Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Myedvyed schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:21:
[...]

Ik stoor me daar ook aan, maar het is een algemener issue met meerdere Android apparaten.

Voor zover ik kan vinden kun je het standaard niet aanpassen, maar is er wel een app die dit kan:
Google Play: Solar Screen Off
(helaas betaald, dus ik heb even geen zin hem uit te proberen)
Dank, ik heb het anders opgelost. Ik kwam een taskerprofile tegen wat ik nu gebruik.
Hij springt aan en gelijk uit (dus alleen kort grijs beeld), enige nadeel is dat hij ook uit gaat als er bijvoorbeeld een video afspeelt. Maar dat is dan iets waar ik maar even van te voren moet realiseren. Meestal wil ik gewoon van uit naar uit ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30
Wybo schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:24:
[...]

Dank, ik heb het anders opgelost. Ik kwam een taskerprofile tegen wat ik nu gebruik.
Hij springt aan en gelijk uit (dus alleen kort grijs beeld), enige nadeel is dat hij ook uit gaat als er bijvoorbeeld een video afspeelt. Maar dat is dan iets waar ik maar even van te voren moet realiseren. Meestal wil ik gewoon van uit naar uit ;)
Bedankt voor de tip, Tasker heb ik al dus ik ga daar eens naar kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:24:
[...]

Wat is er zo moeilijk aan als je de lader aansluit gewoon weer op de vergrendel button te duwen? Haha snap het probleem niet zo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-09 10:54
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:01:
[...]

Wat is er zo moeilijk aan als je de lader aansluit gewoon weer op de vergrendel button te duwen? Haha snap het probleem niet zo 8)7
Dat hoeft toch ook niet per se? bij mij gaat het scherm na xx sec gewoon uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:42
Fordox schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:02:
[...]

oude, ik wil mn root nog niet kwijt.

fijn dat dat probleem dan is opgelost :)
Dat probleem met scherm waarbij backlight wel aan gaat maar verder niets gebeurd heb ik ook gehad. Sinds update naar .253 niet meer gehad.

Maar als je .434 met root hebt kun je toch ook wel flashen naar .253 met root? Ik had hem eerst van .434 met root naar .253 zonder root geflasht. Om .253 te kunnen rooten zonder bootloader unlock heb ik terug moeten flashen naar .434, die rooten en vervolgens naar .253 flashen met root. Staat op XDA en stelt werkelijk niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 16:15

Fordox

00101010

GH45T schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:00:
[...]

Dat probleem met scherm waarbij backlight wel aan gaat maar verder niets gebeurd heb ik ook gehad. Sinds update naar .253 niet meer gehad.

Maar als je .434 met root hebt kun je toch ook wel flashen naar .253 met root? Ik had hem eerst van .434 met root naar .253 zonder root geflasht. Om .253 te kunnen rooten zonder bootloader unlock heb ik terug moeten flashen naar .434, die rooten en vervolgens naar .253 flashen met root. Staat op XDA en stelt werkelijk niet veel voor.
ja i know ik heb het ook al een paar weken geleden gezien.

ik heb nog geen zin gehad om de pre-rooted firmware te downloaden :P

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:04:
[...]

ja i know ik heb het ook al een paar weken geleden gezien.

ik heb nog geen zin gehad om de pre-rooted firmware te downloaden :P
Yeah me 2. Ik wacht gewoon tot .253 geroot kan worden. Minder kans dat ik het verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:01:
[...]

Jij slaapt vast niet bij iemand samen die eerder naar bed gaat :)

Maar zelfs buiten dat ik mijn vrouw niet wil storen met opeens een lichtflits in de kamer, waarom een extra handeling elke keer moeten uitvoeren als dat niet nodig is. Prima dat er mensen zijn die dat niet vervelend vinden of wat dan ook. Maar als ik hem in de lader klik hoef ik niet perse een handeling extra te doen als ik dat ook kan voorkomen. Ik heb een smartphone om dingen makkelijker en sneller te doen, niet om handelingen te doen die ik overbodig vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Gewoon na het insteken je scherm omlaag leggen, snachts gebeurt rr niet zoveel op facebook hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bartjezz schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:21:
Gewoon na het insteken je scherm omlaag leggen, snachts gebeurt rr niet zoveel op facebook hoor ;)
Eh? ik wil juist dat de boel uit is 's nachts :P
dus ook als ik in het donker in bed stap en hem wel aan de lader hang omdat de XZ dat nogal hard nodig heeft :P

met beeld aan op mijn glazen nachtkastje leggen voorkomt niet echt dat het donker blijft ook.

Maar goed, het is blijkbaar lastig voor sommige mensen om geen afkeurend commentaar te geven bij dingen waar zij geen last van hebben in plaats van mee te denken aan oplossingen.
DoubleYouPee1 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:05:
[...]

Dat hoeft toch ook niet per se? bij mij gaat het scherm na xx sec gewoon uit
dat ligt natuurlijk ook aan je instellingen. Ik heb mijn XZ op 30 minuten staan en niet aan laten op de lader. Dat houdt in dat als ik hem in de lader stop hij de normale 30 minuten het scherm aan zou houden als ik niks zou doen.

[ Voor 25% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-05-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Hm, ik heb steeds vaker het probleem dat ik geen ontvangst heb.
Ik heb dan 4 van de 5 streepjes? Maar geen netwerk.
Zou ik iets fout hebben ingesteld in de settings? Is dat een mogelijkheid?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bij welke provider? En is het steeds op dezelfde locatie of op heel veel plekken?

Ik heb er zelf vrij weinig last van, alleen op de sportschool, is het regelmatig dat ik naar 2g zak qua snelheid. (KPN netwerk)

Je kunt ook kijken via google, de naam van je provider en dan 3g dekking. De meeste (alle?) providers hebben plaatjes van nederland met hoe hun 3g dekking daar is.

De streepjes zijn (geloof ik) vooral die van de telefoonnetwersterkte.

[ Voor 36% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-05-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

GH45T schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:00:
[...]

toen ik het .434 flashte kwam ik in een bootloop, elke keer herstarten bij het bijwerken van mijn nfc drivers :')..

heb je data en cache gewiped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Wybo schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:25:
Bij welke provider? En is het steeds op dezelfde locatie of op heel veel plekken?

Ik heb er zelf vrij weinig last van, alleen op de sportschool, is het regelmatig dat ik naar 2g zak qua snelheid. (KPN netwerk)

Je kunt ook kijken via google, de naam van je provider en dan 3g dekking. De meeste (alle?) providers hebben plaatjes van nederland met hoe hun 3g dekking daar is.

De streepjes zijn (geloof ik) vooral die van de telefoonnetwersterkte.
Ik zit bij T-Mobile.
Als ik wifi heb is alles goed, maar bijv onderweg naar huis van werk is het 9 van de 10 keer dat het niet werkt. of als ik in de pauze naar de winkel loop, doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
hexta schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:31:
[...]

Ik zit bij T-Mobile.
Als ik wifi heb is alles goed, maar bijv onderweg naar huis van werk is het 9 van de 10 keer dat het niet werkt. of als ik in de pauze naar de winkel loop, doet het niet.
http://www.t-mobile.nl/se...cmp=bto_mtm_netwerk_kaart

en dan even 3g aanklikken. Als je in een lichter gebied zit kan dat een verklaring zijn. Zo niet dan zou het inderdaad een instelling kunnen zijn. Maar ik weet zo snel niet welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er klaar mee; mijn vorige T-Mobile Xperia Z had regelmatig last van de "sudden death", deze heb ik geruild. Nu heb ik echter een exemplaar met een vreselijk slecht Sharp paneel, overal zit een grijze/gele waas overheen en onder de gebruikelijke kijkhoek is de onderkant van het scherm slecht leesbaar en erg geel. A.d.h.v. de lock-screens zijn de toestellen al perfect uit elkaar te houden :')

Volgens de klantenservice zou dit te wijten zijn aan een lijmlaag die nog moet drogen, hetgeen in een paar dagen zou moeten verdwijnen, niet dus. Mijn vriendin heeft ook een Sharp scherm, welke prachtig is, deze is overigens echt zwart indien het scherm uit staat, de mijne is blauwig. Hopelijk kan ik dit exemplaar ook ruilen, het ziet er namelijk echt niet uit.

Let er dus op dat niet alle Sharp schermen hetzelfde zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Wybo schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:48:
[...]

http://www.t-mobile.nl/se...cmp=bto_mtm_netwerk_kaart

en dan even 3g aanklikken. Als je in een lichter gebied zit kan dat een verklaring zijn. Zo niet dan zou het inderdaad een instelling kunnen zijn. Maar ik weet zo snel niet welke.
"Status informatie:
Op deze locatie heeft u door werkzaamheden aan het 3G netwerk de afgelopen 3 dagen mogelijk hinder kunnen ondervinden. De werkzaamheden zijn inmiddels afgerond."

Hm, misschien is dat het, maar dan zou het nu wel opgelost moeten zijn. :P In elk geval bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds mn update (253) vorige week donderdag, neemt mn standby tijd in stamina moder iedere dag met een paar uur toe. Nu zit ik op 2 dagen. De eerste dag na de update zat ik op 8 uur standby tijd. Voor de update had ik een standby tijd van 4,5 dag. Ik ga checken of ie weer zn standby tijd haalt van voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:33:
Sinds mn update (253) vorige week donderdag, neemt mn standby tijd in stamina moder iedere dag met een paar uur toe. Nu zit ik op 2 dagen. De eerste dag na de update zat ik op 8 uur standby tijd. Voor de update had ik een standby tijd van 4,5 dag. Ik ga checken of ie weer zn standby tijd haalt van voor de update.
Klopt niks van die standbytijd... om een of andere reden basseerd hij et op wat je net gedaan hebt:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22072961/Xperia%20ZL/Screenshot_2013-05-26-19-42-54.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 15:23
Ik snap er ook niks van waar die geschatte standbytijd op gebaseerd wordt. Net na de update had ik telkens na het opladen een geschatte standbytijd van zo´n 4 dagen. Nu staat er na het opladen ineens 10 uur. Terwijl ik niks anders met mn Z gedaan heb. Maak me er niet druk om, want deze schatting heeft volgens mij toch nergens invloed op, maar het is wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:07:
What is: com.sonyericsson.android.wa.....?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Vjnoge3QEO5G9d8l8dBNELUJ/full.jpg
cordonbleu schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:16:
Ik had ook veel wakelocks door dat programma. Had hem toen disabled. Geen wakelocks meer, maar merkte ook niets van dat ik hem uitgeschakeld had. Na een keer opnieuw opstarten stond 't weer aan.
CLB schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:09:
Maar dat heb je met een third party app gedaan na rootacces, standaard kan ik 'm niet disablen hier...?
cordonbleu schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:13:
Nee, gewoon programma stoppen bedoel ik via instellingen bij 'all apps'.
3 dingen:
- Wordt telkens opnieuw opgestart na elke reboot inderdaad
- Als ik het 'freeze' met Titanium Backup, gebeurd er volgens mij niks, zie nog steeds wakelocks namelijk
- Had het vanochtend 'force closed', geen wakelocks heel de dag (top dus), maar net werd de ZL niet gezien door de computer (om op te laden en wat films te syncen) Even reboot, is dus weer actief en hop: werkt weer.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Volgens mij is die sony.ericsson.wakeup "fast dormancy" (zie google).
Mijn provider (simyo) ondersteunt dit blijkbaar niet.. en dan krijg je dit (als je niet op WIFI zit):
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22072961/Xperia%20ZL/Screenshot_2013-05-27-10-53-41.png.

Ga binnenkort even fastdormancy.apk/odex verwijderen

[ Voor 12% gewijzigd door DoubleYouPee op 27-05-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me niet handig, als je USB-verbinding dan ook niet meer werkt, maar dat moet je zelf maar checken eerst >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
CLB schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:57:
Lijkt me niet handig, als je USB-verbinding dan ook niet meer werkt, maar dat moet je zelf maar checken eerst >:)
Fast dormancy heeft zover ik kan lezen niks met USB te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom zei ik, zelf ff checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
DoubleYouPee1 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:55:
Mijn provider (simyo) ondersteunt dit blijkbaar niet.. en dan krijg je dit (als je niet op WIFI zit):
[afbeelding].

Hmm, dat kan het verklaren. Ik heb ook Simyo. Als je kpn hebt, heb je dan ook last van dit issue? Aangezien Simyo ook via kpn is? Was namelijk binnenkort van plan over te stappen op kpn ivm 4g.
En kun je dat fastdormancy.apk/odex wat dan dus hetzelfde is als sony.ericsson.wakeup (toch??) zomaar verwijderen zonder consequenties?

[ Voor 79% gewijzigd door cordonbleu op 28-05-2013 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-09 16:07
DoubleYouPee1 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 23:55:
[afbeelding].

cordonbleu schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 01:34:
[...]

Hmm, dat kan het verklaren. Ik heb ook Simyo. Als je kpn hebt, heb je dan ook last van dit issue? Aangezien Simyo ook via kpn is? Was namelijk binnenkort van plan over te stappen op kpn ivm 4g.
En kun je dat fastdormancy.apk/odex wat dan dus hetzelfde is als sony.ericsson.wakeup (toch??) zomaar verwijderen zonder consequenties?
Zelf heb ik vodafone en die zou 'fast dormancy' wel moeten ondersteunen maar helaas zorgt sony.ericsson.wakeup bij mij ook voor het grootste deel van de wakelocks (al zo'n 772 sinds ik de Z om 5 uur van de lader haalde). Heb hem dus maar handmatig gestopt een kwartier geleden.

Verder is mijn accugebruik na de update naar .253 erg onregelmatig en is er weinig pijl op te trekken hoe snel mijn batterij leeg loopt. Het lijkt wel alsof Google Play Services nu opeens van alles te doen heeft maar dat is misschien de bekende bug die hier staat beschreven: http://www.androidpolice....-google-working-on-a-fix/ . En de genoemde oplossing werkt helaas niet, in mijn Google instellingen sta ik nergen op ingelogd via Google+ . Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik heb een vraagje, kan het zelf niet echt vinden namelijk. Ik wil soms mijn telefoon compleet stil hebben en ook niet dat hij trilt. Nu weet ik dat dat kan als je hem op vliegtuigstand zet, maar ik wil in principe niet op vliegtuig stand zetten zodat ik nog wel berichten etc ontvang. Als ik het geluid op stil zet, en het vinkje uitzet bij TRILLEN, dan gaat de telefoon toch nog trillen als ik gebeld word. En dat begrijp ik dus niet ... Wat doe ik verkeerd hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:16
Je kunt de volume knoppen gebruiken, als je naar beneden drukt gaat het volume zachter je komt dan vanzelf op de trilstand en nog een klik verder is de trilstand en het geluid uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Dat werkt dus wel inderdaad ... voel me best dom nu ...lol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:56
JediUberknaft schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 07:44:
Ik heb een vraagje, kan het zelf niet echt vinden namelijk. Ik wil soms mijn telefoon compleet stil hebben en ook niet dat hij trilt. Nu weet ik dat dat kan als je hem op vliegtuigstand zet, maar ik wil in principe niet op vliegtuig stand zetten zodat ik nog wel berichten etc ontvang. Als ik het geluid op stil zet, en het vinkje uitzet bij TRILLEN, dan gaat de telefoon toch nog trillen als ik gebeld word. En dat begrijp ik dus niet ... Wat doe ik verkeerd hier ?
Status bar naar beneden halen en 2x op geluid drukken links boven.
Dan staat tril en geluid uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
cordonbleu schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 01:34:
[...]

Volgens XDA kan je die gewoon verwijderen (of renamen dus).
Net nog even op Simyo forums gevraagd en bevestiging gekregen dat Fast Dormancy niet ondersteunt wordt...

edit: net met root browser verwijdert en gereboot en nog geen problemen...
3G werkt nog en USB ook ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DoubleYouPee op 28-05-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet me echt is inlezen, begrijp er geen snars van wat het is en doet :p
USB zou ook moeten blijven werken, was wat gek hier haha, ik heb trouwens Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 12:31
Sind de laatste update is wifi nog slechter dan het al was.
Ik heb de router in de meterkast liggen en als ik letterljk 2 meter van de router sta gaan er al 2 streepjes af.
Ga ik de woonkamer in heb ik hooguit 1 streepje.
Met de vorige software versie was het wel beter maar ook niets bijzonders.
De S3 van mijn vrouw doet het veel beter gewoon volle bak in de woonkamer.
Meer mensen deze ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Laatst online: 22:59
CLB schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:46:
Ik moet me echt is inlezen, begrijp er geen snars van wat het is en doet :p
USB zou ook moeten blijven werken, was wat gek hier haha, ik heb trouwens Vodafone...
Fast Dormancy zorg er gewoon voor dat de telefoon niet door alle processen hoeft te gaan wanneer 3G gebruikt wordt. Ipv aan (verbonden) en uit (niet verbonden), zijn er tussenstanden (hoog verbruik, laag verbruik, geen verbruik maar wel verbonden, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
henri86 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:53:
[...]

Fast Dormancy zorg er gewoon voor dat de telefoon niet door alle processen hoeft te gaan wanneer 3G gebruikt wordt. Ipv aan (verbonden) en uit (niet verbonden), zijn er tussenstanden (hoog verbruik, laag verbruik, geen verbruik maar wel verbonden, etc.)
:^

Het is eigenlijk gemaakt batterij te besparen tijdens 3G...alleen als je netwerk het niet ondersteunt dan blijft hij wachten op een signaaltje van je netwerk die er nooit komt. Dan gaat je smartphone dus minder snel in deep sleep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Heeft iemand de Sony scherm protector vervagen voor een andere?

Ik ga morgen een Xperia Z tweede hands kopen, en de eigenaar heeft de protector verwijderd... Ik had toch al gelezen dat de protector van Sony niet de beste is... Nu moet ik een protector kopen, maar ja, welke?

Zagg heeft mooie aanbiedingen deze dagen, maar ik vind de textuur van de invisibleshield niet prettig.

Daarnaast heb je Krusell, ik heb leuke reviews gelezen op Coolblue, maar die is weer alleen de voorkant, Mobilize is ook nog een andere en SGP. En vandaag zag ik een nieuwe die heeft Rhino Shield, en die is ook shockproof o.O

Kortom, iemand een suggestie voor een leuke protector die goed is en niet z'n Zagg textuur heeft? (rubber textuur, niet echt glad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

met de anti shattersheet eraf heb je geen garantie meer op het spontaan gebarsten scherm probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarnaast is er een goedlopend accessoire-topic waar je de vraag beter kunt stellen :)
En even 'n eigen topic ipv vervuilen hier: [Android phones] 'Fast Dormancy', wat het is en doet...

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 28-05-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleem bij het energiebeheer op mijn xperia z.
normaal als je de staminamode aanzet gaat de geschatte batterijduur gaan veranderen. bij mij veranderde dit niet meer en de batterij ging rapper leeg dan in het begin. ik heb hem dan gereset en dan deed de staminamode het terug, maar na een dag was het terug hetzelfde. heeft er nog iemand dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apart, maar houd er rekening mee dat de batterij zich nog even moet 'zetten' en inwerken.
Ik zou aanraden even een paar daagjes afwachten om te kijken wat er gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja oke, nu net opnieuw gereset. maar ik dacht misschien dat één of andere app dit zou kunnen veroorzaken? dus download ik nu geen apps voor de komende twee dagen om te zien of het wel blijft werken dan.
CLB schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:38:
Apart, maar houd er rekening mee dat de batterij zich nog even moet 'zetten' en inwerken.
Ik zou aanraden even een paar daagjes afwachten om te kijken wat er gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
@CLB: Oeps, ik had de accessoires topic niet gezien, sorry.

@Fordox, Er zijn verschillenden ervaringen te lezen op xda en anderen forums... btw als dat gebeurt, kan ik ook mijn verzekering inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
jeroendh schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:05:
[...]

Net een foto gemaakt 2,15MB
Automatic mode 12MP
Heb tegelijk met mijn vriendin wat foto's bij de Hema laten uitprinten (Xperia Z zonder upgrade vs. iPhone 4s) en moet zeggen....... die van de iPhone zien er echt veel beter uit. De reden is dat de kleuren van mijn XZ er nogal 'metalic' uitzien.

Nu heb ik nog geen foto's gemaakt en laten uitprinten van na de laatste update. De vraag is, wie wel, en wat zouden eventuele instellingen zijn om gewoon foto's te maken zonder al die post-processing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 00:24

RobertowNL

For your gear!

Problemen topic even gemist ;)

[ Voor 119% gewijzigd door RobertowNL op 28-05-2013 17:29 . Reden: Post richting andere topic ;) ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Als alle indicatoren nog wit zijn en er is geen schade verder aan het toestel lijkt me dat dit gewoon onder garantie valt toch. (Dit hoort eigenlijk in het problemen/garantie topic ;) )

[ Voor 22% gewijzigd door cordonbleu op 28-05-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-negeer-

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ComTech schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:48:
Sind de laatste update is wifi nog slechter dan het al was.
Ik heb de router in de meterkast liggen en als ik letterljk 2 meter van de router sta gaan er al 2 streepjes af.
Ga ik de woonkamer in heb ik hooguit 1 streepje.
Met de vorige software versie was het wel beter maar ook niets bijzonders.
De S3 van mijn vrouw doet het veel beter gewoon volle bak in de woonkamer.
Meer mensen deze ervaringen?
Nope, de router staat boven en buiten voor het huis heb ik nog 1-2 streepjes. Perfect dus. Met de .253 is de wifi van mijn Z beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Dacht ga die €25 privilige even binnen halen.. maar privilage app geeft nu opeens een zwart scherm? Clear data geen effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:07:
Dacht ga die €25 privilige even binnen halen.. maar privilage app geeft nu opeens een zwart scherm? Clear data geen effect?
Verwijderen en opnieuw downloaden, je zal wel de oude versie hebben.

Die €25 is overigens voor het PSN of sony entertainment network.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Whoops...nvm...mn wifi doet het opeens niet meer (wel connected) :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:17:
Whoops...nvm...mn wifi doet het opeens niet meer (wel connected) :$
Heb ik ook soms, wifi is wel connected maar krijg niks binnen bij apps zoals whatsapp. Wifi aan en uit en het is weer normaal . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JediUberknaft schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 07:44:
vergrendelknop inhouden, aller linkste knopje indrukken. Geen geluid en green trillingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 14:54
Ik ben nu een paar dagen in het bezit van mijn Z en heb een vraag over de oplaadkabel, ik had nog een kabel van 3 meter liggen, maar als ik de Z hiermee probeer op te laden duurt het bijna 20 minuten om 1% op te laden. Mijn vorige telefoon (iPhone) had nooit problemen met het opladen als ik een kabel van 3 meter gebruikte. Heeft iemand ervaring/tips met langere oplaadkabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30
Hoewel het probleem nu opgelost is, is er nog een andere mogelijke oorzaak:
Wanneer je in het buitenland deze app downloadt, en dit een land betreft waar geen Privilege aanbiedingen zijn, blijft de lijst ook leeg.

In dat geval kun je gewoon de regio van de app op Nederland zetten en dan krijg je alsnog de aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 06:31
Bij mij hielp een gezonde portie geduld. Even een minuut volhouden en dan komt het erop. (tenmniste, zo ging het bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Kan iemand mij helpen?
Als ik mijn achtergrond wil veranderen komt deze er nooit helemaal op te staan.
Als ik mijn schermachtergrond wil veranderen zegt hij dat hij de achtergrond heeft opgeslagen, maar deze blijft precies hetzelfde als de achtergrond.

Is het ook zo dat je niet in kunt stellen dat je achtergrond vast blijft staan?
Want telkens als ik naar de pagina ernaast ga gaat de afbeeldig ook mee, best irritant!

HELP ME PLEASE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Je kunt hem niet vastzetten met de stock launcher, hij beweegt altijd mee. Dit kan alleen met een andere launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou zeggen, ga voor Xperia Launcher 2.0.5b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

bouwe272 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:51:
Ik ben nu een paar dagen in het bezit van mijn Z en heb een vraag over de oplaadkabel, ik had nog een kabel van 3 meter liggen, maar als ik de Z hiermee probeer op te laden duurt het bijna 20 minuten om 1% op te laden. Mijn vorige telefoon (iPhone) had nooit problemen met het opladen als ik een kabel van 3 meter gebruikte. Heeft iemand ervaring/tips met langere oplaadkabels?
Mijn Z laad wel op met een USB verlengkabel van 3 meter, maar het gaat inderdaad traag. Batterij loopt ook leeg 'm gebruik tijdens het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Laatst online: 22:59
cordonbleu schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:38:
Je kunt hem niet vastzetten met de stock launcher, hij beweegt altijd mee. Dit kan alleen met een andere launcher.
Ik geloof dat het ook gewoon kan met Wallpaper Wizardrii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:07:
[...]

Mijn Z laad wel op met een USB verlengkabel van 3 meter, maar het gaat inderdaad traag. Batterij loopt ook leeg 'm gebruik tijdens het laden.
zou kunnen dat deze kabels te weinig energie leveren voor de Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ergens instellen wat je wilt hebben als je de telefoon moet activeren door te unlocken, nu kan je de camera en walkman openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 13:46
Wat betreft dat laden: Wat voor kabels gebruiken jullie dan?

Een kabel met daar een 220v adapter aan vast of een 'gewone' USB-kabel (waarmee je hem dus ook aan de PC zou kunnen hangen) met een losse 'after market' lader met USB-poort?

Die laatste zijn vaak heel geschikt om iphones (snel) te laden, maar iphone laders, zelfs als er 1a of 2a maximale stroomsterkte op staat, leiden bij Android toestellen vaak niet tot snelladen. Veel van die laders worden door Androids gewoon als "usb host" gezien en dan pakken ze maar 500 mA.......

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik een simpele 20 cent MicroUSB--USB kabel en 'n third party lader... Al jaren, werkt best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Laatst online: 25-09 16:07
Lijkt erop dat er weer een nieuwe update aankomt, helaas nog wel JB 4.1.2: http://www.xperiablog.net...e-xperia-z-and-xperia-zl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:33
Ik heb een gerootte Xperia Z en kreeg gisteren de update naar 1.253. Als ik de update wil uitvoeren, dan restart de phone, komt ie in het updatescherm met het Android poppetje en dan ja, restart mijn telefoon en krijg ik de melding dat de update niet geïnstalleerd kan worden.

Moet ik gaan flashen? En moet ik dan een pre-rooted .434 (in ieder geval de huidige versie) erop flashen en daarna .253? (Ja ik stel deze vraag aangezien mijn telefoon toch al geroot is)

(ik wist niet zozeer zeker of dit hier moest of in het Rooten topic, het heeft met een update te maken maar ook met rooten, voor de zekerheid zal ik het daar ook posten :).)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:59:
[...]

vergrendelknop inhouden, aller linkste knopje indrukken. Geen geluid en green trillingen.
Of de volumeknop - een paar keer achter elkaar indrukken, het volume gaat dan eerst omlaag, dan op trillen en dan op stil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
remoendoo schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:55:
[...]

Of de volumeknop - een paar keer achter elkaar indrukken, het volume gaat dan eerst omlaag, dan op trillen en dan op stil. ;)
Dit is inderdaad de beste manier en ook het snelst denk ik. Als je trillen/stil via het dropdownmenu of het powermenu instelt zit er nog wel eens een bug in waardoor mijn Z alsnog geluid maakt... Als ik het met de volumeknoppen instel heb ik dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

karimmm schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 07:20:
Ik heb een gerootte Xperia Z en kreeg gisteren de update naar 1.253. Als ik de update wil uitvoeren, dan restart de phone, komt ie in het updatescherm met het Android poppetje en dan ja, restart mijn telefoon en krijg ik de melding dat de update niet geïnstalleerd kan worden.

Moet ik gaan flashen? En moet ik dan een pre-rooted .434 (in ieder geval de huidige versie) erop flashen en daarna .253? (Ja ik stel deze vraag aangezien mijn telefoon toch al geroot is)

(ik wist niet zozeer zeker of dit hier moest of in het Rooten topic, het heeft met een update te maken maar ook met rooten, voor de zekerheid zal ik het daar ook posten :).)
al je standaard apps weer terug zetten als je die hebt verwijderd met je root.
dat werkte voor mij op mn arc, ik had toen hetzelfde probleem.

op een andere note:
.253 is nu OTA verkrijgbaar :D nu hopen dat ik root houd :)

edit: root is confirmed door xda. die blijft behouden.
daarnaast zijn er ook reports dat je niet kan installeren als je ook al mods hebt geinstalleerd, gelukkig heb ik een back-up. ik zie wel. hij is nu nog aan het downloaden.

[ Voor 14% gewijzigd door Fordox op 30-05-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 23:35
Hmmmzzz sindskort problemen met bluetooth connectie mijn XZ wil niet meer bestanden ontvangen... ofwel ligt het aan de macbook. Maar voordien ging het wel...

Nu heb ik al de koppeling vernieuwd, firmware van de XZ bijgewerkt... brengt allemaal geen soelaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

eymey schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 20:27:
Wat betreft dat laden: Wat voor kabels gebruiken jullie dan?

Een kabel met daar een 220v adapter aan vast of een 'gewone' USB-kabel (waarmee je hem dus ook aan de PC zou kunnen hangen) met een losse 'after market' lader met USB-poort?

Die laatste zijn vaak heel geschikt om iphones (snel) te laden, maar iphone laders, zelfs als er 1a of 2a maximale stroomsterkte op staat, leiden bij Android toestellen vaak niet tot snelladen. Veel van die laders worden door Androids gewoon als "usb host" gezien en dan pakken ze maar 500 mA.......
Gewoon de standaard Sony adapter en micro-USB kabel, maar dan met een USB (2.0) verlengkabel van 3 meter ertussen. (Misschien maar eens kijken naar een actieve USB verlengkabel)

[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 30-05-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

update:
installatie niet gelukt. alle standaard apps had ik al terug gezet. ik heb verder alleen 2 mods geinstalleerd (pureXaudio en een 36dpi zwarte taakbalk).

dat word dus backup herstellen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Fordox op 30-05-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:33
Fordox schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:10:
[...]

al je standaard apps weer terug zetten als je die hebt verwijderd met je root.
dat werkte voor mij op mn arc, ik had toen hetzelfde probleem.

op een andere note:
.253 is nu OTA verkrijgbaar :D nu hopen dat ik root houd :)

edit: root is confirmed door xda. die blijft behouden.
daarnaast zijn er ook reports dat je niet kan installeren als je ook al mods hebt geinstalleerd, gelukkig heb ik een back-up. ik zie wel. hij is nu nog aan het downloaden.
Ik heb helemaal niks verwijderd met root haha. Ik ga even kijken of het mogelijk is backup te maken van mijn instellingen, resetten naar fabriek, rooten (als de root weg is) en dan ota updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

karimmm schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:16:
[...]

Ik heb helemaal niks verwijderd met root haha. Ik ga even kijken of het mogelijk is backup te maken van mijn instellingen, resetten naar fabriek, rooten (als de root weg is) en dan ota updaten.
wat heb je wel gedaan met je root?

en dat zou altijd nog een mogelijkheid kunnen wezen. ik moet zeer waarschijnlijk mijn back-up terug zetten en TWRP recovery weghalen (dat makkelijk te doen is met hun app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
ZL ook zojuist geupdate naar .253.
Moest fastdormancy en facebook terugzetten in /system/app en toen werkte het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

DoubleYouPee1 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:03:
ZL ook zojuist geupdate naar .253.
Moest fastdormancy en facebook terugzetten in /system/app en toen werkte het
met of zonder mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Zonder.
Maar hebben de meeste mods geen uninstall/revert optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

nope, vele mods overschrijven alles (zoals purexaudio) en hebben geen uninstall iets.

voordat je aan mods begint, altijd een back-up maken van een schoon systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Hmja, gelukkig heb kun je met xdualboot gewoon een prerooted .253 flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 12:55
Tijdje geleden dus geupdate naar .253.. factory reset gedaan..

Stamina mode gaf al direct iets meer dan 2 dagen aan en na enkele laad cycli een tijd van 3 dagen en 21 uur.. sinds gister plots 21 uur, Stamina mode aan of uit.. 21 uur, 100% opgeladen of 85% opgeladen.. 21 uur...

Het is maar een getalletje (heb per 7 uur standby ca 8% battery drop dus kan ruim 3 dagen halen) maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:58
Fordox schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:53:
nope, vele mods overschrijven alles (zoals purexaudio) en hebben geen uninstall iets.

voordat je aan mods begint, altijd een back-up maken van een schoon systeem :)
Je kan met flashtool de FTF van 430 flashen zonder data te wissen, dan is je system weer helemaal origineel, dan zou ik denken dat de OTA gewoon moet werken (zelf alleen geen ervaring mee)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

denniskrol schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:11:
[...]

Je kan met flashtool de FTF van 430 flashen zonder data te wissen, dan is je system weer helemaal origineel, dan zou ik denken dat de OTA gewoon moet werken (zelf alleen geen ervaring mee)
jup dat is ook een mogelijkheid.
als je de ftf flasht moet je hem daarna nog wel weer even rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was onlangs iemand die zijn afbeeldingen niet geschaald kreeg,het is minder dan een week geleden en iemand gaf de oplossing met Wallpaper Wizardii.
ik kan echter die post niet terug vinden terwijl ik de perfecte oplossing heb voor zijn probleem.
Als betreffende persoon dit leest kan hij mij een pm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zet het gewoon in het topic, heeft iedereen wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 17:29:
Zet het gewoon in het topic, heeft iedereen wat aan ;)
Dodol custom wallpaper maker,in de play store voor 0,73 euro en gratis wanneer je andere wegen weet te bewandelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 23-09 20:17
In ieder geval goed dat er regelmatig updates komen, maar zijn er nog echt bugs ofzo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Cyleo schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:20:
In ieder geval goed dat er regelmatig updates komen, maar zijn er nog echt bugs ofzo dan?
Sommigen hebben last van batterij drain problemen.. MMC1_detect
Verbeteringen aan de camera kan altijd nog
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 20:20:
Weet niet of het gewoon mijn toestel is maar mijn SD kaart wil nog wel eens vanzelf "onverwachts verwijdert" worden. Duurt het 20 seconden en hij herkent hem weer. Mijn sd kaart klikt overigens ook niet vast, het klepje houd hem erin. Hoort dit zo of is dit een defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En android 4.2.2 natuurlijk. Die willen we allemaal wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:40:
En android 4.2.2 natuurlijk. Die willen we allemaal wel !
Want :P?

Er is nu echt helemaal niets in 4.2 waarvan ik denk dat ik het ooit ga gebruiken. Het meeste heeft Sony zelf al lang geïmplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf ben dan van 4.0(Xperia Tipo) naar 4.1(Xperia Z) gegaan en weet niet eens wat de verschillen zijn, oftewel, merk het niet eens. 8)7 Laat staan dan bij 4.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AmbroosV schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:43:

Er is nu echt helemaal niets in 4.2 waarvan ik denk dat ik het ooit ga gebruiken.
Dacht ik ook, maar lockscreenwidgets zijn wel erg nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outersham
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-08 21:59
In dit filmpje is onder andere te zien hoe de Xperia Z in elkaar wordt gezet:

Opvallend hoe dun die achterkant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
AmbroosV schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:43:
[...]

Er is nu echt helemaal niets in 4.2 waarvan ik denk dat ik het ooit ga gebruiken. Het meeste heeft Sony zelf al lang geïmplementeerd.
Lockscreenwidgets?
360 panorama/photosphere?
Misschien nieuwe kernel? (3.6?)
Misschien meer notification toggles/settings?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 21:39:
[...]

Weet niet of het gewoon mijn toestel is maar mijn SD kaart wil nog wel eens vanzelf "onverwachts verwijdert" worden. Duurt het 20 seconden en hij herkent hem weer. Mijn sd kaart klikt overigens ook niet vast, het klepje houd hem erin. Hoort dit zo of is dit een defect?
Had ik ook, maar echt een keer hard duwen, je kan hem er echt in klikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

ja de sd kaart was bij mij ook een hel. gelukkig heb ik een vriendin met lange nagels, het was inderdaad een duidelijke klik.

Pagina: 1 ... 51 ... 83 Laatste

Let op:
Berichten met als onderwerp winkels, prijzen, aanbiedingen en levertijdenmoeten in het Levertijden- en prijzentopic.
Alles over accessoires hoort in het accessoiretopic.
Alles over rooten, custom roms, etc hoort in het rooten en custom rom topic

Voeg een screenshot van het batterijgebruikoverzicht toe wanneer je problemen hebt met je batterijduur.

Maak gebruik van de Topic Report functie, ga niet zelf off-topic reageren.