Verwijderd

Vandaag mijn HTC One opgehaald bij de BelCompany. Als je ze belt zeggen ze dat ze hem niet los mogen verkopen. Echter klopt hier dus niets van. Heb verschillende winkels gebeld, kreeg verschillende antwoorden. Uiteindelijk hoofdkantoor gebeld en het mocht dus gewoon wel. Zij hebben netjes een winkel in mijn buurt gebeld en ik mocht hem meteen ophalen! 599 is ie.

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 23:18:
Vandaag mijn HTC One opgehaald bij de BelCompany. Als je ze belt zeggen ze dat ze hem niet los mogen verkopen. Echter klopt hier dus niets van. Heb verschillende winkels gebeld, kreeg verschillende antwoorden. Uiteindelijk hoofdkantoor gebeld en het mocht dus gewoon wel. Zij hebben netjes een winkel in mijn buurt gebeld en ik mocht hem meteen ophalen! 599 is ie.
aha ik ga morgen proberen! :)

edit: oh fock morgen is hoofdkantoor gesloten :(

[ Voor 4% gewijzigd door Karish op 26-04-2013 23:30 ]

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-12 00:02
599 met medialink is echt wel een goede deal!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
ik heb zonet de mijne kunnen kopen voor €314. 't was via mijn vaders werk; hij werkt voor een grote speler in telecom van Belgie.
(ik weet wel niet wanneer die binnenkomt; misschien hebben ze hem al in stock, misschien moet ik nog een dikke maand ofzo wachten; who cares, ik kan nog wat wachten met mijn One X :p)
leuk weetje: hun inkoopprijs is dus vermoedelijk €564 (want 250 euro korting gekregen).. dus 136 euro winst per toestel is wel leuk voor die winkels.

en vóórdat er iemand het vraagt: het was maar 1 per werknemer en is niet door te verkopen

• Mistersamson
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-12 18:24
DaveD1109 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:00:
[...]

Op de site is hij duurder?
Daar wordt nog steeds "Losse prijs 669,99" aangeven, maar heb hm voor 599,99.

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-12 21:47
Jamesl schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:16:
Verdorie... krijg je deze week een mail van Studentmobiel met: Als je hem voor 19 maart had besteld dan krijg je hem deze week.

Ik helemaal blij want ik had hem 17 maart besteld en dan krijg je vandaag toch weer te horen dat de levering kleiner is dan verwacht en dat die dus (weer) volgende week komt....
Beetje jammer....
I hear you men, i hear you

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vandaag van studentmobiel een track&trace code gekregen *O* Het gaat om een zilvere T-Mobile toestel. Ik had mijn contract 15 maart opgestuurd naar studentmobiel.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• sc0rpz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Damnnnn waarom heb ik geen belsimpel t&t mail. Unfair!! Ze zeiden dat ik em vandaag zou krijgen!!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:36
sc0rpz schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 01:25:
Damnnnn waarom heb ik geen belsimpel t&t mail. Unfair!! Ze zeiden dat ik em vandaag zou krijgen!!
per-order of deze week besteld?
Ze gaven mij aan dat ze op volgorde van pre-order zouden uitleveren...

Het leven is hard...een stoeprand ook.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 22:58
:(
Chester schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:42:
Vandaag van studentmobiel een track&trace code gekregen *O* Het gaat om een zilvere T-Mobile toestel. Ik had mijn contract 15 maart opgestuurd naar studentmobiel.
Wat raar, ik zag iemand e hem op 6 maart had besteld en die kreeg niks.. en ik die hem op 17 maart hebt besteld ook niet...

• Davedeman
  • Laatst online: 08-02 15:34
Hallo,

ik heb 2 dagen geleden mij htc one die ik bij hi heb ge pre-ordered binnen gekregen.
maar hoe meld ik me nu aan voor de medialink hd actie?
ik heb geen folder of een registratie code kunnen vinden.

Ik heb het al gevonden, maar alsnog bedankt

[ Voor 10% gewijzigd door Davedeman op 27-04-2013 02:14 ]

Verwijderd

Is de Htc Medialink Actie verlengd of niet? Ik zag een post voorbij gaan, dat ie tot mei verlengd gaat worden in verband met de vertraging van de zwarte versie? Of moet je in Nederland alsnog voor 30 april pre order hebben geplaatst? Registreren kan wel tot 31 mei... En in belgië hebben ze tot 15 juni de tijd... beetje apart

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:10
Mistersamson schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:08:
[...]

Daar wordt nog steeds "Losse prijs 669,99" aangeven, maar heb hm voor 599,99.
n gaat het toch een beetje kriebelen! Heb nu de Xperia z!

DaveD

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-12 18:48
Bezorgdatum: Vandaag tussen 12:00 en 14:00 uur. Belsimpel.

Nog even geduld dus.

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-12 17:03
NeWSJuNK schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 08:39:

Nog even geduld dus.
Heb je geluk...Was aan het hopen dat ik vanacht alsnog een mail zou krijgen maar helaas. Pakket staat sinds gisteravond klaar moet alleen nog ingepakt worden. Contract ed. is al geactiveerd. Erg jammer dat ze niet de tijd/moeite hebben genomen om het pakket in te pakken en mee te geven zoveel werk is dat nou ook weer niet. Voor 20u besteld morgen in huis is dus bij hun niet van toepassing (mijn order stond al vast van 3 Maart) Ik heb voor vandaag extra verlof genomen....Bedankt belsimpel!!!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Zucht. Wilde vandaag naar mijn werk gaan om de postbode op te vangen. (Kon toch nog wel wat doen daar.) Maar: "Zending wordt later uitgereikt. Verwachte bezorgdag is aangepast." (Geen idee waarom, misschien denken ze dat er niemand is omdat het om een bedrijf gaat en het zaterdag is?)
Wordt dus pas maandag bezorgd. Het wachten gaat vrolijk verder...

Edit: wat het helemaal suf maakt, is dat er ook staat: Pakketbezorger is onderweg. |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Ippe Ziepe op 27-04-2013 08:59 ]

• NeWSJuNK
Ippe Ziepe schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 08:57:
Zucht. Wilde vandaag naar mijn werk gaan om de postbode op te vangen. (Kon toch nog wel wat doen daar.) Maar: "Zending wordt later uitgereikt. Verwachte bezorgdag is aangepast." (Geen idee waarom, misschien denken ze dat er niemand is omdat het om een bedrijf gaat en het zaterdag is?)
Wordt dus pas maandag bezorgd. Het wachten gaat vrolijk verder...

Edit: wat het helemaal suf maakt, is dat er ook staat: Pakketbezorger is onderweg. |:(
Flink balen! Ook Belsimpel?

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
Jaaa! tussen 11 en 13 heb ik em :D GSMWIJZER :D finally!! nu hopen dat jullie allemaal em ook snel binnen hebben!!!

• Voronwë
  • Laatst online: 18:13
NeWSJuNK schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 08:39:

Nog even geduld dus.
Hier ook. Tussen 12:30 en 14:30. En laat dat nu net de 2 uurtjes zijn die niet thuis ben vandaag. Hopelijk kunnen ze hem bij de buren afgeven omdat ik schijnbaar moet tekenen.
Oh ik had een zwarte besteld op 4 maart, maar afgelopen week in Geneve begaf mijn DHD het, dus toch maar snel gewijzigd naar een zilveren.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-12 21:16
Thoraxx schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:17:
[...]

Hee heb jij een order bevestiging gekregen? Ik niet namelijk, maar ze zeiden dat dit kwam omdat hij niet op voorraad was.
Ik heb wel een mail met als onderwerp "orderbevestiging" gehad, dus dat mag je als een ja beschouwen.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vandaag mijn T-Mobile versie van studentmobiel ontvangen. Maar, volgens mij is het geen branded toestel. Er staat geen T-mobile software op, en het stond standaard ingesteld op Duits.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Epsi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 14:24
Chester schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:09:
Vandaag mijn T-Mobile versie van studentmobiel ontvangen. Maar, volgens mij is het geen branded toestel. Er staat geen T-mobile software op, en het stond standaard ingesteld op Duits.
Dat dacht ik ook, bij de eerste keer aanzetten begon hij in het Duits. Geen T-Mobile logo's, maar na een reboot / firmware update zag ik toch echt een T-Mobile logo, plus wat apps. Maar goed, niet heel spannend.

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:41

Trackerfire

BTC HODLER

Net even met de Belcompany gebeld, die hebben vanmorgen weer een nieuwe batch binnengehad variërend van 2 tot 5 toestellen per vestiging. Bron moest ik even geheim houden, maar bel maar naar je dichtstbijzijnde vestiging als je er een wilt hebben!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Karish
Trackerfire schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:44:
Net even met de Belcompany gebeld, die hebben vanmorgen weer een nieuwe batch binnengehad variërend van 2 tot 5 toestellen per vestiging. Bron moest ik even geheim houden, maar bel maar naar je dichtstbijzijnde vestiging als je er een wilt hebben!
Helaas verkopen ze het niet los (leiden, Den Haag, ansterdan)
Dat mag dus niet, gisteren had ik hetzelfde, BC getweet en die meldden dat ze 'm los moeten verkopen.
Toen hebben ze voor mij contact opgenomen met desbetreffende filliaal en warempel opeens kon het wel!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-12 21:47
Chester schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 00:42:
Maf zeg, Ik heb die van mij ook 15 maart besteld maar helaas niets ontvangen. Ben nu overigens wel benieuwd hoe ze het gaan doen met het contract. In mei komt T-Mobile namelijk met nieuwe abonnement en het lijkt me dat ze dan mijn 'oude' aanbieding niet meer kunnen leveren. Zijn er meer mensen die dat wellicht eerder hebben meegemaakt?

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Amazon.de levering:

Wazig TNT, gisteren stond er verwachte levering tussen 11.00-13.00 en dat pakket in ontvangst is genomen door TNT.

Vandaag is het opeens onbekend, en de zending wordt voorbereid door de verzender.
Wazig, zou eens kijken of hij nog zo komt

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Net ook wat Belcompany winkels gebeld. Zeggen allemaal alleen met een abonnement te leveren en als ik dan door vraag blijven ze er helaas toch bij.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Net gebeld door TPH je telefoon is er !
Ik blij en vraag staat hij dan ook in het HI/KPN lease systeem ?
uhh nee dus
Ik teleurgesteld en wachtend op HI/KPN die hun systeem updaten. :(

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:28:
Net ook wat Belcompany winkels gebeld.
Zeggen allemaal alleen met een abonnement te leveren en als ik dan door vraag blijven ze er helaas toch bij.
Ook een beleid van lik m'n vestje dus:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dpJXazRFo2Sp7MT9JcJx8BOF/full.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Ben Telecom in Leiden heeft ze op voorraad, ik heb er net een gekocht.

http://www.bentelecom.nl

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:33:
[...]

Ook een beleid van lik m'n vestje dus:
[afbeelding]
Ik ga ook ff tweeën, hopelijk zit er iemand achter vandaag.

Edit: staat in hun beschrijving helaas dat ze alleen reageren van Ma TM Vr dus dan houd het op. Zonde en ga ik toch maar op GsmEasy wachten.

Ik moet bij GSMEasy 250,- bij betalen dus dacht nu een Leuke deal te maken.
HTC One van GsmEasy 260,- + One BV 599,- = 859,-
895,- min 2e One 450,- min huidige telefoon 350,- = € 59,-

Schiet ik het ff voor scheelt het me 200,-

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 27-04-2013 11:47 ]

Rotterdam zie ik... Ik lees net dat BC's er vandaag ook weer hebben gekregen, whatabout Maassluis voor jou?

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:43:
Rotterdam zie ik... Ik lees net dat BC's er vandaag ook weer hebben gekregen, whatabout Maassluis voor jou?
Ik kom uit Gorinchem maar kan er best heen tuffen, alles hier in de omgeving is op, verkoopt niet los of neemt niet op,

• Karish
Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:47:
[...]

Ik kom uit Gorinchem maar kan er best heen tuffen, alles hier in de omgeving is op, verkoopt niet los of neemt niet op,
Ja idd veel BC winkels zijn geirriteerd (iedereen loopt te bellen enz..) .. je kan beter langs gaan :s

Maar ja ik wacht wel af tot maandag :).. Hoop dat ik het in amsterdam kan ophalen dan!

• NeWSJuNK
Heb hem binnen. Eerste indruk: wat voelt ie groot en koud aan!
Nu eerst aan de lader en naar de locale telefoonboer om Simcard te laten knippen. 8)

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:43:
Kratje pils voor de top tip _/-\o_ . Maassluis had er nog eentje en verkoopt los.
Ik ga er zo heen

Thnx man!

Told ya ;)

• Karish
Heb jij connecties :P of was dat een gok..

Als je connecties heb, regel voor mij wat in leiden :P

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:23

westergas

rikkie_pc

NeWSJuNK schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:56:
Heb hem binnen. Eerste indruk: wat voelt ie groot en koud aan!
Gister ook vast gehad, te groot in verhouding tot het scherm. En te glad, met mijn motoriek is dat geen goede combo :/

Denk dat ik toch maar voor de Butterfly ga...of toch een zwarte One...of...(?)

Lastig hoor!! Geen Samsung of zilveren One iig ;)

[ Voor 5% gewijzigd door westergas op 27-04-2013 12:03 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Connecties niet, gisteren zelf heel goed geholpen in Maassluis, zodoende ;)
En met het feit dat ze er daar drie hadden en er twee naar Tweakers gingen is 1.
Tevens las ik vanochtend dat elke BC er nog wat binnen had gekregen, zodoende.

• Karish
CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:02:
En met het feit dat ze er daar drie hadden en er twee naar Tweakers gingen is 1.
Hmm in leiden en den-haag zijn ze door de voorraad heen althans dat beweren ze...

• NeWSJuNK
westergas schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:01:
[...]

Gister ook vast gehad, te groot in verhouding tot het scherm. En te glad, met mijn motoriek is dat geen goede combo :/

Denk dat ik toch maar voor de Butterfly ga...of toch een zwarte One...of...(?)

Lastig hoor!! Geen Samsung of zilveren One iig ;)
Wil niet te negatief zijn hoor. Zal voornamelijk wennen zijn eerst.

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:02:
Super aardige mevrouw aan de lijn idd. Ff onder de douche en dan in de auto.
Zo kom ik nog eens ergens,

Zit het in dat winkelcentrum tegenover de bibliotheek?

Ja klopt! Natasha gok ik?
Ik ga er vanmiddag ook weer heen, mijne gaat toch terug...

En ik ga toch gokken op: [Aanbieding] Vodafone Openingsacties
Bij zo'n abbo zal ik niet zeuren, want ik vind het ansich best, voor 'n losse prijs van €600,00 wel :)

• 19FR08
  • Laatst online: 23-11-2020
Nog niet eerder gereageerd in dit topic. Nu toch maar even wat input. Zojuist alle BC's in Rotterdam afgebeld. Daar zijn ze allemaal uitverkocht. Dordrecht idem. In Ridderkerk hadden ze er nog eentje, die hebben ze voor me gereserveerd.

Rotterdam, Dordrecht en Ridderkerk zijn dus geen opties meer voor vandaag. Wat BC betreft tenminste.

• Donstil
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:13:
Ja klopt! Natasha gok ik?
Ik ga er vanmiddag ook weer heen, mijne gaat toch terug...

En ik ga toch gokken op: [Aanbieding] Vodafone Openingsacties
Bij zo'n abbo zal ik niet zeuren, want ik vind het ansich best, voor 'n losse prijs van €600,00 wel :)
Ooh markeer de jouwe even, straks krijg ik die ;)

Wat is er mis mee?

• Ozbro89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-12 21:33
Iemand hem al gespot in een mediamarkt?

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:07:
[...]

Super aardige mevrouw aan de lijn idd. Ff onder de douche en dan in de auto.
Zo kom ik nog eens ergens,

Zit het in dat winkelcentrum tegenover de bibliotheek?
Ha Donstil,

BC Ridderkerk heeft er ook nog. Misschien dichterbij?

Edit: Lees net hierboven dat die wellicht gereserveerd is....

[ Voor 8% gewijzigd door Trackerfire op 27-04-2013 12:22 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Donstil
  • Niet online
Trackerfire schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:21:
[...]

Ha Donstil,

BC Ridderkerk heeft er ook nog. Misschien dichterbij?

Edit: Lees net hierboven dat die wellicht gereserveerd is....
als maassluis niet lukt ga ik zeker bellen. Thnx.

Ben al onderweg namelijk.

Kleine gap aan de bovenkant... Erger me er ansich niet aan, maar aan de onderkant zit het niet :p
En voor een device van €600,00 tsjaa tsjaa... Misschien heeft elke One het wel, maar voor mij even niet nu :)

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:29
Zojuist een verzendbevestiging van de BLACK HTC One.

Hoe mooi, 1 mei moet hij arriveren!!

Ik ben zo blij, al het lange wachten heeft geloond!

Besteld: 07 Maart bij Amazon.de.

Volgens mij gaan de zwarte nu ook mondjesmaat binnenrollen..

• styxz
  • Laatst online: 08:36
Hij is binnen (Belsimpel)! Mooi, mooi....eerst even opladen.
Geen gap te bekennen (althans niet met het blote oog). Ik ga over naar het ervaringen topic :)

Het leven is hard...een stoeprand ook.

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:14
Net eentje gehaald bij een Belcompany filiaal in Den Bosch, toestel zit zo op het eerste gezicht redelijk in elkaar, enkel een kleine panel gap aan de kant van de speakergrill bij de USB aansluiting. Als het toestel verder in orde is dus geen dode pixels of wat dan ook dan denk ik dat ik hier wel mee kan leven. Ik ben toch van plan om het toestel in een flipcover te stoppen en dan zie je er toch niets meer van.

O ja, wat ik wel opmerkelijk vind is dat de One bij BC met €599,99 toch wel wat goedkoper is dan de laagst geprijsde in de pricewatch.

[ Voor 14% gewijzigd door kwiebus op 27-04-2013 13:02 ]

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-12 20:55
Vandaag even bij BC geweest in Nieuwegein, hadden er nog een paar liggen maar alleen met abonnement, nou dat mag je hem houden. Coolblue geeft aan dat de verwachte leverdatum van 2 mei (zilver) en 9 mei (zwart) heel erg onzeker zijn. Kortom ik laat mijn bestelling gewoon staan bij dat kleine dikke blauwe mannetje, want je kunt er geen touw aan vast knopen. Ik denk dat geduld de enige oplossing is. Kan natuurlijk overal een pre-order plaatsen en dan maar afwachten wie het eerst kan leveren maar dat is wel heel erg ongeduldig.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Zodra je de HTC One in handen hebt, kan je je hier registreren!
Registreren kan t/m 31 mei 2013
.

Ik ken bol.com wel een beetje en ik ben bang dat ik die van mij niet voor 31 mei ga zien en dus geen Media Link kan krijgen. Waarom moet je dan ook een IMEI nummer hebben als het om een PRE-order actie gaat :')

[ Voor 22% gewijzigd door Megamind op 27-04-2013 13:10 ]

• Donstil
  • Niet online
Nou ik sta te wachten bij de Belcompany. Hebben ze verdorie ook een zwarte One in de vitrine. Twijfel twijfel ;)

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:01
Donstil schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:20:
Nou ik sta te wachten bij de Belcompany. Hebben ze verdorie ook een zwarte One in de vitrine. Twijfel twijfel ;)
Dummy? In Barneveld hadden ze dummy's in de vitrine afgelopen week. De zwarte was wel erg mooi....

[ Voor 16% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-04-2013 13:23 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Donstil
  • Niet online
@Clb.

Bedankt voor de tip nogmaals! Keurige zaak, drie aardige werknemers en lekker snel geholpen.
Keurig, kunnen de andere winkels die ik vandaag heb gebeld nog wat van leren.
Golf2vr6 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:22:
[...]

Dummy? In Barneveld hadden ze dummy's in de vitrine afgelopen week. De zwarte was wel erg mooi....
ja ja dat wel.

zilvere genomen, prachtig ding zo in het echt.
boven wel een spleetje maar niets noemenswaardigs.

geen lelijk plastic oid

Voor de liefhebbers, mijn pre-order toestel (gekocht via een Vodafone verlenging) gaat in de verkoop voor €500,- of €450 afhankelijk van wanneer de levering plaats vind.

Hou de v&a in de gaten als je interesse hebt.

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 27-04-2013 13:54 ]

Top, goed om te horen!
Ik ga zo even vragen naar hun returnpolicy!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:09:
[...]

Ik wacht ook nog steeds. Vandaag mail gestuurd dat ik het wil annuleren.

Zeggen ze dat het niet mogelijk is :/
En de antwoorden die ze op mijn vragen geven slaan ook totaal nergens op.

Of je levert op tijd zoals afgesproken, of de koop gaat niet door klaar!

Waardeloos.
Ja vind ik ook waardeloos, had ook contact gezocht om te annuleren, omdat ik bij CB goedkoper uit zou komen, kon niet annuleren volgens hen.
Terwijl dit in de wet vast staat :(
Had geen zin in gedoe en toch maar gelaten omdat ik ook gratis hoesje, headset en screenprotector erbij kreeg.

Verwijderd

Zojuist mijn One Silver ontvangen. wat een bruut apparaat. zeer mooie afwerking, geen enkel spleetje of wat dan ook. zit nu aan de oplader. zat zelfs nog een micro sim kaart bij.

Verwijderd

H-S schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:40:
[...]

Ja vind ik ook waardeloos, had ook contact gezocht om te annuleren, omdat ik bij CB goedkoper uit zou komen, kon niet annuleren volgens hen.
Terwijl dit in de wet vast staat :(
Had geen zin in gedoe en toch maar gelaten omdat ik ook gratis hoesje, headset en screenprotector erbij kreeg.
Heb zelf in maar de zwarte bij gsmweb besteld. Heb sinds mijn bestelling tien keer de verwachte leverdatum zien wijzigen. Wat mij irriteerde was dat zij mij niet actief informeerde over de vertraging.

Aangezien andere shops inmiddels ook al zilveren hebben geleverd wederom contact opgenomen met GSMWEB. Zij hebben nog steeds niks ontvangen en verschuilen zich achter de verwachte leverdatum, waarvan zij zeggen die van HTC door te krijgen.

Zij weten niet of wanneer, hoeveel en welke toestellen ze binnen krijgen.

Ik wilde uiteindelijk ook maar mijn bestelling annuleren en de zwarte in het buitenland te bestellen. Blijkt dat mijn nieuwe provider mijn contract al heeft geactiveerd en ik mijn bestelling bij GSMWEB niet meer kan annuleren. Heb dit ook nagevraagd bij mij nieuwe provider en die was van mening dat alles stopzeten ook niet meer kon.

Dit weer besproken met GSMWEB en aangegeven dat ik het netjes zou vinden als zij iets in de vorm van een compensatie zouden doen. Absoluut niet bespreekbaar en ik moest maar afwachten.

ÉÉN ding weet ik zeker, nooit meer van mijn leven een pré-order bij GSMWEB. Door mijn nieuwe abbo (ismart , 300min) hoef ik niet bij te betalen voor de ONE. Maar door het zelf in de gaten houden wanneer de tel uitkomt, zelf contact opnemen met de webshop, de opgewekte irritatie, zal ik in de toekomst geen bestelling meer plaatsen bij GSMWEB. Ook geen preorder meer voor mij.

Er zijn zat mensen die de one binnen twee dagen hebben gekregen. Ik lees hier verhalen van mensen die in al februari een bestelling geplaatst hebben en nog steeds niks binnen hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2013 15:23 ]

• H-S
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Ja ook geen GSMWEB meer voor mij, puur vanwege de slechte service die ze aanbieden.
Irriteerde me laatst ook mateloos aan een gast van de klantenservice die zachtjes binnensmond zat te brabbelen en geen duidelijk antwoord kon geven.
Hoop dat ze meelezen er wat aan doen.

Het wachten zal het wel waard zijn zodra we de One in ons bezit hebben :P
Als we tenminste geen gaps erbij krijgen..

Verwijderd

H-S schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:23:
Ja ook geen GSMWEB meer voor mij, puur vanwege de slechte service die ze aanbieden.
Irriteerde me laatst ook mateloos aan een gast van de klantenservice die zachtjes binnensmond zat te brabbelen en geen duidelijk antwoord kon geven.
Hoop dat ze meelezen er wat aan doen.

Het wachten zal het wel waard zijn zodra we de One in ons bezit hebben :P
Als we tenminste geen gaps erbij krijgen..
Een wijze, maar dure les.

Snap niet dat er webshops zijn die er niet voor kunnen zorgen dat klanten automatisch over een vertraging worden ingelicht. De klanten moeten er zelf achteraan.

Verwijderd

Oehh yeaaaa. Heb m zojuist ook ontvangen! Wat een dik vet ding zeg.

Eerst opladen voor gebruik is het beste?
Of direct leeg maken en dan weer vol?

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Sorry dubbelpost..

[ Voor 96% gewijzigd door Trackerfire op 27-04-2013 15:30 ]

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:28:
Oehh yeaaaa. Heb m zojuist ook ontvangen! Wat een dik vet ding zeg.

Eerst opladen voor gebruik is het beste?
Of direct leeg maken en dan weer vol?
Bij mij was hij voor 83% vol uit de vitrine, dus meteen opladen lijkt me niet nodig ;-)! Tevens kun je dat beter meteen vragen in het ervaringen en discussie forum ;)!

[HTC One] Ervaringen en Discussie

• m3nace83
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:27:
[...]

Een wijze, maar dure les.

Snap niet dat er webshops zijn die er niet voor kunnen zorgen dat klanten automatisch over een vertraging worden ingelicht. De klanten moeten er zelf achteraan.
ik heb voor nu maar de handdoek in de ring gegooid. continu bellen naar CB om te vragen of ze mijn order al hebben aangepast naar de zilveren. Ze reageren ook nergens op. 3x op twitter wat geplaatst...geen bericht terug. op facebook het hele verhaal geplaatst. geen reactie. Vorige week vrijdag de wijziging doorgegeven en alsnog geen aanpassing gedaan. Ben dat wachten een beetje zat maar het is niet anders.

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Als het goed is heb ik de zwarte HTC One vanavond ook in mijn handen :). Van Media Markt Nordhorn, waar mijn vader vandaag toevallig in de buurt is.

• Metian
  • Laatst online: 10:10

Metian

Snert is vies

Goed om te horen dat de zwarte versie langzaam op de markt begint te komen, laatst ook al via HTC_UK iemand gezien die een zwarte versie had, nu dus ook in Duitsland. Nu alleen nog hopen dat Nederland volgende week ook binnenkomt, zou wel leuk zijn.

Rupsen, Rapsen.

• Karish
Ik heb mijn HTC One <3, gekocht los in katwijk BelCompany

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-12 10:59
Wat betreft GSMWeb, ik had toch gelijk, hè? :+

Dat van het "kan niet annuleren want abonnement is al geactiveerd" had ik toentertijd ook al. Gewoon geen zaken doen met dat bedrijf.

Verwijderd

Zojuist de Galaxy S4 besteld bij Tele2. Ik had er eerst een bestelling staan voor de One, maar dat zou nog 2 a 3 weken duren volgens de medewerker. De S4 was wel gewoon ruim op voorraad, dus die zal binnenkort door de bezorger afgeleverd worden!

Mocht ik de S4 niets vinden, dan mag ik hem gewoon weer omruilen voor de One tegen de tijd dat hij goed beschikbaar is, dus ik verlies niets.

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-12 15:48
xileS schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:55:
Als het goed is heb ik de zwarte HTC One vanavond ook in mijn handen :). Van Media Markt Nordhorn, waar mijn vader vandaag toevallig in de buurt is.
gefeliciteerd !

• Soundwork
  • Laatst online: 22-12 22:16
Megamind schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:10:
[...]
.

Ik ken bol.com wel een beetje en ik ben bang dat ik die van mij niet voor 31 mei ga zien en dus geen Media Link kan krijgen. Waarom moet je dan ook een IMEI nummer hebben als het om een PRE-order actie gaat :')
Als dit echt zo is dan ga ik mijn pre-order cancelllen. Belachelijk dit, hij wordt door diverse winkels uitgeleverd en de orders bij BOL.com liggen onderaan de stapel? Nog een week krijgen ze van mij, daarna cancel ik hem en koop hem elders. Dan maar geen MediaLink HD gratis :(

• DaveD1109
Karish schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 16:38:
Ik heb mijn HTC One <3, gekocht los in katwijk BelCompany
Wat betaalde je ervoor?

DaveD

599,99 is hun prijs :)

• DaveD1109
Mooi! Dan ga ik mijn Xperia z verkopen!

DaveD

• Soundwork
  • Laatst online: 22-12 22:16
Nog goedkoper ook dan de pre-orders.
Eigenlijk wordt je met pre-ordering behoorlijk belazerd.
Maar ach, met de tijd heb je dat ook weer geleerd ;)

• sc0rpz
WTF belsimpel "Helaas er was een probleem met uw bestelling, neem zsm contact met ons op via 050..." en nu al 19 minuten in de wacht.

Hoe lang hadden jullie mijn aanvraag al liggen? Ohja 1,5 maand!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Megamind schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 13:10:
[...]
.

Om fraude te voorkomen natuurlijk. Bijv: bestellen, annuleren en dan je orderbevestiging toch opsturen. Of bestellen, retourneren en factuur opsturen. Toch een gratis media linkje dan ;)

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12 22:23
HTC One gekocht vandaag :). Een belletje naar BelCompany Amersfoort en ze hadden nog op voorraad dus maar even opgehaald. Phonehouse enzo zoeken het maar uit :P Ik wacht al meer dan een week op mijn reservering daar en bij BC is die ook nog eens 100 euro goedkoper :D.

Nothing to see here!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:57
ilhanko schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:27:
[...]

Om fraude te voorkomen natuurlijk. Bijv: bestellen, annuleren en dan je orderbevestiging toch opsturen. Of bestellen, retourneren en factuur opsturen. Toch een gratis media linkje dan ;)
Of gewoon factuurtje faken

• BlooDbeak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-01 14:02
M-en-M schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:22:

Dat van het "kan niet annuleren want abonnement is al geactiveerd" had ik toentertijd ook al. Gewoon geen zaken doen met dat bedrijf.
In het verleden heb ik wel bij GSMWeb besteld en dat is altijd goed gegaan. Ik heb zelf dit maal weer overwogen om bij GSMWeb te bestellen, maar gezien de score bij shopreviews heb ik daarvan afgezien. Dan betaal ik liever iets meer voor een goede service.

• faxityy
  • Laatst online: 06-12 20:45
Practics schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:32:
[...]

Succes, las her en der op internet ookal dat webshops hun levering hadden uitgesteld wegens geen voorraad/weinig geleverd. Er mogen dan minder problemen zijn dan bij HTC, maar de vraag of je er morgen direct 1 krijgt is net zo nihil zoniet net zo min dat als je morgen zo even een HTC uit de winkel plukt. (En ja dat was aan begin van de week wel gewoon mogelijk.) :P
En toch is het me gelukt vandaag een s4 uit de winkel te plukken, wel in Belgie. Hadden hier actie waarbij 10 winkels al ieder 35 witte en 35 zwarte toestellen kregen die ze voor 700 euro per stuk verkochten met een 64GB SD van samsung in de prijs inbegrepen. ^^
Hier in Belgie is het met de one qua levering nog erger dan NL, denk niet dat er al 1 Belgische shop een One heeft kunnen verkopen. Als ik op Centralpoint.be ofzo kijk hebben ze de datum zelfs op 18 mei staan, weten dus volledig niets over wanneer ze hem gaan krijgen.

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-12 00:40
Gisteren Bel Company in Den Bosch binnengelopen en gereserveerd (was nog één nieuwere reservering), Vanmiddag werd ik al gebeld dat hij binnen is. Duidelijk al vermeld dat ik geen abonnement ging afsluiten (dat was bij die andere reservering ook, zag ik staan), maar is dus geen probleem.

Jammer genoeg had ik vanmiddag geen mogelijkheid om hem op te halen, maar ze houden hem tot en met maandag vast voor me :)

Verwijderd

Still the best phone ever ;-)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2013 23:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:11:
Zojuist mijn One Silver ontvangen. wat een bruut apparaat. zeer mooie afwerking, geen enkel spleetje of wat dan ook. zit nu aan de oplader. zat zelfs nog een micro sim kaart bij.
Moby gezien het feit dat je zegt dat er geen zichtbare gaps opzitten bij jouw kan je een foto van de bovenkant/onderkant uploaden. Ik heb mijn One teruggestuurt en ben benieuwd hoe flawless een flawless exemplaat kan zijn.

• A3_rotterdam
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-11 21:48
Vandaag via email de HTC ONE silver besteld bij Vodafone met RED verlenging.
24x 45,- + 1x 110,- = 1190,- per maand gemiddeld nog net geen 50,-
En nu wachten tot hij geleverd wordt......

• sc0rpz
Het is echt niet te geloven, wat een amateurs bij Belsimpel.
  • Vorige week de vraag of ik van Zwart->Zilver wilde, ik dacht prima.
  • Zou telefoon gisteren krijgen (zaterdag 27-04)
  • Gisteren een SMS dat er iets met mn bestelling is, na 20 min in de wacht wordt de verbinding verbroken.
  • Vandaag bel ik weer, krijg ik te horen dat het order nummer op mn contract niet klopt en dat ze me een nieuwe sturen die ik moet invullen en terugsturen (dat heb ik dus reeds 1,5 maand geleden gedaan)
  • Ik word geërgerd en leg haar uit dat ik dat écht niet ga doen
  • Ik leg uit dat ik die nieuwe order niet gemaakt heb (voor de zilvere), maar Belsimpel zelf.
  • Zegt ze, maar wij zien dat u Vodafone Red wilt, en op uw oude contract staat Red Super
  • Ik zeg, nogmaals, dat die nieuwe order niet van mij afkomstig is maar intern
  • Oh dan heeft iemand een fout gemaakt bij het overnemen, dat kan ik voor u aanpassen.
  • En dan is de levertijd voor de telefoon 2-5 werkdagen!!! Ze heb dus gewoon mijn preorder weggegeven.
Nu overweeg ik dus mijn order te annuleren en zelf op zoek te gaan, maar dat is natuurlijk riskant in Amsterdam. Heb 482 bijbetaald (incl) verzending bij een eenjarig Abbo. Kan misschien al goedkoper? Wat een ontzettende farce zeg!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:31
sc0rpz schreef op zondag 28 april 2013 @ 09:53:
  • Gisteren een SMS dat er iets met mn bestelling is, na 20 min in de wacht wordt de verbinding verbroken.
  • Vandaag bel ik weer, krijg ik te horen dat het order nummer op mn contract niet klopt en dat ze me een nieuwe sturen die ik moet invullen en terugsturen (dat heb ik dus reeds 1,5 maand geleden gedaan)
  • Ik leg uit dat ik die nieuwe order niet gemaakt heb (voor de zilvere), maar Belsimpel zelf.
  • Zegt ze, maar wij zien dat u Vodafone Red wilt, en op uw oude contract staat Red Super
  • Oh dan heeft iemand een fout gemaakt bij het overnemen, dat kan ik voor u aanpassen.
  • En dan is de levertijd voor de telefoon 2-5 werkdagen!!! Ze heb dus gewoon mijn preorder weggegeven.
Nu overweeg ik dus mijn order te annuleren en zelf op zoek te gaan, maar dat is natuurlijk riskant in Amsterdam. Heb 482 bijbetaald (incl) verzending bij een eenjarig Abbo. Kan misschien al goedkoper? Wat een ontzettende farce zeg!
Gelukkig maakt de One zelf extreem veel goed ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• sc0rpz
Bullet NL schreef op zondag 28 april 2013 @ 10:15:
[...]

Gelukkig maakt de One zelf extreem veel goed ;)
Als je hem ooit ontvangt....

• Raven__NL
sc0rpz schreef op zondag 28 april 2013 @ 09:53:
Erm beetje stom dat HUN niet contact met jou opnemen om te bespreken wat er fout is gegaan....

Mijn toestel ligt al sinds vrijdagavond klaar om ingepakt te worden. Contract is geactiveerd en heb al smsjes van de nieuwe provider mogen ontvangen dat mijn nummerbehoud geaccepteerd is. Toen ik ze gister mailde met de vraag waarom mijn pakketje vrijdagavond niet was verstuurd zoals de rest kreeg ik een antwoord dat die nog geactiveerd moest worden en dat zijn collega dat was vergeten. Toen ik daarop zei dat de website iets anders aangeeft en dat ik al smsjes heb ontvangen dat alles in orde was dan gaf die alleen aan dat ik gelijk had en dat die maandag wordt verstuurd.

Nou lekker dan...

• sc0rpz
Raven__NL schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:01:
[...]

Erm beetje stom dat HUN niet contact met jou opnemen om te bespreken wat er fout is gegaan....

Mijn toestel ligt al sinds vrijdagavond klaar om ingepakt te worden. Contract is geactiveerd en heb al smsjes van de nieuwe provider mogen ontvangen dat mijn nummerbehoud geaccepteerd is. Toen ik ze gister mailde met de vraag waarom mijn pakketje vrijdagavond niet was verstuurd zoals de rest kreeg ik een antwoord dat die nog geactiveerd moest worden en dat zijn collega dat was vergeten. Toen ik daarop zei dat de website iets anders aangeeft en dat ik al smsjes heb ontvangen dat alles in orde was dan gaf die alleen aan dat ik gelijk had en dat die maandag wordt verstuurd.

Nou lekker dan...
Ook belsimpel?

• Raven__NL

• swendude
  • Laatst online: 22-05-2023
Bij de Vodafone winkel in Utrecht was het niet mogelijk om te pre-orderen("dat deed hij nooit zo"). Enkel op een lijst gezet een paar weken terug. Het lijkt me niet dat ik op deze manier nog recht heb op een media link. Iemand wel al een One van vf store utrecht ontvangen of zijn er meer mensen met dit probleem?

Verwijderd

Hou allemaal,

Gisteren verlengt bij Vodafone met een Red Super abbo. Een zwarte besteld. De dame aan de telefoon wist bij 5-10 dagen levertijd te vertellen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
10 dagen levertijd voor een zwarte? Zou op zich wel kunnen aangezien zwart nu langzaam geleverd wordt. Heb de mijne bij T-Mobile besteld op 17 april, verwachte leverdatum tussen 17 en 22 mei. :')

[ Voor 31% gewijzigd door S_Chief op 28-04-2013 13:39 ]

Verwijderd

M-en-M schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:22:

Laatste keer voor mij inderdaad. Heb in het verleden wel zaken mee gedaan, maar nu nooit meer.
Klantenservice die geen updates geeft wat betreft levertijden, bij navraag krijg je te laat antwoord en als je wilt annuleren krijg je wel binnen een mum tijd bericht dat het niet mogelijk is.

Ik laat het hierbij niet zitten, ik ga kijken hoe ik er alsnog vanaf kan komen.
Of ze moeten binnen een week leveren dan houd ik het erbij.
Ze geven nu aan vanaf morgen(29ste) te leveren, maar daar geloof ik ook helemaal niets van.
Pagina: 1 ... 78 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.