezelfde naam, maar wel een naam die herkenbaar afgeleid was van de onze.
Omdat de leiding van het guild de handen vol had aan het origineel, is die dependance opgezet door iemand anders die daar interesse in had. Zo konden de casuals lekker meespelen, kon ook de ultra-noob broer van de neef van die ene officer lekker meespelen zonder risico, zonder problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
wsLy schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:56:
Het niveau op hoge tier battles is om te janken vandaag... zelfs met een 3 man platoon, waarmee we bijna elke battle tussen de 8k en 11k damage doen, kunnen we zo goed als geen invloed hebben op de battle...
T9 en T10 vind ik steeds minder boeiend worden en dat is niet vanwege de arty.

Een grotere mix van spelers nivo zorgt voor grotere verschillen tussen teams dan op de lagere tiers wat vaker leidt tot complete slachtpartijen. Nergens zo vaak binnen 5 minuten de meeste top tiers dood dan in de hoogste tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
jantje 2 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:53:
[...]
Ja de underdogpositie met bepaalde tanks is inderdaad best wel handig. Maar wat jij nu zegt, zegt meer over het team dan over het wel of niet geartied worden in een lower tier. Je moet altijd kijken naar wie is the biggest threat voor mij op dit moment. En dat gaat bij de meeste nog wel eens fout.
Wat kan het team er aan doen ? Je zegt dat arty me niet mag killen omdat ik lage tier ben en ik ben voor niemand de biggest thread, dus wie gaat me dan neer schieten ? In mijn redelijk snelle med cross ik over de hele map (ik had volgens mij 3 kills en 5 damaged) waarbij ik voor niemand op dat moment de grootste threat ben. Als ze nl. op mij gaan aimen worden ze gelijk ge-oneshot door de andere tanks terwijl ze van mij best een paar schoten kunnen hebben. Aan het eind heb ik echter wel de meeste damage van iedereen gedaan.
[...]
Dat stoppen bedoelde ik eigenlijk mee, weer naar voren rijden. De arty probeert te bepalen waar je heen rijdt en zal op basis daarvan vuren( oftewel blind firen ) als je verdwenen bent. Als je nog steeds ongeveer dezelfde lijn naar achteren rijdt is het niet zo moeilijk om die inschatting te maken ( tanks gaan niet zo hard achteruit ) Door ineens naar voren te rijden raken ze gedeeltelijk hun aim weer kwijt en ben je waarschijnlijk lang genoeg bezig om weer onzichtbaar te worden.
Dat snap ik, maar meestal is het beter om te zorgen dat je richting waar je heen gaat onvoorspelbaar is. Door af te remmen maak je het arty alleen maar makkelijker omdat je op minder plekken kan zijn. Aangezien je toch niet weet wanneer je precies niet meer gespot bent heeft remmen meestal weinig zin. Als de arty dat nl. nog net ziet ben je gelijk de pineut. Beter is zorgen dat je traverse tov de arty hoog is waardoor hij zijn hull moet draaien en zijn aim verliest.
Ik heb zelf tot de tier 5 arty gespeeld, en ik snap ook dat je achter een huis arty safe kan staan. Maar je kan mij neit vertellen dat jij nooit geartied wordt. Je kan gewoon niet 15 minuten in een potje arty safe staan. En soms is de artillery gewoon verliefd op je.
Natuurlijk wordt ik dat wel, ik haat arty dan ook en vindt dat het uit het spel moet :+ Ik wordt echter maar zelden geraakt door arty op een moment dat ik het echt niet verwacht. Meestal weet ik dat ik een gokje aan het maken ben of sta ik gewoon verkeerd,

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Whuzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:18:
[...]

Kijk, dat is een heel andere toon dan User gebruikt en dát is wat mensen graag zien in een clan. Respect voor elkaar gaat twee kanten op. Het is niet netjes om een clan-naam te kopiëren, het is ook niet netjes om te gaan lopen roepen dat het jouw clan is, je admin-vriendjes hebt en dat je iedereen die niet volgens jouw zelf-bedachte regels leeft gaat rapporteren.

In plaats van meteen te gaan dreigen is het wellicht handig om gewoon met mensen in gesprek te gaan. Als er een hoop tweakers zijn die graag bij een tweakers-gerelateerde-clan willen, maar User heeft zijn handen te vol aan GoT1/2 en wil niet verantwoordelijk zijn voor een derde, waarom dan niet gewoon naar andere oplossingen zoeken, in plaats van meteen alle deuren op een lekker botte en elitaire manier dichtgooien?

In mijn WoW-tijd hadden we ook maar een zeer beperkt aantal plekken en hele hoge eisen voor een ieder die wilde joinen. Maar omdat we toch een plek wilde bieden aan vrienden, partners en familie van guild-leden hebben we een soort "dependance" opgezet. Niet dezelfde naam, maar wel een naam die herkenbaar afgeleid was van de onze.
Omdat de leiding van het guild de handen vol had aan het origineel, is die dependance opgezet door iemand anders die daar interesse in had. Zo konden de casuals lekker meespelen, kon ook de ultra-noob broer van de neef van die ene officer lekker meespelen zonder risico, zonder problemen. :)
Toch leuk dat je mijn post dan even compleet negeert :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
redwing schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:19:
[...]

Wat kan het team er aan doen ? Je zegt dat arty me niet mag killen omdat ik lage tier ben en ik ben voor niemand de biggest thread, dus wie gaat me dan neer schieten ? In mijn redelijk snelle med cross ik over de hele map (ik had volgens mij 3 kills en 5 damaged) waarbij ik voor niemand op dat moment de grootste threat ben. Als ze nl. op mij gaan aimen worden ze gelijk ge-oneshot door de andere tanks terwijl ze van mij best een paar schoten kunnen hebben. Aan het eind heb ik echter wel de meeste damage van iedereen gedaan.
Lekker de quotes er tegen aangooien :)

Je wordt een threat wanneer jij de flank aan het aanvallen ben. de biggest threat is niet gelijk de de grootste tank op het veld he ;) Als er bijvoorbeeld 4 tanks op de flank staat kan 1 tank omdraaien en op jou schieten. Als ze je jou gewoon laten doen is het logisch dat je lekker exp kan grinden.( en dat is altijd leuk als je via de flank ze kapot kan maken zonder dat ze op je terug schieten ) dat bedoelde ik dus het met team die geen inzicht heeft ( 90% van de spelers hebben dit probleem )

Ja die Arc zien eruit te draaien is inderdaad wel een goede optie echter dien ik eerst de arty treffers te ontvangen voordat ik ongeveer kan zeggen waar de arty staat. Zeker in je heavy tank met 10 km/h achteruit gaat het allemaal niet zo snel. Maar als je weet dat je spotted bent terwijl je in een rechte lijn rijdt kan abrupte stops maken nuttig zijn hoor, arty is dan gefocussed op je rijpad en verwacht niet dat je ineens stil staat en reversed of andersom. Maar alles is situatie afhankelijk.

Maar ik heb wel te weinig verstand van de arty Arcs op de hoge tiers omdat ik die dingen nog nooit heb aangeraakt. (arty is niet mijn ding )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ashrah schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:26:
[...]

Toch leuk dat je mijn post dan even compleet negeert :X
Die was min of meer dezelfde strekking als die van User, tenzij ik wat heb gemist. Je begint met zeggen dat als iemand toch een GoT aanmaakt WG daar vast actie tegen onderneemt, en sluit af met dat je moe bent van het elk topic weer verdedigen dat er geen GoT3 komt.

Als dat élk topic weer terug komt, is dat dan niet een teken aan de wand? Dat er kennelijk veel behoefte aan is? En is het dan niet handiger/leuker/beter om in samenwerking en met goede afspraken aan die behoefte te voorzien, in plaats van een "nee + dreigementen"?

Anyways, no worries hoor, ik ga geen clan oprichten. Heb mijn vriendin (die overigens ook WoT speelt) plechtig beloofd dat ik me niet weer in dat soort avonturen stort. Mezelf kennende neem ik nooit genoegen met leiding geven aan iets casuals. Ik ben geen 17 meer en heb er de tijd niet voor om het méér dan iets casuals te maken.
Waar het mij om ging was het elitaire toontje dat werd gebruikt. Past mijns inziens niet bij GoT/Tweakers/Dit topic. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Whuzz op 27-02-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Whuzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:30:
Als dat élk topic weer terug komt, is dat dan niet een teken aan de wand? Dat er kennelijk veel behoefte aan is? En is het dan niet handiger/leuker/beter om in samenwerking en met goede afspraken aan die behoefte te voorzien, in plaats van een "nee + dreigementen"?
Soms wel, soms niet.

In dit geval heeft de clan (en niet alleen 1 persoon ofzo) gekozen voor kwaliteit (in wat ze hun leden bieden) in plaats van kwantiteit. Blijkbaar wil jij van buiten de clan die keuze aanvechten :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

djengizz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:34:
[...]

Soms wel, soms niet.

In dit geval heeft de clan (en niet alleen 1 persoon ofzo) gekozen voor kwaliteit (in wat ze hun leden bieden) in plaats van kwantiteit. Blijkbaar wil jij van buiten de clan die keuze aanvechten :?.
Nee hoor. Maar als de clan zo'n keuze maakt staat het anderen natuurlijk vrij om het ontstane gat op te vullen. We leven in een vrij land he, het kan niet zo zijn dat een paar mensen een keuze maken en daarmee de vrijheid van anderen in perken en ze gaan lopen bedreigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Whuzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:36:
[...]

Nee hoor. Maar als de clan zo'n keuze maakt staat het anderen natuurlijk vrij om het ontstane gat op te vullen. We leven in een vrij land he, het kan niet zo zijn dat een paar mensen een keuze maken en daarmee de vrijheid van anderen in perken en ze gaan lopen bedreigen ;)
Ik ben het 100% met jou eens en hoe user reageert is typisch voor onlinegame-clans of guilds. Vroeger al zovaak admins op servers meegemaakt of andere clan-admins die in hun spelletje/clan dan god denken te zijn. Heeft gok ik met de leeftijd te maken :) dus gewoon negeren! Discussie hier is ook niet constructief en verpest een beetje het topic zo.
Maar ik snap de argumenten ook wel en ik zou dan ook geen GOT-3 maken.

Ik ben ook wel geinteresseerd om in een clan te spelen, dus als GOT1 en 2 vol zitten (zijn er echt 200 actieve leden? Dat is veel meer dan ik dacht!!) misschien dan maar een andere clan maken?

User is volgens mij niet de eigenaar van Tweakers zelf, dus een clan maken die zich ook met dit forum associeert lijkt me geen probleem.
Maar dan wel een andere naam gebruiken dat niemand op zijn teentjes getrapt raakt.

Zelf heb ik alleen een drukke baan, dus mijn tijd is doordeweeks wat beperkt, maar ik ben er wel voor en wil er ook wel wat in betekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
jantje 2 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:29:
[...]
Je wordt een threat wanneer jij de flank aan het aanvallen ben. de biggest threat is niet gelijk de de grootste tank op het veld he ;) Als er bijvoorbeeld 4 tanks op de flank staat kan 1 tank omdraaien en op jou schieten. Als ze je jou gewoon laten doen is het logisch dat je lekker exp kan grinden.( en dat is altijd leuk als je via de flank ze kapot kan maken zonder dat ze op je terug schieten ) dat bedoelde ik dus het met team die geen inzicht heeft ( 90% van de spelers hebben dit probleem )
[...]
Ja die Arc zien eruit te draaien is inderdaad wel een goede optie echter dien ik eerst de arty treffers te ontvangen voordat ik ongeveer kan zeggen waar de arty staat. Zeker in je heavy tank met 10 km/h achteruit gaat het allemaal niet zo snel. Maar als je weet dat je spotted bent terwijl je in een rechte lijn rijdt kan abrupte stops maken nuttig zijn hoor, arty is dan gefocussed op je rijpad en verwacht niet dat je ineens stil staat en reversed of andersom. Maar alles is situatie afhankelijk.
Meestal weet je wel enigszins in welke hoek ze staan. Er zijn maar weinig arties die de halve map over rijden. En natuurlijk kan een stop maken soms nuttig zijn, het probleem is alleen dat het meestal alleen maar nadelig werkt. In je heavy heeft het sowieso meestal weinig zin omdat die zo traag zijn dat je toch niet weg komt en je dus beter zo snel mogelijk richting dekking kunt gaan.

Maar de conclusie, arty is gewoon irritant :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
het is ook niet netjes om te gaan lopen roepen dat het jouw clan is, je admin-vriendjes hebt en dat je iedereen die niet volgens jouw zelf-bedachte regels leeft gaat rapporteren.
Dus omdat ik 1 van de oprichters ben, mag ik niet zeggen dat het mijn clan is? Right.

Dus omdat ik toevallig 1 van de (forum) admins ken, vind je het direct 'admin-vriendjes'? :') Of zijn de T.net moderators ook je moderator-matties omdat je ze kent?
quote: World of Tanks (clan)rules
Rule 13
Implicitly or explicitly insult other players or the Administration

Rule 18
The Project Administration monitors players' compliance with the rules and dispenses disciplinary action specific to each case at their discretion. The clan whose full or abbreviated name is deemed violating the rules can be disbanded without reimbursement of the registration fee. The Administration has the right but is not obliged to give the clan violating the rules up to 24 hours to eliminate the violation.
Kijk eens, dat zijn Wargaming regels. Jij met je 'zelf-bedachte regels'. :N
In plaats van meteen te gaan dreigen is het wellicht handig om gewoon met mensen in gesprek te gaan.
Denk je serieus dat de GoT council niet keer op keer in discussie is geweest over een eventueel GoT3? Denk je echt dat de keus dat er geen GOT3 komt zo maar uit de lucht is gegrepen?

En nu nog een keer in een lijstje:
- Gathering of Tanks is geen clan van Tweakers.net
- Gathering of Tanks is opgericht door Kaap, Kyozu en mij. (Kyozu zit momenteel bij HARD, wat Kaap doet weet ik niet en ik ben momenteel de enige die nog in Gathering of Tanks en de council zit)
- Het is volgens de regels van Wargaming niet toegestaan om zonder toestemming een GOT3 aan te maken, aangezien je daarmee de naam van de Gathering of Tanks community misbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

User schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:12:

Kijk eens, dat zijn Wargaming regels. Jij met je 'zelf-bedachte regels'. :N
Waar in die regels staat dan dat je niet een clan mag oprichten met een naam die lijkt op een andere :?

Anyways, laat maar. Zinloze discussie.

Wilde via de M3 Lee naar de USA Arty lijn. Meh, die TD zonder TD-gun is ruk :P

[ Voor 17% gewijzigd door Whuzz op 27-02-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Alles weggehaald.

Zou leuk zijn als mensen het eens over het spelletje zouden hebben in plaats van opmerkingen te maken over een clan zonder zelf met oplossingen te komen/aan te bieden om te helpen. Ben er wel klaar mee nu.
Whuzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:13:
[...]

Waar in die regels staat dan dat je niet een clan mag oprichten met een naam die lijkt op een andere :?

Meest waardeloze tank ooit die M3 Lee.

[ Voor 129% gewijzigd door Ashrah op 27-02-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Whuzz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:13:
[...]

Ik heb 9 potjes met de M3 Lee gespeeld... wat een bagger ding... toen door de M4 en M4A3E2 heen gegaan naar de T29. Kwam wel met de 76mm op de T29.. maarja was snel genoeg naar de 90mm, turret en topgun gegaan met de T29 :) Daarnaar was het een piece of cake en heb ik met veel plezier de grind naar de T32 afgerond... 75% winratio op die tank O+

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Ashrah schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:03:
......

edit,

Vind het wel jammer dat ik in elk nieuw WoT topic op Tweakers.net moet gaan zitten verdedigen waarom er geen GoT3 is en of komt ..... zou toch denken dat dat ondertussen wel duidelijk is.
De afgelopen dagen heb ik toevallig gezocht naar hoe het rondom de GOT clans zit en zeer moeilijk iets kunnen vinden (zoeken kan ik prima). Toch las ik in jou post zaken die ik niet wist. Wellicht handig om dit toch eens ergens op een centrale plek te zetten (hier of op het (public) GOTanks forum).

Verder zou ik een ieder die het over GOT3 heeft gehad in de afgelopen pagina's (nogmaals) willen vragen om dit onderwerp te laten rusten. Het komt de sfeer op dit forum niet ten goede. Whuzzz heeft zijn punt volgens mij gemaakt en die is ook gehoord. Let's all be friends again :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ashrah schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:17:
Alles weggehaald.

Zou leuk zijn als mensen het eens over het spelletje zouden hebben in plaats van opmerkingen te maken over een clan zonder zelf met oplossingen te komen/aan te bieden om te helpen. Ben er wel klaar mee nu.
Volgens mij is het probleem dat de enige oplossing een extra clan zou zijn (je hebt meer dan 200 spelers die in de clan willen), alleen kost het veel tijd om die goed bij te houden en krijg je dan te veel verbrokkeling die je niet wilt hebben. Daardoor is het simpelweg toevoegen van een 3e clan geen oplossing omdat je daarmee ook zorgt dat GoT en GoT2 zwaarder worden belast en het daarmee ten koste gaat van die 2 clans.

Is het misschien een idee om een goede uitleg van de redenen op het gathering of tanks forum (openbare gedeelte) te zetten en iedere keer dat hier de vraag voor GoT3 komt simpelweg een linkje daar naar toe geven ? Volgens mij voorkomt dat veel frustatie van beide kanten :)

En de M3 zou gewoon onder de TDs moeten vallen. In zijn eigen tier vind ik het best een leuke tank. Zodra je hogere tiers tegenkomt is het een baggertankje.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

ik heb de M3 Lee gespeeld toen ik nog veel TD speelde, en vond hem heerlijk, fijne damage, echter de pen was wat aan de lage kant. met de lights die ik nu speel kom ik ook nog niet graag een M3 tegen die weet hoe hij hem moet spelen... maar zoals eerder gezzegd, het is wel een klasse appart.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik kan me de m3 nog goed herinneren helaas, vond hem niet leuk om te spelen. USA tree word pas leuk vanaf de t29 als je heavies wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb de M3 gekozen omdat ik van daaruit zowel de US Arty lijn (M7 Priest) als de Medium lijn wil starten (M4 Sherman).

De M3 speelt op zich wel leuk, maar is het toch op alle fronten nét niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

m7 priest is ook brak :) de m41 daarna daarentegen is wel weer een leuk ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ashrah schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:03:
Ik ga dat stuk in de TS zetten zodat daar naar verwezen kan worden.
[...]

Dit is ook van jou kant een heel andere toon en zeker in je laatste berichten was je zeer uitlokkend aan het reageren. Feit is gewoon dat deze discussie al heel lang en vaak is gevoerd, geldt niet om het goed te praten maar je moet wel bedenken dat er wel goed over is gesproken en nagedacht (wat voor sommige mensen misschien niet als normaal gezien wordt).

Maar goed ik zie dat men de discussie al laat rusten, misschien ook maar beter voor de sfeer van het topic :)
djengizz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:18:
[...]

T9 en T10 vind ik steeds minder boeiend worden en dat is niet vanwege de arty.

Een grotere mix van spelers nivo zorgt voor grotere verschillen tussen teams dan op de lagere tiers wat vaker leidt tot complete slachtpartijen. Nergens zo vaak binnen 5 minuten de meeste top tiers dood dan in de hoogste tiers.
Mee eens, had ik ook al eerder gezegd en maakt het voor mij stukken minder interessant om mijn tier 10 tanks buiten CW en TC uit te laten.

Eergisteren wilde het zelfs niet om met wat lui uit het 322 platoon channel fatsoenlijk te winnen. Ligt hoogstwaarschijnlijk gewoon aan de tier 9s waarin ik in rijdt. Ik denk dat ik van het weekend maar even lekker veel in de Lorraine ga rijden zodat ik de BatChat vlot heb en niet de IS7, BatChat, WZ-131 en opvolger van de 110 tegelijk moet kopen. Ik heb wel veel credits maar niet zoveel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-05 20:04

Mickroz

Mickroz#2491

Voor degene die in een clan willen, maar niet in GOT2 kunnen, mogen wel tot er ruimte is bij mij in de clan, als er dan ruimte weer is kan je overstappen.
houd wel rekening met een 48u cool down periode waar je dus na het leaven van een clan, geen nieuwe clan kan joinen.
Tenzij iemand van GOT/GOT2 hier problemen mee heeft?

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Zou hier niet eens bezwaar tegen kunnen hebben, dat valt buiten wat ik kan/mag/wil :)

Iedereen is vrij welke clan dan ook te joinen, behalve HAMI

:D

Echter mensen kunnen gewoon onze TS/Forum en ingame channel joinen. enige wat je dan mist is de clan tag :) Als ze echt in een clan willen, dan is het of wachten of naar alternatieven zoeken :)

[ Voor 38% gewijzigd door dynosu op 27-02-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
HAMI is gewoon een no-go, en HAMII al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ahuh, Wat een lullo's. Ben ze een paar keer tegengekomen in randoms en geen enkele keer was een positieve ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Mickroz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:20:
Voor degene die in een clan willen, maar niet in GOT2 kunnen, mogen wel tot er ruimte is bij mij in de clan, als er dan ruimte weer is kan je overstappen.
houd wel rekening met een 48u cool down periode waar je dus na het leaven van een clan, geen nieuwe clan kan joinen.
Tenzij iemand van GOT/GOT2 hier problemen mee heeft?
Dat is een aardige aanbieding. Hoeveel ruimte heb je in de clan, en wat zijn je entry-eisen?
Ik kan me voorstellen dat je alleen mensen met tanks vanaf een bepaalde tier of zo toestaat.

Ook wat betreft clanwars e.d., dat is dan nieuw voor mij (speel dik een maand nu) dus dan is het wel handig om een keer te oefenen samen. Heb jij/hebben jullie vaste tijden waarop je speelt?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.