Het lukt mij niet om via Bluetooth (en de call-button daarop) fatsoenlijk voice commando (bellen, navigatie etc) aan te sturen. Google Voice Dailer geeft echt heel slechte resultaten. In feite belt hij ongeveer ad random een contact op. Terwijl met Google Voice Seach of Navigatie mij prima verstaan. Ik hoor hier meer over op diverse fora. Alternatieve Voice Control apps zijn er ook. Maar die krijg ik niet onder het call-button knopje. Anderen hadden succes met het installeren van een nieuwe versie van Google Search of juist het "freezen" van Google Search met Titanium. Maar die tips werken niet voor mij. Het is Google Voice Dailer of niets. Dat ik Nederlandse taal wil zal ook wel niet helpen.
Ik ga er van uit dat die Voice Dailer straks nog wel gerepareerd wordt (voorheen schijn hij het wel prima gedaan te hebben). Ik weet ook niet of het aan mijn Evolution ROM ligt die op mijn XZ draait, dat de tips niet werken. Of dat ik niet handig genoeg ben. Ik ga waarschijnlijk wachten op 4.2. Maar nieuwe tips zijn uiteraard welkom.
Overigens connect de XZ wel heel vlot met mijn bluetooth koptelefoon setje. Ik heb een MW600 want die heeft FM radio als extra. De NFC van de SBH20 vond ik niet nodig.
Edit. Een andere VoiceDialer.apk (HTC versie gevonden op xda) geinstalleerd. VoiceDialer werkt niet, maar keuze is er nu wel. Het alternatief is nu Google Search (feitelijk Google Now), maar die start niet goed. Ik hoor nog even geduld, en mijn scherm knippert. Maar dan stopt het. Een 3de party VoiceDialer kan ik nu ook kiezen. Nog liever heb ik een goedwerkende Google versie. Google Now schijnt het goed te doen maar die staat bij mij dus niet op.
[
Voor 15% gewijzigd door
pheppy op 05-04-2013 08:48
]