Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
THxZ0NE schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:02:
[...]

Nu twijfel ik wel om voor een mw600 te gaan :)
Waarom zou je dan niet even wachten op de SBH20 ?
Zelfde prijsklasse en handig NFC systeem.
De MW600 is ook nog van Sony Ericcson en wordt niet meer gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
remoendoo schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:06:
[...]

Waarom zou je dan niet even wachten op de SBH20 ?
Zelfde prijsklasse en handig NFC systeem.
De MW600 is ook nog van Sony Ericcson en wordt niet meer gemaakt ;)
Even afgezien van NFC lijkt mij de MW600 wel beter, meer accu capaciteit, langere streamtijd, fm radio en handiger formaat naar mijn idee. Zie jij dan voordelen in de sb20h tov de mw600? Ik zie alleen dat de ADP versie hoger is, dus wellicht betere streamkwaliteit.

[ Voor 7% gewijzigd door THxZ0NE op 09-04-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 17:30:
[...]

Ik heb de dock gisteren besteld via belsimpel.nl 2-4 werkdagen.
Is hij ook niet meer leverbaar. Iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:15
Aggressor schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:31:
[...]

misschien is dit iets?
ik ben ook al een tijdje opzoek naar een goed hoesje/flip cover wat alle randen beschermt. (voordat de telefoon ooit valt)

http://www.ebay.com/itm/T...ories&hash=item3cd0188d70

Deze heb ik ook besteld.
Geweldig, dank je!

Heb enkele uren geleden de bruine variant besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:10:
[...]

Is hij ook niet meer leverbaar. Iemand nog een tip?
Nee pas over 2 weken maar dat vertrouw ik niet. Zij geven aan op hun website dat het snel geleverd kan worden en dat het 2-4 werkdagen duurt voordat je je pakketje in ontvangst kan nemen maar helaas, Dus ondanks dat je het hebt besteld en betaald moet je alsnog 2 weken wachten. Als ik geen e-mail had verzonden aan belsimpel dan had ik ook van niets geweten. Beetje slordig aangezien ik mijn dock vandaag had moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rufus666
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 08:31
Even een vraagje over de NFC tags, ik heb sinds kort een hoesje wat de zijkant en achterkant beschermt, kan ik dan geen NFC tags scannen of gaat zo'n hoesje geen problemen opleveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Kon in de winkel ook niks vinden, heb daarom maar een autohouder en flip-cover (Krussel) via e-bay besteld. Autohouder ben ik niet zo tevreden over, moet de xperia Z er echt inschuiven. Rubberen randje is aan de bovenkant van het randje al iets beschadigd omdat ik iets te snel de telefoon eruit haalde. De cover ben ik zeer tevreden over, hoeken netjes beschermd en alle klepje en speaker zijn vrij en bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
rufus666 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:48:
Even een vraagje over de NFC tags, ik heb sinds kort een hoesje wat de zijkant en achterkant beschermt, kan ik dan geen NFC tags scannen of gaat zo'n hoesje geen problemen opleveren ?
NFC werkt probleemloos op een paar centimeter afstand door wat plastic/leer/... Ik kan mijn studentenkaart gewoon scannen als die op een random plaats in mijn portefeuille zit door m'n telefoon er tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rufus666
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 08:31
AmbroosV schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:56:
[...]

NFC werkt probleemloos op een paar centimeter afstand door wat plastic/leer/... Ik kan mijn studentenkaart gewoon scannen als die op een random plaats in mijn portefeuille zit door m'n telefoon er tegen te houden.
Top !
Bedankt voor het snelle antwoord, ga er direct een aantal bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al goedkope chinese docks te vinden..komen die uberhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17
Waarom wil iedereen liever een gammel chinees product dan een goed afgewerkt product van een paar tientjes meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
418O2 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:30:
Waarom wil iedereen liever een gammel chinees product dan een goed afgewerkt product van een paar tientjes meer?
welk product refereer je naar? de dk26 is wel een hoop plastic voor 30e ex verzenden. kan net zo goed china imi zijn voor onder de 10e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:53
418O2 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:30:
Ik heb weinig budget voor zoiets terwijl ik ook nog die draadloze oordopjes wil waar ik dan weer niet op bespaar aangezien ik daar de kwaliteit wel merk. Het dock is toch sowieso een stuk plastic. dan maar een goedkoper dock welke ik toch alleen voor het opladen in de nacht gebruik.

[ Voor 13% gewijzigd door AMARONE op 10-04-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo maar even de headphone besteld.

https://www.centralpoint....click&utm_content=default

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Kidigi komt ook met een dock *KLIK* volgens mij is de prijs ongeveer 20 euro

[ Voor 59% gewijzigd door Cardwizard op 10-04-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
cardwizard schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:05:
Kidigi komt ook met een dock *KLIK* volgens mij is de prijs ongeveer 20 euro
Nog te prijzig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:24
De zwarte en witte DK26 zijn nu op voorraad bij coolblue.
http://www.pdashop.nl/pro...-sony-xperia-z-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
kreeg je net ook een bericht ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:30
Dock is er wel 5 euro duurder dan bij Sony zelf. Als is hij daar nog niet op voorraad:p Moeilijk, wat te doen..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
roda_djavulen schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:58:
Dock is er wel 5 euro duurder dan bij Sony zelf. Als is hij daar nog niet op voorraad:p Moeilijk, wat te doen..:)
wel inclusief verzenden , bij Sony komen er verzendkosten bij (of ik moet me heel sterk vergissen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Ik had toevallig nog een 5 euro tegoedbon gekregen van Coolblue, ivm het zoveel jarige bestaan volgens mij. dus heb hem maar gelijk besteld.
Ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
cardwizard schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:01:
[...]

wel inclusief verzenden , bij Sony komen er verzendkosten bij (of ik moet me heel sterk vergissen)
Sony rekent (tijdelijk?) geen verzendkosten. Maarja zonder voorraad aldaar schiet het ook niet op. Kan ook niet kiezen tussen de kleuren btw. Iemand ervaring met de witte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb meteen mijn order bij Belsimpel geannuleerd en bij Coolblue besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
roda_djavulen schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:06:
[...]

Sony rekent (tijdelijk?) geen verzendkosten. Maarja zonder voorraad aldaar schiet het ook niet op. Kan ook niet kiezen tussen de kleuren btw. Iemand ervaring met de witte?
ik heb een witte , niks mis mee (wou een zwarte maar die was toen ook niet op voorraad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
Thnx, neem toch maar de zwarte. Wit is 5 euro duurder..

Edit: zwart is weeral uitverkocht..

[ Voor 26% gewijzigd door roda_djavulen op 10-04-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
roda_djavulen schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:18:
Thnx, neem toch maar de zwarte. Wit is 5 euro duurder..
zwart is al uitverkocht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Dat is mooi snel gegaan :O
Er staat bij mijn bestelling dat die wordt ingepakt, hopen dat ik hem dus morgen gewoon krijg :)

Hij is ondertussen ingepakt dus als het goed is wordt hij morgen bezorgt <3

[ Voor 24% gewijzigd door remoendoo op 10-04-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th-son
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-11-2021
de active holder van brodit word deze week verwacht, volgens pdashop.nl
de prijs? 54,95! dit is wel erg duur!
http://www.pdashop.nl/pro...holder-sony-xperia-z.html

PS: en dan moet je er nog een "proclip" bij bestellen, voor in je auto..

[ Voor 17% gewijzigd door 7th-son op 10-04-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhere
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10-2016
7th-son schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:02:
de active holder van brodit word deze week verwacht, volgens pdashop.nl
de prijs? 54,95! dit is wel erg duur!
http://www.pdashop.nl/pro...holder-sony-xperia-z.html

PS: en dan moet je er nog een "proclip" bij bestellen, voor in je auto..
Jemig en ze maken geen gebruik van de pin's das jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th-son
johnhere schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:05:
[...]

Jemig en ze maken geen gebruik van de pin's das jammer.
Wacht eens, goed dat je het zegt
volgens mij is dit niet eens de juiste foto!
De micro usb aansluiting van de XZ zit veel hoger dan op die foto?

Edit:
Die op die website staat is voor de XS bedoelt
http://www.holdersandmoun...-installation-513495.html
de XZ versie gebruikt wel de pins

[ Voor 22% gewijzigd door 7th-son op 10-04-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
Ik was dus alweer telaat voor mijn dock, naja weer ff wachten. Ook nog even wachten op een wat betaalbaardere autohouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Beetje jammer :-) Kijk je even een uurtje niet op tweakers is alles weer uitverkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
wessel99 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:25:
Beetje jammer :-) Kijk je even een uurtje niet op tweakers is alles weer uitverkocht!
Op coolblue kun je je nummer en mail invullen dan krijg je direct mail en sms als die op voorraad is, geweldige service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 04:00
THxZ0NE schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:49:
[...]

Even afgezien van NFC lijkt mij de MW600 wel beter, meer accu capaciteit, langere streamtijd, fm radio en handiger formaat naar mijn idee. Zie jij dan voordelen in de sb20h tov de mw600? Ik zie alleen dat de ADP versie hoger is, dus wellicht betere streamkwaliteit.
Precies de reden dat ik zo'n mw600 heb gekocht. Bevalt prima tot nu toe. Voor mij was de radio doorslaggevend. Je kan er drie apparaten op aansluiten. Ik heb werk en privé telefoon erop aangesloten. Toch kan er maar 1 tegelijk als telefoon gekozen worden. Als mijn werk telefoon gaat moet ik op de mw600 snel telefoon 2 kiezen. Ik kan mij voorstellen dat een ander model dit automatisch kan. Of ik ben niet handig genoeg. Verder heel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhere
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10-2016
Oww okay haha. Dan hebben ze toch een topper in de aanbieding :) hoewel ik het geen mooi ding vind....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopringles
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-06 21:19
Dan hoop ik maar dat hij morgen nog bij CoolBlue op mij ligt te wachten. Vanmiddag direct gereserveerd na hun mailtje en morgen even afhalen. Heb ik waarschijnlijk het dock nog eerder dan de telefoon zelf :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dock is bij Coolblue inderdaad uitverkocht had al betaald en alles, kreeg net 5 minuten geleden een e-mail dat het niet op voorraad is ook al had ik het besteld toen de voorraad status groen was. Maar ze krijgen een nieuwe lading binnen of morgen/vrijdag. Laat mijn order gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:16
Nou als ik geweten had dat hij ook bij coolblue beschikbaar was .... had een tijdje terug via de sony mobile website zelf het dock besteld en nog steeds niks binnen.
Nu heb ik een mail gestuurd met de vraag wanneer die komt ze verwachten 18 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Ik heb het dock vandaag binnen gekregen, En het is echt een lullig dingetje voor 30 euro eigenlijk als je erover nadenkt...
Weegt helemaal niks en is heel klein, maar het is wel ideaal dat je het niet meer hoeft te klooien met dat irritante klepje! En hij ziet er super strak uit!

Nu nog maar wachten totdat die SBH20 bluetooth oortjes eindelijk eens ergens op voorraad zijn :O
Dan hoef ik helemaal nooit meer aan die klepjes te zitten! :D
Ik heb het nog gevraagd bij CoolBlue maar die hebben hem nog niet in het assortiment zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door remoendoo op 11-04-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
dock is op voorraad bij coolblue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-as
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-03 08:14
Geweldig die sms waarschuwing van CoolBlue wanneer die op voorraad is, even in de sportschool snel kunnen bestellen:P
Alleen wel jammer dat CoolBlue iets duurder is vergeleken met belsimpel en sony.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ook maar besteld. Vind het wel wat duur maar dat nu hoef ik niets meer met die klepjes en dat is ook wat waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlemert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05-2021
Heb de dock nu al een tijdje (eerste ronde bij Sony). Inderdaad voor wat je aan materiaal krijgt schandelijk duur. Maarrrr: echt ideaal, zou niet meer zonder willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Vlemert schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:54:
Heb de dock nu al een tijdje (eerste ronde bij Sony). Inderdaad voor wat je aan materiaal krijgt schandelijk duur. Maarrrr: echt ideaal, zou niet meer zonder willen.
Het is een erg licht ding ja, maar solide genoeg en het mechanisme(pinnen komen pas omhoog als je XZ plaatst) is ook prima in orde, denk dat een chinees imi-dock daar niet in de buurt van gaat komen mochten die ooit beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
De Chinezen zijn traag maar het toestel is populair genoeg dat ik wel verwacht dat ze met docks komen. Nu alleen de sbh20 nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:01
Mensen die op zoek zijn naar flipcases en ervaringen ermee: ik heb bij mijn aanschaf van de Xperia Z afgelopen vrijdag in de nieuwe T-mobile shop in Oldenzaal de Roxfit flipcover, inclusief 2 nfc tags en 2 screenprotectors aangeschaft. Was normaal 30 Euro, maar i.v.m. de openingsaanbieding slechts 15 euro. Voorheen met mijn HTC Desire heb ik nooit enige vorm van bescherming gebruikt en die heeft het meer dan 3 jaar volgehouden zonder noemenswaardige schade, maar vanwege het formaat van de Z leek mij een hoesje toch wel veilig, met name voor in de broekzak. De screenprotectors gebruik ik tot nog toe niet.

Ervaring tot nu: hoesje werkt prima, past nog goed in de spijkerbroek. Achterkant is van harder kunststof, dus het geheel is ook flink stevig. Van tevoren dacht ik dat ik de telefoon er nog regelmatig uit zou halen, maar in de praktijk laat ik hem er gewoon inzitten.

Ik zag de flipcover op internet nog o.a.bij Coolblue, maar dan zo te zien zonder de 2 nfc tags en de screenprotectors. Ik neem echter aan dat de flipcover dus ook wel bij T-mobile shops te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopringles
F-as schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:13:
[...]

Geweldig die sms waarschuwing van CoolBlue wanneer die op voorraad is, even in de sportschool snel kunnen bestellen:P
Alleen wel jammer dat CoolBlue iets duurder is vergeleken met belsimpel en sony.nl.
Helaas, gisteren direct na het ontvangen van het mailtje van CoolBlue gereserveerd om hem vandaag in Rotterdam af te halen. Maar toen ik aan de balie kwam, waren er te weinig binnen gekomen en vertrok ik weer met lege handen. Ik heb de reservering maar wel laten staan omdat er kennelijk vandaag toch wel klanten - waaronder de verkoper zelf :? - hem wel mochten ontvangen. Dat is dan waarschijnlijk dan toch sneller dan via de webshop van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
pheppy schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:21:
[...]

Precies de reden dat ik zo'n mw600 heb gekocht. Bevalt prima tot nu toe. Voor mij was de radio doorslaggevend. Je kan er drie apparaten op aansluiten. Ik heb werk en privé telefoon erop aangesloten. Toch kan er maar 1 tegelijk als telefoon gekozen worden. Als mijn werk telefoon gaat moet ik op de mw600 snel telefoon 2 kiezen. Ik kan mij voorstellen dat een ander model dit automatisch kan. Of ik ben niet handig genoeg. Verder heel tevreden.
Ik twijfel... ;) even wat reviews lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 18:26
Ik heb de passieve holder van brodit binnen, zonder lader. Besteld bij broditcenter.nl

Een prima houder, alleen blokkeert ie de speaker van de telefoon helaas. Hierdoor wordt het geluid enorm gedempt. Ik heb het opgelost door in de zijkant van de houder een klein gaatje te boren, nu is de navigatiestem prima te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
arnoutzw schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:48:
[...]

Het is een erg licht ding ja, maar solide genoeg en het mechanisme(pinnen komen pas omhoog als je XZ plaatst) is ook prima in orde, denk dat een chinees imi-dock daar niet in de buurt van gaat komen mochten die ooit beschikbaar komen.
Er komt sowieso 1 Chinees dock, kan het zo snel niet vinden maar heb het in dit topic zien staan met link erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Maikel205 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 23:42:
Ik heb de passieve holder van brodit binnen, zonder lader. Besteld bij broditcenter.nl

Een prima houder, alleen blokkeert ie de speaker van de telefoon helaas. Hierdoor wordt het geluid enorm gedempt. Ik heb het opgelost door in de zijkant van de houder een klein gaatje te boren, nu is de navigatiestem prima te horen.
Ah, jij was van die review. :)

Ik heb zojuist de actieve besteld. Hij is daar blijkbaar ook op voorraad. Zal mijn ervaringen wel even delen hier als hij binnen is.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlemert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05-2021
Jopster schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:50:
[...]

Ah, jij was van die review. :)

Ik heb zojuist de actieve besteld. Hij is daar blijkbaar ook op voorraad. Zal mijn ervaringen wel even delen hier als hij binnen is.

Heeft iemand een idee of er ergens voor een redelijke prijs een zuignap voor die brodits te krijgen is? De proclip moet bij mij echt op een debiele plek, wil hem toch wel op de voorruit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:01

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb mijn SmartTags binnen, 4 in totaal. Wel geinige dingen. Dat is het eigenlijk wel. Op de standaard tags zijn een aantal acties voorgeprogrammeerd:
- Rode 'Thuis' tag: WiFi aan, Nieuws&Weer starten, Helderheid op zijn laagst
- Blauwe 'Auto' tag: Bluetooth aan, Navigatie app aan, Helderheid aangepast, volume aangepast
- Zwarte 'Nacht' tag: Wekker aan, telefoon op stil, WiFi uit, Bluetooth uit,
- Witte Kantoor tag: Geen idee :P

Je kunt echt veel aanpassen. Wel leuk, niet cruciaal ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:24
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:33:
Ik heb mijn SmartTags binnen, 4 in totaal. Wel geinige dingen. Dat is het eigenlijk wel. Op de standaard tags zijn een aantal acties voorgeprogrammeerd:
- Rode 'Thuis' tag: WiFi aan, Nieuws&Weer starten, Helderheid op zijn laagst
- Blauwe 'Auto' tag: Bluetooth aan, Navigatie app aan, Helderheid aangepast, volume aangepast
- Zwarte 'Nacht' tag: Wekker aan, telefoon op stil, WiFi uit, Bluetooth uit,
- Witte Kantoor tag: Geen idee :P

Je kunt echt veel aanpassen. Wel leuk, niet cruciaal ofso.
Paarse "Bekijken"Tag --- Wi-Fi aan - youtube starten - op facebook tijdlijn plaatsen.
Grijze "Actief"Tag ----walkman starten - webpagina endomondo openen- tracks afspelen- gps aan
Oranje "Luisteren"Tag ----- walkman starten - tracks afspelen
Groene "Afspelen"Tag ---- webpagina EA games openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Net de mw1 binnen, via marktplaats helemaal nieuw in de verpakking (nog verzegeld) voor 45€ incl verzenden. Echt super, eindelijk geen klepjes meer openen en in het hele huis muziek kunnen luisteren en berichten lezen etc. Bespaar ondanks Bluetooth constant aan nu zelfs accu tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
masterjorie schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 10:14:
Net de mw1 binnen, via marktplaats helemaal nieuw in de verpakking (nog verzegeld) voor 45€ incl verzenden. Echt super, eindelijk geen klepjes meer openen en in het hele huis muziek kunnen luisteren en berichten lezen etc. Bespaar ondanks Bluetooth constant aan nu zelfs accu tijd.
Die persoon had er maar 1 neem ik aan? Want voor 45 euro zou ik ook wel een mw1 willen :D
Anders toch maar weer wachten op die sbh20..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
remoendoo schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 11:10:
[...]

Die persoon had er maar 1 neem ik aan? Want voor 45 euro zou ik ook wel een mw1 willen :D
Anders toch maar weer wachten op die sbh20..
Ja, was gewoon puur een gelukje. Maar echt een super ding, soort van smart watch en Bluetooth headset in één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Jopster schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:50:
[...]
Zojuist binnen gekomen en gemonteerd. Eitje uiteraard zoals we van Brodit gewend zijn. Het ziet er degelijk uit allemaal en de Xperia Z schuift er goed in en zit stevig vast. Nog niet mee genavigeerd, maar het geluid lijkt niet te worden tegengehouden zoals ik van de passieve las. Of ik stel wellicht minder eisen. ;)

Al met al een prima oplossing en ik kan het hier wel weer even mee uithouden.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe is de stroomvoorziening? Zag ik goed dat niet de pinnetjes gebruikt worden, maar de micro-usbaansluiting gebruikt wordt?
Ik vind de prijs van zo'n complete Broditset trouwens wel enorm hoog. Is er ook een goed én goedkoper alternatief bekend?

[ Voor 31% gewijzigd door Jorgen op 14-04-2013 10:50 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Er komen zo langzamerhand ook wat goede dock alternatieven:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/zU5Ru2u.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgur.com/p0ZAINF.png

Nog beter ook als je het mij vraagt, zie ik nl micro hdmi en een usb aansluiting?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Jorgen schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:49:
Hoe is de stroomvoorziening? Zag ik goed dat niet de pinnetjes gebruikt worden, maar de micro-usbaansluiting gebruikt wordt?
Ik vind de prijs van zo'n complete Broditset trouwens wel enorm hoog. Is er ook een goed én goedkoper alternatief bekend?
Ik gebruik al een paar jaar voor al m'n smartphones de ventilatiehouders van Haicom. Kosten echt niet veel op eBay (meestal een Duitse winkel) en zijn best goed. Soms blokkeren ze een volumeknopje, maar bij de Z lijkt het terug OK te zijn.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/O4K3XIM0Ol9CvuWUH1jz6Iob/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Jorgen schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:49:
De pinnetjes worden gewoon gebruikt. Geen micro usb gelukkig. Dat zou erg vervelend zijn met het klepje. Dat vind ik nu eigenlijk ook als ik hem aan mijn laptop hang.

De prijs is wel hoog, zeker voor de actieve. Ik had hiervoor altijd passieve Brodit houders, maar mijn universele lader wilde de Z niet meer laden, dus vandaar voor deze oplossing gekozen. Geen spijt van!

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

renzo4000 schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:32:
Er komen zo langzamerhand ook wat goede dock alternatieven:

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog beter ook als je het mij vraagt, zie ik nl micro hdmi en een usb aansluiting?
Welke is het en waar te koop?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Ik zie hem hier maar vind hem nog wel redelijk prijzig.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Jopster schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:52:
Wat een gek, veel te duur! Nog even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
AmbroosV schreef op zondag 14 april 2013 @ 19:52:
[...]

Ik gebruik al een paar jaar voor al m'n smartphones de ventilatiehouders van Haicom. Kosten echt niet veel op eBay (meestal een Duitse winkel) en zijn best goed. Soms blokkeren ze een volumeknopje, maar bij de Z lijkt het terug OK te zijn.

[afbeelding]
Helaas laad die niet op, dat zou ik toch echt graag willen. Nog even wachten wat de prijzen van de brodit gaan doen.
Jopster schreef op zondag 14 april 2013 @ 20:52:
Bizar, even duur als het orgineel. Doe mij dan de echte Sony maar (hey wacht, die heb ik ook :P)

Echt een fijne combinate: Dock+MW1+Files over wifi, nooit meer klepjes, wel waterdicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopringles
Ben eigenlijk wel benieuwd, heb je de headphone binnen gekregen en hoe bevalt hij?
Zit ernstig te twijfelen of ik nu moet wachten op de SBH-20, voor de mw1 moet gaan of toch maar te besparen op de mw600. Ik kan nergens reviews vinden over de BTN200M, maar zie dat hij op meerdere plekken op voorraad is. Ik wil in ieder geval snel van de klepjes en draadjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mopringles schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:55:
[...]

Ben eigenlijk wel benieuwd, heb je de headphone binnen gekregen en hoe bevalt hij?
Zit ernstig te twijfelen of ik nu moet wachten op de SBH-20, voor de mw1 moet gaan of toch maar te besparen op de mw600. Ik kan nergens reviews vinden over de BTN200M, maar zie dat hij op meerdere plekken op voorraad is. Ik wil in ieder geval snel van de klepjes en draadjes af.
Ja kreeg het afgelopen vrijdag binnen en heb het heel de weekend kunnen testen o.a in de trein, buiten in drukte. Ik had een week lang ook de sony mw1 in combinatie met Monster turbines tja dat is een feest voor je oren, keihard ging het en de bass was top!! De headphones zijn zuiver, in een drukke omgeving hoor je wel de hoge/ midden tonen maar de bass is niet zo intens. In een rustige omgeving is hij perfect en zuiver. Deze headphone heeft een super standby time en stream time dacht dat alles rond de 30-40 uur zat en dat heb ik dan liever dan 10 uur-11 uur met de mw1. Verder werkt NFC goed zodra je het aantikt gaat bluetooth automatisch aan, tik je NFC weer aan om verbinding te verbreken gaat bluetooth automatisch uit.

Ik had vrienden ontmoet en ze vonden het er chique eruitzien en duur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopringles
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:26:
[...]

De headphones zijn zuiver, in een drukke omgeving hoor je wel de hoge/ midden tonen maar de bass is niet zo intens. In een rustige omgeving is hij perfect en zuiver. Deze headphone heeft een super standby time en stream time dacht dat alles rond de 30-40 uur zat en dat heb ik dan liever dan 10 uur-11 uur met de mw1. Verder werkt NFC goed zodra je het aantikt gaat bluetooth automatisch aan, tik je NFC weer aan om verbinding te verbreken gaat bluetooth automatisch uit.

Ik had vrienden ontmoet en ze vonden het er chique eruitzien en duur. ;)
Ik geloof je op je kleur ogen :? en ik heb hem direct besteld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mopringles schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:26:
[...]

Ik geloof je op je kleur ogen :? en ik heb hem direct besteld ...
Haha waar heb je het besteld? Ik had het van Centralpoint. Ja ik ben er persoonlijk blij mee en ik vind het makkelijker zo zonder kabels en overige instellingen klooien. Laat maar weten wat je er van vind als je het hebt. In ieder geval veel plezier bij het uitpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopringles
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:43:
[...]

Haha waar heb je het besteld? Ik had het van Centralpoint. Ja ik ben er persoonlijk blij mee en ik vind het makkelijker zo zonder kabels en overige instellingen klooien. Laat maar weten wat je er van vind als je het hebt. In ieder geval veel plezier bij het uitpakken :)
Ook maar bij CentralPoint. Bij Pricewatch zag ik dat hij op meer plekken lag, maar ook dat hij soms werd doorbesteld. Bij CentralPoint was ik in ieder geval zeker dat ze hem op voorraad hadden, zodat ik niet net zoals bij de DK26 bij CoolBlue er weer net naast greep. Want daar is nu nog even het wachten op voordat ik draad- en kleploos door het leven ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mopringles schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:50:
[...]

Ook maar bij CentralPoint. Bij Pricewatch zag ik dat hij op meer plekken lag, maar ook dat hij soms werd doorbesteld. Bij CentralPoint was ik in ieder geval zeker dat ze hem op voorraad hadden, zodat ik niet net zoals bij de DK26 bij CoolBlue er weer net naast greep. Want daar is nu nog even het wachten op voordat ik draad- en kleploos door het leven ga.
Ik heb me dock ook sinds vrijdag van coolblue, Kreeg het bij de 2de levering. Maar goed als ik me interne storage wil zien moet ik ook eerst via kabel aansluiten en die optie heb je neit bij de dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 22:37
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:54:
[...]

Ik heb me dock ook sinds vrijdag van coolblue, Kreeg het bij de 2de levering. Maar goed als ik me interne storage wil zien moet ik ook eerst via kabel aansluiten en die optie heb je neit bij de dock.
Je hebt software waarmee je interne storage via WLAN kan bereiken. Werkt ook erg goed!

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xoxol schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:25:
[...]

Je hebt software waarmee je interne storage via WLAN kan bereiken. Werkt ook erg goed!
Ik ben echt niet bekend met hoe ik dat moet doen, als ik mijn usb met dock aansluit aan me laptop dan doet het niets, ook al ga ik bij XPERIA kijken in de menu onder usb.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-as
Nou ik heb hem binnen de SBH20, super klein ding!
Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/8753/20130415154826.jpg

Ga er zo even mee spelen en zal dan laten weten wat ik er van vind.
En of het een aanrader is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
F-as schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:58:
[afbeelding]

Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
F-as schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:58:
[afbeelding]

Zo, die is inderdaad klein (afgaande op de usb stekker ernaast). Ben benieuwd naar de ervaringen. Heb zelf de MW1, dus zit nog wel even goed maar dat NFC lijkt mij wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopringles
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:38:
[...]

Ik ben echt niet bekend met hoe ik dat moet doen, als ik mijn usb met dock aansluit aan me laptop dan doet het niets, ook al ga ik bij XPERIA kijken in de menu onder usb.
Appje Airdroid is daarvoor handig. Type je een webadres in op de adresbalk in een browser op je laptop, scan je de code en je kunt overal bij vanuit je laptop op je telefoon. Maar goed, dat past dan weer eigenlijk niet in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mopringles schreef op maandag 15 april 2013 @ 18:00:
[...]

Appje Airdroid is daarvoor handig. Type je een webadres in op de adresbalk in een browser op je laptop, scan je de code en je kunt overal bij vanuit je laptop op je telefoon. Maar goed, dat past dan weer eigenlijk niet in dit topic.
Super bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-as
Nou eerste indruk, van de SBH20.
Leuk ding doet precies wat die moet doen, wel zo klein dat je hem bijna kwijt raakt soms.

Geluid werkt prima met de MDRr1, hoor geen verschil met direct via de xperia z en er is 0,0 vertraging.
NFC werkt top, je houdt hem er tegen aan en het werkt.(Automatisch programma's opstarten via NFC ben ik nog mee bezig voor de SBH20)
Bereik is vrij groot, 6 meter haalt die makkelijk. Meer lijkt mij niet echt nodig, maar heb ik nog niet getest.

Kortom flink wat geld voor zo'n klein dingetje, maar het doet wat die moet doen.
Geluid is prima en het werken met NFC, maakt het wel super gemakkelijk.
Waar ik zelf heel blij mee ben is dat hij perfect werkt met spotify, telefoon pakken voor volgend nummer hoeft dan ook niet.

Ik heb de SBH20 trouwens niet besteld, maar ik heb de mazzel van een familielid dat vaak in Hongkong is. Zij heeft hem voor mij meegenomen, scheelt mij nog geld ook vergeleken met hier in de winkel:p

Hieronder nog een foto van de SBH20 in vergelijking met de xperia z.
Afbeeldingslocatie: http://img805.imageshack.us/img805/3553/20130415181056.jpg[/URL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Comment
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 20:08
Bedankt voor je eerste indruk, ik ga die SBH20 binnenkort dan ook bestellen.

Juist nog een vraagje over de equalizer in de Walkman-app: werkt die ook over Bluetooth of wordt de muziek gewoon rechtstreeks gestreamd naar de SBH20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
F-as schreef op maandag 15 april 2013 @ 23:21:
Nou eerste indruk, van de SBH20.
Leuk ding doet precies wat die moet doen, wel zo klein dat je hem bijna kwijt raakt soms.

Geluid werkt prima met de MDRr1, hoor geen verschil met direct via de xperia z en er is 0,0 vertraging.
NFC werkt top, je houdt hem er tegen aan en het werkt.(Automatisch programma's opstarten via NFC ben ik nog mee bezig voor de SBH20)
Bereik is vrij groot, 6 meter haalt die makkelijk. Meer lijkt mij niet echt nodig, maar heb ik nog niet getest.

Kortom flink wat geld voor zo'n klein dingetje, maar het doet wat die moet doen.
Geluid is prima en het werken met NFC, maakt het wel super gemakkelijk.
Waar ik zelf heel blij mee ben is dat hij perfect werkt met spotify, telefoon pakken voor volgend nummer hoeft dan ook niet.

Ik heb de SBH20 trouwens niet besteld, maar ik heb de mazzel van een familielid dat vaak in Hongkong is. Zij heeft hem voor mij meegenomen, scheelt mij nog geld ook vergeleken met hier in de winkel:p

Hieronder nog een foto van de SBH20 in vergelijking met de xperia z.
[afbeelding][/URL]
Ziet er goed uit, nu twijfel ik nog harder om voor de MW600 te gaan ;) Ik wacht op de SBH :)

Ik gebruik de Xperia nu regelmatig tijdens het hardlopen, nu het mooier weer wordt wil ik weer naar buiten gaan, alleen zakt mijn broek af als ik hem in mijn broekzak laat zitten. Nu heb je mooie tasjes etc zoals een armband (had ik voor de iphone) en bv een heuptas (spibelt). Iemand hier ervaring mee? De spibelt is denk ik net iets te klein..

[ Voor 12% gewijzigd door THxZ0NE op 16-04-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th-son
even gekeken naar de brodit actieve houder plus een brodit proclip voor in me auto
maar 50 euro voor een houder, en dan nog 27 euro voor de proclip vind ik wel ERG aan de dure kant
is het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Ik heb 1,5 week geleden mijn DK26 dock besteld via belsimpel.nl, die gaven toen een levertijd van een aantal dagen. Dat veranderde vorige week echter al naar 2 weken, en werd gister gebeld door ze, dat ze vanaf 29-4 weer gaan leveren. Jammer :(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Ik heb een Haicom houder op de airfan, deze kwam vandaag binnen maar 1 clip raakte los inclusief het veertje en sprong zo mijn luchtkanaal in... nooooooooooooooo!!! Now i'm screwed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Kiwitje schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 19:37:
Ik heb 1,5 week geleden mijn DK26 dock besteld via belsimpel.nl, die gaven toen een levertijd van een aantal dagen. Dat veranderde vorige week echter al naar 2 weken, en werd gister gebeld door ze, dat ze vanaf 29-4 weer gaan leveren. Jammer :(
Same here. Wilde er echter twee en die van coolblue was er na 3 dagen. Wellicht maar annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Kwam deze tegen op ebay, maar het wordt me niet duidelijk of hij nu via pogo-pins wordt gevoed of niet. Ik zou hem sowieso niet via de suction mount willen gebruiken, maar toch:

http://www.ebay.com/itm/N...rgers&hash=item5d3c8871ca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
wessel99 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:32:
............................maar het wordt me niet duidelijk of hij nu via pogo-pins wordt gevoed of niet.........................

http://www.ebay.com/itm/N...rgers&hash=item5d3c8871ca
Lijkt me niet , ze zijn zichtbaar als de XZ in de houder zit namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Eerst had ik bij coolblue de haicom BI-262 voor de xperia z besteld, maar deze smartphone bike holder voldeed niet aangezien de xperia z er precies in paste en daardoor niet met hoesje erin kon en naar mijn idee niet goed genoeg vast zat voor mijn racefiets. Hierop heb ik ebay afgezocht en daarbij vond ik deze waterproof bikeholder speciaal voor de xperia z http://www.ebay.nl/itm/Wa...485448567d#ht_5254wt_1111 voor 10 euro incl standard shipping (iets meer dan 8 euro met economy). Nu is het wachten, maar ik heb wel een stuk groter vertrouwen erin dat mijn xperia Z heel blijft als ik dit hoesje gebruik voor op de racefiets en zelfs in de roeiboot en daarbij zonder bang te hoeven zijn voor waterschade aangezien zowel het hoesje als de xperia tegen water kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
masterjorie schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:49: Nu is het wachten, maar ik heb wel een stuk groter vertrouwen erin dat mijn xperia Z heel blijft als ik dit hoesje gebruik voor op de racefiets en zelfs in de roeiboot en daarbij zonder bang te hoeven zijn voor waterschade aangezien zowel het hoesje als de xperia tegen water kunnen :)
ziet er zeker goed uit! ik heb bij de action een zuignap gehaald voor 2,50 waar de XZ inpast. helaas zit ik in een 2- roeiboot op boeg, dus geen ruimte om hem ergens te plakken ;(

dus vaker in de skiff ;) zodat ik facebook kan checken tijdens het roeien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dramatisch! Al dat stof dat mijn toestel aantrekt. Hij ligt gewoon op tafel en aan het einde van de dag zit het hele scherm onder stof.

Zoek een goed hoesje. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoomon
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-09-2020
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:59:
Dramatisch! Al dat stof dat mijn toestel aantrekt. Hij ligt gewoon op tafel en aan het einde van de dag zit het hele scherm onder stof.

Zoek een goed hoesje. Tips?
Case-Mate tough, in zwart. Val niet voor een van de kleurtjes, want die worden snel vuil en lelijk.
http://www.telecomtelecom...-case-sony-xperia-z-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
7th-son schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:53:
even gekeken naar de brodit actieve houder plus een brodit proclip voor in me auto
maar 50 euro voor een houder, en dan nog 27 euro voor de proclip vind ik wel ERG aan de dure kant
is het niet?
Owja, ik zie ze nu ook eindelijk. Wou hem eigenlijk wel aanschaffen. Proclip is hier en daar nog wel wat goedkoper op ebay te vinden. Hopelijk de houder binnenkort ook ;) Voor rond de 50 euro zou ik het best schappelijk vinden als hij met 1.5A oplaad en gewoon echt goed is. Maar even wat reviews afwachten, het lijkt mij wel een fantastisch navigatieapparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopringles
Verwijderd schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:43:
[...]

Het uitpakken vond ik uiteindelijk leuker dan het gebruiken. De verpakking was eindelijk eens goed open te krijgen, zonder schaar of ander zwaar materieel. Maar de geluidskwaliteit vind ik wat vlak wanneer ik niet de walkman op de Experia Z gebruik. Via Spotify mis ik de diepte bij eigenlijk alle muziekstijlen. Klassiek, jazz, pop, funk. Dance luister ik zelden, dus daarmee heb ik het niet getest. Klassiek piano klinkt als een casiokeyboardje uit 1985. En via de computer is er eigenlijk hetzelfde probleem.
De bereikbaarheid is wel goed, want zowel op de beneden- als op de bovenverdieping kon ik mijn muziek probleemloos beluisteren.
Maar misschien moet de koptelefoon nog even goed ingespeeld worden en/of moet ik nog even wennen aan het klankbeeld.Hij zit in ieder geval prima op mijn hoofd en het verbinding maken of ontkoppelen gaat probleemloos.
Mixed feelings dus nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mopringles schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:29:
[...]

Het uitpakken vond ik uiteindelijk leuker dan het gebruiken. De verpakking was eindelijk eens goed open te krijgen, zonder schaar of ander zwaar materieel. Maar de geluidskwaliteit vind ik wat vlak wanneer ik niet de walkman op de Experia Z gebruik. Via Spotify mis ik de diepte bij eigenlijk alle muziekstijlen. Klassiek, jazz, pop, funk. Dance luister ik zelden, dus daarmee heb ik het niet getest. Klassiek piano klinkt als een casiokeyboardje uit 1985. En via de computer is er eigenlijk hetzelfde probleem.
De bereikbaarheid is wel goed, want zowel op de beneden- als op de bovenverdieping kon ik mijn muziek probleemloos beluisteren.
Maar misschien moet de koptelefoon nog even goed ingespeeld worden en/of moet ik nog even wennen aan het klankbeeld.Hij zit in ieder geval prima op mijn hoofd en het verbinding maken of ontkoppelen gaat probleemloos.
Mixed feelings dus nog even.
Klopt wel een beetje wat je zegt over muziek stijlen, ik luister ook van die mixtapes van Drughouse, Dyna etc. Maar over het algemeen klinkt het zuiver ook met bellen. Bass is subtiel.Alleen mijn laptop vind mijn headphone niet dus dat heb ik niet kunnen testen. Mijn Monster Turbine kan geluid weergeven net als of ik in de bioscoop zit echt hevige sound, maar ja dan zit je weer met je klepje te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopringles
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:54:
[...]

Klopt wel een beetje wat je zegt over muziek stijlen, ik luister ook van die mixtapes van Drughouse, Dyna etc. Maar over het algemeen klinkt het zuiver ook met bellen. Bass is subtiel.
Begin er waarschijnlijk aan te wennen of hij begint ingespeeld te raken (?), maar ben nu beduidend minder kritisch dan vanmiddag. Via mijn telefoon klinkt in ieder geval ook spotify meer dan acceptabel.
Met bellen was het sowieso helemaal goed.

Zal er uiteindelijk toch heel blij mij zijn, verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mopringles schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:45:
[...]

Begin er waarschijnlijk aan te wennen of hij begint ingespeeld te raken (?), maar ben nu beduidend minder kritisch dan vanmiddag. Via mijn telefoon klinkt in ieder geval ook spotify meer dan acceptabel.
Met bellen was het sowieso helemaal goed.

Zal er uiteindelijk toch heel blij mij zijn, verwacht ik.
Ja ik heb het een hele dag aan me Sony xperia z gekoppeld en muziek aan laten staan, uiteindelijk klonk hij strak, ben er blij mee. Maar als de sbh20 beschikbaar is zal ik het ook bestellen omdat ik nog een in ear headphone heb dat beter klinkt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopringles
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:51:
[...]

Ja ik heb het een hele dag aan me Sony xperia z gekoppeld en muziek aan laten staan, uiteindelijk klonk hij strak, ben er blij mee. Maar als de sbh20 beschikbaar is zal ik het ook bestellen omdat ik nog een in ear headphone heb dat beter klinkt haha
Overweeg precies hetzelfde te doen, en niet alleen omdat dat nog beter zou moeten klinken. Wanneer je na veertig uur streamen vergeten bent wanneer je ook alweer hebt opgeladen en je plotseling door je lading heen bent, is het handig om een heel klein alternatief bij de hand te hebben en zonder weer te moeten vervallen in de klepjes- en draadjesjanboel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pseudoc schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:20:
[...]

ziet er zeker goed uit! ik heb bij de action een zuignap gehaald voor 2,50 waar de XZ inpast. helaas zit ik in een 2- roeiboot op boeg, dus geen ruimte om hem ergens te plakken ;(

dus vaker in de skiff ;) zodat ik facebook kan checken tijdens het roeien 8)7
Ik zelf wil hem dan vooral in de skiff gebruiken voor boat coach, zodat ik geen strokecoach nodig heb en m'n 500m tijden kan zien :) Wel leuk dat er meer roeiers met de XZ zijn en hem in de boot gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mopringles schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:57:
[...]

Overweeg precies hetzelfde te doen, en niet alleen omdat dat nog beter zou moeten klinken. Wanneer je na veertig uur streamen vergeten bent wanneer je ook alweer hebt opgeladen en je plotseling door je lading heen bent, is het handig om een heel klein alternatief bij de hand te hebben en zonder weer te moeten vervallen in de klepjes- en draadjesjanboel.
Ja ik heb een portable powerpack van philips, kan met usb aansluiten op de dock en hij laadt mijn telefoon op. Sony heeft dat ook zie link,

http://www.sony.nl/product/usb-portable-voeding/cp-els, in combinatie met je dock zou hij het moeten doen.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste