Inmiddels deze dock binnen en wat een verbetering. Van 54% naar 65% in een half uurtje met wekkerapp aan. Zonder app laadt hij helemaal snel op. Iets wat ik gewoon verwacht van een dock. Eindelijk een waardige wekkerradio vervanger.Jopster schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:42:
Dat komt inderdaad ook overeen met mijn bevindingen.
Aangezien ik dit toch wel wil, ben ik intussen eens gaan informeren op Ebay. Bij de volgende kreeg ik de volgende reactie op mijn vraag omtrent de specs:
Ik heb zelf, na enig zoeken, gekozen voor de volgende combinatie:
de originele Sony dock (DK26), maar dan in paars. Tja, m'n Xperia Z is ook in die kleur... Goed leverbaar via de Sony site. Inclusief verzendkosten Euro 35,--, wat enigszins absurd is, maar ja.
en een hoes (pouch) van het merk (?) Favory:
http://www.amazon.co.uk/O...9&keywords=Xperia+Z+pouch
Ik ga ervan uit dat ik de dock vrijwel altijd gebruik; in dat geval is het makkelijker om een pouch case te hebben dan iets waar je elke keer de telefoon uit moet friemelen.
Geen idee of iemand hier wat aan heeft; zomaar m'n eigen gedachten.
de originele Sony dock (DK26), maar dan in paars. Tja, m'n Xperia Z is ook in die kleur... Goed leverbaar via de Sony site. Inclusief verzendkosten Euro 35,--, wat enigszins absurd is, maar ja.
en een hoes (pouch) van het merk (?) Favory:
http://www.amazon.co.uk/O...9&keywords=Xperia+Z+pouch
Ik ga ervan uit dat ik de dock vrijwel altijd gebruik; in dat geval is het makkelijker om een pouch case te hebben dan iets waar je elke keer de telefoon uit moet friemelen.
Geen idee of iemand hier wat aan heeft; zomaar m'n eigen gedachten.
Hij ziet er ook uit als het orginele dock, vind hem ook niet bijzonder veel goedkoperJopster schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:56:
[...]
Inmiddels deze dock binnen en wat een verbetering. Van 54% naar 65% in een half uurtje met wekkerapp aan. Zonder app laadt hij helemaal snel op. Iets wat ik gewoon verwacht van een dock. Eindelijk een waardige wekkerradio vervanger.
Klopt.
Als de originele dock leverbaar was geweest, had ik dat ws. gedaan. Maar dat was niet het geval en ik wilde mijn hebbedingetje toch snel hebben.
Hij heeft zelfs hetzelfde typenummer als het originele dockCyleo schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:17:
[...]
Hij ziet er ook uit als het orginele dock, vind hem ook niet bijzonder veel goedkoper
Verwijderd
Hoi, vraagje aan de mensen met een Sony SBH20 kan je het net als de nieuwe SBH50 koppelen aan andere apparaten zoals home cinema, tv ,laptop?
Vraagje over de dock. De USB poort op de dock, heeft die ook MHL ondersteuning? Ik zou graag willen dat ik wanneer ik de dock op mijn bureau zet met telefoon erin alles meteen op het grote scherm weer kan geven.
De dock heeft alleen 2 oplaad pinnetjes die contact maken met de zichtbare aansluitingen aan de linker zijkant van de telefoon.
USB poort blijft dus dicht, dus geen data transfers via kabel mogelijk. Alleen draadloze communicatie (excl NFC) is mogelijk.
Zie op Coolblue dat een nieuwe dock ruimte heeft voor cases tot 1.6 mm dik:
http://www.pdashop.nl/pro...-xperia-z-cover-mate.html
USB poort blijft dus dicht, dus geen data transfers via kabel mogelijk. Alleen draadloze communicatie (excl NFC) is mogelijk.
Zie op Coolblue dat een nieuwe dock ruimte heeft voor cases tot 1.6 mm dik:
http://www.pdashop.nl/pro...-xperia-z-cover-mate.html
[ Voor 30% gewijzigd door easydisk op 20-05-2013 13:33 ]
Hoe zou dit in zn werk moeten gaan?Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:30:
Hoi, vraagje aan de mensen met een Sony SBH20 kan je het net als de nieuwe SBH50 koppelen aan andere apparaten zoals home cinema, tv ,laptop?
Ik heb een sbh20 en heb die alleen voor mn xperia z gebruikt eigenlijk
Verwijderd
Dat staat dus bij de SBH50 aangegeven op de Sony website. Multipoint verbinding met 2 apparaten tegelijk, en je kan het verbinden met je tv, laptop, smarthpones, tablet.remoendoo schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:26:
[...]
Hoe zou dit in zn werk moeten gaan?
Ik heb een sbh20 en heb die alleen voor mn xperia z gebruikt eigenlijk
http://www.sonymobile.com...-bluetooth-headset-sbh50/
Volgens mij heeft de SBH20 ook een multipoint optie waar je 2 apparaten tegelijk kan verbinden.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 03:18 ]
Bevalt mij ook prima. Wat ik nu wel zie, heb hem gister voor eerste keer bijna leeg gemaakt (kreeg 2 waarschuwings signalen en hij ging rood knipperen). Nu hang ik hem aan de lader maar na een paar seconden blijft het groene lampje continu branden, wat betekent dat ie volledig is geladen. Dit kan natuurlijk niet mogelijk zijn. Hebben meer mensen dit of zou het kunnen komen omdat het de 2e keer is dat ik hem aan de lader hang?AMARONE schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 01:39:
SBH20, wat een heerlijk apparaat i.c.m. NFC en de Z. Totaal geen spijt van
EDIT: Hij is nu na 1,5u nog groener dan ie al was, led kleurtjes lijken nogal op elkaar blijkbaar.. Maar lijkt dus gewoon goed te zijn dan
[ Voor 10% gewijzigd door jap85 op 21-05-2013 10:28 ]
Probeer is een van dezeVerwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:53:
Hallo ik heb de DK26 voor mijn Xperia Z bij Belsimpel gekocht. Wat me tegenvalt is dat de dock alleen op het net kan worden aangesloten. Als ik hem met USB aan mijn PC hang, laadt hij de telefoon niet op. Heeft iemand ook deze ervaring of is mijn USB-poort van mijn PC niet goed?
Ik hoor het graag,
Groet Frank
http://www.asrock.nl/feature/appcharger/index.asp
http://event.asus.com/mb/2010/ai_charger/
http://event.msi.com/mb/tech/i-charger.php
http://www.gigabyte.co.nl/MicroSite/185/on-off-charge.htm
Heb vandaag via de chat contact gehad met Sony of er een officiële autohouder/ -lader gaat komen. Dat zit vooralsnog niet in de planning. Is er iemand die tevreden is met een bepaalde houder?
Erg tevreden met de actieve Brodit houder hier, maar ik ben al jaren fan van Brodit en wil niets anders meer.
Hier ook erg tevreden met de actieve Brodit houder! Telefoon zit er goed in vast en schuift er makkelijk in.
Verwijderd
Heb je foto's ervan?AMARONE schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 01:39:
SBH20, wat een heerlijk apparaat i.c.m. NFC en de Z. Totaal geen spijt van
Is mijn hoofd vreemd, of is de lange draad (rechter oortje) te kort? Ik heb nu weer m'n oude Sony in-ear oordopjes in gebruik, maar die hebben een gewone lengte draad, dus dan stop ik de SBH20 in mn broekzak, wat het hele nut van bluetooth halveerd.
There is no place like 127.0.0.1
Jazeker, de Tetrax X-way. Voorheen steeds een brodit gehad. Die zijn goed maar erg duur. Vooral als je een actieve houder wilt hebben en na twee jaar weer een ander model moet kopen.alive schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:29:
Heb vandaag via de chat contact gehad met Sony of er een officiële autohouder/ -lader gaat komen. Dat zit vooralsnog niet in de planning. Is er iemand die tevreden is met een bepaalde houder?
Verwijderd
Dank je, ziet er mooi uit, heeft deze ook een soort surround sound, dat als je film kijkt je in beiden oortjes geluiden opvangt of is het gelijk aan elkaar? Hoorde vandaag pas tijdens een film dat mijn BTN200 surround had en dat geluiden rondom mij leken te draaien, grappig effect.
Met een goed paar oortjes of een goede hoofdtelefoon en het juiste bronmateriaal klinkt alles heel open en weids, daarvoor heb je geen surround nodig.Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:15:
[...]
Dank je, ziet er mooi uit, heeft deze ook een soort surround sound, dat als je film kijkt je in beiden oortjes geluiden opvangt of is het gelijk aan elkaar? Hoorde vandaag pas tijdens een film dat mijn BTN200 surround had en dat geluiden rondom mij leken te draaien, grappig effect.
Verwijderd
Ok ben vrij nieuw met hoofdtelefoons maar vond dit super klinken op de BTN200M of is dit iets speciaal voor on/over ear koptelefoons? En heb je dan een suggestie welke in-ears bij dit apparaatje zouden passen?AmbroosV schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:46:
[...]
Met een goed paar oortjes of een goede hoofdtelefoon en het juiste bronmateriaal klinkt alles heel open en weids, daarvoor heb je geen surround nodig.
Zo wat even wat accessoires gekocht:
DK26 Dock, leuke dock, past allemaal precies, ziet er gaaf uit. Hoesje past niet (nog handig hoesje vinden). Opladen met minder dan 1 Ah lukt amper/niet (dus dock op USB poort werkt niet, minimaal 0.9 a 1Ah stroom adapter nodig), terwijl die via de USB aansluiting op USB poort wel lukt.
Waarvoor er extra druk knoppen in zitten links en rechts in de gleuf is me onduidelijk.
Maar handig ding, nog eentje gekocht voor op werk. Super handig, niet met USB kabel klooien, maar zou bij z'n telefoon uit het premium segment wel standaard erbij geleverd kunnen worden.
SBH20: op verpakking staat dat USB stroom adapter is meegeleverd in verpakking, qua gewicht voelt het ook zo.. helaas dat is een berg papieren boekjes.Op zich geen probleem, maar niet netjes. Zwarte versie. Achteraf was een fel kleurtje ook wel leuk voor het apparaat, maar voor de oordoppen wilde ik zwart.
Ding zelf: oordopjes.. heb grote oren, maar moest wel de kleine dopjes erop zetten. Goed geluid, snel koppelen met NFC.. maar daarna is het NFC voorbij, nooit meer nodig
Korte draadjes, zeer stevige clip, al met al. OK
En Powerbank AL-370 van A-solar/Xtorm, net compact ding, handig voor m'n galaxy tab, xperia z, iphone, etc. Nog niet goed getest, qua uiterlijk/algemene bouw kwaliteit super: al lijken de kabel me iets zwakjes...
DK26 Dock, leuke dock, past allemaal precies, ziet er gaaf uit. Hoesje past niet (nog handig hoesje vinden). Opladen met minder dan 1 Ah lukt amper/niet (dus dock op USB poort werkt niet, minimaal 0.9 a 1Ah stroom adapter nodig), terwijl die via de USB aansluiting op USB poort wel lukt.
Waarvoor er extra druk knoppen in zitten links en rechts in de gleuf is me onduidelijk.
Maar handig ding, nog eentje gekocht voor op werk. Super handig, niet met USB kabel klooien, maar zou bij z'n telefoon uit het premium segment wel standaard erbij geleverd kunnen worden.
SBH20: op verpakking staat dat USB stroom adapter is meegeleverd in verpakking, qua gewicht voelt het ook zo.. helaas dat is een berg papieren boekjes.Op zich geen probleem, maar niet netjes. Zwarte versie. Achteraf was een fel kleurtje ook wel leuk voor het apparaat, maar voor de oordoppen wilde ik zwart.
Ding zelf: oordopjes.. heb grote oren, maar moest wel de kleine dopjes erop zetten. Goed geluid, snel koppelen met NFC.. maar daarna is het NFC voorbij, nooit meer nodig
En Powerbank AL-370 van A-solar/Xtorm, net compact ding, handig voor m'n galaxy tab, xperia z, iphone, etc. Nog niet goed getest, qua uiterlijk/algemene bouw kwaliteit super: al lijken de kabel me iets zwakjes...
Ik heb me deze besteld, http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00BT0UIPW/
Screenprotector van echt glas met een vetwerende laag. Zou heel erg leuk aanvoelen en vingerafdrukwerend zijn. Ben erg benieuwd
Screenprotector van echt glas met een vetwerende laag. Zou heel erg leuk aanvoelen en vingerafdrukwerend zijn. Ben erg benieuwd
Geen idee, heb 'm nog niet kunnen testen. De meeste draadloze hoofdtelefoons van Sony zijn wel erg goed, het hangt een beetje af van wat je gewoon bent maar ik kan me goed voorstellen dat dat in 't begin indrukwekkend klinktVerwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:58:
[...]
Ok ben vrij nieuw met hoofdtelefoons maar vond dit super klinken op de BTN200M of is dit iets speciaal voor on/over ear koptelefoons? En heb je dan een suggestie welke in-ears bij dit apparaatje zouden passen?
Verwijderd
Ja klinkt goed, maar zag dat de Xperia Z ook surround sound heeft als je video's bekijkt dus alle films klinken goed zowel met koptelefoon als in-ears verbonden.AmbroosV schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:19:
[...]
Geen idee, heb 'm nog niet kunnen testen. De meeste draadloze hoofdtelefoons van Sony zijn wel erg goed, het hangt een beetje af van wat je gewoon bent maar ik kan me goed voorstellen dat dat in 't begin indrukwekkend klinkt
Waar heb je hem gekocht? Bij zat er gewoon een adapter bij. Wel met een waardeloos superkort USB kabeltje.. snap dat je hem toch niet kunt gebruiken tijdens laden maar had toch handig geweest als er een normale lengte bij zat, ze begrijpen toch wel dat voor de meeste mensen handig is dat ze hem dan ook als extra telefoon lader kunnen gebruiken.. maar even een losse USB -> Micro USB kabel kopen dus.easydisk schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:15:
Zo wat even wat accessoires gekocht:
Hier geen problemen mee, volgens mij niet korter dan andere Sony headsets die ik heb kan prima achter m'n nek langs in m'n oor.
denniskrol schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:10:
Is mijn hoofd vreemd, of is de lange draad (rechter oortje) te kort? Ik heb nu weer m'n oude Sony in-ear oordopjes in gebruik, maar die hebben een gewone lengte draad, dus dan stop ik de SBH20 in mn broekzak, wat het hele nut van bluetooth halveerd.
idd zeer kort kabeltje, heb hem online bij Sonymobile.nl gekocht. heb al gekeken, online staat er niet bij dat je een USB lader erbij krijgt..jap85 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:30:
[...]
Waar heb je hem gekocht? Bij zat er gewoon een adapter bij. Wel met een waardeloos superkort USB kabeltje.. snap dat je hem toch niet kunt gebruiken tijdens laden maar had toch handig geweest als er een normale lengte bij zat, ze begrijpen toch wel dat voor de meeste mensen handig is dat ze hem dan ook als extra telefoon lader kunnen gebruiken.. maar even een losse USB -> Micro USB kabel kopen dus.
[...]
Ik heb op ebay een dock besteld, kabel aangesloten en lampje gaat branden. Alleen als ik de telefoon erin doe gebeurt er helemaal niks. Zie ik iets over het hoofd, of is de dock niet goed?
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Welke oplader gebruik je ? Toch wel een zware (>1Ah ?!)JamesB009 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:40:
Ik heb op ebay een dock besteld, kabel aangesloten en lampje gaat branden. Alleen als ik de telefoon erin doe gebeurt er helemaal niks. Zie ik iets over het hoofd, of is de dock niet goed?
Hij maakt geen goed contact denk ik? Probeer hem eens ander erin te zetten en met het scherm aan. Beetje drukken en dergelijke.JamesB009 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:40:
Ik zie nog genoeg vingerafdrukken bij mij, het voelt wel veel beter aan dan het glas van de telefoon zelf.AmbroosV schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:19:
Heb alles geprobeerd, scherm aan, uit, wiebelen. Niks lijkt te helpen.AMARONE schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:58:
[...]
Hij maakt geen goed contact denk ik? Probeer hem eens ander erin te zetten en met het scherm aan. Beetje drukken en dergelijke.
Sandaard van sony, maar ook 1 van htc gebruikt, iPad en noem het op. En ook verschillende kabels gebruikt.easydisk schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:19:
[...]
Welke oplader gebruik je ? Toch wel een zware (>1Ah ?!)
Hb een bericht gestuurd naar de verkoper, die zegt dat het een fout is, krijg een nieuwe toegestuurd, ben dus benieuwd. Zal vanavond thuis eens kijken welke oplader ik heb, hoe veel MaH
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Na de Z nu ongeveer 2 maanden te gebruiken begin ik mij mateoos te ergeren aan het laadklepje dat naar mijn idee steeds makkelijker opengaat. Ik wil voorkomen dat straks het klepje spontaan opengaat en ik gezeik krijg met eventuele garantievoorwaarden aangaande waterdichtheid.
Heb dit forum al wat doorgespit en ben nu voornemens het Sony dock DK26 te kopen. Nu zit mijn Z in een Krusell frost cover. Bevalt prima, alleen die kan ik niet meer gebruiken dan met het nieuwe dock. Geen probleem, koop ik een andere cover. Zijn hier mensen die al specifiek gebruikerservaringen hebben met een goede case waar de Z in kan blijven zitten terwijl deze in het dock zit? In de wirwar op verschillende sites betreffende cases vind ik het niet altijd duidelijk of er nu wel of geen uitsparing zit bij de connectoren voor in het dock. Vandaar mijn vraag. En anders kan ik altijd nog gaan voor een degelijke pouch.
Heb dit forum al wat doorgespit en ben nu voornemens het Sony dock DK26 te kopen. Nu zit mijn Z in een Krusell frost cover. Bevalt prima, alleen die kan ik niet meer gebruiken dan met het nieuwe dock. Geen probleem, koop ik een andere cover. Zijn hier mensen die al specifiek gebruikerservaringen hebben met een goede case waar de Z in kan blijven zitten terwijl deze in het dock zit? In de wirwar op verschillende sites betreffende cases vind ik het niet altijd duidelijk of er nu wel of geen uitsparing zit bij de connectoren voor in het dock. Vandaar mijn vraag. En anders kan ik altijd nog gaan voor een degelijke pouch.
Bizar dat je op zoek moet naar een goede dock omdat het laadklepje 'lam' lijkt te worden. Snap dat alle openingen afgedekt moeten worden en gemakkelijk te openen zijn. Maar het zou toch van de zotte zijn als je laadklepje kapot gaat door normaal gebruik? Nog gekker dat de enige juiste oplossing een dock lijkt te zijn > cashen voor Sony?MaaikeO schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:03:
Na de Z nu ongeveer 2 maanden te gebruiken begin ik mij mateoos te ergeren aan het laadklepje dat naar mijn idee steeds makkelijker opengaat. Ik wil voorkomen dat straks het klepje spontaan opengaat en ik gezeik krijg met eventuele garantievoorwaarden aangaande waterdichtheid.
Heb momenteel een Nexus 4, ben erg geïnteresseerd in een Xperia Z/ZL. Maar als de Z van dit soort slechte punten heeft, is dat wel een groot minpunt voor mij om toch naar een ander toestel te kijken.
Een dock is in mijn ogen ideaal, had er met mn vorige telefoon ook al een.agoNITE schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:08:
[...]
Bizar dat je op zoek moet naar een goede dock omdat het laadklepje 'lam' lijkt te worden. Snap dat alle openingen afgedekt moeten worden en gemakkelijk te openen zijn. Maar het zou toch van de zotte zijn als je laadklepje kapot gaat door normaal gebruik? Nog gekker dat de enige juiste oplossing een dock lijkt te zijn > cashen voor Sony?
Heb momenteel een Nexus 4, ben erg geïnteresseerd in een Xperia Z/ZL. Maar als de Z van dit soort slechte punten heeft, is dat wel een groot minpunt voor mij om toch naar een ander toestel te kijken.
Maar die klepjes zijn inderdaad wel van teleurstellende kwaliteit..
Uiteraard baal ik daar ook van... maar ik voel er ook weinig voor om met de telefoon terug te moeten naar Vodafone; 'Mijn laadklepje is lam' Verkoper; 'goh vervelend, we kunnen hem opsturen voor u'.
Zoiets zal het wel worden denk ik, alleen ik voel er echt heel erg weinig voor om 4 tot 6 weken te moeten wachten tot het laadklepje gerepareerd zou zijn. Daarnaast gaat deze nu nog niet spontaan open en ik wil erger voorkomen. Vandaar... ben het wel met je eens dat het een beetje de omgekeerde wereld is.
Zoiets zal het wel worden denk ik, alleen ik voel er echt heel erg weinig voor om 4 tot 6 weken te moeten wachten tot het laadklepje gerepareerd zou zijn. Daarnaast gaat deze nu nog niet spontaan open en ik wil erger voorkomen. Vandaar... ben het wel met je eens dat het een beetje de omgekeerde wereld is.
Snap wel dat een dock dat probleem omzeilt, had het waarschijnlijk zelf net zo opgelost. Bedoelde inderdaad het punt aan te halen wat jullie beide in jullie laatste zin ook aanhalen.
Premium device met zulke, in mijn ogen, ontwerpfouten...brr. Opzich wel jammer, vind de Xperia Z het mooiste toestel wat nu zo'n beetje te krijgen is qua looks.
Premium device met zulke, in mijn ogen, ontwerpfouten...brr. Opzich wel jammer, vind de Xperia Z het mooiste toestel wat nu zo'n beetje te krijgen is qua looks.
Ik ben verder onwijs tevreden over de telefoon, eerlijk waar.
Wat ik weleens kan proberen, de stad is toch open vandaag, is even langs de Vodafone winkel gaan met alle bonnen en vragen hoe men dit oplost, aangezien ik van een telefoon van dit kaliber die ook nog eens waterdicht is mag verwachten dat de klepjes degelijk dicht blijven zitten. Mijn consumentenrecht is tenslotte dat ik recht heb op een deugdelijk product en hier slaat men wel degelijk de plank mis. Let wel: dit stukje tekst is wel ernstig gechargeerd hoor.
Wat ik weleens kan proberen, de stad is toch open vandaag, is even langs de Vodafone winkel gaan met alle bonnen en vragen hoe men dit oplost, aangezien ik van een telefoon van dit kaliber die ook nog eens waterdicht is mag verwachten dat de klepjes degelijk dicht blijven zitten. Mijn consumentenrecht is tenslotte dat ik recht heb op een deugdelijk product en hier slaat men wel degelijk de plank mis. Let wel: dit stukje tekst is wel ernstig gechargeerd hoor.
Het klepje gaat vanzelf makkelijker open, ik had hiervoor een Xperia S die ook klepje had. Ook daar had ik vrij snel het idee: als dat maar goed gaat. Maar het gaat nog steeds goed en dit komt gewoon doordat het rubber nu in gewerkt is.
Zit wat in... alleen ik ben bang dat wanneer er een keer iets is onder garantie er toch per ongeluk een keer water in dat klepje komt. Daarom wil ik graag het dock bestellen.
Alleen nog geen idee in combinatie met welke cover.
Alleen nog geen idee in combinatie met welke cover.
Dit is onwijs duur, maar misschien een oplossing voor je probleem.MaaikeO schreef op zondag 26 mei 2013 @ 11:03:
http://www.mobilefun.nl/3...it-voor-sony-xperia-z.htm
Ik overweeg om deze voor mijn vrouw te kopen, maar ben nog aan het twijfelen.
Wel een ideaal ding inderdaad.
Ik denk dat ik toch liever ga voor de dock.
Ben echter nog niet echt verder geraakt in mijn zoektocht naar een geschikte case. Ik vermoed dat het dan ook een pouch gaat worden. Wellicht heeft iemand hier tips die ook een dock heeft en toch een case of pouch gebruikt?
Ik denk dat ik toch liever ga voor de dock.
Ben echter nog niet echt verder geraakt in mijn zoektocht naar een geschikte case. Ik vermoed dat het dan ook een pouch gaat worden. Wellicht heeft iemand hier tips die ook een dock heeft en toch een case of pouch gebruikt?
Als je ergens een goedkope pad kan vinden, of je hebt er al één, is dit misschien ook nog een optie:sjasergej schreef op maandag 27 mei 2013 @ 01:20:
[...]
Dit is onwijs duur, maar misschien een oplossing voor je probleem.
http://www.mobilefun.nl/3...it-voor-sony-xperia-z.htm
Ik overweeg om deze voor mijn vrouw te kopen, maar ben nog aan het twijfelen.
http://nl.hardware.info/n...den-met-qi-oplader-hoesje
Ik had die bericht op de verkeerd topic gepost:
Heeft iemand de Sony scherm protector vervagen voor een andere?
Ik ga morgen een Xperia Z tweede hands kopen, en de eigenaar heeft de protector verwijderd... Ik had toch al gelezen dat de protector van Sony niet de beste is... Nu moet ik een protector kopen, maar ja, welke?
Zagg heeft mooie aanbiedingen deze dagen, maar ik vind de textuur van de invisibleshield niet prettig.
Daarnaast heb je Krusell, ik heb leuke reviews gelezen op Coolblue, maar die is weer alleen de voorkant, Mobilize is ook nog een andere en SGP. En vandaag zag ik een nieuwe die heeft Rhino Shield, en die is ook shockproof o.O
Kortom, iemand een suggestie voor een leuke protector die goed is en niet z'n Zagg textuur heeft? (rubber textuur, niet echt glad).
Ik ga morgen een Xperia Z tweede hands kopen, en de eigenaar heeft de protector verwijderd... Ik had toch al gelezen dat de protector van Sony niet de beste is... Nu moet ik een protector kopen, maar ja, welke?
Zagg heeft mooie aanbiedingen deze dagen, maar ik vind de textuur van de invisibleshield niet prettig.
Daarnaast heb je Krusell, ik heb leuke reviews gelezen op Coolblue, maar die is weer alleen de voorkant, Mobilize is ook nog een andere en SGP. En vandaag zag ik een nieuwe die heeft Rhino Shield, en die is ook shockproof o.O
Kortom, iemand een suggestie voor een leuke protector die goed is en niet z'n Zagg textuur heeft? (rubber textuur, niet echt glad).
Verwijderd
Gewoon ff op dx.com halen. Ik kocht eerst op ebay screenprotectors uit de Uk voor ongeveer 10 euro. Denk dat het iets met shield was. Jonge dat was zo slecht echt niet normaal. Voelde slechter dan chinees speelgoed en waren meteen al verpest. Grote klacht en ik kreeg mijn geld terug.Luinwethion schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:03:
Ik had die bericht op de verkeerd topic gepost:
Heb nu dx.com schermprotector's erop. 2 euro en zo geweldig als wat!
Ja, lukt zonder problemen!Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:02:
Kun je bij de SBH20 je eigen oortjes / koptelefoon aansluiten?
En beschermen ze het net zo goed?Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:01:
[...]
Gewoon ff op dx.com halen. Ik kocht eerst op ebay screenprotectors uit de Uk voor ongeveer 10 euro. Denk dat het iets met shield was. Jonge dat was zo slecht echt niet normaal. Voelde slechter dan chinees speelgoed en waren meteen al verpest. Grote klacht en ik kreeg mijn geld terug.
Heb nu dx.com schermprotector's erop. 2 euro en zo geweldig als wat!
Ik heb de Nokia BH-221 gekocht, met nfc en een schermpje. Ga morgen proberen met de Z
Dit is absoluut de mooiste case die ik ben tegengekomen in de afgelopen weken, nu nog een verkooppunt vinden. Ik ga op zoek.

Smaken verschillen zullen we maar zeggen
Het is al geen klein toestel, dan lijkt deze me toch wel extreem onpraktisch in de broekzak.
Verwijderd
Dat is dus echt niet de mooiste case die er is..
Heb laatst deze flip case gehaald van dx voor ogneveer 6 euro, en hij bevalt zoo goed ! Voelt, ruikt en ziet er echt luxe uit! Ben echt dik tevreden.
http://dx.com/p/stylish-u...peria-z-l36h-black-198438
Geen nadelen. Echt niet.
Hij zit er overigens in real life beter uit dan op de foto's.
Heb laatst deze flip case gehaald van dx voor ogneveer 6 euro, en hij bevalt zoo goed ! Voelt, ruikt en ziet er echt luxe uit! Ben echt dik tevreden.
http://dx.com/p/stylish-u...peria-z-l36h-black-198438
Geen nadelen. Echt niet.
Hij zit er overigens in real life beter uit dan op de foto's.
Verwijderd
Geachte Tweakers,
Ik heb gisteren de Xperia Z besteld als vervanging van mijn HTC One X omdat ik deze al voor de tweede keer heb laten vallen in 1 maand en heb geen zin om nog een keer 250 euro te betalen voor een telefoon die niet meer aan mijn wensen voldoet. Nu wil ik graag een shatterproof screen protector erop hebben, mijn vraag is nu of ik deze over de screen protector kan plakken die al standaard aangebracht is op de Xperia Z, of moet ik hem er eerst afhalen.
Ik heb de volgende screen protectors gevonden voor de Xperia Z:
- Zagg invisble shierld screen protector
-Amzer screen protector
Als jullie verder nog suggesties hebben qua screen protectors hoor ik het graag
Ik heb gisteren de Xperia Z besteld als vervanging van mijn HTC One X omdat ik deze al voor de tweede keer heb laten vallen in 1 maand en heb geen zin om nog een keer 250 euro te betalen voor een telefoon die niet meer aan mijn wensen voldoet. Nu wil ik graag een shatterproof screen protector erop hebben, mijn vraag is nu of ik deze over de screen protector kan plakken die al standaard aangebracht is op de Xperia Z, of moet ik hem er eerst afhalen.
Ik heb de volgende screen protectors gevonden voor de Xperia Z:
- Zagg invisble shierld screen protector
-Amzer screen protector
Als jullie verder nog suggesties hebben qua screen protectors hoor ik het graag
Die die erop zit laat je er best op, die geeft wel wat bescherming en het Sony-logo zit op die screenprotector, niet in het glas zelf.
Ik heb deze klaarliggen, gaat er morgen op: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00BT0UIPW - voelt naar 't schijnt echt héél goed aan omdat het echt glas is, ik laat morgen weten wat ik er van denk!
Ik heb deze klaarliggen, gaat er morgen op: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00BT0UIPW - voelt naar 't schijnt echt héél goed aan omdat het echt glas is, ik laat morgen weten wat ik er van denk!
Verwijderd
Ik ben benieuwd of de aanraak gevoeligheid van het scherm achter uit gaat, omdat er dan in principe twee screen protectors opzitten, kijk uit na je bevindingen!
Ik heb zelf een screenprotector over de standaard shatterproof en merk geen enkel verschil qua gevoeligheid. Die spigen vind ik trouwens wel duur voor een stukje plasticfolie, lijkt mij zwaar overpriced voor dat geld kan ik 10x mijn xtremeguard screenprotector halen...
Niet dat het nodig is want die houdt zich prima.
Verwijderd
Waar heb je deze besteld? Kan hem alleen in het buitenland vinden. Ik wil hem het liefst gewoon in Nederland bestellen, dan heb ik hem hoogstwaarschijnlijk in huis voordat me Xperia word afgeleverdOutersham schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:18:
Ik heb zelf een screenprotector over de standaard shatterproof en merk geen enkel verschil qua gevoeligheid. Die spigen vind ik trouwens wel duur voor een stukje plasticfolie, lijkt mij zwaar overpriced voor dat geld kan ik 10x mijn xtremeguard screenprotector halen...
Verwijderd
Omdat ik altijd een hoesje om mijn toestel heb heb ik aan het begin al besloten het anti shatter protector te verwijderen. Geen spijt, scherm is in mijn ogen beter geworden zo ook de look van het toestel (doet me een beetje denken aan de nexus) en heb er nu gewoon dx screenprotector opzitten, perfect! Veel minder vingerafdrukken, heel goedkoop en je merkt er niks van.
Dat is het net, die Spigen is geen plastic maar echt glas. Krasvast en met een vetwerende coating zodat je minder last hebt van vingerafdrukken. Voelt ook véél gladder aan dan al de rest.
Amazon.co.uk Free Super Saver Delivery is best snel trouwens. Vrijdag verzonden en was maandag al hier (België wel).
Amazon.co.uk Free Super Saver Delivery is best snel trouwens. Vrijdag verzonden en was maandag al hier (België wel).
Verwijderd
Even gekeken op de website, heb helaas geen Creditcard, dus zal hem ergens anders moeten zoeken
Via eBay moet uit de VS komen dus kan inderdaad even duren.Waar heb je deze besteld? Kan hem alleen in het buitenland vinden. Ik wil hem het liefst gewoon in Nederland bestellen, dan heb ik hem hoogstwaarschijnlijk in huis voordat me Xperia word afgeleverd
Spigen GLAS.t Slim zit erop, ging vrij makkelijk. Voelt wel leuk aan, maar het is wennen. Ik heb altijd alleen Sony's gehad die ik rechtstreeks op het shatter-proof sheet heb gebruikt, deze voelt dan toch heel anders. Wel bergen gladder dan een normale screenprotector. Je hebt wel ietsje meer last van reflecties en doordat 't glas is voel je de rand net een beetje opstaan, maar touch en al de rest is OK.
Als deze het een tijdje vol kan houden is het echt een aanrader, ookal kost 't wat meer dan een plasticje.
Als deze het een tijdje vol kan houden is het echt een aanrader, ookal kost 't wat meer dan een plasticje.
edit
[ Voor 97% gewijzigd door XNL073 op 31-05-2013 14:11 . Reden: verkeerd topic ]
Ik heb nu de Martin Fields erop, die zijn vrij duur maar ze voelen erg glad en fijn. Ik ben wel wat te rigoreus geweest met aanbrengen, dus op de achterkant zitten wat krasjes op de MF zelf, maar niet storend. Ik heb nog een stel Benks liggen, die erg goed schijnen te zijn. Van wat ik op XDA heb gelezen zijn deze ook erg glad, gevoelig en hebben ze een anti-vet-laagje.
Verwijderd
meerwaarde t.o.v. gewone screenprotectors ?AmbroosV schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:42:
Spigen GLAS.t Slim zit erop, ging vrij makkelijk. Voelt wel leuk aan, maar het is wennen. Ik heb altijd alleen Sony's gehad die ik rechtstreeks op het shatter-proof sheet heb gebruikt, deze voelt dan toch heel anders. Wel bergen gladder dan een normale screenprotector. Je hebt wel ietsje meer last van reflecties en doordat 't glas is voel je de rand net een beetje opstaan, maar touch en al de rest is OK.
Als je telefoon valt, gaat alleen het glas kapot (De screenprotector) je beeldscherm blijft heel.Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:50:
[...]
meerwaarde t.o.v. gewone screenprotectors ?
En dat is dus totaal niet nuttig. Ik heb hier een Xperia Z met kapot glas en dus ook een kapotte digitizer, en daar kun je dus nu helemaal niets meer mee. Daarnaast zit het beeldscherm vastgelijmd of gefused aan het glas dus afzonderlijk vervangen kun je voor zover ik weet vergeten.Jungelman schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 02:03:
[...]
Als je telefoon valt, gaat alleen het glas kapot (De screenprotector) je beeldscherm blijft heel.
Toch ben ik benieuwd, waarom Ambroos ervoor gekozen heeft?
Wat hij wel zeggen is de screenprotector breekt, niet het display zelf. De gebroken screenprotector vervang je dan gewoon zelf.
Waarom heb ik hiervoor gekozen? Het ziet er beter uit dan een van plastic, veel steviger en heel heel veel gladder.
Waarom heb ik hiervoor gekozen? Het ziet er beter uit dan een van plastic, veel steviger en heel heel veel gladder.
En ik maar denken dat ik heel duidelijk erbij had had geschreven dat ik over (de screenprotector) aan het praten was:Palex3305 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 02:58:
[...]
En dat is dus totaal niet nuttig. Ik heb hier een Xperia Z met kapot glas en dus ook een kapotte digitizer, en daar kun je dus nu helemaal niets meer mee. Daarnaast zit het beeldscherm vastgelijmd of gefused aan het glas dus afzonderlijk vervangen kun je voor zover ik weet vergeten.
Toch ben ik benieuwd, waarom Ambroos ervoor gekozen heeft?
De digitizer zit volgens mij bij 99% van alle toestellen vast aan het glas, die kan je vaak losmaken van elkaar met een haardroger.
Verwijderd
Ik heb vandaag een screen protector binnen gekregen, maar zie dat er geen uitsparing in zit voor de nabijheidssensor, gaat dit problemen opleveren? Lees via Google dat sommige telefoons moeilijk gaan doen, hoe zit dit met de Xperia Z?
Mijn screenprotector heeft dit ook niet en merk geen verschil met de werking van de sensor.Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:25:
Ik heb vandaag een screen protector binnen gekregen, maar zie dat er geen uitsparing in zit voor de nabijheidssensor, gaat dit problemen opleveren? Lees via Google dat sommige telefoons moeilijk gaan doen, hoe zit dit met de Xperia Z?
Verwijderd
Bedankt voor de info,
Heb ook een hoesje gekocht

heb altijd flip covers gehad, maar dan zonder magneet om hem dicht te klikken, Hierdoor is mijn One x helaas overleden. Hopelijk werkt dit beter
Heb ook een hoesje gekocht

heb altijd flip covers gehad, maar dan zonder magneet om hem dicht te klikken, Hierdoor is mijn One x helaas overleden. Hopelijk werkt dit beter
Verwijderd
Hier nog wat foto's van mijn flipcase van dx.com (6 euro)
http://imgur.com/a/xVSxA#0 (album)
Foto:
Voelt zeer luxe voor maar 6 euro
http://imgur.com/a/xVSxA#0 (album)
Foto:
spoiler:

Voelt zeer luxe voor maar 6 euro
Weet iemand of het mogelijk is om beelden draadloos naar een HD TV te streamen?
Ik weet dat er voor HTC's een soort 'kastje' voor bestaat dat je met een hdmi-kabel aansluit op een tv.
Ik zoek dus iets vergelijkbaars, dat te gebruiken is met mijn xperia Z en het liefst ook met mijn Lenovo t530 omdat die helaas niet over een hdmi aansluiting beschikt.
Het gaat dus om een manier om full-hd beelden inclusief geluid draadloos op je televisie te krijgen.
Ik weet dat er voor HTC's een soort 'kastje' voor bestaat dat je met een hdmi-kabel aansluit op een tv.
Ik zoek dus iets vergelijkbaars, dat te gebruiken is met mijn xperia Z en het liefst ook met mijn Lenovo t530 omdat die helaas niet over een hdmi aansluiting beschikt.
Het gaat dus om een manier om full-hd beelden inclusief geluid draadloos op je televisie te krijgen.
Kan je die HTC Media Link niet van iemand lenen om te proberen? Is vziw gewoon een DLNA device. Weet alleen niet of je je Xperia Z er mee zou kunnen pairen.remoendoo schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:06:
Weet iemand of het mogelijk is om beelden draadloos naar een HD TV te streamen?
Dat kan met eender welke DLNA-renderer. Als je wat wil prullen kan je een Raspberry Pi aanschaffen, daar gooi je dan OpenELEC (met XBMC) op en dan kan je de meeste videoformaten wel streamen, ook vanop je laptop (XBMC leest die dan gewoon uit van een netwerkshare).
Een andere optie (en misschien handiger) is pricewatch: Netgear Push2TV - Wireless Display Adapter - daarmee mirror je gewoon alles wat op je display staat (inclusief geluid), draadloos via WiFi.
Een andere optie (en misschien handiger) is pricewatch: Netgear Push2TV - Wireless Display Adapter - daarmee mirror je gewoon alles wat op je display staat (inclusief geluid), draadloos via WiFi.
Ja, via miracast is wel een mooie oplossing, maar laat wel je scherm aanstaan en er is een kleine vertraging. Zelf doe ik het liever via de DLNA methode (smarttv Xperia Z laten vinden en vanaf de TV afspelen)AmbroosV schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:58:
Dat kan met eender welke DLNA-renderer. Als je wat wil prullen kan je een Raspberry Pi aanschaffen, daar gooi je dan OpenELEC (met XBMC) op en dan kan je de meeste videoformaten wel streamen, ook vanop je laptop (XBMC leest die dan gewoon uit van een netwerkshare).
Foto?AmbroosV schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:42:
Als je de telefoon scherm-down legt, ligt ie dan nog steeds op het rubbere opstekende randje of is de Spigen zo 'dik' dat ligt ie daarop ligt?
Zit er trouwens ook de Ultra Crystal Back protector bij? En hoe is de 'dust-collection' in de cut-out van de proximity sensor?
[ Voor 6% gewijzigd door henri86 op 03-06-2013 23:28 ]
Weet iemand of de Sony SBH20 bluetooth/NFC headset ook bij MediaMarkt/Saturn verkocht wordt? Kan ze in de webshops van beide winkels niet vinden, dus vrees het ergste.
Ik zal vrijdag wat foto's uploaden, ben niet thuis tot dan. Als je 'm met het display omlaag legt dan ligt hij nu wel echt op het display. Het is best wel een dik geval. Van stof in de cutout heb ik geen last, maar je ziet 'm wel duidelijk, gewoon omdat 't zo'n dik ding is.henri86 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:22:
[...]
Foto?
Als je de telefoon scherm-down legt, ligt ie dan nog steeds op het rubbere opstekende randje of is de Spigen zo 'dik' dat ligt ie daarop ligt?
Zit er trouwens ook de Ultra Crystal Back protector bij? En hoe is de 'dust-collection' in de cut-out van de proximity sensor?
En er zat inderdaad een Ultra Crystal voor de achterkant bij.
Kan me niet herinneren dat ik ze daar heb zien liggen. Wordt denk ik even naar een webshop zoeken dus.agoNITE schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:41:
Weet iemand of de Sony SBH20 bluetooth/NFC headset ook bij MediaMarkt/Saturn verkocht wordt? Kan ze in de webshops van beide winkels niet vinden, dus vrees het ergste.
Saturn in iedergeval niet, maar die heeft sowieso weinig leuke accessoires.Cyleo schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:16:
[...]
Kan me niet herinneren dat ik ze daar heb zien liggen. Wordt denk ik even naar een webshop zoeken dus.
Verwijderd
http://www.aliexpress.com...tector-For/914956166.html
Voor de mensen die goedkoop, premium glas voor hun xperia Z willen hebben.
Zo ver ik het zie heeft die geen cut-out voor de proximity sensor, je kan daardoor problemen krijgen met de sensor. Had de oude versie van de Glas.T ook last van.Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:39:
http://www.aliexpress.com...tector-For/914956166.html
Zo, de SBH-20 is onderweg. Kan een paar werkdagen duren wegens vooraad bij externe leverancier. Inclusief verzenden iets meer dan € 41,00 voor betaald.
Ik was laatst in de Sony flagship store in Shanghai, en wilde die SBH-20 eens met eigen ogen zien. Ik heb eerst een kwartier besteed om aan de medewerker duidelijk te maken dat dit ding echt van Sony zelf was en geen willekeurige andere fabrikant, want het stond niet in zijn database. Je zou bijna de slogan "Make.Believe" erbij gaan halen
.
Anyway, ze hadden hem niet (bummer), dat andere ding hadden ze ook niet (MW600, want van Sony-Ericsson) en toen ze ook de charger-cradle niet los bleken te verkopen ben ik maar gegaan.
Maar het is jammer dat ze die dingen niet ergens in een winkel in NL hebben liggen.
Anyway, ze hadden hem niet (bummer), dat andere ding hadden ze ook niet (MW600, want van Sony-Ericsson) en toen ze ook de charger-cradle niet los bleken te verkopen ben ik maar gegaan.
Maar het is jammer dat ze die dingen niet ergens in een winkel in NL hebben liggen.
Inderdaad jammer dat ze niet ergens fysiek liggen, had hem ook graag eerst even in de handen gehad. Maar goed, hoop hem toch snel binnen te krijgen. Levertijd bij de shop waar ik hem heb besteld is nu onbekend, hoop dat ik op tijd was met mijn bestelling 
Heb hem hier trouwens vandaan:
http://www.4allshop.nl/1270-7862
Bij een andere shop de Nillkin Sony Xperia Z Super Frosted Shield besteld.
Ben benieuwd.
Heb hem hier trouwens vandaan:
http://www.4allshop.nl/1270-7862
Bij een andere shop de Nillkin Sony Xperia Z Super Frosted Shield besteld.
Ben benieuwd.
Verwijderd
Weer in voorraad, net een DK26 en een SBH20 besteld, totaal kost iets meer dan 63 Euro incl. verzendkosten, ben benieuwd of het me beval.
http://shop.sonymobile.com/nl/mixmatchcat/
http://shop.sonymobile.com/nl/mixmatchcat/
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2013 23:10 ]
Iemand al ervaring met deze vrind? Lijkt me een handig ding voor naast m'n bed!
http://dx.com/p/temei-des...-c6603-c6602-black-217896
http://dx.com/p/temei-des...-c6603-c6602-black-217896
Vandeweek 64GB kaartje ontvangen, nu gaan gebruiken is Fat32 geformatteerd, telefoon slikt 'm prima...
Maar als ik nu PC Companion start kan hij m'n telefoon niet vinden en zie 'm ook niet meer bij 'deze computer'
Iemand 'n idee'tje?
EDIT: Ik bedoelde 'wordt niet gezien met MTP aan, wel als mass storage device' (ook in PC Companion)
Maar als ik nu PC Companion start kan hij m'n telefoon niet vinden en zie 'm ook niet meer bij 'deze computer'
Iemand 'n idee'tje?
EDIT: Ik bedoelde 'wordt niet gezien met MTP aan, wel als mass storage device' (ook in PC Companion)
[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 10-06-2013 16:33 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De hele telefoon niet? Of alleen het kaartje? En als je het kaartje verwijdert wel weer?CLB schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:30:
Vandeweek 64GB kaartje ontvangen, nu gaan gebruiken is Fat32 geformatteerd, telefoon slikt 'm prima...
Iemand 'n idee'tje?
Overigens, volgens mij heb jij root toch? Je kan dan een exFAT mod flashen en je kaartje formatteren naar exFAT. Kun je files groter dan 4GB erop zetten.
In Media Transfer Protocol zie ik niks, geen telefoon, geen kaartje, niet in de explor of PCC, nada niks... 
Als ik Mass Storage Device aanvink, dan zie ik de inhoud van het kaartje, maar niet het interne geheugen van m'n telefoon... PC Companion ziet mijn telefoon ook niet en ik kan dus (eventueel) niet updaten zeg maar

En ik heb rootacces ja, de ExFat-mod ken ik ook, maar vind ik nog vrij vaag:
"- Download de Zip bestanden (hier of hier) en pak deze uit
- Sluit je telefoon aan in draai runme.bat
- Als er gevraagd wordt voor Root, kies ja en het is in een paar seconden klaar. ( als er iets als
"tar invalid tar magic“ komt te staan probeer dan een andere Busybox ) en dan zal de telefoon rebooten"
Heb al rootacces, dus waarom weer een runme.bat zeg maar, ben er nog niet zo heel happig op
Maar als iemand kan bevestigen dat een 64GB MicroSD-kaartje met deze ExFat-mod werkt in MTP en ik dus het interne geheugen van de telefoon zie en de telefoon ook wordt gezien in PC Companion, ga ik dat fixen!
Files groter dan 4GB is leuk, maar voor mij persoonlijk nog geen must...
EDIT: Net stond die weer op MTP en zag ik het wel, ook PC Companion zag 't toestel... Hmm lijkt nu
opeens na een post en 'n plaatje geshopt te hebben natuurlijk weer wel te werken... So far so good
Als ik Mass Storage Device aanvink, dan zie ik de inhoud van het kaartje, maar niet het interne geheugen van m'n telefoon... PC Companion ziet mijn telefoon ook niet en ik kan dus (eventueel) niet updaten zeg maar

En ik heb rootacces ja, de ExFat-mod ken ik ook, maar vind ik nog vrij vaag:
"- Download de Zip bestanden (hier of hier) en pak deze uit
- Sluit je telefoon aan in draai runme.bat
- Als er gevraagd wordt voor Root, kies ja en het is in een paar seconden klaar. ( als er iets als
"tar invalid tar magic“ komt te staan probeer dan een andere Busybox ) en dan zal de telefoon rebooten"
Heb al rootacces, dus waarom weer een runme.bat zeg maar, ben er nog niet zo heel happig op
Maar als iemand kan bevestigen dat een 64GB MicroSD-kaartje met deze ExFat-mod werkt in MTP en ik dus het interne geheugen van de telefoon zie en de telefoon ook wordt gezien in PC Companion, ga ik dat fixen!
Files groter dan 4GB is leuk, maar voor mij persoonlijk nog geen must...
EDIT: Net stond die weer op MTP en zag ik het wel, ook PC Companion zag 't toestel... Hmm lijkt nu
opeens na een post en 'n plaatje geshopt te hebben natuurlijk weer wel te werken... So far so good
[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 10-06-2013 17:06 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mijn SBH-20 is onderweg, verwacht hem morgen binnen te hebben. Ben erg benieuwd!
Vroeger bij mijn SE W880/W910 had ik altijd een HBHDS970 bluetooth headset. Ben zelf erg blij dat Sony tegenwoordig nog steeds zelf erg toffe accessoires maakt! Alleen wat officiële cases ofzo zouden prettig zijn.
Vroeger bij mijn SE W880/W910 had ik altijd een HBHDS970 bluetooth headset. Ben zelf erg blij dat Sony tegenwoordig nog steeds zelf erg toffe accessoires maakt! Alleen wat officiële cases ofzo zouden prettig zijn.
Het is OF Mass storage (en dan alleen de External SD) OF MTP en dan zie je ze beide.
There is no place like 127.0.0.1
Maar bij MTP zag ik eerst niks
Ik heb een dock en sbh20 besteld. zit te denken om die dock op een vlak deel van mijn dashboard te zetten om zo een instant carkit te maken. geluid gaat al via bluetooth naar mijn radio.
Oeh, die is handig met ingressLuco schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:39:
http://dx.com/p/rechargea...or-sony-l36h-black-216633
Iemand zoiets al geprobeerd?

SBH20 vandaag ontvangen, morgen pas echt goed gebruiken onderweg naar mijn werk. Maar apparaatje voelt erg solide aan.
Enige wat ik persoonlijk jammer vind is dat de meegeleverde earbuds een erg dunne kabel hebben.
Had een kabel gezien zoals op mijn huidige earbuds:

Kan wel gewoon mijn eigen earbuds aansluiten natuurlijk, maar dan zit je met een lang en overbodig stuk kabel wat in de weg zit
Enige wat ik persoonlijk jammer vind is dat de meegeleverde earbuds een erg dunne kabel hebben.
Had een kabel gezien zoals op mijn huidige earbuds:

Kan wel gewoon mijn eigen earbuds aansluiten natuurlijk, maar dan zit je met een lang en overbodig stuk kabel wat in de weg zit
Verwijderd

haha dat heb ik ook vorige week gedaan in mijn Citroen C1
Werkt toppie, en goedkoper als een carkit.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 20:18 ]