Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het op ultra @ 1920 x 1080.

Of gaat dat nog veranderen in de retail versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:59
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:01:
Ik speel het op ultra @ 1920 x 1080.

Of gaat dat nog veranderen in de retail versie?
Dan ben ik toch erg benieuwd naar je specs, en je fps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

40 fps

Asus laptop met i7-4700hq 2,4ghz met een geforce gtx 770m...

Heerlijke laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Zou je misschien screens kunnen maken van de 3 verschillende instellingen tabs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:16
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:25:
40 fps

Asus laptop met i7-4700hq 2,4ghz met een geforce gtx 770m...

Heerlijke laptop...
Over die ... , 't lijkt wel of je depri bent man, wil je er over praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chiIIed schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:44:
[...]

Over die ... , 't lijkt wel of je depri bent man, wil je er over praten?
Gewoon een nieuwe gewoonte.
Ircghost schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:49:
Zou je misschien screens kunnen maken van de 3 verschillende instellingen tabs? :)
Nee het was toch very high , loopt als een zonnetje.

Sorry voor de verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ik dacht al... ;)

Maar heb je dan alles op very high staan... of nog dingen omlaag gezet?

[ Voor 68% gewijzigd door R0y. op 24-08-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:15:
Ik dacht al... ;)

Maar heb je dan alles op very high staan... of nog dingen omlaag gezet?
Alles op very high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08

JoSchaap

Had a life, got a modem..

ik gebruik gewoon autodetect en zet daarna:

de middelste 2 blur sliders helemaal uit
vsync uit
terrain en picture in picture op standaard
shadows off
ambient occlusion off
en de view distance op 3000 / object distance 2500

in de editor tik ik dan de 150 fps aan in MP 50 tot 80 fps afhankelijk van hoe de server waarop ik speel het doet (hoe langer een server draait, des te lager de fps)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 10:37
R0y. schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:55:
[...]

Daarom is het ook beta ;)

Tijdje niet gespeeld, zodra het nieuwe land komt ga ik hem gelijk opstarten!
echte versie zal weinig qua performance veranderen bib.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Pimml schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:32:
[...]

echte versie zal weinig qua performance veranderen bib.
Ik neem aan dat ze nog wel het e.e.a. zullen gaat optimaliseren. Zeker als het nieuwe eiland uit is, want dat gaat volgens mij 1 grote ramp worden met de FPS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:35:
[...]

Ik neem aan dat ze nog wel het e.e.a. zullen gaat optimaliseren. Zeker als het nieuwe eiland uit is, want dat gaat volgens mij 1 grote ramp worden met de FPS :P
Waarom , volgens mij blijft dat gewoon hetzelfde ivm view distance enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 10:37
R0y. schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:35:
[...]

De engine ahnsich is gigantisch achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Geen idee of dit al eerder hier is neergezet,
Maar FRANKIEonPCin1080p is vooral bekend om zijn DayZ video's en speelt nu ook soms ArmA 3.

Zijn laatste filmpje was de Wasteland server van volgends mij JoSchaap!
YouTube: CLOSE SHAVE! - Arma 3
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EA_R8aBrpfw]

Edit: eerste deel is JoSchaap (denk ik?) en 2e gedeelte van de video is Sa-Matra

[ Voor 20% gewijzigd door Basxt op 24-08-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Briljant filmpje! :D

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat ArmA III een iets meer serieuze warsim was, maar ik lees wel heel erg veel over Wasteland, wat mij een nogal primitief dom spelletje lijkt en helemaal niets met 'warsim' en 'strategie' te maken heeft... En dat filmpje hierboven doet me helemaal denken 'laat maar zitten', wat een infantiel gedoe: als je dat de hele tijd hebt...

Is Arma III offline ook de moeite waard als je ff wat serieuzer wilt gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook een serieuze mil-sim, daarom ontstaan die mods die het iets makkelijker en speelbaar maken.
Je hebt genoeg serieuze gamemodes, maar daar moet je wel van houden. Een echte oorlog is veel 'movement' en weinig schieten, dus in een game wordt dat snel saai.

Ik speel zelf nu veel capture the island, is een officiele gamemode. Moet je basissen overnemen en zo het hele eiland controleren. Twee teams, 32 vs 32 (op de servers waar ik speel).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:20:
Ik dacht dat ArmA III een iets meer serieuze warsim was, maar ik lees wel heel erg veel over Wasteland, wat mij een nogal primitief dom spelletje lijkt en helemaal niets met 'warsim' en 'strategie' te maken heeft... En dat filmpje hierboven doet me helemaal denken 'laat maar zitten', wat een infantiel gedoe: als je dat de hele tijd hebt...

Ligt er helemaal aan hoe je het wilt spelen naar mijn idee. Zolang je maar fun hebt.

En met offline bedoel je wss singleplayer, Antwoord ja en nee. je hebt geen "Echt" team (behalve de AI).
Maar je kunt wel doen wat je wilt en op jouw manier terwijl in multiplayer je toch wat meer gebonden bent met de groep, Zoals een auto hebben voor 4 personen maar je bent met z'n vijven.

Dit filmpje is echt niet hoe het altijd gaat. Kijk maar eens naar zijn DayZ gameplay. Uitermate goed is deze man. En is ook geen KOS'er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:20:

DayZ heeft ervoor gezorgd dat mensen massaal ArmA II hebben gekocht. Nu DayZ niet meer populair is heeft een groot deel van die groep zich op mods als Wasteland gestort. Wat mij betreft is dat een fantastische oplossing, want dit zorgt ervoor dat de 'non-ArmA'-mensen zich niet met serieuze servers/missies gaan bemoeien.

Overigens kan je het 'Wasteland-volk' uitstekend ontwijken door SP te spelen, de ArmA-serie staat bekend om de gigantische hoeveelheid mods en missies die beschikbaar zijn. Daarnaast kan je uren plezier hebben door te rommelen in de editor.

[ Voor 12% gewijzigd door rgras op 24-08-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

JoSchaap schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:14:
ik gebruik gewoon autodetect en zet daarna:

de middelste 2 blur sliders helemaal uit
vsync uit
terrain en picture in picture op standaard
shadows off
ambient occlusion off
en de view distance op 3000 / object distance 2500

in de editor tik ik dan de 150 fps aan in MP 50 tot 80 fps afhankelijk van hoe de server waarop ik speel het doet (hoe langer een server draait, des te lager de fps)
Mwah, ik heb ook 2 HD7850 kaarten maar volgensmij is A3 toch een beetje zwaar voor mijn inmiddels bejaarde Phenom 965BE die dan wel weer op 4,2Ghz loopt. ik haal in de editor ~120-150 met dezefde settings als jij MAAR de view distance op 500/500, multiplayer is helemaal een ramp, ik mag blij zijn als ik op welke Wasteland server dan ook 40 FPS aantik op medium...

Lijkt een overstap op een 3670K een goede keuze voor A3 of wachten op Steamroller aangezien de upgrade toch aan het einde van het jaar komt?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Houden jullie bij een upgrade er wel rekening mee dat het geen garantie biedt dat het spel goed loopt op je upgrade? Het is al zo sinds Arma 1 dat je per persoon andere settings nodig hebt vanwege de verschillen in configuraties. Een quadcore zou per definitie beter moeten presteren dan een duo core maar dit hoeft in ArmA niet het geval te zijn. Raadpleeg voordat je gaat upgrade in ieder geval de BIstudios forums om te kijken

Topicje over steam en arma

Topicje over lage CPU usage

Topicje over performance issues en een gids om die aan te pakken

Voor iedere "andere" PC zijn weer "andere" settings nodig. Houd er rekening mee dat bijvoorbeeld iemand met dezelfde processor als jou, maar andere videokaart heeft, deze persoon weer andere settings moet aanpassen dan dat jij moet doen.

Het klinkt lullig maar het is even een uurtje ervoor uit trekken om te testen welke balkjes je omhoog kan draaien in het opties menu en welke balkjes er laag moeten staan. Ook startup parameters kunnen voor een flinke FPS boost zorgen. Test ook liever in Singleplayer dan in multiplayer omdat je lage fps soms komt door een brakke server. Ik zal zorgen dat als het spel uitkomt er een uitgebreide startpost is waarin alle tips en trucs staan om je FPS te verbeteren. Tot die tijd zijn bovenstaande topics op de forums van bistudios de handvatten.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Ligt het aan mij , of zijn nu vooral de "nieuwe" lichting van spelers die het spel graag nu spelen.

Ik vind dat arma de verkeerde kant op gaat. Waar arma een echte "milsim" was , lijkt het nu steeds meer op een veredelde CoD , BF3 ripoff.

Mij kunnen al die modes geen bal schelen , ik heb het over capture the flag en dat soort troep. Dan ga ik wel BF4 of CoD spelen. Als ik relaxed een milsim wil spelen met tactiek , communicatie en teamplay.. dan wou ik arma spelen...

Nu worden al die nieuwe spelers gelokt met troep zoals DayZ , Wasteland en CTF modes.. Hebben ze uberhaubt door dat ArmA meer is dan een cloon van COD en of BF4..

Nee ik heb de beta van arma niet meer aangeraakt . Het spel boeit me niet meer. Het zit vol kleuters die ala rambo lopen te schreeuwen en ... ach

Laat ook maar.. Ook BIS wil met de flow geld verdienen.. Ik wacht wel tot de core players weer spelen zonder al die andere kiddo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

dan kies je denk ik elke keer de verkeerde servers uit. Ik speel meestal op de ZEUS server (dev branche) en daar word elke avond Sim-night gehouden, erg gaaf om te doen.

Zo zullen er nog wel meer "sim" servers zijn maar je moet er even naar zoeken.

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor het eerst een gevechtshelicopter gevlogen en na een tochtje van 5 minuten veilig laten landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Stronkie schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 09:23:
Ligt het aan mij , of zijn nu vooral de "nieuwe" lichting van spelers die het spel graag nu spelen.

Ik vind dat arma de verkeerde kant op gaat. Waar arma een echte "milsim" was , lijkt het nu steeds meer op een veredelde CoD , BF3 ripoff.

Mij kunnen al die modes geen bal schelen , ik heb het over capture the flag en dat soort troep. Dan ga ik wel BF4 of CoD spelen. Als ik relaxed een milsim wil spelen met tactiek , communicatie en teamplay.. dan wou ik arma spelen...

Nu worden al die nieuwe spelers gelokt met troep zoals DayZ , Wasteland en CTF modes.. Hebben ze uberhaubt door dat ArmA meer is dan een cloon van COD en of BF4..

Nee ik heb de beta van arma niet meer aangeraakt . Het spel boeit me niet meer. Het zit vol kleuters die ala rambo lopen te schreeuwen en ... ach

Laat ook maar.. Ook BIS wil met de flow geld verdienen.. Ik wacht wel tot de core players weer spelen zonder al die andere kiddo's
Je weet dat DayZ (de mod-versie), Wasteland en CTF niet door BI zijn gemaakt? Je hebt gelijk dat het spel door ADHD-ventjes overspoeld is, maar die zijn voornamelijk aanwezig in de servers waar men Wasteland en dat soort 'spul' draait. Er zijn op dit moment genoeg servers waar men ouderwets ArmA speelt en die graag spelers als jou verwelkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

rgras schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 10:08:
[...]

Je weet dat DayZ (de mod-versie), Wasteland en CTF niet door BI zijn gemaakt? Je hebt gelijk dat het spel door ADHD-ventjes overspoeld is, maar die zijn voornamelijk aanwezig in de servers waar men Wasteland en dat soort 'spul' draait. Er zijn op dit moment genoeg servers waar men ouderwets ArmA speelt en die graag spelers als jou verwelkomen.
Ikzelf speel vanaf ArmA1 en ik moet inderdaat toegeven dat het steeds erger wordt met de trolls en servers waarin alleen maar geteamkilled wordt. Ik zeg niet dat ikzelf een natuurwonder ben betreft ArmA maar weet de meeste foefjes ondertussen toch wel.

Wasteland op A3 is gewoon een ramp, het ligt dan niet aan de wasteland zelf maar aan de spelers, er wordt 99/100 keer geen base gebouwd en daa komt het bij dat teams nooit samenzwermen maar gewoon opzichzelf wat gaan schijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke speltypes moet je eigenlijk spelen om lekker samen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 10:29:
Welke speltypes moet je eigenlijk spelen om lekker samen te spelen?
Tjah, 2 jaar geleden had ik zeker Wasteland gezegt, en eigenlijk heb je nog talloze missies die teamgericht zijn, zo had ik laasts een server te pakken waarom je met je team objectives moest pakken en dan kon je bijv. Heli's kopen en dus legde je het geld bijelkaar om er weer een te kunnen kopen en weer een missie te doen.

Maar ja, het is ook geluk, je hebt net die goeie server te pakken of je hebt em niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

?? Speltypes...Niet 1...

Je moet missie's spelen , geen speltypes.. Met Missie's (de standaard CoOp missies) is het samenspel veel beter .

reacties van boven. ja ik weet.. Der zijn ook wel servers die echt missie's spelen in teamverband en TS enzo.. Maar ik wacht wel tot de game " officieel" een paar maand er is.

[ Voor 38% gewijzigd door Stronkie op 25-08-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Stronkie schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 10:48:
?? Speltypes...Niet 1...

Je moet missie's spelen , geen speltypes.. Met Missie's (de standaard CoOp missies) is het samenspel veel beter .
Dit. Overigens had je vroeger servers waar Domination werd gedraaid en waar men een whitelist hanteerden, dat was ook erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus Co-op missies als ik het goed begrepen heb.

Ga ik straks proberen , vliegen is erg leuk gedaan in dit spel.

Dat is dan ook mijn favoriete bezigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:08:
Dus Co-op missies als ik het goed begrepen heb.

Ga ik straks proberen , vliegen is erg leuk gedaan in dit spel.

Dat is dan ook mijn favoriete bezigheid.
Is inderdaad een geweldig onderdeel van ArmA ja!
Join maar is zo'n Co40 server van Zeus of dergelijke en dan als Chopper pilot.
Geweldig hoe je een spot krijgt om te landen en echte opdrachten moet volgen etc. Safe zone's zoeken en ga zo maar door. Daar sta je gewoon echt onder druk met elke zet die je doet. Je moet wel een mic hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Zeus _/-\o_

Vooral die simulation nights zijn geweldig, iemand die luchtverkeersleider is etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Zeus mensen zijn wel aardig ja.. Rip elke week hun nieuwe MIssie om deze aan te kunnen passen en zodoende meer te leren hoe mission building werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook de mic in mijn laptop gebruiken in het spel?

Zo ja , hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:30:
Kan ik ook de mic in mijn laptop gebruiken in het spel?

Zo ja , hoe?
Volgens mij gewoon hetzelfde als normaal? In Windows selecteren als mic? Wat heb je zelf al geprobeerd?

Je gaat toch niet weer filmpjes lopen maken hé? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
R0y. schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:34:
[...]
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 11:34:
[...]
Je brengt me op goeie ideeen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

als je niet van wasteland en ctf houd open de steam workshop eens en ga scenarios daaruit spelen.
er zitten een paar echte juweeltjes tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

gamescom was nix veel te druk en overbevolkt. gelukkig maakte de bohemiabooth een hoop goed. dayz heeft echt potentie. maar ik kwam natuurlijk voor arma3.

hier wat spypics

http://www.reddit.com/r/a...s_civillian_vehicles_and/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

En nu wachten tot altis naar de dev branche komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Streepje schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:19:
En nu wachten tot altis naar de dev branche komt :)
Wanneer staat die in de planning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

volgens mij vandaag of morgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Streepje schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:38:
volgens mij vandaag of morgen toch?
Hou ons op de hoogte.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ze zouden het online gooien nadat Gamescon was afgelopen en ze weer terug waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 17:42
ik hoorde morgen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We wachten rustig af.

Zeg het even als ie er voor iedereen is.

Dit gaat een gamefeest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

dit is wat er op steam staat http://steamcommunity.com...ons/0/864977025976648863/

en dit op de BI site
What about Altis?! The mothership is inbound and visitors of Gamescom can explore it however they like. It is also ready to land on development branch the day after Gamescom closes - August 26th. With it comes a whole bunch of new static objects - from obviously required vegetation, roads, rocks and buildings - to some more dynamic objects for scenario design.

[ Voor 67% gewijzigd door Streepje op 26-08-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten , Morgen spelen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

deze content (de map altis) wordt op dit moment naar steam geupload (DEVbranch) en zal dus binnen een uurtje (of twee) beschikbaar zijn :)

kan zijn dat voertuigen e/d nog staged in updates na komen :)

[ Voor 24% gewijzigd door JoSchaap op 26-08-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:53:
deze content (de map altis) wordt op dit moment naar steam geupload (DEVbranch) en zal dus binnen een uurtje (of twee) beschikbaar zijn :)

kan zijn dat voertuigen e/d nog staged in updates na komen :)
Na het avondeten ga ik het allemaal even checken.

Bedankt voor de nuttige info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Mooi om te lezen dat we vanavond misschien al kunnen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

ze zijn al meer als 3 uur bezig met uploaden ik denk dat ze een modem/verbinding hebben van dit type:
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-doAnPDItGxY/UbaXAVor4fI/AAAAAAAAElg/fK8tdxRjKTw/s1600/tin-can-string+phone.jpg

maargoed..

we komen er wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ben hem nu aan het downloaden, eens zien wat we daar allemaal aantreffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Have fun, ik moet werken tot 8.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Half 5.. 5 minuten fietsen als ik voor het stoplicht sta ;)

@ Streepje

Hoe groot is de download? Erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ik moest 2,5Gig binnen halen maar ik stond nog op de stable dus weet niet hoe groot hij is als je al op dev staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Streepje schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:43:
ik moest 2,5Gig binnen halen maar ik stond nog op de stable dus weet niet hoe groot hij is als je al op dev staat
2.1 gig vanaf de dev!

Iemand al een idee of er ook al jets in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Leuke base locatie(staan er aardig wat van op altis)

http://cloud-2.steampower...68F031E19359994D4D795D5E/

Ook op Altis hebben ze groene stroom (behoorlijke sniper spot trouwens)
http://cloud-3.steampower...2977D86F18652346EADF1F2E/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij nog niks op de stable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Lees jij wel ? :F

edit: map is huge :D

[ Voor 6% gewijzigd door Kw4kje op 26-08-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Haha ik denk dat het een "met moeite" 40 FPS zooi gaat worden, maar het maakt me geen reet uit, misschien gooi ik wel ff een streampje open voor mensen die het alvast willen zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
kuusj98 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 17:13:
Haha ik denk dat het een "met moeite" 40 FPS zooi gaat worden, maar het maakt me geen reet uit, misschien gooi ik wel ff een streampje open voor mensen die het alvast willen zien....
Downloading!

Ik las op het steam forum dat het qwa performance inpakt nog best meevalt, zo eerst even een chopper neergooien en het e.e.a. gaan ontdekken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

alleen jammer dat er nog geen servers zijn die echt iets doen met Altis :P wel een paar waar je kan rond kijken op Altis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

het is ook even werk om missies om te porten ;)

ik had al een armory gemaakt maar krijg die respawnshit niet aan de gang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Stronkie schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 09:23:

Dan heb je dus nooit Arma begrepen. Ook bij Arma 2 had je al meer arcade game modes die niks met milsim gedoe te maken hadden. En dan nog. Wat heeft BIS te maken met de missies die mensen maken? Helemaal niks. Spelers lokken met DayZ? Dude, misschien heb je het nieuws gemist, maar DayZ wordt gewoon een standalone game. Wasteland? So what, iemand maakt een missie die toevallig voor de meer casual speler geschikt is en het is meteen the next CoD en BF3? Dan vraag ik me af hoe lang je al geen BF3 of CoD meer hebt gespeeld, want zelfs Wasteland is zoveel trager en meer hardcore als een BF3.

Je gaat me toch niet vertellen dat je liever gigantisch clunky controls hebt en een engine die voor geen meter loopt, omdat het dan tenminste een milsim is? Qua milsim is er helemaal niks veranderd. Misschien is het er zelfs op vooruit gegaan, maar achteruit zeker niet.

Wil je je good old Arma milsim spelen zoals altijd? Hup, join een private community, installeer een bult mods en gaan met die banaan. Dat is echt niet in één keer verdwenen. Misschien ook een ietwat nostalgia glasses op naar andere Armas. Een willekeurige domination server joinen en mensen die er met je tank vandoor gaan waren meer common dan mensen die fatsoenlijke communicatie gebruikten. Dat was voor DayZ uit was ook al zo.

Ik kan me echt de pleuris ergeren aan die mensen die ook aankomen met "The action menu is perfect, if he have easy controls it's basically cod!". Alsof fatsoenlijke controls in één keer een milsim veranderen in een arcade shooter. Nja, het is natuurlijk wel zo dan als ik in het echt in een auto wil stappen en de auto beweegt een centimeter dat ik in één keer mijn rocket launcher tevoorschijn haal, amirite?

Milsim elitism that way ->

Edit: En over de dev branch. Ik blijf het irritant vinden dat ik alles op Steam gewoon kan downloaden met 7mb per seconde, maar als ik een Arma 3 update heb gaat het nooit boven de 1.5. Met updates is het vaak helemaal een ramp. 300mb downloaden? Dan doet hij het even met 1mpbs. Dan weer tien seconden wachten en dan download hij weer een paar mb. Rinse and repeat.

[ Voor 6% gewijzigd door Adanteh op 26-08-2013 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Streepje schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 17:36:
alleen jammer dat er nog geen servers zijn die echt iets doen met Altis :P wel een paar waar je kan rond kijken op Altis
Zit al in de eerste domination server _/-\o_

Maar wat is die map groot zeg... Benieuwd hoe dat met wasteland word..(daar heb ik ook al 2 servers van gezien )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

R0y. schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 17:55:
[...]

Zit al in de eerste domination server _/-\o_

Maar wat is die map groot zeg... Benieuwd hoe dat met wasteland word..(daar heb ik ook al 2 servers van gezien )
Mag ik vragen hoe die server heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Streepje schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:05:
[...]

Mag ik vragen hoe die server heet?
co40 domination Altis [2.99!]

Meer kan ik er niet van vinden, maar hij lagged veel. Denk vanwege het server script oid.

De admin zij zojuist dat hun 2de server ook in de lucht komt binnen 10 min.

Edit:
we moesten een stuk land oversteken om aan de rand van een dorp te komen, goed samen gewerkt. Paar keer mensen dood, gerevived en door middel van smoke veilig kunnen stellen. Vliegen van de basis naar (het midden ergens op de map) de main objective was ongeveer 5 minuten. Ook spreekt de omgeving mij veel meer aan, grote vlakke stukken. Veel dorpjes!

[ Voor 45% gewijzigd door R0y. op 26-08-2013 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Ongelofelijk.. Begint jullie pc ook zo ontzettend te blazen zodra je gewoon in de server menu zit? Of de lobby menu's?

Spel kruipt gewoon naar de 70c en ingame 50..

Aan de andere kant, Ik zou als ik jullie was lid worden van deze groep:
http://steamcommunity.com/groups/armareddit

het is een private server en er zullen dus alleen maar mensen inzitten die in de groep zitten.

Het wachtwoord is Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

nou dan moet ik ook maar beginnen... al denk ik wel dat ik niet meteen voor het echie ga maar eens ee mockup maak. er is gewoon zoveel terrein nu. dat we er eerst een beetje bekend mee moeten worden :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XjtKEJK.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Awesome JoSchaap!

Ondertussen @Reddit Altis server:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uf06j8z.jpg
een ritje ergens heen..

[ Voor 20% gewijzigd door Basxt op 26-08-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

geweldig :D zou er graag aan meedoen maar dan schiet dit weer niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
JoSchaap schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 19:26:
geweldig :D zou er graag aan meedoen maar dan schiet dit weer niet op :)
Ook eens aan jezelf denken hé! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Nou wil ik het toch wel eens over Wasteland hebben..
Vanwaar zoveel haat?
Wat is het dat mensen de gamemode niet leuk vinden?
Ik hoor vaak dat het de spelers zijn die het ertoe niet leuk maken.
Maar het is toch feitelijk gewoon DayZ zonder.. Zombies? of ben ik nou compleet van de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja lijkt het wel wat op ja. Zelf een aantal keer gespeeld, maar vind er vaak niet veel aan.
Je spawnt ergens en moet dan een pokke-eind lopen met je pistol en een gunshop zoeken. Inderdaad zoals DayZ (wat ik wel tof vond), maar de map in A3 is toch erg anders dan Chernarus. Veel meer open en tropisch, en dat geeft een andere sfeer. Ik vermoed dat Dayz op Altis ook niet echt een groot succes gaat worden omdat de sfeer zo anders is. Chernarus was wat dat betreft echt perfect voor die mod.

Er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden en merk ook niet veel van die haat. Alleen bij sommige mensen die graag klagen, maar van dat soort mensen moet je sowieso weinig aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

old fart army vets :+

/flamebait

[ Voor 25% gewijzigd door JoSchaap op 26-08-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
De haat is denk ik voornamelijk omdat het inderdaad nogal anders is dan de kleine co-op missies die je met ACE speelt. Vandaar ook de "milsim elitism that way ->". Kennelijk vinden heel veel mensen dat hun milsim ervaring er onder lijdt als mensen Wasteland spelen. Ze worden tenslotte ook gedwongen om wasteland te gaan spelen in plaats van de gamemodes die er altijd al waren (En er nog steeds zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Basxt schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:24:
Nou wil ik het toch wel eens over Wasteland hebben..
Vanwaar zoveel haat?
Wat is het dat mensen de gamemode niet leuk vinden?
Ik hoor vaak dat het de spelers zijn die het ertoe niet leuk maken.
Maar het is toch feitelijk gewoon DayZ zonder.. Zombies? of ben ik nou compleet van de kaart.
Omdat het de wat meer "casual" speler naar Arma brengt, deze spelers zijn niet "hardcore" genoeg voor deze ubermenschen.
Wat deze ubermenschen vaak vergeten is dat ARMA2 nooit zo populair was geworden als DayZ en later Wastelands niet waren gemaakt.
Zonder deze mods was er waarschijnlijk niet eens geld om ARMA3 zo'n mooi spel te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Als ik die truck met al die civies zie krijg ik meteen allemaal mooie ideeën voor evacuatie missies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:30:
Ja lijkt het wel wat op ja. Zelf een aantal keer gespeeld, maar vind er vaak niet veel aan.
Je spawnt ergens en moet dan een pokke-eind lopen met je pistol en een gunshop zoeken. Inderdaad zoals DayZ (wat ik wel tof vond), maar de map in A3 is toch erg anders dan Chernarus. Veel meer open en tropisch, en dat geeft een andere sfeer. Ik vermoed dat Dayz op Altis ook niet echt een groot succes gaat worden omdat de sfeer zo anders is. Chernarus was wat dat betreft echt perfect voor die mod.

Er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden en merk ook niet veel van die haat. Alleen bij sommige mensen die graag klagen, maar van dat soort mensen moet je sowieso weinig aantrekken.
Maar dan vond ik Chernarus ook vooral Grijs en bewolkt.
Al gooi je over Altis even een wolkje dan heb je naar mijn idee hetzelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil is wel wat groter dan een wolkje vind ik. Chernarus is veel meer bos en stadjes. Inderdaad ook grauw, maar dat paste goed bij de DayZ-sfeer.

Ik weet niet hoe de complete map er uit ziet, maar tot nu toe was er maar weinig bos en stad, en veel meer woestijnachtig zand dan de grasheuvels in Arma2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:17
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:58:
Het verschil is wel wat groter dan een wolkje vind ik. Chernarus is veel meer bos en stadjes. Inderdaad ook grauw, maar dat paste goed bij de DayZ-sfeer.
:') _O- :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik snap je reactie niet echt, hij maakt gewoon een valide opmerking?

--
Ga denk ik aankomend weekend maar eens kijken hoe die editor werkt, heb er nog nooit iets mee gedaan. Wil eigenlijk echt een evacuatie missie maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ircghost schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:03:
[...]

Ik snap je reactie niet echt, hij maakt gewoon een valide opmerking?
Topic heet Arma III en DayZ krijgt gewoon weer Chernarus. Moeilijk doen over dat Altis niet echt geschikt is voor DayZ is wat weird, omdat daar toch gewoon Chernarus+ wordt gebruikt. Wat dat betreft snap ik ook wel weer dat mensen wat moe worden van het eeuwige gedoe over "Ja dit zou voor dayz niet fijn zijn en dit ook niet". Wat ik dan wel weer positief vindt aan de influx van DayZ spelers is dat Arma niet meer weg komt met hopeloze controls en clunky dingen, "omdat het een milsim is". Ook in een milsim hoort dat gewoon netjes voor elkaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik heb het meer over zijn emoticons en wat hij bold heeft gemaakt, het lijkt alsof hij zegt dat een grauwe lucht en chernarus niet past bij een zombie omgeving.. wat ik juist wel vind (maar op zijn minst een normale valide opmerking is).
Verder ben ik ook klaar met dat gezeur hoor daar niet van, er zijn lekker veel spelers en meer mensen die arma 3 kopen dus dat is toch alleen maar mooi? Iedereen kan zijn eigen server maken / gebruiken die hij zelf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
unfor schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:39:
[...]

Omdat het de wat meer "casual" speler naar Arma brengt, deze spelers zijn niet "hardcore" genoeg voor deze ubermenschen.
Wat deze ubermenschen vaak vergeten is dat ARMA2 nooit zo populair was geworden als DayZ en later Wastelands niet waren gemaakt.
Zonder deze mods was er waarschijnlijk niet eens geld om ARMA3 zo'n mooi spel te maken.
Doe nou niet alsof de milsim-community de 12-jarige ADHD'ers (haphap Jos ;) ) moet bedanken. Voor de gemiddelde milsim-speler is gameplay het belangrijkste, wat extra eyecandy is onbelangrijk en content wordt door de community zelf verzorgd. Daarnaast ben ik blij met dingen als DayZ en Wasteland, die zorgen er namelijk voor dat ik minder last heb van de wat minder serieuze spelers.

Laten we dus alsjeblieft ophouden met het hele milsim vs casual gezeik en gewoon met z'n allen van ArmA III genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Net een uur rondgevlogen over Altis en wat sightseeing gedaan. :) Ziet er geweldig uit. De map is volgens mij groter dan er een server (met x aantal spelers) voor te bouwen is.

Wat preview beelden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Heeft iemand nog merkwaardige plekken/easter eggs gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik heb gezien dat er een stonehenge op de map is, maar zelf niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

eilandje helemaal aan het zuiden :) als je erop inzoomt zie je het al ;)
http://imgur.com/a/p1cCe#TRZzE4j

en mn vorige opmerking was uiteraard gewoon een geintje. ik ben zelf ook en fan van tactical play maar dan op de bank met chips en de tv op een livestream :+

[ Voor 43% gewijzigd door JoSchaap op 26-08-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 19:23
Ircghost schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:40:
Als ik die truck met al die civies zie krijg ik meteen allemaal mooie ideeën voor evacuatie missies :D
hahaha, ik lees dit dus net.
In editor was ik er al mee bezig :+

Enigste probleem is, zodra er een ambush plaatsvind springen alle civilians eruit en peren hem :/
Vervolgens rijdt de truck verder.

* Welke command kan ik gebruiken om ervoor te zorgen dat de burgers er NIET uitspringen ? zodra kogels rondvliegen

Ik heb wel een idee denk ik nu...
CIVILIAN setfriend [OPFOR,0]; BLUFOR setfriend [CIVILIAN,0]

Het idee : Oh kijk m'n vrienden schieten maar richting me kop (civil -> Opfor) *O*
En bluefor hey me vriendjes worden beschoten :( (civil)
Eens zien of dat werkt, isn't pretty en wass niet de juiste manier..

[ Voor 34% gewijzigd door osmosis op 27-08-2013 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Hou me op de hoogte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk mijn helicopter talent vastgelegd :

Vliegen in de nacht , ik was de enige op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Troll filmpje of niet? Ziek hoog vliegen om vervolgens de autopilot aan te gooien en heel lang throttle down in te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adanteh schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 03:30:
Troll filmpje of niet? Ziek hoog vliegen om vervolgens de autopilot aan te gooien en heel lang throttle down in te houden?
Ik ben nog aan het oefenen.

Hoe moet het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Zo zou ik niet landen in een hostile area :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 03:54:
[...]

Ik ben nog aan het oefenen.

Hoe moet het dan?
AUB niet het ARMA3 topic volspammen met nutteloze filmpjes zoals je altijd in de CoD topics doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
unfor schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:21:
[...]

AUB niet het ARMA3 topic volspammen met nutteloze filmpjes zoals je altijd in de CoD topics doet..
Ik was te laat..

Volgens mij is het al eens voorgesteld, maar maak anders een dennis film topic oid. Als mensen dan willen kijken kunnen ze daar gewoon naar toe gaan..

On topic:
Gister avond nog even gespeeld, maar wat een lag zeg. Volgens de mensen was het iets van desync.. Paar keer neergestort met een volle chopper hierdoor, mensen konden hierom niet lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ik zat gister even in een wasteland server waar het ook zo erg was. En volgens mij was het gewoon een copy-paste edit aangezien er niks van klopte, gunstore zat niet waar de gunstore op de map stond, er waren geen vehicles en de lagg was enorm.

Denk dat ik maar een paar daagjes wacht tot er fatsoenlijke missies/gamemodes zijn

Pagina: 1 ... 19 ... 35 Laatste