• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:23

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Loop de T mobile shop binnen in Roermond, heb zo een zilvere HTC one met 32gb kunnen scoren..Ideaal..
Deonn schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:46:
@ Dreabe en CLB
waar hebben jullie m besteld/ halen jullie m op?
Belcompany Maassluis! HEEFT ER NOG TWEE! Zilver €599,99 per stuk!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/z58Q8XhxKtQiQTghXiesVwGM/full.jpg
barrel schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:11:
hihi volgens mij las ik nog vorige week dat het zekur geen htc one zou worden! :) feli anyway!

Die media link is ook snel binnen, woensdag aangemeld, net de postbode aan de deur (2 dagen)
Zekur heb ik nooit gezegd: CLBlogs: Sony Xperia ZL of HTC One? - Part two
Het is dat het toestel 'goedkoop' is en ik zodoende toch de One heb aangeschaft, die ZL komt er ook zeker!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Na een grondig het topic over de Vodafone actie door te lezen kom ik op de volgende conclusie.

- Als je toestel tijdens looptijd afbetaald krijg je daarover korting, betaal je toestel eerst dan krijg je daarover géén korting.
- Actie geldt alleen op 2-jarige abonnementen en alleen op RED en RED SUPER. (Dus niet RED Essential en lager)
- De vestigingen in Utrecht en Maarssen zijn GEEN One's in voorraad; deze worden ook niet achteraf nagestuurd. Toestel moet fysiek aanwezig zijn dus nu naar Utrecht gaan heeft géén zin!
- Bij RED Super krijg je gratis 1 extra simkaart en 200MB extra (2 extra simkaarten en 400MB extra data is ook gratis!). Deze is geschikt voor bijv. je tablet en deze kan alleen data ontvangen/versturen, dus niet bellen en sms'en.
- RED krijgt géén ondersteuning van 4G, RED SUPER wél!
- Verlengen kan 60 dagen van te voren.

Ofwel de mogelijkheden (bij vestingen die later volgen):
RED: €29.50 * 24 + €30 (aansluitkosten) = €738 / gem. €30.75 p/maand
Of toestel eerst betalen: €24.50 * 24 + €149.99 + €30 (aansluitkosten) = €767.99 / gem. €32 p/maand

RED SUPER: €35 * 24 + €30 (aansluitkosten) = €870 / gem. €36.25 p/maand
Of toestel eerst betalen: €32.50 * 24 + €59.99 (toestel) + €30 (aansluitkosten) = €869.99 / gem. €36.25 p/maand

Dus voor mensen die de gok willen wagen (lees: naar de vestigingen toe die op dat moment de actie heeft, láááng wachten én geluk hebben dat ONE in voorraad is) zijn dat de mogelijkheden.
Momenteel is de ONE nauwelijks/niet in voorraad en heeft het geen zin, maar bij vestingen die later volgen kan dit natuurlijk wel.

Persoonlijk hoop ik dat bij de actie in Kampen (8, 10 en 11 mei) de ONE goed in voorraad is; vanaf 7 mei mag ik namelijk verlengen.
rayhvh schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:04:
geld die vodaphone Red actie met 50% korting ook op de ONE. en zouden ze hem zwart hebben.
krijg je dan ook nog die medialink?
Huidige actie geldt voor alle telefoons die ze op voorraad hebben; hebben ze 'm niet in voorraad (en de ONE is in z'n geheel niet in voorraad in Utrecht/Maarssen) dan wordt er niets afgesloten.

De Medialink krijg je inderdaad als je 'm bij Belcompany/Vodafone koopt vóór 30 april. (Bron) Maar dat gaat je niet lukken; andere vestingen volgens pas ná 30 april (eerstvolgende zijn Den Haag en Capelle a/d IJssel op 2 t/m 4 mei).
Vind ik persoonlijk erg slecht van HTC dat het voor 30 mei moet aangezien de One niet/nauwelijks verkrijgbaar is.
Weet ik, maar ik geef het even speciaal aan voor de wannabe ONE-eigenaren, aangezien dit mogelijk is met de ONE.
Persoonlijk vindt ik een dergelijke reactie véél inhoudelijker dan vele reacties die hier geposts zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Piet91 op 26-04-2013 14:48 ]

Daarvoor is een apart topic: [Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:33
Ik heb nog een reservering lopen bij BC Zevenaar (bij Arnhem) voor een los toestel. Mocht ik 1 deze dagen een belletje krijgen dan meld ik het hier wel. Misschien dat ik er dan een andere tweaker blij mee kan maken.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Verwijderd

Omg die medialink was er snel ik woon zelf in belgie en one gekocht in nl woensdag avond rond 2200 dat ding ingevuld voor de media link en vandaagAfbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/wfuzyvz444olccv/2013-04-26%2014.49.20.jpg al binnen daar zijn ze dus wel snel mee

Verwijderd

rayhvh schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:04:
geld die vodaphone Red actie met 50% korting ook op de ONE. en zouden ze hem zwart hebben.
krijg je dan ook nog die medialink?
actie weet ik niet, zwart hebben ze nog niet

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Zijn er mensen die überhaupt de One al hebben ontvangen van GSMWEB?
Ze blijven de verwachte leveringsdata maar aanpassen en bij contact zijn ze ook niet heel erg duidelijk.
Er ligt er nog eentje voor me klaar in Den Haag, Vlamingstraat, voor mij gereserveerd...
Had ze vanochtend gebeld, kon alleen met abbo, via de BC_webcare gevraagd of dat klopte...
Zij hebben hun best gedaan en het toestel ligt nu klaar om los opgehaald te worden voor €599,99

Ik weet niet precies wat ik moet noemen, misschien m'n Twitternickname (stuur me maar 'n DM daarvoor)

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:31
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:42:
[...]

[afbeelding]

[...]

Het is dat het toestel 'goedkoop' is en ik zodoende toch de One heb aangeschaft, die ZL komt er ook zeker!
Ik kan de mijne ook zo ophalen!

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

H-S schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:05:
Ze blijven de verwachte leveringsdata maar aanpassen en bij contact zijn ze ook niet heel erg duidelijk.
Ruim een maand geleden de zwarte besteld, maar wordt niet inlicht over het continu verschijven van de leverdatum. Aangegeven dat ik eventueel de grijze zou willen omdat er niks bekend is over de zwarte. Dit kon volgens GSMWEB. Vervolgens gaven ze aan de telefoon 29-4 te verwachten. Zie net dat het weer verschoven is naar 1-5.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Onze leverancier heeft aangegeven dat de levering van het artikel helaas wederom vertraging heeft opgelopen. Het artikel is landelijk erg moeilijk leverbaar. De nieuwe leverdatum is volgens de leverancier vermoedelijk zaterdag 11 mei 2013. U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verstuurd.

Wij vinden het erg vervelend dat de releasedatum meerdere keren is uitgesteld. Ter compensatie voor het ongemak, sturen wij daarom met uw bestelling een gratis hoes mee voor uw telefoon. Een beschrijving van de hoes vindt u terug via onderstaande link.

http://www.bol.com/nl/p/h...e-grijs/9200000011127589/
meh.

• tquaed
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-11 16:44
Zojuist een mail ontvangen van studentmobiel, zilveren tmobile is verzonden, besteld op 7 maart.

• Santoryu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-12 09:53
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:07:
Er ligt er nog eentje voor me klaar in Den Haag, Vlamingstraat, voor mij gereserveerd...
Had ze vanochtend gebeld, kon alleen met abbo, via de BC_webcare gevraagd of dat klopte...
Zij hebben hun best gedaan en het toestel ligt nu klaar om los opgehaald te worden voor €599,99

Ik weet niet precies wat ik moet noemen, misschien m'n Twitternickname (stuur me maar 'n DM daarvoor)
pfff ik had dezelfde vestiging gebeld met dezelfde vraag. ben alleen niet verder gegaan dan het belletje.

Ach ja vermoedelijk nog 1 weekje wachten

Verwijderd

Er ligt ook nog een zilveren klaar in de BelCompany in Katwijk, ben er zojuist geweest zit zelf bij Hi en ben met mijn contract €30,- goedkoper uit bij Hi dan bij Vodafone aangezien ze dat alleen verkopen bij BelCompany.

Succes voor diegene die hem bemachtigd!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Pfff.. Wel netjes dat je een hoesje krijgt terwijl de zwarte nergens verkrijgbaar is en bol.com er niks aan kan doen. Alsnog balen though :'(

• Mistersamson
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-12 18:24
[...]

[afbeelding]

[...]

Heeft die van jou ook gaps?
Ben aan het twijfelen om er daar ook een op te pikken, of misschien toch wachten op de nieuwe levering volgende week en hopen dat het probleem is opgelost.
TPH Alexandrium verwacht de nieuwe batch woensdag binnen te krijgen.
Snap alleen niet dat sommige Belcompany's zel wel los verkopen en de andere niet.
Ook de prijs bij Belcompany klinkt beter dan alle andere shops :)

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
Mistersamson schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:33:
[...]

Heeft die van jou ook gaps?
Ben aan het twijfelen om er daar ook een op te pikken, of misschien toch wachten op de nieuwe levering volgende week en hopen dat het probleem is opgelost.
TPH Alexandrium verwacht de nieuwe batch woensdag binnen te krijgen.
Snap alleen niet dat sommige Belcompany's zel wel los verkopen en de andere niet.
Heeft belcompany al niet een andere batch ? want degene die ik heb komt uit china (gaploos)
Santoryu schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:12:
pfff ik had dezelfde vestiging gebeld met dezelfde vraag. ben alleen niet verder gegaan dan het belletje.

Ach ja vermoedelijk nog 1 weekje wachten
Dan doe je toch net of je mij bent ;)
Mistersamson schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:33:
Heeft die van jou ook gaps? Ben aan het twijfelen om er daar ook een op te pikken
Mine is the best, ze hadden er drie, deze was vrijwel feilloos, de andere hadden ja wat kleine oneffenheden in de body, bij het microsim-slot of op de rand van het toestel.. Maar ik keek dan ook echt heel kritisch hoor!
Ik heb ze vanochtend geTweet en dat is dus niet het geval. De vestiging waar ze er eentje hadden die alleen met een abbo verkocht heeft hem nu voor mij liggen, waar ik hem op kan halen voor €599,99, onzin dus!

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 26-04-2013 16:20 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
barrel schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:44:
[...]

Heeft belcompany al niet een andere batch ? want degene die ik heb komt uit china (gaploos)
Elke batch lijkt wel toestellen te hebben met mindere afwerking. China lijkt iets beter maar is niet "de heilige graal" zo lijkt het nu.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:51

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zeg CLB ga jij je eens vlug melden in het ervaringen en discussie topic.
Dan kunnen de mensen hier rustig in smart afwachten tot ze een One hebben bemachtigd en hoeven ze jouw mooie net verglregen One niet te zien en nogmeer in spanning te komen :+ .

Goed dat je hebt doorgedrukt bij BC, dit werkt stomgenoeg vaak het beste zodra je ook maar een zweem van twijfel bij ze gooit gaan ze nadenken dat je misschien wel eens niet bij hun gaat kopen en dan krijgen ze natuurlijk geen provisie meer. Brutalen hebben de halve wereld.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-12 21:47
tquaed schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:11:
Zojuist een mail ontvangen van studentmobiel, zilveren tmobile is verzonden, besteld op 7 maart.
Ik wacht nog even geduldig af.. nog niets gehoord :/

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

[...]

[afbeelding]

[...]

Wat vind je van die smart protector? Is hij niet te lomp?

^ Post is hierboven!

Rubman schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:57:
Goed dat je hebt doorgedrukt bij BC
En ik heb 'm dus niet eens in die vestiging opgehaald...
Netjes in 'n vestiging waar er vanochtend drie binnen waren gekomen, kon ze netjes bekijken, top!
Strunkie schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:00:
Wat vind je van die smart protector? Is hij niet te lomp?
Ik vind 'm grandioos, love the colours, gewoon vet imho: CLB in "Accessoires voor de HTC One"

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-12 17:59
tquaed schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:11:
Lucky you. heb nog niets gehad van GSMwijzer. (zelfde retailer) had 5 maart besteld.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Ik heb de zilveren gister besteld bij T-Mobile en kon voor maandag een afleverafspraak maken. Ik ben benieuwd.

[ Voor 5% gewijzigd door Euphanasia op 26-04-2013 16:32 ]

Welcome to the League of Draven

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-12 10:58
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:11:
[...]

En ik heb 'm dus niet eens in die vestiging opgehaald...
Netjes in 'n vestiging waar er vanochtend drie binnen waren gekomen, kon ze netjes bekijken, top!

[...]

Ik vind 'm grandioos, love the colours, gewoon vet imho: CLB in "Accessoires voor de HTC One"
Haha, dan maakt zilver of zwart ook niet meer uit.
Vind hem wel mooi, maar wacht toch liever op de zwarte nog.

Ik had de MM in Deutschland nog gemaild en kreeg terug dat het was uitgesteld tot eind Mei met de zwarte. Wel raar omdat hier op het forum iemand hem in nordhorn al heeft afgehaald.

En bij expansys staat al 3 dagen op stock en dan weer in 3 dagen leverbaar. Verschilt per 10 minuten }:O
Iemand daarvan de zwarte al binnen? Ik had ze gebeld en de Indiaanse mevrouw die probeerde engels te spreken zei dat ze al geleverd hadden. Mja zei werkt op call center in india. Denk niet dat ze eht fysiek gezien heeft.

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 19:21
Iemand al iets vernomen van CoolBlue...?

Verwijderd

c0de1 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:39:
Nope :(

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-12 08:36
....of van Belsimpel?

Het leven is hard...een stoeprand ook.

• harmrh
  • Laatst online: 04-08-2024
Nog niet ontvangen, wel regelmatig contact met ze via Twitter en email.. Ze zeggen dat er al wat is uitgeleverd naar de eerste reserveringen. Volgende voorraad verwachten ze a.s. maandag (29e) waarna ze gaan versturen. Ik heb hem 8 april besteld maar ze kunnen nog niet zeggen of mijne a.s. week wordt verstuurd... Beetje jammer, maar zij zullen waarschijnlijk ook niet meer informatie krijgen van HTC of wie ze dan ook aanlevert..

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-12 22:31
c0de1 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:39:
de zending is nog onderweg naar CB, maar ze verwachten wel dat ze vandaag nog worden verzonden.
ze zijn nu ook druk met het bellen naar klanten die een sgs4 hebben besteld.

• c0de1
Lijkt er op dat wij nog even zonder HTC One zitten... :(

Verwijderd

Mijn status op de hi statussite is veranderd naar: De levering van uw bestelling wordt voorbereid!

Ik hoop dat dit een goed teken is!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-12 01:19
nope :(
hoop dat me F5 knop het gaat houden

• styxz
hiddit schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:44:
[...]

nope :(
hoop dat me F5 knop het gaat houden
Na de laatste F5:

HTC One Silver
⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd

>:)

• Gekkegast
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-01-2024
styxz schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:51:
[...]

Na de laatste F5:

HTC One Silver

Hahah ik had net gekeken en toen stond er nog verwachte levering 26-04. Toen ik jou bericht las F5, en ja hoor op voorraad en gereserveerd. Hoop dat ze het snel opsturen!

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
Kom net uit de stad in Eindhoven, loop ik de T-Mobile shop in en vroeg of ze de HTC one al hadden liggen. Verkoper gaf niet meteen antwoord, bleek dar er een reservering om 10 uur niet op was komen dagen. De man voor de zekerheid proberen te bellen maar werd niet opgenomen. Dus ik liep met de HTC one de deur uit :D .

En toevallig stond ik ook op een lijst van een andere T-Mobile shop om gebeld te worden als die binnen was maar tot nu aan toe nog niks van gehoord..

Heb een MTV mobile abbo genomen; 24 maanden, 150 minuten, 2GB internet.
Eerste 9 maanden 50% korting en maar 50 euro bij betalen voor de telefoon.

• hiddit
Gekkegast schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:53:
[...]

Hahah ik had net gekeken en toen stond er nog verwachte levering 26-04. Toen ik jou bericht las F5, en ja hoor op voorraad en gereserveerd. Hoop dat ze het snel opsturen!
styxz schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:51:
[...]

Na de laatste F5:

HTC One Silver

Yeeah bij mij ook xD

• Santoryu
ik las dat ze bij studentmobiel pas tot de orders van 5 maart zijn gekomen, apart want hierboven is iemand van 7 maart :P

iets klopt hier dus niet.... maar met dit tempo moet ik dus nog lkkr 4 weken wachten....

• styxz
hiddit schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:55:
[...]

[...]

Yeeah bij mij ook xD
Yes! Het is echt net Sinterklaas :)

Pakketstatus:
het pakket is ingepakt en wacht op controle

(Belsimpel dus)

[ Voor 3% gewijzigd door styxz op 26-04-2013 16:58 ]

• EzMe
Santoryu schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:56:
ik las dat ze bij studentmobiel pas tot de orders van 5 maart zijn gekomen, apart want hierboven is iemand van 7 maart :P

iets klopt hier dus niet.... maar met dit tempo moet ik dus nog lkkr 4 weken wachten....
Ik begrijp dat ze er inmiddels mee bezig zijn ja?

• hiddit
styxz schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:58:
[...]

Yes! Het is echt net Sinterklaas :)

Pakketstatus:
het pakket is ingepakt en wacht op controle

(Belsimpel dus)
hij blijft bij nu nog staan op: ⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd

• styxz
hiddit schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:00:
[...]

hij blijft bij nu nog staan op: ⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd
bij mij ook, pakketstatus staat onder het kopje "Bestelgeschiedenis"

• tquaed
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-11 16:44
Ik was dat, op de site bij orderstatus staat ook al een link naar track & trace.

• mpra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 15:43
Ik heb het topic alleen gelezen en post niet heel vaak op GoT, maar ik wilde toch wel even kwijt dat ik vandaag naar de T-mobile winkel in Utrecht ben gegaan en de HTC one direct kon meenemen (met abo). Heb geen pre-order gedaan of iets dergelijks.

De verkoopster gaf aan dat ze daar nog een aantal HTC ones op voorraad heeft.

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Verzendbevestiging van mijn zilveren!! Algebeld.nl, VF BSW verlenging (i.v.m. dreiging van veul duurdere Red) besteld op 28 februari. Afijn, maandje later, maar toch! (Helaas is het nu weekend, dus maandag zie ik hem wel op mijn werk verschijnen.)

[ Voor 13% gewijzigd door Ippe Ziepe op 26-04-2013 17:06 ]

• Santoryu
tquaed schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:02:
Ik was dat, op de site bij orderstatus staat ook al een link naar track & trace.

[...]
maar het is toch raar dat jij hem al wel hebt , en iemand op twitter die order datum heeft van 5 maart nog niet? ik heb pas eind maart besteld maar in die mail stond dat ze tot 19 maart konden leveren ... dit was dus weer lekker een zoethoudertje

Verwijderd

Iemand hier had daar vorige week besteld en dezelfde week nog binne gekregen.

Ik wacht ook al sinds 7 maart. 460euro al overgemaakt. Vorige week (na hun mail) zwarte omgezet naar zilveren. En wacht nog steeds af...

• EzMe
Santoryu schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:04:
[...]
ik heb pas eind maart besteld maar in die mail stond dat ze tot 19 maart konden leveren ... dit was dus weer lekker een zoethoudertje
Volgens mij zijn ze gewoon tot 2100u open vandaag en gaan ze gewoon nog even door hoor.

Verwijderd

Gatverdamme!

Ik heb 11 maart de zwarte besteld bij bestelmaar.nl de levertijd die op hun website staat is inmiddels 5 keer verandert zonder dat ze mij daarvan op de hoogte stellen! Naja toen kwam ik er via dit forum achter dat de zwarte later beschikbaar zal komen, dus ik met bestelmaar bellen, ze konden mij nik vertellen over de levertijden! Ik moest maar een mailtje sturen dat ik de kleur wou veranderen naar zilver! Oke best, ik dat gedaan 2 weken geleden, niks meer van gehoord :( vorige week vrijdag nog een keertje gebeld over hoe het nou zat, mevrouw aan de telefoon kon mij niks vertellen, ze hadden ook onderhoud! Oke dus ik zeg annuleer mijn bestelling dan maar! Dit kon ze niet doen, dit moest via de mail! Dus ik vorige week een mail sturen dat het van mij niet meer hoeft! Tot op heden niks meer van hun kant vernomen! Nu zou ik vandaag weer bellen omdat ze van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 5 bereikbaar zijn, krijg ik doodleuk te horen dat ze gesloten zijn! Maar dat ik ze doordeweeks kan bereiken van 9 tot 5! Ik heb om 11uur, 13.00uur en 16.00uur gebeld! Altijd kreeg ik te horen dat ze dicht zijn :o ik krijg zo'n gevoel dat ik zo langzamerhand naar mijn €700,- kan fluiten, net zoals naar mijn htc one :(

• Santoryu
EzMe schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:12:
[...]

Volgens mij zijn ze gewoon tot 2100u open vandaag en gaan ze gewoon nog even door hoor.
van twitter : "
vraag klant:
"Goedendag. Wordt er vandaag een levering verstuurd naar de klanten van de HTC One silver. besteld 05-03 "

"Goedemiddag, de levering van vandaag was erg beperkt en je zat hier helaas niet bij. Duimen op de volgende levering."

Klant: "volgende week weer levering"

studentmobie:" klopt volgende week weer levering tmobile"

dus denk dat ze er wel al doorheen zitten ;)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/514qk9.png

Krijg zomaar inene korting :) Wacht nog steeds op de zwarte btw, zou volgens de medewerker die ik vandaag sprak maandag worden geleverd en verstuurd. Heb er een hard hoofd in.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
SChief schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:40:
Zwarte One is bij T-Mobile van 5 naar 4 weken gegaan, we hebben vooruitgang. :+
Net gekeken:
Voor dit product geldt een levertijd van circa 3 weken.
Volgens mij zit er schot in de zaak (alhoewel 3 weken nog steeds gelijkstaat aan 17 mei)..

[ Voor 8% gewijzigd door S_Chief op 26-04-2013 17:34 ]

• EzMe
Santoryu schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:18:
[...]

van twitter : "
vraag klant:
"Goedendag. Wordt er vandaag een levering verstuurd naar de klanten van de HTC One silver. besteld 05-03 "

"Goedemiddag, de levering van vandaag was erg beperkt en je zat hier helaas niet bij. Duimen op de volgende levering."

Klant: "volgende week weer levering"

studentmobie:" klopt volgende week weer levering tmobile"

dus denk dat ze er wel al doorheen zitten ;)
Dan was de levering kleiner als gedacht?!

Verwijderd

Ik wacht ook nog steeds. Vandaag mail gestuurd dat ik het wil annuleren.

Zeggen ze dat het niet mogelijk is :/
En de antwoorden die ze op mijn vragen geven slaan ook totaal nergens op.

Of je levert op tijd zoals afgesproken, of de koop gaat niet door klaar!

Waardeloos.

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-12 17:03
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:09:
[...]

Of je levert op tijd zoals afgesproken, of de koop gaat niet door klaar!
Misschien heb je het nog niet door ofzo. Maar voor bijna geen enkele webshop is het duidelijk wanneer ze een voorraad krijgen en hoe groot die voorraad is. Natuurlijk is het voor ons als eind-gebruiker klote maar voor hun ook hoor. Hun willen niets liever dan het toestel zsm uitleveren. Dat is immers hun broodwinning. Denk toch dat je eerder bij HTC moet aankloppen daarvoor.

Verwijderd

Raven__NL schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:25:
[...]

Misschien heb je het nog niet door ofzo. Maar voor bijna geen enkele webshop is het duidelijk wanneer ze een voorraad krijgen en hoe groot die voorraad is. Natuurlijk is het voor ons als eind-gebruiker klote maar voor hun ook hoor. Hun willen niets liever dan het toestel zsm uitleveren. Dat is immers hun broodwinning. Denk toch dat je eerder bij HTC moet aankloppen daarvoor.
Dan moet gij niet beloven wat ge niet waar kunt maken.
En de helft van het land heeft hem ondertussen zo'n beetje.

• EzMe
Net even snel Eindhoven ingedoken met de hoop een toestel te kunnen oppikken bij een van de T-mobileshops. Daar aangekomen bleek al snel dat ze er geen voorradig hadden en vorige week had een van de winkels maar 2 toestellen binnengekregen. Wel had een van de verkopers zijn toestel gepreorderd in de UK. Vast een medetweaker en hij was er zeer zeer over te spreken! :)

Ook even bij Telfort naar binnen gedoken, daar heb ik immers mijn huidige abbo. Daar wisten ze niet eens wat een HTC One was.. Ben toen maar snel naar buiten gerent.. dus..

Helaas ben ik nog even genoodzaakt om mijn preorder van 15 mrt bij studentmobiel icm een T-mobile abbonement nog even uit te zitten. *sight*

• Mistersamson
[...]

[afbeelding]
Ik wil je bedanken voor deze info!
Heb hm ook daar net opgehaalt *O* *O* .
De winkel medewerker had het ook over de gaps, mocht ze bijde bekijken en die ik heb meegenomen ziet er heel goed uit.

• BB72
  • Laatst online: 17:58
EzMe schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:54:

Ook even bij Telfort naar binnen gedoken, daar heb ik immers mijn huidige abbo. Daar wisten ze niet eens wat een HTC One was.. Ben toen maar snel naar buiten gerent.. dus..
Erg slecht dat de winkels/providers hun personeel niet up-to-date houden en dat er blijkbaar mensen die in dit soort winkels werken, die zelf geen moeite doen/initiatief nemen om enigzins op de hoogte te blijven van wat er binnen hun markt gebeurd.

Overigens net te horen gekregen dat de toestellen voor de 25 Tweakers vandaag verstuurd zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door BB72 op 26-04-2013 18:58 ]

Mistersamson schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:55:
Ik wil je bedanken voor deze info! Heb hm ook daar net opgehaalt *O* *O* . De medewerker had het ook over de gaps, mocht ze bijde bekijken en die ik heb meegenomen ziet er heel goed uit.
Daar zijn we hier voor ;) Dus ik heb 'de jouwe' ook vastgehad haha :9

• Mistersamson
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:58:
[...]

Daar zijn we hier voor ;) Dus ik heb 'de jouwe' ook vastgehad haha :9
Haha ja dat klopt, de medewerker zei al Tweakers toen ik zei dat ik op het internet had gelezen hierover.
En hij had het ook over jou dat je er ook een had gehaalt :P

• jwakie
  • Laatst online: 17-12 00:02
Mijn besteloverzicht bij belsimpel. Gaat het nu echt gebeuren? :D

iSmart 300 2 jaar
⇒ dit abonnement is aangesloten, geactiveerd op 26-04-2013
HTC One Silver
Korting op verzendkosten

• EzMe
jwakie schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:00:
Mijn besteloverzicht bij belsimpel. Gaat het nu echt gebeuren? :D

iSmart 300 2 jaar
⇒ dit abonnement is aangesloten, geactiveerd op 26-04-2013
HTC One Silver
Korting op verzendkosten
Wanneer besteld? :)

• jwakie
16-4-2013

• Raven__NL
Bij mij ook (belsimpel)

Besteld op 5 Maart :)

Verwijderd

Ik wil dit toestel ook! Zover ik kan zien heeft T-Mobile de beste aanbiedingen bij 2 jarig abo, nu hoor ik veel verhalen over slechte dekking, is dat anno 2013 nog zo?

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 13:24

belblade

Belgian wacko

is er iemand die bij amazon.de onlangs besteld heeft (bij "noosy zafer") aan 599 euro en deze al ontvangen heeft? Ik kreeg héél snél na bestelling 1 mail met factuur en 1 mail dat ie verzonden was (afgelopen dinsdag) maar ook na herhaaldelijk aandringen geen tracking code gekregen (ook al zouden ze deze al 2x doorgemaild hebben). Op feedbackprofiel op amazon ben ik blijkbaar niet de enige die niets meer hoort...

• jwakie
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:21:
Ik wil dit toestel ook! Zover ik kan zien heeft T-Mobile de beste aanbiedingen bij 2 jarig abo, nu hoor ik veel verhalen over slechte dekking, is dat anno 2013 nog zo?
Een vriend van mij heeft betere dekking met t-mobile in zwolle dan ik met vf. Ondertussen heb ik 3 telefoons gehad (sensation,one x en s3) en altijd minder dekking dan hij met zijn desire hd en t-mobile.

Zwolle is natuurlijk geen Leeuwarden :D

• c0de1
Mensen die pre-order hebben staan bij CoolBlue, helaas vandaag is het weer eens niet gelukt.
HTC heeft niets geleverd de verwachting is nu maandag. (finger crossed)

Ik ben het wachten wel een beetje beu aan het worden...

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Heb hem! Volg het topic vanaf begin, ik dacht ik waag de gok bij een Belcompany en ja de laatste!
Zilver, Zwart was er niet. Voda abbo.
Waren 3 winkels op een rij, Tmob, Phone House en Belcompany dus, en dat was de enige die m had.
Hopelijk word het geduld voor de wachtende mensen beloond of waag een gok bij een Belcompany.

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 20:40
Bij Vodafone is de voorraad ook weer op!

Echt ik wordt gek! Eerst verlengen ze mijn abbo en vergeten ze het nieuwe toestel in de bestelling mee te nemen. Nu moesten ze abbo terug draaien. Kan ik opnieuw verlengen eindelijk is hij weer OP volgens de medewerker!

Mijn geduld raakt echt op!

• styxz
Belsimpel mailtje:
Uw bestelling met ordernummer <knipje> is vandaag verzonden via PostNL. Het pakket is verzonden naar het volgende adres
Eindelijk dan (pre-order op 27-2)!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Verdorie... krijg je deze week een mail van Studentmobiel met: Als je hem voor 19 maart had besteld dan krijg je hem deze week.

Ik helemaal blij want ik had hem 17 maart besteld en dan krijg je vandaag toch weer te horen dat de levering kleiner is dan verwacht en dat die dus (weer) volgende week komt....
Beetje jammer....

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12 20:56
Preorder is dus ook wassen neus. Net naar tmobile woerden geweest en die hadden er nog een voor de verkoop. Sinds net dus ook de gelukkige eigenaar geworden van een HTC ons.

https://www.afrikareisopmaat.nl

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-12 21:26
Ik vind er toch nog wel een aardig prijsverschil inzitten bij t-mobile zelf en gsmwijzer/studentmobiel. Was vandaag bij tmobile shop waar er nog 5 lagen en nagedacht om order bij gsmwijzer te cancellen, maar het was dikke 130 euro duurder bij tmobile direct! Daar wacht ik nog wel een week voor...

| Losing my religion |

• jwakie
Mail gekregen met track en trace nr van belsimpel :)

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-12 18:48
jwakie schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:23:
Me 2 8)

• Raven__NL
Ik nog niet :( :(

het pakket is nog niet ingepakt....Hoop dat die nog uit de deur gaat vandaag, rest van de week komt mij heeel slecht uit :(

• Golf2vr6
  • Laatst online: 22:33
tzeunis schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:22:
Ik vind er toch nog wel een aardig prijsverschil inzitten bij t-mobile zelf en gsmwijzer/studentmobiel. Was vandaag bij tmobile shop waar er nog 5 lagen en nagedacht om order bij gsmwijzer te cancellen, maar het was dikke 130 euro duurder bij tmobile direct! Daar wacht ik nog wel een week voor...
Soms zit het mee, soms tegen...

Pre-orders voor los toestel waren/zijn 645 tot 700+ euro. Bij BelCompany ff een halen voor 600. Ik wilde hem los kopen en ben dus blij dat ik geen pre-order geplaatst heb. Was duurder en had waarschijnlijk langer moeten wachten. Bij mijn S2 en S3 heb ik ook moeten wachten omdat ik hem toen in combi met een abo super goedkoop kon krijgen. Ik vond het toen ook geen probleem....nu ben ik blij dat ik gekozen heb om hem gewoon in de winkel te halen bij beschikbaarheid!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• jwakie
Raven__NL schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:32:
Ik nog niet :( :(

het pakket is nog niet ingepakt....Hoop dat die nog uit de deur gaat vandaag, rest van de week komt mij heeel slecht uit :(
Aan de telefoon zeiden ze dat je tot 22.00 een bevestiging kon krijgen. Dus heb geduld :)

• Voronwë
  • Laatst online: 18:13
jwakie schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:23:
Hier ook!! _/-\o_

Around here, something radiates. (Counting Crows)

• 010101.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-12 20:26
Nope, ze zeggen op voorraad maar verwachte levering: binnen 10 werkdagen. Dus gewoon 2 weken!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:10
Mistersamson schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 18:55:
[...]

Ik wil je bedanken voor deze info!
Heb hm ook daar net opgehaalt *O* *O* .
De winkel medewerker had het ook over de gaps, mocht ze bijde bekijken en die ik heb meegenomen ziet er heel goed uit.
Op de site is hij duurder?

[ Voor 15% gewijzigd door DaveD1109 op 26-04-2013 21:02 ]

DaveD

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:10
Ik heb hem nu ook binnen, de zwarte! Via Saturn.de :D *O* .

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
StupidMonkey schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:21:
Upload FOTO's aub! met je DLSR ofzo ?:) :9~ kwijl !!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-12 21:16
Zojuist besteld via Vodafone, geen leverdatum opgekregen. Ben erg benieuwd!

• jwakie
Tip voor de mensen die bij belsimpel een verzendbevestiging hebben gekregen.

Je kan de pakbon/factuur downloaden op de site. Hier staat het imei nummer op. Nu kan je meteen je medialink bestellen. Hoe eerder in de lijst, hoe sneller je hem krijgt :)

• Muheed10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Mooi om te horen dat mensen de Ones zo langzamerhand binnenkrijgen. Nu hopen dat Typhone is opschiet.

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12 17:14
jwakie schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:42:
Tip voor de mensen die bij belsimpel een verzendbevestiging hebben gekregen.

Je kan de pakbon/factuur downloaden op de site. Hier staat het imei nummer op. Nu kan je meteen je medialink bestellen. Hoe eerder in de lijst, hoe sneller je hem krijgt :)
;) Handige tip, maar er is niet bepaald een wachttijd voor die medialink, heb hem dinsdag middag (uurtje of 2) ingevuld, had donderdag middag al postbezorger aan de deur. :P Best netjes dus, binnen 3 werk dagen.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tsja er zijn op zich niet zo veel mensen die al een HTC One hebben, dus die Medialinkjes liggen daar ook in overvloed gok ik. :+

• jwakie
Practics schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:02:
[...]

;) Handige tip, maar er is niet bepaald een wachttijd voor die medialink, heb hem dinsdag middag (uurtje of 2) ingevuld, had donderdag middag al postbezorger aan de deur. :P Best netjes dus, binnen 3 werk dagen.
Maar dinsdag waren er ook niet zoveel one's in de omloop ;)

• Raven__NL
22.00 geweest en helaas geen verzendbericht mogen ontvangen van belsimpel. Op de website staat dat alles gereed is behalve dat die nog niet ingepakt is. Dat zal dan morgen worden denk ik zo

Erg fijn dit want de rest van de week komt mij erg slecht uit ivm werk en voordat die geleverd wordt is het uiterlijk woensdag op zijn vroegst :(

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 20:40
vanWalsum schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:28:
Zojuist besteld via Vodafone, geen leverdatum opgekregen. Ben erg benieuwd!
Hee heb jij een order bevestiging gekregen? Ik niet namelijk, maar ze zeiden dat dit kwam omdat hij niet op voorraad was.

• Practics
jwakie schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:05:
[...]

Maar dinsdag waren er ook niet zoveel one's in de omloop ;)
Ik was nummertje 430 precies. :P

• faxityy
  • Laatst online: 06-12 20:45
Mijn one geannuleerd, morgen maar even de s4 in de winkel afhalen.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-12 21:27

Garrett

Watercooler

StupidMonkey schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:21:
grrrrrrr :( waarom heb ik 'm daar niet besteld... je bent niet de eerste die een zwarte via Saturn heeft kunnen bemachtigen... naja ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft *D

I love watercooling

• Practics
faxityy schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:27:
Mijn one geannuleerd, morgen maar even de s4 in de winkel afhalen.
Succes, las her en der op internet ookal dat webshops hun levering hadden uitgesteld wegens geen voorraad/weinig geleverd. Er mogen dan minder problemen zijn dan bij HTC, maar de vraag of je er morgen direct 1 krijgt is net zo nihil zoniet net zo min dat als je morgen zo even een HTC uit de winkel plukt. (En ja dat was aan begin van de week wel gewoon mogelijk.) :P
Pagina: 1 ... 77 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.