Geen idee hoeveel A hij geeft, maar ik heb hem vanochtend getest met navigatie en kan concluderen dat hij dat prima aan kan. Ik was een beetje bang dat hij sneller leeg zou lopen dan dat de accu opgeladen kon worden, maar dat is dus niet zo. Zonder navigatie te gebruiken laadt hij goed snel op. 15% in 20 minuten ongeveer. Met navigatie 6% ongeveer, maar genoeg dus.Cyleo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:46:
Owja, ik zie ze nu ook eindelijk. Wou hem eigenlijk wel aanschaffen. Proclip is hier en daar nog wel wat goedkoper op ebay te vinden. Hopelijk de houder binnenkort ookVoor rond de 50 euro zou ik het best schappelijk vinden als hij met 1.5A oplaad en gewoon echt goed is. Maar even wat reviews afwachten, het lijkt mij wel een fantastisch navigatieapparaat.
Bestaat iets als dit ook voor de XZ?
http://www.mobilefun.nl/3...n-protector-twin-pack.htm
http://www.mobilefun.nl/3...n-protector-twin-pack.htm
Ow, jij hebt hem ook al echt? Gaat hij er makkelijk in en zonder te krassen?Jopster schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:53:
[...]
Geen idee hoeveel A hij geeft, maar ik heb hem vanochtend getest met navigatie en kan concluderen dat hij dat prima aan kan. Ik was een beetje bang dat hij sneller leeg zou lopen dan dat de accu opgeladen kon worden, maar dat is dus niet zo. Zonder navigatie te gebruiken laadt hij goed snel op. 15% in 20 minuten ongeveer. Met navigatie 6% ongeveer, maar genoeg dus.
Yes, ik heb het veertje teruggehaald, deze lag nog in de schacht.THxZ0NE schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:38:
Ik heb een Haicom houder op de airfan, deze kwam vandaag binnen maar 1 clip raakte los inclusief het veertje en sprong zo mijn luchtkanaal in... nooooooooooooooo!!! Now i'm screwed..
Het voetje met veertjes is echt crappy van de houder, deze heb ik nu eraf geschroeft en de voet van mijn vorige Iphone houder erop geschroeft. Het toestel is in de lengte voor mij te lang om op een fatsoenlijke manier op het luchtrooster te plaatsen dus plaats ik het toestel horizontaal. Hate it or love it, ik moet het nog even zien:

Al met al vind ik de Haicom houder wel oke voor het geld.
[ Voor 7% gewijzigd door THxZ0NE op 18-04-2013 20:50 ]
Ik heb ook de Haicom voor Carholder VI-262 besteld en gisteren binnengekregen. Kon er voor 20 euri geen buil aan vallen dacht ik zo.
Op zich is die houder met veertjes robuuster dan ik dacht. En ook over de houder zelf ben ik tevreden. De telefoon zit stevig vast en je kunt bij alle nodige knoppen en ingangen.
Alleen is mijn luchtroostertje (of hoe je dat noemt) in mijn VW Polo gelijk lam geraakt door het gewicht van de Xperia Z. De houder met telefoon 'hangt' dus nu een beetje, en leunt op het dashboard. Goed te doen, maar niet helemaal wat ik ervan had gehoopt.
Verder neig ik ook naar een horizontale opstelling. Maar heb niet zo'n fancy stuurknop als THxZONE heeft om de carkit aan te bevestigen.
Kortom, tevreden met de houder. Minder tevreden met de kwaliteit van mijn rooster.
Op zich is die houder met veertjes robuuster dan ik dacht. En ook over de houder zelf ben ik tevreden. De telefoon zit stevig vast en je kunt bij alle nodige knoppen en ingangen.
Alleen is mijn luchtroostertje (of hoe je dat noemt) in mijn VW Polo gelijk lam geraakt door het gewicht van de Xperia Z. De houder met telefoon 'hangt' dus nu een beetje, en leunt op het dashboard. Goed te doen, maar niet helemaal wat ik ervan had gehoopt.
Verder neig ik ook naar een horizontale opstelling. Maar heb niet zo'n fancy stuurknop als THxZONE heeft om de carkit aan te bevestigen.
Kortom, tevreden met de houder. Minder tevreden met de kwaliteit van mijn rooster.
Mijn peugeot 306 ventilatieroosters kunnen helemaal niets meer houden, dus het kan erger. Ik moet dus een wat ingewikkeldere opstelling en zit daarom te denken aan die brodit. Leuke auto trouwens THxZone
Een zuignap kan ook nog altijd:Cyleo schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:32:
Mijn peugeot 306 ventilatieroosters kunnen helemaal niets meer houden, dus het kan erger. Ik moet dus een wat ingewikkeldere opstelling en zit daarom te denken aan die brodit. Leuke auto trouwens THxZone
http://www.pdashop.nl/pro...sony-xperia-z-hi-262.html
20 euro.
Zuignappen vertrouw ik niet. Heb net iets te vaak Tomtoms zien rondstuiteren, en wil die ervaring niet met mijn XZ hebben.
Verwijderd
Iemand enig idee vanaf wanneer of waar die MK26 te verkrijgen is?
Kan hem nergens op voorraad vinden...
Verwijderd
Sorry, typefoutje...Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:01:
Iemand enig idee vanaf wanneer of waar die MK26 te verkrijgen is?
Ik bedoel natuurlijk de DK26...
Ik gebruik een spiderpodium in de auto bij de ventilatie schachten.
Enige nadeel is wel dat je de eerste keer even bezig bent om alles goed in te stellen.
http://euro.breffo.com/collections/spiderpodium
Enige nadeel is wel dat je de eerste keer even bezig bent om alles goed in te stellen.
Dat m.i. niet uit!Sinned123 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:07:
Ik gebruik een spiderpodium in de auto bij de ventilatie schachten.
YouTube: Montaje Spiderpodium en auto.mp4
Persoonlijk ben ik meer van de op maat gemaakte varianten van Brodit. Het kost een paar stuivers meer maar dan heb je wel wat.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
ThanksCyleo schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:32:
De Haicom houder heeft deze voet met 2 fragiele schuifjes zoals in deze afbeelding:

Ik kan mij goed voorstellen dat als het rooster lam is de houder naar beneden wijst. Het voetje van de houder heb ik nu dus vervangen met die van een oude Iphone houder zoals in deze afbeelding wordt weergegeven:

Ik zag net iets te laat dat dealextreme ook een houder te koop heeft. Deze heb ik ook voor mijn Iphone gehad en is mij enorm goed bevallen, dus best een goede tip voor de geintresseerden. Het enige is dat na ongeveer een jaar het plastic "clipje" wat je een beetje moet buigen zodra je je toestel erin zet gebroken was door het gebruik. Dit laatste issue heb ik je niet bij de Haicom omdat hier ook een veertje in zit.
Nu heb ik eigenlijk best of both worlds. Omdat ik om de 2 jaar van toestel wissel vind ik het zonde om 50 euro voor een Brodit uit te geven, maar van de andere kant levert het ook een hoop ergernis op als er iets afbreekt of fragiel is. Altijd lastig...
[ Voor 3% gewijzigd door THxZ0NE op 19-04-2013 16:15 ]
Omdat ik de brodithouder nog niet heb, gebruik ik zolang deze icm met mijn proclip:

Dus geen geplak aan mijn voorruit, ventilatieroosters, etc ... eerlijk gezegd nog best een mooie oplossing zonder "bulky" te worden.
Dus geen geplak aan mijn voorruit, ventilatieroosters, etc ... eerlijk gezegd nog best een mooie oplossing zonder "bulky" te worden.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ja, je schuift hem er heel makkelijk aan de rechterkant in. Verder zit hij goed stevig vast en is hij prima te kantelen. Echt een fijn ding en een heb nu een heerlijk navigatie apparaat.Cyleo schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:28:
[...]
Ow, jij hebt hem ook al echt? Gaat hij er makkelijk in en zonder te krassen?
De DK26 is op voorraad op de Sonysite. Ik heb hem eerst besteld en mij toen hier gemeld ;-)
dank je wel voor de tip ook besteldmopringles schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:38:
De DK26 is op voorraad op de Sonysite. Ik heb hem eerst besteld en mij toen hier gemeld ;-)
En gisteren binnen gekregen. Hoesje is wat mij betreft bijna perfect, enige probleem is dat de opening rondom de LED bij de camera te klein is. Er komt dan ook een was door de foto's als je een foto maakt.Aggressor schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:31:
[...]
misschien is dit iets?
ik ben ook al een tijdje opzoek naar een goed hoesje/flip cover wat alle randen beschermt. (voordat de telefoon ooit valt)
http://www.ebay.com/itm/T...ories&hash=item3cd0188d70
Deze heb ik ook besteld.
Heb net voorzichtig met een watervaste stift het randje rondom de camera/led zwart gemaakt. Dit is nauwelijks te zien maar de waas is weg
Overigens heb ik de bruine versie, ik kan mij voorstellen dat het zwarte hoesje dit standaard al niet heeft, al is de binnenkant dan volgens mij ook bruin.
[ Voor 9% gewijzigd door GH45T op 20-04-2013 11:35 ]
Het was toch altijd zo dat je magneetjes niet in de buurt van je horloge, pinpas, etc. mocht houden? Dan lijkt het me voor je Z ook niet zo goed. Misschien dat iemand anders dit kan ontkrachten/bevestigen?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Op de Tetrax website wordt uitgelegd, waarom er geen magnetisch veld op de telefoon zal inwerken. In een filmpje laten ze het zien.Jorgen schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:46:
Het was toch altijd zo dat je magneetjes niet in de buurt van je horloge, pinpas, etc. mocht houden? Dan lijkt het me voor je Z ook niet zo goed. Misschien dat iemand anders dit kan ontkrachten/bevestigen?
[ Voor 7% gewijzigd door Politoer op 20-04-2013 14:10 ]
Ik heb het hoesje ook binnen, perfect hoesje als je mij vraagt!GH45T schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:35:
[...]
En gisteren binnen gekregen. Hoesje is wat mij betreft bijna perfect, enige probleem is dat de opening rondom de LED bij de camera te klein is. Er komt dan ook een was door de foto's als je een foto maakt.
Heb net voorzichtig met een watervaste stift het randje rondom de camera/led zwart gemaakt. Dit is nauwelijks te zien maar de waas is weg
Overigens heb ik de bruine versie, ik kan mij voorstellen dat het zwarte hoesje dit standaard al niet heeft, al is de binnenkant dan volgens mij ook bruin.
Alle hoeken zijn beschermd. (dit vind ik het belangrijkste)
Ik heb net zitten klooien met een setje screenprotectors van 15 euro.
Maar omdat de XZ een gigantische stofmagneet is krijg je deze er met geen enkele mogelijkheid zonder stofdeeltjes ertussen op..
De achterkant is op wonderbaarlijke manier behoorlijk goed gelukt.
Alleen de voorkant zag er niet uit, dus die eraf gehaald en de matte variant erop geplakt.
Hiervan word je beeldscherm alleen een stuk vager (full-hd zou je niet geloven als je dit ziet), en ik veegde hem schoon met een microvezel doekje en nu zit er al een kras van 4-5cm op..
Wat een baggerkwaliteit zijn die dingen
Maar omdat de XZ een gigantische stofmagneet is krijg je deze er met geen enkele mogelijkheid zonder stofdeeltjes ertussen op..
Alleen de voorkant zag er niet uit, dus die eraf gehaald en de matte variant erop geplakt.
Hiervan word je beeldscherm alleen een stuk vager (full-hd zou je niet geloven als je dit ziet), en ik veegde hem schoon met een microvezel doekje en nu zit er al een kras van 4-5cm op..
Verwijderd
Ik heb mijn screenprotectors donderdag aangebracht met water, ziet er anders uit beetje dik plastic bovenop de originele schatterproof sheet, en voelt ook anders aan.remoendoo schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:00:
Wat ik doe is:remoendoo schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:00:
Ik ga de badkamer binnen sluit alle deuren/luiken zodat er zo min als mogelijk frisse lucht naar binnen/buiten kan gaan. Daarna doe ik de douche voor een aantal minuten aan (op aller heetst) zodat er heel wat stoom in de badkamer komt. Daarna maak ik de telefoon schoon en breng ik de screenprotector aan. (Werkt altijd)
Wat Mizwa zegt kan je ook doen, gewoon een klein laagje water op de telefoon laten en dan de protector aan brengen, daarna met een squeegee zo veel mogelijk water proberen weg te halen. Als je het goed doet kan je gewoon al het water weg halen met de squeegee.
Good luck!
Ja ik heb het ook met water gedaan alleen ik heb nog nooit een telefoon gehad die zo idioot veel stof aantrekt. Laat hem een halve seconde liggen en er zit al stof opJungelman schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:47:
[...]
Wat ik doe is:
Ik ga de badkamer binnen sluit alle deuren/luiken zodat er zo min als mogelijk frisse lucht naar binnen/buiten kan gaan. Daarna doe ik de douche voor een aantal minuten aan (op aller heetst) zodat er heel wat stoom in de badkamer komt. Daarna maak ik de telefoon schoon en breng ik de screenprotector aan. (Werkt altijd)
Wat Mizwa zegt kan je ook doen, gewoon een klein laagje water op de telefoon laten en dan de protector aan brengen, daarna met een squeegee zo veel mogelijk water proberen weg te halen. Als je het goed doet kan je gewoon al het water weg halen met de squeegee.
Good luck!

In de badkamer ga ik volgende keer maar proberen dat is wel een goede, heb het nu gewoon op mn slaapkamer gedaan
Ik ben nog altijd zeer tevreden met mijn Xperia Z, maar ik wilde graag mijn scherm dupliceren op mijn 24" scherm, maar met mijn huidige scherm gaat dat niet (te weinig aansluitingen etc). Als ik een nieuw scherm zou kopen, moet dat scherm dan MHL ondersteunen of is dat alleen als ik tegelijkertijd op wil laden en zou een scherm als pricewatch: Iiyama E2473HS-GB1 Zwart prima voldoen (met uiteraard een verloopje ertussen)?
Met de meeste MHL-tussenstukken kan je ook laden, dan heb je gewoon een extra USB-energiebron nodig. Die Iiyama is in orde
Mooi ding, ik heb er zelf ook interesse in. Wat ik me afvroeg, hoe ver van te voren krijg je een signaaltje wanneer ie leeg begint te raken?F-as schreef op maandag 15 april 2013 @ 23:21:
Nou eerste indruk, van de SBH20.
Leuk ding doet precies wat die moet doen, wel zo klein dat je hem bijna kwijt raakt soms.
Geluid werkt prima met de MDRr1, hoor geen verschil met direct via de xperia z en er is 0,0 vertraging.
NFC werkt top, je houdt hem er tegen aan en het werkt.(Automatisch programma's opstarten via NFC ben ik nog mee bezig voor de SBH20)
Bereik is vrij groot, 6 meter haalt die makkelijk. Meer lijkt mij niet echt nodig, maar heb ik nog niet getest.
Kortom flink wat geld voor zo'n klein dingetje, maar het doet wat die moet doen.
Geluid is prima en het werken met NFC, maakt het wel super gemakkelijk.
Waar ik zelf heel blij mee ben is dat hij perfect werkt met spotify, telefoon pakken voor volgend nummer hoeft dan ook niet.
Ik heb de SBH20 trouwens niet besteld, maar ik heb de mazzel van een familielid dat vaak in Hongkong is. Zij heeft hem voor mij meegenomen, scheelt mij nog geld ook vergeleken met hier in de winkel:p
Hieronder nog een foto van de SBH20 in vergelijking met de xperia z.
[afbeelding][/URL]
Aangezien er geen scherm met batterij indicator op zit, is het wel handig als je dit ruim van tevoren weet. Thanks!
Het schiet nog niet op met de alternatieve dockingstations. Heb nu deze gevonden, maar nog steeds te duur. Ziet er overigens wel leuk uit.
Ik heb de MW1 en MW600 en die geven beiden een signaal af als ze nog een half uurtje/drie kwartier kunnen. Ik ga er vanuit dat deze dat ook doetjap85 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:45:
[...]
Mooi ding, ik heb er zelf ook interesse in. Wat ik me afvroeg, hoe ver van te voren krijg je een signaaltje wanneer ie leeg begint te raken?
Aangezien er geen scherm met batterij indicator op zit, is het wel handig als je dit ruim van tevoren weet. Thanks!
Okay thanks, dat is nog wel te doen, zou vervelend zijn als je net de deur uit bent of aan een gesprek bent begonnen en je na de waarschuwing nog maar 10 minuten kunt bellen oid.Cyleo schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:08:
[...]
Ik heb de MW1 en MW600 en die geven beiden een signaal af als ze nog een half uurtje/drie kwartier kunnen. Ik ga er vanuit dat deze dat ook doet
Heb zelf jaren geleden de eerste BT music headset van SE gehad (DS970) en had het idee dat die minder ver van tevoren een seintje gaf (maar die gaf de batterij status weer aan op het scherm).
Nu met die klepjes voor de poorten (in mijn geval met de V) is zo'n BT headsetje wel weer fijn en gevoelsmatig heb ik dan toch het liefst het nieuwste model ipv de MW600 die er alweer een tijdje is.
[ Voor 10% gewijzigd door jap85 op 23-04-2013 16:53 ]
Een tip, als je toch een blue tooth afspeel apparaat wilt hebben voor (oa) je Xperia Z maar dan met (klein) display (ipv de SBH20), dan kan je bij Amazon.de de MW600 kopen voor 33,05 euro (incl. gratis verzending naar NL). Net zelf ook gedaan, verzending schatting is 27-29 april. Lekker snel dus.
linkje: http://www.amazon.de/Sony...719&sr=8-1&keywords=mw600
linkje: http://www.amazon.de/Sony...719&sr=8-1&keywords=mw600
Kent iemand toevallig goedkopere variant van de SBH20? Vindt 45 euro veel te duur voor z'n klein blokje. 35 euro voor de MW600 vindt ik ook net te duur. Zijn er toevallig ook van dit soort blokjes rond de 20 euro? Snap dat die dan geen NFC hebben etc. Gaat deze misschien werken?
[ Voor 29% gewijzigd door tomk94 op 24-04-2013 17:49 ]
Verwijderd
Word zelfs 51 euro inclusief btw, zit ook te twijfelen. En ja dat gaat werken.tomk94 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:47:
Kent iemand toevallig goedkopere variant van de SBH20? Vindt 45 euro veel te duur voor z'n klein blokje. 35 euro voor de MW600 vindt ik ook net te duur. Zijn er toevallig ook van dit soort blokjes rond de 20 euro? Snap dat die dan geen NFC hebben etc. Gaat deze misschien werken?
Tuurlijk de goedkope alternatieven werken gerust, maar verwacht niet dat de meegeleverde headphones dezelfde geluidskwaliteit leveren en dat het kwalitatief gelijkwaardig is.tomk94 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:47:
Ik zou lekker die max 2 tientjes extra uitgeven aan iets waar je misschien wel dagelijks gebruik van gaat maken, voor een lange tijd.
Witte dock is ook op voorraad. Ik heb zelf een zwarte Z maar ik heb geen zin meer om te wachten dus ik heb maar een witte dock besteld.
Daar heb je gelijk in. Denk er nog even over na (voorraad is toch alweer op...). Wist niet dat je er oortjes bij kreeg, dat is al weer beter.jap85 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:05:
[...]
Tuurlijk de goedkope alternatieven werken gerust, maar verwacht niet dat de meegeleverde headphones dezelfde geluidskwaliteit leveren en dat het kwalitatief gelijkwaardig is.
Ik zou lekker die max 2 tientjes extra uitgeven aan iets waar je misschien wel dagelijks gebruik van gaat maken, voor een lange tijd.
[ Voor 5% gewijzigd door tomk94 op 25-04-2013 15:03 ]
Hij is op voorraad bij belsimpel.nl voor 43eu. Komt wel 2,95 verzending bij.Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:07:
[...]
Word zelfs 51 euro inclusief btw, zit ook te twijfelen. En ja dat gaat werken.
Verwijderd
Dank je ga ik daar bestellen, super! Als er iemand mijn Sony headset DR-BTN200M wilt overkopen dan hoor ik het wel.jap85 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:06:
[...]
Hij is op voorraad bij belsimpel.nl voor 43eu. Komt wel 2,95 verzending bij.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 16:34 ]
Als je hem binnen hebt, laat je dan ook even weten of het kwaliteitsverschil met de DR-BTN200M groot is. Zo langzamerhand begint die mij steeds beter te bevallen. En als het verschil niet zo groot is, dan hoeft van mij die in-ear niet zo.Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:28:
[...]
Dank je ga ik daar bestellen, super! Als er iemand mijn Sony headset DR-BTN200M wilt overkopen dan hoor ik het wel.
Verwijderd
Ja ik heb dus wel een in ear koptelefoon hier liggen met beter geluid. Heb de sony DR-BTN200M gekoppeld aan me tv en home cinemaset en klinkt beter net bioscoop, en zuiver.mopringles schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:37:
[...]
Als je hem binnen hebt, laat je dan ook even weten of het kwaliteitsverschil met de DR-BTN200M groot is. Zo langzamerhand begint die mij steeds beter te bevallen. En als het verschil niet zo groot is, dan hoeft van mij die in-ear niet zo.
Np! Heb hem er zelf ook besteld, maar tegelijk met de Xperia V en een Charging dock. Die laatste is nog niet op voorraad en het wordt in 1x verzonden dus moet nog paar dagen wachten totdat ze de boel gaan verzenden. Zal m'n ervaringen delen zodra ik het binnen heb!Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:28:
[...]
Dank je ga ik daar bestellen, super! Als er iemand mijn Sony headset DR-BTN200M wilt overkopen dan hoor ik het wel.
[ Voor 5% gewijzigd door jap85 op 25-04-2013 20:53 ]
Vandaag deze op Ebay besteld:
http://www.ebay.co.uk/itm...rgers&hash=item43bb4ea15e

Die 30 euro voor het officiele dock is mij teveel wat ik liever steek in die draadloze oordopjes! Even afwachten hoe het met de kwaliteit is en dergelijke
Die 30 euro voor het officiele dock is mij teveel wat ik liever steek in die draadloze oordopjes! Even afwachten hoe het met de kwaliteit is en dergelijke
[ Voor 20% gewijzigd door AMARONE op 25-04-2013 21:58 ]
Ik heb de tetrax Xway inmiddels binnen en in mijn auto geinstalleerd. De metalen button heb ik op de achterkant van de Krussell colorcover geplakt. Werkt prima moet ik zeggen.Jorgen schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:46:
Zondag ga ik er een flink eind mee rijden. Als het dan goed gaat, ben ik helemaal overtuigd van dit systeem.
Laat ons weten of het wat is, eindelijk een dockje voor een acceptable prijs (ik heb inmiddels de officiele al, geduld is nooit mijn sterkte kant geweestAMARONE schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:57:
[afbeelding]
De accessoires via de site van Sonymobile.com gaan tot week 20 slechts beperkt verkrijgbaar zijn. In week 20 komt er normaal een erg grote levering!
Hehe, eindelijk is ie dan te koop. Heb me direct een witte besteld, passend bij mij witte Xperia Z
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ben zeer benieuwd of dat wat is, want die is idd beter betaalbaar! Laat het ons weten zodra je hem hebt!AMARONE schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:57:
[afbeelding]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Heb mijn xperia z sinds maandag, nu al eerste kras op het scherm
.
Wat is een aanrader qua case?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Waar is die op voorraad?rajrob schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:00:
Bluetooth™-stereoheadset SBH20 op voorraad
belsimpel.nl heeft er namelijk een handje van om te zeggen dat de levertijd 2-4 werkdagen is terwijl dit zo 2-4 weken kan duren..
Mijn orderstatus is daar nu:remoendoo schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:45:
[...]
Waar is die op voorraad?
belsimpel.nl heeft er namelijk een handje van om te zeggen dat de levertijd 2-4 werkdagen is terwijl dit zo 2-4 weken kan duren..
Sony Stereo Bluetooth Headset SBH20 Black
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd
Bij Sony zelf staat ook dat ie op voorraad is.
Oke dan ga ik hem daar ook maar bestellen 
EDIT: toch weer jammer, er staat bij mij: 'we wachten nog op levering van dit product'
dus zal wel weer fiks langer duren dan ze aangaven..
EDIT: toch weer jammer, er staat bij mij: 'we wachten nog op levering van dit product'
dus zal wel weer fiks langer duren dan ze aangaven..

[ Voor 62% gewijzigd door remoendoo op 28-04-2013 18:27 ]
Hmm dan zijn die paar die ze binnen hebben gekregen alweer op dus.. Maar als Sony er genoeg heeft neem ik aan dat het niet lang hoeft te duren hoor, toen ik bestelde stond dat er eerst ook en een dag later was ie op voorraad.
Sony levert echt weinig uit, dus die levertijden kunnen daardoor fluctueren
Ja, ik vind dat een beetje raar. Ze zouden daar toch ook door moeten hebben dat je met accesoires de winst nogal kunt vergroten? Merken als Samsung en sinds kort ook HTC weten op die manier heel wat extra omzet te genereren.418O2 schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:40:
Sony levert echt weinig uit, dus die levertijden kunnen daardoor fluctueren
Goede vondst! Ik heb hem ook maar besteld. Die 10 euro kan ik me niet echt een buil aan vallen. Ben benieuwd of deze voldoende capaciteit heeft om op te laden. Ik had al eea aan spookverhalen gelezen.AMARONE schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:57:
Jep, dit is een melkkoe. Lijkt me ook niet lastig om te produceren....Cyleo schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:21:
[...]
Ja, ik vind dat een beetje raar. Ze zouden daar toch ook door moeten hebben dat je met accesoires de winst nogal kunt vergroten? Merken als Samsung en sinds kort ook HTC weten op die manier heel wat extra omzet te genereren.
Volgens mij omdat die maar 1A kan leveren ipv de 1,5 van de lader. Ik hang hem er toch heel de nacht aan dus in die 7 uur moet dat voldoende zijn.Jopster schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:12:
[...]
Goede vondst! Ik heb hem ook maar besteld. Die 10 euro kan ik me niet echt een buil aan vallen. Ben benieuwd of deze voldoende capaciteit heeft om op te laden. Ik had al eea aan spookverhalen gelezen.Ach, we zien het wel...
Trouwens is hier ook een witte van? (kwam alleen de zwarte tegen)AMARONE schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:08:
[...]
Volgens mij omdat die maar 1A kan leveren ipv de 1,5 van de lader. Ik hang hem er toch heel de nacht aan dus in die 7 uur moet dat voldoende zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door le dj op 29-04-2013 12:54 ]
1 Moet alsnog voldoende zijn, bij 0.5 A zit je ongeveer op het punt dat de telefoon evenveel verbruikt als je iets doet dan wat je er bij laad. Die moet je dus zien te vermijdenAMARONE schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:08:
[...]
Volgens mij omdat die maar 1A kan leveren ipv de 1,5 van de lader. Ik hang hem er toch heel de nacht aan dus in die 7 uur moet dat voldoende zijn.
De SBH-20 headset en de DK26 dock zijn weer leverbaar op www.sonymobile.nl. Niet alle kleuren zijn beschikbaar.
Zelf de zwarte dock en de groen/blauwe headset besteld
[ Voor 21% gewijzigd door VaioVip op 29-04-2013 18:55 ]
weet iemand of dit ook voor andere telefoons bestaat? http://www.optrix.com/ zou handig zijn voor het bergklimmen
. Dit soort dingen laat mij weer hunkeren naar de iphone...
Voorlopig ben ik van plan om een nek lanyard te gebruiken en een grote elastiek rond mijn borst (om dit te emuleren http://www.optrix.com/store/chest-mount.html ), maar een helmet case zou ook geweldig zijn.
Voorlopig ben ik van plan om een nek lanyard te gebruiken en een grote elastiek rond mijn borst (om dit te emuleren http://www.optrix.com/store/chest-mount.html ), maar een helmet case zou ook geweldig zijn.
En zoals verwacht heeft Sony nog steeds niet mijn annulering van enkele weken geleden verwerkt, aangezien ik vandaag inderdaad mail kreeg dat de bestelling nu alsnog verzonden is (was nl. net uitverkocht terwijl ik de oorspronkelijke bestelling aan het doen was).VaioVip schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:55:
De SBH-20 headset en de DK26 dock zijn weer leverbaar op www.sonymobile.nl. Niet alle kleuren zijn beschikbaar.
Ik ben betere service gewend van Sony.. maar goed, dan maar 2 docks!
[ Voor 8% gewijzigd door Myedvyed op 30-04-2013 21:36 ]
Je weet wel/ook dat er vanuit de fabriek een screenprotector opzit? Misschien is deze gekrast en niet je eigenlijke scherm? (je kan het aan de randen zien dat er een screenprotector opzit). Hoop het voor je!hexta schreef op zondag 28 april 2013 @ 10:30:
Heb mijn xperia z sinds maandag, nu al eerste kras op het scherm.
Net m'n SBH20 binnen gehad, lekker licht klein dingetje
Maar als ik er een van mn grote koptelefoons aan wil hangen knoop ik hem wel door via m'n Fiio koptelefoonversterker, kan nergens terugvinden tot hoeveel ohm de aansluiting gaat, maar het kan nooit veel zijn
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
De bijgeleverde speakers zitten op 16 Ohm. Aangezien de MW1 tot zo'n 32 Ohm wordt aangeraden (http://www.head-fi.org/t/...mart-wireless-headset-pro) en dat bij de SBH20 vast niet meer is verwacht ik inderdaad geen wonderen bij iets zwaars. Then again moet ik de eerste PMP/BT headset nog tegenkomen die dat wel doetChiron schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:36:
Net m'n SBH20 binnen gehad, lekker licht klein dingetjeMaar als ik er een van mn grote koptelefoons aan wil hangen knoop ik hem wel door via m'n Fiio koptelefoonversterker, kan nergens terugvinden tot hoeveel ohm de aansluiting gaat, maar het kan nooit veel zijn
Heb hem ook net binnen. Eerste indruk is goed, pairen super makkelijk met NFC, dopjes zitten lekker en wat me ook goed bevalt is de stevigheid van de klip, hij zit echt goed vast itt van die plastic klipjes die je open kunt klappen. Hij kan er dus niet zomaar af vallen of los gaan zitten met hardlopen oid.Chiron schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:36:
Net m'n SBH20 binnen gehad, lekker licht klein dingetjeMaar als ik er een van mn grote koptelefoons aan wil hangen knoop ik hem wel door via m'n Fiio koptelefoonversterker, kan nergens terugvinden tot hoeveel ohm de aansluiting gaat, maar het kan nooit veel zijn
Verwijderd
Gister de SBH20 binnen gekregen, werkt ideaal. Meegeleverde oordopjes hebben een lekker kort draad zodat er niet teveel in de weg zit als je hem aan je kraag vastmaakt. Hij wil alleen nog niet verschijnen in windows 8 bij playback devices nadat ik met bluetooth hem heb toegevoegd. Nog iets, op de achterkant van de doos staat er pictogram van een kabel (USB) en van een oplader, de oplader waar die usb kabel in moet zat niet in de doos, bij jullie wel?
Raar, zat hier gewoon een oplader bij.Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:53:
Gister de SBH20 binnen gekregen, werkt ideaal. Meegeleverde oordopjes hebben een lekker kort draad zodat er niet teveel in de weg zit als je hem aan je kraag vastmaakt. Hij wil alleen nog niet verschijnen in windows 8 bij playback devices nadat ik met bluetooth hem heb toegevoegd. Nog iets, op de achterkant van de doos staat er pictogram van een kabel (USB) en van een oplader, de oplader waar die usb kabel in moet zat niet in de doos, bij jullie wel?
Dient het klepje dat op de SBH20 over de usb-aansluiting zit nog ergens voor?
Want dit ding is niet waterdicht net als de xperia z toch?
Ik denk voor stof en design. Hij is inderdaad niet waterdicht.remoendoo schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:49:
Dient het klepje dat op de SBH20 over de usb-aansluiting zit nog ergens voor?
Het geluid is prima, pairen gaat makkelijk en smooth. Bereik is ok, je moet alleen niet verwachten dat hij door muren heen streamt.AMARONE schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 10:11:
Kan iemand een kleine review van de SBH20 geven?
Over de sbh20 zou ik zeggen:AMARONE schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 10:11:
Kan iemand een kleine review van de SBH20 geven?
-zeer klein en toch aardig wat knoppen erop (volume, volgende/vorige, pauze, aan/uit)
-volume is een stuk harder dan wanneer je de oortjes direct in je telefoon steekt
-ideaal dat je geen klepje meer hoeft te openen, in combinatie met het dockingstation en airdroid is de telefoon dus ALTIJD waterdicht.
-kwaliteit van de bijgeleverde oortjes is prima
Het scheelt dat hij ook niet bedoeld is om door muren heen te streamen. Puur vanaf je telefoon in je broekzak naar de sbh20 in je andere broekzak of kraag oid.largovich schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:01:
[...]
Het geluid is prima, pairen gaat makkelijk en smooth. Bereik is ok, je moet alleen niet verwachten dat hij door muren heen streamt.
De sbh20 bevalt zeer goed, alleen vind ik het persoonlijk een nadeel dat het draad van de oortjes zo kort is.
Ik stop de ontvanger namelijk liever in mijn broekzak, het gaat mij er puur om dat ik niet meer hoef te pielen met dat klepje voor de 3.5mm aansluiting.
Zijn de bij de Z geleverde oordopjes beter dan die van de SBH20? Anders gooi je die er toch aan in je zak ( ik nijg daar namelijk ook naar ). Volume heb ik verder wel vertrouwen in, zet hem nooit heel hard aangezien ik het verkeer ook wil horen.remoendoo schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 13:30:
[...]
Over de sbh20 zou ik zeggen:
-zeer klein en toch aardig wat knoppen erop (volume, volgende/vorige, pauze, aan/uit)
-volume is een stuk harder dan wanneer je de oortjes direct in je telefoon steekt
-ideaal dat je geen klepje meer hoeft te openen, in combinatie met het dockingstation en airdroid is de telefoon dus ALTIJD waterdicht.
-kwaliteit van de bijgeleverde oortjes is prima
[...]
Het scheelt dat hij ook niet bedoeld is om door muren heen te streamen. Puur vanaf je telefoon in je broekzak naar de sbh20 in je andere broekzak of kraag oid.
De sbh20 bevalt zeer goed, alleen vind ik het persoonlijk een nadeel dat het draad van de oortjes zo kort is.
Ik stop de ontvanger namelijk liever in mijn broekzak, het gaat mij er puur om dat ik niet meer hoef te pielen met dat klepje voor de 3.5mm aansluiting.
Hoe zit het met de accuduur?
En de kleur....welke kleur moet ik godsnaam nemen..zwart, die groenige of toch wit...
Via Ebay heb ik een originele Sony oplader gekocht met USB-kabel. Deze levert 1.5 A.
Ik had hem na een week binnen. Best snel dus. Prijs inclusief verzending €11.
Ik had hem na een week binnen. Best snel dus. Prijs inclusief verzending €11.
Ik kan met mijn SBH20 nu 2 dagen doen(ongeveer 2-3 uur per dag muziek aan). Laad hem nu gewoon iedere avond op.
Geen idee. Hij lijkt even goed te functioneren, maar ik heb geen vergelijkende test uitgevoerd.Aggressor schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 20:59:
is deze oplader beter dan de originele?
Accuduur heb ik nog geen idee van, volledig opgeladen en tot nu toe alleen 20 minuutjes op de fiets gebruikt.AMARONE schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:22:
[...]
Zijn de bij de Z geleverde oordopjes beter dan die van de SBH20? Anders gooi je die er toch aan in je zak ( ik nijg daar namelijk ook naar ). Volume heb ik verder wel vertrouwen in, zet hem nooit heel hard aangezien ik het verkeer ook wil horen.
Hoe zit het met de accuduur?
En de kleur....welke kleur moet ik godsnaam nemen..zwart, die groenige of toch wit...Hm, weer uitverkocht op roze na
Persoonlijk vind ik de oortjes die bij de sbh20 zaten fijner dan de oortjes die bij de xz zaten. Maar kwaliteit is ongeveer gelijk voor zover ik kan horen.
Ik ga inderdaad ook maar de originele gebruiken denk ik, binnenkort even kijken naar 0,5m verlengkabel ofzo
Net maar weer gebeld met Belsimpel.nl. 5 april j.l. de DK26 dock besteld. Kreeg 2 weken later een mail dat hij was vertraagd, en verwachten dat ze 29-4 gingen leveren. Op 1 mei contact gehad, want nog steeds niks ontvangen, en ze hadden hem nog niet binnen maar verwachtten hem nog dezelfde week binnen te krijgen. Net, na 9 minuten wachten bij de klantenservice, te horen gekregen dat ze hem nu 13 mei verwachten, dus 14 mei thuis te krijgen. 1.5 maand verder... Spijt dat ik daar besteld heb
Mijn DK25 dock is daar ook vertraagd, komt nu pas begin juni. Ben verder wel tevreden over de winkel trouwens.
Ik denk dat ze dan gewoon niet beschikbaar zijn, aangezien je ook verhalen hoort van mensen die accesoires bij Sony zelf hebben besteld die ook een vertraagde levering hebben. Lijkt me dat de winkel daar ook niet zoveel aan kan doen, ik geloof wel dat ze ze in bestelling hebben staan bij Sony.
Ik denk dat ze dan gewoon niet beschikbaar zijn, aangezien je ook verhalen hoort van mensen die accesoires bij Sony zelf hebben besteld die ook een vertraagde levering hebben. Lijkt me dat de winkel daar ook niet zoveel aan kan doen, ik geloof wel dat ze ze in bestelling hebben staan bij Sony.
Ik heb een idee om mijn Sony headset MDR-1R draadloos te laten werken met Sony bluetooth headset pro. Wat ik nu zoek is een audiokabel van ongeveer 10cm lang en met aan beide uiteindes een L-jacket. Heeft iemand een idee?
Zie hieronder:
Zie hieronder:

Verwijderd
Je kan je order liever annuleren dan. Ik heb dat ook gedaan paar weken geleden en bij Coolblue besteld, het wachten is de paar euro's niet waard.jap85 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:24:
Mijn DK25 dock is daar ook vertraagd, komt nu pas begin juni. Ben verder wel tevreden over de winkel trouwens.
Je kan gewoon 2 jacks kopen van dealextreme/ebay oid. Koperen kabeltje uit een kapotte koptelefoon halen en je bent er bij.banaliteit schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:44:
Ik heb een idee om mijn Sony headset MDR-1R draadloos te laten werken met Sony bluetooth headset pro. Wat ik nu zoek is een audiokabel van ongeveer 10cm lang en met aan beide uiteindes een L-jacket. Heeft iemand een idee?
Zie hieronder:
[afbeelding]
Niet helemaal wat je zoekt, maar hier kun je ook es naar kijken, deze tweaker heeft iets soortgelijk gedaan. Kijk onder bij de afbeeldingen: productreview: Antec Bluetooth Receiver review door Domstad-Rudiebanaliteit schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:44:
Zie hieronder:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb zojuist deze desk charger binnen: Desk Charger Ebay
De eerste indrukken:
- voelt stevig
- antislip op de onderzijde
- geleverd zonder kabel
- telefoon zit er stevig in, geen ruimte voor een case
De eerste indrukken:
- voelt stevig
- antislip op de onderzijde
- geleverd zonder kabel
- telefoon zit er stevig in, geen ruimte voor een case
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 10:00 ]
@Bart999, Zit daar ook dezelfde funtie als de orginele Dk26 in, zodat hij herkend word ? De orginele doet dat wel, aangezien ik hem s'nachts oplaad word bij het dokken het betreffende station herkend, en schakeld het scherm meteen naar de wekker funtie.Dezelfed functie zoek nog voor in de auto