Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09-2022
Speeld hier iemand overigens ook arma 3 breaking point mod?

Speel zelf voornamelijk als survivor

[ Voor 25% gewijzigd door Brother Lorien op 09-07-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
Brother Lorien schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:21:
Speeld hier iemand overigens ook arma 3 breaking point mod?

Speel zelf voornamelijk als survivor
Gister heb ik dit gespeeld maar vind het vrij saai kon niks vinden ect dus ja dan houd het op. Gister elke mod gespeeld. Battle Royal vind ik het leukst. En de FPS is echt slecht bij deze game GTX 780 doet online rond 30 en single player 250. Tweaks geprobeerd om de FPS te verhogen online maar dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Gister elke mod gespeeld? Dan was het een lange dag zeker :'D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Multiplayer is ERG CPU afhankelijk. Je GPU wacht met renderen tot de berekeningen van je CPU gemaakt zijn, en daarom zijn je frames zo laag. Welke CPU heb je? Ikzelf draai op een i7 3820 @ 4.2GHz, en haal op Wasteland (de ws.arma.su servers voornamelijk; maar heb verder nooit problemen eigelijk) met 80-100 spelers gewoon 40 FPS.

Battle Royale is leuk, maar Wasteland blijft toch echt mijn favoriet. Zeker als je met een meerdere bent. Waar ik me wel aan stoor is de grootte van de servers tegenwoordig. Toen Altis net uit kwam, was het met 40-60 spelers écht heel tof. Toen maakte je nog kans om iets uit te voeren. Nu met 100+ spelers op deze map moet je geluk hebben dat een objective recht naast je spawned, want als je meer dan 2km moet rijden is de objective al overspoeld met spelers. Tactisch spelen heeft geen zin, want met zoveel spelers heb je geen kans om een goede invalshoek te bereiken zonder gezien te worden.

Gister ook, spawned er een geo-cache op 3.5km van ons vandaan en we waren binnen 1.5min ter plaatse, en we hoorde al een aantal schoten. Een beetje via de bosrand achter de objective gekomen (vanaf de weg gezien). Lopen we de heuvel over: staan er 2 pick-up trucks, 4 ATV vehicles, 8 lijken en een freshspawn met een pistol in de geo-cache te kijken. Natuurlijk die player gekilled, en snel de geocache weg gezet om later in de auto te laden, maar dat had natuurlijk ook veel anders af kunnen lopen.
Een oplossing dat niet zomaar iedereen met een vehicle recht op de objective af vlamt, is erg wenselijk in mijn ogen.

ohja, en die server restart van ws.arma.su om 20:00 ........ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 02:00

JoSchaap

Had a life, got a modem..

op altis moeten ook gewoon 2 a 3x meer missies tegelijk spawnen. ik dacht dat Sa-Matra dit ook al in zn missie had..
Jammer dat hij nog niet om is naar het opslaan van spelers en bases. Zit wel in a3wasteland vanaf v0.9g (ook revive) dan is een restart minder erg.

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
JoSchaap schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:13:
op altis moeten ook gewoon 2 a 3x meer missies tegelijk spawnen. ik dacht dat Sa-Matra dit ook al in zn missie had..
Jammer dat hij nog niet om is naar het opslaan van spelers en bases. Zit wel in a3wasteland vanaf v0.9g (ook revive) dan is een restart minder erg.
Helemaal mee eens; 99% van de map wordt niet benut. De 6 hotspots (9 incl. de 3 missies) zijn de gunstores (die vaak ook in een spawnzone vallen) en de 3 airfields m.u.v die in het noord-oosten.

Revive zit ook in Sa-Matra zijn versie. Ik denk dat playersave niet leuk is zolang de military grade loot en helicopters op de airfields blijven spawnen. Iedereen zal een paar minuten vóór de server restart uitloggen op de airfield, om zo snel mogelijk te rushen en die helicopters/HEMTTs mee te nemen. Dan is de map na 15-20min al niet meer leuk om te spelen. Wat mij interessanter lijkt, is dat heli's en die trucks op willekeurige momenten spawnen. Dat stimuleert spelers om zo afentoe eens een kijkje te gaan nemen op de airfields.

Het idee dat de gunstore een 'assortiment' heeft, vind ik dan wel weer een briljante toevoeging. Niet zomaar alles is altijd te koop.

En, een vraag voor jou als modder: vraagt het heel veel resources om loot respawn (backpacks/weaponscrates in buildings) mogelijk te maken? Als de missie een uptime heeft van 4+uur, is het echt niet meer leuk om ergens naar opzoek te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Is het niet tof om bepaalde missies te impleteren waarbij je alleen de helicopters en HEMTTs kan haleen? Zoals een convoy die langs komt ofzo of een helicopter die is gecrashed en die je eerst moet repareren voordat je m mee kan nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Die zijn er gewoon. Let maar eens op de Downed Helicopter missies, en de Ammo Truck missies. Als je geluk hebt kan je op die manier zelfs een Kajman vinden die je ff moet fuelen/repairen. Met zo'n helikopter domineer je in een keer de hele server, mits je reflexen goed genoeg zijn om flares af te vuren in geval van een Titan AA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
pryth schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:39:
Wat mij interessanter lijkt, is dat heli's en die trucks op willekeurige momenten spawnen. Dat stimuleert spelers om zo afentoe eens een kijkje te gaan nemen op de airfields.
Of je zorgt er zo juist voor dat de military base een groot camp festijn wordt, waardoor het grotendeel van de actie zich daar gaat vormen. Doet de overige missies ook geen goed denk ik. :)

Ik ben het overigens wel met je eens dat ze hier iets anders op mogen verzinnen.

Je zou er bijvoorbeeld ook voor kunnen kiezen om deze spawns volledig te verwijderen en het enkel af te laten hangen van de downed helicopters en de truck captures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
GeoffLx schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:38:
[...]

Of je zorgt er zo juist voor dat de military base een groot camp festijn wordt, waardoor het grotendeel van de actie zich daar gaat vormen. Doet de overige missies ook geen goed denk ik. :)
Ook weer waar.. Lastig, lastig! Op andere Wasteland versies, waar Heli's overal kunnen spawnen, kom je weleens gewoon een Kajman tegen langs de weg; dat is ook weer niet grappig.
GeoffLx schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:38:
[...]

Je zou er bijvoorbeeld ook voor kunnen kiezen om deze spawns volledig te verwijderen en het enkel af te laten hangen van de downed helicopters en de truck captures.
En dan nog een oplossing bedenken voor het voorkomen van het rushen naar objectives zoals ik eerder aangaf, dan zou dit best een zinvolle aanpassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Tsja dat is een lastige. Ik denk dat dat een dieper probleem van Wasteland is. Als er teams zouden zijn die gewoon goed samen werken kan je er nog wat van maken. Eén assault ploeg die de objective aanpakt, een support ploeg die mee gaat om actieve dekking te geven (of reviven) en eventueel een cover ploegje als overwatch. In zo'n situatie worden het mooie gevechten en zal het winnende team uiteindelijk de opbrengst onderling kunnen delen. Teamwork, dat mijns inziens het hele doel van een milsim als Arma is..

Op dit moment speelt er gewoon zelden een team samen. Als er uberhaupt mensen samenspelen zijn dit er maximaal 10 van de 50. In zo'n situatie krijg je inderdaad dat er individuen naar een objective rushen en hem 'veiligstellen' om vervolgens een aantal keer in je rug geschoten te worden door wat andere losse ploegjes die onderweg waren.

Ik denk dat je daar helaas niks aan kan doen. :-(

[ Voor 4% gewijzigd door GeoffLx op 29-07-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlinni
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 13:40
Ik speel de laatste tijd alleen King of the hill, maar de servers van hostile takeover beginnen erg te laggen daar en random restarts etc. (Vooral in EU #1 en #2) Heeft iemand een soortgelijke gamemode die gewoon leuk is om te spelen? Ik vind al die life servers maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Klopt, zonde dat de KOTH servers zo slecht draaien de laatste tijd. Enorme frame drops die sommige rondes onmogelijk maken.

Persoonlijk vind ik de Battle Royale mod op zijn tijd wel eens leuk om te spelen. Wasteland blijft ook een leuke mission.

Overigens is er ook een server die een TeeTimes mission draait. Dit is slecht 1 server als ik het goed heb, maar hier speel je een soort domination. Zo kan je diverse steden overnemen door meer teammates dan enemies in de stad te hebben. Voor een capture en/of kill krijg je ook geld, waarmee je nieuwe wapens kan kopen. Helaas kan je hier geen character in levelen, elk potje is weer een nieuwe start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Wasteland vind je niks? (team)deathmatch op een grote map met verschillende objectives? ws.arma.su servers kan ik je aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:00
Ik speel vrijwel altijd CTI. Meestal op de EUTW servers, hierop draait Teetimes CTI warfare. De performance op deze servers is ook erg goed.

Daarnaast speel ik soms BeCTI wanneer er genoeg spelers in een server zijn. CTI blijft wat mij betreft het meest bij Arma passen.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlinni
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 13:40
pryth schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:19:
Wasteland vind je niks? (team)deathmatch op een grote map met verschillende objectives? ws.arma.su servers kan ik je aanraden.
Wasteland heb ik nooit echt gespeeld. Hoe zit het met de desync en lagg op die servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Gaat prima op Wasteland servers. Nooit echt last van desync en/of lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Zelfde; Er zijn wat brakke versies van de mod, maar over het algemeen is de Sa-Matra versie (ws.arma.su servers) erg stabiel gemaakt. Het enige minpuntje is de server restart om 20:00 NL tijd.. ('probleem' bij wasteland: dood/disconnect = alles kwijt)

Even wasteland in het kort: Je spawned ergens willekeurig op de map met een pistool, en door gebouwen en voertuigen te looten kan je wat (basic) wapens verkrijgen. Voor het killen van andere spelers krijg je geld, en met geld kan je bij een zgn. gunstore wapens en equipment kopen. Ook zijn er missies op 'willekeurige' momenten op 'willekeurige' punten van de map. Deze missies zijn voor iedere speler te zien, dus dat wordt meestal een leuke clash als er een aantal man heen gaan. Die missies kunnen van alles als rewards geven (denk aan Tanks, Helicopters, Weapon Caches en geld bijvoorbeeld). Maar zoals gezegd: Dood = alles kwijt = opnieuw beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

De A3 wasteland servers zijn an-sich ook prima en hebben inmiddels ook een mooi totaalpakket en goede fps. het enige probleem is dat een aantal van de servers op overshared machines draaien.
erg jammer maar daar doe je niets aan, behalve full lockdown gaan op je missie en het niet met de wereld delen.

Let gewoon even bij het spawnen op dat er in de welkomsttekst "v.09gh" of hoger staat (of straks als ie af is v1.0)

changelog v0.9 - v0.9gh - http://forums.a3wasteland...topic=269.msg1321#msg1321
Volledige cl/commits - https://github.com/A3Wast...Altis/commits/revive_beta

deze servers draaien meestal de meest up-to date versie van a3wasteland (dus met player saving, base-saving, territory capture, revive enz.) genummerd op volgorde van aanrading (nummer 3 is dus het oudste beestje)

A3WASTELAND REVIVE-BETA #1 STRATIS [DAY/Saving/VehShops/Territory]
A3WASTELAND REVIVE-BETA #2 STRATIS [DAY/Saving/VehShops/Territory]
A3WASTELAND REVIVE-BETA #3 ALTIS [DAY/Saving/VehShops/Territory]

Let wel dat ik door prive omstandigheden geen tijd meer heb om deze servers te moniteren of populaten. Na mn huwelijk misschien weer ;)

Gelukkig zijn er zijn ook diverse clans die goed hun best doen om deze missie zo goed mogelijk te draaien.

bijvoorbeeld:

The armory wasteland (link even niet beschikbaar gewoon even filteren op armory)

SNAFU Altis [PLAYER, VEHICLE AND BASE SAVE:ON/3RDP:ON]

of:

[EU] Armajunkies #1 - Altis Wasteland / ATM's / HIGH FPS / SAVE

[ Voor 10% gewijzigd door JoSchaap op 06-08-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 11:25
Zo ik heb vandaag ook maar Arma III gekocht. Eigenlijk grotendeel om Altis Life te kunnen gaan spelen. Zijn er nog Nederlandse teamspeak groepen die Altis Life spelen? Lijkt me wel leuk om ondertussen wat te kunnen lullen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:29

Bever!

3

goosche schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:07:
[...]

Gister heb ik dit gespeeld maar vind het vrij saai kon niks vinden ect dus ja dan houd het op. Gister elke mod gespeeld. Battle Royal vind ik het leukst. En de FPS is echt slecht bij deze game GTX 780 doet online rond 30 en single player 250. Tweaks geprobeerd om de FPS te verhogen online maar dat werkt niet.
er is ook geen pc die dit spel met alles op hoogst (inc viewdistance) kan draaien zonder dubbele kaarten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Ik kan anders alles op een enkele kaart op Ultra draaien :) viewdistance heeft overigens weinig te maken met graphics, maar met render distance. Zelfs met dubbele kaarten kan dat niet want daar biedt Arma amper support voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:29
enorme viewdistance is te zwaar voor de cpu, meerdere videokaarten helpen dan natuurlijk niet.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Ik heb vorige week mijn race missie aangepast/verbeterd. Daarnaast nog 2 nieuwe maps toegevoegd.

Voor de geinteresseerden: [MP][RACE-32] Atlis & Stratis Race maps

Simpele video met bots (niet heel spannend).
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dx5OszDVQHE]

Andere race variant:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kBbEo-gaZAg]

Als iemand met een goeie rig en wat vrienden een video kan maken zou ik dit warderen. Ik zal deze video met credits erbij gebruiken op steam en het arma forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Hey dat ziet er best geinig uit! Ik zal zeker eens kijken en een maatje van me kan misschien een video maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Apart trouwens dat ik deze game bijna in 4K goed kan spelen (1080p met 200% res scale) zonder heel veel FPS verschil met 1080p. Speel nu op een res scale van 150% zonder AA, erg scherpe graphics op een AMD 290.

Zat gisteren sinds lange tijd weer eens te spelen en had wel weer wat fun met de steam community maps. Wat ik wel erg irritant van de enemy AI vind, is dat ze blijven liggen in dekking. Laat ze op ze minst wat geluid maken (radio ofzo) of laat ze proberen te regroupen, nu is het wel echt heel irritant al die mannetjes die bewegingloos tussen de bosjes liggen, waardoor ze ook nog doorheen kunnen schieten.

Ook nog een potje coop gespeeld, maar daar had ik geen gras (vegetation). Stond neem ik aan uit op de server. Leuk dat ik niet de keuze heb om dat aan te zetten (speelt een stuk leuker met, omdat je dan door het gras kan kruipen). Ook jammer dat er maar 1-2 coop servers waren met meer dan 20 spelers.

Nog steam workshop single player must player aanraders?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
evilpin0 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:43:
Apart trouwens dat ik deze game bijna in 4K goed kan spelen (1080p met 200% res scale) zonder heel veel FPS verschil met 1080p. Speel nu op een res scale van 150% zonder AA, erg scherpe graphics op een AMD 290.
Feit blijft dat je scherm nogsteeds maar 1080p hoeft te renderen, en niet 2160p. Hoe hoog of laag je je resolutie schaalt. Je speelt dus niet op een 4k resolutie.

Die 1080i schermen hebben hetzelfde. Dat is gewoon 720p ge-upscaled, alleen lijkt het of je 'Full-HD' verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Intern wordt het spel met 200% res scale op 1080, gewoon in 4K berekend (door de videokaart). Vervolgens wordt het 4K beeld gedownsampled (beste aa) naar 1080p.

Spel draait gewoon op 4K dan, dat je zie echter niet doordat ik geen 4K scherm heb. Maar alsnog VEEL beter beeld dan wanneer het spel op 1080p berekent wordt.

Je verward downsampling techniek met wat anders denk ik (upscalling).

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 22-08-2014 10:26 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit ook the denken om dit spel te kopen maar moet je altis life en battle royal apart instaleren of is het een dlc "?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

zijn losse missies en mods voor de game, appart te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik deze als beste vandaan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Als het alleen een missiefile is download de game deze.

Is er een mod nodig (zoals bij altis life) dan vindt je meestal een downloadlink op de website van de server-community waar je probeert te spelen.

opensource mods zoals altislife wordt veel aan gesleuteld door servereigenaren dus verwacht per server een download van meet dan een gig ;)

Blackwing Gaming heeft een mooi opgezette mod en een flinke lading servers.

[ Voor 10% gewijzigd door JoSchaap op 22-08-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Armaholic.com kun je bijna iedere mod op vinden, moet je ze alleen wel handmatig installeren. Ik gebruik (en raad zelf ook) PlayWithSix aan. Hiermee kun je verschillende collecties met mods maken voor verschillende servers. Mijn eigen server heeft bijvoorbeeld een preset die je kunt downloaden voor PWS, en dan hoef je verder niks meer te doen.

Je kunt tegenwoordig ook de Arma 3 Workshop gebruiken, deze biedt alleen content van Steam aan.. en deze is nog vrij beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt hij is bijna klaar met down dus ff kijken wat ik allemaal kan spelen

ik heb hem nu en ik heb battleroyal ook geïnstalleerd alleen als ik nu een server join zegt die dat ik een wapen adon heb die ik moet verwijderen weet iemand hoe je dit oplost bvd

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
@Schnoop

Van het weekend met wat maten je race tracks gedaan.. Echt super nice! Leuke tracks, en de variatie in game modes is ook erg leuk! + dat je zelf van alles kunt kiezen/voten zoals wel of geen damage of het voertuig waarin je gaat rijden. Echt heel gaaf!

Wat ik wel merkte (en ook van m'n maten hoorde) is dat bepaalde game-modes soms iets meer uitleg moeten hebben (cops en robbers bijvoorbeeld, maar ook andere game modes waarvan het onduidelijk is wat er precies gebeurd). Ook zouden bij sommige game modes gunners moeten zijn die ook daadwerkelijk het wapen kunnen gebruiken lijkt me...? Dat kan nu namelijk niet. Nevertheless, awesome! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Daantjeeuh schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:03:
@Schnoop

Van het weekend met wat maten je race tracks gedaan.. Echt super nice! Leuke tracks, en de variatie in game modes is ook erg leuk! + dat je zelf van alles kunt kiezen/voten zoals wel of geen damage of het voertuig waarin je gaat rijden. Echt heel gaaf!

Wat ik wel merkte (en ook van m'n maten hoorde) is dat bepaalde game-modes soms iets meer uitleg moeten hebben (cops en robbers bijvoorbeeld, maar ook andere game modes waarvan het onduidelijk is wat er precies gebeurd). Ook zouden bij sommige game modes gunners moeten zijn die ook daadwerkelijk het wapen kunnen gebruiken lijkt me...? Dat kan nu namelijk niet. Nevertheless, awesome! :D
Thx voor de feedback!
Ik zal de game-modes van betere descriptions voorzien. Gunners kunnen als het goed is altijd het wapen gebruiken, ze kunnen alleen enkel vooruit schieten, daarnaast worden wapens pas 15 seconden na de start van een race geactiveerd.
Ik meende wel gemerkt te hebben dat sommige vehicles met guns niet echt werken, zoals artillery? Ik weet niet met welke vehicles jullie het getest hebben?

In de volgende update (geen eta) wou ik meer settings toe gaan voegen zoals daytime/weather. Ik zal eens kijken of ik ook wat meer settings kan toevoegen zoals Timetofinish, of je ook achteruit mag schieten e.t.c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Hm het achteruit schieten werkte inderdaad niet, maar vooruit ook niet meen ik. We hebben dat geprobeerd met de Hunter en de Strider. En meer settings zou inderdaad leuk zijn.

Overigens erg gelachen om de Michael Bay explosions op Stratis, al helemaal omdat we de race probeerden te voltooien in civilian trucks :'D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Daantjeeuh schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 11:37:
Hm het achteruit schieten werkte inderdaad niet, maar vooruit ook niet meen ik. We hebben dat geprobeerd met de Hunter en de Strider. En meer settings zou inderdaad leuk zijn.

Overigens erg gelachen om de Michael Bay explosions op Stratis, al helemaal omdat we de race probeerden te voltooien in civilian trucks :'D
Ik ga vanavond het schieten controleren en de nieuwe settings toevoegen.

De stratis missie was de eerste die ik gemaakt had, de explosies vond ik ook wel geinig :). Eerst zat er ook nog muziek onder maar vanwege de mission size en iets met rechten heb ik dat toch maar weggelaten :).

Als je trouwens nog een keer een van mijn missies doet en toevallig de mogelijkheid hebt om het op te nemen zou ik dit erg waarderen. Ik ben nog volop op zoek naar video materiaal voor een goede trailer.

[ Voor 12% gewijzigd door Schnoop op 26-08-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

heb je m ook nog up to date op git staan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
JoSchaap schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:30:
heb je m ook nog up to date op git staan? :)
De versie op GIT is de versie die ook in de 3 versies van de steamworkshop gebruikt wordt. Meer hierover op het arma forum:
http://forums.bistudio.co...2117-Dynamics-Race-Script

De nieuwe weather/daytime parameters etc commit ik vanavond na het testen.

Nieuwe versies zijn zojuist naar github en steam workshop gepubliceerd. Ik heb tevens even snel een trailer in elkaar geflanst:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Im5bBPY4y1o]

[ Voor 17% gewijzigd door Schnoop op 26-08-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024

Hier al weer wat meer beelden van Arma 3: Epoch.

Ziet er goed uit maar ook wel een beetje meer van hetzelfde. Ben namelijk al een aantal maanden Epoch 'moe' en speel het dus niet meer. Ook omdat je na admin zijn gewend raakt aan bepaalde functies :+ en ook klaar bent met veel van de spelers.

Link gefixt

[ Voor 5% gewijzigd door Livecrew011 op 29-08-2014 12:47 ]

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Livecrew011 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:25:
[video]

Hier al weer wat meer beelden van Arma 3: Epoch.

Ziet er goed uit maar ook wel een beetje meer van hetzelfde. Ben namelijk al een aantal maanden Epoch 'moe' en speel het dus niet meer. Ook omdat je na admin zijn gewend raakt aan bepaalde functies :+ en ook klaar bent met veel van de spelers.
Video doet het niet hier.

--------------------------------

Binnenkort ga ik weer een paar potjes ArmA 3 doen.
Ik ben een tijdje alleen op de PlayStation 4 bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Zijn hier ook mensen die echt van co-op houden tegen AI? warsim etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Er komt dalijk met de MakeArmaNotWar contest veel mooie content naar buiten :)

Niet alleen Breakingpont en Epoch, maar ook de andere grote mod- en missiemakers zijn flink aan het sleutelen aan hun missie, want de prijs is niet niks ;)

Sa-Matra doet met zijn king of the hill missie mee, wij zullen met v1 van A3Wasteland mee gaan doen als alle rechten binnen zijn (we wachten nog op toestemming van 1 persoon, de rest is al binnen)

http://makearmanotwar.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Daantjeeuh schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:09:
Zijn hier ook mensen die echt van co-op houden tegen AI? warsim etc
Ik heb het redelijk veel gedaan alleen is mijn team niet meer bij elkaar (iets met vervelende Amerikanen) dus mocht je nog co-op team maken let me know!

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Livecrew011 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:48:
[...]

Ik heb het redelijk veel gedaan alleen is mijn team niet meer bij elkaar (iets met vervelende Amerikanen) dus mocht je nog co-op team maken let me know!
Ik heb m'n eigen server en ik maak missies voor mijn groep, dus kom vooral eens langs als je dat leuk lijkt :). We spelen trouwens niet alleen Arma, maar meestal kun je wel een aantal mensen vinden die het wel willen :) kijk anders eens op wedgeformation.eu (TS: echelon.wedgeformation.eu) (mag dat op Tweakers...? Anders: excuus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
De sterkste inzending van de "make Arma not war" contest is toch wel SaOk's Whole lotta Altis. De SP versie is een enorme aanrader. Je begint zelf (op je eigen gekozen manier) in een boot of heli en je land op het eiland en je moet het vanaf daar zien te redden. Praat met de bevolking, verbeter lokale relaties en koop manschappen / voertuigen / roep hulp in om uiteindelijk ruim baan te maken voor NATO en het eiland terug te veroveren.

http://makearmanotwar.com/entry/ulgbz9F7eC#.VACiEfTIZy8

Samatra heeft in de mp categorie king of the hill, maar dat is toch vaak een lag / low fps fest waar je helemaal niet goed van wordt. Ik hoop dat jullie inzending voor wasteland rekening houdt met client fps en gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
JoSchaap schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:02:
Er komt dalijk met de MakeArmaNotWar contest veel mooie content naar buiten :)

Niet alleen Breakingpont en Epoch, maar ook de andere grote mod- en missiemakers zijn flink aan het sleutelen aan hun missie, want de prijs is niet niks ;)

Sa-Matra doet met zijn king of the hill missie mee, wij zullen met v1 van A3Wasteland mee gaan doen als alle rechten binnen zijn (we wachten nog op toestemming van 1 persoon, de rest is al binnen)

http://makearmanotwar.com/
Succes. Ik moet zeggen dat een groot gedeelte van de mods die aangemeld zijn echt verre van klaar is. Het is vaak gewoon een youtube promo filmpje en eigenlijk vrij standaard content. Die HALO mod is wel interessant en Breaking Point is wel oké. Epoch heeft eigenlijk nog niks laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Voor de mensen die zich wat meer hebben verdiept in de start up parameters.

Zou iemand voor mij een start up parameter kunnen maken voor een: I5 3470 +760GTX + 8GB ram?
Heb er zelf echt gewoon 0 verstand van zelfs na het lezen van de wiki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Gewoon deze launcher gebruiken. Sowieso is die ideaal, want never nooit gezeik en kan je ook meteen (fatsoenlijk) mods gebruiken. Anyway die startup parameters maken niet heel veel uit, maar gewoon CPU count op 4 en exThreads op 7. No Splash Screen even aan en Default World Empty (Tenzij je toch álleen maar Altis speelt). No Logs helpt qua performance, maar is niet ideaal qua debugging, maar als je gewoon random potje knaalt maakt dat toch niet uit. Max Memory niks mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:58
Iemand is een petitie gestart voor/tegen Bohemia betreffende de engine waarop ARMA 3 loopt (RealVirtuality 4)
Insteek van deze petetie :
Dat Bohemia eindelijk een keer de engine aanpast/update/iets doet zodat mensen die het spel graag spelen (single of multi) het ook een fatsoenlijk kunnen spelen zonder een stotterende fps waar zelf een pornofilm uit 1960 nog vloeiend mee is en een LIO curcus programmeren om het enigzins aanzienelijk te maken :P

En ja ,er zal weinig uit deze petitie komen (denk ik)
Then again : niet geschoten is altijd mis (en munitie bespaard)

Dus hierbij de petitie link :
https://www.change.org/p/...3-realvirtuality-4-engine

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Adanteh schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:47:
Gewoon deze launcher gebruiken. Sowieso is die ideaal, want never nooit gezeik en kan je ook meteen (fatsoenlijk) mods gebruiken. Anyway die startup parameters maken niet heel veel uit, maar gewoon CPU count op 4 en exThreads op 7. No Splash Screen even aan en Default World Empty (Tenzij je toch álleen maar Altis speelt). No Logs helpt qua performance, maar is niet ideaal qua debugging, maar als je gewoon random potje knaalt maakt dat toch niet uit. Max Memory niks mee doen.
Deze kan ik ook zeker aanraden!

---
Wat vinden jullie eigenlijk van de DLC's? Ik wil BI graag steunen, maar ik kan er echt niet voor warm lopen..

• Daantjeeuh
De Karts DLC is geniaal, vooral als je even lol wilt hebben. Verder hebben we nog geen DLC gehad

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik bedoel dan ook het vooruitzicht van de twee echte DLC's.. marksmen en helicopters.

• Daantjeeuh
Oh ik heb de DLC bundel al gekocht, ik kijk er wel naar uit. Arma is een van de weinige spellen waarbij ik wel vertrouwen heb in de DLC, vooral gezien de DLC en expansions die ze voor Arma 2 hebben uitgegeven.

Verder heb ik geen zin in limited functionaliteit en pop-ups/'reclame' als je de DLC niet hebt (vond de Arma 2 oplossing met een lite versie beter), maar er valt ook wel wat te zeggen voor de nieuwe approach.

[ Voor 33% gewijzigd door Daantjeeuh op 04-09-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
Misschien kunnen jullie me helpen met een probleem dat ik heb session lost, op stream forum krijg ik niet echt een antwoord.

ik copy men vraag eventjes:

whenever i wanna play wasteland i get session lost sometimes when i just join a server, sometimes after 10 - 30 - 45 minutes...

my friends who are on the same server say: they see this message, wrong signature bin.pbo

anyone now how to fix this ?

ps: i have this on different (all) wasteland servers

never had this issue, but since the downgrade patch i have this problem

why they did the downgrade patch i have no clue, i did not had problems with it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Check de integrity van je game cache OF laat een van je vrienden hun bin.pbo naar je toesturen zodat je deze kunt Ctrl+C Ctrl+V-en.

Er is iets fout met je Arma 3 signature, en dat kan inderdaad vervelende problemen opleveren (gisteren kon een maatje van mij zijn default Arma 3 wapens bijv. niet meer zien). Overigens kan dit zijn gekomen door de recente update (Bohemia geeft zelf ook aan na iedere update even je game cache integrity te checken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
Daantjeeuh schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:52:
Check de integrity van je game cache OF laat een van je vrienden hun bin.pbo naar je toesturen zodat je deze kunt Ctrl+C Ctrl+V-en.

Er is iets fout met je Arma 3 signature, en dat kan inderdaad vervelende problemen opleveren (gisteren kon een maatje van mij zijn default Arma 3 wapens bijv. niet meer zien). Overigens kan dit zijn gekomen door de recente update (Bohemia geeft zelf ook aan na iedere update even je game cache integrity te checken).
zal ik direct eens doen alvast bedankt !

ps: kan dit ook te maken hebben dat ik breaking point speel en deze misschien een andere bin.pho heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
Rigs schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 09:26:
[...]

zal ik direct eens doen alvast bedankt !

ps: kan dit ook te maken hebben dat ik breaking point speel en deze misschien een andere bin.pho heeft ?
update: ik krijg volgende: http://i.cubeupload.com/HmlCYi.png

moet ik nog iets doen of moet ik gewoon steam herstarten ? ;) want die uitleg 1 file failed to validate en will be reacquired ... gebeurt dit vanzelf ? moet ik iets anders doen bv de file zelf verwijderen en dan opnieuw integreren ?

alleziens al bedankt voor de vroege arma 3 hulp daan 8)

update2: nogmaals verify gedaan en nu http://i.cubeupload.com/6TnfOO.png

lijkt dus in orde straks eens proberen >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Rigs op 05-09-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
dierkx36 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 23:47:
Iemand is een petitie gestart voor/tegen Bohemia betreffende de engine waarop ARMA 3 loopt (RealVirtuality 4)
Insteek van deze petetie :
Dat Bohemia eindelijk een keer de engine aanpast/update/iets doet zodat mensen die het spel graag spelen (single of multi) het ook een fatsoenlijk kunnen spelen zonder een stotterende fps waar zelf een pornofilm uit 1960 nog vloeiend mee is en een LIO curcus programmeren om het enigzins aanzienelijk te maken :P

En ja ,er zal weinig uit deze petitie komen (denk ik)
Then again : niet geschoten is altijd mis (en munitie bespaard)

Dus hierbij de petitie link :
https://www.change.org/p/...3-realvirtuality-4-engine
Getekend.

Onze clan gaat nu helemaal bezig met milsim. Alleen zijn wij nog niet klaar voor arma 3 en arma 3 is nog niet klaar voor ons. Ik kan single player perfect draaien (ook al wordt er geen optimaal gebruik gemaakt van mijn hardware), multiplayer maakt niet uit wat voor een server en het maakt niet uit wat voor een settings ik gebruik. Het wil gewoon niet.
Ik zit er zelfs over na te denken om over niet al te lange tijd over te stappen op intel. Omdat arma 3 daar beter op schijnt te draaien.

Ik kan niet begrijpen waarom groepen als 15th Meu al over zijn op arma 3 en hoe ze al die performance issues van alle leden op hebben gelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
@Rigs als er staat dat hij ge-reaqquired wordt dan doet Steam dat automatisch in een download, 1x game cache checken is genoeg in principe :)

@Piekartz Ik heb zelf absoluut geen problemen met de multiplayer, meerdere mensen vanuit Europa maar ook US/Canada tegelijk op mijn server. Ik heb wel Intel CPU (AMD GPU), en haal de hele tijd toch wel 50-60 GPS en af en toe 40-50, maar als ik Arma speel ben ik echt blij met zulke resultaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
:-) thanks daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik heb eigenlijk nauwelijks problemen, ja het loopt niet altijd even geweldig. Maar als ik mijn settings op medium zet dan loopt het zoals je kunt verwachten bij een enorme open destructable world waarin allerlei physics worden toegepast.

Natuurlijk kunnen en moeten er nog een paar optimalisaties komen, maar zo erg als het in die petitie wordt gesteld daar kan ik niet inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
voor arma 3 doe je gewoon dit: YouTube: Arma 3 Steam Launch options FPS performance increase modification tweaks and adjustments

had eigenlijk bij wasteland en breaking point weinig last van netwerk problemen, bij die eene mod waar je tegen NPC's moet gaan spelen had ik wel soms lag dus waarschijnlijk zullen de problemen eerder daar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Tegen NPC's zul je al gauw meer FPS drops hebben, want ineens moet de AI behaviour gaan hebben en dat kost gewoon processing power. Het is iets wat je in consideration moet nemen op het moment dat je een missie maakt, en soms zullen hierbij ook bepaalde concessies gemaakt moeten worden. Gelukkig zijn er voor arma een heleboel dynamische systemen die caching ondersteunen.

• Piekartz87
40 frames zal voor mij toch echt wel walhalla zijn :P

Single player zit ik op 50 ofzo, en multiplayer tot nu toe altijd nog ver beneden de 20. meer richting de 12.
En dan kap ik er gewoon mee want dan heeft het geen zin.

Intel schijnt al veel te schelen. Ondanks dat arma geen volledig gebruik van mijn cpu maakt.

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Daarom dus Alive gebruiken, dan worden de units gespawned en despawned wanneer het nodig is!

• EG Mike
Ik snap sowieso niet waarom AI-behaviour client-side geregeld wordt op multiplayer servers? Althans, dit doet mij zo vermoeden aangezien de FPS drops voornamelijk bij AI activiteit voorkomen.

• Daantjeeuh
AI behaviour wordt op de server geregeld, maar moet wel op alle clients weergeven worden en ook in sync natuurlijk. Daar gaan nogal wat server<>client calls tussen zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Eindelijk dan toch maar een verse PC gekocht, en gistern Arma3 uit de mottenballen gehaald. Liep op de oude voor geen meter, en nu heerlijk soepel. Net de OP van dit topic doorgenomen, maar mis wat links naar sites over mods. Hebben jullie aanraders? Mods voor single/multi addons. Op steam staat zoveel dat ik er niet echt wijs uit wordt.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Op Steam staan bijna geen mods... Je kunt bijna alle mods vinden op armaholic.com of via een distributieprogramma als PlayWithSix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoffLx
  • Niet online
Meest spraakmakende mods op dit moment zijn denk ik Battle Royale en Breaking Point. Binnenkort wellicht Epoch. :)

• Adanteh
En buiten de standaard "survival" mods heb je voor co-op voornamelijk Alive en voor PvP TacBF. Vooral TacBF is wel eens de moeite waard (KUCHKUCH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Hey!

Wij zijn op zoek naar mensen om ons te joinen in breaking point, spelen meestal op EU19: Thirsk summer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

dit is wel een trapwaardige update (voorlopig alleen op DEV branch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Wooohooooooo finally :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
En nu nog uit auto's ook. :) Drive by shooting FTW.

[ Voor 29% gewijzigd door tovade op 23-09-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Uit auto's (sommigen) kan het ook al :) Probeer de offroad maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:54
JoSchaap schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:34:
dit is wel een trapwaardige update (voorlopig alleen op DEV branch)

[video]
Hopelijk gaan ze dit disablen in Altis Life. Op deze manier wordt het veel te makkelijk om mensen in red zones dood te schieten.

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:58
bstard schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:00:
Eindelijk dan toch maar een verse PC gekocht, en gistern Arma3 uit de mottenballen gehaald. Liep op de oude voor geen meter, en nu heerlijk soepel. Net de OP van dit topic doorgenomen, maar mis wat links naar sites over mods. Hebben jullie aanraders? Mods voor single/multi addons. Op steam staat zoveel dat ik er niet echt wijs uit wordt.
http://www.armaholic.com/

http://forums.bistudio.co...-ADDONS-amp-MODS-COMPLETE

Astu :)

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Gaaf! Is dat echt water of is het alleen een texture?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Dat is echt water, ik verveelde me van het weekend dus ben wat aan het modden gegaan als ik niet bezig ben met het maken/editen van missies en scripts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
hi

probleempje hier. ik kan geen servers meer joinen vanwege verkeerde versie. volgens mij zitten ze momenteel op 1.3 en mijn client is nog 1.24......... dus oud. raar genoeg zegt steam dat de game up2date is.
iemand een solution?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Locale content verwijderen -> Spel opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hazeldinho schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 10:41:
hi

probleempje hier. ik kan geen servers meer joinen vanwege verkeerde versie. volgens mij zitten ze momenteel op 1.3 en mijn client is nog 1.24......... dus oud. raar genoeg zegt steam dat de game up2date is.
iemand een solution?
Arma3.exe verwijderen en verify integrity game cache is wat ik altijd aanbeveel. Werkt volgens mij meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
danku allen!

ik heb het weer up-and-running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 00:23
Ligt het aan mij of is de AI van je team in de campaign nog stommer dan de vijandelijke AI? Adapt > Supply network is de bewuste missie waar je met een groepje van 4 npc's een hinderlaag moet leggen, maar het lukt me gewoon echt niet om mijn team levend te houden, meestal gaan ze allemaal dood, soms overleeft er één. Ik heb ze allemaal plat op de grond liggen, goede kant uit, in gevechtshouding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Holy fuck trouwens; ik heb net het gros van de laatste update gelezen.. dat zijn honderen fixes and changes! :D

http://dev.arma3.com/post/spotrep-00034

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag over settings in arma 3. dacht zelf dat ik een redelijk systeem had ,maar ik krijg niet eens 30 fps in multiplayer en heb veel lag daarin tegen loopt bf4 als een trein misschien dat jullie weten waar het aan ligt

bvb dank gerard
628585-1 / 563659 1 AMD Black Edition - AMD FX 8320 - 3.5 GHz - 8-ke.. € 112,31 € 112,31 628585-1 / 603801 1 MSI 970A-G43 - Moederbord - ATX - Socket AM3+ - .. € 50,06 € 50,06 628585-1 / 649114 1 Sapphire R9 280X Dual-X OC - Grafische kaart - R.. € 217,27 € 217,27 628585-1 / 452330 1 Seagate Barracuda ST1000DM003 - Vaste schijf - 1.. € 45,37 € 45,37

628585-1 / 475292 1 Corsair Carbide Series 300R - Midtowermodel - AT.. € 57,77 € 57,77

628585-1 / 400619 1 Gelid Tranquillo Rev.2 - Koeler voor processor -.. € 23,10 € 23,10

628585-1 / 613824 1 Crucial M500 - Solid state drive - 120 GB - inte.. € 70,99 € 70,99

628585-1 / 649374 1 Windows 8.1 - Licentie en media - 1 PC - oorspro.. € 71,82 € 71,82

628585-1 / 629110 1 Samsung SH-224DB - Schijfstation - DVD±RW (±R .. € 14,87 € 14,87 628585-1 / 9448 1 Azerty Montage + windows installatie 1 jaar gara.. € 78,51 € 78,51 628585-1 / 553207 1 Kingston ValueRAM - Geheugen - 8 GB : 2 x 4 GB -.. € 61,07 € 61,07

628585-1 / 609124 1 Cooler Master B700 - Voeding ( intern ) - ATX12V.. € 51,16 € 51,16

mijn systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
MuFFIN 007 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:32:
Ligt het aan mij of is de AI van je team in de campaign nog stommer dan de vijandelijke AI? Adapt > Supply network is de bewuste missie waar je met een groepje van 4 npc's een hinderlaag moet leggen, maar het lukt me gewoon echt niet om mijn team levend te houden, meestal gaan ze allemaal dood, soms overleeft er één. Ik heb ze allemaal plat op de grond liggen, goede kant uit, in gevechtshouding...
Ik heb een poosje met voice-commands getest. Ik hou mijn AI teams ook niet levend. Ze gaan gewoon recht voor de vijand staan en schieten compleet mis.

In real life met mijn clan doe ik het beter xD

(real life zeg ik :') ik bedoel in arma missies lol )

[ Voor 3% gewijzigd door Piekartz87 op 16-10-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Echt, gerard? Overal de prijs van je hardware bij zetten?
[sarcasme]Hoe duurder je equipment, hoe beter Arma draait. Als je RAM voor 100 of 150 kunt kopen zou ik voor die 150 gaan.[/sarcasme]
En als je van je FPS probleem af wil volstaat even simpel Googlen, want het is zo'n beetje het grootste Arma probleem voor veel mensen

[ Voor 4% gewijzigd door Daantjeeuh op 16-10-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Daantjeeuh schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:29:
Echt, gerard? Overal de prijs van je hardware bij zetten? Hoe duurder je equipment, hoe beter Arma draait. Als je RAM voor 100 of 150 kunt kopen zou ik voor die 150 gaan. En als je van je FPS probleem af wil volstaat even simpel Googlen, want het is zo'n beetje het grootste Arma probleem voor veel mensen
RAM is niet de bottleneck in arma. De CPU is de bottleneck. Des te beter deze is des te hoger je FPS.
Grafische kaart moet ook goed zijn, maar hoeft zeker niet de beste te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Sorry, ik was de [sarcasme][/sarcasme] tags vergeten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb al veel geprobeerd maar krijg de fps niet omhoog steeds tussen 15 en 30 maakt niet uit of ik ultra doe of low maar denk dat ik maar een intel koop amd schijnt erg slecht te zijn met arma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daantjeeuh schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:29:
Echt, gerard? Overal de prijs van je hardware bij zetten?
[sarcasme]Hoe duurder je equipment, hoe beter Arma draait. Als je RAM voor 100 of 150 kunt kopen zou ik voor die 150 gaan.[/sarcasme]
En als je van je FPS probleem af wil volstaat even simpel Googlen, want het is zo'n beetje het grootste Arma probleem voor veel mensen
sorry als je denk dat het opscheppen is maar had gewoon mijn factuur gekopieerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Gerard ik zie dat je erg nieuw bent op tweakers dus een kleine tip die goed bedoeld is, als jij de laatste reactie hebt gemaakt wijzig dan bij voorkeur je laatste reactie. Vooral als het zo snel na elkaar is.

Wat betreft je probleem.. Arma 3 staat er nou eenmaal onbekend dat het op de beste systemen soms niet goed kan lopen. Je grootste kansen liggen op dit moment in het bijstellen van je instellingen. Ga in een stad staan waar wat civies rondlopen, en wijzig gewoon constant je instellingen totdat er iets bruikbaars uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Ah mijn excuus voor mijn reactie Gerard! Ik ben erg actief op fora en ik kom per dag minstens 10 posts tegen van mensen die het hebben over de FPS issues, terwijl dit een bekend probleem is van Arma (tevens ook lastig op te lossen).
Pagina: 1 ... 30 ... 35 Laatste