Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
CLB schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:35:
Maar bij MTP zag ik eerst niks ;)
Even unlocken dan zie je je drives pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:26
Anoniem: 504118 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:37:
[afbeelding]

haha dat heb ik ook vorige week gedaan in mijn Citroen C1 ;)
Werkt toppie, en goedkoper als een carkit.
En als je een keer goed moet remmen dan ligt je XZ ergens achter in je auto? :?
Of zit ie in je voorhoofd? :X

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504118

Exar schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:46:
[...]

En als je een keer goed moet remmen dan ligt je XZ ergens achter in je auto? :?
Of zit ie in je voorhoofd? :X
Euuuhhh weet niet of jij weet hoe het werkt met optrekken en remmen. Maar als je remt komt alles naar voren... En aangezien die dan helemaal nergens naartoe kan..... blijft die dus ook netjes zitten. En als je optrekt.... ach laat maar. DUDE! Het is een Citroen C1, dan blijft die telefoon dus gewoon altijd netjes zitten. Het klemt in die houder, waar heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:26

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb het ook zo gedaan en hij komt echt niet zo makkelijk los, hij wiebelt wel een beetje, maar dat valt wel op te lossen met een stukje tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Anoniem: 504118 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:58:
[...]

Euuuhhh weet niet of jij weet hoe het werkt met optrekken en remmen. Maar als je remt komt alles naar voren... En aangezien die dan helemaal nergens naartoe kan..... blijft die dus ook netjes zitten. En als je optrekt.... ach laat maar. DUDE! Het is een Citroen C1, dan blijft die telefoon dus gewoon altijd netjes zitten. Het klemt in die houder, waar heb je het over?
Ik zei het inderdaad verkeerd om, maar ik hoef mijn XZ ook niet tegen de voorruit aan te hebben. Maargoed misschien ben ik iets zuiniger op m'n spullen DUDE! 7(8)7
Verder moet je het lekker zelf weten hoor, mijn zeer nederige excuses dat ik me er zomaar mee bemoei. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512211

Hoop dat ik hier goed zit, maar ik kan de SIM-tray die het Micro-SIMkaartje op zijn plek houdt nergens online vinden. De mijne is namelijk kwijt, en zelfs als ik bij Sony zelf om hulp vraag wordt ik doorverwezen naar een één of andere Duitse webwinkel waar ik niet zoveel van snap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:54
Anoniem: 512211 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 19:47:
Hoop dat ik hier goed zit, maar ik kan de SIM-tray die het Micro-SIMkaartje op zijn plek houdt nergens online vinden. De mijne is namelijk kwijt, en zelfs als ik bij Sony zelf om hulp vraag wordt ik doorverwezen naar een één of andere Duitse webwinkel waar ik niet zoveel van snap.
http://www.parts4repair.c...y-for-sony-xperia-z-l36h/ <- de enige waar ik 't kan vinden. Of je kan op eBay kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:23
AmbroosV schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 19:57:
[...]

http://www.parts4repair.c...y-for-sony-xperia-z-l36h/ <- de enige waar ik 't kan vinden. Of je kan op eBay kijken.
Zijn dit nou gewoon officiële onderdelen? Die klepjes zijn opzich wel handig i.v.m. slijtage :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Eigenlijk ben ik aan het wachten op de ZR, maar ondertussen ben ik al wel op zoek naar opladers via de pogo pins. Het mooist zou ik een kleine magnetische connector willen hebben, voornamelijk als reislader. Voor thuis is de dock prima, maar naar mijn idee net niet handig als je moet passen en meten met je baggage.

Toevallig kwam ik nog wel een hoes tegen die verbinding maakt met de pogo pins en een Qi oplader in de hoes heeft.
YouTube: Pack "Made for Xperia" Flip'n'Charge for Xperia Z

Op XDA zijn er al mensen bezig met DIY oplossingen, maar daar waag ik me niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512211

AmbroosV schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 19:57:
[...]

Thanks! Nog even naar gekeken, maar ik kwam er net achter dat ik nog wat met PayPal moest regelen, dus dit zou m niet worden. Gauw nog verder gekeken online, en na wat extra synoniemen intoetsen en specifieker zoeken kwam ik uiteindelijk uit op rounded.com uit Goes, mét iDeal betalen en thuiswinkelwaarborg. Hopelijk kan ik deze nog met mn Z aan de slag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:23
Supremo schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:56:
Eigenlijk ben ik aan het wachten op de ZR, maar ondertussen ben ik al wel op zoek naar opladers via de pogo pins. Het mooist zou ik een kleine magnetische connector willen hebben, voornamelijk als reislader. Voor thuis is de dock prima, maar naar mijn idee net niet handig als je moet passen en meten met je baggage.

Toevallig kwam ik nog wel een hoes tegen die verbinding maakt met de pogo pins en een Qi oplader in de hoes heeft.
YouTube: Pack "Made for Xperia" Flip'n'Charge for Xperia Z

Op XDA zijn er al mensen bezig met DIY oplossingen, maar daar waag ik me niet aan.
Een reislader voor die pogo pins zou handig zijn, nu gaat het hele dock gewoon in de koffer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 18:11

Jopster

trotse papa x4

Vandaag deze maar eens besteld. Voor 18 euro wel het uitproberen waard. Eens kijken hoe deze gaat functioneren.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon8400
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-03 03:47
AmbroosV schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:24:
[...]

Ik zal vrijdag wat foto's uploaden, ben niet thuis tot dan. Als je 'm met het display omlaag legt dan ligt hij nu wel echt op het display. Het is best wel een dik geval. Van stof in de cutout heb ik geen last, maar je ziet 'm wel duidelijk, gewoon omdat 't zo'n dik ding is.

En er zat inderdaad een Ultra Crystal voor de achterkant bij.
Hoe gaat het tot hiertoe met de screen protector? Nog geen 'gechipte' randjes? Nogal wat mensen op XDA lijken er last van te hebben, schijnbaar meer in combinatie met het dock (en als ik me niet vergis het dock, standaard bij de Z in BE, waar jij ook gebruik van maakt, getuige vorige posts). Evt wat foto's? :)

Hoe bevalt de screenprotector op de achterkant, voelt ie niet te plasticachtig aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510011

He mensen is dit niet Super COOL?

http://shop.brando.com/Po...-2800mAh_p9196c191d3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Luco in "Accessoires voor de Sony Xperia Z" ;)

Heb hem (nog) niet besteld maar is inderdaad een handig ding.
Heb al een 5600 mAh pack liggen maar dit is wel handiger aangezien je de cover niet hoeft te openen.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ziet er ook wel uit als handige basis voor een Cardocking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:27
Er zit volgens mij weinig verschil tussen de huidige SBH-50 en deze nieuwe SBH-52, behalve dat je er ook mee kunt bellen zonder earplugs. Puur voor als je een belachelijk grote phablet hebt dus.

Info:

http://blog.gsmarena.com/...-z-ultra-rests-in-pocket/

Wel nice :-)

[ Voor 26% gewijzigd door jap85 op 25-06-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 523871

Misschien een vreemde gedachte, maar bestaat er een case zonder uitsparingen voor de klepjes? Hierdoor kunnen deze in principe niet meer open waardoor het toestel verzekerd is van de waterdichtheid. Momenteel merk ik toch dat een klepje, naarmate je deze vaker gebruikt, steeds makkelijker open gaat.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 523871 op 01-07-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:06
ik ben benieuwd of er nog meer hoesje zijn die alle randen beschermen?
de meestal hoesjes bedekken alleen de achterkant en zijranden... maar de bovenste en onderste rand niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aggressor schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:14:
ik ben benieuwd of er nog meer hoesje zijn die alle randen beschermen?
de meestal hoesjes bedekken alleen de achterkant en zijranden... maar de bovenste en onderste rand niet :(
Ik heb wel een tough case van Case-mate voor je in het zwart, ik gebruik een pouch dus laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 447496

Mijn dock en headset zijn vandaag bezorgd. Ik had bij het bestellen kleur keuze over het hoofd gezien en wit voor de HS gekozen. Meteen gemaild, maar het pakket wordt 1-dag-express verzonden en was al onderweg, geloof ik :-)

Ik bezit nog een Sony in-ear stereo Bluetooth headset uit de periode dat BT net uit was en ben daarom overtuigd van de degelijkheid in constructie. Veel audio plezier. De SBH lijn kan best tegen ' n stootje zonder audio degradatie.

Verder staan de speaker + smart tags, 'n leuke case (KOR), goeie' screenprotector (BarrierChief klasse) en nog de WaterDrop stijl back protector op m'n voorlopige lijst. Een TPU case waar de top 't Sony logo bedekt lijkt me fijn en stevig (de Heineken myphone cases waren zo).
Ik denk er ook aan om materiaal als canvas,vilt, microvezel enz. bij de hobbywinkel te halen en zelf een case te maken. Als je leer kunt snijden dan kan het ook daarmee.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 447496 op 02-07-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:43
Sinds een paar dagen een simpele Nilkin case om mijn Xperia Z heen, op de één of andere manier heeft mijn SBH20 sindsdien ineens moeite om verbinding met de Xperia Z te maken/houden.

Case is gewoon van plastic, vind het raar als dit de verbinding dusdanig kan beïnvloeden dat er problemen voordoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:25
Toch de knoop maar door gehakt. Zojuist de DK26 dock en de SBH20 headset besteld bij 4allshop, 60 euro. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-04 10:21
Gisteren een dock via ebay ontvangen uit China. Zelfs met usb-kabeltje erbij voor totaal 6 euro (wat bij de DK26 niet eens zit, ook al heb ik al genoeg kabels). Z erin, gebeurt er niks. Zal het dan toch duurkoop geweest zijn. Filmpje op internet bekeken en daar zag ik dat smartconnect moet draaien. En dat had ik uitgeschakeld toen ik de telefoon gekocht had omdat ik het verder toch niet gebruikte. Dus maar weer ingeschakeld.
Nu werkt het ding prima. Opladen en evt. een standaardactie kiezen bij plaatsen van de telefoon in de dock. Scheelt weer geklooi met die klepjes.

Ook de SBH20 besteld (gewoon in NL), wil 'm vnl. gebruiken in de auto. Ben ook benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:08

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heb je een linkje?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
:+
Via eBay geboden, het gaat om dit model (binnen 11 dagen in huis):
link

[ Voor 4% gewijzigd door tr201 op 06-07-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:35
Weet iemand of de brodit actieve houder nog een usb uitgang heeft in de "sigaretten aansteker plug" Ik zou graag een tweede apparaat kunnen laden, naast de Z in de houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
tr201 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 14:15:
[...]

link
Thnx, zojuist ook besteld :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86022

roda_djavulen schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:40:
Weet iemand of de brodit actieve houder nog een usb uitgang heeft in de "sigaretten aansteker plug" Ik zou graag een tweede apparaat kunnen laden, naast de Z in de houder.
Nee helaas, dat heeft ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:35
Thnx, jammer. toch maar besteld. Ik steek de brodit dan wel in een 1 naar 2 adaptor. Die actieve brodit is toch eig. de enige keuze die er is. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-05 16:30

bonyuri

Investigator!

tr201 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 10:50:
Gisteren een dock via ebay ontvangen uit China. Zelfs met usb-kabeltje erbij voor totaal 6 euro (wat bij de DK26 niet eens zit, ook al heb ik al genoeg kabels). Z erin, gebeurt er niks. Zal het dan toch duurkoop geweest zijn. Filmpje op internet bekeken en daar zag ik dat smartconnect moet draaien. En dat had ik uitgeschakeld toen ik de telefoon gekocht had omdat ik het verder toch niet gebruikte. Dus maar weer ingeschakeld.
Nu werkt het ding prima. Opladen en evt. een standaardactie kiezen bij plaatsen van de telefoon in de dock. Scheelt weer geklooi met die klepjes.

Ook de SBH20 besteld (gewoon in NL), wil 'm vnl. gebruiken in de auto. Ben ook benieuwd.
Op DX.com staat ook een dock, wat ik persoonlijk mooier vind. Volgens mij is het gewoon een namaak van de DK26.
Ook nog eens gratis verzonden, wel 2 weken levertijd :)

https://dx.com/p/portable...or-sony-l36h-white-218050

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 23:29
Vandaag (nou goed, gisteren inmiddels) ook maar een SBH20 besteld. Ook de DK26 heb ik hier staan. Straks helemaal geen klepjes meer openen :)

Nog even zitten twijfelen, maar ik kwam voorheen altijd bij andere telefoons tot de conclusie dat je de juiste accesoires het beste zo snel mogelijk kunt kopen. Als je ze uiteindelijk toch koopt kun je ze beter direct hebben en er van profiteren :)

Ben benieuwd naar de SBH20. Ook benieuwd hoe de dopjes zich verhouden tot mijn Sennheiser CX300 II welke ik nu met Xperia Z gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tr201
bonyuri schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:37:
[...]

Op DX.com staat ook een dock, wat ik persoonlijk mooier vind. Volgens mij is het gewoon een namaak van de DK26.
Ook nog eens gratis verzonden, wel 2 weken levertijd :)

https://dx.com/p/portable...or-sony-l36h-white-218050
Ben het met je eens dat de DX-dock er op 'papier' mooier uitziet, maar de aansluiting zit rechts in het zicht en dat is zacht uitgedrukt toch wel minder fraai 8)7 . Zeker bij een witte dock met meegeleverde zwarte kabel.
De originele DK26 heeft een aansluiting achterop en de pinnetjes om op te laden komen pas omhoog bij het plaatsen van het toestel in de dock, dus origineel kost wat meer, maar is ook wat meer doordacht. Ben overigens tevreden met mijn ebay-dock.

De SBH20 werkt goed, het ging mij vnl. om de ontvanger en minder om de headset. De eerste keer leek de batterij vrij snel op (zeker geen 6 uur), maar dat verbetert hopelijk. In de auto heb ik de SBH20 aangesloten op de versterker. Bluetooth aan op de XZ en lekker geluid via de speaker. Bij koppeling via nfc gaat het afspelen via throw niet altijd in 1x goed, ik zet gewoon bluetooth aan op de XZ en dat werkt wel goed.
Ook muziek luisteren met de oordopjes is lekker makkelijk. Je hebt geen vervelende kabel van de telefoon naar je oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door de case om mijn xperia z is het niet meer mogelijk om de dock te gebruiken. Zou het mogelijk zijn om de pins van de docking eruit te halen en zodanig te maken dat ze mbv een knijp/schuifsysteem op de connectors komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

tr201 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 14:15:
[...]

link
Ook besteld, samen met een houder voor in de auto. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Vandaag mijn SBH20 binnen gekregen. Bevalt vooralsnog goed, maar de oordopjes vallen mij toch wel wat tegen gezien de vele positieve verhalen. De ontvanger met mijn Sennheiser CX300 II klinkt al een stuk beter.

Volume kan erg hard, pijnlijk hard zelfs. Pairen gaat makkelijk en het kastje is echt lekker klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 503515

Heb sinds gister de sbh20:

Gaat bij jullie bluetooth ook automatisch aan als je via NFC probeert te verbinden? Ik kan dus geen verbinding maken zonder dat het bluetooth icoontje actief staat. En hij doet het dan ook als NFC uitstaat. Wat doe ik verkeerd?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 503515 op 19-07-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:48

Sick Nick

Drop the top!

Het is een bluetooth ontvanger, logisch dat dan bluetooth ook aan gaat en actief is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 503515

dank!

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon8400
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-03 03:47
Kleine week geleden 2 'smart skins' besteld op eBay ter vervanging van de inmiddels gehavende Back screen protector van Spigen die bij de Glas T slim zat.

Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/w6acl35sn/Picture_4.jpg

Deze op de foto is 'metallic' decal kleur slate. Er zit een wat geribbelde textuur in, al maak je hiermee niemand wijs dat dit echt aluminium is natuurlijk :P Desalniettemin relatief tevreden van m'n aankoop (2 besteld dus gecombineerde verzending komt op een kleine 8 euro per stuk).

Ik heb er voorlopig alleen de achterkant sticker op zitten, al worden er ook stickers meegeleverd voor zowel de zij- als voorkant!

"Sony Xperia Z Brushed Metal Edition Skin Wrap Cover" op eBay voor de geïnteresseerden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-05 20:01
Ik heb deze skin ook. Maar dan met aluminium kleurige zijkant. Dit steekt wel leuk af. Alleen zijn al die kleine stukjes niet zo makkelijk aan te brengen.
Groot voordeel blijft toch het extra laagje bescherming, terwijl het dock nog bruikbaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 12:53
Er is weer nieuw speelgoed!

Afbeeldingslocatie: http://api.sonymobile.com/files/IM10-prodbeauty-black-1240x840-92d9d3bba5c39f39bee339d12ff197a3.jpg

Een MiraCast streamer (Het beeld van je smartphone kopieren naar je tv-scherm). Deze lijkt mij erg interessant, maar volgens mij moet je je scherm aan laten staan en is er een redelijk aanwezige lag. Hier wil ik dus nog even de reviews van afwachten (waarschijnlijk toch liever een chromecast ;) )

Afbeeldingslocatie: http://api.sonymobile.com/files/BM10-prodbeauty-black-1240x840-ce69210134483c3b4024327943bdee18.jpg

Een BlueTooth ontvanger, vergelijkbaar met het bekende Logitech apparaatje maar dan met Apt-X. Ik heb het Logitech apparaatje al, en aangezien de Xperia Z geen Apt-X heeft (hopelijk krijgt die dat nog met een update, Sony heeft nu dus blijkbaar de licentie) is dat op dit moment nog niet echt interessant.

Prijzen zijn op dit moment nog niet bekend. Beide beschikken over NFC (makkelijk pairen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:44

RobertowNL

For your gear!

Had mijn dock hier al eens eerder geplaatst maar bij deze nog maar eens (een update).
Had nog wat carbon folie over en aangezien het dock nog kaal hout wat maar even bekleed.
Voor:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TdKLfHGl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ha5T9kNl.jpg
Na:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hjcAEJnl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9yqGxAOl.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dQKXufVl.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UFdKTKDl.jpg

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zoek naar een pouch voor de Xperia Z, moet goed en degelijk aanvoelen. Daarnaast iemand ervaringen met een pouch of maakt deze de telefoon te dik voor in de broekzak/onhandig in de hand liggend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swimmer4
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-05 21:57
Ik ben op zoek naar een backcover voor mijn xperia Z. De vereiste is wel dat deze met de backcover nog in het sony dock past.
Indien er iemand een flipcover weet voor de xperia Z waar hij nog mee in het dock past mag je dit ook laten weten.
Ik heb zelf al heel wat gezocht maar het ene wat ik vind is een flipcover die je met dubbelzijdige tape op de achterkant moet plakken van je xperia Z maar dit wil ik niet. (vb. van flipcover die geplakt moet worden op de achterkant van xperia Z die ik niet wil: http://be.mobilefun.com/3...-n-stand-case---zwart.htm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outersham
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-04 21:16
@RobertowNL Zie er strak uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-05 22:08
RobertowNL schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:11:
Had mijn dock hier al eens eerder geplaatst maar bij deze nog maar eens (een update).
Had nog wat carbon folie over en aangezien het dock nog kaal hout wat maar even bekleed.
Voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoeveel mAh ram je door dat dock heen? In mijn dock (eBay ding van een tientje) laadt hij vaak niet op maar draint langzaam (Daydream aan, Dashclock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Omdat ik verwacht dat in deze thread meer gebruikers zitten dan in de ZL thread: een vraag over NFC tags.

Enerzijds kom ik deze officiële Sony (NT2) tags tegen:
http://store.sony.com/p/Sony-Xperia-Smart-Tags/en/p/NT2TAGS
Anderzijds deze tags: http://tagsfordroid.com

Even los van prijs, want ik heb nog niet gekeken waar tags goedkoper te krijgen zijn. Welke NFC tags kan ik het beste aanschaffen? Zijn de Sony tags kwalitatief beter, hebben ze voordelen of juist nadelen vergeleken met die van tagsfordroid? Ik heb er geen ervaring mee, maar wil eigenlijk wel een setje aanschaffen.

Meen dat die van Sony geen stickers zijn en die van tagsfordroid wel. Voor- en nadeel.

[ Voor 12% gewijzigd door Gim op 24-09-2013 11:38 ]

• Cyleo
Gim schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:56:
Omdat ik verwacht dat in deze thread meer gebruikers zitten dan in de ZL thread: een vraag over NFC tags.

Enerzijds kom ik deze officiële Sony (NT2) tags tegen:
http://store.sony.com/p/Sony-Xperia-Smart-Tags/en/p/NT2TAGS
Anderzijds deze tags: http://tagsfordroid.com

Even los van prijs, want ik heb nog niet gekeken waar tags goedkoper te krijgen zijn. Welke NFC tags kan ik het beste aanschaffen? Zijn de Sony tags kwalitatief beter, hebben ze voordelen of juist nadelen vergeleken met die van tagsfordroid? Ik heb er geen ervaring mee, maar wil eigenlijk wel een setje aanschaffen.

Meen dat die van Sony geen stickers zijn en die van tagsfordroid wel. Voor- en nadeel.
De officiele tags kun je gebruiken met smartconnect app. Daarmee kun je wel wat leuke tasker achtige dingen doen in een simpele omgeving. Verder hebben ze niet direct voordelen t.o.v. andere NFC-dingen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-02 00:02
Cyleo schreef op woensdag 25 september 2013 @ 00:30:
[...]

De officiele tags kun je gebruiken met smartconnect app. Daarmee kun je wel wat leuke tasker achtige dingen doen in een simpele omgeving. Verder hebben ze niet direct voordelen t.o.v. andere NFC-dingen denk ik.
Als je nfc tags wil gebruiken om taken automatisch te starten, bijvoorbeeld bij je oplader dan kan dat ook met van die weggooi OV kaartjes (je kan het papier er zelfs afpulken). Ik heb er vanochtend een aantal bij het metro station gevonden. Met Tasker en lokale NFC plugin kan je obv kaart ID een task starten. Met Tasker zijn de mogelijkheden haast onbegrensd.
Als je urls of iets anders wil wegschrijven (maar met welk doel?) kan je ook met een willekeurige Tags aan de gang. Even googelen en je vindt ze heel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

:*)
Luco schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:37:
[...]

Hoeveel mAh ram je door dat dock heen? In mijn dock (eBay ding van een tientje) laadt hij vaak niet op maar draint langzaam (Daydream aan, Dashclock)
In mijn eBay dock loopt de batterij ook leeg. Handig als je 'm als wekker gebruikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Luco schreef op maandag 23 september 2013 @ 21:37:
[...]

Zoveel als de lader geeft (1A / 1.5A) zit geen elektronica in mijn dock (verende pennetjes, kabeltjes en een officiële oude Sony Ericsson kabel voor de USB aansluiting ).

Eerst laad hij hier op en op een bepaald moment in de nacht besluit dat ding soms maar te stoppen met laden. Met een beetje geluk kan ik nog net wakker worden voor dat hij helemaal leeg was :|

Wat het probleem nu is ben ik nog steeds niet uit; maar met het officiële dock waren ook wel eens problemen dacht ik.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-05 22:56
Zijn er meer mensen die problemen hebben met autoladers?

Als ik met een 1.2a usb Tomtomlader mijn xperia z oplaad en ik navigeer bijv. Gaat het laden negatief :/

Heeft iemand ervaring met een lader waarbij dat NIET gebeurt?

Moet ik domweg een hoge ampere lader kopen of werkt dat niet zomaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Laatst online: 09-03 06:28

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

1.2a zou misschien net voldoende moeten zijn.... De meeste thuisladers worden tegenwoordig op 1.5-2.0 ampere geleverd. Je kan een andere lader proberen, maar het kan ook zijn dat je auto een beperkt amperage levert. Dan moet je even de zekeringen in je auto checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Mijn autoladers doen het prima, ik heb een Muvit 800 mAh lader en een ladertje van de action van 1500 mAh. Nu gebruik ik mijn telefoon niet voor navigatie maar ze laden in ieder geval zeker.

Wel problemen hier met allerlei mobiele laders op accu. Die kunnen vaak niet eens genoeg leveren om als laadstroom herkend te worden, of er gaat iets fout met het doorschakelen van de stroom.

Inmiddels een hele rits aan accesoires: 3 hoesjes, een dock en een SBH-20 hoofdtelefoon. Met het motto uiteindelijk wil ik die spullen toch hebben maar allemaal redelijk snel gekocht. Dan kan ik er ook het langst van profiteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Geen probleem met m'n autolader, ook niet tijdens navigeren. Geen idee wat voor merk het is, zal het eens nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294164

Had een autolader van 15 euro gekocht bij de Dynabyte een half jaar terug. Deze leverde te weinig stroom voor mijn Xperia Z. Nu heb ik een lader van 2 euro van de Action en deze werkt echt perfect, kan gewoon navigeren en ondertussen muziek afspelen via de AUX kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
GH45T schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:26:
Mijn autoladers doen het prima, ik heb een Muvit 800 mAh lader en een ladertje van de action van 1500 mAh. Nu gebruik ik mijn telefoon niet voor navigatie maar ze laden in ieder geval zeker.

Wel problemen hier met allerlei mobiele laders op accu. Die kunnen vaak niet eens genoeg leveren om als laadstroom herkend te worden, of er gaat iets fout met het doorschakelen van de stroom.

Inmiddels een hele rits aan accesoires: 3 hoesjes, een dock en een SBH-20 hoofdtelefoon. Met het motto uiteindelijk wil ik die spullen toch hebben maar allemaal redelijk snel gekocht. Dan kan ik er ook het langst van profiteren :)
Als je een 800 mAh lader gebruikt laad deze alleen op als je niets doet. Je hebt echt iets van meer dan 1 A nodig wil je zowel kunnen laden als navigeren. Navigeren kost gewoon 'veel' stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294164

Net een Sony SBH20 binnengekregen, wat een top ding, goed geluid en kan goed hard! En geen irritante kabel in m'n telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ik heb nu een 2000A adapter voor in de auto eigenlijk bedoelt voor een tablet. maar de xperia Z kan hier ook makkelijk alles mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Nutral schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:36:
Ik heb nu een 2000A adapter voor in de auto eigenlijk bedoelt voor een tablet. maar de xperia Z kan hier ook makkelijk alles mee doen.
Sodeju.... trekt die de accu van je auto niet in notime leeg? En kan de Z tegen zo'n hoge stroom? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Laatst online: 09-03 06:28

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Exar schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:47:
[...]

Sodeju.... trekt die de accu van je auto niet in notime leeg? En kan de Z tegen zo'n hoge stroom? _/-\o_
Ik denk dat de benzinetank ook direct leeg is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-05 23:12
Iemand een tip voor een mooie autohouder?
Vind de brodit wel mooi maar ook best prijzig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
ComTech schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:32:
Iemand een tip voor een mooie autohouder?
Vind de brodit wel mooi maar ook best prijzig...
Ik heb altijd de verluchtingsroosterhouders van Haicom. Goedkoop, op maat en best goed.

http://www.ebay.nl/itm/Ha...ash=item35c9ea8e7b&_uhb=1

Voordeel van de verluchtingsroostereditie is dat die altijd mooi blijft hangen, in alle auto's past en niet in je gezichtsveld zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-05 13:59

John Doos

ClaudZaque

Cyleo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:45:
[...]

Als je een 800 mAh lader gebruikt laad deze alleen op als je niets doet. Je hebt echt iets van meer dan 1 A nodig wil je zowel kunnen laden als navigeren. Navigeren kost gewoon 'veel' stroom.
Vandaar dat de standaard lader dus ook 1.5A is, ik vond het al aan de hoge kant. (Positief dan :) )

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Exar schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:47:
[...]

Het is een typefoutje, maar het had alsnog gekund hoor, een 2A adapter of 200A adapter had niet uitgemakt, omdat de Z zelf de weerstand afregeld en niet meer dan 2A zal pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
  • Laatst online: 19-03 13:51
Onlangs een SmartWatch2 gekocht. Leuk ding. Niks geks. Doet wat ik er van verwacht.

Nu heb ik alleen wat problemen met de notificaties. Het lijkt wel of er geen notificaties naar mn telefoon worden gestuurd (FB, Gmail), tenzij ik mn telefoon even uit standby haal (scherm aan). Dan gaat ie de SmartWatch2 refreshen met notificaties.

Iemand een idee hoe dit is op te lossen?

Telefoontjes komen gewoon zonder probleem binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
colossos schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:57:
Onlangs een SmartWatch2 gekocht. Leuk ding. Niks geks. Doet wat ik er van verwacht.

Nu heb ik alleen wat problemen met de notificaties. Het lijkt wel of er geen notificaties naar mn telefoon worden gestuurd (FB, Gmail), tenzij ik mn telefoon even uit standby haal (scherm aan). Dan gaat ie de SmartWatch2 refreshen met notificaties.

Iemand een idee hoe dit is op te lossen?

Telefoontjes komen gewoon zonder probleem binnen.
Toevallig stamina mode aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
Ja iid, kom er net zelf ook achter 8)7
Cyleo schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:59:
[...]

Toevallig stamina mode aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373950

Ik vind deze carbon fiber cases echt abnormaal mooi voor de Z1

*SPAM*

binnen een dag al in huis

[ Voor 21% gewijzigd door dusty op 10-12-2013 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danner001
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-03 20:42
Anoniem: 523871 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:09:
Op zoek naar een pouch voor de Xperia Z, moet goed en degelijk aanvoelen. Daarnaast iemand ervaringen met een pouch of maakt deze de telefoon te dik voor in de broekzak/onhandig in de hand liggend?
Zelf gebruik ik de leren pouch van Roxfit, ziet er naar mijn mening mooi uit en is heel dun. Als je de Z op tafel legt heb je meteen iets beschermends om m op te leggen, nog nooit zo weinig krasjes op een telefoon gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-03 12:26
Ben sinds dit weekend in het bezit van een SBH-50 voor bij mijn XPZ. Nu wil ik deze echter ook aan mijn laptop koppelen (multipoint). Het pairen lijkt wel te lukken (apparaat verschijnt in mijn devices en printers overzicht), maar ik krijg met geen mogelijkheid audio in welke vorm dan ook naar de headset. Al geprobeerd in singlepoint mode met alleen laptop, in multipoint mode, niets werkt. Telefoon audio (incl. alle apps) lijkt overigens prima te werken...

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
DFKT schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:15:
Ben sinds dit weekend in het bezit van een SBH-50 voor bij mijn XPZ. Nu wil ik deze echter ook aan mijn laptop koppelen (multipoint). Het pairen lijkt wel te lukken (apparaat verschijnt in mijn devices en printers overzicht), maar ik krijg met geen mogelijkheid audio in welke vorm dan ook naar de headset. Al geprobeerd in singlepoint mode met alleen laptop, in multipoint mode, niets werkt. Telefoon audio (incl. alle apps) lijkt overigens prima te werken...
Ik vermoed dat dit echt aan je laptop drivers ligt. Bij mij lag het aan de broadcomm drivers. Begin daar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-05 22:08
DFKT schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:15:
Hoeveel invloed heeft dat op je accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:37
Heeft iemand ervaring met deze draadloze oplaad set?

http://www.kloegcom.nl/mu...ist&utm_content=discarded

Werkt het een beetje?
Ik zit er aan te denken om hem aan te schaffen maar kan weinig ervaringen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-03 12:26
Luco schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:16:
[...]

Hoeveel invloed heeft dat op je accuduur?
De headset bedoel je? Telefoon komt de dag door. Vanochtend om 7 uur van de lader, onderweg naar werk muziek (ca. 3 kwartier), en terug van werk muziek. 's Avonds op de sportschool ook nog anderhalf uur muziek, maar die was via bedrade oortjes. Gedurende hele dag af en toe email checken, ah en toe t.net... Nu 33% batterij over.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
Welke screenprotector die niet al te veel kost raden jullie aan? Liefst verkrijgbaar in een nederlandse webshop. Heb in dit topic gekeken, maar kon niet echt wat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
cordonbleu schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:06:
Welke screenprotector die niet al te veel kost raden jullie aan? Liefst verkrijgbaar in een nederlandse webshop. Heb in dit topic gekeken, maar kon niet echt wat vinden.
Niet nederlands, wel erg goed: http://dx-box.com/benks-h...or-for-sony-xperia-z.html

Heb er meerdere gehad en deze vind ik met afstand het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
Thanx! Gelijk besteld. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 490114

cordonbleu schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:00:
Thanx! Gelijk besteld. Ben benieuwd.
Ik heb de Z ook, maar heb al verschillende kleine krasjes op de shatter-proof laag. Moet e deze eerst verwijderen, of kan je deze er over heen plakken zonder dat je de krasjes ziet?
En welk hoesje raden jullie aan om te gebruiken. Ik heb liever geen flip hoesje en liever ook niet een al te zware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 568675

Even een vraagje Ambroos,

Ik zie op Sony Mobile deze voor de Xperia Z Ultra staan. Tot zover ik in de specificaties op de website kan zien is de Ultra weer iets groter dan de Z.
Wordt deze cover ook voor de Z geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Anoniem: 568675 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:33:

Ik zie op Sony Mobile deze voor de Xperia Z Ultra staan. Tot zover ik in de specificaties op de website kan zien is de Ultra weer iets groter dan de Z.
Voor de Z niet, nee. Z1 misschien, maar nog niets van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-05 07:47
Anoniem: 568675 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:33:

Op ebay zijn er echter wel te vinden, linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
masterjorie schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:42:
[...]

Dat ziet er best goed uit... iemand ervaring daarmee?
Ik heb nog steeds geen hoesje, mede omdat ik altijd oplaad in de dock (geen usb-poort gedoe)...

[ Voor 10% gewijzigd door Exar op 21-01-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 30-01 16:29
Ik gebruik zelf deze op reis:
http://mugen.co/mugen-pow...como-xperia-z-so-02e.html

Minder elegant dan bovenstaand voorbeeld, maar voldoet prima.

Edit: Let wel op - als de telefoon geladen wordt via de docking connector, wordt auto-rotate geforceerd actief in het systeem. Zelfs als je dat uit hebt staan, zoals ik. Dus als je landscape iets aan het kijken bent en je gaat liggen, wordt het ineens 90 graden gedraaid en dat kijkt zo lastig. Ik weet niet of daar een oplossing voor is, heb er nog niet naar gezocht eerlijk gezegd, voor mij is het onhandig maar acceptabel.

Oh, en sowieso een pro-tip: zorg dat de charger losgekoppeld is en/of uitstaat als je door de security check gaat op een vliegveld. Klinkt achteraf gezien logisch maar het is niet fijn om onderwerp te zijn van een vals alarm, heb ik gemerkt :P

[ Voor 32% gewijzigd door Myedvyed op 21-01-2014 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

masterjorie schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:42:
[...]

Deze had ik ook al gezien, maar wil er graag een met een flipcover, die heb ik ooit wel eens ergens gezien, maar wilde het toen nog even afwachten. Nu is die nergens meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AmbroosV schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:36:
[...]

Voor de Z niet, nee. Z1 misschien, maar nog niets van gehoord.
Ik was er al bang voor. Met drie nieuwere uitvoeringen (met allemaal verschillende afmetingen) is de z binnen een jaar al weer zwaar verouderd en vind ik dat Sony zich hiermee zwaar in de vingers aan het snijden is.

Mensen zijn nu eenmaal gadget en accessoires geil. (kijk maar naar dit topic ;-) ) Maar wat is het nut om accesoires voor sony telefoons te maken als er binnen een paar maanden toch al weer een ander toestel met andere afmetingen uitkomt. Mooi voorbeeld hiervoor zijn de markten in Rotterdam. Voor samsung, Iphone, HTC en Blackberry zie je kramen vol met accessoires van hoesjes tot laders in verschillende kwaliteiten en prijzen, maar als je zegt een Sony Xperia Z te hebben duiken ze een doos in en heb je de keuze uit 2 verschillende hoesjes die nog van bedroevende kwaliteit zijn ook voor 10 euro and that's it.

De Z is binnen een jaar meer dan de helft van zijn waarde verloren. Tweakers en alle vergelijkbare sites lopen allemaal wel te mopperen op het statische imago van Iphone en Samsung, maar ze zijn wel marktleiders en dat is echt niet voor niets. Met de kwaliteit die Sony bied zouden ze daar zeker bij moeten horen, maar dan moeten ze zeker niet iedere 3 maanden een nieuwere verbeterde versie uitbrengen. Mensen blijven daar echt niet intrappen. Beter er wat langer over doen, goed testen en een toestel op de markt brengen die staat als een huis, dan de klachten afwachten en naar aanleiding daarvan verbeterde versie's uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:25
Nouja, zwaar verouderd is nogal overdreven. Qua specs is het nog steeds een toptelefoon, daar kan het feit dat er na de Z al meerdere modellen uitgekomen zijn niets aan af doen. Met de huidige prijs vind ik de prijs/kwaliteit-verhouding van de Z extreem goed. Heb de mijne nu bijna een jaar en heb toch echt nog niet het idee dat ik met een toestel zit wat niet meer maximaal mee kan.

Dat heb ik wel met een ander Sony/Android product trouwens, de NSZ-GS7 mediaplayer. Gaan al sinds het ding uit is verhalen over updates naar 4.x, maar toen ik ik eergisteren aan Sony vroeg hoe het er nou mee zat wisten ze het nog steeds niet :-( Zit nog vast op 3.2, en ondersteuning door apps is daardoor ook minimaal. Zelfs de laatste updates van Netflix hebben Android 4+ nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Melkunie schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:26:
Nouja, zwaar verouderd is nogal overdreven. Qua specs is het nog steeds een toptelefoon, daar kan het feit dat er na de Z al meerdere modellen uitgekomen zijn niets aan af doen. Met de huidige prijs vind ik de prijs/kwaliteit-verhouding van de Z extreem goed. Heb de mijne nu bijna een jaar en heb toch echt nog niet het idee dat ik met een toestel zit wat niet meer maximaal mee kan.
Als je bij een concurenten de high-end telefoon koopt blijft hij daar langer hangen (op die high-end status), dat lijkt bij Sony minder lang (wellicht is het wel niet zo). Kan het gevoel ergens wel begrijpen ;).
Dat heb ik wel met een ander Sony/Android product trouwens, de NSZ-GS7 mediaplayer. Gaan al sinds het ding uit is verhalen over updates naar 4.x, maar toen ik ik eergisteren aan Sony vroeg hoe het er nou mee zat wisten ze het nog steeds niet :-( Zit nog vast op 3.2, en ondersteuning door apps is daardoor ook minimaal. Zelfs de laatste updates van Netflix hebben Android 4+ nodig.
Ben er ook al eens achteraan geweest, je krijgt geen enkele info :'(. Zover ik weet heeft de GS7/8 de zelfde hardware als de Bravia stick en aangezien die nog niet zo lang uit is heb ik hoop.Overigens heeft hij hier een eigen topic: [Mediaplayer] Sony NSZ-GS7

@Ambroos, De development van de Android versie voor deze boxen is een andere afdeling/tak zeker? (Zo niet zou je dan eens willen kijken of er nog een update voor komt O-) ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Laatst online: 10-05 07:47
Anoniem: 568675 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:50:
[...]

Deze had ik ook al gezien, maar wil er graag een met een flipcover, die heb ik ooit wel eens ergens gezien, maar wilde het toen nog even afwachten. Nu is die nergens meer te vinden.
Even verder kijken als je neus lang is, als je goed kijkt kan je kiezen voor met en zonder flipcover. Echter is de prijs inmiddels verhoogt, dus zal je weer even verder moeten zoeken op ebay. Vond er nog wel een paar met hetzelfde hoesje en gratis verzenden.

[ Voor 16% gewijzigd door masterjorie op 27-01-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt helemaal gelijk masterjorie. :$ :$ Bedankt voor je moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Vraag, wat zijn nou goede hoesjes? Ik ga de telefoon meenemen op o.a. de motor, dus moet wel tegen een stootje kunnen. Ik had om mijn Xperia S zo'n heavy duty case van Casemate, maar dat hoesje ging toch scheuren na bijna een jaar. En m'n camera module is toch stuk gegaan, na het laten vallen van de telefoon.

Geen idee wat nou populaire hoesjes zijn, maar ik zoek dus zoiets als een Casemate (heavy duty), maar misschien zijn er nog alternatieven. Zoiets vind ik bijv echt bruut, maar lijkt er niet echt te zijn voor de XZ: http://griffintechnology.com/survivor/original

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Weet iemand of er ergens los een protector te koop is voor de achterkant van de xperia z?
Ik heb ooit een setje gekocht van 20 euro met een protector voor de voor- en achterkant. Nu wil ik deze een keer vervangen. Ik heb echter voor op de voorkant nog meerdere screenprotectors liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
Onlangs een Belkin usb 2.1a autolader gekocht om mn Xperia Z op te laden. Maar hij lijkt het toch niet te trekken als ik navigeer via Maps en Flitsmeister heb draaien. Accu loopt dan toch (heel langzaam) leeg, laadt iig niet op.

Dacht toch 2.1a genoeg zou moeten zijn.

Iemand hier ervaring mee? Is het gewoon een kwestie van nog een zwaarderde lader?

[ Voor 3% gewijzigd door colossos op 21-02-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelthee
  • Laatst online: 09:39
Daar hebben we V&A voor, niet in een topic.

[ Voor 80% gewijzigd door janvanduschoten op 05-03-2014 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
colossos schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:24:
Onlangs een Belkin usb 2.1a autolader gekocht om mn Xperia Z op te laden. Maar hij lijkt het toch niet te trekken als ik navigeer via Maps en Flitsmeister heb draaien. Accu loopt dan toch (heel langzaam) leeg, laadt iig niet op.

Dacht toch 2.1a genoeg zou moeten zijn.

Iemand hier ervaring mee? Is het gewoon een kwestie van nog een zwaarderde lader?
Misschien een andere kabel? Ik weet dat er een app is die kan laten zien hoeveel de lader laad, maar 2.1 A moet gneoeg zijn (1.5A al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:48

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Iemand nog een aanbeveling voor een hoesje?
En gebruiken jullie nog een keykoordje? Kan niet echt iets vinden wat geen metalen ring heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamma_ed
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2023
Zoek magnetische usb kabel met data sychro
Voor: Sony xperia Z3

Nu zag ik dat deze kabel dat kan maar vraag mij of dat werkelijk waar is. http://www.aliexpress.com...e/1023046_1879777821.html

Heeft iemand hier ervaring mee? Of iemand die eentje kan aanraden, maar ik wil wel dat hij data kan synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:08
Tenzij je data wilt syncen over de 5V punten gaat dat natuurlijk nooit werken. De magneet connector is alleen voor laden.

There is no place like 127.0.0.1

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste