Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:51

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Goed de enige permanente oplossing tegen de 'Seagull bug' is momenteel het upgraden van de server naar de beta-dev build en deze als requiredbuild in de config te zetten.

dus, met de stable build kun je niet meer op de GoT Wasteland server komen. hiervoor moet je de betabuild draaien tot er een update is geweest.

tevens opnieuw wat bugfixes doorgevoerd en de missie-start-tijd van 14:00 naar 16:00 gezet, hierdoor krijgt het spel een andere sfeer (vooravond -> nacht)

missiebron is hier te vinden: https://github.com/JoSchaap/GoT_Wasteland_Stratis_A3alpha

[ Voor 27% gewijzigd door JoSchaap op 12-03-2013 10:38 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
R0y. schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:38:
Kwam toevallig arma 3 tegen in steam en toen dit topic. Heb zelf arma 2 maar die learning curve haha :9

Is die hier ook weer aanwezig of is het meer "casual" gemaakt?
Het is niet de bedoeling gebruikers omlaag te halen.

[ Voor 17% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

knip

[ Voor 96% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 07:12

Silence

Godlike

Gisteren toch wel een leuke avond gehad 2 heli's gecrashed :') beetje springen met quad's en paar keer missies gedaan en denken dat je wel even in je eentje die groep neer schiet (niet dus), daarna paar keer de seagull bug en toen maar weer gestopt werd beetje irritant.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Wat is de seagull bug? Falende copy protection? In arma 2 had je dat ook, dat je een vogel werd oid bij een kopie (en stiekem gedwongen super AI; beste beveiliging ooit, heb je niet door, maar de tegenstanders zijn wel erg goed in dit spel haha...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:39
Daisai schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:24:
[...]

Learning curve? really?
Is een simpel spel als arma 2 / 3 zelfs moeilijk voor mensen om te begrijpen?
Dan zal het wel aan mijn IQ liggen.. ;) Maar je gaat me niet vertellen dat het zoals BF3/COD "even" gaan knallen is.
Wat mij betreft is er wel degelijk een learning curve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar dagen geleden arma 3 aangeschaft, nou had ik redelijk wat problemen op FPS gebied, en dat het allemaal niet soepel liep.
Ik heb vervolgens de arma 2 launcher geopend, een nieuw profiel gemaakt en bij het pad van arma2 de arma3alpha.exe ingesteld, wat mooi is dat ik zo ook van de start schermen af ben & kan instellen dat er 4 cores gebruikt worden ipv 2, dit heeft enorm geholpen met de crashes op wasteland servers(tijdens het inloggen) en gewoon een algemene game experience improvement, kan zelfs op volle snelheid in een chopper vliegen zonder enige laggyness.

Ik gebruik een i5, 16GB ram & een ATI 5700 serie, settings op high, draw distance ect. standaard gehouden, v-sync uit, multisampling 4x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Zoijar schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:05:
Wat is de seagull bug? Falende copy protection? In arma 2 had je dat ook, dat je een vogel werd oid bij een kopie (en stiekem gedwongen super AI; beste beveiliging ooit, heb je niet door, maar de tegenstanders zijn wel erg goed in dit spel haha...)
Lees paar berichten terug, iedereen had er last van...

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Silencex schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:23:
Lees paar berichten terug, iedereen had er last van...
Ja, als het systeem faalt heeft iedereen er last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Zoijar schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:54:
[...]

Ja, als het systeem faalt heeft iedereen er last van :)
Ja dacht dat je meer doelde op dat ik hem niet gekocht heb ;)

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ircghost schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:03:
Zoals eerder vermeld, DM je spelersgegevens even dan kan iedereen elkaar makkelijk vinden op de TS :).
Is het niet veel handiger om daar gewoon een Steam groep voor te gebruiken? Nadeel is natuurlijk wel dat je daar niet meteen de Tweakers username ziet staan, maar anders krijg je weer zo'n eindeloze lijst met spelers die constant geupdate moet worden. Daarnaast misschien even de server gehost door Tweakers (Met eventuele TS servers voor de Arma servers) toevoegen aan de OP? Kan je ook meteen wat informatie kwijt over de servers (En eventuele mods / installatie van mods). Ik wil het er ook allemaal wel inzetten, maar dan is het wel handig om eerst mede-auteur te zijn.

knip

[ Voor 75% gewijzigd door Sn0wblind op 24-03-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Wat ik nu heb gelezen en gezien is ARMA ten opzichte van het gros van de games een game met een moeilijkere leer curve, wel apart dat die persoon die jij quote het heeft over een simpel spel want dat is het alles behalve, als je dit nog nooit hebt gespeeld kan je heel wat wtf momentjes tegemoet gaan zien of huh hoe moet dit nu momentjes :)

[ Voor 15% gewijzigd door pino85 op 12-03-2013 16:06 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Misschien ook makkelijk voor de beginners om een beetje op youtube te kijken, zijn aardig wat filmpjes die je de begin stappen laten zien.

http://youtu.be/Vq7FRk2uPgo

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik hoop dat wij in de alpha al kunnen genieten van ACE en ACRE, heeft iemand hier al iets over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:09
JoSchaap schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:47:
Goed de enige permanente oplossing tegen de 'Seagull bug' is momenteel het upgraden van de server naar de beta-dev build en deze als requiredbuild in de config te zetten.
Op de bi forums
http://forums.bistudio.co...(Seagull-Attack)-reverted

Quick update: a new Development version should be published now. This one has a version number incompatible with the default branch. Do note that we will change that specific number again tomorrow to be more consistent. The main point is: cross-joining between the branches will no longer be possible.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
rgras schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:31:
Ik hoop dat wij in de alpha al kunnen genieten van ACE en ACRE, heeft iemand hier al iets over gehoord?
De maker van ACE heeft gezegd dat hij geen ACE voor Arma3 gaat maken (Hele discussie. Komt vooral omdat hij nogal anti-Steam is). ACRE zal er waarschijnlijk wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
[quote]Adanteh schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:28:
[...]

Is het niet veel handiger om daar gewoon een Steam groep voor te gebruiken? Nadeel is natuurlijk wel dat je daar niet meteen de Tweakers username ziet staan, maar anders krijg je weer zo'n eindeloze lijst met spelers die constant geupdate moet worden. Daarnaast misschien even de server gehost door Tweakers (Met eventuele TS servers voor de Arma servers) toevoegen aan de OP? Kan je ook meteen wat informatie kwijt over de servers (En eventuele mods / installatie van mods). Ik wil het er ook allemaal wel inzetten, maar dan is het wel handig om eerst mede-auteur te zijn.

[...]

Ik heb geen enkel probleem met het bijwerken van de TS, ik heb toch geen leven :P. Wat betreft de Steam group, die is er ook al een tijdje!
De servers zijn een goed idee, als ze zou willen opstellen dan gooi ik het zo in de TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

hmm die dev branch molt weer van alles met de update van vandaag.. dan de server maar weer downgraden.. :+

en met de dev build kun je dan als het goed is niet meer joinen :) mooi :)

meer info: http://forums.bistudio.co...54&viewfull=1#post2332354

[ Voor 50% gewijzigd door JoSchaap op 12-03-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:03
Dus geen meeuwen die de boel onderschijten Yeah !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Laatst online: 13:43
JoSchaap schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:39:
hmm die dev branch molt weer van alles met de update van vandaag.. dan de server maar weer downgraden.. :+

en met de dev build kun je dan als het goed is niet meer joinen :) mooi :)

meer info: http://forums.bistudio.co...54&viewfull=1#post2332354
Waarom niet gewoon de laatste dev build draaien? (update van vanmiddag) Heb hiermee ook op andere servers gespeeld zonder in een zeemeeuw te veranderen en mensen zonder die laatste patch kunnen niet joinen.
Ik kan nu dus helaas niet op de GoT server. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Jammer dan. Met die devbuild crashte de server om het kwartier :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
JoSchaap schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:10:
Jammer dan. Met die devbuild crashte de server om het kwartier :')
Dat is een goede reden om het niet te draaien.:) Andere server pakken is ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Net echt lekkere run gehad met m'n broertje (Paupert) in Wasteland. Geeindigd met 4800 cash :)
Op 't laatst werd ik te Rambo en rushte ik op een sniper af, dood :P
Geen enkele crash gezien, toch wel fijner die dev build.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MumhDjmFNyagvDhl7eU62pCq/medium.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 12-03-2013 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Even een domme vraag: Hoe pak je in wasteland nu geld op van mensen? Heb al meerdere poppekes neergeknald en geloot, maar mijn cash blijft dan gewoon op 100 staan??

En daarnaast, heeft er iemand al tweakers geattendeerd op deze game, met de vraag of ze er ook aandacht aan willen geven op de mainpage? Deze game is toch wel de meest veelbelovende PC game ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Shodan schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 08:43:
Even een domme vraag: Hoe pak je in wasteland nu geld op van mensen? Heb al meerdere poppekes neergeknald en geloot, maar mijn cash blijft dan gewoon op 100 staan??

En daarnaast, heeft er iemand al tweakers geattendeerd op deze game, met de vraag of ze er ook aandacht aan willen geven op de mainpage? Deze game is toch wel de meest veelbelovende PC game ooit.
Als er iemand dood gaat dan komt er een grote zak te staan dat is het geld wat je moet pakken

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Gister een leuke avond gehad. GoT server lekker stabiel, geen enkele crash.

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Silencex schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 08:45:
[...]

Als er iemand dood gaat dan komt er een grote zak te staan dat is het geld wat je moet pakken
Ah haha.. Ik probeerde daar al iets mee, met G uuhhh I (speel te veel door elkaar... is gevaarlijk), maar je moet waarschijnlijk gewoon het interactie menuutje gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Inderdaad; scroll en dan "pickup money"

Dat vliegen blijft nog even wennen, wel grappig dat je je auto mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Voor de mensen met een G13 (eventueel in combinatie met een G700), hier mijn instellingen. Instellingen in Arma zijn ook iets aangepast. Alle toetsen in combinatie met Rechter CTRL zijn veranderd naar linker CTRL. (Dus GPS is Ctrl+M in plaats van RCtrl+M). Fast forward (Van infantry staat op 2xW. Walk/Run Temporary is shift. Walk/Run Toggle is 2xShift. Movement is dan precies zoals in Arma2. Dan heb je niet die idiote turbo modifier (Waar je dus turbo moet togglen om sprint aan te zetten en dan vervolgens een andere knop in moet houden om daadwerkelijk te gaan rennen. Nu houdt je mooi Shift vrij voor walk/run, wat voor mij toch wel een belangrijke knop is.
Stand up staat op spatie en crouch op X.

Even klikken voor de andere profielen. M1 is Infantry. M2 is Vehicle. M3 is helicopter. Die rode labels zijn scriptjes om een knop te togglen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LSdbdI6.jpg

Downloaden kan hierrrrrrrrrrrr: http://cl.ly/code/3O3J45142S1B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Geen knoppen om je ai minions orders te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Singleplayer doe ik niet aan :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Net in een server waar ik lekker aan het looten was enzo. Had eindelijk een mooi wapen met een scope, spawn ik ineens bij 20 anderen en is iedereen elkaar af aan het knallen. Daarna respawnde ik weer maar ging ik weer direct dood door ontploffingen uit het niets. Zal wel verder.

Ik heb en i5 @ 3.0 Ghz, 4 GB RAM en een 8800GTS 512MB.. Wat moet ik upgraden om betere fps te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Booth schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:58:
Net in een server waar ik lekker aan het looten was enzo. Had eindelijk een mooi wapen met een scope, spawn ik ineens bij 20 anderen en is iedereen elkaar af aan het knallen. Daarna respawnde ik weer maar ging ik weer direct dood door ontploffingen uit het niets. Zal wel verder.

Ik heb en i5 @ 3.0 Ghz, 4 GB RAM en een 8800GTS 512MB.. Wat moet ik upgraden om betere fps te krijgen?
Geheugen upgraden naar minimaal 8GB (geheugen kost geen drol meer tegenwoorden), en ik zou een andere videokaart aanschaffen. Kijk voor een kaart met toch wel 2GB Vram. Ik zelf heb 2 AMD 6870 in crossfire. Totaal 2GB Vram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Laatst online: 13-09 23:15
je cpu overklokken om mee te beginnen. Heb mijn i5 atm op 3.7Ghz lopen. En een betere gfxkaart kan ook geen kwaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

Booth schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:58:

Klinkt als een hacker...
En je videokaart upgraden ik heb ongeveer de zelfde setup en had ook een 8800GT nu een 670GTX en rond de 50fps.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Een betere GPU zal idd wel helpen. Een 7850 2GB heeft wel een aardige price/performance.

en recon, bij sli en crossfire mag je het geheugen niet optellen, effectief heb je gewoon 1GB vram dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Heb nog nooit lopen overclocken, ik zal eens zoeken naar een fool-proof methode :) Bedankt.

En een nieuwe videokaart zat ik ook al wel aan te denken.. Rond de 200 euro wil ik kwijt zijn.
Een 670GTX is al meer dan 300 euro, die sla ik liever over Silence ;)

[edit]
Ben eruit, ik ga de HD7870 bestellen. Nu even kijken wat voor RAM in mijn PC moet.

[ Voor 15% gewijzigd door Booth op 13-03-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
pricewatch: Sapphire Radeon HD 7850

of van het groene team, ietsje sneller ietsje duurder
pricewatch: MSI N660 TF 2GD5/OC

7870 ongeveer dezelfde prijs en prestaties.

[ Voor 49% gewijzigd door haarbal op 13-03-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

haarbal schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:44:
pricewatch: Sapphire Radeon HD 7850

of van het groene team, ietsje sneller ietsje duurder
pricewatch: MSI N660 TF 2GD5/OC

7870 ongeveer dezelfde prijs en prestaties.
Ik zie dat de 7870 net wat beter presteert voor iets meer geld. Daarna hoorde ik dat de HD 7870XT overclockbaar is zodat hij ongeveer draait als een HD7950. Goeie keuze dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ze zijn allemaal wel prima. de een heeft liever een kaart van het groene, de ander liever van het rode team.

voor arma zal het qua prestaties weinig uitmaken, met zo'n kaart wordt de cpu de beperkende factor in een vuurgevecht.

en sowieso, de 7850 is al minstens 4x zo snel als de kaart die je nu hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door haarbal op 13-03-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Adanteh schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:46:
Singleplayer doe ik niet aan :3
AI is ook erg nuttig in multiplayer hoor! :) Ik zal zo reageren op de DM, ben net pas thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

goed de GoT server is na een volledige reinstall zichtbaar in de ingame browser en heb meteen een eigen nieuwe versie van wasteland doorgedrukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Ok, dus nu ook meer spelers waarschijnlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
JoSchaap schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:28:
goed de GoT server is na een volledige reinstall zichtbaar in de ingame browser en heb meteen een eigen nieuwe versie van wasteland doorgedrukt :)
Also fireteam hud van Shacktac is nu toegestaan en een Stance indicator.

CBA heb je wel nodig als ondersteuning. Maakt het weer wat beter spelen in First person (Ik ben zo blij dat dat al veel beter werkt in Arma3. Hopen dat er in de toekomst wat meer servers komen met alleen first person. Heel PvP wordt eigenlijk verprutst omdat je in third person op magische wijze om muren kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Kijk nu al 20 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Zit al vol zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Adanteh schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:41:
Voor de mensen met een G13 (eventueel in combinatie met een G700), hier mijn instellingen. Instellingen in Arma zijn ook iets aangepast. Alle toetsen in combinatie met Rechter CTRL zijn veranderd naar linker CTRL. (Dus GPS is Ctrl+M in plaats van RCtrl+M). Fast forward (Van infantry staat op 2xW. Walk/Run Temporary is shift. Walk/Run Toggle is 2xShift. Movement is dan precies zoals in Arma2. Dan heb je niet die idiote turbo modifier (Waar je dus turbo moet togglen om sprint aan te zetten en dan vervolgens een andere knop in moet houden om daadwerkelijk te gaan rennen. Nu houdt je mooi Shift vrij voor walk/run, wat voor mij toch wel een belangrijke knop is.
Stand up staat op spatie en crouch op X.

Even klikken voor de andere profielen. M1 is Infantry. M2 is Vehicle. M3 is helicopter. Die rode labels zijn scriptjes om een knop te togglen.
[afbeelding]

Downloaden kan hierrrrrrrrrrrr: http://cl.ly/code/3O3J45142S1B
Klein advies die ik iets van 15 jaar geleden leerde, als je de Q en E omdraait voor het leanen kun je makkelijker strafen naar links en rechts met A en D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb het spel ook, maar het is echt een drama zo dia show is het..? hoe kan dat?
ik heb de gfx setting is op STANDARD gezet.

heb een amd phenom II X4 965 BE met een asus 670GTX OC. maar snap niet dat het zo slecht draait..?
iemand een idee? voor de rest heb ik niets andes ingesteld bij graphics.. alleen rechtsboven op standard gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Waar staat de distance op? Dat heeft een hele grote invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Kan de server niet joinen omdat ArmA3 de hele tijd crasht wanneer ik een Wasteland probeer te joinen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Ja hier ook, wasteland crasht bij mij ook om de haverklap ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Nickrsd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:56:
ik heb het spel ook, maar het is echt een drama zo dia show is het..? hoe kan dat?

heb een amd phenom II X4 965 BE met een asus 670GTX OC. maar snap niet dat het zo slecht draait..?
iemand een idee? voor de rest heb ik niets andes ingesteld bij graphics.. alleen rechtsboven op standard gezet.
Je ziet heel veel reacties vaak over de AI en de schaal van de game. Dan heb je nog mensen die het allemaal nog uitgebreider willen hebben en dan vervolgens vraagtekens zetten bij de performance. Nadeel is dat Arma daardoor gewoon een hel is voor je PC. Vooral de CPU heeft er onder te leiden. Kijk maar eens naar je GPU belasting. Die zal waarschijnlijk niet boven de 50% uitkomen. Kwestie van wachten tot optimalisatie en nieuwe PCs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Kw4kje schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 20:37:
Ja hier ook, wasteland crasht bij mij ook om de haverklap ;(
Updaten naar de dev build scheelt een hoop crashes.
Ik heb eigenlijk nooit meer crashes sindsdien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

unfor schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:09:
[...]

Updaten naar de dev build scheelt een hoop crashes.
Ik heb eigenlijk nooit meer crashes sindsdien.
Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
eigenschappen van game in steam, beta tab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
maar met de devbuild kom je niet meer in de tweakers server toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
haarbal schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:12:
maar met de devbuild kom je niet meer in de tweakers server toch?
als die met de ouwe build draait niet, maar minder crashes is me dat wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Het is wel jammer dat je met de dev build maar in 1/5 van alle servers kan komen ofso..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:03
Stabiele NL ;) server toegevoegd.

SjoQ = SjoQing ARMA 3 server hosted by Netsolid

Admin vaak aanwezig.

Afbeeldingslocatie: http://arma3.swec.se/server/image/7402.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Ik heb nog geen crash weer gehad op de GoT server de laatste 2 dagen met de normale build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Toch jammer dat het vooral Wasteland is en niet fatsoenlijke Team vs Team / Coop. Ik snap dat heel veel mensen uberhaubt begonnen zijn met Arma vanwege wasteland / dayz, maar coop is zoveel toffer. Ik baal nog wel wat van mijn performance. Het is echt heel dramatisch. Die AMD processoren zijn niet voor Arma weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
mjah, de 3570K is zo'n beetje du ultieme cpu voor arma.

maar goed, in multiplayer is de framerate toch altijd bagger, dus maakt het niet echt uit wat voor cpu je hebt.

poeh he, die wasteland missie is niet bepaald stabiel.

[ Voor 14% gewijzigd door haarbal op 13-03-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2077q5k.jpg

Groeien ook paddo's in het bos :+

[ Voor 8% gewijzigd door Kw4kje op 13-03-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
:*) battlefield is er niks bij.

Daarnet kwam ik in een server die de missie "siege camp maxwell" draaide. Is een PvP map waar je camp maxwell moet veroveren en behouden, king of the hill, best een aardige missie.

[ Voor 74% gewijzigd door haarbal op 13-03-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Haha! Chickenneck, hij zal het goede doen in de dixo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

de scriptkleuters hebben arma3 ook ontdekt :')

net alweer 3 kicks uit kunnen delen (kan niet wachten tot we kunnen guid/vac bannen

in de laatste sitrep hebben ze het inderdaad over stability fixes. ik kan wel even kijken of ik de server niet toch aan de praat krijg in de dev-branch nu deze clean installed is :)

[ Voor 41% gewijzigd door JoSchaap op 13-03-2013 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence

Silence

Godlike

is het nu elke dag tussen 9 & 11 donker in wasteland? want ik heb het gisteren geprobeerd maar vind er geen fuck aan in het donker haha.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

de missie start met 18:00 als tijd. (zodra de server start) ik moet nog even een restarter bouwen die na 5 a 6 uur de server herstart.

ik heb een verse repository gemaakt omdat de missie niet meer bij te werken was op basis van die van 404games :)

De broncode Wasteland v1.07(GoT) vind je hier:
https://github.com/JoScha...ot_wasteland_v107.stratis

Server:
Afbeeldingslocatie: http://arma2.swec.se/server/image/322398.jpg

Server draait in 'Avondsetting', inclusief ondergaande zon.
Gamemode - Veteran
- 3rd person off
- Killmessages on

Toegestane mods:
- CBA_A3 (Community Based Addons)
- sthud (Strike Team HUD)
- FA_Stance (Stance indicator)

Ingame te vinden door te filteren op 'GoT' of 'Wasteland' in de Developper build

De server crasht wel soms met de developperbuild maar is dan in 30 seconde weer herstart (autorestarter achter gehangen)

[ Voor 13% gewijzigd door JoSchaap op 14-03-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
JoSchaap schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 23:50:
de scriptkleuters hebben arma3 ook ontdekt :')

net alweer 3 kicks uit kunnen delen (kan niet wachten tot we kunnen guid/vac bannen

in de laatste sitrep hebben ze het inderdaad over stability fixes. ik kan wel even kijken of ik de server niet toch aan de praat krijg in de dev-branch nu deze clean installed is :)
Ik merkte het gisteren ja, ik dacht ik ga even rondkijken op de server meteen een paar mongolen die ongein aan het uithalen waren en allemaal stoer aan het praten waren over dat ze het illegaal hadden en konden doen wat ze wilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Nickrsd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:56:

of zou het komen dat ik een "probeer versie" heb :o ? kan ook alleen maar v1.02 servers joinen..
wilde kijken of het wat is het spel.. maar denk dat de up to date build ook veel beter draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

in de properties van de game in steam, op het laatste tabje kiezen voor de dev branch en even wachten tot steam je game heeft bijgewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Met "probeer versie" bedoelt ie waarschijnlijk dezelfde versie als die Silencex gebruikt, waar geen steam aan te pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

haarbal schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:10:
Met "probeer versie" bedoelt ie waarschijnlijk dezelfde versie als die Silencex gebruikt, waar geen steam aan te pas komt.
ja idd, of is het 25 euro wel waarD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
nou, je hebt de probeer versie al, dus dat kan je dan wel zelf wel uitmaken denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Nog mensen interesse in een Alpha lite invite? DM maar.. (Wel Steam ID nodig.)

Woah. Even een ad geplaats. Binnen 10 minuten 12 reacties. Mijn invites zijn dus vergeven.

[ Voor 55% gewijzigd door Lee245 op 14-03-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Als ze nu worden uitgedeeld heb ik er waarschijnlijk straks ook een paar te vergeven, maar ik heb ze nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ik wel maar eerst even wat vrienden vragen ;)
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/485917_460229287379554_1064056108_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
voorwerpen ook echt, goed, beter dan origin, die had shipping vertaald met "scheepvaart" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Kun je met de alpha lite online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik hou wel van een goede whisky
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ldFfj23.jpg

@hierboven
STRATIS 20 KM2
3 FACTIONS
8 VEHICLES
12 WEAPONS
WEAPON ATTACHMENTS
CUSTOMIZABLE GEAR
4 SINGLEPLAYER SHOWCASES
SCENARIO EDITOR (LIMITED)
2 MULTIPLAYER SCENARIOS
MODDING

NO MULTIPLAYER & MODDING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Kw4kje schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:51:
Kun je met de alpha lite online?
nope, geen multiplayer, geen mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Speel sinds OFP en wou even checken of mn machine de nieuwe engine aankan.

Iemand nog een invite over :$?

[ Voor 32% gewijzigd door Sak3d op 14-03-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Zijn er nog mensen die ik blij kan maken met een Arma 3 Alpha Lite Gift op steam? DM mij je steam-id maar, eerste 3 hebben geluk :)

Heb me erg vermaakt tot nu toe met deze alpha, ben blij met de verbeterpunten ten op zichte van Arma 2. Kan helaas er niet zoveel tijd in steken op het moment. Wel tof dat er steeds meer mod(e)s opduiken.

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Iryl schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:00:
Zijn er nog mensen die ik blij kan maken met een Arma 3 Alpha Lite Gift op steam? DM mij je steam-id maar, eerste 3 hebben geluk :)

Heb me erg vermaakt tot nu toe met deze alpha, ben blij met de verbeterpunten ten op zichte van Arma 2. Kan helaas er niet zoveel tijd in steken op het moment. Wel tof dat er steeds meer mod(e)s opduiken.
Anders lees je de post voor je voordat je post haha :). Maar wel mooi dat je tevreden bent met het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Ircghost schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:04:
[...]

Anders lees je de post voor je voordat je post haha :). Maar wel mooi dat je tevreden bent met het spel!
Heb ik gedaan ;), moet zeggen dat dit wel de manier is om een alpha te houden. Spelers die toch al geinteresseerd waren in de game hebben deze nu voor een mooie prijs en hebben toegang tot alle fases die de game gaat hebben. Goed bezig BI _/-\o_

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Ircghost schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:04:
[...]

Iryl schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:08:
[...]

Heb ik gedaan ;), moet zeggen dat dit wel de manier is om een alpha te houden. Spelers die toch al geinteresseerd waren in de game hebben deze nu voor een mooie prijs en hebben toegang tot alle fases die de game gaat hebben. Goed bezig BI _/-\o_
Yep, thanks Iryl *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

haarbal schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:17:
nou, je hebt de probeer versie al, dus dat kan je dan wel zelf wel uitmaken denk.
het is nu een dia show met die versie. dus daar wil ik geen aankoop op doen.
terwijl ik wel een amd phenom II x4 965BE met 670gtx oc asus heb,

daarom hoop ik dat de gekochte versie wel beter loopt dan dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Na een jaar patchen zal ie waarschijnlijk een stuk beter lopen, maar voorlopig nog niet.

Maar goed, hij is nu 25,- euro, wanneer ie beta in gaat 35,- en bij launch 45,-. Goed, met kerst zal ie wel weer de sale in gaan, en retail krijg je hem misschien ook wel voor 35.

En een phenom II is natuurlijk ook niet zo'n heel snelle cpu, heb je hem al overclocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Beter koop je hem dus nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Voor degenen die hun lite invites nog niet binnen hebben, een steam restart en je hebt ze waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
haarbal schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:15:En een phenom II is natuurlijk ook niet zo'n heel snelle cpu, heb je hem al overclocked?
Phenom II zijn inderdaad hels voor Arma. Bij Arma2 was dat ook al een probleem. Eigenlijk iedereen met zo'n ding heeft 'ondermaatse' prestaties. Ik ben zelf helaas ook één van die mensen, maar een overstapt naar Intel is voor mij op dit moment helaas niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
De nieuwste intels (nou ja, vanaf sandy bridge) hebben veel betere per-core prestaties, amd heeft een hoop meer cores voor het geld, maar daar heb je bij arma vrij weinig aan, 2 tot 3 worden effectief gebruikt, maar dan houdt het echt op.

[ Voor 6% gewijzigd door haarbal op 14-03-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik heb mn cpu nooit overgeclocked ofzo. maar is dat ding zo zuig dan? ga er nu geen geld aan uit geven om een nieuwe cpu te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Nickrsd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:05:
ik heb mn cpu nooit overgeclocked ofzo. maar is dat ding zo zuig dan? ga er nu geen geld aan uit geven om een nieuwe cpu te kopen
PC gaming is duur als je mee wilt komen met de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Yup, maar goed, over een paar maanden komen er weer nieuwe intels uit. Niet de beste tijd om een nieuwe cpu te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Laatst online: 13-09 23:15
Maakt geen drol uit wat voor specs je hebt met arma3. Genoeg mensen die met een beasty PC nog problemen hebben.

http://forums.bistudio.co...zation-amp-Low-FPS/page51

Verder vind ik het zelfs op lage fps nog steeds beter spelen dan arma2. Dus ik ben allang blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ja voor 25€ ga ik hem vanaaf wel ff kopen, dan ben ik lkkr legaal bezig en heb het spelletje voor een pirkkie. grote kans dat het allemaal nog een stuk soepeler ga lopen.

Heb meer hobbies van gamen :( dus geld ga redelijk hard

maa rik koop hem vanaaf wel ff. zien we dan wel hoe het verder ga }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
chiIIed schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:42:
Maakt geen drol uit wat voor specs je hebt met arma3. Genoeg mensen die met een beasty PC nog problemen hebben.

Verder vind ik het zelfs op lage fps nog steeds beter spelen dan arma2. Dus ik ben allang blij :P
Klopt. Afgezien van fps drops op sommige momenten voelt het niet stroperig aan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
chiIIed schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:42:

Maakt zeker wel uit, ondanks dat er nog weinig geoptimaliseerd is.
Ik speel gemiddeld met 40 FPS nu in multiplayer op high, 4x AA. (GPU usage blijft hangen rond de 50%)
Een aantal settings zijn echt FPS killers, PIP laat mijn FPS naar onder de 20 zakken in auto's bijvoorbeeld.

Dit zijn m'n settings (clickable)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/I3QNcBVG4OimCHlVi902L1xq/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yOakxL6AsGpw41sm7k6sm8EE/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/A4S2I7KQtzIVP54g1xG5WOtZ/medium.jpg

P.S. Dat "stroperige" komt volgens mij door de motion blur dat met post processing komt, zet het eens uit en test het verschil :P

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 14-03-2013 21:57 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 35 Laatste