Ja, dat doet hij. Hij herkend namelijk dat hij wordt opgeladen door de pogoplugs, onafhankelijk van door wat hij wordt opgeladenshiptronic schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:38:
@Bart999, Zit daar ook dezelfde funtie als de orginele Dk26 in, zodat hij herkend word ? De orginele doet dat wel, aangezien ik hem s'nachts oplaad word bij het dokken het betreffende station herkend, en schakeld het scherm meteen naar de wekker funtie.Dezelfed functie zoek nog voor in de auto
Maar hoe word deze herkend? of zit er een TAG in verwerkt? Het orginele dock word ook herkend , zonder dat NFC aanstaat
Verwijderd
De dockfunctie wordt herkend (niet het apparaat), hiermee kan je inderdaad verschillende apps/functies mee starten. Of je ook onderscheid kunt maken tussen verschillende docks lijkt mij onwaarschijnlijk (niet). Hetzelfde dus wat Cyleo zegt.shiptronic schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:38:
@Bart999, Zit daar ook dezelfde funtie als de orginele Dk26 in, zodat hij herkend word ? De orginele doet dat wel, aangezien ik hem s'nachts oplaad word bij het dokken het betreffende station herkend, en schakeld het scherm meteen naar de wekker funtie.Dezelfed functie zoek nog voor in de auto
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 17:30 ]
ik heb een makita bouwradio, waarachter een klep zit voor een accu, en een audio input
hier heb ik mijn MW1 aangesloten, laten pairen met me XZ en hoppa
ik kan me eigen muziek luisteren, en heb meteen een afstandsbediening
hier heb ik mijn MW1 aangesloten, laten pairen met me XZ en hoppa
ik kan me eigen muziek luisteren, en heb meteen een afstandsbediening
Ik heb dezelfde dock binnen als Bart. Ik heb hem echter bij een andere verkoper op eBay, deze. Ik heb wel een MicroUSB kabel erbij gekregen. De dock is 5V en 1A.
Mini review
De dock is licht maar voet wel degelijk. De pinnetjes zitten op de juiste plek en kunnen in veren. Op de onderkant zit een rubberen anti-slip laagje. De meegeleverde Micro-USB kabel is 1 meter. Niet de langste kabel, maar sowieso wel aardig dat er een bij zit. Ik heb een S-Line gelly case en met die case past mijn Z niet in de dock. De case pakt mijn Z van alle kanten in. Ik zie echter op ebay ook een aantal cases waarvan de boven- en onderkant niet 'bescherm' worden, zoals deze:

Ik denk dat een Z met een dergelijke case wel in de dock zou passen.
Ik zal straks een aantal foto's uploaden.
Edit:

Voor c.a. 7.50 euro zeker een aanrader!
Mini review
De dock is licht maar voet wel degelijk. De pinnetjes zitten op de juiste plek en kunnen in veren. Op de onderkant zit een rubberen anti-slip laagje. De meegeleverde Micro-USB kabel is 1 meter. Niet de langste kabel, maar sowieso wel aardig dat er een bij zit. Ik heb een S-Line gelly case en met die case past mijn Z niet in de dock. De case pakt mijn Z van alle kanten in. Ik zie echter op ebay ook een aantal cases waarvan de boven- en onderkant niet 'bescherm' worden, zoals deze:

Ik denk dat een Z met een dergelijke case wel in de dock zou passen.
Ik zal straks een aantal foto's uploaden.
Edit:

Voor c.a. 7.50 euro zeker een aanrader!
[ Voor 12% gewijzigd door HollovVpo1nt op 07-05-2013 19:55 ]
Toevallig heb ik die case in het geel. Toch steekt ie boven en onder wel een milimetertje uit hoor, denk dat dat toch genoeg is om em niet te laten passen. Toch ben ik van plan om ook dat dock aan te schaffen, hoesjes gebruik ik toch de helft van de tijd niet.
Vandaag binnen gekomen! De verpakking stelt niks voor maar dat dock ziet er gewoon strak en degelijk uit en staat zeer stabiel op tafel. Hij heeft wel weinig speling als je de Z erin zet en ik had dan ook moeite om hem aan de praat te krijgen de eerste keren ( kwam erop neer dat je hem recht erin moet steken en dan pas schuin zetten ). Geen idee of dit bij het officiële dock anders is.AMARONE schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:57:
Vandaag deze op Ebay besteld:
http://www.ebay.co.uk/itm...rgers&hash=item43bb4ea15e
[afbeelding]
Die 30 euro voor het officiele dock is mij teveel wat ik liever steek in die draadloze oordopjes! Even afwachten hoe het met de kwaliteit is en dergelijke
Voor dit lage bedrag zeker een aanrader. Helemaal aangezien het Sony dock gewoon 30 euro kost en eigenlijk verder niks beters biedt.
Oh ja, links zit een klein blauw ledje.

[ Voor 3% gewijzigd door AMARONE op 07-05-2013 23:57 ]
Vraag aan de gebruikers van autoopladers
Ik heb nu autolader met output van 800 mah. Mijn Xperia laad helemaal niet op tijdens het rijden. Ik vermoed dat hij te weinig stroom binnenkrijgt.
Ik heb op het forum gelezen dat iemand met 1000mah al wel oplaad in de auto.
Raden jullie aan om een usb oplader met 1000mah te halen of 2000mah?
Ik heb nu autolader met output van 800 mah. Mijn Xperia laad helemaal niet op tijdens het rijden. Ik vermoed dat hij te weinig stroom binnenkrijgt.
Ik heb op het forum gelezen dat iemand met 1000mah al wel oplaad in de auto.
Raden jullie aan om een usb oplader met 1000mah te halen of 2000mah?
V-Strom 650
Zeker voor de 2000mA gaan ! ( en laat dat uur er maar af
) De telefoon moet genoeg kunnen nemen als hij dat nodig heeft. Je kan er nooit je telefoon mee stuk maken.
Ook hier gisteren binnen gekomen. Natuurlijk gelijk getest en ik moet zeggen dat ik iets teleurgesteld ben, voor zover dat kan voor dit bedrag.AMARONE schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:56:
Vandaag binnen gekomen! De verpakking stelt niks voor maar dat dock ziet er gewoon strak en degelijk uit en staat zeer stabiel op tafel. Hij heeft wel weinig speling als je de Z erin zet en ik had dan ook moeite om hem aan de praat te krijgen de eerste keren ( kwam erop neer dat je hem recht erin moet steken en dan pas schuin zetten ). Geen idee of dit bij het officiële dock anders is.
Voor dit lage bedrag zeker een aanrader. Helemaal aangezien het Sony dock gewoon 30 euro kost en eigenlijk verder niks beters biedt.
Oh ja, links zit een klein blauw ledje.En bij mij zat er geen kabel bij, of die zat los in de envelop en ligt nu dus in de prullenbak?
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nogmaals, ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die de officiele dock hebben.
Officiele dock is vrij vlot vol , zeker geen hele nacht niet exact gemeten, ~ 2 uur?
Maar welke adapter gebruik je? De orginele leverd 1, 5 A tewijl de meest standaar adapters maar 0,5 A leveren.Kan me niet voorstellen dat de beperking in het dock zit.In het orginele dock zit wat electonica dus helemaal "dom" is het ding niet.Ben het schema aan het uitpuzzelen, maar de letters op de chip zin met een goede loep nog nauwelijks te lezen, maar gezien de aansluitingen lijkt me het een FET.Word vervolgd.
Er zit in ieder geval genoeg ruimte in op een TAG kwijt te raken
Helaas kan ik niet meer verder "testen" ook mijne heeft een spontaan gebroken scherm, DM is al naar Ambroos
Verder komt er in het orginele dock nog wat stukken lood, zadat deze beter op zijn plek blijft staan , en je niet het dock optilt al je de telfoon eruit haald.
Maar welke adapter gebruik je? De orginele leverd 1, 5 A tewijl de meest standaar adapters maar 0,5 A leveren.Kan me niet voorstellen dat de beperking in het dock zit.In het orginele dock zit wat electonica dus helemaal "dom" is het ding niet.Ben het schema aan het uitpuzzelen, maar de letters op de chip zin met een goede loep nog nauwelijks te lezen, maar gezien de aansluitingen lijkt me het een FET.Word vervolgd.
Er zit in ieder geval genoeg ruimte in op een TAG kwijt te raken
Helaas kan ik niet meer verder "testen" ook mijne heeft een spontaan gebroken scherm, DM is al naar Ambroos
Verder komt er in het orginele dock nog wat stukken lood, zadat deze beter op zijn plek blijft staan , en je niet het dock optilt al je de telfoon eruit haald.
[ Voor 18% gewijzigd door shiptronic op 08-05-2013 08:12 ]
Ik heb het getest met de officiele adapter en mijn vorige HTC adapter. Die laatste heb ik overigens meer vertrouwen in dan de originele Sony.
Maar ik zal vanavond nog eens extra gaan kijken naar de adapters.
Ik heb deze verhalen overigens ook meer gelezen op internet. Daar kwam uit dat het toch aan het dock lag. Maar goed, vanavond nog maar eens kijken. Ik had gisteren ook weinig tijd.
Ik heb deze verhalen overigens ook meer gelezen op internet. Daar kwam uit dat het toch aan het dock lag. Maar goed, vanavond nog maar eens kijken. Ik had gisteren ook weinig tijd.
edit:
Hmmm... bij het checken van specs bij andere charging cradles zie ik bij sommigen (goedkoperen) dat ze 500mA zijn. De duurderen zijn 1000mA. Dat zou wel verklaren waarom die el cheapo van mij langzaam leegloopt als de wekkerapp draait. Vanavond nog even testen en anders of geen wekkerapp of een andere cradle van 1000mA.
Hmmm... bij het checken van specs bij andere charging cradles zie ik bij sommigen (goedkoperen) dat ze 500mA zijn. De duurderen zijn 1000mA. Dat zou wel verklaren waarom die el cheapo van mij langzaam leegloopt als de wekkerapp draait. Vanavond nog even testen en anders of geen wekkerapp of een andere cradle van 1000mA.
[ Voor 84% gewijzigd door Jopster op 08-05-2013 11:38 ]
Ik heb ook weer wat spul binnengekregen: De Sony SBH20 dat echt een verademing is tijdens het sporten, telefoon in mijn Spibelt en SBH20 op mijn kraag geclipt en dan lekker hardlopen. Enige con die ik nu kan vinden is dat ik de knopjes irritant vind om ze in te drukken, wellicht is dit gewenning. Verder zitten er goede oordopjes bij en is het apparaatje lekker licht.
Ik heb ook een set screenprotectors van dealextreme besteld, hier wacht ik nog even mee om ze te bevestigen, eerste indruk is dat vooral de eerste van goede (dikke) kwaliteit is.

en

Eveneens voor in de auto deze gekocht + een orginele Sony kabel:

En deze gekocht, werkt perfect alleen gebruik ik het nooit.. blijkt..

Allen aanraders, mochten jullie ook geintresseerd zijn in dit spul. De screenprotectors weet ik alleen nog niet 100%.
Ik heb ook een set screenprotectors van dealextreme besteld, hier wacht ik nog even mee om ze te bevestigen, eerste indruk is dat vooral de eerste van goede (dikke) kwaliteit is.

en

Eveneens voor in de auto deze gekocht + een orginele Sony kabel:

En deze gekocht, werkt perfect alleen gebruik ik het nooit.. blijkt..
Allen aanraders, mochten jullie ook geintresseerd zijn in dit spul. De screenprotectors weet ik alleen nog niet 100%.
[ Voor 18% gewijzigd door THxZ0NE op 08-05-2013 08:28 ]
Grappig, heb precies hetzelfde als jou.THxZ0NE schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:25:
alleen deze mis ik nog in je lijstje:

werkt voor mij perfect, paar keer gebruikt onderweg... oplaadbare batterijen erin en gaan.
Grootste voordeel ten opzichte van een 'normale extra back-up' is dat je altijd overal nog wel extra batterijen kunt vinden (of meenemen).
Haha, en die wil ik ook nog kopen maar dan een 10.000mah bakkus waar ik hem meerdere malen mee kan laden.
Bij nader inzien is deze ook wel super interessant. Batterijen kun je immers overal kopen! Heb je de link naar het product?
Bij nader inzien is deze ook wel super interessant. Batterijen kun je immers overal kopen! Heb je de link naar het product?
appelthee schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:47:
[...]
Grappig, heb precies hetzelfde als jou.
alleen deze mis ik nog in je lijstje: [afbeelding]
werkt voor mij perfect, paar keer gebruikt onderweg... oplaadbare batterijen erin en gaan.
Grootste voordeel ten opzichte van een 'normale extra back-up' is dat je altijd overal nog wel extra batterijen kunt vinden (of meenemen).
[ Voor 9% gewijzigd door THxZ0NE op 08-05-2013 09:47 ]
Ik heb trouwens het eerste issue met de Sony SBH20. Ik heb hem gepaired naar de telefoon en laptop, ik wil dan lekker muziek luisteren en als ik een telefoontje krijg die ook opnemen (multi pair staat aan). Echter als ik muziek luister vanaf mijn laptop en vervolgens een telefoontje binnenkomt schakelt hij niet automatisch terug naar de laptop, als ik hem dan handmatig pair dan blijft er een loopje van de muziek hangen wat na een restart van de laptop pas weg is.
Iemand anders hetzelfde issue?
Iemand anders hetzelfde issue?
Verzend kosten zijn in verhouding dan wel weer hoog
Woldwide shipping, behalve Duitsland? OK ! maar is Duitsland word wel meer dan de helft binnen 3 weken afgeleverd
[Edit] Oeps fout gelezen, Netherlands, Free shipping !
Woldwide shipping, behalve Duitsland? OK ! maar is Duitsland word wel meer dan de helft binnen 3 weken afgeleverd
[Edit] Oeps fout gelezen, Netherlands, Free shipping !
[ Voor 14% gewijzigd door shiptronic op 08-05-2013 11:20 ]
Interessant, voor die paar euro altijd leuk om te hebben. Hoever kun je je accu ongeveer opladen met 2 redelijke AA batterijen?appelthee schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:47:
[...]
Grappig, heb precies hetzelfde als jou.
alleen deze mis ik nog in je lijstje: [afbeelding]
Ik heb er twee oplaadbare batterijen in met een capaciteit van 2700 mAh op 1.2V elk.jap85 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:44:
[...]
Interessant, voor die paar euro altijd leuk om te hebben. Hoever kun je je accu ongeveer opladen met 2 redelijke AA batterijen?
In theorie zou je dus met één batterij je accu sowieso 1 keer moeten kunnen opladen. Twee batterijen twee keer. Hij laad even snel als dat je hem in een usb-poort van je computer stopt(5V 500mA), niet heel snel maar voldoende om je op gang te houden.
Hij liep bij mij vrij vlot in een half uur van 40 naar 64% Ik ben iig tevreden voor het geldJopster schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 07:50:
[...]
Ook hier gisteren binnen gekomen. Natuurlijk gelijk getest en ik moet zeggen dat ik iets teleurgesteld ben, voor zover dat kan voor dit bedrag.Ik weet niet hoe het is met de officiele dock, maar ik kan mijn wekker app niet laten draaien zodat hij fungeert als wekkerradio. De batterij loopt dan langzaam leeg ondanks helderheid op minimaal. Vannacht dus gewoon als lader laten fungeren en van 48% naar 83% gegaan in 6 uur tijd. Bij normaal gebruik zal ik de 100% dus wel halen in de ochtend, maar toch had ik stiekem gehoopt dat het wat sneller ging.
Nogmaals, ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die de officiele dock hebben.
Wel raar dat de wekker bij het afgaan niet draait ook, best onhandig nu. Ik neem aan dat dit bij het officiele dock ook is?
[ Voor 6% gewijzigd door AMARONE op 08-05-2013 12:23 ]
Wow, wat een prijs!!
Kun je de Xperia hiermee helemaal opladen, eenmaal of meerdere?
Hmmm.... dit klinkt dan weer stukken beter dan bij mij. Met wekker app aan? Wat doe jij anders dan ik?AMARONE schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:22:
[...]
Hij liep bij mij vrij vlot in een half uur van 40 naar 64% Ik ben iig tevreden voor het geld
Wel raar dat de wekker bij het afgaan niet draait ook, best onhandig nu. Ik neem aan dat dit bij het officiele dock ook is?
Je hebt dus wel 500mA en 1000mA modellen als ik Ebay zo mag geloven. Ik heb hem nu niet bij de hand, maar zal vanavond eens checken. We hebben in ieder geval hetzelfde model besteld. Gek hoor...
Ik heb de case ook, maar het probleem is dat het uberhaupt al niet kan omdat de case de plek waar de pogo pins moeten bedekt.Melkunie schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:32:
Toevallig heb ik die case in het geel. Toch steekt ie boven en onder wel een milimetertje uit hoor, denk dat dat toch genoeg is om em niet te laten passen. Toch ben ik van plan om ook dat dock aan te schaffen, hoesjes gebruik ik toch de helft van de tijd niet.
Ik heb 1000mA en de originele Sony adapter hangt er inderdaad aan. De Z herkende dat ik hem in het dock had dus de gehele interface draaide mee maar als mijn wekker gaat dan moet ik dat balkje omhoog swipen ipv dat die ook meedraait met de interface en je hem over de lange kant van je scherm kan swipen. Zou het wat makkelijker maken. Opladen lijkt dus niet trager te gaan verder, zal het nog een keer goed testen.Jopster schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:37:
[...]
Hmmm.... dit klinkt dan weer stukken beter dan bij mij. Met wekker app aan? Wat doe jij anders dan ik?Gebruik jij de officiele Sony adapter voor je kabel?
Je hebt dus wel 500mA en 1000mA modellen als ik Ebay zo mag geloven. Ik heb hem nu niet bij de hand, maar zal vanavond eens checken. We hebben in ieder geval hetzelfde model besteld. Gek hoor...
[ Voor 4% gewijzigd door AMARONE op 08-05-2013 19:02 ]
Daar zou ik nog wel wat voor willen knutselenmasterjorie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:23:
[...]
Ik heb de case ook, maar het probleem is dat het uberhaupt al niet kan omdat de case de plek waar de pogo pins moeten bedekt.
Ook nog even gechecked. 1000mA inderdaad en Sony adapter er aan gehangen. Ik heb Sony Select zo ingesteld dat er een wekkerradio app wordt gestart, de schermhelderheid op 10% gaat en het data verkeer wordt uitgeschakeld. De wekkerradio app is zo ingesteld dat het scherm niet in slaapstand gaat. Het was dus mijn bedoeling om hem zo als vervanger van mijn oude wekkerradio te gebruiken, maar helaas loopt hij zo dus langzaam leeg. Het scherm vreet meer stroom dan dat de lader kan leveren. Dat vind ik wel jammer. Enkel als oplader gebruiken gaat dus goed, maar ik had er meer van verwacht en vraag me dus af of dit met elke dock zo is.AMARONE schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:01:
Ik heb 1000mA en de originele Sony adapter hangt er inderdaad aan. De Z herkende dat ik hem in het dock had dus de gehele interface draaide mee maar als mijn wekker gaat dan moet ik dat balkje omhoog swipen ipv dat die ook meedraait met de interface en je hem over de lange kant van je scherm kan swipen. Zou het wat makkelijker maken. Opladen lijkt dus niet trager te gaan verder, zal het nog een keer goed testen.
Overigens ook wel vreemd; ik heb het vanmiddag met een USB kabel aan mijn laptop getest en daar bleef de batterij stabiel met de wekkerradio app actief. Er kwam niks bij en er ging niets af. Je zou dan verwachten dat met 1000mA er wel prik bij zou moeten komen ipv dat hij leegloopt...
Iemand anders die hem zo als wekkerradio gebruikt en waar hij wel goed oplaadt?
[ Voor 10% gewijzigd door Jopster op 08-05-2013 20:51 ]
Dat klopt, de interface draait pas als je het scherm unlocked (ook al staat scherm draaien uit...)AMARONE schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:22:
[...]
Hij liep bij mij vrij vlot in een half uur van 40 naar 64% Ik ben iig tevreden voor het geld
There is no place like 127.0.0.1
lukt je niet hoor, accu in de sony is ongeveer 9,6Wh waar 2 oplaadbare batterijen theoretisch 6,5Wh zijn.appelthee schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:16:
[...]
Ik heb er twee oplaadbare batterijen in met een capaciteit van 2700 mAh op 1.2V elk.
In theorie zou je dus met één batterij je accu sowieso 1 keer moeten kunnen opladen. Twee batterijen twee keer. Hij laad even snel als dat je hem in een usb-poort van je computer stopt(5V 500mA), niet heel snel maar voldoende om je op gang te houden.
Verwijderd
Ik zal het vanavond eens even testen, laat het je weten.Jopster schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:48:
[...]
Iemand anders die hem zo als wekkerradio gebruikt en waar hij wel goed oplaadt?
1000mA dock, originele adapter en Gentle Alarm app als wekker.
Vooralsnog zijn deze reviews van de originele dock ook niet echt bemoedigend.
Nederlandse review gaf hetzelfde aan. Denk dat het wachten wordt op een 1500mA dock als ik dit zo lees.
Nederlandse review gaf hetzelfde aan. Denk dat het wachten wordt op een 1500mA dock als ik dit zo lees.
edit:
Het staat een beetje raar in de reviews, maar wat ik er uit opmaak is dat hij alleen geschikt is voor opladen en meer niet zoals de Nederlandse review ook al aangeeft.
Het staat een beetje raar in de reviews, maar wat ik er uit opmaak is dat hij alleen geschikt is voor opladen en meer niet zoals de Nederlandse review ook al aangeeft.
[ Voor 22% gewijzigd door Jopster op 08-05-2013 23:53 ]
Het orginele dock laad gewoon met 1500 mA (1800 zelfs) op hoor. Als je tenminste ook een geschikte adapter gebruikt. Met mijn lader/dock (meegeleverde lader, sony dock) laad het net zo snel op als aansluiten via usb.Jopster schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:51:
Vooralsnog zijn deze reviews van de originele dock ook niet echt bemoedigend.
edit:
Ja, ik lees het net ook. Dat zal het verschil dan zijn. Dan heb je voldoende power om hem als wekkerradio te gebruiken. Ik ga eens maar eens op zoek naar een goede deal.
Ik moet het toch even testen, hij liep hier net wel op met het scherm en wifi aan in die wekkerfunctie.Jopster schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:03:
Ja, ik lees het net ook. Dat zal het verschil dan zijn. Dan heb je voldoende power om hem als wekkerradio te gebruiken. Ik ga eens maar eens op zoek naar een goede deal.
Nou, bij mij doet hij dat niet. Afgelopen nacht amper 30% er bij met alleen opladen. Ik had het kunnen verwachten voor dat geld, maar ik had er toch iets meer van verwacht. Ik ga maar eens uitkijken naar een originele.
Maar dat dock doet toch helemaal niks behalve de 5V van de USB op die 2 pinnen zetten?
Blijkbaar niet helemaal, anders zou je toch ook geen 1000mA en 1800mA modellen hebben lijkt me. Vooralsnog lijkt alleen de originele 1800mA te zijn en alle goedkope modellen 1000mA.
Dat komt inderdaad ook overeen met mijn bevindingen.
Aangezien ik dit toch wel wil, ben ik intussen eens gaan informeren op Ebay. Bij de volgende kreeg ik de volgende reactie op mijn vraag omtrent de specs:
Hello there!
Thanks for your message, our Xperia Z docks accept a input of 1A-2A and can output at 1000mA - 2000mA which is actually higher than the standard docks, so not only will your Xperia Z charge faster with our docks, but it will also keep charging whilst you use it docked, something our competitors docks don't offer.
I hope this information has been useful to you.
If you have any more questions, feel free to send us an message.
Wel duurder en uiteindelijk had je dan net zo goed het officiële dock kunnen kopen. Maar aangezien die nu ook nergens te verkrijgen zijn, zit ik er aan te denken om deze dan maar aan te schaffen. Misschien kan ik dan nog iemand blij maken met een dock die alleen maar goed is om mee te laden.
Aangezien ik dit toch wel wil, ben ik intussen eens gaan informeren op Ebay. Bij de volgende kreeg ik de volgende reactie op mijn vraag omtrent de specs:
Hello there!
Thanks for your message, our Xperia Z docks accept a input of 1A-2A and can output at 1000mA - 2000mA which is actually higher than the standard docks, so not only will your Xperia Z charge faster with our docks, but it will also keep charging whilst you use it docked, something our competitors docks don't offer.
I hope this information has been useful to you.
If you have any more questions, feel free to send us an message.
Wel duurder en uiteindelijk had je dan net zo goed het officiële dock kunnen kopen. Maar aangezien die nu ook nergens te verkrijgen zijn, zit ik er aan te denken om deze dan maar aan te schaffen. Misschien kan ik dan nog iemand blij maken met een dock die alleen maar goed is om mee te laden.
Hij loopt hier ook leeg in het dock met scherm aan (terwijl hij dit eerst niet deed). Zal het vannacht nog een keer proberen met alles uit, scherm laag en Stamina aan.
Heb een zelfgemaakt dock die rechtstreeks aan een USB kabel richting de Sony lader gaat dus daar zou het probleem niet moeten zitten.
Heb een zelfgemaakt dock die rechtstreeks aan een USB kabel richting de Sony lader gaat dus daar zou het probleem niet moeten zitten.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ik heb inmiddels ook al met van alles lopen stoeien. Advanced Task Killer alles laten killen, scherm helderheid op minimum, wifi en data uit, Stamina aan. Blijft leeglopen. Geen idee eigenlijk wat ik nog meer zou kunnen proberen.
In de tussentijd staan er nog wat vragen uit bij diverse leveranciers op Ebay.
In de tussentijd staan er nog wat vragen uit bij diverse leveranciers op Ebay.
[ Voor 15% gewijzigd door Jopster op 09-05-2013 14:51 ]
Verwijderd
Mijn ervaring met de 'goedkope' dock via ebay is dat de telefoon binnen een paar uur opgeladen wordt tot 100%. Genoeg dus om 's nachts de dock te gebruiken. Ik maak geen gebruik van de telefoon tijdens het laden, gebruik wel de originele lader icm met de dock.
- Net nog even gekeken, en hij laadt hier ook op met het scherm op wekkerfunctie (verder wifi/gps etc. aan).
- Net nog even gekeken, en hij laadt hier ook op met het scherm op wekkerfunctie (verder wifi/gps etc. aan).
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2013 16:27 ]
Wat een tegenstrijdige berichten over die docks van Ebay! Of zouden het dan toch verschillende modellen zijn?
Even een samenvatting proberen te maken:
* ~€7,50 (met USB kabel) - XZ loopt leeg met wekkerfunctie
* ~€9,50 (zonder USB kabel) - XZ laadt op met wekkerfunctie
Klopt dit zo voor alle proefpersonen?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Verwijderd
Ik heb die van €9,50, loopt echt leeg als ik hem als wekker gebruik.Exar schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:34:
Wat een tegenstrijdige berichten over die docks van Ebay! Of zouden het dan toch verschillende modellen zijn?
Damn, en bij Bart999 niet?Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:39:
[...]
Ik heb die van €9,50, loopt echt leeg als ik hem als wekker gebruik.
Zou dat dan niet aan je lader liggen ipv de dock?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Ik heb ook de originele lader, bijna alle apps gekilled, scherm laag, wifi en dataverbinding uit... Loopt leeg bij wekker gebruik en laadt heel langzaam op als lader.
Ik zit er serieus over na te denken om deze te bestellen. Leverancier zegt dus dat deze tot 2000mA kan leveren. Maar goed, je ziet er zoveel op Ebay, ze lijken allemaal op elkaar en bij sommigen staat er zelfs 1000mA op. Dat kon ik bij deze dus niet ontdekken en als hij niet goed is, stuur ik hem gewoon terug. Ik heb er 3 pond vanaf kunnen krijgen, dus het scheelt iets, maar weinig met het dock van Sony dat je gewoon bij Sony kunt bestellen. Alleen nergens voorraad in Nederland voor zover ik heb kunnen ontdekken.
Ik zit er serieus over na te denken om deze te bestellen. Leverancier zegt dus dat deze tot 2000mA kan leveren. Maar goed, je ziet er zoveel op Ebay, ze lijken allemaal op elkaar en bij sommigen staat er zelfs 1000mA op. Dat kon ik bij deze dus niet ontdekken en als hij niet goed is, stuur ik hem gewoon terug. Ik heb er 3 pond vanaf kunnen krijgen, dus het scheelt iets, maar weinig met het dock van Sony dat je gewoon bij Sony kunt bestellen. Alleen nergens voorraad in Nederland voor zover ik heb kunnen ontdekken.
Verwijderd
Gebruik gewoon originele dock mensen. Dock in en alarm modus gewoon op scherm tikken of pinch to zoom en scherm word donker klaar.
Verwijderd
Vraagje; welke spibelt gebruik jij voor je xperia z? Zoek ook zoiets namelijk.THxZ0NE schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:25:
Ik heb ook weer wat spul binnengekregen: De Sony SBH20 dat echt een verademing is tijdens het sporten, telefoon in mijn Spibelt en SBH20 op mijn kraag geclipt en dan lekker hardlopen. Enige con die ik nu kan vinden is dat ik de knopjes irritant vind om ze in te drukken, wellicht is dit gewenning. Verder zitten er goede oordopjes bij en is het apparaatje lekker licht.
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ok, afgelopen nacht weer met wekker aan in de dock gezet en vanochtend was hij netjes op 100%.Exar schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:40:
[...]
Damn, en bij Bart999 niet?
Zou dat dan niet aan je lader liggen ipv de dock?
Beetje vreemd.
Verwijderd
Dock van Ebay werkt hier inderdaad prima, wekkerfunctie wordt automatisch opgestart (ingesteld) en hij laadt goed. Heb de dock icm met de wekkerfunctie (scherm geeft tijd weer op een donkere helderheid) alleen nog niet voor een langere tijd gebruikt. Ga dit deze ochtend testen. Heb geen vergelijking met de originele dock, maar zou niet weten welk voordeel deze kan bieden tov de goedkope versie.
* Zojuist opnieuw gestest, de dock laadt binnen een half uur 18% op. Lijkt me goed te noemen (binnen 3u 100%). Verder staan wifi en gegevensverbinding aan, gps staat uit. Wekkerfunctie stond aan.
* Zojuist opnieuw gestest, de dock laadt binnen een half uur 18% op. Lijkt me goed te noemen (binnen 3u 100%). Verder staan wifi en gegevensverbinding aan, gps staat uit. Wekkerfunctie stond aan.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2013 11:19 ]
Kun je met die wekkerfunctie eigenlijk ook de notification led uitzetten? Ik heb zelf de V (en nog geen dock, wel in bestellling) maar als ik m'n tel nu 's nachts aan de lader heb leg ik hem altijd op z'n kop omdat anders het rode/groene licht van de led m'n kamer teveel verlicht. Als ik hem in de dock zou zetten dat licht ook nog eens precies op me schijnen dus hoop dat hieraan gedacht is en de led uit kan oid?
Zonder extra apps (en root) niet
Ik heb inmiddels de knoop doorgehakt en de dock uit mijn vorige post besteld. Deze gaat retour. Ik krijg hem met geen mogelijkheid goed aan de praat. Jammer, want de prijs was goed.
Kan dat ook vanzelf? Want het minste dat de brightness auto wil is 7%. Dat hele systeem is juist om te automatiseren, waarom moet ik dan nog eens (onhandig) met 2 vingers 'uitzoomen'?Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 22:45:
Gebruik gewoon originele dock mensen. Dock in en alarm modus gewoon op scherm tikken of pinch to zoom en scherm word donker klaar.
Verwijderd
In dock plaatsen en dan kan je optie tijd zien kiezen in dock modus en 1X tik op scherm en hij dimt compleet.
Een mooie optie, maar zelfs dit zorgt bij mijn goedkope dock voor battery drain. Hij is redelijk nutteloos zo.
Blijkt dus maar weer dat je met originele accesoires toch meestal het beste af bent, okay het kost 2 tientjes meer maar voor een product wat je 2 jaar lang, dagelijks gebruikt vind ik dat te verwaarlozen. Look and feel is bij origineel Sony spul vaak ook een stuk beter. Maar goed dat is mijn mening, ik koop eigenlijk altijd originele accesoires terwijl er soms misschien best goede alternatieven zijn.
(Maar ben dan ook wel een beetje Sony addict
)
(Maar ben dan ook wel een beetje Sony addict
Al is 30 euro een stuk plastic met 2 draadjes erin natuurlijk bizar
Vandaag is mijn officiële dock eindelijk verzonden! 
Ik had m 2 weken geleden al besteld, dus het werd weleens tijd.
Ik had m 2 weken geleden al besteld, dus het werd weleens tijd.
[ Voor 77% gewijzigd door SToRM666 op 10-05-2013 19:06 ]
PSN id: NL_SToRM
Probleem is dat mensen met het officele dock hier ook soms last van hebbenjap85 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:28:
Blijkt dus maar weer dat je met originele accesoires toch meestal het beste af bent, okay het kost 2 tientjes meer maar voor een product wat je 2 jaar lang, dagelijks gebruikt vind ik dat te verwaarlozen. Look and feel is bij origineel Sony spul vaak ook een stuk beter. Maar goed dat is mijn mening, ik koop eigenlijk altijd originele accesoires terwijl er soms misschien best goede alternatieven zijn.
(Maar ben dan ook wel een beetje Sony addict)
Hij hangt gewoon aan de officele Sony lader dus ook dat zou het probleem niet mogen zijn...
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Bij mij draint hij dus niet. Heb hem nu weekje of 2. Gebruik hem elke nacht met de wekker app op volle helderheid en elke ochtend is hij gewoon 100%.
Hier ging het vannacht ook (bijna) goed.
Alhoewel om 6.45 brandde het lampje groen (vol dus) Waar toen ik hem om 8.45 van de lader haalde maar op 79% zat (en geen groen lampje meer). In de tussentijd is hij niet aangeraakt, maar hij blijkbaar toch niet helemaal goed contact hebben gemaakt..
Had overigens wel alles uit en het scherm op minimale helderheid.
Alhoewel om 6.45 brandde het lampje groen (vol dus) Waar toen ik hem om 8.45 van de lader haalde maar op 79% zat (en geen groen lampje meer). In de tussentijd is hij niet aangeraakt, maar hij blijkbaar toch niet helemaal goed contact hebben gemaakt..
Had overigens wel alles uit en het scherm op minimale helderheid.
Heb eindelijk mijn dock ook binnen.
Alleen heb ik hetzelfde probleem als sommige anderen, met de wekker app aan,laad hij niet of nauwelijks op.Heb de originele Sony lader erin.
Al een keer opnieuw opgestart, lopende processen gekilled, maar kom er maar niet achter.
Beetje jammer, had hem als wekker willen gebruiken.
Telefoon op standby laad wel gewoon snel op (sneller als via USB) , iemand nog iedeeën?
Alleen heb ik hetzelfde probleem als sommige anderen, met de wekker app aan,laad hij niet of nauwelijks op.Heb de originele Sony lader erin.
Al een keer opnieuw opgestart, lopende processen gekilled, maar kom er maar niet achter.
Beetje jammer, had hem als wekker willen gebruiken.
Telefoon op standby laad wel gewoon snel op (sneller als via USB) , iemand nog iedeeën?
Misschien een andere wekker app gebruiken? Ik gebruik Alarmklok pro van IHandysoft Inc. Maar het zou mij verbazen als het aan de app zou liggen.
Ik heb het geld van mijn goedkope dock inmiddels al retour, dus dat is wel netjes. Nou nog een paar dagen wachten op de andere dock en hopen maar dat deze wel goed functioneert.
edit:
Overigens nog wat feedback gekregen van Ebay verkopers: Naast de bestelde charger van een paar posts geleden moet deze ook tussen de 1000mA en 2000mA kunnen leveren. Deze is nog een stuk goedkoper dan de andere. Ik was er helaas te laat mee, maar wellicht helpt het anderen.
Overigens nog wat feedback gekregen van Ebay verkopers: Naast de bestelde charger van een paar posts geleden moet deze ook tussen de 1000mA en 2000mA kunnen leveren. Deze is nog een stuk goedkoper dan de andere. Ik was er helaas te laat mee, maar wellicht helpt het anderen.
[ Voor 53% gewijzigd door Jopster op 13-05-2013 08:39 ]
Mijn dock van ebay werkte in eerste instantie prima. Laadde netjes op. Echter vandaag begint hij raar te doen. Ik heb battery monitor widget gedownload en hij laat zien dat met hoeveel mA er wordt opgeladen. Als ik via de dock oplaad fluctueert dat enorm. De ene seconde laadt hij met 100mA op, maar ontlaadt hij met 22mA, daarna ontlaadt hij met 300mA, daarna weer een beetje opladen etc. Ik keek even of het aan de pogo poort lag maar bij mijn d.h.z. lader laadt hij met gemiddeld 600mA op. Dus daar kan het niet aan liggen. Ik zal ook wel de verkoper een bericht sturen, dat ding deugt niet. Raar, want zo'n moeilijke constructie is het helemaal niet.
Mensen met een 64GB MicroSD-kaartje, welke gebruiken jullie?
pricewatch: Samsung 64GB Pro Micro SD (MB-MGCGB)
Ik heb nu de 32GB variant, kost €47,90
pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDXC 64GB
SanDisk alternatief voor €47,90 in huis...
pricewatch: Sandisk Mobile Ultra microSDXC 64GB + Adapter
Zelfde als hierboven met 'n cheapass SD-convertertje €49,90
pricewatch: Sandisk Ultra microSDXC 64GB
Geen 'mobile' maar zelfde prijs van €49,90
Het lijkt allemaal op elkaar natuurlijk, so I can't make the choice...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:24:
Ja deze komt nieuw mensen ;-p
http://www.sonymobile.com...-bluetooth-headset-sbh50/

Mooi ding maar zal mij te prijzig zijn dus ik ga voor de 20 zwart of die groene mits ze weer een keer op voorraad komen.....
[ Voor 14% gewijzigd door AMARONE op 13-05-2013 11:27 ]
Verwijderd
Enige optie is belsimpel.nl in de gaten houden stond een week lang op 24 uur verzending maar sinds gisteren 2-4 werkdagen.AMARONE schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:27:
[...]
[afbeelding]
Mooi ding maar zal mij te prijzig zijn dus ik ga voor de 20 zwart of die groene mits ze weer een keer op voorraad komen.....
Heb zelf deze: http://nl-nl.forum.ibood....dc_30_mbs_uhs_i_class_10/CLB schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:54:
Bevalt prima, geen problemen oid (ook niet met mediaserver).
Ah jammerVerwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:24:
Ja deze komt nieuw mensen ;-p
http://www.sonymobile.com...-bluetooth-headset-sbh50/
Hopen dat de support van de MW1 wel blijft, kreeg 2/3 weken geleden nog een update
Mis in de MW1 maar 1 ding, het telefoonboek verder echt een top apparaatje.
Ja die hebben alleen de zwarte en ik hoor slechte ervaringen hier soms qua levertijden van belsimpel.nlVerwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:29:
[...]
Enige optie is belsimpel.nl in de gaten houden stond een week lang op 24 uur verzending maar sinds gisteren 2-4 werkdagen.
Verwijderd
@RobertowNL,AMARONE schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:37:
[...]
Ja die hebben alleen de zwarte en ik hoor slechte ervaringen hier soms qua levertijden van belsimpel.nl
Ja had zelf ook de MW1 en heb spijt ze verkocht te hebben.
@kurk_droog
Ja als de levertijden langer zijn dan aangegeven dan kan je altijd je order annuleren.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2013 11:42 ]
Dat is waar, ben alleen niet over de kleur uit nog dus. Gewoon saai zwart of een keer wat anders en die groeneVerwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:41:
[...]
@RobertowNL,
Ja had zelf ook de MW1 en heb spijt ze verkocht te hebben.
@kurk_droog
Ja als de levertijden langer zijn dan aangegeven dan kan je altijd je order annuleren.
Zeer chique. De nieuwe versie van de MW1, nu dus met NFC. Vroeg mij al af wanneer die zou komen. Verder zie ik er nog niet direct wat nieuws aan t.o.v. de MW1. Hopelijk behoud deze de Wolfsonn DAC.AMARONE schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:27:
[...]
[afbeelding]
Weet iemand nog andere oplaad oplossingen om het USB klepje te sparen ? (en niet draadloos)
Ik wil graag een dock, maar met een silicone case die een klein beetje over het randje van het scherm gaat (scherm blijft dus altijd snel bereikbaar, maar krast niet als het op tafel ligt)
Echter de enige cases die in een dock kunnen zijn:
http://www.noreve.com/lan...ition_B_leather_case.html (prijzig, maar mooi, echter een flip case)
en
http://shop.brando.com/Si...Xperia-Z_p8858c304d4.html (echt te dun voor goede val bescherming en geen 1 a 2 mm opstaand randje over het scherm)
heeft iemand oplaad klip's o.i.d. gezien voor de Xperia Z ?
Ik wil graag een dock, maar met een silicone case die een klein beetje over het randje van het scherm gaat (scherm blijft dus altijd snel bereikbaar, maar krast niet als het op tafel ligt)
Echter de enige cases die in een dock kunnen zijn:
http://www.noreve.com/lan...ition_B_leather_case.html (prijzig, maar mooi, echter een flip case)
en
http://shop.brando.com/Si...Xperia-Z_p8858c304d4.html (echt te dun voor goede val bescherming en geen 1 a 2 mm opstaand randje over het scherm)
heeft iemand oplaad klip's o.i.d. gezien voor de Xperia Z ?
Verwijderd
Heeft de sbh20 ook een wolfsonn DAC? En is dat voor betere sound?Cyleo schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:31:
[...]
Zeer chique. De nieuwe versie van de MW1, nu dus met NFC. Vroeg mij al af wanneer die zou komen. Verder zie ik er nog niet direct wat nieuws aan t.o.v. de MW1. Hopelijk behoud deze de Wolfsonn DAC.
[quote]easydisk schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:46:
Weet iemand nog andere oplaad oplossingen om het USB klepje te sparen ? (en niet draadloos)
ik heb deze , mijn ervaring ik haal m nu steeds uit de cover om de xz in het dock te zetten , het werkt niet echt om de xz in het dock te zetten met cover j , daarvoor zit de xz dan weer te los in de cover en moet je met 2 handen gaan werken om het een beetje goed in het dock te krijgen , maar de xz is heel makkelijk uit de cover te halen , verder is het wel een hele fijne cover.
ik heb deze , mijn ervaring ik haal m nu steeds uit de cover om de xz in het dock te zetten , het werkt niet echt om de xz in het dock te zetten met cover j , daarvoor zit de xz dan weer te los in de cover en moet je met 2 handen gaan werken om het een beetje goed in het dock te krijgen , maar de xz is heel makkelijk uit de cover te halen , verder is het wel een hele fijne cover.
Ik heb de Sandisk, non mobile geloof ik. Werkt prima!CLB schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:54:
SBH20 is gewoon op voorraad hoor!AMARONE schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:27:
[...]
[afbeelding]
http://shop.sonymobile.co...set-sbh20-pink/1274-5637/
jap85 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:31:
[...]
SBH20 is gewoon op voorraad hoor!![]()
http://shop.sonymobile.co...set-sbh20-pink/1274-5637/

Laat dat nou net de kleur zijn over welke ik niet twijfel
Te duur? Ben ik kippig of staan er geen prijzen bij de link van Mizwa? Maar goed, je schrijft ook 'zal', dus misschien is het jouw verwachting.AMARONE schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:27:
[...]
Het lijkt mij een mooi product, zeker als ik zie dat hij 8 uur stream time heeft, dat scheelt weer 2 uurtjes met de SBH20. En die is toch niet of nauwelijks te bestellen.
[ Voor 7% gewijzigd door mopringles op 13-05-2013 23:16 ]
Er staan geen prijzen maar je kan wel inschatten welk product deze opvolgt ( MW1 ) en dus ook in die prijsklasse zal vallen? Rond de 100 euro dus schat ik.mopringles schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:14:
[...]
Te duur? Ben ik kippig of staan er geen prijzen bij de link van Mizwa? Maar goed, je schrijft ook 'zal', dus misschien is het jouw verwachting.
Het lijkt mij een mooi product, zeker als ik zie dat hij 8 uur stream time heeft, dat scheelt weer 2 uurtjes met de SBH20. En die is toch niet of nauwelijks te bestellen.
Verwijderd
Prijs zal lager uitvallen, zie hier verschillende webshops.AMARONE schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 00:21:
[...]
Er staan geen prijzen maar je kan wel inschatten welk product deze opvolgt ( MW1 ) en dus ook in die prijsklasse zal vallen? Rond de 100 euro dus schat ik.
http://sony.hardware.nl/1271-2875
http://shop.blencom.nl/p/..._headset_bluetooth_black/
http://www.depoort.nl/sho...5-000000000002411349.html
http://www.centralpoint.n...rt-1271-2875-num-1942197/
Het is volgens mij meer de opvolger van de MW600, aangezien deze niet de extra functies van de MW1 heeft. Volgens mij was de MW600 ook rond de 60eu bij release.
Enige wat ie meer heeft dan de SBH20 is een scherm, FM radio en iets langere accuduur. Nadeel is dat ie groter, zwaarder en duurder is en een zwakkere clip heeft. Scherm heeft voor mij iig geen meerwaarde en vind het fijne van de SBH-20 juist dat ie zo klein en licht is en stevig vast clipt. Wel een mooi apparaatje verder trouwens.
Enige wat ie meer heeft dan de SBH20 is een scherm, FM radio en iets langere accuduur. Nadeel is dat ie groter, zwaarder en duurder is en een zwakkere clip heeft. Scherm heeft voor mij iig geen meerwaarde en vind het fijne van de SBH-20 juist dat ie zo klein en licht is en stevig vast clipt. Wel een mooi apparaatje verder trouwens.
Zie het inderdaad, ik zat ernaast dusjap85 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:21:
Het is volgens mij meer de opvolger van de MW600, aangezien deze niet de extra functies van de MW1 heeft. Volgens mij was de MW600 ook rond de 60eu bij release.
Je hebt gelijk denk ik. Ik heb even de features erbij gepakt en hij zit inderdaad daar dichter tegen aan. Wel lijkt het design wat mee rop die van de MW1. Ik vermoed dan ook dat er geen Wolfsonn DAC in zit, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen.jap85 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:21:
Dit hoort in V&A
[ Voor 92% gewijzigd door AmbroosV op 14-05-2013 15:01 ]
DaveD
Verwijderd
Het is de opvolger van de MW1.Cyleo schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:05:
[...]
Je hebt gelijk denk ik. Ik heb even de features erbij gepakt en hij zit inderdaad daar dichter tegen aan. Wel lijkt het design wat mee rop die van de MW1. Ik vermoed dan ook dat er geen Wolfsonn DAC in zit, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen.
http://fr.ubergizmo.com/2...etooth-avec-capacite-nfc/
Omdat 1 website dat vind? Volgens mij heeft de MW1 een aantal features die hier niet op zitten (zoals de optie om er een SD kaart in te stoppen en zonder koppeling met telefoon muziek af te spelen) en was een stukje hoger geprijsd. De functionaliteit komt geheel overeen met de MW600.Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:06:
[...]
Het is de opvolger van de MW1.
http://fr.ubergizmo.com/2...etooth-avec-capacite-nfc/
Maar goed maakt verder ook niet uit wat het opvolgt natuurlijk, is gewoon een mooi apparaatje voor als je wat meer wilt dan de basic functionaliteit van de SBH20.
Verwijderd
Geven wel meer internationale website's het aan, en is niet moeilijk ook qua uiterlijk ligt het bij de MW1, en dat het geen sd kaartje heeft kan eraan liggen dat de vorige model niet echt een succes is en mensen toch via bluetooth en NFC via smartphone muziek beluisteren. Verder is het geen Sony Ericsson product maar behoort het tot de Sony lijn. De SBH50 word gelanceerd met de sony xperia ZR.jap85 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:33:
[...]
Omdat 1 website dat vind? Volgens mij heeft de MW1 een aantal features die hier niet op zitten (zoals de optie om er een SD kaart in te stoppen en zonder koppeling met telefoon muziek af te spelen) en was een stukje hoger geprijsd. De functionaliteit komt geheel overeen met de MW600.
Maar goed maakt verder ook niet uit wat het opvolgt natuurlijk, is gewoon een mooi apparaatje voor als je wat meer wilt dan de basic functionaliteit van de SBH20.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2013 12:06 ]
CLB schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:54:
Nog wat meer ervaringen hierzo wat betreft geheugenkaartjes in de Z?jap85 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 21:27:
Ik heb de Sandisk, non mobile geloof ik. Werkt prima!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ook hier een scandisk, UHS-1, geen problemen (van mymemory, goedkope site)CLB schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:12:
[...]
[...]
Nog wat meer ervaringen hierzo wat betreft geheugenkaartjes in de Z?
Verwijderd
Hallo ik heb de DK26 voor mijn Xperia Z bij Belsimpel gekocht. Wat me tegenvalt is dat de dock alleen op het net kan worden aangesloten. Als ik hem met USB aan mijn PC hang, laadt hij de telefoon niet op. Heeft iemand ook deze ervaring of is mijn USB-poort van mijn PC niet goed?
Ik hoor het graag,
Groet Frank
Ik hoor het graag,
Groet Frank
Verwijderd
Is ook zo ik heb wel een portable oplaad pack en daarmee laad hij het wel op. Misschien voor onderweg, of anders als je geen stekker in de buurt hebt.Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:53:
Hallo ik heb de DK26 voor mijn Xperia Z bij Belsimpel gekocht. Wat me tegenvalt is dat de dock alleen op het net kan worden aangesloten. Als ik hem met USB aan mijn PC hang, laadt hij de telefoon niet op. Heeft iemand ook deze ervaring of is mijn USB-poort van mijn PC niet goed?
Ik hoor het graag,
Groet Frank
http://www.sony.nl/product/usb-portable-voeding/cp-els
@FKili het dock aansluiten via de usb van de computer werkt bij mij ook niet.
Wat ik trouwens wel belachelijk vind is dat Sony er voor die 30 euro niet eens een lader bij kan doen... Ik heb er dus 2 gekocht, 1 voor thuis 1 voor op het werk en kan dus mooi op zoek naar een extra lader...
Wat ik trouwens wel belachelijk vind is dat Sony er voor die 30 euro niet eens een lader bij kan doen... Ik heb er dus 2 gekocht, 1 voor thuis 1 voor op het werk en kan dus mooi op zoek naar een extra lader...
Is die groene SBH20 nog ergens te bestellen? Belsimpel heeft alleen de zwarte en ken verder weinig winkels die het leveren?