• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
MTV Mobile heeft een ''vraag'' uit staan naar T-Mobile waarom mijn order is afgevinkt als voltooid.. zoals het nu staat krijg ik hem dus helemaal niet..

Hier gaan echt dagen overheen en ik maar wachten op me ONE

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-12 21:24
Ik heb zojuist mijn HTC One van KPN ontvangen.
Prachtig toestel!
Ik hoop dat degene die hem nog niet hebben hem z.s.m. binnen krijgen. Succes!

Verwijderd

BlueRay you lucky bastard:P congrats, maar nu wil ik wel alles van je weten:P hoe wat en wanneer:P

Verwijderd

Waarom hebben jullie persoonlijk voor de HTC One gekozen dan?

Ivm veel klanten dat aan mij vragen!

Verwijderd

Thoraxx schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:10:
[...]

Jij hebt dus al wel bericht ontvangen. Ik heb hem 4 min na jou bestelt maar nog niets gehoord. Hopelijk wordt deze ook vandaag voor mij verzonden.

Edit: Die order status checker van Vodafone geeft die bij jullie ook een foutmelding?
yup orderchecker werkt niet, check je privebericht

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:26:

Kan je beter in het ervaringentopic vragen dan hier.

Verwijderd

Ik heb altijd al een htc gehad en ik vind persoonlijk sense heel mooi en de build kwaliteit is veel beter dan die van samsung

• BluRay
  • Laatst online: 17-12 21:24
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:25:
BlueRay you lucky bastard:P congrats, maar nu wil ik wel alles van je weten:P hoe wat en wanneer:P
Bedoel je wanneer ik hem heb besteld?

Vorigeweek Zaterdag mijn abonnement verlengt bij KPN. Ik heb dit telefonisch gedaan. Ik heb dus heel veel geluk dat hij zo snel binnen is. En zoals ik eerder zei lijkt het erop dat KPN en Hi andersom aan het uitleveren zijn. (FiFo)
Het betreft uiteraard een Zilvere HTC One.

Ik heb voor de One gekozen omdat het design me erg aanspreekt en de specs uiteraard.

Verwijderd

SChief schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:28:
[...]

Kan je beter in het ervaringentopic vragen dan hier.
Ik vind het niet echt een ervaring. Het is meer een gok ivm je vrij weinig weet van het toestel.

• LiveNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-08 22:14
nagevraagd gister bij bc leeuwarden of ze m hadden, twee welke gereserveerd waren. Was er gelukkig een niet opgehaald welke ik in ontvangst mocht nemen :D bij Hi dus maar even annuleren. :P

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:16

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Durazno schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:49:
Voor de mensen die bij The Phonehouse besteld hebben; De One wordt dit weekend uitgeleverd aan de winkels. Het is helaas wel een beperkte voorraad is, maar de verwachting is dat in ieder geval alle priority order leden een toestel krijgen. Het gaat hierbij om de zilveren versie. Het is echter mogelijk dat sommige winkels één of meerdere One's voor vrije verkoop hebben. Sommige winkels doen een priority op eigen naam ;)
In Vamos, systeem van KPN, is het helaas nog niet mogelijk de One als leasetoestel aan te vinken. (net gecheckt)
Kijk hier hebben we wat aan , top ! :)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31

Ik heb er voor gekozen omdat ik het een mooi toestel vindt wat een luxe uitstraling heeft en er degelijk uitziet (lees geen plastic), 4g ondersteund en zeer goede specs onder smartphones heeft.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 11:38

Omdat het imho de beste smartphone van het moment is. Ik kom van een HTC Desire HD af, door omstandigheden zei ik "mijn volgende telefoon wordt geen HTC meer". Maar ze hebben toch weer de beste smartphone gemaakt.

Waarom?
• het display is precies het juiste formaat, met gigantische resolutie, prima kleuren en meer dan prima kijkhoeken.
• SNEL. De One is echt retesnel.
• Het design is, vind ik, oneindig veel mooier dan het plastic speelgoed ding van Samsung.

Reden genoeg.

• stefjepayuta
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-12 15:34
Na lang overwegen welke kleur toch deze telefoon net besteld bij GSMwijzer icm Tele2 smartmix 300 + internet Xlarge en gratis One.

Gaat me kosten 24 maanden 24e (300min) + 24 maanden 14e (internet) + 30e aansluitkosten + 7e verzendkosten. Komt neer op 949e in totaal en 39,55 (afgerond) gemiddeld per maand. Koopje als ik kijk naar andere abbo's.

Alleen nog even nagelbijten, want zal nog wel even duren voordat hij binnen is...

• pimvdgulik
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-12 14:28
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:24:
[...]

Dat ligt aan HTC. Ze willen concurreren met andere merken dus 'vertragen' ze het leveren.

Ligt niet aan de providers. Zolang hun niks binnen krijgen kunnen ze ook niet leveren haha!
Mee eens, maar toch raar dat ze niet leveren aan de mensen die als eerste besteld hebben maar juist aan de mensen die als laatste besteld hebben, lijkt me beetje omgekeerde wereld.
\[25-04 > 27-04 Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Vodafone Red: 24 x €30,00 met GRATIS HTC One: Totaalprijs €720,00 8)7
Vodafone Red Super: 24 x €32,50 met GRATIS HTC One: Totaalprijs €780,00 8)7

Weet alleen niet of ze branded zijn...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:28

n2theb

Tweakers Abonnee

Wat een slechte service van Hi dat als je in de winkel besteld hebt dit niet kan en mag wijzigen via telefonisch contact doordat het een winkel orde is. Maakt het uit naar welke winkel ik van Hi ga? Ik heb zelf in Rotterdam besteld, maar ik vind het voorkomen belachelijk dat ik dan nu helemaal naar Rotterdam zou moeten reizen ipv dat ik even naar Dordrecht ga om mijn bestelling te wijzigen betreft htc one black naar zilver.

Wie weet hoe dit zit? Wat vinden jullie van het feit dat het zo slecht geregeld is bij z'n bedrijf?

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:29:
[...]

Ik vind het niet echt een ervaring. Het is meer een gok ivm je vrij weinig weet van het toestel.
offtopic:
Maar in het levertijden en prijzen topic past het nou ook niet echt..

• Golf2vr6
  • Laatst online: 22:33
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:29:
[...]

In dat topic hebben juist de meeste mensen al ervaring met het toestel!

/Edit: verkeerd begrepen...sorry!

Omdat het toestel bij de meeste reviews er als beste zo niet beste uitkomt. De meeste mensen hebben zich al goed geïnformeerd hier voordat ze definitief beslissen.

[ Voor 24% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-04-2013 18:43 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 20:40
CLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:07:

Jezus.....
Nu wordt ik echt gek... Heb ik net gisteren de volle mep lopen betalen bij mijn Vodafone verlenging! :'(

• Gamer dénis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:57
Ook ik voel me echt zwaar genaaid... Nu betaal ik gewoon 34 euro voor bws met 500mb 3.6mb/s en moest nog 400 euro bij betalen (wel 1 jarig abbo)

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
n2theb schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:14:
Wat een slechte service van Hi dat als je in de winkel besteld hebt dit niet kan en mag wijzigen via telefonisch contact doordat het een winkel orde is. Maakt het uit naar welke winkel ik van Hi ga? Ik heb zelf in Rotterdam besteld, maar ik vind het voorkomen belachelijk dat ik dan nu helemaal naar Rotterdam zou moeten reizen ipv dat ik even naar Dordrecht ga om mijn bestelling te wijzigen betreft htc one black naar zilver.

Wie weet hoe dit zit? Wat vinden jullie van het feit dat het zo slecht geregeld is bij z'n bedrijf?
Je besteld toch in rotterdam niet in dordrecht ? neem aan dat je niet toevallig daar was toen je hem bestelde.
Dat hi de winkels als individu beschouwt kan zijn dat het misschien op basis is van franchise werkt ?
Zo doen ze het nu eenmaal is vervelend maar van dordrecht "helemaal" naar rotterdam is natuurlijk overdreven is zijn goede ov verbindingen, je zit met een paar min in centrum rotterdam.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Thoraxx schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:42:
Jezus.....
Nu wordt ik echt gek... Heb ik net gisteren de volle mep lopen betalen bij mijn Vodafone verlenging! :'(
Gamer dénis schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:43:
Ook ik voel me echt zwaar genaaid...
Er is een afkoelingstermijn heh, waarin je het abonnement nog kunt annuleren...

Waarschijnlijk niet op voorraad morgen, daar ga ik vanuit, zullen wel worden nagestuurd... Waarschijnlijk branded:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
Vodafone: Welkom bij de Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.    
Vodafone: Je spreekt nu met Gerson van Vodafone.
Gerson: Hallo Colin, waarmee kan ik je helpen?
CLB: Heey Gerson! Ik zag zojuist een waanzinnge Vodafone actie op het internet verschijnen: [TOPIC=1545775/0]\[25-04 > 27-04 Aanbieding] Vodafone Openingsacties[/TOPIC]
CLB: 2 jaar lang 50% korting op je RED-abonnement met een gratis high-end toestel
CLB: nu is m'n abonnement al afgelopen en ik kan dus eventueel verlengen. Daar zit ik dus ook over te denken. De simpele vraag is, is de HTC One branded bij jullie?
CLB: Dus als ik morgen naar Utrecht afreis, krijg ik dan een HTC One met Vodafone software, opstartlogo, applicaties?
Gerson: haha, ik weet wat 'branded' is. ;) Maar ik zal dat even voor je moeten nakijken! Heb je een ogenblik voor me?
Gerson: :)
Gerson: Ik verwacht het eerlijk gezegd wel.
CLB: Dan ben je een van de weinige VF-medewerkers die dat weet :p
Gerson: hahah is dat zo? :D
CLB: Si :)
Gerson: moment hoor.
Gerson: Bedankt voor het wachten.
Gerson: Als je het toestel via onze kanalen (dus VF winkel of VF online shop) aanschaft, zal het toestel branded zijn. :)
CLB: Okee, dat dacht ik al...
Gerson: Ik kan je helaas niet vertellen of dit ook het geval zal zijn als je bijvoorbeeld het abonnement via Phone House aanschaft of zo.
CLB: Alhoewel er ook al uitleveringen zijn (geweest) van non-branded toestellen via jullie Friends and Family website.. (bron: Tweakers.net)
CLB: nog 'n vraag... Is er morgen voorraad :P ?
Gerson: Hahaha, dat kan ik je helaas ook niet vertellen! Komt omdat ik absoluut nul inzicht heb in het bevoorradingsproces en de leveringen.. Zou soms wel handig zijn, maar goed.
Gerson: Ik kan even kijken of ik het nummer van de VF winkel voor je kan achterhalen?
CLB: Das wel zuur... Want als ik 't morgen afsluit heb ik geen zin om nog 3 weken te wachten op m'n toestel natuurlijk.
Gerson: Scheelt je een reisje, als het toestel er niet is.
Gerson: Begrijp ik.
CLB: Uhm if that's possible... Gaat om Utrecht
Gerson: Hoog Cath?
CLB: 'Achter Clarenburg'
Gerson: oké, dank je.
Gerson: Dit zou het nummer moeten zijn: *****0
CLB: Ga ik zo even proberen dan, fijn!
CLB: Nog twee vragen... :p
Gerson: Yes?
CLB: - Via jou kan ik dit zeker niet afsluiten?
Gerson: Dat klopt inderdaad.
CLB: - Kun jij mijn datagebruik inzien van de laatste maanden, simpel en snel?
Gerson: JA hoor, 
Gerson: Mag ik je 06-nummer? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.
CLB: *****6 is m'n nummer :)
Gerson: Bedankt. Heb je even een moment voor me? Ik ga dit voor je nakijken.
CLB: jahoor
Gerson: Het wisselt wel een klein beetje, maar in februari was het 763 MB, maart 386 en je gemiddelde per maand is 548 MB :)
Gerson: maar je zit bijna altijd boven de 400 MB per maand (ook logisch met zo'n gemiddelde, natuurlijk.. ;) )
CLB: allright
CLB: dan kan ik makkelijk over naar 'n RED-abbo... Heb nu een abonnement met FUP-internet namelijk, dat is ansich wel leuk, maar ik haal de 1GB dus niet eens
Gerson: dat klopt. 
CLB: laatst vraag... Is er bekend of de actie ook naar andere winkels komt? (Den Haag is bv dichterbij, als dat over 2 weken zo ver is ga ik geen moeite doen morgen zeg maar)
Gerson: Eerlijk gezegd zou ik dat niet weten. Je kunt het eens navragen bij de afdeling Verkoop, maar evenals bij leveringen hebben wij geen inzicht in acties e.d.
CLB: Haha allright...
Gerson: Je kunt de afdeling bereiken via *****0
Gerson: (gratis nummer overigens)
CLB: oftewel ik kan van alles, maar ik moet echt reallife naar de winkel om hier gebruik van te kunnen maken.. Met de zeer grote waarschijnlijkheid dat de (branded) toestellen er niet eens zijn :)
CLB: Dankje dankje, dan ga ik dat is in overweging nemen!
Gerson: Dat zou inderdaad kunnen! Bel gewoon even naar de desbetreffende winkel, dan denk ik dat je al heel wat wijzer zult worden. 
CLB: Net al gedaan :p Was een overkoepelend nummer ofzo voor alle 'Achter Clarenburg' winkels... Wist net zoveel als jou :)
CLB: Dank Gerson, fijn dat jullie er nog zijn zo 's avonds!
Gerson: ah, dat schiet lekker op.
Gerson: Graag gedaan hoor!
CLB: oja valt me nu op...
CLB: RED heeft geen 4G-ondersteuning? RED Super wel?
Gerson: hmm, ik geloof dat Red ook 4G ready is.. Even kijken hoor.
CLB: en wordt dat eventueel automatisch geactiveerd of is dat weer een optie (waar je extra voor moet gaan betalen) ?
Gerson: Als het goed is zijn alle RED abo's 4G ready. Je hoeft hier niet extra voor te betalen. :) 
CLB: 'Als het goed is' :p
CLB: if not dan zit ik ermee
CLB: maar bedankt, dan is 't klaar!
CLB: Morgen maar naar Utrecht dan!!!
Gerson: Nee ze zijn allemaal 4G ready. :)
Gerson: is goed! Voor nu een fijne avond dan!
CLB: Jij ook, prettige dienst nog! Ciao

Maarja voor €720,00 is dat niet echt 'n bottleneck >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zojuist een zwarte HTC One opgehaald bij Mediamarkt Nordhorn :D

Besteld 22 maart. Ze hadden er 6 binnengekregen die allemaal waren voorbesteld.

Afbeeldingslocatie: http://img801.imageshack.us/img801/8114/img20130425184506.jpg
Nice! Zijn er denk genoeg jaloers op je :)

• w.amhaini
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-08 16:07
Het lijk dat Handtec ook begint met leveren van de zwart htc one:

''Stock Update 25th April 2013:

We are dispatching orders Thursday 25th/Friday 26th for the HTC One 32gb Black these first batch’s will fulfill orders placed up to 11th/12th March 2013.

We will update as soon as we get any further info on the next batch’s.''

Bron:http://blog.handtec.co.uk/stock-update-htc-one-32gb-silver-and-black/

• Thoraxx
CLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:50:
[...]
[...]

Er is een afkoelingstermijn heh, waarin je het abonnement nog kunt annuleren...
Thnx voor de info!

Ja dacht ik ook net aan, maar zie het al weer gebeuren dat ik hem annuleer en dat hij niet "fysiek" aanwezig is in de winkel waardoor ik alsnog naast de pot pis.
Helemaal na het lezen dat er zelfs een wachtrij van 2 uur stond.

Ik kan proberen om Vodafone te bellen en te dreigen op te zeggen, en opnieuw aan te vragen? Misschien dat ze dan ook meer korting kunnen geven.

Zijn alleen 2 jarige abbo's waarop de actie van toepassing is als ik het goed begrijp toch?
Thoraxx schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:57:
Ja dacht ik ook net aan, maar zie het al weer gebeuren dat ik hem annuleer
en dat hij niet "fysiek" aanwezig is in de winkel waardoor ik alsnog naast de pot pis.
Dat zal wel ja, kan me niet voorstellen dat zij bergen HTC One's of zelfs S4's hebben liggen :)
Dus je zal zelf de keuze moeten maken om meer te betalen, te reizen, daar te wachten of niet...
Thoraxx schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:57:
Zijn alleen 2 jarige abbo's waarop de actie van toepassing is als ik het goed begrijp toch?
Ja: \[25-04 > 27-04 Aanbieding] Vodafone Openingsacties

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 25-04-2013 18:59 ]

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

wimstradamus schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:47:
[...]

Je besteld toch in rotterdam niet in dordrecht ? neem aan dat je niet toevallig daar was toen je hem bestelde.
Dat hi de winkels als individu beschouwt kan zijn dat het misschien op basis is van franchise werkt ?
Zo doen ze het nu eenmaal is vervelend maar van dordrecht "helemaal" naar rotterdam is natuurlijk overdreven is zijn goede ov verbindingen, je zit met een paar min in centrum rotterdam.
Voor mij is Dordrecht dichterbij en makkelijker te bereiken dan Rotterdam. Door de weeks als ik aan het studeren ben dan ben ik wel in het centrum van Rotterdam nu gewoon weer terug op het platteland. ;-)

Franchise is wel begrijpelijk, maar toch had ik dit beter geregeld gezien aangezien ik ook niks kan annuleren alleen in de winkel zelf...

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Erik1 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:51:

[afbeelding]
Jaloers!! Maar dit is al een goed teken dat ze leverbaar zijn. Hi geeft aan 16 mei maar ik denk dat de zwarte nu binnenkort worden geleverd! :-) Hoe bevalt het toestel? Is hij nou mooier dan de zilvere variant?

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

[afbeelding]
Nice! Hij is dus wel echt op voorraad. Heb zelf gisteren ook een mail gehad dat ik hem kan ophalen, alleen kan er niet zo even snel heen. Hopelijk houden ze hem nog lang genoeg voor me apart. Als ik moet wachten tot die verkrijgbaar is NL moet ik nog wel lang wachten ben ik bang.
Kan je iets vertellen over de afwerk kwaliteit, gaps enzo?. Hopelijk hebben de zwarte wel een betere kwaliteitscontrole gehad. Zie deze topic: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen

• Gamer dénis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:57
Vodafone utrecht heeft er geen. Dus het heeft geen nut om daar je abbo af te sluiten met 50% korting icm,. een HTC one, dit kan niet. Heb er net over gebeld. Helaas.

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Gamer dénis schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:12:
Vodafone utrecht heeft er geen. Dus het heeft geen nut om daar je abbo af te sluiten met 50% korting icm,. een HTC one, dit kan niet. Heb er net over gebeld. Helaas.
Zeker jammer.
Gelukkig hebben ik nog een oud Vodafone abonnement afgesloten.
Maar met deze actie was ik toch nog iets voordeliger uit.

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-12 11:26
Tja, jammer van de aanbieding: ik heb gisteren uiteindelijk bij Vodafone kunnen (pre-)orderen via 1200.
Met een verlenging met wat korting.

Heb om 12 uur vanmiddag een e-mail gekregen dat ze 'm verzonden hebben.

(Toestel gratis, Red + C + 1gb, 50 euro p/m).

Verwijderd

Op mediamarkt.nl staat dat ze in bestelling zijn en over 5-7 dagen binnen komen.
Heb net besteld, ben benieuwd of dat ook op tijd binnen komt.

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11 12:48
Ik was van de week toevallig binnengelopen in Utrecht bij de nieuwe Vodafone winkel en had een One gereserveerd. Vandaag abo verlengt, maar geen voorraad. Toezegging dat ik hem zsm kan ophalen was voor mij voldoende. Kan dus wel, maar alleen als je hebt gereserveerd.

Handtekening

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Oei een Zwarte. Net nu ik mijn order heb gewijzigd naar een Zilvere omdat alles zo lang duurde.

Ik wil ze eigenlijk gewoon alle twee maar mijn Spaarrekening wil dat helaas niet ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• harmrh
  • Laatst online: 04-08-2024
GSMWEB nog altijd niets. Vanmorgen een tweet van een medewerker dat ze mondjesmaat binnen kwamen, maar vanmiddag een mail van een andere medewerker dat de levertijd was opgeschoven naar 1 mei.. :S

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:07:

Dan moet je nog wel even €60 bijbetalen toch? (als ik de prijzen op de Vodafone site neem en die door de helft doe). RED SUPER is €70 p/maand (als je toestel per maand afbetaald) en dus €35 p/maand.

Ik had de ONE eigenlijk al afgeschreven (te duur) maar met die Vodafone acties wordt het interessant. €30.75 p/maand voor 1GB en €32.50 p/maand voor 4GB en onbeperkt min/sms is nog beter dan m'n eerdere poging tot F&F (75 min, onbeperkt sms en 4Gb data).

Dat was natuurlijk wel een goedkope (€15.93 p/maand) sim-only die jarenlang zou doorlopen voor €15.93 p/maand maar dan was het €15.93 * 24 maanden (geen aansluitkosten) = €382.32 + Los toestel.
Zoals je hieronder ziet kun je voor het verschil tussen Sim-only en onderstaande geen los toestel kopen.

Mogelijkheden:
1 jarig.
RED: €29.50 * 12 + €239.99 (toestel) + €30 (aansluitkosten) = €623.99 / gem. €52 p/maand
Of toestel eerst betalen: €24.50 * 12 + €334.99 (toestel) + €30 (aansluitkosten) = €658.99 / gem. €54.92 p/maand

RED SUPER: €35 * 12 + €239.99 (toestel) + €30 (aansluitkosten) = €689.99 / gem. €57.50 p/maand
Of toestel eerst betalen: €32.50 * 12 + €289.99 (toestel) + €30 (aansluitkosten) = €709.99 / gem. €59.17 p/maand

2 jarig
RED: €29.50 * 24 + €30 (aansluitkosten) = €738 / gem. €30.75 p/maand
Of toestel eerst betalen: €24.50 * 24 + €149.99 + €30 (aansluitkosten) = €767.99 / gem. €32 p/maand

RED SUPER: €35 * 24 + €30 (aansluitkosten) = €870 / gem. €36.25 p/maand
Of toestel eerst betalen: €32.50 * 24 + €59.99 (toestel) + €30 (aansluitkosten) = €869.99 / gem. €36.25 p/maand

Maar nou is m'n 'vraag':
- Deze actie geldt dus voor zowel RED als RED SUPER (dus niet Essential) en zowel 1- als 2-jarig?
- Er wordt in de OP van dat topic gezegd dat deze actie (Vodafone Red / Red Super met 50% korting) ook bij andere vestigingen komt. Hoe zeker is dat?
- Enig idee welke data ik moet denken. Want als deze vestingen pas over een half jaar ofzo volgen heeft het niet zo veel zin meer natuurlijk (ik lees dat Den Haag & Capelle aan de IJssel de actie op 2,3,4 mei zouden hebben?).
- Branded. Het lijken alleen branded toestellen te zijn; dat is toch wel een aardige domper (lees: lááángzame updates)

Want in Utrecht gaan we geen One krijgen, daar wordt gewoon niet genoeg geleverd. Maar stel dat ergens in de volgende maanden (mag immers begin juli overstappen, maar nu na gezeik met KPN zou het ook eerder kunnen) andere vestigingen volgen en de ONE dan beter (lees: gewoon wél) leverbaar is...

EDIT: 1-jarige abonnementen vallen niet onder de actie.

[ Voor 59% gewijzigd door Piet91 op 26-04-2013 00:46 ]

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
- Sorry, dubbel -

[ Voor 99% gewijzigd door Piet91 op 25-04-2013 20:30 ]

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:51
Bij de Belcompany in Utrecht Hoog Caterijne heeft nog een zilveren HTC One voor de liefhebber. Wel alleen in combinatie met een abbonement.

• Noedelsoep
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-10 18:02
Balboa schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:33:
Ik was van de week toevallig binnengelopen in Utrecht bij de nieuwe Vodafone winkel en had een One gereserveerd. Vandaag abo verlengt, maar geen voorraad. Toezegging dat ik hem zsm kan ophalen was voor mij voldoende. Kan dus wel, maar alleen als je hebt gereserveerd.
Begrijp ik nu goed dat je van de actie gebruik hebt kunnen maken en de One later kan afhalen omdat je hebt gereserveerd? Mij is verteld dat het toestel fysiek aanwezig moet zijn omdat ze hem koppelen (de IMEI denk ik) aan het abonnement...

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11 12:48
Noedelsoep schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:37:
[...]

Begrijp ik nu goed dat je van de actie gebruik hebt kunnen maken en de One later kan afhalen omdat je hebt gereserveerd? Mij is verteld dat het toestel fysiek aanwezig moet zijn omdat ze hem koppelen (de IMEI denk ik) aan het abonnement...
Geen idee of het gekoppeld moet worden, maar heb inderdaad deze toezegging gekregen en staat ook op het contract. In eerste instantie werd mij verteld dat het idd niet kon, maar toen ik verwees naar een eerdere toezegging bij de reservering en de verkoper even had overlegd kon het wel. Blijkbaar dus niet standaard.

Handtekening

• PerK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
Jaaa hij is binnen hoor! Laatste toestel los gekocht bij de belcompany in den helder:)

• Noedelsoep
  • Laatst online: 31-10 18:02
Balboa schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:45:
[...]

Geen idee of het gekoppeld moet worden, maar heb inderdaad deze toezegging gekregen en staat ook op het contract. In eerste instantie werd mij verteld dat het idd niet kon, maar toen ik verwees naar een eerdere toezegging bij de reservering en de verkoper even had overlegd kon het wel. Blijkbaar dus niet standaard.
Hmmm, zeer vaag zeg. Ik had 'm namelijk ook een paar dagen geleden gereserveerd en voor mij konden ze niets doen. Thanks voor de info.

[ Voor 8% gewijzigd door Noedelsoep op 25-04-2013 21:15 ]

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-12 09:56
styxz schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:40:
Weinig tot geen impact op leveringen dus volgens HTC:
http://m.theinquirer.net/...ction-against-the-htc-one

Ben wel benieuwd wat ze bedoelen met
[...]

Misschien toch maar beter om later te kopen??
Dat heet nou damage control, ze kunnen moeilijk zeggen we gaan op zoek naar een microfoon die nog een beetje in de buurt komt van de beste die er al in zit maar we niet meer kunnen krijgen.

• Epsi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 14:24
Had ik zojuist even geluk, ik dacht laat ik eens de T-Mobile shop in Zwolle binnen lopen om te vragen als ze de One toevallig al/nog hadden liggen. En wat denk je, ze hadden er nog één, een zilveren. Ik blij! Waren er afgelopen Zaterdag drie binnen gekomen, twee waren instant verkocht en de derde lag er t/m vanavond nog.

• ray1979
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-12 10:54
Ik heb er vandaag een opgepikt bij belcompany woensel. Alle winkels hebben er 2 binnen gekregen, maar over het algemeen zijn ze allemaal al gereserveerd. In woensel waren ze beide nog beschikbaar. Voor 600 euro, nette prijs...

• Donstil
  • Niet online

[afbeelding]
Hoe zit het met de bouw kwaliteit van de zwarte? Geen gleuven en/of lelijk afgewerkt plastic?

• Karish
  • Laatst online: 03-01-2024
ray1979 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:02:
Ik heb er vandaag een opgepikt bij belcompany woensel. Alle winkels hebben er 2 binnen gekregen, maar over het algemeen zijn ze allemaal al gereserveerd. In woensel waren ze beide nog beschikbaar. Voor 600 euro, nette prijs...
Huh hoezo verkopen sommige BC winkels wel losse HTC One toestellen :S

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
Karish schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:19:
[...]

Volgens mij mag elke BC winkel dat zelf bepalen.

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
[...]

Inderdaad apart, was vandaag bij BC in Spijkenisse. Hij zei dat ze het toestel niet los verkochten, alleen icm een abbo. Al gaf hij wel aan dat het toestel €600 euro kostte als ik het los wilde aanschaffen.

• Karish
  • Laatst online: 03-01-2024
barrel schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:21:
[...]

Volgens mij mag elke BC winkel dat zelf bepalen.
Hmmm mij werd verteld dat Vodafone dat beslist :s .. En zij wilden juist dat er geen lossen toestellen verkocht worden de eerste week..

• Golf2vr6
  • Laatst online: 22:33
[...]

Geen idee, maar in Barneveld vandaag gelukkig wel! In Arnhem/Zevenaar/Ede niks geen voorraad of ze vroegen gelijk of ik hem los/abo wilde hebben. Als ik los zei...geen voorraad, met abo heb ik niet geprobeerd btw. Barneveld zei gelijk dat ze er 1 op voorraad hadden. Ze maakte er ook geen probleem van dat ik hem los wilde hebben. Dus ff ritje Arnhem - Barneveld gedaan. Binnen 5 kwartier met een One op de bank, ik vind mooi!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
n2theb schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:05:
[...]

Jaloers!! Maar dit is al een goed teken dat ze leverbaar zijn. Hi geeft aan 16 mei maar ik denk dat de zwarte nu binnenkort worden geleverd! :-) Hoe bevalt het toestel? Is hij nou mooier dan de zilvere variant?
De zilveren heb ik nog niet in het echt gezien, das vaak toch een verschil met plaatjes en filmpjes op internet :)

Eerste indruk van het toestel is super, vooral de kwaliteit van het scherm valt me positief op! Maar mijn vorige toestel was dan ook een HTC Desire van 3 jaar oud ;)
xileS schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:08:
[...]
Nice! Hij is dus wel echt op voorraad. Heb zelf gisteren ook een mail gehad dat ik hem kan ophalen, alleen kan er niet zo even snel heen. Hopelijk houden ze hem nog lang genoeg voor me apart. Als ik moet wachten tot die verkrijgbaar is NL moet ik nog wel lang wachten ben ik bang.
Kan je iets vertellen over de afwerk kwaliteit, gaps enzo?. Hopelijk hebben de zwarte wel een betere kwaliteitscontrole gehad. Zie deze topic: [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen
Donstil schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:03:
[...]
Hoe zit het met de bouw kwaliteit van de zwarte? Geen gleuven en/of lelijk afgewerkt plastic?
Heb een foto'tje in het andere topic gezet!

Erik1 in "[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen"

• Donstil
  • Niet online
Erik1 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:34:
[...]

De zilveren heb ik nog niet in het echt gezien, das vaak toch een verschil met plaatjes en filmpjes op internet :)

Eerste indruk van het toestel is super, vooral de kwaliteit van het scherm valt me positief op! Maar mijn vorige toestel was dan ook een HTC Desire van 3 jaar oud ;)

[...]

[...]

Heb een foto'tje in het andere topic gezet!

Erik1 in "[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen"
Thnx ik zie het nu ja, lijkt me een prima One en ik het Zwart is hij toch wel erg Porno >:)

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12 18:47
Heb vandaag een zilveren gezien (klasgenoot heeft hem al bijna anderhalve week oid, hij vond hem gewoon in een winkel (t-mobile)), en de zwarte ziet er toch een heel stuk netter afgewerkt uit :)
Kan niet wachten tot Hi de zwarte gaat uitleveren :)
(En ik ben gewoon lekker geduldig)

• kevin-postma
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-09 10:02
Vanmiddag even bij coolblue langsgeweest. Morgen krijgen ze weer een batch binnen van 50 stuks. (Zilveren) Had eerst d zwarte. Maar aangezien ik al een tijdje zonder tel zit en het nog heel twijfelachtig was wanneer die dingen daadwerkelijk geleverd werden ( kon nog wel 2 a 3 week duren) dacht ik toch van laat ik maar even omzetten!

Nu hebben ze mijn bestelling omgezet naar een zilveren en blijft mijn preorder datum gewoon staan. Nu kom ik dus gelukkig ook nog niet eens onderaan en met een beetje mazzel krijg ik hem met de eerstvolgende batch! :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:14:
[...]

Zo hoort dat toch!?

Onze back-office is zelfs verbaasd. Maar maak je geen zorgen!

Ik ben bijna zeker dat die zo snel mogelijk naar je toe komt!
Dit doet mij goed! Medenken met de klant, en het proberen op te lossen. Helemaal top! _/-\o_

Is het gesprek opgenomen? Dan mag je m van mij doorsturen aan je leidinggevende, kunnen ze een voorbeeld aan nemen ;)

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 19:21
kevin-postma schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:18:
Vanmiddag even bij coolblue langsgeweest. Morgen krijgen ze weer een batch binnen van 50 stuks. (Zilveren) Had eerst d zwarte. Maar aangezien ik al een tijdje zonder tel zit en het nog heel twijfelachtig was wanneer die dingen daadwerkelijk geleverd werden ( kon nog wel 2 a 3 week duren) dacht ik toch van laat ik maar even omzetten!

Nu hebben ze mijn bestelling omgezet naar een zilveren en blijft mijn preorder datum gewoon staan. Nu kom ik dus gelukkig ook nog niet eens onderaan en met een beetje mazzel krijg ik hem met de eerstvolgende batch! :D
Hoop dat ze vroeg de order binnen krijgen want dan heb ik hem misschien vandaag of anders zaterdag _/-\o_

Komt CoolBlue zelf langs aan de deur of een koerier (AMP) :?

• breugie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-02-2023
Mijn One-black is reeds van 26 februari (!) in pre-order bij CB-België en ben het stilaan beu. Voor 17 mei verwachten ze geen toestellen binnen. Nu blijkt de zwarte versie bij Amazon.co.uk wel voorradig te zijn. Iemand ervaringen met bestellen en leveringen aldaar? Tnx voor de reply's
Volgens mij heb ik in de 7500 berichten nog niks over Amazon gelezen nee...

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:37
Bij Amazon.de zijn er nog een paar zilveren op voorraad!
(Eentje minder inmiddels dankzij mij :D)

http://www.amazon.de/gp/p...ref?ie=UTF8&psc=1&s=ce-de

EDIT:

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-y44BXehdCqg/UKHDCdILy_I/AAAAAAAABeE/clLl9SeND9M/s1600/3ps5zq.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door HikariMisako op 26-04-2013 09:58 ]

• Boontjes
  • Laatst online: 04-06-2023
Lokaal in de winkels nog nergens los te pakken gekregen, vooralsnog alleen met abo af te sluiten....ik krijg er onderhand One grote sik van :-(

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
HikariMisako schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:45:

Goede tip! Nog 13 stuks!

• alwaysleft
Boontjes schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:52:
Lokaal in de winkels nog nergens los te pakken gekregen, vooralsnog alleen met abo af te sluiten....ik krijg er onderhand One grote sik van :-(
Bestel je hem nu toch op amazon. Heb je hem dinsdag, ik wist het wel.

• alwaysleft
HikariMisako schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:45:

EDIT:

[afbeelding]
nog 6 ;)

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12 17:14
alwaysleft schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:56:
[...]

Dinsdag gaat er niks geleverd worden. :+
Dan ligt heel Nederland plat. _/-\o_

• alwaysleft
Practics schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:03:
[...]

Dinsdag gaat er niks geleverd worden. :+
Dan ligt heel Nederland plat. _/-\o_
Woensdag dan ;)

• c0de1
Coolblue heeft de 2e batch nog niet binnen gekregen, we wachten af

Verwijderd

Waanzin dat een Coolblue vandaag al hun tweede batch krijgt terwijl een groot concern als MM nog steeds niks geleverd heeft gekregen.

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:01
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:10:
Waanzin dat een Coolblue vandaag al hun tweede batch krijgt terwijl een groot concern als MM nog steeds niks geleverd heeft gekregen.
Niet zo raar, aangezien het MM concern bij de release van de Xperia Z ook al op zich liet wachten..

• Boontjes
alwaysleft schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:56:
[...]

Doordat er toch behoorlijk wat problemen zijn gemeld als bijv. de gaps haal ik hem liever in de buurt, zodat ik hem makkelijk kan omruilen. Ik wil voor dat soort zaken onder geen beding het reparatietraject in, want het gaat toch om een telefoon van € 600,-

• Richurdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Edit - Al gevonden. Zoekfunctie ftw.

[ Voor 95% gewijzigd door Richurdt op 26-04-2013 11:10 ]

• c0de1
c0de1 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:08:
Coolblue heeft de 2e batch nog niet binnen gekregen, we wachten af
Grrr wachten duurt lang zeg... 8)7

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:50
Jammer dat je bij de Belcompany niet de voorraadstatus kan zien. Nergens bij de producten staat bij of het aanwezig is.
Makro Delft verwacht vandaag of morgen weer een nieuwe levering trouwens (PhoneHouse).

• LiveNL
  • Laatst online: 18-08 22:14
Soeski schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:38:
Jammer dat je bij de Belcompany niet de voorraadstatus kan zien. Nergens bij de producten staat bij of het aanwezig is.
Makro Delft verwacht vandaag of morgen weer een nieuwe levering trouwens (PhoneHouse).
Gewoon opbellen of winkel inlopen, heeft voor mij ook gewerkt :D

• EzMe
  • Laatst online: 21-12 21:47
Ben benieuwd of studentmobiel hun T-mobile telefoons vandaag binnen krijgen zoals beloofd :)

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

EDIT: Weg

[ Voor 152% gewijzigd door CLB op 26-04-2013 12:06 ]

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-12 11:46
EzMe schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:46:
Ben benieuwd of studentmobiel hun T-mobile telefoons vandaag binnen krijgen zoals beloofd :)
studentmobiel krijgt telefoon van T-Mobile? Hoe zit dat dan, is het een sub-tak van T-Mobile of iets in die richting? Neem aan dat het dan eerst naar de klanten van T-Mobile zelf gaaf, ik wacht namelijk ook op een zwarte haha.

• EzMe
  • Laatst online: 21-12 21:47
DennisM6 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:51:
[...]

studentmobiel krijgt telefoon van T-Mobile? Hoe zit dat dan, is het een sub-tak van T-Mobile of iets in die richting? Neem aan dat het dan eerst naar de klanten van T-Mobile zelf gaaf, ik wacht namelijk ook op een zwarte haha.
---------- Forwarded message ----------
From: Studentmobiel.nl <info@studentmobiel.nl>
Date: 2013/4/24
Subject: Ordernummer XXXXXXXX: informatie uitlevering HTC One
To: "EzMe " <EzMe@gmail.com>

Geachte Dhr. EzMe,

Naar aanleiding van uw bestelling ontvangt u een update omtrent de levertijden van de HTC One.

HTC One Silver
De eerste pre-orders van de HTC One (Silver) zijn inmiddels uitgeleverd. Eind deze week en volgende week worden nieuwe leveringen verwacht.

Beautiful Black
De HTC One Beautiful Black is helaas opnieuw uitgesteld. Levering zal volgens laatste informatie plaatsvinden in de tweede week van mei.
Indien u het toestel eerder wenst te ontvangen dan bieden wij u de mogelijkheid de versie voorkeur aan te passen naar de kleur Silver. Indien u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice door te reageren op deze mail.

Heeft u de HTC One in combinatie met een T-Mobile abonnement besteld?
T-Mobile accepteert alleen, door ons, bij T-Mobile ingekochte HTC One’s. Dit betekent dat wij voor klanten die een T-Mobile abonnement besteld hebben afhankelijk zijn van leveringen door T-Mobile. De eerste partij HTC One vanuit T-Mobile ontvangen wij vrijdag as 26 april (kleur Silver). Met deze levering kunnen wij de HTC One Silver uitleveren aan klanten waarvan het contract op uiterlijk 19 maart (of eerder) door ons is ontvangen. De volgende levering (Silver) wordt in week 18 verwacht en de Black versie in week 20. Zodra wij meer informatie hebben over nieuwe leveringen en levertijden zullen wij u per mail informeren.

Pre-order actie Media Link; Kom ik hiervoor in aanmerking?
Voor de pre-order actie geldt een coulance-regeling. Dit betekent dat de HTC One onder de gestelde pre-order voorwaarden kan worden verkregen. Voor meer informatie betreft de pre-order actie verwijzen wij u graag naar de volgende link: http://www.htcmedialinkhd.nl/

First in, first out; wanneer kan ik het toestel verwachten?
Bij schaarste hanteren wij het FIFO principe (First in first out). Indien men een toestel in combinatie met abonnement heeft besteld wordt er gekeken naar de datum dat wij het contract in ons bezit hebben gekregen.

Verzending
U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl

[ Voor 0% gewijzigd door EzMe op 26-04-2013 12:04 . Reden: Datum dik gemaakt ]

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• Dreabe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-10 17:09
Zojuist een toestel apart laten leggen bij de BelCompany voor me; 600 euro (los toestel). Ze hadden er nog 1 liggen. :)

En voor de mensen die al mijn vorige situaties nog weten: inmiddels heb ik ook mijn bestelling bij amazon.de geannuleerd omdat ik maar weinig informatie en statusupdates kreeg. En met een beetje pech zou mijn toestel dan pas over een maand zijn binnengekomen.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:29
Dreabe schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:02:
Zojuist een toestel apart laten leggen bij de BelCompany voor me; 600 euro (los toestel). Ze hadden er nog 1 liggen. :)

En voor de mensen die al mijn vorige situaties nog weten: inmiddels heb ik ook mijn bestelling bij amazon.de geannuleerd omdat ik maar weinig informatie en statusupdates kreeg. En met een beetje pech zou mijn toestel dan pas over een maand zijn binnengekomen.
Had je op Amazon.de een zwarte variant besteld? En hoe kom je aan die info? :'(

• Dreabe
JDL15 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:06:
[...]

Had je op Amazon.de een zwarte variant besteld? En hoe kom je aan die info? :'(
Nee zilver. Hoezo, welke info bedoel je?

• Soeski
Voor de zakelijke (inkopers) onder ons; Techdata verwacht nu pas een voorraadje op 15 mei (zowel zilver als zwart).
Centralpoint pas op 17 mei, ook beide kleuren.
De schaarste zet door :)

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:29
Dreabe schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:07:
[...]

Nee zilver. Hoezo, welke info bedoel je?
Ik bedoel het feit dat je hem pas over een maand pas hebt? Dacht dat dat redelijk snel ging daar momenteel..

• Dreabe
JDL15 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:11:
[...]

Ik bedoel het feit dat je hem pas over een maand pas hebt? Dacht dat dat redelijk snel ging daar momenteel..
Dat dacht ik ook, maar de informatie die ik had was van de site was: levering tussen 3 en 23 mei. En verzonden: 23 april. Verder had ik geen tracking informatie voor mijn bestelling ontvangen, waardoor ik dus ook niets wist over de status van mijn bestelling.
Omdat ik half mei op vakantie ga wil ik niet het risico lopen mijn toestel nog niet binnen te hebben (ondanks het feit dat de meeste mensen ervaringen hebben met een veel snellere levering).

Dus heb ik het zekere voor het onzekere genomen, en geannuleerd. Lucky me dat ze er nog 1tje op voorraad hebben in de winkel waar ik naar toe heb gebeld. :)

Edit: Zojuist weer gebeld door een ander filiaal van de BelCompany. Daar hadden ze nog niks aan me laten weten maar ik stond er wel op de wachtlijst. Prima service dus dat ze na reserveren bij een ander filiaal mij opbellen. Ze staan allemaal met elkaar in verbinding, prettig om te weten! Na al die winkels etc. waar ik voor de HTC mee in contact heb gestaan, ben ik het meest tevreden over BelCompany.

[ Voor 19% gewijzigd door Dreabe op 26-04-2013 12:18 ]

• MartijnB85
  • Laatst online: 12-09 14:17
EzMe schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:02:
[...]

---------- Forwarded message ----------
From: Studentmobiel.nl <info@studentmobiel.nl>
Date: 2013/4/24
Subject: Ordernummer XXXXXXXX: informatie uitlevering HTC One
To: "EzMe " <EzMe@gmail.com>

Geachte Dhr. EzMe,

Naar aanleiding van uw bestelling ontvangt u een update omtrent de levertijden van de HTC One.

HTC One Silver
De eerste pre-orders van de HTC One (Silver) zijn inmiddels uitgeleverd. Eind deze week en volgende week worden nieuwe leveringen verwacht.

Beautiful Black
De HTC One Beautiful Black is helaas opnieuw uitgesteld. Levering zal volgens laatste informatie plaatsvinden in de tweede week van mei.
Indien u het toestel eerder wenst te ontvangen dan bieden wij u de mogelijkheid de versie voorkeur aan te passen naar de kleur Silver. Indien u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice door te reageren op deze mail.

Heeft u de HTC One in combinatie met een T-Mobile abonnement besteld?
T-Mobile accepteert alleen, door ons, bij T-Mobile ingekochte HTC One’s. Dit betekent dat wij voor klanten die een T-Mobile abonnement besteld hebben afhankelijk zijn van leveringen door T-Mobile. De eerste partij HTC One vanuit T-Mobile ontvangen wij vrijdag as 26 april (kleur Silver). Met deze levering kunnen wij de HTC One Silver uitleveren aan klanten waarvan het contract op uiterlijk 19 maart (of eerder) door ons is ontvangen. De volgende levering (Silver) wordt in week 18 verwacht en de Black versie in week 20. Zodra wij meer informatie hebben over nieuwe leveringen en levertijden zullen wij u per mail informeren.

Pre-order actie Media Link; Kom ik hiervoor in aanmerking?
Voor de pre-order actie geldt een coulance-regeling. Dit betekent dat de HTC One onder de gestelde pre-order voorwaarden kan worden verkregen. Voor meer informatie betreft de pre-order actie verwijzen wij u graag naar de volgende link: http://www.htcmedialinkhd.nl/

First in, first out; wanneer kan ik het toestel verwachten?
Bij schaarste hanteren wij het FIFO principe (First in first out). Indien men een toestel in combinatie met abonnement heeft besteld wordt er gekeken naar de datum dat wij het contract in ons bezit hebben gekregen.

Verzending
U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
De verkoper van de T-Mobile winkel vertelde mij dat T-Mobile telefoons inkoopt bij HTC en dan doorverkoopt aan andere winkels doorverkoopt. Daarom betaal je in de T-Mobile winkel (vaak) meer dan bij andere winkels. Dat is om uit de kosten te komen van dit omslachtige systeem.

• Donstil
  • Niet online
Soeski schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:10:
Voor de zakelijke (inkopers) onder ons; Techdata verwacht nu pas een voorraadje op 15 mei (zowel zilver als zwart).
Centralpoint pas op 17 mei, ook beide kleuren.
De schaarste zet door :)
Ik had het ook gezien, confirmed zegt dus echt helemaal niets. Dingen zijn al 5x verschoven ofz 8)7

(Altijd bij die groothandels btw)

* CLB gaat z'n losse One ophalen bij de BC :D

• Boontjes
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:31:
Leuk hoor, het is jullie gegund ;) Ik ben geloof ik de enige die er geen bij de BC op mag halen :-(

• Casper de Boer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-12 08:13
Soeski schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:38:
Vanochtend met de Phonehouse Breda gesproken, hadden vanochtend een mail gekregen dat het magazijn zaterdag waarschijnlijk een levering krijgt. Volgende week verwachten ze dat de telefoons in de winkels liggen. (als alles goed gaat uiteraard)

Via de website zie je dat er wel voorraad is, dit is in 3 vestigingen welke franchize zijn. De eigen winkels hebben dus nog geen voorraad.

Ik wacht geduldig af tot ik een telefoontje krijg dat de One klaar ligt :)

LG-HM123MR-U34 | LG-G12WL (ARTCOOL Stylist) | Orcon HRC-500 MaxComfort | 4.160 WP Oost-West

• Deonn
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-12-2021
@ Dreabe en CLB
waar hebben jullie m besteld/ halen jullie m op?

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12 21:16
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:31:
hihi volgens mij las ik nog vorige week dat het zekur geen htc one zou worden! :) feli anyway!

Die media link is ook snel binnen, woensdag aangemeld, net de postbode aan de deur (2 dagen)

• ilhanko
  • Niet online
barrel schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:11:
[...]

hihi volgens mij las ik nog vorige week dat het zekur geen htc one zou worden! :) feli anyway!

Die media link is ook snel binnen, woensdag aangemeld, net de postbode aan de deur (2 dagen)
Je bent ook één van de weinigen met een One, dus ze hebben niks te doen daar :+

Verwijderd

2 dagen geleden HTC bij Vodafone besteld, net afgeleverd, prachtig apparaat en unbranded!

• Soeski
Kan wel merken dat al veel mensen de HTC One hebben, het wordt structureel rustiger hier! Vorige week kwamen er nog meerdere berichten per minuut binnen. :)
Ik heb niemand nog gezien over een bestelling bij 2Call, SmartPhonestunts, Dixons?

Verwijderd

Soeski schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:48:
Kan wel merken dat al veel mensen de HTC One hebben, het wordt structureel rustiger hier! Vorige week kwamen er nog meerdere berichten per minuut binnen. :)
Ik heb niemand nog gezien over een bestelling bij 2Call, SmartPhonestunts, Dixons?
GSMWEB blijft ook iedere keer de datum vooruitschuiven en maakt geen onderscheid tussen de zilveren en de zwarte ones.

• rayhvh
  • Laatst online: 19-12 13:06
geld die vodaphone Red actie met 50% korting ook op de ONE. en zouden ze hem zwart hebben.
krijg je dan ook nog die medialink?

• Thoraxx
Ik ben helemaal genaaid.

Had eergisteren het toestel bij Vodafone bestelt, ze vertelden mij dat hij op voorraad was en dat ik hem (gisteren dus) kon verwachten. Helemaal niets gehoord. Dus ik belde gisteren op, zijn ze te lui om het na te kijken en zeggen ze 5-10 werkdagen duurt het.

Ik vertrouw het niet omdat andere het toestel al wel hadden ontvangen die na mij bestelt hadden. Bel ik net opnieuw op, hebben ze een fout gemaakt en zijn ze vergeten het toestel te selecteren! Nu moet heel mijn order geannuleerd worden en kan ik pas over 2 werkdagen opnieuw bestellen!

Zit ik dan met een kapotte telefoon, die bijna uit elkaar valt! Ben nu ook gelijk mijn korting die ik had gekregen kwijt!

(Had hiervoor bij Coolblue bestelt maar deze geannuleerd omdat Vodafone sneller zou zijn! Nou niet dus :()

[ Voor 7% gewijzigd door Thoraxx op 26-04-2013 14:23 ]

Pagina: 1 ... 76 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.