Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:22

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

OK. Fijn. En qua opslag? Moet ik nog een bepaalde mappenstructuur aanhouden, of bepaalde bestandsnaamsjablonen?

Ik heb bijv. gemerkt dat Android of Sony ervoor zorgt dat elke foto een opvolgend nummer krijgt. Als je foto 3 delete, wordt de volgende weer foto 3. Nu weet ik niet wat er gebeurt als je foto 3 uit een rijtje van 10 wist. Wordt foto 11 dan opnieuw foto 3? Worden al de bestandsnamen aangepast en wordt foto 4 dan foto 3, foto 5 wordt dan 4 en foto 11 dus 10?

Het gaat in elk geval niet zoals in Windows. Daar maakte mijn fotocamera gewoon foto's en elke nieuwe foto had standaard nummer+1.

Hoe stel ik mijn Xperia Z zodanig in dat de naamgeving van bestanden hetzelfde gaat als in Windows 7?

[ Voor 7% gewijzigd door Jorgen op 28-03-2013 20:25 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlemert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05-2021
Had hem ook besteld. Wel gevonden dat die shop een slechte reputatie heeft, maargoed voor 15 dollar kan je je geen buil vallen.

Vandaag stond orderstatus ineens op invalid. Heb via de live chat nagevraagd en blijkt "out of stock, cannot be restocked". Geld wordt teruggestort. Het was ook te cheap om waar te zijn natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit had ik ook al gezien, maar de prijs van 90 euro is nogal aan de hoge kant. Terwijl een receiver + charger al voor 25e op internet te vinden zijn. Vandaar dat ik het idee had om dit zelf te gaan knutselen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 16:57
Ik heb gisteren de zwarte dock ook besteld.
Hij stond weer even een aantal minuten op voorraad via de Sony website.
Maar hoe kan ik via Track and Trace nu mijn pakketje volgen?
Heb van Sony geen link of code gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpmost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-07-2024
Ik ben opzoek naar een apparaatje die ik kan aansluiten op mijn Audioset, waarmee ik dmv bleutooth mijn muziek kan streamen vanuit mijn Xperia Z! iemand idee en of ervaring??

ben niet opzoek naar een mediaplayer o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.steenis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-08 20:02
Ik zie dat Brodit twee active holders aan het maken is..
http://www.brodit.com/productList.html?brand=Sony&model=Xperia+Z

[ Voor 25% gewijzigd door r.steenis op 29-03-2013 10:01 ]

You’re a nut! you’re crazy in the coconut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 16:46
S2K schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:29:
Ik heb de Nillkin Genuine Leather Side Flip Case binnen. Is echt heerlijk dun, ik heb de rode genomen. Ik ben nooit zo kapot van hoesjes, maar op mijn S3 gebruikte ik al de flipcase en dit is erg vergelijkbaar.
Die ziet er goed uit! Hoe dik is het geheel als het hoesje dicht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:56
jpmost schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:25:
Ik ben opzoek naar een apparaatje die ik kan aansluiten op mijn Audioset, waarmee ik dmv bleutooth mijn muziek kan streamen vanuit mijn Xperia Z! iemand idee en of ervaring??

ben niet opzoek naar een mediaplayer o.i.d.
pricewatch: Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices

bij je lokale belcompany kosten ze nog 15 euro (als ze ze op voorraad hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:24
Apie! schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:27:
Jammer, ik krijg net een mail van Noreve dat ze er 7 - 10 dagen over gaan doen om die case te leveren. Ik ben nu dus in dubio... Ga ik wachten, of bestel ik een ander.

Anyway, mocht je het idee hebben of hebben gehad om die Noreve te bestellen: het duurt dus even :)
heb jij deze nog besteld, en zo ja heb jij m al binnen , wat zijn je ervaringen met de mogelijkheid om de case erom te laten met het gebruik van het oplaadstation mocht je deze hebben ,, ik heb m nog steeds niet binnen ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Gisteren mijn twee dk26's binnengekregen. Ik heb btw geen verzendkosten betaald.

Mocht iemand de docking station willen uitproberen (voor hoesjes e.d.), je bent welkom bij mij thuis (Boxtel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een bescherming voor mijn xperia Z qua hoesjes echt nodig? Of kan hij het af zonder hoesje aangezien hij een krasvrij scherm heeft. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:07:
Is een bescherming voor mijn xperia Z qua hoesjes echt nodig? Of kan hij het af zonder hoesje aangezien hij een krasvrij scherm heeft. Iemand ervaring hiermee?
kan prima mee zonder hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2K
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 15:09

S2K

PatrickvL schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:02:
[...]

Die ziet er goed uit! Hoe dik is het geheel als het hoesje dicht is?
Is lastig te meten, ik kom op ongeveer 1 cm. Dunner is volgens mij niet mogelijk, hoesje is echt erg stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolkHeiter
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-08 15:23
rajrob schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:50:
[...]

heb jij deze nog besteld, en zo ja heb jij m al binnen , wat zijn je ervaringen met de mogelijkheid om de case erom te laten met het gebruik van het oplaadstation mocht je deze hebben ,, ik heb m nog steeds niet binnen ,
Heb zelf een Noreve weer teruggestuurd. Het is echt een mooie flipcase, maarrrrr, je gps kun je vergeten. Er zit ergens een ontwerpfout in de case waardoor het de Z niet lukt om een fix te krijgen. Merkte het zelf bij facebook. Denk dus goed na voor u zo'n Noreve flipper voor de Z bestelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Damn heb de MW1 (Smart Wireless headset Pro) binnen wat een TOP ding! _/-\o_ Helaas niet meer van studentmobiel voor 19 euro die konden hem uiteindelijk niet meer leveren... Dus nu bij Conrad besteld voor 75 euro dankzij de tip @RobertowNL ,bedankt! Hij is zijn geld meer dan waard en je kan echt horen dat er een Wolfson DAC inzit(het geluid heeft echt een punch en is enorm zuiver), de bijgeleverde oordopjes zijn ook echt top en kunnen makkelijk mee met de top zoals al eerder gezegd in de review van head-fi. Ik kan dus iedereen aanraden die momenteel op de SBH20 wacht gewoon voor de MW1 te gaan. je weet immers nog niet wat de kwaliteit is van de bijgeleverde oordopjes en de DAC, dus de meerprijs van de MW1 is dat voor mij zeker waard. Je mist alleen NFC en hebt er een hoop smartfuncties voor terug en kan hem bovendien standalone als mp3/fmradio gebruiken. Hij heeft ook totaal geen problemen om de MDR-1 aan te drijven en kan een stuk harder als op de XZ zelf. Bereik is ook verbazingwekkend kan de XZ beneden in de woonkamer leggen en heb op de 1ste verdieping met gewapend betonnen vloer nog uitstekend signaal 8)7 op zolder gaat hij wel storen.

Review http://www.head-fi.org/t/...mart-wireless-headset-pro

[ Voor 8% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 29-03-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
BolkHeiter schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:30:
[...]

Heb zelf een Noreve weer teruggestuurd. Het is echt een mooie flipcase, maarrrrr, je gps kun je vergeten. Er zit ergens een ontwerpfout in de case waardoor het de Z niet lukt om een fix te krijgen. Merkte het zelf bij facebook. Denk dus goed na voor u zo'n Noreve flipper voor de Z bestelt!
Had jij deze http://www.noreve.com/lan...ition_B_leather_case.html

of deze http://www.noreve.com/lan...adition_leather_case.html

ik heb altijd wel noreve cases gehad bij mijn vorige telefoons ,eigenlijk nooit problemen mee gehad maar aangezien jij deze ervaring hebt en ik al een kleine maand zit te wachten totdat ie eindelijk eens een keer geleverd gaat worden denk ik dat ik m maar ga annuleren. bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:13
Ik ben op zoek naar een houder voor de auto die ik kan bevestigen aan de ventilatie. En met aan de binnenkant rubber of een ander material die de telefoon beschermd. Bij mijn oude mobiel kreeg ik namelijk beschadigingen door het harde plastic (had ook geen case eromheen die heb ik nu wel).

Heeft iemand een tip voor mij ?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolkHeiter
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-08 15:23
rajrob schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:44:
[...]

Had jij deze http://www.noreve.com/lan...ition_B_leather_case.html

of deze http://www.noreve.com/lan...adition_leather_case.html

ik heb altijd wel noreve cases gehad bij mijn vorige telefoons ,eigenlijk nooit problemen mee gehad maar aangezien jij deze ervaring hebt en ik al een kleine maand zit te wachten totdat ie eindelijk eens een keer geleverd gaat worden denk ik dat ik m maar ga annuleren. bedankt voor de tip
De 2e optie had ik besteld, de "gewone" tradition.
Ik had er ook nog nooit problemen mee gehad, maar dit was zo klaar als een klontje. Reactie van Noreve was trouwens dat ik de telefoon maar uit het hoesje moest halen als ik gps ging gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 19:07
dragon3016 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:20:
Ik ben op zoek naar een houder voor de auto die ik kan bevestigen aan de ventilatie. En met aan de binnenkant rubber of een ander material die de telefoon beschermd. Bij mijn oude mobiel kreeg ik namelijk beschadigingen door het harde plastic (had ook geen case eromheen die heb ik nu wel).

Heeft iemand een tip voor mij ?

Alvast bedankt.
Een houder voor telefoon & case ga je lastig vinden, tenzij je zo'n cheapo ding met knijparmpjes wilt nemen.
Dit zijn de best denkbare houder die je kunt kopen: http://www.brodit.com/pro...ny&model=Xperia+Z&pn=prod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:09
Jammer dat MW1 niet te koop is bij bol.com... Heb zojuist een waardebon van 50 euro ontvangen. Bij bol.com kun je ook geen fatsoenlijke portable DAC's kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 21:42

RobertowNL

For your gear!

arnoutzw schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:33:
Damn heb de MW1 (Smart Wireless headset Pro) binnen wat een TOP ding! _/-\o_ Helaas niet meer van studentmobiel voor 19 euro die konden hem uiteindelijk niet meer leveren... Dus nu bij Conrad besteld voor 75 euro dankzij de tip @RobertowNL ,bedankt! Hij is zijn geld meer dan waard en je kan echt horen dat er een Wolfson DAC inzit(het geluid heeft echt een punch en is enorm zuiver), de bijgeleverde oordopjes zijn ook echt top en kunnen makkelijk mee met de top zoals al eerder gezegd in de review van head-fi. Ik kan dus iedereen aanraden die momenteel op de SBH20 wacht gewoon voor de MW1 te gaan. je weet immers nog niet wat de kwaliteit is van de bijgeleverde oordopjes en de DAC, dus de meerprijs van de MW1 is dat voor mij zeker waard. Je mist alleen NFC en hebt er een hoop smartfuncties voor terug en kan hem bovendien standalone als mp3/fmradio gebruiken. Hij heeft ook totaal geen problemen om de MDR-1 aan te drijven en kan een stuk harder als op de XZ zelf. Bereik is ook verbazingwekkend kan de XZ beneden in de woonkamer leggen en heb op de 1ste verdieping met gewapend betonnen vloer nog uitstekend signaal 8)7 op zolder gaat hij wel storen.

Geen dank, het is inderdaad een heerlijk ding. Voor de 72.50 inclusief coupon en gratis zaklamp (nieuwsbrief aanmelden en even je geboortedatum invullen omdat je morgen toevallig jarig bent) en dan ook nog een gratis zaklamp er bij :D!

Even een paar smart apps installeren en je kan whatsapp, mail en andere meldingen (per app te regelen) toevoegen of verwijderen. Enige wat ik nog niet heb gevonden is een app die mijn telefoonboek laat zien (laatst gebeld doet hij wel).

Ook nog actief ondersteuning door Sony want afgelopen week was er nog een update!

[ Voor 6% gewijzigd door RobertowNL op 29-03-2013 17:59 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Vandaag maar een TPU case uit de UK besteld, scheelt zo'n 10 euro met een winkel in Nederland.
Ik zit eigenlijk nog op een wireless laad pad te wachten i.c.m. een TPU i.p.v. een flipcover.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 12-09 19:13
Ramon 73 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:36:
[...]

Een houder voor telefoon & case ga je lastig vinden, tenzij je zo'n cheapo ding met knijparmpjes wilt nemen.
Dit zijn de best denkbare houder die je kunt kopen: http://www.brodit.com/pro...ny&model=Xperia+Z&pn=prod
Jammer is dus nog weinig aanbod, kan op ebay ook niets vinden wat aan me voorkeuren voldoed.
Nog even afwachten dus...
Toch bedankt voor je reactie :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ninjaman op 29-03-2013 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe zit dat nu met die Brodit-houders? Kan je de telefoon dan ook horizontaal bevestigen én waaraan bevestig je die houder nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

De Brodit houders kan je over het algemeen ook kantelen (sterker, ze zijn onder elke hoek vast te zetten)

zie ook http://www.brodit.com/pro...d&brand=Sony&model=Xperia Z

Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/s450/513495.jpg

Betreffende je tweede vraag; http://www.brodit.com/proclip.html?pn=prod&sm=pc

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outersham
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-08 21:59
Vandaag de Roxfit gell case ontvangen. Bevalt tot nu toe prima, goede grip, ziet er strak uit, meeste poorten zijn nog toegankelijk en de knoppen zijn nog goed te bedienen (wel bedekt maar zonder gevolgen voor de bediening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zie in elk geval nog geen prijzen bij Brodit. Dat wordt dus nog even geduld hebben dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th-son
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-11-2021
RobertowNL schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:58:
[...]

Geen dank, het is inderdaad een heerlijk ding. Voor de 72.50 inclusief coupon en gratis zaklamp (nieuwsbrief aanmelden en even je geboortedatum invullen omdat je morgen toevallig jarig bent) en dan ook nog een gratis zaklamp er bij :D!

Even een paar smart apps installeren en je kan whatsapp, mail en andere meldingen (per app te regelen) toevoegen of verwijderen. Enige wat ik nog niet heb gevonden is een app die mijn telefoonboek laat zien (laatst gebeld doet hij wel).

Ook nog actief ondersteuning door Sony want afgelopen week was er nog een update!
Hoe heb jij whatsapp er op gekregen dan? bij mij komen alleen smsjes, mail, facebook en oproepen en dergelijke binnen.
ik kon geen smart app vinden voor whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 14-08 09:13
Bullet NL schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 21:51:
De Brodit houders kan je over het algemeen ook kantelen (sterker, ze zijn onder elke hoek vast te zetten)

[afbeelding]

Dat gaat het voor mij worden als die een beetje schappelijke prijs krijgt. Kan de Z over 2 jaar dienst doen als luxe audiostreamer/navigatieapparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

7th-son schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:38:
[...]

Hoe heb jij whatsapp er op gekregen dan? bij mij komen alleen smsjes, mail, facebook en oproepen en dergelijke binnen.
ik kon geen smart app vinden voor whatsapp
Watchit! Heet die app, kan je alle app meldingen laten zien op de mw1 (tip, zet zo veel mogelijk uit anders wordt je gek van de meldingen).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneseb
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-03-2024
The_Zohan schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:11:
[...]

pricewatch: Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices

bij je lokale belcompany kosten ze nog 15 euro (als ze ze op voorraad hebben)
Deze heb ik, werkt perfect op m'n stereo! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, met de Walkman applicatie kun je bij geluidsinstellingen bepaalde optie's selecteren voor een betere geluidservaring. Als je de Sony MW1 gebruikt zijn de instellingen hoorbaar of gaat alles via de Sony MW1? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
@Mizwa Ja al die instellingen werken ook op de MW1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoutzw schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:50:
@Mizwa Ja al die instellingen werken ook op de MW1
Dank je, ik ga het bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Bedankt voor dit inkijkje in deze BT headset. Jammer dat de MW1 niet apTX compatible is. Ik weet niet of de SBH20 dat wel is, maar voor mij om een BT setjes te kiezen, moet ie toch minimaal FLAC kunnen versturen ver het bleutooth signaal en het decoden buiten de telefoon. Anders wege de voordelen wat mij betreft niet op tegen de nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
Mystic Spirit schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:57:
[...]

Bedankt voor dit inkijkje in deze BT headset. Jammer dat de MW1 niet apTX compatible is. Ik weet niet of de SBH20 dat wel is, maar voor mij om een BT setjes te kiezen, moet ie toch minimaal FLAC kunnen versturen ver het bleutooth signaal en het decoden buiten de telefoon. Anders wege de voordelen wat mij betreft niet op tegen de nadelen.
Samsung HS3000 Bluetooth Headset utilizes aptX® technology

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
Afbeeldingslocatie: http://my.frooition.com/110219/images/blackgelxperiaz.jpg
NEW SOLID BLACK GLOSS HYDRO GEL CASE COVER PROTECTOR SKIN FOR SONY XPERIA Z
Price:£2.80

Deze lijkt me wel mooi. Minimalistisch. Als die Imak transparante hard case me niet bevalt ga ik deze wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
[...]

Geloof mij, die Wolfson DAC doet meer dan aptX. aptX is 'slechts' een stuk software (wel een overtuigend stuk dat zijn werk goed doet) maar de hardware van de Wolfson gaat hier overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:51:
[...]

Geloof mij, die Wolfson DAC doet meer dan aptX. aptX is 'slechts' een stuk software (wel een overtuigend stuk dat zijn werk goed doet) maar de hardware van de Wolfson gaat hier overheen.
Je kan hier meer over lezen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2022939

From what I understand the Wolfson DAC is hardware based in the phone, not in the Bluetooth transmitters/receivers. Bluetooth uses an entirely different protocol/codec to stream audio.. Once you stream via Bluetooth there is distortion. Not everyone notices it, but I do, and that could pertain to the type of music I listen to. That's why apt-X support is a better choice for some since distortion is eliminated. To each their own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-08 08:29
Ter lerining ende vermaak.

Ik had nog een ExoGear Exomount liggen. Werkte perfect voor mn Xperia S.

Bij de Z niet. De harder/zachter en aan/uit knopje(s) zitten in het midden. Bij het klemmen van je telf in de mount druk je altijd wel 1 van de knopjes permanent in. Niet handig dus.

Zit nu dus ook aan een Brodit te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopringles
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-06 21:19
Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is naar een dock met 3,5 mm aansluiting, zodat ik hem op mijn werk kan aansluiten op een radiootje en ik tegelijkertijd kan opladen. Of zou het een optie zijn om de het standaard docking station te gebruiken en de hoofdtelefoonaansluiting van de telefoon te gebruiken? Dan zit ik wel iedere dag meerdere malen met het klepje te pielen.
Op het moment dat ik een bevredigende oplossing heb voor dit kleine, maar wezenlijke probleem, ga ik gelijk tot aanschaf over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
mopringles schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:06:
Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is naar een dock met 3,5 mm aansluiting, zodat ik hem op mijn werk kan aansluiten op een radiootje en ik tegelijkertijd kan opladen. Of zou het een optie zijn om de het standaard docking station te gebruiken en de hoofdtelefoonaansluiting van de telefoon te gebruiken? Dan zit ik wel iedere dag meerdere malen met het klepje te pielen.
Op het moment dat ik een bevredigende oplossing heb voor dit kleine, maar wezenlijke probleem, ga ik gelijk tot aanschaf over.
bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopringles
Het radiootje heeft geen bluetooth. Dan zou ik naast het docking station ook iets van een multimedia bluetooth ontvanger - als dat bestaat - moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Laatst online: 19-09-2024
mopringles schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:16:
Het radiootje heeft geen bluetooth. Dan zou ik naast het docking station ook iets van een multimedia bluetooth ontvanger - als dat bestaat - moeten aanschaffen.
bestaan er een hoop van! zoiets zou genoeg moeten zijn voor je radio, als hij een line in heeft teminste.
http://www.amazon.co.uk/J...TF8&qid=1364995418&sr=8-8

of als je tulp hebt (ookal kan je natuurlijk verloper gebruiken)(schijnt 15e te kosten bij belcompany)
http://www.amazon.co.uk/L...TF8&qid=1364995589&sr=8-3

[ Voor 18% gewijzigd door Pseudoc op 03-04-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopringles
Dat is inderdaad op zich een goede oplossing en het overwegen waard, moet ik er wel weer een apparaatje extra bij aanschaffen. Mijn huidige Iphone dockingstation heeft wel een dergelijke uitgang en dit heeft ook nog mijn voorkeur, maar wanneer die voor de Xperia Z niet bestaan dan is dit ook een praktische oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Pseudoc schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:25:
[...]
(schijnt 15e te kosten bij belcompany)
Klopt. Meeste filialen hebben hem nog op voorraad voor 14,98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Laatst online: 09-09 20:02
Bullet NL schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 21:51:

[afbeelding]

Laadt hij met dit ding via USBkabel of de dock-connector op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th-son
DoubleYouPee1 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:04:
[...]

Laadt hij met dit ding via USBkabel of de dock-connector op?
met de dock connector (pogo pins)
zit zo een klein blokje aan de linker kant van de houder, daar zit het in verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Voor de handige Harry's onder ons (Door iemand op XDA):

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=1851975&d=1364866182

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=1851976&d=1364866182

Doe er een hoesje omheen en je Xperia Z is draadloos op te laden :)

Edit: Ideetje. Als je dat oplaadvlak nou onder een screenprotector 'plakt', desnoods een ondoorzichtige, dan is alleen dat pinnetje in het zicht en is je Xperia Z draadloos oplaadbaar zonder dat je er hoesje omheen hoeft te doen.

Edit 2: Al dee mogelijkheden voor een DHZ dock en een DHZ draadloze oplader, en het enige wat we van de chineze markt hebben tot nu toe is een handje vol met hoesjes :(

[ Voor 41% gewijzigd door HollovVpo1nt op 03-04-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhere
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10-2016
HollovVpo1nt schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:58:
Voor de handige Harry's onder ons:

[afbeelding]

[afbeelding]

Doe er een hoesje omheen en je Xperia Z is draadloos op te laden :)

Edit: Ideetje. Als je dat oplaadvlak nou onder een screenprotector 'plakt', desnoods een ondoorzichtige, dan is alleen dat pinnetje in het zicht en is je Xperia Z draadloos oplaadbaar zonder dat je er hoesje omheen hoeft te doen.
Kicken dit ! maar vraagje aan handige Harry no:1
Komt dit van een Note 2 of is dit voor de Note 2 en dus zo los te bestellen ? <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Deze is zo los te bestellen. Deze is bijvoorbeeld c.a. 16 dollar. Of via ebay.

Die mod is overigens niet van mij hoor, maar iemand van XDA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

@ HollovVpo1nt: Thnx voor de tip! Heb net deze flipcover besteld en zo'n oplader van de note 2.
Dat wordt ff knutselen maar gaat wel passen volgens mij >:)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

No problemo , succes ermee!

Mijn S-line hoesje en screenprotectors zijn binnen, zowel voor en erachter besteld, Ik heb dus eindelijk die matte standaard folies eraf gehaald. Man man man wat ren wereld van verschil. Wat een prachtig toestel en beeld.

Het hoesje zit eigenlijk prima. Op sommige plekken sluit die niet helemaal naan maar dat heeft te maken met de openingen voor de flapjes waardoor er minder materiaal zit. Screenprotectors er ook moeiteloos op gekregen. Op de voorkant vrijwel geen bubbrltjes, op de achterkant helaas een paar tgv stof. De enige hoek die niet goed wordt beschermd door het hoesje is de hoek rechtsboven. Als je hem daarop laat vallen zal je hoesje niets opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Stel dat ik mijn MDR-1R niet via de Xperia Z wil aansluiten maar via een bluetooth apparaat, wat doet dat dan voor de geluidskwaliteit? Is die Smart Wireless Headset Pro echt die € 80/90 waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Als het goed is komt mijn goedkope bluetooth receivertje van 15 euro deze week binnen. Ik zal het geluid testen en laten weten of er kwaliteitsverlies in zit en zo ja, hoeveel. Als de receiver van 15 euries prima geluid levert kan ik me voorstellen dat die SWHP dat beter doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Jorgen schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:43:
Stel dat ik mijn MDR-1R niet via de Xperia Z wil aansluiten maar via een bluetooth apparaat, wat doet dat dan voor de geluidskwaliteit? Is die Smart Wireless Headset Pro echt die € 80/90 waard?
kijk even op marktplaats, daar staan er veel een stuk goedkoper. Heb ik die van mij ook gedaan en geluid klinkt prima, als je heel kritisch luistert mis je misschien wat diepte in het hoog, maar ik hoor praktisch geen verschil als ik switch. De DAC in de smart headset is erg goed, bijgeleverde dopjes trouwens ook. Echt een aanrader! Denk niet dat je voor het geld betere bt geluidskwaliteit kan krijgen ( zie ook de review op head-fi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:24
Nou, mooi is dat! Had zondag bij usbkabelvooriphone.nl de mw600 besteld, was de goedkoopste, krijg ik gister ochtend een bericht: uw order is geannuleerd, zonder enige verdere uitleg. Ik had al betaald, gelukkig is nu net het geld weer terug overgemaakt, maar niet eens een bericht waarom de order is geannuleerd en het product gewoon nog op hun site staat:S

Verder:
Hoe lang duurde het bij jullie voor jullie die: Nillkin Thin Flip Leather Case(http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OU:NL:3160) hadden? Ik heb hem namelijk vorige week dinsdag besteld, en hoop hem toch wel binnenkort eens te krijgen:P Maarja, die moet dan ook helemaal uit hongkong komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Ik had de nillkin case in ongeveer een week binnen, maar een andere case die ik had besteld heb ik na 3 week nog niet binnen, volgens mij varieert het heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
masterjorie schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:45:
Ik had de nillkin case in ongeveer een week binnen, maar een andere case die ik had besteld heb ik na 3 week nog niet binnen, volgens mij varieert het heel erg.
Ik heb hem inmiddels een weekje binnen. Ik heb hem 5 minuten gebruikt maar ben toch weer terug naar mijn krusell case. Ik vind die beter passen bij de XZ zonder al te veel afbreuk te doen aan het design. Daarnaast zorgt de case voor een fijne grip en is het van erg prettig materiaal.....

Afbeeldingslocatie: http://bsimg.nl/images/2/1_Krusell-Frostcover-Sony-Xperia-Z-Black_1.jpg

De Nillkin case is verder wel netjes gemaakt en ziet er goed uit, maar persoonlijk vind ik hem mijn XZ onnodig dik maken en is het design compleet weg. Ik hou hem er nog wel bij voor moment dat mijn XZ meer bescherming nodig heeft :)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt waarom duurt het zo lang voordat de dockstation en speakers verkrijgbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:55
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:20:
Echt waarom duurt het zo lang voordat de dockstation en speakers verkrijgbaar zijn?
Scratch that, trage website van Sony gaf eerst aan dat ie beschikbaar was. Check de site gewoon een paar keer per dag, ze zijn gewoon erg snel uitverkocht blijkbaar. (Ik heb die van mij al thuis liggen)

[ Voor 29% gewijzigd door Robsel_NL op 04-04-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
[...]

Cyleo schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:51:
[...]

aptX had het wel echt afgemaakt ja, Het digitale signaal waar die DAC mee moet beginnen wil je toch echt eigenlijk 100% zonder kwaliteitsverlies hebben. Maar heb inmiddels de MW1 nu een tijdje en ik vind hem toch echt nog steeds beter klinken dan de XZ bedraad en geniet er nog altijd van. Dus weet niet of ik of AptX kwaliteits verschil zou opmerken merk zelf overigens ook geen verschil tussen 320kbs MP3 en FLAC. Maar dat is voor iedereen weer persoonlijk ;)

[ Voor 23% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 04-04-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
Is het iemand gelukt om via de laptop muziek te luisteren met de MW1. Via Xperia Z is het geen probleem, maar laptop wel. Hij kan de drivers niet vinden zegt hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

banaliteit schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:02:
Is het iemand gelukt om via de laptop muziek te luisteren met de MW1. Via Xperia Z is het geen probleem, maar laptop wel. Hij kan de drivers niet vinden zegt hij.
Even voor je geprobeerd, koppelt perfect met mijn laptop (Windows 8, Intel BT/WIFI chipset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th-son
Voor de mensen die op zoek zijn naar NFC Tags (of Smart Tags)
op www.nfc-nederland.nl kun je goedkoop komen aan tags

ze hebben diverse:
ronde papieren stickertjes
ronde PVC plaatjes (in diverse kleuren)
sleutelhangers
pennen
pasjes
metalen plaatjes

Ik had hier een starter kit gehaald voor 8 euro inc verzendskosten
hier in zit:
1x sleutelhanger
2x PVC Tag
3x Sticker Tag (en ik kreeg er nog 1 gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is mij ook gelukt vandaag alleen de kwaliteit was ik niet over te spreken, beetje storing af en toe of ruis, maar alleen als hij hard staat. Eenmaal gekoppeld aan me Xperia Z, klinkt hij gruwelijk goed.

En de dock heb ik van Belsimpel.nl stond eerst 5-7 werkdagen levering en paar uur later 2-4 werkdagen dus maar besteld.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Je moet daarvoor even de bluetooth stack downloaden. De drivers (meestal broadcomm) downloaden en dan wordt het beter. De kwaliteit van de Z zelf heb ik nog niet gehaald met mijn laptop, maar het wordt dan wel beter.

Edit: Paarze dock lijkt op voorraad te zijn: http://shop.sonymobile.co...ck-dk26-purple/1272-7137/

[ Voor 10% gewijzigd door Cyleo op 05-04-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:24
Yes, nu ergens anders de mw600 besteld, en nu is hij binnen.

Klopt het dat hij geen namen van liedjes weergeeft bij spotify? Bij mij laat hij steeds als ik via spotify liedjes afspeel als titel mijn laatst gespeelde liedje uit de walkmanapp zien, terwijl het geluid het verder wel gewoon normaal doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
Wat is jullie ervaring met de screenprotectors? Ik vind die van PDAshop etc enorm duur, 19,95 voor een velletje plastic wat je tijdens het plaatsen kunt verknallen. Maargoed dan krijg je als alternatief de protectors van b.v. dealextreme, alleen wat daar de hardheid en kwaliteit van is....

http://dx.com/p/protectiv...-transparent-5-pcs-193772

bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Ik heb de shatter proof laag er af (hard en krast snel en is een stofmagneet) , heb er een screenprotector van Krusell opgeplakt en dat bevalt veel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
THxZ0NE schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:29:
Wat is jullie ervaring met de screenprotectors? Ik vind die van PDAshop etc enorm duur, 19,95 voor een velletje plastic wat je tijdens het plaatsen kunt verknallen. Maargoed dan krijg je als alternatief de protectors van b.v. dealextreme, alleen wat daar de hardheid en kwaliteit van is....

http://dx.com/p/protectiv...-transparent-5-pcs-193772

bijv.
Brando en MartinField zijn beide erg goed, helaas weten ze dat inmiddels (vroegah waren die maar iets duurder dan gemiddeld) zelf ook en zijn ze wat duurder dan wat je op ebay krijgt. Ze zijn waarschijnlijjk ook beter dan die van PDA shop, dat is meestal ook gewoon china. Ik zou eerst er een paar van dx op knallen, kijken hoe die bevallen en als het niet bevalt kun je altijd nog naar die andere toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik heb mijn xperia Z vandaag binnen gekregen en ben echt supertevreden, wat een geweldig mooie telefoon!
Alleen het klepje voor de 3.5mm plug irriteert mij, is er een mogelijkheid om in-ear oortjes via bluetooth aan te sluiten? Ik kan er niet echt iets over vinden, ik bedoel dus een klein ontvangertje waar je je oortjes op aan kan sluiten zodat je geen draad naar je telefoon hebt lopen.

En het dockingstation (die DK26) is nog steeds zeer slecht leverbaar?
Die lijkt mij ook erg handig aangezien je dan niet hoeft te pielen met het klepje van de mini-usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
SBH20, vraag is alleen wanneer die leverbaar is :)

Anders MW1 of MW600
https://store.sony.com/we...uctId=8198552921666198163
http://store.sony.com/p/S...rpieces-Wireless/en/p/MW1

[ Voor 68% gewijzigd door 418O2 op 05-04-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remoendoo schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:52:
Ik heb mijn xperia Z vandaag binnen gekregen en ben echt supertevreden, wat een geweldig mooie telefoon!
Alleen het klepje voor de 3.5mm plug irriteert mij, is er een mogelijkheid om in-ear oortjes via bluetooth aan te sluiten? Ik kan er niet echt iets over vinden, ik bedoel dus een klein ontvangertje waar je je oortjes op aan kan sluiten zodat je geen draad naar je telefoon hebt lopen.

En het dockingstation (die DK26) is nog steeds zeer slecht leverbaar?
Die lijkt mij ook erg handig aangezien je dan niet hoeft te pielen met het klepje van de mini-usb.
Ik heb de dock gisteren besteld via belsimpel.nl 2-4 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Bedankt voor je antwoord, maar ik heb al een paar Sennheiser In-ear oortjes en zoek dus eigenlijk alleen een verloopstukje/ontvanger zeg maar.

En op belsimpel staat dat het dock zonder USB wordt geleverd, hiervoor moet dan gewoon de USB oplader die standaard bij de telefoon zit voor gebruikt worden?

[ Voor 12% gewijzigd door remoendoo op 05-04-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Iemand de sony SBH20 al? Ik zie hem hier al op ebay staan.
http://www.ebay.com/itm/S...phone-Black-/230951335554
46€ incl verzenden, zit erover te denken om hem te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

remoendoo schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:05:
[...]

Bedankt voor je antwoord, maar ik heb al een paar Sennheiser In-ear oortjes en zoek dus eigenlijk alleen een verloopstukje/ontvanger zeg maar.

En op belsimpel staat dat het dock zonder USB wordt geleverd, hiervoor moet dan gewoon de USB oplader die standaard bij de telefoon zit voor gebruikt worden?
Ik heb zelf deze besteld (Bluedio DF620):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q4KFhhJ.jpg?1?8120

C.a. 17 euro. Ik had in eerste instantie een Bluedio DF200 besteld, maar deze was geannuleerd door de verkoper. Ik heb nu deze gekozen omdat de powerknop op de zijkant bij de powerknop van mijn Z past :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 17:30:
[...]

Ik heb de dock gisteren besteld via belsimpel.nl 2-4 werkdagen.
Al een verzendbevestiging oid ontvangen? Ben nl. ook geneigd om het te doen, maar ik vraag mij af waar belsimpel ze vandaan haalt aangezien ze de enige zijn die ze blijkbaar kan halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joown
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-12-2023
Zo ik heb ook mijn creatieve geest maar eens losgelaten en het eindproduct mag er wezen, qua functionaliteit dan he :P

Materiaal gebruikt: Oude tomtom + lelijk goedkoop telefoon hoesje + oude kabel + paperclip

Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1304/33628/6lmyWskx.jpg

De + en aarde van de micro usb aansluiting van de tomtom aan een klein draadje gesoldeerd wat ik nog had liggen, krimpkousje dr overheen en vervolgens de kabel aan de paperclips gesoldeerd
En natuurlijk het geheel getest voordat ik alles vervolgens in elkaar heb gelijmd

Afbeeldingslocatie: http://static.afbeeldinguploaden.nl/1304/33629/QhiM.jpg

Weer getest en het werkt, dus ik kan nu officieel mijn telefoon als navigatiesysteem gebruiken in de auto
en deze tegen de ruit plakken etc. :)

Het geheel voelt na alle lijm overigens heel solide aan en ook mede door de lijm hebben de paperclips een soort veerkracht waardoor ze altijd contact maken met de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 12:38
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:50:
[...]

[afbeelding]

C.a. 17 euro. Ik had in eerste instantie een Bluedio DF200 besteld, maar deze was geannuleerd door de verkoper. Ik heb nu deze gekozen omdat de powerknop op de zijkant bij de powerknop van mijn Z past :P
linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
remoendoo schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:05:
[...]

je kan je eigen doppen er ook aan hangem. Die erbij zitten zijn ook wel goed trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:15
Het is toch echt werkelijk triest gesteld met de accesoires in de normale winkels overal. Vanmiddag in diverse winkels geweest maar nergens hoesjes of andere accessoires voor de Xperia Z. Als je er naar vraagt zie je ze denken van oh daar is er weer een. Ondertussen hangen er letterlijk meters aan schappen vol met hoesjes voor de iphones en de samsung telefoons.

Maar goed, ik heb mijn raindrop backcover en ben eigenlijk op zoek naar iets wat meer bescherming biedt. Een flipcase of iets dergelijks lijkt mij erg handig. Wel wil ik dat minimaal alle hoeken beschermd zijn. Hoe het er uit ziet boeit mij dan niet eens zoveel. Heb het halve internet afgestruind naar een flipcase welke alle hoeken ook goed afschermd maar niets gevonden helaas. Iemand een voorstel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:48:
Hij heeft wel mindere specs dan de Sony MW1, aantal uur streamen etc. En dat zonder schermpje had er meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
HollovVpo1nt schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:20:
Deze is zo los te bestellen. Deze is bijvoorbeeld c.a. 16 dollar. Of via ebay.

Die mod is overigens niet van mij hoor, maar iemand van XDA ;)
Heeft iemand misschien een linkje naar die mod? Lijkt me zeer interessant met al twee aanwezige qi laadstations hierzo! ;)
Kan je zo'n Note qi receiver gewoon eraan plakken of moet je heel erg handig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
michaelscott schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 20:14:
[...]

Heeft iemand misschien een linkje naar die mod? Lijkt me zeer interessant met al twee aanwezige qi laadstations hierzo! ;)
Kan je zo'n Note qi receiver gewoon eraan plakken of moet je heel erg handig zijn?
Hier nog een leuke accesoire voor de Xperia Z om draadloos op te laden bij de buren:
Sony Xperia Z draadloos op te laden met QI oplader hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Cyleo schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:08:
[...]

Hier nog een leuke accesoire voor de Xperia Z om draadloos op te laden bij de buren:
Sony Xperia Z draadloos op te laden met QI oplader hoesje
Die had ik gezien, maar 40 euro voor een hoesje is in mijn optiek best prijzig! die 10 euro voor zo'n qi receiver plus los hoesje lijkt me een betere deal! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfrancois
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 03:56
Op mijn laptop was de audio kwaliteit ook zeer slecht t.o.v. de XZ , een driver update voor mijn BT device heeft het probleem verholpen.
Zou dat eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:50:
[...]

[afbeelding]

Waar heb je deze besteld? Ik zie ze alleen maar voor rond de 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlemert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05-2021
Had de smart wireless headset besteld (ben ban dat ik het klepje van de port in mijn broekzak kwijt ga raken). Haal hem net uit de verpakking, blijkt 1 regel in het scherm niet te werken. Bummerrrr, dat wordt een RMA :(

Wel fijn dat ik de verpakking voor de verandering een keer niet bij het uitpakken kapotgeknipt had...

BTW: nog wel even het geluid getest met de MDR-1R en dat was toch wel erg lekker, baal er best wel van dat ik hem terug moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-as
  • Laatst online: 26-03 08:14
Nutral schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:48:
Zelfde situatie hier, ook een beetje moe van de Sony website en de ''binnenkort'' vermelding.
Toevallig gaat mijn zus deze week richting Hongkong, hopelijk is er daar een op het vliegveld te halen, anders ga ik ook via eBay,
Laat wel weten of het op deze manier lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 17:56:
[...]

Hij heeft wel mindere specs dan de Sony MW1, aantal uur streamen etc. En dat zonder schermpje had er meer van verwacht.
Adviesprijs is ook 55euro lager hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Mij maakt dat niet zo heel veel uit, ik hoop alleendat er wel een fatsoenlijke audio chip in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
GH45T schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 17:46:
Het is toch echt werkelijk triest gesteld met de accesoires in de normale winkels overal. Vanmiddag in diverse winkels geweest maar nergens hoesjes of andere accessoires voor de Xperia Z. Als je er naar vraagt zie je ze denken van oh daar is er weer een. Ondertussen hangen er letterlijk meters aan schappen vol met hoesjes voor de iphones en de samsung telefoons.

Maar goed, ik heb mijn raindrop backcover en ben eigenlijk op zoek naar iets wat meer bescherming biedt. Een flipcase of iets dergelijks lijkt mij erg handig. Wel wil ik dat minimaal alle hoeken beschermd zijn. Hoe het er uit ziet boeit mij dan niet eens zoveel. Heb het halve internet afgestruind naar een flipcase welke alle hoeken ook goed afschermd maar niets gevonden helaas. Iemand een voorstel?
misschien is dit iets?
ik ben ook al een tijdje opzoek naar een goed hoesje/flip cover wat alle randen beschermt. (voordat de telefoon ooit valt)

http://www.ebay.com/itm/T...ories&hash=item3cd0188d70

Deze heb ik ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[spam = weg]

[ Voor 135% gewijzigd door dusty op 20-05-2013 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou had een dock besteld bij Belsimpel.nl en betaald. Er stond eerst vermeld 2-4 werkdagen en kan snel geleverd worden door leverancier, staat er nu 2 weken! Ik heb een e-mail verzonden aan belsimpel of ik mijn dock binnen de 2-4 werkdagen krijg geleverd, maar helaas moet van hun de site elke dag in de gaten houden?

Beetje jammer maar ik ga mijn order annuleren, hou hier niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-as
  • Laatst online: 26-03 08:14
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:15:
Nou had een dock besteld bij Belsimpel.nl en betaald. Er stond eerst vermeld 2-4 werkdagen en kan snel geleverd worden door leverancier, staat er nu 2 weken! Ik heb een e-mail verzonden aan belsimpel of ik mijn dock binnen de 2-4 werkdagen krijg geleverd, maar helaas moet van hun de site elke dag in de gaten houden?

Beetje jammer maar ik ga mijn order annuleren, hou hier niet van.
Het is twee weken, ik zag hetzelfde inderdaad. Na een kort telefoontje ook mijn order geannuleerd...
Belabberd is het qua accessoires met sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Nu twijfel ik wel om voor een mw600 te gaan :)
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste