Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:09
Sn0wblind schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:54:
De game gebruikt net aan 50% van mijn gpu en cpu samen (geforce670gtx, OCed 2500k 4.2ghz). Heel hinderlijk aangezien ze hebben gemeld vorig jaar de performance te zullen verbeteren tegenover ARMA2.

Allemaal leuk die sites met hoe de performance verbeterd kan worden. Maar of ik de game nou op high zet of op standard. De framerate blijft onder de 20 in stedelijk gebied komen.
Bekende issue op de feedback tracker. Zet jouw ervaringen erbij zou ik zeggen. Op de beurzen was er ook amper AI op de maps, nu wel en de AI zorgt voor de FPS drops. Zonder AI loopt het prima.

[ Voor 9% gewijzigd door spookz0r op 17-03-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Moet ik inderdaad nog doen. Maar ik heb het ook in multiplayer matches. Iets in de game zorgt ervoor dat het niet alle mogelijkheden van mijn PC gebruikt al gooi ik alle settings omlaag. De framerate wordt er niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 08:02
viewdistances omlaag zorgt voor betere fps, helaas is dat een serverside setting.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Klopt, maar er zitten zeker wel performance issues in die er niet horen te zijn. Ze gooien deze game wel onder de noemer Alpha, maar het was geplanned om deze eind vorig jaar/begin dit jaar te releasen. De engine is verder dan een Alpha stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Arma 2 werd minder stabiel gereleased dan deze alpha nu al is. Ze noemen het alpha omdat dat nu eenmaal zo hoort.

Alpha mist veel content en features die er met launch zijn en is buggy
Beta is soort van compleet qua features en content maar is nog buggy.
Release heeft weinig bugs.

maar goed, veel ontwikkelaars lappen dit aan hun laars.

en dwarden zegt:
we don't recognize the problem ?
the sole fact we are discussing it, means we're aware of 'things that shall be improved' ...
anyway like I said before one of reason the low FPS is linked to some other problems we found in engine ...

after that's solved we can return on the 'efficiency' discussion
er is hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met optimalizatie problemen, probeer de Arma 2 launcher te downloaden en bij het instellen stel je arma3 in ipv arma2 als gamepath, vervolgens kan je het zo aanpassen dat er meer cores worden gebruikt(yay niet meer 2gb max die gebruikt word), ook kan je met de launcher makkelijk mods beheren en splash screen ect. uit zetten.

Dit heeft mij enorm geholpen in Arma2, en zover in Arma3 ook :), zonder lag ik namelijk de pan uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

leuk stukje uit mn stream van net :)

solo vehicle ambush :)
YouTube: ArmA3 Wasteland - Solo vehicle ambush

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:52
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:11:
Voor de mensen met optimalizatie problemen, probeer de Arma 2 launcher te downloaden en bij het instellen stel je arma3 in ipv arma2 als gamepath, vervolgens kan je het zo aanpassen dat er meer cores worden gebruikt(yay niet meer 2gb max die gebruikt word), ook kan je met de launcher makkelijk mods beheren en splash screen ect. uit zetten.

Dit heeft mij enorm geholpen in Arma2, en zover in Arma3 ook :), zonder lag ik namelijk de pan uit :P
Welke launcher precies?
Krijg namelijk aantal verschillende gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lochpatje
Ik zal vanavond even uitzoeken welke ik gebruik, zit op het moment nog op het werk.
Ik zal dan gelijk even vermelden welke instellingen ik precies gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:54
Zo, ik ben ook weer van de partij. (zeitgeist, je weet wel die irritante fries)
Recentelijk de Lite gekregen. Ben nu al verkocht wat een vooruitgang zeg! vergeleken met ARMA2

Eind deze week even key kopen :) Seeýall on the battlefield !

* Eigenlijks is ARMA3 wat ik altijd had gewild voor BF3. Echter heeft EA games die saga ook al verpest :/

[ Voor 28% gewijzigd door osmosis op 18-03-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ik heb netjes 3 builds afgewacht maar ze hebben nog steeds de server crashes niet gefixt. om toch meer als 20 minuten te kunnen spelen zonder restarts ga ik de server nu weer terug zetten op de stable alpha build.

clientsided loopt de dev idd beter maar als de server elke 20 minuten crasht, is de lol er snel vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07 20:52
Iemand mischien nog een key over?

En zou deze kunnen sturen naar mij?

steam: jemoeder_1337 (srry account is aangemaakt toen ik 14-15 was :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

mijne net vergeven maar als iemand een lite heeft ontvangen, krijgt ie er ook een eigen invite bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Ja ? waar kan ik dat doen dan.
Dan stuur ik jemoeder_1337 jwz et cetera. wel een invite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
In Steam naar je Inventory gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Ah thanks.
Blijkbaar kan je toch niet met de LITE nog een invite versturen helaas..
"Je hebt momenteel 0 voorwerpen in je Steam-inventaris. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Klopt, een lite geeft geen lite.
Je zult iemand met een echte alpha moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

http://www.arma3.com/buy
ws moet je steam even herstarten ofzo. ik had mijn laatste invite verstuurd aan iemand die meteen erna een invite naar zn broertje kon sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de optimalisatie van je Arma3 game, ik gebruik deze launcher :
http://www.armaholic.com/page.php?id=8241
Na de installatie vraagt ie om je game path, stel daar de arma3.exe in, deze staat waarschijnlijk in je steam folder.
Bij de vraag of je Operation Arrowhead hebt kan je no kiezen want deze is niet nodig.

Vervolgens kan je de game instellingen aanpassen onder het kopje Launch Options, ik gebruik hier de volgende opties.
XP compatibility mode, CPU count= 4(gebruik hier je max!), No splash screen(betekent geen promotie filmpjes tijdens het starten, gewoon start > bam hoofdmenu), No Pause en de default world op Empty.
Vergeet niet om het vinkje ''Play online'' aan te vinken als je online wilt spelen.

Mocht je de launcher voor Arma2 willen gebruiken? dan kan dit door een nieuw profiel te maken en het gamepath in te stellen op de arma2.exe.

Mocht je nog vragen hebben stuur dan een DM, maar het meeste staat ook wel op google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
je kan ook zelf de parameters intypen, properties, set launch options.

-cpucount=4
-maxmem=6000 (zal niet zoveel doen, wss revert ie terug naar 2000)
-nosplash

goed, zal niet zo veel doen, arma gebruikt op een quad meestal 50% cpu, soms 70%, nooit 4 cores vol belast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Niet online
-nosplash is mijn favoriet, samen met die voor de mods. Is er ook een Learn 2 fly GoT server? Want ik kan wel wat training gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
waarom een server? klik op editor, dubbelklik ergens op de kaart, en pleur een heli neer, klik dan op preview.

[ Voor 10% gewijzigd door haarbal op 18-03-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Gaan ze nog wat doen aan de physics van de heli's? Ik kan nu met een heli 3 dubbele loopings maken achter elkaar, zit nauwlijks realisme in, voelt vrij nep. Komt dat nog? Ik had wel begrepen dat de besturing van Take On Helicopter nog niet in deze alpha zit, nu heb ik TOH nog nooit gespeeld, dus weet niet hoe het vliegen daar aanvoelt. Iemand hier wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik blijf echt steken op 20 fps op wasteland... dat is niet te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Kw4kje schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:18:
Gaan ze nog wat doen aan de physics van de heli's? Ik kan nu met een heli 3 dubbele loopings maken achter elkaar, zit nauwlijks realisme in, voelt vrij nep. Komt dat nog? Ik had wel begrepen dat de besturing van Take On Helicopter nog niet in deze alpha zit, nu heb ik TOH nog nooit gespeeld, dus weet niet hoe het vliegen daar aanvoelt. Iemand hier wel?
Ik heb de semi demo (waar je arrowhead voor nodig had) gespeeld.

ToH is veel meer een simulatie dan arma2, je moet correcties blijven maken om niet neer te storten, als je harder gaat vliegen moet je met de stick en rudder compenseren om geen bocht te gaan maken etc. Beetje over the top voor een arma game, maar goed, toch geinig.

het huidige flightmodel is idd niet nice, bijna onmogelijk om vlot snelheid/hoogte kwijt te raken. Met de littlebird doe ik dit momenteel door op z'n kop te gaan vliegen met z ingedrukt 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door haarbal op 18-03-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het effect van de launcher is inderdaad niet super gigantisch, arma blijft arma :), maar voor mij heeft het enorm geholpen met het krijgen van een soepele game ipv een game die niet helemaal loopt zoals je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
haarbal schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:27:
[...]

Ik heb de semi demo (waar je arrowhead voor nodig had) gespeeld.

ToH is veel meer een simulatie dan arma2, je moet correcties blijven maken om niet neer te storten, als je harder gaat vliegen moet je met de stick en rudder compenseren om geen bocht te gaan maken etc. Beetje over the top voor een arma game, maar goed, toch geinig.

het huidige flightmodel is idd niet nice, bijna onmogelijk om vlot snelheid/hoogte kwijt te raken. Met de littlebird doe ik dit momenteel door op z'n kop te gaan vliegen met z ingedrukt 8)7
Ah oke, dat klinkt al wat beter als ze dat in gaan voeren. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 17:55
Heeft iemand nog een invite voor mij? Ik zit namelijk zwaar te twijfelen of ik de game zal kopen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49

Bever!

3

jawel oe42 stuur ff dm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
vraagje: heeft arma 3 ook een mogelijkheid voor voip d.mv. voice activation zoals teamspeak dat heeft? of kan het alleen d.m.v. een keybind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
haarbal schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:27:\het huidige flightmodel is idd niet nice, bijna onmogelijk om vlot snelheid/hoogte kwijt te raken. Met de littlebird doe ik dit momenteel door op z'n kop te gaan vliegen met z ingedrukt 8)7
Ik heb inderdaad het idee dat het bijna onmogelijk is om in Arma3 op dit moment echt goed te vliegen. Snel aankomen zetten en dan snel naar beneden, iemand droppen en weer weg valt bijna niet te doen. Het is nu een kwestie van stil hangen en dan 5 minuten wachten voordat je eindelijk een keer op de grond staat. Ik moet zeggen dat ik wel hoop dat er écht goede tutorials komen in Arma3. Desnoods worden ze verplicht á la Arma3 (Maar dit zal wel onmogelijk om te implementeren zijn, omdat er niet echt een algemene standaard is voor missies/classes en de hele reutemeteut.). Arma2 en OA hadden beide al verschillende tutorials, maar beide waren niet echt je van het. Ik hoop toch echt dat de community anders met een mooie gecentraliseerde bron van beginner guides aankomt. De Arma3 community is al redelijk volwassen, maar centralisatie, standarisatie en fatsoenlijk georganiseerde websites zijn er nog niet zoveel.
Unomomentodado schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:52:
vraagje: heeft arma 3 ook een mogelijkheid voor voip d.mv. voice activation zoals teamspeak dat heeft? of kan het alleen d.m.v. een keybind?
Het kan gelukkig alleen met een keybind. Er zijn al genoeg schreeuwende koters in-game, daar hoeft niet nog een keer een bult parkieten, stofzuigers, blaffende honden en afwas-doende vrouwen bij. (Gemiddelde ervaring met mensen die voice activation op Teamspeak hebben). Gewoon aanleren om het met een keybind te doen en het maakt VoiP een stuk bruikbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 14:34
Hoeveel kost ongeveer een goede laptop om alles op high te spelen?

Ik heb momenteel een Dell xps15, deze lijkt me te licht voor het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
EvertonPride schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:33:

Arma 3 wil je niet op een laptop spelen.
De snelste mobile GPU is half zo snel als zijn gelijknamige desktop-broer.
Verstandiger is het een game PC te bouwen, kost je ook nog eens gauw 1000 euro minder voor betere specs.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 19-03-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Een 555M GT krijgt 1353 punten in 3dmark, en een 660 Ti 8665. Ik speel het op de laatste op een quad core desktop en het draait op ultra settings net aan ~20 fps. Dus ik denk niet dat het lekker gaat draaien op je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 14:34
Oei jammer! Ik heb operation flashpoint altijd met veel plezier gespeeld en ik houd van realistische oorlog- sportspellen. Helaas heb ik mijn laptop pas een jaartje (nodig voor mijn studie) en heb ik momenteel niet het geld ervoor om een desktop aan te schaffen voor 1 spel (speel nauwelijks spellen).

Toch bedankt voor de reacties.

ps: zou arma II wel redelijk lopen op wat mindere settings op mijn huidige laptop?

[ Voor 11% gewijzigd door EvertonPride op 19-03-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

@Everton vraag gewoon een lite invite van iemand en probeer het uit..

op mijn setup loopt arma3 4x beter als arma2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik heb goed liggen slapen geloof ik. Als ik nu de Alpha koop krijg ik straks de Beta en het volledige spel? En dat voor 25 euro. Nice! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Loev op 19-03-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
EvertonPride schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:37:
Oei jammer! Ik heb operation flashpoint altijd met veel plezier gespeeld en ik houd van realistische oorlog- sportspellen. Helaas heb ik mijn laptop pas een jaartje (nodig voor mijn studie) en heb ik momenteel niet het geld ervoor om een desktop aan te schaffen voor 1 spel (speel nauwelijks spellen).

ps: zou arma II wel redelijk lopen op wat mindere settings op mijn huidige laptop?
Nee. Ik heb (Nou ja, hij doet momenteel niet zo veel) dezelfde laptop en hoewel ik ArmaII er een tijdje op heb gedraaid kan ik het je niet aanraden. Ten eerste is Arma gewoon erg zwaar op de CPU en die van laptops zijn vaak niet al te sterk. De GPU maakt iets minder uit. Het speelt wel, maar 'redelijk' lopen zou ik het niet snel noemen.

Je kan het even proberen (Alpha 3 lite en ArmaII beide, de performance verschillen hangt nogal af van het systeem), maar verwacht gewoon niet te veel.
unfor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:08:
[...]

Arma 3 wil je niet op een laptop spelen.
De snelste mobile GPU is half zo snel als zijn gelijknamige desktop-broer.
Verstandiger is het een game PC te bouwen, kost je ook nog eens gauw 1000 euro minder voor betere specs.
Dat was de vraag niet. In tegenstelling tot wat veel mensen denken heeft niet iedereen het geld (over) voor een desktop en hebben ze wel een laptop nodig. Daarnaast is er ook nog eens de mogelijkheid dat mensen constant van onderkomen switchen en moeilijk steeds een desktop mee kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 15:14
Ik heb hier ook nog 2 arma invites. PM mij even je steam naam. De eerste 2 mogen het van mij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Adanteh schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:10:
[...]

Nee. Ik heb (Nou ja, hij doet momenteel niet zo veel) dezelfde laptop en hoewel ik ArmaII er een tijdje op heb gedraaid kan ik het je niet aanraden. Ten eerste is Arma gewoon erg zwaar op de CPU en die van laptops zijn vaak niet al te sterk. De GPU maakt iets minder uit. Het speelt wel, maar 'redelijk' lopen zou ik het niet snel noemen.

Je kan het even proberen (Alpha 3 lite en ArmaII beide, de performance verschillen hangt nogal af van het systeem), maar verwacht gewoon niet te veel.

[...]

Dat was de vraag niet. In tegenstelling tot wat veel mensen denken heeft niet iedereen het geld (over) voor een desktop en hebben ze wel een laptop nodig. Daarnaast is er ook nog eens de mogelijkheid dat mensen constant van onderkomen switchen en moeilijk steeds een desktop mee kunnen nemen.
Ondanks dat hij niet direct antwoord op je vraag geeft, kun je er wel op uitmaken dat het heel duur gaat worden, voor Arma 3 heb je gewoon een sterke cpu en gpu nodig wil je het fatsoenlijk kunnen spelen, die 2 combinaties zie je niet zo snel in een gewone laptop, dan kom je toch al snel bij een game laptop en de bedragen daar van zitten ruim boven de 1000 euro. Tja en als jij al praat over 'niet iedereen heeft het geld erover..' ben ik bang dat je Laptop + Arma 3 even uit je gedachte moet zetten.

[ Voor 9% gewijzigd door Kw4kje op 19-03-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 19:55
misschien dat iemand dit volgt, ik heb hier de versienummers genoteerd sinds ik ArmA 3 aanschafte:

0.51.103048 (12 maart 2013)
0.51.103078 (15 maart 2013)
0.51.103185 (19 maart 2013)
0.53.103342 (22 maart 2013)

- En vanaf 13 april kan ik 2 Lite versies weggeven - :)

[ Voor 18% gewijzigd door EverLast2002 op 24-03-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:52
En de invites zijn op!.

[ Voor 79% gewijzigd door lochpatje op 19-03-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
lochpatje schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:24:
Ik heb ook nog 3 lite invites.
Eerste drie per DM krijgen hem van me.
Nogmaals bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Kw4kje schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:38:
[...]Ondanks dat hij niet direct antwoord op je vraag geeft, kun je er wel op uitmaken dat het heel duur gaat worden, voor Arma 3 heb je gewoon een sterke cpu en gpu nodig wil je het fatsoenlijk kunnen spelen, die 2 combinaties zie je niet zo snel in een gewone laptop, dan kom je toch al snel bij een game laptop en de bedragen daar van zitten ruim boven de 1000 euro. Tja en als jij al praat over 'niet iedereen heeft het geld erover..' ben ik bang dat je Laptop + Arma 3 even uit je gedachte moet zetten.
Het ding is dat hij heeft aangegeven welke laptop hij heeft (Al niet welke precieze variant) en dan vervolgens een 'antwoord' krijgt wat neerkomt op "Koop maar een desktop" heeft weinig betrekking op zijn vraag. Dat heeft niks te maken met dat het duur gaat worden. Als hij wil weten wat hij nodig heeft om Arma3 goed te kunnen spelen, zou hij waarschijnlijk wel die vraag stellen. Als je gewoon even simpel in de editor een dingetje neer wil zetten en wat dom omklooien werkt het wel, al niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Adanteh schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:42:
[...]

Het ding is dat hij heeft aangegeven welke laptop hij heeft (Al niet welke precieze variant) en dan vervolgens een 'antwoord' krijgt wat neerkomt op "Koop maar een desktop" heeft weinig betrekking op zijn vraag. Dat heeft niks te maken met dat het duur gaat worden. Als hij wil weten wat hij nodig heeft om Arma3 goed te kunnen spelen, zou hij waarschijnlijk wel die vraag stellen. Als je gewoon even simpel in de editor een dingetje neer wil zetten en wat dom omklooien werkt het wel, al niet goed.
Je zeikt om het zeiken.
De post waar ik reageer word gevraagd hoe veel een laptop zou gaan kosten die Arma3 fatsoenlijk kan draaien op high.
Mijn antwoord is dat dat te duur word en dat je beter een desktop kunt halen.
Dat hij met zijn huidige laptop niet fatsoenlijk Arma 3 kan draaien kan ik zonder naar de specs te kijken wel vertellen, alleen de meest extreme high-end laptops gaan dit spel op high draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 15:14
1 invite left...

Pm je steam naam als je hem wilt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ik heb de wasteland missie even goed onder handen genomen en er flink wat dingen uitgesloopt die toch niet meer werken.

tevens 2 main-missies toegevoegd (Armed Vehicle en Armored Convoy)

Source: https://github.com/JoScha...and_V108_Stripped_edition

Changelog:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1.07(GoT)
[Fixed] Fixed the Sound Counter error on first spawn.
[Fixed] Re-Added the LightArmed-Vehicle mission.
[Fixed] Fixed the description issue for the LightArmed-Vehicle mission.
[Removed] Food and Drink from player starting loadout (not needed).
[Removed] Empty Fuel can from player starting loadout (not needed).
[Removed] Scaffolding and other useless objectspawns to improve ability to build bases.
[Changed] Starting money to 200.
[Changed] Stringtables and content of existing code.
[Changed] Reduced mission filesize to enhance joining speed.
[Changed] Added our own strings and some other changes.

1.08(GoT)
[Added] New Convoy Mainmission (by Sanjo).
[Fixed] Fixed misc font errors.
[Fixed] one of the weap boxes could not be moved.
[Removed] Food and Drink icons.
[Removed] Survival system.
[Removed] All spawning objects (Noone was building bases).
[Changed] Reduced mission file size drasticly (2,4MB > 980KB).

draait nu op de [DEV]GoT Wasteland (Custom) v1.08 server
Afbeeldingslocatie: http://arma2.swec.se/server/image/322398.jpg
a3.soki.nl:2302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
JoSchaap schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:16:
[Removed] All spawning objects (Noone was building bases).
We waren er mee bezig, maar was weinig lol aan door het crashen. ;( :+

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ja inderdaad, ik ben ook aan het kijken of ik niet iets kan doen met het saven van playergear zodat je door een crash je gear niet kwijtraakt :)

nadeel is wel dat dat dan ws ook weer misbruikt zal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:30
JoSchaap, je zou daarvoor persistentdb kunnen gebruiken. Dat heb ik nu ook draaiend op mijn Wasteland servertje. (AltisLife)

Je houdt je gear zowel na uitloggen als na een server herstart. En het is eenvoudig uit te breiden als je meer wilt saven.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ben al met iniDB bezig maar het komt op hetzelfde neer, helaas kan ik het niet testen maar ik zal de boel zo even updaten en dan lees ik de foutmeldingen wel in de logs over een uurtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet toegestaan op GoT.

[ Voor 85% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 13:28

Nickrsd

knip

[ Voor 94% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
knip

[ Voor 95% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:30
JoSchaap schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:53:
ben al met iniDB bezig maar het komt op hetzelfde neer, helaas kan ik het niet testen maar ik zal de boel zo even updaten en dan lees ik de foutmeldingen wel in de logs over een uurtje :P
Hoe ervaar je de stabiliteit van de serverkant inmiddels? Bij mij vindt er geheid een crash plaatst zodra er bijvoorbeeld 5 tot 8 tegelijkertijd proberen te connecten.

Verder heb ik met enige regelmaat het rode kettingschakel icoontje in beeld. Deze verdwijnt dan wel weer, zonder dat je iets merkt in-game...

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

serversided is het een zooitje zelfs met een standaardmissie op de stable build kun je geen 30 spelers trekken zonder crashes :')

vandaar de persistantdb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:39
Van ircghost een lite invite gehad! Vanavond ARMA 3 eens uitproberen! Ben erg benieuwd, als het wat is (ondanks dat het een alpha is natuurlijk) koop ik hem graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:24

Om even de verschillen aan te geven met het spelen op een laptop of een desktop:

Notebook:
Intel-Core-i5-3210M
6 GB intern werkgeheugen
Samsung 256GB SSD
610m Nvidia videokaart

Alles op High draai ik 4/5 FPS (standaard instellingen Arma3, zonder aanpassingen)
Alles op Low en veel testen/aanpassen haal ik 25 FPS

Dekstop:
Intel-Core-i5-3570K
16GB intern werkgeheugen
Samsung 128GB SSD
MSI nVidia GeForce N660-2GD5 videokaart

Alles op High draai ik 30 FPS (standaard instellingen Arma3, zonder aanpassingen)

Ik heb maandenlang op mijn laptop Arma2 gespeeld, uiteindelijk besloten om een (budget) gaming pc te bouwen en de laptop aan de kant te schuiven. Arma staat er om bekend om een pc-killer te zijn, laat staan dat je het fatsoenlijk op high kunt draaien op een laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Dat is dan ook een kaart waar je weinig games goed op zal kunnen draaien. Vraag me af waarom ze die er uberhaupt ingestopt hebben, de hd4000 in de cpu presteert ongeveer gelijk.

stel je hebt een laptop a 850,- met 650m zal het redelijk te spelen zijn. Niet vergelijkbaar met een desktop natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:34

elni

Carrot

Ik heb sinds vandaag ook de alphaen heb nog 1 lite invite over,het enig wat ik ervoor terug wil een beetje hulp want dit is de eerst arma voor mij. steam:elni01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:39
3 Showcases gespeeld van Arma 3 lite, de onderwater variant kan me nou niet echt boeien B)

Het ziet er fantastisch uit! Maar ik merkte al gelijk bij de eerste (infantry) dat ik moeite heb met het spotten van enemy's (Zelf zo kleurenblind als het maar zijn kan :9). Dus met me ogen tegen het scherm aan zat ik de bosjes af te speuren :') De showcases voelde ook nogal.. leeg, maar misschien ben ik gewoon BF3/CoD ander random shooter gewend!. Zijn de showcases te vergelijken met de gameplay in multiplayer? Mij lijkt wasteland wel erg leuk namelijk.. Het idee er achter etc. :)

Iemand nog tips voor het spotten van vijanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
R0y. schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:51:
Iemand nog tips voor het spotten van vijanden?
Ja, multiplayer spelen :P
Ik heb ook moeite met het spotten van tegenstanders in de SP.
Maar in de multiplayer heb je gewoon een heel andere manier van spelen, je let veel beter op elke beweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
R0y. schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:51:De showcases voelde ook nogal.. leeg, maar misschien ben ik gewoon BF3/CoD ander random shooter gewend!. Zijn de showcases te vergelijken met de gameplay in multiplayer?
Nee. Als je de showcases al leeg vindt kan ik je vertellen dat multiplayer vaak nog veel leger is. Sowieso is er niet echt één type multiplayer gameplay. Wasteland is volledig anders dan Blitzkrieg. Ook in Wasteland is het vaak niet run and gun, maar gaat alles gewoon veel langzamer. Daarnaast gebeurt er op een heel groot gedeelte van de map helemaal niks. Coop lijkt in principe meer op de showcases (Alleen speel je dan vaak samen met meerdere spelers tegen de AI, maar ook dat zal vrij rustig gaan.

Spelers herkennen ga je uiteindelijk vanzelf wel doen. Gewoon goed om je heen blijven kijken (Alt!!!!) en de tijd nemen. Uiteindelijk weet je waar je op moet letten en ga je alles veel beter zien. Multiplayer spelen is inderdaad wel een tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
EvertonPride schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:37:

Arma 2 loopt op geen enkele pc goed op high settings, maar dat komt omdat dat spel gewoon een bagger engine heeft.
Ik zou als ik jou was zeker geen hardware upgrade gaan doen voor een spel als arma 2, ook omdat verder de controls gewoon bagger zijn.
Arma 3 heeft dit wel wat verbeterd.

Misschien als je je hardware specs googled en dan zoekt voor arma3 tests, kun je zien of je arma 3 een beetje kan draaien.

Maar zoals al was gezegd, als je arma 3 echt wil spelen kun je beter een pc kopen of een laptop van iets van 6000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mede-tweakers die moeite hebben met vliegen in heli's

Het vliegen in helicopters is volgens mij ook nog niet zoals het word in de uiteindelijke versie, ik verwacht in ieder geval dat ze het nog gaan aanpassen in de uiteindelijke release.
Aan de andere kant vind ik het vliegen zoals het nu is echt geweldig, ik heb weinigmoeite met snel landen en wegvliegen maar het blijft een pittige opgave.

Ik moet wel zeggen dat ik mijn controls aangepast heb naar de controls van Battlefield3, mocht iemand is een keer wat willen vliegen om te oefenen dan sta ik hier zeker voor open, lijkt me leuk :)

Wat ik gemerkt heb is dat het vooral belangrijk is om een lange aanvlieg route te krijgen, als je langzaam de snelheid verminderd terwijl je naar het vermogen omlaag brengt(dit is standaard Z keybind dacht ik) dan blijf je op ongeveer dezelfde hoogte, ga je dan richting de 50 KM per uur dan zou je op een lage hoogte moeten zijn wat ervoor zorgt dat je snel kan landen.

Tip v/d dag
Veel oefenen met de showcases, als je eenmaal klaar bent met het missie gedeelte kan je gaan rondvliegen en op zo veel mogelijk plekken landen wat gewoon goede oefening is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Of je gebruikt een joystick en dan heb je nerges problemen mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
het probleem met heli's is dat je niet niet van je snelheid of hoogte afkomt. In arma2 kon je je heli dwars gooien en dan stond je bijna gelijk stil. in a3 heb je na die scherpe bocht nog al je snelheid over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Niet online
Ircghost schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:30:
Of je gebruikt een joystick en dan heb je nerges problemen mee :).
totdat je je pedals wil gebruiken en tegelijk naar rechts draait en je wapens leegschiet....
Ne ik gebruik braaf het keyboard totdat de controller beter werkt of te veranderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Schaap, kan ik op de server komen met de vanilla ARMA 3 alpha ? of moet ik DEV aantikken @ steam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

yep DEV aantikken kan nu ook niet meer terug omdat de missies niet meer compatible zijn (ze hebben wat vehicle classes gerenamed)

ik zal de server even updaten naar de laatste versie nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haarbal schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:09:
[...]

Zou er even bij zeggen dat het LITE invites zijn.
Done :)
Lees de omschrijving van de video ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

http://forums.bistudio.co...92&viewfull=1#post2350192

lekker geheimzinnig.. iig staat deze build nu al besckikbaar in de dev-branch

210,6MB :D 8)7

server is nu aan het updaten :)

[ Voor 4% gewijzigd door JoSchaap op 21-03-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Wat is hij ineens voor een grote update aan het downen? Meerdere gigabytes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

de update verschilt met wat je ervoor had, update de dev build dagelijks dus had maar 210MB maar als je een week niet gespeeld hebt is het zo 5.5GB

*klopt af* server draait al een tijdje stabiel met 30+ spelers erin en mensen beginnen mn missiefiles te jatten :+

[ Voor 28% gewijzigd door JoSchaap op 21-03-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Je stripped wasteland?

verdwijnen wapencaches trouwens wel? Ik zat op een plek waar er 3 of 4 op een kluitje stonden, allemaal vol met rpg's nlaws en andere explosieve narigheid.

de stutter bug die ik had met de dev versie is voorbij trouwens.

[ Voor 15% gewijzigd door haarbal op 21-03-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ik heb de missiefile gestript en alles wat toch niet werkte eruit gehaald (en missies toegevoegd)

bijvoorbeeld het survivalsysteem. dat werkte niet omdat arma3 heel veel content mist. en basissen bouwen deed ook niemand omdat er maar 4 onderdelen beschikbaar waren.

de missiefile is nu 970KB ipv 2.4MB en ik fix meteen de irritante errors die nog her en der opdoemen :)

de source en mn wijzigingen vind je op https://github.com/JoScha...ed_edition/commits/master

[ Voor 13% gewijzigd door JoSchaap op 21-03-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
@Jo:
1) mooi dat je kan disconnecten (of disconnected kan raken) en daarna weer met hetzelfde wapen op dezelfde plek spawnt, thanks!
2) de overgang van dag naar avondschemering speelt ook erg leuk

Vanavond weer leuke sessie met Johan Bos gehad. Op gegeven moment hadden we een blauwe en rode auto, dus ik stel voor de rode te pakken i.v.m. opvallendheid. Johan vragen waar die rode auto dan stond en dat de grijze auto stuk was. WTF?! Ik maak hem nog uit voor kleurenblind, maar nu blijkt dat we beide naar andere skins van dezelfde auto's zaten te kijken. Zie screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://img694.imageshack.us/img694/2360/arma3auto.jpg

Mooie bug. :)

Edit: als deze bug betekent het voor kan komen dat je jezelf in een grote struik ziet liggen, maar dat een ander je in een graspol ziet liggen, ja dan is het minder leuk natuurlijk...

[ Voor 12% gewijzigd door Unomomentodado op 22-03-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Die autos zijn nu inderdaad random voor spelers. Ik hoop snel dat ze dat gaan fixen. Dat was in DayZ ook al verdomme irritant. Dacht je dat je een mooie zwart pakje had en ging je in een donker stuk zitten, bleek je voor de helft van je medespelers een beige pakje aan te hebben en voor een paar anderen weer een blauw pakje.

@JoSchaap. Is er geen mogelijkheid om wat extra basebuilding parts toe te voegen? Natuurlijk is er sowieso de mogelijkheid om de Arma2 parts te gebruiken (Gewoon die pbos kopieren als addon naar Arma3), maar dat betekent dan dat je Arma2 nodig hebt. Anders hopen dat er een mod uit komt met allemaal spul, maar dat zal ook wel niet zo zijn... Om nou dat spul handmatig na te gaan maken heeft weinig zin als het er voor Arma2 al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49

Bever!

3

Schway schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:38:
[...]

totdat je je pedals wil gebruiken en tegelijk naar rechts draait en je wapens leegschiet....
Ne ik gebruik braaf het keyboard totdat de controller beter werkt of te veranderen is.
ik heb zon logitech joystick die je kan roteren, ideaal voor pedals.
Perfect, en makkelijk om te vliegen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

@Adanteh voorlopig laat ik het basebuilden er even uit. ik wil niet teveel objecten over de map hebben, en eerst de missies helemaal op orde hebben.

de nieuwe Convoy missie is erg gaaf bedacht! en flink lastig omdat het 3 auto's vol met AI zijn die een eigen route over de map rijden :)

ik heb een v1.08c op de server gezet met een miniconvoy sidemissie :)

4man op 2 ATV's begeleiden een Pickup truck met 2 man erin :P

[ Voor 19% gewijzigd door JoSchaap op 22-03-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22-03-2013
Staging revealed showstoppers for default branch update, so we are postponing it beyond the weekend

en mensen met een 5GB+ update:
"This 5+ GB 'update' was a mistake. What happened: we published a few minor changes, but the entire Addons folder was removed accidentally. Then it was reverted, but that means your Steam client may have already deleted Addons in those few minutes. I'm afraid this is going to be one of the risks of using Development branch."

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Bever! schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:01:
ik heb zon logitech joystick die je kan roteren, ideaal voor pedals.
Perfect, en makkelijk om te vliegen zo.
Joystick die dat heeft is leuk, maar de pedalen van een G25 i.c.m. een joystick is NOG leuker :P

Ik heb trouwens nog steeds geen antwoord op mijn vraag : nero355 in "[PC] Arma III"

/Nieuwsgierig en zo ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Het vliegen is stukken realistischer t.o.v. ArmA II, zo wordt er volgens mij ook rekening gehouden met windstromen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Dat is dus niet waar op dit moment. Eigenlijk is er op dit moment maar weinig veranderd ten opzichte van Arma2, behalve wat verschillen in physics. Importeer de helis ook maar eens uit Arma2, eigenlijk vliegen ze allemaal hetzelfde. Grootste verschil zal je merken met dalen en stijgen en daarna het afremmen. Take on Helicopter system komt er waarschijnlijk wel in, maar waarschijnlijk pas in Q3. Daarnaast is er ook nog een grote kans dat de helicopters die er bij release inzitten geen volledige support hebben voor het vliegmodel uit ToH, wat dus betekent dat helicopters qua besturing redelijk hetzelfde zullen voelen (Als in: weinig verschil tussen verschillende helicopters)

Als je wil weten hoe het vliegen er dan aan toe zou gaan (Als alle wordt ingesloten), kun je het beste even de demo downloaden of de 'demo' downloaden. Kan je ook meteen de pbos toevoegen aan Arma3 als addon. Geeft je weer wat extra spul om mee te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Adanteh schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:48:
Dat is dus niet waar op dit moment.
Waar zie jij mij zeggen dat het ToH vliegmodel in ArmA III gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Waar zie je mij zeggen dat ik daar specifiek op richt. Windstromen wordt geen rekening mee gehouden en realistischer is het ook niet.

Edit: Uiteindelijk is dat natuurlijk allemaal wel de bedoeling en Bohemia is geen EA (Aka de kans is groot dat er hard wordt gewerkt om dat soort functies er allemaal in te krijgen en zelfs na release grotere functies nog wel worden toegevoegd), maar op het moment moet je van het vliegen niet te veel verwachten.

[ Voor 54% gewijzigd door Adanteh op 23-03-2013 04:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hij vraag wat het verschil is tussen het vliegmodel van ToH en die van ArmA II wordt), ik geef vervolgens aan dat de eerste realistischer is (zelfs als er geen rekening wordt gehouden met luchtstromen). Ik zeg dus nergens dat dit al in ArmA III verwerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Net de recente dev build gespeeld en mij vielen een aantal dingen op:
* Met een auto boven de 50mph tegen een boom rijden is insta-death
* Met een halve stukke (oranje) quad of een steentje rijden is insta-death (quad schiet naar rood en ontploft direct daarn)
Resultaat: 4 levens met een instadeath tot gevolg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Unomomentodado schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:21:
Net de recente dev build gespeeld en mij vielen een aantal dingen op:
* Met een auto boven de 50mph tegen een boom rijden is insta-death
* Met een halve stukke (oranje) quad of een steentje rijden is insta-death (quad schiet naar rood en ontploft direct daarn)
Resultaat: 4 levens met een instadeath tot gevolg
Ik had met één van de eerste dev builds hier ook al last van. Nu even niet meer gespeeld, maar ik vond het ook ietwat overdreven. Ik snap dat je niet alle hoort te overleven en dat als je half over de kop vliegt de kans vrij groot is dat je het niet gaat overleven, maar nu is het wel heel extreem. Hopen dat ze daar nog wat aan gaan doen. Anders is het gewoon een kwestie van langzamer rijden (Q toets!!), wat ik opzich wel positief vind. in Arma2 het verschil tussen bijvoorbeeld een autoweg (110) en een zandpad (25) in dezelfde auto vond ik nogal idioot. Hopen dat ze met deze physics het zo kunnen maken dat je over zandpaden in principe wel heel snel kan, maar minder controle hebt. Hetzelfde geldt voor offroad. Laat mij daar maar lekker hard rijden, maar stel het inderdaad zo in dat je sneller over de kop gaat en dood bent. Dan wordt een voertuig besturen ook meteen veel interessanter.

@rgras. Lijkt er inderdaad op dat ik niet kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Het wordt nog gekker: met een quad op 100% uit het niets een instadeath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heeft iemand misschien een ARMA3 lite invite over? Ik heb net een nieuwe pc waar ik het graag op wil proberen alvorens ik 25 euro neerleg en er achter moet komen dat het niet werkt (of niets aan is ;) ).

Zo ja, wat wil je ervoor hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door Reb87 op 23-03-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Ik heb er nog wel een. Wat is je steam id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Top! Mijn steam id is: -nietmeerrelevant- ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Reb87 op 23-03-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Laatst online: 22-09 21:14
Spel ziet er wel gaaf uit!
Iemand nog een key over! ik weet nog iemand die er graag een zou ontvangen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Laatst online: 22:15
Adanteh schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:29:
[...]
@rgras. Lijkt er inderdaad op dat ik niet kan lezen.
Dat wisten we natuurlijjk al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht er iemand nog een key over hebben, graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik heb wel nog 3 keys over.
Maar moet ook bekennen dat ik vrij nieuw ben met ARMA... hoe spreken jullie eigenlijk af, want ik heb het gevoel dat arma best een klote spel is op je eentje.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

je moet het meer zien als milsim als een game imho..

ik heb het voor het eerst leren kennen bij de landmacht open dagen een tijd terug (VBS2, op basis van OP.F)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:30
Wordt die hackers wel een beetje zat .. iemand nog tips om onze server een klein beetje te beschermen tegen deze low life forms, al is het maar voor 1% van de hacks die er zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

iig moet je even kijken of de signaturecheck wel aanstaat en v2 signatures vereist. VEEL servers hebben dit gewoon uit staan |:(
en dan kun je gewoon een devconsole openen als speler en je uitleven met de serversettings :)

in de server configfile

code:
1
verifySignatures = 2;

Pagina: 1 ... 8 ... 35 Laatste